Diskuze k článku

Autoritářství puštěné z řetězů

Příspěvků 24

13.7.2003 1:22

Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Nechci si hrat jako pan Rall na proroka, ale volby budou.
A vyhraji demokrati. Well, vyhraji pokud najdou jenom trosku rozumneho politika, ktery umi mluvit, nechce zvysovat dane a je ochotny pokracovat ve valce proti terorismu.........
Jestli vyberou nejakeho pripitomeleho levicaka, tak si kopou hrob. A my budeme muset vydrzet jeste dalsi 4 roky s Bushem. To by se take dalo vydrzet.....
Hmmmmm, je tu jeste jedna moznost. Ze bude za republikany kandidovat nekdo jiny.
Kdyby treba Collin Powel rezignoval z kabinetu a kandidoval sam na prezidenta, mel by Jirka Bush sanci jako "snowflake in the hell"..... [smích]

16257

13.7.2003 3:08

RE: Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 16257

Je mi z autora na bliti! Je mi na bliti ze vsech demokratu a komunistu!!

16261

13.7.2003 13:35

RE: Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?

Quak 212.?.?.?

Reakce na 16261

Je to zvláštní, prakticky jsou demokraté a komunisté naprosto "totálně" odlišné skupiny. Takže vlatně proč nebo z čeho to vlastně ta nausea?

16280

14.7.2003 16:34

RE: Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 16257

skoda jen, ze jsi se nenarodil v usa, verim, ze by jsi kandidaturu
vyhral, to by tu pak byla amerika!!!!!!!!!!!!
stefan

16339

14.7.2003 19:53

RE: Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 16339

>skoda jen, ze jsi se nenarodil v usa, verim, ze by jsi
>kandidaturu

>vyhral, to by tu pak byla amerika!!!!!!!!!!!!
>stefan

to ma platit mikinovi!!!
stefan

16346

13.7.2003 3:33

Disidenti

albert 67.?.?.?

Havel a jeho "cronies" dodnes tvrdi, ze v dobach otevreneho zidobolshevismu (ac ve vetsine si zili v luxusu a v pohode) byli 'disidenty'. Dnes jiz jimi jakoby mavnutim kouzelnym proutkem nejsou, ale byli "kymsi" dosazeni k veslu a tam zabezpecili, postarali, aby ti kteri jim kdysi meli "ublizovat" (tj. komuniste) - nebyli spravedlive potrestani.
A to nejenom to, tito tzv. "ex-disidenti" a jejich "ublizovatele", tj. "byvali" komuniste, se v dnesni dobe NWO (tj. epocha Noveho Usporadani Sveta) symbiozne spojili, v neco jako "proletari celeho sveta spojte se".
Na druhe strane, behem otevreneho zidobolshevismu, v USA existovali disidenti. A ti, bohuzel jako populacni mensina, existuji i dnes. A sily soucasne "politicke korektnosti" je dnes maji jeste v mensi oblibe, nez je mely v dobach klasickeho bolsevismu.
Proc? Protoze tito DISIDENTI maji odvahu mluvit pravdu, varuji svuj druh, ten druh ktery jednou vybudoval kdysi nadhernou zem USA, pred vlastni likvidaci. Pred genocidou. Jak moralni, tak fyzickou.
V dobe kdy practicky vsechna masova media jsou v rukou nicitelu a lharu, existuje SW stanice, dnes dostupna na Internetu: "American Dissident Voices Broadcast".
Kdo jsou skutecne ti, co nenavidi a nici (vrazdi) Tradicni Usporadani Sveta?
"American Dissident Voices Broadcast"
http://www.natvan.com
Jews Hate, part 1
by Kevin Alfred Strom

16264

13.7.2003 18:31

RE: Disidenti

Be mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) com 212.?.?.?

Reakce na 16264

Dnes každý radí, jak se to mělo v osmdesátém devátém udělat ! Když by na Hrad nešel Havel a do funkcí disidenti- tak kdo ?Já mám zkušenost z města o 18 000 obyvatelích . Když rezignovala velká část poslanců, najednou se ukázalo, že není kým je doplnit . Když to vzdal místopředseda NV , nebyl za něj žádný náhradník- na půl roku do řádných voleb se do toho nikomu nechtělo . S kým jste chtěl jít trestat komunisty ? Policie nebyla-bylo VB ( téměř 100% z nich v KSČ) armáda to samý, soudci byli v jaké straně - no přeci KSČ. Jistě, bylo dost slušných lidí, kteří by mohli do funkcí, ale ti se politikou nechtěli zabývat. První měsíc nebylo vůbec nic jisté, pamatuji , jak jsme jeli do Prahy na nějakou schůzi Občanského Fora a tam se docela vážně řešilo to, že mají myslivci zbraně a ty by mohli použít ke zvrácení situace ( on si za socialismu nemohl koupit pušku jen tak kde kdo!). Takže až budete chtít napadat disidenty , že se dostali k moci , tak zároveň prosím napište , komu zabrali ta lukrativní místa, kdo tam chtěl a kvůli disidentům nemohl ?!Sem s těmi jmény, pane Alberte !Víte, tomu režimu se říkalo TOTALITA , to je od slova TOTÁLNÍ ! Takže ať jste chtěl dělat cokoli - předsedu místních filatelistů, zahrádkářů, pracovat s dětmi , žádat o pas , prostě všechno možné , projednávali to komunisté ! Ti nekomunisté neměli kde získat organisační schopnosti , vzájemně se neznali ve větším počtu a často se navíc později zjistilo, že mnozí z nich byli horší, než mnozí členové KSČ a udávali o 106 . Prostě jednou větou: byl to zmatek a obrovská improvizace .
Já osobně žádného disidenta v našem ani jiném městě neznal, Havla jsem jen jednou zahlédl v tehdy západoněmecké televizi ARD, kterou bylo možné u nás sledovat !
A nezapomínejte na to, že zde byla sovětská armáda !
Takže pane Alberte - ta jména spravedlivých a čestných odborníků do vlády a parlamentu Československa ( na česko- slovenské vztahy nezapomínejme, prosím)!
Já vidím jen jednu alternativu - Blanické rytíře [smích]

16298

13.7.2003 20:55

Pane/paní-slečno Be,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 16298

máte naprostou pravdu, a dala by se ještě i rozšířit. Přinejmenším o to, jak komunisté ve všech smšrech dbali o to, aby jim po straně nevyrostla konkurence o moc.

Já Vám do toho přes tu louži moc nevidím, a taky mi to může být jedno, ale nekvalifikovaně bych řekl, že o špatné jméno "dizidentů" se postarali ti, kterým zachutnala moc a co s tím jde jako přílohadali a nedali přednost jiným a schopnějším, kteří časem na lepší reprezentaci aspirovali. A Havel je příkladem nejpříkladnějším - když bral prezidentství, tak jen prý jako na přechodnou dobu, než se najde někdo vhodnější, mno a potm se toho odříkaného prezidentsví držel jak hovno košile ještě když ho měl hrobník na lopatě.

Je ovšem pro Vás škoda, že nová, nezdiskreditovaná generace se politickému životu vyhýbá - nebo není připuštěna; jak jsem řekl, nevidím do toho. A někomu radit, s vládou jakou máme my v Americe, to by byla kapitální chutzpah. My u nás nemáme ani ty blanické rytíře.

16304

13.7.2003 13:25

Autoritářství puštěné z řetězů

pet 64.?.?.?

Kdyz je tu tema o volbach ,jaky mate nazor na sance H.Clintonove pokud by kandidovala?A jak dobra/spatna by to byla volba?
Zajimal by me i nazor admina pokud ma cas...

16278

14.7.2003 16:51

Pane/paní/slečno pet,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 16278

admin se zřejmě ani na urgentní požádání nechce pustit do volebního věštění.

Podle mého nekvalifikovaného názoru by měla Hillary v příštívh volbách výborné šance vyhrát, kdyby kandidiovala. Ona byla vždycky mozkem rodiny. Já nevím, zda se to jen povídá nebo je to fakt, ale jednou se Hillary a Bill jeli podívat na víkend domů do Arkansasu a po cestě si potřebovali zastavit. Prezidentská karavana tedy zastaví u bezinové pumpy na okresce uprostřed kukuřičných a bavlníkových lánů. A jak tak Bill, hlídán ostrými hochy ze Secret Service, močí do kukuřice a Hillary si protahuje ztuhlé údy, přiklátí se líně obsluhovatel pumpy v ušmudlaném tričku a džínsách, vyplivne jednou dírou mezi zuby močku ze žvýkacího tabáku, a než mu v tom muží s kabely v uších mohou zabránit, poplácá Hillary po zadku a vykřikne v radostném překvapení: "My God, seš to ty, Hillary, my old bitch?" Hillary odmávne body guards a vrhne se mu s "Oh, my Johny, oh my Johny" do náruče. Bill si ho otřepe, utře si ruku o kalhoty a rozhořčeně povídá, že by mu tohle v jeho postavení na veřejnosti dělat neměla. "Pcha, v tvým postavení", odsekne mu Hillary, "kdybych si tenkrát místo tebe vzala Johnyho, tak byl dneska prezidentem on!"

Jak to bude ale v 2008, to je ve hvězdách. V 2004 zdědí demokratický prezident po Dubya hospodářský deficit, jaký si ani Grýnšpán nedovede představit. Už dneska je to půl triliónu, z nějakých 200 biliónů původního přebytku, a o Bushových úspěších v zahraniční politice raději ani nemyslit. To by nedokázal spravit snad ani pámbů, natož nějaký Demokrat; už včera mluvil Bobby Graham o přinášení obětí. Takže by Hillary v 2008 musela asi kandidovat jako Nezávislá.

16340

14.7.2003 16:57

Pane/paní/slečno pet,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 16278

admin se zřejmě ani na urgentní požádání nechce pustit do volebního věštění.

Jestli tedy dovolíte, podle mého nekvalifikovaného názoru by měla Hillary v příštívh volbách výborné šance vyhrát, kdyby kandidiovala. Ona byla vždycky mozkem rodiny. Já nevím, zda se to jen povídá nebo je to fakt, ale jednou se Hillary a Bill jeli podívat na víkend domů do Arkansasu a po cestě si potřebovali zastavit. Prezidentská karavana tedy zastaví u bezinové pumpy na okresce uprostřed kukuřičných a bavlníkových lánů. A jak tak Bill, hlídán ostrými hochy ze Secret Service, močí do kukuřice a Hillary si protahuje ztuhlé údy, přiklátí se líně obsluhovatel pumpy v ušmudlaném tričku a džínsách, vyplivne jednou dírou mezi zuby močku ze žvýkacího tabáku, a než mu v tom muží s kabely v uších mohou zabránit, poplácá Hillary po zadku a vykřikne v radostném překvapení: "My God, seš to ty, Hillary, my old bitch?" Hillary odmávne body guards a vrhne se mu s "Oh, my Johny, oh my Johny" do náruče. Bill si ho otřepe, utře si ruku o kalhoty a rozhořčeně povídá, že by mu tohle v jeho postavení na veřejnosti dělat neměla. "Pcha, v tvým postavení", odsekne mu Hillary, "kdybych si tenkrát místo tebe vzala Johnyho, tak byl dneska prezidentem on!"

Jak to bude ale v 2008, to je ve hvězdách. V 2004 zdědí demokratický prezident po Dubya hospodářský deficit, jaký si ani Grýnšpán nedovede představit. Už dneska je to půl triliónu, z nějakých 200 biliónů původního přebytku, nezaměstnaných nejvíc v posledních dvaceti letech, sociální a zdravotní pojištěná vybrakovaná, a o Bushových úspěších v zahraniční politice raději ani nemyslit. Takový bordel by nedokázal spravit snad ani pámbů, natož nějaký Demokrat; už včera mluvil Bobby Graham o přinášení obětí. Takže by Hillary v 2008 musela asi kandidovat jako Nezávislá a na viceprezidenta nominovat Johnyho.

16341

14.7.2003 17:01

Předpředcházející komentář prosím anulovat,

Jiří Táborský FCB (zavináč) ij (tečka) net 209.?.?.?

Reakce na 16341

zapomněl jsem tam uvážit viceprezidenta.

16342

15.7.2003 3:06

RE: Pane/paní/slecˇno pet,

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 16341

> Takzˇe by Hillary v 2008 musela asi kandidovat jako
>Nezávislá a na viceprezidenta nominovat Johnyho.
---------------------
Nebo Stefana...... [mrknutí jedním okem]

16352

13.7.2003 14:14

Autoritářství puštěné z řetězů

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

>Nikoliv ve stylu Aleca Baldvina - jen pro efekt, ale útěku z USA, aby si zachránili kůži.

Jestli se tim mini Alec Baldwin, ktery hral ve filmu The Getaway (Utek do Mexika, remake stejnojmenneho snimku z r. 1972 se Steve McQueenem), pak se tento Baldwin pise s "W". [smích]

16282

13.7.2003 14:50

RE: Autoritářství puštěné z řetězů

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 16282

Jasně, že s w. Opravím, díky.

16284

13.7.2003 17:58

Autoritářství puštěné z řetězů

Jan Zelený 213.?.?.?

Vtipna poznamka: Autoritarstvi je neco jineho, nez se popisuje v clanku. To co se popisuje v clanku je utlak, ci tyranie nebo diktatura, ale neni to autoritarstvi. Autoritativni rezim v sobe nutne nema donuceni - autoritativni je i demokracie, ktera nuti svou autoritou mensinu prijmout sve rozhodnuti. Autoritativni rezim byl i Mussolliniho rezim v Italii, ale ne Leninuv rezim v Rusku, k cemuz se George zdarne blizi. Autoritativni rezim je zalozen na tradicni a respektovane autorite, ktera neni zpochybnitelna - treba Cirkev nebo panovnik.

16290

13.7.2003 23:13

RE: Autoritářství puštěné z řetězů

Quak 62.?.?.?

Reakce na 16290

Jane, v tradičním významu pojmu máte pravdu. Ale 20. stol. posunulo významy mnoha pojmů opuštěním tradice a nahrazením prostředky masové manipulace pokud jde o ideje, neboť je otázka, kde v učitých režimech byla autorita a kde už totalita a naopak - pojmové klasifikační znaky již neodpovídají tradičnímu pojetí a je-li tradiční pojetí zachováno, může dojít k omylům v nekorespondenci klasifikace s realitou. Tím se tradiční pojmy silně zrelativizovaly. Než se to v nějaké klidnější době opět zkodifikuje, lze předpokládat pojmový zmätok, takú dajakú slovnú trmu-vrmu [smích]. Proto bych soudil podle obsahu a ne podle "labelu".

16313

14.7.2003 7:00

Související článek

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

http://www.blisty.cz/txt.php?id=14720&iid=1336

16326

14.7.2003 13:26

Pane Jirko,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 16326

to mi připadá jako totéž, o čem psal ve článku "Lhali jsme. No a co", jenom značně detailnějším, pan Stwora (http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=637). Mno, opakování je matka moudrosti, ale v tomhle případě to možná nevadí.

16331

15.7.2003 6:05

RE: Pane Jirko,

Zdenek Matousek 24.?.?.?

Reakce na 16331

>to mi připadá jako totéž, o čem psal ve článku "Lhali jsme. No a
>co", jenom značně detailnějším, pan Stwora
>(http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=637). Mno,
>opakovani je matka moudrosti, ale v tomhle případě to možná
>nevadí.

Tak to vidite, a ja jsem si doposud myslel, ze je to opatrnost.

16353

15.7.2003 19:56

Ale kdepak, pane Matoušku,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 16353

opatrnost je matka bedny s porcelánem. Ale lidi si to pletou, už staří Římané si to pletli.

16368

15.7.2003 23:31

RE: Ale kdepak, pane Matoušku,

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 16368

>opatrnost je matka bedny s porcelánem.

[chechtot] [velký smích] [chechtot] [velký smích] [chechtot]

16376

16.7.2003 2:01

RE: Ale kdepak, pane Matoušku,

Zdenek Matousek 24.?.?.?

Reakce na 16368

>opatrnost je matka bedny s porcelánem. Ale lidi si to pletou, už
>staří Římané si to pletli.

A Vy, pane JT, budete neco na zpusob toho slona v te keramice, ne?[velký smích]

16385

16.7.2003 0:23

RE: Pane Jirko,

Quak 62.?.?.?

Reakce na 16353

"Repetitio est mater studiorum".

16380

Příspěvků: 24

13.07. 01:22 Mikin  Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?
13.07. 03:08  RE: Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?
13.07. 13:35 Quak  RE: Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?
14.07. 16:34 stefan  RE: Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?
14.07. 19:53 stefan  RE: Autoritárˇství pusˇteˇné z rˇeteˇzu?
13.07. 03:33 albert  Disidenti
13.07. 18:31 Be  RE: Disidenti
13.07. 20:55 Jiří Táborský  Pane/paní-slečno Be,
13.07. 13:25 pet  Autoritářství puštěné z řetězů
14.07. 16:51 Jiří Táborský  Pane/paní/slečno pet,
14.07. 16:57 Jiří Táborský  Pane/paní/slečno pet,
14.07. 17:01 Jiří Táborský  Předpředcházející komentář prosím anulovat,
15.07. 03:06 Mikin  RE: Pane/paní/slecˇno pet,
13.07. 14:14 Jan Jansky  Autoritářství puštěné z řetězů
13.07. 14:50 Vladimír Stwora  RE: Autoritářství puštěné z řetězů
13.07. 17:58 Jan Zelený  Autoritářství puštěné z řetězů
13.07. 23:13 Quak  RE: Autoritářství puštěné z řetězů
14.07. 07:00 Jirka  Související článek
14.07. 13:26 Jiří Táborský  Pane Jirko,
15.07. 06:05 Zdenek Matousek  RE: Pane Jirko,
15.07. 19:56 Jiří Táborský  Ale kdepak, pane Matoušku,
15.07. 23:31 Jirka  RE: Ale kdepak, pane Matoušku,
16.07. 02:01 Zdenek Matousek  RE: Ale kdepak, pane Matoušku,
16.07. 00:23 Quak  RE: Pane Jirko,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 4

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 0

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,47 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 037,40 Kč
1 unce stříbra
393,60 Kč
Bitcoin
198 354,98 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 055