Diskuze k článku

Kdo šíří pro-ruskou propagandu?

Příspěvků 108

2.3.2015 5:19

(podívejte se na jeho fotku, stojí zato)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Byt tak filmovym reziserem s potrebou obsadit roli muze, jez ma potize se stoporenim, zamiril bych bez rozmyslu do sborovny (kde jinde bych mohl takovy druh zbozi nalezt), a urcite by ten konkurs vyhral takovy kukuc. Soudobym studiem dejepisu se totiz nelze vyhnout tomuto ustavu a tudiz ani vyjevu pri nestoporivosti.

(Ano, pane editore, uznavam, mea culpa, mea maxima culpa, chybuji timto druhym [překvapení] breznovym prispevkem, neuvazene urazim a opravnene me proto nezverejnite. Ale neurazim nazvem, ten jsem prevzal.)
[velký smích] [pláč]

328051

3.3.2015 14:41

RE: (podívejte se na jeho fotku, stojí zato)

Aleš Krejčí / Brno 62.?.?.?

Reakce na 328051

Klid pánové, dokud budete kopat jenom do amíků, Vatikán Vás podrží, protože tak budete konat v jeho zájmech. Jenom nesmíte sejít z cesty a přehánět to s láskou k Putinovi, nebo nedej bože brojit proti pseudokřesťanům, či restitucím, či Zemanovi, či podobným zvěrstvům. To už by se nelíbilo, fašismus musí zůstat, aby bylo jasno..

328163

2.3.2015 7:57

hmmmm

pepa238 82.?.?.?

Zajimavé ještě je ze třeba web aeronet.cz hlásil ze jejich hlavnímu sponzorovi zablokovali bankovni účet.

328057

2.3.2015 8:28

to nie je proruská

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

To je omyl, to nie je proruská ale protiamerická a proeurópska, mne je to úplné jasné, Európa buď padne s USA alebo bude žiť s Ruskom!!!

328058

2.3.2015 18:52

RE: to nie je proruská

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 328058

... dovolim si pripomenut, ze rusko uz raz "padlo". Vtedy sa to este volalo zssr... [mrknutí jedním okem]

328117

3.3.2015 4:24

RE: to nie je proruská

Prednohorec122 85.?.?.?

Reakce na 328117

>... dovolim si pripomenut, ze rusko uz raz "padlo". Vtedy sa to
>este volalo zssr... [mrknutí jedním okem]
Ja si zas dovolím poopraviť pripomienku, že áno, Rusko už raz padlo vyvraždením Romanovcov výsadkármi mimozemšťanov z parníku, ktorý vyslali bankári z nového jorku, a to vám poviem, bola to pekná sebranka pozdejších vodcov nefarebných revolúcií v zahnívajúcich monarchiách ( nás sa konkrétne dotýkala bolševická epizodka s belom kúnom a republikou rád) ale v Rusku si to Stalin s nimi postupne ošetril a žili šťastne, až kým všetci nepomreli......Ako sa nám len to koleso dejín rýchlo otáča, však?

328140

3.3.2015 10:32

RE: to nie je proruská

C4MP3R 85.?.?.?

Reakce na 328117

Správne, Rusko už raz padlo, cárske Rusko padlo bolševickej revolúcii inštalovanej zo západu Leninom a Trockijm.

Títo revolucionári študovaní a roky prebývajúci na západe, s logistickou a finančnou podporou nemeckého cisárstva, Veľkej Británie a USA sa postarali o zvrhnutie režimu, zavraždenie cárskej rodiny vrátane žien a malých detí a inštaláciu bolševizmu, ktorý vyústil do komunizmu a vzniku Sovietskeho zväzu.

Sovietsky zväz nie je Rusko hlupák, Stalin bol Gruzínec, Chruščov Ukrajinec, usporiadaj si to v hlavičke, alebo sa nevyjadruj, keď nepoznáš historické fakty.

328152

3.3.2015 17:34

RE: to nie je proruská

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 328152

romanovci byli zase němci že...
srovnej si to v "hlavičke" raději ty [mrknutí jedním okem]

328172

4.3.2015 8:50

RE: to nie je proruská

C4MP3R 85.?.?.?

Reakce na 328172

Namiesto tvojho priblblého úsmevu si mohol radšej ten tvoj nezmysel podložiť faktami, ale to skôr Hussein vráti Nobelovú cenu za mier, než ty dodáš presvedčivé argumenty.

328223

4.3.2015 10:27

RE: to nie je proruská

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 328172

A nebyli snad?
Od Kateřiny II Veliké (alias Anhaltsko-zerbstská princezna Sofie Frederika Augusta) a jejího manžela Petra III Fjodoroviče (alias Karel Petr Ulrich Holštýnsko-Gottorpský) už do rodové linie přicucávali jen různé německé princezničky, ruské krve ani kapka.

328229

4.3.2015 15:27

RE: to nie je proruská

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328229

Ta héj..
veď kultová génnácida tá, ide tam už aspoň tisíc rokov.
A nie len tam.
Nielen Nemci, i Rukovičovci vraj tiež Rusmi..SloVienmi neboli.
Otázkou je skôr, čo Vladimír..Peter..Nikolaj
správne urobili a kde chybky zrobili,
do jakej miery tie zámernými sa javili
a prečo do tých rEvolúcii ústili.
Od r. 1905, až po 1992..

Okrem toho sú gArManni naši bratranci..
A židia?
Tiež sú i rozumní, zodpovední judaisti,
hoc ich ZATIAĽ niet až tak veľa žiaľ..

Aj u nich je tá blbá otázka,
koľkože času im zostáva,
kým znova ten "bič boží" zapráska.

328250

5.3.2015 11:03

RE: to nie je proruská

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 328172

A ty nevieš, že Germáni sú mladší bratia Slovanov (Rusov)?

328336

4.3.2015 8:15

RE: to nie je proruská

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 328152

... nooo vidis. [velký smích] rusko nie je zssr. Aj mne sa to tak vidi, len by to mal uz konecne niekto povedat aj sudruhovi putinovi, ktory v tom ocividne nema jasno. Oni tam ten bolsevizmus "zo zapadu" miluju a najradsej by ho mali znova...
Ked to tu tak citam, nadobudam silny dojem, ze aj u nas sa najde mnozstvo takychto "expertov"... [smích]

328218

4.3.2015 12:50

RE: to nie je proruská

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 328152

aaano [chechtot] , presne tak rusko nie je ZSSR, ale mal by to niekto uz oznamit aj sudruhovi putinovi. On zjavne o tom nevie... a najradsej by ten bolsevizmus "instalovany zapadom" navratil co najskor naspat. Inak takych "inteligentov mame aj tu dost... [chechtot]

328236

2.3.2015 8:54

Jenomže

Robin 109.?.?.?

Ten Jura Smetana je Poslanik za Bánsko Bystricu, a 20 roku je Aktivista__Takže v systému má pravdu vždy.

328061

3.3.2015 5:05

RE: Jenomže

hopes 213.?.?.?

Reakce na 328061

Ten Juraj Smatana nie je poslancom za Banskú Bystricu ale za Považskú Bystricu a v posledných komunálnych voľbách dokonca kandidoval na post primátora Považskej Bystrice.
Je profesorom považsko-bystrického gymnázia - čuduj sa svete!
To, že je viac ako 20 rokov aktivistom, je pravda. Svoju kariéru
aktivistu odštartoval pri príležitosti národného zápasu o trasu
diaľnice cez mesto Považská Bystrica.

328141

3.3.2015 22:05

RE: Jenomže

ludovit8 213.?.?.?

Reakce na 328061

považskú bystricu a dodaj nezvolený za primátora, ľudia mudrlanta nechcú.

328191

2.3.2015 8:57

Aspon mam weby pohromade

Brezo 78.?.?.?

Ja by som rad podakoval projektu N lebo mi dodal zoznam webov ktore urcite navstivim alebo som navstivil. V svojej podstate projekt N pomohol zvedavym ludom najst informacie mimo toho co oni pisu.
Treba si uvedomit ze projekt N je odnoz sme. To su ti "novinary" ktory zatajili gorilu, propagovali pravicu, Lipsica, Radicovu, Kisku atd. Projekt N a sme su lava a prava ruka propagandy.

328062

2.3.2015 17:49

RE: Aspon mam weby pohromade

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 328062

[smích] aha, uz to zacinam chapat. Dakujem za vysvetlenie. Cize to zhrniem: "pravicove noviny" = propaganda. Chapem to spravne? [chechtot] ooo bravurna to logika.
Este raz dakujem [mrknutí jedním okem]

328110

3.3.2015 10:41

RE: Aspon mam weby pohromade

C4MP3R 85.?.?.?

Reakce na 328110

Áno, pravicové noviny robia propagandu, tak ako robia propagandu ľavicové noviny. Vyprofilované noviny už vo svojej podstate musia robiť propagandu, v opačnom prípade by to boli noviny nezávislé a také niečo dnes už neexistuje. Naozaj ti treba všetko vysvetlovať ako školákovi zo ZŠ?

328154

4.3.2015 8:19

RE: Aspon mam weby pohromade

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 328154

Dakujem za vysvetlenie, uz som teraz mudrejsi [smích] Ja len, ze som reagoval na prispevok, z ktoreho vyznievalo, ze LEN pravicove denniky siria propagandu.
Nemame nezavisle noviny? A co taky Projekt N?

328219

4.3.2015 12:52

RE: Aspon mam weby pohromade

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 328154

[smích] Dakujem za poucenie, hned sa citim mudrejsi... [chechtot]
Nezavisle noviny neexistuju? a co taky, uz spominany ProjektN?
ten vyzera ako nezavisly dennik... alebo sa mylim?

328237

4.3.2015 15:56

RE: Aspon mam weby pohromade

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328237

Dennik N?
To už lepsí herec bol Majster N [velký smích]

Jadro nepoučiteľnej ultraFasciNácie
zo SSme&U.S.HimBasy proveniencie?

..a tie kostými?
No..neviem-neviem
Na dnešnom ÚV a VÚMLi,
v Langley, Curychu, či Bruseli,
prečo lepšiu storku
na "Diebisches Bergvolk" nevymysleli.

Odkáž šturmbannfírerom na OKW(Oberkomanndo der Wehrmachrov),
aby pri "Drang nach Ost" menej chľastali a fúkali
a radšej vlastné krku okrasy,
miesto slepo tej fírerovie čuvali.

..ale uznať museli, že Panko harno hutoria
po lóve-(d)n(e)ska.

A púťinko?
Tož čo-to dobre robia
i kde-tu i chybku zrobia.

Ale či vskutku deti varia,
na raňajky, obed, i večeru,
ako majstri triku v "N"-ku vravia?
No, neviem, či tu niekto "trochu" nepreháňa.
..a potom nie sú problémy len s dôverou,
ale i so "sponzormi"
čo si v relatívnom bezpečí,
ticho na jachtách kadia.
No taktiež i s bezmierou..
..a vy v prvej línii..!

Radšej by ale sváko pred úletom,
Anonymko95 napred mali,
..reku, žeby pred prahom vlastným,
na centrálnom, v insGEheime STAatsPOlizei,
kadibudke, celévritkám svojim i paprčky poutierali.
Keď už ako aj ich nezbedné dietky,
hygieny sociálnej báť sa tak ráčia, štetky..
(prepytujem)

Aj, baveru, bisťu,
čuvačko tatranský že odkazujú!
Bo, ako sa v ´46 vravievalo:
"I málo nás bolo, no veľa zostalo!"
a výchry dnes silno dujú..

328253

4.3.2015 18:48

RE: Aspon mam weby pohromade

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 328253

[velký smích] ... pobavili sme sa a teraz zopakujem otazku: preco nie je podla teba dennik Projekt N nezavisly?

Poznámka editora: Ostatních šest vašich trollovacích příspěvků jsem vymazal.

328270

4.3.2015 22:51

RE: Aspon mam weby pohromade

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328270

..ja viem, źe je to provokatér, ale neva aj pre jeho ostatných, "veci oddaných"..

Zopakujem:
Môže byť niekto úplne nezávislý?
(to nie je len kabinetno-filozofická otázka)

Viete predsa, kde tie osoby mali školenia, kto ich dlhodobo otvorene i potichu "sponzoruje", aké sú dokonca oficiálne vyhlásenia osôb, ktorí ich protežujú,..ďalej s kým sa pravidelne stýkajú, ich rodiny a celková výchova. U viacerých to je tak po generácie. Slovensko je malé a Blava len najväčšia dedina..

Ľudská "blbosť" sú objektívne chybné, protiľudsky ladené stereotypy myslenia a konania.
Zvrhlé pozitívne emócie z konania zla.
Pomocou vštepených dvojitých mravných štandardov.
Sú to zrúdy a každý, čo i len trochu zodpovednejśí človek si musí pred nimi odpľuť.
Otázka je, ćo s nimi, či sú vôbec schopní poľudštenia,
alebo zostanú mementom spoloČnosti do konca svojich biednych nocí?

Neviem, neviem, či sa im dá pomôcť, no pripustiť, aby nám ničili demokraciu a snažili sa tu zaviesť otrokársky teror a fašizmus pod rúškom demokratúry finacizmu, ako občania nemôźeme.
Tolerancia má svoje hranice, miery, ako vśetko.

328296

5.3.2015 17:34

RE: Aspon mam weby pohromade

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 328296

ocividne si pletiete pojmy "zavisly" a "mat svoj nazor". [vyplazený jazyk]

328380

2.3.2015 9:20

Veľvyslanectvo USA Bratislava uvádza:

sxg 95.?.?.?

Vložený obrázek
Juraj Smatana je pracovníkom tzv. Tretieho sektora. Patria tam rôzne nadácie rôzneho zamerania (napr. Človek v ohrození a pod.). V treťom sektore sú zhromaždení aj všetci pohrobkovia novembra 89 - typu Šebej , Radičová /Smatana bol jej poradca/, Dostál, Hríb a spol. Tento lobistický spolok zakrývajúci svoje skutočné aktivity chariou a obhajobou ľudských práv financuje americký maďar židovského pôvodu Soroš. Je to jedna navzájom prepojená komunita a preto sa nedvím, že Juro dostal ponuku od premiérky byť jej poradcom.
http://afinabul.blog.cz/1502/seznam-ceskych-a-slov...

328063

2.3.2015 9:22

Samatana je amatér

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

preto je ten jeho zoznam bezcenná zlátanina, ale nepochybujem, že Tí, ktorí všetkých nenávidia, majú už dávno rozsiahlejšie zoznamy.

Smatana je amatér, skutočný užitočný idiot, ktorý sa ale zapáčil na vyskúšanie, ako bude reagovať verejnosť na taký malý neoficiálny začiatokk honu na čarodejnice.
Neviem posúdiť, ako experiment dopadol - ale po Smatanovi prídu nepochybne ďalší.

Zaujímavé je to, že sa priamo využíva obvinenie z proruskej propagandy. A ako je správne všimnuté v článku, táto fráza sa použije na naozaj všetky alternatívne weby bez ohľadu na zameranie - okrem tých, ktoré majú za sebou peniaze alebo sú falošné - čo je v prncípe jedno a to isté.

328064

2.3.2015 10:13

RE: Samatana je amatér

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 328064

falošné, třeba hned první uvedený svetkolemnas.info ? To je takovej undergroundovej Blesk, kde se snad nedá věřit ani nadpisu...

328067

2.3.2015 10:57

To už řešíme i vzhled? :-O

Pyrrus 77.?.?.?

Pane Stwora, jako nic proti zbytku článku, ale řešit to, jak kdo vypadá a přidávat odkaz na fotku s přídavkem, že "stojí za to" je trochu pod úroveň, ne?
To, jestli má p. Smatana nějakej mindrák, nebo jestli je to placenej agent (nebo tomu, co říká, dokonce věří) je něco, co se rozebrat nebo zkritizovat dá.
Když jsem ten seznam viděl poprvé, napadla mě jen jedna vhodná odpověd: Děkuji za zveřejnění seznamu webů, které stojí za to si přečíst. [smích]

328072

2.3.2015 14:41

RE: To už řešíme i vzhled? :-O

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 328072

>Pane Stwora, jako nic proti zbytku článku, ale řešit to, jak
>kdo vypadá a přidávat odkaz na fotku s přídavkem, že
>"stojí za to" je trochu pod úroveň, ne?

Věřím rčení, že oči jsou zrcadlem duše. A že duše se dříve nebo později nějak promítne do mimiky a rysů tváře. Podívejte se na takovou Condoleezza Rice. Ona možná dříve nebyla ošklivá ženská, ošklivost se projevila až později a věřím, že má souvislost s jejími skutky.

328090

2.3.2015 15:08

RE: To už řešíme i vzhled? :-O

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 328090

no já se nejdřív lekl, že to je bartoš, na tý fotce...

328093

3.3.2015 13:23

RE: To už řešíme i vzhled? :-O

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 328090

fotka je poněkud blbej způsob jak doopravdy ukázat, jak někdo vypadá. Je to pořád jenom virtuál. Cvaknou se dá za minutu 60x, a budeme mít 30 různých výrazů. Vždy také velmi záleží KDO fotí. S těma očima souhlasím.. ale na patentovací úřad bych se s tím nehlásil [smích] Pěkný den.

328157

3.3.2015 17:19

RE: To už řešíme i vzhled? :-O

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 328157

jo, bude mít 30 výrazů, ale všechny blbý

328171

2.3.2015 11:21

podpora Zvědavce

Erwin 91.?.?.?

Pátá kolona složená ze slouhů válečných štváčů pod taktovkou Washingtonu tedy začala připravovat proskripce. Sestavují seznamy nepohodlných webů, aby je mohli včas umlčet, protože dobře vědí, že nic tak nenaruší bojovou morálku mas, jako odhalování nízkých pohnutek těch, kteří ženou lidi do možná poslední totální války.

Mám obavu, že v budoucnu bude zaslání příspěvku na provoz Zvědavce kvalifikován minimálně jako podpora terorismu, či spíše jako terorismus sám.

328077

2.3.2015 12:45

RE: podpora Zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328077

... A to je presne ten problem, preco ma p. Stwora problem so sponzoringom. Ludia maju strach

328084

3.3.2015 6:37

RE: podpora Zvědavce

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 328084

Proč by měli mít strach se někam přiřadit ?
Můžeme svobodně volat společně : Jsem Zvědavec, Ich bin Berliner, Je suis Charlie či úplně nejčerstvěji I am a Jew.

328143

2.3.2015 12:39

Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Největší problémy má teď asi Aeronet, jehož hlavní sponzor má zablokovaný bankovní účet a teď navíc mu jde po krku i Respekt. Respekt i Echo24.cz mají stejný původ kapitálu (Zdeněk Bakala) a tyhle dva weby se nejvíc angažujou proti Aeronetu. Nechápu, o co jim jde. To, co je na Aeronetu, je dostupné v různých podobách i na dalších minimálně 42 webech v Česku, a že se Aeronetem zabýva i BIS a bezpečnostní rada premiéra Sobotky, to je celé nějaké divné. Nemyslím si, že by na webu AE News byly nějaké informace nebezpečné pro český stát. Nebo se mýlím? A co když takhle začnou jít tvrdě i po Zvědavci nebo AC24?

http://respekt.ihned.cz/z-noveho-cisla/c1-63608390...

328082

2.3.2015 17:28

RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem

leo69 176.?.?.?

Reakce na 328082

Jestli se nemýlím a nepletu si Aeronet s jiným webem (kdo ví, může doplnit odkaz, či info), tak tuhle nedávno byl na Aeronetu článek s rozhovorem s nějakým "spícím předlistopadovým agentem", který byl uskutečněn na území USA a byla tam i řeč o skupině podobných "agentů", kteří pečlivě sledují a vyhodnocují současné dění doma i ve světě. To by možná mohl být ten důvod, kde jde BIS, potažmo i USa, o ten zdroj informací...

m, [mrknutí jedním okem]

328107

2.3.2015 19:31

RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem

Winston Smith 77.?.?.?

Reakce na 328107

pro pána Leo, ten článek, co citujete se zakládal na pravdě (mám to ze zcela důvěryhodného předlistopadového zdroje)...

Myslím, že problém AE bude v tom, že je programově anonymní (p. Stwora je klikař, protože je dočasně chráněn Senátní imunitou), což bezepsporu byl pro ochranu Zvědavce a jeho samotného velmi moudrý tah (ačkoliv ještě pořád může skončit jako Milada Horáková),ale "Vedoucí Kolotoče" ať už je to kdokoliv je anonymní a to lidi z Mainstreamové Moci vytáčí k nepříčetnosti.

Pokud jste si přečetli články o V.Veškrnovi, tento článek na který narážíte a stanovisko p. Baťi k právnímu "rozpadu" ČSSR, kterému p. Veškrna a veškerý establishment současné "Moci" přísahal věrnost pak Vám asi rychle dojde, KDE PŘESNĚ je zakopaný pes ...

Pokud by se (nedejbože) podařilo právní expertizou prokázat, že rozpad ČSSR byla právně neplatná operace (a za celých 25 let nikomu nepřišlo na mysl to alespoň retrográdně "legalizovat"[mrknutí jedním okem], tak vše co se od té doby událo je NELEGÁLNÍ a NEPLATNÉ ...

A tady se dostáváme k p. Bakalovi a Burešovi, co kdyby se (nedejbože) prokázalo, že ONI sami i další zbylé "kádrové rezervy" v naší malé republice jsou fakticky bez majetku, protože to, co aktuálně "vlastní" jim právně nepatří? Poté, co se současný čestný předseda vinného sklípku v USS "zviditelnil" svým naprosto nepochopitelným "bonmmotem" si člověk musí klást otázku, kdy nám jeho sponzoři z Blízkého východu nakáží pochodem vchod na ještě bližší východ šířit tam lásku a porozumnění ...

Miluji dějinnou ironii, ale až mi v Moskvě někdo řekne "Iditě damoj zachvatčiki", tak asi puknu smíchy ...

328119

2.3.2015 20:56

Jedno upřesnění

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 328119

Žádnou senátní imunitou nejsem chráněn. [smích]

328121

2.3.2015 21:14

RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem

hc 90.?.?.?

Reakce na 328119

>Poté, co se současný čestný předseda vinného sklípku v
>USS "zviditelnil" svým naprosto nepochopitelným "bonmmotem"

Co řekl?

328124

2.3.2015 21:58

RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 328124

Řekl,že je Žid,že jsme teď všichni židi..... [chechtot]

Ve vztahu k muslimům a potřeby zlikvidovat terorismus.... [oči v sloup]

328125

2.3.2015 23:28

RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem

Aleks 86.?.?.?

Reakce na 328125

Tak jsem si precetl ten jeho projev tam, hrozny, to se neda ani komentovat. Premyslim jestli to na ne jen nehraje v ramci sebezachovy, ale toto uz je daleko za hranou, to se neda omluvit z zadneho duvodu. Volil jsem ho jako mensi zlo, byla to chyba, mel jsem zustat doma.

328129

3.3.2015 8:35

RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 328129

http://zpravy.idnes.cz/jsem-zid-pronesl-zeman-na-i...

Volil jsem ho jako mensi zlo, byla to chyba, mel jsem zustat doma.

[vyplazený jazyk]

328146

3.3.2015 16:39

RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 328125

>Řekl,že je Žid...

Ale že si dal na čas... je to však pochopitelné. Kdyby to měl napsáno na předvolebních plakátech, tak by k tomu přiznání se v záři reflektorů, nedostal příležitost.

>...,že jsme teď všichni židi.

Ještě nejsme. Teprve budeme, pokud nás ti sem vbrzku přesídlení mezi sebe asimilují... a jedině kozácký kůň pijící z Vltavy to může změnit.

328169

2.3.2015 12:42

jak ze Švejka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Připomímá mi to scénu kde se Švejk ptá, kde přesně jsou ty vykřičené domy,aby se jim vojáci lépe mohli vyhnout a zabránit tak nebezpečné nákaze mužstva [velký smích]
Stejně tak nám ve skutečnosti odmítají sdělit adresy těch opravdu protiNWO protiválečných nezávislých webů. Z pochopitelných důvodů.

328083

2.3.2015 13:35

Myslím, že okamžik, kdy šlo propagandou něco zásadního zlomit, již uplynul.

Léčitel 195.?.?.?

Nesleduji pouze české weby a česká média.
Světové veřejné mínění je již tolik nahlodáno přemírou různých lží a všelijakých "mediálních" leváren, že další pokračování touto formou propagandy ztrácí na účinnosti.
Dojde nejspíše na tvrdší "propagandu" až k fašizujícím formám, jako se dnes děje na Ukrajině.
Je otázkou, zda bude mít podobné jednání úspěch, protože především v samotné EU jsou daleko palčivější věci na pořadu dne, jako je Řecko a vůbec další obecné uspořádání EU a změna ve smlouvách, které neodpovídají realitě. EU se bude muset rapidně a nejenom ekonomicky obrodit , nebo jí čeká strastiplný rozpad.

328086

3.3.2015 0:23

RE: Myslím, že okamžik, kdy šlo propagandou něco zásadního zlomit, již uplynul.

Kiviss 62.?.?.?

Reakce na 328086

První část:
"Dojde nejspíše na tvrdší 'propagandu'"
... je reálnou obavou.

Druhá:
"... v samotné EU jsou daleko palčivější věci ..."
... se mi zdá být více "přáním otcem myšlenky".

Fanatický fašismus je mor, který se rozlézá, nebo spíše "stmeluje" poškozené a deformované jedince, kteří cítí v účelovém spojenectví, skryti za zmanipulovaný dav (skupinový FAŠISMUS), šanci v realizaci svých skrytých (zastíraných) cílů, ambicí, úniků z frustrací, slabostí, chtíčů ...

Naprostou většinu lidí přestane zajímat nějaké Řecko, Španělsko nebo IS, když jim půjde o zdraví, existenci a život.

Ve chvíli, kdy se začnou po bytech, ulicích, kinech, ve fabrikách i úřadech "prohánět" psychopaté a sociopaté formátu Olega Ljaška, Pravého sektoru nebo Banderovců, bude mít zbytek davu jiné starosti!

Viz:
Oleg Ljaško čistí území východní Ukrajiny od separatistů
https://www.youtube.com/watch?v=eC5-IOHPHqE

Ljaško na lovu "psů"
https://www.youtube.com/watch?v=5f_5xuWBIrI

Návštěva Banderovců v závodě Nemiroff
https://www.youtube.com/watch?v=BxmkU7trsL8

Banderovci zavádějí demokratický dohled nad občany
https://www.youtube.com/watch?v=GtjntTMJB7k

Vojáci z Kyjeva zatýkají v okupovaném Slavjansku muže za projev "špatného" názoru
https://www.youtube.com/watch?v=kaMA7vH5UOs

328132

2.3.2015 13:50

A chýba tam zásadný veb

dušan 217.?.?.?

Chýba v zozname zásadný veb ktorého sa boja ako čert kríža.

Dokonca je tam reč o Stalinovy úplne ale úplne inak a nielen o Putinovi

Študujte hrubé knihy (mrtvu vodu) KSB a DVTR a premente ju na reálny život(živú vodu).

K tomuto sa hodí:
Každý podľa miery svojho chápania pracuje na realizácii svojich vlastných záujmov, a mierou nechápania – na realizácii záujmov tých, ktorí chápu lepšie.

328087

2.3.2015 14:57

RE: A chýba tam zásadný veb

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 328087

Teorie KSB ani DVTR nelze převést do reálného života, pane Dušane. Proč? Ze stejného důvodu, proč se ani v ohromném měřítku skupiny zemí tzv. socialistického bloku (SSSR, ČLR, KLDR, ČSSR, ...) nepodařila převést do reálného života ideologie komunismu. Uměl byste odhadnout, proč? [smích]

328091

2.3.2015 15:51

RE: A chýba tam zásadný veb

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328091

Čo chápete VojtaIL pod "ideológiou komunizmu"?
Upozorňujem, že ak myslíte marxizmus,
ten sa s komunizmom podstatou vzájomne vylučuje.

Marxizmus zabezpečuje "komunizmus" pre riadiacu samovyvôlenú "elitu" tak, ako na západe. Akurát na ideologickej báze a na západe viac na finacistickej(kreditno-finančnej) báze.

Oba modely sú ale verziami rovnakej otrokárskej koncepcie.
Dostávate prosto klasicky manažersky na výber z dvoch extrémistických nefunkćných antiľudských modelov spoloćnosti s rovnakým efektom. Môžete sa s nimi hrať akurát pomocou RC(remote control) basic parametrov, ako s dvoma autíčkami na dráhe, ktoré skôr dojde do cieľa(ApisKalypsó)
..a hra začina odznova,
dáte ďalšie infernálne kolečko..

Marxizmus je ako celok jednoznačne fašistická(otrokárska) koncepcia, i keď jeho jednotlivé časti sú do stej miery funkćné.
Rozoberali sme to pomerne podrobne po bodoch nie len tu a neraz.
Mín ta nie je zas až tak veľa, no sú na strategických miestach.
Ostatne podobne, ako napr. i v tzv. Biblii.

Nechcete dnešnú formu fašizmu?
Fajn, dáme vám inú, novšiu..
Neveríte v taký obraz boha-schizofrenického sociopata, čo raz miluje a potom chce obety a vraždenie?
Ok, tak potom Boha niet vôbec, alebo hor sa na konzumu egotrip.
Lož 1 a Lož 3, či 2..i naháňať budete ich medzi obama,
źe by Pravde na stopu neprišli, bo ćo cesta, to samá jama.

Komunizmus, komúna, spoločenstvo, vše-obeCnosť(gr.katholikos), komuNíké, komunikácia, hľadanie vzťahov, islam, túžba po spravodlivej spoloČnosti, je stará ako ľudstvo samo.
Cieľom jelít bolo vždy ho utopiť, utopizovať.
No Pravdu neutopíš, bo ona sama je vodou, čo zdola vzlína.

Marxistická deMagóghia nemá ani 200 rokov.
Update verzia Tóry.

btw..
škoda, že tam leva-net nie je.
Reklama zadarmo býva fajn [velký smích]

Vieš, ćo nechceš VojtaIL a to je fajn,
no bez vedomia, čo chceš, nikdy nebude raj.
Čo teda ty navrhuješ?
Že ľudia sa zlí nerodia, aj to predsa vieš
a ja viem, že na Godota po smrti čakať, tiež nechceš.

Múdrych hláv nikdy nieto dosť!
Prijímaš ruku?

328098

2.3.2015 16:18

RE: A chýba tam zásadný veb

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 328098

"Ľudia sa zlí nerodia..."

No, všetci nie ... ale mnohí áno. Tak, ako sa niekto narodí bez ruky, tak sa mnohí narodia s deformovanou mysľou.
A to verím, že myslenie je plastické a daria sa aj neuveriteľné veci ... ale niektorí ... možno mnohí ... sú beznádejní. A škodliví.

Nemôže to byť ináč.

A to do toho vôbec nepletiem dedičnosť.

328101

2.3.2015 17:34

RE: A chýba tam zásadný veb

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 328101

Áno "Ľudia sa zlí nerodia..." Čo však možno ponímať ako zlo?

Často som ako malý chlapec chodieval s kanvičkou po pivo pre otca, do miestneho pohostinstva. Moja mama tam robila dlhé roky vedúcu. Mal som vždy tak trocha strach, či sa opäť nestrhne nejaká bitka. Opojení chlapi sa občas pochytili a potom sa pod pádmi ich ťažkých tiel lámali stoly a stoličky. Niektorí opilci dokonca ani nepotrebovali súperov, a len tak začali prevracať stoly a stoličky, pokiaľ ich tí triezvejší nevyhodili z krčmy.

Až neskôr som pochopil, že to nebolo zlo, čo ich nútilo robiť „výtržnosti“ ale frustrácia a vlastná neschopnosť niečo vo svojom živote zmeniť. Niekde som počul, že problémy v alkohole neutopíš, lebo tie potvory vedia veľmi dobre plávať!
Všetci to boli tak povediac bohabojní a v podstate dobrí chlapi, pravidelne nosili svojim ženám domov peniaze, starali sa o spoločné deti a dreli druhú šichtu na svojich večne nedokončených domoch.

Z frajeriny kamarát, čo sa učil pár dní pred tým korčuľovať s mojou sestrou na klzisku vedľa nášho domu, vypil v krčme na ex sedem deci rumu, zapotácal sa a spadol, udrel si hlavu o roh stolu. Odviedli ho malátneho domov nech sa z toho vyspí, skryté krvácanie do hlavy však neprežil.

Chlap, ktorého vyhodila žena opitého z domu, sa odpotácal k domu svojej matky a dožadoval sa lôžka, matka ho vyhnala za dvere a nepresvedčila sa, či sa vrátil k žene. Ráno ho našli čupieť schúleného na priedomí, bol vtedy mrazivý február. Museli ho najskôr rozmraziť, aby sa dal narovnať do truhly.

Často som sa stával súčasťou pouličných bánd, skôr by som povedal tlúp detí rôzneho veku, ktoré z dlhej chvíle občas niečo vyviedli, úroveň a dopad vykonaného záviseli na kumšte vodcov.
Pre decká to bol adrenalín, veľká zábava a často aj viac, alebo menej zaslúžená bitka, ak sa na pôvodcov prišlo a mali to šťastie, že ich medzi šarvancami postihnutí zazreli.
Robili sme to z dlhej chvíle a nedoceňovali sme dostatočne možné dopady svojho konania.

Natlačila sa skupinka rozjarených detí k maloletému vodičovi do traktora, čo odvážal z kameňolomu nalámané kamene, vlečka sa skrížila a traktor sa začal prevracať, dvaja chlapci sa pokúsili vyliezť cez poklop na streche kabíny a potom už len plač a dva malé hroby pribudli na miestnom cintoríne.

Hrubosť, hlúposť, nevšímavosť, neskúsenosť – to všetko sa môže odzrkadliť v živote spoločenstva, ako to najhoršie a nefalšované zlo.

To najhoršie zlo, je zlo šírené s krištáľovo čistým vedomím a so zámerom chladnokrvného a vypočítavého hada.

328108

3.3.2015 8:20

RE: A chýba tam zásadný veb

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328108

Zlo je odklon od optima,
ktoré každý jedinečné má,
so znakmi spoločnými
a stále sa ako nitka vyvýja..

Človek sa v Pravde zlý nerodí.
Že návyky chybné predkov,
vplyv majú i na genetiku,
v tom snáď nikto gramotný nechybí.

Avšak rozlíśiť vskutku správne,
a podporiť to vážne..
Výchova vedomým formovaním kultúry,
vyzerá byť riešením CELEJ tejto habaďúry..

Decko môže mať nejaké geneticko-kulturologické predispozície,
ktoré samozrejme mierou objektívnej deformácie kultúry(odklonu od jej vývojovo-potenciálového optima) ovplyvnené sú..
Ale pri gramotnom zohľadnení daností je možné aj tieto extrémne okrajové skupiny populácie dlhodobo upraviť. Sú ostatne zrkadlom spolo(ne?)Čnosti.

Asi každý sociálny psychológ, či neuropatológ, atď..vám potvrdí, že sociopatov nie je v spoloćnosti viac, ako max.2-3%.
A i tie sú geneticky podmienené minimálne.

Problémom sú vśak tí, čo im cielene a systematickým nastavovaním personálnej politiky vytvárajú "priestor na sebarealizáciu", strojac tak spoloćenské prostredie teroru menśiny voći väčšine(fašizmu)..a jeho zrkadla, dvojčaťa vo forme kedysi tzv."náboženstvami", dnes finacisticko-médeálnym konglomerátom metodicky dostatoćne manipulovaného stáda, terorizujuceho cez davokraciu chápavejśiu a zodpovednejśiu menśinu..

Preto je tak dôležité, náročné a príjemné, vzdelávanie stáda.

328145

3.3.2015 9:27

RE: A chýba tam zásadný veb

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 328145

Ked vyjdeme z toho, ze optimum je akysi stred - prijatelny stav, tak kde od neho smeruje ten odklon? Hore - dolu, do prava - do lava, na sever - na juh, do predu - do zadu, ku kvalite - od kvality, od obsahu - k bezobsaznosti, ku prospesnosti - ku skodlivosti...?

Napr. optinum je (vyvÍja) a odklon (zlo) je (vyvÝja). Cim je definovany tento odklon od optima? Smerom? Kvalitou? Znalostou? Myslenim? Presnostou atd.?

Prave kusok presnosti mi v tom chybi.
Napr. Zlo je "skodlivy" odklon od optima... Ci nie? [smích]

328147

3.3.2015 10:01

To už supluje náboženství a boha nikdo neviděl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 328147

Jsou to rozmary těch na výsluní s případnou exploatací likvidace konkurence a tak na frak mnohdy dostanou lepší a ti co si nekryjí záda před závistivci. Je to o hypnóze (ideální takoví mohou být blbí jak štoudev a rychlostudenti a jejich kmotrovské varianty), zoufalejší s chápáním budou formováni výchovou. A kritéria jsou dvě, prospěl a ne. Že mají výstavní náhončí kanonenfutrů je už jen medailace a ti nikdy kůži na trh neponesou v zájmu cíl světí prostředky. A v historii pravdu o dějích nehledejte je to výchova vítězných který své tahouny zahrabali v lepším případě. Debilové chtějí uctívat a kdo s jim nezdá je kacíř nebo kanonenfutr a kultura i civalizace od dárečků dostává znovu a znovu na frak a tržní vize maji vždy proklatě tejné konce záhuby všeho pro lidi, téměř včetně. O hovadech jsem nemluvil ti to režírují a dělají choreografie.

http://tinyurl.com/oag8atl

Nuž huš tuš, tramtadadá [chechtot] [překvapení]

328150

4.3.2015 7:10

RE: A chýba tam zásadný veb

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328147

Pri Gaussovej krivke tzv. Normálneho štatistického rozdelenia by išlo o odklony doľava a doprava.
Samozrejme, podľa toho, v akom koordinátnom systéme ju budeš kresliť [smích]

Ak je však "bod nula" sám osebe blízko "priepasti",
môže sa stať i na prvý pohľad extrémna tendencia vývoja objektívne želanou normou.

T.j., systém vnímania príslušných objektívnych socio-naturálnych mier(zákonov, procesov, ich tendencii spolu s procedúrami ich spoluriadenia) treba prekalibrovať.
P(a)Re.

Podobne, ako môžem opačne, v roli parazita
objektívne viac-menej fungujúci systém
jeho vykoľajením..a presmerovaním na inú trať,
pod kontrolu svoju dostať..

Neviem..stačí takto zatiaľ?

Inak pojem objektivita zvykne mimo kruhu chápania
iba pre svet egocentrikov stávať..

Aká je podľa teba reálna, funkčná alternatíva ich sveta
..nie DNS, ale DMS - drogy moci sfeta? [velký smích]

328213

4.3.2015 17:40

RE: A chýba tam zásadný veb

dub 89.?.?.?

Reakce na 328213

jeden velký problém - statistické rozdělení není vypovídajícím faktorem o stavu věcí.

ono totiž "správné" nastavení směrového vektoru je určováno nadsystémem (nadsystémy), a to ještě variantně, s možností volby pro systémy a jejich součásti.

v systémech je sice určující suma jednotlivých vektorů (voleb jednotlivců), která pak celkově orientuje směrový vektor nějakým směrem (a v těchto systémech dokonce ani ne statisticky určeným, protože zde platí asymetrie vůlí), nicméně to vypovídá pouze o daném stavu a směrování systému, nikoliv o správnosti směrování výsledného vektoru[mrknutí jedním okem]

328264

4.3.2015 19:16

RE: A chýba tam zásadný veb

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328264

Nad nadsystémami je v danom konkrétnom Sociologickom operačnom systéme a jeho iteračnom modeli DUMT umiestnená supersystémová hranica odoziev(HNR) a tá v konečnom dôsledku rozhoduje. Inak by bolo nemožné dostatoćne presné deFinovanie(od konca=želaného stavu="Soll Wert" ) cieľov a ich realizácia napr. Metódou dynamického programovania.

T.j., riadenie burzy a trhu celkovo by bolo neudržateľné(neprípustné odchýlky automatického samoriadiaceho režimu) z pohľadu funkčnej prognostiky a (a)sociálono-inžinierskeho programovania kultúry, ako nadriadeného systému taktiež.

Pritom predsa odborne z lepších svetových škôl dobre vieme, že tak trh(vrátane vśetkých búrz), ako aj dnešná civilizácia je proces riadený a presnejśie "samo"riadený poloautomatický režim s dostatoćnou, i keď klesajúcou robustnosťou.

Kľúčová je metodológia odhadu jeho cieľov, ktorá ako spätná väzba definuje aktuálnu mieru bezpečnosti A. smerovania a B.sily vektora.

Aké sú teda potom podľa Vás kritériá hodnotenia objektívnej správnosti smerovania a sily aktuálneho výsledného vektoru (jeho miery bezpečnosti)?

328277

4.3.2015 20:33

RE: A chýba tam zásadný veb

dub 89.?.?.?

Reakce na 328277

objektivní kritéria hodnocení nejsou v systému k dispozici, pouze v nadsystémech.

v systému jsou k dispozici pouze kritéria empirická omezená parametry systému a jeho pozicí v celkové hierarchii.

a i když připustíme nějakou formu zpětné vazby a ovlivňování ze strany nadsystémů, nelze v rámci systému, z podstaty a definice, zjistit, zda jde o objektivní správnost směru vektoru.

lze max. odhadnout jeho sílu a směr, avšak nelze rozhodnout, že daný směr je objektivně správný. (tím spíš, že v rámci variantních řešení nadsystémy připouští více vektorů).
hodnocení správnosti můžeme označit jako intuici, avšak to není objektivním kritériem, ani v případě, že by intuice u všech jedinců říkala totéž.

takže v rámci systému lze pouze odhadovat "požadovaný objektivní směr" vektoru, na základě úvah, znalostí, zkušeností (historických zkušeností a genetické paměti) a intuice coby jedincovy zpětné vazby ve vztahu k nadsystémům.

a v mnoha případech stačí dokonce jen pouhá logika, neboť pokud je evidentní, že nastavení systému a vývoj událostí směrují k vyhlazení populace, i blb pozná, že je něco špatně[smích]

328289

3.3.2015 13:25

RE: A chýba tam zásadný veb

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 328145

Čo chápete VojtaIL pod "ideológiou komunizmu"? Upozorňujem, že ak myslíte marxizmus, ten sa s komunizmom podstatou vzájomne vylučuje.

Zajímavý názor, pane Udo1. Proč? Já totiž nalézám podstatu komunistické ideologie v díle s titulem Komunistický manifest. Ten vypracovali Karel Marx a Bedřich Engels (1848) jako teoretický a praktický program komunistické strany. Obávám se, že před tímto datem nebyla myšlenka komunismu (s jeho zespolečenštěním majetku a třídním bojem) nikým propagovaná.

Fakt, že později se Marx věnoval téměř výhradně Kapitálu (ač sám nikdy žádný nevytvořil, nevlastnil, ba dokonce ani nespravoval), považuji za poměrně úsměvný. A to je také důvod, proč byla Marxova ekonomie (pracovní teorie hodnoty) vyvrácena ještě za jeho života. A protože na marxistické ekonomii komunismus stojí, jsou obě stavby stejně "hodnotné". Stojí na písku.

A že by měl ateistický Marxismus cokoliv společného s náboženskými báchorkami z Tóry? Dle níž Stvořitel uplácal Adama i s jeho prsními bradavkami (k čemu asi měly sloužit?) a jeho pohlavními orgány (k čemu měly sloužit ony v době, kdy Eva ještě nebyla v plánu?). To mi přijde už hodně přitažené za vlasy.

K tomu co chci. Už jsem to zde naznačil mnohokrát. Chci SVOBODU. Chci svobodně rozhodovat o tom, jak naložím s tím, co vytvořím svou vlastní prací. Tedy s vlastními penězi. Nebráním se tomu, solidárně se podílet na zdravotním, sociálním, školském, policejním, armádním a dalších nezbytných státních systémech. ALE! Jen účelně. Zásadně odmítám financovat svými daněmi „okasní koupě“ akcií pana Grosse, výjimečné odměny paní Nagyové-Nečasové, blahobyt celoživotně nicnedělajích etnik, dotace pro dlouhodobě prodělečné státní podniky včetně mnohamilionových odměn jejich neschopných ředitelů, všechny typy tunelů od Opencard až po Blanku, atd. Jak prosté, že?

Stačí to jako přijetí ruky?

Navíc. Zlo není odklon od optima. Proč? Je známo, že teplota okolního vesmíru celou dobu od velkého třesku klesá. Která teplota vesmíru je optimální? Třeba ta přede dvěma miliardami let? Tedy od té doby probíhá v celém známém vesmíru ZLO? Nesmysl, že?

ZLO je devastace hodnot. Opět velmi prosté. A protože my lidé vzýváme různé hodnoty, vnímáme i ZLO různě. Co bylo absolutním zlem pro 100 tisíc obětí Hirošimy, to je absolutním dobrem pro milion životů, které by byly obětovány při absenci jaderných úderů a nezbytné námořní invazi spojenců na Japonské ostrovy. Co myslíte. Ano nebo jo? [mrknutí jedním okem]

328158

3.3.2015 14:34

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 328158

Svoboda končí kde začíná druhého a dá se relativizovat ledacos. Ovšem vyhánění čerta ďáblem není to pravé ořechové a hodné kultury i když jsou to poslední řešení. A obávám se, že se stupňující intenzitou dochází k eskalaci násilí na popud nezdrženlivých na ukr a zaskočit protivníka je cílem odporných válečných her. I když možná s tím miliónem velkoobjemových plastových rakví "femisti počítají tak se stejně na čenichovku neadaptují. [překvapení]

328162

4.3.2015 8:27

RE: A chýba tam zásadný veb

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328158

ad1(marxizmus vs. komunizmus):
Chcete azda povedať, že Ježiš, Budha, Mohamed,..neboli svojimi činmi komunisti?
Známe talianske komunistické príslovie, heslo hovorí:
"Boh existuje a je komunista!"

ad2(metrologická neudržateľnosť pojmov):
Súhlas.
Marxistická polytekonómia(samotné jadro tohto Sociologického operačného systému) je nefunkčná. Hlavne terminologicky.
Znemožňuje funkćné účtovníctvo. Rozoberali sme to tu podrobne neraz.

ad3(Tóra):
Myslíte, že bez Tóry (resp. Tanach), Septuaginty..Pentateuchu.. tzv. Starého zákona a jeho "Naplnenia" (t.j. podľa istých konkrétnych "kritérii" vybratých 4.tzv. evanjelii z cca. 600 apokryfov), by mohol vzniknúť Marxizmus v tej forme, v akej ho obaja Marxovi bankárski strýčkovia-rabíni a ďalší poradcovia dlhé roky skompilovávať pomáhali?

Jou, btw., naozaj som nemyslel naplaveniny beletristických báchoriek, ale podstatné jadro Tanach(OS).

ad4(Sloboda):
Je opačne, ako si myslí streotypne stovky rokov masírovaný dav, kategóriou podvedomia. T.j., vnímať..snímať môžete inFormácie ako len chcete..snívať. Keď však komunikovať(common Níké) zaćnete, buď si s partnerom, oponentom na základe podobných 1.mravnostných a 2.chápavostných(pojmových) štandardov spracovávania inFormácii porozumiete(zhodnete sa), alebo nie.

Vaša sloboda teda končí na nedorozumení.
Strate komunikácie, spolupráce, zhody, súladu so svojim okolím.
Vysielač a prijímač naladený na odliśných frekvenciách.
Ak si informácie spracujete "po svojom" bez ohľadu na svoje okolie(a prípadne objektívnu realitu - "Vis Maior"="Boh"?), alebo ste v tomto procese len nedostatočne "disciplinovaný"(Niet vôle, niet Človeka), zostanete na "svojom" ostrove.

(re: vôľa - Základy sociologickej mechaniky: Vektor vôle - jeho dĺžka symbolizuje silu a smerovanie-uhol mravnosť spolu s mieru chápania skutočného stavu-"Ist" Wert..ďalej želaný stav smerovania zmeny systému-"Soll" Wert, atď..)

Preto je tak dôleźité spoloćné subjektívne hľadanie objektivity, objektívnych socio-naturálnych javov v ich vzájomnej hierarchickej previazanosti. Absolútna nezávislosť je totiž práve pre všetko vyššie popísané, nebezpečná chyMera. Vytvára ilúziu a tým zotročuje. Vždy ste na svojom okolí do tej-či onej miery nevyhnutne závislý. Viď vzduch, voda, špecializácia práce v spoločnosti,..atď.

ad5(ruka):
Stačí [smích]

ad6(Metodológia aproximácie optimálnej tendencie vývoja):
Zaujímavé!
Vy ste zástancom teórie "Veľkého tresku"?
Veď inak vyzeráte byť voći propagande menej ústretový..

Ak napríklad nie je zaćiatok, a ide len o nejakú periódu daného procesu v nekonečnej transformácii, má to "zmrznutie vesmíru" s rastúcou Entropiou systému, sakra problém..

328220

4.3.2015 8:30

RE: A chýba tam zásadný veb

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328158

ad6(Metodológia aproximácie optimálnej tendencie vývoja):
Zaujímavé!
Vy ste zástancom teórie "Veľkého tresku"?
Veď inak vyzeráte byť voći propagande menej ústretový..

Ak napríklad nie je zaćiatok, a ide len o nejakú periódu daného procesu v nekonečnej transformácii, má to "zmrznutie vesmíru" s rastúcou Entropiou systému, sakra problém..

Inak..ako ste priśli na to, že vesmír je ohranićený? Použite sedliacku logiku. Vzniklo niekde niečo z ničoho? Existuje niećo vo vás, alebo vo vašom okolí také, čo nemá charakteristiky transformaćného procesu s prísluśnými kmitavými parametrami? Existuje niečo, čo úplne zmizne? Odporovalo by to predsa základným zákonom zachovania energie(hmoty), II.termodynamickému zákonu, atď..
Tak 1. inFormácia(prenos mier určujúcich spolu konrétnu formu), ako ani 2.miera(farba, čas-frekvencia, hmotnosť, amplitúda, vzdialenosť-priestor,..), či 3.matéria(existencia) zmiznúť nemôže. A energia je predsa tiež len prechodný udržateľný stav hmoty pri jej transformácii z jedného agregátneho stavu do druhého.
Svet vyzerá byť skôr večný a nekonečný.

ad.6(Dobro a zlo):
Súhlas, so začiatkom tvrdenia, ale..
Pravda, ako SPOSOB hodnotenia objektívneho Dobra a Zla je vždy konrétna v danom momente.
Ako sa spravne ľudovo hovorí:
"Právo na Pravdu má ten, kto vidí situáciu z dostatočného nadhľadu"

T.j. ten, kto je schopný
A. identifikovať vzťahy medzi zúčastnenými dominantnými socionaturálnymi procesmi(a ich tendeciami),
B. vyhodnotiť ich podľa kritérii pravdepodobnostnej predurćenosti cieľov systému(deFinovaných Vis Maior=Bohom(?)) a následne
C. gramotne KONAŤ v zmysle spoluúčasti na stabilizácii ich rozvoja.

Predstavte si prosto nejaký veľký obraz.
Napr. z Muchovej "Slovanskej epopeje", alebo len nejakého Rembrandta..
Keď ste príliś blízko, moc si tej krásy neuźijete..

..a toľko zároveň i k aplikáciám DVTR, resp. tzv. DUMT(Dostatočne Univerzálnemu Modelu Tvorenia), jadru modernejšieho Open Source Sociologického Operaćného Systému.

328221

5.3.2015 2:52

RE: A chýba tam zásadný veb

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 328158

Ty si totálne popletený ty liberálno-libertariánsky šašek!!! "Komunistické" spoločnosti existovali už za doby starých Slovanov v dŕžave!!! Aj filozofi v starovekom Grécku už o tejto myšlienke filozofovali!!! Hovorí ti niečo kmeň, rodové zriadenie, prvotnopospolná spoločnosť???!!! Marxovi dovolili tú sračku vypustiť a zpropagovať práve globálne elity, aby odfajčili kapitalizmus (druh fašizmu), lebo vedeli, že je trvale neudržateľný a už im poslúžil a mohli všade rozpútať boľševizmus za účelom dosiahnutia svetovej vlády!!! Absolútna sloboda neexistuje!!! Vždy existuje nejaká závislosť!!! Človek nie je ostrov!!! To len tento od začiatku chybný kapitalistický a liberalistický systém tlačí človekovi do hlavy kaleráby o absolútnom individualizme!!! Čo je nonsens a utópia!!! Tvoja definícia slobody, že môcť rozhodovať, čo s tvojím výtvorom, je úplne zdegenerovaná a chybná, pretože tú ti nikto nezaručí, iba práve optimálna spolupráca a závislosť na iných!!! Ty papek!!! A čo si predstavuješ pod pojmom tvoj vlastný výtvor???!!! Myslís žida gejca a "jeho" windóze???!!! Ten ale vznikol práve spoluprácou, ty pako!!! A tí ajtí inžinieri odkiaľ prebrali vedomosti???!!! Čo myslíš???!!! Zase len od druhých!!! A tých i zobrali odkiaľ???!!! Z prírody!!! Takže o nejakých "vlastných" výtvoroch je zbytočné a nesprávne hovoriť!!! Ďalej, keď si budeš vedieť upiecť chleba, alebo budeš mať pekárňu ale nie múku, tak si v riti!!! Alebo budeš mať farmu, ale niekto ti ju vyrabuje na základe zlej spolupráce a spolunažívania medzi ľuďmi, tak si zase v riti!!! A že budeš mať mulifunkčnú farmu, kde si všetko urobíš aj s rodinou sám???!!! Ručím ti, že všetko si sám neurobíš!!! Opäť ti tu len pomôže kvalitná spolupráca a optimálne fungovanie celej spoločnosti a najlepšie pravej komunistickej spoločnosti, o ktorú by sme sa mali všetci snažiť!!! Predstav si Star Trek, kde nie je hmotná núdza alebo existuje dostatok voľnej a prakticky nevyčerpateľnej energie!!! Tam ti bude každý srať na nejaké "tvoje" výtvory!!! Načo by mu boli???!!! Čo tam s nimi budeš robiť, keď tam nebudú existovať peniaze???!!! Budeš si tie patenty chrániť a držať v trezore alebo vymieňať s niekym za niečo podobné, alebo ukážeš svoju veľkosť a skutočnú ľudskosť a prispeješ svojim dielom do spoločnosti a uvoľníš patenty zadarmo a bez nároku na protihodnotu???!!! Uvedom si, že v Star Trek svete si už ľudia nekonkurujú medzi ľuďmi ale medzi ostatnými mimozemskými rasami a aby mohol ľudský druh prežiť, tak musí pracovať nie každý na seba ale pre spoločnosť!!! Si popletený a rozmýšlaš iba na nízkej materiálnej úrovni a v dimenzii, kde o všetkom rozhoduje zisk a chorobná potreba niečo vlastniť!!! K čomu chceš vlastne niečo vlastniť???!!! Vlastníctvo by malo slúžiť k nejakému cieľu, ako ruky a hlava k tvoreniu, premýšlaniu a zdokonalovaniu sa!!! Napríklad nejaká vec k uľahčeniu...Automaticky kráceno

328310

5.3.2015 2:53

RE: A chýba tam zásadný veb

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 328310

Napríklad nejaká vec k uľahčeniu roboty a podobne!!! Všetky ostatné nepotrebné serepetičky, ktoré človek má len za účelom užívania si, by mali zmiznúť z povrchu zemského a bol by kľud!!! Potom by ti už nemal kto čo zobrať!!! Myslíš si, že by ti niekto odmontoval a ukradnul kotrbu, odrezal ruku (aby si s ňou mohol vyhoniť???!!!), alebo ukradnul kalkulačku, alebo lopatu, krompáč...???!!! Ani dnes ti ich nikto neukradne!!! Hahahahaha!!! Lebo to má každý!!! A v budúcnosti bude mať každý replikátor alebo transportér, tak načo by ti ich niekto kradnul???!!! V budúcnosti každý pochopí, že mu je mercedes na dve veci!!! Tiež pochopí, že keď bude chcieť žiť pri mori alebo na lodi, tak ju ich nebude chcieť vlastniť, ale nájde si tam prácu!!! A ak nebude pre neho miesto, lebo na to nebude mať geneticky, duševne alebo intelektuálne, alebo budú plné kapacity, tak bohužiaľ, bude sa s tým musieť zmieriť!!! To je zákon prírody a každý sa to naučí chápať!!! Tiež každý pochopí, že práca je nevyhnutná a šľachtí človeka!!! A keď budú nejaké problémy s pár degenmi???!!! Nič nie je dokonalé!!! Aj v Star Treku sa trestajú zločinci!!! Alebo budú problémy s cigáňmi???!!! Nie je problém!!! Nebudeme už trpieť politicky korektným kreténizmom a jednoducho ich sterilizujeme pre dobro celého sveta!!! Aké problémy???!!! Sem s nima!!! Hahahahaha!!!

328311

4.3.2015 1:04

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 328098

Ak link nie je v clanku, Smatana ho ma na svojom fb

http://tinyurl.com/lnoa8yf

s tymto popisom:

http://leva-net.webnode.cz/products/o-putinovi/

Leva-net je prapodivný web, existujúci už niekoľko rokov, momentálne veľmi pro-putinovský. Jeden z najprepracovanejších systémov bludov, s akými som sa v živote stretol. Prekonáva ho snáď iba pán Benda so svojimi Vesmírními lidmi.

328195

4.3.2015 1:14

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328098

@udo1

No, k tvemu videni marxismu v konstrastvu s tvym videni svobody.

Jednou prdeli na 2 konich jezdit nemuzes.
Bud tedy budes zastavat neoliberalni postoje, jako spravny svobodny myslitel a pripustis, ze to 1% ma narok na 50% bohastvi planety a 10% ma narok na 95% veskereho bohatstvi planety. Zaroven ma kazdy z nich ma automaticke privilegium (i tech 10% nejbohatsich) si koupit, vrazdenim uloupit, zabrat pod zastitou "Darwinismu s atomovkou na rameni" vse na co si vzpomene, nebo se odpoutas od vlastniho ja a zaplnes mozek.

Neni daleko doba, kdy po schvaleni TTIP, CETA a nastupu jestrabu muze a bude zabran i tvuj "zivotni prostor", i tvoje zivnost i tvuj vydelek. Bude nahrazen nekdym, kdo veskere vynosy odsmeruje ne k Nemecku (jak je tomu nyni), ale rovnou bez prostredniku za ocean. Zabere veskere odvetvi, ktere jeste jakz takz vynasi, zprivatizuje pro sebe i hlavni dvere do poslanecke snemovny.
Pak jiz bude zbyvat pouze zamyslet se, zda budes ochotny pro trochu iluze delat saska pro to stado debilu (sasky mozna ani nebudou chtit, naco dalsi vyplatni pasku), ktere v Evrope zustane a hlasat Atlanticke "slovo bozi". V opacnem pripade se stanes nepotrebny a tvuj majetek se hodi nekomu jinemu.

By the way, Kapital si necetl ani v rychliku.

328196

4.3.2015 6:50

RE: A chýba tam zásadný veb

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328196

Takže ty mi dávaš veľkoryso na výber z dvoch mrcín?
To ja potom už radśej po vlastných.. [smích]

Dnes žijeme vo fašistickej diktatúre s maskou demokracie.
Predtým sme žili vo fašistickej diktatúre s nálepkou komunizmu.

Dnešný režim vyznáva ideológiu egoizmu,
včerajší ideológiu, či adeológiu marxizmu.

Demokracia a komunizmus sú jednoznačne podstatou identické systémy.
To je veľmi dôležité si uvedomiť.
Ich subjektívna interpretácia samozrejme závisí od objektívnej
A.Miery chápania daného jedinca a/alebo kolektívu
B.Mravnostných štandardov

Pamätáš tú reklamu na "lentilky" M&M? [velký smích]

Jou..a Kapitál nemám vo svojej knižnici, ale na stolíku.
Nie, máš pravdu, že som ho nečítal..našupu celý od A-Z.
Ostatne podobne, ako bibliu, či korán, atď,
že by mi ten bordel úplne neustrelil dekel.
Avšak docela rád sa v týchto knihách "svätých" hrabem,
keďže našu kultúru myslenia formovali,
a náväznosti medzi nimi iba blázni samovražední nespoznali..

"Učiť sa, učiť sa, učiť sa."
"Každá kuchárka by sa manažérkou učiť mala"..
či ako to V.I.L. správne povedal?
No nenapísal, že by mala riadiť štát,
ale "učiť sa ho riadiť"..

T.j., zlomiť monopoly jelít na riadenie.
Podrezať dezinformačnú pyramídu.
Obrezať pyramidion hore.

V tom sa asi tiež zhodneme,
keďže na jednej lodi pláveme.. A85

..o nemalý krok v evolúcii kultúry myslenia ďalej:
"Bo každý zároveň zameniteľný je i nie je."
Ako by si ty osobne, pri snahe o objektivitu,
vetu túto interpretovať vedel?

328210

4.3.2015 21:16

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328210

Oh, to posledni, co by napadlo je davat nekomu na vyber.
Pouze popisuji fakta. Takova je budoucnost s linou Evropou.

Ohledne toho Marxe. On pouze popisoval to, cim preje kapitalismus, jeho jednotlive faze i konec. Nic jineho. Pojmenoval system (komunismus), ktery byl i v jeho pojeti pouze cilem, nerealni. K tomu, aby realni byl, by nutne musel byt clovek na jinem stupni vyvoje. Socialismus i realni socialismus je system, ktery by mohl byt funkcni a dlouhodobe bez turbolenci a valek. Nikomu nic nenarizoval, pouze popisoval. Tech ekonomu je hodne a marxismus se uci i na prestiznich VS. Co irituje ty, kteri s nim nesouhlasi, ze se priblizne strefil. I kdyz Keller popsal, za Marx by se sakra divil, kdyby videl jake metody si globalni kapital pripravil, nic to nemeni. Samozrejme zil v jine dobe a odhadnout vsechny detaily nemohl.

Je to to same kdyz se zamerime na Evropske socialisty - ze zaveru starych 100 let (Einstein i Marx) se drzi idee, ze ma-li byt socialismus udrzitelny, musi byt zaveden plosne - globalne.

A to je to s cim se nikdy neshodnu, odmitam a nesouhlasim. V USA ani jinych castech sveta jednoduse neni mozne zavest jakykoli rovnostarsky system.
Ani nasilnou, ani demokratickou cestou.
Kdyby si jej lide sami zvolili, upusti od nej a sami radeji budou zit jak chteji. Treba i loupit, korumpovat atd. Cokoli.
Je to dano slozenim obyvatel a jaci jedinci prave do tech mist migrovali. Zde je nutne si uvedomit, ze pokud v NA nedodejde ke zmene, je brzo diky automatizaci + zuzovani monopolu 80% lidi bez prace, aniz by mela nyni o tom poneti, neni to daleko.
To same plati pro Evropu.

V Evrope, diky obrovsky huste penetraci obyvatelstva se amerikanizace pomalu meni, jak spravne pises ve vyhroceny fasismus s tim, ze mozna se svrhne ve 3 sv. valku. On to, ze letite hriste valek byla Evropa ma i jine duvody o kterych se nepise. A z tech duvodu (samozrejme opet vylhanych) vznikla EU.
Aby se sv. valka neopakovala, budeme jedna stastna rodina...
Pravda je jina, jak vime, Nemecko doji z kazdeho sektoru, diky narizene privatizaci a schopnych podnikatelu zde moc neni. Zato jsme znama stredoevropska montovna s nejnizsi minimalni mzdou ve stredni Evrope.
Evropa se pokusnou cestou vydala k zestihlovani statu, zniceni socialniho smiru a prohlubovanim rozdilu ve prospech velmi maleho procenta.
Jen tezko pocitat s tim, ze zde nekdo rozumny zustane, ten je spise rad, ze se otevira mnohem kvalitnejsi varianta. I kdyby ne, neni duvod zde delat poskoka, nebo nedelat vubec.
Problem pro vrchnost porad zustava, ze lide valku nechteji a kdyz bude na vylhanych nohou, ohrozi to spise ty, kdo budou valku vyvolavat, prenesene ohrozi to cele vedeni narodnich statu i EU. Ji ohrozuje.

Kdyz Americane neco planuji, tak ze sveho videni a odrazeji sve moznosti. Oni maji poradce pro regiony, ktery HISTORICKY nikdy zadny region nepochopil - jsou rozeni egocentrici, schopnost vcitit se do jineho nemaji, tim ztraci i moznost spravne za druhe rozhodovat, uz vubec ne za Evropu. To neznamena, ze si na dlouhou dubu linou Evropu neprilepi i nasilim, jak je videt.

328291

4.3.2015 23:05

RE: A chýba tam zásadný veb

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 328291

Toho Marxe jim tady nevysvětlíte,...tady si většina myslí,že ten kapitálistickej bordel nejenže popsal a předvedl jak funguje,ale že i ten dnešní rovnou VYMYSLEL a může za něj a proto mu "nemůžou přijít na jméno".... [velký smích]

328298

5.3.2015 1:15

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328298

No ano, ono se to da nalinkovat, pouze misto servisni spolecnosti a socialismu nam nabidli chudobu, neexistujici kupni silu a fasismus. [velký smích]

328305

5.3.2015 8:34

RE: A chýba tam zásadný veb

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 328305

To kapitálistický svinstvo je furt stejný,jen vlivem vysoké technologičnosti už není potřeba tolik "lidských zdrojů" a proto je tendence se jejich přebytku jakýmkoli způsobem zbavit,ale na nich zas závisí odbyt zboží a aby se "ta kapitálistická čamrda točia a nezkolabovala"a to se právě děje....co s tím....a jsme v pérdeli pane hrábě.... [chechtot]

....a proto s elánem vřed zpět do doby kamenné !!!! [naštvaný]

Jestli to někdo přežije,tak může doplnit Marxe ("Kterak práce polidštila opici"[mrknutí jedním okem]a napsat dílo "Kterak nenažranost kapitálu poopičila člověka". [chechtot] (v Bílém domě to už,zdá se,začalo.....)

328320

4.3.2015 23:24

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 328291

Líná nebo nelíná evropa je jim šumák oni kolonizují a chtějí prostě vše. Navíc mají všeho dost, tedy fiktivně protože ten systém bez vykrádání okolí prostě nefunguje a jsme u toho, teda nevím kde to moudro vyhrabali že bohatí nemusí krást. V jistém smyslu ano protože si naprivatizaci čehokoli prostě korupcí moci a plutokracií zlegalizují. Další moment průšvihu vidím v tom že jsou neochvějně přesvědčeni o řízených lokálních konfliktech kde se zbavují ostatních a poté na na jimi uvolněném místě dominují a pohříchu jim to vychází. Oni jsou prostě hvězdy - záříme a vy potkani co včas nezalezete do děr máte smůlu. A mladí co na ně koukají zatím zdáli a nevarováni těmi co je měli vzdělat (to samozřejmě neudělají protože jsou zaměstnanci zlodějů a hlavně že mají oni. Z mladých udělají hadry na jedno použití v masokombinátu když své chtějí dostat do korupce moci a je to pyramida hrůzy nahoře z nejbezohlednějším) no a chtějí být hvězdami také ale funkční nevzdělanost jim neumožní pochopit že na panské mohou lokajíčci a služtičky v omezeném počtu pokud s nimi nepřivandrují. Mimochodem někde jsem zahlédl že se nechali slyšet že na svých ložiscích surovin na sibiři domorodou obsluhu nechají. A je úplně jedno jestli to byl únik záměrů nebo hoax protože jejich choutky jsou očividné a zcela zjevně nesloužící lidé jejich záměrům jsou pro ně v jejich pojetí cíl světí prostředky překážkou. A to armádu používají stylem že mrtvoly za jejich zájmy budulínků byli nalezeny tedy se skandálem kdesi na skládce komunálního odpadu. [překvapení]

328299

5.3.2015 0:26

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328299

V jistém smyslu ano protože si naprivatizaci čehokoli prostě korupcí moci a plutokracií zlegalizují.

Bingo. V USA takto dokonce funguje skolstvi, vystuduje pouze bohata brambora, schopny si odnese pujcky do 50 let a stejne ho k lizu "nepusti". Do deseti let je z nej psychicka troska, ktera veme jakoukoli praci, protoze je odkazan na splaceni dluhu.
TOMU SE RIKA - UZAKONENA KORUPCE. Tzn. stav, kde bohaty "investor-taticek" koupi skole stadion a ma jistotu, ze vsechny deti vyjdou s dekrety. V Cechach analogie Plzenska fakulta, rekneme zrychle studium pro bohate a BEZ POSTIHU. Hlupaky s tendenci buzerovat a kurvit zivot chude vetsine. Nekdy staci i konexe, tato zeme tak fungovala nonstop za jakekoli rezimu, jen mira se menila.

Jedna z bodu amerikanizace (westernizace) vychodni Evropy. Nestaci, ze skolstvi zmenili natolik ze VS udela i student, ktery by za byvaleho rezimu nebyl schopen dodelat zednicinu.
Pro extra hlupaky s konexi a prkenici zde byla fakulta s extra rezimem. Pracovne vytizeny hlupak dostal titul za 14 dnu.
Nikde mimo statni rezort je po ukoncenem studiu nehledejte, nenajdete. Majitel firmy by je pro neschopnost vysoupl za 2 dni.

Celkove jsou diry do zakonu delane na zakazku, zamerne a nonstop.
Legalizace korupce probiha presne touto formou s tim, ze je vzito, co neni zakazano je povoleno. Zadavatele primo vedi, kde bude co nahrane a jeste legalni.
Za nekolik let o nejakem tom prusvihu na ministerstvu ctete v novinach, ale to uz vladne jina strana, nebo jiny ministr. Puvodni jiz v politice neni, o nicem nevi, nebo rovnou ani u toho nebyl, nevzpomina si. Amnezie jako z praku.
Nasleduje novelizace zakona, jeste deravejsi, nez ten predtim. Media opet 4 roky mlci...
To probiha nonstop, leta, na vsech rezortech.

Bohati nepotrebuji krast - celkove nepotrebuji, na to maji uplatne politiky. Pokud nahodou poskokove zadaji hodne (jak spravne kdysi v CT poznamenal Babis, kdyz rekl, ze vzdy brali, ale nyni chteji moc), tak se soupnou novodobi feudalove/oligarchove do politiky primo. A stado tlachtanu tleska jako napovel. Navic dnes na vse maji hezka slovicka. Privatizace, poradenske sluzby v radu desitek milionu, auditori s jistenim 100% poradku, obchodni zprostredkovatele...
V prekladu pijavice a prizivnici na rozpoctu.

328304

5.3.2015 2:59

RE: A chýba tam zásadný veb

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 328291

Choď do riti aj s marxom!!! Žilo sa už tisíce rokov pred marxom a možno aj desiatky, státisíce rokov!!! Bohvie, aké civilizácie tu boli dávno pred nami a ako žili!!!

328312

2.3.2015 16:27

RE: A chýba tam zásadný veb

dušan 217.?.?.?

Reakce na 328091

K druhej otázke: "ideologie komunismu" - viem to len sprostredkovane takže až tak to nezaváži. Prečítajte si na to rôzne analýzy, sú i na už spomínanej stránke.
ps. vy asi nemáte na mysli komunizmus ako "súbornosť"="nebesa na zemi"=doslova "net besa na zemli" = "nieje človeka bez svedomia na zemi", ale marxizmus, že.



K tej prvej otázke: Chápem. Máte problém s tým, že by ľudia sa nemohli naučiť konštruktívnemu mysleniu. Ale ja tomu rozumiem, že všetci sa nenaučia podrobne DVTR. Dokonca s tým nemám problém, že sa ľudia to nenaučia.

Viete ako vyzerá PRIRODZENÉ rozloženie inteligencie spoločnosti? No presne ako gausová krivka! Lenže ak ničíte tých menej chápavých ktorých je najviac (rob si čo chceš rétorika(liberalizmus), ničenie základného všeobecného vzdelania, si malí bezvýznamný a nič nezmeníš,......) znižuje sa chápanie celej populácie aj tých najchápavejších.

Tak prečo by sme (ako viac chápajúci dúfam [smích] ) menej chápavých ľudí, svojim príkladom, nenaučili správne žiť, nenastavili spoločnosť tak aby nebola skryto otrokárska a zvyšovali chápanie priemerného obyvateľstva?!

Možno som až príliš a bezdôvodne optimistický, ale vy zase úplne zbytočne pesimistický.

328103

4.3.2015 0:52

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328103

Postupem casu prijdes k poznani, ze to jednoduse nelze. Nenaucis opici zit tak, jak by bylo pro ni prinosne, ale zustane na tom, ze vidi pouze tu nejjednodusii cestu - co je pro ni aktualne vyhodne, resp. jak se okamzite dostat ke zradlu, bez pestovani.
A ano, to se obecne tyka jedne sorty pravicaku, kterou zajima pouze vyska dani a diry v danovych odvodech. Nic dal ho netrapi, nikoho jineho kolem sebe nevidi. Zajem o nejakou valku? At pochcipaji, ja mam sve starosti. Do doby, nez zacne citit vlastni ohrozeni. To hleda kazdou spriznenou dusi v boji proti nekomu, kdo by mu chtel vzit zednickou lopatu... Vetsinou je pozde, nenajde.

Rozdily v mysleni jsou v ruznych skupinach tak obrovske, ze i ti nejvetsi bojovnici za "spravnou" cestu casem rezignuji a to je veky vyuzivano na prohlubovani chudoby, otrokarstvi, vrazdeni pod vedenim psychopatu. V prvni linii odtahnou ze zeme, takze se zmeni na stat jako Ukrajina, Litva apod. Zeme, ktera nema nikoho, kdo by umel spravovat zemi, tak se stane vazalem kohokoli.
Zdevastuji skolstvi natolik, ze ackoli soucasna starsi generace plne chape o co jde, mladsi nerozumi nicemu. Jedina alternativa ve vyhrocenem bodu totalniho zotroceni zustava dnes Rusko. Nikdo jiny nema sanci, ani kdyby se rozkrajel. Jak jednotlivec, tak skupiny jednotlivcu maji v tomto epochalnim bodu nulovou hodnotu.
A probrat masy by dokazala az velka valka. Mozna ani to ne, jak se ukazuje na Ukrajine. Frustrace z "byti", resp. zivota samotneho, je tak obrovska, az si zacinam myslet, ze Nostradamus snad i neco opravdu videl[smích].

Ce se celkove deni tyce...
Zkuste popremyslet, co by se asi stalo, kdyby ten tandem Rusko-USA pokracoval. Proc si Bush dovolil financovat a vojensky podporovat pozirace kravat, proc si pak dali Putin a Bush sraz na krovakovem ranci v Texasu. Zkuste za jednotlivymi body poskladat zavery, tedy Qui bono. Nevynechte Syrii a odpoutejte se od aktualniho radeni dosazeneho IS. Kdo z toho a co mel v jednotlivych etapach. Kdo ziskal, kdo ztratil. Jak se zmenilo verejne mineni, kam se posouva. A hlavne - proc tolik lzou, kdyz predem a veeelmi dobre vedi, ze ty lzi budou odhaleny. Proc se na YTB dostanou zabery o zinscenovanych reportazich, proc se agent CIA odparkuje do Ruska a tam rika, co rika. A verte, kdyby existovalo neco, co budou chtit utajit, nedozvi se to nikdo!!! Ty utoky a spiclovani pouze nasobi presvedceni jiz presvedcenych (mimochodem tyka se i jednotlivcu, mohl bych vypravet, jsou mi u prdele) a dodava tomu, co kdy altermedia zverejnili stempl. I to oni vedi..! Nevedi to samozrejme vsichni, pouze mala cast, ktera septa loutkam.

Zkuste se vratit do obdobi 89 a najit tam urcite pararely v kontextu s dnesnim denim a hlavne JIZ "s" informacemi, ktere nyni mame o te dobe, o mrtvem nemrtvem studentovi o tom, kdo co vlastne ridil, kdo dal k tomu "rozkaz"...

Neni to tak tezke, kdyz se odpoutate od paradigmat, od zamerne vkladanych temat, slouzici k odvedeni pozornosti jednim smerem...

Jinak, dlouho to trva a zlenoseni obcane jsou lini natolik, ze to nechaji v cele Evrope dojit az za bod navratnosti.

328194

4.3.2015 3:24

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 328194

Skoro by s tím šlo souhlasit, ale je tu možnost, která vždy zbývá i jako poslední, a je vždy platná - možnost svépomoci.
Váš "předřečník" to vyjádřil takto:
Tak prečo by sme (ako viac chápajúci dúfam [smích] ) menej chápavých ľudí, svojim príkladom, nenaučili správne žiť, nenastavili spoločnosť tak aby nebola skryto otrokárska a zvyšovali chápanie priemerného obyvateľstva?!
Zdůraznil jsem tam svojim príkladom, tím myslím - ne řečmi!
Je potřeba žít tu pravdu každý den. Ta vyhládlá opice pak uvidí, že nejde "se okamzitě dostat ke žrádlu, bez pěstování".
Že rajče, mrkev , brambory se musí pěstovat a bez pěstování je k mání jen tráva, bodláčí, pampelišky. Ne, že by z toho nešlo v nouzi sestavit zdravé jídlo, i tomu je však potřeba rozumět a věnovat tomu čas, žádné okamžitě ke korytu. [mrknutí jedním okem]

328205

4.3.2015 23:46

RE: A chýba tam zásadný veb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328205

Neprobiha nic jineho, nez urcovani hranic vlivu.
Po kolikate jiz historicky.

Obavam se, ze ten kdo bude v CR neco nekoho nekdy ucit v daleke budoucnosti, jiz ho nebude ucit v cestine. Pro Slovensko to muze byt jinak, nebo muze byt "zdanlive" jinak (Madarsko, Rakousko...).

To, aby se dalo lid naucit spravne se rozhodovat vyzaduje nekolik generaci, k nazornemu prikladu jak zit se nedostanes jednoduse proto, ze kazdy ma jine poneti jak zit.
Ze funguje Skandinavcum 60 let socialismus? Ano, lide si privykli. Ovsem zaroven chrani UK a US svoji polohou + maji fanaticky strach z Ruska + myslenim byli a jsou spise nez socialiste - fasiste a naciste. K tomu je taky treba je lepe poznat, abys zjistil, ze Viking zustal. Pripustit, ze nekdy probihaji i dlouha leta veci pouze "naoko". Uplne stejne jako zapadni bratrickovani s Ruskem. Staci povel a Azor je v pozoru, na stejnem miste, kde sedel pred 100 lety...

Jinak, pravni stat s kvalitni zivotni urovni se da vytvorit lehce. Uplne staci par veci. Zakony napsane na moralni a eticke rovine. Plus samozrejme stejny pristup k vymahani prava, zdravotnictvi a vzdelavani.
To je takovy idealni pohled, kdyby nebylo na svete zavisti a psychopatie nedostavala automaticky letenku do nejvyssich pater.
Budiz i to se da zmenit.

Je tu jedno (hned nekolik) ale, na ktere kazdy zapomina.
Kazdy si zije ve sve iluzorni svobode a zapomina, ze to ochranne kridlo (stat) tu svobodu rozhodovani, budovani kvalitniho prikladu (jak pises) NEMA.
Zkraceno: Vy si delejte co chcete, ale jako celek budete poslouchat.

Nikdo zde totiz nevzpomel a nevim PROC se opomiji fakt, ze CR i SR jsou v podruci a pokud se ho nezbavi nebude jim dovoleno nic.
CR ani SR nema vlastni obranne kapacity, alternativu za NATO v pripade rychleho rozhodovani nevybuduje ani za rok.
Oba staty jsou zadluzene a nebude jim dovoleno vytvaret jakekoli alternativy k NATO. U nas by to byla ekonomicka sebevrazda, jsme jako spolecnost chudi, vyjma nekolika debilu, kteri se jeste citi bohati, bo maji o jeden uver vic, nez soused...
NATO i EU je politicky projekt, NATO utocny, s imperialnim charakterem. To jsou fakta a prokazatelne na mnoha prikladech za slednich 25 let.
Slouzi pouze k zalatani der ve statech, ktere jsou jeste navykle na bohaty zpusob zivota. Mezitim probiha shrabovani majetku, zabirani zdroju - jakymkoli zpusobem. Soucasny neoliberani (ono staci i to, ze je globalni, vitezi pokazde ten s delsi hlavni, promerovani zapadnich curaku) kapitalismus neni ekonomicky system, ktery je prospesny pro 99,9 periodickych obyvatel.
V takovem prostredi tedy neni mozno vytvorit alternativu, to muze pouze stat, ktery je v rozhodovani nenavazany na globalni system a ma dostatecne na vysi obrannou i utocnou protivahu. V podstate dnes pouze Rusko a Cina.
Z tohoto duvodu politici u nas se ani nepokousi predkladat navrhy, ktere by sly ekonomicky proti panu a prakticky sdeluji lidem, ze neni zadna jina alternativa. Vetsinou na ne neco maji a jsou na kandidatky dosazovani zamerne.
Proc se nyni namahat, viz. dopad u Syrizi a jedine couvnuti.

328302

2.3.2015 15:37

RE: A chýba tam zásadný veb

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 328087

Predtým bol trocha iný zoznam, tam máš aj Leva-net, aj s komentárom [smích]
http://nadhlad.com/content/smatanov-zoznam

328096

2.3.2015 16:20

RE: A chýba tam zásadný veb

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 328096

áá predsa..škoda, že to potom asi
odstránili z hlavnej stránky..

óóó..Tak to už áno!!! [velký smích][velký smích]
Aká výstižná a hlboká profesionálna análýza!!
Love a Lóvov, školení Panov svojich panko ten je hoden!
Skoro level Šturmbannfírera Dulebu..
Vesmírní lidé.
Vesť Mir.
Celosvetoví.. Ľudia.
Svetoobčania?

Inak čo konkrétne Smotana nechápe, keď tak po hmle blúdi?
..a že by ten webík až tak nekriticky iba za Putina trúbil?

Putin robí isto aj chyby,
no na ceste tej ich,
nespraví len čudák,
čo vo vode nečaká občas i ryby.

Pravdu má GenoSSe-Kammerad.. Smotana v tom,
že dnes skutoćnej demokracie niet.
A tak v i v otázke ticho položenej,
v spleti zvláštnych nelogických viet,
Who is Mr.Putin?..a kde jeho dom.

328102

2.3.2015 16:58

informačný monopol

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Niekto sa zúrivo, ale s plnou hubou demográcije snaží získať informačný monopol. Máte niekto kontakt na toho pisateľa zoznamov, aby ste mu jemne a citlivo vysvetlili, tak, aby to pochopil, že základom slobody a demokracie je vyvážená informovanosť bez cenzúry?

328104

2.3.2015 17:06

Upozorňuji

To je jedno 78.?.?.?

Na seznamu je i web http://www.inespravy.sk/ a tento web je v podstatě sám o sobě seznamem mnoha dalších webů - asi 90 různých alternativních webů. Ale podle mě cca 1/3 jsou spíše o hobby, ekonomice, ekologii atd. nebo o něčem jiném než o zpravodajství. Inespravy.sk v minulosti některé weby vyřadili. Např. Britské listy. Jiné zařadili... Některé weby mi v seznamu chybí, jako třeba Osud.cz Matrix.cz atd. Dotyčný učitel je jinak úplný nýmand. Sám bych dokázal z netu vysosat seznam cca 110 různých jiných webů. A věřím, že jich bude existovat možná až 150. Drtivá většina se někdy v minulosti projevila jako proruská. Jistě jsou placeni Ruskou ambasádou...

328105

2.3.2015 18:36

také nový Respekt

pietroo 85.?.?.?

slibuje na obálce odpověď na otázku kdo u nás šíří prokremelskou propagandu

328115

2.3.2015 23:20

DennikN

weston 109.?.?.?

Pre lepsie pochopenie, kto je za dennikomn, ktory vyrobil/zverejnil zoznam tych webov a vedie hon na carodejnice a "rusku propagandu", treba prejst tento clanok:

https://dennikn.sk/8525/projekt-n-bude-aj-dennik-v...

Financovanie slovenskou firmou je Eset nie je take dolezite, v clanku su spomenute dalsie mena, ktore cely projekt osvetluju:

bývalý šéfredaktor The Wall Street Journalu a Washington Postu Marcus Brauchl a sef North Base Media Fund

Saša Vučinić, ktorý spoluzakladal srbské rádio B92 (Sorosov clovek)

Media Development Investment Fund (Sorosova nadacia)

Dalsie informacie o spomenutych osobach a firmach sa daju lahko dohladat na webe. Az na NorthBAseMedia Fund, o tom sa nedozviete vobec nic.

328128

3.3.2015 0:53

Ich bin ein еврей

krejcar 76.?.?.?

Po hluboké analýze situace my nezbývá nic než souhlasit s Emilem Robotem: V České republice je opravdu nejvlivnějším propagátorem Ruska žid Zeman. [zmaten] Ano, žid. Žádná mejlka - to se nedá zpochybnit:

"Ve svém projevu Zeman připomněl slova amerického prezidenta Johna Kennedyho pronesená u Berlínské zdi. „Znáte ten známý slogan: Ich bin ein Berliner. Nyní musíme všichni říci: Jsem Žid,“ pronesl Zeman v angličtině a poslední větu řekl i v hebrejštině. Posluchači reagovali potleskem vestoje."
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/jsem-zid-pronesl-zeman-na-i...

A jako správný žid, Zeman použil namísto okolností očekávaného výrazu "statement" slovo "slogan," které se používá ve spojení s reklamou. Posluchači reagovali potleskem vestoje a přistěhovalci z Izraele na Zemana vytáhli své zelené karty ve znamení nadšeného obdivu, protože nefalšovaný žid myslí na kšeft za všech okolností.

328133

4.3.2015 4:38

RE: Ich bin ein еврей

favela 113.?.?.?

Reakce na 328133

Je suise Zid, de to fofrem ,jeden den je president normalni bodrej moravak a pres noc je z nej Je suise ortodoxni zid co zere macesy /samozrejme bez piva ,nebo slivovice/...do posledni kapky krve..Zapadnim vladam a danovym poplatnikum by se vyplatilo miliardy usetrit poslanim vsech vlad do tel Avivu beztak tam musi furt cestovat a dvere se tam s nima netrhnou.a je to skoda ,ze se netrhne s nima neco jineho...Pronasel /president/perly jako : Uz nikdy nesmime pochodovat dobrovolne jako ovce na porazku, potvrzujici jasne zatmeni mozku, pokracujici zhoubnou amnesii, zatracenim , nasich zahranicnich armad, naseho domaciho i zahranicniho odboje na rozdil zadneho odporu i spolupraci s nacisty a kseftovani s nimi ,jeho novych spoluobcanu../Dnes je na Ukrajine vrchnim velitelem fasistickych armad Fuhrerem ,zid !!!/...Tajne sluzby prijdou ted byvalemu ceskemu pres.Zemanovi vhod ,zjistit komu se jeho odcesteni nezamlouva !!!Stejna historie je faktem uz tim ze u nas vladli a zurive heydrichovsky mucili , terorizovali a vrazdili Salzmanove, Geminderove,Schlingove a mnoho dalsich ubijeli bestialne nase protikomunisticke odbojare i velke davy nevinnych obeti a freneticky stalinsky modni potlesk co nasledoval po projevu presidenta /s novym ted kabatem/ uz sme taky zazili, tleskajici se boji prestat tleskat z pochopitelnych duvodu......

328208

3.3.2015 9:59

Ďakujem!

Slavo 78.?.?.?

Ďakujem pánovi Smotanovi za ten zoznam, aspoň viem, čo čítať, a posielam ho ďalej........Len tak ďalej, pán Smotana!!!

328149

3.3.2015 13:43

Kakofonie

Moiry 77.?.?.?

Kdo se v informacích valících se ke všem smyslům mas a davů ještě vyzná? Je opravdu tak důležité, co si otroci systému myslí? Kdyby byly názory obyčejných lidí tak důležité, vlády států by si nemohly dovolit jednat proti zájmům svých voličů.
A přesto to v naprosté většině činí.
Vůbec není podstatné, co si kdo myslí a jakým webem je ovlivňován.
Ti, co mají jasno, nepotřebují pisálky ani ideologické rétory.
Oni už dávno konají.
Zažili jsme 40 let budování komunismu, 25 let obnovy kapitalismu a končíme zdevastováni a s nulou.
Systém je slepá ulička a je úplně jedno, pod čí propagandou.
Systém je přesně to, z čeho je nutné vystoupit.

328161

3.3.2015 17:35

RE: Kakofonie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 328161

>Systém je slepá ulička a je úplně jedno, pod čí propagandou.
O tom nemůže být pochyb, ale to
>Systém je přesně to, z čeho je nutné vystoupit.

je právě nemožné. Z té slepé uličky není KAM vystoupit a je tedy nutné nejprve se zastavit a připravit podmínky pro realizaci cesty s perspektivou trvale udržitelné existence. Takové podmínky však musí mít neotřesitelný fundament, zakotvený v samé podstatě oživené hmoty, která by nevznikla nebýt vhodného prostředí a to bylo vytvořeno buďto pouze za působení kosmických sil, nebo v jejich působení byl inteligentní záměr... a ten je třeba dokázat... Jde to?... Jde to, ale dře to! [oči v sloup]

328173

3.3.2015 17:50

RE: Kakofonie

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 328173

Jde to, ale dře to. Podmínky jsou připravené
ALE ! Systém kromě lidí likviduje i přírodní prostředí.
Snad právě proto, aby ze systému nebylo kam vystoupit.

328175

3.3.2015 19:57

RE: Kakofonie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 328175

>ALE ! Systém kromě lidí likviduje i přírodní prostředí. Snad právě proto, aby ze systému nebylo kam vystoupit.

To, že není kam vystoupit, to není záměr. Je to prostě základní vlastnost systému, kterou je zisk. Zisk a z něho plynoucí chamtivost po soukromém vlastnictví i toho pro osobní potřebu nepotřebného - výrobních prostředků, zdrojů surovin, zdrojů energií a zdrojů informací, včetně jejich distribučních kanálů.

Nejprve se tedy musí odstranit to dření a to přijetím onoho poznání poselství z dávné minulosti za fundament, na němž lze vůbec něco postavit. Poté se musí stát společenskou normou, že zisk, tedy vygenerovaná nadhodnota, je ve vlastnictví individua nemravný až trestný, anžto má sloužit potřebám celé civilizace a to včetně s ním spojených souvislostí. A končit je žádoucí tím, že směnný prostředek - peníze - budou zase jen tím směnným prostředkem a nikoliv zbožím, jakým jsou jím nyní. Teprve po tom všem lze pokládat ty podmínky k úvahám co a jak dál, za připravené.

Jde tedy o to, zda je lze mít dříve, nežli tato civilizace skončí coby živočišný druh. Již nyní jí však zvoní hrana.

328179

3.3.2015 21:36

Google přikračuje k potlačování alternativních médií sestavováním pořadí stránek podle „faktičnosti“ místo popularity

Nobody 85.?.?.?

Gigant vyhledávacích enginů Google, hlavní tahoun provozu pro většinu mediálních portálů přistupuje ke změnám způsobů řazení webových stránek, o čemž prohlašuje, že má v úmyslu používat známých vyvracečských kanálů k určování „pravdivosti“ obsahu.

Současné řazení Googlu určuje počet odkazů na tuto webovou stránku, což znamená, že pokud se příspěvek stane populární a prohlíží si ho miliony lidí, tak se může objevovat ve výsledcích hledání na vršku.

To je však poněkud příliš demokratické pro některé, kteří by rádi protlačovali svá „fakta“ z před-schválených zdrojů.

Navrženým řešení je podle výzkumného týmu financovaného Googlem vypočítávat „Skóre důvěry znalostní báze“ pro všechny webové stránky na základě vlastní „Znalostní pokladnice“ Googlu, kdy budou podle New Scientist automatické databáze rozlišovat „fakta, s nimiž web jednoznačně souhlasí.“

Krátce, webové stránky, které poskytují informace, které odporují nebo zpochybňují vlastní Googlem stanovenou „pravdu“ budou shazovány v řazení na dno.

To je krok, který by měl spustit poplašný zvonek u fanoušků webových stránek alternativních médií, jako Inofowars, která jsou pravidelně terčem útoku profesionálních vyvracečských webů pouze za to, že zpochybňují oficiální povídačky a popularizují v reportážích zamlčované informace.

Lze předpokládat, že ty měřiče pravdivosti a věrohodnosti, které Google nakonec realizuje, budou vycházet z vládních tvrzení a mediálních zpráv hlásných trub mainistreamu. Vzestup alternativních médií přímo koreluje s rutinním odhalováním dezinformací, propagandy a otevřených lží chrlených právě těmito institucemi.

Zdroj: Prison Planet http://www.prisonplanet.com/google-moving-to-shut-...

Do češtiny přeložil M.Pavlíček - Reformy.cz http://www.reformy.cz/zpravy/google-prikracuje-k-p...

328188

4.3.2015 2:46

RE: Google přikračuje k potlačování alternativních médií sestavováním pořadí stránek podle „faktičnosti“ místo popularit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 328188

Pokud by ta priorita závisela na pravdivosti o již známých faktech a ne na predikcích průběhů dějů k nim vedoucích, tak se to nejeví jako skrytá možnost propagandy, potažmo demagogie. Rčení přece nevznikají jen tak zničeho nic a zde je použitelné rčení o té lži na krátkých nohách. Presumpce neviny by se pak ovšem měla vztahovat nejen na fyzické, ale i na právnické osoby... a pokud se některá lží projeví, no tak to "z hrušky dolů!" a ještě i na pranýř.

328201

3.3.2015 22:26

irónia

Kilmar 217.?.?.?

"Naopak na seznamu nejsou weby, které nemají finanční problémy, které jsou tvořené týmy redaktorů a které nemusí prosit o příspěvky tak, jako třeba Zvědavec. Náhoda"

Tomuto nejak nechápem, je to irónia alebo ako?

328192

7.3.2015 1:34

RE: irónia

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 328192

Nie, z Tvojej strany nepochopenie a zo strany V. Stworu zla formulacia, ktora dava iny vyznam, ako je skutocne mysleny. V. Stwora tym, myslel, ze Zvedavec musi prosit o prispevky, len je to zle sformulovane a navyse sa to malo vztahovat len na poslednu cast toho suvetia.

328544

7.3.2015 2:11

RE: irónia

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 328192

Dnes som zachytila informáciu, že USA plánuje vynaložiť veľké peniaze na zlepšenie "ich obrazu" v ČR. Predpokladám, že cieľom je o.i. hlavne likvidácia nezávislých zdrojov.

V podstate som na Zvedavcovi vyrástla a veľmi obdivujem pána editora za jeho výdrž a statočnosť. Verím, že ustojí aj tieto turbulencie a budem môcť so Zvedavcom aj "zostarnúť". [smích]

Preto ho, prosím, podporme zo všetkých síl.

328550

4.3.2015 10:38

Vyvrácení Smatanových lží

FreePub 178.?.?.?

Juraj Smatana v tom rozhovoru uvádí několik nepravd, zde jsou vyvráceny: http://www.freepub.cz/2015/kladivo-na-free-pub-a-d...

328230

4.3.2015 12:36

po parlamentu ČR pobíhá žádost NATO o 20 000,- vojáků na válku s Ruskem

r.m. 80.?.?.?

1. jich tolik ani nemáme
2. slováci, co se vysmekli příští mobilizaci, patří očividně k těm chytřejším jedincům SR

328235

4.3.2015 20:12

RE: po parlamentu ČR pobíhá žádost NATO o 20 000,- vojáků na válku s Ruskem

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 328235

Informace Aeronetu o poskytnutí 20 000 čechů na válku NATO z Ruskem zřejmě není blábol.
Česká armáda se už brzy chystá oprášit takzvané povinné odvody.
http://moneymag.cz/aktuality/4164-na-vojnu-na-mesic-zeny-i-muzi-armadni-odvody-se-pripravuji
Nrjdřív polehoučku o měsíčním cvičení. Jenže po tom už z právního hlediska není problém je povolat na neomezenou dobu.
Užijte si to voliči Kchárla. Já jim to řikal, ale to bylo jak do dubu mluvit)))))

328286

4.3.2015 14:25

Tohle je co, prosím?

Marek 81.?.?.?

Dobrý den, přišel jsem sem náhodou a koukám, štváči z Wall Streetu už jsou zase v kurzu. Nehodlám a nemohu polemizovat s tvrzeními, která nejsou doložena, sám důkazy nemám, ale tohle má do seriózního daleko - názorů a "jak všichni dobře víme" postojů dost, ale informaci aby v tom množství slov hledal jeden lupou.
Místo hezkého obrázku by bylo fajn pohodit nějaký relevantní důkaz o tomto vlastnictví pro čtenáře. Rejstřík nebo tak něco, prostě ať to nemusí každý hledat sám. Proskripce štváčů: má někdo důkaz, že je opravdu názor nějakého Smatany práce Washingtonu? Pokud tohle tvrdím, měl bych dokázat nebo uvést, že si to jen myslím, že to tak vypadá, že by se mohlo zdát apod.
A nedá mi - opravdu je něčí obličej pro dospělého relevantní informace nebo se tu smějeme lidem s legračními výrazy nebo jmény? Pokud ano, znal jsem jednoho Vozihnoje, třeba to čtenáře pobaví.
Jinak opakuji toto nebyla polemika se zamýšleným obsahem článku.

328245

7.3.2015 1:45

RE: Tohle je co, prosím?

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 328245

A nedá mi - opravdu je něčí obličej pro dospělého relevantní informace nebo se tu smějeme lidem s legračními výrazy nebo jmény?

- Tvár je zrkadlom duše a oči sú tlmočníkom. Marcus Tullius Cicero

A mozem dodat, ze to povazujem za pravdive tvrdenie a odkedy si podrobne vsimam tvare a mimiku, tak sa mi platnost toho vyroku neustale potvrdzuje a to nemusim byt ani vystudovany pdycholog. Staci byt pozorny a vsimavy.
Smatanov farizejsky a slizky ksicht len potvrdzuje co je zac.

328547

7.3.2015 10:08

RE: Tohle je co, prosím?

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 328547

Nejspíš na tom něco je,stačí se podívat na to panoptikum roztodivných figur a jejich tváří ve vedení v kyJewě....jsou to paka věru k pohledání:pastor s licenčním izraelským bullpapem a neprůstřelnou vestou Turčinov,"Jacek"zvaný "Scipljonok"(tuším rusky kuře),Tyahybok jak z románu dr.Frankensteinovi,Spermid Syfylisčenko z bat.Dněpr,Kličko,plk.Lysenko(vlasatý stríko Foster z Adamsových)atd....No sestava pro horor jak od pološíleného Q.Tarantina.... [chechtot]

328575

4.3.2015 23:29

Cha-cha

ignorkazik 95.?.?.?

Prý Rusko už jednou padlo. Ten Gorbačov, co se nechal napálit jak pětiletý kluk v krátkých kalhotách, ten si teď vytrhává poslední chlupy z prdele, pač na hlavě nemá nic. Smolí mě, že se toho nedožila štětka Raisa, aby celý čin svého manžílka mohla náležitě vychutnat.
Ale vždyť to je vlastně jedno, proč se čilím? Češi měli víc štěstí než rozumu - židozednář Masaryk vodtrhl od Rakouka prakticky celý tehdejší rakouský průmysl, za 2sv války český průmysl mohutněl, po II sv prodával do ruska všechno co vyrobil a?... - co včil? Za 25 let po státním převratu, který údajně udělali studentky při návratu z diskotéky, nezbylo lautr nic kromě dluhů, a pozemkový fond registruje víc žádostí o návrat půdy než mu fakticky zbývá - takže, češi chodí po cizí půdě a retituce nejsou u konce. Dobře vám tak, budete ještě rýt držkou v zemí, v té cizí teda. A pokračujte v nicnechápání dokud to ještě nese aspoň pětník.

328300

5.3.2015 0:03

RE: Cha-cha

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 328300

Jo, málem jsem zapomněl:

Nezapomeňte plivnout na Rusko!

Po kolena od hoven špinavá hovada!

Nechci nikoho napadat ani ponižovat ani nic, jenom konstatuji:

česká povaha

328303

6.3.2015 12:28

RE: Cha-cha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 328303

Když ono je to těžký už od praotce Čecha. Česká povaha je tak v tom zatracování až na posledním místě, když po celou předchozí dlouhou dobu byla vůči národní devastaci na místě prvním - ohnutím, namísto zlomením.

328469

Příspěvků: 108

02.03. 05:19  (podívejte se na jeho fotku, stojí zato)
03.03. 14:41 Aleš Krejčí / Brno  RE: (podívejte se na jeho fotku, stojí zato)
02.03. 07:57 pepa238  hmmmm
02.03. 08:28  to nie je proruská
02.03. 18:52  RE: to nie je proruská
03.03. 04:24 Prednohorec122  RE: to nie je proruská
03.03. 10:32 C4MP3R  RE: to nie je proruská
03.03. 17:34  RE: to nie je proruská
04.03. 08:50 C4MP3R  RE: to nie je proruská
04.03. 10:27 Honza999  RE: to nie je proruská
04.03. 15:27 udo1  RE: to nie je proruská
05.03. 11:03  RE: to nie je proruská
04.03. 08:15  RE: to nie je proruská
04.03. 12:50  RE: to nie je proruská
02.03. 08:54 Robin  Jenomže
03.03. 05:05 hopes  RE: Jenomže
03.03. 22:05 ludovit8  RE: Jenomže
02.03. 08:57 Brezo  Aspon mam weby pohromade
02.03. 17:49  RE: Aspon mam weby pohromade
03.03. 10:41 C4MP3R  RE: Aspon mam weby pohromade
04.03. 08:19  RE: Aspon mam weby pohromade
04.03. 12:52  RE: Aspon mam weby pohromade
04.03. 15:56 udo1  RE: Aspon mam weby pohromade
04.03. 18:48  RE: Aspon mam weby pohromade
04.03. 22:51 udo1  RE: Aspon mam weby pohromade
05.03. 17:34  RE: Aspon mam weby pohromade
02.03. 09:20 sxg  Veľvyslanectvo USA Bratislava uvádza:
02.03. 09:22 Norman  Samatana je amatér
02.03. 10:13  RE: Samatana je amatér
02.03. 10:57 Pyrrus  To už řešíme i vzhled? :-O
02.03. 14:41 Vladimír Stwora  RE: To už řešíme i vzhled? :-O
02.03. 15:08  RE: To už řešíme i vzhled? :-O
03.03. 13:23  RE: To už řešíme i vzhled? :-O
03.03. 17:19 r.m.  RE: To už řešíme i vzhled? :-O
02.03. 11:21 Erwin  podpora Zvědavce
02.03. 12:45  RE: podpora Zvědavce
03.03. 06:37 Erwin  RE: podpora Zvědavce
02.03. 12:39  Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem
02.03. 17:28 leo69  RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem
02.03. 19:31 Winston Smith  RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem
02.03. 20:56 Vladimír Stwora  Jedno upřesnění
02.03. 21:14 hc  RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem
02.03. 21:58 Emil Robot  RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem
02.03. 23:28 Aleks  RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem
03.03. 08:35 výjimečné porušení omerty  RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem
03.03. 16:39  RE: Rozhodli se začít likvidovat alternativní weby, začali Aeronetem
02.03. 12:42  jak ze Švejka
02.03. 13:35 Léčitel  Myslím, že okamžik, kdy šlo propagandou něco zásadního zlomit, již uplynul.
03.03. 00:23 Kiviss  RE: Myslím, že okamžik, kdy šlo propagandou něco zásadního zlomit, již uplynul.
02.03. 13:50 dušan  A chýba tam zásadný veb
02.03. 14:57 VojtaIL  RE: A chýba tam zásadný veb
02.03. 15:51 udo1  RE: A chýba tam zásadný veb
02.03. 16:18 Norman  RE: A chýba tam zásadný veb
02.03. 17:34 lubosmat  RE: A chýba tam zásadný veb
03.03. 08:20 udo1  RE: A chýba tam zásadný veb
03.03. 09:27 Slovan Rusin  RE: A chýba tam zásadný veb
03.03. 10:01  To už supluje náboženství a boha nikdo neviděl
04.03. 07:10 udo1  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 17:40 dub  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 19:16 udo1  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 20:33 dub  RE: A chýba tam zásadný veb
03.03. 13:25 VojtaIL  RE: A chýba tam zásadný veb
03.03. 14:34  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 08:27 udo1  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 08:30 udo1  RE: A chýba tam zásadný veb
05.03. 02:52 Cico_Ciciak  RE: A chýba tam zásadný veb
05.03. 02:53 Cico_Ciciak  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 01:04  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 01:14  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 06:50 udo1  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 21:16  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 23:05 Emil Robot  RE: A chýba tam zásadný veb
05.03. 01:15  RE: A chýba tam zásadný veb
05.03. 08:34 Emil Robot  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 23:24  RE: A chýba tam zásadný veb
05.03. 00:26  RE: A chýba tam zásadný veb
05.03. 02:59 Cico_Ciciak  RE: A chýba tam zásadný veb
02.03. 16:27 dušan  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 00:52  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 03:24  RE: A chýba tam zásadný veb
04.03. 23:46  RE: A chýba tam zásadný veb
02.03. 15:37 Norman  RE: A chýba tam zásadný veb
02.03. 16:20 udo1  RE: A chýba tam zásadný veb
02.03. 16:58 Malý a zvedavý  informačný monopol
02.03. 17:06 To je jedno  Upozorňuji
02.03. 18:36 pietroo  také nový Respekt
02.03. 23:20 weston  DennikN
03.03. 00:53 krejcar  Ich bin ein еврей
04.03. 04:38 favela  RE: Ich bin ein еврей
03.03. 09:59 Slavo  Ďakujem!
03.03. 13:43 Moiry  Kakofonie
03.03. 17:35  RE: Kakofonie
03.03. 17:50 Moiry  RE: Kakofonie
03.03. 19:57  RE: Kakofonie
03.03. 21:36 Nobody  Google přikračuje k potlačování alternativních médií sestavováním pořadí stránek podle „faktičnosti“ místo popularity
04.03. 02:46  RE: Google přikračuje k potlačování alternativních médií sestavováním pořadí stránek podle „faktičnosti“ místo popularit
03.03. 22:26 Kilmar  irónia
07.03. 01:34 Trust no One  RE: irónia
07.03. 02:11 Danielle  RE: irónia
04.03. 10:38 FreePub  Vyvrácení Smatanových lží
04.03. 12:36 r.m.  po parlamentu ČR pobíhá žádost NATO o 20 000,- vojáků na válku s Ruskem
04.03. 20:12 r.m.  RE: po parlamentu ČR pobíhá žádost NATO o 20 000,- vojáků na válku s Ruskem
04.03. 14:25 Marek  Tohle je co, prosím?
07.03. 01:45 Trust no One  RE: Tohle je co, prosím?
07.03. 10:08 Emil Robot  RE: Tohle je co, prosím?
04.03. 23:29 ignorkazik  Cha-cha
05.03. 00:03 ignorkazik  RE: Cha-cha
06.03. 12:28  RE: Cha-cha

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 624