Diskuze k článku

Touha po nezávadných potravinách je duševní nemoc, tvrdí psychiatři

Příspěvků 63

19.2.2015 6:09

Není větší lež než polopravda

Saša 24.?.?.?

Polopravda nejlépe zmanipuluje a přesvědčí, jindy zas prodá. Polopravdu bychom měli chápat jako převážnou lež ve jménu zisku. Z celé souvislosti se vytrhne propagované „sdělení“, několikrát různou formou opakuje v textu a „nežádoucí“ se letmo pejorativně zmíní nebo uvede pod čarou drobným textem a často vynechá.

Podvod polopravdou se stal vědou nazývanou marketing. Dnes se běžně používá ve všech odvětvích života od politiky přes zpravodajství, zdravotnictví až ke sprostému prodeji „zázraků“ venkovanům nebo „time share“ na organizovaných dovolených. Tato „technologie zisku“ je obzvláště odpuzující ve farmakologii, potravinářství a medicině. Nedostatek pravdy a etického podání je omlouván tím, že si to pacient, volič či zákazník přeci dobrovolně vybral (to, že tak učinil na základě lži je opominuto).

Kapitalizmus Boha zisku zvítězil. Nemylte se, „Natural News“ sice občas zveřejní dobrý a pravdivý článek, ale prodává často bezcenné lektvary, lékař a veterinář navrhne nejvýhodnější léčbu pro jeho kapsu (ne tedy vaši či vaše zdraví) atd., atp.
Přirozená nedůvěra je tedy oprávněná, zůstává problém, že nelze být expertem všech oborů. Dobrý marketing zblbne i toho experta. Řekl bych, že jsme zdravě posedlí právě proto, že jsme krmeni lží Boha zisku.

327395

19.2.2015 7:53

RE: Není větší lež než polopravda

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 327395

Kapitalismus boha zisku nezvítězil.
Právě z tohoto důvodu je do boje proti všem, kteří si uvědomili vlastní zodpovědnost za to, co jí a čím krmí svoje děti, zapojována psychiatrie.
Bůh zisku drží své oddané služebníky za koule a oni už nevědí, jak ochočit davy, které jejich zhoubné marketingové fígle prokoukly.
Právě se marně snaží z nich udělat blázny pro výstrahu všem [vyplazený jazyk]

327398

19.2.2015 9:24

RE: Není větší lež než polopravda

Saša 24.?.?.?

Reakce na 327398

Gratuluji panu Moiry k optimistickému pohledu a ze srdce si přeji, aby měl pravdu. Přes to tvrdím, že drtivou většinu z nás (vždy lživý) „marketing“ velmi často oblbne. Příkladů je nesčetně. Až na opravdové výjimky, v každé domácnosti je v ledničce Coca Cola, lidé přece nebudou „šidit“ své děti a „co by řekla návštěva“. Těm dětem se dávají snídat různobarevná „zdravá“ cereals na místo ovesných vloček. Červavé jablko by dneska nikdo ani nejedl, chleba snad nelze ani koupit bez přísad proti plísni a tvrdnutí. Ve většině domácností co si myslí, že žijí zdravě a jsou zdravím „posedlí“ je k dispozici destilovaná nebo jinak upravená voda, což je možná zdůvodnitelné v Praze a v zemích třetího světa, ne však v civilizovaných zemích. Otylí Američané pokládají hamburgery za zdravé, je v nich přece kousek salátu....

327403

19.2.2015 9:51

RE: Není větší lež než polopravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327403

moiry je dáma...
jinak existuje i protinázor, že "alternativní stravování" je new age oblbovačka;
v každym případě "nechat se oblbovat" je v podstatě příjemné, tak i proto je to všude

327407

19.2.2015 10:00

RE: Není větší lež než polopravda

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 327403

>chleba snad nelze ani koupit bez přísad proti plísni a tvrdnutí.

Ví tady nekdo prosím, odkdy zhruba se tyhle prísady začaly masivne pridávat do chleba?

Pred 1990, kolem 2000, nebo pozdeji?
Dekuju.

327408

19.2.2015 15:29

RE: Není větší lež než polopravda

dub 89.?.?.?

Reakce na 327408

řekl bych, že od doby, kdy přestalo být trestné či technologicky nepřípustné přidávat do chleba rozemletý starý, aby se bůh mamonu neurazil a zisky zvýšily...

a čsn kolaboranti zrušili hned po sametovém puči.

327437

20.2.2015 10:13

=== Není větší lež než polopravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 327437

Dávat rozemletý starý chleba do nového, to ještě nic není. U bošů před časem krmili prasata starou kostní moučkou, navlhčenou transformátorovými odpadními oleji s PCB / polychlorované bifenyly /. Kontrola toho nalezla několik průmyslových podzemních zásobníků u velkochovu s obsahem asi pět tisíc tun. Kdoví jak to probíhalo dlouho, a kam to všude posílali, samozřejmě že bošové sami by to asi nežrali. Ale Východ je velkej a hladovej, a kapitalistickej kšeft musí běžet, kdyby fotra věšeli a půl zeměkoule z toho dostalo rakovinu.

327505

19.2.2015 21:11

RE: Není větší lež než polopravda

marr 85.?.?.?

Reakce na 327398

presne tak, prah vnimania objektivnej reality, ktoru vacsina ludi za masivnej pomoci masmedii a "respektovanych" mienkotvornych institucii dnes povazuje za konspiracne teorie, je posunuty ad absurdum. A prave taketo clanky naopak sposobia to, ze aj ti najvacsi pochybovaci nakoniec zacnu premyslat a postupne zacnu prichadzat na to, ze pojem konspiracna teoria je iba vymyslena politicky korektna fraza, ktora ma spolocensky znemoznit, zosmiesnit a umlcat "whistleblowerov".

327463

20.2.2015 0:04

RE: Není větší lež než polopravda - dydlace?

.lak 77.?.?.?

Reakce na 327463

A rebely, jinak kacíře Snowdena a přívlastek technologické a znalostní skupiny hyper schopného bohatýra a družiny dravce Putina.
A potom se lidi diví že myslivci mají jezevčíky a revír obíhají podle nich a nejenom že se nestydí a berou že mají rozhodující záběr. Možná je to pro to že jsou 1. věrní 2.stabilní 3. schopní a skoro je škoda to dál rozvádět.
Navíc když vylezou z vody vypadají jako mýtičtí čínští draci.
Reálně normálně jezevec roztrhá každého psa, nehledě velikosti. A co? My normální lovci víme že, no? Zevce může zahrabat a potom nastoupí brutální síla traktorů a nebo ze zoufalství krumpáčů majitele a okolí. Milujeme schopné. A my zkorumpovaní obdivem anikoliv ponížení schopným neváháme použít co jde na ne likvidaci. Pozor, ale na podporu co obdivujeme a co nás vítá a mnohdy manželky za práci to nám rozmazleným parchantům nestačí, jsme citovky. Čau vyváděči čehokoli přínosného a chuť u gurmánů životů tedy jak víme není zmar v jakékoliv formě a s čichem na dříče pádivých idiocíí my pocukaní náručemi milujících skoro víl eliminujem, někdy líp někdy natvrdo ale zase co jsme v obraze jak jinak jednodužší, To bych ani neměl dodávat s chutí ale ta jatost na primitivy možná jde i omluvit i když zase jízda bývá taková že lituji nevinné, pokud a nechápající a toť otázka jestli to není zase korupce moci a rozhodně platí co, alespoň u mne co nechceš sám nečiň druhým. [mrknutí jedním okem] Logicky to u druhého pohlaví aplikovat nejde, leda že by do mne strkala rozumy. A v extrémním případě by bohyně zvládla vše jako mi vykládala Jana že bůh je žena. Tahle ta je eša a říkám ji jinak je lepší a nemachruje. Po druhém přečtení vidím že jsem na nosnou nenavázal a vlastně tak jsem rád. A ti co neví jsou ušetření. [smích] Technologicky v dané konstelaci dá spermie informormaci vajíčku a odnese to, žena. Zpravidla bez keců. A máma je jistá, táta nikoli. Tak zase volové nejásejte. Dostal jsem pusu a nějak divně zašilhala, takže divně kompjůtruje, a nebezpečí v primární lidské sféře mi hrozí. A zase nevím, no. CO? Hry věčnosti? Sakra jak já umím být nasranej. Ale lítat nebude protože, by měla čím? Ne jsem vyžilej a pokud si v tom pochodí přejdou ji i kterékoliv evy všechny choutky a budou vyrovnané. Tu možnost že by letěli a je samozřejmě mají na rozdíl od nás v tom běžně chodit aha mají, ale my milující jsme jatí a bez motivace možná i sobecky nenecháme je v tom pochodit, á sakra. [velký smích] Trošku nevím co, aha. Ta ráda da
https://www.youtube.com/watch?v=eGKlaW_IFZs

327479

19.2.2015 8:43

diagnosia nervosa

jnx 213.?.?.?

Vypadá to, že se v komunitě psychiatrů rozmáhá nová duševní choroba, diagnosia nervosa, definovaná jako patologická posedlost vymýšlením nových diagnóz.

327401

19.2.2015 11:14

===V komunitě psychiatrů...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 327401

Nejzajímavější ve zmanipulované komunitě dnešních psychiatrů je zajímavý obrat, při kterém se již na rozdíl od dřívějška i podle oficiálního vědeckého světového názoru mírně hlasitě připouští, že psychické nemoci jsou nakažlivé. Svědčí o tom i seznam výzkumných projektů zdejšího Ústavu duševního zdraví národa, kterému šéfuje profesor Hešl. Samozřejmě, když dnešní mladá populace je již minimálně poslední čtvrtstoletí vychovávána již od mateřské školky jako profesionální psychopati, je i právně zakázáno, nazývat psychopata psychopatem, protože by ho to mohlo diskriminovat před zbytkem těch ostatních, kteří psychopaty ještě nejsou, a to zvláště v případech, kdy to na dotyčném jedinci je na první pohled vidět. MKN-10, používané dosud v Tzechbabwe je ovšem i tak otřesně stručné proti současnému americkému seznamu duševních úchylek a nemocí. Z toho soudím, že být třicet let za opicemi v tomto oboru nemusí být zase až tak zhoubné, jak se obecně tvrdí...

327414

19.2.2015 9:09

Zmyslové vnímanie.

Definitíva 185.?.?.?

Otrasný, nečitateľný článok.

Človek používajúci zmyslové vnímanie sveta, poznanie predkov, logiku veci a samo vzdelávajúci sa celý život, dôjde k záveru, čo je zdravá potravina a zdravý spôsob života.

Zdravá strava a zdravý spôsob života spôsobuje, že človek vo svojom živote nepotrebuje lekára, nebude žrať chémiu od farmaceutických korporácií, nebude nakupovať potravinové odpady a zdraviu škodlivé chemicky upravené otraviny v supermarketoch. Takíto človek žije na vidieku, cestuje čím menej autom a býva v energeticky úspornom dome, ideálne s vlastnou studňou, ČOV, zrážky likviduje na vlastnej záhrade a tí šťastnejší majú aj fotovoltaickú ostrovnú elektráreň.

Zdravo žijúci a mysliaci človek sa odstrihne od všetkých fašistických korporácií, ktoré zotročujú ľudí aj národy. A to je katastrofa pre fašisticko sionistickú juntu ovládajúcu USA a EÚ. Jednoducho "elity": cirkev, dedičná moc, finančná oligarchia a ich mafie bez boja a bez vojen stratia moc nad davom, tlupou, menejcenným človekom a zdochnú hladom.

Ku zdravému spôsobu života patrí aj referendum na všetky rozhodnutia parlamentu, čo je základný predpoklad, aby parlament a vláda začali pracovať pre blaho ľudu a nie pre blaho svoje a svojho panstva, svetové korporácie a "elitu".

Zdravo žijúci a mysliaci človek si predĺži vek o 20 - 30 rokov, /sú to produktívne roky, žiadny starobinec!/ a spôsobí krach sociálnej poisťovne a obrovské zisky pre zdravotnú poisťovňu.

Elita potrebuje človeka zadĺženého, platiaceho úžernícke úroky a 70 - 80% daní z príjmu/zlatý feudalizmus, 10%/, platiaceho energie pre monopolné koncerny , elita cez otraviny vyrába pacientov, aby mal kto žrať chemické "lieky", ktoré neliečia, ale len potláčajú nepríjmené pocity zo zhumpľovaného životného štýlu koznumného otroka, biorobota, ktorý má cenu len dovtedy, kým produkuje zisky pre "elitu".

327402

19.2.2015 10:40

RE: Zmyslové vnímanie.

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 327402

+1

327409

19.2.2015 12:18

RE: Zmyslové vnímanie.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 327402

Ideálne by bolo, aby zanikla demokracia a nejaké voľby, lebo demokracia a voľby (väčšinový systém) je tiež podľa mňa len forma fašizmu!!! Najideálnejšie by bolo, aby vládli rodení, morálni a svedomití vodcovia, pretože nikdy nenastane taký stav, že budú všetci ľudia na Zemi uvedomelí, informovaní a do všetkého sa rozumieť do takej miery, aby mohli o sebe a smerovaní celej spoločnosti rozhodovať väčšinovým systémom a dalo sa povedať, že hlas jedného človeka = hlas celej spoločnosti!!! To sa mi nevidí!!! Výhoda ľudstva podľa mňa práveže spočíva v tom, že si vie prácu podeliť a každý robí to, čo chce, alebo vie robiť a tak sa dá dosiahnúť komplikovanejší celok!!! Dnes je problém v tom, že každá tá "kasta" spločnosti neťahá za jeden povraz, ale každá si chce ukoristiť čo najviac a nemyslí na spoločnosť ako celok!!! Každý robí len pre seba a nepriamo pre spoločnosť!!! Chýba tam to svedomie a hlavne u toho 1% sveta!!! Deľba práce je však prítomná iba pri nejakom komplikovanejšom cieli, ale nie pri voľbách, kde sa proste všetci nahrnú, nepodelia si "prácu" a myslia si, že zvládnu všetko a snažia sa správne rozhodnúť a voliť o celej spoločnosti, čo je podľa mňa somarina!!! To by muselo byť nejak tak, že proste ľudia by boli natoľko uvedomelí, že by si pri určitých referendách alebo voľbách povedali: Teraz ja voliť nejdem, lebo sa do toho nerozumiem a nech ide hlasovať ten, čo sa tomu rozumie!!! Ale pochybujem, že by k tomu dochádzalo!!! Problém je v tom, že dnes si o sobe myslí každý špinavý cigáň, že môže hlasovať a rozhodovať o všetkom a celej spoločnosti bez patričného duševného, morálneho, rozumového a genetického levelu respektíve potenciálu, čo je jednoducho nezmysel!!! Jeden človek sa nemôže rozumieť všetkému ani komplikovanému celku (spoločnosť)!!! To nebude nikdy!!! A dnešní fašisti s tým práveže veľmi dobre počítajú a nie je pre nich nič zložitého nasmerovať tie tupé ovce do ohrady, tak ako oni chcú!! Treba vymyslieť taký systém, kde nebude hlavným motorom iba bezbrehé dosahovanie zisku a moci na úkor iných, ale zdokonaľovanie svojich fyzických a duševných vlastností a motivácia pracovať pre spoločnosť ako celok a nie iba pre seba!!! Ale kedže som rodený pesimista, tak tomu neverím!!!

327422

19.2.2015 13:54

RE: Zmyslové vnímanie.

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 327422

Áno, väčšinový volebný systém, referendá a podobné zdvíhanie rúk a vhadzovanie kadejakých počmáraných papierikov do klobúkov kúzelníka Pokustona slúžia na manipuláciu oviec a kadejakých Š.C. ako si spomenul v reakcii.

Jeden človek naozaj nemôže vedieť a kvalifikovane rozhodovať o všetkom, jedna skupina špecifického spoločenského odpadu si však takúto božskosť privilegovala, zároveň si dala na svoje rozhodnutia poistku vo forme politickej imunity.

Spoločnosť riadená politickou garnitúrou, je ako človek požieraný rakovinou, nádor sa má dobre, a pritom trpí celé telo.

327431

19.2.2015 14:09

RE: Zmyslové vnímanie.

sofa 84.?.?.?

Reakce na 327422

Souhlasím s vámi a jen si dovolím podotknout, že společensko-politický systém, po kterém voláte není potřeba vymýšlet, ten tu už byl a mnoho set let dobře fungoval. Byla jím monarchie, císařství. Ne náhodou všechny ty revolucionáře za posledních 250 let v první řadě zajímalo, kde je královská rodina a jak nejrychleji je setnout/postřílet/oběsit.

327432

19.2.2015 16:02

RE: Zmyslové vnímanie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327432

Nemáte to pravé řešení.. Monarcha či císař může být osvícený, ale může být i blázen-diktátor !! Nebo dovede se představit "Karla", že by byl náš vládce ?? To snad ne, proboha ..
Prostě dědičné vládnoucí funkce NESMÍ BÝT !!!!!

Jedinou správnou varianotu je RADA STARŠÍCH či směny starších či stařešinů, jedno jak to nazvat. Tak jak to známe od Indiánů či tak, jak to asi kdysi fungovalo u starých Slovanů. + OSOBNÍ ODPOVĚDNOST za své činy.. [cool]

327443

19.2.2015 17:40

RE: Zmyslové vnímanie.

jh111 185.?.?.?

Reakce na 327422

Demokracii chybí zpětná vazba od občanů na řízení společnosti
tato není úmyslně zavedena.
Bylo by potřeba zavést instituce na její podporu.
Zavést stínovou vládu se stejnými pravomocemi jako má vláda.
Tato stínová vláda by řešila věci z úhlu dopadu zákonů na společnost.
Také úřad ombudsmana by měl mít stejné pravomoci jako vláda a na tento úřad by se obraceli lidé se svými peticemi příp. problémy.
viz. http://harmonie111.webnode.cz/

327450

19.2.2015 12:20

RE: Zmyslové vnímanie.

xml 195.?.?.?

Reakce na 327402

Existujú aj iní ľudia mimo hlavný ekonomický prúd okrem farmáriacich vidiečanov resp. pustovníkov nespotrebúvajúcich žiaden toxický produkt "modernej" spoločnosti.

Pozrite si krásny dokument o sibírskych lovcoch tu:
Šťastní to lidé - rok v tajze ( dokument )
Odporňučam pozrieť celé.

327424

20.2.2015 17:54

RE: Zmyslové vnímanie.

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 327402

+++

327538

19.2.2015 10:52

Kde je duševní nemoc

Anonym 89.?.?.?

Tady psychiatři zaměňují dvě roviny, jedna je chorobná posedlost, obsese, ať je to čímkoliv, třeba chorobná potřeba čistoty že si ten postižený zběsile umývá ruce každých pět minut, tady v našem případě jde o absolutně čisté potraviny, což dneska nelze docílit, a druhá rovina, zcela zdravý pud sebezáchovy, obrana před podivně zpracovanými nebo upravenými potravinami (GMO - GDO, geneticky deformované organismy), dále zbytečná toxikace, a na tuhle druhou rovinu vedou ty prostitutky útok. Jednou může být jakákoliv kritika nebo stížnost označená jako chorobné kverulantství, a je vymalováno, nemusí to stíhat zákon.

327410

20.2.2015 23:50

RE: Kde je duševní nemoc

miirek 46.?.?.?

Reakce na 327410

...Jednou může být jakákoliv kritika nebo stížnost označená jako chorobné kverulantství,....

no ono už to probíhá ted, např. já jsem dostal diagnozu- kverulantské bludy poté, co jsem přišel na to, že státní správa systémově a vědomě okrádá klienty soc pomoci a v podstatě vede třídní boj proti lidem. sice mě to potvrdil až ombudsman, jenže státní správa si z toho hlavu nedělá...

proto upozornuju - nomenklatura tyto mechanizmy používá zcela běžně
a nejsou nějakou zvláštností

327562

19.2.2015 11:01

RE: Jsem asi staromódní...

Tralala911 37.?.?.?

Tato diagnoza mě je jen utvrzuje v přesvědčení, že psychiatrie je ta největší lest vůči člověku, jak člověka totálně vykořenit. Věřte svým pocitům! Nikoho neposlouchejte! Jste z vesmírne látky - je ve vás vše co potřebujete vědět! Jen naslouchat svému nitru. Na toto téma perfektně mluví Osho (pozor, nediktuje, pouze dodáva odvahu ke skoku do vlastního nitra)

327412

19.2.2015 16:17

RE: Jsem asi staromódní...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 327412

Záznam v trestním rejstříku je po uplynutí zákonné lhůty vymazán.
Záznam o byť sebemenším psychiatrickém problému člověka mu zůstává ve zdravotní dokumentaci po celý život a podle toho s ním všichni zdravotníci jednají.

327445

19.2.2015 20:32

RE: Jsem asi staromódní...

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 327445

Nemáte tak docela pravdu. Například v naší nemocnici existuje cosi jako "externí psychiatrická ambulance" a její záznamy jsou tedy v nemocničním informačním systému, ale nejsou pro ostatní lékaře viditelné/přístupné. Sice si můžeme všimnout, že pacient byl u psychiatra, ale nedozvíme se s jakou Dg ani jiné podrobnosti. Kromě toho se každičký i jen pokus o prohlédnutí či změnu jakéhokoliv záznamu loguje s datem, hodinou, minutou, vteřinou, počítačem a přihlášeným uživatelem včetně toho, co jste viděli, případně změnili, jak to bylo předtím a tak dále.

Nikdo si - tedy pokud není akutně padlý na hlavu - ani náznakem neodváží, podívat se na něco, co vidět nemá, co nesouvisí s léčbou. Před asi třemi roky to jedna osoba udělala - jen se podívala - a letěla na hodinu.

Tyhle záznamy nemůže ovlivnit změnit ani normální administrátor, který se tam jinak podívat může ( vím to, jelikož jsem náhodou také jedním asi ze třech osob, které mají tohle právo ) Ale jednak jsem na tu hlavu ještě nepadnul a jednak netrpím zvědavostí, tak to pochopitelně nedělám. Možná by to mohl změnit autor programu, ale je to program úspěšný a rozšířený a jsem si jist, že jeho autoři opravdu nejsou idioti.

Potřeboval jsem jednou takový záznam vidět pro léčbu, tak jsem radši psychiatrovi zavolal před půlnoci domů, než bych porušil pravidla.

Takže - jasně, ty záznamy v nějaké databázi jsou. Ale určitě si je nemohou číst jiní, než kterým ta data patří - tím chci říct Ti, kteří Vás léčí a kterým jste je řekl dobrovolně. Možná tak leda na Ukrajině.

Jiná věc je, pokud jste si přál IZIP. Tam pak můžou být kopie Vašich dat, která si může asi číst více lidí a jak mají ošetřenou bezpečnost nevím. A co se s nimi stane poté, co IZIP skončí (neskončil už, ani nevím...)... hm, to opravdu netuším. Ale právě proto nikdo z naší rodiny v IZIPU nebyl.

327461

19.2.2015 21:26

RE: To já asi taky.

moucha 178.?.?.?

Reakce na 327445

Všechno se zaznamenává. I myšlení pana Stwory. Je třeba to čekovat.[smích]

327467

19.2.2015 22:39

RE: To já asi taky.

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 327467

V bláhové víře, že svoji troškou přispějeme k nápravě světa, který je den ode dne absurdnější hrdinně nastavujeme čela s nápisem vypovídajícím o tom, kdo jsme a co od nás mohou čekat.
Až nastane čas, možná se rozprchneme jako hejno vrabců, ale nikdy se nezměníme.

327472

20.2.2015 2:51

RE: Jsem asi staromódní...

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 327445

Jo tak to uplynuti zakonny lhuty neplati ani v severni Americe! Tam maj zrovna tak jako v EU v ty zkurveny pofiderni democracii tu zakonnou lhutu na furt kde se nic nevymazava a krome toho policajti maj tkzv. unofficial records skoro na kazdyho i kdyz to verejnosti popiraj. Proto se pripomina u soudu delinkventum kdyz neco provedou, ze se vychcali kdyz sli z hospody na rohu ulice nekomu na plot pred 20 lety a berou to jako pritezujici vokolnost. Vy musite bejt vopravdu hodne naivni jestli verite, ze tomu tak v ceskym krateru taky neni. [vyplazený jazyk]

327488

20.2.2015 9:41

RE: Jsem asi staromódní...

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 327488

Nejsem naivní, jen v tom reálně pracuju a popisuju současný stav. Vy v tom nepracujete a Vaše informace jsou asi jen z netu, kde si každý může napsat cokoliv.

Nicméně nejsem schopen odhadnout situaci za pár let, když každá vláda zavádí další a další idiotské zákony. Možná že za 10 či 20 let nám prostě řeknou že soukromí je ne nezákonné i v téhle oblasti, co já můžu vědět.

Ale teď jsou to hodně hlídané informace. Není nemožné je získat a šířit, to samozdřejmě z principu možné je. Je ale velmi obtížné takovou činost utajit.

327501

20.2.2015 15:21

RE: Jsem asi staromódní...

dub 89.?.?.?

Reakce na 327501

to, že se k tomu nedostanete vy, neznamená, že se k tomu nedostane "stát".
vždyť přesně za tím účelem velký bratr centrální databáze vytváří.

327522

22.2.2015 22:57

RE: Jsem asi staromódní...

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 327522

O státu se tu ale nemluvilo. Mluvilo se tu o přístupu ze strany zdravotnického personálu. To je něco jiného. [mrknutí jedním okem]

327660

23.2.2015 11:18

RE: Jsem asi staromódní...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 327501

"Ale teď jsou to hodně hlídané informace. Není nemožné je získat a šířit, to samozdřejmě z principu možné je. Je ale velmi obtížné takovou činost utajit."

Zcela legálně si získá zaměstnavatel prostřednictvím vyžádané zdravotní prohlídky zaměstnance jakékoliv informace o jeho zdravotnické genezi z centrálního registru.

Takže žádné hlídání se NEKONÁ.

327680

23.2.2015 21:35

RE: Jsem asi staromódní...

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 327680

Nee. Zaměstnavatel může požadovat zdrovnotní prohlídku zaměstnanace a ten musí jít k závodnímu lékaři a prohlídku absolvavat. Až sem ANO.

Ale lékař má povinost informovat zaměstnavatele jen v tom smyslu, kdyby byla zdravotní nezpůsobilost k dané práci. (například epileptik nemůže pracovat u stroje, nebo ve výškách)

Ale není to tak, že když lékař z nějakého "centrálního registru" - to by musel být jen IZIP (nejsem v něm právě proto) nebo záznamy zdravoní pojišťovny - něco dejme temu zjistí, že to může vytrubovat zaměstnavateli. Když budu mít třeba ve 20 ti kapavku a lékař to ve 40 řekne zaměstnavateli, má velký problém.

Je fakt, že bych to musel nějak dokázat, to je u nás v atmosféře strachu obecně problém, ale pokud se mi to nějak podaří má lékař vážný problém který skončí u trestního soudu. (Pomíjím fakt, že jsou u nás soudy na objdnávku, asi jsou, nevím jak často).

Ono by to asi šlo - viz případ, kdy Nečasova milenka úkolovala rozvědku, ale to asi nebude v možnostech běžného zaměstnavatele. Každý nemá možnosti jako Agrofert, že. (doufám)

Nedávno na nás chtěl jeden zdejší podnik abychom zdůvodnili "pracovní úraz" na PN. Zdvořije jsme mu odvětili že se má zeptat svého zaměstnance, že mu nic říkat nebudeme. Jen jsme potvrdili, že zemastnanec to popsal jako pracovní úraz (to už ale zaměstnavatel věděl z té neschopenky, tedy jsme mu neřekli ani ň navíc)

Takhle to bude fungovat většinou - samozdřejmě i mezi lékaři jsou lidé, kteří nehrají podle pravidel.

327718

21.2.2015 0:58

RE: Jsem asi staromódní...

miirek 46.?.?.?

Reakce na 327412

no oscho není moc štastný příklad

http://avalon.wz.cz/Dusevni_rust/Jakoshopodlehl.htm#nahoru

327564

19.2.2015 11:28

Rozmařilost

mihulka 109.?.?.?

Co k tomu dodat. Západ je opravdu " duševně nemocný." Ve své rozmařilosti už neví k čemu se upnout. Většina naší světové populace má problém vůbec co jíst, jak se nasytit a na hlad se také stále ještě umírá. Lidem, kteří mají tyto problémy musí podobné naše " problémy " připadat jako opravdová až neodpovědná rozmařilost. Tím pochopitelně nechci říci, že není třeba norem a orgánů hlídajících kvalitu a nezávadnost potravin. Všechno má svou míru a právě ona obsese a související " přepjatost " naši civilizaci docela dobře charakterizuje.

327416

19.2.2015 12:04

Je na světě nedostatek?

abaxas 90.?.?.?

Zamyšlení najdete zde!

327419

19.2.2015 12:17

Stejně jako s homosexualitou před 40 lety

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Moc zneužívá kdekoho, k potlačení práv a svobod.

327421

19.2.2015 12:38

.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Samozrejme, že pre elity sú jedy, ktoré žereme a ktoré nám sami priamo alebo nepriamo nútia cez reklamy, peňažné otroctvo, ideologicky..., spásonosné a plynú im z toho neskutočné výhody ako genocída, zmenšovanie svetovej populácie, debilizácia, degenerácia, výrábanie pacientov, vytváranie závislosti na nich a samozrejme zisk a moc!!! Zoberme si len fakt, že v minulosti žili ťažko pracujúci roľnícki ľudia zdravšie než dnes!!! Väčšinou si dokázali vypestovať a vychovať zdravé potraviny!!! Dnes pracujúci otrok za 350-750 euro keš držaný v otroctve peňazí, úžery a strachu, si ťažko môže dovoliť kupovať zdravú potravu, trebárs žiť na makrobiotike!!! Už zarážajúci je ten fakt, že establišment vôbec môže vedome dovoliť predávať jedy s tým tvrdením: Však je trhové hospodárstvo a neviditeľná ruka trhu a je len na ovci, aby si vybrala!!! Je jasné, že ťažko pracujúca ovca, ktorá otročí na kapitalistov, priemyselníkov a úžerníkov - 1% za 350-750 euro, námá žiaden výber!!! To sa už ale nehovorí!!! Povie sa iba, že je to tvoj problém, že si sa nedokázal vypracovať na toho vykorisťovateľa - kapitalistu, úžerníka a toho, čo vlastne nevytvorí žiadne potrebné a reálne hodnoty!!! Oni ale zabúdajú, že sú tu aj ľudia s pevnou morálkou, s citom pre fér hru a so silným svedomím!!! A za to aký sú, musia trpieť a žrať sračky, pretože im svedomie nedovolí začať ojebávať ľudí a zarábať na ich sprostote!!! Čiže dnešný fašistický systém funguje tak, že vyhrávajú iba tie najväčšie kurvy bez morálky a svedomia!!!

Léčba rakoviny zevnitř (cz tit.)
--------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=_WtPMcMdPGI

https://www.youtube.com/watch?v=cLHRTz3oMsc


Rakovina je stále veľká neznáma
-------------------------------
http://www.zemavek.sk/articles/view/rakovina-je-stale-velka-neznama


Rakovina - Koniec zastrašujúcej chorobe a klamstvám (SK titulky)
----------------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=WycyZFQ8mj8

http://rakovina.nazory.eu/rubriky/dr-matthias-rath


Svět bez rakoviny – Příběh vitaminu B17 - Kniha o rakovine, rakovina...
-----------------------------------------------------------------------
Svět bez rakoviny – Příběh vitaminu B17 patří mezi nejznámější knihy E. Griffina. Po celém světě se jí prodalo víc než půl milionu kusů. Poprvé vyšla už v 70. letech, u nás ji vydalo nakladatelství Mladá fronta. Vitamin B17 zvaný též laetril se v přírodě vyskytuje ve více než 1200 rostlinách, v semenech mandle, švestky a nejvíc v jádrech meruňky. Biochemik E. T. Krebs a výzkumy dalších odborníků a klinik prokázaly, že účinně likviduje rakovinné buňky. Kde je tedy problém? Podle knihy nikoli ve vědě, ale v politice a bilionovém byznysu s rakovinou.


Makrobiotika
------------
http://cs.wikipedia.org/wiki/Makrobiotika

http://sk.wikipedia.org/wiki/Makrobiotika

http:/...Automaticky kráceno

327425

19.2.2015 14:38

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 327425

"Samozrejme, že pre elity sú jedy, ktoré žereme a ktoré nám sami priamo alebo nepriamo nútia cez reklamy, peňažné otroctvo, ideologicky..., spásonosné a plynú im z toho neskutočné výhody ako genocída, zmenšovanie svetovej populácie, debilizácia, degenerácia, výrábanie pacientov, vytváranie závislosti na nich a samozrejme zisk a moc!!! "ihne

Máte naprostou pravdu - já si však dovoluji podotknout - kde by tato elita byla nebýt totální lidské hlouposti spojené se vzrůstající nevzdělaností.

PS 1) Zkuste zvířátku nabídnout to, co se chystáte sežrat.
2) Zkuste praktickému lékaři odmítnout farmaceutický produkt - zvířátko se chová slušně (zdvihne ocas a s udiveným pohledem odchází). Pan "lékař" Vám napíše do centrálního registru- pacient odmítá spolupráci [bliji]

327433

19.2.2015 16:11

RE: .

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 327433

..... také umí napsat "pacient odmítá medikaci" a to je teprve průšvih [pláč]

327444

19.2.2015 16:48

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327433

všude jsou to jen lidi a zase lidi, lékaři podstupují tu samou mašinérii jako každý, ale jejich role také není pro každého, a tak ji také zvládají různě;
tak jako dřív chodily ovce plakat do zpovědnice, tak dnes ovce kluše k dochtorovi a beká o pomoc; jindy zase jako rozmazlený fracek dupe nožkou - píchá to, zařiď, udělej, napiš, a tak toho maj taky plný zuby

v každym případě se vyplácí chovat se jako svéprávný člověk a s lékařem normálně hovořit, mnoho jich je přístupných a sami dobře ví, co funguje a nefunguje a jsou i ochotni spolupracovat na řešení, pokud poznají, že nemaj před sebou jen ovci

327446

19.2.2015 15:53

No a?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Povolání psychiatra je diagnóza sama o sobě, tvrdí většinová společnost.

327439

19.2.2015 15:53

prečo je vo vyspelom svete toľko tučných ľudí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

prečo je vo vyspelom svete toľko tučných ľudí?
Prečo je v Indii, Vietname, Číne , Korei , Japonsku, Thajsku , Laose Barme, Mongolsku toľko štíhlych krásnych báb a toľko štíhlych mužov?

lebo jedia zdravšie jedla ale hlavne zdravšie nezávadné potraviny na rozdiel on nás europanov a severoameričanov.

Tu je kompletne vysvetlené ako je to zdravou stravou a ako sa dá schudnúť vyše 27 kg:

http://www.hinduizmus.szm.com/ezoterika/tantra.htm

327440

19.2.2015 17:03

pri čítaní článku som zauvažoval...

Malý a zvedavý 46.?.?.?

... ako psychiatri vidia toto:
http://www.zvedavec.org/vezkratce/9863/

A tiež:
"Psychiatrická komunita zařadila do duševních nemocí dokonce i kreativitu."
Duševnou chorobou je aj kreatvita pri vymýšľaní psychiatrických diagnóz.

327447

19.2.2015 17:08

Něco je špatně?

Kiviss 91.?.?.?

Systém je špatně!

Stejní PSYCHOPATÉ a SOCIOPATÉ, kterým DEMOKRATISMUS umožňuje tlačit se dopředu přes hromady mrtvol, stojí i za TTIP, která míří stejným směrem!

Ve jménu ZISKU a DEMOKRATISMU otravují a ničí životy i země.

327448

19.2.2015 18:03

Vážení

Dunn 77.?.?.?

Co do sebe ale ládujou ti co to svinstvo vyrábí?Jsou to taky jen lidé.Nevěřím, že mají extra léky, vše je chemická srágora.Lidi neumírají tolik na rakovinu, jako na chemoterapii.I doktoři odmítají chemosračky.

327451

19.2.2015 20:17

Demokracia, kvalita života a psychiatria.

Definitíva 185.?.?.?

Ktosi povedal, že ľudstvo je jedna veľká psychiatrická liečebňa. Každý sme nejaký a nikto nemá právo si privlastňovať patent na rozum, myslieť si, že je bohom vyvolení a psychiatri na prvom miste.

Jedine Staroveký Slovania mali kolektívny systém vládnutia, kde sa vždy z rodiny, rodu, obce, kniežatstva... volili do vyššieho zastupiteľstva tí najschopnejší z najschopnejších. Volili sa ľudia, u ktorých bola istota, že sa postarajú o komunitu!!! Ak by volili blbcov, tak rod vymrie hladom a vojnami. Dedičná moc bola zakázaná! Opakovanie funkčného obdobia bolo povolené len výnimočne, vojny, hlad a pod.

Dedičná moc je výmysel Staro Egyptských sociálne parazitických žrecov a táto dedičná moc funguje dodnes. V Rusku ju Západ zaviedol len pred niekoľko málo sto rokmi a ruské elity sa vždy opičili za "vyspelým" Západom a slúžili záujmom Západu. Dnešná Západná civilizácia je dedičstvom Egypta, Grécka, Ríma, je technologicky vyspelá, ale od zániku Sumérskej civilizácie duchovná úroveň spoločnosti degraduje, vid. fašistickú sionistickú juntu v USA a EÚ, ich teroristickú svetovládu, Ukrajinu, atď. Dnes v ére počítačov objektívne klesá IQ populácie, človek prestal používať rozum, všetko za neho rieši počítač.

V dnešnom svete by najlepšie fungovala priama demokracia a kontrola poslancov referendom na každé rozhodnutie parlamentu. Minimalizovať štátnu legislatívu a posilniť právomoci regiónov, delegovať právomoci čím nižšie k ľuďom, aby ľudia vládli sami sebe, aby kvalita ich života bola bola odrazom ich spoločenskej aktivity. Vid. Švajčiarsko, kde to globálny prediktor dovolil.

327457

19.2.2015 20:48

Ona ale třeba mentální anorexie vede někdy i ke smrti

Kosk 37.?.?.?

a je otázkou, jak psychiatři budou reagovat kupř. na někoho, kdo chce zhubnout třeba jen dvě kila po vánocích (já bych potřeboval víc). Myslím že ho tou výše uvedenou diagnosou nepočastují. (tedy pokud se sami nezblázní, což by nebylo divu)

Ale z "éček" nebudou zdaleka všechna zas tak strašlivá, jak si mnozí myslí. Baštit určitě colu s hamburgery a párky s levnou hořčicí zdravé nebude. Ovšem jen nějaké biozrní vyrostlé v podůží Alp, bude druhý extrém.

Jelikož potkávám i ty mentální anorektičky, tak si dovedu dobře představit člověka, kterému může život ovlivňovat i to "biozrní" natolik závažně, že může skončit i v péči toho psychiatra. A nemusí to být nutně na škodu věci.

Aby bylo jasno, nejsem psychiatr. Ale mám určitý řekněme odstup od lidí, kteří jsou extrémně na jedné či druhé straně. Ono tvrdit, že přírodní musí být vždy lepší je taky nesmysl - když se to bere jako dogma. Taková muchomůrka hlízovitá je čistě přírodní a určitě není zdravá, že.

A žádný jiný důkaz o tom, že přírodní je vždy lepší, než to, že to prostě tvrdí, zastánci biopotravin také nemají.

Takže pokud to budou psychiatři používat jen v případech, že z toho půjde někomu o existenci či o život přímo, proč ne. A pokud budou chtít něco zneužívat, tak to mohou i bez téhle diagnosy, řekl bych.

327462

19.2.2015 21:15

A ste duševne chorí?

novapalo 212.?.?.?

Však aj môj pes už vie, aké svinstvá chemické sa predávajú v TESCO a iných západných supermarketoch.
Moja dcéra mala škrečka. Kúpili sme škrečkovi jablká a iné ovocie a zeleninu z TESCO. Škrečok očuchal a ani nezahryzol. Dali sme škrečkovi jablko zo záhrady od rodičov. Okamžite celé jablko zožral. Nezostalo nič.
Skúšali sme potom kombinácie jablko z TESCO a malé kúsky jablka od rodičov. Škrečok vždy bezpečne zistil, ktoré jablko je toxické z TESCO (a ani do neho nezahryzol), a ktoré je zdravé od rodičov a zožral ho celé.....
Viete si uvedomyť, aké svinstvá nám tu západ na Slovensko dováža?????!!!!!
Nežerte - vy somári to - čo nežerie ani váš škrečok......

327464

19.2.2015 23:04

RE: A ste duševne chorí?

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 327464

Ano, i takové malé zvířátko to pozná. Mám stejné zkušenosti s morčetem.

327477

19.2.2015 21:28

Dalsi dukaz

Kadlik 109.?.?.?

Jen dalsi dukaz ze psichyatri jsou uplne ta sama pakaz jako bankeri [bliji]

327468

20.2.2015 1:16

Psychiatr je sam o sobe nemocny,zadny psychiatr nestudoval medicinu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Takze,psychiatr neni doktor a dokazalo se to,jak si sami ustanovili nemoci,kterym dali nazvy,jez nikdy nikdo neslysel driv,takze,vas syn se smeje,to je psychiatricky pripad,dame dragy,vas syn je smutny,to mame take zaanamenano, jako nemoc,tak dame dragy,proste,at je vase momentalni kondice jakakoliv,tak,jste stale pacientem techto gansteru na poli zdravocnictvi,jeste jednou,psychiatr neni doktor.V celem svete prudce stoupa spotreba psychiatrickyv leciv,monopoli na dragy dosahuji uz trilionovych prijmu,za pilulky,o nichz se da pochybovat,mnoho,jejich pacientu spachalo sebevrazdu a nebo dokonce strelba do deti,byla nasledkem strelce,jez byl na dragach,ovsem monopol a media nikdy nepriznaly tyto zkutecnosti.Dragovani verejnosti je jeden z programu ,jak ovladat masy lidi,program,kde uz ve skolnich lavicich muzou detem dat dragy na radu skolniho psychiatra,bez informovani rodicu,proste tato dragonicka instituce s mnoha Frankelsteiny se snazi od malicka ovladat lidstvo,nova generace plne zavisla na dragach s neomezenym prijmem penez do mezinarodnich kartelu-spolecnosti.Zajimave je to,ze ucitele spolupracuji plne s politiky na techto dabelskych programech,zadny z nich neprijme jakoukoliv zotpovednost,jestlize dorustajici student vezme zbran a pod vlivem Prozac,myslim,ze se to tak jmenuje,jde postrilet cast skolni polupace,vlastni kamarady.Psychiatrie s dragama dosahla nejvetsich prijmu po prodeji pasovani drag,zbrani a ted techto,pro spolecnost,nepostradatelnych drag,co by nejvetsi prijem penez z celeho sveta.
Tito,tak zvani specialisti,jsou specialisti na vse ostatni,jenom ne na to,co delaji.Kdyz posleme psychiatra k psychiatrovi,bez toho,ze ten druhy nebude vedet,ze tento "paciet" je take psychiatr,tak mu da dragy take s tim,ze je jeho pacient a ze mu "pomuze" prekonat zivotni prekazky,beda mu ,kdyby plakla a nebo se smal,tak si ho tam muze i nechat,kazde jeho jednani zavda pricinu k zasahu psychiatra,nenarodil se tedy zadny normalni clovek,jez by usel teto mafii.
Mimochodem,dragy prosle telem pacienta konci v kanale,jakozto i zahozene dragy a ty jdou do vodniho systemu,takze,nekde se najdou prisnaky drag i v pitne vode a v morskych produktech a jinde,i zde ,uz bez raceptu jdeme cestou byt zdragovany.

327483

20.2.2015 9:46

RE: Psychiatr je sam o sobe nemocny,zadny psychiatr nestudoval medicinu.

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 327483

To je ale pitomost co píšete. Je pravdou, že mezi psychiaty se vyskytuje větší procento duševnch poruch, ono bych Vás chtěl vidět, po takových 20 ti letech strávených na gerontopsychitatrickém oddělení.

A drogy se v těle metabolizují, pokud něco projde tělem v původní podobě, je to buď zcela inertní materiál (třeba křemičitý písek) nebo nějaký prvek (hliník, olovo a tak dále - pokud se to někde neukládá) případně nějaká věc, kterou metabolizovat neumíme (DDT). většinu látek ale v těle pozměníme a do kanálu jde něco zcela jiného. Plácáte hlouposti.

327502

24.2.2015 12:11

RE: Psychiatr je sam o sobe nemocny,zadny psychiatr nestudoval medicinu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 327483

Doposavd se zadny psychiatr neocnul pre dsoudem,maji ciste ruce od naskedku,ktere zpusobyli,posudte samy,je toho na Internetu dost.
---------------
Anti-Depressants Linked to Suicide and Violence - Food Matters foodmatters.tv/articles-1/anti-depressants-linked-to-suicide-and-violenceJun 10, 2011 ... These patients are among the growing statistics of people who committed ... The
psychiatrist on call told Anna the Prozac was indeed making her worse and ... Not
even public allegations linking the drug to suicides, murders,
--------------

Every mass shooting over last 20 years has one thing in common ... www.naturalnews.com/039752_mass_shootings_psychiatric_drugs_antidepressants.htmlApr 2, 2013 ... But there is most certainly a documented history of people who "knew too ... As I
said, I leave it to the individual readers to make up their own minds if ... Jeff Weise
, age 16, had been prescribed 60 mg/day of Prozac (three times the .... Do you
think that it is just a coincidence that all these mass murders were
---------
Prozac may have set off teen killer, defense team says - U.S. News usnews.nbcnews.com/_news/2012/02/07/10340990-prozac-may-have-set-off-teen-killer-defense-team-says?l...Feb 7, 2012 ... Prosecutor Mark Richardson downplayed any potential role of the medication,
noting the FDA never determined that Prozac may cause people ...
------
Jedno je jiste,ze zakon,kryje,mnohdy prave viniky,media nereknou lidem plnou pravdu,doktor se obava zasahnout proti multi,nadnarodnim spolecnosti,naopak,kolik drag predepise,podle toho je odmenovan,doktorina se tak stala industrialni spolecnosti, je jedno na co doktor sklada slib,zkutecnost je jina,doktor,ktery vyboci z rady je likvidovan vlastnimi kolegy.Predevsim jde o mladou nastupujici generaci,zde,skola je napomocna temto pokusum na lidech.

327763

24.2.2015 18:04

RE: Psychiatr je sam o sobe nemocny,zadny psychiatr nestudoval medicinu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 327763

"Jedno je jiste,ze zakon,kryje,mnohdy prave viniky,media nereknou lidem plnou pravdu,doktor se obava zasahnout proti multi,nadnarodnim spolecnosti,naopak,kolik drag predepise,podle toho je odmenovan,doktorina se tak stala industrialni spolecnosti, je jedno na co doktor sklada slib,zkutecnost je jina,doktor,ktery vyboci z rady je likvidovan vlastnimi kolegy.Predevsim jde o mladou nastupujici generaci,zde,skola je napomocna temto pokusum na lidech."

Máte naprostou pravdu - specialisté (mám na mysli chirurgy, ortopédy atd.) mají desetinu platu praktických lékařů navštěvujících farmaceutické konference, kde se jim slibuje slušná odměna za aplikaci "léků" na celkem zdravé pacienty - pokusy na lidech.

Velkou úspěšnost má tzv. indukovaná léčba psychiatrem doporučená praktickým lékařem. O odměnu se rozdělí.

Bohužel existuje velké množství lidí, kteří rádi na jejich doporučení polykají antidepresiva, a tak se vyrábí psychopaté od nejútlejšího dětství až po stáří.

Kam se hrabe jaderná válka.

327783

20.2.2015 1:20

nic nového pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

No jo, americký psychiatři, co od nich taky můžeme čekat, že...
nedávno ještě léčili deprese lobotomií, a ještě předtím objevili že otroci na plantážích jsou vlastně z velké části také všichni úplně duševně nemocní, prý to způsobuje ty útěky a vůbec jejich touha po svobodě, to přece je jasná diagnóza, čistá
drapetománie... (nutno ihned léčit, než bude pozdě, nejlíp asi bičem, elektrošoky tenkrát ještě neznali). Schválne kdy tuhle diagnózu pro novodobé otroky peněz zavedou znova...

327484

20.2.2015 21:23

RE: nic nového pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 327484

Víte čím se odlišuji doktoři a pacienti psychiatrické léčebny od sebe? Doktoři mají klíče od dveří. [smích]

327553

21.2.2015 9:48

RE: nic nového pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 327553

"Víte čím se odlišuji doktoři a pacienti psychiatrické léčebny od sebe? Doktoři mají klíče od dveří. [smích]"

No psycholog taky není k zahození. Prostřednictvím pacientů se léčí ze svých duševních útrap. Vždyť proto také na tu svoji vejšku šli.

PS Psychiatr psychologem z odborného hlediska pohrdá, neboť on je na rozdíl od psychologa lékařem.

[vyplazený jazyk]

327583

20.2.2015 15:37

a tyto lidi taky zavřít do blázince?

te 81.?.?.?

http://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/obliba-t...

327525

20.2.2015 20:22

.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

PSYCHIATRIA - PRIEMYSEL SMRTI
-----------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=gE6_NetAByo


Informačná vojna 19.07.2013 - Psychiatria
-----------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=VyGDr5Nc8Fk

327548

21.2.2015 17:54

Je zcela přirozené, že se chce "normální" člověk stravovat zdravě!

Léčitel 195.?.?.?

Kecy psychiatrů jsou zcela mimo mísu a celkem nepodstatné. Je však velkou otázkou, co jsou to ty "nezávadné potraviny" za stávající ceny!
Tady začíná diskuze a také velká diskuze o cenách a především o "cenách" zdraví! Můžeme celkem s jistotou tvrdit, že potraviny, které byly vyprodukovány a prošly "velkoprůmyslovým" zpracováním kvůli vysokému zisku, pro majitele potravinářských velkopodniků, jsou závadné! To lze doložit.
Je jediná cesta, jak se zbavit "závadných" potravin.
"Odstranit" při produkci a výrobě potravin závislosti producentů na zisku při konečném prodeji, aby jejich "zisk" nebyl na úkor kvality a zdravotní úrovni potravin!!! Cest je několik, ale jde především o legislativu a politické zásahy. Je možné nedanit, ale také dotovat a použít další ekonomické nástroje. Takže je možné se postupně dobrat k relativně laciným a přitom nezávadným potravinám, ale chce to velké politické úsilí a tlak, všech občanů, aby bylo možné producenty politicky přinutit pěstovat a vyrábět "nezávadné" potraviny, které chce požívat každý normální člověk! Psychiatry nevyjímaje! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

327609

21.2.2015 19:40

RE: Je zcela přirozené, že se chce

dub 89.?.?.?

Reakce na 327609

ono pro začátek by bohatě stačilo obnovit čsn a těm, co je nebudou dodržovat, odebírat podnikatelské licence a min. na 10 let zakazovat podnikání.
a jako třešničku je poslat do basy za veřejné ohrožení a poškozování zdraví.

327617

24.2.2015 9:21

To jste slova psychiatrů pořádně převrátili naruby

Viktor28 147.?.?.?

To co psychiatři popisují je patologická touha po čistých potravinách. Mám s tím svojí zkušenost. Ze začátku se člověk začne vyhýbat komerčně hnojeným potravinám a masům, vzhledem k tomu, že tato touha je patologická, tak si hlava za čas zdůvodní že i ty farmové produkty asi nejsou čisté, takže vypěstovat si to sám je jediné řešení. Poté už to jde ale do kytek a mysl za "nečisté" označí prakticky cokoli co dýchá náš "znečištěný" vzduch. V tu chvíli mi došlo že honba za čistou potravinou je nekonečná a že mam v životě lepší věci na práci. Zdravě se člověk může stravovat i bez úchylky na všechno čisté.

327750

Příspěvků: 63

19.02. 06:09 Saša  Není větší lež než polopravda
19.02. 07:53 Moiry  RE: Není větší lež než polopravda
19.02. 09:24 Saša  RE: Není větší lež než polopravda
19.02. 09:51  RE: Není větší lež než polopravda
19.02. 10:00 ppppp  RE: Není větší lež než polopravda
19.02. 15:29 dub  RE: Není větší lež než polopravda
20.02. 10:13  === Není větší lež než polopravda
19.02. 21:11 marr  RE: Není větší lež než polopravda
20.02. 00:04 .lak  RE: Není větší lež než polopravda - dydlace?
19.02. 08:43 jnx  diagnosia nervosa
19.02. 11:14  ===V komunitě psychiatrů...
19.02. 09:09 Definitíva  Zmyslové vnímanie.
19.02. 10:40 Sam Ting Wong  RE: Zmyslové vnímanie.
19.02. 12:18 Cico_Ciciak  RE: Zmyslové vnímanie.
19.02. 13:54 lubosmat  RE: Zmyslové vnímanie.
19.02. 14:09 sofa  RE: Zmyslové vnímanie.
19.02. 16:02  RE: Zmyslové vnímanie.
19.02. 17:40 jh111  RE: Zmyslové vnímanie.
19.02. 12:20 xml  RE: Zmyslové vnímanie.
20.02. 17:54 Trust no One  RE: Zmyslové vnímanie.
19.02. 10:52 Anonym  Kde je duševní nemoc
20.02. 23:50 miirek  RE: Kde je duševní nemoc
19.02. 11:01 Tralala911  RE: Jsem asi staromódní...
19.02. 16:17 Moiry  RE: Jsem asi staromódní...
19.02. 20:32 Kosk  RE: Jsem asi staromódní...
19.02. 21:26 moucha  RE: To já asi taky.
19.02. 22:39 Moiry  RE: To já asi taky.
20.02. 02:51 Satanist  RE: Jsem asi staromódní...
20.02. 09:41 Kosk  RE: Jsem asi staromódní...
20.02. 15:21 dub  RE: Jsem asi staromódní...
22.02. 22:57 Kosk  RE: Jsem asi staromódní...
23.02. 11:18  RE: Jsem asi staromódní...
23.02. 21:35 Kosk  RE: Jsem asi staromódní...
21.02. 00:58 miirek  RE: Jsem asi staromódní...
19.02. 11:28 mihulka  Rozmařilost
19.02. 12:04 abaxas  Je na světě nedostatek?
19.02. 12:17  Stejně jako s homosexualitou před 40 lety
19.02. 12:38 Cico_Ciciak  .
19.02. 14:38  RE: .
19.02. 16:11 Moiry  RE: .
19.02. 16:48  RE: .
19.02. 15:53  No a?
19.02. 15:53  prečo je vo vyspelom svete toľko tučných ľudí?
19.02. 17:03 Malý a zvedavý  pri čítaní článku som zauvažoval...
19.02. 17:08 Kiviss  Něco je špatně?
19.02. 18:03 Dunn  Vážení
19.02. 20:17 Definitíva  Demokracia, kvalita života a psychiatria.
19.02. 20:48 Kosk  Ona ale třeba mentální anorexie vede někdy i ke smrti
19.02. 21:15 novapalo  A ste duševne chorí?
19.02. 23:04 Anonym  RE: A ste duševne chorí?
19.02. 21:28 Kadlik  Dalsi dukaz
20.02. 01:16 Robert Nohejl  Psychiatr je sam o sobe nemocny,zadny psychiatr nestudoval medicinu.
20.02. 09:46 Kosk  RE: Psychiatr je sam o sobe nemocny,zadny psychiatr nestudoval medicinu.
24.02. 12:11 Robert Nohejl  RE: Psychiatr je sam o sobe nemocny,zadny psychiatr nestudoval medicinu.
24.02. 18:04  RE: Psychiatr je sam o sobe nemocny,zadny psychiatr nestudoval medicinu.
20.02. 01:20  nic nového pod sluncem
20.02. 21:23  RE: nic nového pod sluncem
21.02. 09:48  RE: nic nového pod sluncem
20.02. 15:37 te  a tyto lidi taky zavřít do blázince?
20.02. 20:22 Cico_Ciciak  .
21.02. 17:54 Léčitel  Je zcela přirozené, že se chce "normální" člověk stravovat zdravě!
21.02. 19:40 dub  RE: Je zcela přirozené, že se chce
24.02. 09:21 Viktor28  To jste slova psychiatrů pořádně převrátili naruby

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 92 čtenářů částkou 11 830 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Německo chce zavést povinné očkování proti spalničkám. Pro děti i některé dospělé19.07.19 11:20 Německo 2

Politikové v Německu si opevňují Reichstag, občané nesmějí mít ani pepřový sprej19.07.19 09:24 Německo 1

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Měnové kurzy

USD
22,68 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
28,45 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
16,03 Kč
Švýcarský frank
23,07 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,84 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
36,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 728,01 Kč
1 unce stříbra
372,48 Kč
Bitcoin
241 657,45 Kč

Poslední aktualizace: 19.7.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 363