Diskuze k článku

Zbytečná dohoda, kterou všichni chtěli

Příspěvků 45

14.2.2015 19:40

Proč se vedou války?

Miloslav123 178.?.?.?

USA jsou největším světovým obchodníkem se zbraněmi. Podle některých odhadů vyrábějí tři čtvrtiny světové produkce zbraní. Spotřeba zbraní ve válkách je bytostním zájmem vojenskoprůmyslových komplexů. Z hlediska výrobců zbraní je každý důvod k válce dobrý důvod. Výrobci zbraní jsou skutečnými vítězi každé války. Zisky vojenskoprůmyslových komplexů jsou podmíněny mařením lidských životů a ničením vytvořených hodnot ve válkách. Je čas tuto uvedenou skutečnost změnit. Jedna možná cesta realizace potřebné změny je uvedena v článku: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

327097

14.2.2015 21:18

RE: Proč se vedou války?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 327097

posledne roky je to jasne rusko http://en.wikipedia.org/wiki/Arms_industry

Alu da sa suhlasit s tym, ktori rusky oligarchovia tlacia liliputina do vojny

327107

14.2.2015 22:23

RE: Proč se vedou války?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 327107

"The units in this table are so-called trend indicator values expressed in millions of U.S. dollars at 1990s prices. These values do not represent real financial flows but are a crude instrument to estimate volumes of arms transfers, regardless of the contracted prices, which can be as low as zero in the case of military aid."

Ano, takže když tam Rusku započítají, přes bulharskou konstantu přenásobené, za západní ceny, i ty hordy imaginárních divizí co neustále přkračují hranice na ukrajinu a co je hrdinné ukronáckovské dělotřelectvo ihned tak dokonale rozpráší že je už nikdo nikdy nenajde, tak to potom jó...

327111

15.2.2015 14:33

RE: Proč se vedou války?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 327111

To nie su bulharske konstanty - prave naopak. Ta veta hovori, ze preratali mnozstva zbrani podla cien z roku 1990, pretoze ked amici dodaju zbrane afganistanu tak za ne dostanu 0 ale v tejto tabulke je to zaratane tak ako keby afganci zaplatili. Teda tie cisla reflektuju mnozstva zbrani a nie skutocne cenove presuny, aby sa to dalo porovnavat.

Ta tabulka jasne dokazuje, ze rusko je cele roky porovnatelnym hracom s USA a posledne roky vedie. Ked uvazim, ze cena americanmi dodavanych zbrani je vyssia ako tych ruskych je jasne ze v mnozstve zbrani je rusko jasnou jednickou.

327150

15.2.2015 9:32

RE: Proč se vedou války?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327107

Ty k.k.t aspoň nerob hanbu Slovensku...

327132

15.2.2015 13:18

RE: Proč se vedou války?

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 327097

Zisk z prodeje zbraní je samozřejmě příjemný bonus, ale nic víc...
I takto erudovaný pisatel dělá chybné závěry, pokud je to správně přeloženo:
"Tak zbývají jen dva možné výsledky: EU to vzdá a Ukrajina bude denacifikována, nebo USA začnou totální válku proti Rusku v zoufalém pokusu tomuto výsledku zabránit."

Tento závěr je k smíchu, nebo spíš teda k pláči. USA, tedy síly které je ovládají, tento konflikt EU - Rusko potřebují jako sůl.
Zapomeňte proboha na všechny poučky hysterických učitelek historie - 1 sv i 2 světová, stejně jako "ruská" revoluce nebo "francouzská" revoluce byly zorganizovány stejnými silami, jež ovládají nyní USA. Na americké 1 USD bankovce je plno zednářských symbolů - minimálně ten s pyramidou a okem může vidět každý - tupci čumí a nevidí. Jak je to možné? Pač jste hoši stádo - a když je řečeno, že to pravda není, tak to prostě není pravda a šmytec. Zorganizovali 2 světové války aby potopily evropu a pozvedli jůsej - nyní potřebují znovu potopit evropu, no a vybrakovat Rusko - aby zůstalo zářné jůsej se svým USD - pokud se toto nepovede, vnitřní rozpory roztrhají jůsej na cucky. Myslíte si, že se zastaví? No kvůli Měrklové ani tomu č.....kovi z Francie určitě ne.
Když jedná Putin s Měrklovou, Olandou nebo Walzmanem-Porošenkem - je to úplně stejně jako kdybych jednal s vlčákem od souseda - je třeba jednat s majitelem, ne se psem. Tedy ani ne s Obamou, ale s těmi co ho tam instalovali, přesně tak a nejinak to je. Klidně se utěšujte nadále kecami o svobodě slova a demokracii a blabla. Dneska můžu úplně to stejné co za komančů - nadávat na režím na kuchyni a v hospodě, nikde jinde.

No ale, Putin demonstruje nemožné sebeovládání, já bych toto nedokázal.

327145

15.2.2015 14:58

Ono je to všude znát, původ násilí není v těch zločncích, ale v jejich nářadí.

FreeBrn 193.?.?.?

Reakce na 327097

Proto jsou na všech bojíštích světa, na všech bojujících stranách v posledních čtyřiceti letech všude vidět AK-47 a RPG.
Proto jsou největší novodobé masakry způsobe ve Rwandě způsobeny mačetami a motykami. Je tak pěkné číst, že v tom máte jednoznačně jasno. Černobílé vidění světa se od slepoty liší hodně málo...

327151

19.2.2015 14:49

RE: Ono je to všude znát, původ násilí není v těch zločncích, ale v jejich nářadí.

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 327151

AK-47 je všude vidět proto, že je to nejvíce muziky za nejméně peněz. K jeho výrobě nejsou zapotřebí žádné extra technologie a tak trochu obrazně řečeno, dokáže ho vyrobit ho zručný kovář v africké vesnici. A také většina těch "AK-47" viditelných po světě nepochází z továren v Rusku, ale z "vesnických kováren".

327434

15.2.2015 18:46

RE: Proč se vedou války?

franta 194.?.?.?

Reakce na 327097

no prece valka je docela prijemny nastroj jak kontrolovat populacni rust, jen kdyby se ji podarilo poradne rozfoukat v Africe a v Indii.

Valci se odjakziva at s klacky a sutry nebo s Kalasnikovy, problem je, ze to vestinou odnesou jen ti dole, ale semtam se povede i odkraglovat par tech nahore, a ted jak to vypada, diky vodiku to bude pro vsechny stejna sance, jen ti bohati budou trpet v bunkrech o neco dele, ale nakonec knim tam dolu ten sajrajt taky dojde.

Prece jak rikal hejtman Schnabl " prece tu nechcete bejt furt?

327163

15.2.2015 20:00

RE: Proč se vedou války?

lubosmat 95.?.?.?

Reakce na 327163

Prvoplánový názor, že znižovanie počtu obyvateľstva vojnou môže byť dobrý nápad je scestný. Keby to malo logiku, krajiny, kde sa permanentne vedie vojna by dávno vymreli.

Paradoxne vo vojnou zmietaných krajinách sa populácia obnovuje na počudovanie veľmi rýchlo, keďže sa tam na práva žien zvysoka kašle a kým majú chlapi o ženy záujem, tak tieto pravidelne rodia.

Naproti tomu vo vyspelých krajinách, kde je dlhodobo mier dochádza k opačným tendenciám, ženy sa rozhodujú s kým, koľko a či vôbec chcú mať deti, svoju úlohu tu zohráva aj do značnej miery poznačená psychika mužov, ktorí sa prestávajú cítiť v babských mierových podmienkach ako chlapi, sterilita už nie je výnimkou.

Ešte doplním, keďže sa chlapi aj vďaka spoločensky a hierarchicky rozdaným kartám čoraz ťažšie presadzujú v kariére, boja sa či dokážu vôbec uživiť, už bez tak náročné ženy, nieto ešte nejaké deti.

327177

14.2.2015 19:51

Vysledek se dal čekat.

Huhňal 89.?.?.?

Každému, kdo sleduje boj o Donbas, třeba v ruské TV, je jasné, že jsou to naprosté nesmysle, co je té dohodě. Ukrajinský fašisté vystříleli na východě 50.000 svých obyvatel, protože mluvili rusky. Co pak jde na to zapomenout? Nebo si Perošenko myslí, že se to jen smaže a život půjde dál? Nebude to lehké, ale ukrajinská armáda bude poražená na hlavu. ( ukrajinská armádá - žoldáci ze západu), kteří bojují za svobodu a demokracii tím, že střílejí do bytovek a rodinných domech po civilním obyvatelstvu, těch zmrzačených a zabitých...žen, dětí, strých lidí...a EU A USA tomu tleská a mají plnou hubu míru a na zádech zbrojní arzenál. Nevím, kdo tady může ještě věřit naší NATovské oficiální propagandě? Rozhodně v mém zájmu není válka za humny, hlavně když ti co to způsobili, amící, jsou v klidu v bezpečí za mořem.

327098

14.2.2015 21:48

RE: Vysledek se dal čekat.

Hmňňaammm 89.?.?.?

Reakce na 327098

V Americkém senátu je kvůli tomu dusno. Senátor JOHN McCAIN, vyjadřuje obavy z toho, že se Zacharčenko brzo vylodí u New Yorku a obsadí Washington. Proto musí USA tvrdě udeřit dřív, než bude pozdě, pro záchranu západních demokratických hodnot. Jak říkal i Kalousek: pro záchranu západních demokratických hodnot jsem připraven obětovat i duši. Akorát neřekl, čí duší. Tajtrlíci, lidumilové, předvoj mírumilovného lidstva. A idioti je volí a říkají tomu ještě navíc demokracie. Volové.

327109

14.2.2015 22:27

RE: Vysledek se dal čekat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 327109

"Jak říkal i ...."

Hm, a co když mu jí ďábel nebude chtít vrátit [velký smích] ?

327112

14.2.2015 23:14

RE: Vysledek se dal čekat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 327112

Ale to není jeho duše, to je mu přece jedno, ne? Jak se říká, udělá hrdinský čin, ale za sebe z toho klesajícího balonu vyhodí někoho jiného. Jak je to u demokratů zvykem. A pak o tom barvitě bude povídat v ČT, jak bojoval za demokracii. A diváci budou u toho brečet a říkat, jaký je ten Kalousek hrdina a že je třeba přitvrdit sankce proti Rusku.
Kam se na to sserre Goebbels, ale to se soudruzi v Americe naučili od něho. Ale my máme Švejka a ten nám už o tom povídal před 100 lety, akorát to oni ještě neví, že je máme přečtený. [smích]

327115

14.2.2015 20:50

slusná analýza

popolvar 84.?.?.?

toto som uviedol na leva-nete 12.2:
este ani nestihli vyvetrat v rokovacej sále a nám uz je vsetko jasné... Mnohí placú, sú pesimistami... Uz videli, ako to armáda Novorosije natrie ukrom a vítazne vpochoduje az do Kyjeva - a prímerie - to sa ta túzba nejak rozplýva...
Globálne procesy sú nadradené lokálnym, tj. predurcujú ich. Sú robustnejsie, trocha pomalsie, ale dominujúce a lokálne sarvátky sú len ich ciastkovými epizódami.
Na globálnej sachovnici ide o svetovú hegemóniu - jej udrzanie, alebo preusporiadanie. Ukrajina je len jedno polícko. Strategické. Jeho ovládnutie podstatne urcí dalsí vývoj hry. Ale je to aj taktická úloha. Akým spôsobom? V rýchlej výmene figúrok, za daného rozlozenia síl, alebo radsej trocha preusporiadat rozlozenie inými tahmi na iných políckach? Komu zostane viac a silnejsích na záverecný vítazný sach-mat, pad, prípadne odvrátenie vlastnej prehry? A este za podmienok, ked existuje skupina figúrok, ktorá zatial nie je jasne ani cierna ani biela. Ku komu sa pridá? O tom je taktika na Ukrajine. Nedat sa zatiahnut do z globálneho hladiska nie az tak podstatného boja o jedno polícko, nestratit vela vlastných figúriek a najmä pretiahnut na svoju stranu tých váhajúcich. To rozhodne! Novorosija je pesiak - dôlezitý, ale s obmedzeným rádiusom dosahu v hre. Mozno nie je cas ho posunút vpred, mozno by bol stratený. A mozno by nebol, ale hrác týmto tahom by stratil nádej na konecné vítazstvo - aj pre toho pesiaka. Je potrebné ho zachovat do dalsej fázy aj za cenu, ze mozno bude urcitú dobu pozicne blokovaný a v dalsej fáze si na tah týmto pesiakom pockáme. Dôlezitejsie je teraz prefarbenie európskych figúrok...
Jednotlivé body dohovoru, nemozno brat samostatne, ale v kontexte s ostatnými - a takto ich aj posudzovat. Kontrola hranice Ukrajinou a zároven zvlástny statút pre DNR a LNR - ich samospráva - ale ved oni hranicia s Ruskom - to znamená, ze aj oni majú co to hovorit do hranicného rezimu s RF.
Prímerie - USA oficiálne nemôze dodávat zbrane. Boj za rozklad kyjevskej bandy sa teraz presunie do parlamentu - sami sa zozerú (alebo si niekto myslí, ze vsetky body sú pre nich strávitelné? To je také sústo, ze to nemôzu strávit... V tejto zostave urcite nie - aj tu dôjde k preformátovaniu. A stát zbankrotoval. Kto tam teraz bude pchat prachy?
Plakali sme pri prvom Minsku. Ukri preskupili, prezbrojili.. Ale aj Novorosija a hlavne v základoch - v budovaní státnosti. A hlavne sa ukázalo kto je kto. A vidno to uz aj v európskych médiách. Vtedajsí postup Novorosije by mozno zabral Mariupol a aj inde by sa posunul o pár kilometrov. A dost! A dnes by proti Novorusku stala moderne prezbrojená UA armáda, oficiálne doplnená o NATO kontigenty. A dnes by v "Debalcevskom kotli" boli Novorosijské zlozky... A záchrana DNR a LNR by bola mozná len na úcet otvoreného stretu regulárnej armády RF - to by bola 3.svetová a projekt "Od Lisabonu po Vladivostok" znemoznený, pochovaný minimálne na dve generácie, ak nie ...Automaticky kráceno

327104

14.2.2015 20:51

RE: slusná analýza

popolvar 84.?.?.?

Reakce na 327104

pokracovanie:
ak nie navzdy.
Z globálneho hladiska RF uhrala nielen pre seba maximum mozného.
Aj státnost Novoruska sa potrebuje dotvorit, programovo struktúrne... Európa nemôze riskovat prienik bojov z Ukrajiny na svoje územie, ci nejaký "náhodný" nový Cernobyl. Za chvílu bude mat iné starosti: nemcov a rakúsanov momentálne trápi viac ako 60 000 kosovských albáncov na pochode do zaslúbeného Nemecka - cez Srbsko, Madarsko a Rakúsko (obraz toho, co páchali v Kosove na Srboch este je zivý... a ich väzby na mafiu, radikálny islamizmus... návrat bojovníkov ISILu...)

vcera 13.2.: Precítaj si este raz ten môj "sachový" príspevok a kludne pouvazuj, o com tam hovorím. A potom si zober skeptikov nad cím lamentujú - úzky uhol pohladu - len na terajsiu bojovú líniu a dost - bocné klapky na ociach jak kone vo fiakri. O nicom inom nelamentujú, len o tom, ze sa zase zastavia opolcenci v ofenzíve... Rez a rúbaj do krve! az do Kyjeva. Hurápatrioti a la 6. kolóna... USA a EÚ plánovali boje na Ukrajine do posledného Ukrajinca. Minskom 2 to Putin zúzil na boje v Kyjeve do posledného z kyjevskej bandy - zrat uz sa zacali. Preto bol Poros taký nervózny - on vie, ze spadla klec. Ze sa stáva nielen politickou mrtvolou. Naco marit zivoty tých, co sú ochotní bojovat za správnu vec, ak sa môzu ich protivníci vymlátit sami?

a následne: Dohoda sa nebude dodrziavat. Vedia to vsetci: Putin, Merkel, Hollande, Porosenko aj opolcenci. Cielom je konflikt udrzat v rámci Ukrajiny. Jeho rozpútanie ohladom cielov USA voci Rusku a EÚ ohladom lúpeze na Ukrajine nevychádza podla ich scenára a hrozí, ze to najmä pre Európu prerastie do niecoho bolestivého. Medzi riadkami: EÚ (Nemecko a Francúzsko) dáva ruky prec od Ukrajiny a ty Putin, sprav tam poriadok, len zvol takú formu, aby to nebolo do oci bijúce.
Cas ukáze. Nerád sa pústam do takýchto analýz, ale uz mi liezlo krkom to nariekanie a videnie vsetkého v ciernych farbách.

327105

16.2.2015 15:32

RE: slusná analýza

janko hrasko 86.?.?.?

Reakce na 327105

ano, je to tak. to nariekanie, to je obraz blogu saker-a, tolko moj poznatok z toho, co som si tam obcas precital. vzdy, ked sa nieco v novorusii objavilo, on proste vyvolava emocie. place, a nechape, co sa tam deje. saker, chlapik, ktory pise z nenavidenej ameriky, tusim zije na floride (oficialne) o tom, co maju rusi robit a nerobia. moj pocit z neho je taky, ze je to agent, ktory ma na seba lakat ludi, a predavat im strach a emocie.

327214

14.2.2015 21:20

Pyrrhovo vítězství.

Kamil 90.?.?.?

Autor článku se již dopředu vymezil proti jakékoliv kritice a jinému názoru. To je velmi chytré a určitě to zapůsobí. Rovněž poslat diskutující na jiný server je zajímavá myšlenka, která nepochybně přinese více Káv pro Zvědavce -).
Já si nemyslím, že je vše tak jasné, jak nám zde bylo podáno. Především je vše třeba brát trochu komplexně. Přerušení bojů potřebují obě strany, ale proč by na tom měla Porošenkova vláda prodělat? Získala slib 40-i miliard dolarů, mnohem více, než jí bylo nabídnuto před pár týdny. Nejspíš na pokyn, který přišel z USA. Dokonce i náš Zaorálek, který nikdy v životě svůj vlastní názor neměl, najednou změnil rétoriku. Mimochodem 40 miliard na Ukrajině je asi tolik jako u nás 200 miliard.
Že se o Debalcevu nejednalo mě na rozdíl od autora vůbec nepřekvapuje. Navíc si rozhodně nemyslím, že se jednání narychlo zúčastnili představitelé Německa a Francie právě kvůli Debalcevu. Troufám si dokonce říci, že je jim Debalcevo ukradené. I o jejich návštěvě se nejspíš rozhodovalo v USA. Smyslem Minsku není zbytečný kus papíru, smyslem je umýt si ruce /ze strany Ruska/ a zastavit postup vojsk směrem na západ. Další postup by mohl znamenat, že se na stranu východních vítězů začnou přidávat i další Ukrajinci a také by mohl padnout Kyjev. A to si západ rozhodně nepřeje, ale nevyhovuje to ani Rusku. Rusko je kapitalistická velmoc, všichni oligarchové světa spojme se.
Představitelé Novorussie byli prostě obelháni oběma stranami. Nejsou holt v politikaření ještě tak zběhlí.
Z Novorosssií je konec. Teď bude pracovat čas, ale ne pro ni, jak se domnívá autor, ale pro Porošenka. Masivní podpora médií bude dál Ukrajincům i nám vymývat mozky a nakonec se zkorumpují i vůdcové Novorossie. Tento plán nevymyslel Zaorálek, ale vymysleli ho Američané. A i když se mi to nelíbí, musím uznat, že ho vymysleli dobře.

327108

14.2.2015 22:31

RE: Pyrrhovo vítězství.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 327108

Tak to jsou pouze autorovi smyšlenky. Samozřejmě šlo vyvést z Debalceva hordy profesionálních vrahů, hlavně z USa, Polska, Litvi, Švedska a dalších mírotvorných demokratických států. Je jich něco přes 2000. Kde se tam vzali? A co tam chtějí? A tak západ je chce odtamtud vyvést. Jako ve virtuální hře. Když vyhrávají, je to dobře a když prohrávají, tak to neplatí a hraje se od začátku. Pánové si spletli realitu s virtuálním světem a oni to tak nechtěli, aby lidí umírali. Uděláme restart a vše bude v pořádku.
Nikdy nebude, dokud nebude zničena říše zla, demokratická zrůda za oceánem.

327113

15.2.2015 1:30

Ticho po pesine a vsude kolem...

favela 113.?.?.?

Reakce na 327113

a"Je suise skolacek".Jednani v Moskve,Minsku a Mnichove/kde to ma prislusny zvuk/prislo velmi nahle.Jedna se bud o hrobove problemy junty,drtive porazky a nasledujici panika ktera je rychla jako s...cka,nebo slusneji jako lavina Walzmanovych jednorocnich zoldackych dobrovolniku,kteri uz maji po zuby dobrovolnosti/a nejen zoldaci;Jacenjuk byl pred "volbami" chycen na letisti s kuframa penez/.Protoze Himmel hergot baba Merkel lita vsude jako by mela vrtuli v pr...li,dodava miliardy euro soukmenovcum.Baba Merkel je byvala horliva komsomolka a komunistka.Vime,ze po nastupu Hitlera se clenove pocetne komuniste nemecka,houfne vstupovali do NSDAP!Je jasne ze dostala rozkazy zachranovat /s Holandem ktery nedodal Mistraly Rusku?/. Jednani/o nezavislosti/mohou vest jenom domobranci primo s juntou! Putin/ktery vystupuje /jakym pravem/jako mluvci domobrancu??Nikdo dosud nevyjasnil jaky je vztah vlastne mezi Putinem a domobranou/muze pomoci s dohodami proti spinavym trikum zapadu.Nesouhlasim tak s p. Sakerem v jeho bezmeznem obdivu k "zazracnym" schopnostem p. Putina.Jestlize nepomaha nema jako ostatni do toho co mluvit. Zvlaste kdyz druha strana jedna pouze v zajme fasistu!!Odstraneni Strelkova ktery byl disciplinovany vojak s nadprumernymi schopnostmi zustalo nevysvetlene a nepochopitelne.Pomahal vyznamne zalozit a vybudovat armadu a jeji dnesni uspechy!!Po nekolik mesicu jsou domobranci v ofensive diky vysoke moralce,prekonavani obtizi/nedostatky vyzbroje,pocasi atd.Je prave ted zivotne dulezite prijit se STRATEGII,dulezitou aby kazdy z nich vedel jake jsou CILE v pokracovani jejich boje./Jiste to ted nemuze byt primeri,z ktereho chce zdecimovana junta/a zapad/zoufale nejak vyuzit!Nic jsem nenasel na strankach Ukrajinologu vcetne p. Sakera.Snad ma Rusko uzitecne schopne vojenske experty na misto zbytecnych kecu a zakazu domobrancum bojovat /pod zaminkou primeri/v dnesnim kritickem okamziku,kdy mohou vyhrat vse.!!!
Mam na mysli dve moznosti: Prvni strategicka alternativa: Vybojovat uzemi /vcetne Mariupolu take duleziteho pro pozdejsi vyjednavani/,potom zacit primo jednat o miru.Je zde problem ztraty iniciativy /momentum/prechod z aktivniho utoku do obrany. Ukrajinka soldateska je demoralizovana,ale v obcanske valce je vse mozne/Spanelsko/.Druha alternativa je pokracovat v utoku dobyt Kyjev a zalozit spravedlivy stat odmitnout dluhy junty,postavit fasisty pred radny soud atd.Namitka,ze neni dost vojaku, zbrani atd.Priklad Kuba,kdy Castro zacinal s holyma rukama a s hrstkou pratel.Tedy,ze vedeni domobrany ziska ukrajinske obyvatelstvo na svoji stranu/coz neni nemozne v danem stavu.Zasadne ve vsech pripadech odmitnout jakekoliv zasahovani do zajmu domobrany a jejiho obyvatelstva,temi co nikdy nehnuli prstem,nic neobetovali a nesli a nikdy nepujdou bojovat jen tupe a schuzovne zvani a zvani do nekonecna atd. Neni mozne brat v uvahu,ze jestlize pan buh dopusti a dalsi svetova valka se spusti,zrejme protoze se neda odvratit a zapadni zoufalci na dne nemaji a nikdy nemeli jine reseni na jejich hrobove problemy..Apeasement /Putinuv a jinych/ zde neni na miste.....Automaticky kráceno

327122

15.2.2015 21:02

RE: Ticho po pesine a vsude kolem...

Maut 213.?.?.?

Reakce na 327122

"Vime,ze po nastupu Hitlera se clenove pocetne komuniste nemecka,houfne vstupovali do NSDAP!" - Kdože to ví? Jo, vzpomínám si, hned po nástupu do koncentráku, ty vole. A byli tam dřív než Židi. - Víš hovno, jak potvrzuje i další Ta-volský text.

327181

16.2.2015 6:11

Ctena libost v pokracovani a v potlacovani,

favela 113.?.?.?

Reakce na 327181

a popirani faktu,obecnych skutecnosti, ktere jsem pouzil,ale ktere vsak objevili a zaznamenali pro nas jini!! Tady stekani na nespravnej strom nepomuze. V hitlerovych koncentracich se objevili vysoci kom. funkcionari ,kterym by ani "otoceni" nepomohlo ,dale komunisti "skalni"/mensina a nejen pouze nemeckych ale i ceskych /Zapotocky//, co se odmitli predelat a co se aktivne utkavali a zabijeli fasisty v cetnych poulicnich bitvach a meli to v policejnim rejstriku jejich aktivit.Vudce SA Rohm se snazil vybojovat socialne-revolucni stranku hnuti a nechtel prestat. S... v NSDAP znamena socialisticky program, cili blizky ,pribuzny tem komunistickym ,coz usnadilo prevleceni kabatu /rikalo se tehdy navrch hnedej ve spod rudej jako steak/. V dnesni dobe to muzete videt jak se pres noc v Cesku i jinde z komunistu stali horlivi kapitalisti a jejich prisluhovaci. Miliony nem.komunistu se neobjevili v techto taborech a to ze tam byli nekteri drive nez zidi nemluvi vsak ani trochu o jejich poctu tam!! Je vsak tyto informace hojne k dostani a kdyz ctena libost se bude obtezovat snadno i k precteni samy vam do hlavy neskoci../To pak umozni trochu vice seriozni diskusi,bez sebezesmesnovani/.Ale protoze tam byli jedni z prvnich obsadili pro sebe zivotne dulezite pozice kapu,kucharu, nemocnic,styky s vedenim tabora, s kterym se v mnoha pripadech dobre znali.Protoze fasistu bylo v konc.taborech poskrovnu kvuli valce ridili chod taboru za ne. Veskere vyhody spojene s organizaci uzivali a snadno zachranovali zivoty svych soudruhu predevsim. Proto jejich pomerne male ztraty.

327200

19.2.2015 15:13

RE: Ctena libost v pokracovani a v potlacovani,

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 327200

No jo, to je opravdu pěkné... Ale byli ti co přestoupili do NSDAP opravdoví komunisté a nebo to byli jen členové Komunistické strany Německa? Jak jste sám přiznal, ti skalní komunisté se odmítli předělat. Ještě jednou - ti skalní, tedy opravdoví komunisté. Ti se i nadále aktivně utkávali s nacisty v pouličních bitvách jak sám píšete.

Z vašeho samotného textu tedy vyplývá, že ti co vstupovali hromadně do NSDAP byli jen členové KSN (i když je otázka co si od členství ve straně, jak té komunistické tak potom té nacistické slibovali) a nikoli opravdoví KOMUNISTÉ.

327435

15.2.2015 8:36

RE: Pyrrhovo vítězství.

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 327108

Kamile, trochu přeceňuješ kapitalistickou roli Ruska. Trochu přecenila i svou roli parta za oponou, která se rozhodla býti prezidenty zeměkoule. To, že prachy hýbou světem je realita, ale existuje i ještě něco s čím filantropové NWO nepočítali a to zkušenosti některých národů s exportovaným dobrem západu. Svět se rozdělil na země zadlužené a země bohaté s ekonomickým potenciálem na desítky let dopředu. Země zadlužené, prakticky na pokraji finančního kolapsu, jsou nám představovány jako demkratické, hájící lidská práva po celém světě a prosperující (EU, USA a jejich vazalové). Země, které jedou ekonomicky dopředu jako totalitní, zaostalé a světu nebezpečné. Pokud Rusové dotáhnou náhradu Swift do konce, bilaterální obchody v národních měnách mezi nimi nebo mezi jejich spojenci, pak bude jen na nich záležet koho nechají ekonomicky vykrvácet EU nebo USA. Trh v BRICS je tak obrovský a tak nenáročný v potřebách obyvatel, že to klidně zvládnou. Z toho plynu jeden jediný závěr, že za pár let nebudou potřebovat ani EU a ani USA.

327131

15.2.2015 10:30

RE: Pyrrhovo vítězství.

Kiviss 166.?.?.?

Reakce na 327108

ad1 Souhlas
Také mne překvapila závěrečná arogance autora.

ad2 Zaorálek - nesouhlas
např.:
https://www.youtube.com/watch?v=zDYWNf13f8U
https://www.youtube.com/watch?v=7c3ouG8ArUU

... a ano zajímalo by mne, co se blíží více skutečnosti, tvář
PŘED a nebo PO?

I když zde, jej zase trochu poznávám:
http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Ministr-Zaoralek-My-nejsme-pupek-sveta-poslance-Kalousku-Dve-svetove-valky-to-je-Zapad-361639

ad3 Zbytek
Ke zbytku je můj postoj stejně ambivalentní jako k té dohodě.

327136

15.2.2015 18:30

RE: Pyrrhovo vítězství.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 327136

>http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Ministr-Zaoralek-My-nejsme-pupek-sveta-poslance-Kalousku-Dve-svetove-valky-to-je-Zapad-361639
Je to vylíčeno mírně jednostranně, ale na to, že Zaorálek hovořil z patra, tak je to slušný výkon, nepochybně v mnohém velmi nastavující zrcadlo. Avšak přímo šokující jsou znalosti Ing. Bendy na tomtéž portálu. Takováto historická negramotnost se jen tak nevidí. Nečekal bych od hňupa jeho formátu žádné zázraky, ale takto překonat magickou hranici stupidity, klobouk dolů ... [překvapení]

327162

15.2.2015 18:52

RE: Pyrrhovo vítězství.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 327162

Dydluje [chechtot]

327165

15.2.2015 12:30

RE: Pyrrhovo vítězství.

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 327108

Já mám taky ten dojem.
Bohatí za hodnoty lepšího světa (bez válek a v pokoře) nebojují.
Bojují jen za svoje. A tak jsou vždy oklamáni ti, kteří v první řadě na barikádě padnou.
Všude hezká slova, skutek utek.
Ať se nám to líbí nebo ne, systém musí skončit. Nebo skončíme my všichni. Stát musí převzít rozhodující kontrolu nad vším, přes všecha nebezpečí a špatné zkušenosti, které to nese, a chyby, které to plodí.

Socialismus. Žádné třetí cesty nikam - tady se to ukazuje.
Ale bez posunu lidského myšlení je to pouhá utopie.

327143

17.2.2015 0:05

RE: Pyrrhovo vítězství.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327143

>Socialismus. Žádné třetí cesty nikam - tady se to ukazuje. Ale bez posunu lidského myšlení je to pouhá utopie.

Ta poslední věta v citaci je svým způsobem axiom. Jde jen o to, co je za tím. Socializmus v té podobě jak byl představen Marxem & spol. a posléze realizován jejich epigony, ten jak známo neplnil očekávání do něj vkládaná. Ukázalo se, že Ráj na Zemi nelze vybudovat bez působení vědomí, tedy nikoliv pouhé víry, a to vědomí o záměrném vzniku podmínek pro existenci oživené hmoty, postupně zdokonalované až do její podoby s jakous takous inteligencí.

Tedy ano socializmu, ale zbaveného ateizmu opomíjejícího vědomé limity svobodné vůle, limity nutné pro uchování lidského společenství bez antagonistických vztahů. Jinými slovy je nezbytné obnovení úcty k DESATERU, jako nejvyššímu zákonu, s prováděcím předpisem ve formě každý podle svých schopností, každému podle jeho zásluh. A to vše pod záštitou exaktního poznání, nikoli pouhé víry, že, jak je uvedeno výše - jsme produktem záměru, nikoliv působení pravděpodobnosti vzájemných kosmických vlivů na hmotu. No a to, že subjekt tohoto záměru si jím vytvořený objekt svého zájmu sleduje a i koriguje, o tom není nejmenších pochyb. Jsme přece "k jeho obrazu", tedy se chováme podle svého autora a i my objekty svého zájmu sledujeme a korigujeme k dosažení ... nebo taky k opuštění nedosažitelného výsledku; kterýžto "efekt" je, jako již nejednou, právě na vahách - co s tou "dvoumoudrou holou opicí" provést, aby se oprostila od své chorobné touhy být rovnou svému autoru... šašci počmáraní. [oči v sloup]

327247

15.2.2015 20:54

RE: Pyrrhovo vítězství.

ami 85.?.?.?

Reakce na 327108

Tak pokial v "Slusnej analyze" sa autor citi ako znalec KSB ale napriek tomu tara hluposti na zaklade jednostrannych informacii,tak pan Kamil sa prave zobudil a "komplexne" to pohnojil. Rusko a kapitalisticka velmoc....preber sa Kamil
To si naozaj vsetci myslite ze Rusi su padli na hlavu a amici su geniovia?
Kamil Debalcevo im NEMOZE byt ukradnute ani nahodou. Ved tam hrozi pruser pre celu EU a Brusel. Zajat take mnozstvo a za taku cenu - tomusel byt poriadny dovod, urcite to nedolo rozbity dopravny uzol a rozstrielane letisko. Ale zajati vysoky dostojnici...to je ine kafe. Kto vie ktore staty tam maju svojich zoldnierov a kolko ich uz "opolcenci" maju pod zamkom a ako pekne hrdinovia spievaju. A vie si niekto predstavit tie dosledky ked vyjde najavavo ze su tam aj Nemci? Nie len jebnuti Poliaci, idiotsky americky instruktori alebo psychopaticky Svedi. Ale NEMCI regulerne poslani Merkelovou!!! Tej sa z toho asi vratil menzes ze hned ako sa definitivne zavrel debalcevsky kotol tak spanikarila. Toho nesvojpravneho zabozruta si zrejme zobrala zo sebou len ako stafaz aby mohla nieco Putinovi ponuknut za mlcanie (ze by mistraly?).
Preto sa Debalcevovo nikde nespominalo - Putim ma v ruke tromf. Vacsina kompromitov sedi v kotli a som si isty ze tych par ktorym sa podarilo ujst za pomoci OBSE boli dobre preklepnuti...este len bude sranda.

327180

15.2.2015 22:42

RE: Pyrrhovo vítězství.

popolvar 84.?.?.?

Reakce na 327180

Z coho usudzujes, ze sa cítim ako znalec KSB? O KSB nie je v mojich príspevkoch ani zmienka.
Ak táram hlúposti, uved konkrétne kde a v com, a ako je to z tvojho pohladu správne.Inác celé tvoje zhodnotenie má nulovú vypovedaciu hodnotu a môzepoukozovat napr. na neschopnost protiargumentovat, prípadne sebadomýslavosti ohladom tvojho názoru ako jediného správneho...
Ad. Debalcevo - tí nemci o ktorých hovorís, aj keby ich tam bolo pomerne vela - vsetko sú tam "neoficiálne", tzn, ze nemeckí vládni predstavitelia ich v prípade nutnosti odpísu a umyjú si nad nimi ruky. Presne tak, ako to tvrdí RF o úcasti ruských bojovníkov v zlozkách Novorosije - z vlastnej iniciatívy, ziadne oficiálne vyslanie.

327186

16.2.2015 14:22

RE: Pyrrhovo vítězství.

ami 85.?.?.?

Reakce na 327186

"Z coho usudzujes, ze sa cítim ako znalec KSB? O KSB nie je v mojich príspevkoch ani zmienka."
Hm...rovnaka terminologia, rovnake bohorovne zavery a sam si spomenul "leva-net".
Vymenovat ti vsetky nezmysly....tu je polemika myslienok nie skriepka jednotlivcov. A najst fakty v tvojom elaborate je tazke. To ty predkladas svoj nazor ako jediny spravny ja som prezentoval len moznu hypotezu - porovnaj si rozsah vzajomnych prispevkov. Tvoje myslienky su prilis rozvlacne jednak z ich samotnej podstaty ale aj z prilisneho nezmyselneho teoretizovania. Naozaj nemam cas ani chut na polemiku s tebou ale ak sa tu chces prezentovat ako druhy "Pjakin" tak si este trochu postuduj a nevykradaj jeho frazeologiu - mam na mysli KSB.

327212

16.2.2015 22:01

RE: Pyrrhovo vítězství.

popolvar 84.?.?.?

Reakce na 327212

nezvyknem casto prispievat do Zvedavca, proste nemám na to cas, som rád, ak to tu stihnem prebehnút. To, co som tu vlozil v prvých príspevkoch, boli moje myslienky, moje úvahy, publikované na leva-nete este predtým, ako sa vôbec k téme Pjakin vyjadril a boli len mojou reakciou na lamentovanie niektorých pesimistov, ktorí aj pri prvom Minsku, aj ked este nebolo nic jasné, tak im bolo vsetko jasné a´la vsetko je v prdeli. Ja nerobím závery a uz vôbec nie bohorovné (boli to úvahy, smerovanie pohladu na to, co mohol Putin uhrat a nie o tom, kvôli comu tam pribehli tí dvaja nestastníci) a uz vôbec to nepredkladám ako jediný správny názor (to si skôr prejdi svoju rétoriku), a aj ak prispievam na leva-nete, tak to neznamená, ze tým automaticky som znalcom KSB.
"Vymenovat ti vsetky nezmysly....tu je polemika myslienok nie skriepka jednotlivcov." - ak je tu polemika myslienok, tak práve preto by si mal moje nezmysly (chybné myslienky) skonfrontovat so (z tvojho pohladu) správnymi a najlepsie ich podlozit faktami - inác to bude fakt len skriepka jednotlivcov...
Zmietol si príspevky dvoch prispievatelov, nepodloziac svoje protinázory ani jedným faktom. To si myslís, ze Merkelova tu a tam pendlovala len kvôli údajným nemeckým vojakom?

327242

15.2.2015 0:18

Doporučení

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Asi bych odkázal na diskusi pod stejným dříve zveřejněným článkem na nwoo.

327120

15.2.2015 0:59

Jsem moc rad

Satanist 173.?.?.?

za zverejneni clanku kde se vo USA i CDN pise pravda. Venku v terenu vetsinou tak 2 az 9 TV signals v RV, at uz ve Washington state nebo v British Columbii - zalezi v jakejch koncinach se zrovna nalejzam chytnu kdyz sem nucen bundocking a nemam cable hookup pres antenu a pral bych vam vsem videt cim vsim vcera vecer amzidi kteri si delaly na zpravach z huby zase prdel lidem co se Ruska tyce vymejvali mozkovnice..... Ja teda snesu dost ale tohle me tak nasralo ze sem TV musel asi po 20 minutach vypnout. A ti zmrdi jak kdyz by se mezi sebou domluvili ze na vsech 3 TV station ktery sem byl schopnej chytit si budou srat do huby. [naštvaný]

327121

15.2.2015 13:20

porosunkuv byznys zvysil behem valky 9x

te 46.?.?.?

http://wertyzreport.com/clanek/pro-nekoho-valka-pr...

327146

15.2.2015 19:03

RE: porosunkuv byznys zvysil behem valky 9x

Kiviss 89.?.?.?

Reakce na 327146

Někdo je placen říší chaosu a zla fiktivními stážemi, někdo jidášský peníz dostane za pseudopřednášky nebo vydáváním "pseudobestselerů".

Ten gauner a sociopat vykáže, v době zruinované ekonomiky a tisíců mrtvých, kdy lidé jeho země mají problém získat pitnou vodu a základní potraviny, 9x větší zisk než v míru!

DEMOKRATISTI VŠECH ZEMÍ SPOJTE SE! :-/

A pak ať někdo vykládá, jací jsou ti podnikatelé / oligarchové / živnostníci DOBRODINCI.

P.S.
Omluva té hrstce, která mezi ty zrůdy nepatří! A myslí si, že to myslí upřímně.
Ale i ti by si měli uvědomit, že jsou pravděpodobně odpovědní za smrt a neštěstí miliónů lidí!

327167

15.2.2015 19:38

RE: porosunkuv byznys zvysil behem valky 9x

Kiviss 128.?.?.?

Reakce na 327167

(omluva editorovi za práci navíc)

... a toto je pro případ, že někdo ještě dnes netuší, co je to občanská válka:

https://www.youtube.com/watch?v=8zmpFS8uYxg

327174

15.2.2015 15:34

Stále stejní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Kdo soustavně vyvolává převraty, revoluce, krize, války ? Jsou to stále ti samí nebo jejich potomci. Bankéři, aristokrati,církev, vlastníci nadnárodních korporací,mediálních koncernů, šéfové zbrojařských firem,jejich poradci a poskoci v politice. Odporná sebranka, která pokrytecky poučuje svět o demokracii, svobodě a lidských právech a přitom žene stamiliony lidí do chaosu, hrůz a utrpení jen proto, aby měli ještě víc. Sami ukrytí v bezpečí svých rezidencí jen na těch hrůzách vydělávají. Kdy už lidé konečně najdou odvahu prohlásit tyto bezohledné a chamtivé zrůdy za největší škůdce lidstva a postavit je před mezinárodní soud? Ne ten v Haagu, protože ten mají koupený taky, ale před soud složený ze zástupců zemí, kde tito zločinci mají na svědomí miliony mrtvých a zničených osudů. A že takových zemí jen v posledních sto letech bylo. Bohatství, které bezohledně vyždímali z těch chudáků, jimiž jen opovrhují, by mělo připadnout lidem či potomkům mrtvých, které mají na svědomí jako částečná úhrada škod, které tyto zrůdy způsobili.Pak bych (možná) začal věřit na spravedlnost.
Věřit na mír na Ukrajině může věřit jen blázen či beznadějný hlupák. Ukrajincům zase hrozila totální porážka, tentokrát v kotli u Delbaceva, tak na oko projevili snahu o mír,a to jen dokud nedostanou výzbroj a miliardy falešných dolarů od strýčka Sama a neseženou další Ukrajince do mundúrů. Dokud lidi nesesadí verbež v Kyjevě a vevykopou nácky na falešný Západ, nebude na Ukrajině nikdy klid. Putin udělal chybu. Když náckové začali hromadně vraždit Rusy na východě Ukrajiny, měl tam vletět a za dva dny bylo po válce. Než by se napomádovaní Amíci rozkoukali, měli by fašistickou pátou kolonu na útěku z Ukrajiny k nim. Bumerang by se vrátil k těm, kteří to rozjeli.

327152

15.2.2015 18:48

Naše sdělovací prostředky lžou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Co si myslet o ČT a tisku v ČR kde se soustavně lže.Washington začne od března podle velitele amerických pozemních jednotek v Evropě Bena Hodgese cvičit ukrajinskou armádu k boji proti separatistům.Z ukrajinského parlamentu zaznívají hlasy, že nebude ani ústavní reforma... Pokud se bude takto přistupovat k vyplnění Minských dohod, tak to se daleko nedostaneme."Jaceňuk prohlásí 13.2.2015 Naším cílem je získat kontrolu nad Doněckem a Luhanskem," ustanovit ukrajinskou vládu ve všech regionech včetně těch, které se nachází pod dočasnou kontrolou teroristů vedených Ruskem...Ukrajinská vláda nebude nikdy vyjednávat s rebely.... Moje vláda nebude dělat žádné ústupky podrývající suverenitu, územní celistvost a nezávislost Ukrajiny. Je to naše společná pozice s prezidentem Porošenkem." Co na to zrádce Romancev a jemu podobní,Konec konfliktu s takovými lidmi nebude nikdy. Těm všem je potřeba nedávat žádný prostor.

327164

15.2.2015 19:21

My to na Zvědavci víme už dávno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

U Debalceve je obklíčeno 2200 vojáků NATO. Proč to nikde nepíšou!

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cesky...

327168

15.2.2015 19:31

RE: My to na Zvědavci víme už dávno

mtk 88.?.?.?

Reakce na 327168

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cesky...

327172

15.2.2015 19:25

Další skvěly vynalez demokracie - genocída

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

V Krasnoarmijsku Doněcké oblasti - byl prapor UK-Dnipro-1 na předměstí nalezen hromadný hrob 286znásilněných mladých žen 18-25let. Pohřešováno je 400 mladých žen. Sdělil předseda Doňecké lid. vlády Alexandr Zacharčenko.
V Čechách chceme, aby to u nás taky tak bylo. Proto podporujeme fašistickou Ukrajinu a říkáme tomu demokracie. Prý nikdo nic lepšího nevymyslel.

327169

16.2.2015 16:23

Chtel bych tu nadhodit jedno postranni tema

n.z. 174.?.?.?

a to je: kde je gospodin Medvedev (Medved-div, jak mu rikaji v Emeryce)? Stale jen slysime Putin - Putin - Putin, dokonce slovo Rusko jim bylo nahrazeno, ale kde je Dimitrij? I jmeno Rogozin (jeho namestek) je slyset vice. Nejake spiklenecke teorie kolem? Dzenkuje bardzo!

327217

16.2.2015 18:27

RE: Chtel bych tu nadhodit jedno postranni tema

dub 89.?.?.?

Reakce na 327217

proč spiklenecké? je to premiér a řeší tudíž vnitroruské záležitosti.
skoukněte někdy ruské zprávy, v sekci z domova se tam objevuje celkem často...

327225

Příspěvků: 45

14.02. 19:40 Miloslav123  Proč se vedou války?
14.02. 21:18  RE: Proč se vedou války?
14.02. 22:23  RE: Proč se vedou války?
15.02. 14:33  RE: Proč se vedou války?
15.02. 09:32  RE: Proč se vedou války?
15.02. 13:18 ignorkazik  RE: Proč se vedou války?
15.02. 14:58 FreeBrn  Ono je to všude znát, původ násilí není v těch zločncích, ale v jejich nářadí.
19.02. 14:49 Honza999  RE: Ono je to všude znát, původ násilí není v těch zločncích, ale v jejich nářadí.
15.02. 18:46 franta  RE: Proč se vedou války?
15.02. 20:00 lubosmat  RE: Proč se vedou války?
14.02. 19:51 Huhňal  Vysledek se dal čekat.
14.02. 21:48 Hmňňaammm  RE: Vysledek se dal čekat.
14.02. 22:27  RE: Vysledek se dal čekat.
14.02. 23:14  RE: Vysledek se dal čekat.
14.02. 20:50 popolvar  slusná analýza
14.02. 20:51 popolvar  RE: slusná analýza
16.02. 15:32 janko hrasko  RE: slusná analýza
14.02. 21:20 Kamil  Pyrrhovo vítězství.
14.02. 22:31  RE: Pyrrhovo vítězství.
15.02. 01:30 favela  Ticho po pesine a vsude kolem...
15.02. 21:02 Maut  RE: Ticho po pesine a vsude kolem...
16.02. 06:11 favela  Ctena libost v pokracovani a v potlacovani,
19.02. 15:13 Honza999  RE: Ctena libost v pokracovani a v potlacovani,
15.02. 08:36 Jacob  RE: Pyrrhovo vítězství.
15.02. 10:30 Kiviss  RE: Pyrrhovo vítězství.
15.02. 18:30 mtk  RE: Pyrrhovo vítězství.
15.02. 18:52  RE: Pyrrhovo vítězství.
15.02. 12:30 martin bareš  RE: Pyrrhovo vítězství.
17.02. 00:05  RE: Pyrrhovo vítězství.
15.02. 20:54 ami  RE: Pyrrhovo vítězství.
15.02. 22:42 popolvar  RE: Pyrrhovo vítězství.
16.02. 14:22 ami  RE: Pyrrhovo vítězství.
16.02. 22:01 popolvar  RE: Pyrrhovo vítězství.
15.02. 00:18 veva3  Doporučení
15.02. 00:59 Satanist  Jsem moc rad
15.02. 13:20 te  porosunkuv byznys zvysil behem valky 9x
15.02. 19:03 Kiviss  RE: porosunkuv byznys zvysil behem valky 9x
15.02. 19:38 Kiviss  RE: porosunkuv byznys zvysil behem valky 9x
15.02. 15:34  Stále stejní
15.02. 18:48  Naše sdělovací prostředky lžou
15.02. 19:21  My to na Zvědavci víme už dávno
15.02. 19:31 mtk  RE: My to na Zvědavci víme už dávno
15.02. 19:25  Další skvěly vynalez demokracie - genocída
16.02. 16:23 n.z.  Chtel bych tu nadhodit jedno postranni tema
16.02. 18:27 dub  RE: Chtel bych tu nadhodit jedno postranni tema

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,51 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,36 Kč
Kanadský dolar
17,72 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,78 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 317,45 Kč
1 unce stříbra
418,08 Kč
Bitcoin
239 312,28 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 774