Diskuze k článku

Problém Moskvy: Jednání s imbecily a vazaly

Příspěvků 144

13.2.2015 5:19

Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Až z toho je do pláče když si uvědomí všechny ty souvisloti. Agent Zifčák/Narodní třída, dle mne zachraná brzda KGB. Páč plán byl 10. prosibec/ den lidský práv. Dále tu máme tvrdé podmínky pro plnou konvertibilitu/směnitelnost. Vzapětí kucí dolují 1500 miliard z účtů SSM/ROH a jiných v pravdě občanských organizací. Jen vzpomínka mne samotného 2x ročně povinně se školou k zubaři/na krev. Školy v přírodě/tábory/lyžařské kurzy. Všelijaké kroužky/sportovní kluby. Každé dítě dostávalo mikuláše a vanoční bonboniéru. ROH rekreační objekty. A domýšlejte sami co vše bylo zdarma nebo za poplatek 10kč, pamatujete ty řádky které jsme opisovali z tabule. Ale pojďme dál, finančníci vystudovaní v USA, GB. Kožený/Bakala a jiní které ani neznáme. Paradoxně jsme vše vyměnily za nic a ještě si to zaplatily penězy které jsme si nechali ukrást aby nám je mohly půjčit. No a už po mě nechtějte víc...., doopravdy z toho mám projevy žaludeční nevolnosti!!! A to bych mohl psáti do aleluja. Ano jsme otroky. Né že jimi teprve máme býti, už jimi dávno jsme a už nás asi nepotřebují. Jinak si neumím vysvětlit jejich totální nezájem o to co se provalí či nikoliv. Tady je třeba okamžitě začít jednat v pudu sebezáchovy.

Tak hezké probuzení Vám všem

Vezsenyi Václav

326975

13.2.2015 8:15

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

John 217.?.?.?

Reakce na 326975

Absolutni souhlas !

326986

16.2.2015 15:12

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 326986

Já s článkem nesouhlasím v jednom zásadním aspektu. Jestliže se tady všichni shodneme, že současné dění a tedy i politiky ovládají majitelé matric na tisk bankovek, tak z toho vyplývá, že ani ti američtí politici nejednají svéprávně, ale jsou do svých rozhodnutí tlačeni svými páníčky z FEDu, resp. majiteli FEDu.
Opravdu nemám rád, když se z lidí dělají hlupáci (zde imbecilové) na základě toho, jak to vypadá pozorováním zvnějšku, když neznáme všechny informace. Každý stát má ve svém aparátu skupinu velmi schopných stratégů a analytiků, kteří vypracovávají na zadání nejrůznější scénáře a pokud má Obama (and his boys) zadáno, že musí vyrobit konflikt, tak jim analytici dodají patřičný scénář, který počítá s nejrůznějšími reakcemi z nejrůznějších stran. Navíc se tyto scénáře poměrně často upravují podle aktuálního vývoje.
Opravdu z nich nedělejme hlupáky. Podceňování protivníka nevede k ničemu dobrému

327213

16.2.2015 18:41

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

dub 89.?.?.?

Reakce na 327213

o tom není pochyb, že vlády jsou loutky. ani putin není sám voják v poli a má za sebou neukazovaný manšaft.

ale ty americké jsou opravdu stupidus maximus. neví nic a o ničem.

a nejen loutky ve vládě. kdysi jsem si myslel, že ty různé "fóry" o američanech jsou jen komunistická propaganda. ale jen dokud jsem se na vlastní triko nepřesvědčil, že je to bohužel holý fakt. mimo svého okresu, kde ví, akorát, kde maj nejlepší a pivo a kde jsou nejlepší holky na striptýzu, neví o světě naprosto nic.

ono, např., když vám takový 60tník, min. z vyšší střední třídy, s vážným xichtem a beze studu veřejně prohlásí, že dodnes nevěděl, kde san antonio leží a že je tam nějaký alamo (přičemž byl z dallasu, 2 hodiny autem), tak přepočteno do českých poměrů je to totéž, jak kdyby někdo z kolína prohlásil, že doteď netušil kde je praha a co je to pražský hrad.

a to je jen jedna z hororových historek. takže ano, jsou to stupidní ignorantská hovada, a pokud se najde někdo inteligentní, tak je to fachidiot, který mimo svoji branži (a to ještě navíc jen ofic. verzi) nezná nic.

čest vzácným vyjímkám, kterých je však v této 300 milionové populaci poskrovnu.

327226

21.2.2015 11:14

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 327226

Jenomže 60tník z vyšší střední třídy nehýbe americkou mocí. Oni postě jen dělají imperiální politiku, tak, jak je po nich požadováno. A dělají to nesmírně efektivně, protože s každou akcí se vypořádávají s více záležitostmi najednou. Viz 911: rozpoutání "války proti terorismu" neboli o zdroje. Zároveň tím začali natahovat životnost amerického dolaru coby rezervní měny a zároveň jim to umožnilo akcelerovat proces utahování šroubů doma, posílení moci federálních úřadů a tajných služeb atd.
Zkrátka. Vtipy o prostoduchosti Američanů platí jen o těch 95% dole. Těch 5% nahoře ví moc dobře, co dělá. A co se přitom děje v prvé řadě komukoli v zahraničí je jim úplně jedno. A doma je jejich jedinou starostí, aby pokud možno co nejméně z těch 95% prohlédlo jejich hru. Takže je udržují zabavené blbostma (jestli žluté nebo růžové tričko, jestli šampón s olivami nebo medem, jestli tento seriál nebo jiný atd.) A mimochodem u nás už je to nainstalováno taky, jen ještě musí vymřít generace nás, co jsme prožili komunismus a umíme prohlédnout mediální lež a propagandu. Pak už to bude záležitostí jen těch nejbystřejších a zároveň nekonformních.

327591

21.2.2015 16:13

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

dub 89.?.?.?

Reakce na 327591

to ano, ale bohužel díky těm 95% debilů si mohou dělat naprosto cokoliv...
a ano, debilizace populace probíhá kdekoliv, kam noha zmrdů vkročí

327604

13.2.2015 9:10

Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 326975

Politiváníhodný omyl: nejsme otroky, jsme již jen námezdná pracovní síla dle židovského továrníka Engelse. Otroctví bylo zrušeno již dávno, a když v Emerice dostali černí otroci svobodu a mohli svobodně přejít z plantáží k továrnímu pásu, mnozí z těch rozumnějších se věšeli před továrnami se slovy: Dobře již bylo...

326990

14.2.2015 2:57

RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 326990

No,jo jste otroky zákona o zachování energie.Tak "přifoukněte planetu +půdu a může se začít nanovo.Nejdříve první vlastníci půdy jako v Athénách,potom přemnožená chudina se na nás vrhne a půdu nám ukradne a potom už nic nepatří nikomu,ale všem.
Samozřejmě za to nemůže nikdo,to i bakterie na sebe vypouštějí plyny,když se přemnoží.

327051

14.2.2015 10:38

RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327051

Dobrá blbost!!! Jestliže platí zákon o zachování energie, jak by nám pomohlo přifouknutí planety? Prosím o principiální odpověď. Předem děkuji.

Vezsenyi Vávlav

327067

14.2.2015 11:14

RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 327067

Důvod je principiálně zakořeněn v tom zákoně,takže pokud nemají prostor"životní prostor ze kterého čerpají v podstatě pouze dva zdroje hmotu a energii dojde vždycky ke srážkám všech forem v místě "zahuštění.Na frontě v parlamentu..kdekoliv.
Pokud by ovšem šlo se v míru přesunout na NOVOU ZEM či snad získat volnou půdu na které nikdo není okamžitě by každý z toho prostoru SPORŮ odešel a protože to NEJDE a samozřejmě nejde přifouknout hmota a tedy ani planetu ,není možné ustat ani v jakékoliv probíhající činnosti.
Představit si to můžeme jako miliardu muslimů žijících na Marsu bez nutnosti spojení se zkaženým světem prohnilého západu tady na Zemi a tudíž i bez nutnosti bojovat proti němu.
Kdyby například nějaký vlastník či stát měl úrodnou volnou půdu zdarma tak tam prostě každý odejde a nikdo nebude bojovat ani v Rusku či kdekoliv jinde.Pokud došel tzv.prostor začne období děsných válek a změn jak na každého tlačí tento přirozený zákon o zachování energie.

327071

14.2.2015 18:56

RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327071

Ano dojde ke srážkám. Jenže né nutně srážkám co takhle spojení/pochopení se/ uchopení principu s kterým se srážím myslí.
Mám psát dál? Prosím ptej se nemám čas být všude.

327092

21.2.2015 15:30

RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327067

http://outsidermedia.cz/s-kruzitkem-k-atlasu-s-uza... [chechtot] [chechtot]

327603

14.2.2015 18:50

RE: Jaká přemnožená chudina?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 327051

Přemnožená chudina umírá hromadně na ulicích jako bezdomovci. Ona ta hromada mrtvol není vidět, protože je roztroušená po celé republice. Nikdy jsem žádnou statistiku neviděl, kolik bezdomovců denně umírá, ale jeden to určitě nebude. Ale můžou si za to sami. Takže přemnožená chudiny rychle ubývá, ale přemnožená cikánská, dobře vypasená, zatím menšina, pořád roste. Cikánů máme pořád málo. Všichni kdesi v úřadech, ve vládě se třesou na to, aby mohli někomu kdesi někde vykázat, jak se má dobře nepracující cikánská většina dobře. Nevím, dokdy bude z čeho brát? Naše nesvéprávná, lokajská vláda v prospěch nás otroků nic nevyřeší. A všimněte si, že už 25 let se ve vládě vymýšlí, jak obyčejnému člověku zkomplikovat život. Kromě toho, že zmizli fronty na banány moc pozitivního nepřišlo. A teď k tomu ještě demokracie s výhleden na brzkou reálnou válku.
Tak si doufám klíčníci, že jste si taky dnes dali banán.

327090

14.2.2015 19:02

RE: Jaká přemnožená chudina?

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327090

Ty jeden filuto, tvé jednání naplňuje znaky trestného činu podpory proti náboženské/rasové (ho) hnutí což je trestný čin. Ne přestupek!!! Zeptám se loguješ se ze sítě Tor?

Povinnosti každého příčetného občana je oznámení tč.

327093

14.2.2015 19:29

RE: Jaká přemnožená chudina?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 327093

Tak mně oznam [smích], třeba do JUSA. Určitě už na mne čekají. Akorát nevím za co? To bys mi mohl prozradit.
A pak že se vše veliký bratr doví...[smích].

327096

14.2.2015 23:58

RE: Jaká přemnožená chudina?

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327096

Dnes ct2 "cesta ven" asi by ti prospělo "SUVEL TULO" s klukama na cimře. Možná bys měl úctu k životu. I když u tebe zatím jisté není nic.

Ohlaš se sám, nebo se z toho zblázníš a dostaneš se do průseru, a nejsem si jist že budeš schopen v každé situaci udržet hlavu z příma a neklopit zrak. Nepřál bych ti to, proto ti radím. Dělej jak myslíš.

Vezseny Václav

327117

13.2.2015 13:04

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

R 88.?.?.?

Reakce na 326975

Vždyt si za to lidi v této zemi můžou sami. Vaše ženy, které se dělily na havlovky, klausovky a dychtivě naslouchaly každému jejich slovu jako slovu božímu, Občanstvo co po třetí, po čtvrté, po páté volilo na první dvě místa ODS a ČSSD a zbytek jel raděj na chatu. Žádný protest proti devalvaci koruny, rozprodeji staletých majetků za pár drobných rychlostí 3 podniky za hodinu, štrůdl lidí dlouhý od Luxoru až k Muzeu poníženě čekající na podpis od Madly ... Každý národ má jen takový osud, který si sám napsal.

327002

13.2.2015 15:37

Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 327002

"Každý národ má nárok na určité procento idiotů....."

řekl Klaus Kinkel na finančním sumitu ve švýcarském Davosu poté, co indžinýr Klaus odpověděl v devadesátých letech minulého století na otázku německého novináře :

" Jak se poučila česká delegace z jednání "

slovy:

" My jsme se sem nepřišli učit, my jsme sem přišli přednášet"...

Řekl to hlasitě a srozumitelně do mikrofonů svou pražskou pig-engliš, a ještě odpoledne si prý při pomyšlení na to kropili smíchem své puky u kalhot novináři na místních toaletách...

327015

14.2.2015 0:10

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Krumpáč 88.?.?.?

Reakce na 327015

Tak se podívejte, kam to v evropě dopracovali ti vaši západní vzdělanci a pokrokáři. Nakonec to vypadá, že si měli tehdy toho Klause poslechnout, protože horší to být nemohlo. Teď se směje Klaus jim.

327048

14.2.2015 3:04

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 327048

Vzdělanci pokrokáři i proletáři to měli dobře spočítaný.Jedni si na boom půjčili na dluh a dávali to za příklad odnikud se hrnoucích zdrojů přitékajících do ekonomického zázraku a ty druhý to ukradli pod záminkou splacení těch prvních dluhů.

327052

13.2.2015 15:45

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 327002

Máte bohužel pravdu. Já byl nedávno ve škole kam choděj naši caparti, a ve třídě vůbec nemaj portrét prezidenta. Ne že bych nějak přemýšlej proč tomu tak je, na to až tolik blbej nejsem, ale v duchu na mne přišel strašnej smutek a mráz, že vlastně národ ,kterej si neváží ani vlastní hlavy státu na to aby ji ve STÁTNÍ zákl škole vyvěsil, nemá žádné právo ten vlastní stát mít...

327018

14.2.2015 9:33

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

sofa 88.?.?.?

Reakce na 327018

Ale tak to je, Československo není náš stát, je to stát polovičního žida Masaryka a zasloužilého zednáře Wilsona, tetelí se na bankovkách, na názvech nádraží, škol a letišť, zobrazují se ve filmech a v televizi. My jsme tady jenom zástěrkou, aby se to nevědělo... Poslední náš stát bylo Rakousko.

327064

15.2.2015 10:23

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 327064

Je pravda, že Masaříka nikdo nevolil, on se zvolil sám, vytvořil si sám svůj vlastní státní útvar, jeho charakter (republiku), vytvořil i svůj nový národ tzv.čechoslováky, zrušil vliv církve, zavedl si nekritizovatelnost, prostě demokrat jako bič... Ale Wilsona byl si na přetřesk nebral, ten se cítil Masaříkem podveden, a Masařík ho opravdu podvedl!

327135

14.2.2015 10:43

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 327018

To je ještě ten LEPŠÍ případ. Já zase vím o třídě na 8 letém gymnasiu (budoucí výkvět národa), kde DLOUHODOBĚ portrét prezidenta stále visí. Bohužel to není portrét Klause, ani Zemana - visí tam bohužel VÁCLAV HAVEL... [bliji]

327068

14.2.2015 19:06

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327018

vazi - nevazi.... oni sa za toho prezidenta jednoducho hambia... je to normalne

327094

15.2.2015 10:12

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 327094

Tak proč tu máme demokracii? Byly nějaké volby a tam většina rozhodla že ho chce za prezidenta. A kdo jsou ti ONI? Učitelka ve třídě asi těžko, školník nápodobně, ale je možné, že ředitel/ka se nějak rozhodla. Problém je principiální - ta škola je STÁTNÍ instituce, to není putyka, kde se majitel může rozhodnout zda si na zeď narazí vlajku unie nebo israela. Chápete že tohle není legrace? Kde to nerespektování státu skončí - jako v Latinské Americe nebo Africe vládou vojenských junt?

327134

15.2.2015 17:05

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327134

Demokracie předpokládá jakési dogma v znalost problému jeho principu a tedy zvládnutí na racionální úrovni. To že naše situace informovanosti/mravnosti/sounáležitosti se tříští na pozadí mnohobožství a jiných umělích rozporů není Naše chyby ale chyba toho kdo s tímto záměrem koná.

Vezsenyi Václav

327157

15.2.2015 19:48

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327134

[velký smích] Darmo sa rozculujete. Vacsina si zvolila prezidenta. Skoly vyvesili portrety. Nasledne zacal prezident konat a hovorit tak, ze sa zanho ludia zacali hambit. Tak portrety na niektorych skolach demokraticky zvesili... asi pre ochranu tych deti. Presne preto tu mame demokraciu... Uznajte sam, ze aj ta ucta musi mat niekde hranice. Obvzlast, ked tu uctu prave pan prezident nejako neprejavuje k nikomu.

327176

15.2.2015 20:36

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

dub 89.?.?.?

Reakce na 327176

a jakou úctu a ke komu máte na mysli? tu k vykloktaným ruským kurvám, nebo tu k havloidním vlastizrádcům a páté koloně?

protože pokud k tomuto xindlu nemá úctu, je to naopak velmi záslužný čin.

327179

15.2.2015 21:23

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327179

ved ok, vsak moze "pan prezident" konat svoje "zasluzne ciny", aj tie ktore spominas... ale potom sa nikto nemoze cudovat, ze "ho" niekto zvesi zo steny... [velký smích]

A este mozem otazocku? Kto su ti "havloidni zradcovia" a co mate proti panovi Havlovi...

327182

15.2.2015 23:29

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327182

Prosím odpovězte o kterém prezidentu píšete! A co třeba se zamysleti jestli prezident není spíše princip nežli ústavní/neústavní funkce. Tak prosím o konkrétní činy? A myslím že každý prezident který dopustí co jsem popsal dříve v diskusi není prezident ale loutka!!! Ale budu konkrétní. K čemu nám bylo že pan toto vše dopustil? Ano on neměl ani páru co je to princip jakéhosi 1.(slovy prvního) občana. Tedy princip informovanosti a jakési pojistky ve jménu hlasu lidu. Ale počkám si na Vaše argumenti.

Veusenyi Václav

327189

16.2.2015 18:46

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327189

Pisem samozrejme o sucasnom prezidentovi Ceskej republiky. Je to paradoxne, ale ked je ludom vlozena do ruk moznost priamej volby, tak si dokazu zvolit "hocico". Hlavu hore! Aj nam sa to viackrat tak "podarilo" [smích]
Asi by bolo nejak potrebne zvazovat pri volbe komunisticku minulost kandidatov. Aj u nas sa volba podarila, az ked ludia prestali volit komunistu.
Prezident je princip, hodnota a hlavne reprezentacia krajiny. Uricite uznate, ze s tou reprezentaciou krajiny to v sucasnosti nie je najlepsie. Pytate konkretne ciny... no to Vam asi nemusim menovat, bolo toho pozehnane... [mrknutí jedním okem]

327227

16.2.2015 20:43

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

dub 89.?.?.?

Reakce na 327227

sry příteli, ale mimo vlastizrádnou pátou kolonu havloidů a placených kolaborantů ve sračkometech, kteří vřeští jak podřezávaná prasata, neboť to dostali od strýčka sama befelem, tak v poslední době reprezentujre český prezident většinu národa velmi dobře a koná v jeho zájmu.

a pokud se vám nelíbí, že říká pravdu bez obalu, a že se snaží bránit ekonomické a další zájmy země v rozporu s tím, co dostali vlastizrádci nařízeno a co konají, mnohé to o vás vypovídá.

a pro takové jedince mám jen jedno sdělení - havloidi všech zemí polibte nám prdel![mrknutí jedním okem]

327237

16.2.2015 21:09

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327237

[velký smích] vsak dobreee, nerozculuj sa. Kludne nech Vas pan prezident "rika Vasu pravdu bez obalu", ale potom nech sa nikto necuduje, ze ho vo viacerich skolach "zvesia zo steny".... lebo o tom tu bola debata a nie o Panovi Havlovi.

327239

16.2.2015 21:28

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

dub 89.?.?.?

Reakce na 327239

no příteli, pokud je to státní škola, tam tam musí viset na zdi, i kdyby si ředitel školy myslel co chtěl. anšto je to státní škola a prezident je symbolem státu.
pokud to ředitel nerespektuje, pak by okamžitě měl přestat být ředitelem, kapiš?

státní škola není soukromá pastouška (v soukromé pastoušce ať si třeba na hajzlu každej věší, co chce). je to stejné, jako kdyby si nějakej ředitel státního ouřadu usmyslel, že na státní svátek nepověsí českej prapor, protože se mu něco nelíbí.

ale to havloidní dementi evidentně nejsou štonc pochopit, jak nám tu neustále dokola předvádíte.

327240

16.2.2015 22:25

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327240

Vsak presne tak. Ked pan riaditel vydal pokyn zvesit "prezidenta", alebo to bola aktivita pana riaditela a porusili tym nejaky zakon - zasluzia si trest. To je tak spravne zo strany zakona.
Tato situacia ale ma aj otazku cti a hrdosti. No a ked je dotycny riaditel/ucitel cestny a hrdy obcan a citi, ze prezident robi hambu - jednoducho ho zvesil aj s rizikom toho trestu... tiez by som konal rovnako...

327243

16.2.2015 23:39

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327239

Havel byl z principu nekompetentní. Náš současný Pan Prezident Zeman je prognostik a ten pracuje s pojmy jako, potravinová soběstačnost,sociologie/teorie mas, ekonomie...de fakto strategie...to co momentálně předvádí za velmistrovdkou partii se tu nikomu zatím ani nezdá. A zříš!! A nebode již bolesti....

Prosím fakta, nebo tě najdu na vytahám Tě za ouško ty lumpíku.

327246

16.2.2015 23:33

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327227

A jsme u TOHO, sledeujte prosím přímo svými zraky. Ano bylo TOHO na Našeho Pana Prezidenta nakydáno moc. Prezident hlavně vyhlašuje Války. A poprosím o fakta abych TOHO taky za chvilku neměl dost. Varuji Tě tudy neprojdeš! SAT-ANe odstup ve jmé pána Ježíše Krista

Mimochodem taky dobrej princip, ten bar v kotelně.

327245

16.2.2015 0:20

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

JazzBoo 94.?.?.?

Reakce na 327182

"Židé jsou znovu vražděni jen proto, že jsou Židé. Tato vlna útoků bude pokračovat, stejně jako vražedné antisemitské útoky. Židé si zaslouží bezpečí v každé zemi, ale my říkáme našim židovským bratrům a sestrám, že jejich domovem je Izrael," sdělil Netanjahu.

327194

16.2.2015 3:48

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 327194

Vložený obrázek
Ze vsech evropskych zemich byli vyhnani,jen tak,pro nic a za nic.Evropa je pod zaplavou islamcu,ted,UN projednavaji dokumenty,ktere rikaji,ze za islamskymi vrazebniky jsou pomocne ruce Israelu,ze ,by Spojene Narody lhali?
Israel To Demolish 20,000 More Palestinian Homes
Netanyahu Urges Euro Jews To Move To Israel-co myslite,ztrati se takto i Ukrajinaka vlada plna zidu,na vedoucich mistech krestanskeho-pravoslavneho statu?

327197

17.2.2015 14:30

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 327194

Za prve Palestina je okupovana Israelem s prpagandou zaslibene zeme,zkutecnost je ta ,ze Palestina nikdy nebyla uzemim zidu,nebot,jak priznavji Israelske noviny,jsou puvodem turecko-mongolskych najezdniku-Chazaru,jejiz archeologicke vykopavky presne urcuji,kde Chazarie byla, v oblasti Krimu a povovzi.
Z jineho konce,jak je zidum,tak zvanyma nepravim ublizovano.
*Sharon Kalimi,a Hasidim Jew :"Arabs are beasts,no humen beings.Their flash is flash from mules and therefor they should be treated as such"(Suddeuttsche Zeitung-Munich,April 3, 1999, SZ On Easter -page III, We must use terror,assassination,intimidation, lend confiscation,and the cutting of all social services to rid the Galilee of its Arab population,"Israel Koening,"The Koenig Memorandum"
-------------
Dofam,ze jste pochopil,co je to ten neexistujici antisemitismus ,provadeny temi falesnymi semity-falesnymi pastevci,jejiz zemi nikdy Palestina nebyla a doufejme,ze nebude.
Vyvolavat lzivy soucit,nad utrpenim,jakoby jini lide neexistovali,takze:London Daily Telgraph z roku 1916,v breznu napsaly a jine magaziny psaly rovnez o plynovych komorach,udajne Rakusane takto usmrtili na 700 000 Srbu.Zpravy,jako o useknutych rukach belgickych deti,byla dalsi "kachna",na zle "Boshe" postvali propagandou cely svet a tento zpusob si zachovali dodnes,( Prikladne by: Putin,je kanibalista a zere ukrajinske deti.)Proc ne ,napsalo se uz mnoho takovych lzivych propagand,zbrane hromadneho niceni a jine.
Media,jsou ideologickou zbrani a papir snese vse.Jedno je jiste ,ze testem DNA,nevydrzi ani mnohy Rabin v tomto testu,Palestinci maji vic semitismu v krvy,nez tak zvani zide.Israelske noviny,priznaly chazarsky puvod, jak,lakonicky prohlasil jeden rabin: Cely zivot jsem byl zidem a ted se dozvidam,ze jsem Chazar.
Israeli Report admits they are Descendant of Chazar-Posted by Sntre on December 26,2024

327283

17.2.2015 18:52

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327283

Děkuji za jasne sdeleni faktů. Ono je dosti zadouci jasné a vecné debaty. Dopravdy Vám pane dekuji.

327327

18.2.2015 10:10

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 327182

Že čo máte proti PÁNOVI Havlovi...[smích]))
Sa poserem, človeče, odkiaľ si sem pristál?

327366

16.2.2015 0:07

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 327179

[chechtot] Zvláštní, šel jsem na Dub (1001m) pro razítko kdysi, taky jsem dostal pusu od 19 která se divila že mi je 5.sát (čas je dost fiktivní i věci související třeba v mém vnímání blikání 50hz) že ho šlohnu po krušnohorských tisícovkách, ale ruka trhu byla hbitější. Samozřejmě že. Ale musím vzít to že jsem šlapal chvilku v okupační zóně bývalé nsr, ale stejného podpindostanu gmbh.
Nic reál, před momentem byli jsme tam dva sosáci v závěrečné zase fiktivní (jak si vzpomenem, ne) na dvě a vidím to bledě že jsem je nechtěl ani elegantně vojet. Žádný porošenko, asi mi kazí vkus a není nedosažitelný. Kousek tam odsud jsem spříznění do rodin jak Džukašvili tak Džurgali abych nevyjevil vůli, alespoň by se spojili a netloukli, třeba. Teda a teď chlupatá telepatka zevčice radši dala najevo že tohle tedy veřejně ne ee, ale to mne nezná adoptovaná z dcer. 4. bonusově teleporťačka. Otomar, starogermánsky slavný bohatstvím 12? v řadě a říkám budiž a lituji používané hrami schopných a už nikoliv přínosných čemukoliv natož sobě. [překvapení] Dravec s odpuštěním sobě.
Rétorické cvičení pod 3°°
Jinak dub mi jako král vnímání pokory přírodě a odkazu před jímž se skláním ve vědění padl lomu a mám jmenovaného nového superkategorii a princů je poblíž víc a jeden tak 3,5km.
Věřte si čemu chcete, já půjdu jako prezident ne objímat to by nešlo při obvodu cca 6-7metrů, ne mého znovu jmenovaného krále ale svou debilní o životní formu nad 1500 tisíce víc let opřu palici a nezáviďte že se těším jednodušší.
Možná je to dydlace, ale to je život, čau Dube [mrknutí jedním okem]

327193

15.2.2015 23:20

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327176

Můžete být prosím konkrétní čím ji neprojevuje? A o kterém prezidentu mluvíte? Českém?

Vezsenyi Václav

327188

13.2.2015 15:55

RE: Co vidím já když se ohlédnu..., a co vidím dnes 13. 2 2015

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 326975

Omlouvám se všem za malou vsuvku, nicméně. Velice doporučuji nové sdělení Bena F. a hlavně zhlédnutí všech odkazů v něm!!! A dále dnešní denník Právo kde na stránce 12. tiká časovaná "bomba".

Vezsenyi Václav

327020

13.2.2015 16:36

RE: Co vidím já když se ohlédnu..., a co vidím dnes 13. 2 2015

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327020

A také by jste si mohly všichni připomenout Jakešův projev v červeném hradku. Jsem si jist že ho všichni NEznáte páč těžko si dělat srandu z toho o čem tam mluví. Např. jak si Rumunsko bralo úvěr z MMF. Nekruťte se honem znova k YT ať víte co jste si mysleli že víte. A znovu připomenu že od 1.1 1990 jak bylo již přijato v nár. shomáždění končily výjezdní doložky, rozšiřovalo se drobné podnikání ve službách, byly připraveny změny v nestrategických podnicích ze socialistického vlastnictví na podílové čili družtevní/ jakási forma privatizace.....atd.

Vezsenyi Václav

327023

13.2.2015 22:22

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 326975

Ja to rikam uz dloho zacneme opravovat vozovy hradby budou brzo potreba!

327044

14.2.2015 3:10

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 327044

Tak to bude zase "proti světu,proti VŠEM...jen s písní na rtech půjdou ty v turbanech pod prapory "chrocht-chrocht-stánu.Třeba vás ta fronta mine a zustanete uvězněný v těch zaklesnutejch vozech.
Když si tam nakradete samice tak to nemusí bejt tak špatný já bych obnovil hned sektu Adamitů.

327054

14.2.2015 7:47

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327054

>Tak to bude zase "proti světu,proti VŠEM...jen s písní na
>rtech půjdou ty v turbanech pod prapory
>"chrocht-chrocht-stánu.Třeba vás ta fronta mine a zustanete
>uvězněný v těch zaklesnutejch vozech.

>Když si tam nakradete samice tak to nemusí bejt tak špatný
>já bych obnovil hned sektu Adamitů.

Omlouvám se všem, pánové/dámy ( z anonymu není poznat) na de mnou. Mohli byste trochu zapnout přemýšlení!! K čemu to je, být aprioty proti čemukoli/komukoli koho Vám označí za zlo. Doopravdy si myslíte že máte nárok prozřít s takovouto karmou. Já vím že bez vlastního úplně obyčejného selského rozumu to nejde!! Tak bych Vám moc přál uvažovat v módu MY místo starého módu Já. Páč Ego je to co Vám bere širší perspektivu.

Vezsenyi Václav

327062

14.2.2015 11:38

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 327062

Není tam anonym,ale Kadlík a potom Adam,takže nikoliv anonym.Prozřít se nepodařilo ani armádám profesionálních vůdců,politiků,byznysmenů natož jak by jste řekl vy plebsu či prolétům.Nikomu se to zatím tedy kromě vás samotného Vezsenyi Václav a Buddhy nepodařilo.Selský rozum pomůže Řekům vyřešit jejich situaci?Řeší selský rozum situaci muslimů?(Z toho důvodu Bůh zakořenil válku do samé podstaty Koránu)
Pokud není již životní prostot je tohle jenom setba válek a neřešitelných situací.
S jakoukoliv karmou?V Asii má každý karmu a jsou tam jako králíci v králikárných natlačení v panelácích(v Evropě a v Čechách máme duše nikoliv karmu).
http://www.topky.sk/gl/171016/1191899/Horsie-ako-Petrzalka--Panelakove-peklo-v-Hongkongu-budi-hrozu#infopanel
Uvedte tedy jakou širší perspektivu tedy prosím podle vás mají mít obyvatelé Kábulu v Afghanistánu?Analyzujte toto město!Je stvořené z vepřovic barák na baráku žádná voda žádná budoucnost ani příroda okolo..nic.Tak jakou širší perspektivu může získat člověk na přelidněné planetě kde došel volný prostor i některé zdroje.

327076

15.2.2015 8:30

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 327076

V Evropě se kdysi hovořilo o osudu. Karma - osud.

V podstatě projektu Člověk je někde systémová chyba.

Ale je to zábava, tedy pokud nejste zrovna humanitárně bombardován.
Bůh žehnej Americe
http://www.novarepublika.cz/2015/02/na-co-take-mam...

V tom Koránu je to jinak, verš 190 - 193,
http://www.koranoislamu.cz/sura/2/page/10/

Víte, základní potíž je v tom, že téměř všechna poselství pro věk Ryb tedy 0 - 2.000 podle Krista hovoří o tom samém. Jenom jinými slovy podle prostředí pro které bylo určeno.

Kromě Římsko-katolické církve, ti hovoří o něčem jiném.

Pro věk Vodnáře žádné zásadní poselství neočekávejte, je s tím špatná zkušenost, bude zapsáno v každé příchozí duši. Ostatní se již nebudou mít možnost vracet.

327130

15.2.2015 9:50

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327130

SAT-AN ve jménu Ježíše pána Krista odstup. Karma tedy koloběh dějů/situací kterými naše já/vědomí prochází. Teda tím jak dokážeme vládnouti vědomím které je soubor zkušeností tak tím vládneme/nevládneme sami sobě v koloběhu opakování chyb/matamarací nebo uplatněním zkušeností tedy výhry ducha nad hmotou. Děkuji za pozornost Martene

Pro další použijte můj mail.

Vezsenyi Václav

327133

15.2.2015 11:33

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 327133

Děkuji za odpověď pane Václave, ano u karmy nerozhoduje čas ale skutky, naše činy, myšlenky.

S tou výhrou nebo prohrou - to celé myslím není tom, ve hmotě jsme pro nabytí dalších zkušeností a vlastní vývoj, většinou dobrovolně.

Rád si s Vámi budu povídat zde, každá dobrá debata je odměnou pro Zvědavce, kteří sem přicházejí pro možnost sdílení poznatků a poučení a třeba podporují pana Editora i finančně, právě proto.

327138

15.2.2015 16:44

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327138

Já děkuji Vám Martene. Myslím že náš dialog může ostatním zvědavcům přiblížiti rozdíl mezi střetem a přenosem. Tedy že není třeba tvořiti konflikt anobrž harmonii.

Hezkou neděli Vám přeji.

Vezsenyi Václav

327155

15.2.2015 19:30

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

one satsang2112 (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 327133

subor skusenosti je mysel. vedomie, to je za nou, ako pozorovatel. inak mudro hovoris, ako stary ind. este by som dodalm ze karma je tu pre tych, ktori este nic nepochopili. my lenivci uz pod karmicke zakony nespadame [velký smích]

327170

14.2.2015 19:18

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 326975

deti chodia k zubarovi 2x rocne aj teraz. Na preventivne prehliadky tiez tak ako je potrebne. S tym rozdielom, ze je slobodna volba lekara a chodia v doprovode rodicov a nie len sudruzky ucitelky.
Skoly v prirode a lyziarske vycviky absolvovali moje deti viackrat ako ja za onoho rezimu. Tabory pre deti su roznorode - skautske, sportove, relaxacne, vzdelavacie.
Kruzkov mame v ponuke roznych klubov, centier volneho casu, omnoho viac + samozrejme existuju kruzky skolske.
Ja som dostaval mikulasa z penazi, ktore moji rodicia odviedli na prispevkoch na ROH. Moje deti dostavaju mikulasa uplne bezplatne.

Nic, ale naozaj nic nemoze byt zadarmo.... a nebolo ani za sociku... vzdy je niekto, kto to zaplati.

327095

15.2.2015 0:05

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327095

A kolik dětí má možnost rozvíjet svůj talent, zdraví a sociální vztahy v uvolněném přátelském prostředí oproti minulu jste mi schopný taky přepočítat? Co takhle si uvědomit ty zabyté talenty a možný přínos těchto zmařených talentů. Bude vám stačit kalkulačka? Nebo se bavíme o principu. Nechám to na Vás.

Vezsenyi Václav

327119

15.2.2015 7:32

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 327119

Neviem kde zijete vy, no v mojom okoli nepoznam ziadne dieta, ktore by nemalo umoznene rozvijat sa po akejkolvek stranke. Vsak som uz pisal v predoslom prispevku, ze tie moznosti su daleko lepsie ako za stareho rezimu.
Ale z minuleho rezimu si pamatam pripady, ked talentovani, schopni a perspektivni ludia boli ochudobneni o moznost studovat, rozvijat sa len preto, ze chodili do kostola...

327128

15.2.2015 12:07

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327119

Ked niekto nema v sucasnosti moznost sa rozvijat, tak to nie je chybou systemu. Ale naozaj vo svojom okoli nikoho takeho nepoznam. Za sociku system nedovolil rozvoj schopnosti, talentu ci vedomosti viacerim sikovnym, talentovanym ludom len pre ich vierovyznanie, ci rodinne vazby niekam na zapad... smutne obdobie to bolo...

327140

15.2.2015 16:54

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327140

Omlouvám se Vám pane, jediné co k Vašemu komentu mohu sdělit je aby jse si po sobě Váš text přečetl znovu a zvážil co je systém a jak/skrze co/koho působí. Dále Vás upozorním že Komunismus se nerovná socialismus. Jsou totiž jakékoli pokusy o špatný vyklad tohoto termýnu předem odsouzeny k nezdaru. Jelikož sociální znamená sdílený tedy všezahrnující. A je tedy zdrávo si osvětliti komunistické/komunální (komuna fr.) že tím označujeme systémy množinové tedy vydělené. Děkuji za polemiku.

Vezsenyi Václav

Cěmu se říká vykořisťování snad víte, tedy předpokládám.

327156

15.2.2015 17:30

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 327156

Ubezpecujem vas, ze velmi dobre poznam rozdiel medzi pojmami "komunizmus" a "socializmus"... myslim, ze ja som nikdy v mojich prispevkoch tieto dva pojmy nezamienal.
[smích] hej hej, ocakaval som, ze mi napisete nieco v tom vyzname, ze system dokaze posobit cez rozne aspekty zivota... to sedi a suhlasim. [smích] Dovolujem si ale pripomenut, ze minuly system priamo a cielene vystupoval proti ludom cirkevne zalozenym, ci "potencionalne nepriatelskym"... Dnes snad nic take nie je sucast systemu.

327160

15.2.2015 20:20

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327160

Asi by Vám pane prospělo si přečíst pár knih a nebo jen pochopiti význam slova HEREZE.

Vezsenyi Václav

PS: Zajímavé rozhovory na toto téma jsou na svet kolem nas . info

Můj nick "VŠESINOSÍMVESVÝHLAVĚ" článek o vesmíru ze včera či předvčera

327178

15.2.2015 21:40

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327178

[velký smích] pokoj, knih mam precitanych urcite dost. Ale neviem ako Vas prispevok suvisi s touto temou. Jednoducho som len faktami vyvratil bludy, ze za sociku mali ludia lepsie podmienky na zivot. Lebo z Vaseho prveho prispevku v tejto teme by mohol mat nezainteresovany clovek dojem, ze socializmus to bol raj na zemi.... A to, urcite uznate, nebolo tak...

327183

15.2.2015 23:39

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327183

Já Vám Vaše vidění neberu. Jen říkám že společnost o které jsem mluvil neměla nezaměstnanost, podlomené mentální ani fizické zdraví. Neměla nesmyslný asocialní konstrukt pojmu svobody a demokracie. A to můžeme mluviti a mluviti. A prosím o vypíchnutí těch Vašich faktů a momentu vyvrácení za jejich použití. Zřejmě mě navštivila slepota. A to buď jako ochrana před bludy nebo před sebou samím abych již více neškodil. Prosím Vás jako bližního svého o pomoc ať má duše dojde pokoje. Opravdu na Vás spoléhám. Hezký večer Všem.

Vezsenyi Václav

327190

16.2.2015 19:01

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327190

[velký smích] aale. Nezamestnanost je prirodzeny jav v spolocnosti... samozrejme v unosnej miere. Neverim, ze sa Vam viac pacilo to, ze v minulom rezime bol sice zamestnany kazdy, no nie vsetci pracovali...
Podlomene mentalne a fyzicke zdravie? Tak toto bol zrejme pokus o nepodareny vtip. Priemerna dlzka zivota sa predlzuje, je slobodna volba lekara,...
Mluvit a mluvit samozrejme mozeme... aj o vykonstruovanych politickych obvineniach, o strelbach na hraniciach, ostnatych drotoch. O poloprazdnych regaloch, o dovolenkach maximalne tak v Juhoslavii, o celkovom upadku krajiny. Ale mozme hovorit aj o mlieku za 2 koruny, radoch na banany, ci o poradovnikoch na kupu automobilu... [smích]

327230

17.2.2015 11:04

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327230

A co slovo syntéza. Je to pro Vas princip nebo jen jakýsi děj kdy nevite v jakych zakonech funguje, a jen se domnivate ze je to jakesi spojeni/prolnuti! Ubezpečuji Vas ze ne vse lze s uspechem zkvalitnit pripojenim dalsi nezname do systemu. Ale to je pořád jako hluchý do vrat. Stale neznam synonimun pro Vaše To ceho je mnoho a dopustil se TOHO nas pan prezident. A dále stale nemam Vase principialni i fakticke vyvraceni mych postulatu. Vim ze TOHO nemuzete dosahnou. Totiz nemate patricné pochopeni souvislostí které vidim. Mohu Vám je logicky vysvetliti, což vlastne celou dobu delam. Jenze vy videt nechcete. Mohu Vam pomoci jinak v necem mene vyhrocenem? Prosim o nabizim Vám svůj uhel pohledu. To jestli jej prijmete me celkem netizi, ja si jen preji a modlim se za Vas aby jste jen zvazil me postrehy a sam je vyhodnoti. Tak se budu tesit.

327271

18.2.2015 19:18

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327271

Vyvracanie vasich postulatov? Myslim ze neostal, "nevyvrateny" ani jeden... [velký smích]

327387

18.2.2015 21:13

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 327387

Ne zustali vsechny na svem miste vy jste mi napsal ze pry nas pan Prezident TOHO udelal vela a ze mi to snad nemusite pripominat a ja tvrdim ze jste mi zatim nepodal ani jeden fakt ktery dle Vas je kouskem tech kvant spatnosti ktere tvori nas pan prezident. Mimochodem postulat je neco co ani neumite spravne pochopiti. Jinaj stale cekam....vas zdrojovy jod uz mam umim vas jiz najit kdekoliv. Prejete si ukazku?

327391

19.2.2015 18:47

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327391

jaaj, a ja som si omylom myslel, ze toto "vlakno" je o rozdieloch medzi socializmom a dneskom a nie o nejakych prezidentoch... ale je mozne, ze nie ja som popleteny... xi xi xi
A ze ma "viete" najst? Vsak ja vas tiez.... inak vazne by sme mohli skocit na pivo. Niet nad priamu komunikaciu. Takto je to take neosobne, zdlhave. hm?

327454

19.2.2015 21:18

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327454

Nemám zapotřebí si na nic hrát a s Vami pane bych já na pivo nikdy nešel. Ne pane vy jste urazil mého Pana Prezidenta i mne. Mohl byste býti tak laskav a podat mi ty vaše fakta o tom kolik zla dle Vás napáchal Náš Pan Prezident? A buďte prosím konkrétní. Stále čekám na Vaše argumenti!!! Mě je jasné že si jen hrajete, ale jak jste si již stačil všimnout já hry nehraji. Pro mne nejste soupeř, a upřímě se musím omluviti všem kdo sledují náš dialog za takto chabý zápas. Uvědomte si že to čeho jste se zde dopustil je v podstatě trestný čin. A u Nás platí že neznalost zákona neomlouvá. Celá věc bude řešena dále. Myslím že je na čase aby jste se omluvil a můžeme na celou věc zapomenout. Míč máte v brance, je jen na Vás jestli rozhodčí gól uzná. Takže čekám Vaši omluvu, třeba formou OMLOUVÁM SE VÁM. Z mé strany je tato věc již uzavřena. Přejo Vám bystřejší/uvědomělejší jednání a čistý rozum. Znytečně ze sebe děláte hlupáka a já mám ve zvyku z hlupáků dělat nehlupáky. Sbohem

Vezsenyi Václav

327465

19.2.2015 22:51

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327465

Samozrejme sa OSPRAVEDLNUJEM kazdemu, koho by som niekedy nahodou urazil. Urcite to nebolo nikdy mojim zamerom. Nepamatam sa, ze by som niekedy pisal, ze by vas prezident pachal zlo. Pisal som len pokus o vysvetlenie, preco jeho obraz v niektorych skolach zvesili.
Nepokladam diskusiu na portaloch za nejaky zapas. To v ziadnom pripade... pisem len, ked mam co povedat k teme... alebo ked niekde citam vylozene bludy...
... a na to pivko mozme zajst, nemam problem... [smích]

327474

19.2.2015 21:58

RE: Co vidím já když se ohlédnu...

veva3 veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 327454

Prezident je princip, hodnota a hlavne reprezentacia krajiny. Uricite uznate, ze s tou reprezentaciou krajiny to v sucasnosti nie je najlepsie. Pytate konkretne ciny... no to Vam asi nemusim menovat, bolo toho pozehnane... [mrknutí jedním okem]
16.02.15 18:46

Jestli ste spokojen s tímto svým komentem,nevím čeho TOHO bylo požehnaně a kde jsou ty fakta které mají potvrzovat to co jste ani nevyslovyl. Pro pána Jána chápete alespoň nelogičnost Vašeho jednáni a vlastně celkově Vašeho projevu zde. Asi mi nebudete věřit kolik na Vás již mám ohlasů. Doopravdy Vás prosím za omluvu. Uvědomte si že karma o kteté zde již byla řec čili matamarace má pro Vás v tomto konkrétním bodě zcela závažné konsekvence čili postuláty. Jinak Vám děkuji za pozornost. Tato PRÁCE je pro mne již hotova.

Vezsenyi Václav

327470

13.2.2015 5:22

Jednání s imbecily a vazaly

krejcar 76.?.?.?

Je zřejmé že namíchnuty Finian používá ve svém náhledu tzv. "double speak," což je zvyk užívat odborné termíny pro zvýšení fundovanosti obsahu aniž by řečník věděl co takový odborný termín přesně znamená. Co například znamená Finianem zmíněná mentální brzda zvaná "kognitivní disonance?" Jedná se o stress způsobený tím že určitý člověk věří principům nebo teoriím které se navzájem popírají, což vyvolává konfliktní situaci a následuje nerozhodnost a stress z nevyřešeného problému. Z článku vysvítá že Finian spojuje kognitivní disonanci s imbecilismem (Vlastně čím více jsou kognitivně dysfunkční, tím více jsou imbecilové oslavování jako silní.) a to je neklamný důkaz toho že Finian neví o čem mluví protože mentální kapacita imbecila nedovolí pochopit princip nebo teorii a následně nemůže dojít ke kognitivní disonanci. Je ovšem známo že imbecilové rádi používají odborné termíny za účelem maskovat svoji intelektuální nedostatečnost.

326976

13.2.2015 6:37

RE: Jednání s imbecily a vazaly

jh111 185.?.?.?

Reakce na 326976

Nepoužívejte těchto odporných termitů, nebo skončíte katastrálním fiakrem!

326979

13.2.2015 9:10

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Petr Beránek 91.?.?.?

Reakce na 326979

Proč používat cizí slova, když máme tolik adekvátních interních termínů? [smích]

326991

13.2.2015 11:21

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 326979

I pukrle s etickým honzíkem bych tam naetiketoval multihomogendermuslimlobbisticky. [chechtot]

326996

14.2.2015 6:57

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Venny 46.?.?.?

Reakce na 326979

Daleko horší by bylo, kdyby pána postihl kastrální fiakr... [pláč]

327058

13.2.2015 7:19

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 326976

Ale houby, autor přesně ví co píše. Špatně jste si přečetl Wikipedii...[smích]. Tady nejde o žádné "odporující si teorie".
Zcela jednoduše, jak to vyplývá i z názvu, kongitivní disonace znamená, že člověk neumí řešit rozpor mezi tím co má už zažito, co je součástí jeho postojů, názorů a mezi nějakým reálným POZNÁNÍM, kterého se mu nově dostane. A řeší to tak, že poznání prostě potlačí, jak se říká zasklí. Nikoli, že změní své postoje či chování.
Kuřák se bude utěšovat geny, piják pevnými játry, havloid genialitou své ikony a američan prostě nepřipoustí a zasklí jakýkoliv sebepřesvědčivější fakt dokazující, že není vývoleným, či nesmrtelným rambem, že na Rusa nemá, že je obyčejným hlupákem.....A to se může klidně stát i imbecilovi. Jak vidíme v praxi.

326980

13.2.2015 17:48

RE: Jednání s imbecily a vazaly

krejcar 76.?.?.?

Reakce na 326980

Nikoli, že změní své postoje či chování.

Ale dyť já nic takového netvrdil, haha. Neuvěřitelný...

Ale houby, autor přesně ví co píše. Špatně jste si přečetl Wikipedii...[smích]. Tady nejde o žádné "odporující si teorie".

Já jsem si to přečetl dobře. Sice ne ve Wikipedii, ale když jsem tam teď mrknul, tak ten uvádějící popis byl podobný. Nasaďte si brejle...

Wikipedia:
"In psychology, cognitive dissonance is the mental stress or discomfort experienced by an individual who holds two or more contradictory beliefs, ideas, or values at the same time, or is confronted by new information that conflicts with existing beliefs, ideas, or values."

Třeba Ukrajinci věřili tomu že byl Krym jejich. Ale teď jsou "confronted by new information," že jim Putin Krym sebral. Ti Ukrajinci kteří stále věří že je Krym jejich, protože jim ho Rus jednou daroval, se můžou dostat do křížku s následky kognitivní disonance.

Váš příklad kuřáka je scestný a navíc nedokážete pochopit že dvě teorie, které jsem uvedl jako příklad, mohou být ve svém jádru konfliktní. [oči v sloup]

327031

13.2.2015 18:42

RE: Jednání s imbecily a vazaly

.-. 37.?.?.?

Reakce na 327031

Po staleti rusky Krym Ukrajine "daroval" ukrajinsky kolchoznik Chruscev v roce 1954.

327034

14.2.2015 12:27

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327034

Heeej? aj skutocne fakty to takto opisuju? Lebo to bolo inak... uz sa to tu opisovalo mnohokrat...

327078

16.2.2015 16:32

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 327078

nerob nam Slovankom hanbu, najprv citaj citaj citaj - alebo ucitsja ucitsja ucitsja (ak tomu lespie rozumies), potom rozmyslaj (ak mas cim), ale zatial mlc mlc mlc. Tak budes vyzerat aspon inteligentne ked sa pozres do zrkadla.

327218

19.2.2015 22:38

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327218

Praveze citam, citam a citam ... a fakty su v tomto pripade skor na "mojej" strane. Tak sa skus Ty nieco doucit.

327471

13.2.2015 23:02

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 327031

To je ako by Pražák povedal že je Morava jeho, Moravák povie, prdlajs, Morava je odjakživa Markrabství moravské a nie žiadne Čechy a Viedeň im na Morave bola dlhšiu dobu hlavným mestom ako Praha!!! A tak je to aj s Krymom a s Ľvovom a KyJewom!!! [chechtot]

327045

13.2.2015 23:50

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 327045

His Imperial and Royal Apostolic Majesty, Francis Joseph I (18 August 1830 - 21 November 1916) Margrave of Moravia [chechtot] [mrknutí jedním okem]

327047

14.2.2015 6:15

RE: Jednání s imbecily a vazaly

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 327031

Mate to trochu chybne. Ukrajina si myslela, ze kdyz se zavdeci zapadu, ze tento jim pomuze jako rovny rovnemu, bohuzel se zmylili.zapad je opustil pri prvni zmince o tom, ze by mel obetovat vlastni lidi.

327056

16.2.2015 2:11

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 327056

A taky by do Ukrajiny ktera ma krome holy (_!_) pouze vobrovsky dluhy zapad musel nacpat velky prachy ....

327196

13.2.2015 7:38

RE: Jednání s imbecily a vazaly

Saša 24.?.?.?

Reakce na 326976

>mentální kapacita imbecila nedovolí pochopit

Je zřejmé, že namíchnutý pan Krejcar není schopen porozumět textu a natož výkladu teorie kognitivní disonance. Mentální kapacita imbecila sice nedovede pochopit princip ani teorii, ale stejně jí podléhá jako dokonce i cvičená zvířata. Pokud je to pana Krejcara ta intelektuální nedostatečnost, pak nemůže být viněn, je však také možné, že se ho drobná nadsázka dotkla v jeho nové vlasti.

326981

13.2.2015 12:14

RE: Jednání s imbecily a vazaly

franta 194.?.?.?

Reakce na 326976

Hele krejcarku, nepredvadej se tu jak cvicena vopice, tady se jedna o Evropu, a ne o lingvistiku.

mimo toho lidovy preklad "double speaku" je neco kecat a neco jineho myslet. Maminka tomu rikala ze "keca a do huby si nevidi".

ale je videt ze jsi nekdo, umis davat dohromady dlouhe nic nerikajici vety jako cinovnik Sobotka

326999

13.2.2015 14:30

RE: Jednání s imbecily a vazaly

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 326976

Nechapu vas prispevek a jeho motivaci.
Chcete ukazat, ze jste na stejne urovni jako pisatel clanku, nebo, ze si myslite, ze rozumite cizim terminum. Anebo, pekne po zidovsku, kdyz se vam nelibi zprava, snazite se diskreditovat autora.

327009

14.2.2015 18:54

RE: Jednání s imbecily a vazaly

moucha 178.?.?.?

Reakce na 326976

Zde musím reagovat. Tzv. imbecil neprožívá kognitivní disonanci, což značí utrpení mysli a ega. Takže víceméně souhlas s článkem. [smích]

327091

13.2.2015 7:55

Fistejn a Tvaruzkova.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Mily Jefimek se vytasil s tim,ze rusky humanitarni konvoj vezl zbrane a munici..A jakmile pry dorazil do cile,tak separatiste HNED delali OFENSIVU.Jelikoz jsem idiot od prirody,zeptal bych se mileho Jefima,co delala ukrajinska kontrola na hranicich? A CHEMICKA idiotka Tvaruzkova se ho NATO nezeptala..... [bliji]

326984

14.2.2015 8:02

RE: Fistejn a Tvaruzkova.

Freddy 84.?.?.?

Reakce na 326984

Jefímek je Chazárek a tito Chazárci dělali říjnovou revoluci 1917 a zavraždili Cara a jeho rodinu v Jekatěrinburgu 1918 a tím převzali moc nad bílými Slovanskými Negry a ovládli tajnou policiji tedy Čeku, zaklídali a vedli Gulagy, vymýšleli metody vraždění jako splynování lidí v autech a autobusech, z čehož se Adolf Hitler jen učil. Nu vše popisuje Alexander Solženicin v jeho dvou knihách Dvěstě ket pospolu jestli je ještě dnes lze sehnat, neboť nový výtisk neexistuje a dokonce nebyly přeloženy do angličtiny, neboť jsou měkomu nepříjemné.

327063

13.2.2015 8:11

Bundesrepublik

John 217.?.?.?

Bundesrepublik Deutschland neni Nemecko, je to jen nejvetsi kolonie a vojenska zakladna USA. Je to po II. SV zapadnimi spojenci umele vytvoreny hospodarsky konstrukt na uzemi Nemecke Rise (prosim neplest si tento vyraz s 3. Risi), slouzici do soucasnosti USA. Kazdy(zvoleny) dosazeny nemecky kancler po II. SV. leti jako prvni podepsat svoje jmenovani do USA. Tudiz ani pani Merkelova nema v Bundesrepublik co rict, jenom vykonava danne povely z Washingtonu. Toto Show v mediich vytvari jenom iluzi, ze napr. pri posledni navsteve USA letela neco vyjednavat, navrhovat, premlouvat, ci dokonce poucovat o problemech Ukrajiny pana Obamu jak se ma zachovat. Je to absolutne smesne si toto jenom predstavovat. Ona je ta nejposlusnejsi loutka tohoto hospodarskeho konstruktu zvanem Bundesrepubli Deutschland po II. SV.

326985

13.2.2015 16:03

RE: Bundesrepublik

pes garyk 188.?.?.?

Reakce na 326985

Nápodobně absolutně směšné je představovat si že nějaký pan Obama (kterého vlastně nikdo nezná) řídí USA. Celé je to divadlo.
Ztratit iluze můžete např. při pořadu ze Slobodného vysielače sk, "V prvej linii", kde 24.4.2014 vystupoval pan Tomáš Keltner z Česka, výživný pořad a mohu jen doporučit..
http://archive.slobodnyvysielac.sk/v%20prvej%20lin...

327021

13.2.2015 8:39

Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Jednat s americkými imbecily je tudíž nemožné. Obývají zcela odlišný mentální svět, oproti ostatním lidem.

Finian Cunnigham na konkrétním příkladu otevřel obecné téma komunikace mezi bytostmi z jiných (mentálních) světů. Pouze
bych poznamenal, že řešení tohoto "problému komunikace (PK)" je řešením dalšího pobytu druhu homo sapiens na planetě.
Přitom PK je doslova všudypřítomný a týká se každého člověka na planetě v každém okamžiku.
Střetnutí ega 2 či více exemplářů nad libovolnou konkrétní věcí se odehrává stále častěji v šabloně vítězství/porážka nejen kvůli chybným výchozím pozicím při vstupu do komunikace, ale zejména kvůli neschopnosti vést obsažnou komunikaci místo bezobsažných plků a pozérství.
Politika je pouze vrchol ledovce vzájemné animozity. Jestli je to efekt přemnožení nebo je to inherentním rysem homo sapiens nevím, ale mám dojem, že tahle hra na největšího vyčůránka se evolučně vyvíjí ke svému neblahému konci.

326988

13.2.2015 11:42

RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.

moucha 178.?.?.?

Reakce na 326988

Já už vím co mám říci. Volím hůl. Už jsem to sice říkal, ale znáte uši našich bratrů a sester, nic moc. Volím spravedlnost a vykuř mi zvedáka Sobotko s těma blbýma kecama. Já vidím to premierský embryo a otevírá se mi nůž v kapse. [smích]

326997

13.2.2015 12:03

RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 326988

> Jestli je to efekt přemnožení nebo je to inherentním rysem homo sapiens...

U druhu "homo sapiens" je něco takového nemožné z důvodu nepostižení "svobodnou vůlí", byvše jsou tak ovládáni jen Stvůrstvem dodanými pudy. Takové postižení se vyskytuje jen a pouze u druhu jemu zevně dosti podobnému - "homo sapiens sapiens", kde rozum každé z poloviny toho mezi ušima si konkuruje sám sobě právě projevem oné "kognitivní disonance" nahradivše osvědčené pudy nevypočitatelnou svobodnou vůlí, pročež je pro tohoto tvora přiléhavější použití druhového označení - "dvoumoudrá holá opice". [chechtot]

326998

13.2.2015 17:41

RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.

Dr.M 212.?.?.?

Reakce na 326998

Bohužel "homo sapiens sapiens" byl změněn na "homo exterritus actuatis". [překvapení] [pláč]

327029

13.2.2015 14:09

RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.

ASCHARAD 85.?.?.?

Reakce na 326988

Proto si také Khárl Ktéé Tomóf můj s těmi émbecily tak rozumí, s duševně chorými lidmi si opravdu moc nepokecáte, bavit se s lidmi kteří i chčijí jen směrem na východ nemá smysl.

327007

13.2.2015 16:47

RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 326988

Ještě je tady jeden úhel pohledu.

Loni v létě jsem byl na setkání s původním americkým Indiánem , on vyprávěl příběh svého rodu cca 300 let zpátky. Ona naše představa, že indiáni tam žili svorně a míru do té doby než přišli zlí evropané a vyvraždili je, není zcela správná. Oni tam desítky a možná stovky let před tím, než tam dorazili hordy opilých a zavirovaných evropanů, vedli bratrovražedné šarvátky a nelítostně se eliminovali mezi sebou a to jich tam nebylo mnoho.

Domnívám se, že každý kontinent má svůj osud, energii, které jím proudí. Na některých místech planety jsou lidé dlouhodobě vcelku mírní, jinde agresivní.

A nesouvisí to zcela s duchovní naukou ale spíše s lidskou podstatou a tím čemu asiaté říkají čchi.

Ve výsledku je tedy možné, že proti sobě stojí pouze jiné energie planety a pokud se to podpoří tou "naší jedinou správnou" demagogií (ideologií, samozřejmě) je výsledkem prapodivné rozdělení světa.

Pro Vaši potěchu přidávám novou písničku od Pana Jiřího Suchého, jak dneska vidí svět.

Kdykoliv - kdekoliv.
https://www.youtube.com/watch?v=4fysUDsEztI

327024

13.2.2015 17:25

RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.

krtko 176.?.?.?

Reakce na 327024

...měl jste tam ještě přidat link na stránky všudevšechnomoudroučeného Ing. Dědka a pak by to už opravdu nemělo chybu.

327027

13.2.2015 11:16

"veríme" putinovi

rozprávkar 87.?.?.?

Čo by sa stalo po ruskom leteckom útoku na Rijád?

326995

13.2.2015 12:18

Co je USA do toho?Napsledy vraždili a bombardovali Bělehrad

Adam.. 79.?.?.?

Co tam dělají v tom Fergusnu,tak pořádně jako v 1970 gang s gangem a na Washington to tam vypálit do základů at už se jim otevře domácí občanská válka ze které se rozpoutá ta nukleární.

327000

13.2.2015 12:35

Malý, zákerný, uvzatý, stupídny, lakomý a špekulujúci škriatok v nás?

lubosmat 195.?.?.?

Kto mal možnosť niekedy rozhodovať v prostredí, kde jedna strana má určené mantinely a druhá strana vie, že hoci hranice týchto mantinelov sú mimo rámec logiky jednej strany, musí nájsť kompromis mimo rámec svojej logiky, lebo očakáva, že ak to neurobí, tak nebudú bubáky (pôžitky, bakšiše, dovolenky ...), ktoré druhá strana zabezpečila od tretej strany, aby z toho profitovala štvrtá strana, ktorá má vybaviť bubáky pre druhú stranu a jediné čo prvú stranu s touto „alogickou“ vzťahovou skupinou spája je, že s druhou stranou chce obchodovať, každý vie dobre, prečo napríklad daňový poplatník na takéto obchody vynakladá neadekvátne prostriedky a prečo na ne v konečnom dôsledku dopláca.

Ináč keď som určitú dobu pracoval pri obstarávaní tovarov, služieb a prác podľa európskej legislatívy, bolo to dookola to isté, ako som popísal vyššie.

327001

13.2.2015 14:11

Ano,ano...Finian to napsal dobře....

Emil Robot 46.?.?.?

....svět plný ambiciózních a mocných imbecilů,bezpáteřních vazalů a primitivních,bezpohlavních prvoků,reagujících pouze nikoli na světlo,ale peníze....není s kým se domlouvat,aby to přineslo pozitivní výsledek....(ten Mnichovskej bešprechung i Minské dohody to jen potvrzují..)
Mám dojem,že poslední dvě dekády se ten mentální úpadek americké vládnoucí "elity"(a nejen její..) neskutečně zrychlil,že ta šílenost teprve vyvrcholí po příštích volbách Hytleri C. versus Mc Kain(pokud se to všechno neposere a dočista nezcvokne ještě dřív).... [oči v sloup]

327008

13.2.2015 21:00

RE: Ano,ano...Finian to napsal dobře....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327008

B) je správně.

327041

13.2.2015 14:42

nn

pietroo 85.?.?.?

To vážně autor článku očekává, že jim Západ odpoví férově?
"Ano, my vás chceme zničit, ovládnout. Neberte si tak naše pokrytecké obviňující žvásty, je to jenom hra. Ano my jsme spustili Majdan a rádi bychom ovládli celou Asii. My víme, že vy Rusové máte už našeho terorizování a ponižování plné zuby. Máte pravdu, jsme hajzli a napravíme se. Raději budeme žít ve světě, kde budeme závislí na vás a na Číně, protože tak je to morálnější." (Tak nevím kdo je tady "imbecil".)

327010

13.2.2015 20:47

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327010

On spíše jen ponouká k tomu, že se musí někde nějak začít něco měnit, jinak že se skončí.

327040

13.2.2015 14:55

Prostě a zkrátka

Nikdo (original) 212.?.?.?

Všechna ta jednání jsou jen divadlo pro plebs. Kdyby se na něčem chtěli skutečně dohodnout, tak z Kremlu zavolají vládnoucímu Rothschildovi a dohodnou to během pěti minut.

327012

13.2.2015 16:28

RE: Prostě a zkrátka

dub 89.?.?.?

Reakce na 327012

obávám se jednoho - každé velké finále potřebuje patřičnou přípravu, a do té doby je třeba zabavit plebs...
i zaměstnat protivníka - odkládací/zpožďovací taktika.

je to jako v šachách, nemůžete dělat velkou rošádu, dokud nepostavíte figury na odpovídající místa.

327022

14.2.2015 1:08

RE: Prostě a zkrátka

mtk 88.?.?.?

Reakce na 327012

Je pozoruhodné, jak se dá ve 2 větách popřít veškerý smysl sdělení. Pokud plebs uvažuje jako vy (v tuto chvíli), což se dá očekávat, tak není vůbec žádný důvod k divadlu, je to naprosto nadbytečná činnost. Stačí předhodit hamburger a nějakou sociální jistotu a je vystarané. A představa, že někdo z Kremlu bude volat Rothschildovi, který do toho absolutně nemá co kecat, je tak neskutečně zábavná, že mě přešel i smích. Zajímalo by mě, co má člověk na mysli, když napíše něco, čemu sám nevěří. Na vtip bych to moc neviděl ...

327049

14.2.2015 4:26

RE: Prostě a zkrátka

.lak 77.?.?.?

Reakce na 327049

On je zcela podřízen autoritě a výchově jak náboženský fatalista. Bezvýhradně věří že vyvolení s mocí a prostředky co se nějak domákl že stejně napedagogovávají figurám udělá jeho kýžené pořádky. Mamon, navíc se chce líbit hvězdě snů a všem by taky pomohl. Tedy kamsi. [překvapení] Žije si superkategorii naprosté totality a ráje, dokud bude mít co žvejkat ňamtar. [vyplazený jazyk] To je ten zástup stejně smýšlejících a bezejmených co je potravou pro děla a sami se tlačí ke hlavni. 3 * fuj a už aby se proletěli ale až dopadnou tak radši někam vedle těch kteří chtějí své skromné životy s jistotami pro sebe a blízké což tedy spoléháním na zabukáče naprosto nelze protože si jedou agendu korupce moci ke svým profitům a nejenom že je osudy lidí nezajímají ale dokonce jako nositelé možných konkurencí byť jakýchkoliv PŘEKÁŽÍ. Ale pokud to dotyčný třeba i dočte nikdy nepochopí protože je nacvičen a vypadnutí z role hulvátského suveréna v představě egregora ho zdestruuje a pokud mu to IQ dovolí. Blahoslavení chudí duchem, vyžadující desatero ale prakticky ho pro všechny krom sebe v jádru vize nedovolující. Ale je to zcela bezpředmětné polemizovat s těmi kterým to jde mimo rozsah chápání a žijí si v iluzích připravujíce idiotská nefalšovaná pekla v jakýchkoliv myslitelných situacích a jestli se mi ho podařilo alespoň částečně naštvat jsem rád protože mlaskoně odvařující okolí na papala nemusím. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

327055

14.2.2015 9:55

RE: Prostě a zkrátka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327055

Je až neuvěřitelné, jak je ta hotentotština výrazově podobná Češtině. Téměř jako brněnský hantec. Jen ty toky myšlenek jsou poněkud příliš cizorodé a k jejich porozumění jsou potřebné obdobné prostředky, jako k jejich vzniku... tedy opiáty, morfiny, LSD, lysohlávky... pro méně majetné postačí i methyl. [oči v sloup] [vyplazený jazyk] [chechtot]

327065

14.2.2015 11:06

RE: Prostě a zkrátka

mtk 88.?.?.?

Reakce na 327055

áá, sám korektor osobně. Tvé užívání jazyka je okouzlující, ale pro tentokrát jsi mohl naškudlit čas a třeba složit ódu na toho plešatého kágébáka. To jedno slovo stačilo napsat bez té nechutné vomáčky.

327069

14.2.2015 11:35

RE: Prostě a zkrátka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327069

šlak nejspíš vyrostl někde v kuřimi v komoře

327075

14.2.2015 18:09

RE: Prostě a zkrátka

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 327075

[překvapení] [oči v sloup] [chechtot]
Domnívám se, že dozrál čas na vydání překládacího slovníku z češtiny do spisovné ŠLAKŠTINY a naopak. U jeho příspěvků se sice pravidelně bavím, ale tento poslední je absolutní TOP! Výrazy jako: napedagogovávají superkategorii zabukáče egregora mlaskoně na papala ňamtar - připravují nám, blahoslaveným chudým duchem IDIOTSKÁ NEFALŠOVANÁ PEKLA, a mohou se směle měřit s výtvory českých osvícenců 19. století, jako např. KLAPKOBŘINKOSTROJ (klavír), NOSOČISTOPLENA (kapesník), či NÁPOJIČNÁ VYDMUTINA (láhev). [velký smích]
Rovněž prozatím nejsem zcela rozhodnut, zda téměř absolutní absence čárek ve větné skladbě výše uvedených příspěvků, se mi má jevit výhodou, nebo naopak handicapem. [mrknutí jedním okem]

327085

14.2.2015 20:17

RE: Prostě a zkrátka

.lak 77.?.?.?

Reakce na 327085

Běžte se demagogií bodnout ale nevím jestli to není postižení a tedy to můžete sázet i myslet to co by fašistický kolektiv [smích] ulétlých včel a rozumět si co by nóblesní boryšové. To že reakce dotčených se nedostává přes má peprná okomentování není moje chyba, možná sítě a doufám že ani pana Vladimíra protože pak by to byla iluze dialogu a zemřeli by jste blbější než si zasloužíte. [mrknutí jedním okem]

327099

15.2.2015 1:41

RE: Prostě a zkrátka

mtk 88.?.?.?

Reakce na 327099

opepříš vlastní h-vno a pak si povýšeně vyrábíš důvody, proč se toho nikdo nechce ani tknout. [oči v sloup]

327123

15.2.2015 7:45

RE: Prostě a zkrátka

.lak 77.?.?.?

Reakce na 327123

Ne-e, zcela konkrétně jsem zástupné žvásty sebe adorované jazykové mravnostní milice peprně komentoval. Ovšem jaksi se to nevyjevilo a zástupně konkrétně jste otočil slova a význam s tím že stačilo jedno slovo a to Putin čím jste mne přesvědčil že vskutku jde pochopit jaksi expertně cokoliv po svém. [chechtot]

Nicméně jsem si vzpomněl na Eduarda na bráně kasáren a ten s jednoduchými povely na zastávce autobusu cvičil a tedy spíš pomocí píšťalky než slov drobotinu tam z dopuštění a když se tam vyskytl. Mohli jsme se v oknech potrhat smíchy a rozhodně tam ke komunikačním nejasnostem nedošlo a byl na ně jako na psy na cvičáku a na rozdíl od psů rozuměli. [velký smích]

Dokonce z něj byl čerstvý absolvent ze školy s vyznamenáním a rovnou hodností nadporučíka a velitel roty vajgl co měl mimochodem metr a půl na chůdách unešenný že je vynikající voják když pochodoval co by pomocník dozorčího s půlmetrovým bodákem SS který si nechal poslat v balíku po chodbách roty. [překvapení]

Tak nechť je ctěná libost a nazdar
bazar. [cool]

327129

15.2.2015 11:39

RE: Prostě a zkrátka

mtk 88.?.?.?

Reakce na 327129

Tak to jedno slovo jsi netrefil, neva, třeba příště.
Ohledně mravnostní jazykové milice jsi taktéž mimo brázdu. Mě je totiž naprosto šumák, že si tady vylepuješ ty své dadaistické plakáty s jednoduchým poselstvím, které jsou nediskutovatelné - taky proč, když se jedná o plakát; ostatně ani není obvyklé, aby vylepovač plakátů diskutoval s kolemjdoucími, vylepí a jde o dům dál. A něco, co se opakuje 4 krát denně 20 dní v měsíci, už ani nemůže být komické. Je to něco jako jihoamerická telenovela, ale proti gustu .... Nicméně, co je mi do toho?? Vůbec NIC. Pokud ovšem žoviální plakát visí na mojí brance, tak jej zmuchlám a hodím do koše. Mám takový zvyk, házet ideologické plakáty do koše.
Nech žije dydlající eseseserr!

327139

15.2.2015 12:09

RE: Prostě a zkrátka

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 327139

Jo, toho spambota měl pan Stwora už dávno poslat do dydlační komory.

327141

13.2.2015 16:54

Obě velmoci začaly praktikovat pragmatismus

jh111 185.?.?.?

Pragmatismus - pravda je to, co mi vyhovuje.
Jedna i druhá strana tam neposílá zbraně a vojáky.
A že tam jsou mrtví?
Inu daň za předchozí ignoranci a apatii.
Lidstvo zlenivělo do takového stadia, že
ztratilo i pud sebezáchovy.

327025

13.2.2015 16:58

Naozaj sú imbecili?

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Podľa mňa nie sú imbecili, len morálni mrzáci a deprivanti. Majú svoje zištné záujmy a tvrdo ich presadzujú, všetkými dostupnými prostriedkami (propaganda, manipulácia, vraždy, krádeže, vojny, podvody, naočkovaná rakovina, sabotáže...), bez ohľadu na zákony a elementárnu morálku.
Obávam sa, že jedinou protizbraňou je nemilosrdná a dôsledná reciprocita. A tiež prenesenie boja na územie agresora.

327026

13.2.2015 17:58

Von ten clanek rozhodne nelze!

Satanist 173.?.?.?

Ja se pohybuju v CDN a v USA uz prez 3 dekady tak ze mam moznost videt to co mnozi Europani znaj jen z doslechu. Von uz jen ten nezvratnej fakt, ze amici kteri sou uz vod prirody lini pouzivat svuj vlastni mozecek a kterejm uz vod narozeni amzidi vymejvaj mozky ma neblahej vliv ze mnohdy nedokazou samostatne vo vecech premejslet a slepe verej tomu co jim prolhanej erar v ty jejich zkurveny pofiderni democracii rekne! A kdyz se nekdy stane ten zazrak, ze z toho americkyho dream kterej je vo svobode v tom jejich policejnim state nekdo procitne do reality tak blbost v americkejch kebulich ktera hranici s idiotismem jim nedovoli nic jinyho nez na to jak je erar jebe jen cumet jak prdel z krovi!

327032

13.2.2015 20:01

RE: Von ten clanek rozhodne nelze!

Ňoňo 78.?.?.?

Reakce na 327032

Absolútny súhlas!!! Videl som, zažil som.

327037

14.2.2015 18:33

RE: Von ten clanek rozhodne nelze!

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 327032

Já myslel,že bydleli ve stanovém městečku na Wall Street.To byla skutečná americká revoluce.

327088

13.2.2015 18:50

Titulek krasne vystihuje stav....

prazak 93.?.?.?

... v kazde firme jsou manageri vyse, nez tento imbecilnin(vazalsky) narod politiku a zurnalistu rizenych a placenych shodne ame zido finančníky smerem k lepsi 3 valce. Nemyslim, ze soudny clovek by sel za ne na Rusy, kteří se jen brani ... spise by pozvedl zbran proti tem, kteří zlo rozsevaji jako bakala, svarcmber a další.

327035

13.2.2015 20:03

Cui bono ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Je mi smutno,když vidím, jak svět stále více ovládají a zotročují prostřednictvím mediálních lží, manipulací,intrik,atentátů,záměrně vyvolaných krizí,převratů,válek a především už jen strachem krytých hor peněz nebezpeční zločinci v drahých oblecích a s uhlazeným chováním a svět jim stále poslušně naslouchá. Je smutnou pravdou, že strach je účinné krytí, ale taky je pravdou, že těch slušných a globálními parazity vysávaných lidí je naprostá většina, zatímco zločinců, pijavic a jejich poskoků jen malé procento. Přitom by stačilo málo. Pro začátek vypnout televizi a začít přemýšlet o tom, komu všechny ty hrůzy přinášejí zisky a moc. Pak by lidé snad ?(nejsem si tím ale vůbec jistý) pochopili,kdo ten chaos a hrůzy soustavně vyvolává a proč. Je smutnou vizitkou lidstva, že právě naivita a pasivita stamilionů lidí umožnila zločincům beztrestně vyrůst do nebeských výšin. Novodobý feudalismus pod pokryteckým pláštěm demokracie tak zatím ovládá většinu světa a pokud se lidé včas neprobudí z apatie, ovládne jej celý.

327038

14.2.2015 2:24

Imperialistickej idiot s destnikem..

favela 113.?.?.?

Reakce na 327038

maval v 1938 kusem papiru a zvanil : Zachranil jsem mir a zachoval nasi cest...Churchill odpovedel : Ztratili jsme cest a budeme mit valku!! Souhlasim s nazorem ze USA chce znicit svet./pomoci islamu,buzerantu,pederastu a pervertu,parasitu vseho druhu, pomoci Monsanta,vcetne svych rodin. Nebylo mi jasny, ze zajdou i jejich rodiny a pribuzni atd. Ale jde o pripad niciveho silenstvi.Mir ve vyhlazovaci politice tak neni mozny. Je jiste,ze jde dnes o zakaz jakehokoliv miru kdekoliv!!Svetove rekordy ve zvanivosti politiku jiz byly davno prekonany. Ted ale,ruce pryc od Ukrajiny. Co se prihodilo,ze byla na Ukrajine nasilim svrzena legalni ,zvolena vlada a nahrazena zlocinnou fasistickou juntou pomoci zakerne strelby najatych k tomu snajperu do lidi, dale dosazeni vlady,zvolene pomoci tanku,kulometu a spinavych dolaru,ktera nema s Ukrajinou nic spolecneho a kde se stezi najde ukrajinec! Junta chce jen Ukrajinu vyrabovat a znicit,obyvatelstvo vyhladit.Kdokoliv nesouhlasi je fasisty zmasakrovan bez vyjimky i bezbranne civilni obyvatelstvo /Odesa/ ktere se nachazi v mistech jejich agresi.A protoze skupina obcanu zacala branit zakony a ustavu sve zeme /uspesne/ceka je stejny osud.To znamena Merkel a Holand /jednajici pouze a vzdy jen v zajmu fasistu a dodavajici miliardy na zbrane k zabijeni nevinnych, jsou v Minsku a v Moskve jen proto aby mohli kricet jako ten idiot s destnikem ze zachranili mir pro imperialismus a fasismus na Ukrajine a nemaji navic vubec zadne opravneni strkat jejich spinave rypaky do vnitrnich veci Ukrajiny a jejich obcanu. Usa a Nato dostaly za vyucenou zase v Afganistanu /tajne vyjednavaji s Talibanem/ a ted si koledujou na U. Soucet ale nevychazi ani pro Putina!! Na prvnim jednani v Minsku si s usmevem srdecne podaval ruce s vudcem ordneru Walzmanem a jeho masakrujici juntou a prispel tak velkou merou k LEGALIZACI fasistu. Junta hledala mozne vyhody s vyhlidkou ze zadnou dohodu nesplni,coz je u fasistu zvykem! Hraje se tady s falesnymi trumfy a nikdo na svete se nepozastavi,ze ani zapad ale ani vychod nema do vnitrnich veci Ukrajiny co kecat.Jestlize dle verohodnych pramenu Putin domobrancum nepomaha,a nehodla pomoci ,casto jsou jeho rady, rozkazy ? proti zajmum vyhravajici domobrany/pomaha jen lidem co museli odejit do Ruska/. Nema tedy ani pravo vyjednavat o tom co je pro ne zivotne dulezite! Jde o jejich zivoty ci smrt. Nevyjednal ani aby cast miliard z USA a EU sla na pomoc domobrancum, postavit znicena mesta obnovit hospodarstvi a vratit zlato uloupene!! Navic si Putin vyjednal nove sankce!!/Co je tohle za vyjednavani ?? Absence vudcu domobrany pri jednani je ohromujici. Uz zase "O NAS BEZ NAS". Hrdinove domobrany se jiz zapsali do dejin, tak jako husite, obranci Thermopyl,Brestu a Stalingadu atd. Neni jine cesty pro domobrance nez samostatnost,kterou jiz zaplatili vlastni krvi a nescetnymi obetmi. Bozi bojovnici v pravde. Zachranuji sami cely svet, vlastnimi zivoty. Federace a jine usporadani nahrava fasistum a jen znamena ze domobranci budou muset platit dluhy junty a posleze bez vyjimky budou zniceni. Jakakoliv zvaneni je...Automaticky kráceno

327050

15.2.2015 2:29

RE: Imperialistickej idiot s destnikem..

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 327050

Pravda je jina,ale,zasadne neni propagovana,jak rekl jeden clovek,ktery mel rozhled po svete,kdyby lide vedeli,co se na ne chysta,tak by revoluce zacala uz vcera!Takze;maval v 1938 kusem papiru a zvanil : Zachranil jsem mir a zachoval nasi cest...Churchill odpovedel : Ztratili jsme cest a budeme mit valku!!
Politici toho napovidaji tolik,ze vlastne vsechno je pravda,ale priznaji,ze vsechno je lez a opacne,podle toho s kym mluvi,tak se prispusobyl i ,Churchill, prodal svou cest,kdyz vzal penize od zidovskeho obchodnika z Jizni Afriky,Strakose,jez jej vyplatil z dluhu,samozrejme to nebylo zadarmo a tak v hotelu Sevoy,se "upekla politika" vstupu Velke britanie do valky,Churchill,jez napsal do novin clanek o bolsevismu a judaismu,sam zid,jednal vzdy tak,aby byl navrchu,dodnes,Britove nevedi,ze zadna svetova valka nemusela byt,ale zasluhou Churchilla,politika bez cti,za uplaceni,Po valce Churchill obdrzel dalsi penize,politici nemaji charakter,proto,jsou politiky.Po valce se zkorumlovany Churchill vyjadril,lakonicky: Tak se mi zda ,ze jsme zarizli spatne prase!Znamenalo to,ze meli radeji podporit Hitlera,nez Stalina,Churchill za Starosovi penize se obratil o 180 stupnu,ztratacti politikum naprosto nevadi.
Koukejte na dnesni valceni na Ukrajine,neexistuje reseni ze strany politiku,naopak,dela se obchod se zbranema,kde je sila Spojenych Narodu,k cemu vubec jsou,s temi diplomaty,odborniky na vsechno a na nic,v zivote nedokazali zastavit jediny ozbrojeny konflikt,naopak,mnzi synackove vysokych politiku,byli a jsou zapojeni v prodavani zbrani po celem svete,syn Tacherove ,jakozto Ammanuv synacek,drahe hoteli,bankety,cestovani a jine,vse placene UN, myslite ,ze tento druh lidi bude stat o zastaveni valky?
Naprosto ne!
Kde, je lidska inteligence?
Nez zacala druha svetova valka,tak predstavitel ublizovane rasy,filosof Frankau jezdil po Britanii a vyzyval Brity k valce s Nemeckem,nemylte se,to bylo uz v roce 1933,napsano v novinach Daily Express,takze,uz tady holocaust byl v planu,napadnout Nemecko a nechat si zaplatit odskodne na mnoho generaci dopredu.
Churchill rovnez rekl,ze valka byla vyhlasena proti nemeckym lide,ne ohledne nacisticke strany,ale,obycejni lide platili v Drazdanech svou dan,jako plati ted na UKrajine,historie se opakuj,ale,prasatka u koryt, zustavaji.Dnesni politici jsou v rukach nejbohatsich,velkych koncernu,takze,jakepak pocity s mrtvyma a zmrzacenyma na Ukrajine,vzdyt po celem svete jsou dnes jine Ukrajiny,kdy,tak zvany nepritel,jak se nam media snazi do hlavy o muslimizaci Evropy,jako,kdysi o belsevisaci Evropy a Nemecko,jako zeme jez chce cely svet a jine nesmysli,vzdy to byl jen a jen obchod,dolary nesmrdi,jak USA,tak Anglie,Polsko a jini prodavaji zbrane Ukrajine.
Jde,jen o to,aby tady:"*Nezarisli spatne prase!

327124

14.2.2015 3:07

v članku je pouze jedna zasadni chyba a sice počet mrtvých není 5000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

v perfektnim članku je pouze jedina zasadni chyba a sice počet mrtvých není 5000 ale přes 50 000. Staci mensi reserse co zjistily nemecke tajne sluzby, pochybuji ze by si to vymyslely....

327053

14.2.2015 11:24

Imbecili a vazali... to sedí

Erika 52 91.?.?.?

Neskutočne ma vytáča, že Amerika podsúva Rusku svoje zločiny a vydáva ich za ruské.
To je vrchol arogancie a skutočne iba celkom tupé vedenie EÚ a zapredaných národných vlád s nimi hudie na túto nôtu.
Hanbím sa za slovenskú reprezentáciu.
Nikdy som si nemyslela, že strana, hlásiaca sa k ľavici, môže tak hlboko klesnúť.
Od podpory fašistov a pučistickej bandy, dosadenej USA po nasadenie Američana do NBS.
Smeru sa tak úspešne podarilo klesnúť hlbšie, než bolo jeho dno.
A čo nás bude ten americký Slovák učiť? Ako zruinovať štát po vzore FEDU, ako vytvárať nestabilný trh a kolísavú menu, nech si aj burzoví špekulanti ako Soroš prídu na svoj kus koláča?
Putin nech sa nespolieha na Európu. S imbecilmi a otrokmi je jednať iba stratou času. Ich slovo totiž neplatí ani jeden jediný deň. Viď dohovor z Minska...

327072

14.2.2015 11:24

*******

Alžírska káva 46.?.?.?

Ale znechucené evropské masy si nakonec mohou zlomení imbecilních okovů vynutit. - Iste, ale zas cez hekatomby mŕtvych v občianskych vojnách na starom kontinente. Aká to silná podobnosť medzi rokmi 1848/49 a 2019/2020! [oči v sloup]

327073

14.2.2015 11:47

je moudré

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

nazývat ty, co s nimi nesouhlasím, imbecily?
nějakej šťoura by mohl klidně stejný kritéria použít i pro posouzení protistrany a vypadne mu v podstatě to samý, ne-li ještě něco o nějakej level níže

327077

14.2.2015 18:41

RE: je moudré

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327077

>...nazývat ty, co s nimi nesouhlasím, imbecily? nějakej šťoura by mohl klidně stejný kritéria použít i pro posouzení protistrany...

No tak na tohlencto mohl přijít jen imbecilní šťoura... [oči v sloup] [vyplazený jazyk] [chechtot]

327089

14.2.2015 23:38

RE: je moudré

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327089

máš stejný problém jako moskva? to nic, v průměrné populaci je to celkem běžný jev [mrknutí jedním okem]

327116

15.2.2015 22:59

RE: je moudré

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327116

No když se to vezme dokola kolem, tak mám fakt stejný problém jako Putin. I pro mě je okolí k mým výzvám jako ty tři čínské opičky - hluché, slepé a mlčí. Je vlastně již jen jeden čiv, pro později narozené - jednoslovně "smyslový receptor", použitelný ke vzájemné komunikaci - dotyk, tedy hmat, no a tedy i chvat. A to je právě to, co používá jsa vyškolen v judu Putin, leč já tímto uměním nevládnuvše, se zmůžu jen na šťouchance klacíkem do žeber... chtělo by to však nejspíš zaměnit ten klacík za osvícenský kyj. [oči v sloup]

327187

16.2.2015 10:10

RE: je moudré

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327187

tak mám fakt stejný problém jako Putin. I pro mě je okolí k mým výzvám jako ty tři čínské opičky - hluché, slepé a mlčí
jestli se ti také zdá, že okolí je imbecilní, tudíž tě nemůže chápat, máš sice "problém jako moskva a putin", ale zároveň se jedná o diagnózu; ano, ten pocit, že svou pravdu tedy musím vnutit kyjem, je toho součástí;
inu problémy jsou to od toho, aby bylo co řešit, tak třeba se s tím dá něco ještě dělat... [smích]

327203

16.2.2015 20:48

RE: je moudré

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327203

Ten kyj by byl docela mírotvorný nástroj. To JHWH řešil za Exodu nepoučitelnost, těch jím samým vyvolených, daleko razantněji. A ani jeho pozemské alterego Moses na tom nebylo jinak, když za zbožštění "zlatého telete" jich nechal na tři tisíce utratit mečem. Prostě jak pravil Jan Werich, "kde blb, tam nebezpečno" a je li blb k pobídkám být postižen poznáním hluch, slep a mlčí, pak je ten kyj poslední nadějí, že se jím v něm podaří vykřesat jiskřičku zájmu o to jak přestat být blbem, když to mezi ušima je toho schopno. Možná kdyby Noe, místo pachtění se se stavbou archy, použil to dřevo na kyje, jimiž by křesal ty jisḱřičky ve svých souputnících, nemuselo k té potopě ani dojít. A mělo by to být tedy poučením i pro současnost... nemám chuť být jako Noe... [oči v sloup] [chechtot].... tentokrát ne na vodě, ale na spáleništi. [pláč] [bliji]

327238

17.2.2015 9:12

RE: je moudré

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327238

kdosi tu postuje soupisky domnělých židů, ovšem klidně by se tu dal otevřít i seznam židů na zvědavci, kam už bys byl zařazen i ty; totiž kdo jiný, než žid, může brát vážně tyhle starozákonní povídačky;
tak co, nezačneme tu dělat seznam, tentokrát už skutečných věřících židů? určitě by to bylo zajímavé, zvědavec by totiž vypadal jak židovská škola [mrknutí jedním okem]

327260

14.2.2015 18:00

Německo

neregistrovaný 213.?.?.?

„Problematickým faktem je, že evropské státy jsou nevolníky Ameriky. Nemohou svobodně jednat mimo linii diktátu Washingtonu, bez ohledu na to, jak absurdním je. Německo je považováno za motor Evropy a za čtvrtou největší ekonomiku na světě.”

Ale mohou, resp. stejně nakonec budou muset, pokud nechtějí stát na straně zla... Boj za hodnoty a morálku nejde vyhrát nekonečným ustupováním zlu.

Veřejným vyhlášením nepodpory americkým zájmům v zájmu morálky a vyšších hodnot by alespoň ukázali světu (Němci), kdo je tu skutečný agresor, protože američani by pochopitelně nechtěli dopustit ztrátu vlivu. Sice by německá ekonomika šla dolů, ale to nakonec půjde stejně i takhle, akorát se němci ukáží jako srabové, když nic neudělají. I kdyby měli vládu v exilu (při odmítnutí zla), byla by to aspoň jejich vláda.

327084

15.6.2015 11:27

USA,EU vlády neví ani jaký je rozdíl mezi mužem a ženou

Balvín Sokrates 78.?.?.?

Dnešní politici a jejich voličky s ptákem i bez už neví, jaký je rozdíl mezi mužem a ženou. Neví nic o duležitosti rozdilu mezi mužem a ženou, mezi samcem a mužem, mezi samicí a ženou v evoluci lidstva.

To dnes učí jenom náš pan učitel Ing. L. Balvín, který je novodobý moderní Sokrates. 99% vládnoucích imbecilních individuí nedokáží pochopit, o čem pan Balvín mluví [cool]

334715

Příspěvků: 144

13.02. 05:19 veva3  Co vidím já když se ohlédnu...
13.02. 08:15 John  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 15:12  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 18:41 dub  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
21.02. 11:14  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
21.02. 16:13 dub  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
13.02. 09:10  Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 02:57 Adam..  RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 10:38 veva3  RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 11:14 Adam..  RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 18:56 veva3  RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...
21.02. 15:30  RE: Dobře již bylo. Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 18:50  RE: Jaká přemnožená chudina?
14.02. 19:02 veva3  RE: Jaká přemnožená chudina?
14.02. 19:29  RE: Jaká přemnožená chudina?
14.02. 23:58 veva3  RE: Jaká přemnožená chudina?
13.02. 13:04 R  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
13.02. 15:37  Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 00:10 Krumpáč  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 03:04 Adam..  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
13.02. 15:45  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 09:33 sofa  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 10:23  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 10:43 ROMAN1  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 19:06  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 10:12  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 17:05 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 19:48  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 20:36 dub  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 21:23  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 23:29 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 18:46  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 20:43 dub  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 21:09  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 21:28 dub  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 22:25  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 23:39 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 23:33 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 00:20 JazzBoo  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 03:48 Robert Nohejl  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
17.02. 14:30 Robert Nohejl  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
17.02. 18:52 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
18.02. 10:10 maršal Žukov  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 00:07  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 23:20 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
13.02. 15:55 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu..., a co vidím dnes 13. 2 2015
13.02. 16:36 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu..., a co vidím dnes 13. 2 2015
13.02. 22:22 Kadlik  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 03:10 Adam..  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 07:47 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 11:38 Adam..  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 08:30 Marten264  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 09:50 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 11:33 Marten264  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 16:44 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 19:30 one  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
14.02. 19:18  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 00:05 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 07:32  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 12:07  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 16:54 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 17:30  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 20:20 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 21:40  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
15.02. 23:39 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
16.02. 19:01  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
17.02. 11:04 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
18.02. 19:18  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
18.02. 21:13  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
19.02. 18:47  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
19.02. 21:18 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
19.02. 22:51  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
19.02. 21:58 veva3  RE: Co vidím já když se ohlédnu...
13.02. 05:22 krejcar  Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 06:37 jh111  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 09:10 Petr Beránek  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 11:21  RE: Jednání s imbecily a vazaly
14.02. 06:57 Venny  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 07:19 Heriot  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 17:48 krejcar  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 18:42 .-.  RE: Jednání s imbecily a vazaly
14.02. 12:27  RE: Jednání s imbecily a vazaly
16.02. 16:32  RE: Jednání s imbecily a vazaly
19.02. 22:38  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 23:02  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 23:50  RE: Jednání s imbecily a vazaly
14.02. 06:15 karel4u  RE: Jednání s imbecily a vazaly
16.02. 02:11 Satanist  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 07:38 Saša  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 12:14 franta  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 14:30 karel4u  RE: Jednání s imbecily a vazaly
14.02. 18:54 moucha  RE: Jednání s imbecily a vazaly
13.02. 07:55  Fistejn a Tvaruzkova.
14.02. 08:02 Freddy  RE: Fistejn a Tvaruzkova.
13.02. 08:11 John  Bundesrepublik
13.02. 16:03 pes garyk  RE: Bundesrepublik
13.02. 08:39 výjimečné porušení omerty  Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.
13.02. 11:42 moucha  RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.
13.02. 12:03  RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.
13.02. 17:41 Dr.M  RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.
13.02. 14:09 ASCHARAD  RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.
13.02. 16:47 Marten264  RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.
13.02. 17:25 krtko  RE: Pište jen máte-li co říct. Nevím, mám-li co říci. Vše už bylo řečeno dávno a mnohokrát.
13.02. 11:16 rozprávkar  "veríme" putinovi
13.02. 12:18 Adam..  Co je USA do toho?Napsledy vraždili a bombardovali Bělehrad
13.02. 12:35 lubosmat  Malý, zákerný, uvzatý, stupídny, lakomý a špekulujúci škriatok v nás?
13.02. 14:11 Emil Robot  Ano,ano...Finian to napsal dobře....
13.02. 21:00  RE: Ano,ano...Finian to napsal dobře....
13.02. 14:42 pietroo  nn
13.02. 20:47  RE: nn
13.02. 14:55 Nikdo (original)  Prostě a zkrátka
13.02. 16:28 dub  RE: Prostě a zkrátka
14.02. 01:08 mtk  RE: Prostě a zkrátka
14.02. 04:26 .lak  RE: Prostě a zkrátka
14.02. 09:55  RE: Prostě a zkrátka
14.02. 11:06 mtk  RE: Prostě a zkrátka
14.02. 11:35  RE: Prostě a zkrátka
14.02. 18:09 ROMAN1  RE: Prostě a zkrátka
14.02. 20:17 .lak  RE: Prostě a zkrátka
15.02. 01:41 mtk  RE: Prostě a zkrátka
15.02. 07:45 .lak  RE: Prostě a zkrátka
15.02. 11:39 mtk  RE: Prostě a zkrátka
15.02. 12:09 Andrew Siddur  RE: Prostě a zkrátka
13.02. 16:54 jh111  Obě velmoci začaly praktikovat pragmatismus
13.02. 16:58 Malý a zvedavý  Naozaj sú imbecili?
13.02. 17:58 Satanist  Von ten clanek rozhodne nelze!
13.02. 20:01 Ňoňo  RE: Von ten clanek rozhodne nelze!
14.02. 18:33 Adam..  RE: Von ten clanek rozhodne nelze!
13.02. 18:50 prazak  Titulek krasne vystihuje stav....
13.02. 20:03  Cui bono ?
14.02. 02:24 favela  Imperialistickej idiot s destnikem..
15.02. 02:29 Robert Nohejl  RE: Imperialistickej idiot s destnikem..
14.02. 03:07  v članku je pouze jedna zasadni chyba a sice počet mrtvých není 5000
14.02. 11:24 Erika 52  Imbecili a vazali... to sedí
14.02. 11:24 Alžírska káva  *******
14.02. 11:47  je moudré
14.02. 18:41  RE: je moudré
14.02. 23:38  RE: je moudré
15.02. 22:59  RE: je moudré
16.02. 10:10  RE: je moudré
16.02. 20:48  RE: je moudré
17.02. 09:12  RE: je moudré
14.02. 18:00 neregistrovaný  Německo
15.06. 11:27 Balvín Sokrates  USA,EU vlády neví ani jaký je rozdíl mezi mužem a ženou

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

33

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 75 čtenářů částkou 9 952 korun, což je 33 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 1

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Nová buzerace masmédií28.06.19 11:50 Česká republika 6

Měnové kurzy

USD
22,82 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
28,33 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,00 Kč
Švýcarský frank
23,11 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,85 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,20 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 059,50 Kč
1 unce stříbra
355,91 Kč
Bitcoin
215 001,13 Kč

Poslední aktualizace: 17.7.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 701