Diskuze k článku

Ukrajina: Vladimir Putin dává přednost „špatnému míru“

Příspěvků 62

11.2.2015 4:04

po utření slz....

v.v. veva3 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Ahoj všem,
Už jsem zažil mnoho a mnoho mne věřím čeká. Jenže jak věřit v tomto světě? Čtu a čtu a čtu pořád dokola silnější a silnější argumenty které jasně ukazují kdo hájí jaké principy. Jedna strana tvrdí A druhá B, jak poznat kdo má pravdu. Je to jednoduché, tam kde není vývoj není snaha, tam kde není snaha není touha, tam kde není touha není přesvědčení, tam kde neni přesvědčení.... , tam kde není přesvědčení je týpek s pytlem strachu, s pytlem peněz, s pytlem technologických pomůcek, se zbraněmi, s omamným spříslibem čehokoli pro kohokoli kdo si řekne že je na prodej. No nechám těch smutných věcí, jak stojí psáno. Nemůžeš-li porazit svého nepřítele vychovej jeho děti, použij jeho prostředky proti němu samému. Myslím že nadešel čas si uvědomit co jsme jeden každý z nás zažili za posledních 25. let. Kde jsou naše naděje, kde jsou lidé ušlechtilých myšlenek, kde jsou ty nové zítřky, kde jsou svobodní šťastní lidé, děti, starci. Kde je to co stále nepřichází? A kde jsou zlaté poklady z bank všech zemí, kde jsou vlastníci našich vodovodních, kanalizačních, přenosových, energetických či jinýchpáteřních sítí. Kde jsou ochránci slabích a trpících, kde jsou svobodné informace, svobodné mysli? Nehodlám nikomu zjevovati jeho unikátní zjištění, nehodlám nikoho poučovat jak a kudy upírati svou mysl či pozornost. Jen Vám všem chci říci "toužím žít beze strachu, bez zničeného zdraví, bez podvodníků, zlodějů, vrahů. Ale netoužím žíti sám" tak s tím lidi zkuste něco udělat, dík

Vezsenyi Václav

326801

11.2.2015 7:38

RE: po utření slz....

timur 85.?.?.?

Reakce na 326801

je to v celku jednoduchý plán čo vedú Merkel a Obama - reči sú reči - rozbiť Donbas , vyhnať rusov, čas nehrá rolu, eskalovať vojnu, pomaly vyzbrojovať ukrainskú armádu, neustále provokovať rusov, spustiť útoky na pohraničné oblasti ruska, posielať prepadové jednotky do ruska, nedať možnosť mierovému riešeniu, vyzbrojovať a zvyšovať počty ajdarovcov a spol. a nech to trvá tri štyri roky -

326808

11.2.2015 19:23

RE: po utření slz....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 326801

Pane Václave, zkuste být optimistou, dobře to dopadne..
Pak dotaz - jak se na Hlasu Ruska dá odeslat komentář?? To musíte být nějak přihlášený nebo co ??
Ev. prosba - občas tam provokuje nějaký "Jan".. Napište mu prosím, at ty provokace nedělá tak okatě, je moc nápadný..
Děkuji předem.

326873

11.2.2015 19:59

RE: po utření slz....

veva3 89.?.?.?

Reakce na 326873

Opět Vás odkáži na mé komenty jinde zkuste třeba sv.tkol.m.as.info článek z 9.2 poslední článek z předmětného dne.

326876

12.2.2015 20:13

RE: po utření slz....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 326801

To všechno za 25 let, co jsme chtěli, nám přinesla svoboda a demokracie. Dodnes tyhle dvě slova, jsou zaklínadlem všeho dnešního dění a nikdo si netroufne o tom pochybovat. Ani Zeman. Všichni se modlí k demokracii, jako něco neměnného, nezpochybnitelného, věčného, nejlepšího a co nám za těch 25 let a celou svou tisíciletou historii předvedla? Samé čiré zlo, bezpráví, pomluvy, léčky, pokrytectví, podfuky, korupci, podrazy, sociální napětí, násilí a války. A všichni jako omámení tleskají, jak je to skvěle. A Čína, protože porušuje lidská práva, si své zkorumpované demokraty popravuje. Kdo to kdy viděl, aby se tohle dělo u skvělých západních demokratických hodnot? Kalousek by za západní demokratické hodnoty dal duši, jen se ho zeptejte. A co teprve, až přijde svoboda. To se teprve ději věci. Když se říká, západní demokracie, každý ví, že se bude krást. To není to nejhorší, ale když se řekne svoboda, tak to už se bude střílet, není nad boj za svobodu. Akorát tu svobodu, každý potřebuje k něčemu jinému. Jeden k loupení a vraždění a druhý k nastolení spravenějšího režimu. Říkám spravenějšímu,ne spravedlivému, i to je lepší, než jakékoli skvělé západní hodnoty.

326949

13.2.2015 21:06

RE: po utření slz....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 326949

Ano, Kalousek by za skvělé západní demokratické hodnoty dal duši, ale ne svoji. Třeba Schwarzenbergovou. [smích].

327042

13.2.2015 22:11

RE: po utření slz....

dub 89.?.?.?

Reakce na 327042

to by nemohl, ten žádnou nemá, už ji upsal[smích]

327043

11.2.2015 6:42

tu mas certe kropac

Bordelo Bill 66.?.?.?

Studena sprcha z dilny Stratfor
https://www.stratfor.com/weekly/germany-emerges?mc...

326802

11.2.2015 16:06

RE: tu mas certe kropac/ 9. bodů ke svobodě

veva3 89.?.?.?

Reakce na 326802

1. Použít nové technoligie..( promítání, na domy, na kostely....kamkoli
2. Zapojit svobodné mysli ( textaře, zkladatele, výtvarníky, vědce...( použít barvy, tony hudby, rytmus..)
3. Využít média na propagaci ( smyšleného záměru)
4. Zajistit bez-vadný, nepřerušitelný chod technologií
5. Bezpečnost.
6. 1. Požadavek ( poprosit o sdílení 1. Požadavku všechny sledující)
7. Generální lidovou stávku ukončit až po předání moci ozbrojeným složkám.
8. Občansky zajistit veřejná média.
9. Vyhlásit SVOBODU

326850

12.2.2015 0:37

RE: tu mas certe kropac/ 9. bodů ke svobodě

F&T 78.?.?.?

Reakce na 326850

A nezačínal takhle podobně ten puč na ukrajině?

9 bodů vypadá hezky, ale z lidí samotných to nevzejde. A vždy je velká šance, že výsledek povstání bude někým převzat. Podobně jako ten náš "samet".

326893

14.2.2015 14:05

RE: tu mas certe kropac/ 9. bodů ke svobodě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 326850

to by nefungovalo
současný systém nelze zlepšit nějakou manifestací stávkou či politickou akcí
proč? no protože je nejlepší jaký může být nic lepšího nám nemůže ukázat není tedy možné ho reformovat k lepšímu
je ale možné z logiky systému vystoupit a nahradit ho něčím jiným

327079

11.2.2015 8:01

Myslím, že se toho děje za oponou o trochu více...

abaxas 90.?.?.?

...než je nám tvrzeno!
Zde jsou nějaké informace.

326810

11.2.2015 8:18

Dalsi sebeukajejici clanek

vladuna 109.?.?.?

Prezident Putin vi nejlepe co dela, to ze nedela nic je to nejlepsi co dela, z toho co muze udelat. Je tezke nebyt zklaman z toho, ze Putin nechava Donbas napospas Porosenkovi a Ukrajine. Tak namisto toho, ze bychom vyjadrili sve nepochopeni a rozcarovani, vyhlasime to za nejlepsi reseni. Udelame z nouze ctnost. Vzdyt Putin sam nejlepe vi co je pro Rusko nejlepsi.
Videl jsem video na Youtube, odkaz tu na Zvedavci byl, co vsechno by proti Rusku nasledovalo, kdyby vojensky intervenovalo na Ukrajine. Na druhe strane pod nim byl komentar: blbost, bylo by to jako s Krymem. Kafrani, rezoluce, silna slova, ale nakonec by to vsichni stejne museli prijmout jako privlastneni Krymu. Nebo si snad myslite, ze Rusko kdy vrati Krym Ukrajine?
On ten spatny mir skonci az zacne Majdan v Moskve. Bude to o to slozitejsi, ze bude nepritel vnitrni i vnejsi.
A valka stejne bude. Ze neni nikdo tak sileny? Omyl. Copak nepamatujete doktrinu omezeneho jaderneho utoku [Reagan?].

326811

11.2.2015 8:36

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 326811

Mal by si zajst na rusku ambasadu a ponuknut sa Putinovi ako specializovany poradca pre Vychodnu Ukrajinu a riesenia otazky vztahu vojny a mieru.
Zjavne na to nema odbornikov. [zahanbení]

326813

11.2.2015 15:45

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

vladuna 109.?.?.?

Reakce na 326813

Dekuji za kompliment. To co jsem napsal je moje hodnoceni clanku. To je snad zde povoleno.

326848

11.2.2015 16:18

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326848

>To co jsem napsal je moje hodnoceni clanku. To je snad zde povoleno.
Ano, mate pravdu, je to tu povoleno, a musite si zvyknout na to, ze se tu vyrojuji ubozi rejpalove namisto snazivych diskutujicich. Tak to proste mezi lidmi je. Bohuzel.
Nicmene, ja se diskutujicimu pod skryvackou REBEL 1956 svym zpusobem nedivim (ale odsuzuji ho za neferovost), protoze vas predchazejici nazor je tak specificky, ze z nej nejde nejenom poznat, ale ani domyslet, jake asi je ve skutecnosti vase stanovisko - jestli takove ci onake. V podstate, jaky je vas nahled na jadro: kdo za primarni vyvinuti situace zodpovida, co se vlastne skryva v zakulisi. A to je v pohledu na celou situaci nejdulezitejsi. To, jak se udalosti posleze nabaluji, je zalezitost az nasledujici a svym zpusobem pochopitelna a jaksi i castecne omluvitelna.

326854

11.2.2015 17:53

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 326854

Mozem poprosit o vysvetlenie mojej neferovosti?

A skromne si myslim, zeaá k rejpalum nepatrim. Aj jemna ironia ma miesto v diskusii.

Je to vec uhla pohladu.

326863

11.2.2015 19:18

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 326863

Kolego, nemáš pravdu.. Kdybys tam dal tohoto smajlíka, tak je to ironie [smích] nebo [oči v sloup] . Pokud jsi dal tohoto [zahanbení] [zahanbení] tak to je vysměšný smajlík. Aspon to já takto chápu, ale může to být taky dáno úhlem pohledu (co jeden považuje za urážku, druhému může lichotit..). Takže příště s humorem, ano ?? [smích] [smích]

326872

11.2.2015 20:03

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

moucha 178.?.?.?

Reakce na 326872

Izraeli, jistě mě chápeš. Už mi ten humor nějak nejde přes pysky. [smích]

326877

12.2.2015 4:59

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326872

>Kolego, nemáš pravdu.. Kdybys tam dal tohoto smajlíka, tak je to ironie [smích] nebo [oči v sloup] . Pokud jsi dal tohoto [zahanbení] [zahanbení] tak to je vysměšný smajlík. Aspon to já takto chápu, ale může to být taky dáno úhlem pohledu (co jeden považuje za urážku, druhému může lichotit..). Takže příště s humorem, ano ??
>[smích] [smích]
Samozrejme, ze jsem mel v umyslu odpovedet diskutujicimu pod REBEL 1956, ale i dedci mohou byt nekdy zaneprazdneni, coz se prave stalo mne. Jak vsak vidim, zastal jste se me (nemohu uverit, ze takovy fenomen stale v dnesni spolecnosti nekoho ovlivnuje [mrknutí jedním okem] ). Dekuji.
Nicmene i za takoveto pro me vytecne konstelace odpovim panu pod REBEL 1956:
Myslite si, ze
>Mal by si zajst na rusku ambasadu a ponuknut sa Putinovi ako specializovany poradca
>
>Zjavne na to nema odbornikov.
je naprosto ferove? At uz se smajliky takovymi ci onakymi? Je to vase doporuceni realne? At uz je to
>vec uhla pohladu
anebo ta tri slova vubec nevezmeme v uvahu?
...
Vic se tim zaobirat nebudu, on si kazdy tak jak tak udela obrazek sam bez nejakeho predzvykaneho nazoru.

326896

12.2.2015 9:55

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 326896

Pre panov, co ich nasrdila moja "neferovost".

Najdite si na Zvedavcovi JE SLOVANSTVO CHIMERA? A mozno pochopite, co ste doteraz nechapali. Mne to pomohlo.

Tebe, vladuna, pomoze sa zorientovat, pochopit Putina a jeho odpor k akejkolvek vojne. Ja som, okrem inych, zmatene slova "A VALKA STEJNE BUDE." nenapisal, ale Ty. Tesis sa na nu? Ja nie. Preto ten cerveny vy-smejko. Ked len vtom je problem. Uz Tvoj nadpis je horsi ako 10 cervenych vy-smejkov.

Ja som ironiou reagoval na Tvoju... Morbidnost? Nie naopak. Tu sa urazat netreba, ale diskutovat.

Paralela: Mozno dnes volas po zasahu Ruska v Donbase a vstup VZ do CSSR nazyvas invaziou. Mozno. Aj to je uhol pohladu.

A este si opakovane a velmi pozorne precitaj, co Ti napisal anonym 46 okrem toho, ze sa Ta zastal a ze mna odsudzuje.

Takze, JE SLOVANSTVO CHIMERA? Pre koho ako.

326913

11.2.2015 8:42

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

kolokol 88.?.?.?

Reakce na 326811

No jo, to je pořád Putin, Putin. Jenže on opravdu není žádný car, jen prezident s omezenými pavomocemi v polookupačním politickém systému. No schválně. Kolik Moskvanů zvedne prdel a přijde 21.2. na Antimajdan vyjádřit podporu Putinovu úsilí o obnovení suverenity Ruska? Obávám se, že zas jen sotva pár desítek tisíc.

326815

11.2.2015 9:29

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 326811

Ano: hodně "objektivních" řečí. Pohled nad věcí.

ještě nikdy pohled nad věcí k ničemu nevedl.
Ti co se dívají z bezpečné vzdálenosti, ale mohou být spokojeni. Rozumí tomu.

326817

11.2.2015 11:53

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 326811

Než pustíš další podobný blud, jako tohle
>Nebo si snad myslite, ze Rusko kdy vrati Krym Ukrajine?

tak si nejprve dohledej, co delá americká banka a jedna evropská společnost s hlavne norskými detmi, a jaký kšeft s tím chystají i v Rusku. "Norské projekty".
neco z toho je tady https://www.youtube.com/watch?v=kvxacR6moBM

Když tyhle sociálky dokáží až kradnout a unášet deti, proč by si Rusové nemohli odebrat Krym, když se UA k nemu chovala jako opravdu k cizímu a prišla k nemu jako slepý k houslím (Krym byl spíše Rusku ukradený, než by si ho ukradli Rusové).

326830

11.2.2015 16:12

RE: Dalsi sebeukajejici clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 326811

USA se bojí uveřejnění ruských satelitních snímků tragédie 9/11
A TO TEPRVE BUDE TEN SPRÁVNÝ ČLÁNEK !!!!!

http://www.nwoo.org/2015/02/11/usa-se-boji-uverejn...

326853

11.2.2015 8:30

Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...

QuoVadis 83.?.?.?

Muze mi nekdo vysvetlit, proc nemecti politici tak podporuji amricke plany resp. velice malo oponuji americke vlade (lepe receno jejim porucnikum (Neocons / Bilderberg a dalsi))?

Osobne si myslim, ze jsou nejakym zpusobem vydirani, neverim tomu, ze by to delali dobrovolne. Treba ohledne jeste platnych zakonu (SHAEF), podle kterych Nemecko je vlastne jen Spolecnost s rucenym omezenim (GmbH) a ne zadna svobodna zeme s vlastnimi zakony. Nemcum nepatri v jejich zemi podle techto zakonu nic a veskere vlady, soudci atd. dodnes jsou vlastne ilegalni... Da se googlovat "SHAEF-Gesetze, SHAEF law a pod. - povalecne zakony Spojecu (Allierte).

Mimochodem, podle platnych zakonu tehdejsi NDR bylo nemecke sjednoceni ilegalni, v podstate anexe. O zmene statniho zrizeni nebo statutu (jako spojeni s SNR) mohlo tenkrat rozhodnout jen referendum, ktere se v NDR nekonalo. Na toto poukazal nedavno i Putin, ale Presstitute-Media to samozrejme nezverejnila.

326812

11.2.2015 9:48

RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 326812

„Monkey business“ tento výraz by to asi charakterizoval najlepšie.

Piata kolóna, za socializmu reprezentovaná hlavne DISIDENTMI fungovala a funguje naďalej úplne rovnako aj na západe od bývalej Železnej opony.

Nemecko je stále okupovaný štát a jeho zahraničná a v značnej miere aj vnútorná politika bola a je určovaná globálnou mocnosťou. Nemôžeme sa čudovať, že sa za 70 rokov vytvoria stereotypy správania, ktoré sú nelogické, majú však určitý základ so skúsenosti v minulosti. Súčasné opice v zahraničnej politike vedia, že ak polezú na rebrík svojich názorov dostanú výprask od ostatných, hoci nevedia čo je vlastne zlé na lezení po rebríku a prečo sa naň vôbec dakedy liezlo.

Je ťažké vysvetliť chovanie našich vlastných politikov? Pozrite sa na ich výplatné pásky a iné zdroje príjmov a pochopíte. Ináč za 25 rokov „Monkey bussines“ už tiež urobil z našej politickej scény vo veciach zahraničnej politiky poriadny absurdistan.

326819

11.2.2015 16:59

RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...

QuoVadis 83.?.?.?

Reakce na 326819

Nejak nemuzu pochopit, ze by se takova Merkel, Gauck nebo podobni nechali zlakat penezi... Ale nikdy nerikej nikdy..
Na druhou stranu je zarazejici, ze prave tito vysoce postaveni nemecti politici jsou ve spojeni se STASI casto jmenovani (Akte Rosenholz --> CIA koupila soubor tajnych STASI akt (381 CD-ROMs) od byvaleho KGB clena v roce 1992 za 75.000 US$.)
Jednak se s nimi da vydirat a jednak 'schovat' pripadnou spojitost CIA se STASI nebo taky STB u nas... (Dolejsi - Analyza 17. listopadu)

326858

11.2.2015 20:20

RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...

lubosmat 95.?.?.?

Reakce na 326858

Nie sú to vždy len peniaze, spektrum osobností a spektrum ich názorov je veľmi široký.

Na našu smolu to nastavené sito výberu tých správne zmýšľajúcich, lojálnych, prípadne nejakým spôsobom vydierateľných politikov, ktorým sa umožnilo dostať do vysokej politiky funguje geniálne a už dlhú dobu.

Takíto adepti sú bez toho aby to len tušili „pozitívne“ lustrovaní, a posúvaní vo svojom snažení stále vyššie, až sa dostanú na tú správnu pozíciu, kde urobia presne to, čo sa od nich očakáva.

Použil by som prirovnanie: ak chceš v lese tigra od seba odplašiť zoberieš si so sebou psa, no a ak ho chceš k sebe prilákať, tak si so sebou zoberieš do lesa kozu.

Veľakrát v živote ste sa určite mnohí ocitli pred voľbami: „kto nekradne – okráda vlastnú rodinu, alebo kto zaváha nežerie“, ak ste sa zachovali čestne: ponuky sa postupne zmenšovali, až ste na tú svoju poctivosť postupne došli do nemanic.

Iní ľudia nezaváhajú a zoberú tú lákavú možnosť si pomôcť, však ja si zaslúžim a čo tam po tom, aj tak na to nikto nikdy nepríde, a keby sa aj na to prišlo „kamaráti“ pomôžu, aké krásne je „byť za vodou“ a nech si hovorí kto chce, čo chce.

Lenže potom keď ti priložia "kamaráti" nôž na krk, zabudni čo si mal včera na večeru a poslúchaj.

Na UA je krásne vidieť čoho sú takí poslušní účeloví panáci schopní.

326879

12.2.2015 8:12

RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 326879

Uz jsme o tom se znamymi casto diskutovali. Mnozi mi rikaji, neodsuzuj ty politiky, nevis, jak by ses choval ty, kdyby ses dostal to jejich pozice.... Takze v podstate jednani a chovani politiku ospravedlnuji....
Osobne si to predstavit neumim, protoze jsem uz parkrat takovou "sanci" odmitl - pocinaje nucenim do komunisticke strany, ktere jsem odmital tak dlouho, az to melo dopad na me zamestnani, ale presto jsem odolal [smích]
Ale z vlastni zkusenosti vim, ze spousta lidi neodola, majetek, penize jsou prilis velke lakadlo, droga, ktere ne vsichni odolaji...

S tim urcite ti "panove nahore" (nebo 'Andele na kuru' (Haleluja), jak zpival Nohavica) pocitaji a vyuzivaji toho.
Pokud lide uz od mladi v takove protekci vyrustaji (mladeznicke politicke organizace, ratolesti milionaru a miliardaru, stinovi milionari (Kellner)), tak jim casem vubec neprijde, ze delaji neco necestneho a obohacuji se na ucet jinych... Co s tim delat ? Vzhledem ke korupcnosti/vicetridnosti (pro chude/bohate) existujiciho systemu (vcetne justice) se spravedlnosti da asi tezko dovolat. Reseni ?

326900

12.2.2015 15:44

RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 326900

Dnešná politická kultúra je ako chlpaté sito, všetko kvalitné, okrúhle a dobré vypadne a len kostrbaté, hranaté a lepkavé zostane.

Nič iné sa robiť nedá, len zmeniť to sito na kvalitnejšiu triedičku, kde sa to, čo je dnes elitou stane odpadom a diamanty sa dostanú tam kam majú.

Keď je diamant primoc veľký v site zostane, ale to je veľmi zriedkavé.

326931

13.2.2015 7:50

RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...

QuoVadis 83.?.?.?

Reakce na 326931

Taky si to myslim. Spousta mladych naivnich politiku si mysli ... 'trochu si napakuju kapsy a pak se zase rozloucim'. Ale jak se clovek stane jednou soucasti tohoto parazitniho systemu, neni cesty zpatky (a to by si kazdy mel zavcas uvedomit). O to se system uz postara...

V lepsich pripadech ztrata pozice, nejakeho majetku, v horsich pripadech nejaka ta zaloba, obvineni (treba takovy DSK - Dominic Strauss Kahn/IMF, nebo Julian Assange/WikiLeaks), v nejhorsich pripadech to muze koncit tragicky (treba Saddam, Bin Ladin a take mnoho vedcu a zamestnancu pracujicih pro CIA, laboratore vyvijejici chemicke a bilologicke zbrane atd... - nekdy se to da zkamuflovat treba zricenim letadla pod falesnou vlajkou - viz treba Lockerbie 1988).

Ne nahodou to pripomina mafianske zpusoby... A to se tyka nejen politiky, bankovnictvi, tajnych sluzeb, tajnych laboratori, vedy, ale treba taky i cirkve.

326983

11.2.2015 9:06

Život je život a smrť je smrť.

lubosmat 195.?.?.?

Špatný mír zní jako parafráze humanitárního bombardování.

„Humanitárne bombardovanie“ malo priniesť rýchlejšie ukončenie bojov a minimalizáciu obetí konfliktu, primárny cieľ bol však zastrašiť civilné obyvateľstvo podporujúce „nesprávnu stranu“ a donútiť „protistranu“ ku kapitulácii, takže žiadne „Humanitárne bombardovanie“ sa nekonalo, bola to len obyčajná nehumánna vojnová operácia so strategickým cieľom vojensky si podrobiť a neskôr úplne ekonomicky ovládnuť „neposlušnú“ krajinu.

V ukrajinskom konflikte nie je isté nič, prímerie sa stáva zámienkou na preskupenie vojsk pred ďalším útokom, humanitárny koridor na evakuáciu civilistov sa stáva platformou pre zásobovanie armády, jedna strana obviňuje druhú, že bojuje s neexistujúcou armádou duchov....

„Špatný mier“, máme ho chápať ako škaredý, zlý, úbohý, vynútený alebo potupný mier?

Mier je kompromis na ktorý musia pristúpiť všetky strany konfliktu. Problém je, že sa zatiaľ ani poriadne nedohodli kto bojuje, či bojuje a za čo bojuje, kto je agresor, kto domobranca, kto vyhráva, kto prehráva alebo či je na šachovnici pat.

Isté je len jedno vo vojnovom požiari zomierajú ľudia!

Paradoxom je, že podpaľač obviňuje z nedostatočného hasenia protipožiarne jednotky, ktoré na zásah neprivolal a ani im prediktívne nedovolí sa hasenia zúčastňovať.

Putin úž dávno navrhoval vytýčenie demarkačnej línie a na jej základe zastavenie bojových akcií obidvoch strán konfliktu, tu je ale kameň úrazu – Kyjev vytvorenie žiadnej čiary naprieč „zvrchovaným“ územím UA nepripustí, a ak, tak to bude podmieňovať odchodom ruských vojsk z Krymu, prípadne inou stupídnou požiadavkou.

326816

11.2.2015 10:54

RE: Život je život a smrť je smrť.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 326816

Konflikt má jen jediné řešení a to,že národ podřízený kyJewu vezme vidle a napíchá je do prdelí těch oligarchů,jejich pomocníků a rádců z USA....do té doby se nic podstatného směrem ke klidu nepohne....musí poznat,co je pro ně nejlepší sami a sami to i udělat.A to jej bude stát ještě hodně úsilí a utrpení... [pláč]

326828

11.2.2015 9:29

Video co by bylo kdyby...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Videl jsem video na Youtube, odkaz tu na Zvedavci byl, co vsechno by proti Rusku nasledovalo, kdyby vojensky intervenovalo na Ukrajine.

Má někdo odkaz na to video?

326818

11.2.2015 10:50

Jo, damy a panove,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

za potupu u Stalingradu nemohou Rusi ocekavat prizen. Nastala totiz chvile odplaty. Takove je smysleni v Berline. A vlastne i ve Washingtonu a celem Zapadu. Navzdory protizidovskemu valecnemu zamereni se doufalo, ze se Zapad nakonec nejak podeli o cast Ruska, zel, zel, zel. A ted vyvera na povrch ta horkost a promenuje se v novou nadeji. To je veskere pozadi soucasneho politikareni.

326827

11.2.2015 12:06

Velmi dobrý článek.

oijkio 91.?.?.?

Ve všech částech konzistentní s mnoha zdroji které sleduji.
Výborný přehled.

326835

11.2.2015 12:30

Řešíme problémy, které máme velmi malou šanci ovlivnit.

jh111 185.?.?.?

Řešíme věci planetárního významu a dvorek je podělanej od slepic.
Nedávno zazněla věta, která mohla vyvolat uragán.
Proti níž byl kundí rachot pouhým vánečkem.
Ale opět to prokázalo to, že většina Čechů nad politikou neuvažuje, natož aby ji vyhnala do ulic.
Také to nade vší pochybnost prokázalo,
že kartičkové protesty musely být připraveny a zaplaceny jako provokace.

O co tedy šlo?


O veřejné přiznání, že televize lže jako Rudé právo tisklo.
O přiznání, že televize nepodává objektivní informace a že má nařízený úhel pohledu z Bruselu.
Nařízený úhel pohledu měli i komunisti a proti tomu se předsi vedla vítězná velká sametová revoluce, nebo né?

Jestliže tohle všechny nechá v klidu, je to velmi, velmi špatné.

Jestliže je národ veden propagandou
je to, představíme li si republiku, jako námořní koráb.
A u kompasu je člověk s nařízeným úhlem pohledu.
Tak co takový člověk hlásí kapitánovi o směru kam pluje loď?
Takový člověk sabotuje plavbu a maří práci ostatních námořníků.
Taková loď nedopluje ke stanovenému cíli.

326837

11.2.2015 13:28

Polopravdy, klamstva a manipulacia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Dobry den.

Zatial som necital reakcie na clanok, urobim to az neskor.
Ale precital som si clanok a musim konstatovat, ze jeho autor nevie o geopolitike absolutne nic.

Vzhladom k tomu, vyznievaju rovnako nedoveryhodne aj jeho "informacie od doverneho zdroja" ktore su bud polopravdy zasadene do uveritelneho kontextu, co ich robi este nebezpecnejsimy, alebo su to informacie uvarene z cistej vody, cize neoveritelne klamstva.

Viacere informacie su dokonca overitelne klamstva.
Tak teraz neviem, ma zmysel ponukat nam taketo polopravdive a manipulativne clanky?
A dokonca platit za ich preklad.
Nepaci sa mi to.

Ak to mala byt ukazka medialnej manipulacie, tak to beriem, ale treba to poriadne oznacit a upozornit na to, ze clanok je manipulativny a bol s takym zamerom aj pisany.

Ked budem mat viac casu, rozpisem to podrobnejsie.

326840

11.2.2015 16:29

RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 326840

je to len a len uhol pohľadu, a iste nie všetkých -a vôbec nie tých čo s týmto článkom súhlasia

326855

11.2.2015 17:11

RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 326840

Ak sú tvoje informácie rovnako kvalitné, ako tvoja gramatika, ktorá sa zase nepáči mne, tak ďakujem pekne:

>Vzhladom k tomu
sa v slovenčine nepíše, správne je "vzhladom na to"

>nebezpecnejsimy
už si konečne zvyknite maďarsky(bez urážky) a podobne nárečovo ladení, že v množnom čísle prídavných mien je "i"
"nebezpecnejsimi". To už lepšie vyzerá všade rovnaké i/y.

Teraz k filozofii tvojej kritiky. Sotva sa tu nachádza nejaká väčšina žerúca seno, tak ak niečo naozaj chceš, tak to napíš a nerob sa prehnane dôležitý. Kdesi na tejto stránke je výzva "pište jen máte-li CO ríct". Takže píš až potom, čo si pre to urobíš viac času. Tu asi nikto nikoho nenaháňa.

Potom je všeobecný problém na internete garantovať dôveryhodnosť kohokoľvek príspevku, teda vrátane tvojho. Ľudia sa na takú diaľku spoznávajú oveľa pomalšie, nevidia si až tak dobre "do dvora", a megarýchlosť internetového pripojenia s tým takmer nič neurobí.

Tvoj príspevok zhruba pripomína ... "vážená dámo, teď si udeláme nejakou prestávku, a když na to bude více času, tak mužeme pokračovat" [velký smích]

Sotva tu urobíš nejaký geopolitický zázrak, o ten sa pokúšali už onakvejší politici a novinári. Dá sa možno zhrnúť do pár viet... Anglosaským a im podobným rabovačom už nestačí územie Indiánov a výpalné z kolónií, potrebujú viac. Odôvodňujú to občas rizikom množenia iných etník, ktoré zároveň používajú proti pôvodným miestnym kultúram (vrátane európskych). No a teraz skús ty so svojím zázrakom.
...americký sen, novodobý šat gréckych sirén

326859

11.2.2015 18:24

RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 326859

.. oj mudro pises.... uznavam. Skoda, ze mudrost tvojho prispevku konci hned v piatom riadku... [pláč]
Len kratko k tej gramatike - "nebezpecnejsimi" sa konci na makke i z trocha ineho dovodu ako pises, ale vysledok je, uznam, rovnaky [smích]... ale pobavil som sa na tvojom mudrovani... Kdesi som cital, ze mudry clovek moze blbnut, no blb nech radsej nemudruje...
A teraz k veci... pises, ze Anglosasskym (ano, spravne sa to pise s dvoma s) rabovacom nestaci ich uzemie. Mozno je to pravda... no nevidim, ze by to svoje uzemie nejak nasilne rozsirovali... co vidim je, ze rusom skutocne ich uzemie nestaci, ked sa snazia rozrastat ako za cias zssr...

326867

11.2.2015 20:51

RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 326867

Kto kolonizoval Severnú Ameriku, Austráliu, Nový Zélenad, Afriku, Indiu atď? Pokiaľ viem, tak Angličania - Anglosasi.

A Rusko sa nesnaží rozrastať, z dejepisu predsa dobre vieme, že Kyjev bol kedysi hlavné mesto Kyjevskej Rusi, a v tých časoch ešte nikto ani len netušil, že na svete bude nejaká Ukrajina. Ak prídu Rusi do Kyjeva, nebude to okupácia, ale návrat domov [velký smích]

326881

11.2.2015 21:46

RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 326881

... kolonizovania, ktore spominas sa naozaj udiali.... to je fakt. Ja som ale spominal MODERNU Europu. V modernej Europe sa taketo kolonizacie ako nam predviedlo rusko nestali snad od skoncenia 2 sv. vojny.
Takze ked Kyjev bol kedysi hlavnym mestom Kyjevskej Rusi, tak maju akoze rusi v sucasnosti pravo na kolonizaciu Ukrajiny? Tak ti dovolim pripomenut, ze po starocia bola napriklad Bratislava sidlom Madarskych panovnikov.... takze ak pridu Madari do Blavy, bude to "len" navrat domov.... [smích]

326886

11.2.2015 21:36

RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 326867

>Mozno je to pravda... no nevidim, ze by to svoje uzemie nejak nasilne rozsirovali...

Nuž tak si kúp ďalekohľad, aby si to videl...
tiež môžeš pohľadať prídavné mená, ktoré sa v množnom čísle nekončia na "mi" (pravidlo mi, ami hovorí len to isté).
Neviem, čo by na to povedal Anglosass, ale slovenčinárom by sa to zasyčanie na konci asi nepáčilo. Možno tak ešte Nemcom.

Ten tvoj sarkazmus hneď v prvých 4 slovách si strč za klobúk, a keďže v tom príspevku oveľa viac nie je, tak aj ten. Ibaže by si ho miesto omáčky konkretizoval.

Tiež pozor, Anglosassom sa už podarilo dostať svoje písmenká doprostred toho zSSr. Či ty tiež nebudeš potomok dajakého Anglosasa, vieš, toto nemáme asi nikto isté.

326885

11.2.2015 22:01

RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 326885

... no nech pozeram do toho dalekohladu z kazdej strany, nic take v modernej Europe nevidim... daj nejaky priklad, lebo sa v tom akosi stracam... [smích]

[velký smích] ta slovencina ti velmi nejde... teda pises celkom OK, no nesnaz sa, prosim, vysvetlovat pravopisne poucky, lebo sa len zamotavas... (mi/ami sa tyka podstatnych mien a nie mien pridavnych)... uz som pisal, ze mudrovat sa u niekoho nemusi vyplatit... [smích]

326888

11.2.2015 22:35

RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 326888

>mi/ami sa tyka podstatnych mien a nie mien pridavnych

no dobre, tak aby som si nemusel domýšľať a ty mi to nevracal mojím menom tak napíš odpoveď z akého iného dôvodu:

>Len kratko k tej gramatike - "nebezpecnejsimi" sa konci na makke i z trocha ineho dovodu ako pises

Miesto mudrovania si to mohol napísať hneď, a nie to potom dodatočne študovať.

Sa strácaš nielen v gramatike ale aj napr. v tom humanitárnom bombardovaní YU a podobne. Rovnako kvalitne vysvetľuješ aj prítomnosť US vojakov na starom EU kontinente, ktorý čistou náhodou rádovo prevyšuje počet tých Ruských.

Moderné je nie iba to, čo nazveš moderným ty. Moderný svet je taký, ktorý nestojí na výpalníctve a pyramídových hazardoch. Ktorý neklame ľudí tak ako ty. Nechce sa mi veriť, že pri tej tvojej toľkej inteligencii/či skôr chytráctve si tak extrémne neinformovaný. Robíš si tým posmech aj z ľudí, ktorí tieto konflikty cítia na vlastnej koži. Funguješ tu ako odstrašujúci príklad. Vyjadruješ sa k niečomu, čomu vôbec nerozumieš. Úroveň tvojho zmýšľania je podľa predošlého zatiaľ len na úrovni diktafónu.

326890

12.2.2015 20:19

RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 326890

Tu gramatiku ta rad doucim [smích] pre zaciatok vysvetlenie toho "i" v slove "nebezpecnejsimi". Koncovka pridavnych mien pre plural instrumental je VZDY "mi" (http://pages.citebite.com/u4s1r9u9g3juv)

[velký smích] Ale to ty mne napises, ze sa stracam v gramatike? Eej vesely chlapik si ty [smích]

Ja som nieco pisal o humanitarnom bombardovani YU? Nikdy som ziadne bombardovanie neobhajoval a som maximalny pacifista, ale fakty su fakty.
Ked sme uz pri tejto teme, tak ti odporucim dostudovat fakty a zamysliet sa nad tym, co sa v YU pred tym bombardovanim dialo a kolko vojnovych zlocincov bolo nutne odsudit po skonceni bombardovania.
Pritomnost US vojakov na starom EU kontinente? A kde presne myslis? u nas? lebo rusky vojaci tu veruze boli +- 20 rokov... a vies co tu robili? Nie ? tak ti to pripomeniem. Strielali tu do civilneho obyvatelstva v case mieru! To robia aj US vojaci na starom kontinente?
Neviem ake vypalnictvo myslis a pyramidovy hazard si jeden pamatam - bol to bolsevicky system u nas...
Nerobim si nikdy posmech zo slusneho cloveka. Ale ked sa niekto sam zosmiesni nezmyselnym prispevkom, tak si dovolim zareagovat.
To, ze si myslis, ze nerozumiem tomu, o com pisem, je OK. Vsak co mi uz len mas napisat, ked sa ti chybaju argumenty?

326950

11.2.2015 15:38

Na Ukrajině bojují jednotky států NATO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Pokud je tato zpráva plně pravdivá, potom se nelze divit, že budou chtít / Merkelovna / a další , zastavit boje za každou cenu!!! Má se jednat o cca 2 500 vojáků!!!




http://www.nwoo.org/2015/02/11/na-ukrajine-bojuji-...

326847

11.2.2015 18:37

RE: Na Ukrajině bojují jednotky států NATO

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 326847

Ak to je pravda, prečo o ich vyvedení z kotla Angela a Fransuá rokujú s Putinom a nie so Zacharčenkom a Plotnickým?
Ale - prišli tam bojovať a zabíjať, preto by mali na vlastnej koži pocítiť to, čo chystali Novorusom. A až potom nech vedenie NATO vysvetľuje, čo tam vojačikovia robili a kto ich tam poslal. Ale je možné, že tí vojaci (teda ak sú tam) úprimne veria (propagande), že sa tam skrývajú nejakí zlí teroristi.

326868

11.2.2015 21:04

akorát beží prímý prenos z Minska

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

http://politikus.ru/events/42986-lidery-normandsko...

co by se s tím jiné média tolik namáhaly

326882

11.2.2015 21:18

další oblbovací článek

Nikdo (original) 212.?.?.?

Spousta zbytečných obřezaných řečiček o ničem, které jsou zcela mimo realitu v hlavních věcech a jsou prokládány pravdami, aby to nebylo snadno poznat.

326883

12.2.2015 0:11

Pre anonymov 95 a 168 (Su 2 in 1?)

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Ktosi, mozno si to bol Ty, tu napisal, ze Rusko je 50 Km okolo Moskvy...

1. Pojem Kyjevska Rus mi nebudes vediet vysvetlit ani dejesne, ani slovotvorne a ani nijak inaksie. Preco? Odpoviem na konci.

2. Prave z cias Kyjevskej Rusi zostali nam na Slovensku zive pamatniky:

1) Ruska Voľa okres VT
2) Ruská MI
3) Ruská Bystrá SO
4) Ruská Kajňa HE
5) Ruská Nova Ves PO
6) Ruska Poruba HE
7) Ruská Voľa nad Popradom SL
8) Ruské Pekľany PO
9) Ruský Hrabovec SO
10) Ruský Potok SV
11) Ruskov KS
12) Ruskovce BN
13) Ruskovce SO
14) Rusovce BA
a este Ruský Kručov SP. Dnes uz len Krucov. Taki primitivni dedinski zaslepenci ako Vy to Ruský z nazvu vypustili. Mozno raz bude AMERICKÝ...

V jedndj veci s Vami suhlasim: "...blb nech radsej nemudruje." a na mudreho, ktory blbne, akosi nevyzerate. Len tolko. [bliji]

326892

12.2.2015 12:14

Euro na minimu protože té žebrotě z toho dají...

Adam.. 79.?.?.?

17,5 miliardy dolarů.Pakáž žebrácká.

326915

12.2.2015 15:45

RE: Euro na minimu protože té žebrotě z toho dají...

dub 89.?.?.?

Reakce na 326915

nebojte, převážnou část z těchto zdrojů vyrabovali v čechách a dalších koloniích.
on genosse guvernér "špagát lucerna" singer ne nadarmo devalvuje korunu jak o závod, aby mohli cizáci rabovat za méně hajzlpapírků. přece nebudou svinstva ve slovanských zemích paltit ze svého, když si to slované mohou platit sami.

326932

12.2.2015 19:36

Zaplatí si své

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 326932

https://www.youtube.com/watch?v=CJ81xkUnfUY

326946

12.2.2015 23:04

RE: Euro na minimu protože té žebrotě z toho dají...

moucha 178.?.?.?

Reakce na 326932

Soudruh Singer neplní úkoly jak má, soudě podle "rezerv" ČNB, bude brzy nahrazen schopnějším kádrem. [smích]

326959

12.2.2015 19:26

Postřeh Z AC24

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

# Richard 2015-02-12 00:58
Doporučuji opakovaně shlédnout.

Baba a francouz zaujali pozice u dveří a jsou okamžitě připraveni vítat..
Situace je více než zajímavá... Putin vchází do dveří, za zády Lukašenka který se k němu chová z velikým respektem, francouz přiskakuje a baba sebou směrem k Putinovi také hnula kostrou ... hm ... žena ... vládce Německa ..)
Lukašenko v podstatě stále pozoroval Putina a byl vůči němu MAXIMÁLNĚ vstřícný.
(malé odskočení. Jeho dřívější jednání jakoby nasvěčovalo že Bělorusko nejde z Ruskem ale jeho chování zde svědčí o velké úctě a respektu... jak je to s tím Běloruskem doopravdy...)
A podávání rukou ....
Holande přiskakuje a to doslova k podání ruky a i babu předbíhá....
( naprostá podřízenost, chuť dát najevo že nechce zavdat žádnou příčinu k pocitu že je nějak zaujatý či nedejbože nepřátelský... a tento pocit že toto musí ukázat je tak silný že i babu předběhl... a to Holande zná protokol a dodržuje ho zcela hladce. Jak silné pocity měl když viděl Putina ? ... i protokol porušil..)
A Putin pokračuje ...všiměte si že k babě postoupil ale baba ho nenechala dojít a rychleji než on dokončila přiblížení a podala ruku.
( její postoj a jednání podle mne není o úctě ale je to kombinace respektu a obavy aby Putina nepopudila ... ale je silnější než Holande a myslím že má obavu jak toto všechno dopadne..a dále...)
Putin upozorňuje babu že nevidí Porošenka ( ale z pohledu Putina je jasné že že přesně ví kde Porošenko je. Baba se okamžitě ujímá řešení situace a vystrnadí panáčkujcího francouze a gestem vyzve Porošenka k podání ruky.
( a tady je to zajímavé.... Podle mne bylo Putinovi nepříjemné že si baba a francouz zabrali v podstatě místo kde mohli s ním komunikovat jen oni a Porošenka nechali čekat opodál. Myslím že se projevilo i přez veškeré nepřátelství že Porošenko je jakoby jejich, že je v situaci která je pro něj téměř bezvýchodná a ti dva kterých si Putin podle mne neváží ho nechali stát a čekat jakoby v koutě. A podle mne Putin nechce navodit a ani připustit situaci že se rozhoduje o ,,jakoby jeho" lidech v Německu a Francii. A Porošenko musel též dojít až k Putinovi aby se podání ruky vůbec uskutečnilo....)
Ale pokračování stojí za to. Při pohledu do tváře Porošenka a podání ruky si Putin otírá ruce o sebe. A nijak to neskrývá. Nikdo o tomto gestu nemůže říci že to bylo utření ruky ale všichni to tak chápali.
pak je střih a to mne mrzí ...
A další dějství ....
přistrkování židlí ... Lukašenko za Putinem ... přistrkování židle ... baba celou situaci čte a snaží se oficiální část co nejrychleji ukončit. A všichni věnují většinu pozornosti Putinovi......
A vlastní sedání... kdapak si sedl první ..... A pak si všiměte kdo jak sedí... kolik zabírá místa a jak má ruce.....
Je toho tam mnohem víc ale dlouhý text je pro mne problé...Automaticky kráceno

326945

13.2.2015 3:48

RE: Postřeh Z AC24

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326945

>francouz přiskakuje

>Holande přiskakuje a to doslova k podání ruky a i babu
>předbíhá....
>( naprostá podřízenost, chuť dát najevo že nechce zavdat žádnou příčinu k pocitu že je nějak zaujatý či nedejbože nepřátelský... a tento pocit že toto musí ukázat je tak silný že i babu předběhl... a to Holande zná protokol a dodržuje ho zcela hladce. Jak silné pocity měl když viděl Putina ? ... i protokol porušil..)
Pane, vas rozbor je uzasny, videl jsem tu scenku, davam vam za pravdu, zhostil jste se toho doslova jako filmovy reziser...; nejste nahodou od fochu?
Vyjmul jsem ted popis francouzskeho prezidenta zamerne, ano, byl tam takovym kasparkem..., a vite proc? Sefkou te sachove hry je Nemka, predchazejici skladani dosavadních uctu u Obamy a i prevzeti dalsich pokynu, jak pripravit pudu pro amiky na ovladnuti Ukrajiny to jasne zviditelnuje, a to si ten francouzsky kasparek urcite uvedomuje, nezbyva mu proto nic jineho, vzdyt se jedna o pristi nobelovku za mir - zasluha o snizeni stavu armad...!!!!!!!!
[oči v sloup] [bliji]

326974

13.2.2015 8:42

RE: Postřeh Z AC24

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 326974

No tak tuhle nobelovku určitě nedostane nikdo z EU,ale opolčenci za tu redukci UA-army..... [chechtot]

326989

13.2.2015 14:57

RE: Postřeh Z AC24

prorok 88.?.?.?

Reakce na 326945

Domaci zabijacky u nas probihaly takto: pasik se predne nesmel vylekat, adrenalin snizuje kvalitu masa. Proto jej hospodyne opatrne lakala z krmniku vonavou kukurickou, zatimco reznik a byl v zakrytu a ostatni domaci se chovali velmi pratelsky a mirumilovne. Kdyz si pasik vychutnaval pamlsek a povylezl z chlivku nenapadne se mu dala pres hlavu obnosena zastera hospodyne (to kvuli pachu) a reznik hbite prilozil porazeci pistoli mezi jeho oci.

To otirani rukou muze byt gesto, podobne jako ono Pilatovo.

327013

13.2.2015 15:41

RE: Postřeh Z AC24

dub 89.?.?.?

Reakce na 326945

1*[smích]

327017

Příspěvků: 62

11.02. 04:04 v.v.  po utření slz....
11.02. 07:38 timur  RE: po utření slz....
11.02. 19:23  RE: po utření slz....
11.02. 19:59 veva3  RE: po utření slz....
12.02. 20:13  RE: po utření slz....
13.02. 21:06  RE: po utření slz....
13.02. 22:11 dub  RE: po utření slz....
11.02. 06:42 Bordelo Bill  tu mas certe kropac
11.02. 16:06 veva3  RE: tu mas certe kropac/ 9. bodů ke svobodě
12.02. 00:37 F&T  RE: tu mas certe kropac/ 9. bodů ke svobodě
14.02. 14:05  RE: tu mas certe kropac/ 9. bodů ke svobodě
11.02. 08:01 abaxas  Myslím, že se toho děje za oponou o trochu více...
11.02. 08:18 vladuna  Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 08:36 REBEL1956  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 15:45 vladuna  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 16:18  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 17:53 REBEL1956  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 19:18  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 20:03 moucha  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
12.02. 04:59  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
12.02. 09:55 REBEL1956  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 08:42 kolokol  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 09:29 martin bareš  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 11:53 ppppp  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 16:12  RE: Dalsi sebeukajejici clanek
11.02. 08:30 QuoVadis  Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...
11.02. 09:48 lubosmat  RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...
11.02. 16:59 QuoVadis  RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...
11.02. 20:20 lubosmat  RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...
12.02. 08:12  RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...
12.02. 15:44 lubosmat  RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...
13.02. 07:50 QuoVadis  RE: Duvod chovani a jednani nemeckych politiku ...
11.02. 09:06 lubosmat  Život je život a smrť je smrť.
11.02. 10:54 Emil Robot  RE: Život je život a smrť je smrť.
11.02. 09:29  Video co by bylo kdyby...
11.02. 10:50  Jo, damy a panove,
11.02. 12:06 oijkio  Velmi dobrý článek.
11.02. 12:30 jh111  Řešíme problémy, které máme velmi malou šanci ovlivnit.
11.02. 13:28  Polopravdy, klamstva a manipulacia.
11.02. 16:29  RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.
11.02. 17:11 ppppp  RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.
11.02. 18:24  RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.
11.02. 20:51 Malý a zvedavý  RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.
11.02. 21:46  RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.
11.02. 21:36 ppppp  RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.
11.02. 22:01  RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.
11.02. 22:35 ppppp  RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.
12.02. 20:19  RE: Polopravdy, klamstva a manipulacia.
11.02. 15:38  Na Ukrajině bojují jednotky států NATO
11.02. 18:37 Malý a zvedavý  RE: Na Ukrajině bojují jednotky států NATO
11.02. 21:04 ppppp  akorát beží prímý prenos z Minska
11.02. 21:18 Nikdo (original)  další oblbovací článek
12.02. 00:11 REBEL1956  Pre anonymov 95 a 168 (Su 2 in 1?)
12.02. 12:14 Adam..  Euro na minimu protože té žebrotě z toho dají...
12.02. 15:45 dub  RE: Euro na minimu protože té žebrotě z toho dají...
12.02. 19:36  Zaplatí si své
12.02. 23:04 moucha  RE: Euro na minimu protože té žebrotě z toho dají...
12.02. 19:26  Postřeh Z AC24
13.02. 03:48  RE: Postřeh Z AC24
13.02. 08:42 Emil Robot  RE: Postřeh Z AC24
13.02. 14:57 prorok  RE: Postřeh Z AC24
13.02. 15:41 dub  RE: Postřeh Z AC24

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 282