Diskuze k článku

Protokoly jsou nyní přepisovány

Příspěvků 116

10.2.2015 1:33

Pravdivost protokolu

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 124.?.?.?

Poprvve jsem se setkal s Protokoly v 16 letech od pani prof Rudysove v Praze byla to vzacna osoba, knihu jsem nesmel vzit z jeji pracovny nekolik stati mi utkvelo v pameti a zacal jsem pozorovat co delo v Ceskoslovensku byli to opet zide u moci.Po te jsem se opet setkal s Protokoly v roce 1980 v Australii v Toowoombe s rukou Jeremy Lee z Australske ligy prav. Tehdy mi rekl , paklize nerozumis Zidovske otazce nerozumus nicemu. Mel sto procentni prevdu.Do slova co me ucil se splnilo nebylo jediny moment kde byla moznost ci nutnost pochybovat. Falsifikat? Nesmysl kniha je tady, ctete ji a porovnejte dnesni situaci.

326706

10.2.2015 13:50

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326706

Bez ohledu na to, kdo komu vládne, tak protokoly fikcí nutně jsou, protože mají svou historii.
viz "šestá procházka" "Smyšlené protokoly":
http://eldar.cz/myf/txt/eco_-_sest_prochazek_liter...

Pakliže se domníváte, že smyšlená je ta historie, kterou pro vás sepsal U.Eco, rád bych vás vyzval, abyste to doložil.

326737

10.2.2015 14:48

RE: Pravdivost protokolu

dub 89.?.?.?

Reakce na 326737

asi bude, protože po objevení se protokolů proběhl soud ve švýcarsku (v bernu), a ten rozhodoval o tom, jestli jde o pravý dokument nebo falsifikát. FALZIFIKÁT, nikoliv podvrh. což znamená že originál existuje, spor se vedl jen o to, zda předložený dokument je originál či kopie.

a dokumentace o soudním procesu je, aspoň pro mne, podstatnější, než nějaké vyprávění jakéhosi eca. a představte si, že je na webu. kdo hledá najde, jen sayanim mají potřebu plácat cokoliv jiného.

326741

10.2.2015 15:13

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326741

Nějak jsem si nevšiml, že bych zpochybňoval pravost či nepravost nějakého dokumentu u bernského soudu. Fikce a falzifikát jsou dvě slova různého významu. Protokoly jakožto fikce (literární kategorie) znamená toto: Protokoly sionských mudrců, ve kterých se vypraví, kterak židé osnovají plány na uchvácení světa, je převyprávěním starší beletrie, která je zase převyprávěním ještě starší beletrie, ve které se vypráví, kterak jezuité osnovají plány na uchvácení světa. No a i toto vyprávění má svou ještě starší předlohu zas o někom docela jiném. Po celá staletí se nechává čtenář konsternovat tím, kterak nějaká tajná organizace kuje pikle. A na konci historie tohoto příběhu je role piklátora typicky křesťansky milostivě udělena židům. A vůbec netvrdím, že nikdo pikle nekuje a že židé v tom taky nejedou atd. Kuje, ale dělá to tak, aby v tom měl jakýsi dub co největší zmatek. Takže kuje pikle evidentně velmi dobře.

326746

10.2.2015 17:31

RE: Pravdivost protokolu

To je jedno 78.?.?.?

Reakce na 326746

Shodou okolností jedny Protokoly mám. Kdysi vydané v nakladatelství Votobia. S rozsáhlou předmluvou. Věnoval mi ji jeden 1/2 žid. Byl to génius. A dal mi k tomu nějaký svůj komentář. Jeho názor je, že je třeba sledovat peníze a QUI BONO. Podle něj v té době, kdy se měly Protokoly ukázat v Rusku, jakýsi přebohatý pan R řešil, jak rozhýbat sionistické hnutí, které v cca 1/2 19. stol. se začínalo rodit. V té době více než 90% židů světa žilo v Rusku. A z Evropy se jim do Palestiny vůbec nechtělo - měli mezi křesťanskými gojimy vcelku dobré bydlo a pod nadvládu Turků je to moc nelákalo. Ultraortodoxní židé to dokonce pokládali za rouhání. Protokoly v Rusku vyvolali protižidovské pogromy. A židé začínali ve větších houfech přicházet do Palestiny. Také přicházeli do USA a stali se význačnou politickou silou umožňující nástup prezidenta W.Wilsona. Část potomků židů se v Rusku nechala naverbovat do komunismu... Car a jeho Ochranka z toho nic neměly. Měl zajímavý názor. Podle mě jsou židé největší obětí všelijakého toho piklení.

326764

10.2.2015 19:34

RE: Pravdivost protokolu

hc 90.?.?.?

Reakce na 326764

Možná tak nějak. Na Protokolech mi připadá zajímavé jenom to, kdo ten spisek vlastně zbastlil, protože na "sionské mudrce" nebo carskou Ochranku nevěřím. A vzhledem k tomu, že na přelomu 19. a 20. století byl už nejmocnější silou světa americký velkokapitál, tak je na místě hledat podezřelé z globálních komplotů nejdříve v USA.

326773

10.2.2015 20:47

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 326773

Přesně tak. Sionismus je anglosaského původu. Byl ten článek publikován tady nebo jinde? Judaismus je používán globálním prediktorem jako řídící program a židovstvo bude v konečném důsledku obětí jeho globálního směrování. A to i v situaci, kdy se má dnes spousta Židů nadprůměrně dobře. Už nyní ja vývoj na středním východě pro Izrael krajně nevýhodný. Sekta Dönmeh přišla v Turecku o moc a pseudoislámský wahhabismus má taky na kahánku. A teď navíc změna režimu v Jemenu. Tím se seznam izraelských spojenců, kteří blokovali sjednocení Arabů proti Izraeli, limitně blíží k nule. To nedopadne dobře. Informace, že čištění Ukrajiny od místního obyvatelstva, je příprava nového Izraele, má v tomto úhlu pohledu velkou logiku

326784

10.2.2015 22:26

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326773

Mohu se zeptat, co znamená slovo "zbastlil"? Čistě z etymologického zájmu. Ještě jsem se s takovým slovem nesetkal. Z kontextu jaksi tuším, co znamená, ale přeci ...
Když kouknete na ten odkaz na Umberta Eca, tak se dozvíte, kdo ten spisek zbastlil (sepsal?, vrhl na světlo boží?) = což není nic převratného ani nic extra podstatného ... ikdyž...
Zůstane však zásadní otázka: kdo ten spisek jak použil.

326793

10.2.2015 22:36

RE: Pravdivost protokolu

dub 89.?.?.?

Reakce na 326793

použil ho ten, kdo jeho zbastlení nařídil.
zásadní otázka tedy zní: proč byl vytvořen a pro koho.

326794

11.2.2015 10:10

"Pravdivost protokolů"...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 326794

Kdysi, protože už nebylo efektivní otroctví, a bylo nutno vytvořit modernější formu otroctví, tj. "námezdnou pracijící sílu", a teorii k tomu, židovský továrník Engels dal také zbastlit mladému kavárenskému povaleči Marxovi Komunistický manifest. Není to podobná záležitost ? Díky komunistickému manifestu mají nyní již generace bolševických dětí nahrabáno, a provozují v praxi tzv. "kapitalizmus". Teda, samozřejmě že ne pro sebe, sami žijí již v hlubokém komunizmu, ale kapitalizmus jak řemen pro ty ostatní. Neviděl jsem dokonalejší komunizmus než ten v Americe / samozřejmě že jen pro pár zainteresovaných vládnoucích rodin./. Jen mne vždy fascinuje, jak jim to všichi pořád ještě poslušně žerou...

326822

11.2.2015 10:14

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326794

Tak to vím opět naprosto přesně. Vytvořili ho židé, protože neunesli tíhu tajemství, jak strašidelný plán spřádají na gojimy, a museli se s dětinskou netrpělivostí s gojimy podělit, aby jim nepraskla žilka na čele. A jsou tak neuvěřitelně mocní, že se nemusí bát, když je teď jejich strašlivý a tajný plán všeobecně vyzrazen na plkárně zvané internet. Na druhé straně je třeba ocenit jejich štědrost,že Vatikánu darovali tučný měšec a nemovitosti v ČR, přestože obskurní bojové oddíly papeženců se horlivě starají,aby na židovi nezbyla nitka suchá
v tomto kýblu sraček
Za povšimnutí stojí zejména papá J.Rothkranz, který chrlí jednu knihu za druhou, za takové zásluhy ho jistě čeká

326823

11.2.2015 10:21

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326794

dok.
... luxusní apartmán v nebíčku vykládaný zlatem hned vedle ducha svatého, či co

326824

11.2.2015 11:57

RE: Pravdivost protokolu

dub 89.?.?.?

Reakce na 326793

jinak bastlit - z německého basteln = kutit, vyrábět si, pytlíkovat atd.

musíte být z velmi specifického kraje, neboť vliv němčiny je prakticky v celé zemi patrný všude[smích]

326833

11.2.2015 13:54

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326833

žiju mezi sudetskými čechy, ale nikdo to tu nepoužívá, i když jsem to už někde zaslechl... možná v brně

326843

11.2.2015 17:46

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326833

Taky pocházím z pohraničí (rakouského) a nikdy jsem to neslyšel, přestože je u nás hromada germanismů. Takže máte pravdu, že vliv němčiny je všude, ale zřejmě ne všude vznikly ty samé zkomoleniny. Používá se u vás erteple, fjertoch nebo šuflatkosn?, to mě teď jen tak namátkově napadlo.

326862

11.2.2015 17:58

RE: Pravdivost protokolu

dub 89.?.?.?

Reakce na 326862

erteple znam, fjertoch je spíš moravský a to poslední jsem nikdy neslyšel[smích]

je nepochybné, že některé výrazy jsou dokonce místně specifické,
ale bastlit jsem skutečně považoval za dosti rozšířený výraz, obzvláště v bývalých sudetech...

ale to, že ho neznáte, není žádná osobní vada či důvod k pocitu méněcennosti, jen je to zajímavé[mrknutí jedním okem]

326865

11.2.2015 18:16

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326865

ještě jednu perličku: Fjertoch (zástěra = Fürtuch, der Schurz) a šurc se objevuje po celém Slovensku, např. v Šariši, což nejvýchodnější rusínská oblast. Inu, německá šlechta se vecpala úplně všude.
šuflatkosn je skříň se šuplíky. google mi na toto slovo vyhodil jediný odkaz http://www.megapixel.cz/foto/78974
Kdosi to tam použil v diskuzi.

326866

11.2.2015 20:49

RE: Pravdivost protokolu

hc 90.?.?.?

Reakce na 326793

Z toho vašeho odkazu jsem se dozvěděl, že si Umberto Eco myslí, že Protokoly vznikly a rozšířily se v podstatě náhodně. No a já si to nemyslím.

326880

12.2.2015 13:39

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326880

Souhlasím. Taky si to nemyslím.

326921

10.2.2015 20:08

RE: Pravdivost protokolu

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 326764

Ano,ano,naprosto geni(t)ální výsledek,ten závěr,že "židé jsou největší obětí všelijakého toho piklení.."hlavně ti dnešní hrdinové smutných postav,jako Kolomojský,Valsman/Porošenko & Comp.....a o těch jejich popoháněčích z USA,jako ta megera Nudlmanová a její nabíječ Robert Kagan,Brzeziknsky,Soros a další ani nemluvě....,měl by jste na ty chudáky odstrovaný udělat sbírku,nebo něco podobnýho..... [chechtot]

326778

11.2.2015 7:01

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 326778

Ale copak nevidíte, že existuje relativně úzká skupina těch, kteří jsou globálnímu prediktorovi nablízku (rozhodně ne Kolomajský a Porošenko, to jsou jen lokální oligarchové, ale určitě Rothschildi, Goldman Sachsové, Ale taky Rockefelleři, kteří jsou ovšem protestanti), ale to všechno je důsledek toho, že GP používá jako řídící program judaismus. To nic nemění na tom, že až to praskne, tak těch 10 miliónů Židů, kteří uvěřili té povídačce o vlastní zemi, kde "Žid bude moci žít v bezpečí", budou spáleni islámským náporem, jak hromada třísek. Většina z nich jsou obyčejní lidé jako vy nebo já. Ne zazobaní miliardáři. A poslouží jako kanonfuter

326804

11.2.2015 19:09

RE: Pravdivost protokolu

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 326804

Raději se podívejte pravdě do očí. Nepochybujte o pravosti, či pravdivosti protokolů. Přidávám odkaz na vyjádření člověka, který byl vyzván soudem ve Švýcarsku, aby se k tomu vyjádřil jako soudní znalec. Dozvíte se původ protokolů, i co představují. Jedinečná charakteristika.
http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=node/317

326871

20.3.2015 18:35

RE: Pravdivost protokolu

jana12345 213.?.?.?

Reakce na 326804

obyčajni ludia mozno ano, ale nevadí im že prídu byvat do domu kde je este na stole teplá kava ktoru varila palestínska rodina čo ju ich izraelska armada vyhnala, na internet si daju videa ako sedia večer a prizeraju sa ako ich armáda bombarduje ich susedov Palestínčanov, zem takto získaná a profit z toho je prekliaty,
šťastie im neprinesie, nevinne preliata krv je aj na ich hlavách, vytvorili najvacsi koncentrak Gazu

329521

10.2.2015 20:18

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326764

Konečně někdo s rozumným názorem. Být "obětí všelijakého piklení" je jejich nechvalný úděl a přihlouplá povídačka o vyvoleném národu jejich cejch. A toho se nezbavíte, ani když chcete - zvlášť, když se o vás vedou všemožné seznamy. Až půjde do tuhého, budou opět první na raně právě ti, co mají na starost špinavou práci - lichvu a hromadění majetku. Proto mě více zajímá autor tohoto stigmatu než jeho nositel. Nepřestávám se divit tomu, že si drtivá většina alterstrýmu všímá obsahu "židozednářské" literatury a míň se zajímá o autory této literatury, což jsou z 90% katolické církevní kruhy, o nichž soudím, že mají patent na lež, a pak to samozřejmě valí i z Ruska (Klimov atp.) Pokud jste náhodou členem k.církve, tak se omlouvám, takové jest ale moje mínění.

326781

11.2.2015 7:07

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 326781

členem církve nejsem, ale domnívám se, že církev je taky jen blízká periferie GP. Tvůrce ideologické moci. A to říkám u vědomí role jezuitů v historii atd. Umím si představit, že papež je denně na koberečku. A protože si myslím, že GP (ať už je to člověk nebo entita) se fyzicky nachází ve Švýcarsku (je pro to více indicií), tak není zvláštností, že papeže hlídá švýcarská garda.

326805

11.2.2015 9:53

RE: Pravdivost protokolu

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 326805

No,tak na tohle jsem se právě chtěl zeptat:"Kdo je ten GP,kterého pořát někteří dokola omílají...?" Tak trochu mi to připadá jako ten trojjediný buzík,pán a stvořitel všeho tvorstava,ten Otec,Syn a Duch svatý....není to náhodou něco z téhle kategorie a nebo ještě padá do úvahy Jára Cimrman,toho taky všichni znají,ale nikdo ho nikdy neviděl....
Za bordelem dnešního světa jsou zcela konkrétní lidé a jejich zájmy,hledat tu nějakou "vyšší moc" je dětinské a pokud nějaký takový jedinec,nebo spolek už po tisíciletí vysedává někde ve Švajcu a řídí celý svět,tak mi řekněte čím za koule drží celý ten svět,že jsou proti němu krátcí i ti mafiozi s kupírovanými oháňkami,cválající podle jeho představ už takovou dobu,jako cirkusoví bělouš....
Já zatím znám jen jediného globálního prediktora a jeho zástupců vysedává ve Švajcu taky dost a už celá staletí,ale ten je dosti hmotný,lesklý a kulatý a je na něm vždy něco z obou stran vyraženo....Už od života nic nechci,ani zjistit zda je "posmrtný život",ale toho stále omílaného GP bych ještě poznat chtěl,tak mi pomozte...[velký smích]

326820

11.2.2015 19:39

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326820

První, kdo to tady začal šířit byl tuším Udo1. Když se Robote dokymácíš na ruský Levanet, tak se dozvíš víc. Eech ... vlastně nedozvíš, protože ani tam to nikdo neví, jen o tom všichni tlachají. Když totiž v dílně KGB někdo něco vymyslí, tak to stojí za to. Možná se KGB termínem GP snaží potřít někoho, kdo jim stojí v cestě a neví si s ním moc rady. Že by KGB spolu se CIA hráli jen druhé housle? [mrknutí jedním okem] To jsou mi ale věci. Než se dokymácíš v prach, tak hledej. Jen ti přeji, abys v tom svém hledání na poslední dech nenašel věčného žida. Umřít blbej je fakt ostuda. [mrknutí jedním okem]

326875

13.2.2015 0:09

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 326875

Uvědomujete si vážení, že všechny tyto pokusy o hledání pravdy jsou pouhé spekulace? A proč spekulace? Protože neberou v potaz to základní paradigma, jímž je obrazně v Bibli sděleno, že "bez JEHO vůle se ani lístek na stromě nepohne". Tedy jinými slovy, že i ta nejmenší částice hmoty či energie má určeno od samého počátku až do konce své existence, své místo v prostoru a čase, prostřednictvím tzv. kosmických zákonitostí.

No a protože pro toto Stvůrce Vesmíru, času i těch zákonitostí, je dost nuda z toho znát to všechno předem, kdy z původní nicoty bez entropie rozpínáním prostoru entropie zdánlivě narůstá, tak se jalo tento stav změnit alespoň v prťaté části toho vesmírného prostoru tím, že do těch kosmických zákonitostí vneslo poruchy - oživenou hmotu, tzv. život, s jeho ne zcela předpokládaným chováním svobodné vůle. No a ten život pak v průběhu času upravuje až k jeho opatření inteligencí ve formě rozumu. Dokonce "dvourozumu" u těch "dvoumoudrých holých opic", které jako utržené z řetězu se zvrhly ve snaze být JÍM samým i přes to, že jim se dostalo k poznání DESATERO, v němž jim již v prvním přikázání je připomenut jejich úděl - být jen JEHO obrazem.

Prakticky tak všechny ty dosavadní rozepře vedoucí k nežádoucím situacím a stavům mohou pominout, pokud všechny ty "dvoumoudré holé opice" vezmou na vědomí, že jsou jen objektem rozmaru neurčitého subjektu nazývaného Bůh, který svůj záměr sleduje a posuzuje v časovém horizontu mnohonásobně delším, nežli plyne jim samým, o to však s razantnějšími následky. Naposledy byla tou korekcí nejspíš biblická potopa, kdy ušetřeny byly jen nerozumné formy života a něco málo těch rozumných. Nynější stav je tomu předchozímu podoben "jako vejce vejci" a tak další korekce je zcela nepochybná. Je ale jen na NĚM/NÍ/NICH, jakou formu zvolí nyní. Nárůst sluneční aktivity od geomagnetické bouře s Kp 8 dne 26.9.2011, o němž média cudně mlčí, je velmi pravděpodobný... možná by zabralo zpytovat svá svědomí. [mrknutí jedním okem]

326962

13.2.2015 0:20

RE: Pravdivost protokolu

dub 89.?.?.?

Reakce na 326962

no fatalismus je sice též filosofie, jen asi ne ta nejlepší...

326964

13.2.2015 0:28

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 326964

Hlavně má jisté finále a s nabitým muničákem a pobíhajícími pitomečky se sirkami v rukách v něm extrémně hrozivý závěr.

326966

13.2.2015 0:24

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 326962

Vlivů vědomí a zpracování informací může být bezpočet a není od věci že spousty lidí informacemi jež mohou být božské i molocha žijí a boj přínosů se zmary mohou ovlivnit i když síly destrukcí mají zpravidla primitivních tržníků trhů trha darebáků navrch. [mrknutí jedním okem]

326965

13.2.2015 1:50

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326962

Chudák ježíšek, až bude soudit těžké případy, jako jste Vy - do nebe nemůžete a v pekle vás nebudou chtít. Vám nejspíš nasolí věčnost na Zemi, dokud nepřijdete k rozumu.

326970

13.2.2015 5:23

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 326970

A co tak vážení odpůrci, se místo jalového úsměšku chopit věcné argumentace poté, kdy k ní použijete to mezi ušima. Nebo máte jiný zaručený recept, jak přehodit výhybku ze směru do zmaru, na směr k zachování sebe sama i té zbylé "civilizace" dvoumoudrých holých opic i pro další časy, nežli jen do chvíle, než ten černoušek dodá co slíbil dodat a jeho protivník odpoví stiskem onoho pověstného tlačítka? To masivní "cvičení" strategických sil v RF právě v tuto dobu, to se nekoná jen tak pro srandu králíkům. Svět má již špičky bot nad propastí...v níž je veškerá polemika o pravosti těch "Protokolů..." pro srandu králíkům. [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

326977

13.2.2015 14:42

RE: Pravdivost protokolu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326977

Váš problém spočívá v tom, že jste vyzbrojen "vírou" vlítnul do souboje, kde se šermuje "rozumem". Takže šup, přezbrojit. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

327011

14.2.2015 20:43

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327011

V tomto pojetí pravdy je právě omyl vás všech s "rozumem". Nemáte ten fundament, na němž lze stavět světonázor bez chimér, hypotéz a teorií, plodících nutnost jejich neustálých "inovací", takže pravda je vám v nedohlednu. Pro ten váš tápající "rozum" je nerozumné, nevybavit ho poznáním již dávno kýmsi uchovaným do formy schopné přetrvání tisíců let a navíc v nepřehlédnutelné velikosti.

Takže ne s vírou, ale s poznáním vlétám do souboje s rozumem poznáním zatím nedotčeným, ale nalézám, až na doslova pár oslovitelných, jen ty "dvoumoudré holé opice", neochotné použít to mezi ušima k tomu, k čemu má sloužit. Holt budou muset umřít blbé, vzájemně se vykynožíc. Podle všech příznaků již v brzku. [pláč]

327102

10.2.2015 15:13

RE: Pravdivost protokolu

JazzBoo 94.?.?.?

Reakce na 326737

Jo Eco je prima, jeho smysl pro irealitu je osvěžující:
„Slyšel jsem, že izraelité nejčastěji provozují lékařskou profesi, hned po lichvě. Určitě je nejlepší nikdy nepotřebovat peníze a nikdy neonemocnět.“
[mrknutí jedním okem]

326745

10.2.2015 23:53

RE: Pravdivost protokolu

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 123.?.?.?

Reakce na 326737

prof Nilus potvrdil pred 120 lety bez jakekoliv pochyby kdo tuto knihu stvoril. Paklize zide neveri v originalitu teto knihy je v jejich zajmu objasnit a dat na stul fakta ktere vyvrati Prof Niluse narceni. Meli 120 let. zitim se tak nestalo,neustale se poukazuje na tuto publikaci jako falsifikat.PROC.
Prof Nilus byl zavrazden typickym nehoraznym mucenim Zionisticke Ochrany, snim sli prevazne vsicni kteri se s touto publikaci ztotoznovali.

326799

12.2.2015 17:31

RE: Pravdivost protokolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 326706

E-book ... Protokoly - Fleischhauer
http://ulozto.cz/xj85UJqP/psm-protokoly-e-book-v2-...

326939

10.2.2015 4:39

Proces niceni dokumentu potvrzujicich pravost stale pokracuje.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

A Hoax of Hate | Jewish Virtual Library
www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/.../hoax.html
Jewish Virtual Library
Taken by the gullible as the confidential minutes of a Jewish conclave ... Other "editors" of the Protocols maintained that the document was read at the First Zionist .... a court of Berne over the authenticity or lack of authenticity of these so-called ...
Protocols Decision Washed Out - Bible Believers
www.biblebelievers.org.au/examiner.htm
Report on a 1935 decision in the Swiss Courts that the were a forgery, and the ... with the assurance that they were a true translation of documents stolen by a ... The late Mr. Lucien Wolf, an eminent Jewish journalist, in a long letter to the
...
Svetove zidovstvo nikdy nepotvrdi pravost protokolu,kde ,k tomu tak doslo,tak,pozdejsim manipulovanim,vse vymazali,kdyz to delaji cela staleti,od niceni archivu,soudnich dokumentu,po dobrem a i po zlem. Za drzeni Talmud v nezidovskych rukach "bolsevici" vystrileli celou rodinu, v Rusku,rabin hrozi,kdo z rad zidovstav vyjevi pravy obsah talmud propada svym zivotem.Dokazi,ze ten,kdo rekne pravdu o Talmud,tak,jako i o protokolech propada smrti,od zidu samotnych.Pan Rosenthal rekl vic ,nez mel,zorganisoval se pad letadla,prezil se zranenim,sanitka s posadkou jej odvezla a uz nikdo jej nenasel a posadku se sanitkou take.
Dnes v jednadvacatem stoleti stale plati zidovsky zakon ,nad zakony krestanskymi,presidet Bush privtelil zidovsky zakon NOahide,do krestanskeho,kde stoji,krestani,jez se zidum nepodvoli budou likvidovani.
Jdeme do dnesnich dnu v Australii,The Age napsal:"Yeshivah police target declares it OK to kill Jews who report abuse."
Stat ve state,australsti politici a byrokracie nereaguje,kdyby tak bylo neco antisemitickeho,tak se probudi.
"Jewish sex abuse victims pressure not to assist police,secret tapes and emails reveal".
Otazkou z minula a dnesnich dnu je,jak,konci krestanske dite ,jez padlo do tak zvanych zidovskych rukou,prekladem pred lety byla odhalena skupina,jez filmovala,muceni a umrti krestanskeho ditete v rukou techto,jakoby"lidi", jez z pocatku uredni mista nazyvali obcany Italie,Nemecka a Ukrajiny.
Jako vzdy, cela udalost se ututlala, pani Oprah mela incident take,kdyz jedna zena pronesla,ze byla svedkem obetovani krestanskeho ditete,stranky s touto udalostizmizely i z Internetu.To vse svedsi o jednom,ze na hlavach krestanu se da i drivi stipat.
Podvrch,jez je svou dokonalosti dokonaly.

326708

10.2.2015 8:26

Doporučuji

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Na Internetu lze stáhnout od Henryho Forda - Mezinárodní Žid. Vřele doporučuji, rozebírá zmíněné téma. Leccos lze pak snáze pochopit a dívat se jinak na řadu historických událostí.

326716

10.2.2015 9:40

RE: Doporučuji

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 124.?.?.?

Reakce na 326716

Doufam xe vite ze Ford sr byl financnim tlakem nucen odvolat jeho praci ale bylo pozde tato epicka prace je zde je ctena milliony lidi., Nevim paklize je mozne toto dilo koupit v cestine . Je mozne koupit na Amazon .com zcela levne avsek take toto historicke dilo bylo prelozeno do mnoha jazyku

326724

10.2.2015 14:21

RE: Doporučuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326724

ford byl rokefelerův svěřenec, ostatně to je taky důvod, proč auta potřebujou ropu, takže si dejte dohromady 1+1
ford jako hitlerův přítel (podpora fašismu)
ford jako stalinův přítel (podpora blševizmu)
ford jako předvoj ropných fetišistů (dnes největší korporace světa - exxon mobile)
a ford jako propagátor protokolů... proč asi, protože jsou pravda? [chechtot]

326738

10.2.2015 15:44

RE: Doporučuji

JazzBoo 94.?.?.?

Reakce na 326738

Jo pane, to nemusíte ani za velkou louži. Takových svěřenců tady najdete nepočítaně.
A čeho všeho se napropagují…
…ale opravdu nikdo soudný nemá pocit že by snad "rozkradené česko" nebyla pravda.

326748

10.2.2015 19:45

RE: Doporučuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 326738

dávám přednost přečtení si Fordova Mezinárodního žida
http://ulozto.cz/xRgvLEL/henry-ford-mezinarodni-zi...

326774

11.2.2015 11:55

RE: Doporučuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326774

jj, kdysi jsem si to koupil v antikvariátu, člověk by řekl, že tento lidumil za svou lásku k člověku vlastně celý život nesnesitelně trpěl, pochopitelně od židů
jádrem britského válečného průmyslu byl - ford
amerického - ford (390 000 tanků a náklaďáků, 270 000 džípů, 8000 B-24 liberátorů, a nespočet dílů a částí zbraňových systémů)
německého (otroci na nucených pracích) - ford
a sovětského (kdy zbídačenému stalinovu mužiku "dal práci" ve válečném průmyslu) - překvapení se nekoná, zase ford... zajímavostí je, že bolševický režim vytvořil průmysl právě replikací fordových závodů
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4...
ještě před čtením dávám přednost přemýšlení [mrknutí jedním okem]

326831

12.2.2015 17:26

RE: Doporučuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 326831

Henry Ford nad tou korporací dávno neměl plný vliv, boj proti finanční kabale vzdal aby zachránil firmu - a tady je řeč o té knize, resp. o seriálu z 1919-1920, jde o to co je v ní, takže raději moc nechytrač

326937

12.2.2015 18:33

RE: Doporučuji

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326937

Chudák Ford, sprostě o okradli ... neřádi!

326942

13.2.2015 1:15

RE: Doporučuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326942

ten se jen tak nedá, už stahuješ? však víš, uloz.to atd.
jen se divím, že se editor nebojí tolika odkazů na tak nahnědlé zdroje, já bych se bál, přece jen, někde tam v přítmí číhaj ONI!

326968

13.2.2015 13:54

RE: Doporučuji

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326968

i ty brepto, proč by se měl bát, copak si nepamatuješ, jak jim to natřel u soudu?

327006

14.2.2015 11:07

RE: Doporučuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327006

nj, jak mohli tak vyměknot, s jejich zákony, jejich právníky, jejich soudci, to rozum neustojí... žeby nějaký zásah vyšší moci [zmaten]

327070

20.3.2015 19:03

RE: Doporučuji

jana12345 213.?.?.?

Reakce na 326774

tiez nieco o zidoch v rusku

http://ulozto.cz/xhxrNbUb/200-let-pospolu-alexander-solzenicyn-pdf

329522

10.2.2015 9:56

RE: Doporučuji

JazzBoo 94.?.?.?

Reakce na 326716

"The only statement I care to make about the Protocols is that they fit in with what is going on."
[H. Ford - 1921]

326726

10.2.2015 8:52

triky a pověry

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Když vás někdo kopne do genitálií, zabýváte se otázkou originality kopu ? Pokud ano, zasloužíte si pokus zopakovat.

Je několik obřezaných vychytávek, které soupeří o pozici na stupních vítězů manipulace ve hře pro podlidi s názvem "O největšího idiota, který to vše zaplatí a odpracuje".

- slova jsou důležitější než činy
- víra je důležitější než realita
- slibem nikdy neublížíš
- svět je složitý
- pravda je relativní
- bude líp

326719

10.2.2015 10:18

Antisemitismus jako klacek.

gippius 88.?.?.?

Je zjevné, že Židé opravdu do jisté míry kormidlují směřování západu. Stačí pohlédnout na původ mnoha vrcholných politiků, především v USA. Samozřejmě nejde o prezidenty, či ministry obrany, ale spíše o stálice typu Paula Wolfowitze, Richarda Perleho, o různé poradce a lobbisty, jakož i majitele médií a mediálních společností.
Pokud má člověk dostatek informací, je přesto nemožné být antisemitou. Je jasné, že přes všechny ty neblahé Židy existují i Židé dobří. A tak je to s každým národem. Je nesmyslné být antisemitou, tak jako je nesmyslné být antišpanělem, antibritem, či antirusem.
Proč ale pořád jen antisemitismus? Protože je to chytře vymyslený klacek na ty, kdo poukazují na skutečnost existence masivního židovského vlivu na /především/ západní země. Nelíbí se ti to iracionální směřování a ti, kdo tímto směrem kormidlují? Pic ho, máš nálepku. Jsi antisemita. Jsi zlý. Udělal jsi přešlap.

326727

10.2.2015 10:19

Řekli o protokolech

ROMAN1 85.?.?.?

Poznámky známých osobností:

Tento spis je až příliš strašnou skutečností, než aby mohl býti výmyslem, příliš pevně založen, aby byl pouhým dílem průměrných lidských myšlenek, příliš hlubokým ve své znalosti tajných pramenů života, než aby mohl spočívati na jakémkoli podvodu.
( Henry Ford )


V celku platí o "Protokolech" totéž, co o jízdním řádu: Nezáleží na tom, kdo jízdní řád napsal, ale na tom, zda vlaky podle něho jezdí.
( Jaroslav Slavata )


Pod ochranou ideálů svobody, poskytli jsme Židům svobodu, aby útočili na svobody naše.
( Henry Ford )


Pronásledovaným je dnes výhradně Nežid. Má činiti to, co chce Žid, nečiní-li toho, uráží židovská práva.
( Henry Ford )


Skoro se zdá, že máme již zcela zvláštní mezinárodní právo - židovské, - v němž jsou zaznamenány svobody Židů a služební povinnosti křesťanů.
( Jan Neruda )


Nikdo nepronásleduje tak pečlivě časopisy vzhledem k vlastním věcem, jako Židé. Mnohý nakladatel mohl by to dosvědčiti z vlastní zkušenosti.
( Henry Ford )


Kdo chce ujíti antisemitismu, padne lehce do osidel služebníčkování Židům a toto jest právě tak nedůsledné, jako ono.
( Henry Ford )

326728

10.2.2015 19:51

RE: Řekli o protokolech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 326728

Ford má v MŽ hrubou nepřesnosat v tom že židovstvo považuje za národ nebo dokonce rasu - JDE O SEKTU, O IDEOLOGII

Otázky a odpovědi V.V.Pjakina – speciální díl o Globální prediktorovi a struktuře elit – 7.8.2014 (CZ TIT.)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embed...

326775

10.2.2015 20:49

RE: Řekli o protokolech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 326775

http://ulozto.cz/hledej?q=pjakin

326786

10.2.2015 12:28

no -

timur 85.?.?.?

a to by slováci mali mať aj v literatúre - povinnej - čo o tomto národe povedal Ľudevít Štúr - nie sú to pekné slová - a ako keby sa tieto udalosti stali dnes dnes

326733

10.2.2015 13:46

RE: no -

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 326733

Skus dat nieco konkretnejsie.
To ma zaujima.

Mam nieco od Cicera, Zidia patria do temnych a odvrhnutych sil.

Od Petra Velkeho, aj Forda, od anglickeho lorda, carovnej Jekateriny...

326736

10.2.2015 14:29

židofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

vyplývá z křesťanství (stejně jako židofílie);
opravdový žid a opravdový křesťan nevládnou ani sobě, natož světu...
článek je v podstatě děsnej blábol, a ti co věří, že židi sesmolili protokoly, tak jsou na švestku, a židi, co tomu věří taky, tak ti jsou na švestku tuplem...

326739

10.2.2015 15:16

RE: židofobie

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 326739

Ničeho neobává se mezinárodní Žid více než pravdy, nebo i jen zmínky o pravdě o něm a o jeho plánech.
(Henry Ford)

326747

10.2.2015 16:28

RE: židofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326747

takže se vlastně furt třese strachy...
jo a zároveň vládne světu [mrknutí jedním okem]

326752

10.2.2015 16:56

RE: židofobie

dub 89.?.?.?

Reakce na 326752

váš sarkasmus není až tak podložen.
právě ustrašení, slabí a zamindrákovaní mají největší potřebu a nutkání vše ovládat a řídit - což vám potvrdí jakýkoliv psycholog i psychiatr, stejně jako životní zkušenosti.

čím větší nedochůdče (jak fyzicky, tak mentálně), tím větší napoleonský komplex.

a právě takovíto jedinci jsou ideálními prasaty na krmníku do mocenských pozic, neb jsou ve svém strachu ochotni udělat cokoliv.

326758

10.2.2015 17:26

RE: židofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326758

no tak když tě vezmu za slovo, dube...
a právě takovíto jedinci jsou ideálními prasaty na krmníku do mocenských pozic, neb jsou ve svém strachu ochotni udělat cokoliv.
z koho má strach, a pro koho udělá cokoliv, to prase na krmníku?
a čemu teda vlastně vládne, v týhle "mocenský pozici"; vlastně ani svýmu hladu, protože je závislý na krmníku, kapiš? [smích]

326763

10.2.2015 17:49

RE: židofobie

dub 89.?.?.?

Reakce na 326763

pro toho, kdo ho tam dostal (a nikdy jsem netvrdil nic jiného).
židi jsou jen všehoschopné loutky, k tomu účelu během času vyšlechtěné. (+chazarská část hnaná nenávistí ke všemu mohamedánskému a slovanskému až za hrob, za zničení chazarie = velmi agilní loutky).
oni jsou v těch "mocenských" pozicích a skutečně vládnou, viditelnému. za oponou však mají své skutečné páníčky. i rothschild je jen vysoce postavená loutka...

a kdo je tím globálním parazitem? velmi dobrá otázka, na kterou zná odpověď jen velmi málo lidí...

326766

11.2.2015 10:40

RE: židofobie

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326766

>a kdo je tím globálním parazitem? velmi dobrá otázka, na
>kterou zná odpověď jen velmi málo lidí...

Co z toho vyplývá. Diskuze o moci na lejstru, která zmizí v momentě, kdy to lejstro proletí komínem, je zcela bezpředmětná. Z tohoto pohledu je tento článek nic než kouřovou clonou. Už jste si zkoušel posvítit třeba i na ty, kdo tuto kouřovou clonu šíří a dává jí svůj prostor? To je taky velmi zajímavé. [mrknutí jedním okem]

326826

11.2.2015 15:03

RE: židofobie

JazzBoo 94.?.?.?

Reakce na 326826

Šíří ji lidé kteří prozřeli pravdu.
Kteří se vzepřeli tisíciletému šlechtění "židovského genu". Genocidě.
Lidé jako Atzmon, Finkelstein, Shamir a mnozí další Židé kterým není osud lidstva u prdele.
Ti kterým je jasné, že světové židovstvo bude opět obětí, pokud se nedistancuje od lži, arogance, nadřazenosti a mamonu.

326844

11.2.2015 15:34

RE: židofobie

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 326844

Takže židovští držitelé Nobelovy ceny jsou nositeli
> lži, arogance, nadřazenosti a mamonu.

Nyní nám ještě povyprávějte o tom, čeho nositeli jsou arabští držitelé Nobelovy ceny. A případně také o tom, proč je počet arabských ve srovnání se židovskými tak žalostný. [velký smích]

326846

11.2.2015 15:59

RE: židofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326846

no... obávám se, že udílení cen všeho druhu je často více taškařice, než cokoliv jiného, což neznamená, že by ti všichni vyznamenaní zase byli k ničemu, ale existuje mnoho ničím nevyznamenaných a obecně neuznaných lidí, co světu přinesli mnoho, a na druhou stranu vyznamenaných, co třeba jen tu a onde něco ukradli...

vyznamenání je v mnohém velice zavádějící orientační bod, vojto

izrael je pro tzv. křesťanskou civilizaci velice důležitým strategickým místem, a je potřeba na něm udržet nějakou entitu, kterou je možné kontrolovat, třeba i cukrem a bičem, tak proč to nepodpořit i metály;
a zase, proč se zabývat někým, kdo je z pohledu mé civilizace na okraji...
i když je fakt, že třeba v jemenu by se nějakej objevitel fúze asi hledal těžko, hledat ho lze tam, kde jsou soustředěny prostředky a vytvořeny podmínky pro výskyt lidí, kteří se mohou naplno věnovat nějaké udivující šílenosti

326849

11.2.2015 16:06

Za co byl tedy potrestán editor Stwora?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 326846

To je zase zbytečných keců o židech a o jejich "nepostižitelných pravdách"!
Tady přeci dnes již vůbec nejde o židy samé, ale o jejich nesnášenlivou ideologii, kterou neprovozují běžní židé / ty mají dnes v Evropě svých starostí dost! /, ale o sionisty a jiné válkychtivé elementy, kteří se na židech přiživují!
Jenom pro obveselení davu - editor Stwora byl trestně stíhán za to, že zveřejnil překlad článku, kde nebyl ani autorem a kde se zpochybňovala "svatá pravda" o 6 milionech obětí za války.
Dvakrát byl soudem prvního stupně shledán nevinným, až nakonec byl podmíněně odsouzen a posléze amnestován! Kocourkov po Česku pokračuje i nadále, kdy se zde pitvají Protokoly, které jsou také náležitou "svatou pravdou" v opačném gardu!
CO JE PROTI PROTOKOLŮM SKUTEČNOST, KTERÁ SE DNES ODEHRÁVÁ VŠUDE KOLEM NÁS !!!!
[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] A Vojtu nechte v klidu, ten troll za to nemůže, To bude nejspíše vrozené!

326851

12.2.2015 14:47

RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326851

>Jenom pro obveselení davu - editor Stwora byl trestně stíhán za to, že zveřejnil překlad článku, kde nebyl ani autorem a kde se zpochybňovala "svatá pravda" o 6 milionech obětí za války.

Přitom je to tak prostý trik: "Já ti dám výsady a privilegia a ty pro mě budeš dělat to, co ti řeknu. A kdybys náhodou chtěl vzít do zaječí, tak na tebe pošlu ty psi, co tě nenávidí právě kvůli těm výsadám a privilegiím. A tak milý obřezaný požívá svých výsad a privilegií, ale když jde kolem ohrady, tak se třese jak ratlík, aby na něho pán nevypustil ty psi, co už mají u mordy takovou pěnu, až to cáká"
Našel jste se v té bajce? [velký smích]

326925

12.2.2015 14:48

RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326925

krucifix!: ty psy

326926

12.2.2015 15:50

RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?

dub 89.?.?.?

Reakce na 326925

ti chytřejší z nich se nejen třesou, ale i serou strachy, protože ví, že jsou od počátku určeni jako vymahači výpalného, nárazníkové pásmo a obětní beránek, který bude nakonec davu předhozen. otázka jen zní KDY, ne zda.

326933

13.2.2015 2:16

RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 326933

No, dube, nehrál bych si v tomto případě na proroka. Vzhledem k tomu, že nesdílíte filozofii fatalismu, tak hra je stále otevřená; i nejméně pravděpodobné je potenciálně možné. Ve hře mohou být trumfy, o kterých zatím nemusíte vědět. [mrknutí jedním okem]

326972

13.2.2015 15:53

RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?

dub 89.?.?.?

Reakce na 326972

nejde zde o hru na proroka, ale o existující plán.
jestli se jeho realizace naplní je zcela jiná otázka.

nicméně samovyvolenci, obzvláště ti chytří, jsou s plánem obeznámeni a ví, že jsou součástí finis coronat opus, jako hlavní obětina velkolepého satanistického rituálu.

a věří-li ve scénář, tak mají všechny důvody pro zahnědlo.

327019

11.2.2015 16:10

RE: židofobie

JazzBoo 94.?.?.?

Reakce na 326846

Ani to moc dlouho netrvalo a je to tady.
Jste ukázkovým případem opravdu povedené plemenitby.

Nebýt mohamedánů a jejich matematiků, tak si ty prachy dnes nedovedete pořádně ani spočítat…
A Nobelovy ceny bych na vašem místě raději nerozmazával. [mrknutí jedním okem]

326852

12.2.2015 8:15

RE: židofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326852

Nebýt mohamedánů a jejich matematiků, tak si ty prachy dnes nedovedete pořádně ani spočítat…
to spíš zase zavání mýtem, pastevnci na počítání koz a velbloudů vyskou matiku nepotřebovali, ale přetrvala na území byzance, která se po svym hroucení stávala postupně mohamedánskou

326901

12.2.2015 18:07

RE: židofobie

JazzBoo 94.?.?.?

Reakce na 326901

To spíš zase zavání lží, arogancí a nadřazeností.

Nemyslím že vám lze pomoci, nemáte na to vyvinutý algoritmus.

أبو عبد الله محمد بن موسى الخوارزمي ابو جعفر
neboli v západním světě známý jako
„z Chorezmu“
byl dle vás z Byzantské říše.
Díky němu vás můžeme trefně titulovat
pane NULA
[velký smích]

něco málo o Al-Chorezmím

326940

13.2.2015 1:32

RE: židofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 326940

jak řikám, sepsal to, co zvěděl od peršanů, indů a řeků, tedy to, s čím se pracovalo již dříve na území byzance, persie, indie atd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_numerals#Hellen...

326969

11.2.2015 17:55

RE: židofobie

ASCHARAD 85.?.?.?

Reakce na 326846

Největší ze současných "nobelistů" je samozřejmě současný prezident Spojených států Bobby Obama, to svědčí o jednom, že Nobel a Mír se spolu jaksi nesnesou, Alfred Nobel by se v hrobě obracel kdyby slyšel co za lidský odpad dostává jeho cenu. [chechtot]

326864

12.2.2015 12:50

RE: židofobie

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 326864

Shrňme si fakta, pánové. Nejprve k nobelistům. V pozemské sedmimiliardové populaci žijí cca dvě promile Židů. To jsou dva lidé z tisíce. Nositelů Nobelovy ceny židovského původu je 22%. To jest 22 nobelistů ze sta. Čím pak to asi bude? Nejspíš jejich chamtivostí. Vždyť Nobelovka, to jsou především prachy, že? [velký smích]

Dále k mýtu o arabské vzdělanosti. Bez arabských matematiků určitě nemohli egyptští faraoni vystavět své pyramidy, že? Antičtí vědci jako Eukleidés, Pythagoras, Thales jen opisovali od Arabů, lotři. Všech sedm divů světa, postavených vesměs v době před Kristem je jistě dílem Arabů, že?

Že není? Že muslimové na svých výbojích především pálili, bořili, naráželi na kůl a odvlékali nás, "nevěřící psy" do otroctví? Bah! To jsou přece jen hloupé pomluvy. Však jsme muslimům těžce ublížili na všech devíti křížových výpravách. Že oni proti nám, nevěřícím, vedli 548 vražedných výbojů? To je určitě jen hloupá propaganda. Že při těch výbojích odvlekli přes milion lidí (jen z Evropy) do otroctví? To jsou určitě také jen pomluvy. Že ještě 300 let poté, co byl vynalezen knihtisk jej tito barbaři zakazovali jen proto, že o knihtisku není nic v Koránu? Vivat "arabská moudrost". [mrknutí jedním okem]

326917

12.2.2015 14:50

RE: židofobie

Aleks 86.?.?.?

Reakce na 326917

Vojto, az budu o udeleni Nobelovych cen rozhodovat ja tak ji udelim i vam, a to i pres vase trotloviny. A nejen to, vsechny ostatni upozadim a budu dekorovat jen same trotly, a to by v tom byl cert aby se potom trotlove na ukor ostatnich nemeli dobre. A nejlepe ze vsech ja, nacelnik vsech trotlu. Hezky den Vojto, a dejte si mokrej hadr na hlavu

326927

12.2.2015 15:04

RE: židofobie

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 326917

Nezlobte se, ale radši napište prímo, co jste tím vším/jednotlive chtel ríct, takhle se to už prestává dát číst. Nedá se na to ani bez možného zmatku reagovat.

Každá vaše 2. veta me doslova nutí k paranoji.
Také premíra sarkazmu zastiňuje myšlenku.

326928

17.2.2015 16:28

RE: židofobie

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 326917

Kolikrát už jste to tu napsal? V každém třetím příspěvku? Raději pište o světových cenách plynu a o neexistenci rokrádaček ve VW.

Jinak se k tomuto blábolu nemá cenu vyjadřovat.

327299

11.2.2015 16:48

RE: židofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 326758

"právě ustrašení, slabí a zamindrákovaní mají největší potřebu a nutkání vše ovládat a řídit - což vám potvrdí jakýkoliv psycholog i psychiatr, stejně jako životní zkušenosti."

Naprostá pravda - akorát dodávám, že disponují neuvěřitelnou nenávistí a s ní spojenou pomstychtivostí vůči všem, kteří dle nich nepatří do jejich hnízda.

PS
Životní zkušenost - moji práci pro jeho oddělení mě nechal dokončit - ale smetánka byla jeho. Mé vzdělání je o dvě úrovně vyšší, než kterým disponuje tento mladý jedinec na pozoruhodně vysokém postu.

326856

10.2.2015 19:59

Židé pravost protokolů nikdy sami nepopírali

ASCHARAD 85.?.?.?

http://www.reformy.cz/zpravy/tajny-plan-na-druhy-...

326776

10.2.2015 22:17

Nebylo by lepší ...

Kiviss 176.?.?.?

... řešit zloděje a gaunery tak nějak nevýběrově? Než plýtvat časem a energií na selektivní animozity?

Pokud si začne dav konečně hlídat kapsy, jistě se najde i nějaký ten žid, který, k něčí potěše, přes prsty dostane. [mrknutí jedním okem]

Mě, například, naposledy naštval kamarádův pes! Protože nám ukradl část pstruhů na barbecue. [smích]

326791

12.2.2015 14:06

Protokoly X.0?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Aktualizace z roku 1967 [smích]
Torontské protokoly
Jakou vizi mají dnes?

Když to člověk čte, tak musí dát za pravdu Taoismu a principu Yin a Yang. Čím víc ten černej drak kouše do ocasu toho bílého, tím dřív jím bude nahrazen ... [chechtot]

Židi budou tak dlouho strašit svět "Holokaustem", až se jim ta vize sama od sebe zrealizje. Vydávají sebe sama za "boží národ" ale nepochopili ani ty základní duchovní principy.

Tam kde stačí Křesťanům jedno pravidlo "Nedělej ostatním to co nechceš aby dělali oni tobě", tam mají židé tisíce pravidel, pouček, komentářů a "ojebávek" v Talmudu, Tóře, ... v rádoby duchovních textech.

Jejich mentalitu dobře popisuje Israel Shahak v knížečce Historie a náboženství Židů

326924

13.2.2015 5:34

Rabinovic rekl to,co se dneska deje kolem nas,dostanem to ze vsech stran.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jak,se v te politice vyznat,kdyz prijem vsech zprav jde z jednoho hnizda a jeste je to vse cenzurovane,na vic v budoucnosti budou TV jez Vas budou poslouchat,co delate doma a co rikate ve svem soukromi.V Jizni Korea,firma Samsung,uz jede na plne obratky s takovouto spionazni televisi,kompjutrem, to se politici a tajne sluzby budou mit, co Orwell predpovedel uz v roce 1948,ale,v roce 1952 jej Rabinovich prekonal.Posudte samy;"TOP RABBI;MOSLEMS AND JEWS ARE CLOSE ALLIAS IN EUROPE"
ZDE MAME RABINA PINCHAS GOLDSMIDT,JEZ RIKA ,ZE ZIDE A MUSLIMOVE JSOU SPOJENCI,NAKONEC UDALOSTI VE FRANCII SE TOMU PROJEVU NARAMNE SCHODUJI.
Vzpomente,jak ruske jednotky se chovali k zenam v Nemecku na vyzvu zidovskych hlasatelu ve vysilani pro armadu,Ilja Eremburg,v Cechach se take tak predvedli,jako v Nemecku,pohroma na bilou rasu,ktera se bude opakovat,ted,"MUSLIM":when We Take Over Europe,we will make it Legal to Rape White Women.
Jiny muslim,doslova rekl,pokud evropske zeny se nezahali do burky,tak budou znasilnovane.
Zde muzem zkoncit,nebot ,podrzte se,Britove se probouzeji a dokonce i nejaky politik.
"‘We need to be in a position where no British Jewish teenager sees no future for themselves in the UK,’ says MP John Mann. Tohle by si v Cechach vubec nedovolili.
Belgian teacher to Jewish student: ‘We should put you all on freight wagons’ Zapadni Evropa uz toho zacina mit dost,lide jsou presyceni falesnou propagandou,"ledy se hnuly".
Winston Ghurchill,to rekl sparvne i ze sve zidovske posice,ze zide si za mnohe muzou sami.
Vse ,souvisi se vsim.
"And this had also been Chaim Weizmann’s argument, the leader of the Zionist Organization, and earlier a collaborator with the Nazis in the effort to save Hitler from the 1933 international anti-Nazi boycott.[35] He announced in 1937 that he would abandon the Jews of Europe:

“I told the British Royal Commission that the hopes of Europe’s six million Jews were centered on emigration. I was asked, ‘Can you bring six million Jews to Palestine?’ I replied, ‘No.’ . . . The old ones will pass. They will bear their fate or they will not. They were dust, economic and moral dust in a cruel world. *
Terrorista je terrorista,ale ,neni to stejne:"Jew terrorist Mlscolm "The Hammer" Harris Must Explain why his Entire network of subversives is Jew.
Jak,jsem predepsal,Briatie je v pohybu:London:anti-jew rally planned for the 22nd March -you must attend-Liberate Stamford Hill,samozrejme,takove zpravy nebudem mit na nasich tv.
Blizi se valka a tak vzpomenme co rekl,zid ,Hemingvay,jez se vyznamenal ve spanelske obcanske valce.
„Věřím, že všichni ti, kteří těží z války a přispívají k jejímu vzniku, by měli být zastřeleni hned první den občany své země.“ - Ernest Hemingway
To by byla dnes strelba do vlastnich rad,nemyslite?

326978

14.2.2015 6:56

RE: Rabinovic rekl to,co se dneska deje kolem nas,dostanem to ze vsech stran.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 326978

Tak zvani zide ,pokud vyjevi,co vlastne v nekolika kusech je podstata tak zvaneho nabozenstvi,jez ,organisuje zabijet lidi jinych nabozenstvi a nebo i bez nabozenstvi ,jejiz provineni je ,ze ,jako nejsou zide,takze,zpoved zida Rosenthala,jez za penize se vyzpovidal,co je podstatou zidovstva,to,co mnozi goyimov enechteji slyset az do chvile,jejich nasilneho konce, on sam nakonec take tak zkoncil,za zradu, za vyjeveni tajemstvi zidu.Tento mesich je vyroci hromadne vrazdy Drazdan a otazkou je ,kdo byl za touto vrazdou,co to bylo v podstate za "lidi", muzem to nazvat holocaustem na krestanskych lidech?
Takze,kousek po kousku a mozajka pravdy se pozvolna ukaze.

Meanwhile, I Walter White who conducted this confidential interview, can now state after much investigation, expense and travel, that Harold Rosenthal was undoubtedly murdered at the Istanbul Airport, in what was to appear as a hijacking probably by his own people

We had no desire to hurt anyone and especially members of the Rosenthal family who had suffered enough in this tragedy. We corresponded with his mother and father in Philadelphia and his brother Mark David Rosenthal who is attending college in Northern California.

In fact, it was he who advised me that Harold's friends in Washington had set up a memorial fund in Harold W. Rosenthal's name. He sent us a copy of "The Harold W. Rosenthal Fellowship in International Relations" American Jewish committee, Washington Chapter, 818-18th street N.W. Washington,D.C. 20006.
Takze,staci uz jen pridat neco o krestanske lenosti myslet.
880,000 including many elected and unelected US policy makers as well as influential world leaders attended the funeral of Chief Rabbi Ovadia Yosef.
“Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects.*Americane dostalo mnohokrate varovani pred sionismem,ale,prakticky ,uz bylo pozde,proto Arial Sheron mohl verejne rici,ze ,Amerika,to jsme my zide a Americani to dobre vedi,cili,zahranicni politik a USA,neni politikou Americanu, to je potreba ve vsech prispevcich pro Zvedavec,upravit na pravou miru.Jak,to rekl americky senator ve Washingtonu,ze vse pro Israel,znamena v senatu,ze by byl proti,automaticky se da Israelu vse o co pozada.
Vlada Ukrajiny,je tou samou vladou v LOndyne,jako ve Washingtonu.

327057

14.2.2015 10:17

Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Částečný seznam Židů a židovských míšenců v politice

ČSFR, ČR a SR po r. 1989 •


Václav Havel Daniel Kroupa Michael Žantovský Pavel Rychetský
Jiří Dienstbier Petr Pithart Tomáš Sokol Zdeněk Jičínský
Walter Komárek Karel Kühnl Antonín Baudyš Rita Klímová
Egon Lánský Radim Palouš Anna Röschová Luděk Pachman
Josef Zieleniec Martin Palouš Jiří Müller Jaroslav Šabata
Ján Čarnogurský Jozef Bakšay Miloslav Ransdorf Jiří Ruml
Ivan Čarnogurský Roman Zelenay Oldřich Kužílek Jan Ruml
Jozef Mikloško Peter Weiss Pavol Kanis Fedor Gál
Pavel Bratinka Michal Kraus Peter Tatár Jozef Matula
Václav Klaus -Václav Benda -Petr Mareš Milan Uhde
(Pružinský) (Charim Afterduft) Pavel Dostál Ivan Gabal
Vladimír Špidla Marek Benda Karel Dyba Petr Kučera
Jan Stráský František Benda Luboš Dobrovský -Jiří Pelikán
Stanislav Devátý Jan Štern (Jehudim Guttmann) Pavel Tigrid Zdeněk
Mlynář -Jan Sokol Petr Moss (Schönfeld)
(Šling) Vladimír Železný -Čestmír Hofhanzl Václav Fischer
Vladimír Mlynář
(Eisenkraft) Richard Falbr Josef Lux
Cyril Svoboda František Janouch Michal Prokop Pavel Kohout -
Jaroslava Moserová Jiří Honajzer Petr Miller (Hahn)
Rudolf Slánský - Jan Zahradil Jiří Schneider Jiří Pehe
(Salzmann) Vladimír Vetchý Jan Kavan Jaroslav Bašta
Ludvík Vaculík Jiří Grůša Zuzana Roithová Ivo Mathé
Ivan Laluha Milan Ftáčnik Richard Salzmann Tibor Böhm
Otto Kremer Ivan Hudec Olex Schlesinger Karol Stome
Jiří Kincl Oldřich Černík Tomáš Ježek Jan Šolc
Ivan Fišera Eduard Goldstücker Vladimír Dlouhý -Peter Bútora
Boris Zala Miroslav Kusý (Fanklstein) Ján Flamik
Jan Weigl Eva Rubinsteinová Jiří Skalický Pavel Mertlík
Václav Exner Martin Stropnický Josef Tošovský Otakar Motejl
Ivan Klíma -Jiří Payne Jan Kalvoda Dana Bérová
(Izák Kauders) Vladimír Budínský Jan Kasl Jaroslav Kořán
Petr Matějů
Karel Machovec Václav Grullich Jozef Wagner
Ivan Pilip Petr Uhl Miloš Kužvart Marie Noveská
Jan Vidím Eduard Zeman Jaromír Schling Martin Bojar
Ivo Svoboda Ota Šik Dana Němcová Jan Kačer
Jaroslav Palas Jiří Křižan Mikuláš Dzurinda Josef Krejsa
David Rath Dušan Tříska Emanuel Mandler Laura Rajsiglová
Zdeněk Masopust Jan Urban Petruška Šustrová Ján Flamik
Ladislav Vlašič Milan Kňažko Michal Lobkowicz Jana Bobošíková Alexandr Vondra Vlasta Parkanová Miroslav Kalousek Ladislav Jakl Milan Urban Václav Krása Rudolf Blažek Ivan David
Milan Štěch Antonín Hrnko Josef Horský Ivan Medek

https://aryanrebel.files.wordpress.com/2008/03/cas...

[bliji]

327066

14.2.2015 17:24

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327066

co takhle seznam židů na zvědavci? klidně tam zařaď i sebe, podle kritérií stanovené klimovem jsi jasnej...
znáš g.klimova? hledej a stahuj na uloz.to

327082

15.2.2015 6:19

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 171.?.?.?

Reakce na 327082

Možná , že ty jsi poctivý Žid a takových jsou vás jistě milióny . Lidé ale o vás píšou neuvěřitelné věci a dost vás nenávidí. Snad je za tou nenávistí závist . Závidí vám vaše životní úspěchy a váš Talmud.

Osm katolických papežů odsoudilo talmud. Papež Klement VIII
vyhlásil: “Hříšné talmudistické, kabalistické a ostatní čarodějnické knihy židů jsou tímto zcela odsouzeny a musí vždy zůstat odsouzeny a zakázány a tento zákon musí být stále dodržován.” Talmud obsahuje, že pouze židé jsou pravé lidské bytosti a nežidé jsou “gojímové” (to znamená dobytek,
nebo zvířata).

Následují šokující, ale přesné citáty z různých knih talmudu.

1. Sanhedrin 59a: “Zavraždit gojíma je jako zabít divoké zvíře.”
2. Abodah Zara 26b: “Nejlepší z nežidů musí být zabiti.”
3. Sanhedrin 59a: “Gój, který strká nos do Zákona (talmud) je vinen smrtí.”
4. Kniha Davidova 37 : “Sdělit gójovi cokoli ohledně našich náboženských vztahů se rovná zabití všech židů, protože kdyby gój věděl co o něm učíme, chtěl by nás otevřeně zabít.”
5. Kniha Davidova 37: “Pokud je žid povolán aby vysvětlil nějakou část rabínských knih, má dát pouze falešné vysvětlení. Kdokoli nedodrží tento příkaz bude zabit.
6. Yebhamoth 11b: “Pohlavní styk s malou holčičkou je dovolený, pokud jsou jí aspoň 3 roky.”
7. Schabouth Hag. 6d: “Žid může přísahat falešně, pokud při tom použije úskočných formulací.”
8. Hilkkoth Akum X1: “Nezachraňuj gojíma v nebezpečí smrti.”
9. Hilkkoth Akum X1: “S gojímem neměj slitování.”
10. Choschen Hamm 388,15:”Pokud se prokáže, že někdo dal peníze Israelitů gojímům, musí být nalezen po rozvážné úvaze způsob jak ho vymazat z tváře Země.”
11. Choschen Hamm 266,1: “Žid si může ponechat jakoukoli věc, kterou najde a která patří Akumovi (nežidovi). Ten kdo vrací ztracený majetek (nežidům) hřeší proti Zákonu, protože tak roste moc porušovatelů zákona. Je chvályhodné vracet ztracený majetek, pokud je to uděláno ke cti božího jména, protože při takovém jednání křesťané budou chválit židy a hledět na ně jako na ctihodné lidi.”
12. Szaaloth-Uthszabot, kniha Jore Dia 17: “Žid má a musí učinit falešnou přísahu, pokud se ho gojím zeptá, jestli naše knihy obsahují něco proti němu.”
13. Baba Necia 114,6: “Židé jsou lidské bytosti, ale národy celého světa nejsou lidští tvorové, ale zvířata.”
14. Simeon Haddarsen, fol. 56-D: “Až přijde Mesiáš každý žid bude mít 2800 otroků.”
15. Nidrasch Talpioth, p. 225-L: “Jehova vytvořil nežidy v lidské podobě, protože židům by neměla sloužit zvířata. Nežid je proto zvíře v lidské podobě a je odsouzený sloužit židovi neustále.”...

Jak sám vidíte, pane Žide, jsou to samé lži . A proto braňte se ! Máte slovo ...

327127

15.2.2015 16:29

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 327127

no vidiš, co všecko v tom talmudu nemáte, se mi normálně podlomily kolena... smíchy
a koho tim (kromě zvědavců) ještě šokujete, zaostalý děti a svíčkový báby? [mrknutí jedním okem]

327153

17.2.2015 9:16

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327153

Tato "nezpochybnitelná argumentace" má jistou nejistotu - není to smích nad potácením se oblouzněné duše gojíma. Je to křečovitý škleb. Škleb právě přistiženého pachatele nepravostí nad gojímy. Pozor na to. Může to přerůst do trvalé grimasy. Jednoho takového, jehož potomek zrodil z vnějšího pohledu jakoby v recesi komunitu "stréců a tetin", jejímiž členy se však postupně staly mnohé, ne-li všechny zdejší "celebrity" stejné sounáležitosti ovlivňující českou právní, zdravotní i uměleckou a tedy i politickou scénu dodnes, znám osobně. [vyplazený jazyk]

327262

17.2.2015 15:08

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327262

já se se sice "křečovitě šklebím, jako přistižený gojím", ale jak je to s tou vaší komunintou, Negojímskou; výše někdo psal, že: "Ničeho neobává se mezinárodní Žid více než pravdy, nebo i jen zmínky o pravdě o něm a o jeho plánech.", je to tedy tak, že "zatimco se křečovičetě šklebim" vy se někde třesete strachy? pověz...

327289

17.2.2015 17:15

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 327289

Nechci psát , že jsi blb ale tvá reakce na text je jako od blba . On píše ..." Škleb právě přistiženého pachatele nepravostí nad gojímy."... A ty píšeš ..."já se se sice "křečovitě šklebím, jako přistižený gojím"...

On o voze a ty o koze . Máš problémy s pochopením textu ?

Nikdo se netřese strachy (snad kromě tebe) , jen je poukazováno na jistou patologii , která je připisována Židovským elitám. Místo erudované diskuse (uveď na pravou míru inkriminovaná místa v knihách Talmudu) tady blábolíš páté přes devátě [velký smích]

Pokud se cítíš jako obhájce židovské komunity , pak nasaď do diskuse skvělý rozum , skvělou argumentaci a neochvějné důkazy .

Pokud na to nemáš , pak se nepouštěj do diskuse [velký smích]

Doufám , že to editor pustí

Přeji všem židům mír v duši , jakož i lásku , soucit , porozumnění pro druhé , empatii , inteligenci a moudrost , smysl pro čest a morálku , soudnost a ohleduplnost .

327308

17.2.2015 18:36

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 327308

ano, omlouvám se za tu nepozornost;
inu při studiu erudovaného příspěvku týkajícího se talmudu se to může přihodit nejen "oblouzněnému gojímu", ale i "šklebícímu se přistiženému židu-pachateli-blbu", což je vzhledem k jeho obluzujícím schopnostem hůře pochopitelné; v každém případě, pokud dotyčného někde hájím, či jeho komunitu, uniklo mi to asi také, navíc ses do toho pustil ty, takže by to tu bylo i nadbytečné, a přeji mu i jeho statečným netřesoucím se obhájcům totéž, jakož i hodně úspěchů při dalším studiu posvátných textů [smích]

327318

17.2.2015 19:12

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 327318

...no vidiš, co všecko v tom talmudu nemáte, se mi normálně podlomily kolena... smíchy a koho tim (kromě zvědavců) ještě šokujete, zaostalý děti a svíčkový báby?

...já se se sice "křečovitě šklebím, jako přistižený gojím", ale jak je to s tou vaší komunintou, Negojímskou; výše někdo psal, že: "Ničeho neobává se mezinárodní Žid více než pravdy, nebo i jen zmínky o pravdě o něm a o jeho plánech.", je to tedy tak, že "zatimco se křečovičetě šklebim" vy se někde třesete strachy? pověz...

...ano, omlouvám se za tu nepozornost; inu při studiu erudovaného příspěvku týkajícího se talmudu se to může přihodit nejen "oblouzněnému gojímu", ale i "šklebícímu se přistiženému židu-pachateli-blbu", což je vzhledem k jeho obluzujícím schopnostem hůře pochopitelné; v každém případě, pokud dotyčného někde hájím, či jeho komunitu, uniklo mi to asi také, navíc ses do toho pustil ty, takže by to tu bylo i nadbytečné, a přeji mu i jeho statečným netřesoucím se obhájcům totéž, jakož i hodně úspěchů při dalším studiu posvátných textů.
==========================================================================

No vidíš bl...ku ! To jsou tvé reakce na vznesené argumenty. Místo toho , abys uvedl své proti argumenty (Argumentace (z lat. argumentum, důvod, důkaz, od arguó, vysvětlit, prokázat, obvinit) je přesvědčování pomocí důvodů a důkazů, které mají vést k přijetí nebo naopak vyvrácení určitého tvrzení či teze. Má velký význam ve veřejném životě, ve vědách, ve filosofii, v logice a v právu.) tak se pokoušíš o trapnou ironii [velký smích]

Zřejmě máš velice nízké IQ [velký smích] [velký smích] [velký smích]

327335

17.2.2015 20:36

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 327335

asi na tom něco bude, s iq znalců talmudu se neradno měřit, zvláště, když ztvrdilo osm (jenom?) papežů, tady je prostě každý protiargument předem ztracen, vzdávám se...

327340

17.2.2015 23:11

RE: Seznam Židů v politice od roku 1989

mtk 88.?.?.?

Reakce na 327335

>Zřejmě máš velice nízké IQ [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Já bych příště doporučil smajlíků alespoň 10 (...13 je už moc), aby bylo i více inteligentním čtenářům (nemluvě o blbech) hned zjevné, že se jedná o vtipnou větu. S tak rafinovaným humorem musíte zacházet velmi obezřetně, je to dvousečné, fakt ...

327349

17.2.2015 8:20

Souhlasím s tvrzením,

kluzo 90.?.?.?

že je irelevantní, zda jsou či nejsou protokoly falsem.

327254

17.2.2015 8:59

RE: Souhlasím s tvrzením,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327254

jistě, stejně irelevantní je otázka, zda ježíš byl nebo ne...
ale jen pro věřícího [mrknutí jedním okem]

327259

17.2.2015 15:54

RE: Souhlasím s tvrzením,

dub 89.?.?.?

Reakce na 327259

zřejmě jste článek nepochopil.

básník chtěl říct, že je úplně jedno, jestli protokoly existují, protože i kdyby neexistovaly, tak je sionisté svými činy píšou znovu

327292

17.2.2015 16:24

RE: Souhlasím s tvrzením,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327292

zřejmě jsi nepochopil co psal předřečník, proto ani mou odpověď;
a snad chceš říci, že ti "sionisté" jednají nazdařbůh, a jejich činy nejsou součástí plánu?
v tom případě je ale jakákoliv zmínka o protokolech a tajných plánech irelevantní, stejně jako o zákulisních strukturách, protože vše teprve píšou nějaké a něčí činy; jinými slovy, jakékoliv spiknutí je nesmysl, protože to vyžaduje tajný plán, který předchází činy...
pak ovšem tvrdíš to samé, co ty tvé oblíbené sračkomety [smích]

327298

17.2.2015 16:55

RE: Souhlasím s tvrzením,

dub 89.?.?.?

Reakce na 327298

uf. jo, protokoly jsou a jede se podle nich.

ale i kdyby nebyly, tak zmrdi jednají tak, že by se podle jejich činů mohly napsat nový, stejný.

ještě nekapiš?

327302

17.2.2015 17:11

RE: Souhlasím s tvrzením,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327302

kdyby?
podstata "protokolů" tkví v tom, že existuje "tajný plán zlých židů", kdyby nebyly, nebyl by ani "pikle kující zlý rabín", ani fordův mezinárodní žid, ani hitlerův boj, a ani pikle sionistů, kapiš? nebo ještě mlžiš...

327306

17.2.2015 18:46

RE: Souhlasím s tvrzením,

dub 89.?.?.?

Reakce na 327306

ježiš tady je to jak u blbů.

opravdu jste tak natvrdlí, že nejste štonc pochopit, že zatímco nikdo nezpochybňuje existenci protokolů ani to, že se podle nich jede, tak autor svým článkem mínil, že i kdyby nebyly, tak zmrdi jedou, jako by byly, a mohly by se podle jejich činů klidně napsat znovu a úplně stejně?

skutečně je to tak nemožný mentální výkon to pochopit a nevidět jak bejk přes rudej hadr se zatemněným mozkem?

327325

17.2.2015 18:58

RE: Souhlasím s tvrzením,

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 327325

Pan Tituška tím chtěl říci, že světová elita žádné plány nemá (tedy ani ty s těmi protokoly píšícími jidy), a pokud je má, pak se jedná o spiknutí, které šíří sračkomety, takže se ve skutečnosti o žádné spiknutí nejedná. Opravdu nechápu, co je na tom k nepochopení... [chechtot]

327328

17.2.2015 19:04

RE: Souhlasím s tvrzením,

dub 89.?.?.?

Reakce na 327328

tak to jsem z toho skutečně nepochopil...[smích]

327332

17.2.2015 19:09

RE: Souhlasím s tvrzením,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 327328

ale pane hestroy, tituška je přeci bezva člověk a přítel sovětského svazu, proto objasňuje, že přesně to chtěl říci autor článku, tedy to, že protokolů netřeba, protože se stejně vlastně píšou podle momentální situace, víte?

327334

17.2.2015 19:03

RE: Souhlasím s tvrzením,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 327325

>ježiš tady je to jak u blbů.
souhlas
>autor svým článkem mínil, že i kdyby nebyly, tak zmrdi jedou, jako by byly
v tom právě tkví kouzlo protokolů, vystihují pocity, které budí jisté způsoby vládnutí, které tu jsou od nepaměti
> mohly by se podle jejich činů klidně napsat znovu a úplně stejně
přesně tak, tak i vznikly, problém je jen ten, že se týkaly jen zcela jiné entity, ve zcela jiné pozici
>nikdo nezpochybňuje existenci protokolů ani to, že se podle nich jede
naopak, zpochybňuje to sám autor článku, tak buď se podle toho jede, nebo se to přepisuje, nebo se to píše podle toho, jak se jede, v každém případě to zaměňuje příčinu a následek, tedy tím mizí i důvod, proč by nějaký protokoly měly být, i v konečném důsledku přítomnost jakéhokoliv spiknutí staví na hlavu
>skutečně je to tak nemožný mentální výkon to pochopit a nevidět jak bejk přes rudej hadr se zatemněným mozkem?
skutečně? já nevim, vypadá to, že to je fakt problém

327331

17.2.2015 20:40

RE: Souhlasím s tvrzením,

mtk 88.?.?.?

Reakce na 327331

>>ježiš tady je to jak u blbů.
>souhlas
Buďte politicky korektní, tady se říká "na Zvědavci" [mrknutí jedním okem]

327341

17.2.2015 17:28

RE: Souhlasím s tvrzením,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 327302

Si piš dube , že se jede podle protokolů ... Je tu ale jedno velké ALE .

Pjakin , v jakési video přednášce , zmiňuje jakéhosi GLOBÁLNÍHO PREDIKTORA . Jak jsem tomu vyrozuměl , tak se jedná zhruba o 360 rodin , které vládnou světu už od dob "Velkého Egypta" a "židovská karta" včetně tkzv. "protokolů" mohou být jakýmsi "beranidlem".

Konec konců ten Pjakin , zmiňuje i jakési novodobé konečné řešení "židovské otázky". Jde z toho celkem hrůza . Videa jsou na NWO .

327310

19.2.2015 11:14

Prectete a porovnejte

Cechosvycar 217.?.?.?

Jsem svycarsky Cech zijici pres 44 let ve Svycarsku a vlastnim protokoly v cestine i v nemcine s ruznymi pojednanimi o jejich pravosti. Velmi doporucuji vsem aby si protokoly precetli a porovnali s tim co se doposud z nich vyplnilo. Budete, kdyz ne zovna sokovani tak urcite prekvapeni! Je to nejlepsi dukaz o jejich pravosti!
Jen mimochodem: Americky prezident je plne v zidovske moci, prezidentka nejmocnejsi americke penezni banky FED(vydava a tiskne americke Dollary) je zidovka J. Yellen. Pred J. Yellen byli prezidenti: P. Volcker, A Greenspan, B.Bernake, atd. vsechno bez vyjimky zidi. Prezident jedne z nejvetsich zidovskych bank Goldman Sachs je zid L. Blankfein, prezidentka od IWF (Mezinarodni menovy fond) je zidovka Ch. Lagarde, De Beers produzent diamantu, je zidovska Firma. Nejmocnejsi muz na Wall Street, sef financniho imperia BlackRock je zid Larry Fink. Prezident Evropske komise je zid J.-C. Juncker. Vlastnici od Facebook, Microsoft, Oracle, Google jsou bez vyjimky zidi. Rusti milliardari Deripaska,Vekselberg, Abramovic, Chodorkovski, Fridman, Rybolovlev, Firtas, Achmetov a mnoho dalsich kteri se stali kratce po rozpadu Sovetskeho svazu milliardari (nikdo se nepta jak to bylo mozne) jsou zidi. Mimochodem prezident Ukrajiny Porosenko je nejenom zid ale take dluholety USA/NATO informant (dle Wikileaks). Take nova ukrajinska ministrine financi je zidovka. Jako americka obcanka ziskala kratce pred jmenovani urychlene ukrajinske obcanstvi(?!). Je spousta mocnych zidu v pozadi, jeste bych mohl dale pokracovat. Vse se da nelezt na Internetu nebot nase mainstream-sdelovaci prostredky nam jenom lzou, manipuluji a klamou.

327415

20.2.2015 15:28

RE: Prectete a porovnejte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 327415

>Vse se da nelezt na
>Internetu nebot nase mainstream-sdelovaci prostredky nam jenom
>lzou, manipuluji a klamou.

Jestli to nebude tím, že "naše mainstream-sdelovaci prostredky" vlastní taky židi?

Nemělo by se jim říkat Jedia? [pláč]

327523

Příspěvků: 116

10.02. 01:33 lindsay  Pravdivost protokolu
10.02. 13:50 mtk  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 14:48 dub  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 15:13 mtk  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 17:31 To je jedno  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 19:34 hc  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 20:47  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 22:26 mtk  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 22:36 dub  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 10:10  "Pravdivost protokolů"...
11.02. 10:14 mtk  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 10:21 mtk  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 11:57 dub  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 13:54  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 17:46 mtk  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 17:58 dub  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 18:16 mtk  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 20:49 hc  RE: Pravdivost protokolu
12.02. 13:39 mtk  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 20:08 Emil Robot  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 07:01  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 19:09 nazdar  RE: Pravdivost protokolu
20.03. 18:35 jana12345  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 20:18 mtk  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 07:07  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 09:53 Emil Robot  RE: Pravdivost protokolu
11.02. 19:39 mtk  RE: Pravdivost protokolu
13.02. 00:09  RE: Pravdivost protokolu
13.02. 00:20 dub  RE: Pravdivost protokolu
13.02. 00:28  RE: Pravdivost protokolu
13.02. 00:24  RE: Pravdivost protokolu
13.02. 01:50 mtk  RE: Pravdivost protokolu
13.02. 05:23  RE: Pravdivost protokolu
13.02. 14:42 mtk  RE: Pravdivost protokolu
14.02. 20:43  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 15:13 JazzBoo  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 23:53 lindsay  RE: Pravdivost protokolu
12.02. 17:31  RE: Pravdivost protokolu
10.02. 04:39 Robert Nohejl  Proces niceni dokumentu potvrzujicich pravost stale pokracuje.
10.02. 08:26 WAZARI  Doporučuji
10.02. 09:40 lindsay  RE: Doporučuji
10.02. 14:21  RE: Doporučuji
10.02. 15:44 JazzBoo  RE: Doporučuji
10.02. 19:45  RE: Doporučuji
11.02. 11:55  RE: Doporučuji
12.02. 17:26  RE: Doporučuji
12.02. 18:33 mtk  RE: Doporučuji
13.02. 01:15  RE: Doporučuji
13.02. 13:54 mtk  RE: Doporučuji
14.02. 11:07  RE: Doporučuji
20.03. 19:03 jana12345  RE: Doporučuji
10.02. 09:56 JazzBoo  RE: Doporučuji
10.02. 08:52 výjimečné porušení omerty  triky a pověry
10.02. 10:18 gippius  Antisemitismus jako klacek.
10.02. 10:19 ROMAN1  Řekli o protokolech
10.02. 19:51  RE: Řekli o protokolech
10.02. 20:49  RE: Řekli o protokolech
10.02. 12:28 timur  no -
10.02. 13:46 REBEL1956  RE: no -
10.02. 14:29  židofobie
10.02. 15:16 ROMAN1  RE: židofobie
10.02. 16:28  RE: židofobie
10.02. 16:56 dub  RE: židofobie
10.02. 17:26  RE: židofobie
10.02. 17:49 dub  RE: židofobie
11.02. 10:40 mtk  RE: židofobie
11.02. 15:03 JazzBoo  RE: židofobie
11.02. 15:34 VojtaIL  RE: židofobie
11.02. 15:59  RE: židofobie
11.02. 16:06  Za co byl tedy potrestán editor Stwora?
12.02. 14:47 mtk  RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?
12.02. 14:48 mtk  RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?
12.02. 15:50 dub  RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?
13.02. 02:16 mtk  RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?
13.02. 15:53 dub  RE: Za co byl tedy potrestán editor Stwora?
11.02. 16:10 JazzBoo  RE: židofobie
12.02. 08:15  RE: židofobie
12.02. 18:07 JazzBoo  RE: židofobie
13.02. 01:32  RE: židofobie
11.02. 17:55 ASCHARAD  RE: židofobie
12.02. 12:50 VojtaIL  RE: židofobie
12.02. 14:50 Aleks  RE: židofobie
12.02. 15:04 ppppp  RE: židofobie
17.02. 16:28 hestroy  RE: židofobie
11.02. 16:48  RE: židofobie
10.02. 19:59 ASCHARAD  Židé pravost protokolů nikdy sami nepopírali
10.02. 22:17 Kiviss  Nebylo by lepší ...
12.02. 14:06  Protokoly X.0?
13.02. 05:34 Robert Nohejl  Rabinovic rekl to,co se dneska deje kolem nas,dostanem to ze vsech stran.
14.02. 06:56 Robert Nohejl  RE: Rabinovic rekl to,co se dneska deje kolem nas,dostanem to ze vsech stran.
14.02. 10:17  Seznam Židů v politice od roku 1989
14.02. 17:24  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
15.02. 06:19  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
15.02. 16:29  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
17.02. 09:16  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
17.02. 15:08  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
17.02. 17:15  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
17.02. 18:36  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
17.02. 19:12  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
17.02. 20:36  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
17.02. 23:11 mtk  RE: Seznam Židů v politice od roku 1989
17.02. 08:20 kluzo  Souhlasím s tvrzením,
17.02. 08:59  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 15:54 dub  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 16:24  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 16:55 dub  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 17:11  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 18:46 dub  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 18:58 hestroy  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 19:04 dub  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 19:09  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 19:03  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 20:40 mtk  RE: Souhlasím s tvrzením,
17.02. 17:28  RE: Souhlasím s tvrzením,
19.02. 11:14 Cechosvycar  Prectete a porovnejte
20.02. 15:28  RE: Prectete a porovnejte

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 4

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,12 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
23,62 Kč
100 japonských jenů
21,65 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,53 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 102,87 Kč
1 unce stříbra
417,35 Kč
Bitcoin
240 924,52 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 970