Diskuze k článku

Problémem není islám, ale úpadek Západu

Příspěvků 84

16.1.2015 3:54

Na vec se musi tak, rikajic od lesa,moralka,rasa,multikulturarismus.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Australie mela rasovou politiku,bileho muze, z pocatku pro britskou pristehovaleckou akci,zeme pro trestance a hlidajici gardu se zastupci kralovny v ruznych uradech,doba zlate horecky prizvala cinany a zlatokopy z ruznych zemi,ale,cinane museli domu,zpet do ciny,jakozto i vsichni jini,barevni,dnesni Israel,se rovnez zbavuje cernych zidu,dobrovolne nucene ,jdou domu.Kolonialni politika je vinna za dnesni ruznobarevnou populaci v cele Evrope,kdo byl proti,tak byl rassista,kdo byl pro,tak pro ty rassisty,byl zradce vlastni krve,vlastni zeme,ktera pozdeji a nebo drive tonula vrassiticko-obcanskych problemech,vinou politiku,jejiz kratkozrakost udelaly uplatky v mnoha ruznych odmenach.Dnes je tezke najit zem,kde by byli jen "cistokrevni domorodci" a politici slouzili domaci populaci pred internacionalismem elity.Kazdy obcan i pro multikulturarismus pochopi v pripade plemen psu,ze ,chovny pes by nikdy nemel byt,prominte,"zparchaten"nejakym podvratakem.Majitel koni,ma dokonaly rodokmen na sveho premiera,a ma v nem ulozeno mnoho penez,to same ,majitel chovneho psa, dokonce omezi,pocet stenat i tak rodokmenem ciste rasy,sveho psa.
Jak, je to s lidma a jejich rodokmenem?
40% cernochu v USA ma bile manzelky, to same ,je o zidech,jez se v Israelu nemohou ozenit,nebot rabbinsky koncil,nepripousti,takto nicit cistou zidovskou rasu,proto mnozi zide jedou na Kretu se ozenit a nebo do Evropy,ale, i tak,bila zena "Siksa"stale neni v ocich ortodoxnich rabinu manzelkou sveho muze.
V Israelu pracuje mnoho jinych delniku na stale se rozsirujicim Israelu a mnozi dostali upozorneni na vysoke tresty za znamosti se zidovkama,prakticky, Nurimberske zakony v podani zidu o jejich cistote rasy je ted otazka mongolsko-tureckeho puvodu naslapnou minou v rassismu zidu,jez nenavidi vse ,co neni zidovske.
Takze,zde mame upadek zapadni politiky,jez znicila mravy jednotlivych statu na otevreni dveri,pro,kde koho,v ramci ,levne pracovni sili,neokolonialismu v internacionalnim provedeni a zde si byvaly komunisti podali ruce s temi nejtrdsimi kapitalisty-demokraty.
Dnesni TV ukazuje cerneho detektiva,jak ma spolupracovnici blondynu,pro deti,mladez bezi serialy,kde cerny chlapec je zamilovan do byleho devcete,v mnoha serialech bezi vzdy osobnosti,cerny,bily na dennich poradku,nase,hvezdicky se prodiciruji s adoptivnima,cernymy detci,dolsova,co by moda, jeste jsem nikdy nezazil,bohaty cerny adoptovat bile deti.Upadek zapadu,spociva i v tom,ze bila populace je nucena zit,s jinou,zcela rozdilnou populaci,zde uz nejd eo barvu kuze,ale ,o kulturnost teto invasni spolecnosti,spocitano je,ze za par roku bude vic barevnych nez cernych a nebo jinych obyvatel,v Britanii a nebo v USA, to je nasledek kolonialismu,ale,proc jine zeme,jez kolonialismus nemeli a ted celi privalu emigrantu,jez jsou hned zapojeni do ekonomicke soustavy kazde zeme v Evrope,ktera sama o sobe ,ma co delat,aby vse se ekonomicky nezritilo,priladem jsou cikani pendlujici mezi Kanadou a Ceskou republikou,vzpomente reportaze BBC,jak odsoudili Slovensko a Cechy z rassismu,tedy,zase media hraji hlavni roli, poznamka na

325229

17.1.2015 0:49

RE: Na vec se musi tak, rikajic od lesa,moralka,rasa,multikulturarismus.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 325229

Fakta a pravda se nemuzes kvalifikovat jako rasismus. Treba ve Francii - aspon na jihu jak sem se sam moh presvedcit , ale muzu ukazat i na dalsi staty EU , je dnes vic cernejch vobyvatel nez tech bilejch . Jen si vzpomen na ty riot co tam meli a kdyz se mezi cerny vobyvatelstvo nevodvazi ani dobre vozbrojena gendarmerie......... A ted takovy podobny co maj ve Francii zacinaj lifrovat sem do Canady. Ja se ted pohybuju hodne v Pit Meadows , Chillivack a ve Squamich a tam jezdim pres Vancouver a zpatky kvuli traffic pres Surrey nebo Maple Ridge a tam uz sou videt taky. Byl tu krasne klidek a skoro zadna kriminalita a tak to erar ze sem natahal to co ma Francie se to zmenilo k horsimu tak ze zacinam premejslet ze jestli se to tu zacne cernat tak jak v Surrey , v Coquitlam a ted uz i ve Vancouveru kde to uz zacina bejt jak v nekterejch ctvrtich Parize to tu prodam a koupim neco v Abbotsford nebo az v Hope ....... A tak neuvazuju jen ja , mezi lidi prijdu a to co erar povazuje za rasismus slysim vod sousedu ktery uz nedrzej hubu snad pokazdy kdyz je potkam jak sou nasrany ...... Taky se neni cemu divit, je to to samy jako v ceskym krateru kdyz mas za sousedy cigany ktery erar chrani jako nakou vzacnou exotickou zver ..... Jeste nedavno sem se v tom prekrasnym mestecku klidu s vyhledem na Rockies a do panensky prirody nevobtezoval zamknout pick up truck nebo auto a dnes vod dob kdy se tu ukazali barevny musis zamykat i pitomy kolo aby ti ho - dnes vlastne uz i bily neukradli! A bude hur jak to tak uz vypada a asi proto si muj kamos vokolo jehoz adresy to za posledni 2 roky taky hodne ztmavlo si musel poridit pitbula. Jo jo tak to je! Takze , srat na takovou multikulti ! [naštvaný]

325337

17.1.2015 8:43

RE: Jo, jo ...

Kiviss 46.?.?.?

Reakce na 325337

... kamarád staví van s vercajkem každý večer zadními dveřmi ke zdi. A stejně nikdy neví, jestli ráno pojede do práce. [pláč]

325350

19.1.2015 16:15

Švédsko bez růžových brýlí..

Aleš Krejčí / Brno 62.?.?.?

Reakce na 325350

Švédsko: Konec sociálního státu?
http://www.severskelisty.cz/kaleido/kale0326.php
Ve Švédsku nemají rádi mešity ani muslimy
http://www.severskelisty.cz/udalost/uda0826.php
Další zajímavé články k tématu jsou uvedeny pod články..

325508

16.1.2015 4:07

Dodatek.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

adresu BBC byla z ust jednoho clena,ze ,BBC musi prijmout vice barevnych ,protoze je stale az moc bila, tak,jak politici hraji ruletu,prijmout procentualni vyrovnanost,zeny,muzi,v zamestnani,politickych stranach a jinde.
Reseni,zadne,kdo by mel odvahu,obratit kormidlo o 180 stupnu zpet,vratit se "k rasove politice"kazde krestanske zeme, to radeji ocekavejme rasove boure,rasovou obcanskou valku,krveproliti z obou stran konfliktu,domaci proti pristehovalcum,krestanu,proti vsem ostatnim,jako to ma stat Israel,Israel,zidum,v hesle pro evropske narody,nemuzem ani takove heslo opakovat,Cechy,Cechum!
Tady v problemu moralne hnijiciho zapadu neni leciva,jen a jen ,chyrurgicky zasah,driv,nez bude pozde i tak by to bylo riskantni,kdo by se odvazil,takto vystoupit verejne,na obranu sve rasy,sveho naroda,sve kultury,tradice a jine, americky superman to nebude, to je jista vec.
Kdo, tedy by mel byt tim hrdinou dat veci do poradku,vubec,slo by to udelat,tak,aby netekla krev z jedne i druhe strany?
Nasel by se statnik,ne politik,ktery by otevrene tento problem projednal,bez zasahu medii?
Problem je v nas,prilis mnoho prava jsme dali nepravim lidem a vysledek je zde.
Doporucuji ctenarum si najit prispevek reci zidovskeho rabina Rabinovice ,ktery uz v roce 1952,12 -teho January predpovedel,ze v pristich desetileti byla rasa zmizi,co by plan zidovstva.
Rabinovich speechin Budapest.Mimo jine ,muzem cist clanek"Our Race Will Rule Undisputed Over World-Rense.com
Vse,co bylo receno v roce 1952 bez volani o rassistech a jinem,se plni,denne to je znat v nasem zivote,jsem velice litostivy k pristi generaci,nesklidi po nas nic dobreho,verte mi.Hollywood propaganda na smiseni lidi vsech ras a nabozenstvi se ovsem netyka statu Israel,coz ,verejne prohlasili,tady je moznost vzit si priklad ,jak se to dela.

325230

16.1.2015 6:52

RE: Dodatek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 325230

Taky jim to pindostan otrocky cáluje a bez přílivu prostředků od nejzadluženějších kupčíků a penězoměnců by byli v háji zeleném. Kdo vůbec vymýšlí takovéto choreografie, na to by snad ani v halyvůdů nepřišli. [překvapení]

325237

16.1.2015 5:33

Zdánlivý výklad jako redukcionizmus

Servus Dei 90.?.?.?

Pan autor se v dobré snaze uchyluje k sociologizaci při (vy)řešení problému islámu, což vposledku při zdůvodnění náboženského fenoménu jest redukcionistické a tudíž ne zcela postačující.

Pozn.: "Channeling" Mohameda na "kolektivní nevědomí svého národa" je vágní hypoteze;
řekněme raději rovnou a jasně, že byl in-spirován přímo démonickým vlivem a to za použití kamufláže pomocí převzetí a zkomolení některých vybraných pasáží talmudizmi i neotestamentární parciální tradice.
Ano, islám jako takový není alternativní cesta spásy, nýbrž nechutný a obskurní nástroj vedoucí tedy do definitivního zne-tvoření člověka-(již nyní poškozeného obrazu Božího).


Afirmativně: řešení otázky člověka lze nalézt exkluzívně v Ježíši Kristu - Boho/člověku.

325233

16.1.2015 6:57

RE: Zdánlivý výklad jako redukcionizmus

Honi soit qui mal y pense 46.?.?.?

Reakce na 325233

Amen [chechtot]

325238

16.1.2015 9:07

RE: Zdánlivý výklad jako redukcionizmus

gippius 88.?.?.?

Reakce na 325233

Přiznám se, že za křesťana se příliš nepovažuji. To mi ale vůbec nebrání jasně vidět tu strašlivou myšlenkovou vyprahlost a chudobu u islámu. Oproti tomu je odkaz Ježíšův něco zcela nesrovnatelného. Vyměnit Ježíše za islám, to by bylo něco opravdu děsivého. Něco jako vyměnit diamant za skleněný střep.

325250

16.1.2015 9:24

RE: Zdánlivý výklad jako redukcionizmus

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 325233

Je a bude nutné připomenout VŠEM uctívačům, vykladačům starých náboženských kultů, včetně křesťanství, jakožto nejkrvavějšího náboženského kultu v dějinách, že VAŠE epocha právě teď končí.

Bude pro VÁS těžké pochopit a přijmout poznání, že vše, co jednou začíná také končí. Stejně jako to nedokázali Mojžíšci podobně to nedokáží ani Ježíšci. Neboť MOC plynoucí ze zdánlivé teologické nadřazenosti je tak opojná.

Věk Ryb odchází a přichází Vodnář, ten není pokrytecky lítostivý, nebude se babrat v lidském odpadu.

Budou pro něj důležité rozvinuté Lidské bytosti.

Buďte spravedlivý a poctivý ke světu ve kterém žijete ke svým dětem a sborem si zazpívejte

DĚKUJEME ODCHÁZÍME

budeme na VÁS vzpomínat, ne s vděkem, ne s lítostí ale s poznáním

TAKHLE UŽ NIKDY

325253

16.1.2015 5:56

Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik peněz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

V době lovců mamutů, měl největší prestiž v tlupě statečný lovec, který kyjem umlátil mamuta a zajistil pro tlupu potravu.
Také jeho ženy měly společenský status velmi vysoký.
Ostatní ženy mohly jen závidět vybavení domácnosti a lovecké trofeje. Mamutí kly v předsíni jako věšáky inu IKEA v té době neexistovala. Také výsada lovců odebrat si z úlovků mamuta stehno jako nejlepší porci, nebyla k zahození.
Jenže co ostatní lovci? Co měli ženám nabídnout, aby si také vrzli?
Nezbylo jim nic jiného než nabídnout kupony na příští lov. Když se zadaří majitelka kuponu dostane 1 kel z mamuta a stehno.
A tak vznikly první PENISe.

325234

16.1.2015 6:04

Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

jh111 94.?.?.?

V tlupě lovců mamutů, nebyli pouze vynikající lovci, ale také outsaidři. Tito nedokázali klást pasti ani nic chytit k snědku. Celej den se jen tak poflakovali po vesnici a měli spoustu času na vymejšlení volovin. Hodně je mrzelo, že nemaj společenskou prestiž jako lovci. Dokud je nenapadlo, že by mohli lovcům nakukat, že potkali někoho a to boha, případně spasitele, proroka atd.
Tím získali v tlupě požadovaný statut výjimečných lidí.
A kam to dospělo, vidíme dnes.

325235

16.1.2015 8:27

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

allaůdín 90.?.?.?

Reakce na 325235

No, my jsme už přece jjen dále než lovci mamutů. Žijeme v době, kdy outsaidři nakukali lovcům, že jim ten mamut vlastně ani nepatří.

325246

17.1.2015 15:18

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 325235

Myslím, že se mýlíte, pane jh111. A to dvakrát.

Poprvé. V tlupě lovců mamutů peníze rozhodně nevznikly. Dokonce tam ani neexistovalo bohatství. Proč? Protože lovecko-sběračské tlupy našich prapředků musely být neustále na pochodu. Jakmile totiž vylovily, vyjedly a znečistily své nejbližší okolí, musely jinam. Jinak by lidé hladověli. Myslíte, že při cestě do nových lovišť měli sílu nést krom svých dětí, zbraní a trochy zásob ještě nějaké mamutí kly? Neměli. Důkaz? Takovéto lovecko-sběračské tlupy existovaly v Severní Americe až do příchodu bílých kolonizátorů. Byly u severoamerických indiánů nalezeny nějaké peníze? Nějaké jiné bohatství?

Podruhé. Outsideři jistě existovali ve všech časech. Tedy i v tlupách lovců mamutů. Ovšem outsiderů si nikdo nikdy nevážil. Právě proto, že byli outsideři. A proto si také od nich většinou nikdo (určitě ani Vy) nenechal nic "nakukat". Outsider je prostě člověk bez prestiže, jehož slova nikdo nebere vážně. Bohy a jiné esoterické jevy dokázali vymýšlet jen ti nejchytřejší. Nebo snad soudíte, že Siddhártha Gautama (Budddha), Mojžíš, Ježíš z Nazaretu či Mohamed byli outsideři? [smích]

325374

17.1.2015 17:24

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

.lak 77.?.?.?

Reakce na 325374

Až na to že ti outsideři první osadníky zachraňovali před hladem načež se slavil den díkuvzdání přičemž v masáži korporací asi zaniklo vědomí proč vznikl za což se jim odvděčili vyhubením až 400 miliónu jejich lidí a skutečných obyvatelů ameriky a ne jako dnes potomků hrstky konqiskadorů a vln pindosů. A peníze mi nějak asociují knihovnu vkladních knížek exotů náboženství budulínků zmarů. [překvapení] [chechtot] poudala pjo hádky [vyplazený jazyk]

325381

18.1.2015 8:24

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325374

... myslim, ze sa mylite pan Vojta... (aspon dvakrat )
V tlupach lovcov mamutov prirodzene existovala ista hierarchia, ci kasta. To je prirodzene a zdrave aj v prirode medzi zivocichmi... V kazdej zdravej spolocnosti sa vytvori takato hierarchia sikovnych, uspesnych a uznavanych a na druhej strane "outsiderov" (to len bolsevik sa umelo snazil o "rovnopravnu spolocnost" a vieme ako to dopadlo)
Aj ti spominany severoamericki indiani mali "triedu bohatych" a ostatnymi uznavanych bojovnikov. Ich bohatstvom, ktorym sa odlisovali od ostatnych boli skalpy nepriatela.
Teda outsidery a "ti druhi" su normalny "stav" v kazdej spolocnosti. Aj dnes niektori makaju aby nieco dosiahli (to su ti druhi) a niektori vyplakavaju aka je dnesna spolocnost nespravodliva, ako za ich "outsiderstvo" moze USA ci Izrael...

325426

19.1.2015 2:19

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

jh111 94.?.?.?

Reakce na 325426

No že by hiearchie byla přirozená a zdravá?
O tom se dá s úspěchem pochybovat. Když by byla přirozená, tak by se děti králů rodily se zlatou korunou, případně s celým královským zámkem i s loveckým zámečkem. Jenže nikdo nic takového doposud nezaznamenal.
Že by hiearchie byla zdravá?
Když byl prapředek vynikající lovec mamutů, tak proč by měl někdo nyní kvůli tomu mít patent na rozum? A šéfovat mnohem inteligentnějším lidem?
Tak tohle mi hlava nebere a pozitiva žádná nevidím

325474

19.1.2015 18:43

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325474

... len sa kludne poobzeraj v prirode... a zamysli sa. Vsade existuje hierarchia a je to na prospech prezitia jednotlivych druhov. Ano aj medzi tymi spominanymi kralikmi... samozrejme v zivocisnej risi je to bez tych kralovskych korun, ci zamkov... ale to som dufal, ze nemusim vysvetlovat...
Ved prave to... tym neuspesnym, ci outsiderom sa potom casto zda, ze ten uspesny ma "patent na rozum" ... [smích]
Z druhej strany tam ale nejake tie pozitiva mozno aj budu... [smích]

325518

19.1.2015 19:38

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

dub 89.?.?.?

Reakce na 325518

mimo lidskou společnost neznám systém, který by byl nastaven tak, aby úspěšným byl ten největší póvl a slušní a chytří (není totéž co inteligentní) byli na okraji společnosti

a jediný, na co mají "úspěšní" patent, je na tupost a všehoschopnost.
asi bude něco špatně, ne?

325521

19.1.2015 20:07

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325521

spatne je jedine to, ze ak ste naozaj slusny a "chytri" a ste na okraji spolocnosti, tak asi nebudete skutocne "chytri"... niekde asi robite chybu... asi to bude tym, ze uspesni nechodia na konspiracne weby vyplakavat a obvinovat kazdeho za svoj neuspech...

325523

19.1.2015 21:51

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

dub 89.?.?.?

Reakce na 325523

když myslíte...

325530

19.1.2015 21:53

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

jh111 94.?.?.?

Reakce na 325523

a nevadí vám, že trolovia na konspiračných serverach su hiearchicky i lidsky najvetší outsaideri a lidský odpad spoločnosti?

325531

19.1.2015 22:31

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

dub 89.?.?.?

Reakce na 325531

on je chudák, pro něj je čin např. toho podplukovníka, co vrátil metály a teď si už nikde moc neškrtne, něčím zcela nesrozumitelným a mentálně neuchopitelným...

325535

19.1.2015 2:07

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

jh111 94.?.?.?

Reakce na 325374

Reaguji na VojtaIL
Takže kvůlevátomu, že lovci mamutů ssebou při stěhování, netahali mamutí kly soudíte, že nemohli využívat kupony za příští lov?
Přečetl ste si po sobě co ste napsal?
O zlatě indiánů již toho také byly popsány štosy knih, na to nemá cenu reagovat.
Také Váš názor na outsidery je zvrhlý, outsider nemusí být člověk, nevzdělaný a nevážený. Může to být člověk mimo hlavní proud.
A nechat si něco nakukat od takového člověka se bojí pouze neuvažující lidé bez vlastního názoru.
Vemte si např. Stephen Hawking jak by asi obstál jako lovec mamutů a jakou by asi měl vážnost u lovců mamutů, když žádného neskolil?
Prostě mezi lovci mamutů by byl outsider, mimo mísu.
Ale lidé by si jej mohli oblíbit pro jeho názory na vesmír.
Takže nějaké lepší argumenty ...?

325472

19.1.2015 17:05

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 325472

Na rozdíl od Vás, pane jh111, několikrát kontroluji, co právě do diskuze píšu. Takže bláboly typu "vesnice lovců mamutů" či "kupony za příští lov" bych si napsat netroufl.

Lovci mamutů rozhodně žádné vesnice nebudovali. Dodnes nikdo neobjevil také žádné písmo z dob neolitu. Takže by asi dost těžko psal lovec mamutů jakýkoliv kupon.

I Vaše představa, že neolitický lovec ulovil sám mamuta je dětinská. Všichni primáti totiž provozují společný, skupinový lov. Proto v každé skupině primátů existuje přísná hierarchie. Jak při lovu, tak při obraně tlupy před nepřítelem musí každý člen skupiny bezpečně znát své místo. Pokud tomu tak někdy v nějaké skupině nebylo, nutně tam muselo docházet v krizových situacích k anarchii a chaosu. Chaos pak způsobil zbytečné ztráty na životech. Proto žádní lidé ze skupin, které nerespektovaly společenskou hierarchii dodnes nepřežili.

Možná byste nám byl schopen povyprávět ještě něco veselého o zlatě severoamerických indiánů. Třeba k čemu jej potřebovali, používali a jak jej stěhovali po prériích (bez koní a kola), když táhli za stády bizonů. [mrknutí jedním okem]

325509

19.1.2015 21:01

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 325509

no jo vojto ale ta hierarchie je v takové tlupě účelová nikoli stále fungující v takové hierarchii měl každý své určené místo které ho ale společensky nedeterminovalo a v tom je právě zakopaný pes a zvrhlost naší hierarchie
v té naší platí že když se někdo narodí dole tak dole s 99% pravděpodobností i umře a to je úplně něco jiného
když skončí lov tak si jsou zase všichni rovni tak jako v každé správné anarchii
anarchie opravdu není chaos je to odmítnutí determinace společnskými okolnostmi a vytvoření si své vlastní dejme tomu třeba hierarchie podle právě existujících vztahů a dalších podmínek

325527

19.1.2015 21:11

RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.

jh111 94.?.?.?

Reakce na 325509

Jistě, ale to čemu říkáte hiearchie byla dělba práce.
Ženy byly zručnější na žvýkání kůží a vaření držkovky, tak ji vařili. Děti měly zábavu z lovu svišťů a chytání psruhů do ruky tak je chytali. Každý prostě přirozeně k něčemu tíhnul stejně tak to dělají mravenci, aniž by měli nějakou hiearchii dokáží se přirozeně zorganizovat.
Také představa že kupony na podíl z dalšího lovu měly formu kuponových knížek s podpisem V.K. je úsměvná.
Klidně to mohl být opracovaný úlomek klu. Ve formě Věstonické Venuše. Případně nalezený drahokam nebo vltavín.
O zájmu o korálky, které rozdávali mořeplavci jste se možná také dočetl.

325529

16.1.2015 8:07

Jistěže je to švindl...

Mareš 212.?.?.?

...celá ta abrahámovská triáda je odporný, nebetyčný švindl. A křesťanství ze všech tří nejhorší, protože křesťanství je jen pokračování Římské říše jinými prostředky. Poslední opravdové křesťany sežrali lvi, ten zbytek už jsou jenom římští prospěcháři, kterým se ty chytlavé ideje hodily jako fasáda pro dobyvačné výboje. Řím nepadl, impérium neskončilo, jen se přerodilo. Proč plýtvat silami na vojenské ovládání barbarů, když můžeme barbarům předhodit "boha" a nechat je, ať se v jeho jménu vojensky ovládnou sami?

Co se toho Mohameda týče, on to samozřejmě nebyl žádný blbec. Když viděl, že to krásně funguje Římanům, prostě okopíroval "frančízový koncept" a rozjel to po svém. Nemám mu to za zlé. [mrknutí jedním okem]

Jinak, i kdybych připustil prospěšnost náboženství, musím podotknout, že k Bohu není potřeba prostředníků. Bůh je, hergot, všemohoucí. Když mi mermomocí bude chtít něco říct, řekne mi to sám a určitě mi to nebude vzkazovat po Židech, neřku-li po Římanech nebo Arabech. [vyplazený jazyk]

325242

16.1.2015 15:12

RE: Jistěže je to švindl...

mtk 88.?.?.?

Reakce na 325242

>Když mi mermomocí bude chtít něco říct, řekne mi to sám a určitě mi to nebude vzkazovat po Židech, neřku-li po Římanech nebo Arabech. [vyplazený jazyk]

A pořád mlčí,viďte? [mrknutí jedním okem] S tím "neskončeným impériem" to vidíte velmi dobře. Aspoň někdo tady.

325295

16.1.2015 15:50

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325242

V Babylónu byla velmi rozšířená magie, spiritismus a démonismus, a tato démonická náboženství ovládala elity starověkého Babylóna.
Je nutno si uvědomit, že za všemi projevy spiritismu, magie a démonismu, stojí duchovní bytosti, padlí andělé, Bible se zmiňuje o třetině hvězd, vedené Satanem Ďáblem (Zjevení 12:4)

Proto je jen logické, pokud si Stvořitel Jehova vybral národ pro své Jméno, pak se Stvořitel Jehova zásadním způsobem vymezil proti modlářství, spiritismu, magii a démonismu všeho druhu, v podstatě postavil tyto praktiky na roveň hrdelního zločinu.

Je zjevné, a mnoho lidí si toto uvědomuje, že činnost černých Babylonských elit je pro lidstvo velmi nebezpečná, proto jistě každý pochopí, proč měl k Babylonským praktikám Jehova takto nesmiřitelný postoj.

Samozřejmě, že černé Babylonské elity vedly a vedou neustále své info-wars a postupně se jim podařilo, že odvedly samotné Židy od pravého uctíváni, tím, že se jim podařilo do židovského náboženství opět implantovat mnohé Babylonské nauky, odpadávali od Jehovy a Jehova je za to trestal, dokonce byli odvlečeni do Babylonského zajetí.

V prvním století těmto Babylonským naukám říkali smířlivě "lidské tradice". (Marek 7:6-8) 6) Řekl jim: „Izajáš o vás, pokrytcích, vhodně prorokoval, jak je napsáno: Tento lid mě ctí rty, ale jejich srdce je ode mne daleko vzdáleno. 7) Je marné, že mě stále uctívají, protože jako nauky vyučují lidské příkazy. 8) Opustili jste Boží přikázání a pevně se držíte lidské tradice.“

V prvním století přišel Ježíš Kristus a za toto odpadnutí židovské náboženské vůdce veřejně kritizoval, říkal doslovně, že skrze lidské tradice učinili Boží slovo neplatným. (Marek 7:13) 13) a tak svou tradicí, kterou jste předali, činíte Boží slovo neplatným.

Přesně toto dnes dělá spousta lidí, vyučujují všelijaké aramejské otčenáše, a o Bibli, Božím slovu tvrdí, že Boží Slovo je neplatné. Jdou přímo proti Svatému Duchu a proti Ježíši Kristu.

Ježíš Kristus si velmi vážil Božího Slova Bible, často z Písma citoval a měl k Božími Slovu velkou úctu.

Černé Babylonské elity nakonec přiměly Židy, že usmrtili samotného Ježíše.

Ježíš Kristus společně s apoštoly a mnoha lidmi, kteří se k nim již za života Ježíše přidávali, ustanovil křesťanskou církev, která "restartovala" pravé uctívání, odmítli veškeré lidské tradice a opět žili a jednali přesně podle Bible a podle toho jak je Ježíš vyučoval, což sepsali především apoštolové v textech Nového zákona.

325296

16.1.2015 15:53

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325296

Černé Babylónské elity vedené démony stále vedou válku proti božímu lidu a proto se opět stalo, že vnikli do stáda jako draví vlci a opět začali odvádět křesťanství na scestí, stejně jako to učinili tehdy s židovstvím. (Matouš 7:15) 15) Buďte ve střehu před falešnými proroky, kteří k vám přicházejí v ovčím rouchu, ale uvnitř to jsou draví vlci.

Výsledkem bylo zavlečení mnoha filozofických a mystických nauk do křesťanství (to jsou ty různé pseudo-evangelia, jako je aramejský otčenáš a spisy o Máři Magdaléně a mnoho dalších nesmyslů od lidí, kteří se věnují především mysticismu, spiritismu a okultismu) a v podstatě výsledek dnes vidíme všude kolem sebe. Původní jedna čistá církev je rozervaná do 30 000 různých křesťanských sekt, které vévodí Katolická církev.

Informační zmatek mnoha lidí je v tom, že se domnívají, že sama Bible vede lidi na toto scestí černých Babylonských elit.

Opak je pravdou, právě samotná Bible je zdrojem pravého uctívání, právě studiem Bible se může každý člověk očistit od nánosů černých Babylonských elit.

Každý, kdo nějakým způsobem zpochybňuje Boží Slovo, pak ať už vědomě nebo nevědomě, spolupracuje s těmito černými Babylonskými elitami a hraje jejich karty.

Jestliže někdo tvrdí, že Boží Slovo je lež, pak se stává spoluhráčem otce lži!

325297

16.1.2015 18:55

RE: Jistěže je to švindl...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 325297

Pane opus, jste dobrý člověk. Hledejte mezi svými.

Jakou cestu by jste přál lidem na této planetě do budoucna.

Podívejte kam se dostali po 4.000 letech Božího Slova. Dva tisíce Mojžíšci dva tisíce Ježíšci.

Kam chcete pokračovat a jakou metodu výkladu zvolíte aby to pochopili.

Pokud jste ještě neviděl doporučuji Vám film na motivy knihy Michala Viewegha - Definice Lásky , najdete na Youtube.

Můžete si přát, věřit, že to nepochopili, že to příště, příště snad pochopí lépe, uvěří, změní se a procitnou.

Sedm miliard bytostí každá ve svém světě, svých představ, tvrzení, pravd. Přes 200 národů, z nichž pouze prokazatelně 5 vyhnalo křesťanské misionáře a to proto, že jejich učení je postavené výše a poctivěji.
Jsou to -

Japonsko
Čína
Indie
Etiopie
Kogi

Přeji Vám vše dobré, ale v tuto chvíli jste fanatik, jděte do světa mezi skutečné lidi a dívejte a ptejte se znovu, požádejte své anděle o pomoc při hledání a najděte svoji pravou cestu. Cesta Věku Ryb se právě končí a nejde to vrátit.

325309

16.1.2015 20:05

RE: Jistěže je to švindl...

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 325309

pane nemuzu nezareagovat.
zrejme poctive verite tomu, co pisete.
nechci vas proto urazet, ale budete asi, ac ne zly, jiste hodne naivni.
"argumentujete" nejakymi slataninami jakehosi viivega.
no.vic radeji nedodam

v indii jsem byl a mel sem na vlastni oci mozno videt dusledky tamniho podle vas vyspeleho nabozenstvi....
pane, jednim slovem. bida. ne bida. ale Bida! pane, nepredstavitelna.nepopsatelna. a NEDOSTIZITELNA!!! tuto nam chcete ordinovat?
pane studujte. studujte dejiny. ne to co na nas chrli soucasny vzdelavaci mainstream . to je propaganda. krestanobijecka a skrzezkrz lziva. to neni historie. pretstoze ji mnoho hlupaku naleti. co nanaleti . stanou se mentalne zaostalymi krestanobijeckymi fanatiky. jeden by se i smal, byt skodoliby procitajice se timto webbem.
ano i zde na zvedavci je ten upadek Zapadu hodne, opravdu hodne znatelny.
castecne ale mate v necem , co naznacujete pravdu. zdanlivou. krestanstvi opravdu diky mnoha faktorum, vyklizi Evropu. a nebudte naivni. v tom, co, nebo kdo obsadi zdejsi jim, krestanstvim vyklizeny duchovni prostor. zadna kastovnicka nabozenstvi indie a spol. zadne housle hrat zde nebudou. "nastesti".
a ty ruzne horoskopy a jejich znameni?
pane,prave ony nam zbyly z tech vasich demonickych babylonu.
zadny nesmyslny vodnar (a podobne nesmysly) se konat nebude.
a pokud vam vas fanatismus dovoli zkuste si misto vivega dohledat proc krestanstvi ve svete ROSTE
[smích], ac Evropu mozna opousti....

mejte hezky vecer. snad jsem vas neurazil,ale podal namet k zamysleni i ke studiu [smích]

325312

16.1.2015 20:28

RE: Jistěže je to švindl...

dub 89.?.?.?

Reakce na 325312

pán evidetně asi ani netuší, že kastovní systém - základ (feudál)fašismu a segregované společnosti - má původ právě v indii...

325316

17.1.2015 2:33

RE: Jistěže je to švindl...

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 325316

pán evidetně asi ani netuší, že kastovní systém - základ (feudál)fašismu a segregované společnosti - má původ právě v indii...

heh...., a to z toho , co jsem napsal vyse nevyplyva???
[překvapení]

toz to se omlouvam! priste zkusim psat jeste vice "polopate"

325339

17.1.2015 15:27

RE: Jistěže je to švindl...

dub 89.?.?.?

Reakce na 325339

nečilte, se, to bylo jen doplnění vašeho příspěvku, nikoliv kritika[smích]

325375

17.1.2015 15:51

RE: Jistěže je to švindl...

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 325375

omlouvam se. popolopate bych to mel dostat ja sam. [smích] [zahanbení]

325377

19.1.2015 10:20

RE: Jistěže je to švindl...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325316

jo?
a co když je to obecný jev, prostě od určitého počtu obyvatel a y určité fázi vývoje je přítomen v nějaké intenzitě i kastovní systém; u kohokoliv a kdekoliv...

325491

17.1.2015 8:56

RE: Jistěže je to švindl...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 325312

Jsem rád za Vaši reakci,
Viewegh je - idiot
Astrologie a horoskopy - podvod šarlatánů
Evropské křesťanství je na - světovém vzestupu

Hmmm, ano, faktickému pádu každé civilizace postavené na nesprávných kodexech předchází její mravní úpadek pak následuje rozpad.

Vy se jistě máte dobře, pochopil jste PRAVÉ hodnoty Evropského KŘESŤANSTVÍ.

Vy jste průkopníkem nového světa, Vy budete hrdinou následujícího dějství, Vy budete správným bojovníkem za práva LIDU.

V Indii jste viděl BÍDU, opravdovou lidskou bídu? Správně, ani takové nauce jako Tao, Buddhismus se nepodařilo za více jak 2.000 let z těch lidí udělat více a že se snažili.

TAK jste aspoň na vlastní oči viděl co vás a vaše děti čeká. Ale máte šanci BOJOVAT za to, aby to tak nebylo.

325351

17.1.2015 10:49

RE: Jistěže je to švindl...

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 325351

no, pane, vidim, ze jste vypustil sarkasmuu pytel.
sarkasmus a hnev neni dobry radce, pane.

zkuste nekdy navstivit onu vami chvalenou "duchovni" indii.
ne jako bohaty turista, ale s batuzkem na zadech.
ona by vas ta ironie velice rychle presla.

zjistete si fakta o rustu krestanstvi v j.korei, vietnamu, cine, indii......

ano indie, to je pane mazec. ac zhruba mozna ze "pouze" 100 milionu tamnich krestanu se ku miliarde indu zda zanedbatelnym procentem populace, rychlost s jakou techto krestanu pribyva zarazi dech!!a to prosim vsem tamnim urednim omezenim navzdory. jak by ne, kdyz rust je vice nez dvojnasobny rustu indicke populace a to je co rict bez jakehokoliv sarkasmu, tady vas vodnar jednou vybledne. uplne do vytracena.
no,mate ale nadeji. mozna, ze vasi vodnarsti mocni i tu indii jednou vybombarduji do zakladu.
tak jako znicili irak, syrii a tim i tamni krestanske komunity.
a opet ve jmenu vodnare. ci jeho Noveho Svetoveho Poradku. zano

325358

18.1.2015 0:48

RE: Jistěže je to švindl...

montgomery 88.?.?.?

Reakce na 325296

Nechci vám kazit radost z vaši ideologie, ale za časů a života Ježíše Krista ještě Bible jaksi neexistovala.........

325415

18.1.2015 1:57

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325415

Za života Ježíše Krista, již byly k dispozici všechny svitky (knihy) Starého zákona. Jedná se celkem o 39 knih, začíná to 1.Mojžíšovou (vznik asi 1470 př.n.l.) a končí Starý Zákon knihou Malachiáš (vznik asi 600 př.n.l.).

Knihy Nového Zákona byly napsány po smrti Ježíše Krista jeho apoštoly v rozmězí let 46 n.l. až 98 n.l. (kdy apoštol Jan sepsal poslední knihu Zjevení na ostrově Patmos).

Nevím, proč by to mělo někomu kazit radost, že Nový Zákon byl sepsán apoštoly po smrti Ježíše Krista?

325418

18.1.2015 5:57

RE: Jistěže je to švindl...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325418

>Za života Ježíše Krista, již byly k dispozici všechny svitky (knihy) Starého zákona. Jedná se celkem o 39 knih, začíná to 1.Mojžíšovou (vznik asi 1470 př.n.l.) a končí Starý Zákon knihou Malachiáš (vznik asi 600 př.n.l.).
Souhlas.
>Knihy Nového Zákona byly napsány po smrti Ježíše Krista jeho apoštoly v rozmězí let 46 n.l. až 98 n.l. (kdy apoštol Jan sepsal poslední knihu Zjevení na ostrově Patmos).
Souhlas.
>Nevím, proč by to mělo někomu kazit radost, že Nový Zákon byl sepsán apoštoly po smrti Ježíše Krista?
Souhlas.
Jenom v Bibli, coby navodu pro krestanstvi, marne nalezam, kde se tam scenare pro ta divadylka nachazeji. Zejmena mam na mysli rimskokatolickou cirkev. A kde se tam pise, ze se mohou ta buzerantska divadylka postupem doby upravovat...?

325424

18.1.2015 8:28

RE: Jistěže je to švindl...

.lak 77.?.?.?

Reakce na 325424

No jistě nebylo to podle toho co měli k dispozici k vytlučení a jasně to navlékli tak aby zmanipulovaní nezpůsobili zánik žádaného. Že to může být použité pomocí radikálních variant k opaku je vidět v krajním případě Breivika a stejně aktivních z druhé strany a pokud tady chce někdo čipovat na depopulaci nechá starozákoníky či oponento a jinozákoníky fungovat a naprostou totalitou přidělení čísla šelmy zatne tipec absolutně dle blahovůle a rozmaru a zdůvodnění bude stejné jako v případě historie kdy si ji píšou vítězové a formovaní věří, jak jinak. A tu volbu mají s Hamletem být či nebýt doslova se známým drž hubu a nic se ti nestane což je formát kam je uzurpátor tedy chce dostat a že se jim nic nestane, no. Věřte v boha. A podotýkám že jsou ti co věří a ti co ví a ti jsou na tom o to příslovečné poznání líp, další věcí že společnost řízená elitami si dělá kanónenfutry právě na prosperitu a pokud je to se záměry odjinud jinam nemusíte dlouho přemýšlet že mají informace zavádějící a uráží boha i sebe a je s nimi informacemi opovrhujícími nebo na úrovni hlupáků jak je finální děj po zásluze naloženo. Takže i ohlupování a následná žen kacířů nevážících si životů svých i okolí [mrknutí jedním okem]

325427

18.1.2015 9:40

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325424

"Jenom v Bibli, coby navodu pro krestanstvi, marne nalezam, kde se tam scenare pro ta divadylka nachazeji. Zejmena mam na mysli rimskokatolickou cirkev. A kde se tam pise, ze se mohou ta buzerantska divadylka postupem doby upravovat...?"

Kladete si správnou otázku.

Vlastně, sám jste došel ke správnémnu závěru, že mnoho církví si upravilo uctívání po svém způsobu a neuctívá Stvořitele, jak on si to přeje a jak je to zaznamenáno v Bibli.

325430

18.1.2015 12:13

RE: Jistěže je to švindl...

m55 81.?.?.?

Reakce na 325430

V Bibli je toho zaznamenáno tolik (často nejasného, rozporuplného a protichůdného), že se na tom dá postavit nekonečný počet výkladů, však se kolem toho vedla spousta krvavých náboženských válek. Nebo vy jste snad obdržel od boha patent na jediný správný výklad? Bohužel se lidé pořád chytají berliček v podobě různých starých knih a vraždí se na základě toho, jak si je vyloží, místo aby trochu přemýšleli.

325438

18.1.2015 18:48

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325438

Lépe bych vás pochopil, kdybyste uvedl několik konkrétních příkladů na konkrétních textech, kde si myslíte, že si texty v Bibli vzájemně odporují.

325456

18.1.2015 16:16

RE: Jistěže je to švindl...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 325430

Pro všechny kteří tápete jak je v tom našem světě vlastně zařízené, hledáte berličky různých nábo-ženství, dnes jsem náhodou pročítal web a našel toto :

Svet nie je logicky, tak neviem, čo si pod tým predstavuješ?
Ale, skús sa na to pozrieť takto.
Človek je bytosť, ktorá je činorodá tz. je tvorcom svojej reality.
Všetko, čo prezívaš si si stvoril ( učinil ) TY SÁM.
Tvoje myšlienky vedome alebo nevedomé vytvárajú emócie - to je energia ktorá sa šíri do priestoru do celého Vesmíru a akú energiu vyšleš, tak takú realitu ti Vesmír vytvorí -učiní.
A toto nestači pochopiť samotným rozumom, túto vedomosť musíš pochopiť celou svojou bytosťou. Musíš ju precítiť.
Potom pochopíš, že štastie navytvárajú žiadné sociálne vzťahy a ani žiadne vonkajšie podnety, ale že sa RODÍ v TEBE.
Pre zhrnutie:
ak si ty negatívne naladený -vysielaš to do okolia, potom následne si priťahuješ takú istú kvalitu ľudí do svojej prežívanej reality
Ak si šťastný, skutočne šťastný, táto emócia vyžaruje ďaleko do priestoru a taktiež začneš priťahovať adakvátnu kvalitu ľudí, dokonca pesimistov "presvietiš" zmeníš im ich emočný stav.
Vesmír ( alebo ak ti to vyhovuje Boh, alebo najvyššia riadiaca inteligencia) ti dá presne to, o čo požiadaš.
Máš predsa slobodnú vôľu - ty si voliíš- ty si vyberáš.
zdroj : http://leva-net.webnode.cz/products/ako-jednat-s-n... - diskuze

Ač je to k neuvěření takto je to jednoduché. To je celé. Různí podvodníci toužíci usurpovat moc tuto realitu pozměňují, klamou lidi a svádějí je na scestí.

V následujícím filmu je to názorně vysvětleno

https://www.youtube.com/watch?v=j6cRB4hb3mg

325448

19.1.2015 7:53

RE: Jistěže je to švindl...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 325448

Jsme součástí vesmíru, a stejně jako platí gravitace platí ještě několik základních pravidel vesmíru :

- ROVNOVÁHA - projevujte svá "přání" uvážlivě , a pamatujte, že vše špatné je k něčemu dobré ale příliš dobrého škodí
- PŘIMĚŘENOST - berte pouze to co právě potřebujete
- PRODLEVY - buďte pilní a poctivě se snažte naplnit své myšlenky
- VYROVNÁNÍ - na každou svini se najde řezník
- PŘITAŽLIVOST - vrána k vráně sedá, ale také velmi vzdáleného - protiklady se přitahují

- PŘÍRODNÍ zákony prostředí a možnosti planety na které žijete - fenomén FANTAZIE

- VESMÍR je slepý - je tady na Zemi jak čerstvě narozené miminko. Vám narostou nohy, ruce, získáte ostrý zrak, čich, sluch, ale vesmír pohlíží na tento svět skrze VÁS, Vaše emoce a myšlenky.

ČISTOTA těla - jedině tak může Váš mozek správně fungovat. Boží chrám je Vaše tělo.

VŽDY platilo - dej a bude Ti dáno, přej a bude Ti přáno.

ZMĚŇ sebe a změníš svět.

POŘADÍ
- zákony vesmíru
- zákony přírody
- zákony lidské

Buďte veselí, šťastní, bohatí ale OPATRNĚ s láskou její blízkou kamarádkou je nenávist a jako nejvyšší lidská emoce je tak pomíjivá.

Postavit společenský řád na LÁSCE je [oči v sloup]

V poslední době jsem našel několik lidí kteří našli svou cestu
http://www.kulturne.com/clanek/freediver-martin-ch...
https://www.stream.cz/operace-izrael/10004704-spec...

325484

18.1.2015 22:08

RE: Jistěže je to švindl...

hc 90.?.?.?

Reakce na 325418

>Nevím, proč by to mělo někomu kazit radost, že Nový Zákon
>byl sepsán apoštoly po smrti Ježíše Krista?

Ježíšovi apoštolové byli negramotní. Mohli jen vyprávět.

325466

19.1.2015 1:49

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325466

Třeba takový Lukáš byl lékař, na tu dobu velmi vysoké vzdělání, jistě uměl číst i psát.

Pavel byl znalec Zákona, v té době něco jako "učenec", jistě také uměl číst a psát.

Můžete nějak podložit vaše tvrzení, že apoštolové byli negramotní?

325470

19.1.2015 10:06

RE: Jistěže je to švindl...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 325470

Můžete podložit vaše tvrzení, že apoštolové vůbec existovali?

325487

19.1.2015 10:16

RE: Jistěže je to švindl...

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 325487

Nemůže,ale může doložit zcela přesvědčivě,že to byli všichni vzdělanci....
A tohle všechno se mi právě na těch náboženstvích a ty debaty okolo,tolik líbí.... [chechtot]

325488

19.1.2015 11:26

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325487

Pokud podle vás vůbec neexistovali, nemá smysl se zabývat tím, jestli byli gramotní, že.[smích]

Bible se všeobecně považuje za knihu historicky přesnou, s vnitřním souladem, s obrovským mravním základem, je také knihou prorockou. Označuje se jako Kniha knih. Z tohoto nemám důvod pochybovat, že apoštolové skutečně existovali.

Pro vás je to zřejmě nedostatečné, pak se obraťte k nějakému jinému mravnímu etalonu. Máte svobodbnou volbu a svobodnou vůli, jak si naložíte se svým životem.

325499

19.1.2015 15:55

RE: Jistěže je to švindl...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325499

Bible se všeobecně považuje za knihu historicky přesnou, s vnitřním souladem, s obrovským mravním základem, je také knihou prorockou.
ale to je křesťanství, což je náboženství; vně tohoto vidění světa je to naprosto na vodě; ale i v rámci všeobecného křesťanského proudu pouze fundamentalisté jsou schopni tvrdit, "že to je přesné" [smích]

325506

19.1.2015 2:00

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325466

Apoštol Marek pocházel z bohaté židovské rodiny a vyrůstal v Jeruzalémě. Poprvé se o něm přímo dozvídáme ze zmínky, která souvisí s dějinami raného křesťanského sboru. Asi v roce 44 n. anděl zázračně vysvobodil apoštola Petra z vězení, kam ho nechal uvrhnout Herodes Agrippa I. Petr se tehdy vydal „do domu Marie, matky Jana, který měl příjmení Marek, kde se jich celkem dost shromáždilo a modlili se“. (Sk. 12:1–12)*

Víme tedy, že v domě Markovy matky se shromažďoval jeruzalémský sbor. Z toho, že se jich tam sešlo „celkem dost“, se dá usoudit, že dům byl velký. Marie měla služebnou jménem Rhode, která otevřela „dveře od průchodu“, když na ně Petr zaklepal. Z těchto podrobností vyplývá, že Marie byla zřejmě dost zámožná. Také se dozvídáme, že ten dům byl její, a ne jejího manžela. Je tedy možné, že byla vdovou a že Marek byl ještě poměrně mladý. (Sk. 12:13)

Vidíte, že z těch příběhů se dá o poměrech tehdejší doby vyčíst poměrně hodně a dá se usuzovat, že také Marek měl vzdělání a uměl číst a psát.

325471

19.1.2015 2:10

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325466

Apoštol Jan, syn Zebedea a Salome (srovnej Mt 27:55, 56; Mr 15:40) a bratr apoštola Jakuba — pravděpodobně Jakubův mladší bratr, protože Jakub je obvykle uváděn jako první z nich. (Mt 10:2; Mr 3:14, 16, 17; Lk 6:14; 8:51; 9:28; Sk 1:13) Zebedeus se oženil se Salome z domu Davidova, která byla možná tělesnou sestrou Marie, Ježíšovy matky.

Janova rodina byla poměrně dobře situovaná. Janův otec Zebedeus najímal muže pro rybolov a Šimon byl jeho společníkem. (Mr 1:19, 20; Lk 5:9, 10) Zebedeova manželka Salome byla mezi ženami, které Ježíše doprovázely a sloužily mu, když byl v Galileji (srovnej Mt 27:55, 56; Mr 15:40, 41), a přinesla část koření k přípravě Ježíšova těla k pohřbu. (Mr 16:1) Jan měl zjevně svůj vlastní dům. (Jan 19:26, 27)

Zebedeus a Salome byli věrní Hebrejci a doklady ukazují, že Jan dostal biblickou výchovu. Všeobecně se má za to, že Jan byl tím učedníkem Jana Křtitele, který byl s Ondřejem, když jim Jan oznámil: „Podívejte se, Boží Beránek!“ Jan ochotně přijal Ježíše jako Krista, což ukazuje, že měl poznání Hebrejských písem. (Jan 1:35, 36, 40–42) Nikde sice není uvedeno, že se Zebedeus stal učedníkem buď Jana Křtitele, nebo Ježíše Krista, ale zdá se, že svým dvěma synům nebránil, aby se po Ježíšově boku stali celodobými kazateli.

Apoštol Jan byl nejproduktivnější pisatel textů Nového Zákona.

325473

19.1.2015 2:35

RE: Jistěže je to švindl...

Saša 24.?.?.?

Reakce na 325473

Nelze dokázat existenci nějakých apoštolů, natož jejich gramotnost, povolání atd. Vše „neznámé“ je v roušce tajemství a na tom si lidoví vypravěči udělali živnost a postavení ve společnosti. Dramatické převyprávění bájí je povýšilo ve společnosti, která je někdy za to a jejich kouzla i zabila. Stali se tak součástí báje-víry a jak se to stávalo více komplikované, někteří senilní vypravěči začali potřebovat poznámky a tak vznikly první „svaté“ knihy jejichž výklad stále opravujeme a doplňujeme. Zřejmě je však lidskou potřebou číst a poslouchat strašidelné kecy, vždyť donedávna nebyla ani iDěs, o Nově ani nemluvě.
Můžete si klidně vybrat kterou „svatou“ knihu chcete, od Koránu přes nejnovější Nový nebo Starý zákon. Pak můžete zblbnout a jít zabíjet ty, co byli v jiné knihovně. [naštvaný]

325475

19.1.2015 5:17

RE: Jistěže je to švindl a DYDLACE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 325475

Zbortí jim iluze o kterých si nechávali zdát a potom k vůli nespavcům jsou vytřeštěné oči těch kterým k vůli nim spadla hračka do kanálu. Potrestat. Jakkoliv. A je to o vášních které mohou k multikulti, homoadoraci, zelenému teroru a jakýmkoliv institucionálním rasizmům potažmo náboženstvím zvlášť s vidinou zisků z kacířů fanatiky a jsme tam co si daňoví poplatníci připraví a zaplatí s těmi důležitými sebeadorovanými teroristy ano vážení boj proti terorismu. Takový boj za pojišťovnu na život věčný jinak nebude. Takže spolčení zákonně mají všechny důvody zatočit s vyhrocením a to jakkoliv s těmi kteří jim kulturu zcela dle představ neumožňují z obou pozic protichůdných záměrů stejného cíle. A beze sporu to sociopati minimálně s false flagy dělají a je to jejich živnost. A bytostný zájem pojišťoven je totéž. A po lopatě zaplatí parchantům za vymlacování oken aby jejich sklenářství i s pojištěním a fízly terorismu prosperovalo a oni si zasloužili svůj sofistikovaný zisk z outsiderů. [vyplazený jazyk] Dydlejšn boží pekelnými šmejdy zvolovatěným kulturantům. [chechtot] Finále ale k smíchu nejsou a probíhají znovu a zas periodicky za kýžených podmínek ziskuchtivými takže v tom systém bezesporu a motivace samozřejmě jsou a uvolnění zákonů logicky končí vládou zločinů tedy plutokracii kterou ráda demokradtůra zisků jednotlivců nad stříhanými ovčany, nejenom zastřeší. A zaváděná stáda do debilit na jejich bačení zabezpečí vykukům nejhorších lidských vlastností jejich ráj na zemi. A obecně peklo kde chudí duchem jsou blahoslavení. [překvapení]
Potěš funus a koště. ϟ.☠, Φ

325480

19.1.2015 18:32

RE: Jistěže je to švindl...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325475

>Nelze dokázat existenci nějakých apoštolů, natož jejich gramotnost, povolání atd. Vše „neznámé“ je v roušce tajemství a na tom si lidoví vypravěči udělali živnost a postavení ve společnosti. Dramatické převyprávění bájí je povýšilo ve společnosti, která je někdy za to a jejich kouzla i zabila. Stali se tak součástí báje-víry a jak se to stávalo více komplikované, někteří senilní vypravěči začali potřebovat poznámky a tak vznikly první „svaté“ knihy jejichž výklad stále opravujeme a doplňujeme.
Vezmeme si jakoukoliv nekomplikovanou situaci, dej, udalost a poslechneme si popis treba stovky lidi toho, co se stalo, udalo. Ze budou rozdily ve vnimani i v projevu, neni zapotrebi zduraznovat. A vezmeme si popis nasich prarodicu a porovnejme je s popisy nasich vnuku. Budou se shodovat? Nebudou a nemohou. Protoze postupem doby se naakumulovaly nove a jine souvislosti a vedecke poznatky. A v tom ja spatruji problem, jestli a jak mohu dnes spolehat na vizi davnych pripadnych apostolu, kteri i pres jejich tehdejsi eventualni vzdelani se nedockali dnesnich vedeckych rozboru a tudiz opodstatneni mnohych (třeba jen) fyzikalnich jevu, proste je neabsorbovali (a dolozme dalsi vedecke obory a jejich poznatky), tedy ze neobsahli toho myslenkove tolik, co obsahujeme my dnes. Jak lze z pozice nasi naakumulovanosti tem rozdilnym a proto svym zpusobem neduzivym vizim uverit?

325515

20.1.2015 8:21

RE: Jistěže je to švindl...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 325515

Každá doba si píše své "BIBLE"

Jinak pro zasmání víte co je to EL BIB ?

Španělsky bryndák [smích]

Malé děti ho potřebují do pěti let pak už mohou jít životem sami.

325544

19.1.2015 10:16

RE: Jistěže je to švindl...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 325418

>Za života Ježíše Krista, již byly k dispozici všechny svitky (knihy) Starého zákona. Jedná se celkem o 39 knih, začíná to 1.Mojžíšovou (vznik asi 1470 př.n.l.) a končí Starý Zákon knihou Malachiáš (vznik asi 600 př.n.l.).

>Knihy Nového Zákona byly napsány po smrti Ježíše Krista jeho apoštoly v rozmězí let 46 n.l. až 98 n.l. (kdy apoštol Jan sepsal poslední knihu Zjevení na ostrově Patmos).)

Můžete to prosím nějak doložit? Tedy nějakým odkazem na něco existujícího. Já jen, že nejstarší Tóra je údajně z rozmezí let 1155 a 1225 .

http://zidovskelisty.blog.cz/1305/v-bologni-byla-objevena-pravdepodobne-nejstarsi-tora-na-svete

Fanatické nábožence opravdu obdivuji v jejich odhodlání předkládat pohádky jako skutečnost. Je to naprosto fascinující, jak jde v těchto případech rozum zcela stranou.

A když už jsme u toho a vy jste jistě dobrým katolíkem, mohl byste mi prozradit, kdy se z židovského sadistického a psychopatického boha stal ten hodný křesťanský bůh a co k jeho nápravě vedlo?

325489

19.1.2015 10:35

RE: Jistěže je to švindl...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325489

no, možná by si už židi mohli přiznat, že tora je okopnutá ze septuaginty; tedy nejstarší předloha leží ve vatikánu a je řecky (4 - 5st.) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4a...
celé je to produktem tzv. "církevních otců" (prvních katolických učenců), kteří chtěli zamést pohanský původ katolicismu i jeho křesťanského charakteru (o králi spasiteli lidi sní asi od nepaměti), a tak vyrobili zcela nový "národ", od kterýho to jakoby počalo...
je to v podstatě jediný možný a logický tah, jak udržet impérium pohromadě - náboženství co spadlo z nebe na nepohany? jaký nepohany, když všude bylo jen pohanský impérium, no tak co s tim, prostě se historie vyrobí a hotovo, zbytek už jede sám...

325493

19.1.2015 10:51

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325489

Svitky od mrtvého moře byly sepsány kolem roku 70 našeho letopočtu, shodují se učenci.

http://vtm.e15.cz/kdo-napsal-svitky-od-mrtveho-mor...

Jak vidíte, je to o více než 1000 let dříve než vy uvádíte.

Tyto nálezy potvrdily, že i po 2000 letech máme Bibli v té podobě, jak byla zapsána v době svého vzniku.

Bible je historicky přesná, často se stává, že když badatelé nemají jasno o historii z jiných zdrojů, raději se přikloní k informaci v Bibli, mnohokrát se již dodatečně prokázalo, že Bible se historicky nikdy nemýlí.

325494

19.1.2015 16:03

RE: Jistěže je to švindl...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325494

Svitky od mrtvého moře
cupanina nejasného obsahu a původu
a pokud se k tomu židi nehlásí, patrně to moc zavání křesťanstvím, nebo to dokonce zpochybňuje originalitu toho doposud prohlašovaného za originální... tak už to halt chodí, důležité však zůstavá - hospodin dál točí zemí a tvoří zeměplazy [mrknutí jedním okem]

325507

19.1.2015 11:02

RE: Jistěže je to švindl...

opus111 89.?.?.?

Reakce na 325489

Nejsem člen žádné církve, natož katolické.

Nevím jak jste došel na nesmyslné tvrzení, že JAHVE je podle vás sadistický a psychopatický Bůh?

Jestliže Jahve někdy trestal samostné Izraelity, měl k tomu vždy řádný důvod.

Jahve nesnáší modlářství, magii, spiritismus a kouzelnictví všeho druhu.

Jahve ví moc dobře, čeho jsou tyto černé Babylónské elity schopny.

V průběhu lidských dějin mají démoni zodpovědnost za stamilióny lidských obětí v nejrůznějších válkách a povstáních a mnoho dalšího neštěstí.

Proto byl v Izraeli démonismus a spiritismus postaven na roveň hrdelního zločinu.

Doporučuji vám přečíst si poctivě celý Starý Zákon, abyste získal skutečné porozumění.

325496

16.1.2015 8:36

RE: Jsem asi staromódní...

Tralala911 37.?.?.?

Tak jako pro barbary byl islám přínosný, avšak na učení Ježíše ještě nebyli připraveni, jak to chápu z textu, tak právě tak západ, kterému bylo Ježíšovo učení přínosné je ale pořád ještě příliš barbarský, než aby dokázal pochopit upgrade, se kterým přišli Osho a Jiddu Krishnamurti a Eckhart Tolle a Barbara Brennan.

325248

16.1.2015 10:13

Souhlas

JazzBoo 94.?.?.?

Nelze než souhlasit.
Mohamedáni mají Boha, rodinu i děti.
Se nemůžeme divit, že nás nakonec převálcujou i s celou tou naší "slavnou" evropskou civilizací.

325257

16.1.2015 10:14

Vynikající

martin bareš 90.?.?.?

Vynikající článek.

Pro mě vynikající, protože jsem mu rozuměl.

Nemám mnoho teoretických znalostí, ale mám cit. A článek se neutápí v intelektuálních exhibicích a sebeprezentačních show.

Děkuji autorovi.

325259

16.1.2015 10:30

Súhlasím

novapalo 212.?.?.?

Veľmi dobrý článok, ktorý presne popisuje súčasný stav. Len sa nejde ku koreňu veci, prečo je to tak? Je to tak preto, pretože samotné princípy západnej filozofie sú mylné. Základy západu stoja na kresťanských hodnotách a demokracii. Teda na slobode, rovnoprávnosti, (dokonca rovnocennosti?), emancipácii žien (dokonca už rodovej rovnosti?!). No viete, ale to je všetko zásadný omyl. V našom vesmíre neexistuje žiadna rovnoprávnosť a ani rovnocennosť. Tak preto, aby sa západní duševne vyšinutí ideológovia mohli uspokojiť s naoko existujúcou slobodou a rovnoprávnosťou, tak sa to robí tak, že všetko je klamstvo a pretvárka. Jednoducho chudobný nie je rovnoprávny s bohatým. Nikdy ani nebude. Jendoducho duchovne vysoká reinkarnácia sa nemôže znížiť duchovne nízkej duši. Všade je hierarchia a žiadna rovnoprávnosť. Hierarchia duchovná aj materiálna. Niekto je silnejší, iný slabší - nie sú rovnocenní... Jednoducho západná civilizácia je postavená na omyloch, ktoré zásadným spôsobom odporujú dvom základným zákonom, na ktorých strojí tento vesmír a to je dualita a hierarchia. Týmto zákonom zásadným spôsobom odporuje aj kresťanstvo, kresťanská viera a predstava o Bohu. Hoci skutočný Boh existuje, kresťanský Boh určite neexistuje. Problém je v tom, že islám je v týchto bodoch podstatne pravdivejšie náboženstvo ako kresťanstvo. Preto kresťanstvo aj západná civilizácia zanikne. Nie je možné ináč......
Ale vládnuť musia tí , ktorí sú duchovne najvyšší. Teda nemôže vládnuť ten, ktorý je materiálne najbohatší. Tu zasa platí pravidlo hierachie. Čo je viac, hmota, či duch? Pre západnú filozofiu to je neriešiteľný problém. Samozrejme, že duch je vyššia hodnota, pretože hmota je najnižšia úroveň duchovnej energie, pretože hmota nakoniec aj tak nie je skoro nič. Opakujem vládnuť musia tí dochovne najvyšší a nie najbohatší, pretože duch je hiararchicky nad hmotou. Preto islám sa nedá kresťanstvom poraziť, ak je islám postavený na pravdivejších základoch. Naše predRímske slovanské náboženstvo bolo postavené na týchto pravdivých základoch. Preto sa my Slovania vráťme k náboženstvu našich predkov, ktorí žili na území Slovenska už 3000 rokov pred Kristom a nikdy žiadne sťahovanie národov tu nebolo. Je to klamstvo Vatikánu a západu.

325261

16.1.2015 10:42

Úpadek je všeobecný ...

Malin 185.?.?.?

realita se stává umělou, procesy jsou zakládány zištně a jsou bez budoucnosti, jedna část planety si budoucnost trvale projídá a druhá si ji bere tím, že lpí na minulosti ...

325263

16.1.2015 12:24

Morálka společnosti je v Evropě opomíjený faktor

kočkodan 95.?.?.?

Západ povýšil Zlaté tele a konzumerizmus na nejvyší piedostal. Jediným moralistou je snad jen papež František. Ale církev a církevní hodnostáři nemají s Ježíšovým sdělením již mnoho společného.

Neměli bychom podceňovat pocit muslimského věřícího jako morálně nadřazeného vůči křesťanům a bezvěrcům. Tento pocit mají z pravidel, ke kterým je zavazuje Korán a denodenní konfrontací s "čistotou" duše.
Oni mají spoustu zákazů, které je udržují v "čistotě". Nekonzumují alkohol, neberou drogy, jsou loyální rodině (a to dokonce v širším okruhu), mají v úctě starší....
Samozřejmě žijí více kolektivisticky, takže je tam fungující jakási společenská kontrola.
Když tuto teorii a více-méně i fungující praxi srovnávají se západní civilizací, která je individualistická, která nejenže nedodržuje základních 10 přikázání, ale ve své dekadenci zašla tak daleko, že lidé ani nezakládají rodiny, a pokud ano pak nechtějí děti, které by je omezovaly ve vlastním konzumu....., rozhodně se musí cítit jako ti, kteří vlastní spolu s vírou i pravdu...
Není třeba rozebírat fenomény západní civilizace (rovné práva mužů a žen, promiskuita, svobodné matky , rozpad rodiny), které jsou pro muslimy hanebné a nepřijatelné.
V konfliktu těchto dvou civilizací jsou to evropané, kteří by měli hledat příčiny neúspěchu své kultury u sebe. A navíc - nejen muslimové, ale i Židé (ti pravověrní) nahlížejí na gojímy podobně. Morální marast a materiální neukojitelnost jsou příčinou toho, že je evropské obyvatelstvo slabé a jeho současná snaha zabránit muslimům a židům (i těm ateistickým) v ovládnutí Evropy je zřejmě marná.

325272

16.1.2015 12:36

manicheizmus

tartus 213.?.?.?

manicheizmus skoncil nie prirodzenou smrtou posledného veriaceho, ale masakrom celych osad katolickou cirkvou po tom ako tato sekta ziskavala viac veriacich ako stihali katolíci krstit. Hold nielen ich odpor k sexu a manzelstvu ale hlavne ich dogma - nebrat do ruk zbrane, sa im stala osudnou a sli ako ovce na porazku.

325275

16.1.2015 12:39

Západní člověk z takové mentality již vyrostl, obyvatel muslimských zemí nikoliv.

lubosmat 195.?.?.?

"Dokonce i svérazný výklad láskyplných zásad Nového zákona umožňuje další brutality - např. upalování kacířů motivované zbožným úmyslem, aby oheň zachránil jejich duše. Západní člověk z takové mentality již vyrostl, obyvatel muslimských zemí nikoliv."

Tak toto je poriadna volovina [smích].

Ak si niekto z Vás spomína, na seriál maďarskej televízie, na Slovensku vysielaný pod názvom Miazgovci. V jednej časti „Výlet do praveku!“, sa Aladár pohádal so svojou sestrou „Alicou“, ktorá mu vynadala do neokrôchancov a neandertálcov. Potom mala možnosť stretnúť sa s neohrabanými, zato však úprimnými a v podstate neškodnými neandertálcami. Vzápätí sa nechala radšej zajať pračlovekom „Homo sapiens“ veľmi slušným a kultivovaným to tvorom, ktorý ako z rozhovoru na úrovni vyplynulo, sa rozhodoval so svojimi súkmeňovcami, či si dajú na večeru milú Alicu varenú v kotlíku, alebo ju radšej rovno napichnú na ražeň a doružova opečú.

Toto je odpoveď na to kde sa nachádzame, a robiť si ilúzie, že niečo je za západnou civilizáciu, keď dnešní potomkovia Keltov, Galov, Germánov, Judaistov, Britov, Írov, Rimanov ... rozsievajú po celom svete priam oheň pekelný a pľujú síru, za nimi v usadzujúcom sa prachu detonácií humanitárnych bômb státisíce obetí a roztrhaných duší.

Na islame v histórii neuľpelo toľko krvi, ako na kresťanstve a judaizme – o vojnách Ázie a Oceánie nevieme pre istotu vôbec nič.

Zverstvá katolicizmu a judaizmu za posledných 100 rokov nebudú vyvážené ani miliónom odťatých hláv draka piatej kolóny, ktoré si nakoniec aj tak objednali vyššie spomenutí.

Vivat Salome!

325276

16.1.2015 14:22

Jen Muslimove jsou teroriste

n.z. 99.?.?.?

- tak nam to zdani pomahaji vytvorit media. Je to falesne sdeleni. Dle statistik z r.2013 (Europol) byly ze 172 teroristickych utoku v EU pouze 2 motivovane nabozensky. Vetsina (84) byla etno-separatickeho druhu.
http://www.thedailybeast.com/articles/2015/01/14/a...

Kdyz se podivame mimo EU, mnohe akty terorismu jsou dokonce i zidovskeho puvodu. Krome notoricky zname Gazy jsou provadeny akty terorismu proti puvodnimu obyvatelstvu na Zapadnim brehu temer denne. Vsak take je znamy fakt, ze tato cinnost zapocala jiz v 20.letech minuleho stoleti.

325289

16.1.2015 21:10

Manicheismus tu máme i dnes

Andrew Siddur 77.?.?.?

Moc se nemnožit a zemřít pokud možno po maturitě, pokud nepatříte mezi nekomplikované uctívačů statků, to je zhruba cílem dnešního všeprostupujícího náboženství, jehož pilíři jsou zamořené ovzduší a dnes i prostředí, nuzota neúměrná technologickému pokroku a atmosféra strachu a chaosu (tento příspěvek je toho důkazem)…

325320

17.1.2015 3:00

Co se da vyjadrit jednou vetou

favela 113.?.?.?

Reakce na 325320

to je normalni a platny...Vokecavani neni..Sokrates to vyjadril presne: "Narozeni a zit je nemoc a umrit znamena se uzdravit"./Proto cekal cele tydny na dodavku jedu /.Optimisticky a tvrdohlave ale neprestaval verit ve vsemohoucnost racionality /reason/ a ze skrzeva toho nastane vseobecne zlepsovani. Az se mu to stalo osudnym.
V Asii meli budhismus ,hinduismus,judaismus na Str. Vychode, v Evrope krestanstvi no tak si arabove poridili taky svoje nabozenstvi...To zas neni tak tezke pochopit.../Pro lepsi pochopeni treba "..soused si koupil novy auto, televizi atd. a nebo nove nabozenstvi.."!/

325340

17.1.2015 15:14

Sorry.

Štastný Jim 80.?.?.?

My lidé jsme odporná chamrad,která se řídí těmi nejprimitivnějšími pudy.Zamořili jsme svým odpadem souš a úspěšně v tom pokračujeme i v oceánech.Konzumní způsob života a neustálý shon za krámy,které vůbec ke spokojenému životu nepotřebujeme nás de facto ničí.Naše vlastní chamtivost a nenasytnost nás vhání do dluhových pastí a psychiatrických léčeben.Stále víc lidí podléhá všudypřítomné masáži reklamy a výhodných nabídek.Stali jsme se otroky své vlastní chamtivosti a iluzí o spokojeném životě.Náboženský fanatismus at muslimský,křestanský či judaistický vede ke krveprolévání a náboženským válkám.Církve místo aby věřící sjednocovaly je rozdělují.Španělé ve jménu jediného Boha zmasakrovaly vyspělé civilizace jižní Ameriky,Amíci zmasakrovali své indiány a bolševik ve jménu lepších zítřků zlikvidoval miliony vlastních spoluobčanů.A přitom existuje jednoduchý návod ke spokojenému životu-Desatero.Přátelé ruku na srdce kolik z nás ho dodržuje.Náboženský fanatismus at judaistický,křestanský či muslimský ohrožuje náš svět nejvíce.Existuje proti fanatismu a tmářství obrana,obávám se že ne.Co si o tom myslíte Vy přátelé? [mrknutí jedním okem]

325373

17.1.2015 18:54

Pegida,

Aja 82.?.?.?

která v Německu každý týden demonstruje proti islamizaci Evropy.
Co nám ale media, jako obvykle, neříkají:

Text letáku, který se na demonstraci Pegidy rozdával.

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/5373-co-pred-na...

325388

19.1.2015 12:21

RE: Pegida,

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 325388

já bych si rád článek/text letáku stáhl a udělal pár výtisků a sem tam nalepil.

Kde je to ke stažení? Díky.

325501

19.1.2015 19:03

RE: Pegida,

Aja 82.?.?.?

Reakce na 325501

já bych si rád článek/text letáku stáhl a udělal pár výtisků a sem tam nalepil.

Kde je to ke stažení? Díky.



Bohužel, s tím vám nepomohu. Originál ke stažení by se asi dal dohledat, ale bude v němčině.

325520

18.1.2015 0:11

pravý problém

m55 81.?.?.?

Je zábavné sledovat, jak autor stejně jako mnozí další západní křesťani pošilhává závistivě po islámu a jeho úspěchu v zmocňování se nejen hmotných statků (to se křesťanům na západě dosud poměrně úspěšně daří), ale i duší. V tom křesťani na západě dnes selhávají na celé čáře, lidé tu totiž měli oproti následovníkům proroka Mohameda (ti také jednou procitnou) o pár století více času prokouknout nekonečné pokrytectví, které je křesťanství vlastní. Tam, kde káží pokoru, je pýcha, tam, kde mluví o skromnosti, je hrabivost. Úpadek Západu je skutečně problém, ale v jiném smyslu, než si autor myslí. Západ byl dlouhá staletí díky technologickému náskoku úspěšnější v koloniálních výbojích i doprovodném násilném obracení ostatních na víru, jenže planeta je už tak zplundrovaná, že přestává být kde brát a jinou nemáme. Proto se vede válka už jen o zbytky zdrojů, v které se ale dá i v případě vítězství dnes pouze paběrkovat. Monoteistická náboženství, která dnešní svět ovládají, nakonec dokáží to, co se manicheismu nepodařilo - zbaví nás problému s hmotou. Učí nás totiž množit se jako kobylky a spásat svět, který jsme podle jejich výkladů dostali od boha jako všemu ostatnímu stvoření nadřazený druh (opět ta zhoubná pýcha). Nakonec si tak podřežeme větev, zničíme zcela životní prostředí a jako "nadřazený" druh zmizíme z planety.

325413

18.1.2015 15:42

Jak oblbovat davy

kočkodan 95.?.?.?

Kulturní člověk nebojuje PROTI něčemu, ale ZA NĚCO!
Nelze bojovat proti terorizmu, a už vůbec ne teroristicky a násilím.
Slušný člověk "bojuje" za demokracii, která sama o sobě násilí a terorizmus vylučuje. Lze prosazovat a obhajovat svým životem svoji víru či svoje kulturní hodnoty, nelze potlačovat víru jiného člověka či jeho kulturu nebo mu z těchto důvodů dokonce usilovat o život.
Samozřejmě v politice je rozkrytí skutečných neetických cílů vždy kompromitující a tak se používá ono "boj proti zlu".... a divákovi by nemělo vadit, že se to děje formou zla samotného...Davy pak vyjdou do ulic a jásají.... Hrůza, hrůza a triumf primitivní zloby!
V zásadě nelze bojovat PROTI ZLU, ale angažovat se za DOBRO...Že toto nevoní politikům a jiným manipulátorům obecného povědomí je pochopitelné... Ale nemůžu pochopit proč se toho nedrží novináři!
Už Bushovo vyhlášení války terorizmu bylo veřejné prohlášení jímž se USA samy prohlásily světovým autokratorem! Kdyby američané nerealizovali ve světě neokolonialistickou politiku, kdyby nevnucovali svůj nekulturní a dekadentní životní styl jiným kulturám, nemuseli by se ti slabí bránit terorem. Božstvo amerického zázraku "Mamon jako americký sen" není božstvem všech lidí...Praktiky CIA nemusí být pro ostatní svět přijatelné!
Proto je v "módě" a nyní letí tolik akcí false flagg..
Usáma musel být zabit aby nemohl veřejně promluvit...
USA raději vyrobily islámu mučedníka než by mu k tomu daly šanci.
Tzv. válka proti terorizmu se dostala do fáze kdy nerespektuje žádné hranice, žádné územní kompetence... USA si osobují právo zasáhnout kdykoliv a kdekoliv. Mohou zabít kohokoliv a kdekoliv pokud ho označí za teroristu! Chápete?

325447

20.1.2015 3:30

Konecne i FBI bude antisemiticka,ale,otazkou je,zda dostanou zpet ukradene

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vložený obrázek
Uz i FBI vi na cem je s takzvanou "holocaust industry,jak rika profesor Finklstein,jez je ted na listine "odstrelu".
Ale,kolotoc lzi bezi dal,kdo by na celem svete mel odvahu jej zastavit.
This incredible Daily Mail story is worth quoting in full in order to provide a proper analysis, Winter continued:

Mrs Markus, who had been imprisoned in Dachau and Ravensbruck before being sent to Auschwitz, survived the Nazi German camp in occupied Poland because the Nazis ran out of gas.
Mrs Markus was born Klara Schongut, on New Years Eve 1913, in Carei, Satu Mare County. In August 1942, she was deported to a Jewish ghetto in Budapest, Hungary where she started work in an umbrella factory

Ted jde jen o to,zda dostanou zpet podvodne nakradene miliony,myslim,ze uz ted muzu rici,ze to je vec naprosto nemozna,dostat to,o co Vas okradli, takze i FBI si uvedomi,kdo je kdo v americke spolecnosti.Kdyz,krade,tak ve velkem.
Takze,nakonec ,vse kolem holocaustu se casem zmeni,ale,nevinni nebudou kompenzovany-odskodneni,to take nemuzem ocekavat.
Vložený obrázek
Israel’s Nazi Nuremberg Law-based Citizenship Definition not Strict Enough, says its Chief Rabbi
Na cistotu zidovstva se musi dbat,cerni zide,zluti zide,askenazy,sepratik,indicti zide,Singapursky,Etiopsky a mnoho jinych,jinak vsichni dohromady, Chazari ze vsech koutu sveta,takze rabbin bude mit do konce zivota plne ruce prace.
Pan rabbin by se mel podrobit DNA zkousce,zda je ten pravy,k tomu,vsemu opravneny,nez bude dalsi skandal, ale , doufejme ,ze Roubicek s Khonem projdou zkouskou cistoty.
At the same time, all the Jewish organizations demand that America and other nations have “open borders” policies–while insisting that Israel’s immigration policies be restricted on racial–Jewish–grounds.

325542

Příspěvků: 84

16.01. 03:54 Robert Nohejl  Na vec se musi tak, rikajic od lesa,moralka,rasa,multikulturarismus.
17.01. 00:49 Satanist  RE: Na vec se musi tak, rikajic od lesa,moralka,rasa,multikulturarismus.
17.01. 08:43 Kiviss  RE: Jo, jo ...
19.01. 16:15 Aleš Krejčí / Brno  Švédsko bez růžových brýlí..
16.01. 04:07 Robert Nohejl  Dodatek.
16.01. 06:52  RE: Dodatek.
16.01. 05:33 Servus Dei  Zdánlivý výklad jako redukcionizmus
16.01. 06:57 Honi soit qui mal y pense  RE: Zdánlivý výklad jako redukcionizmus
16.01. 09:07 gippius  RE: Zdánlivý výklad jako redukcionizmus
16.01. 09:24 Marten264  RE: Zdánlivý výklad jako redukcionizmus
16.01. 05:56  Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik peněz
16.01. 06:04 jh111  Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
16.01. 08:27 allaůdín  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
17.01. 15:18 VojtaIL  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
17.01. 17:24 .lak  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
18.01. 08:24  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 02:19 jh111  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 18:43  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 19:38 dub  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 20:07  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 21:51 dub  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 21:53 jh111  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 22:31 dub  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 02:07 jh111  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 17:05 VojtaIL  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 21:01  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
19.01. 21:11 jh111  RE: Kdo nezná historii a lovce mamutů- vznik šamanů a náboženství obecně.
16.01. 08:07 Mareš  Jistěže je to švindl...
16.01. 15:12 mtk  RE: Jistěže je to švindl...
16.01. 15:50 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
16.01. 15:53 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
16.01. 18:55 Marten264  RE: Jistěže je to švindl...
16.01. 20:05 Bubin  RE: Jistěže je to švindl...
16.01. 20:28 dub  RE: Jistěže je to švindl...
17.01. 02:33 Bubin  RE: Jistěže je to švindl...
17.01. 15:27 dub  RE: Jistěže je to švindl...
17.01. 15:51 Bubin  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 10:20  RE: Jistěže je to švindl...
17.01. 08:56 Marten264  RE: Jistěže je to švindl...
17.01. 10:49 Bubin  RE: Jistěže je to švindl...
18.01. 00:48 montgomery  RE: Jistěže je to švindl...
18.01. 01:57 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
18.01. 05:57  RE: Jistěže je to švindl...
18.01. 08:28 .lak  RE: Jistěže je to švindl...
18.01. 09:40 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
18.01. 12:13 m55  RE: Jistěže je to švindl...
18.01. 18:48 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
18.01. 16:16 Marten264  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 07:53 Marten264  RE: Jistěže je to švindl...
18.01. 22:08 hc  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 01:49 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 10:06 hestroy  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 10:16 Emil Robot  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 11:26 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 15:55  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 02:00 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 02:10 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 02:35 Saša  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 05:17  RE: Jistěže je to švindl a DYDLACE
19.01. 18:32  RE: Jistěže je to švindl...
20.01. 08:21 Marten264  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 10:16 hestroy  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 10:35  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 10:51 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 16:03  RE: Jistěže je to švindl...
19.01. 11:02 opus111  RE: Jistěže je to švindl...
16.01. 08:36 Tralala911  RE: Jsem asi staromódní...
16.01. 10:13 JazzBoo  Souhlas
16.01. 10:14 martin bareš  Vynikající
16.01. 10:30 novapalo  Súhlasím
16.01. 10:42 Malin  Úpadek je všeobecný ...
16.01. 12:24 kočkodan  Morálka společnosti je v Evropě opomíjený faktor
16.01. 12:36 tartus  manicheizmus
16.01. 12:39 lubosmat  Západní člověk z takové mentality již vyrostl, obyvatel muslimských zemí nikoliv.
16.01. 14:22 n.z.  Jen Muslimove jsou teroriste
16.01. 21:10 Andrew Siddur  Manicheismus tu máme i dnes
17.01. 03:00 favela  Co se da vyjadrit jednou vetou
17.01. 15:14 Štastný Jim  Sorry.
17.01. 18:54 Aja  Pegida,
19.01. 12:21 martin bareš  RE: Pegida,
19.01. 19:03 Aja  RE: Pegida,
18.01. 00:11 m55  pravý problém
18.01. 15:42 kočkodan  Jak oblbovat davy
20.01. 03:30 Robert Nohejl  Konecne i FBI bude antisemiticka,ale,otazkou je,zda dostanou zpet ukradene

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 4

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
16,13 Kč
Švýcarský frank
23,69 Kč
100 japonských jenů
21,77 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 348,40 Kč
1 unce stříbra
421,37 Kč
Bitcoin
238 226,55 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 841