Diskuze k článku

Blíží se velká proti-ruská operace pod falešnou vlajkou?

Příspěvků 64

18.12.2014 3:50

V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Clanek je se svou pravdepodobnosti pocatku treti svetove valky realny,avsak,jsou zde dve zakladni veci,Rusko a jejich kievsky knize rozbil najezdnou turecko-mongolskou Chazarii,kde se udajni Chazarove prevlekli-osvojili,zidovske nabozenstvi,tedy stali se zidy a dodnes razi heslo na odplatu za zniceni Chazarie,NIKDY,NEZAPOMENOUT!
Co-by bolsevici,uz meli tuto zemi pod kontrolou,100 milionu goyimu,jako obeti "ublizovanych" svedci o jejich zakernosti,ted,vsak v planech noveho Ruska, 520,tak zvanych komisaru,bylo vic jak 485 zidu,tedy,Chazaru,to je bod druhy,se stala chyba, Putin klepnul pres prsty ty podnikatele-Chazary,jez prisli do Ruska s umyslem jej vykrast,jak se jen da a to nevysllo,stalo se neco s cim nepocitali,byvaly KGB vysoky clen znaly techto planu se zjevil na politickem poli,co by vlastenec,se znalosti,jak je napriklad vykradana Amerika,kde se zacachrovalo 300 trilionu dolaru a stovky generaci obcanu nebudou moci nikdy splatit,tak,rikajic dluh,ten,dluh mel byt uvalen pomoci IMF na Rusko,co neudezela revoluce,az zluta nebo ruzova,stale,zlodejna,z nehoz jsou Pijavice ziveny na veky a Rusko ma hodne prirodniho bohatstvi,jak rekl,jiny Chazar,take dobre informovany,:Veskere zdroje sveta,mineralni hodnoty jsou majetkem USA-tedy,tech,co USA drzi jako sveho zivitele ,jez sice vyhral druhou svetovou valku,ale,ve zkutecnosti se americky lid dostal do financniho otroctvi a Rusko melo nasledovat Ameriku.
Tak,zvanych Chazaru,kdysi z oblasti Pal,je dnes na nejvyssich mistech sveta,0.08% veskere populace se snazi stat se jedinou mocnosti a vladcem teto planety,plan na jednu,jejich,vladu,uz urcilo kolegium atomovych vedcu v roce 1947 ve svem buletinu ,kde rekli: Bud bude jedna svetova vlada a nebo NIC!
Vsichni,ti vedci byli zide-chazari a jejich kontrola sveta pres atomove vydirani,stale probiha,radeji znici ve sve "odplate"cely svet,anez by se sveho planu vzdali,takze Rusko i ta Cina citi,ze jim jde o krk a veskere diplomaticke reci,jsou jen pripravou na obranny utok,jak zidovsky president Bush,predem urcil,KDO NENI S NAMI,TAK JE PROTI NAM!
V podstate,Talmud a Zidovske protokoly plne ukazuji,kterym smerem jdeme,kde utocnik bude kricet,ze byl napaden-preventivni uder je v planu a Putin je v postaveni Kievskeho knizete,v pred za svatou Rusy, driv,nez bude pozde!
K teto myslence a nebo kroku k valce jej donuti,tak,jak donutili Hitlera a Japonsko k valce,staci nahlednout do historie,co napriklad rekl,tenkrate,mlady Kennedy o Churchilovi,nebot ,uz tenkrate si uvedomil,ze cele vedeni valky,se svetovou propagandou je v rukach,rikejme jim ,jak chceme,od neconu,az po ty Chazary,mongolsko-turecke hordy jez ohrozovali Evropu,kde, Srbove byli hranicnim kamenem,mezi Asii a Evropou,ten,jsme znicili,bombarodvani Belehradu,naridil dalsi Chazar Nemenovsky,cili,generak Clark.
Kdyz, se Anglie,zbavila na 300 roku zidu,tak,veskery obchod i s okolnimi zememi prosperoval,Amerika si dal za ukol nepoustet takl zvane zidy do zeme,ale ,ti pod vselijakyma narodnostma vnikli do Ameriky a zacal obchod s otroky,nektere pristavy New Jersie ,jmenovali "zidovskymi pristavy",...Automaticky kráceno

323596

18.12.2014 14:47

RE: V zaklade problemu to dělají již milion let,jejich Bůh je satan

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 323596

A když vypukne nukleární válka,kterou rozpoutají nasednou do létajícího talíře a odletí zase zničit další planetu.Nebo si počkají až vychladne a vrátí se zpátky.
Takhle to říkal nějaký "Fulín a měl pravdu jak vidím.

323633

18.12.2014 16:24

RE: V zaklade problemu to dělají již milion let,jejich Bůh je satan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 323633

Tvůj problém je, že žiješ v zajetí druhé sv. války a skrze ni porovnáváš tu třetí. Ale tak to není. Z 99% ji opravdu zažiješ - jako výměnu mezi dvěma mocnostmi. Nikdo jiný do ní s největší pravděpodobností nebude zasahovat, jelikož nebude důvod. Při lámání chleba je vždy bližší košile nežli kabát. A pak, tak rychlá válka tady ještě nikdy nebyla.
A to 1% je rezervované pro případ, že US a EU do Ruska přestanou šťourat.
Dnes se zdá taky nepravděpodobné, že příští rok změní Evropu. A pěkně z gruntu. Nás samozřejmě také.
Situace je skutečně vážná, jenom ji média bagatelizují. Stále dokola omílají pád Ruska. Což je nesmysl. Naopak, pokud dojde na nejhorší, rotačky za oceánem nebudou mít pro koho tisknout.

323641

19.12.2014 12:04

RE: V zaklade problemu to dělají již milion let,jejich Bůh je satan

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 323633

Tvůj problém je v tom, že provokuješ a nechápeš, že se to o tobě ví. Jste všichni stejní, na všech diskuzích, nic nového nedovedete vymyslet. Jak taky, ty lži musí být všechny podle lajny a nemůžou vybočovat.

323678

18.12.2014 14:53

RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.

franta 194.?.?.?

Reakce na 323596

Hele Nohejle jestli Jsi v Praze, tak si precti od Solzenicina '''''''300 let pospolu", snad to jeste sezenes, myslim ze jsem si to sehnal v universitni prodejne knih vedle toho noveho baraku kterej postavili misto tiskarny Svoboda. Je to naproti zadni strane masarykova nadrazi,Budes zirat...

Jinak podle Svejka" Jen zadnou paniku" neverim ze se neco vazneho stane, on ten americkej destnik je sem tam deravej,a amici i kdyz jsou vycurani - chucpa - tak prece nejsou tak blbi. Hral Jsi nekdy poker nebo aspon voko?
f.

323637

18.12.2014 19:53

RE: Kdyz uz tak strasej

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 323637

se jeste dnes kdyz maj litat ty atomovky i na americkej kontinent podivam nahoru do Rockies vomrknout jednu vetsi jeskyni ve skale z cedice ktera je pristupna pouze 4x4 jestli v ni nechrapou grizly bears ktera by se mohla stat pro cloveka jako ja na nakej cas vobyvatelnou kdyz uz nemam cas prekopat zahradu a postavit si na ni protijadernej bunkr. [chechtot] [chechtot]

323651

18.12.2014 21:54

RE: Kdyz uz tak strasej

hc 90.?.?.?

Reakce na 323651

A nebylo by lepší být naopak v epicentru? Živořit v jeskyni nebude nic moc. [smích]

323655

20.12.2014 20:07

RE: Kdyz uz tak strasej

franta 194.?.?.?

Reakce na 323651

neblbni s jeskyni, nema to cenu, protoze tim si jenom prodlouzis agonii umirani. Nejlepsi bude vzit manzelku/milou/deti (tchyni ne ajt si uzije potom) a otocit se ve smeru predpokladaneho hribu.

... uvidis blesk a pak budes mit pokoj, a nebudes se muset nervovat co se stane az vylezete z diry. Uz davno bible rika: Pulvis et nihil.

Ohledne te diry v zemi na zahrade, proc to nezkusit, aspon budes mit do bouchnuti dobrou fyzicku.

Ale vazne, uz jsem o tom nekde remcal, ono to s tou atomvalkou nebude tak horke, i kdyz Amici strasej blby Evropany Rusakama.

Problem je ze Rusove jako narod, jsou celkem mirumilovni, prokazali to uz za studeny valky, kdyz Chruscev cuknul s Kubou, muj dojem je, ze i Putin to bude resit rozumem hlavne z duvodu ze rusko jak i vetsina slovanskych statu je stat zalozeny na homogeni populaci (myslim vlastni rusko) kdezto Amerika je tak zvana "Heinz 57" to znamena zeme pristehovalcu ktera je drzena dohromady jen union jackem a sliby o lepsi budoucnosti

Proste amerika byla velmi uspesna od zacatku tim ze kradla.

Nejdrive ukradli vsechnu zemi indianum, pak kdyz uz zeme nebylo tak kradli Spanelum, pak ojebali Francouze "Luisiana Purchase" a nakonec ukradli spodek ameriky Mexicanum. Taky koupili Aljasku od cara Mikolase, ovsem po americku NEZAPLATILI.

Pak kdyz uz nebylo krast na Americkem kontinente co, tak vykradali zamorske drzavy Evropanu odtud pochazi termin American Trader, no a pak nastesti prisla prvni svetova valka, a tam se napakovali ale jeste to tak neumeli a - prisla ve dvacatem roce krize na americke burze kterou (jako obvykle) zacali nasi zajordansti bratri panove Gold a Fisk.

Potom tam byla bida, az do doby kdy se jim podarilo nastartovat Japonciky tim, ze jim odepreli ropu, no a potom diky druhe svetove valce nejdrive kseftovali s obema stranami, a pak kdyz uz valka byla vyhrana "pitomejma muzikama z vychodu) tak se opatrne pustili ve 44 roce do invaze - (taky proto aby jim rusaci nezabrali celou evropu)

Nejvetsi sranda kolem te invaze je, ze v prosinci 44 roku kdyz rusaci byli uz v Prusku tak Hitlerova invaze pres Ardeny je malem zahnala zpatky do kanalu. Jen diky tomu ze nemcum dosly pohone hmoty, tak to slavnej Vojevudce Pitttttoooonn otocil.

Po valce kdyz se uz tak okate krast nedalo, tak jim Anglie "odstoupila" jeji zamorske ostrovni zakladny, ktere pouzivaji dodnes samozrejme proti vuli mistniho obyvatelstva.

Abych zbytecne o tomhle nametu nemlel, ono to nebude tak horke, jak to nase prasatka u koryta delaj.

mej se

323744

19.12.2014 1:05

RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 323637

Karty si rozdali uz v roce 1933,kdo v Ceskoslovensku vedel,tou dobou,ze,hraci jsou uz kolem stolu,tou dobou Ceskoslovensko prosperovalo,ackoliv uz jinde meli obrovske krise,ze,kterych vylezlo jen Nemecko,coz se stalo soli anglickemu hraci,ale,hru udrzoval ten z roku 1933 Judea declare dwar to Germany.Ten pokr stal krestansky svet vice jak 60 milionu lidi zivoty,kolik zaplatil hrac co urcil hru dostal a dostava odskodneni a pristi generace take,jdete a podivejte se na vojenske hrbitovy ,kolik,mnoze ,dodatecne,uvidite zidovskych hvezd,za to,ale uvidite "More krizu",jak z jedne,tak,z druhe strany.Politici hraji hru,ale,my ,obcane ji platime,protoze nejsme mozni vykopnout hlavniho hrace od stolu,aby byl klid a penize se pouzili rozumne na neco jineho ne na valku.Takze,jak v dobe druhe svetove valky,nedelejte paniku,nas konec a to uplny,nebot v nuklearni valce neni vitez,tam je vitez jen ten,co sedi uprostred jadra vybuchu,ti,co preziji budou zavidet tem,co ,uz to tak lidove rikajic maji za sebou,prezit,bude trest!
Nezapomente,hraci hraji,ale,uz jen podle pravidel,co nekdo jiny urcil a tak,to bude i dnes.
1879 Wilhem Marr publish book"The Victory of Jewry over Germany",touto knihou polozil pro Nemce zaklady antisemitismu,nebot,Nemci,nechteli padnout na kolena,uz mnohem drive ,nez vubec svet slysel o nejakem Hilerovi.
Vsak si vzpomente,na,potupny,Mnichovsky diktat,jehoz body, na oklesteni a pozdeji zabrani Ceskoslovenska, procesu porazky, sepsal syn profesora Haushofra,podle Nurimberskych zakonu a zidovskych byl zid,byl pritelem i Hesse,jez se na padaku snesl do Anglie nabidnout mir,zid,Churchil,co by prvni pripad na svete,miroveho posla zavrel do londynske veze a delal z neho blazna,ted,delaji blazna z nas vsech,nejenom v tom pokru.Hitler,ani Stalin,neurcoval pravidla hry,uz predem,v roce 1942 v USA byla vytistena mapa ,jak byde Evropa rozdelena po valce,zamyslete se a povazte,tou dobou Nemci vsude byli na postupu a ONI, vedeli,jaky bude vysledek te hry.
Pro mne je dobry marias hrany ve dvou.

323662

19.12.2014 11:36

RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.

martin.martin 82.?.?.?

Reakce na 323637

Není třeba chodit do knihovny - tato kniha je průlomová v poznání KOMU JE TOTO VŠECHNO KU PROSPĚCHU? P.Solzenicyna bych z pokrytectví a vědomých manipulací asi nepodezříval už jenom proto, že se nakonec do Ruska na sklonku života vrátil - poté co zjistil, jak chutná lék těch o kterých následně napsal tuto knihu

http://uloz.to/xhxrNbUb/200-let-pospolu-alexander-solzenicyn-pdf

323677

21.12.2014 0:04

RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.

jana12345 213.?.?.?

Reakce na 323677

solzenicyn je dobry spisovatel, ale ma tiez hodne kritikov a povedala by som, ze mozu byt opravneni, najma to jeho nekriticke hodnotenie zosnovania VOSR, za ktore zidia vobec nemozu, je to len nahoda ze boli pri tom, ze v takom vysokom percente obsadili vsetky bolsevicke popredne posty, vlastne mozu za to rusi a car, ze si neudrzali doma poriadok. Zidia ani poliaci sa dejinne nepoucili, kto druhemu jamu kope..... /cest vynimkam ako Noam Chomsky/....cele dejiny su stale dokola o jednom a tom istom, o chamtivosti, o vyvolenosti rasy a naroda, pravda je vsak taka, kto che byt prvy pán bude posledny a prvy je len ten, kto je zaroven najvacsi sluzobnik

323750

19.12.2014 9:08

RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.

ski 89.?.?.?

Reakce na 323596

Petr Kolář se dnes v "Hospodářkách" zamýšlí nad "svou prací" a Ruskem samým. A sděluje :
"Já jsem tehdy chtěl věřit, že to s Ruskem musíme zkusit po dobrém..."

Tak nějak že ?

Asi tuším před čtrnácti dny si pro změnu někdo zkusil dát do titulku . "Ulice si vynutila vyšetřovat ze zabití ..."

Jestli je to v těch lidech od jakživa, nebo si tu dovednost vypiplají v průběhu života je skoro stejně neřešitelná otázka jako ta s vejcem a slepicí. Ale těm lidem ego každopádně už hodně narostlo. Skoro se dá říci, že přerůstá přes hlavu. Ale o ni sami to tak nevidí nebo to tak rozhodně chtějí, usilují o to. Odlišuje je to a přináší jim to výhody - peníze. Bohužel jsou to destruktoři.. Myslím, že tohle je ta temnější strana dnešní demokracie. Přísloví - Kdo jámu kopá ... je ale známé všem a víme proč tu jsou. Jen by to chtělo zabránit tomu aby brali sebou ty ostatní.

Já nevím, ale kdysi jsem viděl takový film, kde si lidé začali hromadně dělat věci, které je vedli k záhubě, dělali šílenosti nebo šílenství propadali, ale hlavně se začali zabíjet nebo spolčovat a zabíjet ty druhé. Jeden člověk byl zavřenej v nějaké místnosti /možná ve vězení/ tak nějak se tím nenakazil.

Ale tady se není kam schovat a všichni jsme jedna společnost.

323670

19.12.2014 10:06

RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 323596

Chazaři se jenom nepřevlékli a neosvojili židovské náboženství, Chazaři se geneticky spojili se Židy ,co dorazili do Chazarské říše, a měli na to dost času, aby se vytvořilo nové etnikum, Židochazaři nebo Chazarožidi, podle matky. Takže mluvit o Chazarech jako takových, kteří rozvrací svět, je zavádějící a nepravdivé.

323673

22.12.2014 12:14

RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.

franta 194.?.?.?

Reakce na 323596

nohlejle, nohejle,
neber nase chazarske bratry tak nabozensky, nabozenstvi je v tom malo, maloucko, vic je v tom kseft, a nechut chazaru k manualni.

Precti si treba Vojkovicti a prespolni", a uvidis o co vsem i tem malym jde. Podivej se treba na Rakousko-Uhersko a ani ne na Halic, mekku askenaziu - chazaru, staci cist treba Jiraska, Nerudu, a dalsi tehdejsi spisovatele, a tam se doctes o vesnickem kovari, mlynari, a vesnickem prodavaci koralky - Zidovi, Zidovskem hadrari, neuvidis Zidovskou hokyni nebo mlikarku, ale za to na Tandlmarktu uvidis spousty zidovskych kramku s vetesi, striznim zbozi, a sem tam uvidis zidovskyho krejciho, ovsem u nej si musis hlidat prinesenou latku.

proc pisi o starych casech? Proto ze zide od Egypta kde snad museli delat, se rozhodli ze prace neni pro ne. Uz jsem ti psal o 300 let pospolu od Solzenicina, sezen si to - pokud to bejvalej rabin Hirshnagl - Jelinek nenechal stahnout z obehu, skutecne to za to stoji.

Zidovska korespondence vzdy zacina "Cteny Rebe Moshe ..... a at se Ti vede dobre v tvych obchodech" proste prace pro ne neni koser, to je jen pro goyimy - nas, a pri tom jim zidovskej panbuh rekl "v potu tvare svuj chleb dobyvati budes"! jenomze ten pot obstaravame my.

jinak mas ve vsem pravdu, ale mam dojem, ze Washington Tel Aviv spojenectvi se rozklizuje, aspon v Allgemaineru stale nadavaji Obamovi. Pokud ho nectes najdi si ho, je to zajimave cteni.

Shalom

f.

323838

24.12.2014 5:14

RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 323838

Ten vas prispevek zavani Svejkem,kdyz jeli do prvni svetove valky na Halic a za nadrazim zide pod stolkem s cukrovim prodavali podivnou koralku,"Zelezitou vodu",tak,tyhle casy jsou pric,dnes je zidovstvo, tak rikajic u vesla,co drive opanovali vesnici,tim ,ze otevreli koralnu a meli dvoji knihu na dluhy,to vnich zustalo a prevedlo se do celosvetoveho obchodu,jak ,rekl, byvaly premier Anglie Disraeli,doslova rekl;"ze nenavidena a nejnizsi, zidovska spolecneost,tak opovrhovana, bude jednoho dne smetankou sveta".
Sam si prehodnotte,nakolik se svet kolem nas zmenil.Krestansky svet,vlastne je ted oposici a ne uz vedouci spolecenskou vrstvou a dochazi k tomu,co i Solzenicin zjistil,ze zadna velka nadeje ,ze by se to zmenilo,vratilo zpatky,ani,nasi politici o to neusiluji.Posudte sam:You only have power over people as long as you don`t take everything away from them.But,when you have robbed a manof everything he` no longer in your power-he `s free again.
Solzenicin 1918-The First Cirkle.
Takze,dnesni krestansky svet se ubyra timto smerem,pohledte na zadluzene USA a miliony nezamestnanych,jejich osud je spjat 300 trillionovym dluhem-vse ,jim vezmou,zakony zakazuji v USA pomoc bezdomovcum,jak jidlem,tak penezma,co,udelaji bezdomovci,az dosahnou nekolika milionove armady je otazkou.
Byvaly ministersky predseda Israelu nam,jako krestanum,to vysvetlil zcela,tak,rikajic :"po,lopate!"
"Our race (jews)is Master Race.We are divine gods on this planet.WE are as different from the inferior races as they are from insects.In fact, compared to our race, other races are beasts and animals,cattle at best.Othern races are considered as human extrement.Our destiny is to rule over the inferior races.Our earthly kindom will be ruled by our leader with a rod of iron.The masses will lick our feet and serve us as our slaves"
No a muzete procvicit sve svetove znalosti,kdo je uSA panem ,kdo ridi Washington,kdo vede valky a kdo jsou nejvyssi generalove,Francie mela zidovskeho premiera,nastupce prohlasuje to same ,co on,kanadsky premier krici, do sveta,ze je zionista, v Anglii u moci Cameron,zionista,prakticky tezko najdete zem ,jez neni rizena zionisty, tak,jak za komunismu,vsichni byli zide ,Slansky a spol a poradci Vaclava Havla,prakticky neni naroda jez by byl rizen vlastnimi krestanskymi politiky,nebudem mluvit o Polsku a nebo Madarsku,staci kouknout do loze "anglickych lordu"kdo,tam sedi.
Takze,vzpominky na Halic,jsou sladkymi vzpominkami mnohych,tak zvanych, zidu.
Takze,vezmeme posledni ukazku:"People have so manipulated the concept of freedom,that it finally boils down to the right of the stronger and richer to take from the weaker and poorer whatever they have left".
Filosof -Theodor Adorno
Jinak,to rekl, jeden americky milionar,ktery dolsova rekl< "Stal jsem se milionarem,protoze,jsem okradl chude!
Jina ,milionrka, rekla souci,ohledne neplaceni dani: ZE,dan,je jen a jen pro chude,ale,ne pro bohate!"
Kolik,zidu z te Halice,dnes sedi na mistech nejvyssich,co takovy Kissinger,odkud se vzal,nebudem mluvit o Albrichtove,Brezinsky a mnoho jinych,jez pomalu ...Automaticky kráceno

323955

26.12.2014 16:06

Vše nasvědčuj tomu, že pan Nohejl má s Chazary pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 323596

Prezident - Poroshenko (Valtsman) - Žid.
- (Prezident) Turchinov (Kogan) - Žid.
- Premiér - Yatsenyuk (Bakaj) - Žid.
- Minister financií - Alexander Shlapak - Žid.
- Minister obrany - Andriy Paruby - Žid.
- Podpredseda vlády - Vladimir Groysman - Žid.
- Minister vnútra Arzen Avakov - Žid.
- Minister kultúry - Sergey Nischuk - Žid.
- Riaditeľ Národnej banky - Stepan Kubiv - Žid.
- Vedúci prezidentskej administratívy - Sergey Pashinskiy - Žid.

Hlavní "opoziční" prezidentskí kandidáti:
- Julia Thymosenko (Celia Kapitelman) - Židovka.
- Vitali Klitschko (Etinzon) - Žid po otcovi.
- Oleg Tyahnibok (Frotman) - Žid po mame.
- Dmitry (Avdimou) Yarosh- Žid/Chasid.

Ukrajinskí oligarchovia - všetci Židia:
I. Kolomoysky, E. Hurwitz, G. Bogolyubov, Poroshenko, D. Firtash, Liovochkin S., W. Hayduk, V.Nemirovsky, K. Zhavago, V. Pinchuk, E. Prutník, Achmetov (tatársky) A. Martynov, V. Kostelman, E.Sigal, Kolesnikov, A. Feldman, F. Shpyg, N. Shufrych, A. Rodnyanskii, I. Butler, A. Abdinov Yermolayev, M. Kiperman, E. Zvyagilskiy, F. Zhebrovskaya, S. Ronis, H. Korban, G. Surkis, J. Surkis, V. Shamotiy, A. Leszynski, J. Rodin, M. Becker.

Všetky médiá - v rukách Židov:
Poroshenko, I. Kolomojsky D. Firtash, V. Pinchuk, Achmetov.

324055

18.12.2014 3:55

Kdyz je treba..

favela 113.?.?.?

tak se na zapade dostanou demovolbami /nebo jinak/do cela psychopaticti vrazedni silenci..Kaiser Vilem, sileny habsburk F.Josef,Roosewelt, Bush /a hodne i predtim/atd..Hlavni /chytrou jak se domnivaji /doktrinou USa je je jako byti napadeni zlymi neprateli..A nestane se to ani poprve ale mozna naposled /poslouzila nedavno utok na ponorku Kursk a slaba reakce Putina v zajmu zachovani miru na svete/..Nezadrzitelne se potapi Nazington a Wzall Street jsou na temer dne ,zachranovani kolaborantskymi pudly okolnich statu a loupeznym neokolonialismem vuci ostatnim /Blair,Cameron,Harper,Merkel/a podvodnymi machinacem, ktere bez sileneho vyzbrojeni by nebyly vubec myslitelne..Ale EU /bez Ruska/vyloupena amerikou bude brzy jen zase mrtva pritez/balast/..A Cina vi ze bude na rade.. Tady je chyba . NATO sasci nepocitaji a snad ani netusi jako v Afganistanu, vo co de a ze,veci nedavno presly mrtvej bod a Rus /to je na beton/ zautoci, protiuderem...!!! Tam kde a kdy bude treba !

323597

18.12.2014 19:34

RE: Kdyz je treba..

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 323597

Bla, bla, bla. Co sem motáš Kursk? Tam to podělalo vlastní torpédo, které se poškodilo při nakládce. Či máš jiné důvěryhodné zprávy?

323646

18.12.2014 22:00

RE: Kursk..

milboy 85.?.?.?

Reakce na 323646

..a aký by malo zmysel písať sem o tom, čo si treba hľadať aj v iných ako sk/cz jazykoch človekovi, ktorý zoberie hned prvú informáciu z mainstreamu o tom, že tam vybuchlo torpédo..??
Hľadanie pravdy nikdy nie je jednoduché, ale hlavne ju treba CHCIEŤ nájsť.
Angličtina je nutným predpokladom minimálne k tomu aby si zadal do vyhľadávača "submarine kursk". Ale ved úplne stačí ak veríš tomu čo ti povedia kamaráti z us embassy v tv.
Verím, že stačí obyčajná sedliacky rozum k tomu aby človek veľmi ľahko pochopil, že napr. WTC-11.sept. zaspalo do práce cca 20 000 zamestnancov a daľších 10 000 prekonalo všetky svetové rekordy v behu po požiarnom schodišti v lodičkách.. Ale to by bol veľmi dlhý výpočet, ktoré sa na tomto svete dejú [smích]

323656

18.12.2014 7:00

Švejk: "Válka musí bejt"

jan26 195.?.?.?

Vojská kyjevskej chunty využívajú tzv. prímerie,resp. "zónu ticha" na dozbrojenie a robia masívne prípravy na boj. Je jasné, že vojna na Donbase nekončí, ale naopak, chystá sa veľká ofenzíva proti mladým republikám. Informácie, že celá Ukrajina spočinie vo veľkej občianskej vojne, sú vysoko pravdepodobné. Ako sa blíži kolaps dolárového systému svetového vykorisťovania a tak ako sa americká celosvetová hegemónia ponára do krízy, tak sú mocenské kruhy v USA siahnuť po akýchkoľvek nástrojoch, aby eleminovali rastúci odpor vo svete, na čele s Ruskom. Operácia pod falošnou vlajkou na spustenie otvorenej vojny proti RF je veľmi reálna.

323601

21.12.2014 18:26

RE: Švejk:

CLEAR 195.?.?.?

Reakce na 323601

Nie som si tak isty.... Jedna jadrova bomba by zmenila USA od zakladu. A to, ze Putin trpezlivo argumentuje nie je slabost, ale VYSTRAHA!!!!!

323793

18.12.2014 7:01

co kdyby

eliska 85.?.?.?

jen aby nedejbuh na kube nebyl majdan...

323602

18.12.2014 9:25

RE: co kdyby

dunn 77.?.?.?

Reakce na 323602

Začínají prý kamarádit s Kubou.Kdepak, zase je ojebou.Jde jen o to, aby Kubě zakázali pod dojmem přátelství umístit ruské rakety na Kubu.Rusové nejsou blbci, mají ponorky okolo USA a v případě napadení si to Amžidi vyžerou do dna. [bliji]

323612

18.12.2014 13:55

RE: co kdyby

Fanny 194.?.?.?

Reakce na 323602

Budou tam mít amíci ambasádu,tak dříve či později se jim tam jako zázrakem začnou lidi bouřit atp.tak že je to dost pravděpodobné. [zmaten]

323625

20.12.2014 9:46

RE: co kdyby

Bertold 78.?.?.?

Reakce na 323625

naprostý súhlas!

323716

18.12.2014 8:40

Změna je nevyhnutelná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Zatímco po 2. světové válce byly hlavními exportními artikly Ameriky průmyslové a zemědělské výrobky,v posledních desetiletích se jimi staly hlavně Majdany, krize, války, mediální propaganda založená na účelových lžích a manipulacích, ekonomické vydírání přes dolar znehodnocený nenažraností finančních elit Západu a prodejných politiků a především nesplatitelnými dluhy. Současní světovládci a váleční psychopati stále odmítají přiznat, že svět se dramaticky mění v jejich neprospěch a raději tlačí svět do fatální války s Ruskem než aby přiznali ústup z pozic všemocných světovládců. V současné době sice poněkud osamocené Rusko prohrává Západem vyvolanou bitvu o stabilitu vlastní ekonomiky,ale takových bitev prohrálo již hodně. Přesto se vždy ubránilo a nakonec přes obrovské oběti zvítězilo.Situace zadlužené Ameriky a Evropy je kritická a lidé už nechtějí financovat luxus 1% na účet zbytku světa a nevěří báchorkám západních médií o nejlepší demokracii, svobodě,férovosti, prosperitě, vyjímečnosti a nadřazenosti Ameriky. Chybí totiž důvody.

323603

18.12.2014 8:51

Tlacova konferencia

Trust no One 62.?.?.?

Off-topic!

O 12:00 Moskovskeho casu (10:00 SEC) ma mat prezident RF V.V.Putin velku tlacovu konferenciu, trvajucu cca 4 hodiny a vysielanie ma byt sirene aj internetom. Preto sa pytam, mate nejake znalosti, kde na internete to ma byt? Bude na to aj nejaky kanal na YT? Neviete? Ak hej, sem s tym. Vdaka.

323604

18.12.2014 9:07

RE: Tlacova konferencia

kolokol 88.?.?.?

Reakce na 323604

RT на русском» будет вести прямую трансляцию пресс-конференции.

Оригинал новости RT на русском:
http://russian.rt.com/article/65029

323606

18.12.2014 9:16

RE: Tlacova konferencia

berkowitz 81.?.?.?

Reakce na 323604

ПРЕСС-КОНФЕРЕНЦИЯ ПРЕЗИДЕНТА РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ ВЛАДИМИРА ПУТИНА
СМОТРЕТЬ ТРЕЙЛЕР
1200

http://russia.tv/

323608

18.12.2014 9:29

RE: Tlacova konferencia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 323604

Tlůmočená česky na :

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/295837-vyroc...

323614

18.12.2014 9:34

RE: Tlacova konferencia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 323604

Prý to bude v ČR vysílat TV24 v 10hod dnes dopoledne jako přímý přenos.

323615

18.12.2014 14:45

RE: Tlacova konferencia

F. 194.?.?.?

Reakce na 323604

ted jsem ji dokoukal na CT24 zpravodajsky kanal, najdi si to v Googlu a jiste to tam bude natocene.

323632

20.12.2014 13:12

RE: Tlacova konferencia

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 323604

Vsetkym vdaka. Pozrel som si to cele nazivo na Russia 1 v dobrej kvalitke. Ale rozhodne si to pozriem este aj v ceskom pripadne slovenskom preklade, pretoze Rustinu ovladam dost chabo.

323730

20.12.2014 15:07

RE: Tlacova konferencia

milboy 85.?.?.?

Reakce na 323730

veľa krát pomôže hľadať aj na TA3 http://www.ta3.com/clanok/1052856/vyrocna-tb-vladi...

323734

20.12.2014 15:35

RE: Tlacova konferencia

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 323734

To je sice pekne, len neviem ci si dobre vsimol, ze z tej tlacovky je tam sotva nieco cez 50 minut z 230-tich! S tym nech sa strcia. Ako som si zistil, prekladali nazivo celu tlacovku, tak nechapem preco ju nedali v archive celu. Teda chapem...

To si radsej pockam na nejaku dobru dusu ktora dobre ovlada rustinu a urobi k tej tlacovej exaktny titulkovy preklad.

323735

18.12.2014 9:09

Peter M

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

http://politikus.ru/video/38332-itogovaya-press-ko...

323607

18.12.2014 9:24

Nic nebude

PDO (Pravdě do očí) 94.?.?.?

....myslím si,že nic nebude,situace se rychle zklidní,jen na pár let bude v Rusku levněji a o to jde. Je to vše jen tlak na ceny,obyčejný bussiness.

Ostatní je jen komedie pro lidi. Kšeft je kšeft a v této oblasti (obchodu) je povoleno skoro vše. Je vidět jak to hezky funguje, lidem se plánovaně předhazují různé scénáře (viz.různé bláboly o napadení Íránu, jaderných útocích apod.)a odpoutává se pozornost od podstaty a tou je obchod.

...věřte nebo nevěřte na obchodech s Ruskem vydělává mnoho rodin a vydělává se o mnoho více nežli před rokem a příští rok bude ještě lepší. A jde jen o tyto obchody. Zbytek je balast.

323610

18.12.2014 9:27

Panika vrcholí

pavt 217.?.?.?

No, už jsem se na tomto serveru dočetl leccos zajímavého. Válka s Ruskem už měla začít několikrát, stejně jako různé provokace, které měly vypuknout. S Iránem, tam už se mělo válčit několik let a Izraelské stíhačky měly letět bombardovat tolikrát, že by piloti nemohli ani držet Sabat. NWO, ten měl být zavedený už před léty, no a dolar, ten je nad propastí co pamatuji. Rublu byla naopak prorokována skvělá budoucnost, zatímco on paradoxně stojí nad tou propastí ruku v ruce s dolarem, no a jak to vypadá dle posledních zpráv, podařilo se mu udělat velký krok kupředu. Ano, slyšel jsem krásné teze, že teď stačí začít obchodovat s ropou v rublech a bude zase hej, ale o tom si myslím své. Uvidíme. Ovšem paranoidní konstrukce z tohoto článku, to je pravda, to tu ještě nebylo. Odborník žasne a laik se diví. Řekl bych, že s takovými články se Zvědavec dostává na skutečně jiný level, někam mezi Vesmírné lidi apod.
Samozřejmě, mohu se mýlit. Možná, že po 1001 důrazném varování to teď po 1002 vyjde. Celkově bych ale opět po několikáté doporučil panu Stworovi, ať proboha pochopí, že mezi ruskou a americkou propagandou je rozdíl pouze ve znaménku a dle tohoto článku bych si dokonce troufal tvrdit, že ta ruská je ještě blbější. Jsou zde jasné nepravdy - například bylo dokazováno, že MH17 byl sestřelen AA střelou, nikoliv kanónem, protože toho prostě z mnoha důvodů SU25 není schopen. I tyto fotografické důkazy byly minimálně sporné, ale to je jiná historie. Režim v Kyjevě nemusím mít rád, ale nějakou legitimitu má. Za úspěch lze považovat, že ruští propagandisté konečně pochopili rozdíl mezi nacismem a fašismem, protože ještě na jaře mluvili o ukrajinských fašistech… Dalo by se samozřejmě pokračovat, ale nemá to smysl. Podle mého názoru je pravděpodobnost války mezi USA a Ruskem zcela minimální, protože si obě strany realisticky uvědomují MAD. USA na tom rozhodně zdaleka není tak špatně, aby toto riskovaly. Tohle je zase má předpověď - uvidíme, zda se mýlím já, nebo pan Deljagin.

323613

18.12.2014 10:58

RE: Panika vrcholí

Stanley 90.?.?.?

Reakce na 323613

Asi sa mýliš. Už niekoľko dní lietajú Herkulesy s revajúcimi motormi v pomerne malej letovej hladine asi 25000 stôp. Prečo? Lebo sú preťažené a musia kvôli vztlaku byť v hustejšom lufte a aby nekrižovali civilné linky. Smer JZ-SV. Iste nevozia humanitárnu pomoc, ale tanky z Kosova na Pobaltie. Na severný útok. Vydrž dva týždne a Tvoj omyl sa uskutoční. Bohužiaľ. Zabrániť by sa tomu dalo ak by odstúpil Putin a odovzdal vládu Chodorovskému.

323619

18.12.2014 11:22

RE: Panika vrcholí

John 217.?.?.?

Reakce na 323613

Jak vyplyva z Tveho prispevku, sam nejsi zadny odbornik, tudiz jsi jenom ten laik, ktery se divi. V teto roli zrejme zustanes i tehdy, az Ti zbydou oci jenom pro plac a ten Tvuj udiv. Spousta veci ktere se kolem Tebe deji zrejme nevnimas a mozna ani nevidis a nechapes. Ja bych byl radeji, naopak Tveho prani, moc rad, kdyby se vsichni mylili treba i po nejakem tom 1100 vaznem varovani a nic z tohoto scenare by se nevyplnilo. Bohuzel realita je jina.

323620

18.12.2014 11:56

RE: Panika vrcholí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 323613

>Tohle je zase má předpověď - uvidíme, zda se mýlím já, nebo pan Deljagin.

No jestli to někdo uvidí, tak to uvidí naposledy něco, co kdy kde kdo něco viděl.

Tady přece vůbec nejde o logickou obavu z MAD. Tady jde o tisíciletou náboženskou doktrínu vyvolenosti jisté rasy; když se zaštiťuje proti rasizmu ostatních ras, jsou nepochybně rasou; která je pod boží ochranou. A tak i kdyby všichni ti vyvolení přece jen přitom MAD přišli o kejhák, tak o něj přijdou jen o něco dříve než přirozeně a i s těmi gojímy. Ale na rozdíl od nich se jim má dostat reinkarnace a Země pak bude patřit jen a jen jim... V tom případě ale nebudou mít koho "brát na hůl", z čehož musí nutně dostat přinejmenším psotník.

Bude to tedy jen jiná forma potopy, což ovšem vznáší všetečnou otázku: "jak to vlastně s těmi rasami je, když ji přežil jen Noe se svými potomky" [zmaten] [oči v sloup] [chechtot]

323621

18.12.2014 14:05

RE: Panika vrcholí

Sirt 15.?.?.?

Reakce na 323613

Máte pravdu. Nenaplněných proroctví tady bylo již velmi mnoho. I když existuje teorie, že jednou z účinných obran před akcemi pod falešnou vlajkou je jejich vyzrazení dopředu (alespoň na takovýchto diskusích).
A je pravda, že občas ani čas neověří reálnost informací. Můžete si být jist, že mnoho variant útoku pod falešnou vlajkou je analyzováno a zvažováno lidmi, kteří o jejich případné realizaci rozhodují. A jestli takovýto poplašný článek pomůže k jejich nerealizaci, pak splnil svůj účel.

Ohledně MH17 bych chtěl mít tak jasno, jako autor článku. Bohužel je jen velmi mále spolehlivých důkazů libovolné z uváděných variant. Nicméně některá fakta nepřímo ukazují na pravděpodobného viníka. Velké obviňování v našich médiích ihned po činu následované velkým mlčením od chvíle, kdy začalo probíhat skutečné vyšetřování, naznačují na jakého viníka skutečné vyšetřování ukazuje. Mediální tlak na Rusko nepolevuje a dá se předpokládat, že kdyby byly jasné důkazy o jeho zapojení, již bychom je znali z mnoha médií. Možná se ještě objeví v nějaké ucelené podobě. Nechme se překvapit. Nicméně čím déle bude mlčení kolem vyšetřování pod vedením Ukrajiny, Austrálie, Belgie a Nizozemí trvat, tím zřejmější bude, že jeho výsledky se nehodí do obrazu, který naše propaganda šířila ihned po této tragédii.

A ten zbytek? Je na každém z nás, abychom se rozhlédli a vyhodnotili si pro sebe možné verze budoucnosti. Můžete věřit v libovolnou budocnost. Můžeme doufat v libovolnou z prezentovaných verzí. Můžeme se libovolné obávat. Ale znalost možností vývoje (pokud se dogmaticky neupneme na jednu verzi) nám často dává šanci dopředu se alespoň trochu připravit.
Protože pokud některá z těch katastrofických verzí nastane, bude úplně jedno, kdo měl pravdu. Počítat se bude jen to, kdo se na ni připravil.

323626

18.12.2014 14:10

RE: Panika vrcholí

P.Lepenka 92.?.?.?

Reakce na 323613

Pan Deljagin se v případě Madanu mýlil o dva týdny. Ten se dal očekávat.
V případě jaderného výbuchu už je na internetu tolik cílů a verzí, že už by mě něpřekvapilo, kdyby někdo napsal, že to bouchne nad Prahou a svede se to na Rusy.
Souhlasím s autorem tohoto příspěvku. Američané by museli být šílení, což se domnívám, že zase nejsou.
Proto tato předpověď je stejně nepravděpodobná jako útok z kosmu na planetu zemi.

323627

18.12.2014 14:32

RE: Panika vrcholí

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 323627

Tak ale musíte chápať ľudia, že tieto články a správy slúžia aj ako preventívna propaganda voči takýmto potenciálnym zverstvám!!! Teraz keď to už skoro každý vie, tak si to len tak títo ussraelskí sion talmud kabalistickí šmejdi nedovolia spraviť!!! Je dobre o tom písať, aj keď sa to nemusí zakladať na pravde!!!

323628

18.12.2014 14:35

RE: Panika vrcholí

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 323627

Tak Vy se nedomníváte že američané jsou šílení? Podívejte se někdy na seznam zemí co napadly za posledních 200 let. Podívejte se někdy kolik dluží, a přesto si myslí že jsou bohatí. I ve frontě na food stamps. Hlavně že mají vlajku před domem a pistoli v kapse. Tisíc základen pocelém světě to není šílenství? Kdyby se takhle choval jedinec už by byl dávno v psychiatrickém ústavu ve svěrací kazajce. Už jenom udělat z Jen Psaki mluvčí vlády je důkaz šílenství. [smích]

323629

18.12.2014 14:53

RE: Panika vrcholí

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 323629

Tuna je moj nazor kolega:

najskor rec absolutnych cisiel (podvod z HDP, ktory ma dlh umelo skraslit ma nezaujima:

usdebtclock.org

http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/russia (prepnut na USD)

Absolutny dlh v cislach vravi, ze USA ma takmer 77 krat vyssi dlh, ako Ruska Federacia!

A ja tvrdim nasledujucu vec: Ak by taky dlh aky ma USA mala akakolvek ina krajina na svete, davno by inymi statmi bola donutena vyhlasit bankrot, inak by bola zbombardovana. Len najvacsi podvodnik si dovoli nevidane veci, ze aj ked je davno zbankrotovany, tak podvodne vydavanou menou nadelerj vo velkom parazituje na celom svete a este ma tu drzost cez svoje media pisat na adresu RF ze su na pokraji krachu. Jasne, len uplny kokot moze verit slovam o Ruskom bankrote, pretoze Rusim maju cca 77 krat mensi narodny dlh ako USA a zaroven maju tretie najvyssie devizove rezervy na svete. Z koho tie zidomedia robia debilov? No jedine tak z vojtov a vanguardov. ci im podobnym...

323636

18.12.2014 21:18

RE: Panika vrcholí

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 323636

a ešte pre porovnávku dlh ČR, vzhľadom k počtu obyvateľov je to vražedné číslo:
http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/czechr...

323654

18.12.2014 23:37

RE: Panika vrcholí

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 323654

Z čeho se ta čísla skládají? Nedávno proběhlo ve sdělovacích prostředcích, že dluh je okolo 1.6 bil. Kč.

323659

19.12.2014 2:20

RE: Panika vrcholí

Jaroslav Maly parvusmaly (zavináč) gmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 323659

Mnoho hlav vice vi ale pravda je nekde tam kde nejaky Architekt hraje v kostky.Zeme jiz zazila jaderne valky tkzv.demonicke ale tato civilizace pate kalpy jen lokalni jaderne udery.Od zacatku 20.stoleti byly jaderne zbrane bojove pouzity oficialne dvakrat.Nyni k variante miru nebo 3. svetove valky.Navrhl jsem vlastni bleskovy akcni mirovy plan pro Ukrajinu ale zadna reakce na FB.Navrhl jsem zalozeni mohutne obranne Aliance proti NATO a USA pod kodovym nazvem RUCHICON.Vjadernou provokaci za ucelem vyvolat jadernou vymenu mezi Ruskem a NATEM neverim protoze vsechny jaderne zbrane pri jejich aktivaci kodovym systemem budou plosne deaktivovany jinym Rozumem/Strazci/.Tak jadernou valku muzeme vyloucit.Zbyva jen dlouhodoba devastujici konvencni valka s patovym vysledkem.Vsichni geopoliticti akteri vi je ze jedinym rozumnym a trvalym resenim teto extremni situace je jednat jednat jednat i s pripadnymi kompromisy na vsech stranach a to smluvne stvrdit.Pak okamzite zrusit vsechny sankce z obou stran a nastartovat standardni kooperaci a mirovou koexistenci za ucelem rozvoje ve vsech oblastech.Za 6000 let historie tohoto lidstva se vedlo 15.000 valecnych konfliktu a zahynulo neuveritelnych 20 miliard lidi.Lidstvo i pres vsechna negativa jeho globalnich aktivit je chranenym druhem a jeho perspektivy dalsiho vyvoje jsou nadejne kdyz bude vice pouzivat Rozum a ne Silu v negativnim kontextu.Lide Rozumu ale musi byt stale na strazi a bdeli nebot lide Sily stale budou cekat na svou prilezitost jak beh dejin zmenit k jejich obrazu.Budoucnost je to v cem prozijeme zbytek svych zivotu a ja doufam ze vse zle prezijeme.

323663

18.12.2014 14:48

RE: suhlas s obidvomi prispevkami

CLEAR 195.?.?.?

Reakce na 323627

Najviac harasia vojnou ti, co ju videli v holywoodskych filmoch a nezazili obrovske utrpenia stareho kontinentu. Ano bojovali, ale nie na svojich uzemiach a nie zasa tak uplne nezistne.
Nakoniec: sankcie za MH 17 boli bleskove. Bez jedneho, jedineho dokazu!!!!! Otazkou je, komu to prospelo....

323634

18.12.2014 9:37

myšlenky tvoř a boří.

Sibolet 194.?.?.?

Dokonce i Grygar,když odhrká deset zdrávasu,tak má tendenci si to přiznat nejen na smrtelné posteli.A proto pěstírna latentních globálních pruseru by se měla z naší mysli eliminovat ve formě VÍM leccos,ale NEŽIVÍM to strachem,čili nepřitápím pod kotel...

323616

18.12.2014 10:38

Je "zajímavé" sledovat

Ladislav 46.?.?.?

Je "zajímavé" sledovat všechna závislá i nezávislá media. Jedni jsou ilumináni, druzí neo, třetí hrdinové ,další nepřátelé. Je to málo, tak někde máme už třetí světovou, za kterou někdy může US někde Rusko. Pořád je to málo ? Někde nás práškují, někde zase využívají a někde jinde se modlí a potom, ach ne zase ti pravdoláskaři. Mám pocit, že každý si tam najde to svoje, je potřeba, aby se vyjádřil, aby uvedl "svůj názor ", "svoji pravdu", je potřeba, aby s něčím nesouhlasil, je potřeba, aby něco zarputile prosazoval. A teď opačně, co se třeba zamýšlet nad tím jak můžu skutečně pomoci, pozor ne slovy, ale činny, jak se můžu ztišit, jak být radostný, pozor jsou to nakažlivé věci. Začněme u sebe, jsou to naše životy, někdo je rád žije prostřednictvím jiných, internet, televize, US, Rusko, atd. atd, někdo je rád žije se svými blízkými a se sebou - tady je to nakažlivé a rádo se to šíří.

323618

18.12.2014 16:56

lidi bdete, neblbnete....

franta 194.?.?.?

porad s tou valkou, je to hra pokeru, mlel jsem zde o tom jiz parkrat, amici sice radi hrajou poker, ale taky maji dost selskeho rozumu, proste zkousi, az kam Putka coufne....

Poslouchal jsem ho dneska, a znel rozumne a rezolutne, ta historka o ruskem medovi a zezranym medu byla krasna.

Jsme bohuzel obklopeni mladymi hysteriky, detmi vychovanymi na ceskych humanich universitach kde do nich ladujou rozumy lide z ustavu proti bolsevizmu ci jak se ta ptakovina jmenuje.

a ti blbouskove, proste se nacucali obdivem k americe, a nenavisti k rusakum, ovsem nevi proc ten obdiv a proc ta nenavist.

to same je na ceske televizi a ostatnich oficialnich kanalech, odkud se ten cirkus v cechach a aj na slovaci bere, staci se podivat jak se jmenuje americej vysranec do ceska a slovenska.

Osobne se mi zacina libit deda Zemanu, ktery kloubi rusofilstvi a zidofilstvim a to posledni mu zarucuje bezpecnost proti ceskemu establishmentu ktere by nejradsi udelalo Drang nach Osten, vedeny divadelnim hercem v roli ministra armady a podobnych posetilosti.

musime jit nakoupit,

ahoj f.

323642

18.12.2014 19:33

Je s podivem, ze nasi politikove neznaji ani kratkodobou historii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Jiste rozumni lide meli radost z toho, ze zmizel SSSR ne snad jako stat, ale jako bolsevismus. Za prve by se mocipani meli zamyslet proc z Rusko je stale zaostale v mnoha smerech, i kdyz ne ve vsech. Zadny stat v Evrope a Severni Americe nemel na svem uzemi tolik zpustoseni a to jiz pred nekolika stoletimi.
Na druhe strane je jako zazrak jak se dostali do predu s dobyvanim vesmiru. Samozrejme, ze k tomu byly i vojenske zajmy, ale je videt, ze tam ziji lide i talentovani.
Tento nazor ovsem nesdili Zapad a predevsim USA a pohlizeji na neho v celku jako na vsechny zeme vychodni Evropy.
Z jednani USA vyplyva, ze vsechny zeme, ktere nejsou na urovni USA potrebuji zavest demokracii i nasilnou cestou.
Vsechno to ukazuje na t.zv. doby temna minulych stoleti, kde pod rouskou nabozenstvi jim byla tato ideologie vnucena.
I kdyz zijeme v jine dobe ale zrejme v genech mocipanu to zustava- musi zlikvidovat Rusko, aby jim tam zavedli jejich system

323645

18.12.2014 19:45

Rusko je ve složité situaci.

anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Západ mu vypověděl válku jejíž ekonomická ofenziva je již v plném proudu. Osobně jsem pesimistou, Rusové, kromě plné kapitulace, nemají možnost, jak z této situace nakonec vycouvat bez ozbrojeného střetu. A ten pro ně může dopadnout dost špatně. Nemá cenu se kojit falešnými historickými reminiscencemi o tom, jak se Rusko vždy dokázalo vojensky obhájit. To totiž není pravda. Rusko dokázalo zvítězit jen v konfliktech, kdy každému jednotlivci šlo doslova o fyzickou existenci a hlavně pokud se "graždany" podařilo nadchnout pro nějakou ideu (proti Tatarům a Turkům to bylo pravoslaví nebo později budování socializmu). Naopak války, v nichž se střetávalo feudálně kapitalistické Rusko s jinými kapitalistickými státy již od poloviny 19.stol končily pravidelně jeho porážkou. Počínaje Krymskou (1853), Rusko-Japonskou (1905), 1.světovou válkou a Rusko-Polskou (1920) a studenou válkou, ty všechny Rusové projeli. Není divu, šlo vždy jen o peníze a moc "věrchušky" a běžný Rus tušil, že ať to dopadne jakkoli, jemu to přinese jen více bídy.
Dnešní situace je obdobná, současná Ruská federace je kapitalistický stát s obrovskými sociálními rozdíly, skoro jako za cara, ovládaný skupinou oligarchů, kteří drancují přírodní zdroje země a nechtějí aby se na tom pakoval i Západ. Putin, ač osobně vlastenec, je jen jejich představitelem a jedná výhradně v neoliberálních intencích. Neopustí doktrínu "trh nade vše", ačkoliv ta dostala Rusko do pasti a do závislosti na Západě.
Běžnému Rusovi zatím nejde doslova o krk a ať Rusko obstojí nebo kapituluje, on si osobně ekonomicky nepolepší, bez ohledu na to, kdo bude drancovat zdroje země. Co ho asi čeká si ještě i současná generace dobře pamatuje z gorbačevsko-jelcinovského období rozvalu SSSR. Současná RF nemá jednotící prvek, který by zdůvodňoval sdělovadly presentované vypjaté vlastenectví Rusů. Pravoslaví, na které vsadil Putin, jím není a nebude, píše se 21.stol a klasické evropské církve jsou již passé. Běžní Rusové jsou v reálu stejní neznabozi, asi jako my i když nosí křížek na krku. Nebudou ochotni ve jménu vlastenectví a víry dále omezovat svůj i tak nízký standart, vědí dobře, že je jedno, zda je okrádají miliardáři mluvící rusky nebo ti zahraniční. Jejich racionální chování při současném pádu rublu tomu nasvědčuje a vlastenecké tirády ve sdělovadlech na tom nic nezmění. Putin dlouho dobře taktizoval, ve snaze zlepšit ruskou pozici ve světě ale strategii, která by vedla k vítězství nemá. Ani ji mít nemůže, musel by se rozžehnat s liberálním tržním hospodářstvím. A to čpí socializmem, k tomu ještě dlouho doba nedozraje. Proto Rusko v této fázi prohraje a všechny slovanské národy a hlavně Češi bohužel také.

323649

19.12.2014 9:59

RE: Rusko je ve složité situaci.

jan.p 89.?.?.?

Reakce na 323649

Teď nemám čas rozebírat jednotlivé teze, ale je to typicky úzký pohled pramenící z neznalosti reálné situace, skoro každé tvrzení, které slouží podkladem pro závěry, je buď zcela nebo z podstatné části neadekvátní, příklad za všechny "Putin je taktik, ale nemá strategii" - naoak, Putin přehrává Západ právě díky promyšlené dlouhodobé strategii... (jen autor ji nevidí nebo nechápe, nebo nemá dost informací)

Nejsou žádné objektivní důvody pro krizi ruské ekonomiky, výkyvy kurzu jsou důsledky spekulativních útoků, nemající opodstatnění v ekonomice a pravděpodobně se dějících s tichým souhlasem ruské vlády (nízký rubl je krátkodobě výhodný při nízké ceně na ropu). To naopak u USA je objektivních předpokladů pro těžkou krizi až zánik velmi mnoho.

Odjinud:

>Rusko má:
>-dlhy vo výške16% HDP;
>-obchodné prebytky;
>-obrovské prírodné a ľudské zdroje.
>
>USA má:
>-federálnych dlhov18 biliónov t.j. cez 100% HDP a tretina z čoho je v rukách cudzincov-čo sa matematicky nedá splatiť;
>-obchodný deficit cez 500 miliárd;
>-prakticky vyčerpané prírodné zdroje a zombie populáciu.
>
>Takže ja nechápem niekoľko vecí:
>-Ako môže niekto hovoriť o bankrote Ruska keď k tomu nie sú zjavné ekonomické dôvody?
>-Ako môže niekto tieto predpovede brať vážne, keď si pozrie na ekonomické fundamenty?
>-Po včerajšom de facto vyhlásení vojny USA Rusku, si niekto myslí, že Rusi nepokúsia potopiť US$ a USA čo môžu veľmi ľahko urobiť?

323672

21.12.2014 22:51

RE: Rusko je ve složité situaci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 323649

Zkuste tady tyto odkazy, pak pochopíte, že se krutě mýlíte..
Putin MÁ STRATEGII NA NĚKOLIK LET DOPŘEDU a to je odpoutat se od dolaru. Skončit to má snad v roce 2017..
Takže se toho ještě dožijeme..

http://leva-net.webnode.cz/products/teze-o-utoku-n...
http://leva-net.webnode.cz/products/tiskova-konfer...
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Putin...
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/USA-ce...

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Tre...
[cool]

323805

18.12.2014 19:49

Múže mi někdo vysvětli toto????

Mi 109.?.?.?

Valné shromáždění OSN přijalo rezoluci namířenou k boji proti heroizaci nacismu a současným formám rasové diskriminace. Autorem této rezoluce je Rusko.
Mezi státy, které hlasovaly proti, je Austrálie, Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Izrael, Velká Británie, USA, a další. Mezi těmi, kteří se hlasování zdrželi, je Gruzie, Bulharsko, Ukrajina, Polsko, nebo Srbsko...
[zmaten] [bliji]

323650

19.12.2014 14:34

Panika vrcholí aneb Kajte se hříšníci

krejcar 76.?.?.?

V podstatě se zde jedná se o ekvivalent náboženského poblouznění, které vrcholí zprávou o konci světa. V tomto případě není zdroj inspirace text bible ale všelijaké zpravodajské informace. Prostě Putin převzal funkci Ježíše Krista a ďábel je Obama. Je zde ale podstatná odlišnost od dávné minulosti: na rozdíl od víceméně negramotných věřících minulosti, kteří si tedy nemohli sami prečíst co v bibli skutečně stojí, téměř sto procent lidí v Evropě dokáže číst a většina z nich je také schopna spojit informace s reálnými souvislostmi. Takže těch kteří jsou ochotni naslouchat novodobým prorokům je skutečně jen hrstka.

323685

20.12.2014 1:27

RE: Panika vrcholí aneb Kajte se hříšníci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 323685

Nechtěl jsem reagovat, nicméně musím.
Dovolím si tvrdit, že nechápeš o čem mluvíš. Nemíním ti vyvracet ty ujetiny jednu po druhé, jelikož ti tvoje předpojatost stejně nedovolí změnit názor.
Jen napíšu, že zesměšňuješ presidenta Putina zbytečně, jelikož mu Obama tak jako tak nesahá ani po kotníky. A k té bibli - tu nestačí jen číst. A když už se čte způsobem jakým ty předpokládáš, pak není možné ji spojovat "s reálnými souvislostmi". Co to vlastně jsou ty reálné souvislosti v podmínkách jednostranného výkladu světa?
Na rozdíl od tebe o tomto tématu něco vím a tak svůj příspěvek uzavřu tím, že kdybys byl konfrontován se skutečnou duchovní realitou na zemi, která nemá nic společného s vírou či nevírou v ní, která žije nezávisle na materiálním světě, kleplo by tě.
Navíc nechápu, jak může někdo tak složitou záležitost vměstnat do několika, navíc pouze negativně zaměřených vět. Už tohle samo o sobě zavdává příčinu k tvrzení, že skutečně nechápeš o čem vlastně píšeš. Vypadá to, že jsi někde sesbíral nejrůznější střípky podle vlastního klíče a lepíš z nich pro sebe líbivou mozaiku.

323709

20.12.2014 14:10

RE: Panika vrcholí aneb Kajte se hříšníci

krejcar 76.?.?.?

Reakce na 323709

Vidím že máš problém pochopit význam slova "odlišnost," které jsem použil k oddělení textu bible od textu různých názorů které se týkají civilních záležitosti tohoto světa. Proč jinak by si napsal: A k té bibli - tu nestačí jen číst. A když už se čte způsobem jakým ty předpokládáš, pak není možné ji spojovat "s reálnými souvislostmi". Tvůj závěr vůbec nevyplývá z toho co jsem napsal právě pro to uvedené slovo "odlišnost."

Co jsou ty "reálné souvislosti?" Například podle amerického magazínu Forbes je tvůj spasitel Vladimír Putin nejmocnějším mužem světa. Rubl se ocitá ve volném pádu, Putin osloví na tiskovce tento neutěšený stav, jenže pád rublu pokračuje i po intervenci nejmocnějšího muže světa. Možná že editoři časopisu Forbes používají jinou definici pojmu "nejmocnější muž světa" než ti, kteří si tento superlativ spojili s reálnými souvislostmi.

323731

23.12.2014 3:34

Neverici co veri..

favela 113.?.?.?

Reakce na 323731

..takze "realne souvislosti" jsou slepa vira v "casopis" /financnich machinaci /Forbes !! A co ten nam pravi. Ze Putin je nejmocnejsim muzem sveta za ucelem aby se na nej mohly hodit vsechny svinstva ktery pacha fasistickej zapad !! Kdyz padly jine meny nic se nedelo , ovsem kolem rublu je kviceni a virval vsech hyen../Devalvace meny je vyhodna pro dovoz ale nevyhodna pro turisty cestujici a Ruska/. Dobre se ukazalo ze "svobodny trh" je predevsim nastroj fasistu delat svinstva na bezicim pase a nic jineho/mimo okradat populaci celeho sveta/.
O stavu kam tenhle svet privedli zurivi silenci hovori jasne ze jeden z nejmirumilovnejsich politiku v historii je oznacovan jako nejhorsi valecny zlocinec fasisty vseho druhu!!! A naopak zapadni hyeny a jejich potomci a podrztaskove budou prozivat vanocni svatky v miru a jejich teroristi a zbrane budou dal a nikdy neprestanou masove vrazdit vse zive deti,jejich rodice ,vse zde na zemi..!! Akorat se lisi prostredky. Na zapade jsou lidi vrazdeni policii a jidlem z chemickych tovaren mimo jine..... Zda se ze si nikdo nevsim, ze uz pred casem vypukla obcanska valka v USA....

323874

Příspěvků: 64

18.12. 03:50 Robert Nohejl  V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.
18.12. 14:47 Adam..  RE: V zaklade problemu to dělají již milion let,jejich Bůh je satan
18.12. 16:24  RE: V zaklade problemu to dělají již milion let,jejich Bůh je satan
19.12. 12:04 Anonym  RE: V zaklade problemu to dělají již milion let,jejich Bůh je satan
18.12. 14:53 franta  RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.
18.12. 19:53 Satanist  RE: Kdyz uz tak strasej
18.12. 21:54 hc  RE: Kdyz uz tak strasej
20.12. 20:07 franta  RE: Kdyz uz tak strasej
19.12. 01:05 Robert Nohejl  RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.
19.12. 11:36 martin.martin  RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.
21.12. 00:04 jana12345  RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.
19.12. 09:08 ski  RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.
19.12. 10:06 Anonym  RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.
22.12. 12:14 franta  RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.
24.12. 05:14 Robert Nohejl  RE: V zaklade problemu jsou mnohem hlubsi koreny,nez si myslite.
26.12. 16:06  Vše nasvědčuj tomu, že pan Nohejl má s Chazary pravdu
18.12. 03:55 favela  Kdyz je treba..
18.12. 19:34 P.Lepenka  RE: Kdyz je treba..
18.12. 22:00 milboy  RE: Kursk..
18.12. 22:15 Timechild  RE: Kdyz je treba..
18.12. 07:00 jan26  Švejk: "Válka musí bejt"
21.12. 18:26 CLEAR  RE: Švejk:
18.12. 07:01 eliska  co kdyby
18.12. 09:25 dunn  RE: co kdyby
18.12. 13:55 Fanny  RE: co kdyby
20.12. 09:46 Bertold  RE: co kdyby
18.12. 08:40  Změna je nevyhnutelná
18.12. 08:51 Trust no One  Tlacova konferencia
18.12. 09:07 kolokol  RE: Tlacova konferencia
18.12. 09:16 berkowitz  RE: Tlacova konferencia
18.12. 09:24 FreeBrn  RE: Tlacova konferencia
18.12. 09:29  RE: Tlacova konferencia
18.12. 09:34  RE: Tlacova konferencia
18.12. 14:45 F.  RE: Tlacova konferencia
20.12. 13:12 Trust no One  RE: Tlacova konferencia
20.12. 15:07 milboy  RE: Tlacova konferencia
20.12. 15:35 Trust no One  RE: Tlacova konferencia
18.12. 09:09  Peter M
18.12. 09:24 PDO (Pravdě do očí)  Nic nebude
18.12. 09:27 pavt  Panika vrcholí
18.12. 10:58 Stanley  RE: Panika vrcholí
18.12. 11:22 John  RE: Panika vrcholí
18.12. 11:56  RE: Panika vrcholí
18.12. 14:05 Sirt  RE: Panika vrcholí
18.12. 14:10 P.Lepenka  RE: Panika vrcholí
18.12. 14:32 Cico_Ciciak  RE: Panika vrcholí
18.12. 14:35 Antiseptik  RE: Panika vrcholí
18.12. 14:53 Trust no One  RE: Panika vrcholí
18.12. 21:18 Timechild  RE: Panika vrcholí
18.12. 23:37 P.Lepenka  RE: Panika vrcholí
19.12. 02:20 Jaroslav Maly  RE: Panika vrcholí
18.12. 14:48 CLEAR  RE: suhlas s obidvomi prispevkami
18.12. 09:37 Sibolet  myšlenky tvoř a boří.
18.12. 10:38 Ladislav  Je "zajímavé" sledovat
18.12. 16:56 franta  lidi bdete, neblbnete....
18.12. 19:33  Je s podivem, ze nasi politikove neznaji ani kratkodobou historii
18.12. 19:45 anellus  Rusko je ve složité situaci.
19.12. 09:59 jan.p  RE: Rusko je ve složité situaci.
21.12. 22:51  RE: Rusko je ve složité situaci.
18.12. 19:49 Mi  Múže mi někdo vysvětli toto????
19.12. 14:34 krejcar  Panika vrcholí aneb Kajte se hříšníci
20.12. 01:27  RE: Panika vrcholí aneb Kajte se hříšníci
20.12. 14:10 krejcar  RE: Panika vrcholí aneb Kajte se hříšníci
23.12. 03:34 favela  Neverici co veri..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

40

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 102 čtenářů částkou 12 143 korun, což je 40 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Jak funguje MMF22.11.17 10:28 Neurčeno 0

Učitel suspendován poté, co oslovil transgendera jako dívku20.11.17 11:33 Británie 6

Šéf Pirátů: Chceme jenom změnit poměry, aby odpovídaly západní Evropě19.11.17 11:21 Česká republika 0

17. listopad - panoptikum na Václaváku financoval Soros, oligarchové Tomáš a Karel Janečkovi a jejich kámoš Winkler18.11.17 12:00 Česká republika 1

17. litopad - varování před "diktaturou referend" 18.11.17 11:33 Česká republika 3

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 4

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 7

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 4

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 11

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 3

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 0

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Je v pořádku být bílý?12.11.17 17:18 USA 2

Republikánský kandidát měl před 40 lety osahávat 14letou dívku10.11.17 10:16 USA 5

Měnové kurzy

USD
21,52 Kč
Euro
25,47 Kč
Libra
28,69 Kč
Kanadský dolar
16,95 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
21,93 Kč
100 japonských jenů
19,34 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
8,13 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
36,81 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 764,66 Kč
1 unce stříbra
368,06 Kč
Bitcoin
176 759,76 Kč

Poslední aktualizace: 23.11.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 408