Diskuze k článku

Jak fungují české mediální agentury pro průzkum veřejného mínění?

Příspěvků 67

5.12.2014 15:11

Zatímco dámský krejčí Bakala na to má,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Viťa Kožený je zřejmě naprostý švorcák. Kdo nepustí chlup, vadí na cestě.

Kdo dá, pojede na zlatém koníčku do nebíčka,
kdo nedá, poletí na prašivé svini do pekla.

Zkuste třeba být novodobý voják pražské hradní stráže, a nepozdravit Mlynáře. Ten prej řek, že to nevyžaduje, ale myslí si že ho vojáci zdraví i když na to nemá nárok, protože je prej "autorita".

Vzdávat čest je třebo tomu, kdo mi píše výplatní pásku, i kdyby to byl třeba vedoucí nádvorní úklidové čety.....

322767

5.12.2014 17:46

RE: Zatímco dámský krejčí Bakala na to má,

mike77 89.?.?.?

Reakce na 322767

Pane, reagoval bych na tu část s Hradní stráží:
Ano, nyní jsou to vlastně poloprofi (směji se) vojáci(zaměstnanci), co vlastně JEN prošlí základní vojenskou službou....ale samozřejmě 3 měsíce výcvikáč v Dobré Vodě u Příbrami a pak na "Hrad".
Byl jsem tam před rokem, náhodou měli "přehlídku", tak jsem nevěřil, kolik spolubojovníků (cca 20 let zpět) to podepsalo, jaký mají nyní výcvik a jak to funguje. Jedním slovem - katastrofa!
Ale zase je pěkné, že lidi, si lidi pamatují, poznají je, i po tolika letech.
To co jsem viděl bylo hrozné, výcvik je na nule, a před 20 lety bych za tohle dostal jeden den ostrý

322781

6.12.2014 11:17

RE: Zatímco dámský krejčí Bakala na to má,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 322781

hradní stráž hned po hadráku 89 nechal veškrna vysvléci z vojenských uniforem a udělal z nich za mnoho našich peněz hastroše oblepené židozednářskou symbolikou, pár pejzatých umělců se na tom napakovalo, dodnes už se ta jednotka ze sraček nezvedla

322824

7.12.2014 15:47

=== Zatímco dámský krejčí Bakala na to má,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 322824

Před časem jsem viděl parádemarš novodobé pražské hradní stráže s těmi jejich poniklovanými bajonety, a abych řekl pravdu, zdá se mi, že ti hoši jsou nebezpeční i sami sobě, protože to přitom trvale zvonilo "kov o kov", a jednou tam jeden druhýmu dokonce div nevypích oko. Protekční synkové svých komunistických tatínků, kteří je tam ulili z vojny byli kdysi za socializmu aspoň schopni se při takových příležitostech nepozabíjet.....

322897

5.12.2014 15:16

Pepík

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Goebbelsů byl naprostý diletant. Lidé jsou nepoučitelní.

322768

5.12.2014 20:48

"Pepa Goebelsů".

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 322768

Pokud jste četl Goebelsův denník /denníky /a přečtete si ten uvedený článek, obávám se, že přijdete jen na to, že co se tam píše, bylo již dávno vymyšleno, a moderní propagandisté jen opisují, protože již nic nového není možno / nejsou schopni / vymyslet.

322798

5.12.2014 15:22

Není ten Aeronet divnej?

Rohl 89.?.?.?

Nevím jak vám ostatním, ale mě se ten aeronet nezdá. Sídlo v zahraničí, pod článkem podepsaný anonym, uvedeno bez zdrojů. Aby to nebyl projekt nějakých snaživců udělat z lidí blbce a pak to prezentovat v televizi. Něco jako Český sen.

322771

5.12.2014 17:11

RE: Není ten Aeronet divnej?

Erik Sedláček 89.?.?.?

Reakce na 322771

Sami o sobě píšou:

AE News (American European News) je nezávislý internetový zpravodajský portál připravovaný českými a slovenskými krajany žijícími v Holandsku, Rusku a v USA. Přinášíme informace z alternativních zdrojů, dešifrujeme politické události, dezinformace a mediální propagandu a píšeme o dopadech a souvislostech. U nás píšeme bez cenzury, bez politické korektnosti, bez servilnich postojů k palčivým problémům z domova i ze světa.
Veškeré články jsou díly příslušných autorů.

Jako kontakt je uvedeno:
American European News, B.V.
Luchthavenweg 81
5657 EA Eindhoven
The Netherlands
Phone: +44 (0) 740 884 4155 (All Europe)
Phone: +1 (209) 340-9385 (US)

Doména byla zaregistrována 1.5.2003. Z tohoto pohledu se skutečně může jevit jako zvláštní, že někdo 10 let udržoval "spící" doménu pro web, který funguje až někdy od letošního léta. Stejně jako to, že dělají rozhovory apod., ale vše je stavěno na bázi "identitu neprozradíme", podepisují to anonymy atd.

Co to je nebo není se ukáže časem, zatím se jeví minimálně zajímavě [mrknutí jedním okem]

322779

5.12.2014 17:57

RE: Není ten Aeronet divnej?

alqri 77.?.?.?

Reakce na 322771

No protiproud Hajka je v podobnem duchu a nasira havlisty stejne. A je podobne zesmesnovan, stejne jako tuna zvedacvec. Na Hajka si tolik netroufnou, protoze vedi, ze za nim nestoji nejakejch par vometaku. Jaky by to melo pro ne vyznam? Co by to bylo za fejk?

322783

5.12.2014 20:31

RE: Není ten Aeronet divnej?

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 322771

Aeronet, ale to i ac24 mohou být financovány z druhé strany, tedy z Ruska. Kvalita, případně četnost článků, natož když ac24 vydává tištěný časopis, by tomu mohly i velmi nasvědčovat.

Přátelé pakliže však je evidentní, že západní CIA a NSA řízená mainsteamová média v tuto chvíli zcela regulérně provádí válečnou propagandu za vtažení EU do 3. světové proti Rusku za zájmy USA, kdy navíc dochází regulérně k pokusu o svržení našeho pana Prezidenta, připusťme, že výšeuvedená možná tajnými službami GRU a KGB řízená média, tvářící se jako alternativní, velmi potřebně a významně doplňují v tuto chvíli rovnováhu na informačním válečném poli, kdy nám všem umožňují porovnávat oba kanály a to i s kanály řekněme prokazatelně svobodnými jako je třeba Zvědavec. A to je dobře, neboť platí:

Není podstatné kdo daný výrok říká, ale co ten který výrok obsahuje (v tomto případě články)!

Příklad:

Máme 3 sousedy A, B a C. Sousedi A a B jsou nepořádní a mají okolo svého domu nepořádek. C je velmi čistotný. Pokud soused A poukáže na souseda B, že by si měl okolo domu uklidit, ten koukne na dům kritizujícího A a odpoví "Co to lžeš" koukni se na ten bordel u sebe - jako by dokáže, že má u sebe pořádek, kdy navíc mu na tuto falešnou argumentaci nezávislý pozorovatel D může přitakávat.

Kritizuje-li souseda B čistotný C tak B připustí, že to je pravda a možná si uklidí. To samé možná B udělá i v případě kritiky od pozorovatele D, o kterém naprosto netuší je-li bordelář nebo pan čistota.

Objektivní skutečnost však je, že B má okolo domu bordel, ať mu to říká kdokoli.

Tedy závěr, vnímejte obsah argumentace a tuto porovnejte se skutečností, nikoli osobu argumentujícího.

Aeronet má v této věci 99% pravdu a to i v případě, že je celý rozhovor skutečně vymyšlený. Je dobře, že takový článek a obdobně kvalitní jiné články zveřejňuje, kdy díky tomu možná opět několik dosud ovčanů popřemýšlí nad pro ně neslýchanými novinkami a rozšíří řady občanů.

Právě Aeronet v posledních dnech, jakož i pan Zeman, jsou tvrdě napadáni jiným jakoby alternativním médiem a to webem echo24, který je prokazatelně veden havloidy, které vykopnul pan Babiš z Lidovek a je finančně podporován z 90% Zdeňkem Bakalou.

322795

6.12.2014 16:16

Nechtěl bych mít pravdu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 322795

ale hned po Palackém / slovák jako řípa/ nejznámější Čech pán Babiš byl zřejmě "!někým" kdo teď ovládá jeho funkci,nenápadně vykopnut z Agrofertu, protože je o něm již odedávna známo, že je to zmatkář, který se dosud nenaučil ani triviální práci s počítači, a vzhledem k již nastupující demenci začal firmě dělat svými zásahy škodu. Výmluvy "...že to nepotřebuje protože mu stačí papír a tužka" mi připadají tristní. Protože se mocní blbci nejen v čechách vykopávají většinou již jen nahoru, můžeme jeho ekvivalenty vidět posledních dvacet let prakticky ve všech významných vládních a podobných funkcích. Bůh pomáhej naší rozkradené kolonii "tzechbabwe", musí si myslet každý, kdo spatří třeba novou, nesmírně sice ambiciozní, ale jaksi divně česky mluvící primátorku Prahy....

322840

7.12.2014 13:23

RE: Nechtěl bych mít pravdu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 322840

Babiš a Bakala jsou typičtí vyrobení oligarchové neboli, ty majetky ač jsou zapsáni jako vlastníci jim ve skutečnosti nepatří a stojí nad nimi nějaké to "jejich kmotrovstvo", které vlastní je (tedy Babiše a Bakalu). Takže pokud někdo Babiše vykopl do politiky tak to byl onen kmotr (jméno nechť si dosadí každý sám)
Ještě k té výrobě oligarchů. U Bakaly je to vidět víc než u Babiše. Přišel sem jako najatý manažer (jakési ty Credit Suisse First Boston) a najednou za pomoci Havla a knížete (a poslušné Sobotkovy demence) z něj byl vlastník OKD. Babiš zase dostal na počátku 90. let provozní úvěr od Citibank, což je samo o sobě podezřelé, protože Citibank tady tehdy ani neoperovala, a podivným způsobem zprivatizoval Agrofert.

322888

8.12.2014 12:22

Není ten Aeronet divnej? Ne, není.

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 322795

Echo24 je havlistická vysílačka, která plní americkou objednávku na české mediální scéně. V jejím čele stojí pan Balšínek, bývalý šéfredaktor Havlovek (Lidových Novin). Ten byl odejit z Lidovek poté, co Mafru zakoupil Agrofert. Jenže to bylo trochu jinak, že nebyl odejit ale pouze předelegován za vyšším úkolem, prací na novém alternativním projektu Echo24. Vznik serveru Echo24 byl připravovaný jako gerilový protipól projektu Petra Hájka Protiproud a všech alternativních serverů jako AC24, Zvědavec, NWOO.org, Blisty, Parlamentní listy a v neposlední řadě AE News. Do té doby žádná taková counter-vysílačka neexistovala. Echo24 je gerilový list, který se těžce naváží do všech zpravodajských serverů mimo mainstream, o našem AE News vedou neuvěřitelně lživou kampaň, dělají z vlastenců doslova Kremlem sponzorované operativce. Echo24 ale útočí i na jiné subjekty, např. ty, které stojí vlevo na politické scéně:
http://www.halonoviny. cz/articles/view/31466707

Jakkoliv se Echo24 snaží vypadat profesionálně, ve skutečnosti dělají pouze špinavou práci za velká mainstream média a vedou gerilovou žurnalistiku. Kdo financuje Echo24, kdo platí jejich redaktorům výplaty, jako zpravodajský start-up si výplaty mezd těžko mohli zajistit prodejem elektronického předplatného nebo reklamy, to jsou otázky, které tady visí jako velký otazník. Kdokoliv má jiný než mainstreamový názor, okamžitě na něho zaútočí redakce Echo24. Jako by to snad byl účel vzniku jejich start-upu. Kdo jim dal rozjezdový kapitál? Kdo je sponzoruje?

322963

7.12.2014 7:20

RE: Není ten Aeronet divnej?

Dap z lesa 37.?.?.?

Reakce na 322771

Na zhodnocení máte vlastní hlavu...je marné opakovat hodnoťte lidi podle skutků, nikoli keců.....!
Vždyt průzkumy jsou do očí bijící a rozumný člověk na ně nedá - nebo máte tak velkou potřebu nevybočit z davu a mít svého vedoucího ? (stranu, lídra, církev, pátera, manželku...kohokoli).
Chtěli jsme všichni svobodu a přitom většina z vás se dobrovolně sdružuje pod nějaký prapor..... což jste nepochopili vlastní nedospělost ? Jen dítě je vedeno za ručičku....

Mě táta učil . střez se lidí, kteří ti chtějí pomoci - ví, proč to dělají [smích]

322872

7.12.2014 10:22

RE: Není ten Aeronet divnej?

.lak 77.?.?.?

Reakce na 322872

To je logika že takoví kuliferdové hrající na city se přiživí na většině kromě predátorů kteří to s gustem podpoří a jsou za hvězdy i když systém děs běs vytváří. Jsou tam možná rozhněvaní muži a ženy kterým to hraní na hrdiny zpedagogovaných nekompromisně dožralo.

http://aeronet.cz/news/zapachajici-realita-25-let-...

http://aeronet.cz/news/stane-se-cesko-kvuli-bide-c...

322880

5.12.2014 15:47

K tomu transparentu s čínskym znakom

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

nevyzýva ku fyzickej likvidácii prezidenta, ako je tam popiska, ale znak (bi1) ho prirovnáva ku (citujem slovník):
"vaginal orifice","cunt", čiže k "vagine"(vulgárne).
Je to sprostá urážka celého Českého štátu.

Ak tieto urážky boli demonštrované pred Zemanovým vysvetlením o Pussy riot, dokresluje to postupnosť provokácií.

322774

5.12.2014 15:51

program na zblbnutí jedince dle objednávky..

Sibolet 194.?.?.?

dokonce se k těmto zažraných praktikám přiznali dva vědečtí pracovnící na jednom webu,již nevím kde,pardon...Ale výsledky jsou slibné..viz vypatlanci s rudými lístky... [oči v sloup] [oči v sloup]

322775

5.12.2014 16:14

Pussy Riot - kundička vzpoura

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Bez rozvahy každý klidné napíše vyraz Pussy Riot = kundička vzpoura, ale tohle není můj vyraz , jeto překlad s překladače google.com. Proc v anglickém znění přestupek to není , ale v jiném už jeto pomalu trestní čin?

322777

5.12.2014 18:10

RE: Pussy Riot - kundička vzpoura

R 88.?.?.?

Reakce na 322777

Protože havloidní mozky neuvažují logicky. Stejně tak když se napije jejich, je to sluníčko, když se napije jiný, je to opilec.

322784

5.12.2014 17:42

prast jak uhod

trampolin 77.?.?.?

A neni jedno, jestli volic da hlas kvuli vymyslenemu programu, nebo kvuli prefabrikovanemu pruzkumu?
Kdyz ve spolecnosti zije vetsina lidi s mozkem, ktery nepouziva- co si budeme nalhavat...a o politiku se vetsina zajima opravdu okrajove a navic z medii, ktera jsou cela prefabrikovana. No a lidi jsou tak tupy, ze na to neprijdou. Pritom profesne muze jit o idioty s tituly. Takze je to uplne jedno a znovu plati, ze mame takovou vladu jakou si zaslouzime a ze ja jsem blazen a vy jste moje silenstvi.
My co cteme zvedavce, ci aeronet, tak po nas pes nestekne. S nama si kazdej a za kazdyho rezimu vytre zadek. At je tu treba fasismus po havlovsku, kdyz si to tak preji, me uz je to jedno. Svedomi mam cisty. Pro lobby firmu nepracuju a volim strany, co se do parlamentu nedostanou. Vic pro vas udelat nemuzu i tak je to az az.
Jo a jestli chce pan z agentury rozhreseni, tak ho nedostane, ne ode mne.
Jen by mne zajimalo, jestli zadavatele zajima skutecny stav veci. Pokud ano, rovnou museji existovat vysledky 2 a pokud jsou 2 tak je to podvod. Pokud se boji podvodu, ze by se to provalilo, tak potom znaji vzdy jen ten prefabrikat a vysledek je pro ne prekvapeni?

322780

5.12.2014 17:54

?

alqri 77.?.?.?

Svejnar snad byl voleny parlamentem, tak co to tam kdo plete??? Souperil s Klausem pokud vim. Takze zadnou americkou kampan nepotreboval. Nebo z jakeho duvodu ho zminil?

322782

6.12.2014 8:22

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 322782

Švejnar, pokud si vzpomínám, přece chtěl kandidovat, ale nesehnal podpisy k nominaci.

322817

5.12.2014 18:18

Doplnění pro ty, kteří nezachytili některé nedávné další fabulace ČT

kyticka 81.?.?.?

Pro doplnění pro ty kteří nezaznamenali nedávnou kauzy cenzury projevu pana Zemana. V článku je k tomuto vyobrazena tato fotografie:
Vložený obrázek

Obrázek je převzat z článku:
http://protipr
oud.parlamentnilisty.cz/politika/13...
,

kde je popsán již vrchol drzosti, kterou si Česká televize dovolila k osobě našeho prezidenta, kdy ve střižně vyřízla z prostředka věty, kterou pan Zeman řekl, jméno "Zdeněk Bakla" tak aby to vypadalo, že toto nikdy neřekl. Zdeněk Bakala je čelní představitel a sponzor českých havloidů, který mimo jiné ovládá významné majetky na Ostravsku a vlastní pro-havloidní týdeník Respekt. Aktuálně je Zdeněk Bakala za kauzou zprivatizovaného sídliště v Ostravě a zdrojem sociálních nepokojů v tomto regionu. Prezident jej ve svém projevu dal na roveň s Viktorem Koženým.

No a jak konkrétně to pojala ČT je zde:
https://www.youtube.com/watch?v=U5wDfzPM9CU

To že v ČT lžou je naprosto exaktně prokázáno ještě díky další jejich povedené reportáži, koukněte zde:
a) Zde je zpráva přímo z archivu ČT:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-u...
b) A takto to tam vypadalo ve skutečnosti:
https://www.youtube.com/watch?v=_ZsBa4mVafY

motto:

Tomáš Garrigue Masaryk: Nebát se a nekrást.

Miloš Zeman: Nebát se nazývat věci pravým jménem.

Pravda a láska nakonec zvítězí nad lží a nenávistí. - Krásná myšlenka, ale aby se tak stalo, tak ji nesmí hlásat tací jako byl Humanitární Bombometčík a jemu podobní.

322786

5.12.2014 20:48

RE: Doplnění pro ty, kteří nezachytili některé nedávné další fabulace ČT

P9 77.?.?.?

Reakce na 322786

Lenka Procházková se v jednom rozhovoru zmínila chystané žalobě na ČT...." Tu televizi musíme postrašit nějakou celonárodní akcí. Chystáme hromadnou žalobu koncesionářů. My tam budeme mít takových pět, deset konkrétních situací, kdy televize selhala, nebo kdy neinformovala o něčem velmi důležitém. Televizi budeme žádat, že neplní veřejnou objednávku, tak ať vrátí poplatky za několik let. Teprve ve chvíli, kdy půjde o peníze, tak se oni bojí. Mají šest miliard z našich peněz.“

322797

6.12.2014 0:25

RE: Doplnění pro ty, kteří nezachytili některé nedávné další fabulace ČT

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 322797

Tak ještě něco málo pro inspiraci k té žalobě:
http://svobodnenoviny.eu/kdyz-rada-ct-nerada-prizn...

322805

5.12.2014 18:27

Uvedomte si

Satanist 75.?.?.?

,ze vsechny ty pruzkumy verejnyho mineni erar dela hlavne proto, aby na vas mel jeste vetsi bic a lip vas moh drzet za koule! Vono na verejnost co se tyce mineni se stejne dostane jen to co se tem ulhanejm hajzlum zrovna hodi! Tady v USA a v CDN v ty pofiderni democracii ruzny erarni a reklamni agentury kvuli research zacinaj lidi votravovat uz i telefonem a protoze me s tim vylezene serou tak se vzdycky snazim naladit jako ze jim jako priblblej amik nebo canadan budu vodpovidat na jejich votazky nez se s nima po kratkyh debate rozloucim se slovy fuck off , fuck you all and so on ..... aby ti hajzlici meli taky nakou radost ze zivota.

322787

5.12.2014 18:27

zpravodajství-propaganda-manipulace-zotročení

Ďuro Trulo 89.?.?.?

Titulkem jsem chtěl poukázat na směr osy zla a nenápadný posun významu slova informovanost (nikoliv informace).
Od dob kdy se gojímové poprve vymkli kontrole neviditelné černé moci (neplést s barvou kůže) uplynulo cca 2015 let. V té době vzniklo lidové hnutí u řek mající ve znaku rybu, zvané později křesťanství. Pro římskou říši představovalo smrtelné nebezpečí, neboť tyto skupinky začaly žít samostatně, nezávisle na říši a svobodně v systému plném otrokářů a jak známo otrokář je parazit plně závislý na otrocích, které vlastní a ničí.
Již v té době vznikla propaganda, která vyvolala vůči křesťanům ničím nepodloženou nenávist a když křesťané odolávali změnila se propaganda na manipulaci postoje křesťanů jejich zařazením do legálné uznané sekty KATOLICKÉHO NÁBOŽENSTVÍ!
Následovalo zotročení katolických oveček v plén poddanství, protože si to přál bůh!? A ovečky tisíc let mečely a poskytovaly mocným všechny dary světa, z nihž samy nesměly okusit ničeho.

Dnes se situace znovu (posté) opakuje a tupé ovce zase nejsou schopny ničeho jiného než tupě bečet ke svému osudu, který je nyní již definitivní.
Pokud otrokář vymačkal z otroka veškerý život na manuální dřinu, feudál vymačkal jenom část sil poddaného,v aby mu ten déle sloužil. Kapitalista může ždímat dělňasa jen do té míry, aby to co dělňas vyrobil mohl buržuj někomu prodat. Pokud dělňas vyrobí víc končí, protože neprodejná produkce zhoršuje výtěžnost.
Problém dneška je, že k výrobě majitel korporace nepotřebuje proletariát, nýbrž techniku (ta nestávkuje, nesabotuje, maká zadarmo 24 hodin denně) a tak vyrobí obrovské množství čehokoliv ale nemá to komu prodat, protože koloběh práce a směny je přetržen. Kdysi se řvalo -nejsou lidi- dnes -nejsou peníze- a tak znovu nastupuje informace!!!!
zpravodajství (co se neděje), propaganda (co si o tom myslet), manipulace (co má dělat ovčan- mávat červenou kartičkou-debil) no na zotročení nečekejte. V době techniky otroků netřeba s vyjimkou dárců náhradních orgánů a gladiátorů pro moderní koloseum ukrajiny. Hlavně, že se vládci baví, gojimové ať zdechnou, protože umřít si nezaslouží. Umírání je totiž důstojné.

322788

7.12.2014 13:40

RE: zpravodajství-propaganda-manipulace-zotročení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 322788

Bravóóó!!!

322890

5.12.2014 19:51

Josef Staněk..

Sibolet 194.?.?.?

pátrá v české historii a objevil takovou maličkost.V roce vzniku ČSR se z prezidentské standarty odstranilo jedno slovíčko.Puvodní název byl PRAVDA BOŽÍ ZVÍTĚZÍ. Jak se okultismus prodírá dějinami,tak hrátky se slovíčky a symboly pusobí na NEVĚDOMÉ stále intenzivně...a zhoubně...Viz otočený ALGIZ u PEACE NOT WAR..

322794

5.12.2014 20:35

Vidím.

martin bareš 90.?.?.?

I v tomhle smutku po přečtení článku vidím klíč:
V jednoduchosti, bojkotu informací, které na nás chrlí media (nečíst noviny, nedívat se na televizi, neposlouchat radio), v užívání zdravého selského rozumu, v učení se schopnosti naslouchat druhým, ale nenechat se zadusit žvásty, snažit se objevit cestu k sobě či se jí držet, dát na intuici, pocity, nezahlcovat se informacemi všeobecně.
Žijeme ve světě paradoxu, čím více informačního balastu máme, tím jsme blbější.

Na spoustu věcí jsem si nevzpomněl, či je neznám.

Ostatně všechny tajné služby světa v oblasti západní civilizace (ostatní náboženské a etnické oblasti těžko říct) používaly a používají perfektně fungující zahlcování lidských skupin informačním boomem. Odborníci na reklamu, manipulaci a psychické využívání a zneužívání!! - o tomhle se velmi málo píše - vědí perfektně o čem mluvím.

Článek je fajn, jde po příčinách.

Já třetí cesty nehledám, jsem marxista nestranník a budu jím. Jsem a budu jím proto, že mne k tomu nikdo nevychoval a nikdo mi to nevnucoval ani za "totáče" ve škole, ale přivedl mne k tomu život a schopnost se učit a hledat. Sice s tím nikde asi neprorazím a nikoho neoslním, ale: Umřu s čistým svědomím. Jeden úkol, který jsem si dal. A nemám tak veliké bankovní konto, abych řešil otázku, jak je tento životní náhled výhodný či ne.
Pro někoho možná úkol malý či směšný, pro mne úkol zásadní.
Ahoj.

322796

5.12.2014 21:02

perfektni rozbor

ferdaklaus 37.?.?.?

děkuji za tento článek

322799

5.12.2014 21:46

Průzkumy na objednávku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

kavárenských povalečů a žvanilů mě vůbec nezajímají, zdejší tisk a televizní zpravodajství nesleduji už dlouho. Je to ztráta času, nervů a dobrého vkusu. Mediální žumpa už od plyšáku servilně posluhuje Amíkům, zdejším podnikavcům a především "dlouhým" penězům, zatímco o skutečných problémech státu a okradených občanů mlčí nebo je bagatelizuje.Je lepší ji ignorovat a přemýšlet vlastní hlavou než sledovat ubohé lži vydávané za jedinou pravdu a nekonečné seriály o ničem.Nechápu, proč máme platit poplatky veřejnoprávní televizi za službu ryze privátním zájmům mocných,které jdou proti zájmům většiny občanů.

322800

6.12.2014 9:30

RE: Průzkumy na objednávku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 322800

Tak TV naplaťte!!!
Zajděte na poštu a odhlaste TV.
Já TV neplatil ani za totality - prostě jsem ji ani nepřihlásil. A v době "demo a svobody" mne přece nebude nikdo nutit platit za něco, co jsem si neobjednal.
Prostě zvedněte zadek a makejte na poštu.

322820

6.12.2014 18:14

RE: Průzkumy na objednávku

ascharad 85.?.?.?

Reakce na 322820

Má žena kouká na Vydrovo Prostřeno, jinak tu bednu nepustí, já vím, že je to stupidita, ale ráda vaří, sleduje ten pořad s takovým napětím jako Dalglišovu detektivku, čeká na pointu a vítěze jako na usvědčení lupiče nebo vraha, ale kdybych jí ho vzal tak mi vyškrábe oči, že je v televizi nějaké zpravodajství ji nezajímá a ani netuší že se tam někde nějaká ceckatá Bórhyjová vypíná , navrhnnu jí, že jí budu ty Vydrovy guláše pouštět na netu a pak můžu televizi i s ČT hodit s klidným svědomím z balkóna. [chechtot]

322848

12.12.2014 9:30

RE: Průzkumy na objednávku

Sibolet 194.?.?.?

Reakce na 322848

celebritka se dopravicovala ke svému vkusu..Nelze od celebrit očekávat nic světoborného..http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebri... [oči v sloup]

323238

5.12.2014 22:35

Ten článek je mi trochu podezřelý

Nikdo 212.?.?.?

Nicméně jsem odpozoroval společný jmenovatel všech takovýchto průzkumů. Vždy propagovanou stranu či osobu volí převážně vysokoškolsky vzdělaní a osoby s vyššími příjmy. [chechtot]

322802

6.12.2014 0:25

RE: Ten článek je mi trochu podezřelý

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 322802

Je prece fajn, kdyz Vam vrchnost pochlebuje a ostatni oznacuje za luzu. A kdyz uz nejste ani vzdelany, ani nemate vyssi prijem, tak si aspon muzete rict, ze mate jen smulu, ze taky patrite mezi ty lepsi lidi. Na druhou stranu ja se pohybuju v IT v Praze a musim potvrdit, ze kolegove jsou z 99,99% naprosti ignoranti, kteri odpovidaji svymi nazory temto pruzkumum. I kdyz u pritelkyne v praci je to to same, vlastne jeste horsi a jsou to vetsinou nevzdelane husicky, ktere vyssi prijmy rozhodne nemaji. To bude asi tim prazskym vzduchem... [chechtot]

322804

6.12.2014 9:11

RE: Ten článek je mi trochu podezřelý

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 322804

To není jen pražským vzduchem, je to zejména tím, jak se kdo narodí a jakou péči mu rodiče poskytnou v průběhu prvních 0-10 let, hlavně 1-5 roků, jestli je z něj pak člověk nebo lidský zdroj.
České školství všech stupňů na to nemá vliv, výjimky potvrzují pravidlo. Pražský vzduch formuje jen lidské zdroje. [cool]

322819

6.12.2014 10:03

Strach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Sic to již zde bylo v komentářích zmíněno, osobně jsem na to upozorňoval několikrát,dokud se skutečně nezbavíte vlivu mainstreamu a podobných "průzkumů", stále budete řešit vnější problémy a k příčinám se nedostanete. Většina i zde na Zvědavci se pohybuje stále v imaginárnu, sem tam vidíc probleskující Realitu. V drtivé většině řešíte rozvlněnou hladinu a skvěle ji popisujete...ale tím nic neříkáte o tom monstru pod hladinou, které ty vlnky vyvolává. Chcete korigovat a ovládat tvar a směr vlnek ze shora...jak směšné a beznadějné.

Řídící síla je Strach, a ten je šikovně podporován ve všech myslitelných formách. Je všude kolem, kam se podíváte. Tak se ho už zbavte/ asimilujte ho, ne potlačte jak vyzívají některé idiotské duchovní směry.

Autor článku se plete v tom, že není možné tyto manipulace prokouknout. Vzdejte se mainstreamu a Uvidíte.
Six

322821

6.12.2014 11:25

RE: Strach

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 322821

Sixi: na tohle rád odpovím, protože ukazujete na příčinu.

Člověk si přeje žít v lásce - přesněji v bezpečí.
Strach je protipól, kterého se téměř každý štítí. Strach z osamění, opuštěnosti v názoru, vystoupení z řady, odlišnosti atd., atd.

Je velmi jednoduché, aby prasečí mozek s tváří člověka zaměnil lásku a bezpečí za svoji pohodlnost, talíř s vepřovou a knedlíky a televizi. Případně golf, Mauritius a úžasný pobyt na něm či přelet nad Mt Everestem s příslušným diplomem a potvrzení o tomto hrdinském činu na druhé straně.

Prasečí socka kapitalistická jako prasečí socka socialistická. Stejnej póvl.

PS[překvapení]mlouvám se, že jsem použil zglajchšaltované slovo "láska" - havloidi ví, kam mířím. Ale vědi to naštěstí i ti normální.

322826

6.12.2014 10:11

majdanokracie-nový fenomén zahraniční politiky USA

disident 90.?.?.?

USA si v poslední době našly nový prostředek jak se zbavit neposlušných politiků či vlád.Pokud State Departament vyhodnotí,že politik nebo vláda nějaké země se vzpírá jejich diktátu,nastupuje prostředek jak se těchto lidí zbavit,aniž by to u ovčanů vyvolalo podezření,že zde končí jakákoliv demokracie.Politik nebo vláda,kteří jsou zvoleni demokratickým způsobem(volby uznává Západ jako legální) se přestanou zamlouvat Říši zla a po masivní mediální kampani v mainstreamových mediích nastupují "demonstranti" do ulic a žádají odstoupení politika nebo celé vlády,aniž by si uvědomovali,že porušují základní principy demokracie.Učebnicovým příkladem byl kyjevský Majdan,po něm následují demonstrace proti Orbánovi,Zemanovi a v poslední době proti ministerskému předsedovi Duryňska zvolenému za stranu Levice.

322823

6.12.2014 11:21

RE: majdanokracie-nový fenomén zahraniční politiky USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 322823

Ideálně za potištěný papír a bristkní odlet s desítkami tun zlata jako u majdanistů z Kyjeva se střílením odporujících kárnými jednotkami.

322825

6.12.2014 12:47

Mediální šifra strýčka Sama

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

V článku se píše o naprosto logických věcech a souvislostech. Zajímavostí je pouze to „technické“ provedení a podrobnosti. Už před nějakou dobou mě napadlo, že pokud média podrážejí Okamuru a úsvit a staví je jako již nevolitelnou stranu, tak je to známka toho, že nejedou po „správných kolejích“. Osobně Okamuru, a ni Úsvit nepreferuji a nemusím, neboť jsem přestal k volbám chodit. Ale jenom mě to vysloveně trklo do očí, tou kampaní a průzkumy „veřejného“ mínění. Mínění veřejného úzkého vybraného vzorku, který je jádrem sněhové koule, valící se z mediálního kopce… Taková psychologická fraška… Paradoxem vlastně je, že pokud v hlavním proudu čtete mezi řádky, tak se dozvíte, kdo možná myslí něco vážně a jde si za tím, tak to poznáte s určitou mírou pravděpodobnosti podle jeho mediální dehonestace. No, divnej svět, který vytvořili divní lidé, protože normální lidé to připustili, aniž by to asi chtěli…

322834

6.12.2014 16:42

===== Mediální šifra strýčka Sama

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 322834

Profesionální je jako vyvolený být ve kšeftu na obou stranách, a tak nám poslouží stejně dobře padesát procent voličů spolu s padesáti procenty nevoličů, stejně jako Paroubek, Okamura, Mrázek, nebo Marťani se zelenýma tykadlama.

322842

6.12.2014 14:12

Mediální šifra strýčka Sama

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Za povšimnutí také stojí, že volební kampaň, tedy ta na billboardech, před parlamentními volbami, připomínala kampaň Top09. Jako podle stejného systémového scénáře. Otázkou je, jestli se nad tím někdy český volič vůbec pozastaví, když prodává svojí duši za chroupání křupavých koblih…

322837

7.12.2014 7:57

RE: Mediální šifra strýčka Sama

Dap z lesa 37.?.?.?

Reakce na 322837

Zdá se, že Vám ještě nedošlo, že není důležité kdo volí, ale kdo hlasy počítá...[smích]
Dokud si budete stále volit svého "vedoucího", do té doby nebudete dospělí - tzn. samostatní. Děti jsou vedeny.

Zbývá jediná možnost - vlastní hlava, nevěřit kecům ale skutkům,
a žít podle svého. Nezúčastnit se toho, máte vlastní hlavu - tak jí věřte a jednejte vlastním úsudkem.

To je relativní svoboda, protože objektivní neexistuje - vždy jste vázán podmínkami přežití (jídlo, voda a teplo).
Vše ostatní jsou jen varianty rozšíření pohodlí a vlastní lenosti [smích]

322873

7.12.2014 14:33

RE: Mediální šifra strýčka Sama

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 322873

Oné soutěže házení papírku do pixly už se neúčastním. Debilizátor nesleduji tak osm let a noviny jsem nečetl, tak přes deset let. A díky tomu si můžu žít svým vlastním životem. Nicméně se domnívám, že se mýlíte. Onen Stalinův výrok, že volby nerozhodují voliči, ale ti, kdo počítají hlasy už tak asi 5 až 10 let neplatí. Odhaduji, že dnes již není problém spočítat hlasy správně. Technologie sociálního inženýrství pokročila, tak jak ji právě popisuje článek. Dnes výsledek jakýchkoliv voleb rozhodují PR agentury a jejich prezentace v médiích. Loutkaři prostě dokážou přesvědčit voliče co mají volit, aby to v reálu dopadlo přesně podle plánu, ikdyž dorazí pouze 40%, nebo méně voličů. Jo, pokrok nelze zastavit… A cestu rychlíkem do pekla rovněž…

322893

7.12.2014 17:54

RE: Mediální šifra strýčka Sama

Dap z lesa 37.?.?.?

Reakce na 322893

Odhadujete nejspíše správně, ale technologie či způsob není podstatná....když to nepůjde přes PR, tak vyvineme jiný způsob.. [bliji] prosazení vůle predátorů.

Nikdy v celé historii lidstva se lidé nedokázali domluvit...i ti Husité jen na chvíli.

322905

8.12.2014 18:16

RE: Mediální šifra strýčka Sama

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 322905

To máte pravdu. V podstatě se dá říci, že svět spěje do jednoho velkého globálního feudálně-korporátního koncentračního tábora… A nadějí jedince ve zbytku jeho dnů je jeho vnitřní svět. Až pokrok techniky zasáhne přímým vlivem i vnitřní vesmír živé bytosti, bude nejvyšší čas, aby si tato planeta nějakým svým autentickým restartem uklidila. Osobně mám pocit, že by to nebylo poprvé.

322975

6.12.2014 19:25

Jeden z nejvýznamějších článků-doporučte ho známým.

P.Lepenka 79.?.?.?

Pozorně jsem si přečetl článek a stejně pozorně i diskusi. Zajímalo by mě, jestli se diskutující zamýšlejí nad skutečným obsahem a konfrontují jej s tím, co už se odehrálo a co lze hodnotit.

Z mého pohledu jsou v článku, mj., zmíněny Věci veřejné. K čemu ve svém důsledku posloužily? Máme tu církevní restituce. Ty platí. A kde je Vít Bárta, Karolína Peake a další? Jsou historií a moc již o nich neuslyšíme. Už nejsou potřební. Stejně tak Petr Nečas. Hlupáček, který si myslel, jak je pro tuto zemi důležitý. Podepsal nestandartní smlouvy s církvemi a jak dlouho ho ještě nechali vládnout? Chvilku a dnes je historií, ale smlouvy, které okrádají každého z nás platí. Co lze očekávat od Andreje Babiše je jen otázkou. To, bohužel, ukáže až čas. Paroubka se zbavili elegantně. Dnes je z něj jen politická mrtvola. A proč dnes se nemůžou smířit s tím, že prezidentem není pan Schwarzenberg? Protože, kdyby byl, tak již neplatí Benešovy dekrety a to de facto ani de jure. A tak by se dalo pokračovat.

Pokud chcete něco pro náš národ udělat odešlete odkaz na tento článek co nejvíce Vašim známým a ti svým známým atd., atd..
Ať se lid této země nenechá ohlupovat.

322849

6.12.2014 21:03

Kdo nechce myslet má ČT

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 322849

Dobří křesťané jsou vječní, možná řízení ze zpovědnic nebo kdo ví odkud. Škrtlova bohůšovice a naopak a skrytý tandem možná. No při surfování cik cak mne napadlo že asi plánovačům NWO chtěli jít přece na ruku lokajové s hadry na jedno použití, tedy učně korporátníkům. A to nemusí být konspirační vazby. Jsou a zákulisní kabinetní jednání jedou na plné pecky a vovčani valí bulvy. S křížkem po funuse poté kdy to přebíjejí jobovkami jak podle choreografie jež nenažraní budulínci bez jakkýchkoliv pochyb z dobrých a jim vlastních důvodu mají a předcházejí svým nákladům paty a maty. Nic, jen mne zaujalo že teď už nevím která "přítelkyně" prohlásila, že soc prc, pardon dem není pro bezdomovce. Tak jsou pro ty hadry dokud je nerozdrbou a zahodí ti pro které je chtěli nabídnout korporátním fašistům na podnose na jakékoliv užití a zahození kdy nad nimi poté užitými voliči ohrnou nos, nemají skoby? [překvapení] [cool] Pořád a od začátku si myslím že jsou obsahem připraveného trojského koně naivním klubem hodovacího stolu. Ovšem voliče název naladí a zavede na správnou a žádanou notu.(čssd) [naštvaný] Nicméně geniální volbou oligarchy kdy pro ně jedinečné má systémově vše cenu jen lidé zápornou za koblížky mne rozesmáli. [velký smích] A co takhle zašít se pytle? Rasa! [mrknutí jedním okem]

322856

6.12.2014 21:17

některé věci mi už začínají dávat smysl

mp 89.?.?.?

Hmm, některé věci mi už začínají dávat smysl. Kromě již zmíněného faktu, proč sprostá mluva nevadí u Karla Schwarzenberga, ale u prezidenta Zemana ano. Třeba proč nevadil vznik TOP09 a její počátek působení v parlamentu, aniž by ji někdo volil nebo o ní věděl, třičtvrtě roku PŘED volbami v roce 2010 a u LIDEM to pak strašně vadilo (to, že mi stejně nebyla sympatická, je teď vedlejší). A nebo když Zeman je ruský agent a protiprezidentskou demonstraci řídili Američané, tak ať si to vyřídí Bílý dům s Kremlem mezi sebou a netahají do toho Českou Republiku... Nebo proč studenti tak strašně milují K. Scharzenberga (jo, je to jejich právo,máme demokraciii), když on osobně žádal Madelaine Albrightovou aby nám tady postavili protiraketový radar v Brdech a nebo když je horlivým zastáncem zavedení školného. A nebo jak může legitimně zvolenou referentku školství svrhnout dav studentů, kteří ještě ani nemají volební právo ? A vůbec, kde se ve studentech bere touha protestovat proti komunistům (předmětem mého výlevu není co komunisté udělali nebo neudělali, ale co se odehrává nyní), když jejich vládu ani nezažili a jejich rodiče byli v té době ještě děti ? To je stejná absurdita, jako kdyby dnešní důchodci vtrhli do ulic a protestovali proti Reinhardu Heydrichovi...

322859

7.12.2014 8:22

RE: některé věci mi už začínají dávat smysl

Dap z lesa 37.?.?.?

Reakce na 322859

Není to zvláštní u studentů. Myslí si, že když získali ve škole znalosti, tak že něco dovedou - omyl, pouhý předpoklad.
Neznamená to, že je dokáží použít v pravou chvíli ty správné.
To získají až zkušenostmi - vlastními, ty jsou neučitelné...proč? Protože zkušenost obsahuje znalost+emoce - a ty má každý člověk jiné.
Proto získávání vědomostí v rodině je nenahraditelné, vyučuje se totiž znalost a odkoukává sociální oblast...vzory.
Proto jsou lehce manipulovatelní....a jakýkoli režim toho náležitě vždy využil...
Proto tak režimu vyhovuje, když stoupá rozvodovost, chybí vzory - je to totiž základ pro odpor, strach o blízké a jejich výdobytky.
Jak vidíte v historii, církev to musela zvládat represemi, v okamžiku kdy polevila, je nutné pro režim to zvládnout jinak.

322875

7.12.2014 13:07

.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Nikdy som nepochopil, kde sa bere v človekovi táto ľahostajnosť voči zlu!!! Tak ten tajomný udavač vie, čo za svinstvá robí jeho zamestnávateľ, ale aj nepriek tomu už získal hrošiu kožu a robí tam aj naďalej a nechce prísť o svoju prácu!!! No to je pekné!!! To isté, všetci vieme aj si to navzájom hovoríme, že sme ovce, alebo že všetky vojny sú len o bohatstve a moci mocných, ale aj tak ďalej volíme ako ovce, alebo ďalej bojujeme ako poskoci na povel mocných a nič s tým neurobíme!!! Toto nepochopím, prečo človek s tým nie je schopný niečo urobiť???!!! Prečo každý nezačne sám od seba a nedá zlu jasne najavo, že už bolo dosť???!!! Prečo len čaká, až to niekto druhý urobí za neho???!!!

322887

7.12.2014 14:01

RE: .

Dap z lesa 37.?.?.?

Reakce na 322887

Přece proto, že ti, coby si to potřebovali uvědomit sem nechodí... nemají ani potřebu si něco uvědomovat [velký smích]

322891

7.12.2014 16:40

ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana.

názorný příklad 81.?.?.?

ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana. Takto reaguje mluvčí prezidenta
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/CT-zv...

322898

7.12.2014 17:37

RE: ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana.

Venny 46.?.?.?

Reakce na 322898

... a uzavřeme kruh, že ano.
http://www.zvedavec.org/komentare/2014/12/6251-jak-funguji-ceske-medialni-agentury-pro-pruzkum-verejneho-mineni.htm

Klasický případ spinigu: výzkum se provede tak, aby odpovídal předpokladům zadavatele, tedy ČT. [chechtot]

322902

7.12.2014 19:42

RE: ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana.

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 322898

Vděčné téma, výsledky přejala asi všechna komerční rádia. Když jsem dnes odpoledne byl v posilovně, odvysílalo to jako hlavní zprávu Radio Černá Hora. Hned po zpravodajské bombě, že někomu v Holyvůdu vypadlo prso z podprsenky.
Důležitý byl dovětek: ta třetina, o kterou Zemanovi cosi pokleslo, "je tvořena lidmi vzdělanými, podnikavými, samostatnými. Zemanovi věří spíš důchodci, lidé s nižším vzděláním, manuálně pracující."

Mám napsat svůj komentář???

Ale na druhé straně jsem trochu zabodoval. Dcera mé partnerky nestrčila mé adresy zvedavce a nwoo kamsi do šuplíku a nahlédla do nich. Je teď zmatená. Nešla se včera ani dívat na svůj večerní televizní film a pila s námi víno až do půlnoci. Dokonce mi tolerovala, když jsem připíjel na SSSR.

322911

8.12.2014 12:26

RE: ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana.

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 322911

Vtipné [smích] Tak nazdraví, krasavice! [chechtot]

322964

7.12.2014 17:14

Praha je stát ve státě

Zdenda 188.?.?.?

Co takhle vybrat klienty pro výzkum jinde než v Praze ??

322900

7.12.2014 17:46

Dnes jsem sledoval Otázky Václava Moravce

Pepan 178.?.?.?

Ke konci pořadu byl pořád dokola omílán průzkum veřejného mínění k osobě prezidenta Zemana. Nevěděl jsem jestli se mám smát nebo brečet. Z ČT je mi opravdu na [bliji] [bliji] [bliji]

322904

8.12.2014 8:54

RE: Dnes jsem sledoval Otázky Václava Moravce

Stanislav 213.?.?.?

Reakce na 322904

Jak to je s průzkumy veřejného mínění u nás píše jeden z představitelů mediálních agentur pro výzkum veřejného mínění ve svém komentáři na http://zvedavec.org/komentare - "Jak fungují české mediální agentury pro průzkum veřejného mínění ?"

322943

8.12.2014 23:22

No, to jste objevili Ameriku.

hs 82.?.?.?

Že jsou tzv. průzkumy veřejného mínění zmanipulované a že jejich zveřejňování je nástroj pro ovlivnění myšlení lidí, ví dneska už snad každé malé dítě.
Na druhou stranu tady platí to známé "podle sebe soudím tebe" a jistě je to prezentací průzkumů uplatňováno.

322984

9.12.2014 20:11

Nevěřím zemanovi

INF_11 91.?.?.?

Je to jen past (zeman + rusko) na ty (trochu) probuzený.

Když jedna strana mince (USA) se ukáže být špatná, neznamená to, že ta druhá (rusko) je automaticky dobrá, můžou být špatné obě dvě. Obě dvě mohou být figurkami na šachovnici stejného hráče, který s nim hraje předem dané divadélko.


Zjistěte si např. něco o "dětství 2030", jak rusko chtělo začít (skrytě a nenápadně) čipovat lidi. Ale moment sakra, čipování lidí to je USA ne? ilumináti, NWO, co to dělá v rusku? Inu loutky stejného hráče jen hrají divadélko, přece ty probuzený (probouzející se) nenecháme na pokoji, musíme se s nima nějak vypořádat, a jak lépe než předhodit jim špek který nám sežerou i s navijákem ? (čímž se zbavíme hrozby kteří tito probouzející lidé pro nás představují).

"Ti na druhé straně" nejsou žádný ořezovátka, co neumí do 5 počítat, sakra moc dobře ví co dělají a plánují na 10 kroků dopředu (kde i 9 kroků může vypadat pozitivních, aby jen pak nevyhnutelně přišel krok poslední, zcela zničující).


Doporučuji zastávat objektivní a neutrální stanovisko, protože tím že se přidávám na stranu ruska de facto napomáhám realizovat proti čemu vlastně bojuju (NWO).

"svět se ti zdá ztrápený protože si ztrápený ty sám"

"na co se soustředím to podporuju"
(takže pokud tu bude celý národ nadávat že všechno je v prdeli, tak všechno v prdeli bude, a nehnem se z místa) Je třeba myslet pozitivně a konstruktivně, zaměřit se na radost, štěstí, spokojenost... Ne se vztekat co tam ti západem dosazení náckové na ukrajině provádí, ano odsoudit to, ano nesouhlasit s tím, ano litovat toho, ale ne se vztekat a rozčilovat !!

323049

10.12.2014 17:36

Tento článek ...

Kiviss 176.?.?.?

... doporučuji, mimo jiné, VŠEM "zapáleným" voličům.

323129

31.12.2014 13:40

Díky za tento a podobné články o mediích a mediálních agenturách

Aleš Staněk 85.?.?.?

Je to již několik let, co se malá společnost mých přátel dostala do sporu o důvěryhodnosti zpravodajství českých medií. Ve sporu bylo poměrně osamocené mé tvrzení, ve kterém jsem ČT a mainstreamu dával důvěru 20% a méně, zatímco moji přátelé (vesměs manažeři a vyšší úředníci) 50% a více. Po přečtení tohoto článku se mi i 5% důvěryhodnost českého mainstreamu jeví jako příliž vysoká. Výsledek: Je to již dávno, co jsem přestal sledovat zpravodajské kanály televize a přešel na alternativní servery.

324222

Příspěvků: 67

05.12. 15:11  Zatímco dámský krejčí Bakala na to má,
05.12. 17:46 mike77  RE: Zatímco dámský krejčí Bakala na to má,
06.12. 11:17  RE: Zatímco dámský krejčí Bakala na to má,
07.12. 15:47  === Zatímco dámský krejčí Bakala na to má,
05.12. 15:16 WAZARI  Pepík
05.12. 20:48  "Pepa Goebelsů".
05.12. 15:22 Rohl  Není ten Aeronet divnej?
05.12. 17:11 Erik Sedláček  RE: Není ten Aeronet divnej?
05.12. 17:57 alqri  RE: Není ten Aeronet divnej?
05.12. 20:31 kyticka  RE: Není ten Aeronet divnej?
06.12. 16:16  Nechtěl bych mít pravdu,
07.12. 13:23  RE: Nechtěl bych mít pravdu,
08.12. 12:22 Botičky od Diora  Není ten Aeronet divnej? Ne, není.
07.12. 07:20 Dap z lesa  RE: Není ten Aeronet divnej?
07.12. 10:22 .lak  RE: Není ten Aeronet divnej?
05.12. 15:47 Norman  K tomu transparentu s čínskym znakom
05.12. 15:51 Sibolet  program na zblbnutí jedince dle objednávky..
05.12. 16:14  Pussy Riot - kundička vzpoura
05.12. 18:10 R  RE: Pussy Riot - kundička vzpoura
05.12. 17:42 trampolin  prast jak uhod
05.12. 17:54 alqri  ?
06.12. 08:22  RE: ?
05.12. 18:18 kyticka  Doplnění pro ty, kteří nezachytili některé nedávné další fabulace ČT
05.12. 20:48 P9  RE: Doplnění pro ty, kteří nezachytili některé nedávné další fabulace ČT
06.12. 00:25 kyticka  RE: Doplnění pro ty, kteří nezachytili některé nedávné další fabulace ČT
05.12. 18:27 Satanist  Uvedomte si
05.12. 18:27 Ďuro Trulo  zpravodajství-propaganda-manipulace-zotročení
07.12. 13:40  RE: zpravodajství-propaganda-manipulace-zotročení
05.12. 19:51 Sibolet  Josef Staněk..
05.12. 20:35 martin bareš  Vidím.
05.12. 21:02 ferdaklaus  perfektni rozbor
05.12. 21:46  Průzkumy na objednávku
06.12. 09:30  RE: Průzkumy na objednávku
06.12. 18:14 ascharad  RE: Průzkumy na objednávku
12.12. 09:30 Sibolet  RE: Průzkumy na objednávku
05.12. 22:35 Nikdo  Ten článek je mi trochu podezřelý
06.12. 00:25 Pavel -Čert- Němec  RE: Ten článek je mi trochu podezřelý
06.12. 09:11 výjimečné porušení omerty  RE: Ten článek je mi trochu podezřelý
06.12. 10:03  Strach
06.12. 11:25 martin bareš  RE: Strach
06.12. 10:11 disident  majdanokracie-nový fenomén zahraniční politiky USA
06.12. 11:21  RE: majdanokracie-nový fenomén zahraniční politiky USA
06.12. 12:47  Mediální šifra strýčka Sama
06.12. 16:42  ===== Mediální šifra strýčka Sama
06.12. 14:12  Mediální šifra strýčka Sama
07.12. 07:57 Dap z lesa  RE: Mediální šifra strýčka Sama
07.12. 14:33  RE: Mediální šifra strýčka Sama
07.12. 17:54 Dap z lesa  RE: Mediální šifra strýčka Sama
08.12. 18:16  RE: Mediální šifra strýčka Sama
06.12. 19:25 P.Lepenka  Jeden z nejvýznamějších článků-doporučte ho známým.
06.12. 21:03  Kdo nechce myslet má ČT
06.12. 21:17 mp  některé věci mi už začínají dávat smysl
07.12. 08:22 Dap z lesa  RE: některé věci mi už začínají dávat smysl
07.12. 13:07 Cico_Ciciak  .
07.12. 14:01 Dap z lesa  RE: .
07.12. 16:40 názorný příklad  ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana.
07.12. 17:37 Venny  RE: ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana.
07.12. 19:42 martin bareš  RE: ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana.
08.12. 12:26 Botičky od Diora  RE: ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana.
07.12. 17:14 Zdenda  Praha je stát ve státě
07.12. 17:46 Pepan  Dnes jsem sledoval Otázky Václava Moravce
08.12. 08:54 Stanislav  RE: Dnes jsem sledoval Otázky Václava Moravce
08.12. 23:22 hs  No, to jste objevili Ameriku.
09.12. 20:11 INF_11  Nevěřím zemanovi
10.12. 17:36 Kiviss  Tento článek ...
11.12. 21:20 Sibolet  Pařát...
31.12. 13:40 Aleš Staněk  Díky za tento a podobné články o mediích a mediálních agenturách

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 11 199