Diskuze k článku

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Příspěvků 69

29.6.2003 3:06

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Vladimir Dwora - Kanada 216.?.?.?

No a co by ji si pral ?? aby Ceska republika byla proti americke politice, jses naivni nebo hloupy ?? Ja vam hosi socialisticti nerozumim, o co vam sakra jde, tak jak to delaj Amici je to ten nejrozumejsi zpusobm jak udelat trosku ve svete poradek. Ne porad fnukat, polemizovat, a delat se ideologicky nestrany.

15611

29.6.2003 13:16

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 195.?.?.?

Reakce na 15611

Nejak nechapu, co je socialistickyho na nesouhlasu s americkou zahranicni "politikou"?

15625

29.6.2003 14:18

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15611

Nechápu, proč autorovi tykáte, to je důkaz o vaši úrovni, kdo má jiný názor, může se mu tykat na jeho znevážení?

Článek je výborný, dodávam:
Opakuji-li sdelovaci prostredky jen neustale tytez manipulativni ci konvencni a otrepane názory, nestimuluje-li nikdo spolecnost k samostatnemu mysleni, je tezko se ohanet demokratickym mandatem lidi, pokud jim nebyly predlozeny k uvaze vsechny mozne alternativy. Korektivem obrovske moci politiku muze byt prave jen role, jak to uvedli americti klasikove "vzdorneho a anarchickeho tisku".
Je totiz nesporne, ze Spojene staty sice pestuji demokracii na svem vlastnim uzemi, avsak tam, kde je to pro ne podnikatelsky, vojensky a politicky vyhodne, nevahaji podporovat na ukor mistnich lidi diktatorske rezimy, ktere casto udrzuji mistni obyvatelstvo v chudobe a v otroctvi. To pak budi vuci Spojenym statum nenavist a vyvolava cinnost nejruznejsich extremistu. Kritika Spojenych statu je hlavne odporem k tomu, ze vetsinove ceske sdelovaci prostredky, zejmena televize, lezou od 11. zari neuveritelnym zpusobem americke vlade kamsi, je bezne publikovana v autoritativnich a serioznich sdelovacich prostredcich v rade zemi sveta. Jina vec je, ze ceske sdelovaci prostredky tuto mezinarodni diskusi potlacuji, anebo se tvari, ze neexistuje.
Cesti televizni koncesionari mají pravo jen platit: o tom, jake informace vam CT potlaci, rozhodnou jeji zamestnanci, kteri se nikomu nezodpovidaji. Srovnavali-jsme behem letosni "valky proti terorismu" zpusob, jak o ni informovaly ceske a britske televize - pro ceske televize bylo toto srovnani zdrcujici. Ceske televize nekriticky sirily propagandu Pentagonu. Novinar, hodny te charakteristiky, vsak nikdy nemuze propadnout lichoceni mocnym. Musi vzdycky stat na strane slabych a utlacovanych. Musi byt vzdycky nezavislym korektivem moci politiku.
Zpusob, jimz informuje o "valce proti terorismu" od 11. zari vetsina ceskych sdelovacich prostredku, je hrube propagandisticka - jakoby se domnivaly, ze je jejich povinnost usluzne pochlebovat mocnym – KDYSI SOVETSKEMU SVAZU, NYNI SPOJENYM STATUM. Snad neni tedy divu, ze propaganda ceskych medii vyvolava v lidech nekdy i neumelou protireakci.“

15626

29.6.2003 19:41

RE: Zahranicˇneˇ-politická orientace Cˇeska: USA,

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15626

> Novinar........
>musi vzdycky stat na strane slabych a utlacovanych.
---------------------------------------------------------------
Ja bych spis rekl, ze by se novinar vzdycky mel snazit predkladat svym ctenarum pravdu. Ze by mel byt objektivni.
"Stat na strane slabych a utlacovanych" - to uz novinar micha svoji praci se svymi osobnimi nazory.
Takovy novinar pak z hruzou zjisti, ze obhajoval "slabeho a utlacovaneho" Saddama Hussaina na ukor statisicu jeho obeti........ [oči v sloup]

15636

29.6.2003 22:07

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15626

Nechápu, proč autorovi tykáte, to je důkaz o vaši úrovni, kdo má jiný názor, může se mu tykat na jeho znevážení?

*

Jiny kraj jiny mrav. Pane malva, tady je tykani vyrazem pratelstvi.
Uz je na case opustit ceskou kotlinu a zacit premyslet globalne.
Zkuste to, uvidite, ze vam to pujde.

15642

30.6.2003 11:09

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Kamil 147.?.?.?

Reakce na 15642

Víte co emigranti? Běžte do prdele!!!!

15670

30.6.2003 18:59

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Reakce na 15670

Mily Kamile,
doporucujes emigrantum, aby bezeli do prdele. My uz jsme tedy na ceste, ale ty uz v te prdeli davno prebyvas.

15686

30.6.2003 23:42

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15670

Víte co emigranti? Běžte do prdele!!!!

Kamilku, prestan nam zavidet. Taky jsi si mel vzit v roce 68 dva
kufricky a rislovat zivot a jit neznamo kam. Ze jsi se musel
drzet za rucicku se soudruhem Breznevem, za to ti nikdo nemuze.

Zajimave s touto reakci jsem se setkal mnohokrat v cesku za poslednich 10 let. Byli to lide neprejici, hloupi, zavistivy.
Kdyz se me zeptali, za kolik muzu koupit v Kanade peknou, bilou
kosili a ja jim odpovedel, ze za hodinu prace, oni na me vyjeli
.......... no vidis a ja na to musim drit cele dva dny a byl
konec pratelstvi. Jejich svet se toci jen kolem materialnich
zalezitosti. Takovym primitivum je velice dobre v te zasrane,
spinave prdeli. Nechme je tam, oni jinde nepatri. Odporni lide.
Ale i takovi maji pravo zit. Ale bude dobre, aby si uvedomili, to co rikaval muj stary deda. Nejlepsi je byt potichu, aspon nikdo
nepozna jak jsou blbi.

15693

30.6.2003 18:44

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15642

>Jiny kraj jiny mrav. Pane malva, tady je tykani vyrazem pratelstvi.
>Uz je na case opustit ceskou kotlinu a zacit premyslet globalne.

Slovicko "tady" znamena co? Zrejme se zde jedna o jazyk cesky, jehoz chapani a porozumeni by melo byt stejne vsude kde se jim mluvi. A pokud je mi znamo, pak tykani muze byt take vyrazem nepratelstvi (i "tam" u vas, at jste kde jste). Nebo ze uz by to globalni smysleni tolik zmenilo nas lokalni jazyk?

15685

1.7.2003 10:53

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15685

Presne tak, pane Jansky. Nehlede ten prispevek, ke kteremu jsem poznamku o tykani napsala, byl nepratelsky vuci autorovu clanku. Pri tykani se take da take lehko osocovat a i nadavat, take se mi to tu vicekrat stalo.
Pri te prilezitosti,vase prispevky se mi velmi libi, jsou vecne a logicke.

15715

1.7.2003 15:56

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 15685



>
>Slovicko "tady" znamena co? Zrejme se zde jedna o jazyk cesky,
>jehoz chapani a porozumeni by melo byt stejne vsude kde se jim
>mluvi. A pokud je mi znamo, pak tykani muze byt take vyrazem
>nepratelstvi (i "tam" u vas, at jste kde jste). Nebo ze uz by to
>globalni smysleni tolik zmenilo nas lokalni jazyk?

Ono se v anglictine tezko pozna,zda reknete "ty vole" a nebo "vy vole".
Tykani nemusi byt nezbytne nutne vyrazem nepratelstvi....urcite je ale vyjadrenim neucty a neslusnosti(tedy mezi lidmi,kteri se osobne neznaji).Jenze kdo dneska az tak moc stoji o slusnaky a uctivce,ze?[smích]

15728

1.7.2003 18:54

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15728

Tykani nemusi byt nezbytne nutne vyrazem nepratelstvi....urcite je ale vyjadrenim neucty a neslusnosti ..........

Aja-vterka -- 66...*

Mila pani Ajo, reknete me proboha, jak ja mohu mit
uctu k lidem kteri tady do nekonecna kecaji o americkem fasismu, o tom ze, Bush je horsi masovy vrah nez Hitler,
ze zide ci cigani ci cernosi by se nemeli vubec narodit, o
tom, ze Israelska armada zabiji nevinne deti Palestincu
na pockani. O tom, ze koncentraky byly postaveny jen
pro Americke turisty . Ci k lidem, kteri ze sebe nevymacknou
ani jeden argument a dovedou jen kopirovat nazory jinych.
Jestli chcete vy met uctu a byt k temto lidem uctiva a slusna, nikdo vas nedrzi. Me do toho ale nenut te.

toto neprojde !!!!!!!
e.j. r.

15738

1.7.2003 22:09

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 15738


>
>Mila pani Ajo, reknete me proboha, jak ja mohu mit
>uctu k lidem kteri tady do nekonecna kecaji o americkem fasismu,
>o tom ze, Bush je horsi masovy vrah nez Hitler,

>ze zide ci cigani ci cernosi by se nemeli vubec narodit, o
>tom, ze Israelska armada zabiji nevinne deti Palestincu
>na pockani. O tom, ze koncentraky byly postaveny jen
>pro Americke turisty . Ci k lidem, kteri ze sebe nevymacknou
>ani jeden argument a dovedou jen kopirovat nazory jinych.
>Jestli chcete vy met uctu a byt k temto lidem uctiva a slusna,
>nikdo vas nedrzi. Me do toho ale nenut te.

>
>toto neprojde !!!!!!!
>e.j. r.
>
Ja vas do niceho nenutim,Mateji.To bych si nedovolila.

15740

1.7.2003 18:35

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15685

A pokud je mi znamo, pak tykani muze byt take vyrazem nepratelstvi


Jan Jansky -- y2@seznam.cz -- 194...

*

Ano, muze byt. Vy musite byt primo vedator, pane Jansky. Uz mate
nejake sebrane spisy, pane Jansky ?

15736

1.7.2003 1:45

Tykani

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 15642

Nesmysl, v Nemecku se taky lidem vyka, paklize se s nimi nedohodnete na tykani. ... Jakpak je to treba v Cine??

15705

30.6.2003 23:50

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15626

Musi vzdycky stat na strane slabych a utlacovanych. Musi byt vzdycky nezavislym korektivem moci politiku.

*

Vzdyt ta jedna veta popira tu vetu druhou. Zase okopirovane s nejake spatne brozurky. Zase placani nesmyslu.
Novinar musi popsat objektivni skutecnost. Ctenar si potom udela zaver. Pane malvo, doba Rudeho Prava je uz pryc. Tam vam to po-
dali nakrajene a napolovic rozvykane, stacilo to jenom polknout.
Prosim, priste, kdyz budete takove clanky zase kopirovat, napiste
tam od kud to berete. Jinak si lide tady zacnou myslet, ze jste to
vy kdo nema zakladni znalost o zpravodajstvi a novinarstvi. A to
jiste nechcete, ze ano ???

15694

29.6.2003 16:22

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Lendys 212.?.?.?

Reakce na 15611

Musím souhlasit, jelikož mě nenávistné napadání USA už štve. A přitom to např. Milan Vondruška to v 1 svém článku vystihl dokonale.
pár pro antiamerikanisty štiplavých vět:
"Je nesporné, že v USA panuje nejdemokratičtější a nejspravedlivější upořádání věcí veřejných na naší planetě. Navíc občané USA netrpí škodlivým nacionalismem ani případnou náboženskou nesnášenlivostí. ZLU nelze ustupovat, protože ústup vede zákonitě k posílení pozic ZLA. ..."
nebudu citovat celý dlouhý článek. Bystrým jistě dojde, jak dobře ekonomicky, sociálně i kulturně dopadly země, které se nechaly USA "porazit". Vezměte to od 2.sv.v. až k současnosti.

na mysl se mi ohledne událostí v Izraeli krade hlavně zásah na Balkáně. Etnické vyvražďování se podařilo zastavit a národy Balkánu díky USA dostali novou šanci si vyřešit své problémy jinak, než zakládáním masových hrobů. Jakého uznání se Spojeným Státům dostalo? Jedni jim vytýkali, že zasáhli pozdě (jakoby USA byly vybaveny neomezenou a vždy pohotovou božskou mocí!), druzí je osočovali ze špinavé agrese. Jsem však přesvědčená, že nebýt "kontroverzního" zásahu, mydlí se tam ještě dneska!

15631

29.6.2003 22:11

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15631

Musím souhlasit, jelikož mě nenávistné napadání USA už štve.



Ano je to takova nejaka infekcni nemoc tohoto stoleti. Jeste
stesti, ze tento virus je prenasen jen mezi lidima hloupima a
polovdelanyma.

toto jiste neprojde
e.j.r.

15643

30.6.2003 23:06

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr

bolo sinsaev neni (zavináč) nebu (tečka) de 62.?.?.?

Reakce na 15631

Lendys, oni sa tam aj mydlia dodnes na tom Balkane. O etnickych cistkach v Kosove, po zasahu americko-europskych vrahov v lietadlach, na vsetkych nealbanskych elementoch si nepocula lebo zrejme nechces. Mierny odhad je medzi 2000-5000 zavrazdenych Srboch v pritomnosti vojsk UNFOR.

15690

29.6.2003 19:38

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15611

>Ja vam hosi socialisticti nerozumim, o co vam sakra jde, tak jak to delaj Amici je to ten nejrozumejsi zpusobm jak udelat trosku ve svete poradek.

Zatim temer vsude ve svete, kde se USA vojensky angazovaly od 2. svetove valky, je vsechno ostatni, jen ne poradek - viz Stredni + Jizni Amerika, Vychodni Asie, Afrika... Pokud se jedna o aktualni situaci, pak za Saddamovy tyranie byl v Iraku poradek a take rasova a nabozenska snasenlivost. Po osvobozeni neni po poradku ani vidu ani slechu a zacina se projevovat i rasova (a nabozenska) nesnasenlivost. A staci se podivat hned vedle - do Iranu. Zatim je to zeme, kde je obrovska sance vzniku demokratickych reforem (kdyz holt je ta demokracie dnes tak popularni). Pokud dame Iranu trochu casu, reforma zajiste prijde. Az bude v unoru 2004 tato zeme pod zaminkou vyroby transgalakticke neutrinove pumy [smích] znicena americkym bombardovanim, reforma jiz nikdy neprijde. Pak si vzpomente na tyto radky.

15634

1.7.2003 0:06

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15634

Mily pane Jansky, jak tady ctu ty vase prispevky, nemohu se
ubranit tomu dojm, ze jste propasl svoji dobu. Zit v dobe velke slavy Rude Prava, verte me nebo ne vy y jste byl nositelem Gott-waldovy ceny prace. Ti si taky nasli USA a udelali s neho ten
hlavni postrach celeho sveta. Nohejl s Albertem vidi nejvetsiho
nepritele lidstva v Zizovstvu, vy v Americe a cirkev v Antikristovi. A ja ? V blbych lidech. Kazdy jseme nejavi.
Jen tak dal, mozna ze vase doba prijde.

15697

1.7.2003 0:56

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15697

>Mily pane Jansky, jak tady ctu ty vase prispevky, nemohu se
>ubranit tomu dojm, ze jste propasl svoji dobu. Zit v dobe velke slavy
>Rude Prava, verte me nebo ne vy y jste byl nositelem Gott-waldovy ceny
>prace. Ti si taky nasli USA a udelali s neho ten
>hlavni postrach celeho sveta. Nohejl s Albertem vidi nejvetsiho
>nepritele lidstva v Zizovstvu, vy v Americe a cirkev v Antikristovi. A >ja ? V blbych lidech. Kazdy jseme nejavi.
>Jen tak dal, mozna ze vase doba prijde.

Vite, svoboda znamena mimo jine moznost beztrestne rikat to, co druzi nechteji slyset. Samozrejme je to za cenu toho, ze obcas uslysite nazor, ktery se neslucuje s tim Vasim. Vy si teto svobody nevazite? To musi byt kazdy nazor "nezaujaty"? Jste Vy nezaujaty, kdyz mne, cloveka ktereho ani neznate, hazite do jednoho pytle s byvalymi komunistickymi zrudami? A jen proto, ze se mi z hloubi srdce nelibi zahranicni vojenska politika USA? A k tem blbym lidem. Za studene valky byli ti blbi lide v USA jednotne oznacovani jako komuniste. U nas a ve vychodnim bloku zase jako imperialiste. Byli to ti blbi lide, kteri se odvazili rici neco, co se holt nenosilo. Diky za tu svobodu. To kdyz ted konecne diky Vam vim, ze jsem ten blby clovek a nemusim se bat, ze me zavrou, nebo vyhosti.

Pausalizace, jakou jste prave krasne predvedl slouzila obema rezimum k potirani nevhodnych nazorovych smeru.

Ano, snad mate pravdu a moje doba prijde. Doba, kdy tenhle aspekt "hazeni do jednoho pytle" bude minulosti.

15700

1.7.2003 10:59

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15700

Pane Jansky, naprosto s vami souhlasim, tady kdokoliv ma jiny nazor, tak je hned hloupy a nevzdelany. Kde je dukaz, ze oni jsou ti chytri a vzdelani? Me zrovna tak jejich prispevky pripadaji hrozne hloupe. Zadne argumenty, jen co vykoukali z americke propragandy v televizi. Jsou emigranti, kteri si zachovali rozum a logikum, jim nenavist zatmela mozek, jsou to presne prave oni, co zaspali dobu...

15717

2.7.2003 6:05

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15700

vazenemu panu Janskemu :

A jen proto, ze se mi z hloubi srdce nelibi zahranicni vojenska politika USA?

Jan Jansky 01.07.03 00:56 -- Punc 5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

Z dnesniho tisku !!!!!
( The Globe and Mail Tuesday , July 1.2003)
Spojene Staty byly dnes pozadany, ba primo poproseny
United Nation a Liberii a soudedy Liberie o pomoc asi
2,000 vojaku k potlaceni povstani v Liberii, proti vladnim
silam. President Bush a vlada Spojenych Statu, vsak rika,
ze maji stale plne ruce starosti se 145,000 Americkymi
vojaky v Iraku.
Ja si ale myslim, ze Bush a jeho vlada se jen vymlouva s
te pomoci, protoze se boji, ze se vam pane Jansky, nelibi
s hlouby srdce jeho vojenska politika. K vam se prida dalsi
expert na zahranicni politiku pan malva a podobni a zase
s toho bude imperialisticka "agrese". Hergot, ta Amerika
to ma tezke, kdyz je podrobena kritice panem Janem Jan-
skym. Vite co, zkuste to si promluvit s jeho zastupcem v
Praze, s panem vyslancem. Reknete mu, ze jste to tak ne-
myslel a ze to nechate na Bushovi. Vezmete sebou i pana
malvu, at to ma nejakou vahu. Vysvetlete jim, ze priste je-
jich jednani nebudete nazyvat hruhou agresi. Ale vam dvema
clovek radit nemusi.

e.j.r.

15750

2.7.2003 21:49

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15750

O te zadosti nic nevim a nehodlam ji nijak zpochybnovat. Denni tisk vsak samozrejme respektuji. V roce 1968 se u nas v dennim tisku psalo o tom, jak Ceskoslovensko pozadalo o pomoc SSSR.

Vite jaky je mezi nami rozdil? Vy pisete "s hlouby srdce" a ja zase "z hloubi srdce". [smích]

15777

3.7.2003 0:46

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15777

Vite jaky je mezi nami rozdil? Vy pisete "s hlouby srdce" a ja zase "z hloubi srdce".


Jan Jansky -- y2@seznam.cz -- 194...*

Duvod je zcela jednoduchy. Ja jsem nevzdelany vul a vy jste pane
Jansky avangarda Ceske inteligence. Vy se mate !!!!! Ja uz to mekke a tvrde tak moc neovladam. Ale kdysi davno me to slo az moc
dobre. Zadna dama si na me tenkrat nestezovala.

15790

3.7.2003 12:10

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15790

Ano, byla to ode mne rana pod pas... nefer a nesportovni (obcas se takova vec stane kazdemu). Proste jsem si do Vas trosku rypl... [smích] Pardon.

15803

4.7.2003 1:52

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15803

Verte me pane Jansky, ze me vase ci kohokoliv jineho "rypnuti" vubec
nevadi. A ani nemuze, ja tady "rypam" do kazdeho. Ja mam moc daleko
od toho abych se nastval, nebo urazil. Me uz tady bylo nadano do prasat
do starych kokotu a podobne. Ne ne, vubec se nemusite "pardonovat".
Starej dobrej Stepan, ten se zase vysprostaci a na to je zase na
chvili slusny a normalni clovek. To zalezi na hladine spotrebovaneho
alkoholu. A nas expert na vsechny obory lidskeho vedeni, co je ted
na statni nasteve USA ten taky nesetsi nadavkami. Jednou se pusti
do strejdy Mikina od Eskymaku, po druhe zase do me. Me to vubec neva-
di. Nevim, co na to rika Mikin, ale taky se me zda, ze nezkonci se-
bevrazdou za napadeni od "know it all" Milana Peliska Prazskeho.
A abych se priznal, uz me tady Pelisek zacina chybet. Uz se nemam
cemu smat malem tyden. Co kdyby se tak v te Kalifornii nekde ztra-
til, proboha. Nebo aby ho nekde nezavreli az bude nadavat na tu
fasistickou Bushovu administrativu. Von je to kluk jeste velice
mlady, svetem neprotrely, co na srdci to na jazyku. Bylo by ho a
jeho talentu pro lidstvo velika skoda. A s kym bych letos na podzim
sel v Praze na pivo ?
A k te rane pod pas ? Pod pas jo, ale proboha ne niz.

15830

4.7.2003 3:18

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 15790

Ja uz to
>mekke a tvrde tak moc neovladam. Ale kdysi davno me to slo az
>moc

>dobre. Zadna dama si na me tenkrat nestezovala.
mateji, ja ovladam stale to tvrde, aniz bych, pri svem veku, viagry pouzival!!! damy si take nestezuji, jen ta moje stale brbla!!! ale ne zase kvuli te tvrdosti, nybrz kvuli uplne necemu jinemu!!!
happy 4 july preje
stefan

15838

4.7.2003 7:15

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15838


mateji, ja ovladam stale to tvrde, aniz bych, pri svem veku, viagry pouzival!!!



Stepanku, ja pri kazde nasteve sveho doktora dostanu vzorek 4
tabletek Viagry, uz ji tady mam cely kopec, az ji budes potre-
bovat neotalej a zavolej. Ja pro kamarada udelam vsechno.

15858

4.7.2003 14:30

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 15858


>Stepanku, ja pri kazde nasteve sveho doktora dostanu vzorek 4
>tabletek Viagry, uz ji tady mam cely kopec, az ji budes potre-
>bovat neotalej a zavolej. Ja pro kamarada udelam vsechno.

mateji, vidis to, ja jeste nebyl ani u doktora, ale az bude nouze, pak ho stejne vynecham a budu se hlasit u tebe, at ho mam taky pak tvrdej!!!!!
stefan

15874

4.7.2003 6:08

pane Jansky

VPI squawbum (zavináč) hotmail (tečka) com 67.?.?.?

Reakce na 15634

vy tomu svetovemu deni taky rozumite jako stwora petrzeli.

V unoru 2004 bude Krovacek zacinat druhy presidentsky termin a bude az po usi v domaci ekonomice a poklizeni v Iraku a zapadni Africe. V Iranu bude nejspis nejakej pribuznej Rezavyho Pohlavi postrkovat ze zakulisi vladni loutky a pojedou ksefty. Mladi Iracane ve mestech budou opovrhovat Mickey D's a fousaty permonici budou furt na venkove zlobit.

Kdyz teda nebude Iran pod zaminkou vyroby transgalakticke neutrinove pumy [chechtot] - no ja se smal, az sousedi kopali do zdi, vy jste vetsi komik nez ten Novotny se Sobotou dohromady [chechtot] , muzeme vam potom pri vzpomince na tyto radky rikat nedouceny osel?

15853

4.2.2004 16:34

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Dony donatelo (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 15611

Ja bych nerekl. Amici si akorat zadelavaji na poradnej bordel. A lzou. A babicka dycky rikala: kdo lze, ten aji krade! Ale historie potvrzuje, ze kazda velka rise driv nebo pozdeji vyhnije zevnitr a rozpadne se. Ti nenazranci u koryt se totiz nezastavi pred nicim a nakonec se sezerou navzajem. Americani totiz nikdy nezazili totalitu, takze netusi kdy by meli nastrazit usi. Nechavaji se uchlacholit "honenim carodejnic" kdesi v Afghanistanu a Iraku ale skutecnost, ze jim ekonomiku vytuneluje horda mocichtivych sionistickych parchantu uz neprehlidnou.

25408

29.6.2003 3:37

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Rado 24.?.?.?

Nerobil by som si iluzie o europskej demokracii. Skor sa zda, ze cely svet smeruje k totalite. Americania si iba vybrali inu cestu ako EU. Vysledok vsak bude viacmenej rovnaky.
Co sa tyka Ceska, Slovenska atd., tak orientacia na USA je zial jedinou moznostou ako si akotak zlepsit vyjednavaciu poziciu voci Nemecku a Francuzsku. Taka je realita. Prinasa to potom aj "povinnu" ucast na nezmyselnych vybojoch v Iraku a podobne.
Najlepsou moznostou by bola sikovna nezavisla politika so snahou vychadzat dobre s kazdym. Cakat vsak od politikov aspon naznak takeho konania je nerealne.

15612

29.6.2003 7:10

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Tomas Marny 209.?.?.?

pane Valtr, ste chytry clovek, mate to dobre vymyslene, v pristich volbach do parlamentu budu pro vas volit. Zbalte kufry a honem na hrad, ja mezi tim zacnu mrskat klicema na Vaclavaku.
Vse znalost sveta urcite v parlamentu pomuze, no a coze vy delate v te Kanade? To se nestydite nechat svou zem na pospas Nemcum ???
Urcite se vasi predci v hrobe obraceji...

15618

29.6.2003 8:29

Zahranicˇneˇ-politická orientace Cˇeska: USA, Izra

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

>Otázkou tedy zu?stává, jak dlouho budou tuto hru tolerovat >nasˇi "federální bratrˇi" v Evropské unii, kterˇí mají zcela >odlisˇné prˇedstavy o demokracii a rˇesˇení blízkov?chodního >konfliktu. Zejména Francie, Neˇmecko, cˇi Belgie zrˇejmeˇ >nebudou veˇrˇit vlastním ocˇím.
--------------------------------------------------------------------
Jestli jsem to spravne pochopil, podle pana Maska se ma Ceska republika ve strachu z nemecke a hlavne francouzske arogance vzdat sve zahranicni politiky.
I hope not !!! [oči v sloup]

15622

29.6.2003 19:41

RE: Zahranicˇneˇ-politická orientace Cˇeska: USA, Izra

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15622

>Jestli jsem to spravne pochopil, podle pana Maska se ma Ceska republika ve strachu z nemecke a hlavne francouzske arogance vzdat sve zahranicni politiky.

Ono se tak stejne stane v okamziku vstupu CR do EU. Snaha za kazdou cenu sjednotit zahranicni vystupovani EU je toho snad dostatecnym dukazem.

15635

29.6.2003 21:22

To je teď nějaká móda na Zvědavci

Be(or not to..) mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) com 212.?.?.?

přetiskovat články z obskurních zdrojů ? Prosím přispěvatele, aby se na dotyčné stránky podívali www.osud.cz
To pak můžu ještě doporučit www.strach.cz
To se už všichni Češi za Atlantikem zbláznili ?( Teda všichni asi ne, to pardon)
Lidi, co se to tam v té Americe s vámi děje ?Není to nakažlivý ? Já už abych měl strach, abyste nám při návštěvě do Čech něco nezanesli [smích]
Obavy bych neměl asi jen z Mikina -

15640

30.6.2003 0:37

RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15640

Obavy bych neměl asi jen z Mikina -



je na tebe moc chytrej, ze jo ??
co nadelas, mel jsi si davat vetsi pozor ve skole a vic sledovat svet kolem sebe

15654

30.6.2003 2:21

RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci

Zdenek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15654

>Obavy bych neměl asi jen z Mikina -
>
>
>
>je na tebe moc chytrej, ze jo ??
>co nadelas, mel jsi si davat vetsi pozor ve skole a vic sledovat
>svet kolem sebe

Ale Matejicku, prectete si ten clanek jeste jednou, nebo vicekrat, aby jste pochopil tu narazku od "Be". Ja mam zato, ze autor se obava skoro vsech z Ameriky, pouze Mikin by mu nevadil. Pokud by udelal za slovem "nemel" carku, myslim, ze v tom pripade by jste byl Vy "right". Ale je docela mozne, ze treba zapomnel, tak se ho zeptame, at nam to, tezce pracujicim, vysvetli.[smích]


15657

30.6.2003 13:37

RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15657

Ano, pozde bych honit, ja jsem to opravdu tak jak je pekne
poletl. Me uz se v posledni dobe plete skoro vsechno. To bude
asi ten zacatek Alzheimeru, no to jsem se dockal peknych veci.

Dekuji vam.

15677

1.7.2003 11:03

RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15677

Uz jste se tady podruhe priznal, ze mate senilni sklerozu a ted Alzheimer, a to nas tady s tim musite porad unavovat a druhe napadat, jak jsou hloupi a vy chytri? Mate snad na to nejaky patent, ktery vam byl uznany? Chytri lide tyto argumenty vubec nepouzivaji, TI JENOM ARGUMENTUJI!!!!

15718

1.7.2003 11:56

RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 15718

> Chytri lide tyto argumenty vubec
>nepouzivaji, TI JENOM ARGUMENTUJI!!!!

svymi VLASTNIMI argumenty, ne OPSANYMI


15723

1.7.2003 17:37

RE: To je tedˇ neˇjaká móda na Zveˇdavci

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15723

Zdenku, kazdy dela co umi.
Malvovi nekdo vysvetlil jak pouzivat "paste" a "copy" toz to Malva dela a ma z toho detinskou radost..... [smích]

15733

3.7.2003 0:40

RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15723

I svymi, ale za ty mi tu kdekdo napada. A proc ty opsane?
Protoze s nimi souhlasim a jak je videt, nejsem sama ani s temi nazory sami.

15787

1.7.2003 16:06

RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15718

Pane malvo, pockejte az vam budu psat o svych zazitcich
s nejakeho ustavu pro dusevne chore.

15731

30.6.2003 18:20

RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci

Be mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) com 212.?.?.?

Reakce na 15657

Pokusím se vysvětlit.Občas zajdu na tyhle stránky, názory jsou zde všelijaké a každý má právo mít a hájit svůj, ale když zde čtu názory či celé přetištěné články z www.osud.cz a nebo odkaz na knihu absolventa teologické fakulty o tom, jak nás chce někdo ovládat ( v textu je třeba to, že součástí identifikačního čísla je 666- to je myslím nějaké satanovo poznávací znamení(?))-viz. diskuse k článku"Reakce na referendum" tak si říkám, jestli už to ti lidé nepřehánějí .
Jinak se omlouvám, ale dostatečně jsem si neuvědomil, že velká část přispěvatelů je z Čech- možná mne zmýlilo to, že nejaktivnější židobijci jsou ,zdá se v Kanadě ( Austrálii do toho nezahrnuji, ze spolehlivého zdroje jsem se dozvěděl, že pan R.N. emunest je židovský agent, který schválně píše ulítlé příspěvky, aby si lidé mysleli, že antisionisté jsou pomatenci !).
Takže beru zpět- rád vás v Čechách uvidím ! Mikina jsem zmínil proto, že mi přijde jako nejrozumnější přispěvatel, i když jsem s ním také polemizoval.Mikin na rozdíl ode mne kus světa viděl, já byl nejdál na východě za Volhou na cvičení raketových vojsk a na západě 10 kilometrů za hranicemi v německém Selbu [smích] .
Jinak- na rozdíl od Mikina jsem levicově orientován , ale také vím, že většině chudých stačí, když zbohatnou sami , takže na Revoluci nevěřím.Neměl jsem v oblibě Ronalda, nemám ani George, ale antiamerické články zde na Zvědavci mi také připadají už moc zavilé.
Koukám, že jsem se v těch souvětích zase pěkně zamotal.
Zdravím do Ameriky i Austrálie
P.S. bacha na Čínu (žida nepotkám, jak je rok dlouhý, ale Číňanů ...)

15682

1.7.2003 5:05

RE: To je tedˇ neˇjaká móda na Zveˇdavci

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15682


>Jinak- na rozdíl od Mikina jsem levicoveˇ orientován , ale také
>vím, zˇe veˇtsˇineˇ chudy´ch stacˇí, kdyzˇ zbohatnou sami , >takzˇe na
>Revoluci neveˇrˇím.Nemeˇl jsem v oblibeˇ Ronalda, nemám >ani George,
>ale antiamerické cˇlánky zde na Zveˇdavci mi také prˇipadají >uzˇ moc
>zavilé.
----------------------------------------------
Diky za poklonu.....
Ja jsem sice pravicak, ale s mekkym srdcem. Kolikrat si rikam - tenhle clovek je nefachcenko a zneuziva systemu, ale vzdyt mu ty penize dejte.........
A spousta mych pratel jsou tak levicovi, az to praska futrama.... Navic se s nimi ve spouste veci shodnu. Nemam totiz taky moc rad Bushe a Rumsfelda. (ne ze by to byli "fasisti", ale primo v jejich okoli jsou lide nesrovnatelne chytrejsi. Treba Colin Powell........)
Ale zato Ronny - to byl nekdo...... Ja vim, ze byl senilni a vetsinu casu v Oval Office prospal. Ale na praci mel prece lidi !!!
Jenze on pochopil, ze komunismus je takova chcipajici kobyla ktera potrebuje dorazit. A on na rozdil od Bushe umel komunikovat, toz tu kobylu dorazil..... [smích]
A oni se z toho nikdy poradne nevzpamatovali. Kdyz ctu ty jejich prispevky ktere zacinaji slovy "nikdy jsem nebyl komunista, ALE bla, bla, bla, bla, bla......" tak se musim smat........ [smích]
Mikin

15706

30.6.2003 6:04

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

toz chlapi, nevim jestli vam mam opet tykat ci onikat, aby jste mne nepranyrovali!!!(tech aluromilnych kokotu jsme uz tu meli, co?)
nicmene, k veci, jestli mi to pujde. ti buzeranti prdelkari cesti, vetsinou zidobolsevici, co jsou u vesla, uz lepsi nemohou byt.
mikin, co to tu tlachas za hovadiny, ze by mel novinar mluvit lidem pravdu????? bude je krmit tim, co mu prikaze jeho chlebodarce!!!
jo. amici kam prisli, udelali jen mrdnik a hovno vyresili. do druhe svetove nastoupili az ve chvili, kdy ada zacal byt nebezpeci i pro ne, jinak by se na celou evropu vysrali. jo, a pak vlastne se nasrli, kdyz "jengs" jim "vykourili" pearl harbour a zacali "strasne" bojovat. hvizdli jim tam dve atomky a bylo po valce
vsak si to ty kurvy sikmooke zaslouzily!!!
a uz se dlouho traduje, ze amici nastoupi vsude tam, kde je dobojovano, se zvykackou v hube-vim, ted to prehanim, sem tam nekde padlo par amiku, ale v podstate, se hresi stale na velikou techniku
a excelentni vyzbroj, a to je to "vitezstvi"(vetsinou).
cau stefan

15663

30.6.2003 23:55

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15663

......ale v podstate, se hresi stale na velikou techniku
a excelentni vyzbroj, a to je to "vitezstvi"(vetsinou).
cau stefan

ano Stepanku, ty chlape jeden !!!!
melo by se valcit s kamenou sekerkou a zadnyma lasera !!!
mas uzasny postreh, skoda ze uz neslouzis dale v US Army, ale
jsi v duchodu, mohla by prijit tvoje velika chvile


15695

1.7.2003 0:03

Tak uz i BBC jsou naaaaazi

albert 216.?.?.?

Those poor kikes ... Odveky je vsichni antisemiti, dnes uz i BBC, furt z neceho obvinuji. Jeste stesti ze George Dubaya, Rumsfeld, Powel, Rice, Perle, Wolfowitz, Feith, Krauthamer tomu neveri.

http://www.kansascity.com/mld/kansascity/news/breaking_news/6199583.htm

http://www.haaretz.com/hasen/spages/312675.html

15696

1.7.2003 5:28

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Vite, svoboda znamena mimo jine moznost beztrestne rikat to, co druzi nechteji slyset.................

Ale proboha pane Jansky, muzete si rikat co chcete. Ja jsem vam
jenom chtel rict, ze politicky konflikt koncici vojenskou akci
to je neco jako obrovsky ledovec. Jednu desetinku my vidime, ten
zbytek je pod vodou. Myslite, ze nekdo bude bezet za panem Janskym
ci hloupym Matejem a vysvetlovat mu duvody proc se ten ci onen
rozhodl pro tu ci onu akci vojensky. S tim nepocitejte. Proto se
me zdaji ty vase neustale utoky na americkou zahranicni politiku
ze jsou stavene jako by na pisku.
Nikdo vam nebere to zakladni pravo svobody projevu, ale zkuste taky
pri tom premyslet.

15708

1.7.2003 9:18

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Čech 194.?.?.?

Dela se mi na zvraceni z tehle stranek a diskutujících. Jsem rad,
ze jsem zůstal v te nasí prdeli - jak emigranti tituluji Ceskou republiku. Drzim palce USA a Izraeli v boji proti černej pakáži...

15712

1.7.2003 10:58

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Israeli Professor - 'We Could
Destroy All European Capitals'
By Nadim Ladki
2-6-3

(IAP News) -- An Israeli professor and military historian hinted that Israel could avenge the holocaust by annihilating millions of Germans and other Europeans.

Speaking during an interview which was published in Jerusalem Friday, Professor Martin Van Crevel said Israel had the capability of hitting most European capitals with nuclear weapons.

"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force."

Creveld, a professor of military history at the Hebrew University in Jerusalem, pointed out that "collective deportation" was Israel's only meaningful strategy towards the Palestinian people.

"The Palestinians should all be deported. The people who strive for this (the Israeli government) are waiting only for the right man and the right time. Two years ago, only 7 or 8 per cent of Israelis were of the opinion that this would be the best solution, two months ago it was 33 per cent, and now, according to a Gallup poll, the figure is 44 percent."

Creveld said he was sure that Israeli Prime Minister Ariel Sharon wanted to deport the Palestinians.

"I think it's quite possible that he wants to do that. He wants to escalate the conflict. He knows that nothing else we do will succeed."

Asked if he was worried about Israel becoming a rogue state if it carried out a genocidal deportation against Palestinians, Creveld quoted former Israeli Defense Minister Moshe Dayan who said "Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother."

Creveld argued that Israel wouldn't care much about becoming a rogue state.

"Our armed forces are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that this will happen before Israel goes under."


Jen,tak, pro osvezeni pameti,aby se vedelo,kdo je tak zvany antisemiticky a kdo doopravdy antihumanisticky,samy muzete posoudit,pokud vubec posoudit muzete,nebot nekteri jsou slepi a hlusi k predlozenym argumentum a funguji spise jak gramofonova deska.Neni to presvedcive a nebude ,az do doby ,kdy se to stane ,Israel je treti nejvetsi atomova mocnost sveta ,ma mezi 200-500 atomovych bomb a nezapomente ,ze uz v roce 1946 ,tak zvana atomova komise rekla:Bud bude jedna svetova vlada a nebo nic!!
Jinymi pro mene chapave ,kdyz nam nedate nadvladu nad celym svetem ,tak mi.............!!! Ted ,pouzijte ,prosim ,svuj zeslabeny mozecek k trochu premysleni,jinak si promluvte o tom se svym rabbinem.

15716

1.7.2003 11:07

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

malvarika 213.?.?.?

"Po praktických zkušenostech s demokraciií strategických bombardérů, po afghánském a iráckém válečném dobrodružství si už jen 19,8% Čechů přeje politickou spolupráci se Spojenými státy a pouze 18,2% spolupráci ekonomickou. Čísla vyplývají z nejnovější studie Centra pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu Akademie věd. Tatam je představa o Americe jako o "kolébce demokracie". Politika vojenské převahy a preventivní války zastínila vše. Polovina respondentů si dnes přeje úzkou ekonomickou i politickou spolupráci s Německem. "

15719

1.7.2003 11:09

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

malvarika 213.?.?.?

Uryvek
“V poslední době je každý, kdo kritizuje činy americké vlády, obviňován z antiamerikanismu. Postupně se antiamerikanismus povyšuje do kategorie ideologie. Tento termín se stále častěji využívá k diskreditaci kritických názorů.

Nemáš nás rád – to znamená, že nás nenávidíš. Když nejsi dobrý, tak jsi zlý. Když nejsi s námi, tak jsi s teroristy. Mýlí se ten, kdo se posmívá této post-zářijové rétorice a považuje ji za hloupou či domýšlivou.
VE SKUTECNOSTI JE TO MAZANY TAH K OSPRAVEDLNENI NEBEZPECNYCH A FATALNICH VALEK.”

15720

1.7.2003 11:13

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

malvarika 213.?.?.?

Spojené statyv Afganistanu, jen horce tezce udrzuji loutkovou vladu. Kdyz afganskemu lidu hazeli na hlavu bomby, tak jim z humannosti take nejaky ten balicek s potravinami hodily, ale presto si to ti chudaci neuzili, protoze jich vcetne deti bylo zabito vice, nez bylo obeti v NY. Dnes jsou ponechany napospas bide. Ovsem na vsechny plati jiny metr… Cim chudsi, tim jeho zivot ma mensi cenu. Irak byl vyzbrojovany cela leta USA (nejenom) a pak prisla ta prava doba se ho obavat, ovsem aby nenapadl Izrael, kazdy vi, ze USA by nenapadl. A zase platil cenu nejvyssi iracky lid, vycerpany sankcemi i krutym diktarorem. Ze Palestinci jsou vrazdeni na svem uzemi jako ovce, to take USA tak nevzrusuje, vzdyt Izrael patri k demokratickemu svobodnemu svetu, tak at si zabiji, vzdyt vsichni jsou stejne teroristi I se vsemi civilisty.
Dnes je svet jiny a bud jsi s Amerikou anebo zahynes... silena politika Bushe je nebezpecna, uvrhne svet do doby temna. JE TO TA NEJHORSI TOTALITA A JE S PODIVEM, ZE NEKTERI EMIGRANTI, KTERI PRED JINOU TOTALITIOU UTIKALI, TOTALITA, KTERA DIKTUJE CELEMU SVETU A ZASTRASUJE HO DESIVYMI VALKAMI, JIM VUBEC NEVADI....

15722

1.7.2003 14:03

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15722

.........silena politika Bushe je nebezpecna, uvrhne svet do doby temna. JE TO TA NEJHORSI TOTALITA .......



Pane malva, opravdu si stojite za svym slovem ? Vy stale pisete
ze se ma pouzivat argument. Proboha, jak ja mohu pouzit proti
tomuto argument ?? S historickeho hlediska ? Vzdyt by se me kazdy
vysmal. Predstavte , si ze tuto vetu by rekl nejaky student histo-rie trebas jen na gymnasiu. Nerikam ani na vysoke skole. Myslite,
ze by prosel ? Ze by ho pustili do dalsiho semestru ?

15724

1.7.2003 22:20

RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15724

Pravdou však je, že doba temna skutočne hrozí. Dôvod však nevidím v prezidentovi Bushovi, ale v našich vlastných ľuďoch, ktorý si prestali vážiť vlastnú civilizáciu.

15741

2.7.2003 2:19

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Bush se verejne vyjadril ,ze myslenku k napadnuti Iraku dostal od Boha,coz je pozoruhodne v dnesni moderni dobe,doufejme ,ze mu jeho Buh nenakuka znicit treba Cechy ,na jednu stranu by to mozna bylo dobre ,v nekolika hlavach by se necekane rosvitilo!!!!!

15745

2.7.2003 23:42

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael

Frank Bousek 209.?.?.?

Čím to je, že kdekoliv se banda čecháčků, atˇ ještě "v kotli" ,nebo za kopečky dohaduje na lnternetu o čemkoliv, zejména o politice, se debata vždy zvrhne v osobní urážky a zpochybnˇování inteligence těch s kterými nesouhlasíme? Mohu to sice porovnat jen s těmi psanými v angličtině, protože jinou řeč neznám, ale myslím si , že my češi jsme světovou zvláštností v tomto směru,díky naší poněkud neslavné historii vycházející z geografické polohy Českých zemí.Pro všechny,kdo zvládne angličtinu doporučuji website antiwar.com,který vás pozvedne do vyšší filosofické ligy a kde "drivel" pana Brodského by jen vyvolal lítostivý úsměv čtenářů, stejně jako výrok G.W.Bushe v jordánské Aqabě, kdy na konci debaty se podle izraelského deníku Haaretz obrátil k palestinskému ministerskému předsedovi Mahmoudu Abbasovi a řekl:"Bůh mě řekl, abych udeřil al Qaidu a já jsem tak učinil,potom mi nařídil,abych udeřil Saddáma a to jsem také vykonal! Nyní jsem rozhodnut vyřešit problém Blízkého Východu!" Článek neuvádí, jestli Dubya měl zmíněné rozhovory s Bohem křestˇanů anebo židů. Vyvolení lidé jako pan Brodský by s tím mohli mít problémy!

15781

3.7.2003 0:59

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Frantisku, to vis, ze bych s tim mel problem !!!
Ja uz mam problem i s vecima mnohem jednoduzsima, jako trebas,
kde jsem nechal klice od auta ci od bytu. A hovorit s panem na to
si netroufam. A on by stejnak se se mnou ani nebavil. Vis, ja se
velice malo modlim a on takove lidi nema rad. A co ty ? Vedes
s nim dialogy, ci se ridis vlastnim rozumem ???

15792

3.7.2003 13:33

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

O zbranich hromadneho niceni bychom si mohli dlouze povidat,ze ano?
Thu 3 Jul 2003

US tested nerve gas in Britain


THE United States military conducted 50 secret tests of biological and chemical weapons during the 1960s, including a trial of deadly nerve agents in Britain.

According to documents released in the US yesterday, nearly 6,000 American troops took part in the tests to examine the combat uses of the agents. Many of the soldiers were not told of the substances to which they were exposed.

An Anglo-American programme between 1967 and 1968 at the Ministry of Defence’s chemical-weapons establishment in Porton Down, on Salisbury Plain, compared the relative strengths of lethal agents sarin and VX.

The investigation was launched after claims by 260 American veterans that exposure to nerve agents had affected their health.


This article:

http://www.news.scotsman.com/international.cfm?id=723372003

15806

4.7.2003 3:30

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

vazeni pratele, vidim zde mnoho novych tvari a staronove dedousky, co se tem novym snazi narvat do hlavy ty stejne "bullshity". ano, pane jansky, malvarika, frank anebo cech, ti stari, co tu zbyli, matej a mikin, s temi nic neudelate, to jsou zaslepenci a zidomilovnici, a vlastne oportunisti vseho s cim souhlasi vetsina.
osobni "vylevy", vykani, onikani, inteligencni koeficienty, vzdelani
a podobne kokotiny, my stari uz od nich ani nebereme.
cau stefan

15842

4.7.2003 3:33

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Dr. Henry Makow Phd., February 10, 2003 Writer, Inventor of Board game "Scruples"

If the U.S. gets bogged down with heavy casualties on both sides, Americans are going to blame big oil and Zionism for getting them into this mess.

Everybody knows that:

The only country that fears Iraq's WMD's is Israel;
American-Jewish neo-conservatives on the Defence Policy Board (Richard Perle, Paul Wolfowitz) planned this war in 1998 and made it Bush Administration policy;
The purpose of the war is to change the balance of power in the Middle East so Israel can settle the Palestinian issue on its own terms; and
Congress trembles in fear before the Israeli Lobby, "AIPAC."
At this perilous juncture in US history, there is no effective opposition because Zionist Jews appear to control both parties. The Jewish "Anti Defamation League" considers it a barometer of anti Semitism to say, "Jews have too much power." But is something anti- Semitic if it is true? Anti Semitism is racial prejudice. Zionist power is not a racial prejudice; it is a fact of life. When a special interest group hijacks American foreign policy, it is a patriotic duty to say so.

In recent decades, Zionists have succeeded in making support for Zionism synonymous with "Jewish." They have made Israel appear to be a vulnerable country facing annihilation in a sea of bloodthirsty Arabs. In fact, Israel has 200-400 nuclear bombs and is one of the most powerful nations on earth. It has evaded many opportunities for a just peace because it's secret agenda is to dominate the region. Israel keeps this quiet because most Jews, including Israelis, did not sign on for that.

15844

5.7.2003 7:33

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Boj proti terrorismu,teda, jako by!!
Zatim ,svet "basti" americkou propagandu,ale jak dlouho?

Kdyz prihledneme k poslednimu vyvoji udalosti s tim ,co se stalo v nedavne minulosti,kdyz prach z bojiste usedne ,tak dostanem cisty obrazek,o co vlastne v podstate jde.Predevsim o olej ,jako nejdulezitejsi svetovou surovinu,takze docasne umistena vojska v Iraku a pristi kampan proti Iranu by tomu jen nasvedcovaly,ale je sde to velke ALE...
V celem tom obraze deni ,je vlastne velka priprava na velky konflikt mezi supervelmocemi na ovladnuti a zabezpeceni terenu v jejich rozpinavosti po svete,jez je kryto i pod hesle volneho obchodu.Tak ,jak pred druhou svetovou valkou Americane provokaci bojkotu vytlacili Japonce z Pacificke oblasti ,tak ,dnes je to China,ktera ziskava v Pacificke oblasti urcitou cast vlivu v mnoha ostrovnich statech a Australie ze strategickych duvodu se hodi Americe ,co by zastupce serifa k ohlidani americkych obchodnich zajmu.
Papua Nova Gunea, Vychodni Timor,kde je hodne oleje,Solomonske ostrovy a dalsi oblasti jsou ze strategickych duvodu dulezite obranne body pristim konfliktu ,o kterem mluvi jak Cina ,tak i Spojene Staty Americke.Politicka neangazovanost Japonska se zmeni v nekolika pristich mesicich ,jako se i zmeni cela politika Australie,jez vetsinou byla napomocna okolnim statum,ale pristi "pomoc" bude jiz vedena v zajmu Spojenych Statu siudrzet dominantni postaveni a vytlacit z teto oblasti rozpinavost Ciny ,jez je na mnoha mistech techto ostrovnich republik vitana.
A,tak povesti o pristi velke valce ,jez povede Amerika k udrzeni sveho dominantniho postaveni ve svete ma neco do sebe,nebot pozvolne pripravy jsou v proudu a posledni prohlaseni z cinske strany ,ze je Cina pripravena na jakekoliv prekvapeni ,jen svedci ze veci dostavaji vazny chrakter v kourove clone o tak zvanem "svetovem terrorismu."

15902

5.7.2003 7:39

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Amerika je nastroj Isrealu a neni schopna si ridit sama o sobe sve vlastni veci i kdyz pred verejnosti se nic netaji a publikuje se to,tak verejnost je absolutne netecna,ale nejsou netecni provokateri.

Joe Klein, Time Magazine, Time.com, February 5, 2003
"A stronger Israel is very much embedded in the rationale for war with
Iraq..
It is a part of the argument that dare not speak its name, a fantasy
quietly cherished by the neo-conservative faction in the Bush Administration and
by many leaders of the American Jewish community.

The fantasy involves a domino theory. The destruction of Saddam's Iraq
will not only remove an enemy of long-standing but will also change the basic
power equation in the region. It will send a message to Syria and Iran about
the perils of support for Islamic terrorists. It will send a message to the
Palestinians too: Democratize and make peace on Israeli terms, or forget
about a state of your own."

15903

5.7.2003 8:01

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nevyspitalne jsou cesty Bozi a jeho sluzebniku.

Here are Bush's Exact Words, quoted by Ha'aretz:
June 26, 2003 -- "God told me to strike at al-Qaida and I struck them, and then He instructed me to strike at Saddam, which I did, and now I am determined to solve the problem in the Middle East. If you help me, I will act, and if not, the elections will come and I will have to focus on them."

You can't put it plainer than that. The whole chaotic rigmarole of Security Council votes and UN inspections and congressional approval and Colin Powell's whizbang Powerpoint displays of "proof" and Bush's own tearful prayers for "peace" -- it was all a sham, a meaningless exercise. . . It was God's unalterable will: the Lord of Hosts gave a direct order for George W. Bush to "strike at Saddam.". . .
Behem toho casu se Buh rozhneval na dalsich 35 zemi,shodou okolnosti stejne vyse hnevu dospel i Aron Sharon v Isrealu.

15905

8.7.2003 3:59

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Spravedlnost sveta nestoji na spravedlnosti ,ale na dolarech!!!!

Donald Rumsfeld, the US defence secretary, ordered a freeze on $350 million (£210 million) funding for Nato buildings in Belgium and threatened to pull the alliance headquarters out of the country unless the "absurd" law was scrapped.

Presto se vsak nekdy stane zazrak a nebo justicni omyl z nedopatreni z pritomneho ovzdusi korubce politiku a zdravy rozum zvitezi ,jako v pripade promitnuti filmu od Davida Irwinga,kde se snazila zidovska obec se svym zidovskym,jedinym cenzorem zakazat tisicum videt ,to co chteji.Otazkou je ,co se stane s tak odvaznym soudcem v nejblizsich dnech,nebot "bohem vyvoleni" nezapominaji nikomu ,kdo se nepodvoli jejich pranim.Pozornost ctenaru by se mela obratit k soudnimu jednani dalsiho "vyvolence"Friedmana ,kde jsou dragy,prostituce a ovsem s tim spojeny obchod-kriminalita ,ktera vynasi tak zvane pozehnane bohatstvi ,ktere vynasi zidy na vysluni inteligencni vrstvy svetoveho obyvatelstva od dob podvodu Rothchildu pri napoleonskych valkach a z do dneska.

15998

Příspěvků: 69

29.06. 03:06 Vladimir Dwora - Kanada  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
29.06. 13:16 kubik  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr
29.06. 14:18 malvarika  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
29.06. 19:41 Mikin  RE: Zahranicˇneˇ-politická orientace Cˇeska: USA,
29.06. 22:07 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
30.06. 11:09 Kamil  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
30.06. 18:59  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
30.06. 23:42 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
30.06. 18:44 Jan Jansky  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 10:53 malvarika  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 15:56 Aja-vterka  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 18:54 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 22:09 Aja-vterka  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 18:35 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 01:45 Dan  Tykani
30.06. 23:50 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
29.06. 16:22 Lendys  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
29.06. 22:11 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
30.06. 23:06 bolo sinsaev  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr
29.06. 19:38 Jan Jansky  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 00:06 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 00:56 Jan Jansky  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 10:59 malvarika  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
02.07. 06:05 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
02.07. 21:49 Jan Jansky  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
03.07. 00:46 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
03.07. 12:10 Jan Jansky  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
04.07. 01:52 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr
04.07. 03:18 stefan  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
04.07. 07:15 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr
04.07. 14:30 stefan  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izr
04.07. 06:08 VPI  pane Jansky
04.02. 16:34 Dony  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
29.06. 03:37 Rado  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
29.06. 07:10 Tomas Marny  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
29.06. 08:29 Mikin  Zahranicˇneˇ-politická orientace Cˇeska: USA, Izra
29.06. 19:41 Jan Jansky  RE: Zahranicˇneˇ-politická orientace Cˇeska: USA, Izra
29.06. 21:22 Be(or not to..)  To je teď nějaká móda na Zvědavci
30.06. 00:37 mateji  RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci
30.06. 02:21 Zdenek  RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci
30.06. 13:37 mateji  RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci
01.07. 11:03 malvarika  RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci
01.07. 11:56 zdenek  RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci
01.07. 17:37 Mikin  RE: To je tedˇ neˇjaká móda na Zveˇdavci
03.07. 00:40 malvarika  RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci
01.07. 16:06 mateji  RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci
30.06. 18:20 Be  RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci
01.07. 05:05 Mikin  RE: To je tedˇ neˇjaká móda na Zveˇdavci
30.06. 06:04 stefan  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
30.06. 23:55 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 00:03 albert  Tak uz i BBC jsou naaaaazi
01.07. 05:28 mateji  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 09:18 Čech  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 10:58 Robert Nohejl  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 11:07 malvarika  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 11:09 malvarika  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 11:13 malvarika  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 14:03 mateji  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
01.07. 22:20 Graham Murt  RE: Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
02.07. 02:19 Robert Nohejl  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
02.07. 23:42 Frank Bousek  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael
03.07. 00:59 mateji  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
03.07. 13:33 Robert Nohejl  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
04.07. 03:30 stefan  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
04.07. 03:33 Robert Nohejl  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
05.07. 07:33 Robert Nohejl  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
05.07. 07:39 Robert Nohejl  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
05.07. 08:01 Robert Nohejl  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války
08.07. 03:59 Robert Nohejl  Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 438