Diskuze k článku

Otevírání bran do třetí světové války

Příspěvků 80

26.11.2014 0:24

Zplozenci válek

Meeer 78.?.?.?

Státisti z jedné strany se naoko škorpí se státisty z druhé strany, vzájemně se posilují a vyrodí zase nová státističata.
A vy jim v tý grotesce zdatně mediálně seKundujete, styďte se!

321973

26.11.2014 13:14

RE: Zplozenci válek

anonym 46.?.?.?

Reakce na 321973

aj ja mám ten pocit, že to je len divadlo pre masy nechápajúcich.
Nikto na Krym útočiť nebude, žiadna svetová vojna nebude. Je to len prechod k totálne riadenej a ovládanej svetovej spoločnosti.
Ak by náhodou aj vznikla nejaká vojna, tak to nebude vojna mezi štátmi, ale bankármi vyvolaný, bankármi riadený konflikt, ktorý bude mať jeden cieľ. Aby sa bankári dostali verejne k moci na celej planéte.
Neverím Putinovi, je to jeden z nich, len to dobre hrá na verejnosť. Ruská generalita nemusí vedieť a ani nevie, čo sa odohráva v hlave Putina, aké má skutočné ciele, ako sa dohodol s najvyšším velením planéty, s bankármi. Ruská generalita môže mať konflikt s americkou generalitou ale Putin nemusí byť v žiadnom konflikte, lebo hrá na inej úrovni
Alebo mi už šibe z konšpiračných teórií?
Poprosím o argumenty a kontraargumenty.
Pripustite túto možnosť a alebo ju podporte, alebo ju vyvracajte. Chcem vidieť vaše myslenie (prosím o vašu argumentáciu možných kontraverzií), aj vaše argumenty "pre aj proti".
Zoberte to ako mozgovo argumentačný tréning

322006

26.11.2014 15:02

RE: Zplozenci válek

Minor 78.?.?.?

Reakce na 322006

Pokud Vás to tak zajímá, tak jeden příklad:
21. října 2014 byla (už) OFICIÁLNĚ uzavřena smlouva o spolupráci tajných služeb Ruska a USA.

322014

26.11.2014 23:01

RE: Zplozenci válek

ascharad 85.?.?.?

Reakce na 322014

Máte zdroj? Mimochodem , Putin figuroval už před lety u zednářů na 35 místě, pak vše uslo, že vše je Velké divadlo a že spolupráce Spojených států a Ruska existuje je fakt, ale že by tajné služby? scénář je už ale stejně napsaný.

322054

27.11.2014 2:20

RE: Zplozenci válek

Inrim 78.?.?.?

Reakce na 322054

Tajné služby se vydávají za různé esoteriské spolky jako zednáři,atd. Někteří naverbovaní pak neví pro koho ve skutečnosti dělají.

322062

27.11.2014 20:05

RE: Zplozenci válek

Sibolet 194.?.?.?

Reakce na 322062

https://www.youtube.com/watch?v=FQNQEzsekHw

322105

27.11.2014 6:23

RE: Zplozenci válek

jacob 193.?.?.?

Reakce na 322014

Hitler taky uzavřel pakt se Stalinem. To není argument.

322065

27.11.2014 2:08

RE: Zplozenci válek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 322006

Presne tak. Vsechno je to jen divadylko pro LUUUUZU. I cely ten humbuk se Zemanem ( ktery jakoby nahle otocil o 180°, stejne jako - jeste nedavno neviditelna ruka trhu Klaus - a najednou rusky agent - se poseru smichy a vychechtam si druhou diru do prdele ). Vzdyt oba byli celych 25 let na pomyslnem vrcholu pyramidy - teda alespon lokalne, v protektoratu böhmen und mähren /teda pardon - bohemia & moravia/ a oba se podileli na rozkradeni a vytunelovani cele nasi zeme. Ted jenom proste zacali hrat jinou roli podle noveho scenare. Hodi luuze par ohlodanych kosti a s vysklebenym rypakem sleduji, jak se o ne uzitecni blbci porvou mezi sebou a budou si navzajem rozbijet palice. A poulicni hnupi jim to zerou i s navijakem. Cilem loutkovodicu je vzdy rozdelit luzry, aby si sli navzajem po krku, zatimco oni budou v bezpeci pocitat sve mnozici se korunky, euronky, dolarky, akcie, dluhopisy a kdo vi co jeste...Aji par vajec do kedlubny prejdou mlcenim ( Helmut Kohl - "otec" sjednoceni Nemecka jich taky schytal par do kokosu od dederonu, protoze jim nasliboval hory doly a oni sklidili bidu s nouzi a vytunelovany a rozkradeny vychod Nemecka. Vsechno slukli zapadaci a par jejich vychodnich pohunku). A o 50 roku driv Hitler a Stalin taky pekne sedeli v teplicku, zatimco na fronte probihala jatka a miliony vojclu mrzly a chcipaly na fronte. A za prdeli meli bandu fanatickych, psychopatickych politruku nebo esesaku, kteri je okamzite strileli, kdyby se jim nahodou nechtelo do boje proti (domelemu) nepriteli, ktereho navic vubec neznali. Stovky a tisice kilometru od svych domovu. To same napred na jedne a pak na druhe strane i v zazemi. Rozbombardovana a vypalena skoro cela Evropa. A drzte si klobouky, jedeme daaal. Cerni proti bilym, cerveni proti hnedym, sparta proti slavii, ciro proti viroze, sever proti jihu, vychod proti zapadu, verici proti nevericim, krestani proti muslimum, civilizace proti barbarum, demokrati proti teroristum, osa dobra proti ose zla..... Je mi z toho na bliti velebnosti. Takze serte na ty hlavouny lebo ti na vas na vsechny serou z vysoka. A uzivejte si zivota dokud to jde lebo nikdo nevi (pan buh mi to odpust), co bude zitra. Toz dobrou... [bliji] [bliji]

322061

27.11.2014 15:29

RE: Zplozenci válek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 322061

Jo este jsem zapomel, mladi proti starym, samice proti samcum, solviny proti kravatakum, levice proti pravici, homousi proti heteracum ..... to je nekonecny boogie...

322092

27.11.2014 18:07

RE: Zplozenci válek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 322092

Civilizace a kultura s inteligentními je schopná takřka všem dát kšíry aby nevypadli z kočárků, ale ne tak už s vychovanými a budulínky. Protože tam se fixují upírské tunelovody na život věčný a dogmata i fanatiků od mnohých k těm kteří mají jedinou potřebu a patrně jako vetešníci haraburdí v bejvácích a přeložených hnijících spíží nemoc mocných a dá se pochopit že trpí nedostatkem založením, tak proč by ostatní neměli stejně darebný život, no. [chechtot] V podstatě zjistili že vetešnictví je neuspokojuje protože už s toho mají smeťák tak s možnostmi berou ostatním možnost ve všech myslitelných aktivitách a bezesporu NWO idiotů kteří si nabalují svou kouličku jako hovniválové je jejich sen. [bliji]

322101

27.11.2014 11:23

RE: Zplozenci válek

ježkovy zraky 46.?.?.?

Reakce na 321973

to máme pěkně, dneska, zase...
proces „bananizace rozvědkou“ začal ve spojených státech po druhé světové válce, ale země bez jednotné náboženské koncepce nelze ovládnout tak rychle, je-li to vůbec možné… jenže už od první světové války žijeme ve zcela jiném světě, než který tu byl po celá staletí a rusko je od dob pádu monarchie něco jako banánová republika, kde je v hlavní roli rozvědka, která byla za tímto účelem vytvořena a nasazena;
rozvědka tu simuluje nervovou soustavu, což odpovída modelu, že „lidstvo“ je také „tělo“ (nevíte, kdo to lidem hlásá?) ;
kdybych chtěl ovládnout lidi, musel bych z nich vychovat subjekt „lid“ a „lidu“ vytvořit „mozek“ (inteligenci) a tomu mozku vnukávat nápady, které jsou pak skrze větve nervovového systému - informační síť (agentury) vtělovány do „lidu“ – tak potom můžu vytvářet „podněty k chování“;
a tak jako člověk je jednotka z párových orgánů, je i „lidstvo“ koncipováno „dvojitě“ dle dualistického konceptu;
roberts je součástí několika „think-tanků“ a často přispívá do konzervativních (tradicionalisticky laděných) médií, třeba „counterpunch“ (protiúder); zajímavé je, že tento typ náplně má i svou barevnou koncepci (červená, černá, bílá, viz hájkův „protiproud“); důležité se jeví, že prošel CSIS (centrum pro strategické a mezinárodní studie) http://csis.org/ ,což je instituce georgetownské univerzity, která mimo jiné dodává personál prakticky do všech vlád světa
jak to souvisí s putinem;
lidi okolo CATO institutu tvoří americké konzervativní křídlo (craig roberts i ron paul byli v reaganově týmu, stejně jako pat buchanan), a toto křídlo je spojeno se společností johna birche (kultovní oběť „studené války“); u zrodu této společnosti byl např. i chemický tajkůn koch, což je ovšem i kapitál získaný ze stalinova sovětského svazu z dob „výstavby socialismu“, tedy logicky v tom musí být i rozvědka, no a tato společnost se angažuje i v „přestavbě socialismu“ na „putinův kapitalismus“ hlavně mediálně - poskytuje témata západním altermédiím (populární proti-banksterská rétorika je víceméně z této dílny viz „prisonplanet - jak se takový koch může cítit ve vězení - odpovědi naleznete na stránkách alexe jonese a dalších); mimochodem u vzniku JBS byl i zakladatel georgetownské fakulty pro mezinárodní vztahy edmund walsh, co ponoukal senátora mccarthyho proti CIA při honičce na komunistické čarodějnice v USA, totiž JBS také říká, že bolševici vypochodovali z walstrýtu, což je pravda jen z části;

322084

27.11.2014 15:53

RE: Zplozenci válek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 322084

perfektní až na jednu maličkost
žádné "od první světové války" protože to co píšeš trvá mnohem déle a například car v rusku byl odstraněn protože nedokázal tyto změny prosadit rychleji
dále nesouhlasím s podsouváním toho že je to jistá budoucnost na to je to až příliš zřejmé a ti tzv. konzervativci jsou spíš vědomí diskreditátoři té věci a dostanou roli v posledním dějství bourání a borcení pokud jde o tzv. společnost a stát
a budoucnost bude zcela jiná jen podle hesla "bud s námi nebo vůbec ne" (proto jsou a byly programově likvidovány jakékoli nekontrolované alternativy) pokud jde o ty které zde neustále odkrýváš dekonspiruješ [mrknutí jedním okem]

322094

27.11.2014 18:04

RE: Zplozenci válek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 322094

"císařové" museli jít, rychlí nebo pomalí, to je jedno
kupříkladu v japonské ústavě se píše: „Císař je symbol státu a jednoty národa, odvozuje svou moc a postavení od vůle národa, v němž tkví nezávislá moc“
to není císař, to je občan v kravatě...
císař je otec, král králů a pán pánů, boží syn a zástupce boha na zemi, jeho vůle je vůle boží
tedy car by to mohl urychlit jedině svým rychlejším odchodem ze scény [mrknutí jedním okem]

322100

27.11.2014 11:25

RE: Zplozenci válek

ježkovy zraky 46.?.?.?

Reakce na 321973

zajímavé je, že pro „šokovku“ (špinavá práce) byl vytvořeným ekonomistický tým s názvem „harvardská investiční společnost“ (lidé s okatě židovským koloritem) která „radila“ čubajsově klice, co má dělat; po nástupu putina do čela ruska byl tento „fond“ v US rozpuštěn a pranýřován za svá „evidentní pochybení při transformaci“; tuto „harvardskou“ skupinu angažovalo sobčakovo petrohradské křídlo, které také vytvořilo prakticky veškerý právní rámec pro fungování dnešního ruska; osobními asistenty sobčaka byli od počátku (1989) putin i medveděv, oni také zajistili fungování tzv. „jelcinovi rodiny“, proto také jelcin jistil putina do všech funkcí; v momentě, kdy se putin dostal do čela „z popela zrozeného státu“, otevřely se ze západu finanční brány „oligarchům“ (jen nezbytná kapitalistická stafáž) a putin mohl z ponorky, stihačky, křižníku, koně, losa, soba a medvěda sledovat, jak se během několika měsíců ruská ekonomika zvedla ze dna o desítky % (včetně drobného sektoru)... vše bylo ready a mýtus putin byl odstartován (agent tříska šokovou terapii pro klause převzal z týchž zdrojů, včetně plánovaných tunelů) a pokud by putin přestal sloužit, bude odstraněn těmi, co ho udělali
politika a divadlo spolu dost souvisí a vypadávat z role je obtížné, ne-li nemožné
spiknutí? jasně a ještě větší a hroznější než jsme čekali, bez spoluúčasti masy hovad totiž nefunguje
zvláště komicky působí, jak se za putina berou bolševicky naladění diskutéři, což je ale možná spíše k pláči

322085

27.11.2014 19:33

RE: Zplozenci válek

Jirkap 195.?.?.?

Reakce na 322085

No a?Devadesátdevět procent lidí vám řekne "NO A ?"Rozebíráme tu malichernosti.Budeme se mít hůř?O co přijdu já a moje děti?Alespoň už nebudou žádné války,protože budeme všichni na té správné straně.Kdo bude držet hubu a krok,tak mu nebude chybět nic.Co ztratím já?Nebudu moci hákovat 12 hodin denně v noci,o víkendech?Každý by se spíše měl radovat.Není to můj názor.Je to názor většiny.Něco pravdy na něm ale je.Mělo by nám být u prdele to,že někde umírají nějací Ivani,nebo cigoši v Sýrii.Zajímá mě kolik stojí bůček a pívo.

322104

28.11.2014 19:01

RE: Zplozenci válek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 322085

Mýtus Putin není mýtus ale pravda.. A vy nemáte pravdu, Putin není člověkem, dosazeným západem, aby jim byl po vůli.. To je demagogie.. Putin se jim neplánovaně vymkl z rukou a jde PROTI Západu - jeho cílem je osvobodit Rusko a jiné země z pod finačního otroctví USA (dolaru) a vytvořit nový, spravedlivý, multipolární svět, kdy si země budou rovny.
Pokud to nechápete, tak pana Putina nešpiňte a tady nelžete..
A váš pláč není upřímný.. [cool]

322171

1.12.2014 8:01

RE: Zplozenci válek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 322171

zapoměl jsi dodat "heil putin"; tak snad jen to, že pomocí demagogie se vládne, je to nezbytná součást politiky, to je to, o čem tu píšu, demagogové strhávají veřejné mínění na svou stranu ve prospěch vlády bez ohledu na to, co se za jejich slovy skrývá, takže co píšu je spíš "o demagogii"; taky tu nejsem v roli, kdy by mělo smysl být demagog

322396

3.12.2014 10:26

Svěřeno roli Demagoga jste zvládnul za 1!

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 322396

Svobodný a naprosto objektivní a nezávislý tisk anglosaského světa nemůže unést, že svět má osobnost, která vládne chytře, bez použití humanitárního bombardování a bez střel s plochou dráhou letu. To se nepromíjí. Pokud někdo šíří zášť nejen k lidem s jinými názory, to jako Vy, ale i k celým národnostním etnikům, pak by v žádném případě neměl hořekovat nad tím, že se může sám stát terčem nesouhlasu někoho jiného. Např. jeho dlouhodobé neutuchající štvaní proti prezidentu Putinovi hraničí s paranoidní posedlostí až fanatismem (ovšem ten je, jak známo, stejně jen příznakem potlačené pochybnosti). V současné době se skutečná demokracie přestěhovala do Ruska a v Americe a na Západě už téměř žádná není. Zdá se vám to paradoxní? Můžete se však vsadit, že tomu tak je. Obviňovat Putina z jeho minulosti v KGB a nezmínit přitom minulost George Herberta Walkera Bushe v CIA je prostě směšné. Putin ze svých zkušeností vytěžil to nejlepší. Dokázal reformovat Rusko, vzkřísil jeho zašlou slávu, která byla během sovětské éry potlačována. Zkrátka a dobře, přivedl skomírající zemi zpět k životu! Napravil bývalé omyly a i s až vášnivým puntičkářstvím je napravuje i nadále. K Vaší lítosti [smích]

322588

3.12.2014 10:47

RE: Svěřeno roli Demagoga jste zvládnul za 1!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 322588

musíš číst to, s čím tu chceš polemizovat, pak bys pochopil, že to, co tě tak pohoršuje, je součástí hry, včetně "obviňování putina";
pohoršení proti pohoršeným jsou žádoucí efekt, který drží systém v chodu, bez ohledu na faktickou cenu toho, co ta média vytrubují;
putinův ekonomický zázrak je narychlo vyrobený konstrukt (vymyšlený na západě), což ale taky znamená, že třetina ekonomiky je závislá na moskvě (více jak 1/3 hdp je generováno tam), což je varující disproporce, stejně varující je narůstání sociání nerovnosti, která je daleko ostřejší než na západě, katastrofální porodnost rusů a co trápí kreml nejvíce, je daleko vyšší tempo islamizace země, než v zemích na západ... možná tě taky překvapí, že první kdo vyslovil "válka proti teroru" nebyl bush, ale nějaký ten měsíc před ním to použil putin;
k mé lítosti je to, že stav v rusku a jeho perspektivy neodpovídají dojmu, který se snaží šířit altermedia, naopak, problémy pod povrchem rostou a aby nepřerostly v nekontrolovatelnej marast, přichází na pomoc studená válka, která má probudit budovatelský entuziasmus ve skomírajících duších dobytčat;

322589

3.12.2014 11:18

RE: Svěřeno roli Demagoga jste zvládnul za 1!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 322588

>Obviňovat Putina z jeho minulosti v KGB a nezmínit přitom minulost George Herberta Walkera Bushe v CIA je prostě směšné.
Na základě lidí, jako jste vy, co se neobejdou bez führera, vznikají ty nejtužší politické systémy, zřejmě budete v první řadě s klackem v ruce proti těm, kterým nebude vonět putináda.

322592

26.11.2014 1:09

strategický postoj ruska...

simonx 93.?.?.?

Na ytb je záznam z nedávného (tuším první týden listopadu) vystoupení V.V.Žirinovského z Moskevské univerzity ke studentům. Překvapilo mě, jak ruští mladí lidé nesmírně spontánně na přednášku, která se nesla vysloveně ve stranicko-politickém duchu, reagují. A mj. i to, že to takto vedené vedení univerzity povolilo. Stranická agitka jako řemen, ale zábavně vedená a se značným historicko-politickým přesahem. Ale k věci - nepřekvapil mě racionální postoj řečníka, který se proti velmi zdrženlivému postoji Kremlu dosti vymezil. Samozřejmě - něco jiného je akademická žvanírna, něco jiného reálná politická odpovědnost s možnými fatálními dopady. Jen doufám, že ona mobilizace "jdou po nás" jim opravdu vydrží, protože po nich skutečně jdou a nejen ti z venčí. Ale závidím jim minimálně to, že oni ještě mají naději, až vykopou kreatůry jako jsou Kudrin, Čubajs, Uljukajev a spol. My jsme se té naděje vzdali příliš snadno. A teď (jako vždy) čekáme, až k nám vír události doleze z venčí...

321975

26.11.2014 1:21

RE: strategický postoj ruska...

dub 89.?.?.?

Reakce na 321975

rusové jsou zmobilizovaní již minimálně dva roky (a to doslova)...

321976

26.11.2014 11:47

RE: strategický postoj ruska...

ascharad 85.?.?.?

Reakce na 321976

Stalin nevěřil do 22. června 1941 že je Germán štvaný sionistou napadne, Rusové tu samou chybu neudělají, Adolf byl šílený, NATO má s USA krvavou pěnu u huby a vůbec se tím netají.

322001

26.11.2014 2:19

RE: strategický postoj ruska...

Vitis labrusca 95.?.?.?

Reakce na 321975

Či vedenie povolilo? Akože by to malo prebehnúť? Zamestnanci, čo nie sú vlastníkmi a ničím sa nepodieľajú na financovaní školy by mali rozhodnúť koho pozvať? Nie sú v súkromí svojej obývačky, aby vyhadzovali tých, čo sa im starajú o živobytie. Apolitická škola, apolitické úrady, apolitické súdy by sa mnohým zažiadalo, ale nebyť etatistického donucovania a vyberaného výpalného, tak by stratili aj svoju lukratívnu pozíciu. Minimálne by sa jednalo o neslušnosť, ale presnejšie veľkú trúfalosť ak by sa zanedbateľní učiteľskí pešiaci povyšovali na majiteľov štátu a zakazovali prístup v okruhu kde sú len dočasnými zamestnancami.

321977

26.11.2014 3:11

Pochod netrpělivých.

Martin Hofer 90.?.?.?

Dr. Roberts správně chápe politiku Washingtonu, ale tu chápe i Moskva. Kreml si dobře uvědomuje, že střet západní a ruské civilizace tu není první den. Je to proces probíhající staletí. Při zjednodušeném chápání problému lze říci, že Západ potřebuje depopulisované a rozkouskované Rusko jako plankton pro živení západní civilizace. Pravá podstata ovšem spočívá ve snaze zničit alternativní civilizační koncepci. Je potřeba si uvědomit, že okno k uskutečnění tohoto záměru se uzavřelo v devadesátých letech, kdy se to málem povedlo. Dnes již posuny na globální šachovnici tuto možnost definitivně vylučují. Zoufalé kroky z řetězu utržené lokální elity v District of Criminals jsou anachronické. Mohou ještě přinést hodně utrpení a nestability, ale nejsou schopny zvrátit probíhající objektivní globální procesy.
A tak se Dr. Paul Craig Roberts tímto nechtěně přidává k hlasům různých Duginů a Žirinovských jejihž netrpělivost poškozuje politiku Kremlu. Žirinovského nabídka Putinovi na Krymu myslím dost vyjasnila pohled na okruh "Rasputinovských vlastenců." V podstatě se dala přeložit takto: Pracuj pro mé globální pány a budeš doživotním carem. Putin řekl ne.
Kreml si dobře uvědomuje, že kontinuita ruské civilizace má vyšší prioritu, než záchrana části ruské populace na UA, která si navíc za mnohé může sama. A vojsk pochodujících na Krym bych se nebál. Dřív se to v Kyjevě serve. Moskva nové republiky neuzná ani neveme pod křídla. Bude pokračovat v jejich podpoře, ale potřebuje UA v celku. Třeba hladovou a spálenou. A všichni netrpěliví, volající po okamžitých řešeních jen přivolávají jadernou výměnu. A nejen to. Stávají se silou, která napomáhá těm, kteří chtějí destabilizaci Ruska a výměnu režimu. Dnes k nim řadím i Strelkova.

321978

26.11.2014 8:15

RE: Pochod netrpělivých.

Dušan123 217.?.?.?

Reakce na 321978

Súhlasím hlavne s

"alternativní civilizační koncepci"

Jediný skutočný cieľ je rozbitie tejto koncepcie (aj keď "príjemné" parazitické dôsledky sú výrazom "efektivity" neľudí).


S jedným ale nesúhlasím.

"Dr. Paul Craig Roberts týmto nechtěně přidává k hlasům"

Robets bude pravdepodobne nový Kissinger ktorý vie "vo co go" (čítaj "Je zasvätený do plánov rádoby globálnej vlády, ktorá stvorila protiľudskú koncepciu" ) .

321988

26.11.2014 9:29

RE: Pochod netrpělivých.

Martin Hofer 90.?.?.?

Reakce na 321988

O jeho zasvěcenosti nepochybuji, ale nemyslím, že je ve hře. Spíš ho opravdu mohu považovat za důchodce, který si může na stará kolena dovolit psát "pravdu..."
Mimochodem dr. Kissinger přišel s dalším varováním. Naše milé žrectvo je zřejmě v módu paniky. Ten palácový převrat bonapartistů v D.C. znamená, že Obama je ze zahraniční politiky out jako garant dohod. Dost jsem v poslední době přemýšlel o tom, že kurátoři nelidské koncepce se snadno mohou dostat do situace, kdy se jim zcela vzbouří obslužní bioroboti. Když se dva perou... Dobrá příležitost k zavedení té lidské.

321993

26.11.2014 20:16

RE: Pochod netrpělivých.

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 321978

Je pravdou, že se Rusko úzkostlivě vyhýbá krokům, jenž by mohly vést k přímé konfrontaci s NATO. Je též pravdou, že tím jen povzbuzují USA k další eskalaci. USA+EU snahu Putina o zklidnění situace chápou jen jako projev slabosti, což jeho podivný postoj k Novorusku také signalizuje. Samozřejmě USA chtějí zničit Rusko nejlépe rukama Ukrajiny a evropanů v NATO. Zatím se jim to maximálně daří a euromajdan byl jejich velkým vítězstvím. Za doslova pár šupů rozpoutat krvavou trvalou válku mezi Rusy a Ukrajinci (vlastně také Rusy) přímo na ruské hranici a jako bonus navíc střet ekonomických sankcí mezi Ruskem a EU, no, kdo by to nebral. Je to triumf USA, největší od podařeného rozvalu SSSR v r.91.
Na druhé straně nás dějiny učí, že ústupky tomu, kdo je nás odhodlán zničit jen vždy urychlí přerod konfliktu do plnokrevné války. To na své kůži pocítili Rusové jen za poslední dvě století minimálně 4x. Kdo si ze školy pamatuje alespoň základní fakta z ruských dějin ví, o čem je řeč.
V současné době by rozhodná a masivní podpora opolčenců, vstup ruských mírotvorců a odklizení kyjevské chunty, nastolení proruské vlády a vytvoření Novoruska na celém pravobřeží Dněpru bylo rozumným řešením. Nevedlo by to bezprostředně k rozpoutání horké války s NATO. Naopak Evropa by schlípla jak mokrý hadr. Západ by jen zvýšil verbální hysterii. Hlavně Poláci a Baltové. Na to je účinným lékem přiškrcení dodávek energet.surovin. A USA, až se přesvědčí o reálné neochotě Evropanů válčit, zacouvají také. Jakýkoli důrazný, byť i vojenský zákrok Rusů sníží bojechtivost Západu. Naopak pokračující pasivita Ruska povede v první fázi k potlačení opolčenců a následně napadení Krymu ukrajinsko-polskou soldateskou a žoldáky. A pokud nebude odveta Rusů extrémně tvrdá a ihned úspěšná, přidá se celé NATO a domácí 5.kolona oligarchů, Tatarů, islamistů atd,atd. Své si možná ukousne i Čína. A to potom Putin ani Rusko neustojí ani náhodou.

322042

26.11.2014 22:00

RE: Pochod netrpělivých.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 322042

Bohužel s vámi musím souhlasit.

322049

26.11.2014 22:06

RE: Pochod netrpělivých.

Martin Hofer 90.?.?.?

Reakce na 322042

Já tomuto pohledu rozumím. Ale myslím, že je ještě čas. Problém spočívá v tom, že Ukrajina je ruský civilizační prostor. Ruský zásah by vyvolal nenapravitelné škody ve vztazích "Rusů" s "Rusy." Zombifikace ukrajinské společnosti způsobená Majdanem pomalu ustupuje. Je jen otázka času, kdy zima, hlad a válka vyvolá vzpomínku, že za Moskalů bylo lépe. (kolikrát už se to dělo...) Moderní válka probíhá především v ekonomické a (dez)In-formační rovině. Počkejme až Ukrajinci sami požádají Rusko o pomoc. V této chvíli chrání Kreml svou zdrženlivostí zadek všem. Především americké kolonii jménem EU. Počkejme také na ještě větší změnu veřejného mínění v EU, které amatérská, štvavá kampaň nahání na ruskou stranu. Merkelovou možná Američané vydírají špinavým prádlem, které na ní mají, ale i ona nakonec díky tlakům průmyslové lobby a veřejnosti bude muset odstoupit nebo otočit. Rusové hrají o čas a zejména v ekonomické sféře si ve válce nevedou až tak špatně. Poslední info je smlouva s Tureckem o vzájemném obchodu v národních měnách. Už teď je možné říci, že toaletní papír jmenem Federal Reserve Notes nepřežije rok 2016. Mluvím-li o trpělivosti, nemám v žádném případě na mysli nekonečnou trpělivost.
Jinak jste nakousl zajímavé téma. Není prostor, to je na knihu, tak jen naznačím. Týká se to poslední války. S těmi ústupky to není tak jednoznačné. Problém spočívá v tom, že veškeří Stalinovi životopisci byli jeho nepřátelé. Včetně Bronsteina. Ti, co tvořili kult osobnosti jej potom nadšeně kritizovali. (stejně tak se jednou zachová Kavárna k Václavovi Havlovi až ucítí čas na převlékání kabátů - stejná sorta - Trockisté)
Západní historici rádi přebrali pohled Stalinových travičů. Hodilo se to do propagandistického krámu. A tak se učebnice shodují. Tehdejší i dnešní totalita přinesla stejný obraz. Pravdou ale zůstává, že celá slavná blesková válka byla asi tak věrohodná jako třídolarová bankovka. Hitler měl velmi silnou pátou kolonu v celé Evropě. Stejně tak v Rusku. Těžko se spoléhat na generální štáb, který úmyslně ztrácí pozice a každým okamžikem očekává státní převrat. Kdokoli řídil nějakou firmu potvrdí, že něco jako absolutní vládnutí neexistuje. Otočíte-li koncepci o 180 stupňů, bude sabotována zdola protože půjdete proti zajetým stereotypům. A nutné personální změny potřebují čas. A tak vznikaly i podivné smlouvy a ústupky. Dnes je situace docela obdobná. Dokonce by se dalo říci, že největší rizika Ruska spočívají ve zvládnutí vnitřní situace.

322050

26.11.2014 23:15

RE: Pochod netrpělivých.

xxxJirka 82.?.?.?

Reakce na 322042

Podle mě se mýlíte.
Jediný způsob, jak zničit Rusko, je zevnitř. Otevřená válka proti Rusku nemůže nikomu nic přinést. Myslím, že v tomhle si je Rusko jisté a má proč! Pokud by Poláci a Baltové skutečně napadli Rusko, budou prostě vymazáni. Navíc jsou součástí NATO, což by automaticky znamenalo světovou válku. Zničení životního prostředí. Oni jsou chamtiví, ne blbí. Prostě jste zaspal dobu. Dnes již otevřená válka s takovou mocností není možná.
Ale tady jde o něco jiného. Jde o veřejné mínění. Hraje se o podporu lidí jak v Rusku, tak v Evropě. Neboli, ta válka je o úroveň výš.
Protože kdo bude mít podporu lidí, ten vyhraje. Proto je tak důležitý ekonomický aspekt celé věci. Bohužel, to je stále velmi silný argument v rozhodování obyčejného člověka.

322055

26.11.2014 23:32

RE: Pochod netrpělivých.

intection 178.?.?.?

Reakce na 322042

Ruská ľudská koncepcia globalizácie je už nezastaviteľná. Česko a Slovensko čaká v blizkej dobe "prebudenie" formou lavíny. Čo sa týka vojny, Rusko presne pozná slabiny konkurentov, viď sankcie. Vojenský úder by bol podobný. Ruské vedenie je plne obrátené k bohu, skutočnému, nie biblickému. Prezieravosť a intuícia je na ich strane. Pozn. Kto si dal vlastný gól umele zníženými cenami ropy? A tých konkrétnych nezdarov globalizátorov je viacej.

322057

27.11.2014 7:24

RE: Pochod netrpělivých.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 322057

Ruské vedenie sa prikláňa(ak sa možno vobec vyjadriť v kolektívnom zmysle)k Isusu Christu, aspoň čo do manifestácie ikon vo vládnych zariadeniach, ktorý je exkluzívnym zobrazením BIBLICKÉHO Boho-človeka.
Nemúťte vodu svojím pseudo-všeslovanským zavádzaním.

322068

27.11.2014 7:36

RE: Pochod netrpělivých.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 322042

Ja myslim ze Putin to ustoji. Jaderny zbrane Ruska maj svy cile a jestli k tomu dojde ....

322069

26.11.2014 5:10

Si myslím, že Rusi chápu...

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Myslím si, že Rusi už dávno pochopili, že USA nemajú záujem dosiahnuť na Ukrajine a v Novorossii mier a cieľavedome podporujú vzájomné vyvražďovanie sa ľudí, ale čakajú, kým to pochopí aj zvyšok sveta.

321981

26.11.2014 5:25

Souhlasím s autorem, že kráčíme vstříc katastrofě....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Tento fakt je jen velice těžko uvěřitelný, mimo jiné i proto, že je většinově spojován se zničením civilizace zjednodušenými počty: tolik a tolik jaderných hlavic rovná se konečná pro lidstvo.
Ale tak to není.
Autor nepřipouští, ať úmyslně či nikoli, že ruská generalita nepodceňuje vůbec nic a především nedůvěřuje nikomu. Natož EU či USA. Jejich jaderná triáda, stejně jako na straně USA, je v permanentní pohotovosti.
Připojením Novoruska si nepomůžou - vemte v úvahu, že přestože je Krym už fakticky ruským územím, UA si ho hodlá opět vojensky připojit. Alespoň tím hrozí. Z toho plyne jediné - jediným řešením jak může přežít se jeví utnout zmiji hlavu. Důsledky by byly pro celý svět strašlivé.
Nicméně věříte někdo, že své ohromné území se vším všudy někomu vydá bez boje? Že bude bojovat konvečními zbraněmi, v nichž nemá šanci?
Kdyby byla USA žena, řekl bych, že ji už omrzelo žít.

321982

28.11.2014 1:35

RE: Souhlasím s autorem, že kráčíme vstříc katastrofě....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 321982

> Že bude bojovat konvečními zbraněmi, v nichž nemá šanci?

Proč by Putin neměl šanci bránit RF konvenčně? Když se přihlédne k výsledkům NATO v Afghánistánu, kde stojí proti pasákům koz, tak na tom obrovském prostoru RF se NATO při nutném přečíslení rozplyne jak pára nad hrncem, přičemž protivníkem mu nebudou pasáci koz. Ona si ale EU zatraceně rozmyslí něco si proti RF začít s NATO. V EU je na pětníku nahňahňáno neúrekom jaderných min v podobě elektráren. Kolem Černobylu je dodnes 30 km neobývatelných a takových Černobylů by mohly být v EU hnedle tucty, když některý z reaktorů navštíví konvenční "vakuová" hlavice. Ony totiž pak přestanou být pod kontrolou i ty ostatní reaktory v zamořené zóně a domino se začne kácet.

322116

26.11.2014 6:33

Ukrajina a vstup do NATO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Ukrajina ma veskerou vyzbroj ruskou. V pripade vstupu do NATO by asi bylo zapotrebi vyzbroj vymenit za zapadni (americkou). Ma Ukrajina na to prostredky? Pokud ne, je pravdepodobne, ze se muze dostat pod krovky NATO?

321984

26.11.2014 7:01

Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.

gippius 88.?.?.?

Je to "vazalství, nebo válka". USA předpokládají, byť se značnou mírou rizika, že to bude nakonec ta první varianta. A že tomu pomohou sankce, kurz ropy a s tím související převrat, odstranění současné ruské vlády a rejelcinizace .
A proč se do této sviňárny tolik angažuje Evropa? Protože musí! Je nutno připomenout, že Evropa, ani USA si ve skutečnosti nevládnou, vládnou místní / a nadnárodní/ korporace. A korporace vidí v porážce Ruska další své /velké/ vítězství a /velké/ příležitosti. Proto se musí Merkelová, Hollande a spol. tak snažit. Není to samozřejmě v zájmu jejich zemí, je to v zájmu korporací, které je úkolují, stejně jako úkolují třeba Obamu. Národní státy ve většině západních zemí, to jsou dnes slabí páni. Nevedou je vůdci, ale služebníci.

321985

26.11.2014 8:04

RE: Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 321985

Nejen korporace vládnou Západu, ale především největší banky a jejich skuteční vlastníci nebo ti, kteří je ovládají. Nitky se sbíhají k několika starým bankéřským klanům, které ovládají jak korporace, tak i prezidenty, ministry, poslance, senátory,média,nadnárodní organizace (MMF,WB,OSN),své četné think tanky atd.To jsou ti skutečně nejmocnější,kteří řídí chod světa z pološera výlučně ku svému prospěchu. Vlastní a ovládají mnoho,nyní chtějí všechno. Lidé jsou pro ně jen otroci nebo dokonce švábi, kterých je zbytečně a nebezpečně moc.Války pod falešnou vlajkou a patogeny vzniklé genovými manipulacemi v tajných laboratořích by to rychle vyřešily. Problémem jsou hlavně ruské jaderné zbraně schopné zasáhnout Západ. Rusko s Putinem je nyní největší překážkou pro jejich cíle, Čína přijde na řadu potom. Ostatní země pro ně nejsou soupeři.Buď je již ovládají nebo to pro bankéře a korporátníky nebude příliš velký problém.Největším nebezpečím pro ně je ale probuzení lidstva z apatie a beznaděje,z nekonečných mediálních lží a bezbřehého konzumu na dluh.Proto tak spěchají.

321987

26.11.2014 12:24

RE: Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.

gippius 88.?.?.?

Reakce na 321987

Je to tak. Ty bubliny nepůjde dělat donekonečna, pády měn by lidi zcela s určitostí probraly. Proto reální vládcové chtějí co nejdřív maximálně znehodnotit ekonomiku svého nejvýznamnějšího a nejnebezpečnějšího oponenta a poslat "ty své" lidi v Rusku do ulic, tak, aby zafungoval majdanský scénář. Zatím to nejde, ale kdoví, jak to tam bude vypadat za rok za dva. Mezitím /kéž by/ to ale může začít pořádně docvakávat lidem zde, ve svobodné a demokratické "transatlantické[smích]" oblasti pravdy a lásky. To je poslední zbývající naděje na zachování svobody člověka. Jestli ale padne Rusko, je globální orwellizace jistá. Rusku jde nyní o existenci, ale nám ostatním vlastně také. Základní pohonnou hmotou tohoto systému je strach - a mají ho i ti, co skutečně vládnou. A ti ho mají možná nejvíc, protože mohou ztratit nejvíc a kamsi nekonečně hluboko dolů do neznáma se nechce nikomu.

322002

26.11.2014 16:39

RE: Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 322002

odpovídám na 321985, 321987 a 322002.
Souhlas: jasně stručně a srozumitelně.

Problém tady nás je, jak tyhle a podobné myšlenky a podobná stanoviska sdělit co nejvíce lidem.
Problém drobný, ale zásadní. A přitom se nepodbízet, nepřemlouvat, nevnucovat, neintelektualizovat, atd., atd.
Víte co myslím.

To že pár lidí ví, je výborný.
To že jenom pár lidí ví, je zoufalý.

Ahoj.

322017

26.11.2014 23:15

RE: Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.

gippius 88.?.?.?

Reakce na 322017

Popasovat se se svým strachem je titánský úkol. Popasovat se se strachem ostatních je nemožné. Neznám člověka, co moc dobře ví, v čem žije. Znám jich pár, co tuší. Ale ti ostatní nejsou schopní nic pochopit. Není to tak, že by byli hloupí, mnozí z nich jsou jistě inteligentnější, než já, osobně se považuji spíš za nedůvtipného a mám pro to mnoho důvodů. Ale intelekt je věc velmi variabilní a ošidná a může se zaměřit na kdeco. Ono to tak byl vždycky. Bohužel.
Ahoj.

322056

26.11.2014 8:17

USA si neváží lidského života a vůbec ne již Slovanů

Saša 24.?.?.?

USA si neváží lidského života vlastních občanů a natož jiných národů. Dnes od 15ti hodin před vyslanectvím USA v ulici Tržistě, v Praze 1 bude manifestace proti vměšování USA do české politiky. Je to rovněž příležitost protestovat proti rasizmu.

Tisíce Kanaďanů protestovalo před zastupitelskými úřady Spojeých států ve spojitosti s událostmi v americkém Ferguson. To si ještě ty dobré duše neuvědomují, že policie usmrtí někde v Severní Americe nějakého člověka prakticky denně. O víkendu 12ti letého na hřišti.

V New Yorku otce 2 dětí. Policista není nikdy potrestán, naopak dostane extra placenou dovolenou.

321989

26.11.2014 9:07

Tak je to jasne:Kiev General Reveals Jews Control Ukraine - Vid

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdo, neveri,at tam bezi:https://www.youtube.com/watch?v=naoe8KF_3Kw
Pro mnoho lidi to neni zadne prekvapeni,jedin e,kdyby tomu bylo naopak,to by bylo prekvapeni.Takze ,od konc edruhe svetove valky,jez byla uspesne v poslednich dluzich splacena ,nekterym lidem zacin az nekolika roku miru svrbet,,,vsak,vite co?
War Is a Racket - Wikipedia, the free encyclopedia en.wikipedia.org/wiki/War_Is_a_RacketWar Is a Racket is the title of two works, a speech and a booklet, by retired United
States Marine Corps Major General and two time Medal of Honor recipient ...

Jenom pripominku,ze pan general prohlidl dosti pozde,na to,ze se stal generalem je obdivuhodne,ze jeste vubec prohlidnul,nebo to bylo uz tim ,ze odchodem do penze ,uz ztratil svuj vliv a tim se stal pro elitu uz nepotrebnym.
Je to jako s reckym rejdarem Onassisem,jeho tankove lode plavicise skrz valecne pasmo nikdy nebyly napadeny ani z jedne a nebo druh estrany,proste ,olej byl jak pro nepritele ,tak pro pritele ,spojence,proste ,obchod je obchod,ze ano?
The Onassis Bloodline www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/onassis.htmJackie Bouvier Kennedy Onassis-Her father was a member of the Society of ...
Stavros went into shipping and after W.W. II broke out, left Greece to avoid .....
never once touched Aristotles' ships although they sailed through war zones. ...
Kefauver was poisoned so that he had a secret poison induced “heart attack” on
Aug.
Navic,v mafianskem boji,porazeneho zena, se automaticky stava majetkem viteze.
The Gemstone Files - The Forbidden Knowledge www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/gemstone_files.htmMay 1, 1975 ... Onassis was to ship booze directly into Boston for Joseph Kennedy. ... 1941-
1945: World War II; very profitable for Onassis, Rockefeller, Kennedy's, .... in rat
poison), and had a sodium-morphate-induced "heart attack" on the Senate floor.
..... The U.S. Senate, who never said a word about Teddy's (required ...
13 BLOODLINES OF THE ILLUMINATI — THE ONASSIS BLOODLINE www.lovethetruth.com/books/13_bloodlines/onassis.htmJackie Bouvier Kennedy Onassis-Her father was a member of the Society of ...
Stavros went into shipping and after W.W. II broke out, left Greece to avoid .....
never once touched Aristotles' ships although they sailed through war zones. ...
Kefauver was poisoned so that he had a secret poison induced “heart attack” on
Aug.

321991

26.11.2014 11:08

Stratégové, konspirativci probuďte se!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Roberts je jen stará škola. Navíc poradce prezidentů, kteří ani nevědí komu slouží, ba mnohdy ani tragicky neumí uhodnout co si "vrchnost" přeje. Na to mají ty poradce, to je ale těžká věštírna. A potom má ten americký slovník: válka, útok, konflikt, požadavky, připojení, ultimátum.
No a pak se diví jasné a srozumitelné zprávě: "Představitel ruského ministerstva zahraničí nezodpovědné rozhodnutí Washingtonu dodat zbraně Kyjevu odsoudil jako porušení dohod, které učinilo politické řešení konfliktu méně pravděpodobným."
To je možno brát jako takové škádlení. Válka byla přerušena v nevhodném okamžiku, kotle byly připravené, ale nebylo náležitě přiloženo.
Škoda každého zbytečně zmarněného života, ale s některými by mohl být v míru problém pro obě strany. Tak se třeba hledá společné řešení. Nejdřív přeskupit ty životy, vydat rozkazy jasné a nekompromisní! A zatopit pod kotly, třeba ve dne, když už dostanou to "noční vidění"...taková krátká válčička, a potom už zase jen obchody... dohody, ale hlavně mír snad opravdový. A doufat, že se podaří naroubovat na mezinárodní vztahy i duchovní rozměr a že síla peněz nepromění Rusko v nový Kasínostán. Toto je dnes mnohem důležitější, než připojovat nová území...to ta "Zemanova" finlandizace Ukrajiny by byla určitě lepší.

321998

26.11.2014 14:02

RE: Stratégové, konspirativci probuďte se!

Jarek Bolek berkam01 (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 321998

Když něčemu nerozumíš, tak to nekomentuj. Jsi vrcholně trapný !!

322009

26.11.2014 17:49

RE: Stratégové, konspirativci probuďte se!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 322009

Vážený příteli, chtěl jsem jen naznačit i jiné možnosti než je Robertsovo strašení nepřipraveností Ruska. On snad ani netuší skutečný poměr sil dnes. Ale třeba takový Breedlove, ten o tom bude vědět určitě více, zrovna dnes už připravuje alibi pro budoucí porážku tím, že rozhlašuje do světa: Rusko je na Ukrajině páteří separatistů.
Ale, že Vám to stálo za tu registraci, kvůli takovému krátkému štěku (stranický příkaz?). Pořád ale můžete předvést to správné komentování, to se tady smí. Komentuji občas ve zdejším prostoru už více než deset let, ale registraci jsem k tomu nepotřeboval dodnes. [mrknutí jedním okem]

322031

26.11.2014 18:25

RE: Stratégové, konspirativci probuďte se!

dub 89.?.?.?

Reakce na 321998

no u něj si už vůbec nejsem jistý, za koho kope, protože rusko vybízí k útoku neustále, prakticky v každém svém článku.

a je tedy nutno ptát se proč?

neb pozoruhodné je, že historicky (pomineme-li duchovní oblast) vždy prosral ten, kdo začal. a on to ví.

322035

26.11.2014 11:23

Když USA začne válku

Dunn 77.?.?.?

Myslím si, že konečně USA dostane strašně na držku a my ostatní také.Nikdo nebude vítězem, bude jen utrpení i pro šmejdy schované v bunkrech!

321999

26.11.2014 13:01

Článek krátký rozsahem,ale plně vystihuje situaci....,

Emil Robot 46.?.?.?

Roberts do těch šílenejch grázlů "vidí,jak do hubený kozy",zná je celý svůj život,takže nemusíme být na pochybách o tom čeho jsou schopni a co se jim motá v palicích.Koneckonců to vidíme i my každý den v různých částech světa...
Určitá zdrženlivost Ruska určitě není na škodu a je to spíš vekorysost vůči Evropě,aby si uvědomila,co v případě konfliktu jí to přinese a včas si to rozmyslela a předešla nejhoršímu.... USA bez Evropy,pokud ta odmítne,do té apokalypsy nepůjdou....nemají na to zdroje materiální ani lidské,zničit Rusko je jedna věc,ale zmocnit se ho je věc druhá...znamená to vojensky dobýt,obsadit a udržet a to je bez pomoci celé Evropy a hlavně zrady 5.kolony uvnitř nemožné....jestliže má Putin podporu 95%armády a 85% obyvatelstva,tak se může taky stát,že všichni ti Navalní,Kasparovové a Čubajsi půjdou na nucenou dovolenou někam daleko,kde je skoro celej rok zima a sebou si na krácení dlouhé chvíle vezmou třeba klasiku od Solženicina "Jeden den Ivana Denisoviče",nebo ještě líp "Souostroví Gulag"..... [velký smích]

322005

26.11.2014 13:45

A dnes si připomeňme

.lak 77.?.?.?

26.11. 2014 (Most do říše snů)
Šestadvacátého listopadu 1346 byl Karel IV. v Bonnu korunován králem Svaté říše římské. Ta tehdy zahrnovala Německé království, České království, Italské království, Burgundské království a stovky knížectví, vévodství, hrabství, svobodných říšských měst a jiných oblastí.
[chechtot]
Jinak vždy kapitalismus akceleruje zisky oligarchů válkami. A proč? Protože vše má pro ně hodnotu, jen lidé zápornou. A jsme na fundamentu proč se vše činí a na samotném základu principu volné soutěže která ve vrcholné formě kulturu a civilizaci nejen že nepotřebuje ale zcela budulínkům překáží. [překvapení] [mrknutí jedním okem]

322008

26.11.2014 14:39

hm - že vraj -

timur 85.?.?.?

Ruská vláda vsadila na to, že Evropa se probere a konflikt bude mírově vyřešen - hovorím s rusmi a aj s ukrajincami, odpoveď - nikto nechce na Ukrajine umierať za "vlasť" - a čaká sa na generála Zimu, a podplukovník Hlad to dokončí - a ako povedal Napoleon - hladní nepočúvajú, otázka - prispejete na pomoc hladujúcim ukrajincom???

322011

26.11.2014 14:39

Válka maže dluhy.

Kamil 90.?.?.?

Francie odmítá vydat Mistraly a připravuje se na pokuty a penále. Třeba se francouzský prezident domnívá, že nebude muset žádné náhrady platit ....

322012

26.11.2014 16:18

Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam

MoUdrostrak 90.?.?.?

Dnes uz vubec nejde totiz o NovoRossii. Nejde jiz ani o Ukrajinu.
Schyluje se k padu CELEHO Euro-atlantickeho radu. Puvodne Zapad v zoufalstvi a po steroidi forsazi Reaganismem a Thatcherismem koupil narychlo od Raissy Gorbatschov za zlatou kreditku CCCP i s celym vychodnim blokem. A chystal se na Namesti Tienanmen dorazit i Cinu.
Od te chvile vsak nastava osudovy zlom. Reci o tom, ze Clinton vyhral volby za "cinsky prachy" nebyly nahodne. Ani vraceni Hongkongu Cine v uctivem predklonu.
Urcite s postupem doby bude i odhaleno, KDE Vladimir Vladimirovich sehnal oporu kdyz prebiral vladu nad Ruskem, zaviral Khodorkhovskeho, donutil prozapadne servilniho kamose Medvedeva vvest vojska do Gruzie.
Ne nahodou se Rusko nyni temer ve vsem muze spolehnout na Cinu. Na stejnou Cinu, kterou si pred Raissinou zlatou kreditkou ochocil prave Zapad, jinak by prohru ve Vietnamu na pocatku 70. let neustal. A paralelni pad krasneho zionissujiciho krvelacneho Shaha Pohlaviho to dokazuje.
Od krachu Zapadu na Tienanmen naopak Zapad uz neni schopen se geostrategicky zachranit. Kazdy pokus Zapadu o vypad ho jen dale vysiluje, ztraci tvar, produkci, zamotava se do dluhu. A Vychod pritom temer nema naklady ani na jediny naboj.
Zapad v zoufalstvi zautocil na Krym. A v rukou mu zustala zbidacena, vyhladovela Ukrajina.
Nikdo si neuvedomuje, ze stale v Rusku pracuji miliony Ukru coby gastarbeiti. Je tam nynini nekolik milionu Ukru v asylu pred kyjevskou juntou. Presto neni slyset o diverznich operacich v Rusku, ani v te mire jsko tomu bylo pred Olympiadou a pred Krymem.
Zkratka Rusko uz je vitezem, dpolu s Cinou. Ta si jiz v Brisbane prevzala klice od Eustrelie. Vladimir Vladimirovich si přijede pro klice od EU v lednu prave do Prahy. Tesme se!

322015

26.11.2014 17:11

RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam

. lak 77.?.?.?

Reakce na 322015

Tak kdyby to postavil do lajny s nenažranými kteří by měli ještě i s mastnými hubami pochopit že jinou volbu k přežití stejnou lajnou a vývojem jako poddolaroni a podparaziti krachujícího banksterskými systémovými hejbly úžeru domény ussraelu nemají. Hlavně tím že jinak se začnou požírat navzájem po jejich vyžraném dekádovém působení neviditelné ruky ve vyrabované kotlince a havloidy i s televizními poplatky navěky poslat do Holyvúdú. I takový vývoj by byl na to MoU: těšme se. [chechtot] [cool]

http://www.blisty.cz/art/75597.html

322025

26.11.2014 17:37

RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 322015

Na "Strelkovi" je zajímavý 1:18 film "KAK PAGIB BOING"o tom incidentu a dalších,nám neznámých událostech mj.i o atentátech na Putina..... [mrknutí jedním okem]

322028

26.11.2014 17:46

RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 322015

Dobře napsané. Problém je v dodávkách vojenské techniky Ukrajině, která může likvidovat Novorossii...a co pak?
Druhá připomínka je k těm klíčům od EU - termín bych posunul o rok, a EU v textu nahradil východní Evropou.

322030

26.11.2014 23:33

RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 322030

Imho, je jiz davno rozhodnuto. "KoNstruktivni" cast Vrchnosti jiz po Tienanmen se i nabidla Cinanum a Vychodu "do sluzeb".
Stejny "koNstruktivistum" posluhuje od te doby (byl k nim jeho ridicimi prevelen) i Prof. Big Toonnel & Co. Proto i nas pan president Milos Zeman ma v Cine a Rusku i Kazakhstanu a dalsich "El-Doradech" dvere otevrene.
Prakticky zustavaji v ceste "jen" jestrabi. A v Cesku Prazska kavarna, na niz nas pan president Milos Zeman dostal pokyn po navratu z Rise Stredu medialne a mocensky zautocit.
Proto i vnejsimu pozorovateli pripada Vladimir Vladimirovich "neurcity". Anzto i on se opira o Risi Stredu.
Pro nas vidim vyhodu v tom, ze Rise Stredu vi, ze bez Velke Zeme (Ruska) by nyni jestrabi jeste rozestvali Vietnam, Filipiny a Japonsko a dalsi coby posledni zoufalou kartu. S Ruskem po boku si to proti Risi Stredu nikdo netroufne - nejen v OSN. Ale i naostro.

O Ukrech rozhodlo lavirovani Donbassanu v Kharkove. Proto dostali od Vladimira Vladimiroviche "za vyucenou". Nebude prece riskovat zivoty "zdvorilych lidi" pri pomoci nekomu, kdo nevi, ci je a klani se stale Kyjevske junte. Naprosto mu v tom rozumim, i kdyz i me je nekterych Vychodnich Ukru lito. Pokud by meli jasno jako maji Podnesterci, Abchazci, Osetinci ci meli na jare Krymcane, neprotekla by pri jejich prijmu do Ruske federace ani krupej krve.
Presto jak Velka Zeme, tak Rise Stredu drzi nad NovoRossijci materialni i stategicky patronat. A v pomeru obyvatelstva NovoRussie/EroAsie jde o jen cca 4 promile [smích]

322058

26.11.2014 20:16

RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam

Sibolet 194.?.?.?

Reakce na 322015

velmi zajímavé minuty...32min...40min...47min.https://www.youtube.com/watch?v=6HWwMv0ikJ4&fe...

322043

26.11.2014 16:55

otevirani kapes do Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

ackoliv to nevypada ze to souvisi s Craigem, dneska jsem se z ceske televize dozvedel ze .... budeme platit vic za plyn, o 5%. hadejte kam tyhle penize pujdou.

proste Euromoulovska stredni trida bude dotovat plyn zajordanskym oligarchum na Ukrajine.

No to je jen zacatek, takova udicka.. ANO bude hur
f.

322019

26.11.2014 18:18

Je to takový šach mat

woxow 37.?.?.?

Možná právě proto, že zastavení plynu do Evropy, by poštvalo všechny občany proti Rusku jako absolutně nehumánní, nesolidární a čistě kapitalistické bestii, co ji je osud občan EU lhostejný. A tak jsem zvědav, co se podnikne aby se tomu dalo zabránit. Možná že se dočkáme ústupu ruska, které opustí ukrajinu aby tak jako v ČR po X-letech dozrál čas, aby se dostavily důsledky a lidé by pak chtěli změnu zpět. Proto si myslím, že Rusko nyní nemusí bojovat, může se soustředit na lepší obchhodní pozici a spolupráci se státy, které nějsou ohroženy bankrotem, a pak jim celý zbankrotovaný zádpadní svět postupně bude padat ke kolenou, protože Rusko má to co ostatním bude chybět.

322034

26.11.2014 19:23

Není třeba zastavovat plyn, sankce fungují, přesně tak, jak US chtěly.

Zorro 109.?.?.?

Reakce na 322034

http://news.yahoo.com/europe-feels-sting-tail-russia-sanctions-061456844--finance.html

322037

26.11.2014 20:16

Robertsovi nevěřím

Petrr 178.?.?.?

"Svoji nečinností ruská vláda pomáhá a je spolupachatelem útoku Washingtonu na Rusko", říká pan Roberts. Myslím, že s tímto se nedá souhlasit. Podle mne, i kdyby se situace vyhrotila natolik, že by kroky západu vedly v dalším vývoji k této nebezpečné eskalaci, plně zodpovědný za to bude i tak ten, kdo tuto eskalaci chce a vyvolává ji.
Umí si někdo představit co by se stalo, kdyby Rusko vytvořilo bezletovou zónu nebo území rovnou připojilo, tedy něco učinilo a ten kdo chce konflikt a čeká na záminky k vyhrocení situace by pak byl dost šílený na to, aby se takové území pokusil dobýt? Svojí nečinností Rusko (ono činí, ale ne to co by zatím vedlo k přímé konfrontaci zachraňuje co se dá.

322044

26.11.2014 21:32

Putin se obával puče v Moskvě a útoku NATO na Rusko během jeho účasti na summitu G20 v Austrálii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Tak už je jasné, proč Putin s sebou přivezl i válečné lodě do Austrálie na summit G20: http://aeronet.cz/news/summit-g20-v-brisbane-odsta...

322047

26.11.2014 21:59

Kdo zavaha, nezere

SAMRA 71.?.?.?

Dr Roberts potvrzuje ve své stručné, vynikající a přesné analýze pravdivost znamého rčení z někdejší CS armády. Samozřejmě nejde jen o žvanec, naopak mnohé politicko-vojenske akce minulosti byly váháním uplně ztraceny, či podstatně zhoršeny. Britanije byla naprosto přesvědčena, ze Německo je ukojeno Mnichovem tedy žádná válka nenastane, vojenské přípravy jsou zbytečné. Stalin též pevně věřil, že Hitler “spolubojovník” proti imperialismu, by ho nikdy nenapadl, žádné soustředění jeho armád na západě se nesmělo konat i když mu Beneš sdělil datum útoku (od CS rozvědky), atd.
Problém je, že některé US organizace jako Jamestown nadace, vytořily podivné studije, že omezená nukleární válka je “přežitelná”. Navíc, zdá se, ze v některých kruzích “politicky uvědomělé” US vojenské rozvědky panuje názor, nadšeně a bezvýhradně přijímaný některými politiky (jako McCain), že ruská armáda nepředstavuje podstatnou hrozbu US armádě. Dodá se, že US armády rozpočet cca $800 miliard ++ ročně umačká ruský roční armádní rozpočet cca $60 miliard. Když ruské lodě dorazily na návšťěvu Venezuele, cca před půl 2. rokem, stanovisko Pentagonu bylo, “no alespoň mají jednu loď, která tam dopluje, jestli dopluje zpět, není jasné”!
Pokud tedy RF ponechá své bratry v jiho vychodní Uk na pospas US, může očekávat okamžitý útok na Krym z pevniny a obou moří (Černé + Azovské); navíc Uk (+US/Nato) obsadí RF Rostovskou oblast aby zabránili pozemní přístup armády RF do Krasnodaru a ke Kerču. Kerč bude též odříznut jedním ze 2 pozemních přístupů z Uk pevniny.
Tedy Dr. Roberts radí správně. Pokud Novorossjije vytvoří a upevní pozemní hranici mezi Uk a Novorosijí (Cherson, Zaporižija, Dniepropetrovsk,Charkov) zabrání se dalšímu krveprolití a útoku na Krym. RF Mistraly stejně nedostane tedy na co se čeká?

322048

26.11.2014 22:12

RE: Kdo zavaha, nezere

dub 89.?.?.?

Reakce na 322048

nevim co rusové očekávají na krymu, ale pravdou je, že tam předevčírem dislokovali 30 nejmodernějších letadel[smích]

a čísly o výdajích rozpočtu bych neoperoval, neboť rusové pořídí totéž či lepší za desetinové ceny.
a když si vezmeme nejnovější americké kraxny, jako f-35, b2, tak za ještě menší zlomek.

roberts radí špatně, protože není jediný důvod být útočníkem, když si mohu vše pro případ napadení připravit a pak to bleskově realizovat.
zmrdi čučeli jak puk onehdá v osetii, nevim, proč si myslí, že by nečučeli znova a s ještě protaženějším xichtem tady. a ještě navíc by byli oni útočníky.

nemluvě o tom, že putin jasně a výslovně prohlásil, že jestli si usa myslí, že se jejich území válka vyhne, tak se mýlí, protože první odvetný úder ruska a číny bude na usa...

322051

27.11.2014 1:48

V teto valce se pocita i s nepocitatelnym,hlavne at se lide poctem zredukuji

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Je to tak,v Cinskem mori si namornictvo USA udelalo manevry auprostred mavevru se najednou vedle admiralske lodi vynorila cinska ponorka o niz Americane nemeli vubec tuseni,pan admiral cely vsteky zcervenal,takze,nepocitali s necim takovym.
Ted v Cernem mori mam eamerickou lod Donald Cook jez mela Rusy poucit,kdo je svetovym panem vsech mori a tim i ujistit Ukrajinu,ze "pritel" je pripraven zasahnout,tak,jak Britanie ujistovala Polsko,pokud napadnou Nemecko,ne , Hitlera,clo o vybijeni Nemcu,at,uz byl ve vlade kdokoliv,sam Churchil to rekl,jenze,polsky marsal Smigly-Rydz se spletl,nejeli jeho husari ulicema Berlina,ale,Nemcke tanky ve Warsave.
Takze ,v pocitani Americanu,co by lokaju vyssi kasty doslo k tomu,ze lod s nejmodernejsi elektronikou zajistujici bezpecnost lodi,torpedoborec Donald Cook, pred nepritelema zaroven v utocnem smeru,mozna,predbezneho uderu,tedy,obrany,nebot i utok muze byt obrana ,vzpomente slov presidenta Bushe,doslo k nepocitatelnemu,americky systemAegis byl najednou vypnut,kdyz nad hlavami Americanu preletlo neozbrojene letadlo 'SU-24M s velmi silnym signalem,jez ukoncil hegemonii a porusovani namornich zakonu teto oblasti,kdy jakakoliv lod,jez zde nema domovsky pristal se muze zdrzovat jen 14 dnu,coz, ovsem Americani nijak nevzali v uvahu,posadka udajne byla v soku,takze se uchylila do rumunskeho pristavu k lekarskemu presetreni.Pentagon a ne jen on ma dost casu premyslet o nepocitatelnem v rozpoctu USA.Podrobnosti clanku je mozna najit pod nazvem "System Chiliny."
Nakonec ,vzpomenme starsich zprav,kde,udajne v Texasu na dalnici se zastavila vsechna auta po preletu cerne helikoptery bez oznaceni,jen stara docka,jez nemela nic kompjuteristickeho jela,jako jedina na dalnici,az po dlouhe dobe,ostatni auta mohla znovu nsatartovat a ject.Tak,jak ve vypoctech se stanou veci nepocitatelne,tak, zrovna tak,se bezpecnostni system s radou kompjuteru a jineho,nejakym vlivem,muze dat do akce,bez zasahu obsluhy a tenhle maly technicky omyl a nebo nepocitatelna nahoda muze zpusobyt svetovou katastrofu.Druhou stranou,se muze stat,ze nejvyssi velitel nuklearnich ponorek,nebude ani "american",takze,muze poslouchat nekoho jineho v pravem case,ve vedeni valek,tak,jak v druhe svetove valce ze strany "Rusu a Americanu",jen vzpomenme velitele letectva NATA,Nemenovskeho-Wesley Clark,jez v Jugoslavii v Pristine navadel Brity zautocit na ruske jednotky a tim zahajit treti svetovou valku,pozdeji,poslal spanelske katolicke piloty Spanelska ,bombardovat Belehrad,co by pravoslavne krestany,takze,krestan zabijel krestana podle prani,hadejte,koho?

322060

27.11.2014 8:49

RE: V teto valce se pocita i s nepocitatelnym,hlavne at se lide poctem zredukuji

timur 85.?.?.?

Reakce na 322060

system chybiny a je už aj novší -

322071

27.11.2014 17:27

Summit G20 v Brisbane odstartoval novou studenou válku!

Nobody 85.?.?.?

Doporučuji přečíst, sice dlouhý, ale velmi zajímavý článek na AE News - http://aeronet.cz/news/summit-g20-v-brisbane-odsta...

Mimo jiné je tam konstatováno několik prohlášení Putina, jako například: - "Rusko požaduje stažení amerických vojsk od hranic s Ruskem, a to jak v Pobaltí, tak i z Gruzie a z Černého moře". Pokud nedojde ke stažení vojsk, Rusko se nebude cítit vázáno smlouvami o zákazu a omezení vývoje nosičů středního a dlouhého doletu. Rusko rozmístí jaderné zbraně na kontaktní hranici s Pobaltím, na Krymu a také na Kubě. Při vstupu vojsk NATO na území Ukrajiny vstoupí ruská vojska do Pobaltí a do Gruzie.

Doslova v šoku zůstali účastníci summitu v Brisbane, když Putin Merkelové oznámil, že ruská fregata nedaleko pobřeží Austrálie má na palubě operačně-taktické jaderné zbraně s plochou dráhou letu a že Rusko obnovilo hlídkové plavby k americkému i australskému pobřeží. Na důkaz toho, že přijel do Brisbane s ultimátem a ne na návštěvu, ukončil Putin předčasně účast na summitu. Od toho okamžiku došlo ke spuštění hodin, které odpočítávají novou studenou válku. Rusko je ve stavu připravenosti, reviduje taktické plány, reaktivuje strategická raketová vojska, státní správa je připravována na všenárodní mobilizaci. Rusko má informace, že NATO plánuje pozemní útok na Rusko vedené po ose „střed“ přes Polsko a osu „sever“, Pobaltí, jakmile se NATU podaří najít pro útok záminku. Těchto záminek už bylo několik, ale žádná nevyšla. Nejprve pokus Porošenka s prohlášením o ruské invazi na Ukrajinu. Poté pokus kyjevské vlády obvinit Rusko z terorismu poté, co ukrajinská stíhačka sestřelila let MH17. Ani tento barbarský čin Kyjeva se nepodařilo na Rusko hodit.

322097

27.11.2014 18:18

Není potřeba stále hovořit o třetí světové válce.

P.Lepenka 79.?.?.?

Putin vyjádřil jasné stanovisko: "- Nikomu nevyhrožujeme a nehodláme účastnit se žádných geopolitických hrátek, intrik a konfliktů.
Více zde:
http://czech.ruvr.ru/2014_11_27/Putin-neradi-zata...

322102

27.11.2014 19:05

Tak ještě jednou !

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Tady se u řady diskutujících objevuje these, že Rusko, dnes zahnané doslova do kouta, má ještě alternativy, jak se vyhnout válce. Opakuji, nemá, nanejvýš si politickým lavírováním může obstarat jednu ze dvou válek a to: buď okamžitou pro něj výhodnější konvenční válku jen na Ukrajině, nebo existenční konflikt s USA+NATO o nedlouho později a to i na vlastním území. V druhém případě půjde o bytí a nebytí Ruska a možná celé civilizace.
USA+NATO získali rozpoutáním války na Ukrajině obrovskou strategickou výhodu a jejich věrchuška i generalita to přesně ví, ví také, že nic netrvá věčně. Proto výhodu bezskrupulózně a rychle využijí. Vždyť za hrst dolarů a starou vyřazovanou výzbroj se jim zdařilo realizovat Bismarckův vlhký sen, postavit vojensky Ukrajince(Malorusy) proti Rusům. Teď je Západ schopen s nepatrnými výdaji udržovat protiruský opotřebovávací konflikt, třeba až do posledního Ukrajince a za jeho peníze. Proto žádné další diplomatické kroky ani ústupky již nemohou Rusy před střetem uchránit. Pokud je Putin tak dobrým šachistou, jak se říká, je si toho již vědom.
Má opět jen dva možné tahy:
První řešení vypadá avanturisticky ale dává Rusům jistou šanci.
Je to vojenská invaze na Ukrajinu, likvidace chunty v Kyjevě a obsazení celého území včetně Haličiny, kde nutno banderovcům tvrdě šlápnout na krk. Tato rozhodná strategie, pokud bude mít okamžitý úspěch snad dokáže konflikt lokalizovat a vyloučí ze hry celý zbytek Evropy a hlavně 5.kolonu ruských oligarchů. Žádná země EU dnes nemá chuť válčit za Ukrajinu. USA, bez zbytku NATO, budou sice štěkat a sankcionovat ale vědí, že mají na výbšr jen: Buď zacouvat a nebo otevřený konflikt možná i raketojederný. A ten nechtějí ani USA, možná kromě Bidena [pláč].
Druhé řešení, jež zřejmě Putin upřednostnil, je to současné, to je pro Rusko i Novorusko bezvýchodné. Setrvalá válečná mizerie vyvolá během zimy i mezi Novorusy a Krymčany odklon od Ruska. Mezitím bude Ukrajina "vstoupena" do NATO. To by zamenalo plné vítězství chunty a USA, bez ohledu na výsledek bojů v Novorusku. Po pádu DNR a LNR přijde neodvratně na řadu Krym. Tak očividný projev slabosti Ruska vyvolá válečnické nadšení i u věrchušek zemí EU, které jsou dnes militantní jen rétoricky. Výsedkem bude otevřené zapojení NATO do konfliktu. Dále lze vývoj těžko predikovat. Ale Rusku vládnou oligarchové, ne Putin a ruští vlastenci. Oligarchům nevadilo ponížení země za Jelcina, nebude jim vadit ani její rozbití, pokud jim zůstane majetek. A o dohodu s nimi se Západ , podle mne, stará už dnes. Takže může následovat palácový puč a úplné rozkulačení Ruska, za přispění sousedících zemí.

322103

27.11.2014 20:46

RE: Tak ještě jednou !

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 322103

Zajímalo by mě, kam na ty vývody chodíte? Myslíte to doopravdy? Není potřeba strašit lidi.

322107

27.11.2014 20:56

RE: Tak ještě jednou !

dub 89.?.?.?

Reakce na 322103

no uvidíme, kdo tam vládne - a to hned na novém zákonu o povinnosti danit doma, bez ohledu na to, že je majetek v daňových rájích.
páč jestli vládnou oligarchové, tak tento zákon nemůže nikdy projít...

322109

27.11.2014 23:02

RE: Tak ještě jednou !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 322103

>Je to vojenská invaze na Ukrajinu, likvidace chunty v Kyjevě a
>obsazení celého území včetně Haličiny, kde nutno
>banderovcům tvrdě šlápnout na krk. Tato rozhodná strategie,
>pokud bude mít okamžitý úspěch snad dokáže konflikt
>lokalizovat a vyloučí ze hry celý zbytek Evropy a hlavně
>5.kolonu ruských oligarchů. ....

Jsem téhož názoru. Už jsem zde o tom napsal, hned po vzniku toho konfliktu. Toto mělo Rusko provést ihned po vypuknutí té války proti ruskojazyčné části UA! Otálením a ústupky jen posilují záp. společenství. Myslím, že kdyby toto provedli už dříve, bylo by dned dávno po všem a s daleko menšími ztrátami. Domnívám se, že nyní je toto značně obtížněji proveditelné, než těsně po vypuknutí konfliktu.

322113

28.11.2014 7:04

RE: Tak ještě jednou !

intection 178.?.?.?

Reakce na 322113

Vojna je najmenej efektívny spôsob riadenia. Nikto tu nebude bojovať a hlavne nie jadrovými zbraňami. Odkaz pre bojachtivych diskutujúcich je na videu.

http://youtu.be/5oCOvtBGtYw

322118

28.11.2014 11:05

RE: Tak ještě jednou !

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 322103

Tady se pořát zapomíná při kalkulacích možností jedntotlivých stran na jedno velice důležité...a to "strategické partnerství Rusko-Čína"...to vše staví do úplně jiné situace a jsem přesvědčen,že Číně je výhodnější status quo,kdy Rusko dodává přes hranice všechny potřebné suroviny a naopak odebírá značnou produkci,než aby se tyto zdroje dostaly pod totální kontrolu zlotřilého Západu....osud více než miliardové Číny by byl bez zdrojů z Ruska spečetěn(Čína už pociťuje,že bylo zmařeno politikou Západu hl.v Africe mnoho jejích perspektivních a drahých investic),nebot o ní Západ z několika důvodů nestojí ba naopak,jako dnes vážného konkurenta a naprosto odlišné,dosti "nekopatibilní" (zatím)kultury více než 5000 let staré,by se jí rád zbavil....

322132

28.11.2014 16:51

RE: Tak ještě jednou !

dub 89.?.?.?

Reakce na 322132

čína by měla silné problémy bez ruska a jeho technologií i ve vojenské oblasti.

jen pro zajímavost, teď podepsala s ruskem smlouvu na dodávky nejmodernějších systémů s-400 za 3 yardy dolarů.
což podle odhadovaných cen znamená 15 baterií po 8 strojích á 4 rakety.

otázkou jen je, jestli to od rusů dostanou komplet, včetně softwaru, nebo jen železo a soft použijí svůj...

322159

28.11.2014 20:55

Nedůvěra matka strašení.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

322173

28.11.2014 23:31

RE: Nedůvěra matka strašení.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 322173

Utekl mi prázdný titulek, omlouvám se.
Chtěl jsem tam napsat o tom, že autor ze své praxe je natolik zvyklý, že slova nevyjadřují realitu, nýbrž jsou jen jakousi reklamní ekvilibristikou, a snaží se potom domýšlet po americku co je zatím schováno. Jinak si jeden nemůže vysvětlit, že nejspíš nepochopil, že Putin a další ofic. představitelé říkají pravdu, když mluví o jednotné Ukrajině, když se snaží vnutit diplomatické řešení mezi zúčastněnými stranami. Tu cestu už zvolili na počátku syrského konfliktu. A vybrali i k tomu odpovídající silové prostředky. Ta válka bude, ale nikoli jako facka předem, ale až budou vyčerpány všechny možnosti. Ale také možná nebude, protože pořád tu bude nabídka řešení dohodou při respektování práv zúčastněných stran. Aby si klidnou sílu pořád nevykládali jako slabost, tak jim zrovna dnes "pár metrů" od metropole v samém srdci severoatlantické aliance pořádají ruské válečné lodě cvičení v lamanšském průlivu. Komické je, jak se snaží různí mluvkové minimalizovat význam této "návštěvy".
Zpátky k tomu Robertsovi. On napsal obdivné skoro ódy na Putina i Lavrova, ale smysl jejich slov mu zjevně uniká. Nikde tam není nic o taktizování, ultimátech...citovaný Lavrov tam v jednom bodě říká: “Pokusy přinutit Rusko, aby se vzdalo svých hodnot, pravdy a spravedlnosti jsou bez nadějí na úspěch.“
A proto právě Rusko nemůže přijmout rady P.C.Robertse.
Ale některé zdejší postrašil svoji úvahou dokonce tak, že jako např. jindy rozumný diskutér Anellus pospojoval písmenkama do katastrofického scénáře všechny vlhké sny protiruských elit. Pro Čínu dokonce přisoudil trapnou roli kojota hodujícího na ruské mršině. Nebudu se rozepisovat o Svatoplukových prutech, to určitě znáte. [mrknutí jedním okem]

322175

Příspěvků: 80

26.11. 00:24 Meeer  Zplozenci válek
26.11. 13:14 anonym  RE: Zplozenci válek
26.11. 15:02 Minor  RE: Zplozenci válek
26.11. 23:01 ascharad  RE: Zplozenci válek
27.11. 02:20 Inrim  RE: Zplozenci válek
27.11. 20:05 Sibolet  RE: Zplozenci válek
27.11. 06:23 jacob  RE: Zplozenci válek
27.11. 02:08  RE: Zplozenci válek
27.11. 15:29  RE: Zplozenci válek
27.11. 18:07  RE: Zplozenci válek
27.11. 11:23 ježkovy zraky  RE: Zplozenci válek
27.11. 15:53  RE: Zplozenci válek
27.11. 18:04  RE: Zplozenci válek
27.11. 11:25 ježkovy zraky  RE: Zplozenci válek
27.11. 19:33 Jirkap  RE: Zplozenci válek
28.11. 19:01  RE: Zplozenci válek
01.12. 08:01  RE: Zplozenci válek
03.12. 10:26 Botičky od Diora  Svěřeno roli Demagoga jste zvládnul za 1!
03.12. 10:47  RE: Svěřeno roli Demagoga jste zvládnul za 1!
03.12. 11:18  RE: Svěřeno roli Demagoga jste zvládnul za 1!
26.11. 01:09 simonx  strategický postoj ruska...
26.11. 01:21 dub  RE: strategický postoj ruska...
26.11. 11:47 ascharad  RE: strategický postoj ruska...
26.11. 02:19 Vitis labrusca  RE: strategický postoj ruska...
26.11. 03:11 Martin Hofer  Pochod netrpělivých.
26.11. 08:15 Dušan123  RE: Pochod netrpělivých.
26.11. 09:29 Martin Hofer  RE: Pochod netrpělivých.
26.11. 20:16 Anellus  RE: Pochod netrpělivých.
26.11. 22:00 Vladimír Stwora  RE: Pochod netrpělivých.
26.11. 22:06 Martin Hofer  RE: Pochod netrpělivých.
26.11. 23:15 xxxJirka  RE: Pochod netrpělivých.
26.11. 23:32 intection  RE: Pochod netrpělivých.
27.11. 07:24  RE: Pochod netrpělivých.
27.11. 07:36 Satanist  RE: Pochod netrpělivých.
26.11. 05:10 Malý a zvedavý  Si myslím, že Rusi chápu...
26.11. 05:25  Souhlasím s autorem, že kráčíme vstříc katastrofě....
28.11. 01:35  RE: Souhlasím s autorem, že kráčíme vstříc katastrofě....
26.11. 06:33  Ukrajina a vstup do NATO
26.11. 07:01 gippius  Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.
26.11. 08:04  RE: Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.
26.11. 12:24 gippius  RE: Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.
26.11. 16:39 martin bareš  RE: Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.
26.11. 23:15 gippius  RE: Autor správně vysvětluje, že pro Rusko jsou nyní dvě alternativy.
26.11. 08:17 Saša  USA si neváží lidského života a vůbec ne již Slovanů
26.11. 09:07 Robert Nohejl  Tak je to jasne:Kiev General Reveals Jews Control Ukraine - Vid
26.11. 11:08  Stratégové, konspirativci probuďte se!
26.11. 14:02 Jarek Bolek  RE: Stratégové, konspirativci probuďte se!
26.11. 17:49  RE: Stratégové, konspirativci probuďte se!
26.11. 18:25 dub  RE: Stratégové, konspirativci probuďte se!
26.11. 11:23 Dunn  Když USA začne válku
26.11. 13:01 Emil Robot  Článek krátký rozsahem,ale plně vystihuje situaci....,
26.11. 13:45 .lak  A dnes si připomeňme
26.11. 14:39 timur  hm - že vraj -
26.11. 14:39 Kamil  Válka maže dluhy.
26.11. 16:18 MoUdrostrak  Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam
26.11. 17:11 . lak  RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam
26.11. 17:37 Emil Robot  RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam
26.11. 17:46  RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam
26.11. 23:33  RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam
26.11. 20:16 Sibolet  RE: Paul Craig Roberts jen odpoutava pozornost jinam
26.11. 16:55  otevirani kapes do Ukrajiny
26.11. 18:18 woxow  Je to takový šach mat
26.11. 19:23 Zorro  Není třeba zastavovat plyn, sankce fungují, přesně tak, jak US chtěly.
26.11. 20:16 Petrr  Robertsovi nevěřím
26.11. 21:32  Putin se obával puče v Moskvě a útoku NATO na Rusko během jeho účasti na summitu G20 v Austrálii
26.11. 21:59 SAMRA  Kdo zavaha, nezere
26.11. 22:12 dub  RE: Kdo zavaha, nezere
27.11. 01:48 Robert Nohejl  V teto valce se pocita i s nepocitatelnym,hlavne at se lide poctem zredukuji
27.11. 08:49 timur  RE: V teto valce se pocita i s nepocitatelnym,hlavne at se lide poctem zredukuji
27.11. 17:27 Nobody  Summit G20 v Brisbane odstartoval novou studenou válku!
27.11. 18:18 P.Lepenka  Není potřeba stále hovořit o třetí světové válce.
27.11. 19:05 Anellus  Tak ještě jednou !
27.11. 20:46 P.Lepenka  RE: Tak ještě jednou !
27.11. 20:56 dub  RE: Tak ještě jednou !
27.11. 23:02  RE: Tak ještě jednou !
28.11. 07:04 intection  RE: Tak ještě jednou !
28.11. 11:05 Emil Robot  RE: Tak ještě jednou !
28.11. 16:51 dub  RE: Tak ještě jednou !
28.11. 20:55  Nedůvěra matka strašení.
28.11. 23:31  RE: Nedůvěra matka strašení.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

12

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 25 čtenářů částkou 4 232 korun, což je 12 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 1

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 6

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 1

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Měnové kurzy

USD
22,32 Kč
Euro
26,32 Kč
Libra
29,12 Kč
Kanadský dolar
16,68 Kč
Australský dolar
15,98 Kč
Švýcarský frank
24,46 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
45 435,74 Kč
1 unce stříbra
631,68 Kč
Bitcoin
259 075,20 Kč

Poslední aktualizace: 9.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 11 087