Diskuze k článku

Havloidé s pěnou u huby

Příspěvků 76

18.11.2014 5:03

RE: _

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 123.?.?.?

Reakce na 321174

tento clanek plne objasni kazdemy s normalni inteligenci a vzdelanim co za verbez tyoho lumpa podporuje. vzdyt to nebyl nic jineho nez korala a jeho otec kolaborant s SS

321176

18.11.2014 6:17

PČR

Moiry 77.?.?.?

Prezident ČR společně s dalšími prezidenty byli fyzicky napadeni davem a policie nezasáhla. To by mělo stát policejního prezidenta hlavu. Fakt, že za tuto nehoráznost nikdo nebude potrestán je jasným důkazem toho, že spáry NWO drží tuto zemi pevněji, než si dokážeme připustit.

321179

18.11.2014 8:38

RE: PČR

T 89.?.?.?

Reakce na 321179

Házením na prezidenta to začíná a následovat bude MAJDAN ? Aneb: Zle matičko zle, Švarcenberci zde ? Proč organizuje skupina (spolku kočičí pracky 3 K (kníže pán Karel s Kocábem a Kalouskem ) za podpory ČT tuto štvavou kampaň v režii PRAGOMAJDAN? Tato skupina s jádrem v pražské intelektuálské kavárně již rok pláče nad neúčinností protiruské propagandy v médiích ? Aneb lidé věří Zemanově Kurva sem a Kurva tam ,než převratu ve stylu Kyjeva a MAJDANU, kam jezdil kníže KAREL pro inspiraci ? http://kremlik.blog.idnes.cz/c/98242/Zle-maticko-z... [zahanbení]

321199

18.11.2014 8:56

RE: PČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 321179

Profesor a psychiatr Cyril Hoschl na stankach Parlamentnich listu rika:

Je zajímavé, že ještě několik dní před 17. listopadem, kdy mi Ivan Havel, s nímž jsem byl na nějakém semináři, říkal, abych přišel na demonstraci na Albertov

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Pro...

321201

21.11.2014 3:31

RE: PČR

favela 113.?.?.?

Reakce na 321201

Ivan Havel byl poslan jako spojka s Chartou do USA jestli se nemylim uz za bolsevika ...asi rad stoji vestinu pod parezem...

321631

18.11.2014 14:45

Hysterická kampaň proti Zemanovi pochází z dílny amerického velvyslanectví.

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 321179

Přečtěte si článek z 10.11.2014. Je stár týden.


http://www.zvedavec.org/komentare/2014/11/6213-hys...

321249

18.11.2014 17:37

RE: PČR

Kluk 212.?.?.?

Reakce na 321179

Nebylo by chytré zasahovat, a to z důvodu zbytečného vyhrocení situace. Naopak, bylo velmi moudré tuto hořkou pilulku polknout. Pokud ale útoky na českou státnost budou i nadále pokračovat, bylo by vhodné aby se vlastencká fronta zmobilizovala!

321280

18.11.2014 22:01

RE: PČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 321280

přesně tak, bylo by hloupé zasáhnout proti vajíčkářům, dostali by záminku vzít do rukou dlažební kostky a zápalné láhve, vyšli z boje jako trapní idioti, naštěstí se jim provokace nevydařila. Ani nevíte jak moc by se někomu zásah určitě hodil

321322

18.11.2014 22:58

RE: PČR

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 321322

...To,o čem se zmiňujete,to všechno teprv přijde....ti frustrovaní a oblblí hlupáci,kterým už byl viník jejich mizérie ukázán,se budou jen radikalizovat a utvrzovat v našeptávaném názoru,až dosáhnou kvalit "ukrajinských zombie".....holt musíme tam všichni,doba si to žádá a brzy bude volat po krvi....oni se nezastaví,musí být zastaveni"liboj cenoj"...

321332

20.11.2014 10:03

RE: PČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 321332

Oni se nezastaví? Ti "oni" musí k nezastavení se dostat nejdřív vhodnou příležitost a pak také pokyn ji využít. A tady v tom si nikdo nemůže být jist, koho je to vlastně záměr. Je již dost indícií, že to co je vidět navenek, může být jen dýmová clona, nebo dokonce zrcadlové bludiště.

Zákon je zákon a k jeho porušení těmi výtržnostmi nepochybně došlo. A nikdo nemá právo nedat tomu zákonu průchod. Ani prezident tím, že nehodlá povolávat odpovědné k odpovědnosti. Jak to tedy, že 1. občan státu se zříká své povinnosti ze zákona? Na co si to zde hraje? Na milostivého velkorysého monarchu? Nebo je to reflexivní reakce poté, co se mu dostalo z poza "Velké louže" lakonického pošťouchnutí, že "boxuje nad svoji váhu"?... Situace se nám jeví býti značně nepřehlednou, milý Watsone. [zmaten]

321546

20.11.2014 11:51

RE: PČR

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 321546

Za velkou louží vědí kulové, za jakou váhu Zeman boxuje. Jen ho tak trochu podezírám z toho, že neboxuje zcela dobrovolně.
Jak asi bude boxovat Slávek po návratu ze školení v USA? A bude to dobrovolné? Dříve vyškolený Bělobrádek boxuje vcelku slušně, ale bez radosti.
Jen ty ovce budou stát po stranách ringu a vůbec si neuvědomí, že musí boxovat především samy za sebe. A to je chování, které je vždy stojí vlnu a zmenšení pastviny.

321555

18.11.2014 20:30

RE: PČR

Muff 94.?.?.?

Reakce na 321179

.....zločinecká organizace,říkající si Polocie ČR,je plně v rukou a ovládána židovskými loutkovodiči,kolaboranty a vlastizrádci,....už to jejich stupidní motto "pomáhat a chránit" ukazuje na směr kulisáků alias Véna Chrchla alias zrzavý jude Veškrna [velký smích]. Myšleno pomáhat v rozkrádání republiky,pomáhat zlodějským židům a jejich přisluhovačům,chránit zločinnou exekutorskou mafii,bordel dělající cigoše,negry,feťáky a jiný nelidský odpad. A ty,bílý gójime a živiteli toho všeho hnoje,marastu a odpadu,.....ty drž hubu,jinak dostaneš obuchem přes tlamu,popřípadě budeš sebevražděn,....v nejlepším případě tě čapnem za bukem a dostaneš tučnou pokutu za překročení rychlosti,v tom horším tě použijeme i s tvým vehiklem místo zastavovacího pásu při honění puberťáka,co si bez vědomí fotříka vypůjčil auto.
Jedním slovem blivno a hnus,tahle ne demokracie,....lžidokracie,židokracie,židodemagogkradcie----tak je to správně. [bliji]

321311

18.11.2014 22:56

RE: PČR

Kluk 212.?.?.?

Reakce na 321311

"Jedním slovem blivno a hnus,tahle ne demokracie,....lžidokracie,židokracie,židodemagogkradcie"

No, když si tak občas prolézám staré tiskoviny a také wikipedii atd., tak se kolikrát divím, co vše ještě nevím, viz. níže [velký smích]

- Slánského proces -

Drtivá většina vysoce postavených členů KSČ byla židovského původu (společně s ním např. Artur London, Vavro Hajdů, Eugen Löbl, Rudolf Margolius, André Simone, Otto Fischl) [překvapení]

321331

19.11.2014 0:23

RE: PČR

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 321331

Něco málo čísel na toto téma na Ukrajině:

Skladba obyvatelstva Ukr.:
-Jevreji-0,2%
-Rusi -17%
-Ukri -78%
-ostat. -5%

Nejvyšší rada/parlament Ukr.:
-Jevreji-43%
-Rusi -34%
-Ukri -22%
-ostat. -1%

Vláda Ukr.:
-Jevreji-62%
-Rusi -15%
-Ukri -15%
-Ostat. -8%

[velký smích]

321339

18.11.2014 6:49

Malý dotaz

Jacob 193.?.?.?

Éterem se nese info, že červené karty rozdávaly dámy mluvící anglicky.Pokud se kdosi zajímal zda-li nejsou z nejmenované ambasády, navezli se do něj jejich gorily. Nemá někdo fotky nebo bližší info k tomuto??

321181

18.11.2014 7:46

RE: Malý dotaz

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 321181

Součástí karet byly poukázky do Mc.Donaldu. Jinak by tam hladovou lůzu nedostali. [chechtot]

321189

18.11.2014 9:02

========= Postesknutí ke Dni nedonošených /bolševických / dětí.:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 321189

Řekl bych, že podle počtu těch naprosto stejných rudých karet stály poblíž dva náklaďáky BIS, a pig-engliš hovořící dámy měly paruky a poklopce se zipem napravo. Stejně tak před časem potupný text na www stránce KSČM tam podepsaný tzv. "Anonymous", umístil sám administrátor. Jako předvolební agitace to byla vynikající reklama. Když jsem včera, 17 listopadu / Mezinárodní den nedonošených dětí / viděl na Václaváku ten absurdní konzert, a ty senilní bílé padesát let kolaborující staříky na velkoplošných obrazovkách, co vyli, "...jak na ně přijdou funebráci...", vzpomínám, jak jsem je kdysi jako student studenty potkával, jak vekslují s bony u tuzexu, kryti podplacenými zelenými vodníky tehdejšího SNB, a prodávají je pak na schůzích SSM / socialistického svazu mládeže /. A když jim vzali na 17 listopadu lampionové průvody na počest výročí tzv."říjnové revoluce", tak si takový průvody udělali třeba právě na ten mezinárodní den nedonošených dětí. Nejlíp se mi líbil Gauck, jak tam dostal vajíčkem,/ v Deutsche-Turkestan se to tak nebere/ a ty kevlarové deštníky těch tajných, co kryli tribunu. Ty kevlarové deštníky se zkoušely hned po Paroubkovi, a je vidět, že se osvědčily. Samozřejmě proto, že "předměty", které házeli na tribunu zase jen tajní, nebyly dlažební kostky, jako kdysi, za Měnového fondu v Praze /když tajní navezli dva náklaďáky dlažebních kostek k Nuseláku, a jeden na Vyšehrad /. Tajní přece nebudou už ale dnes na své chlebodárce házet dlažební kostky, a ostatní se na nějaké protesty vykašlou, jdou se jen podívat na pány připravené a režírované divadlo. Strašně se mi jen líbilo, že celý den jak v reálu tak v televizi totálně absentoval ve smokingu, případně s šálou a Hájkem, soudruh profesor Klaus, jako ještě loni ..

321203

18.11.2014 21:37

RE: Malý dotaz

Bluejamie65 109.?.?.?

Reakce na 321181

převzato z Facebooku ze stránky Slobodný vysielač,
možno fotky ještě vidět zde: http://www.novarepublika.cz/2014/11/prislo-emailem.html

321319

19.11.2014 11:23

RE: Malý dotaz

Hanka 83.?.?.?

Reakce na 321181

Takze poradatelem akce dle CT je Opona o.p.s.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10265474929-alb...
V roce 2011 a 2012 podle vyrocnich zprav z jejich webu byla Opona financovana i ambasadou USA 127000,- a 218816,-.

Opona:
Marek Vocel, předseda správní rady

Vystudoval FAMU, obor produkce. Společně s Vítem Rozehnalem založili v roce 1996 MVP agency, kde je jednatelem a také má na starosti obchodní rozvoj firmy. Byl hlavním manažerem prezidentské volební kampaně Karla Schwarzenberga. Za tuto kampaň obdržel Českou cenu za public relations jako absolutní vítěz 8. ročníku.

321373

18.11.2014 6:53

Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pan Editor to opět zbytečně komplikuje:
Svět se nedělí na "Hodné" a "Zlé". Ale na lepší a horší koncepce!
Proto, i kdyby se - ti z našeho pohledu "Zlí" - zvojtili, milionkrát se zaklínali Ronnie Reaganem, Maggie Thatcherovou, Hayek-Friedrichem VON, tak NIC již NEZMOHOU.
PROČ?!
Odpověď je naprosto jednoduchá: Východ tzn. Vladimir Vladimirovich + Číňané, mají LEPŠÍ KONCEPCI. A nejen Rusko, ale ani Ukrajina, už Západu nezobou z ruky.

Západ "obsadil" pravicující a zinkající Gott/linu už před ČTVRT STOLETÍM. Přesto - anebo právě proto - si většina dříve keltujících, zinkajících, pravicujících a kocábujících Pepíků a Mařen/ek vybrala před rokem a něco naše presidenta Zemana.
Nemá smysl zastírat, že Zeman měl podporu Východu. A bez PR LukOilu, GazPromu a dalších "sponsorů", by patrně neměl šanci ani v prvním kole.

To, že naopak jeho protivníci "jeli" na FIAT Money, FEDem vykrmených NGO a la Člověk v Plísni - je také naprosto jasné. A že VČERA, tj. 17.11.2014 mávali červenými kartami Emerickou Embassy poshánění a zblblí "kartonošové".

A zpět k jádru pudla:
Východ vítězí na plné čáře. Čína dostala předevčírem v Brisbane jako "všimné" CELOU AUSTRÁLII resp. dohodu o VOLNÉM OBCHODU. Tzn. že si Čína z Austrálie velice levně bude dovážet COKOLIV z obrovského australského nerostného a přírodního bohatství - a zároveň BEZ PŘEKÁŽEK bude Austrálii (sice jen cca 20M obyvatel) zaplavovat svojí technologií a zbožím.

Západ tenhle "deal" neudělal proto, ŽE BY CHTĚL. Ale protože MUSEL. Je na tom totiž už tak bídně, že mu nic jiného nezbývá. Čína na oplátku zmenší kravatu, ve kterém pouští Západu kyslík (západní bondy, investice atd).

Proto Vladimir Vladimirovich opustil předčasně Brisbane. Ne pro pár uřvaných Ukrů v jeho ulicích. Neodletěl, aby "byl uražen". Ale využil získaný čas k dalšímu kroku Ruska, který půjde veřejně identifikovat až za nějakou dobu.

Pokud by se Rusko mělo "složit". Bylo by už dávno dobyto Západem za dob ožraly Yeltzina.

O tom nepadlo na Klárově včera 17.11.2014 ANI SLOVO. Náš pan president Zeman získal hlasy voličů v Gott/lině jen a jen proto, že LukOil, GazProm a další "sponsory z Východu" voliči - vědomě či podvědomě - upřednostnili před neoddlužitelným Západem, FEDem, barevnými revolucemi, nekončícím humanitárním bombardováním.

To, že Emerická Embassy musí tisknout červené karty, je stejný projev zoufalství, jako obětovaná Eustrélie, kterou někdy před rokem ještě Hussein B. Obama nechal okupovat pár tisíci vojáky US Ermy - a doufal, že nikdy nedojde k jejímu obětování.

Na Klárově o tom nepadlo ANI SLOVO. Byl to kroužek intelektuálních zahrádkářů. Proto Pražáci VŽDY zamíří do LunaParku "Kavárny", nežli na Klárov. Ale většina oVčanů Gott/liny vybrala koncepci SPRÁVNOU - a správného kandidáta! A US Embassy, ani Kavárna, příliš nezmohou.

321182

18.11.2014 8:38

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 321182

Kéž byste měl Moudrostraku pravdu...Geopoliticky jisté máte.
Ale každá válka má své padlé a jen aby náš prezident nebyl jedním z nich.
Já to čtu tak, že Sobotka si jel k páníčkovi pro instrukce a akce proti Zemanovi budou pokračovat.
Kníže si na Národní poplakal, asi se dozvěděl, že už není perspektivní, pouze směšný a Babiš si už chystá povolební řeč. Jeho "Marjanovičové" se činí jak se patří...

321198

18.11.2014 10:42

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 321198

Vážený pane Heriote, Vy naopak máte pravdu v tom, že za určitých podmínek může být nás pan prezident Zeman obětován. To ale neznamená automaticky "Vítězství Západu" a "Prohru Východu".

Samozřejmě, červené karty nenatiskla Emerická Embassy pro srandu králíkům. Ale jedna bitva nevyhrává válku. Maximálně může válku prodloužit. A ti, které nesmíme autocensurně jmenovat i jejich Shabes/GOY/im a lídři Pražské kavárny, toho využijí k maximalizování svých lokálních pozic.

Vždy musíme mít na paměti, že i nahrazení Zlatokartové Raissy i Gorbyho - alkoholikem Yeltzninem - nakonec jen urychlilo příchod Vladimira Vladimiroviche. Geostrategická váha Ruska vyhrála i tenkrát značně nerovný souboj s nejhorším s nejhoršího na světě. Pokud chcete pochopit, kam mířím, vzpomeňte si na Boxerská povstání v Číně před 100 lety + na to, že do 9/11 Taliban zničil produkci opia a proč je dnes na US Air Base BondSteel v srbském ukupovaném Kosovu největší překladiště narkotik na světě.

A ihned Vám bude jasné, proti ČEMU Rusko bojovalo na konci CCCP, za Yeltzina, Khodorovského, Weissteina-Khasparova a i nyní. A zároveň Vám zapadne do mozaiky, PROČ Rusové prozatím trpěli překladiště logistiky pro US Army na svém výsostném území - přes sankce, hašteření a geostrategickou rivalitu. Zároveň i pochopíte, PROČ jste nikdy už roky neviděl největšího českého milliardáře Petra Kellnera. Pochopíte i PROČ se horolezec, "lékař" a někdejší primátor Stověžaté MUDr. Pavel Bém i JUDr. Roman Janoušek etablovali na samotném počátku v "protinarkotických přednáškách". Proč je Ing. Petr Kellner největším sponsorem Prof. Big Toonnela. Proč kdysi Prof. Big Toonnel osobně vyzvedl ve věznici na Pankráci rodáka ze Samary a zeťáka Rudolfa Slánského - PhDr. Vovku Železných.

Pak si vydechnete. Pochopíte že osud našeho pana presidenta Zemana není v našich rukou. Není ani v rukou kavárenských povalečů a zblbé chásky s červenýma kartama. A teď znovu si uvědomte 100 let starou historii Boxerského povstání v Číně. A položte si otázku: Chce Čína znovu prohrát? A je ochotna prohrát? A je tak slabá Čína i Vladimir Vladimirovich, aby prohráli? Jsou běžní Rusové i Čínani stejně nevzdělaní, manipulovatelní, naivní a primitivní jako hltači Pražské kavárny? Kupujete si po tom všem "české" noviny, Reflex, Respekt a jiná blití sračkometů?

V tu chvíli si uvědomíte, že voliči našeho pana presidenta jsou na stejné vlně, jako nezmanipulovatelní Rusové, Číňané, Maďaři, Slováci, Srbové i NovoRossijci. A že zinkání, keltování, texaskování byla jen dočasná otrava. A probouzíme se z toho, jako z těžkého snu. Sluníčko obvykle hřeje, mění tmu na jasné dny - a vždy (prozatím) přichází z Východu!

[mrknutí jedním okem]

321218

18.11.2014 16:19

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 321218

>V tu chvíli si uvědomíte, že voliči našeho pana presidenta jsou na stejné vlně, jako nezmanipulovatelní Rusové, Číňané, Maďaři, Slováci, Srbové i NovoRossijci.
no to je přeci jisté, moudrostrako, již 25 let na té správné nezmanipulované vlně
http://g.denik.cz/1/e2/6137630-praha-konference-ho...
ten třetí, ten ještě myslim neprezidentoval, že... [chechtot]

321263

18.11.2014 9:27

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 321182

Význam této dohody Pražským intelektuálům nelze vysvětlit z jednoho prostého důvodu - jsou to takové naivní jelita, která nemá ani potuchy o toku peněz, která tato dohoda může zajistit Číně a Austrálii. Jenomže do této dohody sice neoficiálně, ale nenechají si to ujít, vstoupili i ostatní země Britské koruny a na druhé straně stojí BRICS s populací mající více jak 3 mld lidí.Myslí-li to anglání vážně s útěkem od EU, pak toto je první krok. A teď v jaké měně tyto obchody potečou?? Nechme se překvapit. Takže co zůstává? ZOO EU, která postaví na východě Porošenkův plot a jedinný kdo s ní bude ochoten dělat obchod budou upadající USA.

321207

18.11.2014 10:41

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 321207

Je to "prdel" dívat se na to,jak hrdý Albion všemožně podporuje politiku USA až do doby,kdy to proň přestane být užitečné....jako vždy Angláni dělají z Amíků a zbytku světa pitomce....i s tím,že se nejspíš už brzy definitivně vysmeknou z té americké "nádvorní čety zvané EU",využili už velmi staré informace,že Země je kulatá a proto,aby se přes Austrálii dostali zas k "lízu",jim ukrajinská hladová zeď,bránit cestu do Číny a na Východ nebude....Hlupáci u toho zůstanou jen hujerové z EU,kteří se budou zas jen hojit na všeobecně zdebilněné postkomunistické části....(podobné náznaky změny přístupu GB jsou i ve vztahu Izrael/BRICKS)...
Nakonec "v tom" zůstane jen degenerující USA se svým bruselským fraucimorem s první dvorní dámou Merklovou a debilním služebnictvem z východu EU.....zřejmě jim jde opravdu o vše... [oči v sloup]

Americká zahr.politika se řídila úslovím že:"...si USA vybírají spojence podle cílů,nikoli cíle podle spojenců..."a to samé platí o těch,kdo řídí Anglii a ti to umí ze všech nejlíp a Ameriku to kdysi i naučili.....

321217

18.11.2014 12:45

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 321207

Už je to tady. Už je to tady. Už je to tadýýýýýý!!!

Sotva "oschl ingoust" na mém konstatování, že Vladimir Vladimirovich měl narychlo z Brisbane proto, aby připravil další krok, oznámil český mainstreem:

http://zpravy.idnes.cz/prezident-milos-zeman-pozva...

Akci ... pořádají významné židovské organizace a prezident jako představitel ČR pozval nejvyšší představitele vítězných mocností druhé světové války, tedy USA (!!!), Velké Británie, Francie a Ruska.

Český patronát nad lednovým vzpomínkovým dnem potvrdil organizátorům poradce premiéra Bohuslava Sobotky Vladimír Špidla, za Evropský parlament pak jeho předseda Martin Schulz.
....
V propagačním materiálu k setkání (kdy byl připraven?!) se hovoří o účasti německé kancléřky a prezidentů Česka, Francie a Ruska. Pozvání představitelů USA (!!!???) materiál nezmiňuje.

Odkdy by se "scházely" hlavy států resp. největších mocností mýrnyx týrnyx 400 km od Osvětimi. A ještě k tomu v sousední zemi?! [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

321241

18.11.2014 15:19

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 321241

V tomto mám opravdu chaos. Krome prípadu, kdy o tom nevím.

Není pro mne vubec čitelné, co znamená, že USA odmítlo DE zlato, proč zároveň Merkel tlačí ITIT smlouvu, proč se za techhle okolností má účastnit spíš DE, než US, a ješte k tomu židovsky organizováno. Co dlouhodobe sleduju Zemana, tak ho nepovažuji za hlupáka, i když se ruzne predvádí na rozdíl od opravdových šašku, kterí delají, jací jsou frajeri, pokud chodí ale tajne dojit "bratra".
Co jsem poslouchal Kisku, tak z toho jeho divadelního projevu je mi ješte více zle, než z mystického Kňažka, prípadne Budaje. To nejsou skuteční chlapi, ale cosi, co do normální prírody nepatrí. Neumí se primerene živit prací (treba i intelektuální) a "zlepšují" si pozici mezi ostatníma tím, že chytračí až lžou. Proste je nekdy "videt", když nekdo nepracuje, a nejakým naučeným projevem to nezmení. On a klíče. Leda od basy. Minimálne za podnecování nenávisti. Bežný človek vetšinou normální a pracovitý ale v podráždeném a negativne vyhecovaném stavu schopný rvát a škodit po ulici tohle není schopný rozlišit a pochopit dusledky svého počínání.

321256

18.11.2014 16:20

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 321241

To je preventivní opatření. Co kdyby si Putin při té návštěvě Osvětimi vzal sebou pár regimentů své specnaz ochranky a nechal jí při zvuku hymen, kdy stojí všichni v pozoru, zabouchnout vrata? Když už má nato na Ukrajině podle NATO v plné zbroji tankové divize?! Ten lágr je dodnes pečlivě udržovaný i s tím vstupním sloganem nad bránou, takže plně funkční. [vyplazený jazyk]

Tedy on by takovou podařenou taškařici mohl předvést i na Hradě. Zkušenost z toho '68 roku by se mohla hodit, když ta naše operetní branná moc je kde tu po světě a její vrchní velitel má modrou knížku. [chechtot]

321264

18.11.2014 17:28

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

dub 89.?.?.?

Reakce na 321241

jak jsem napsal do zkratky, třeba to tu putin bude korunovat a veřejně oznámí, že právoplatným nástupcem německa je od r. 91 dle uzavřených dohod deutsches reich, a nikoliv ilegální brd.
a tu prdel, která by následovala potom, si havloidi a jejich páníčci neumí představit ani ve své nejhorší noční můře[smích]

321279

18.11.2014 19:00

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 321279

Přesně tak - máme se na co těšit [smích]

Ono těch rozbušek je ve hře ještě daleko více: Např. Ukrajina je jediná země ex-CCCP, která nemá vyřešenou Delimitaci a demarkaci ukrajinské státní hranice:

až dvě třetiny státních hranic Ukrajiny dostaly do situace, kdy nejsou náležitým způsobem právně vymezeny, vybaveny potřebnou infrastrukturou a lidskými zdroji k jejich ochraně

"...Ukrajina se tak doslova ze dne na den stala „zemí otevřenou” pro masivní příliv nelegálních migrantů ze zahraničí, ale také zbraní, narkotik a pašovaného zboží..."

Kolik "hranice" i "území" dostane Ukrajina, závisí jen na blahovůli Ruské federace a jejího chráněnce Podněstří. Rusové velice pragmaticky nechávají tzv. "mrznout konflikty", protože na jejich základě se pak snadněji hranice definitivně zafixovávají.

Ruská diplomatická škola je nejlepší na světě. Srovnání s ní snesou jen diplomatické praxe Persie-Íránu a Číny. Přičemž největší část jak perských, tak čínských moderních autorit v diplomacii, prošla školami v carském Rusku či později CCCP.

Např. i 3. konkubína krásného zionistujícího krvelačního Shaha Pohlavího ovládala ruštinu slovem i písmem. Její předci i Pohlavího otec a Západem svržený 1. íránský Shah prošli v mládí carskou diplomatickou ekademií v Petrohradu. Čankajškův syn a pozdější dlouholetý president Thaiwanu studoval v CCCP za Zlého Stalina (sic!) a měl za ženu Rusku. A jsou jen 2. příklady! A oba z důležitých velmocí dnešního světa.

Rusové proto třímají v rukách a archivech karty, o kterých ani nemáme představu. Když si to spojíme se schopností Rusů ihned bleskově vyhrát jakoukoliv konvenční válku asymetrickými postupy viz:

Jeden jediný letoun, a navíc SU-24 starý jedno desetiletí(!!!) a běžně vyvážený(!!!), zapnul elektromagnetickou rušičku a vyřadil z činnosti kompletní obranný systém křižníku, a to včetně raket Aegis. Pak drze provedl dva nízké nálety na bezmocný křižník a odebral se domů na oběd. Oba nálety by loď bezpečně zničily. Na lodi vypukla panika, mnozí vojáci si údajně vzali dovolenou a loď opustila Černé moře. Incident potvrdili ruští akademikové, kteří tímto nyní úspěšně otestovali nové rušící zařízení zvané "Chibiny". ,

je zřejmé, že si Vladimir Vladimirovich namaže na chleba Západ kdykoliv, kdy bude mít chuť a jistotu, že mu jak Čína, tak Írán a jejich tajné služby a kontakty ve 3. světě kryjí férově záda [mrknutí jedním okem]

321294

18.11.2014 19:44

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 321294

Pozn.:
..těch přeletů,co si po nich musela půlka abtajlungu toho Donalda Káčera vyměnit trenýrky bylo 12 a v den svátku sovětského letectva a kosmonautiky,který se drží na počest Gagarinova přelomového letu.... [velký smích]

a to éro Su24 je staré už 30 let....

321303

19.11.2014 5:40

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 321303

To záleží, jak to pane kolego počítáte:

Jelikož ve zdrojích jsem nalezl, že pilot se ve starém a schválně neozbrojeném ex-sovětském pekáči bavil při dvanácti OBLETECH, kdy pozoroval, jak jsou hrdí Emeričtí humanitární bombardéři vyděšení, že na jeho starý pekáč jejich "nejvyspělejší Emerické systémy" nereagují. A nechápou, co se děje.

Teprve poté ruský pilot starého pekáče nalétl do útočné pozice a dvakrát jakoby zaútočil při dvou NADLETECH přímo nad lodí.

A tím nejhrdějším chlapcům z US NAVY naplnil jejich demoNkratické trenky...

Proto z toho bylo takové halóóóóóóóóóóóóóóóóóó, protože nikdo nečekal, že by si bratři Rusové vybrali k útoku na "nejvyspělejšími Emerickými technologiemi nabitý a squěle zajištěný křižník" zrovna takový starý ex-sovětský pekáč, když Zlí Rusové mají stroje 5. generace, o kterých se vytoonnelovanému a neodlužitelnému hodnému Západu ani nezdá [smích]

Když si představím, kolik zrovna tahle Emerická loď relativně beztrestně povraždila svými raketami Tomahawk civilistů v Afghánu, Jemenu, Iráku, Lybii a nejspíše i Srbů v Jugoslávii, není to špatné zadostiučinění.

Čím dál více jsem i přesvědčený, že JIŽ iDNES jsou Rusko a Čína schopni vyhrát válku se Západem. Ale chtějí to zkusit nastrojit tak, aby se Západ nevyvlékl z nesplatitelného dluhu a byl řádně ale pomalu potupen.

Předání klíčů od Eustrélie Číně nyní přesto, že Eustrálii nechal Hussein Obama okupovat hrdinnou US Érmy před 3 lety coby právě "obranu" před Čínou, je dostatečně výmluvné.

Doufám, že v lednu předá NATO Střední Evropu v Praze, stejně jako odevzalo nyní Eustrélii, zpět do správy prosperujícímu Rusku a Vladimir Vladimirovich nás laskavě přijme. A že se konečně brzy projedeme čínsko-ruským rychlovlakem bez víz až k Pacifiku. Pokaždé, když přelétám přes Matičku Rus na Dálný Východ, tak o něčem podobném sním. Nastoupit v Praze, Bratislavě nebo Vídni - a druhý den už jednat třeba v Shanghaii. A V.Š.E. po zemi, abych nemusel hlídat overweight při balení kufru jak tam, tak zpátky [smích] Vždyť EUropa je jen menším ruským ostrovem!

I have dream [mrknutí jedním okem]

321354

19.11.2014 10:58

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 321354

...Tak to jsem nevěděl,že tím "kukuruznikem" i "zašturmovali..."
a ještě k tomu dvakrát....,měl jsem za to,že lítali okolo...měli spíš nalítnout "Bílou labutí" a vysypat jim na kapitánský můstek obsah palubní latrýny....to by teprv byla protestní nóta od tajemníka stejts depáártmentu...

No,uvidíme,co nás ještě v tomhle českým zvěřinci čeká...nejspíš další eskalace všech negativ,které lidi nejsou ani schopni vidět,natož se proti nim začít probouzet z letrgie a něco smysluplného činit.Což nám dokazuje ta předvčerejší započatá "pakulturní revoluce havloidních hemoroidů" osnovaná z us-embassy a prováděná "předčasně zmoudřelými adolescenty" a davem frustrovaných lidiček středního věku,kteří ve stejných obnošených hadrech už zvonili klíčema před pětadvaceti lety,ale dnes si museli vyfasovat červenou kartičku z USA,protože o ty klíče už přišli,anebo je raději nenosí u sebe,aby o ně nepřišli.....

321369

19.11.2014 6:57

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 321241

Krom toho Rusové začali obchodovat v Juanech. Co dál k tomu říci. Válka nebo pád západní ekonomiky. UK prostřednictvím Austrálie se jistí - hold Londýnská City ví jak se na lopatě sedí [chechtot]

321356

18.11.2014 15:13

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

jirzina 176.?.?.?

Reakce na 321182

Ruská duchovní vůdkyně Anastázija předpověděla, že zahrádkáři zachrání svět. [velký smích]

321255

18.11.2014 17:25

RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři

xxxJirka 82.?.?.?

Reakce na 321255

Až jednoho dne do vašeho supermarketu přestanou dovážet ten sajrajt vzdáleně připomínající jídlo, tak se přestanete smát.
Buď se z vás stane zahrádkář, nebo hnojivo.

321277

18.11.2014 6:56

Cvetnaja...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Ja som si myslel že prvá cvetnaja sa odohrala v roku 1998 na Slovensku, keď organizovaná svoloč okolo Markízy pripravila pád Mečiarovi. Ale zrejme farebné majú už dlhšiu tradíciu. Kto nepochopí, skončí pred popravčou čatou (Rumunsko).
Ta vlna second cvetnych sa rúti Ostblokom. Odstúpil predseda parlamentu Paška vraj pre útoky na jeho rodinu (niežeby som sa ho zastával). Lorenc dáva SMEtiarom rozhovor, v ktorom sú arogantní a ho sprosto urážajú (http://www.sme.sk/c/7495542/sef-stb-dnes-konci-s-podnikanim-odmietam-termin-zlocinecka-organizacia.html). Všetci mocní muži plnia poslušne akési rozkazy, hoci ...neviem. Viktorul Orbán zrazu stiahne návrh zákona, lebo... Niekto ide a vyvesí vlajku (dve) EÚ z okna maďarského parlamentu.
Neviem, neviem, [překvapení]

321183

18.11.2014 10:01

RE: Cvetnaja...

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 321183

Jedna z prvních byla Budapešť 1956.

321213

18.11.2014 7:09

...odhalil pokrytectví kolem Pussy Riot ...

Tom 24.?.?.?

... enem taková užitečná kuřátka ...

http://imageshack.com/a/img673/10/N80ulV.jpg

321184

18.11.2014 7:11

Trochu mimo misu, i kdyz jak se to vezme,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

protoze, jak uz vime, filozofove, kteri byli v minulosti zastanci "mirotvorneho", humanniho bomardovani u namluvenych nepratel, jsou schopni zinscenovat kdovico i doma. Poleva me pot, kdyz namisto spanku nemohu neslyset toto:
Nalezam se nyni jako host zhruba uprostred Moravy, je 18. Novembra neco pred 7 rano a uz asi 4 hodiny je tu nad zatazenou oblohou nezvykly a nebezny hluk, jakoby preletala hronadne letadla. Ma nekdo tuseni (informaci nejspis ne), co by to mohlo byt.

321185

18.11.2014 8:01

RE: Trochu mimo misu, i kdyz jak se to vezme,

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 321185

Humanitární bombardéry na Bělehrad létaly na námi (západní Čechy)
Dnem i nocí po několik týdnů jsme poslouchali to smrt nesoucí hučení.
Vypadá to, že si budeme zase zvykat.

321192

18.11.2014 8:24

RE: Trochu mimo misu, i kdyz jak se to vezme,

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 321192

>Humanitární bombardéry na Bělehrad létaly na námi
>(západní Čechy)

>Dnem i nocí po několik týdnů jsme poslouchali to smrt
>nesoucí hučení.

> Vypadá to, že si budeme zase zvykat.


Na TV Rossia 24 je klid , jen od 14,00 jejich času má Putin
nějaké setkání,neuměl jsem to přeložit.
No mají ve zprávách včerejší červené karty,ale pak i zelené.
Jsem pro zelenou.

321196

18.11.2014 7:26

Je to ještě horší...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Skutečnost je oproti tomu co bylo lze vidět v médiích, daleko hrozivější. To, že se těch zdejších oslav zůčastní i okolní hlavy států, to bylo známo dlouho předem. Dlouho předem se také v našich médiích pro dehonestaci Zemana již připravovala půda a dlouho předem se přece na vše muselo reagovat na vládě. Takže žádná spontánnost, ale pečlivě připravená akce v režii ambasadora USA. A ti prezidenti to samozřejmě ví a ví také, že to bylo adresováno těm z nich, kteří se jako Zeman nehodlají podřizovat Bruselu ovládaném USA zcela ve stylu, jaký určoval "Řád vnitřní služby ČSLA" blahé paměti pro základní povinnosti vojáka a což nepochybně přečkalo i plyšákový převrat, kde "voják musí snášet bez odmluv a reptání všechny těžkosti a strádání služby"...
Nemá ten Zeman nakonec modrou knížku, že to coby vrchní velitel brané moci ČR pod protektorátem NATO, nectí [zmaten] [oči v sloup] [velký smích]

321188

18.11.2014 7:57

RE: Je to ještě horší...

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 321188

Ano, jinými slovy volený parlament a vláda jsou pouze trapné loutky , skutečná vláda sídlí Na Tržišti, už čtvrt století.

321191

18.11.2014 7:55

A kdo tisknul, či rozdával

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

zelené karty ?

321190

18.11.2014 11:47

RE: A kdo tisknul, či rozdával

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 321190

Zelených karet na té fotografii vidím 6 (SLOVY ŠEST). Navíc vidím, že nejsou všechny přesně stejně velké a dokonce se mi zdá že některé mají i jiný odstín zelené.

To nejsou předem připravené a hromadně rozdávané karty. Nejspíše v reakci na karty červené na Klárově našli pár kusů zeleného papíru a nastříhali ho...

321232

18.11.2014 13:00

RE: A kdo tisknul, či rozdával

f.Havala 158.?.?.?

Reakce na 321232

Na jednom zeleném lístku, uprostřed v pozadí, je dokonce nějaké logo. To vypadá na rozstříhaný volební leták.

321242

18.11.2014 8:55

to vyřeší VYŠŠÍ MOC..

Sibolet 194.?.?.?

Jestli ZDROJ dopustí UKONČENÍ nekonečných staletých putek o tuto planetu.https://www.youtube.com/watch?v=VeUeU-PTyFY&li... A tady je uvaha o Ruském vojenském potenciálu a PROČ tomu tak je.http://www.exopolitika.cz/news/uzavrel-prezident-p...

321200

18.11.2014 17:42

RE: to vyřeší VYŠŠÍ MOC..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 321200

Schválně jsem si pustil Váš první odkaz - a soudím, že ani autor sám neví o čem mluví.
Nenechte se těmi nesmysly zmást.
Pokud ve vesíru existují i jiné bytosti, jakože beze sporu ano, patrně budou mít jiné, vyšší cíle, komplexnější. Třeba, abych neříkal jen A, náš genetický fond.
Já výraz vyšší moc či zdroj beru a uznávám, protože může vyjadřovat Boha, který do záležitostí svých oveček na zemi zcela jistě mnohými způsoby zasahuje. Nicméně si uvědomuji, že můj názor nemusí koresponovat s jinými - což je ale v tomto případě vedleší.

321284

18.11.2014 9:02

Prevrat 89

naiva 95.?.?.?

" Když nad tím tak přemýšlím, vlastně i náš listopad 1989 nesl všechny prvky barevné revoluce."

To ste si fakt až doteraz myslel, že to bola spontánna revolúcia ?…Ježkovy voči.. [chechtot]

321202

18.11.2014 9:53

RE: Prevrat 89

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 321202

>To ste si fakt až doteraz myslel, že to bola spontánna
>revolúcia ?…Ježkovy voči.. [chechtot]

Nikdy nemyslel. Akorát jsem to nepojmenovával barevná revoluce.

321211

18.11.2014 9:09

klauso-zemanovská

ježkovy zraky 46.?.?.?

prognostická reforma se zdařila natolik, že si nesmíme nechat pokazit dojem z oněch 25 let jejího blahodárného působení nějakými pokřiky hrstky zfanatizovaných havloidů; žádný majdan a ohrožení "budování kapitalismu" - jak tento postkomunistický korporativismus kdysi pěkně nazval akademik dušan tříska - nesmíme dopustit;
méně křiklounů v ulicích a více zemanovských bandaskářů za branami filipsů, hundajů a asusů, a ještě více čadků, tomanů a kellnerů; nebojte lidi, papláši zemana jen tak nedají, majdan nebude; i babiš říkal, že se ti křiklouni musí stydět
zvědavec bravo! [velký smích]

321205

18.11.2014 9:38

fenomén majdan

disident 88.?.?.?

Poslední události v Praze(a také i v Budapešti) nás utvrzují v tom,že t.zv.Majdan je technologie dopodrobna rozpracovaná odborníky v USA jejímž cílem je vyprovokovat nepokoje proti demokraticky zvolené vládě,která není poslušná zájmům USA.Je zajímavé,že menšinová agresivní tlupa zorganizovaná t.zv.nevládními organizacemi,které jsou pod kontrolou ambasády USA,dovede zvrátit politickou linii demokraticky zvolených orgánů.Generální zkouškou u nás byla před několika lety zorganizovaná štvanice na radní v v jižních Čechách,jejímž jediným proviněním bylo,že byla v demokratických volbách zvolena za KSČM.Havlovci se u nás těší přímé podpoře USA(viz šaškárny se stolečky a lavičkami teď i s bustou V.H. přímo ve Washingtonu).Handicapem pro naši stávající politickou situaci je to,že havlovci ovládají takřka veškerá media.Loutkovodičům z USA je úplně jedno,koho do agresivních tlup naverbují,ať jsou to fotbaloví chuligáni nebo neonacistické bojůvky.
Technologie majdanu se dá použít takřka v celé Evropě,takže můžeme ji očekávat tam,kde politická moc se odmítá podřídit zájmům Washingtonu.Výjimkou je Rusko,kde se Putinovi podařilo omezit vliv nevládních organizací řízených z USA.

321208

18.11.2014 10:55

RE: fenomén majdan

Lapsus 89.?.?.?

Reakce na 321208

Logisticky to měli velmi dobře.
Včetně distribuce červených karet mezi "spontánně protestující".

http://www.jpeg.cz/images/2014/11/18/AJ2WG.jpg [chechtot]

321220

18.11.2014 13:00

...dneska už je z gauče nezvedne nic, leda nějaká "Super Akce XXL" na kus žvance.

man_at_counter 81.?.?.?

To už jsme tu jednou měli:
Proto však také pohrdáme těmi, kdo v nezkrotné pýše ješitné nadřazenosti, sobeckém zájmu nebo dokonce za mrzký peníz se kdekoli na světě - a také u nás se našla skupinka takových odpadlíků a zrádců - odtrhnou a izolují od vlastního lidu, jeho života a skutečných zájmů a s neúprosnou logikou se stávají nástrojem antihumanistických sil imperialismu a v jejich službě hlasateli rozvratu a nesvárů mezi národy...

Jen mě děsí, že totéž platí pro obě strany tohoto kašpárkovského střetu. Tady se nemusí žádný "NWO" ani snažit.

321243

18.11.2014 13:14

KONKRÉTNÍ JMÉNO OSOBY KTERÁ STOJÍ ZA ČERVENÝMI LÍSTKY

trpajzl 62.?.?.?

Úspěšně jsem z té fotky poštovní krabice ze které si lidi tahají, ty červené lístky, přibližování a otáčením rozluštil jméno Šárka Kadlecová, a copak copak mladá žena co se pohybuje v toku neziskových organizací v česku a podle jejího profilu pracovala, dám koule za to že stále pracuje na USA embassy, no tak to je konec dohadů, máme tu na talíři vměšování se do záležitostí státu.

321245

18.11.2014 16:45

RE: KONKRÉTNÍ JMÉNO OSOBY KTERÁ STOJÍ ZA ČERVENÝMI LÍSTKY

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 321245

Nic proti ničemu, ale takovýchto krabic najdete v kontejnerech s tříděným odpadem víc než dost. Málokdo má tolik rozumu, aby aspoň seškrábal adresu.

321270

18.11.2014 16:50

http://cz.linkedin.com/pub/sarka-kadlecova/91/831/b45

Ďuro Trulo 89.?.?.?

http://cz.linkedin.com/pub/sarka-kadlecova/91/831/b45
žeby cenzura nebo má NSA na zvědavci trojského koně?

321272

18.11.2014 16:59

Toto vidím jako první kapky deště, rozvratu Evropy, o kterém jsem nedávno psal.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Geopolitické hranice Evropy, vyjednané vítěznými mocnostmi jsou už po čtrvt století praticky vygumované - a my se na to můžeme dívat jakkoli, no Rusko nikoli. Možná to mnohé překvapí. Pro ně je to porážka, porážka o to větší, jak se hranice NATO stěhují stále blíže k nim. A tato porážka je v přímé úměře k jejich vojenské síle. Toho jste si jistě už všimli.
Nechci komentovat červené karty, o nich toho už zaznělo dost. Jen bych jejich fanatické nositele rád upozornil, že tato blížící se barevná revoluce, nebo spíš barevný rozvrat, nebude v žádném případě k jejich prospěchu. Zdá se, že do hry vstoupí nový režisér a ten nebude mít pro jejich choutky pochopení.
Proto si myslím, že se Evropa opět přeorganizuje v neprospěch západu. Jenom nemohu přijít na to, kdo s kým a proti komu (myšleno v čistě rámci Evropy).

321274

18.11.2014 19:18

RE: Toto vidím jako první kapky deště, rozvratu Evropy, o kterém jsem nedávno psal.

timur 85.?.?.?

Reakce na 321274

Nemecko prešlo s Čínou potichu na zúčtovanie cez juan

321297

18.11.2014 22:35

RE: Toto vidím jako první kapky deště, rozvratu Evropy, o kterém jsem nedávno psal.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 321297

To je dnes. Zítra se toho uděje tolik, že nebudeme vědět kam dřív skočit. Změní se toho velice mnoho.
Uvědomme si skutečný a pravý význam slova ROZVRAT, kterým bylo definováno současné období. To není můj výmysl. Rozvrat se stupňuje už šestým rokem...

321327

18.11.2014 22:36

RE: Toto vidím jako první kapky deště, rozvratu Evropy, o kterém jsem nedávno psal.

dub 89.?.?.?

Reakce na 321297

myslíte toto?:
http://www.zerohedge.com/news/2014-03-28/china-ger...

321328

18.11.2014 19:41

Demokratistické spiknutí (?)

Kiviss 176.?.?.?

(otazník je jen pro formu)
1)
"Deprivanti (od slova deprivare - lat. zprostit) jsou lidé, kteří z biologických, psychologických nebo sociokulturních důvodů nedosáhli lidské normality či o ni přišli.
Ve vztahu k normalitě jsou to lidé v různém stupni a rozsahu "nepovedení" nebo "zmrzačení", nikoli nemocní.
Postižení je výraznější v citové a hodnotové než v intelektuální oblasti.
Deprivanty chápeme jako antropologickou, sociokulturní kategorii, nikoli jako kategorii diagnostickou, lékařskou ..."
(Vzpoura deprivantů - František Koukolík, Jana Drtilová)

2)
- Německo třicátá léta minulého století
- fašistické spiknutí - ČSR konec třicátých let


ad 1
Synonymem pro popisovaný jev může být i pojem "Spiknutí poškozených".
Postižení je výraznější v citové a hodnotové než v intelektuální oblasti.
Krátký a neúplný výčet:
- chybějící nebo nedostatečné (poškozené) kognitivních schopností
- nedostatečná funkce zpětné vazby
- pohrdání okolím
- egocentrismus
- využívání / zneužívání druhých lidí
- vytrvalé lhaní a podvádění lidí
- nedostatečná nebo žádná schopnost vcítit se do pocitů jiných lidí
- neodpovědnost ve vztahu k druhým lidem
- sadistické rysy
- absence výčitek svědomí

Ukazuje se, že mezi tzv. "úspěšnými" jedinci, politiky, manažery, podnikateli, je zastoupeno větší procento psychopatů, než je v běžné populaci obvyklé.
Postižení je výraznější v citové a hodnotové než v intelektuální oblasti.

ad 2
- především pohraničí 1937-38, kde původně také šlo "jen" o nevýznamné a jakoby "náhodné" konflikty
- hezky lidově zpracováno: Karel Kachyňa - Vlak dětství a naděje


Zatím celému divadlu chybí jasné kontury.
Buď je režisér syrově a přímočaře primitivní, nebo mi něco uniká.

Za následující řádky se některým horlivějším omlouvám, ale život mě naučil:
"Pokud se někdo moc snaží upoutat tvoji pozornost k nebi, dívej se nejdříve pod nohy!"

Zeman:
- v době "své" vlády (1998-2002), v podstatě "přikryl" předchozí rozvrácení ČR. Se všemi vraždami a záludnosti '90 let.
- jako "zázrakem" zvolený, téměř zapomenutý, důchodce z Vysočiny (z mého pohledu ze dvou zel to menší)
- nyní "vyvolá" téměř převrat, navenek vcelku rozumnou politikou a několika slovy

celkem rychlý sled:
21.9.2014 - Pražský Majdan - Kocáb a spol.
2.11.2014 - záminka (?) - expresivní vyjádření
17.11.2014 - pokračování Pražského Majdanu - tentokrát s již vystupňovanou agresí

média:
Bakala, Babiš a spol. jsou jasní.
Kdo vlastní Český rozhlas a televizi?

321302

18.11.2014 19:55

a je to tady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

http://aeronet.cz/news/vime-kdo-organizoval-rozdav...

321305

18.11.2014 21:39

RE: a je to tady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 321305

Jo kdyby neškudlili a kromě řezačky na papír si zaplatili taky poradce, který by jim vysvětlil, že to 17. listopadu bude působit jak na oslavách vítězného února. Dvoujazyčné transparenty působí zvláštním dojmem. Mám kamaráda a ten dostal od obce dotaci 5000,- na výstavu králíků. Musel pořídit několik fotografií, včetně dechové kapely, které poté mailem poslal na úřad, aby zdokumentoval, že se výstava konala. Demostrace s dvoujazyčnými transparenty působí dojmem, že jistá ambasáda používá stejný systém na kontrolu investovaných „dotací“, stejně, jako když se jedná třeba o tu výstavu králíků… [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

321320

18.11.2014 23:34

RE: a je to tady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 321320

Je to dobrá úvaha. Jak nedávno prozradili členové srbského Otporu, kteří se zabývají organizací barevných revolucí, jejich značka je na demonstracích vidět. Bereš-li peníze, musíš dokázat, že si je zasloužíš.

321336

19.11.2014 15:34

Na babrackááááá

Timechild 87.?.?.?

To snáď nie, sionisti si robia prdel z českej lúzy, že im rozdali červené kartičky, taká záľaha červenej nebola ani na celoštátnych zjazdoch KSČ, kde sa takisto hlasovalo dvíhaním červených obdĺžnikov. Po 25 rokoch je to späť a títo budulínci nič nepochopili, ako sú manipulovaní. Čo tak vylepiť plagát Babráka sbOmbama na usraelskú záklaňu CIA a triafať sa do nej najprv vajíčkami? Veď keď sa nechránia hlavy štátov, tak nejaký kus papiera s chlípnym černoškom nemôže spôsobiť žiadnu újmu.

321412

20.11.2014 1:27

Středa před Pražským hradem

Aja 82.?.?.?

protesty, petice, žádost o odvolání.....

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/proti-zemanovi-op...

321500

20.11.2014 14:34

Havlisty a naivní pravdoláskaře nemusím

PetrSvetr 31.?.?.?

ale hlupáky také ne. Pan Stwora trpí levičáckou paranoiou, že za vším zlým je strýček Sam třesoucí měšcem a ostatní blázni mu nadšeně přikyvují. Jasně že protesty někdo organizoval a organizuje, jinak by nikdy nikde žádné protesty nebyly. Prezident Zeman se chová jako prase, mluví o něčem čemu nerozumí a ztrapňuje tak celý národ. Havel nehavel. Označovat všechny za Havloidy a zrádce, je od vás prasárna. Vrána k vráně sedá.

321575

20.11.2014 16:36

RE: Havlisty a naivní pravdoláskaře nemusím

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 321575

Pokud je "spontánní organizátor" zároveň spoluúčastníkem Schwarzenbergovy volební kampaně, zatímco držitel záboru prostranství se ve svých výročních zprávách netají spoluprací s US ambasádou a finanční podporou z její strany, nemusí být člověk zrovna Sherlock Holmes, aby mu to celé krapet smrdělo "Velkým černým otcem ve Washingtonu." [vyplazený jazyk]

Člověk musí stát na Zemanově straně už jen kvůli jeho nepřátelům. [chechtot]

321586

20.11.2014 17:08

RE: Havlisty a naivní pravdoláskaře nemusím

dub 89.?.?.?

Reakce na 321575

by mě zajímalo teda, čímpa ztrapnil celý národ - pravdou o nepokojných kundičkách? a nutno říct, že v tomto svém komentáři použil slovo kunda jen dvakrát, zatímco havloidi a jejich přisluhovači kundovali neustále, protože nepokojné vagíny se na nás díky nim sypaly ze všech stran - a prase je ten kdo na to poukáže, a ne ten, kdo se toho dopustil?
máte zajímavou logiku. inu jak pravíte, vrána k vráně...

321590

20.11.2014 19:42

RE: Havlisty a naivní pravdoláskaře nemusím

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 321590

Mezinárodní židovstvo v čele s USA a služebníčci/šábesGójimové čeští z "pražské kavárny" se zkoordinovali v tažení proti Zemanovi,kterýžto ač sionisty všemožně na mezinárodní rovině k nelibosti velké části národa neomaleně podporuje (asi zřejmě ne zcela podle jejich představ),jim leží v báchoře a zátroubili k útoku i na mezinárodní úrovni.
Ministr zahr.kyJewské chunty si pozval čes.velvyslance na UA,aby mu tlumočil energický nesouhlas se slovy Zemana pro ruskou TV,kde trestnou výpravu kyJewských vrahů Zeman nazval "regulérní občanskou válkou a její podporu ze strany EU a také ekonom.sankce vůči Rusku za chybu....."
Nic není náhoda....co mi to tažení "fešáků s kupírovanými oháňkami" jen připomíná.....i tenkrát byla taková latentní ekonomická krize,exportovaná do celého světa z Wall Streetu,stejně jako dnes....

321604

20.11.2014 15:00

Aha ona je tu cenzura

PetrSvetr 31.?.?.?

[chechtot]

321577

21.11.2014 9:13

Havloidé s pěnou u huby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Všechno jsou jenom nepříčetné výkřiky komunistů "kdo nejde s námi, jde proti nám", "Se sovětským svazem na věčné časy". Jenomže tyhle blafy už neplatí, jsou to jenom pozůstatky myšlení studentů VUMLu.

321639

Příspěvků: 76

18.11. 02:27 ANALfabet  _
18.11. 05:03 lindsay  RE: _
18.11. 06:17 Moiry  PČR
18.11. 08:38 T  RE: PČR
18.11. 08:56  RE: PČR
21.11. 03:31 favela  RE: PČR
18.11. 14:45 P.Lepenka  Hysterická kampaň proti Zemanovi pochází z dílny amerického velvyslanectví.
18.11. 17:37 Kluk  RE: PČR
18.11. 22:01  RE: PČR
18.11. 22:58 Emil Robot  RE: PČR
20.11. 10:03  RE: PČR
20.11. 11:51 Moiry  RE: PČR
18.11. 20:30 Muff  RE: PČR
18.11. 22:56 Kluk  RE: PČR
19.11. 00:23 Emil Robot  RE: PČR
18.11. 06:49 Jacob  Malý dotaz
18.11. 07:46 Moiry  RE: Malý dotaz
18.11. 09:02  ========= Postesknutí ke Dni nedonošených /bolševických / dětí.:
18.11. 21:37 Bluejamie65  RE: Malý dotaz
19.11. 11:23 Hanka  RE: Malý dotaz
18.11. 06:53 MoUdrostrak  Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 08:38 Heriot  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 10:42 MoUdrostrak  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 16:19  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 09:27 Jacob  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 10:41 Emil Robot  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 12:45 MoUdrostrak  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 15:19 ppppp  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 16:20  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 17:28 dub  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 19:00 MoUdrostrak  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 19:44 Emil Robot  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
19.11. 05:40 MoUdrostrak  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
19.11. 10:58 Emil Robot  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
19.11. 06:57 Jacob  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 15:13 jirzina  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 17:25 xxxJirka  RE: Zlí a dobří - kartonošové versus zahrádkáři
18.11. 06:56  Cvetnaja...
18.11. 10:01 WAZARI  RE: Cvetnaja...
18.11. 07:09 Tom  ...odhalil pokrytectví kolem Pussy Riot ...
18.11. 07:11  Trochu mimo misu, i kdyz jak se to vezme,
18.11. 08:01 Moiry  RE: Trochu mimo misu, i kdyz jak se to vezme,
18.11. 08:24 Rudy1  RE: Trochu mimo misu, i kdyz jak se to vezme,
18.11. 07:26  Je to ještě horší...
18.11. 07:57 výjimečné porušení omerty  RE: Je to ještě horší...
18.11. 07:55  A kdo tisknul, či rozdával
18.11. 11:47 Honza999  RE: A kdo tisknul, či rozdával
18.11. 13:00 f.Havala  RE: A kdo tisknul, či rozdával
18.11. 08:55 Sibolet  to vyřeší VYŠŠÍ MOC..
18.11. 17:42  RE: to vyřeší VYŠŠÍ MOC..
18.11. 09:02 naiva  Prevrat 89
18.11. 09:53 Vladimír Stwora  RE: Prevrat 89
18.11. 09:09 ježkovy zraky  klauso-zemanovská
18.11. 09:38 disident  fenomén majdan
18.11. 10:55 Lapsus  RE: fenomén majdan
18.11. 13:00 man_at_counter  ...dneska už je z gauče nezvedne nic, leda nějaká "Super Akce XXL" na kus žvance.
18.11. 13:14 trpajzl  KONKRÉTNÍ JMÉNO OSOBY KTERÁ STOJÍ ZA ČERVENÝMI LÍSTKY
18.11. 16:45 Mareš  RE: KONKRÉTNÍ JMÉNO OSOBY KTERÁ STOJÍ ZA ČERVENÝMI LÍSTKY
18.11. 16:50 Ďuro Trulo  http://cz.linkedin.com/pub/sarka-kadlecova/91/831/b45
18.11. 16:59  Toto vidím jako první kapky deště, rozvratu Evropy, o kterém jsem nedávno psal.
18.11. 19:18 timur  RE: Toto vidím jako první kapky deště, rozvratu Evropy, o kterém jsem nedávno psal.
18.11. 22:35  RE: Toto vidím jako první kapky deště, rozvratu Evropy, o kterém jsem nedávno psal.
18.11. 22:36 dub  RE: Toto vidím jako první kapky deště, rozvratu Evropy, o kterém jsem nedávno psal.
18.11. 19:41 Kiviss  Demokratistické spiknutí (?)
18.11. 19:55  a je to tady
18.11. 21:39  RE: a je to tady
18.11. 23:34  RE: a je to tady
18.11. 20:46 michald  tady
19.11. 15:34 Timechild  Na babrackááááá
20.11. 01:27 Aja  Středa před Pražským hradem
20.11. 14:34 PetrSvetr  Havlisty a naivní pravdoláskaře nemusím
20.11. 16:36 Mareš  RE: Havlisty a naivní pravdoláskaře nemusím
20.11. 17:08 dub  RE: Havlisty a naivní pravdoláskaře nemusím
20.11. 19:42 Robot Emil  RE: Havlisty a naivní pravdoláskaře nemusím
20.11. 15:00 PetrSvetr  Aha ona je tu cenzura
21.11. 09:13  Havloidé s pěnou u huby

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 287