Diskuze k článku

MMF připravuje půdu pro globální konfiskaci majetku

Příspěvků 84

11.11.2014 1:01

JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

juhrad 178.?.?.?

Domácnosti budou okradeny, firmy nikoliv. Zajímavé.

320750

11.11.2014 6:14

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 320750

Tak domacnosti grazlove uz davno vokradaj! A budou je vokradat cim dal tim vic jestli se s tema hajzlikama neudela kratkej proces.

320751

11.11.2014 7:04

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 320751

Domácnosti se dají okrádat, protože se dobrovolně nechávají okrádat. Nikdo nechce přemýšlet nad tokem domácích peněz nebo-li za co a komu dávají své peníze. Jen můj osobní názor z mých zkušeností, kdy jsem byl požádán o řešení finanční situace rodin. Pouze necelých pět procent změnilo své domácí finanční návyky, ale i chování. Cílem bylo dosáhnout stavu, kdy rodina bude sebesama financovatelná, tzn odstranit stress, že stále nemají peníze a neustále platí pokuty za opožděné platby. Tyto rodiny jsou dnes schopny řešit logickou věc má dati dal, co se musí dáti s výhledem rok, nenadále výdaje do výše 10 000 Kč, ztráta zaměstnání s finančním výpadkem tří měsíců. Kupodivu někteří to ještě rozvedli dále, změnili např. zaměstnání či jinak řešili výdaje/příjmy. U těch ostatních zbylých (většina), někteří zas na tom nebyli tak zle, to vždy skončilo neochotou cokoliv změnit, individuální neboli sobecké chování partnerů, opičí lásky maminek k dětem, kompenzující si tak mindráky ze svého partnera apod. Další faktor, že měli ještě finanční podporu svých rodičů občas jim šoupli pár tisíc). První minoritní skupina žije, dle jejich finančních možností, ale kupodivu jsou v pohodě, druhá to nějak válí, ale postupně se projevují důsledky tohoto žití na rodinných vztazích. Občas jsem narazil hned ze začátku, kdy mi partneři tvrdili jak je vše drahé. Ne moji otázku kolik denně prokouří asi 100 Kč, jsem jim odpověděl ať toho nechají a mají doma 3 000 Kč/měsíc za rok 36 000Kč. Nepochopili.

320755

11.11.2014 10:24

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Jahna 193.?.?.?

Reakce na 320755

Váš příspěvek, Jacobe, jen názornou ukázkou toho, jak lze problém převrátit vzhůru nohama. Banky z ekonomik odsávají peníze čím dál neomalenějším způsobem a jeden přijde s radou kde ušetřit, aby bylo na další bonusové výpalné.
Stačí do poslední věty spořícího příspěvku dosadit místo kouření jídlo a máte výstižný obsah onoho příspěvku. Aneb co vše udělat pro to, aby s námi vrchnost mohla i nadále počítat.

320773

11.11.2014 13:40

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 320773

Na každé diskuzi se objeví nějaký "Jacob". A tady ten má dokonce tak příznačné jméno.

320784

12.11.2014 6:53

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 320784

Já se, alespoň nepodepisuji jako anonym. Ovšem k tomu je potřeba mít něco více než ironické narážky.

320849

13.11.2014 23:44

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 320849

Ohánět se jakýmkoli jménem na diskusi je nesmyl. Jak chcete ostatní přesvědčit, že jste skutečně Jacob? Budete jim pokaždé předkládat čestné prohlášení ověřené notářem? Pokud ne, pro mne Jacob = anonym. Respektive zvolený nick.

321013

14.11.2014 7:30

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 321013

Máte pravdu, že nikomu dávat čestné prohlášení nebudu. Nicméně Jacob se podepisuje a je poznat co Jacob zde psal. Nick Anonym, který používá mnoho jiných - k tomu nepřiřadíte žádný komentář. Už jenom vaše nesouhlasná reakce, adresována konkrétnímu nicku Jacob, informuje komu je určena. Kdyby jsem se podepsal jako anonym nebo "pisatel si přeje ......." takových anonymních přípěvků jsou zde tucty .............

321027

12.11.2014 6:51

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 320773

Možná pokud by jste trochu více přemýšlel nad tím co jsem napsal, snad by vám něco i došlo.

320848

12.11.2014 17:19

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 320773

Milý Jahne, naše vrchnost si nepřeje jednu věc, aby jsme byli nezávislí. Platí staré přísloví, chceš-li mít poslušné poddané zadluž je. Nebudou míti čas přemýšlet, protože budou muset vydělávat peníze na zaplacení složenek. Problém stavím vzhůru nohama, to máš pravdu, nikoliv tak, aby se dotyčný stával závislý, ale aby rozhodoval o svých věcech, které může ovlivnit především sám. Je to ovšem věc individuálních priorit.

320906

11.11.2014 11:35

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

xxxJirka 88.?.?.?

Reakce na 320755

A ptal jste se jak mají velikej byt? Cože 3+1? Tak šup do 1+1, i s celou rodinou a hned ušetříte. A vy máte auto? Nezbláznili jste se? Koukejte ho prodat a zase ušetříte.
Sice pořád všichni chodíme do práce, pořád budujeme a budujeme, a furt je všeho míň a míň. Není to divné?

320780

11.11.2014 20:23

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 320755

Sam sice nekourim ale moc dobre vim kdyz se podivam na ceny ze i na tom tabaku ti grazlove se nestitej vokradat stary dedky kterejm jako jedina radost ze zivota zbyla uz jen ta fajfka nebo cvanhak u huby.... Tvuj comment velice dobre naznacuje za koho kopes tak ze Tobe a Tvy rodine taky dam jednu radu nad zlato aby jste usetrili a to sezrat po sobe i vlastni hovno !

320820

11.11.2014 7:39

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

zvedavec123 87.?.?.?

Reakce na 320751

Môžete mi to preložiť do slovanského jazyka?

Ak sa rodina tlačí v jednoizbovom byte, ktorý splácali ich starí rodičia celý život, mladí si na prerábku zobrali pôžičku a pracovali po večeroch a výkendoch... tak musia "štátu" zaplatiť výpalné vo výške 10% nejakej úradnej hodnoty bytu?

320757

11.11.2014 8:16

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 320757

taky jsem to tak pochopil...třeba začít brousit vidle [velký smích]

320759

12.11.2014 16:49

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 320757

To není otázka pro mne. Zeptej se Fica a svých spoluobčanů proč má prodavačku v německém Tescu 1580 Euro/měsíc a prodavačka v Tescu v Popradu 480 Euro. Pak se bude hrbit v tom 1+1, ale o tom jsem nepsal.

320903

14.11.2014 1:57

RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?

favela 113.?.?.?

Reakce na 320751

...ovsem loupeni vseho co neni pribite vladami,korporacemi a sluzebnymi justicemi ovsem na delsi proces zahubi samotne lupice , protoze uz ted skoro neni kde a co ukrast , mimo dluhu , ale na ty uz doslo nedavno taky /swapy a jine burzovni machinace/...uspesne jak se ukazalo vedouci do hospodarskych katastrof...Navic populace se stava stale zurivejsi , kdyz neni na zdrazenou skyvu chleba k veceri...V situaci kdo s koho je presila zdanlive na strane mocnych...Inu, ale. Uvidime ,rek slepej a sel do kina...

321017

11.11.2014 6:51

Aby nula od nuly nepošla

Moiry 77.?.?.?

MMF do aktiv prostě sáhnout musí. Devalvací měn zmenšují automaticky i pasiva a domeček z karet virtuálního bohatství se jim nezadržitelně hroutí.
Němci už mají zákon na omezení státních záruk pro případ bankovních zlodějin připravený.
Cena zlata na burzách uměle klesá. Proč asi?

320753

11.11.2014 8:52

RE: Aby nula od nuly nepošla

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 320753

"....a tak je to správný a tak to má být...",jak říkal náš Kléma:"Ať platí bohatí...!!!"
Každej trouba,kterej má část té své,léty naskrblené "hovniválí kuličky" v hotovosti uložené v bance,je pod bdělým okem parazitova účetního,detailně kontrolujícího všechny příjmy a výdaje a celou jeho fin.situaci a ten došel v závěru,že jsou ještě značné rezervy a lis na mačkání peněz z lidí má ještě pořát co stlačovat....takže se nebude dít nic neočeávaného,zvlášť,když se to s úspěchem vyzkoušelo na "divokých Řecích"....a naši osvoboditelé v sionParadiesUSA mají krapet finanční problémy a už asi nemají ani na papír a barvu do tiskárny....
Nejenže ovce parazitovi nechávají "své" peníze otáčet za úrok,který nepokryje ani 30% roční inflace,ale nyní si ty "své" peníze nechají i ukrást úplně,aniž by aspoň,jako správná ovce alespoň zamečeli.....takže opakuji:"tak je to správné a tak to má být...když hrajou s grázlem a ještě si od něj nechají čumět do karet a platí si za to...." [oči v sloup]

320763

11.11.2014 8:11

Přerozdělování je čistá zlodějina

Nikdo 212.?.?.?

Přerozdělovací, tedy maskované otrocké systémy pod různými názvy, zkrátka a dobře nefungují donekonečna. Už dnes na daních platíme cca 70% příjmu a pořád je to loutkovodičům málo. Pravda je, že i kdybychom platili 99%, tak by takto ukradené peníze a hodnoty byly úspěšně promrhány všehoschopnými lehkoživky sahajícími do cizích kapes.
Samozřejmě jde o cílenou politiku zotročení plebsu. Jediná cesta z toho je fyzická likvidace loutkovodičů a všech jejich věrozvěstů, jinak tu budou obdobné systémy donekonečna. Otázkou ovšem je, kde by se v plebsu náhle vzala odvaha a schopnost vzít své životy do vlastních rukou. Vidím to černě, protože většina lidí je ve skutečnosti se svým zotročením naprosto spokojená a jen brblá nad jednotlivými lumpárnami.

320758

11.11.2014 9:25

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

ježkovy zraky 46.?.?.?

Reakce na 320758

Už dnes na daních platíme cca 70%
v celkovém součtu všech odvodů to bude ještě více, ale je to již dost složité postihnout, v každém případě je fakt, že nad svou prací a jejími výsledky má zdrcující většina lidí pramalou kontrolu

není čemu se divit; naši premiéři po roce 1989:

klaus - prověřený kádr, zdatný politik a demagog, obratně otevřel cestu k vytvoření české oligarchie (identicky jako v rusku), za zásluhy o proruskou orientaci odměněn prezidentováním
tošovský - prověřený kádr, zdatný poslušný úředník
zeman - prověřený kádr s přebujelými neotesanými papalášskými manýry, prokorporátní socialista, za zásluhy o proruskou orientaci odměněn prezidentováním
špidla - eurosocialista
gross - zoufalá figurka socialistů
paroubek - prověřený papaláš a socialista, proruský
topolánek - byl odejit jako odstrašující příklad
fišer - prověřený kádr, socialista, proruský
nečas - byl odejit jako odstrašující příklad
rusnok - prověřený kádr, socialista, proruský
sobotka - profesionální beztvarý socialista, proruský

nikdo z nich neudělal nic proto, aby přičinlivý čech nebyl odírán z kůže, opak je pravdou; po prozkumání jejich působení v mocenské sféře musím jednoduše konstatovat, že jsme byli transformováni z reálného socialismu do socialismu korporátního a přerozdělovací procesy převzal dílem stát a dílem korporátní sféra, pro jejíž působení zde připravuje pole justiční mafie, která se etablovala z prověřeného komunistického spravodajského kádru;
masmédia tu akorát vytváří prozápadní iluzi, čímž posilují opačný efekt u veřejnosti, která je pak ponechána alternativnímu informačnímu chaosu a přerozdělovací vlak tak jede vesele a nerušeně dál...

320765

11.11.2014 9:39

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 320758

plácáte nesmysly přerozdělování je potřeba protože hierarchizovaná státní ekonomika bez něj nemůže fungovat a 70% příjmu vám nikdo nebere na daních platíte pár šušnů (pokud nepatříte mezi opravdu vysokopříjmové) a co se týká soc. poj. to stačí sotva na výplatu starobních důchodů
samozřejmě dovedu si představit že vby státní ekonomika byla rozdělena na lokální trhy které by obchodovaly na globálním trhu pak by se možná přerozdělovat nemuselo (nebo v nějaké malé míře) ale to je otázka daleké budoucnosti nebo asi spíš neuskutečnitelné utopie

320769

11.11.2014 10:51

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 320769

> 70% příjmu vám nikdo nebere

Nevyjadřuj se k něčemu, čemu nerozumíš. To, že sociální a zdravotní někam mizí, to ještě neznamená, že to tvrzení není pravda a pokud ti přijde 22% DPH pár šušňů, nezapomínej na spotřební daň a daň ze mzdy.

320776

11.11.2014 11:22

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320769

přerozdělování je potřeba protože hierarchizovaná státní ekonomika bez něj nemůže fungovat
problémem však zůstává ona potřeba "státně hierarchizovaného" hospodaření, přičemž velkou neznámou se stává blahodárnost takového působení a neméně sporná je blahodárnost působení nestátní (tzv. nadnárodní) korporátní sféry;
obojí zatěžuje produktivní výměnu enormním způsobem (kumulace cla, dph, spotřební daně, příjmové daně, platby z pozemků, silnic, pojišťovací povinnosti atd. na straně jedné a bezhotovostní toky a zatížené peníze na straně druhé) a navíc vytváří celý soubor pseudopotřeb a závislostí konzumního člověka lapeného jak do závislé a odcizené námezdní činnosti, tak do přerozdělovacího procesu; jinými slovy, obyvatelstvo je v podobné situaci jak děti v mateřské školce, tudíž se ani není čemu divit, když má mnoho lidí pocit, že je obětí nějakého enormního spiknutí nějaké superentity a věří v příchod nějakého politického či fantasmagorického spasitele;
problém je však v nás samotných, rádi měníme principy za příslib pohodlí a přiznat si vlastní nemohoucnost a slabosti je velice nepříjemné a zjednávat nápavu velice nepohodlné... důsledky pak nutně musí přicházet

320779

11.11.2014 23:42

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 320779

vždyt jsem to tak myslel
ale je třeba si taky uvědomit že bez té jak jsem napsal státní ekonomiky by nebyly ani ty příjmy ke zdanění

320836

12.11.2014 9:12

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 320836

To je úplný nesmysl. [chechtot]

320864

12.11.2014 9:47

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 320864

tak pro libertariána pro něhož končí svět u plotu jeho zahrady možná
ve skutečnosti ekonomický úspěch z většiny závisí na faktorech které jedinec nemůže absolutně ovlivnit
proto platit daně z výdělku je naprosto správné (ideálně daně progresivní) neetické a nemorální je naopak snažit se jejich placení vyhýbat

320866

12.11.2014 10:33

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320866

placení daně nemá s etikou a morálkou lautr nic společného a nikdy ani nemělo, placení čehokoliv je buď dobrovolné, ale to potom není daň, nebo vynucené mocí a vždy sankcionováno, tak jestli je v tom morálka, tak jedině falešná [mrknutí jedním okem]
a když už jsme u "výdělku", co to vlastně je? pokud stát (což je zvláštní typ korporace) má příjmy a z těch někoho vyplácí, a to zároveň daní, tak tu "daň" vlastně nikdy nevyplatil, pouze ten rozdíl, a tedy se vůbec o žádnou skutečnou daň nejedná, daň proto platí jen a pouze nestátní subjekty; stát vybírající daně od jím vyplácených subjektů jen vytváří jakousi iluzi morality a spravedlivého uspořádání

320872

13.11.2014 12:34

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 320872

to co jsi napsal je naprostá demagogie
ano stát je určitá forma korporace ale my se tu bavíme o něčem zcela jiném a to o nějakém systému který nazýváme ekonomika a který umožnuje dejme tomu alokovat práci tak aby jedinci umožnila ekonomická aktivita víc než holé přežití
no a výdělky v tom systému zase nezávisí jen na umu píli a aktivitě jedince proto něčí ekonomický úspěch není nic víc než shoda štastných okolností podmíněných dalšími faktory (životní úroven, úroven vzdělanosti, fáze ekonomického cyklu, a další které se mi nechce vypisovat) prostě považuju za normální když se každý o část toho co vydělal rozdělí s ostatními
že je danový a sociální systém špatně nastaven a nefunguje optimálně o tom se nemá smysl bavit to je jasné
ano uznávám že používat morální argumenty je na hraně já prostě činnost státu (nebo jakéhokoli jiného aktéra který by ho nahradil) chápu jako optimalizaci alokace obíhající energie (peněz)
je mi jasné že ty co by vyznavač filosofie "ušlechtilého divocha" máš jiný názor a já bych se na mnoha věcech s tebou dokázal i shodnout ale nebavíme se o tom co by mohlo být v ideální situaci ale o tom co je ted
žádné ideální modely v tomto vlákně nepřipouštím o tom si můžeme pokecat jindy [mrknutí jedním okem] [velký smích]

320982

14.11.2014 10:50

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320982

ale v rámci ideálního modelu uvažuješ, proto ti připadám jako demagog, ale použiju-li ten příměr s včelkama, tak demagogie je, když včelař včelkám vykládá, jak je prospěšné odvádět med na hromádku (jde o společenské role); když si to včelky vykládají sami, tak dobře, ale pokud je to zároveň i pohádka o spravedlivém včelaři (třeba stát, či obecně kdokoliv jiný skrytý za kolektivní zájem), pak si onu demagogii ani neuvědomují a zaslouží si ji
"My jsme stát (mussolini hovoří k Národní fašistické straně), který řídí všechny síly působící v přírodě. Řídíme politické síly, kontrolujeme morální síly, řídíme ekonomické síly, a proto jsme vyzrálý Korporátní stát. Stavíme se za za nový světový princip, stojíme v čirém, kategorickém, definitivním protikladu ke světu demokracie, plutokracie, svobodozednářstva, a světu, který stále stojí a přetrvává na základech položených v roce 1789." (z doktríny fašismu - mussoliniho projev 1926).
korporace je spolčení - svazek - fascis (odtud fašismus), není to jen "podnikatelský subjekt", je to duchovní princip spolčení (fašisté vystupují jako svrchovaný subjekt - stát), v případě fašismu je to právě všudypřítomný "duch státu"; už chápeš, proč si nedovedeš představit "ekonomiku" bez státní asistence? je to dáno podřízeností jedince ke korporátnímu principu, v tomto případě se nade vším jako přízrak vznáší "stát", proto je tak obtížné uvažovat v jiném duchu, fašisté totiž sloučili "přírodní síly" (určité stránky lidského naturelu) se státotvornými principy a zdá se, že celkem úspěšně;
systém ve stavu podřízenosti ke státu (stát jako nejvyšší princip) funguje jen jako mašinérie, což je zotročující princip, pokud jsou včelky rozčarovány ze svého zotročení, ale chválí včelaře jako určující princip, pak jsou obětí demagogie, a každý kdo se za takový princip schovává, je skutečný demagog a nutno dodat, že kolektivistické (a korporativismus vychází s kolektivismu) pojetí světa je vždy postaveno na demagogii; asi bych dovedl být demagog, ale nechci, proto tvrdím, že hospodaření se odvíjí od činnosti jednotlivce (teprve akce každého zvlášť může vést ke spříznění) a ne od činnosti státu;
v určitém protikladu je nadstátní internacionalismus, a zatímco fašisté chápou ekonomickou činnost jako oborové podnikání ve státním zájmu, tak socialisté vychází z definic "třídních zájmů", a třídy jdou napříč státy, proto je "internacionální", ale zároveň staví na kolektivistickém uvažování stejně jako fašismus (i mussolini byl svého času marxistický socialista), tyto věci se dost prolínají a po zhroucení starého světa aristokratů (vláda vybraných) bylo nutno nově vyplnit díry po zhroucených impériích a nahradit staré motivy novými, proto i staré pohádky o dobrém včelaři prošly inovacemi [smích]

321037

14.11.2014 11:30

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 321037

jo a proti tomu stojí konzervativně katolické libertariánství a my nemáme jinou možnost že?
ještě napiš že bys chtěl zlatý standard a budu si myslet že jsi se definitivně zbláznil [mrknutí jedním okem]
hlavně si nerozumíme ty mi tady cpeš nějaké definice obohacené o plácání nějakých politruků jako kdyby to zase celé bylo černobílé a já byl jakože na druhé straně
já jsem spíš anarchista ale řekl bych to tak že problém není stát ale byrokracie at už státní nebo korporátní tedy z hlediska zasahování do ekonomiky ale to už jsme u definice "trhu" a přístupu k jeho řízení či neřízení tahle diskuze je o daních a o jejich přípustnosti či nepřípustnosti
a já si pořád myslím že daně jsou v pořádku tedy pokud bude daněn výdělek (ne dan z hlavy ale třeba DPH nebo spotřební dan)
prostě činnosti které každý dělat může a nemusí pak by totiž opravdu platilo že každý daně platí dobrovolně

321038

14.11.2014 12:18

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 321038

to přeci nelze vytrhávat ze souvislostí a uvažovat čistě "ekonomisticky" (to je dnešní konzumní tragédie), navíc "zlatý standart" je oblíbené téma tradicionalistů, tak to bych se opravdu zbláznil, protože udržet něco takového není možné ani při existenci globálního superstátu, natož v anarchii, to sem vůbec netahej
>ty mi tady cpeš nějaké definice obohacené o plácání nějakých politruků jako kdyby to zase celé bylo černobílé a já byl jakože na druhé straně
nesmysl, je to o tom, jak se vyvinulo současné chápání státu, ve kterém demagogie hraje hlavní roli, a to právě kvůli daním, v obecné rovině je daň "robota", panstvo se akorát schovalo za systémy -ismů, a stát bez -ismické podstaty neznám, stejně jako stát bez byrokratů, ty jo? jak bys chtěl vůbec takovou "daň / nedaň" vybrat a spravovat? pokud to bude dobrovolná platba, tak to není daň a stát není potřeba; daň je vždy vynucená, a proto je u podstaty byrokracie, je mi líto, ale bez byrokracie nebude daň a bez daní zase byrokracie

321040

15.11.2014 12:41

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 321040

no ty mi cpeš pořád nějakou definici státu a daní ale to v této věci není až tak moc podstatné protože se bavíme o ekonomice což je soubor nějakých dynamických procesů které dopravují peníze jako nějakou energii z místa na místo a v této souvislosti je třeba chápat pojem daně
dejde přeci vůbec o to že někdo někomu něco bere (nebo jde z hlediska nějaké vší spravedlnosti ale to bych sem netahal už vůbec) ale o to že pomocí těch daní lze ty procesy ovlivnovat
ostatně ani ty daně nejsou jedny ale jsou různé
například daně z nemovitosti jsou špatné protože nutí zemědělce prodávat produkci za peníze na trhu
naopak zase daně ze spotřeby odrazují lidi od používání státních peněz
co myslíš že by se třeba stalo kdyby byla radikálně zvýšena DPH na potraviny? nejspíš by lidi našli cestu k lokálním zemědělcům kde by nakoupili bez dokladu a ostrouhaly by nadnárodní řetězce vozící jídlo v kamionech na tisíce km daleko
no a co se týče chápání státu jako korporace já proti tomu nic nemám jen mi to přijde tak trochu jako vloupávání se do otevřených dveří
stát je prostě administrativní jednotka a problém je primárně byrokracie tu je třeba odstranit (a spolu s ní další věci jako třeba právní fikce u soukromého vlastnictví apod) ale není třeba i s vaničkou vylévat dítě si myslím

321079

14.11.2014 18:16

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Alena Vrbová 90.?.?.?

Reakce na 321037

>korporace je spolčení - svazek - fascis (odtud fašismus)

Jen drobné upřesnění (odkud fašismus), které je obecně málo známé.

Tzv. latinsky zvaný "Fasces" byl svazek železných prutů, mezi nimiž byla uprostřed vsazena dvojsekyra - prastarý symbol Etrusků.

Staří Římané jej od Etrusků převzali a tento zmíněný svazek se stal jejich symbolem pro politickou i náboženskou moc - " Imperium".

Mussolini se snažil dát tomuto prastarému etruskému symbolu nový, pochybně politický význam. Proto si zvolil tento svazek za výsostný znak pro své oddíly černých košil. ( odtud fašisté odvodili své jméno )

Alena Vrbová

321051

20.11.2014 3:44

Posun k NWO nastal

favela 113.?.?.?

Reakce na 321037

a sirsi obraz tohoto noveho vyvoje ukazal nedavny G20...Zatimco doposavad vlady okradaly obcany a neco daly zpet kvuliva volbam , obcane , jak elity nyni /spravne/ usoudily jsou jiz bezpecne "zmaknuti" tyranii demokracie a bezpecne za mrizemi otroctvi..Vlady ruku v ruce s korporacemi dosud ridily beh veci a kdyz udelaly nejaka opatreni /bezpecnost prace atd/ za kulisami to korporacim bohate tajne vynahradily...Hlavni ukol bylo "opatrovat" vsechny velke byznysy ,pilire kapitalismu a imperialismu. Loupeni pokracovalo dale metodou privatizace /asi posledni uz moznost krast a tak se rozvijet, bez cehoz se imperialismus zhrouti/ vynalezenou fasistou Mussolinim a protoze je zrejme ze vsechny kapitalismy spolecne podlehaji sebedestrukcnim trendum kazdych zhruba 10 let a je nutne je neustale zachranovat. Doufam ze si lide povsimli pocinajici, silici propagandy ohledne dani korporaci, konglomeratu a monopolu nove nas "informujici" o starych faktech ze tito neplati dane a navic jeste dostavaji miliardy od danovych poplatniku.../business welfare/..Posun zde nastava k totalnimu ovladnuti velkych byznysu /ktere doposud tajne,neomezene, nekontrolovatene provadeli sve nekale cinnosti danove uniky atd.a zpusobovali obcasne bolehlavy a problemy casto prekvapenym vladam/,jde o donuceni jich k absolutni poslusnosti a smerujic k zvysenemu ovladnuti sveta vybranym uzkym kruhem elity.

321509

11.11.2014 10:59

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

opus111 89.?.?.?

Reakce na 320758

Váš příspěvek nedává smysl.

Přerozdělování nepůsobí problémy. Právě naopak! Teprve v momentě, kdy se bourá sociální stát a začnou se utahovat opasky, tak začínají a vznikají problémy.

Ukázkové to bylo po roce 2007 v ČR, kdy Topolánek snížil daně bohatým, ve výskedku tito nikomu výplaty nezvýšili jen sami sobě a co šlo, to vyvedli do offshore, navíc Kalousek prosadil 6 let nezvyšovat minimální mzdu a ekonomika ČR šla do kopru.

I kdyby stát výrazně snížil odvody na zaměstnance, tak sobecký zaměstnavatel mu stejně nedá větší výplatu.

Celý problém je o mravnosti zaměstnavatelů nikoliv o zaměstnancích.

Když se bohatí nechtějí chovat mravně, pak je nutná razantní progresivita daní a problém je vyřešen.

Buď dají zaměstnavatelé sami odpovídající mzdu svým zaměstnancům, nebo si ti peníze vezme stát jinak.

320778

11.11.2014 11:40

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 320778

Je to tak. Zaměstnavatelé potřebují zbídačelé, vystrašené, poslušné a vděčné zaměstnance. Napodobují elity - kreténi nebo se za ně dokonce i považují.

320781

11.11.2014 14:31

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 320781

Nic osobního, ale už jste někdy zaměstnávala nějakého českého zaměstnance ?

320789

11.11.2014 13:29

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 320778

Přerozdělování naopak působí mnoho problémů. Končí to vždy bezuzdným plýtváním, vytvářením nesmyslných projektů, pracovních míst ... až dojde ke zhroucení ekonomiky.
Současný obecně rozšířený korporátní model je pokřivený tajnými dohodami v zákulisí, nařízeními, cly, dotacemi ..., emisemi ničím nekrytých peněz a velkými přesuny pracovních sil, takže je ten systém značně neprůhledný pro většinu populace. Na normálně fungujícím trhu by si jednotlivý podnikatel přílišné sobectví ani nemohl dovolit. Teprve státní moc ovládaná korporacemi toto chování umožňuje.

320783

11.11.2014 18:54

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 320783

Položme si ale zásadní otázku...

Bezuzdné plýtvání, vytváření nesmyslných projektů a "pracovních míst"....

KDO TO PROVOZUJE??????

Pracující plebs??? Nebo jsou to zkorumpovaní politici ve spolupráci s nenažranými psoudopodnikateli????

Problémy nepůsobí princip přerozdělování, ten je naprosto v pořádku protože v první řadě jsme SPOLEČNOST a ne jen soubor eg. Problémy působí sociopaté u moci, protože na tomto potřebném společenském principu bezuzdně PARAZITUJÍ.

Skutečným parazitem na společnosti není nezaměstnaný pobírající podporu v nezaměstnanosti, protože on si na tuto podporu v době kdy pracoval "odkládal" peníze placením sociálního pojištění. Skutečným parazitem na společnosti je ministr, který tyto pracujícím člověkem "odložené" peníze přesměruje přes ministerskou zakázku (zadanou "spřátelené" - v mnoha případech své vlastní - firmě kryté anonymními akciemi v daňových rájích) do své vlastní kapsy.

320810

11.11.2014 20:10

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 320810

To je právě ten problém přerozdělování. Ty odvedené finanční prostředky neodolatelně přitahují lehkoživky, kteří toho moc neumí. Takže výsledkem je nefunkční stát řízený sociopaty.

320818

12.11.2014 12:28

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 320818

To není výsledkem přerozdělování. To je výsledkem existence lehkoživek a neschopnosti společnosti se parazitům bránit. Po eliminaci sociopatů by bylo vše jinak.

320885

12.11.2014 13:08

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 320885

Je mi líto, pane Honzo999, ale nemáte pravdu. Přerozdělování je skutečně v současném vyspělém světě příčinou všech jeho problémů. Přerozdělování totiž porušuje nejvýznamnější přírodní zákon. Dokázal byste odhadnout, který?

Zkuste například nalézt příklad nějakého fungujícího přerozdělování v přírodě. Dejme tomu, že chováte v oboře jelení zvěř. V období říje si nejsilnější jelen vybojuje vůdčí postavení a shromáždí svůj harém laní. V tom do toho vstoupíte Vy, a "přerozdělíte". Tedy vyženete nejsilnějšího jelena od jeho laní a na jeho místo dosadíte neduživý kus. Jakých výsledků dosáhnete v chovu jelenů, provedete-li takovéto "přerozdělení" v několika generacích po sobě?

Podobně u včel. Silným a zdatným včelstvům odeberete na zimu všechny jejich zásoby medu. "Přerozdělíte" je mezi slabá či nemocná včelstva. Jak asi takovéto "přerozdělovací včelaření" dopadne? Samozřejmě špatně.

V lidské společnosti dokážou bohatství vytvářet jen SCHOPNÍ LIDÉ. Bajky o tom, kterak bohatství vytváří proletariát svou prací ponechme pohádkářům typu Marxe. Vždyť on byl schopen napsat tisíce stránek na téma "Kapitál", aniž sám nějaký vlastnil či spravoval.

Dohodne-li se demokraticky většina NESCHOPNÝCH na tom, že SCHOPNÝM vezme většinu bohatství, které oni vytvořili (slůvko přerozdělení je vlastně jen eufemismem pro krádež), přijde toto bohatství z velké části vniveč. Neboť neschopní nejen že nejsou schopni bohatství vytvářet, oni jsou též neschopní je spravovat. Proto vidíme zadlužené státy všude, kam pohlédneme. Bohužel.

320887

12.11.2014 17:20

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 320887

Aha. Pán je vyznavač zákona džungle...

NEŽIJEME V DŽUNGLI!!!! Když se vám přírodní zákony tak líbí, odstěhujte se do džungle a tam dominantnímu gorilímu samci vysvětlujte své nároky na jeho samice slovy "jsi blbej, já jsem chytrej".

320907

12.11.2014 21:58

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 320887

Bravo Pan Vojta IL. dokonale vysvetlene, uplny suhlas.... takto nejak to funguje, ale tu sa takato pravda nenosi a asi sa bude pacit malokomu [mrknutí jedním okem]
... velky "palec hore"

320926

13.11.2014 7:05

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 320887

Pamatuji si to velmi přesně. V jednom z minulých životů jsem byl včelou. Dle vyprávění náš úl vždy fungoval tak, jak bylo v naší branži zvykem. Po celé dny generace včeličky pečlivě sbíraly nektar a jiné pochutiny. To ovšem nebylo všechno. Některé se staraly o královnu, některé opravovaly úl, některé nás chránily apod. Když nastala zima, včeličky žily z toho, co v létě nasbíraly. Jednou, těsně před tím, než jsem se narodila, došlo v úle k divným věcem. Hrstka SCHOPNÝCH kolegyň řekla, že vše, jak dosud funfuje, je nespravedlivé, že některé pracují více a zásoby zprivatizovaly.
Abych to zkrátil. Umřel(a) jsem hned začátkem zimy. Hlady. SCHOPNÉ kolegyně, jako jediné, zimu přežily. Zemřely však brzy na jaře, když došly zásoby a přitom louky byly již plné slaďounkého nektaru. To už si samozřejmě nepamatuju, poněvadž jsem již byla mrtvá, ale přišel mi do nebe e-mail od kolegyně, která zimu přežila v jiném úlu, kam na podzim emigrovala hned po privatizaci.

320954

13.11.2014 9:40

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

ježkovy zraky 46.?.?.?

Reakce na 320954

protože to bylo ještě než ses narodila, erwine, tak si to nemůžeš dobře pamatovat, proto tě učili pohádky, které se sami naučili; ve skutečnosti přišel včelař a zásoby včel přerozdělil; větší porci medu zdanil (vzal si ji) a včelkám pak přidělil pančovaný blevajz, včelky sice dál kolektivně žijí a pracují, ale také churaví z přídělové stravy a jsou nešťastné, ale už si dobře nepamatují proč

320964

13.11.2014 12:40

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 320964

Díky všem za reakce, pánové. Pan Honza999 si plete přírodní zákony (ty, které studují přírodní vědy, jako jsou matematika, fyzika, chemie, astronomie, ...) se zákony džungle. A hned je jasno, proč nám vnucuje svůj názor na správnost přerozdělování. [velký smích]

Přerozdělování v lidské společnosti lze přirovnat také k symbióze hostitele a parazitů. Je-li parazitů (tedy přerozdělování) málo, hostiteli nevadí a on normálně prosperuje. Je-li jich hodně, hostitel má problémy a sotva přežívá. Přeroste-li počet parazitů udržitelnou mez, hostitel hyne. A k této mezi se "díky" trvale rostoucí míře přerozdělování mílovými kroky blížíme.

Cožpak to nikdo nevidí? V důsledku přerozdělování narostl za poslední tři generace počet Cikánů v ČR na patnáctinásobek!!! jejich původního počtu. V důsledku stejně stupidního přerozdělování narostl počet Arabů, žijících původně na území Palestiny, za stejné období na osmnáctinásobek!!! Čísla o nárůstu počtu Afroameričanů neznám, ale předpokládám, že budou podobná. Produktivní část lidstva (hostitel) si tímto nesmyslným přerozdělováním cíleně pěstuje vlastní parazity. Jak dlouho to ještě může vydržet?

320983

13.11.2014 15:36

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 320983

To od Erwina o včele se mi také líbilo. Schopné kolegyne zemrely na jare, protože jim nedošlo, že jejich rozmary živili jiní, a oni se nenaučili, a neodvedli, co je k životu potreba.

Souhlasím také s vaším protestem proti prebujelé "charite". Není dost smysluplné a efektivní práce pro ty, co se jim (ješte navzdory únave) chce, netož pro ty, kterí práci znají spíš z televize.

Škodci jsou ale jako obvykle ne ani tak tam nahoru, jako mezi náma v radách. Pokud i nahoru, co brání znát jména, jména, jména, a konkrétní, konkrétní prípady? Chce to ty jména znát a vubec ne zastrelit, ale odstavit od jejich kompetencí a nazvat to zneužitím pravomoci. Není treba zacházet ani do vlastizrady. Stačí celkem jednoduchý filtr, který zatím nefunguje a má v sobe díru, která pomáhá odvádet pozornost od tech, co to zase delají v jiných smerech. Tak se tváríme, že to vyhovuje, a vlastne, že všichni chceme mít ten vytoužený klid. Pred bourí ale moc platný není. Pokud neprestaneme s vymlouváním se na režim a koalice, a nezačnou se pojmenovávat veci a konkrétní prípady pravým jménem, tak tahle hniloba budo pokračovat.
Jména a konkrétní prípady. Památníček a pracovat s ním.

320993

13.11.2014 22:53

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Timechild 66.?.?.?

Reakce na 320887

A teraz si ten hárem predstavte, že sa tam rozvinie jelení pseudofeminizmus, aj ten najväčši samec je v pérdeli, pane hrábě. Alebo vami zmieňovaný úľ, kráľovná by si privlastnila všetky zásoby, k čomu by jej pomáhali preferovaní bojovníci, čo by sa asi s daným včelstvom stalo? Je zjavné, že ste nič vo svojom živote nepochopili, až sa nabudúce na svete objavíte, nedivte sa, že ste červíkom [chechtot]

321011

23.11.2014 19:40

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 320887

Bohužel v Čechách vytvářejí většinou své bohatství VŠEHOSCHOPNÍ a v tom vidím ten největší problém.

321816

11.11.2014 20:33

Jedna otázka:

Kiviss 37.?.?.?

Reakce na 320783

"Totáč" padl díky hlouposti a důvěřivosti lidí nebo díky dluhům?

320823

11.11.2014 21:16

RE: Jedna otázka:

milboy 85.?.?.?

Reakce na 320823

Dlhom? A čo takto porovnať štatistiky..
http://debata.pravda.sk/debata/257620-zahranicny-d...

320828

12.11.2014 19:18

A na to ...

Kiviss 46.?.?.?

Reakce na 320828

... mám odpovídat??! [překvapení]

320919

13.11.2014 21:14

RE: Jedna otázka:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 320823

"Totac" padol, lebo to bol nechutny experiment na ludoch...

321004

13.11.2014 22:54

RE: Jedna otázka:

Timechild 66.?.?.?

Reakce na 321004

vítajte v Experimente 2.0, poslušný otrok.

321012

11.11.2014 20:29

Malá korekce:

Kiviss 46.?.?.?

Reakce na 320778

Stát ovládá mafije, "zaměstnavatelé", oligarchovké a nadnárodní korporace a banky.

Tzn.: Na kapry bych při vypouštění rybníka moc nespoléhal.

320822

11.11.2014 20:23

Hmm ?

Kiviss 46.?.?.?

Reakce na 320758

To znamená, že většina u nás vytvořené přidané hodnoty teče místo na západ do Ruska?
To znamená, že například bianko šek s hlavičkou "Bombardování Islámského státu" neexistuje?
Čí přidanou hodnotou "spojenci" tedy platí těch 10 mil. dolarů denně již přes dva měsíce?

To mi prosím vysvětlete.

320819

11.11.2014 9:02

Jednoduchá násobilka:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

..........ekonomové MMF vědí, že neexistuje dostatek bohatých lidí, aby financovali dnešní vlády, i kdyby bylo vyvlastněno 100% aktiv 1% nejbohatších........

Proč tedy 100 procentně nevyvlastnit třeba 10 procent nejbohatších ?

320764

11.11.2014 19:16

RE: Jednoduchá násobilka:

.lak 77.?.?.?

Reakce na 320764

Co kdyby náhodou byli nejnebezpečnější? Divíte se tedy co se děje ve světě? I když ajnštajna jako etalon cifr tam tedy asi jo, neberu tak s nápadem že by nebyli války a krize kdyby bylo 50 nejbohatších rodin pod kontrolou se dá uvažovat leč je to úkol čerta vyhánění ďáblem a navic pozoruji s neutuchajícím nepochopením že hajzli mají autoritu tak asi bez toho trapani nemohou být. [mrknutí jedním okem]

320812

11.11.2014 9:55

MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

abc 89.?.?.?

Ako to dopadne? Máme sa zmieriť s tým, že slobodu berie človek človeku? http://www.makrosvet.sk/index.php/2013-07-19-13-58...

320770

11.11.2014 15:18

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 320770

Doufat, že Bůh něco už nedopustí, že bude nějaká hranice, za kterou něco udělá (reaguji na článek na který vede odkaz)... by mohlo být podobné, jako kdyby Ježíš doufal, že ho neukřižují. Možná, že opravdu doufal, ale stalo se něco jiného... Zatím Bůh vždycky všechno zlo, které se stalo, dopustil. Umučené a upálené v čarodějnických procesech, bojovníky za pravdu a nápravu církve, milióny a miliardy mrtvých ve válkách, milióny a miliardy zabitých nevinných dětí, a ještě větší množství jiných tvorů, kteří podlehli v obyčejném, každodenním boji o život. Kolik umírajících matek proklelo vrahy svých dětí, kolik znásilněných a mučených žen umíralo s nenávistí a kletbou na rtech? Na záchranu těchto bytostí neudělal Bůh nic, ačkoliv to všechno pokračuje dodnes. Proč by měl Bůh (z jakéhokoli důvodu) jednat zrovna teď, v nejbližší době a proč bychom v to měli doufat?

Promiňte, ale žádnou naději a záchranu nevidím v tom, že Bůh něco udělá, zkrátí "poslední dny" a nám se to tak nějak stane. Jediné, v co můžeme doufat je, že my sami změníme nastávající peklo na zemi aspoň ve snesitelný "očistec". Tím, jací my sami budeme a jak se k sobě navzájem budeme chovat v těch těžkých podmínkách, které nastávají (a někde už nastaly). Nic jiného nelze čekat, protože to peklo na zemi si množství lidí dobrovolně zvolilo a svými volbami individuálně mnohokrát potvrdilo, že to tak opravdu chtějí. Dokud se toto nezmění, nemůže být život a osud lidstva v něčem podstatně jiný.

320798

11.11.2014 17:27

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 320798

Buďte té lásky a nepředepisujte PánuBohu, zda tentokrát již zasáhnout může nebo nikoliv.

Nebo se Vás má napřed dotázat, zda je jeho eventuální zvrat v dějinách pro Váš světonázor vhodný a akceptovatelný?

320805

11.11.2014 18:11

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 320805

Podle mě reagujete zcela zbytečně nerudně, čtenář nic Bohu nenařizuje.. Jen naznačuje, že víra v jeho zásah je nepodložená..
A co když Bůh není a tedy ani nemůže zasáhnout?? To je jádro problému, takže nemá cenu řešit nepodstané věci.
A který dějinný zvrat Bůh (podle Vás) v posledních tísících letech udělal?? Zkuste mi něco bližšího napsat.. Podle toho, jak to jde s lidstvem z kopce, tak si myslím, že tady vládne Satan a ne Bůh..
[cool]

320806

11.11.2014 19:38

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 320806

Děkuji. Opravdu jsem nechtěl nic předepisovat Bohu ani urazit cítění křesťanů, jejichž hodnoty z velké části sdílím, ale jejich představu o Bohu ne.

Počítám s tím, že většina lidí nebude chtít slyšet, co napíšu a žádný vděk tím nesklidím. Přesto se toho odvážím. Dokud neprokážeme aspoň malou snahu se měnit, pomoci "shůry" se nedočkáme. I potom bude malá, jemná a přiměřená. Žádná moudrá a laskavá bytost, která má nás, lidi, ráda, za nás naši práci dělat nebude - právě kvůli těmto svým vyjmenovaným vlastnostem. I kdyby nakrásně mohla...

320815

11.11.2014 23:01

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 320815

I clovek vi, ze by se zasahem nic nezmenilo.
Pouze by se vse donekonecna opakovalo, udalosti prepsaly, slova prekroutily, ciny zamlcene... jako dosud.
Do doby, nez se i nejtupejsi ovce nestane imunni vuci lzi, nez se nezbavi sveho sobectvi a nauci se bojovat ne zabe, ale za jine, za celou spolecnost, se bude historie neustale opakovat.

320831

11.11.2014 20:52

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 320806

Pakliže Vámi aplikovaný pojem "nerudný" nahradíme ekvivalentem např."adresný", nemám problém.

Že předřečník nic Bohu nenařizuje? Podívejte, on implicitně nařizuje Bohu pasivitu, vždyť píše "Tím, jací my sami budeme.... Nic jiného nelze čekat, ...".

Dále odpovídám: dějinný zvrat Bůh udělal v tisících letech zásadní, a to vtělením svého Slova do historické postavy Ježíše - Krista. (Nebo jste chtěl napsat pouze "tisícce"?)

Nicméně souhlasím s Vámi, že fenomén jakési vlády Satana je zde nadále markantní, to ano. Ovšem jak u koho, jak kde.

320825

12.11.2014 8:50

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

xxxJirka 88.?.?.?

Reakce na 320825

Vy víte o Bohu velký kulový. Nikdy jste ho neviděl. Jediné co máte je Vaše víra. Jste na tom úplně stejně, jako Váš oponent. Pokud se chcete dohadovat o tom, jestli je Vaše víra lepší, než toho druhého pána, pak jste náboženský fanatik. Jediné co můžete udělat, je vést vlastní a soukromou komunikaci se svým vnitřním Já a nazývat to třeba "rozhovor s Bohem". Nic víc! Pokud by jste byl upřímný a rozumný člověk, tak si tohle musíte přiznat, a ne že budete o Bohu poučovat ostatní.

Mimochodem, pokud se na ukřižování Krista podíváte sám, aniž si necháte obraz pokřivit nánosem církevní špíny, tak musíte dojít k podobnému názoru, jak psal anonym 193.?.?.?
Ten příběh jasně ukazuje, že Bůh nechal Zemi v rukách člověka, a nehodlá do jeho činů, zde na Zemi, zasahovat. Dokonce nechá i zabít svého syna, aby dostál svému slibu o svobodné vůli.
Takže i kdyby byla pravda to, že jednoho dne Bůh sestoupí aby zkrátil lidské utrpení, do té doby by se měl člověk ze všech sil snažit bojovat za pravdu, za dobro. Neb mu bylo dáno rozeznat dobro od zla. Pasivní čekání na zázrak není jednání v souladu s Boží vůlí, ale právě naopak, dle mého názoru. Buď se svými činy postavíte na jednu stranu, nebo na druhou. Protože tu sílu bojovat se zlem máme, a pro věřícího člověka je jasné, že pochází od Boha. Máte jí i Vy. Proč asi?
Ale nic Vám nevnucuji, jde pouze o můj názor.

320862

11.11.2014 18:22

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

milboy 85.?.?.?

Reakce na 320805

ak chcete rozosmiať pána Boha, tak mu povedzte o svojich plánoch na zajtrajšok [pláč] [chechtot] [smích]

320807

11.11.2014 20:01

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

abc 89.?.?.?

Reakce na 320807

Ľuďom vždy robilo problémy zistiť, kde v prúde času uskutočňovania Božieho zámeru, sa svet pod vládou neviditeľného vládcu nachádza. Kto si dal tú námahu a prečítal si Bibliu s porozumením, mohol sa dopátrať, že sporná otázka vlády satana nad ľudstvom bude trvať obmedzený čas a že ju vystrieda vláda kráľovstva Božieho syna. O tom nás naučil modliť sa v Otčenáši Ježiš, aby prišla zmena vlády nad svetom v prospech tých, ktorí chcú konať Božiu vôľu.

Kde je tá hranica oslobodenia ľudstva a život v slávnej slobode Božích detí? Na to odpovedal Ježiš svojim učeníkom formou znamení, ktoré budú sprevádzať Ježišov druhý príchod v sláve kráľovstva. Každý kto je vnímavý k dianiu vo svete, vidí , že žijeme „posledné dni“ starého systému vecí a že ďalej to už po starom nejde. Musia sa však naplniť všetky znamenia, nielen niektoré, aby sme z nich mohli vyvodzovať Boží zásah.Boh predsa zasahoval do dejín a zasiahne aj teraz. Potopa sveta, zničenie Sodomy,Ninive, Babylonu,Jeruzalema, sú toho jasným dôkazom. Ale aj husiti sa mýlil aj marxisti sa mýlili a mýlia sa aj súčasní vládcovia sveta. Takých omylov zažilo ľudstvo veľa, lebo neboli naplnené všetky znamenia.

Netreba preto zúfať, stačí vyskúšať, či je pre nás konanie Božej vôle dobré a prijateľné. Ježiš na zemi dokázal, že bude spravodlivým vládcom a dokáže nastoliť spravodlivosť na zemi. Mnohí proroci opisovali ríšu pokoja a blahobytu, ale najväčší z nich Daniel opísal 2300 rokov dlhý chod dejín až po zásah Ježiša a zmenu vlády nad svetom a v Zjavení zasa máme podrobný scenár posledných dní „času konca“ aj s perspektívou 1000 rokov vlády Krista s jeho spoluvládcami nad zemou.

Božou mocou budú obnovené všetky životy ľudí, ktorí zomreli na zemi „spravodlivých aj nespravodlivých“. Preto môj príspevok nebol predpis Bohu kedy má konať, „zda tentokrát již zasáhnout může nebo nikoliv.“ Každý máme nejaký svetonázor a ten môj sa plne opiera o porozumenie Božieho zámeru s ľudstvom. A uisťujem vás, že hovoriť Bohu o svojich plánoch na zajtrajšok, ak sú v súlade s Božím zámerom, Boha určite poteší.

320816

12.11.2014 0:28

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 320816

Ten pán, jenž psal o předpisování Bohu co a kdy má dělat, nemyslel tím Vás, ale mně. Vy jistě píšete tak, jak se mu to líbí...

Jenomže člověk, který nepije tato jistě pěkná a zajímavá vyprávění s mateřským mlékem, neví, které známky Božích zásahů do dějin si má raději vybrat: Vtělení Božího slova, o kterém psal onen "nerudný pán", které ale lidstvo prakticky nezměnilo, protože pokračuje stejně špatně, bez lásky a soucitu, tak jako před Kristem, nebo když Vy, naplněný Boží láskou, píšete o událostech krutějších než samotná realita, snad s výjimkou té, co je za dveřmi. Ale žádný konec časů, tolikrát už očekávaný, to opět nebude, nebude to vyřešeno bez nás a za nás. Tak jako (humanitární) bomba neopraví jemné švýcarské hodinky, ani žádné, Bohem seslané pohromy, topení ani spalování ohněm, člověka samy o sobě nevylepší - tak jakýpak dějinný zvrat? Tu moc nemá skoro nikdo a nic - bez ochoty a souhlasu jeho samého se měnit. Proto se také po Kristově příchodu téměř nic s lidstvem nevylepšilo - křesťanstvo má totiž ve své velké většině za to, že je vše už hotovo, protože to za ně udělal Pán. Ani v době, která se blíží, nebudou lidé sami od sebe lepší, pokud o to nebudou sami vědomě usilovat (ale to mohli už dávno a mohou i teď).

320837

12.11.2014 23:47

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 320837

Člověk by se měl sám aktivně snažit o dobro a své zdokonalení. Kdyby přišel někdo poslaný od Boha, současník, pocházející ze současného kulturního prostředí, řekl by nám tvrdou pravdu o nás a něco by po nás chtěl - ne církevním žargónem, ale svými vlastními slovy od srdce - by žádal konkrétní skutky lásky. Co bychom mu udělali?

Poslali bychom ho do háje, protože už všechno víme, a co se on má na nás co vytahovat? Vysvětlili bychom mu, že je falešný prorok, protože Ježíš už přece přišel a všechno nám řekl, takže nic už slyšet nepotřebujeme?

Představme si na chvíli, že brzo vypukne WWIII, nebo přes veškerou snahu prohrajeme naši svobodu a skončíme v jednom velkém vyhlazovacím koncentráku NWO pro přebytečné obyvatele planety. Situace vypadá naprosto beznadějně a my víme, že brzo umřeme. Jakou cenu má pro nás i malý skutek lásky, který nám někdo daruje? Třeba jen úsměv. Myslím, že má moc na chvíli proměnit i peklo v nebe.

A teď se vraťme do současnosti. Viděli jsme, jakou má láska cenu. Máme málo odvahy se projevit? Bojíme se jít na demonstraci, podepsat petici? Bojíme se, že nás za to vyhodí z práce? I tak je množství věcí, které můžeme udělat, které mají cenu a přesto nás mnoho nestojí a riziko nepřinášejí. V prostředí lásky se všichni chovají líp, drží při sobě, snadněji nacházejí odvahu a naopak, mnohem hůř se lže, podvádí a krade. Láska vynahradí každou nespravedlnost. I když nejsme výřeční nebo odvážní, láskyplným a soucitným chováním můžeme změnit mnoho. Od lásky všechno dobré začíná a právě proto ji má systém tolik na mušce - snaží se ji zesměšnit, znehodnotit a nahradit zlobou, sobectvím a nemravností. Nejdřív nás připravit o duši, naše vnitřní světlo, a pak i o systém hodnot, svobodu, majetek a všechno ostatní.

320933

15.11.2014 20:54

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 320837

pánbůh by ti mohl pomoct s interpunkcí...

321091

11.11.2014 19:25

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

qwerty 31.?.?.?

Reakce na 320798

Bůh koná, až k Němu člověk volá a Jeho Slovo uzná jako jedinou olovnici ke stavbě života.

320814

16.11.2014 11:14

RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 320798

Co,takhle zopakovat pravou,nefalsovanou bolsevickou revoluci,likvidovat burzousty,podle,hesla,kdo nepracuje ,at neji!Prece v Rusku tomu dali ukazku svetu,jak,par tisic s New Yorku zmenily cely system zeme,naroda,jez rozdelili na bile a rude,kde potom privilegovany diktovali,kdo koho ma zotrocit,zabit,zlikvidovat zcela legalne ,dle danych zakonu,te doby,takze se nekonala zadna kriminalni zverstva,vzali to tovnou od iteligence az po ortodoxni popy,od zemedleci az po delniky,v Kronstate pomoci vojska znicili namornictvo a sli od jedne krvave lazne ke druhe ,ocistit zemi od lidi neprejici stastnym zitrkum,takze,i dnes,by si revolucionari prisli na sve v ejmenu,uz cehokoliv,nebot v podstate slo o prevedeno majetku od jedne priviligovane vrstvy na druhou, nastupujici vrstvu,jez se pomoci nemyslicich muziku dostala takto ke korytu a ziji z toho mnozi dodnes.
Bolsevicka ,ruda ,revoluce by docela sedla v dnesnich dnech,ackoliv vzdy se casem revolucionari po nabyti majetku jinych zmenili casem v to,co chteli revolucne odstranovat,stali,se sami burzousty v jinem podani,je zcela jasne ,ze ty palace nenechali padnout v trosky a nebo z toho nadelali konirny,nebo materske skolky,vyhozene kostely do povetri,uz ovsem nemohly zneuzit,za to stavby komunismu pohltily miliony lidskych zivotu,coz by se v dnesnich dnech dalo dobre zorganisovat,dle stareho prikladu,co prazec,pod kolejnici,je jeden lidsky zivot,jako,draha na Sibir a nebo kopani kanalu, pro zbytek by byl zase Gulach.

321102

11.11.2014 10:08

Sme "ľudské zdroje"... :)

Danielle 91.?.?.?

Ani netušíte, čo všetko si o nás vedia zistiť zo štatistík [smích]

To, že jedinec nemá mať súkromné vlastníctvo a všetko "toto" k tomu speje, je už dávno známy fakt.

Ako "ľudský zdroj" budeme chodiť za minimálnu mzdu hrdlačiť niekam do manufaktúry, aby sme z tej almužny sotva preživorili na najlacnejšom jedle, pretože peniažky (keďže sú obeživo) budú bežať nazad do vrecka továrnika (obchodníka s elektrinou, vodou, plynom, zberača daní, drába z poisťovne na zdravie ...)

Podľa zákona máme právo na život, ale nemáme právo na smrť. Takže logicky z toho vyplýva povinnosť žiť. Upracovať sa na smrť je jediný spoločensky prijateľný spôsob samovraždy.
Romantik ako ja mal predstavu, že ľudský život má byť naplnený láskou k blížnemu, rozvíjaním talentu pre potešenie všetkých, vzdelávaním sa ... smerujúcim k radosti z bytia. Všetkých.



...paradox je, že táto doba, sa za pár rokov bude volať staré dobre časy...

320771

11.11.2014 10:55

RE: Sme

Josef II. 90.?.?.?

Reakce na 320771

Základní zákon revoluce, praví: Pro revoluci nepostačuje, aby si vykořisťované a utiskované masy uvědomily, že není možno žít po staru a domáhaly se změny, pro revoluci je nutno, aby vykořisťovatelé nemohli žít a vládnout starým způsobem. Jedině tehdy, když „dolejší vrstvy“ nechtějí staré a když „hořejší“ vrstvy nemohou po staru, jedině tehdy může revoluce zvítězit.

320777

11.11.2014 15:06

Chyba je v tom,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 320771

že když majitel firmy začne být tak neomalený, že nazývá zaměstnance "lidskými zdroji", nedostane neprodleně v kanclu nebo v dílně, kde to řekne, kladivem do hlavy. Řekl bych ovšem, že největším nebezpečím současných soukromých firem nejsou idioti na komerčním oddělení, ale perzonalista...

320795

11.11.2014 16:48

RE: Chyba je v tom, že "Personalisti sa nemenia!"

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 320795

Pár rokov po zmene kormidla som mal ešte tú česť pracovať v štátnej správe a zažil som nepochopiteľnú vec: Dohodol som sa v užšom vedení na zvýšení mojej mzdy, na čo si vedúca personálneho vynútila u vedenia opakovaný, takmer lustračný pohovor, trocha som to nepochopil, predsa už sme neboli v starej ére (otrepali mi o hlavu nejaké tabuľky mzdového ohodnotenia), nakoniec som svoje peniaze dostal, ale tú drzosť som si zapamätal.

Pred pár rokmi, to už som bol zamestnancom súkromnej spoločnosti štátom podporovaného kórejského zamestnávateľa. Teda aký tam bol personálny vedúci, tí za socialistickej éry by sa od neho mohli učiť, pasoval sa takmer za druhého človeka po najvyššom Kórejcovi, škoda len, že kvôli zvieračom toho Kórejca toho moc okolo seba nevidel.

Takže to sú takzvaní „kádrováci“, ešte že existujú poctivé ženičky, ktoré vedia tvrdo drieť, na týchto sa tieto kreatúry vo svojich oddeleniach veselo vozia.

320802

11.11.2014 20:59

Jste optimista

Kiviss 77.?.?.?

Reakce na 320771

"...aby sme z tej almužny sotva preživorili na najlacnejšom jedle ..."

"Majdan" se na Ukrajině podařil především proto, že pro přežití a základní potřeby nestačila ani ta vykonávaná otrocká nebo prekarizovaná práce.

Tzn., že se díváte o level výše než je realita.

320826

11.11.2014 18:34

je to omyl?

honza52 94.?.?.?

Uvedená zpráva "Fiscal Monitor" je z října 2013, tedy rok stará. Je to omyl?

320808

11.11.2014 19:12

Cyprus bol len skúška

novapalo 212.?.?.?

Už som o tom písal viackrát: "Tak, ako okradli majiteľov účtov na Cypre, tak už skoro okradnú v EU všetkých."
Písal som tiež, že som počul, že tesne pred zatvorením Cyperských bánk odišlo z Cypru do bánk hlavne vo Veľkej Británie a Nemecka asi 10 miliárd EUR. Píšem len to, čo som si prečítal na internete. Neviem teda určite, koho okradli a kto bol ten, kto na tejto krádeži zbohatol. Písalo sa vtedy na iternete tiež to, že ruskí oligarchovia okolo Putina všetky svoje peniaze dostali a zostali okradnutí hlavne somári zo strednej a južnej Európy....... Ha, ha. Vraj naviac stratili štáty ako Maďarsko, Grécko, ČR, SR, celý Balkán aj Taliansko. Ja by som neveril, že Taliani nevedeli, čo sa chystá. Preto sa pozerám dosť skepticky na informácie, ktoré sú na internete. Ale možno "svätá trojica" Nemecko, VB, Francúzsko hodili Talianov cez palubu?
Takže - pretože všetci reálne uvažujúci vieme, že súčasné dlhy štátov na západe (a už skoro aj na Slovensku) sa nedajú splatiť, tak je isté, že západní majitelia bánk a teda všetci západní investori nebudú chcieť prísť o svoje peniaze. Kto je hlavný veriteľ? No určite Rotschildovci, Rokefelerovci a iní židovskí a západní kresťanskí bankári a finančníci.
Tento článok je len skúška, aká bude reakcia.
Možno pisateľ nevie, že bol zneužitý na prieskum .......
Ako Fico a všetci doterajší demokratickí politici systematicky navyšovali dlh Slovenska, tak je isté, že Slovensko "sa zapojí do tejto západnej krádeže". Viete, oni všetci títo demokratickí zločinci vedia, že "demokracia aj tak zvíťazí".
Západ sa len zásadne mýli v tom, že si myslí, že Slovania sú takí istí degeni, ako občania USA, alebo západnej EU.
Ak sa toto rozbehne, tak Slovensko, aj ostatná stredná Európa (aj s Maďarskom) sa okamžite stane súčasťou Ruska........ ha, ha.
Teším sa na to.........

320811

11.11.2014 23:18

RE: Cyprus bol len skúška

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 320811

Rovnez jsem presvedceny, ze do několika malo let se Evropa stane tim, cim vskutku jedinym jest - mensim poloostrovem Ruska resp. Tamozennovo Sajůzu. A to diky Vladimiru Vladimirovichi.
Je jen na Cesich, nakolik podpori naseho pana pressidenta Milose Zemana a urychli tim uspesny prechod. Prestaveni koleji na sirokorozchodne standardy by melo byt celkem rychle.
Jakykoliv krach print_dollaru jen posili vahu obriho ruskeho nerostneho bohatstvi. Madari to vedi a proto jiz nyni jsou poprve v dejinach po boku Ruska.
Cesko ma, krome zpropadenych legii, vcelku v Rusku uspokojivou povest.
Proto jsem zaroven presvedceny, ze prichazejici krach print_dollaru bu pro 99% Cechu prinosem.

320833

11.11.2014 23:02

nezoufejme

krejcar 76.?.?.?

Jde zde o propagandistický záměr nebo o nechopnost porozumět textu?

Daňové sazby potřebné pro snížení veřejných dluhů na předkrizové úrovně jsou značné: snížení daňové zátěže na úroveň z konce r. 2007 by si vyžadovalo (podle vzorku 15 zemí eurozóny) daň ve výši asi 10% u domácností s kladným čistým bohatstvím (str. 49).“

Povšimněte si tří věcí. Zaprvé, ekonomové MMF vědí, že neexistuje dostatek bohatých lidí, aby financovali dnešní vlády, i kdyby bylo vyvlastněno 100% aktiv 1% nejbohatších. To znamená, že všechny domácnosti s kladným bohatstvím – všichni s penzijními úsporami nebo nemovitostmi – budou mít vyplundrováno bohatství podle receptu MMF.“

A o jakém receptu na plundrování tu autor mluví? Snad ne o tom nesmělém doporučení MMF, který mimochodem nemá žádnou výkonnou moc, které hovoří o 1% dani z majetku hornich 10%, tedy těch domácností z největším majetkem:

"The revenue potential is subject to considerable uncertainty
(related, for instance, to the valuation of real estate) but
is in principle sizable. Based on Luxembourg Wealth
Study data, a 1 percent tax on the net wealth of the top
10 percent of households could, in principle, raise about
1 percent of GDP per year."

320832

14.11.2014 22:33

tak toto schvalujem a myslím to vážne!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

tak toto schvalujem a myslím to vážne!!!

Islámský stát zavádí vlastní měnu, mince budou ze zlata a stříbra

Islámský stát (IS) bude razit vlastní mince a zavede novou měnu, kterou budou moci používat muslimové. Organizace to vydala v novém prohlášení, o němž informuje stanice CNN. Chce se prý vymanit z „tyranského finančního systému“ a k detailům o hodnotě a kurzu měny se vyjádří později.

Islámský stát prý bude razit sedm mincí - dvě zlaté, tři stříbrné a dvě měděné. Podle materiálu, který má k dispozici CNN, jde o rozhodnutí „zasvěcené výhradně bohu“. Umožní prý muslimům vymanit se z „globálního ekonomického systému založeného na ďábelském lichvářství“.

Zdroj:
http://www.lidovky.cz/radikalove-z-is-chystaji-vla...

Tak toto schvalujem a to myslím vážne!!!

jedine takto sa môžu ľudia vymaniť z globálneho finančného systému ktorým je diktatúra Fedu nad svetovými bankami a FED kontroluje tak všetky meny sveta.

V Yemene a Ománe boli ešte okolo roku 1971 v obehu ako štátom uznané platitdlo strieborné Maria-Terezánske toliare z Rakúsko Uhorska ale aj zlaté Rakúsko-Uhorské dukáty z Rakúsko Uhorska štátu ktorého sme aj my ako Slovensko boli súčaťou.

teda v Arábii ide len o obnovenie pôvodného stavu keď sa platilo zlatými mincami teda zlatými dukátmi a striebornými toliarmi.

Vysvetlenie môjho názoru je tuto v tomto filme s českými titulkami:

https://www.youtube.com/watch?v=Awa0FQi3l3Y&i9...

321064

Příspěvků: 84

11.11. 01:01 juhrad  JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
11.11. 06:14 Satanist  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
11.11. 07:04 Jacob  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
11.11. 10:24 Jahna  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
11.11. 13:40 Anonym  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
12.11. 06:53 Jacob  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
13.11. 23:44  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
14.11. 07:30 Jacob  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
12.11. 06:51 Jacob  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
12.11. 17:19 Jacob  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
11.11. 11:35 xxxJirka  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
11.11. 20:23 Satanist  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
11.11. 07:39 zvedavec123  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
11.11. 08:16 Tsignotschka  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
12.11. 16:49 Jacob  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
14.11. 01:57 favela  RE: JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDEME TYHLE GRÁZLY TOLEROVAT?
11.11. 06:51 Moiry  Aby nula od nuly nepošla
11.11. 08:52 Emil Robot  RE: Aby nula od nuly nepošla
11.11. 08:11 Nikdo  Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 09:25 ježkovy zraky  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 09:39  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 10:51 hestroy  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 11:22  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 23:42  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
12.11. 09:12 Nikdo  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
12.11. 09:47  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
12.11. 10:33  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
13.11. 12:34  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
14.11. 10:50  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
14.11. 11:30  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
14.11. 12:18  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
15.11. 12:41  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
14.11. 18:16 Alena Vrbová  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
20.11. 03:44 favela  Posun k NWO nastal
11.11. 10:59 opus111  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 11:40 Moiry  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 14:31 výjimečné porušení omerty  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 13:29 Nikdo  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 18:54 Honza999  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 20:10 Nikdo  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
12.11. 12:28 Honza999  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
12.11. 13:08 VojtaIL  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
12.11. 17:20 Honza999  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
12.11. 21:58  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
13.11. 07:05 Erwin  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
13.11. 09:40 ježkovy zraky  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
13.11. 12:40 VojtaIL  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
13.11. 15:36 ppppp  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
13.11. 22:53 Timechild  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
23.11. 19:40  RE: Přerozdělování je čistá zlodějina
11.11. 20:33 Kiviss  Jedna otázka:
11.11. 21:16 milboy  RE: Jedna otázka:
12.11. 19:18 Kiviss  A na to ...
13.11. 21:14  RE: Jedna otázka:
13.11. 22:54 Timechild  RE: Jedna otázka:
11.11. 20:29 Kiviss  Malá korekce:
11.11. 20:23 Kiviss  Hmm ?
11.11. 09:02  Jednoduchá násobilka:
11.11. 19:16 .lak  RE: Jednoduchá násobilka:
11.11. 09:55 abc  MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 15:18  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 17:27  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 18:11  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 19:38  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 23:01  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 20:52  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
12.11. 08:50 xxxJirka  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 18:22 milboy  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 20:01 abc  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
12.11. 00:28  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
12.11. 23:47  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
15.11. 20:54  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 19:25 qwerty  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
16.11. 11:14 Robert Nohejl  RE: MMF, keď z capa / kozla /urobia záhradníka...
11.11. 10:08 Danielle  Sme "ľudské zdroje"... :)
11.11. 10:55 Josef II.  RE: Sme
11.11. 15:06  Chyba je v tom,
11.11. 16:48 lubosmat  RE: Chyba je v tom, že "Personalisti sa nemenia!"
11.11. 20:59 Kiviss  Jste optimista
11.11. 18:34 honza52  je to omyl?
11.11. 19:12 novapalo  Cyprus bol len skúška
11.11. 23:18 MoUdrostrak  RE: Cyprus bol len skúška
11.11. 23:02 krejcar  nezoufejme
14.11. 22:33  tak toto schvalujem a myslím to vážne!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,37 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 975,15 Kč
1 unce stříbra
393,18 Kč
Bitcoin
194 289,47 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 890