Diskuze k článku

Hysterická kampaň proti Zemanovi pochází z dílny amerického velvyslanectví

Příspěvků 100

10.11.2014 0:34

Aby se Amíci nepřepočítali...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Bude-li v Praze Majdan, mohli by nás Rusové nakonec znovu osvobodit i s Ukrajinou. Co záleží na pár kilometrech, Praha nebo Kyjev [velký smích].

320674

10.11.2014 17:56

RE: Aby se Amíci nepřepočítali...

baki 83.?.?.?

Reakce na 320674

Je prý již dohodnuto, ře Rusové usazení v Karlových Varech se v referendu vysloví o "Vytvoření RUSKÉ KaRLOVARSKÉ REPUBLIKY". Hned po vytvoření požádají o připojení k Rusku. Zbraně tam budou dopravovat rusové letecky...... [překvapení] [velký smích] [zmaten]

320725

17.11.2014 19:37

RE: Aby se Amíci nepřepočítali...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 320725

No nevím, já slyšel, že skupují nemovitosti ve Španělsku a že se z Varů přesunou tam, neboť jsou euro a koruna pro ně již drahé.

321168

10.11.2014 5:11

Ten cesky majdan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

by nemel byt jenom kvuli
http://www.nwoo.org/2014/11/08/americky-radar-post...,
ale i kvuli snaze USA dobudovat u nas atomovou elektrarnu. Melo by byt nasim mementem, ze Americane uplne zbytecne a bezduvodne bombardovali po WW2 plzenskou skodovku..., vlastne jeden duvod meli: ochromit povalecnou strojirenskou zdatnost nasi zeme, abychom potrebovali dodavku jejich vyrobku. Proste zajistit si byznys a takto si prilepsit pro svoji zivotni uroven. Takze mam bacha, aby do te elektrarny ti vudci "demokracie" nenainstalovi neco, co by v pripade nejakeho odkloneni nejak znemoznilo provoz te elektrarny.
[naštvaný] [pláč]

320676

10.11.2014 6:48

RE: Ten cesky majdan

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 320676

Útok je soustředěný, ale pražské kavárně se nepodaří zvednout lidi do nějakého masového kverulantství. Pražská kavárna je už profláklá a cokoliv tvrdila nebo dělala skončilo vždy trapnou ostudou. Babiš se může nakrucovat, mlít stále dokola o tom jak to lépe udělají (možná ano), nicméně jeho podpora je velice křehká. Socani jsou v háji a spějeme k nějakému prezidentskému modelu neb parlamentní demokracie se neosvědčila. Zeman má podporu lidu a to drtivou i přesto, jakým způsobem vystupuje. Stávající myšlení a rétorika kavárenských tlučhubů má stejné znaky jako komunistů před 89, tvrdí stále stejné kraviny, ale občanstvi si už dávno myslí zcela něco jiného, což je jejich původ zkázy a zůstanou stát s otevřenou hubou jako Jakeš v 89. Ono to totiž soudruhům ze 68 a 89 stálo nedochází a na jejich senilní bláboly sere pes.

320678

10.11.2014 9:26

RE: Ten cesky majdan

Freddy 46.?.?.?

Reakce na 320676

O co jde, vždyť je to jasné. Jde o ovládnutí Čech ale i tedy všech stázů§ východní Evropy novým velkým bratrem USA a jejich loutkaři. Tyto státy nejsou svobodné ve svém rozhodování a čím tam budou mít více cizých firem, cizých korporací, tak se stávají novými otroky a musí rozhodovat, jak jím velký brtar předepíše. Je to vlastně nová diktatůra, která postupuje pomalu a ne rychle, vojensky ale tak zvanou mírově-demokratickou cestou. Ne tedy válkou ale vlastně methodou vydírání východních států. A když se to nebude dařit, tak se pozve velký bratr na pomoc z humanitním bombardováním. To umí nejlépe, zabíjet nakonec.

320685

10.11.2014 16:31

RE: Ten cesky majdan

Venny 93.?.?.?

Reakce na 320685

Jak v dnešní "elitní" společnosti vidno, autorů nějakého zvacího dopisu by se taky našlo dostatek... [naštvaný]

320719

12.11.2014 15:39

RE: Ten cesky majdan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320719

>Jak v dnešní "elitní" společnosti vidno, autorů nějakého zvacího dopisu by se taky našlo dostatek... [naštvaný]

Marek Benda by urcite byl jednim z nich: V Parlamentich listech napsal:
„...pokládám za jednu z největších tragédií české politiky skutečnost, že v roce 2007 vyrazila sociální demokracie pod Paroubkem do dramatické bitvy proti umístění amerického radaru v Česku. Tato základní neshoda na zahraničně politické orientaci nás strašlivě poškodila. Kdybychom umístění radarové základny dotáhli do konce, tak jsme usínali o něco klidněji a spokojeněji. Neštěstí na tom bylo, že to bylo jen osobní uražeností.“

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Mar...

320901

12.11.2014 18:39

RE: Ten cesky majdan

Venny 93.?.?.?

Reakce na 320901

Pokud tomu, co zde vypotil, Benda sám věří, je tento vejlupek všech sametových nectností ještě blbější, než jsme doufali. Sakra, jak je možné, že je tohle stvoření naprosto nepotopitelné a je-li vyhozeno dveřmi, vrátí se okýnkem od hajzlu. [bliji]
Vlastní blbost ho dokonale impregnuje a všechna kritika, jedno či obhroublá od národa nebo "kulantní" od mládenců z poslanecké party, po něm neškodně steče, aniž by zanechala skvrny na jeho sebevědomí nebo dokonce vyvolala jev, zvaný sebereflexe. Poslední dobu sleduji, že stále více politických kolegů i ze stejné modré buňky má velké problémy jeho názory a chování rozdejchat.
Sečteno a podtrženo - jako autor zvacího dopisu se potencionálně Mareček Bendůj pohybuje velmi vysoko. [bliji]

320912

10.11.2014 10:50

RE: Ten cesky majdan

Slovensko 213.?.?.?

Reakce na 320676

..som zo Slovenska, ale tato skutocnost o bombardovani plzenskej Skodovky v podstate v posledných dnoch vojny, ked uz bolo vsetko dohodnute...to jest v ktorej zone Plzen bude, ci americkej ci Ruskej ...ma neustale nasiera...podobne dopadli Drazdany (aj ked tie sa ospraedlnovali tym, ze boli nemecke...ale podstata bola ta ista....znicit priemyslel! a konkurenciu

320697

10.11.2014 17:08

RE: Ten cesky majdan

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 320697

Aj slovenské fabriky boli na konci vojny výdatne zbombardované letectvom USA. A keby len fabriky, ale aj mestá a obce a bolo dosť obetí na životoch spomedzi civilistov.

320722

12.11.2014 21:11

RE: Ten cesky majdan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 320722

V Bratislave bola v poslednych dnoch vojny zbombardovana emerickym letectvom Apolka, rafineria, dnes tam stoji Slovnaft

320923

16.11.2014 13:56

RE: Ten cesky majdan

loyz2222 loyz2222 (zavináč) gmail (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 320923

Slovnaft je síce pokračovateľom Apollky, ale stojí na celkom inom mieste. Len kvôli presnosti.

321108

10.11.2014 15:05

RE: Ten cesky majdan

Odkaz zo Slovenska 213.?.?.?

Reakce na 320676

..ano to uz je uplny vrchol, nedajte si Zemana ani atomoky

320711

10.11.2014 6:31

sisinka mozkova..

fohat 194.?.?.?

Poslednich 10let se prohlubuje mechanismus stadniho mysleni,kdy se tvor vzprimeny stava obeti vlastni lenosti samostatne uvazovat dle selskeho rozumu...Nekde v internetu jsem zahledl noticku,ze nekde v Jizni Americe byla skupina motorkaru,co bleskove napadla ty jejich klause,rittigy kocarniky a postrilela je.Poserove zbohatlici se horempadem hlasili do vazby,aby si zachranili krk.Uplatek zpusobil zradu a byvali vojaci a policiste byli zatceni.Tak skoncila jedna ocista od spiny.Tady plati jiz jen Vyssi moc,cili,jaky hnuj je v diskuzich,takovy hnuj je ve vlade.Kdo meni sebe v laskaveho tvora,pri setkani se spinou nahore se nezamaze a osud mu nadeli pozitivni pristupy.

320677

10.11.2014 9:05

Do zinkáno v Gott/line již jest

MoUdrostrak 90.?.?.?

Naštěstí většina mladých, co stjůdovali po převratu ani příliš neregistruje co to byl 17. listopad.

Naopak, stjůdenti slyšívali či doposud slyší od svých rodičů a prarodičů, že za Zlého Bolševíííka neexistoval strach z půjček, exekjůtorů, nemocí a holé existence matek samoživitelek, seniorů či postižených. Vždy obvykle s lamentováním rodičů nad současným drahým stjůdiem, kroužky, školními výlety, kolejemi, jídlem, pojistkami a ubytováním jich samotných PO CELOU DOBU PŘÍPRAVY NA ŽIVOT.

Naprosto důležité také je i to, že mladí obyvatelé Gott/liny jezdí "s Erassmem" po celém světě. A dokáží identifikovat, zač je nyní toho v Gott/lině loket. Vidí pohodu rodičů stjůdentů i stjůdentů samotných - jak ve Zlém stále výše prosperujícím putinovském Rusku, tak na Hodném Západě, který je však (dosud) infikován Zlým sociálním státem - a ne Zlatým Thatcherism "bez přívlastku", jako je tomu v Gott/lině.

Proto pražský kavárna se může třeba zVOJTIT. Přesto jsou David Černý & Co. Havloidů již mimo skutečný soudobý mainstreem většinové generace. Vždy platí základní Poučka: Kdo pobyl alespoň pár týdnů zejm. v Jižní Emerice (či i jinde ve 3. světě), již nikdy není schopen do konce života pravicovat. Natož zinkat či naslouchat Kocábu.

Andrew H. Schapiro nemá v rukávu jiné "léky" a "jokery", nežli nyní bankrotující a neoddlužitelné JůYsEj používaly přes jedno staletí stále více neúčinněji na "svém zadním dvorku" - Jižní Emerice. Prof. Big Toonnel lavíroval mezi svými Loutkáči jak z Východu, tak právě z JůYsEj a Západu (roz. Brighton Beach a City).

Že si nakonec jak Professor Big Toonnel, tak i nás pan Pressident zvolili raději nadobro Loutkáče z Východu a i Vladimira Vladimiroviche hodně napovídá. A Češi byli vždy po staletí od konce Husitů i od Bílé Hory mistry v Uhádnout-Vyhovět-Přežít! Nač tedy zahnívat a bankrotovat s neoddlužitelným a zahnívajícím Západem, infikovaným a promořeným "print_dollarem", když z Východu přichází svěží vzduch, každé ráno slunce a přijíždí i turisté a obchodníci s nejvyšší krytou(!) koupěschopností a solventností na světě?!

V roce 1982 měla zlá rudá a žlutá commun/istická Čína O km (NULL kilometrů!!!) dálnic. Dnes, po pouhopouhých 32 letech má zlá Čína, vedená zlou Commun/istickou stranou nejvíce kilometrů dálnic na světě [smích] Přestože má Čína menší rozlohu, nežli JůYsEj - bývalý vzor Gott/liny. Stejně tak skvělé dálnice a rychlostní silnice, toonnely a monstrózní obchvaty přibývají tryskem i v Rusku. V ČR a zejm. v JůYsEj se naopak nejen infrastruktůra a nejen ta "dopravní" hroutí.

320681

10.11.2014 13:27

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 320681

Vám se zaseklo spúšťadlo ? Celý zásobník najednou. Jakože likvidace živnostníků a všech zemědělců po 1948 jakoukoliv metodou vám je košer ? Měna měny a ostnaté dráty se samopalníky ? Jste tak senilní ?
Vždy platí základní Poučka: Kdo pobyl alespoň pár týdnů zejm. v Jižní Emerice (či i jinde ve 3. světě), již nikdy není schopen do konce života pravicovat. [oči v sloup]
Opravdu ještě zatím stále nejsme v Jižní Americe, nicméně brzy budeme. Po zásluze. Domorodci se o to už 70 let vytrvale snaží.
A i vy máte řád za verbální zásluhy v této bohulibé činnosti.
Nejste MoUdrostrak , jste senilní levicující kryptotrockista.
[vyplazený jazyk]

320702

10.11.2014 18:13

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 320702

Co to plácáte o "nebohých" živnostnících? Naprostá většina živnostníků nakonec sama a dobrovolně vstupovala do družstev, zůstávala dále ve svých kvelbech. Jediným rozdílem bylo, že už se konečně oni i jejich rodiny POPRVÉ v životě dostali na dovolenou, na hory, k móři, nebáli se nemoci, exekjůtorů, bankéřů.
Víte Vy vůbec, že za slavné 1. republiky PanTatíčkaMassaryka měl průměrný živnostník až 10 a více legitimací politických stran, u kterých autocenssurně udržoval své členství?! A to jen a jen z důvodu, aby pokud přišel fenďák doměřit daň, nebo bezpečák "zkontrolovat" bezpečnost práce či pojišťovák a další "exekjůtoři" - aby vyvázl ze všeho co nejlevněji - protože každý exekjůtor byl napojený na nějakou partaj, kterou ze vzjatek "vyživoval".
Domníváte se, že kdyby to V.Š.E. po 1948 byla "jen bouda" z dílny Zlého Bolševíííka, že by filmy http://youtu.be/RS4kJJUz6OY?t=2m33s s panem Jaroslavem Marvanem měly multimilionové návštěvnosti?!
Vyrůstal jsem mezi bývalými továrníky, inteligencí, umělci i živnostníky. Všichni již poslouchali Hlas Emeriky či Tu Svoboděnku. Obývali víkendové villy, houpali mi na kolenou, učili fotografovat, malovat, ošetřovat králíky, nechávali mi prolézat a hrát si v jejich Ajrofkách-veteránech.
50% z nich Zlého Bolševíííka příliš nemusela. 50% Zlého Bolševíííka naopak celkem velebila. Ale všichni byli mezi sebou úžasní kámoši - i když někteří z nich (zejm. ex-umělci byli i členy u Zlého Bolševíííka).
I v 80 a více svých letech létali za dětmi emigranty do hodné Kanady, Eustrélie, JůYsEj i po Evropě. Vozili mi čekolády, kalkulačky, bonbóny a někteří i vyprávěli, jak jejich největším zážitkem byla návštěva oficiálních nudapláží.
Naprosto VŠICHNI se ale vždy vrátili do svých gulash-socialistických vill a bytů či "rodinných domků".
U táboráku mi např. ex-řezník pan Sxxxxxr vysvětloval, že za Zlého Bolševíííka jsou kvalitnější vuřty. Za PanTatíčkaMasaryka se naopak učil vuřty okrádat, aby jeho firma v konkurenci nezkrachovala.
Ti kdysi nejbohatší z nich tvrdili, že za PanTatíčkaMassaryka byli jednou dvakrát v Jugoslávii či v Itálii s rodinou u móře a párkát na lyžích v Alpách. Jinak i coby "továrníci" a "živnostníci" makali od rána do večera, aby je nedostali "exekjůtoři" a jedna meziválečná krize za druhou.
Gulash-socialismus brali naprosto všichni "jako pohůdku" a čas na posedávání u táboráků, kafíčka, zahradničení, malování, fotografováni. Je jasné, že jsem jim to příliš nevěřil, protože jsem nevěřil ani mým nejbližším, kteří přijížděli nablýskanými velkými bouráky, utráceli v Tjůzexech stodolarovky a stomarkovky. A i stovky TK od pokladních mi dávali pak jako kapesné.
Dnes, když koukám znovu na Majora Zemana, Ženu za pultem či Okres na Severu, tak musím přiznat, že ale Zlý Bolševííík v ničem nelhal!!!

320726

10.11.2014 19:00

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 320726

To jsem zvědavá, co budete o minulém režimu psát, až Vám někam zapadnou ty růžové brýle [chechtot]

320732

10.11.2014 19:32

Asi růžové brýle nemusí, odkaz + diskuse. A zinkaj i ti co to neví. MoU +

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 320732

http://www.parlamentnilisty.cz/politika/poslanecka...

320734

11.11.2014 8:38

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

ježkovy zraky 46.?.?.?

Reakce na 320726

Vyrůstal jsem mezi bývalými továrníky, inteligencí, umělci i živnostníky
[chechtot]
Dnes, když koukám znovu na Majora Zemana, Ženu za pultem či Okres na Severu, tak musím přiznat, že ale Zlý Bolševííík v ničem nelhal!!!
[chechtot] [chechtot]
ty jsi tu suveréně nejvtipnější přispěvovatel, už se těším na další příspěvky [mrknutí jedním okem]

320762

11.11.2014 13:58

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

FreeBrn 5.?.?.?

Reakce na 320726

... a teď si ještě ujasnit jaký je rozdíl mezi ZOO a "normálním" světem. Já už se do klece vracet nechci a ze všech současných dobrovolných otroctví si více méně svobodně vybírám jen ta opavdu nezbytná.
Popisujete realitu < WW2 chápáním malýho kluka a realitu 1948-1989 očima MiloušeCoolvplotě.
Jistě už dávno víte, že svět funguje trochu jinak než se jeví na povchu tak neidealizujte režimy co byly jenom jinak blbý než ty dnešní.

320787

11.11.2014 15:49

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 320787

Pouze jsem co nejupřímněji popsal, JAK vzpomínali za Zlého Bolševíííka na období hodného PanTatíčkaMassaryka "živnostníci" a další "intelektuálové" senioři v mém nejbližším okolí.

Do té "ctihodné pospolitosti" patřili i jedni bezdětní manželé Pxxxxxi, kteří za Zlého Bolševíííka nějakou dobu "seděli". Nepřipadali mi vůbec smutní, zničení nebo nešťastní nebo bez chuti do života.
Stejně tak i několik židů mužů i žen, co prošli koncentráky a jejichž kérky jsem coby dítě "obdivoval", protože se lišili od ostatních seniorů, když pleli na zahrádkách, popíjeli obligátní kafíčka nebo když mi učili kreslit či při leštění a pumpování svých stále pojízdných ajrovek 30 a ajrovek 50 nebo tudorů v kůlnách a garážích.

70-80% všech těchto seniorů cestovalo naprosto pravidelně každoročně do "nesocialistické ciziny" za příbuznými. Všichni mi ukazovali fotky a diáky či pouštěli filmy, jak jsou na Západě jejich příbuzní "úspěšní". Naprostá většina seniorů uměla německy slovem a písmem. Velká část i francouzsky či englicky (ni čínglíž!).

Ani jeden senior ale nikdy neemigroval a vždy se vrátil ke Zlému Bolševííku na velkou část roku "do klece". Kvůli průměrnému tehdejšímu důchodu od Zlého Bolševííka v přepočtu cca 100-150 DEM (cca USD 33-50) v Česku měsíčně to určitě nebylo [velký smích]

320800

11.11.2014 23:26

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 320800

70-80% všech těchto seniorů cestovalo naprosto pravidelně každoročně do "nesocialistické ciziny" za příbuznými.
to je skutečně zajímavé, protože zdrcující většina lidí měla šanci vyjet po vydání pasu pouze do pěti bratrských zemí a už třeba jenom do jugoslávie bylo potřeba zvláštního povolení; pro výjezd do "kapiatalistické ciziny" musel bežný socialistický pracující žádat o doložku, kterou udělovalo ministerstvo vnitra po důkladném prověření, dotyčný musel prokázat naprostou spolehlivost a oddanost komunistické straně, vládě a socialistickému zřízení, k čemuž se vyjadřovalo mnoho orgánů od uličního výboru, přes zaměstnavatele až po stranický sekretariát než vůbec k takovému svolení k výletu došlo, po té dotyčný prosil o devizový příslib aby mu strana a vláda prodala bedlivě střežené valuty, pak probíhal ještě povolovací proces na hranicích souběžně s kontrolou a dotazováním přímo v bydlišti (včetně šmírování bytu); v podstatě to pro člověka, který "nekafíčkoval", bylo téměř neprůchozí a šance mizivé, a kdo měl v cizině příbuzného prohnilce, byl předem z procesu vyloučen, takže vyjížděly jen prověřené "kádry", či členové samotných orgánů společně s "přáteli"; jinými slovy řečeno to znamená, že někdo na blízku byl s téměř 100% pravděpodobností práskač, fízl či rovnou nějaký jiný organizovaný pomocník moci, a to je také ten důvod, proč se ti "kafíčkáři" tak rádi vraceli do "klece", ono by taky jinak docela postrádalo smysl tahat okolo republiky ostantý dráty, nebo to už je dnes taky hysterická kampaň proti tak milému bolševníku? [mrknutí jedním okem]

320834

12.11.2014 2:49

Číratec naslouchal pozorně výkladu pančelky exsoušky, leč pamětníci vědí své

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 320834

Důchodce pouštěl režim milerád, protože jejich emigrací by ušetřil penze (podobně jako je Žid scientolog Jaceňuk dnes nechce platit Novorusům). A prohlášením přízně (pozváním), že za ně zaplatí veškeré náklady včetně zdravotního ošetření odpadala nutnost devizového příslibu, který byl hlavní překážkou vycestování nach West.
Režim toto uvolnil rok před pádem, když přestal zkoumat, kde žadatel o výjezd k valutě přišel. Úplná liberalizace cestování, připravená starým režimem a dle harmonogramu spuštěná 15.12. 1989, byla v nedávném průzkumu vydávána za hlavní triumf demokratury ...

320843

12.11.2014 10:11

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320843

Důchodce pouštěl režim milerád...
jaké? pokud se jedná o kohokoliv, tak vždy nerad a co bylo v roce 88-89 je zcela mimo diskuzi, soudruhu s bujnou fantazií [smích]

320870

12.11.2014 11:04

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

Aja 82.?.?.?

Reakce na 320870

Z osobní zkušenosti.
Důchodce vskutku režim pouštěl na západ bez problémů. Moji rodiče za mnou přiletěli několikrát. Jiné už to bylo s mými sourozenci v produktivním věku, těm dělali potíže a pokud pustili, tak jen část rodiny, nikdy ne celou, aby si jistili jejich návrat.

320874

12.11.2014 11:41

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320874

žádný podobný případ jsem ve svém širším okolí nezaznamenal, ale možná taky už jenom proto, že důchodce s důchodem 1200,- a kurzem dolaru podobným jako dnes by toho na dovče asi moc neužil, pokud tam tedy neměl sponzora; naopak jsem velmi dobře znal jednu rodinu pobývající na západě i s dětmi, což bylo naprostou kuriozitou, kdy si již odrostlý syn po převratu proklepl své rodiče a nestačil se divit, že je z rodiny zasloužilých práskačů, tedy jen chvíli, v podstatě to bylo jasné a divit se vlastně nebylo čemu; jinak běžná rodina s příbuznými za mořem dostala šanci s vypětím všech sil tak maximálně jedenkrát do chorvatska (zkušenosti z mého okolí); dokonce běžný a velký problém byl i sojuz respublik svabodnych, jezdilo se tam pouze organizovaně a pod soudružským dohledem;
také jsem si jako malý chlapec dopisoval s malčikem v rámci bratrské družby pionýrů, byla to zajímavá zkušenost, až do doby, kdy jsem zaslal vánoční pozdrav s kostelíčkem a takovými těmi vánočními nesmysly a milý vovka se po té už vícekrát neozval, bylo mi to líto, po tom všem pěkném, co jsme si napsali, tenkrát jsem si to nedokázal vysvětlit a cítil jsem se zrazen, souvislosti mi došly až později, ale to už mi nějaká družba byla zcela ukradená [smích]

320877

12.11.2014 12:13

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

Aja 82.?.?.?

Reakce na 320877

Asi jsme hodně odbočili od daného téma.

Jen abych to dovysvětlila, moje zkušenost nevypovídá o tom, jaký byl "bolševik" skvělý, ale že neměl zájem držet doma důchodce.
Samozřejmě, že jsem rodičům všechno hradila, z důchodů by neměli ani na letenky, natož na dlouhodobý pobyt.
Toť vše.

P.S. Doufám, že nenaznačujete, že jsem žila na západě a spolupracovala s StB. [chechtot]

320883

12.11.2014 13:27

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320883

i kdyby, je mi to jedno, naznačuji, co bylo samozřejmé a co museli lidé podstoupit, aby mohli někam vyjet ven a co případně odkývali (čímž se obvykle rozhodně nechlubili); v každém případě něčí neschválený pobyt tam znamenal veliké mínus pro jejich blízké zde; a případy, jako třeba u moudrostraků, kteří si zvesela jezdili hromadně sem a tam, a ještě jim zbylo i na to kafíčko při gardenparty, a kterým se po bolševikovi přirozeně vždy velice stýskalo, se v mém širém okolí příliš nevyskytovaly... vlastně vůbec nevyskytovaly

320890

12.11.2014 11:54

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

fohat 194.?.?.?

Reakce na 320874

anno,tehdy jsem v Markredwitz přestupoval na Západní expres Paris-Praha a v té ještě parní trakci Munchen-Dresden seděli samí duchodci...stav 1968...

320880

14.11.2014 18:47

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 320874

To má své logické opodstatnění. Jednak to, jež bylo výše již naznačeno, jednak - laskavě si uvědomme, že v ČSSR bylo vzdělání zadarmo. A to naprosto. Nafasovali jsme učebnice, sešity, dnes musíme vše kupovat i v rámci základního vzdělání. Školství, to je obrovská státní investice do budoucnosti. Když nepočítám excesy typu některých RSDr, je pravdou, že tehdejší vzdělanost národa mnohem věrněji kopírovala mentální předpoklady populace. A ti, kteří vystudovali, vystudovali za nemalé státní peníze. Není divu, že režim neviděl rád, když pak tyto znalosti byly zúročovány jinde než doma. Proto i ty mnohé obstrukce u "politicky nespolehlivých" - čím větší pravděpodobnost, že dotyčný zdrhne za kopečky, jakmile obdrží diplom, tím nižší pravděpodobnost, že mu režim k tomuto diplomu bude jakkoli pomáhat.

321054

14.11.2014 20:55

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

Aja 82.?.?.?

Reakce na 321054

Pravda.

Vzpomínám, že po 89 roce,vydala Kanada i USA jakousi statistiku, kde se uvádělo, kolik bude státní kasu stát to, že jim přestanou chodit vzdělaní ímigranti z východní Evropy.

Minulý týden jsem v české TV viděla reportáž o nedostatku, obzvláště obvodních, lékařů. Následovaly rozhovory se studenty medicíny, vysoké procento se nijak netají tím, že po promoci nehodlají v ČR pracovat, ale rovnou odcházejí mimo republiku.

321059

15.11.2014 5:03

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 321059

>Minulý týden jsem v české TV viděla reportáž o nedostatku, obzvláště obvodních lékařů. Následovaly rozhovory se studenty medicíny, vysoké procento se nijak netají tím, že po promoci nehodlají v ČR pracovat, ale rovnou odcházejí mimo republiku.
To je bordel. Kdyby si ti studenti platili uplne vsechny vydaje, at jdou, kam chteji.
Proc ceska vlada nezavede nasledujici? At se scitaji veskere studijni vydaje kazdeho studenta, proste uplne vsechno, co ten clovek stoji, vcetne i vyukovou hodnotu profesoru, a az dostuduje, at zacne platit nejaky vernostni zakon: Zustavas v CR a pracujes ve vystudovanem oboru, dobra, za prvni rok ti z toho dluhu srazime x%, za dalsi rok dalsi procenta, atd. To byste videli, jak by chodili studovat takovi, kteri chteji mit vysokou skolu jenom pro to, aby meli pred jmenem naplano nejaky titul, anebo ti, kteri chteji tady vystudovat zapakatel a pak jit pracovat kvuli lepsim penezum jinam. Proc musi danovy poplatnik platit takove, v podstate pro tuto zem plane, neplodne studenty?

321070

15.11.2014 10:24

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 321070

Proč česká vláda nezavede následující? Protože tzv. Česká republika je koloniální Čurákistán,kde vládnou Čurá... ,které si další Čurá... furt dokola volí i když ví,co jsou zač....z toho prostě není cesta ven a už vůbec ne od té doby,co jsou čurá...všeho druhu a kvality cíleně pěstováni systémem.... [naštvaný]

321075

15.11.2014 14:14

RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 321075

Emile, nezoufejte. Z nějakého dopuštění jsem byla zvolena do místního zastupitelstva. Na preference. Takže to tu způsobilo menší rozruch. Trochu se tam porozhlídnu a uvidím, co dál. [mrknutí jedním okem]

321081

14.11.2014 19:21

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 320702

Pane, vy točíte ale hodne pod čárku. Moudrostrak "má" (i když ji nevlastní) v mnohém v podstate pravdu.
Když jste už začal napríklad o té mene meny, proč jste to nedotáhl? Nerozumíte tomu, proč to udelali? No tak je treba studovat, a ne veštit. Pokud by neco podobné udelali teď, byl bych pro. Snížil by se totiž kapitál tem, co prispeli jen málo, až vubec, ale disponují pritom neprimerene velkým kontem. Proste jim ten zisk natvrdo a v mnohých prípadech zcela jiste i nespravedlive zmenšili. Jenomže je spravedlivé, když proste nekdo nedelá témer vubec nic, a penízky se sypou? To považujete za "výdelek"? Pyramidové "hry" a ruzné jiné marketingy také považujete za výdelek? Chápu, že rozumné práce moc není, proč ale a dokdy živit loterie, na které nemáme. Primnoho parazitu zničí hostitele. Když se kácí les, lítají trísky. Za to je ale treba "podekovat" tem, kto podobný stav s oblibou navozují. Nezameňovat príčinu s dusledkem, jinak trpí jak pracující, tak i relativne slušní podnikatelé. Pokud si neumíme zvolit šéfy, co mají rozum, budeme tu mít pakáž a nakonec stejne diktát. Úplne bez šéfu je zase jenom neschodná anarchie, coby vlídná až dezorganizovaná korist pro vpády a nájezdy Švédu, Sasu, Arabu, nebo Mongolu, a hlavne hromady dalších, zájem se vždy najde.
Není vubec rozumné závidet lidem, co mají organizační schopnosti a z toho plynoucí zisky. Je treba spíš omezovat nenažrané, co vytvárejí peníze z ničeho. Perpetum nefungovalo ani fungovat nebude, i když má človek sklony tomu verit.

321055

10.11.2014 13:57

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 320681

Já osobně bych Moudrostraku na ty mladé moc nespoléhal, 25 let vymývání mozků, stále se stupňující absence vzdělání a rozhledu se musí někde projevit (nakonec i omšelý kolovrátek - příspěvek 320702, jako reakce na Vás o tom svědčí). Mladí neregistrují co je 17. listopad, protože de facto neregistují nic co se nedá hned zpeněžit, či se předvést před spolužáky.
A proto stačí málo a jejich zmanipulovaná masa dokáže nechutné věci, vzpomeňme na tu radní v ČB, vajíčka na Paroubka či na hysterii okolo "noblesního knížete" atd....
Nakonec to budou tyto "ztracené generace", kteří u nás prosadí americkou základnu, znovu a znovu budou volit pravici a nechme se překvapit jaké divadýlko nám začnou převádět v nejbližších dnes v souvislosti se 17. listopadem...Zatím to byla s tím Zemanem jen dělostřelecká příprava.

320707

10.11.2014 14:06

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 320707

Zmíněný týpek "omerta...": 38 příspěveků z 35!! různých IP adres [překvapení]

320708

10.11.2014 16:01

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

Danielle 91.?.?.?

Reakce na 320708

Pri DSL internete sa pri restarte routera resp. modemu moze vzdy zmenit IP adresa ...

320716

10.11.2014 17:10

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

lubajs 88.?.?.?

Reakce na 320716

Já mám připojení adsl a vyměnil jsem během pár let i tři routry, mnohokrát je restartoval, přesto mám pořád jednu a tu samou IP adresu.

320723

10.11.2014 18:20

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

Danielle 91.?.?.?

Reakce na 320723

Slovensky T-com poskytuje dynamicku IP adresu... staticku myslim len za priplatok...

320727

10.11.2014 19:33

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320723

pretože ju máte statiskú. Ak máte dynamickú, tak tých IP adries môžete mať za fúrik.

320735

10.11.2014 9:20

Částečný souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

S článkem v podstatě souhlasím, jen si nemyslím, že by ČR měla být nějakou rozbuškou na destabilizaci Evropy, jsme příliš malí a z ekonomického hlediska téměř bezvýznamní. To, co se děje je součástí širšího procesu, který je v článku latentně přítomen. Nazval bych to oligarchizací. Oligarcha je prezidentem v Bratislavě, teď i v Kyjevě no a my jsme další v řadě. Je to v podstatě příprava na definitivní přechod k NWO, kdy oligarchové jsou poplatni svým stvořitelům, takže budou nápomocni, aby proces proběhl hladce. Proč není politicky aktivní (ne viditelně) Kellner? Protože je selfmademan, který se z veksláka po revoluci usilovnou činností a strategickým myšlením vyšvihl (dnes už samozřejmě zná pravidla hry a musí je respektovat, ale není nikomu zavázán, nemá svého kmotra). Naproti tomu Babiš je typický produkt Rothschieldovské tvorby lokálních miliardářů, které fakticky Rothschieldi "vlastní". Babiš dostal v 90. letech úvěr od CITI bank, která v té době nijak výrazně neoperovala v ČR, způsob, jakým vznikl Agrofert je taky krajně podezřelý, přesto nevyšetřovaný atd. To je to samé co Bakala - ten je taky vytvořen.
Takže s článkem souhlas, jen závěry jsou na jedné straně poněkud přemstřelené, na druhé straně jsou jiné aspekty podceňovány nebo nezmíněny.
No a Temelín je samozřejmě Temelín. Američani prosadí klidně i volbu moučného červa prezidentem, když to pomůže získat zakázku pro Westinghouse. Informace o řídícím systému jsou nicméně zajímavé a děsivé. Vzpomeňme si, co se odehrálo ve Fukušime, kde havárii následkem zemětřesení a tsunami může věřit jen naprostý naiva. Japonci znají svá nebezpečí vyplývající z toho, že jejich země leží na Ohnivém pásu, kde jsou zemětřesení a tsunami běžnými jevy, se kterými se naučili žít. Umí stavět stavby, které odolají 9. stupni Richterovy škály, ať mi nikdo neříká, že neumí postavit stejně odolný reaktor a když je to na mořském břehu, že nemá zabezpečení proti přílivovým vlnám. Řídící systém ve Fukušimě dodávala jakási izraelská firma, která stejně jak je popsáno v článku měla vzdálený přístup do systému (jesli kvůli údržbě nebo kvůli ochraně oněch "Hi-tech" technologií není podstatné). No a oni ten bezpečnostní systém shodili a tím došlo k narušení reaktoru. Japonská vláda byla prý v té době intenzivně vydírána bankovní kabalou kvůli poskytnutí financí do zadrhávajícího se finančního soukolí. A Fukušima (možná celé "zemětřesení" - viz podezření na podmořský jaderný výbuch) měla být onou motivací pro kladnou odpověď.

320683

10.11.2014 12:01

RE: Částečný souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 320683

Reaktor vo Fukušime je/bol starý. Chladiace zariadenie bolo archaické, umiestnené zle. Japonci nechceli počúvať rady ani od ľudí z Európy, ktorí tomu rozumejú ani od Rusov, korí tomu rozumejú tiež. Smola. Dáta o rozsahu sú utajované.
Ja by som na Japončíkov veľmi nestaval, sú asi zo šikmáčov tí najprecíznejší, ale obávam sa že aj najkrutejší. Vôbec nepochybujem, že by si v pohode zopakovali zverstvá v Číne a Korei.
Nie "heroické bitky" vojakov SŠA rozhodli, ale augustová (1945) operácia v Mandžusku.

320698

10.11.2014 15:16

Reaktór ve Fukušime jebol...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 320698

Byla to emerická pomsta za Pearl Harbor. Nejvíc se mi líbila ta stařičká černobílá fotka, jak emerický důstojník v bílém kriketu s tenisovou pálkou v ruce a tmavou skvrnou na zadku prchal před nalétávající japonskou stihačkou Zero. Takové věci se nezapomínají.....

320712

12.11.2014 7:45

RE: Reaktór ve Fukušime jebol...

favela 113.?.?.?

Reakce na 320712

a multikuturaliste taky . Jde umeni si nasrat na vlastni hlavu ,umeni absolutni vypatlanosti, coz EU dela v podobe nastoleni "FUHRER-NERA" Junckera a predtim USA dosazenim velmi nedostatecneho ale hlavne rovnopravneho presidenta s neuveritelnou minulosti pro oba dva...ani hektolitry svecene vody to nezachrani ,ani experimenty typu kdyz se skrizi Jakes s Bilakem...nebo Breznev s Husakem..nebo ty dva jiz uvedene...

320852

10.11.2014 16:02

RE: Částečný souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 320698

O zastaralosti reaktoru se nepřu, nemám k tomu dost informací, na druhou stranu se to nevylučuje s tím, co jsem napsal. Nevylučuje to, že havárie nebyla způsobena ani seizmicitou ani vlnou, ale lidským zásahem do bezpečnostního systému. Naopak. Zastaralost reaktoru mohla nahrávat vyvolání havárie odstavením bezpečnostních systémů.
To ostatní, co jste napsal nehodnotím, ani to není obsahem článku (možná přeneseně z hlediska přístupu k lidskému životu. Na druhou stranu bych neodvozoval z atrocit spáchaných na jiných národech přístup k vlastním lidem.)

320717

10.11.2014 19:49

RE: Částečný souhlas

hc 90.?.?.?

Reakce na 320717

>Na druhou stranu bych neodvozoval z atrocit spáchaných
>na jiných národech přístup k vlastním lidem.)

To máte možná jen špatný postřeh. Já bych naopak řekl, že mezi tím bývá rovnítko.

320736

10.11.2014 18:45

RE: Částečný souhlas

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 320683

Fukushima? Katastrofa ktera nema vobdoby! Pro predstavu 800 tun toxickyho materialu proudi denne do Pacific. To je neco malo prez 40 trillion becquerels radiaktivniho materialu co se dostalo do Pacific! Tak ze toxicky substances Tritium , Cesium a Strontium atd... ve velkym mnozstvi diky morskym proudum a vetrum mame uz ve vsech pobreznich vodach cely severni Ameriky kde diky ty katastrofe tez vymira morska fauna !!!!! A nevyhnul se ty katastrofe z Fukushimi ani Arctic! Tam na toxicky materialy z Fukushimi uz tez vymiraj vsechny morsky zivocichove , plankton , ploutvonozci, delfini , velryby , polarni medvedi, morsti ptaci ..... [naštvaný]

320729

11.11.2014 6:35

RE: Částečný souhlas

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 320729

Fukušima zprasila oceán,za pár let bude mořská voda radioaktivní jak pobřeží USA. Dnes už velké firmy skupují zdroje pitné vody po celém světě. Slováci s tím už válčí a jsem zvědav, kdy to doleze do Česka.

320752

10.11.2014 9:56

ta hysterie ovoce nese

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Faktem zůstává, že pokud v diskuzích i na celkem solidních serverech (nikoliv na MF nebo NP) vystoupíte s odsudkem kampaně proti Zemanovi,Rusku... diskutující, zpravidla mladší, jsou z toho celí zoufalí, nechcete-li kývnout na jejich tvrzení a vede si svou a snažíte se protiargumentovat, ukáže se, že jste agresivní člověk, s nímž se diskutovat prostě nedá, protože pořád mele svou. Někeří pak rovnou řeknou - už vás nebudu číst, nechci to poslouchat. Tak i takhle vypadá veřejná diskuze, takto jsme se naučili za "demokracie" diskutovat. V těch slušných diskuzích je to asi strop odsudku, v některých pak jste napadán hrubými urážkami a současně proto, že to vy prý hriubě urážíte (asi neakceptací cizích argumentů)

Zeman ať je jaký chce, je pořád ještě lepší volbou než Schwarzenberg. Jde-li o Dientsbiera, toho jsem v první volbě volila a děkuji osudu, že zvolen nebyl, protože po neúspěchu předvedl neco něuvěřitelného . dupání nožkama rozmazleného fracka, neuvědomila jsem si před první volbou, že je, stejně jako kdysi Ruml, jen papaláškým děckem, kterému se dle jeho mínění nedostalo za socialismu toho, co si měl zasloužit, Zeman není moje krevní skupina, nemám ho ráda a mnohá jeho tvrzení jsou tvrzeními na hlavu padlého (muslimové, ženská práva), ale z toho děsu, který byl k volbě předložen je skutečně nejlepší a Američani by se měli vyrhnout na vymýcení korupce u nich doma, práce je tam dost. Na "tiché Američany" nejsme zvědavi - já aspoň ne.

320689

10.11.2014 13:34

RE: ta hysterie ovoce nese

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 320689

Ať máme k Miloši Zemanovi jakékoli výhrady, představme si, co za šílenosti by dnes znělo z Hradu, kdyby se médiím podařilo prosadit v prezidentské volbě Karla Schwarzenberga.
Je proto dobré slyšet, že v této době stojí prezident na straně normálních lidí, kteří mu dali svůj hlas. A není divu, že také jeho pražská schwarzenbergovská „elitní“ kavárna vláčí svými médii. Ale bude hůř.

320703

10.11.2014 18:52

Něco se chystá,

ascharad 85.?.?.?

Reakce na 320703

cítíte to také?

320731

11.11.2014 6:57

RE: Něco se chystá,

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 320731

Chystají hlavně ti, kteří touží po pochvale od nového koštěte na americkém velvyslanectví.
Ostatní budou sedět na gauči u televize nebo PC a nadávat na poměry.

320754

11.11.2014 8:20

RE: Něco se chystá,

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 320754

>Chystají hlavně ti, kteří touží po pochvale od nového
>koštěte na americkém velvyslanectví.

> Ostatní budou sedět na gauči u televize nebo PC a nadávat na
>poměry.

No tak snad konečně zvedneme zadky z těch gaučů !

320761

11.11.2014 11:44

RE: Něco se chystá,

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 320761

Největší cirkus má být v 10:00 na Národní třídě. Všichni, kdo příjdou podpořit presidenta Zemana dostanou nářez od policie ČR.

320782

11.11.2014 14:17

RE: Něco se chystá,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 320782

.. chtelo by to nekolik odstrelovacu na strechy kolem, nejlepsi by byli nasi sprateleni odstrelovaci ze Spokojenych statu Ukrajinskych ...
.. potom odbouchnout par policajtu a nekolik stovek tech protestantu ..., v naslednem bujarem klokotu humanitarni demokraticke radosti by mohl Duka venovat do uschovy z duvodu bezpecnosti a radosti z pevneho pratelstvi - ceske korunovacni klenoty - izraelsku ! Teda - pokud tam uz davno nejsou ..., pokud je uz uspesne "musibytnavraceno-cobyloukradeno" (zasantrocil), - mohl by do izraelska odvezt treba Sudety - to by koserHenlajni take vzali. Oni vezmou vsechno ...
No - a v naslednem uvedomelem celonarodnim utoku - vedenem v cele Emerickym velvyslancem na Vaclavove kobyle - bychom se utuzili coby pilir v boji proti Deroristum a militantnimu Sovetskemu svazu prevleceneho za Putina ..., Hitlary by odstartovala novy blok Temelina pres Fejsbuk, Pravy Sektor by postrilel NeRadaristy a Tydliteta by napsala oslavnou odu "Radar prezivsi holocaust" ...
.. a Narodni tridu srovnat buldozerama. I s tema "protestantama", pratelska izraelska armada v tom ma nejbohatsi praxi a kazdy zcepenely protestant bude hrdy, ze ho hrne profesionalni kaamos a ne nejaky packal z KGB ...
.. svoboda (jeste vetsi ) a prosperita (uplne nejvetsi ) je na dosah ! Vzhuru na Narodni tridu ! Rittig, Kocka, Krejcir, Duka a Nadcloveci - na Hrad.

320788

14.11.2014 2:02

RE: Něco se chystá,

favela 113.?.?.?

Reakce na 320754

Ale my muzeme sledovat metody USA hazeni spiny atd se znalosti se jim branit..a po pripade / vyzbrojeni temi znalostmi o metodach kanalii/ zase schvalne zvolit nekoho koho nenaplanovali !jestli to jeste pujde.

321018

10.11.2014 10:05

je to na velkou debatu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

tady má veliký podíl v rozeštvávání společnosti Hájek, poskok Klause, a jeho www.protiproud.parlamentní¨Listy.cz.
Teď, když je třeba jednoty, pravice sklidí to, co zasévá a lidé kteří ničemu nerozumí, ponesou o břímě víc.

Proč takhle začínám: jako traktorista ze Zadní Lhoty, myšleno ironicky, neurážel bych traktoristy, nemám přístup k zaručeným informacím a pražským drbům.

Ale dělat z Nečase hrdinu, který byl sesazen či odstřelen? Chudáček nebohý.

To je propagace těch nejhorších zkorumpovaných politiků a jejich charakterů.

Já, jak píšu, informace nemám a kdejakej jouda, co se něco doslechne ve velkoměstě, se mnou zamete.

Ale článek podle mne směšuje dvě věci za určitým cílem:

1) Reálné nebezpečí z odstavení Rosatomu ze hry. Napsal jsem pár řádek včera či předevčírem na nwoo.org pod cosi.

2) Zkušený manipulátor vyzdvihuje Nečase a vyzdvihuje tím roli těch nejodpornějších z odporných. Proč to dělá - aby posílil tu "správnou pravici", co ji posiluje svými nejapnostmi pan Hájek a spol. v protiproudu?

3) Informace o zbytečnosti hry na demokraciii voleb/nevoleb, plně schvaluji. Stejně tak podepisování petic a pod. považuji za zbytečné.
Proč jsem přidal bod třetí, nesouvisející když píši výše jen o dvou věcech?
Protože se ptám, kdo tuhle společnost permanentně rozeštvává, aby se teď, když je pozdě, dovolával pomoci i nepohodlných, do kterých se kope, ponižovaných, urážených, zesměšňovaných, kdo si chce hrát na hrdinu, zachránce a vůdce?

Čtěte protiproud a pochopíte. Píše se o Americe. Slova marxismus, bolševici, soudruzi tam jsou velmi četná. Tak aby čtenářovi v hlavince vznikl dojem komunismus = fašismus. Tak pracuje reklama. Sděluje především to, co není v titulku článku.
Španělská občanská - Guernicu vybombardovali komunisté (to z jiného soudku), atd., atd. Tolik od nekomunisty.

320692

10.11.2014 12:39

Odstranit Zemana nejde jen o dostavbu Temelína

pozorovatel 91.?.?.?

Proběhlo tiskem doporučení Babiše a jeho podpora nové Transatlantické smmlouvě mezi USA a EU.To je základ pro zahájení likvidace Zemana a dosazení svého člověka,člověka který byl podporován půjčkama a v prvopočátku se osvědčil.Nyní politika bez politické strany "Babiš s ANO ".

320699

10.11.2014 13:36

RE: Odstranit Zemana nejde jen o dostavbu Temelína

timur 85.?.?.?

Reakce na 320699

tak - a teraz odvolávanie Fica, nadávky na Orbána, nepokoje v Bulharsku, nadávky na Srbsko, no - akosi sa to presúva inam, ale nevešajte hlavy, jednoducho diktát USA nemá svoju váhu, a veru už niet ľudí čo by nerozumeli čo sa deje, a naposledy dostali slovákov s voľbou prezidenta - čo už ... oje.....li nás

320704

10.11.2014 14:43

RE: Odstranit Zemana nejde jen o dostavbu Temelína

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 320704

A navyše ešte k tomu máme prezidenta s takým priezviskom, že slušný ruský politik sa s naším prezidentom nemôže na verejnosti ukázať. Ruský bulvár by si na tom tak zgustol, až by sa nevestince červenali. Myslím, že to bol tiež akýsi skrytý zámer. Kiska v RJ = mačiatko = ženské prirodzenie.

320709

10.11.2014 22:32

RE: Odstranit Zemana nejde jen o dostavbu Temelína

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320709

Tak už mi je jasný jeho usraelskovriťolezný postoj, do Rasije predsa ako pičus nemóže idtí.

320745

10.11.2014 13:41

Bůh odpouští, MY nikoliv!

Botičky od Diora 94.?.?.?

MY, KTEŘÍ SE NAZÝVÁME DEMOKRATÉ, dnes slavnostně prohlašujeme a přisáháme:

Nikdy, co živi budem, neodpustíme Miloši Zemanovi, že v prezidentské volbě porazil našeho miláčka Karla Schwarzenberga. Tuto volbu sami pro sebe – bez jakéhokoli ohledu na to, že jí bylo dosaženo miliónovým rozdílem v počtu hlasů – až do konce svých dní neuznáme a budeme ji proto vždy, všude a na všech úrovních a při všech příležitostech co nejostřeji zpochybňovat, budeme na prezidenta útočit ze všech pozic, které zaujímáme, všechna média, ve kterých máme svoje lidi, namíříme na prezidentovy slabůstky – a když nebudou dost odpudivé – nafoukneme je, rozkošatíme a přibarvíme, máme na tohle odborníky, umělce i psychology na ovlivňování davu. Ze všech hlavní kanónů, houfnic a hmoždířů do něj budeme zkrátka pálit i bušit a to tak dlouho a usilovně, dokud pod našimi ranami neklesne, abychom MY, kteří se nazýváme DEMOKRATY, mohli hlasy občanů z předchozí prezidentské volby hodit do kouta, a na prezidentský stolec povolali toho jediného, námi vyvoleného K.S.

Protože taková je naše vůle, tak si to přejeme my, jediní v tomto státě , jež jsou přirozenou povahou věcí povoláni k tomu, abychom určili a stanovili, kdo má v čele našeho státu stát a komu musí být tato pocta naopak z rukou vyrvána.

Takto to dnes slavnostně prohlašujeme MY, KTEŘÍ SE NAZÝVÁME DEMOKRATÉ!

320706

10.11.2014 15:50

Invaze Rusů na Ukrajině potvrzena !!

Kamil 90.?.?.?

Konečně jasný důkaz o invazi Ruska na Ukrajině.
Teď už to nemůže nikdo popřít, to to trvalo - https://www.youtube.com/watch?v=05zJArX3Hp8

320715

10.11.2014 18:45

Babiš je jenom nastrčená figurka loutkovodičů

Nikdo 212.?.?.?

Vybavili ho virtuálními penězi a on za ně nakoupil reálný majetek jako mnoho dalších jedinců typu Soros. Věřím, že Mafru skutečně nijak neovlivňuje, protože na to nemá buňky. Propaganda jde z centra, takže do ní ani nemá nárok zasahovat.

320730

10.11.2014 19:22

Rozmýšľam nad tým...

Danielle 91.?.?.?

re: Neví to Zeman, nebo to ví a nechal si roli podřízeného vnutit?

Myslím si, že (v takejto situácii) nie je na mieste uvažovať o tom, čo si myslí pán prezident, pretože o tom rozhoduje prísny diplomatický protokol.

(Ale ak si trúfneme odhadnúť, čo si myslí, tak nebude ďaleko od pravdy snáď nikto z nás ... )


[velký smích] [cool] [chechtot] [oči v sloup] [vyplazený jazyk] [smích]

320733

12.11.2014 11:23

RE: Rozmýšľam nad tým...

Danielle 91.?.?.?

Reakce na 320733

...v čase 2:40 na videu nižšie je v rovnakom postavení ako na fotke v článku - Obama/Zeman a Putin/veľvyslanec...

...potom podľa teórie o signáloch ľudského tela (podriadenosti) je Obama podriadený Putinovi, čo a mi páči... [smích]

https://www.youtube.com/watch?v=-t9wGabW0v0

320876

10.11.2014 20:05

Pan Stwora má pravdu, Ukrajina se USA povedla na 100 %.

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Pouhých 5 miliard dolarů stačilo USA k rozpoutání bratrovražedné války mezi Rusy a Ukrajinci (vlastně také Rusy). Ta válka se povleče dlouho a semena nenávisti mezi západními Ukrajinci a Rusy již zakořenila tak pevně, že ani století nenávist neoslabí. Politický výsledek pro nejbližší dobu, ať již to v Doněcku a Luganštině dopadne jakkoli, je jednoznačný - Ukrajina se octne tím čí oním způsobem v NATO a natovské základny s jaderným arsenálem kousek od Moskvy. Ale tomu se Rusko právě chtělo vyhnout. No, nepovedlo se. USA jsou na koni, jen za směšných pár doláčů a malou pomoc zbraněmi ukrům teď lacino a beze ztrát válčí s Ruskem, klidně až do posledního Ukrajince.
A díky tomu teď také mají dost času i sil prosadit všechny své ekonomické zájmy v Evropě a potrestat těch pár reptajících východoevropanů hlavně Maďary a teď i Čechy. Že ve scénářích pro obě země je hlavní úloha přidělena domácím býv.disidentům, u nás havlistům, pražským restituentům, šlechtě a církvi a další podobné pakáži, je jasné. Tento systém převratů zatím všude dobře zafungoval a USA se ho opět přidrží. Odstavit Zemana bude hračka ale pretendentem asi není Babiš. A s tím se u nás sveze i Temelín a Maďarům tu jaderku budovanou s Rossatomem také USA "rychle rozmluví".

320738

10.11.2014 20:20

Pussy Riot v plné nahotě

kyticka 81.?.?.?

Tak tato dáma si cenu Václava Havla (http://www.novinky.cz/kultura/351476-havlovu-cenu-...) dozajista zasloužila. Ona si to mražené kuře do té kundy opravdu v té samoobsluze vrazila!
http://www.k213.cz/Pussy-Riot-v-plne-nahote
podrobné fotečky odkazované ve výše uvedeném článku jsou zde:
http://www.imagebam.com/gallery/j2uu100acnkwnpr4g3...

Lauerátka ceny v akci:
Vložený obrázek

tady je to ještě na videu:
https://www.youtube.com/watch?v=GSqObOmhpns

Závěr: Pokud takovéto osobnosti dostávají prestižní ceny, tak to už jsme opravdu všichni v piče!

Neb jak píše Láďa Větvička na
http://outsidermedia.cz/je-ostuda-m%C4%9Bt-prezide...
Take fajne sceny s kuřatkem asi libily jinemu šaškařovi, chrapajicimu kandydatovi na prezidenta Karlu Schwarzenbergovi natolik, že prohlasil k rozsudku nad Vzpourou kočiček: „Velice vás obdivuji. Držte se. Rusko získá svou důstojnost a svobodu. Všichni na vás myslíme. Pokouším se je podpořit, poněvadž ty holky jsou opravdu báječné, já je opravdu obdivuji.“ Tuž to mi řekněte, kdo je tady vlastně dneska uchyl? Asi se mu to kuřatko libilo.

Nicméně podstatný je ten Zemanův rozhovor, zde je celý a je velmi zajímavý:
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3241849

320740

10.11.2014 22:34

RE: Pussy Riot v plné nahotě

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320740

No čo sa divíte, po tej kvapavke, čo ju páli zo šukania v chráme sa musí štetka nejak schladiť.

320746

10.11.2014 21:02

Volby ani kecy to nevyřeší

Kiviss 176.?.?.?

1)
Zeman byl a je, pro ty co volili, jen menší zlo.
(Mimo jiné proto, že měl již v roce 1998 celý aparát na to, aby ukázal na všechny šmejdy, grázly a vlastizrádce. NEUDĚLAL TO!!)

2)
Že to Čechům nedarují ti, co stojí za "knížecím" zmetkem, bylo zřejmé.

3)
V současné situaci, z bezpečnostního hlediska, nechat Američany (s jejich pověstí) se šťourat v české atomové elektrárně by byla stupidita.
Otázkou je, zda totéž neplatí směrem k Rusku.
(Nechat si z atomové elektrárny udělat dálkově ovládanou bombu, je jako nechat si uprostřed kuchyně nainstalovat do košíčku mezi jablíčka granát, od kterého vede provázek o kterém sice nikdo přesně neví kam vede, ale zato se téměř jistě ví, že jej na konci drží nějaký magor. A je jedno jaký!)

4)
"Nečasovská" teorie se jeví jako málo uvěřitelná.

Dál se mi nechce spekulovat. Problém je SYSTÉM!

320741

10.11.2014 21:57

A že by se Čechy staly dalším státem USA

Freddy 46.?.?.?

Pomalu a tiše postupuje zotročování Čech. O čechy makí USA jako strategicky položenou zem velký zájem. A proto se sdaží Čechy na sebe co nejpevněji vázat. A nyní to bude třeba Temelín. A Čechy leží na uranových ložiskách. Takže netřeba zatím je obsadit vojensky ale rozeštvat občany proti sobě a nakonec nabídnou USA připojení Čech jako dalšího státu k USA. Bude stačit, když někteří Čeští zrádci dostanou tuto demokratickou nabídku od USA a zaručeně s ní budou souhlasit, neboť pak budou tito zrádci chráněni USA vojáky a USA bude mít V Čechách samozřejmě základnu. Proto je důležité pro České obyvatele, aby se pořád hádali. Neboť platí, že když se dva hádají, tak se třetí směje.

320743

11.11.2014 0:08

Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

Vanguard 89.?.?.?

V současné situaci, kdy ČR ročně exportuje elektřinu odpovídající celé produkci DNEŠNÍHO Temelína? Při cenách elektřiny, které jsou tak nízké, že by výroba elektřiny v dostavěném Temelíně musela být dotována stejně jako jsou dotovány solární elektrárny?

ČEZ požadoval po vládě garanci výkupní ceny na ceně minimálně 70 €/kWh, kdežto současná cena elektřiny je cca 35 €/kWh. Jinými slovy, aby se Temelín vyplatil, museli by čeští daňoví poplatníci doplácet na každou kWh vyrobenou v novém Temelínu 100% prodejní ceny. Vážně o to někdo stojí?

320748

11.11.2014 9:27

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 320748

Fakt je to pravda? Fakt exportujeme celou produkci dnešního Temelína? Nějaké zdroje by nebyly? Kdyby to totiž byla pravda, tak by byla fakt šílenost vůbec o té dostavbě uvažovat.

320767

11.11.2014 20:26

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 320767

Výroba elektřiny v Temelíně za rok 2013 byla 15 066 GWh elektřiny (oficiální údaj od ČEZ zde: http://www.cez.cz/cs/pro-media/aktuality-z-jaderny...).

Celková elektrická bilance ČR za rok 2013 je dovoz 10 571 GWh, vývoz 27 458 GWh. ČR tedy za rok 2013 vyvezla 16 887 GWh elektřiny, což je celá produkce Temelína a ještě něco navrch. Bližší údaje zde: http://energostat.cz/elektrina.html.

Na serveru Enegrostat je také zajímavý článek o dostavbě Temelína. Server, ač patří mezi zastánce jaderné energetiky, taky považuje dostavbu Temelína za nesmysl: http://energostat.cz/temelin.html

Zajímavý je i pohled Michala Šnobra; toho je ovšem třeba brát s rezervou, protože pracuje pro J&T, která má v energetice taky nezanedbatelné zájmy. Základní fakta jsou ovšem zřejmá: http://www.motejlek.com/pohled-vyznamneho-akcionar...

320821

11.11.2014 22:44

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 320821

Velmi děkuji. Takže z toho pohledu je celá dostavba Temelína ještě větší blbost, než jsme čekali.

Zajímavé, že se o tom nikde nemluví.

320830

11.11.2014 23:38

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 320830

No, jak vidíte, dal jsem Vám pár příkladů, že se o tom mluví. Vláda naštěstí taky zažila rozumu a dostavbu aspoň odložila. Problém ovšem jednak je, že na takové zakázce se může přiživit spousta lidí (samozřejmě včetně Alstomu, Rosatomu a Westinghousu) a také to, že jaderná lobby má v ČR až nesmyslně vysokou podporu a zelení oprávněně špatnou pověst, takže třeba i jejich racionální argumenty předem narážejí na odpor. Roli v tom asi hraje i vzdor vůči Rakousku a já nevím co...

320835

14.11.2014 2:05

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

favela 113.?.?.?

Reakce na 320767

Ale silenosti jsou normalnost dneska.

321019

14.11.2014 8:10

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

Aja 82.?.?.?

Reakce na 320767

http://ceskapozice.lidovky.cz/cesko-vloni-vyvezlo...

321028

11.11.2014 15:08

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

Mrakosplas 195.?.?.?

Reakce na 320748

To mate v Cechach fakt tak drahu elektrinu? U nas na Slovensku 1 kWh stoji domacnosti tak 16 centov...

320797

11.11.2014 16:58

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

milboy 85.?.?.?

Reakce na 320748

70€/kWh??
Toto mi pripomína parlamentnú hru, miliarda sem, miliarda tam.. Ani ak by to bolo 70 Kč by to bola "extra" výhodná cena!

320803

11.11.2014 17:00

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

dub 89.?.?.?

Reakce na 320803

pochybuju, že by se čez bavil v kilowatthodinách.
evidentně musí jít o překlep, neb tam velmi pravděpodobně patří megawatthodina...

320804

11.11.2014 20:03

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 320803

Pardon, samozřejmě má být MWh; já mám v těch jednotkách standardně zmatek.

320817

16.11.2014 16:08

RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 320748

Dekuji za zásadní informaci. Potvrdilo se tím moje podezrení, že ve dnešní dobe musí být (relativne) dotovány prakticky všechny nové zdroje, a že tím není ve srovnání pravda, že výstavba nových solárních elektráren je nevýhodná proto, že musí být dotované, jinak jsou nerentabilní.
Jinak rečeno výstavba starších elektráren se už zaplatila, amortizovala a v podstate z nich jen težíme, do ceny elektriny nezapočítáváme výraznejší rozvoj a investice, ani cenu materiálu.
Nebo poklesla hodnota penez tím, že peníze nejsou pokryté reálnou prací (nikoliv jen produkcí, hdp, nebo kovy).
Z mého pohledu jsou solární elektrárny na strechách velmi perspektivní a predstavují schodné rešení našich energetických potíží a nekdy už neprimerených nároku.

321110

11.11.2014 7:11

Ještě chybí,

Pavel Kmoníček 89.?.?.?

že ti Američané přece stříleli černochy.Věřím,že se usídlila v některých Češích nenávist k USA,ale vůbec nechápu proč.

320756

11.11.2014 13:58

RE: Ještě chybí,

hugo23 195.?.?.?

Reakce na 320756

a co ještě nechápete ? Zajímalo by mě, kde jste vzal , že zde jde o nenávist vůči USA ? Asi na to prostě nejste vybavený (je jedno jestli intelektem, nebo informacemi) , abyste pochopil, oč zde běží. Tím se nijak nepovyšuji, jen ten deficit na vaší straně tak zjevný, že se toto vysvětlení přímo nabízí. Nikdo vás ovšem do ničeho nenutí. To je boj každého z nás. A nikde není psáno, že vědět je lepší než nevědět. Vyberte si podle libosti [smích]

320786

11.11.2014 15:02

RE: Ještě chybí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320786

>Zajímalo by mě, kde jste vzal , že zde jde o nenávist vůči USA ?
Pán je asi útlocitný, každý lépe informovaný přeci ví, že toto

Vložený obrázek

je "zločinec a kundokočka"

a články s těmito nadpisy
Tajné agendy Washingtonu
Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců
Amerika rozšiřuje agresivní operace rozvědky
Spojené státy formulují zákon k iniciování III. světové války
Americké právo se vnucuje na evropském území
Washington svou arogancí zničí vlastní říši
Náznaky, že USA plánují jaderný útok proti Rusku
USA se staly horším policejním státem, než si Orwell dokázal představit
Washington usiluje o zánik Ruska
Americká politika v Euroasii: hlavně rozvracet!
USA a Japonsko si hrají v Asii s ohněm
Obamova hra: Je Putin lákán do pasti?
Washington je nejhorším nepřítelem lidstva
Bílý dům EU o amerických dodávkách plynu lže
Obama vyhrožuje Rusku a NATO
Ukrajina jako důvod energetické války USA proti Rusku
Kde mučení nikdy neutuchá
Může Washington svrhnout tři vlády najednou?
Rusko pod útokem
Americký sen je mrtev!
Americké dohody nemají cenu ani toho papíru
Poražen Talibanem se Washington rozhodl zasáhnout proti Rusku a Číně
Kovbojská demokracie USA je terorismus převlečený do nóbl hadrů
Učiní Obama ze sebe válečného zločince?
Amerika totálně zdiskreditována
Jak Američané falšují informace před útokem na suverénní státy
USA používají minulé zločiny k legalizaci budoucích
Kurz Washingtonu směrem k hegemonii je kurzem k válce
Washington tlačí svět do konečné války
Z amerického snu se rychle stává noční můra

atd.
jsou vlastně projevem sympatií k USA. Prostě jen někteří agenti a trollové se tváří nechápavě, nedivte se, jsou za to placeni. [mrknutí jedním okem]

320793

11.11.2014 14:41

RE: Ještě chybí,

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 320756

Jsi nemocný...

320790

11.11.2014 15:07

RE: Ještě chybí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 320790

Ano,máte pravdu.A už neotravujte,prosím!

320796

11.11.2014 8:20

no

timur 85.?.?.?

na Slovensku zákonom zakázali predaj zdrojov pitnej vody - a to sa nesmie!!!!

320760

11.11.2014 9:33

RE: no

Danielle 91.?.?.?

Reakce na 320760

To pri reprodukovaní zákona kluci z opozície někde udělali chybu [smích]

Podľa Ústavy SR Čl.4 "Nerastné bohatstvo, jaskyne, podzemné vody, prírodné liečivé zdroje a vodné toky sú vo vlastníctve Slovenskej republiky."

Takže zákonom (ako právnou normou nižšej právnej sily ako je ústava) mohli len upraviť disponovanie s vodou - a tým zákonom len ochránili produkt zo zdrojov - pitnú vodu, určili presné pravidlá, ako s ňou možno nakladať.

Pretože voda je nad zlato...

Ale podľa "vývoja" (aj pán Mečiar ochránil strategické podniky ústavným zákonom a zapredanec modrý mikyfúz pri volebnej kampani deklaroval, že ich nerozpredá, že predsa "nebude kopať do otvorených dverí, ale prvé čo urobil po získaní moci v parlamente - rozpredaj týchto podnikov) už čoskoro príde k výpredaju vody, je to predsa len strategická surovina a máme jej veľké zdroje pod Žitným ostrovom, na ktoré si brúsia zuby už dlhú dobu kóšerným sposobom...

320768

11.11.2014 15:28

RE: no

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 320768

Strategické podniky zlikvidovali tzv. destrategizáciou.
Postup bude podobný, teda najskôr sa urobí z pitného zdroja potok miestneho významu alebo obyčajná stoka, a je vymaľované.

PS: No a keď sme sa čudovali ako sa náš strategický priemysel postupným tunelovaním aktív zahraničného obchodu mení na nepotrebnú kopu šrotu, vlastné poľnohospodárstvo a naň nadväzujúce potravinárstvo, ako jeden zo základných strategických pilierov ekonomiky štátu bolo úplne delimitované.
Dnes možno máme vyššie výnosy z hektára, a aj vyššie osevné plochy, ale toto je priemysel a nie poľnohospodárstvo.

Dnes sme v zahraničí považovaní za agrárnu krajinu z toho dôvodu, že naši občania a štát už nevlastnia okrem vodných plôch, poľnohospodárskej a lesnej pôdy nič iné. Priemysel, aj ten poľnohospodársky a potravinársky je takmer úplne v zahraničných paprčiach.

320799

11.11.2014 15:02

Zdravý selský rozum.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Další Zemanův "průser" jsem zaregistroval v neděli ve večerních zprávách

a musel jsem se smát propukající hysterii.



Chodím teď na kurz a v pondělí ráno když jsem vstoupil do učebny,

"několik spolužaček" sedělo u PC a probíraly ohlasy.

Jedna s nejvíce proříznutou pusou pronesla úžasný výrok :


"Tady se rozkradly miliardy, nikdy nikomu to nevadilo,

a teď se budou řešit kundy !!!"


Svatá prostoto, jak úžasný je ten zdravý selský rozum.
[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

320794

11.11.2014 21:00

Zemana zabijí

Josef7 95.?.?.?

Osobně si myslím, že je zaděláno na to, že Zeman brzy "umře". Ano, dělá chyby, ale stále je to lepší z toho, co jsme mohli volit. Bůh s námi... [pláč]

320827

12.11.2014 6:59

RE: Zemana zabijí

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 320827

Je jasné, že ho odstraní. Je to kuřák a alkoholik (přiznané 3 sklenky vína denně a dvě štamprle slivovice - v reálu tipuji tak přiznanou třetinu toho, co do něj skutečně vteče) a něco mu jistě brzy "selže" s vysvětlením coby důsledek kouření a chlastání. Je to stejný lump jako ostatní, ale aspoň je tu někdo, kdo jim (pravdoláskovcům) způsobuje drobné sečné rány a jejich reakce ukazují, co jsou zač.

320850

12.11.2014 10:52

Jen na okraj.

Josef Kraus 90.?.?.?

Temelín projektoval v osmdesátých letech pražský Energoprojekt, sovětská strana dodala know-how – hlavně vzorové výkresy, které se předělaly podle českých zvyklostí a norem. Spolupráce se sovětskou stranou na technicko-osobní úrovni byla velmi dobrá, beze stopy nějaké nadřazenosti – něco takového by bylo absurdní. Firmy jako Energoprojekt a Energovod měly i fundované technické odbory, posunující vývoj vpřed a normotvorné. Ty lidi to bavilo a jako my jsme přebírali dobré z německých nebo britských norem, oni pajcovali od nás. Energovod zanikl násilným a tragickým způsobem, Energoprojekt, tedy v jeho asi desetiprocentní původní velikosti, si ČEZ a ústav v Řeži držely podivným způsobem dodnes. Měl předepsanou projekční hodinu za nekonkurenceschopných 1000,-Kč, kvalitní lidé odcházeli, přišedší mladí byli připraveni šéfovat, nikoli poslouchat, pracovat a získávat zkušenosti. Teď na podzim se firma přestěhovala z velkých světlých kanceláří na Vyskočilově ulici do krcálků někam na Palmovku, při té příležitosti byli propuštěni další lidé. Prý aby se ušetřilo – ale nájemce původních prostor byl ochoten srovnat nájemné na úroveň, kterou firma zaplatí za ony mnohem menší krcálky, pánové už si na to plácli, ale přišel rozkaz, že tohle ne. Nálada pozůstalých na bodu mrazu. Povzbudivé je, že nahoře musí existovat nějaké zbytkové síly, které brání úplné likvidaci Energoprojektu. Ale proti běhu času a duchu doby, kausalitě, těžko něco zmůžou. Ostatně, vyciťovat svoji technickou i lidskou degradaci a podřadnost při styku se současnými Zápaďany není nic, co by člověka duchovně posouvalo dál. To je oproti Rusům obrovský rozdíl. U leckoho už vše, co přichází z temnými duchy obsedlého Západu, vyvolává nenávist a to je špatné. Jisté je, že výsledky svého díla první poznají oni. Jestli se udržíme do té doby, bude to poloviční výhra. No, desetinová. Mimochodem, čím více exponentů Pravdy a Lásky bude pohlceno svojí nenávistí, tím čistší vzduch budou mít ti, kteří zůstanou. Dopřejme jim tu nenávist. A ty hlášky z Temelína do čínského Westinghousu – kde by vlastně skončily? A pustil by k nim vůbec Číňan – ten americký i ten čínský - Američana?

320873

13.11.2014 19:20

Majdan v Praze nebude.

Ferdinanand Hamada 80.?.?.?

Informace v článku jsou nevěrohodné. Nečas stejně jako Havel byl poslušný americký mopslík. Zeman je stejně jako Masaryk podlý intrikán a farizejský manipulátor. Pokud by Amíci chtěli v Praze zopakovat krvavou demonstraci jako v Kyjevě na Majdanu, nenašli by podporu u českých obyvatel. Lidé se poučili z listopadu 1989 a nechtějí znovu naletět dalším podvodníkům. V posledních dvou desetiletích si lidé uvědomili, že jsou pouhým nástrojem podvodných kariéristů. Dokonce i čeští odboráři přestali s protestními akcemi, poněvadž ztratili důvěru. Kapitalistický systém lidem přinesl diktaturu tržního hospodářství, ztrátu svobodného projevu slova a sociální nestabilitu. Kriminálníci mají v tomto systému možnost výhodnějšího živobytí než slušní občané.

320997

13.11.2014 22:21

RE: Majdan v Praze nebude.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 320997

Přesně tak,žádnej majdan nehrozí....Češi se dovedou porvat jen na ledě,nebo na cestě z fotbalu....,to si ale musí domluvit předem a nalejt se gambrinusem....a taky ještě dokážou zmlátit starou,takže se není čeho obávat.... [chechtot]

321010

Příspěvků: 100

10.11. 00:34  Aby se Amíci nepřepočítali...
10.11. 17:56 baki  RE: Aby se Amíci nepřepočítali...
17.11. 19:37  RE: Aby se Amíci nepřepočítali...
10.11. 05:11  Ten cesky majdan
10.11. 06:48 Jacob  RE: Ten cesky majdan
10.11. 09:26 Freddy  RE: Ten cesky majdan
10.11. 16:31 Venny  RE: Ten cesky majdan
12.11. 15:39  RE: Ten cesky majdan
12.11. 18:39 Venny  RE: Ten cesky majdan
10.11. 10:50 Slovensko  RE: Ten cesky majdan
10.11. 17:08 Malý a zvedavý  RE: Ten cesky majdan
12.11. 21:11  RE: Ten cesky majdan
16.11. 13:56 loyz2222  RE: Ten cesky majdan
10.11. 15:05 Odkaz zo Slovenska  RE: Ten cesky majdan
10.11. 06:31 fohat  sisinka mozkova..
10.11. 09:05 MoUdrostrak  Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 13:27 výjimečné porušení omerty  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 18:13 MoUdrostrak  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 19:00 Moiry  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 19:32  Asi růžové brýle nemusí, odkaz + diskuse. A zinkaj i ti co to neví. MoU +
11.11. 08:38 ježkovy zraky  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
11.11. 13:58 FreeBrn  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
11.11. 15:49 MoUdrostrak  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
11.11. 23:26  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
12.11. 02:49  Číratec naslouchal pozorně výkladu pančelky exsoušky, leč pamětníci vědí své
12.11. 10:11  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
12.11. 11:04 Aja  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
12.11. 11:41  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
12.11. 12:13 Aja  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
12.11. 13:27  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
12.11. 11:54 fohat  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
14.11. 18:47 baba_Blažková  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
14.11. 20:55 Aja  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
15.11. 05:03  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
15.11. 10:24 Emil Robot  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
15.11. 14:14 baba_Blažková  RE: výmysly zhrzených bolševiků, leč pamětníci vědí své
14.11. 19:21 ppppp  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 13:57 Heriot  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 14:06 Botičky od Diora  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 16:01 Danielle  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 17:10 lubajs  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 18:20 Danielle  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 19:33 Timechild  RE: Do zinkáno v Gott/line již jest
10.11. 09:20  Částečný souhlas
10.11. 12:01  RE: Částečný souhlas
10.11. 15:16  Reaktór ve Fukušime jebol...
12.11. 07:45 favela  RE: Reaktór ve Fukušime jebol...
10.11. 16:02  RE: Částečný souhlas
10.11. 19:49 hc  RE: Částečný souhlas
10.11. 18:45 Satanist  RE: Částečný souhlas
11.11. 06:35 Jacob  RE: Částečný souhlas
10.11. 09:56  ta hysterie ovoce nese
10.11. 13:34 Botičky od Diora  RE: ta hysterie ovoce nese
10.11. 18:52 ascharad  Něco se chystá,
11.11. 06:57 Moiry  RE: Něco se chystá,
11.11. 08:20 Rudy1  RE: Něco se chystá,
11.11. 11:44 Moiry  RE: Něco se chystá,
11.11. 14:17  RE: Něco se chystá,
14.11. 02:02 favela  RE: Něco se chystá,
10.11. 10:05  je to na velkou debatu
10.11. 12:39 pozorovatel  Odstranit Zemana nejde jen o dostavbu Temelína
10.11. 13:36 timur  RE: Odstranit Zemana nejde jen o dostavbu Temelína
10.11. 14:43 lubosmat  RE: Odstranit Zemana nejde jen o dostavbu Temelína
10.11. 22:32 Timechild  RE: Odstranit Zemana nejde jen o dostavbu Temelína
10.11. 13:41 Botičky od Diora  Bůh odpouští, MY nikoliv!
10.11. 15:50 Kamil  Invaze Rusů na Ukrajině potvrzena !!
10.11. 18:45 Nikdo  Babiš je jenom nastrčená figurka loutkovodičů
10.11. 19:22 Danielle  Rozmýšľam nad tým...
12.11. 11:23 Danielle  RE: Rozmýšľam nad tým...
10.11. 20:05 Anellus  Pan Stwora má pravdu, Ukrajina se USA povedla na 100 %.
10.11. 20:20 kyticka  Pussy Riot v plné nahotě
10.11. 22:34 Timechild  RE: Pussy Riot v plné nahotě
10.11. 21:02 Kiviss  Volby ani kecy to nevyřeší
10.11. 21:57 Freddy  A že by se Čechy staly dalším státem USA
11.11. 00:08 Vanguard  Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
11.11. 09:27 Vladimír Stwora  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
11.11. 20:26 Vanguard  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
11.11. 22:44 Vladimír Stwora  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
11.11. 23:38 Vanguard  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
14.11. 02:05 favela  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
14.11. 08:10 Aja  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
11.11. 15:08 Mrakosplas  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
11.11. 16:58 milboy  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
11.11. 17:00 dub  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
11.11. 20:03 Vanguard  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
16.11. 16:08 ppppp  RE: Dostavba Temelína je ekonomická šílenost
11.11. 07:11 Pavel Kmoníček  Ještě chybí,
11.11. 13:58 hugo23  RE: Ještě chybí,
11.11. 15:02  RE: Ještě chybí,
11.11. 14:41 hestroy  RE: Ještě chybí,
11.11. 15:07  RE: Ještě chybí,
11.11. 08:20 timur  no
11.11. 09:33 Danielle  RE: no
11.11. 15:28 lubosmat  RE: no
11.11. 15:02  Zdravý selský rozum.
11.11. 21:00 Josef7  Zemana zabijí
12.11. 06:59 Erwin  RE: Zemana zabijí
12.11. 10:52 Josef Kraus  Jen na okraj.
13.11. 19:20 Ferdinanand Hamada  Majdan v Praze nebude.
13.11. 22:21 Emil Robot  RE: Majdan v Praze nebude.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 45 čtenářů částkou 6 716 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
22,97 Kč
Euro
25,53 Kč
Libra
30,16 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
15,84 Kč
Švýcarský frank
23,29 Kč
100 japonských jenů
21,04 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,56 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 720,84 Kč
1 unce stříbra
387,34 Kč
Bitcoin
165 414,93 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 785