Diskuze k článku

Proč dochází k takovému výbuchu násilí na celém Středním východě? Zde je alternativní pohled…

Příspěvků 40

4.11.2014 3:39

Pravdive napsanej clanek ....

Satanist 75.?.?.?

Nechci bejt Prorokem ..., ale z historie vime, ze nic netrva vecne a to plati i vo Israeli jako statu kterej mnoho statu spravne neuznava...... Vono dejiny jak vime se vopakujou a nebude dlouho trvat a Arabum dojde jaka hra se s nima hraje a pak israelcum kdyz nebudou chtit v Palestine ktera jim nepatri a taky nikdy nepatrila pod nozem arabu zhebnout nezbude nic jinyho nez z Palestiny vodejit a kocovat po svete jak cigani a to bude jejich konec protoze lidi se uz z tech jejich svinstev poucili a budou je pravem honit z mista na misto jako v minulosti .... Vono lidem to pomalu ale za to jiste dochazi v kebulich a az vyleze vsechna pravda vo tech nehoraznejch lzich israelitu kterejma vymejvali tak dlouho lidem mozky je nikde nenechaj vobchodovat ani s tou vetesi aby na narodech ktere chteli zotrocit nemohli uz nijak parazitovat a pravem je pozenou vsude kde se vobevej swinskym krokem......

320278

4.11.2014 6:01

RE: Pravdive napsanej clanek ....

timur 85.?.?.?

Reakce na 320278

na založení štátu Izrael má leví podiel práve Česko - a myšlienky - vaše sú podobné práve tým ľuďom, ktorý tento štát priviedli k životu, len mierili na Palestincov - a preto vaša odozva na článok je síce správne mienená, ale nekultivovaná a česká ...

320282

4.11.2014 12:58

RE: Pravdive napsanej clanek ....

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 320282

Když už, tak ten lví podíl mají někteří pejzatí a jejich poskoci působící tenkrát v ČSR. [oči v sloup]

320299

4.11.2014 20:37

RE: Pravdive napsanej clanek ....

timur 85.?.?.?

Reakce na 320299

teda pravda - čo už - a dnes - kto vládne čechom ???

320316

4.11.2014 20:49

RE: Pravdive napsanej clanek ....

.lak 77.?.?.?

Reakce na 320316

Kromě vyvolených tu vládne klima partokracie pravicujících pepíků za třetinu ocenění stejné práce euálky podle místopisu i u stejných zaměstnavatelů a ještě si vypůjčím jako vždy trefný citát MoU níže: Aneb pravicujme, toonnelujme, jumanitarne bombardujme a mestske sudi sponsorujme
320305 [překvapení] [mrknutí jedním okem]

320318

5.11.2014 18:54

RE: Pravdive napsanej clanek ....

Venny 46.?.?.?

Reakce na 320316

Ti samí, co bratom Slovákom. Nebo snad ne? Ale to byste mě opravdu rozesmál... [chechtot]

320383

4.11.2014 18:25

RE: Pravdive napsanej clanek ....

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 320282

Tak to vymackni ze sebe az do konce a ja i kdyz sem nejhezci roky svyho zivota travil na skalach Tater se slovenskejma horolezeckejma kamosema Te klidne budu titulovat "kultivovanej cobole"!

320310

4.11.2014 7:06

Kobyla mele z posledniho

MoUdrostrak 90.?.?.?

1) Ten překlad je žalostný - pokud je vskutku placeným. Články jsou nejviditelnější vizitkou Zvědavce.
2) „Arabské jaro" byl rafinovaným trikem jak vylákat z illegality zejm. Muslimské Bratrstvo a další Usraeli vzdorující vlastenecké arabské síly. Zionisující Vrchnost použila taktiku Gestapa, kdy dočasně propuštěný a svobodou opojený partyzán dekonspiruje všechny podobně smýšlející. Přípravou k tomuto kroku byl slavný "projev" Nobelisty Husseina B. Obamy v Cairu. A nebezpečí pro Usrael ze strany dobře zakonspirovaného Muslimského bratrstva bylo i jedním z důvodů, PROČ Vrchnost musela Husseina nasadit na šachovnici a do Oválné prcovny.
3) Lavírujícího Khadhafího Rusko a Čína obětovaly, protože jeho pád jim pomohl dešifrovat taktiku nejen USraelských snajperů a aktivovaných Pátých kolon a Skabes/GOY/im. Bez pádu Lybie by težko svět uvěřil, KDO je Západ a Vrchnost ve skutečnosti.
4) Sýrie je naštěstí ochranitelná díky velké váze Íránu. Podpora Sýrii skvěle stmelila Rusko, Činu a Írán i proti neustálým Majdanům či "deštníkovým" a dalším barevným revolucim Made in USrael.
5) Hafeez Assad musí spokojeně s Ráje shlížet na dobře odvedené dílo a multietnickou Sýrii, kterou kvalitně zastabilizoval a připravil odolat USraelskému vpádu.

320287

4.11.2014 11:35

RE: Kobyla mele z posledniho

dub 89.?.?.?

Reakce na 320287

on spíš původní text je podivný, jako by ho plodil fisk ve 4 ráno po perném dni.
místy je nekonzistentní a obsahové zvraty/formluace nepochopitelné...

320297

4.11.2014 7:19

Odpoveď je Oľga Četverniková!

rfrfr1 185.?.?.?

Hľadajte na Zvedavci!

320290

4.11.2014 14:04

Klídek bude to dobre.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Klídek bude to dobre
Situácia sa už rieši.
V hlavnom meste Kurdistanu Irbíle /Erbíle/ sa už stavia prezidentský palác ale vedia to len zasvätení: /informácia je tajná vedia to len zasvätení:
http://www.sme.sk/c/7473716/kurdsky-podnikatel-si-...

vyprevádzanie armády Kurdského štátu na frontu:

https://www.youtube.com/watch?v=P_W3j-e78RE
ke´d kurdským ozbrojeným silám velia takéto krásky nemôže to dopadnúť zle:
https://www.youtube.com/watch?v=jQWLdRa_kA0

víťazný pochod ozbrojených síl Kurdského štátu:

https://www.youtube.com/watch?v=6N3UP6W1qUQ

Nech žije slobodný Kurdistan. Arabáči trhnite si aj s turkami nohou.

Kurdi sú indo-európania,žiadny semiti ako arabi či židia
ani nie sú turkotatári ako turci ktorí sú prcnutí žltou mongolskou rasou.

Kurdi sú indoeurópania ako my česi-slováci-nemci-angličania- taliani-gréci-poliaci a.t.d.

320300

9.11.2014 19:36

RE: Klídek bude to dobre.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 320300

Dneší židia nie sú žiadni semiti a nie sú to ani židia!!! Radšej sa dovzdelaj!!! Slovo žid vzniklo až niekedy v 18. storočí v anglickom jazyku!!! Židia sú dnes z 99% chazari - aškenázi 90% a sefardi 10%!!!

JACK BERNSTEIN - Život Amerického Žida v Marxisticko Rasistickém Izraeli
---------------------------------------------------------------
http://uloz.to/hledej?q=zivot+%C5%BEida


Proč se vraždí v Izraeli - Dr. Nidal Saleh - O histórii židov
-------------------------------------------------------------
http://uloz.to/hledej?q=Pro%C4%8D+se+vra%C5%BEd%C3...

320655

9.11.2014 20:16

RE: Klídek bude to dobre.

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 320655

no...., my to víme... co tu reveš ....?

320661

9.11.2014 22:38

RE: Klídek bude to dobre.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 320661

A tebe čo drbe chlapec???!!! Nemiešaj sa do toho, do čoho ťa nie je nič!!! Na teba som nereagoval!!!

320671

4.11.2014 14:06

Obchodní partneři, přijďte mezi své!

Bastila 77.?.?.?

O právo zde nikdy nešlo a ani nikdy samozřejmě nepůjde. Jde o kšeft! Vždyť to sami říkají - a titulují vás - "Vážení obchodní partneři"!

Obchodní partneři, přijďte mezi své!
http://www.k213.cz/Obchodni-partneri-prijdte-mezi-...

320301

4.11.2014 17:31

RE: Obchodní partneři, přijďte mezi své!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 320301

Jdu po Junior Partner sponsorshipu - neb nejaka ta toonnelage muze vzdy prasknout.

Aneb pravicujme, toonnelujme, jumanitarne bombardujme a mestske sudi sponsorujme

320305

4.11.2014 17:49

budoucnost kterou asi zazijeme, (v kostce)

eurotowers 217.?.?.?

Prisla doba konce. Tzv zide jsou oficialne v mocenskych zemich na vykonnych postech ve vetsine. Predvsim to plati o USA. Jakmile prijde critical point, tak zacne orchestrovany scenar (podobne jako 911) pres tajne sluzby, media, bankovni, zdravotni system a statisice tzv sayanim (spici pomahaci) a pomatene evangelikalni krestany (pro nez jsou tzv zide bohem vyvoleny narod). Hollywood uz nas na to pripravil. WHO a lekarska mafie pod rouskou zcela legalniho karantenniho opatreni nazene nepohodlne do koncentraku. Nebude kdo by se fyzicky branil protoze palne zbrane budou zabaveny, ano diky jiz drive orchestrovanym akcim jako Sandy Hook a masazi verejneho mineni mediema. Je celkem zbytecne se ptat kdo vlastni banky, media, tovarnu na sny, ovlada svetove organizace a pouziva USA jako bezprecedentni zdroj financi, vojenskeho materialu a vojenske moci k prosazeni cilu. To je tez o cem je ted deni kolem ISIL. Staci cist mezi radky, v nemeckych mediich se objevila zprava o zadrzenem "nemeckem" bojovniku ISIL, jeste nedavno kopal fotbal za jeden zidovsky fotbalovy klub. FSA je v podstate ISIL, spolupracuji spolu a v Izraeli se leci zraneni bojovnici FSA (tedy i ISIL). Krutost ISIL nema obdoby, a podobnou zvireci krutost je v soucasne dobe schopen vyvinou jediny stat (jeste neuschla krev deti v Gaze). Saudi Arabia, Katar to v podstate financuji, mimochodem vladnouci rodina SA jsou v podstate kryptozide. Svet vicemene o Gaze mlcel, kdo v mediich pod pohnutkou svedomi napsal nebo odvysilal v primem prenosu uz byl propusten nebo poucen. stejne tak o tom mlceli pravdolaskari protoze je to jedna banda, satanovo bratrstvo. Je zajimave -posledni projev Putina ve Valdai foru. Vsimli jte si jak rekl a RTV to stale opakovala (parafrazuji): Je stare porekadlo, Buh muze, ale dobytek (cattle nebo goyim) nemuze. Pak rekl, ze Rusky medved (nebo tygr, uz si nepamatuji) neni ale tupy dobytek a na nej si neprijdou. Myslim, ze tim jasne rekl, ze Israel je ten buh..
Snazi se lasko-milove ze vsech stran, kontrolovana media vcera psala, ze ma Putin rakovinu slinivky, dnes psali a Kosher Reuters to rozeslal mezi vsechny ostatni nohsledy vcetne CTK, ze prezidentka Argentiny ma vazne zdravotni potize. (nedavno jim slapla na kuri oko v projevu v OSN, kde primo jmenovala tu slavnou jedinou demokraturu na blizkem vychode a tak ji take uz pohrbivaji). A tak dale a tak dale. Show pokracuje.

320306

4.11.2014 17:55

Jezídi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Na doplnenenie jezídi a jezídky sú Kurdi a Kurdi sú indoeuropania ako my slováci česi poliaci nemci angličania taliani gréci a.t.d PRETO majú zelené a modré oči.

Arabáči a židia sú semiti čo nie je biela rasa ale prechodná medzi bielou a čiernou.

A turci sú turkotatári prncnutí žltou mongolskou rasou.

Čiže z toho je jasné že kurdi musia mať svoj vlastný štát.

armáda:


https://www.youtube.com/watch?v=dTJrFIy_P3k

320307

9.11.2014 20:22

RE: Jezídi

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 320307

S germánmi, anglosasmi, frankami a neviem kým, nechcem mať nič spoločné. Ja som Slovan!!! A spomínané západné civilizácie sa Slovanov vždy snažili zotročiť, ovládnuť alebo zničiť!!! Dokonca sa hovorí, že Cyril a Metod boli len trojské kone západu, aby nás mohli ľahšie premôcť!!!

ZAKÁZANÁ HISTÓRIA SLOVANOV - Slobodný vysielač - 1.časť
-------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=DwxOR3ILLq8


ZAKÁZANÁ HISTÓRIA SLOVANOV - Slobodný vysielač - 2.časť
-------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=2hoqfTCsHew

320663

4.11.2014 20:46

Proč?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Protože páni i dámy z tajných služeb, médií, nevládních a neziskových organizací rozjíždějí na přání zoufalých chlebodárců z řad finanční oligarchie Západu jeden Majdan za druhým, a to pod veskrze falešnou a pokryteckou maskou šíření lidských práv, demokracie a svobod.Oligarchům Západu jde o přežití petrodolaru a udržení dominance ve světě jakýmkoliv způsobem, o ovládnutí zdrojů energie, ropovodů a plynovodů především ve střední části Asie, která je zdaleka nejbohatším nalezištěm ropy a plynu ve světě.A na nich je nesplatitelně zadlužený a na účet zbytku světa žijící Západ existenčně tak závislý jako těžký narkoman na drogách. Aby si několik tisíc elitářů splnilo své světovládné sny,proto musí umírat a trpět statisíce a miliony nevinných lidí po celém světě. Zoufalá vizitka prý nejdokonalejšího organismu a společenského systému na Zemi.

320317

4.11.2014 23:57

Demokracia je principiálny omyl

novapalo 212.?.?.?

Arabská, alebo Izraelská jar, to je jedno.
Princíp je však záadný a to propagácia demokracie. Mocní vedia, že demokracia je totálna somarina a že demokracia vedie len k deštrukcii, duchovnej degenerácii a nakoniec vlády zločincov. Demokracia všade privedie k moci zločincov. Pretože princípy demokracie sú proti základným zákonom a to Dualite a Hierarchii. Hlavne zákon o Hierarchii hovorí, že ak v demokracii platí, že každý pri voľbách má len 1 hlas, tak vlastne tvrdí demokracia, že aj neprispôsobivý Cigán je mne tu píšucemu rovný...... ??!! Väčšiu somarinu a tuposť táto planéta tu ešte nemala!!!!
Ste fakt všetci somári??!! Určite áno. Ste fakt všetci tupci a nič iné ako jar tu, potom jar nejaká inde......... vás nemynie.
Určite už skoro bude nejaká jar aj v ČR a SR. Vraj Nemci sa zmenili a už sú demokratickí? Ha, ha. Už skoro zažijete demokratické rušenie Benešových dekrétov a iné "demokratické" strategické zmeny .........
Demokracia svojim princípom rovnoprávnosti v skutočnosti rozdeľuje všetkých proti všetkým. Pretože všetkým hovorí, ste všetci rovnoprávni. A teda aj tí duchovne nízki ste rovnoprávni s tými duchovne vysokými....... Už nie je nikto vyvolený, vysoká reinkarnácia - sú len duchovné rrovnocenní a teda ten priemer aj podpiemer sa nakoniec bezpečne stane lúzou a duchovným odpadom. A táto lúza a odpad sa určite "demokraticky" vzbúri a začne samozrejme demokratické ničenie. Revolúcia v Rusku bola napr. to isté. Ale všetko dokonale analyzoval pán Kysucký v jeho dvoch revolučných knihách, ktoré západ zničí, akonáhle zistí, čo obsahujú.
A preto arabská snaha o demokraciu ju zákonite vedie k vnútornej deštrukcii. Tak ako táto demokratická deštrukcia už postihla aj USA a západnú EU a rýchlo všeobecná duchovná degenerácia napreduje aj v strednej Európe a na Balkáne.
Emancipácia žien? Tuposť. Žena nie je duchovne rovná mužovi, ale žena má slúžiť a muž vládnuť - myslené duchovne. Ak sa vaša žena stala emancipovanou sliepkou, tak bežte od nej čo najďalej. Pretože táto choroba v čase totánej epidémie slepačej demokratickej emancipácie (masovo propagovanej tupými americkými ženskými filmami) je skoro neliečiteľná. Jediné čo na túto ženskú chorobu zabetá je neohrozené mužské duchovné stanovisko aj za cenu rozchodu.
A preto, tam, kde príde demokracia, tam už skoro končí akékoľvek šťastie. Obyvatelia demokratických štátov - určite budete stále viac a viac nešťastní, aj keď v skutočnosti nebudete na tom materiálne tak zle! Ale viete, o šťastí nerozhoduje reálna skutočnosť, ale duchovné nastavenie. Individualista (teda západný somár a sebec)určite nebude šťastný. Niekde som čítal "Sebectvo + tržná ekonomika = nirvána". Šťastný môže byť len kolektívne založené spoločenstvo ľudí. Preto pošlite západných filozofov aj psychológov do riti. To čo hlásajú NEFUNGUJE a ani nikdy nebude..... Náš vesmír a ná...Automaticky kráceno

320323

6.11.2014 17:10

RE: Demokracia je principiálny omyl

Sirea3 31.?.?.?

Reakce na 320323

Ty si svoje antiemancipačné zámery presadzuj vo svojej rodine! Sú ženy, ktoré nechcú len variť a umývať riady, sú oveľa inteligentnejšie než niektorí muži! Nikto nemá právo im zabraňovať! Napokon sa to ani nevylučuje. Okrem toho, keby vládli ženy, tak by možno neboli vojny a ani taký hrabivý systém, aký je dnes. Ženy vedia vložiť do kultúry, umenia, sociálnych vecí, zdravotníctva atď. iné hodnoty než muži! [naštvaný]

320475

6.11.2014 18:06

RE: Demokracia je principiálny omyl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 320323

Ale všetko dokonale analyzoval pán Kysucký v jeho dvoch revolučných knihách, ktoré západ zničí, akonáhle zistí, čo obsahujú.
" A preto arabská snaha o demokraciu ju zákonite vedie k vnútornej deštrukcii. Tak ako táto demokratická deštrukcia už postihla aj USA a západnú EU a rýchlo všeobecná duchovná degenerácia napreduje aj v strednej Európe a na Balkáne.
Emancipácia žien? Tuposť. Žena nie je duchovne rovná mužovi, ale žena má slúžiť a muž vládnuť - myslené duchovne. Ak sa vaša žena stala emancipovanou sliepkou, tak bežte od nej čo najďalej. Pretože táto choroba v čase totánej epidémie slepačej demokratickej emancipácie (masovo propagovanej tupými americkými ženskými filmami) je skoro neliečiteľná. Jediné čo na túto ženskú chorobu z tá je neohrozené mužské duchovné stanovisko aj za cenu rozchodu. "

Pán Kysucký je ŘÍZEK a Vy též [velký smích] [smích]

320480

6.11.2014 18:35

RE: Demokracia je principiálny omyl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 320323

Nebudu reagovat na všechno, protože máte příliš široký záběr. Jinými slovy, pletete všechno dohromady.
Předně chci říct, že žádná hierarchie není zákonem, ani přírodním ani jiným. Dualita ano, ale to je něco jiného.
Za druhé, každý, i ten cikán a koho všechno jste jmenoval, ty jak říkáte "duchovně méněcenní", jsou vám i všem ostatním rovni, ať se vám to líbí nebo ne. Jenomže na vysvětlování proč, je tady příliš málo prostoru a jak vás tak čtu, i málo času.

320483

9.11.2014 20:18

RE: Demokracia je principiálny omyl

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 320483

No skús nám to vyargumentovať. Vážne by ma to zaujímalo!!! Ja si myslím, že určitá hierarchia, rasizmus a šovinizmus v spoločnosti je prospešná. Koniec koncov aj v zvieracej ríši platí určitá hierarchia medzi druhmi, aj v rámci druhu, keď jednotliví členovia bojujú o družku, potravu a teritórium a navzájom sa zabíjajú alebo vyháňajú. Takže davaj!!! Zaujíma ma to!!! Vďaka

320662

9.11.2014 17:19

RE: Demokracia je principiálny omyl

Tony43 80.?.?.?

Reakce na 320323

Vláda nadnárodních korporací je přece definice fašismu.

320648

9.11.2014 20:15

RE: Demokracia je principiálny omyl

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 320323

Bolo by dobré naštudovať si demokraciu v starovekom Grécku za Solóna!!!

320660

4.11.2014 23:58

Demokracia je principiálny omyl

novapalo 212.?.?.?

Náš vesmír a náš Boh nie je taký jednoduchý, akým ho všetci priemerní ľudia chcú mať.
Takže na záver : Demokracia je zámerne ordinovaná mocnými západného sveta, ktorí vedia, že takto všetkých isto postavia proti sebe a tak ich najistejšie zlykvidujú a potom budú môcť vládnuť a koristiť. Putin im na to však prišiel a Čína teraz v Hongkongu tiež pochopila.

320324

5.11.2014 1:27

RE: Demokracia je principiálny omyl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 320324

Amen. A plny suhlas.

320328

6.11.2014 15:23

Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Proč se děje co se děje na Středním východě? Především a hlavně jde o jediné - potřebu USA ovládnout strategické přírodní zdroje surovin. Toto lze rozšířit o hegemonii dolaru.
Druhou nejzákladnější příčinou bylo rozhodnutí generality nejmenovaného státu o zásadní přehodnocení své strategie (přibližně v roce 1997).
Všechno ostatní je jen důsledkem, ať už chtěným či nechtěným, což se týká i finanční krize či barevných revolucí.
Důsledkem je ROZVRAT. Všichni mohou vidět, že nabírá na obrátkách a týká se, a to doslova, celého světa. Ač se to zatím možná nezdá.
Válka se doplazila do Evropy, na její periferii. A tady je namístě vážné varování. Ekonomické i geopolitické zájmy hybatelů ji (Evropu) v žádném případě nevynechají.
Co se III. sv. války týče, otázka už vůbec nezní zda, nýbrž kdy. Existuje dokonce i upřednostňované období. Na rozdíl od obecně přijímaných představ má být jednoduchá a velice krátká....
Možná jsem o válce vůbec neměl nic psát, jelikož budu patrně nařčen ze strašení a tak. (A to jsem raději mnohé vynechal). Vemte prosím na vědomí, že jsem pouhým prostředníkem, který svůj jediný spolehivý zdroj nemůže z objektivních důvodů uvádět.
Mám silné nutkání tento příspěvek smazat. Ale třeba to udělá administrátor.

320472

6.11.2014 17:54

RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 320472

Ano,ano....válečné bubny už bubnují a jen hlupci s ušima zalitýma voskem konsumismu a idiotské Hollýúdské zábavy, to neslyší....těď po volbách v USA,když potrhlí republikáni a šílenci typu McKaina se dostali k většině jak ve sněmovně reprezentantů,tak v senátu,to dostane teprve ten potřebný švunk.....všechno teď bude záviset na postoji EU a hlavně Německa,jak se rozhodne Marionetta Merkel....ještě je čas,ale už ho moc nezbývá....

320479

6.11.2014 19:17

RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 320472

Pokud mohu za sebe poprosit, napište více.. Komu je shůry dáno, pochopí Váš vzkaz, komu ne, tomu i to strašení nepomůže.. Věřím, že je zde většina rozumných lidí a Vaše informace rozumně zpracují. Nikdy není pozdě. Děkuji.. [cool]

320487

7.11.2014 0:51

RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 320487

A mám to [zmaten] Právě z takovéto reakce jsem měl největší obavu. Nezbývá, než nějak pozměnit formu odpovědi.
Psal jsem o dvou problémech - konfrontaci samotné, a Evropy, resp. EU v nastávajících dvou letech.
Začnu tou první, konfrontací. Svědomitě se přiznávám, že její počátek neznám a velice pochybuji, zda vůbec existuje možnost to jakkoli zjistit - až na to, že půjde o zimní, velice krátkou, cituji "do konce února bude po všem" (čti válce). Vím jen o jediné, ale nevěřím, že by k někomu tzv. zvenku pronikla. I když, někteří lidé jsou schopni téměř nemožného. Lépe řečeno, dostanou se k informacím jako slepí k houslím.
Ale zpět. Odkud problém vystartuje. Západ lze předem vyloučit, a na východě má jaderné zbraně vícero států. Proto ani tady nemohu ukázat prstem. Pouze v kontextu se současným děním lze pomýšlet na jeden z nich. Čas hraje proti němu, jelikož vývoj velice účinných přesných zbraní se vyvíjí za oceánem. Nehledě na fakt, že UA už neopustí a jeho budoucí základny přímo u hranic by ohrozily obranyschopnost země, což je všeobecně známo. Někteří dosáhli jistoty, že tzv. jaderný deštník neplní svůj účel jak má...testy jsou zcela něco jiného než překvapivé roje doslova z různých stran. Těch výhod je ale vícero. Suma sumárum, než opět po léta vydávat obrovské výdaje na zbrojení a vyhlídky jsou velice chmurné, je lépe využít stávajících možností, s nenahraditelnou přidanou hodnotou vlastní režie, které navždy problémy odstraní.
Jiní zas odhalili hlavní neuralgické body obrany. Německo jako dobrý hostitel jejich základen a velikého množství hlavic má smůlu jen z tohoto důvodu. Hostitelského. A tím pádem i my, čr, zase vzdáleností od něj, čili co by kamenem dohodil.
Co se změn v Evropě týče, jejich hloubku a dosah během dvou nastávajících let někteří vyhodnocují jako katastrofální. I u nás má dojít k velikým, prý fundamentálním změnám...přičemž dirigentem, ostatně jako vždy, bude někdo mnohem větší a silnější. Například Německo už naším přítelem být nemá, slušně řečeno. Ani Rakousko.

Omlouvám se za způsob odpovědi. Vhodnou terminologii i sloh si posím domyslete.

320514

8.11.2014 16:44

RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 320514

Zdravím a děkuji.. Zarazilo mě, že jsem reagoval jen já, takováto zásadní věc (bude-nebude válka??) by snad měla zajímat všechny.. To mě strašně mate, že by s ní byli všichni smíření?? Nebo předpovědím nevěří?
K Vaší odpovědi - mám to brát, že jako Rusko začne první? Chápal bych to, ale nechci tomu věřit, že by pan Putin toto udělal?
Nebo se mýlím?? Nevím, je to méně jasné než po první odpovědi..
A jak to dopadne - pokud by to byla válka jaderná, tak pro Evropu velice špatně, to je jasné.. Po jedné stránce by člověk rád věděl, co bude, ale pokud by měl vědět, že zemře, tak to asi zase raději nevědět?? Ono i sousedka pořád mluví o tom, že "čas se naplnil" a "že živí budou závidět mrtvým" - ona to má ale z nějakých náboženských poselství, tak nevím.. I když nebe a astrál je asi to jedno a samé, jen se tomu jinak říká..
Ted nevím co s tím, asi nezbyde než čekat, že ano ?? [cool]

320594

13.11.2014 19:29

RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 320594

Omlouvám se, že reaguji tak pozdě. I za to, že byl příspěvěk více méně nejasný.
Pokusím se alespoň v mezích možností zodpovědět Vaše pochybnosti.
Zdá se Vám, že málo lidí zajímá zda válka bude či ne? Nesmíte je soudit podle sebe. Je opravdu málo lidí, kteří se tím bytostně zabývají. Patrně proto, že dnes mají jiné starosti. Nevím.
Jak dopadají války víme, ale jak jaderné? Někdo říká, že zničí svět, já zase tvrdím, že zlikviduje pouze část několika států, přičemž drtivá většina zůstane - až na dodatečné efekty, jako je spad, relativně neporušena. Rozhodně to nebude tak, že se státy bezhlavě vrhnou do války. Proč by to dělaly? Mimo to, otázka výměny úderů je příliš krátká a mnozí ani její začátek nezaregistrují. Zemřít můžete i bez války, kdykoli. Zrovna tak i já [cool]
Jinak souhlasím s Vámi, že nezbude než čekat. Ostaně, je tomu tak vždy. Možná se ale dřív dočkáme rozvratu Evropy než války. Máme tu smůlu, že žijeme v době ohromné nestability a vážných rozkolů ve světě. Prý se říká, že válka má být zimní. Únorová. Bohužel se neříká nic o jejím začátku.
Ještě jednou se omlouvám za tak nejasné odpovědi. Kdyby lidé studovali i druhou stránku své podstaty, a to tolik opomíjenou duchovní, možná by po mnoha stránkách byli dál.

320998

8.11.2014 18:45

RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.

Me ja 109.?.?.?

Reakce na 320514

Hmmm zajimave....v pripade ze mate pravdu, nejake napady co s tim? JAke mame varianty? Diky

320600

9.11.2014 20:14

RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 320514

Žiadna nukleárna vojna nebude!!! Mimozemšťania ktorí sledujú náš vývoj okamžite zasiahnú, pokiaľ by sa schylovalo k vojne na Zemi, kde by mal byť zničený všetok život!!! Jednoducho to nedovolia!!! Už za studenej vojny boli prípady, keď sa nad nukleárnymi silami vyskytlo ufo a následne boli tieto silá vypnuté a znefunkčnené!!!

320659

9.11.2014 19:25

.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Preboha, o čom sa to stále mudruje???!!! Však aj tomu najväčšiemu dementovi musí byť jasné, že ussa využíva voči Arabom starú osvedčenú stratégiu, ktorá sa používala už za Ríma a to - Rozdeľuj a panuj!!! Vedia veľmi dobre, že keby sa Arabi spojili, alebo vyrástli v regióne silné islamské štáty so silnými arámadmi ako Irán, ktoré by ešte k tomu vlastnili jadrové rakety, tak by západ mohol leda tak držať hubu a krok, prípadne niečo zaštekať ako v prípade Ruska a Číny. Ussácke elity, čo sú na 99% globálne monopoly, kartely, korporácie a banky, kujúce v karteli spolu s politikmi, chcú zdemokratizovať arabský región, nastoliť tam ten pseudo kapitalizmus, rozumej korporátny socializmus a začleniť arabské štáty do globálnych pravidiel, aby mohli ľahko vydrancovať ich národy cez pôžičky, privatizácie, zaplavenie trhu západnými dotovanými sračkami, zničiť domácich výrobcov a donútiť ich obchodovať za bezcenné doláre, kryté len správne namierenými atomovkami. Saudská Arábia a podobní šaškovia sú využívaní len ako užitoční idioti! Samozrejme že keď v štáte vládne nejaký národne uvedomelý cár, vladár, diktátor a podobne (ako Putin), ktorý si tieto veci uvedomuje, tak si tam túto chátru len tak nepustí. No a títo šmejdi sa potrebujú dostať na nové trhy, v tomto prípade arabské, kde sú desiatky miliónov ľudí a príležitostí, kde môžu obchodovať, vyciciavať, decimovať, drancovať, poskytovať pôžičky na úrok a podobne! Oni vedia, že tento ich príživnícky a parazitický systém je len o slepej a nanútenej dôvere v nejaké bezcenné natlačené papieriky, ktoré nemajú v skutočnosti žiadnu cenu ani nie sú tovarom ako zemiaky, takže ho potrebujú neustále držať v chode, lebo inak by stratili nad nami moc a museli by začať skutočne pracovať niekde na poli, aby neskapali od hladu!!! Takže musia tieto staré arabské režimy, prekážky v podobe národných štátov, štátnych regulácií a konzervatívnu náboženskú morálku sundať dole a Arabov naučiť, ako majú správne konzumovať! Keď sa im tam podarí exportovať "demokraciu", tak potom títo šmejdi nemajú problém cez finančné toky ovládať politickú scénu, presadzovať cez lobing tú správnu legislatívu, privatizovať, vymývať ľuďom mozgy súkromnými médiami a rozťahovať svoje chápadlá cez tretí sektor a rôzne neziskovky! Či je nad nimi ešte niekto, nejaký talmud-kabala ezotérický degen, čo pije krv z kojencov a ktorý sa chce pasovať do role iperátora a ovládať takto celý svet a honiť si nad ním, neviem! Možno sme fakt len potrava pre nejakých ufónov z inej dimezie, ktorí sa živia našimi emóciami a táto elita, títo šmejdi sú iba ich poskoci! Boh vie!!!

320654

10.11.2014 18:30

Hysterie je zbytečnost

Popleta Matěj 213.?.?.?

Vážení,
mám pocit, že v této debatě je příliš mnoho emocí, či spíše nekonstruktivní hysterie. Téměř všichni máte v něčem pravdu, ale vcelku však plníte pouze a jen zadání současných pánů světa. A ti si přejí mlžení a nepřehlednost, jež je schopna nekriticky stupňovat zášť nás všech ... málo informovaných lidí.
A mám pocit, že to se přesně odehrává a děje i v této debatě. Pak jim stačí pouze a jen tuto i jiné emoce sofistikovaně cílit. Mají na to prostředky i pajšl bez špetičky svědomí. A pro něco podobného, čímž nemyslím autory článků a blogery, ale ty výše uvedené, kteří se stále ještě cítí hegemony ... využívají ku svému prospěchu i vás. Matěj

320728

Příspěvků: 40

04.11. 03:39 Satanist  Pravdive napsanej clanek ....
04.11. 06:01 timur  RE: Pravdive napsanej clanek ....
04.11. 12:58 Nikdo  RE: Pravdive napsanej clanek ....
04.11. 20:37 timur  RE: Pravdive napsanej clanek ....
04.11. 20:49 .lak  RE: Pravdive napsanej clanek ....
05.11. 18:54 Venny  RE: Pravdive napsanej clanek ....
04.11. 18:25 Satanist  RE: Pravdive napsanej clanek ....
04.11. 07:06 MoUdrostrak  Kobyla mele z posledniho
04.11. 11:35 dub  RE: Kobyla mele z posledniho
04.11. 07:19 rfrfr1  Odpoveď je Oľga Četverniková!
04.11. 14:04  Klídek bude to dobre.
09.11. 19:36 Cico_Ciciak  RE: Klídek bude to dobre.
09.11. 20:16 ignorkazik  RE: Klídek bude to dobre.
09.11. 22:38 Cico_Ciciak  RE: Klídek bude to dobre.
04.11. 14:06 Bastila  Obchodní partneři, přijďte mezi své!
04.11. 17:31 MoUdrostrak  RE: Obchodní partneři, přijďte mezi své!
04.11. 17:49 eurotowers  budoucnost kterou asi zazijeme, (v kostce)
04.11. 17:55  Jezídi
09.11. 19:42 Cico_Ciciak  RE: Jezídi
09.11. 20:22 Cico_Ciciak  RE: Jezídi
04.11. 20:46  Proč?
04.11. 23:57 novapalo  Demokracia je principiálny omyl
06.11. 17:10 Sirea3  RE: Demokracia je principiálny omyl
06.11. 18:06  RE: Demokracia je principiálny omyl
06.11. 18:35  RE: Demokracia je principiálny omyl
09.11. 20:18 Cico_Ciciak  RE: Demokracia je principiálny omyl
09.11. 17:19 Tony43  RE: Demokracia je principiálny omyl
09.11. 20:15 Cico_Ciciak  RE: Demokracia je principiálny omyl
04.11. 23:58 novapalo  Demokracia je principiálny omyl
05.11. 01:27  RE: Demokracia je principiálny omyl
06.11. 15:23  Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.
06.11. 17:54 Emil Robot  RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.
06.11. 19:17  RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.
07.11. 00:51  RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.
08.11. 16:44  RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.
13.11. 19:29  RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.
08.11. 18:45 Me ja  RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.
09.11. 20:14 Cico_Ciciak  RE: Na otázku v titulku článku budu citovat mnoha léty prověřený zdroj.
09.11. 19:25 Cico_Ciciak  .
10.11. 18:30 Popleta Matěj  Hysterie je zbytečnost

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ďalšie 4 obete imigrantov, ktoré médiam nestoja ani za zmienku19.10.19 19:30 Rakousko 0

Africký okupant v Itálii: My jsme tady doma19.10.19 16:43 Itálie 4

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 1

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 1

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 4

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 11

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Měnové kurzy

USD
22,95 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
35,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 204,69 Kč
1 unce stříbra
402,72 Kč
Bitcoin
182 283,85 Kč

Poslední aktualizace: 20.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 885