Diskuze k článku

Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu

Příspěvků 70

1.11.2014 0:28

Já na vojně ještě byl

Kosk 93.?.?.?

a nějak si nemohu vybavit, že by tam byli zrovna slušní chlapci od rodin... nebo něco jim podobného. Pamatuju si spíše na všudypřítomnou šikanu, kterou dnešní "bažanti" vraceli za rok v roli "mazáků" jiným nešťastníkům. Nikdy jsem nepochopil proč tomu tak je. Asi jsem nějakej vadnej. Pamatuju se na jednoho, který se raději v zoufalství oběsil. Pamatuju se na věčně ožralý lampasáky a tak dále a tak dále.

Nevím, jaké to je v armádě dnes. Ale nemám pocit, že bychom tehdy něco ubránili. A to ani nepřihlížím k tomu, že spousta výzbroje byly staré vraky, auta opravovaná nalakovaným papírem a tak dále. Třetina OT nedokázala ujet ani 50 Km na cvičení.

320138

1.11.2014 7:19

RE: Já na vojně ještě byl

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 320138

ano!
pamatuju, kdyz jednomu , jak se rikavalo "zobaku" v dusledku sikany v hlave "jeblo" a psychicky se zhroutil, nebyli schopni nastartovat jediny(!!!) automobil, aby jej odvezli do spitalu.

no, pral bych soudruhu vitovi lecbu temito "chlapci od rodin" [oči v sloup]

co se tyce chovani zoldneru v afghanu, ktere muzeme sledovat i ve filmu.
to je prave ten rozdil. kdyz tam vrazdili, a to daleko vice a daleko horsim zpusobem sovetsti "chlapci od rodin", vsichni o tom museli drzet hubu.
znam cloveka, ktery ji o tom nedrzel. jakpak asi skoncil? co?
aplikovat soudruhu vitovi tu jeho medicinu , koukam, by z kriminalu nevysel.
tezko rict, zda tento rozdil soudruh dneska pochopi........

320146

1.11.2014 19:29

RE: Já na vojně ještě byl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 320146

Ať to mažete jak chcete, v profesionální armádě je četnost psychopatů vždy větší než v lidové armádě, protože vraždění lidí za peníze je činnost psychopaty vyhledávaná a slušnými lidmi odmítaná.
Zatím co do lidové armády jdou prostě všichni a tudíž jsou psychopati dostatečně "naředěni", tak jako v běžném životě.

A taky je rozdíl v buzeraci při výcviku a vraždění civilistů při boji.

Jinak kauzistika typu "znám člověka co něco ví ale už nepoví a otatní také ne" je neodlišitelná od situace "nic se nestalo a vše jsem si vymyslel", takže nechápu proč se o tom vůbec zmiňujete.

320181

1.11.2014 20:11

RE: Já na vojně ještě byl

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 320181

ale ano! je to tak.
rudy rypak dneska popre(a slibi) uplne vsechno!

synku, pravda nekteri vam dnes i uveri....
ale aby vam verili vsichni a naporad , toz na to si musite jeste nejaky ten rok pockat. nejlepe do doby, az vsichni ti, kteri nemame kratkou pamet a ani alzhajmra - vychcipame.


mno, myslim, ze by exkurz na dno bidy, hnusu a ubohosti "lidskeho" (rudyho) ducha na nejaky ten tejden stacil...........
toz zase nekdy priste [mrknutí jedním okem]

(jinak samozrejme se osobne znam s mnou popsanym postizenym! heh, ze bys mu do oci nerekl , to, cos zde naplacal? zene? [velký smích] )

320184

2.11.2014 7:51

RE: Já na vojně ještě byl

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 320146

bylo nedavno napsano:

ps: poklona panu Vladimírovi za to, že zveřejňuje i pomněrně nepohodlné a kritické příspěvky

omyl! nepohodlne predevsim rudym hubam prispevky jsou cenzurovany, mazany a likvidovany.....tak jako za bolsevika a nebo u soudruha neomarxistickeho serzanta odnaproti.......... [bliji] [chechtot]

320197

1.11.2014 8:44

RE: Já na vojně ještě byl

naiva 91.?.?.?

Reakce na 320138

A viete čo sa dialo vtedy na učňovských internátoch ? Zhruba to isté.Psycho-sociálny fenomén.

320151

1.11.2014 8:56

RE: Já na vojně ještě byl

Kamil 90.?.?.?

Reakce na 320138

Já myslím, že nebyl. A možná tak na 5 měsíců, protože jinak bys nemohl psát takové pitomosti. To Tvé - nikdy jsem nepochopil - svědčí spíš o tom, že jsi o vojně slyšel akorát vyprávět starší kamarády v hospodě.

320153

1.11.2014 10:27

RE: Já na vojně ještě byl

Venny 46.?.?.?

Reakce na 320153

To tak bývá. Nejvíc na vojnu nadávají ti, co měli pouze NVS nebo 2 roky hlídali sklad s ešusama a trenýrkama. Pár takových znám. Zvláštní, chlapi co byli u bojováků (ZVO), se s tím dokázali dříve či později vyrovnat. [oči v sloup]

320158

1.11.2014 20:23

RE: Já na vojně ještě byl

gippius 88.?.?.?

Reakce na 320158

S čím jako vyrovnat? Mluví se m.j. o šikaně. Jak jste se s ní vyrovnal vy? Vybral jste si to i s úrokama?

320186

1.11.2014 9:31

RE: Já na vojně ještě byl

.lak 77.?.?.?

Reakce na 320138

Já říkám co se může pokazit to se pokazí, jen je tomu potřeba zřídka holt pomoct. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

320155

1.11.2014 10:41

RE: Já na vojně ještě byl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 320138

Proč byla na vojně šikana? Byl jsem na vojně a jako absolvent VŠ jsem tam nastoupil do velitelské funkce a hned se mi nelíbilo šikanování bažantů a tak jsem proti tomu zakročil. Šokovalo mne co následovalo. Bažanti místo aby si mého zákroku vážili se chovali jako utržení ze řetězu, tak že jsem poprosil mazáky ať je zase mazácká vojna. Bylo to jediné řešení. Samozřejmě nešlo o žádné terorizování.

320160

1.11.2014 12:06

RE: Já na vojně ještě byl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 320160

to jen dokazuje že je vojna na hovno
a proč je na vojně šikana? no to je přeci základní funkce vojny naučit člověka držet hubu a krok a poslechnout sebedebilnější příkaz nadřazeného vypatlance jen protože je v hierarchii výše
velmi se to hodí k životu v zbyrokratizované společnosti ve které žijeme a která se hroutí právě proto že mladí si tímto brainwashingem neprojdou

já osobně abych nebyl na vygumované vypatlané imrvére v lihu zelené bezmozky krutý bych to udělal dobrovolné

ZVS s žoldem ve výši průměrné mzdy a pak za odměnu pár stovek slevy na dani měsíčně at jsou tam taky nějaké výhody a každý by si mohl vybrat

bud se nechat šikanovat od vypatlané gumy nebo vožralého mazáka nebo zůstat slušným a svobodným člověkem

320166

4.11.2014 2:05

RE: Já na vojně ještě byl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 320166

tak presne taký b*i ako ty pravidelne končili v Sabinove za šikanu.
Jednoducho preto, že ako "mazáci" nepoznali mieru.

320277

4.11.2014 22:32

RE: Já na vojně ještě byl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 320277

komu se to svinstvo nelíbí je blb
prostě tě na vojně naučili kouřit péro služebně starším a činíš tak celý život
v povaze člověka totiž je že příkoří které mu někdo způsobí si potřebuje racionalizovat nějakým vysvětlením prostě aby se z toho nezbláznil
proto tolik chlapů kteří zažili vojnu je pro její znovuobnovení kritika vojny jim totiž oživuje vzpomínky na jejich ponížení když je služebně starší nutili kouřit péra jen protože jsou služebně starší
nemusím dodávat že obhajovat něco takového může jen naprostý sociopat [bliji]

320321

1.11.2014 14:15

RE: Já na vojně ještě byl

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 320160

Postpubertální spratci většinou považují plnění běžných povinností za šikanu. To bylo, je a bude. ZVS jim tohle pomýlené životní krédo vyhnala z hlav. Dnes ZVS není a výsledky vidno v pracovním procesu , většina je nepoužitelná a trvá to ony 2 roky, než pochopí ( alespoň ti chytřejší ), že pečení holubi do huby sami nelétají.

320177

1.11.2014 16:06

RE: Já na vojně ještě byl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 320177

vojna nikdy nikoho k nicomu poriadnemu nenaucila a ani nemohla... kym mlady vojak ako-tak ziska nejake navyky, tak ked sa z neho stal stary vojak, "mazak", tak to uz bol bordelar vacsi ako ked tam isiel... [chechtot]

320178

1.11.2014 20:08

RE: Já na vojně ještě byl

Tomas Szabo 95.?.?.?

Reakce na 320177

Tak pod toto sa podpisujem!! Vidim to skoro denne v mojom okoli. Chlapci co nepresli poriadnou vojnou, nepoznaju autority a su dost nesamostatny okrem ineho...

320183

1.11.2014 12:28

RE: Já na vojně ještě byl

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 320138

já na vojnu vzpomínám rád i nerad.
Byla tvrdá, ale já v té době měl rád tvrdej odchov, sportoval jsem.
Asi jsem měl kliku na mazáky a rotný, protože v těch podmínkách, co jsme měli ve službě, by se slečinkám a lampiónůmn někde z divizního velitelství či genštábu nedařilo.
To ale neznamená, že nebylo to, o čem píší ti, co na vojnu nadávají. Když si někdo na někoho zased. Tfuj!
Každá armáda, myslím si, je stejná. Je to daný její organizací a účelem.
Zrušení armády se mi zdá blbost, ale to je na jinou diskuzi.
Spíš mi vadí, jak se z toho zase vytahuje ten antikomunizmus a ožralové, rozkrádačky a vše, co dává příležitost nadávat na dobu minulou.
Připomíná mi to nadávky na Stb - populární útěková taktika od Kalousků po posledního hospodskýho debila.
Jednou jsem na tuhle věc odpověděl kolegovi: "Stb? někdy se to jmenuje Mosad, jindy Stasi či KgB, nebo CIA. Vždycky to jsou ale velmi chytří lidé, "elity". Problém je, že občas dělají velmi, velmi špinavou práci".
Nedokázal mi odpověďět.

A s armádou je to v podstatě to samé. Je to mocenská složka ochrany státu. Potíž je, jsme-li ještě stát, v jaké struktuře jsme, k čemu armáda slouží, atd.
Zase o tomhle se žádná diskuze odshora nevede, protože to je pro současné společenské uspořádání "mimo mísu".

Přeju všem hezký den a zdravím.

320171

3.11.2014 16:37

RE: Já na vojně ještě byl

horus 86.?.?.?

Reakce na 320138

Já si na šikanu stěžovat nějak nemohu. Při nástupu na rajony v přijímači při rozpočítávání na mne padlo číslo. Přistoupil ke mně supermáza a pravil. "Jméno" Odpověděl jsem. "Generál Horák" Překvapeně se na mne podíval, v očích se mu podivně zablesklo,a zeptal se ještě jednou. "Jméno?" Odpověděl jsem. "Říkejte mi šéfe!" Okolostojící mazaci se začali usmívat. Bylo mu jasné, že to tak nechat nemůže. Trénoval rok judo a tak se potřeboval předvést. Vytáhl si mne za límec z řady, a jal se mi napravovat povahu. Po chvilce cloumání a pokusů o nějaké chvaty se zničeho nic najednou ocitl pode mnou, a nemohl se ani hnout. Rajon jsem si samozřejmě udělal, proč by né? Ale na šikanu si nepamatuji. Alespoň ne u mé osoby.

320259

4.11.2014 11:00

RE: Já na vojně ještě byl

ježkovy zraky 46.?.?.?

Reakce na 320259

Já si na šikanu stěžovat nějak nemohu.
to rozhodně ne, protože tohle je nějaká příhoda ze socialistické TV;
šikana je systematický a často jen drobný teror, jehož podstatou je degradace osobnosti toho druhého; generále horáku, takto by se to nikdy neodehrálo, protože fyzické násilí bylo až na posledním místě, vždy to začíná drilem, tedy legální drezurou založenou na tom, že služebně mladší poslouchá služebně starší, a ve skutečně mazáckém prostředí i bez ohledu na hodnost, a to bylo buď s tichou nebo i otevřenou podporou důstojnictva; po takovéhle nešťastné exhibici bys aspoň dva dny v kuse trénoval plazení od šaten na buzerák a zpět, služebně starší kolegové by střídali své kanady na tvých zádech i v noci, a pokud bys při běžném denním výcviku usínal, dostal bys naloženo ještě dvojnásob; po té bys přešel na důkladný a nepřetržitý úklid všeho a po další dva týdny bys sloužil jako odstrašující příklad ostatním "mladým hrdinům" tím, že bys byl neustále o něco žádán, a pokud bys neměl, kolečko by začalo znovu, oblejzal bys celý kasárna jako žebrák, psal domu o peníze a balíky, číhal u army, u kuchyně, kdekoliv a po pár týdnech by uniforma na tobě visela jako pytel;
šikana měla své místní děděné tradiční libůstky, po kterých se "mladí" sypali jako písek, u větších útvarů byly časté tzv. "mimořádky", kdy se někdo picnul či věšel; tyhle věci se všechny tutlaly a tutlaly, oficiálně byl "socialistický člověk" uvědomělý a šikana byla dávno vymýcena jako buržoazní přežitek, navíc ke svému ponižování se obvykle nikdo nikdy nikde nehlásí;
"lidová armáda" byla odporné prostředí, důstojnictvo tupé a věčně ožralé bůhví odkud, rekruti vyděšení a tvární, mazáci otupělí, znudění, přežívající...
skutečný bojový výcvik byl zanedbatelný, je totiž drahý a armáda měla sotva na žrádlo, totiž nic jiného to ani nebylo, protože důstojnictvo tu trochu potravin někde zašmelilo, takže se dokola něco ometalo, kopalo, bouralo, zasypávalo a vyhrabávalo, oprašovalo, přetíralo a krášlilo, prostě celá plejáda bezduchých nesmyslů, kdy jediná naděje, jak to zdravě přestát, spočívala v prostém faktu, že to skončí "za pár"...

byl jsem na vojně v pol. 80tých u několika tzv. bojových útvarů a všude to bylo podobné, dá se říct, méně či více katastrofální, všechno bylo předstírané, morálka mizerná, technické zabezpečení chabé, důstojnický kádr vypatlaný, vojáci často chromí a udržující přespříliš přesluhující techniky, rozpustit ten lidový zázrak bylo skutečně nejrozumnější řešení;
armáda má smysl jen k obraně svých lidí, kdy jsou lidé ochotni se ztotožnit s režimem, jinak je lépe uvažovat o domobraně a z "chlapců chlapi" se dají rozhodně dělat jinak a lépe.

320295

4.11.2014 19:43

RE: Já na vojně ještě byl

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 320295

bezkonkurencne nejlepsi prispevek

ja tam byl zacatkem 80. let a presne stejne zkusenosti jsem si odnesl

nu, jak rikam soudruhum. musi jeste nekolik (desitek)let pockat. pockat, az ti , co skutecne pamatuji, konecne uz vymrou.

320313

1.11.2014 2:37

Trosku cisteho vina to chce nalit.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tak,za prve nas politici jen tak nezradili,protoze, Anglie a Francie nas jako spojenci zradili,zejmena Anglie ,ktera vyhrozovala Francii,pokud by nesly jejch cestou,tak,Anglie prestane byt spojencem Francie,navic,nutili ceskeho presidenta ,aby podepsal,jez nebyl na schuzku v Mnichove pozvan,nasemu diplomatu, panu Smutnemu,jez byl po dozorem sveho zastupce-tak, rikajic,zidovskeho puvodu,, bylo nam jenom oznameno o cem se dohodli,jen pro zajimavost syn profesora Haushofra,zidovskeho puvodu sepsal a pripravil Mnichovskou dohodu,pozdeji byl zastrelen v ulicich Berlina v poslednich dnech valky,byl jeden z tech co pomahal "Main Kamp-Muj Osud" psat a byl pritelem Hessa,jez pod jeho vlivem letel do Britanie nabidnout mir.
Proto o to vic,nemohu pochopit dnesni politiku,kde ,zase,vlada se tiskne k anglicky mluvicim statum,az po Israelu ovsem,Jako Anglie,ktera nas zradila,jez jsme dali,spickove kulomety a USA,jez nas ke konci valky zbytecne bombardovali. Myslim,ze pro zacatek by to stacilo,dnesni Haushoferove v jinem podani delaji to same ,jako jejich predchudci,dohody se nedrzi,to zaprve,kdybycho v Hodoninu meli vic oleje,tak,jsme okupovana zeme,valkami vybrakovany stat uz neni atraktivni,tak dostat z neho par goymu s ucelem pro jine a ne pro Ceskou republiku.Co se za ta desetileti zmenilo?
Many U.S. My Lai-Type Massacres in Vietnam Covered Up by ... http://www.veteranstoday.com/2013/01/14/...-pentagon-reporter-charges Jan 14, 2013 ... Stay Connected ... The massacre of more than 500 civilians at My Lai on March 15, 1968, .... You must have gotten that idea from the sick jews who believe in killing everyone women children cattle and everything that lives.
Maji,vubec cenu volit politici-loutky,kteri delaji jen to ,co nekde nekdo rozhodne,vzdyt samy za sebe jsme si nikdy nevystrelili,tak,co ze sebe delame sluhy.
Husitska doba zkoncila na Bile Hore,ale,jak se zda ,trva dodnes.

320140

3.11.2014 3:55

RE: Trosku cisteho vina to chce nalit.

favela 113.?.?.?

Reakce na 320140

Proc uz neni davno dostavena Staromestska radnice ? USA a Nemecko by jiste radi zaplatili skodu napachanou na zcela nevinne radnici ! Poslete na ne SchwarCiaberka ten s nima ma dobry styky. A s podminkou at se bez penez nevraci...

320241

1.11.2014 2:45

zase plačky nad židozednářskou žumpou čsr

pes garyk 188.?.?.?

Naši dědové říkali ,,starý vergl nová klika to je naše republika,, co říkali němečtí na to se jich jako lidí II.kategorie český úředník neptal, slováci byli především do počtu a jejich loajalita ku Praze byla minimálně kontroverzní, a vůbec nepochopím, jak si někdo mohl představovat boj proti Německu v rámci armády z 7 mil.Čechů(pardon čehoslováků,český národ otec zakladatel zrušil) a 3,5 mil.Němců. http://www.youtube.com/watch?v=Vj9dnYxvn-0 On si to vlastně každý představoval až dodatečně, jako ostatně i pan autor...

320141

1.11.2014 5:03

Naivní článek

Nikdo 212.?.?.?

V zemích Koruny České by se muselo z velké části vyměnit obyvatelstvo, protože postupným křížením s jinými národy tu vznikla podivná zlenivělá otrocká směs orientovaná převážně na hmotné statky. Ostatně jako kdekoliv jinde v Evropě. A s takovým materiálem je tu republika jen na papíře.
Pochybuji, že se kdy najde zdravé jádro, které by bylo schopno uchvátit moc v degenerované Evropě. [pláč]

320144

1.11.2014 8:56

RE: Naivní článek

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 320144

Nevím, ale připadáte mi "divnější" než ten "divnej" autor článku.
Cituji jeho : "A v obraně vlasti by neváhali položit i vlastní život", myšleno chlapci od rodin. No snad autor položí vlastní život jako první za obranu alespoň chodníků vlasti před psími exkrementy. Hned zítra v ideálním případě.
Kterou vlast má vůbec na mysli ? Z kterého období vlády sionisticko-zednářského spolku ? Nebo jdeme hlouběji do dějin klerikálně-německého absolutismu ? Případně do starověkých mýtů ?
A vy, mohl byste čtenářům podrobněji ozřejmit to "uchvacování moci" v Evropě ? Ve jménu kterého obřezance byste opět přinesl štěstí na hromadách mrtvol "tupým" evropanům ?

320154

1.11.2014 13:56

RE: Naivní článek

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 320154

A vy, mohl byste čtenářům podrobněji ozřejmit to "uchvacování moci" v Evropě ? Ve jménu kterého obřezance byste opět přinesl štěstí na hromadách mrtvol "tupým" evropanům ?

Nemohl, což jasně vyplývá z mého textu, jelikož na to už dnes prakticky nejsou lidi. Byli ve velké většině vyvražděni a prokříženi hlavně během 9.-15. století právě těmi kupírovanými, kteří to tu vůkol pak takto zpustošili. [oči v sloup]

320176

1.11.2014 7:16

České národní "poudačky"

MoUdrostrak 90.?.?.?

Naprosto nesouhlasím s panem Authorem. A naopak tleskám panu Psu Garyku a i panu Nohejlovi.
Československo byl umělý státní útvar vytvořený účelově žido-zednáři coby klín v německo-jazyčném prostoru a i jako součást ujařmení velké části německojazyčných a maďarojazyčných obyvatel.
Už samotná koncepce „Československého" národa jako JEDINÉHO státotvorného „etnika" nevěstila pro budoucnost nic dobrého.
Obyvatelé Gott/liny mají jen dvě životaschopné alternativy: Němce nebo Rusy. Britoni, Gallové či Emeričani VŽDY hledí na své vazaly jako na pouhý Kanonenfuter. A pokaždé je zradí, zobchodují a z boje či konfliktu uprchnou (Vietnam, Lybie, Sýrie, Indie atd. atd.).
Vůči Němcům budou Češi VŽDY v postavení Gesindlu - poslužného národa II. kategorie podobně jako jsou Maďaři či Rakušané.
Jedině pro Rusy mají Češi výhodu „předsunutých západních bratrů". A Rusové jsou to ochotni ocenit a Čechy sytit, chránit a bojovat za ně.
Přiznejme si to UPŘÍMNĚ: Bez Zlých Rusů by nyní již byl i ten CarslsBad opět německý (či erebský jako Teplice). Češi nejsou sto si uhájit v míru ani jedno jediné město, natož CELOU ZEMI či Gott/linu.
Zaprodávání se (Karlovarské minerální vody, Porcelán, Mosser atd.) mají Češi hluboko v genech. Proto by si měli umět vybrat alespoň nejpřirozenějšího a nejvýhodnějšího Protektora.
A ne zbabělou, zlenivělou, zbankrotovanou a zionisty vyssátou anglo-sasskou proradnou a zákeřnou svoloč.

320145

4.11.2014 7:44

Snad aby vam neupadly ruce...

favela 113.?.?.?

Reakce na 320145

z toho nepricetneho ujarmovani..Sidlici v krajine pres tisicileti ,byl nas narod vami a jiny hysteriky nahle vytvoren. Velmi neuveritelne ,zdatnymi zido-zednari, kteri to jiz trpelive pripravovali a planovali tento umely, rekl bych primo umelecky vytvor snad jiz od Premysla Orace a Libuse to nejak sovinisticky zapomnela predpovedet. Ujarmovani navzdory staleho preujarmovani a pres dokonce i birmovani vatikanisty ,tito nejen zkvetali prumyslove a spolecensky ,bohatli nejen materialne ale i kulturne v tom ukrutnym koncetraku znanem pod nazvem Ceskoslovensko , ktere se tak zapsalo do dejin tou vyjimecnou nelidskou krutosti a mnozili se vice nez kralici v tech hruzostrasnych genocidalnich podminkach..Museli zapomenout na emigraci,byli donuceni volit si zastupce do parlamentu , zucastnovat se celeho spolecenskeho zivota i sportu a vyhodne podminky pro jejich zivot slouzily vyhradne jen ke zvyseni smrtelne nenavisti k cechum trvajici jiz od vlady Vaclava II., ktery je pozval k nam do Cech, zaludne jiz pripravujici tisicelete ukrutnosti ,vytvorene za ucelem jejich genocidy trvajici pres tisic let.To by ani vul nevydrzel a na rozdil nekterych cechu si ani nepostezovali natoz pomysleli na odchod ze te koncentracni "staje" kterou tak staleti nenavideli. Ale mezitim staveli si vlastni divadla, banky, fabriky , velke vily, meli svych spisovatelu , hercu , nocinaru atd haldy a kupovali velke pozemky a jo a zadnej nechtel jit k svym soukmenovcum do toho raje pouze nekolik kilometru za kopcem a zustat tam. Mozna nekteri spolucitici cesi by tam nasli ten domov , bez te svoloci kterou v Cesku tak pomatene nenavidi...a nevesti to nic dobreho navzdy.. a hledat a hledat ty protektory kteri jim v Cesku tak chybi...

320292

1.11.2014 7:43

Naopak, dobrá a efektivní armáda je zapotřebí!

gippius 88.?.?.?

Musím ale zdůraznit, že jejím účelem by nemělo být plnění "závazků"- rozuměj tím boj za zájmy cizích zemí a především cizích korporací a firem. Naše armáda by měla sloužit výhradně k obraně našeho území, či území bezprostředních a spřátelených sousedů. Také by měla sloužit k boji s přírodními a průmyslovými pohromami.
Taková instituce je přece nanejvýš potřebná a nutná.
Jinak intervence naší operetní armády nepodporuji, nevidím v nich zbla smyslu. Ti padlí formálně žoldáci nejsou, fakticky ovšem ano. Nebojovali za účelem obrany ČR, ale za zájmy a kšefty USA a amerických korporací, firem, či agentur. Zemanovo mentorování v této věci pokládám za nešťastné, když už se rozhodl někoho tak kontroverzního vyznamenávat, měl s těmi žoldáky raději pomlčet.

320148

1.11.2014 9:52

RE: Naopak, dobrá a efektivní armáda je zapotřebí!

.lak 77.?.?.?

Reakce na 320148

Jistě v téhle pyramidě upírů jsou oligarchové na špici korporátních fašistů a pokládat život za zájmy uzurpátorů uvnitř i vně je spíš akt zoufalství z mnoha příčin či naivita a krajním případě idioté co přešli z počítačových stříleček do reálu. A u dronů jsou to patrně nejlepší kvalifikanti. Ne aby to napadlo sem dát do výzbroje protože džoistikáři sejmou cokoliv reflexivně a legendu k tomu už si posléze předchozí kývači i podělaní strachy vytvoří třeba i z nouze.
http://www.youtube.com/watch?v=O86Q3I9H4FY

320156

1.11.2014 8:07

Upadlá morálka

Jacob 193.?.?.?

Pomníky prostých vojáků, kteří padli na území ČR během II. WW hanobíme a pliveme na jejich památku. Nájemné žoldnéře oslavujeme (to není nic osobního k vyznamenaným vojákům). Pravda je taková, že po sametu v 89 se to co bylo národem Č+M+S jsme zničili a vytvořili dvě území (kraje EU) s názvem Česká republika a Slovenská republika. Tato prozatím v "" svobodná území čekají na svého pána.

320149

1.11.2014 10:09

Neviem.

Danielle 178.?.?.?

Nechcem, aby sa vrátila všeobecná branná povinnosť. Asi je to mojím odmietaním - vojny, zabíjania, neprávosti a deštrukcie všetkých hodnot - ako takých.

Nemyslím si, že v profesionálnej armáde sú iba devianti - vrahovia. Poznám niekoľkých z nich, jeden bol na gymnáziu veľmi talentovaný na matematiku a neuveriteľne nadaný na maľovanie. Citlivý a fakt dobrý chalan, len jeho rodičia videli "istoty" v armáde, tak sa im splnil sen a chalan svoj život "iba prežíva" a veľmi pravdepodobne sa upíja na smrť. Ak ho povolajú na nejaké "bojisko" ako Afganistan, rodičia budú veľmi prekvapení a ak tam nebodaj zomrie (čo je pravdepodobné, pretože je to vysoko morálny a etický človek), budú sa čudovať, že prečo práve ich syn? Takže pri takejto konštrukcii - súhlasím s vyjadrením úcty pre takýchto vojakov vo forme vyznamenania prezidentom.

Iné je však, ak do armády idú devianti, ktorí majú chorobé sadistické sklony a túžia zabíjať - tí sa skryjú za službu vlasti, alebo práve takí sú žoldákmi.

V každom prípade, nesúhlasím, aby cudzí občania, vojaci ... takouto formou (pod rúškom NATO) zneužívali vstup na cudzie suverénne územia a akýmkoľvek sposobom zasahovali do fungovania krajiny. Podľa mňa takéto činy napĺňajú skutkové podstaty trestných činov proti mieru, ľudskosti... a keby bola voľa, určite by bola aj cesta - ako takýmto činom a postupom - vrámci medzinárodného práva zabrániť.

Viem, že je to len fikcia pre fungovanie v ideálnom svete. Opať použijem (už asi naposledy) výrok Bertranda Russella, ktorý situáciu veľmi pravdepodobne vystihuje: "Ak by v dnešnom svete bolo významné množstvo ľudí, ktorí viac túžia po vlastnom šťastí, než po nešťastí druhých, mohli by sme tu mať už o pár rokov raj." (orig.cit.: If there were in the world today any large number of people who desired their own happiness more than they desired the unhappiness of others, we could have paradise in a few years.)

320157

1.11.2014 10:35

RE: Neviem.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 320157

naše DEgenerace je BILAKOVSKY poučena Z KRIZOVÉHO VÝVOJE https://www.youtube.com/watch?v=fhNrqc6yvTU [oči v sloup] [oči v sloup]

320159

1.11.2014 12:35

RE: Neviem.

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 320159

Geniálny film od českého režiséra [smích]

320172

1.11.2014 20:23

RE: Neviem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 320157

Russelovo kecy neberou v uvahu ze nejen ze skutecne vetsina lidi jiz davno po vlastnim stesti touzi vic nez po nestesti druhych, ale i to ze je jim to uplne na nic, protoze to jsou jen otroci ovladani uzkou vrstvou psychopatu kteri naopak svoje stesti spatruji v nestesti druhych.
Pricmez samotny system temito psychopaty nastaveny (paraziticko-bankovni kapitalismus) je na tomto tez zalozen. (musite nam vratit vic penez nez jsme vam dali, takze se koukejte navzajem pekne pozrat protoze nekomu ten cerny petr krachu zustat musi - to jsme si to tak pekne zaridili abychom vas mohli okradat a to jeste tak ze se okradate sami a pak nam to odevzdate.)

Pokud toto Bernard Russel opravdu rekl, tak je prekvapujici ze pri sve inteligneci nevidel do siuace hloubeji... ale kdo vi, zda nepatril k nim.

320185

1.11.2014 10:44

okultní symboly..

fohat 194.?.?.?

mají pro nevědomé ovce stejnou udernost,jako činy..https://www.youtube.com/watch?v=pzdykAR4Bt8&fe... [oči v sloup] [oči v sloup]

320161

1.11.2014 11:29

Autor je mimo

HonzaN 193.?.?.?

Byl jsem na vojně za reálného socialismu. Pokud by armáda vypadala takto, pak je úplně k ničemu. Podotýtám, že jsem byl u protivzdušné obrany, tj. relativně elitního vojska. Při současném stavu techniky je profesionální armáda nutností. S puškou v ruce se dnes žádná země neubrání.
A žoldáci? Prosím vás, kolik českých vojáků cíleně zabíjelo? Moc jich nebude. Jejich mise jsou sice kontroverzní, ale o tom nerozhodují oni sami.

320163

1.11.2014 20:31

RE: Autor je mimo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 320163

mimo jste vy, viz dnesni situace v Novorusku. Clovek ktery chrani domov a bojuje za vznesene idealy vzdy zvitezi nad prodejnymmi svinemi, byt i zpocatku lepe vyzbrojenymi. Ta profesionalita se da "vydupat za pochodu". Moralni integrita a pevnost charakteru ne. A

A ano, moderni hardware je sice stale slozitejsi, ovsem pouze na vyrobu ale ne na pouzivani a beznou udrzbu.

320188

2.11.2014 10:08

RE: Autor je mimo

HonzaN 193.?.?.?

Reakce na 320188

Situace v na Ukrajině je velmi nepřehledná. Obě strany využívají žoldáky, není vůbec jisté, kdo zvítězí.

320202

3.11.2014 9:15

RE: Autor je mimo

Excalibur73 212.?.?.?

Reakce na 320163

Nesouhlasím. V posledních válkách technika na celé čáře prohrává s odhodláním. Hi-tech US army si neporadila v žádném z nedávných konfliktů. Poslední konflikty vyhrávají odhodlané milice se znalostí terénu. V Iráku a Sýrii k jejich největším zbraním patří pickup s kulometem. Vemte si jaké obrovské finanční prostředky vynaložili nyní Američané v Iráku a Sýrii. Nedokázali je ani zpomalit. Co Novorusko? Rebelové nemají letadla, vrtulníky a přesto nedávno stáli před Mariupolem a jediné co je zastavilo byla dohoda z Minsku o příměří.
Myslím, že úspěšná armáda potřebuje od obojího něco. Slušnou techniku i odhodlání a víru.

320246

1.11.2014 11:59

Chyba lávky

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Dnešní mládež nechápe, že by měla pracovat a učit se, skládat se svým předkům na důchody a už vůbec proč bojovat za svoji zem - co to vlastně je, národ, jazyk, vlastenectví?
Ale armáda nebyla jenom o válčení, když přišly např. živelné pohromy - ty se stávají pravidlem, bylo tam koho poslat. Dneska se vše hází na hasiče, nic jiného nezbylo (civilní obranu jsme také zlikvidovali).

320165

1.11.2014 12:12

RE: Chyba lávky

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320165

Pre blbých trollov z poslednej doby, čo nechápu pojem okupácia. Už Napoleon vravel: -Národ, ktorý nechce kŕmiť vlastnú armádu, bude kŕmiť cudziu! Všade, kde je cudzia čižma nie je možné hovoriť o slobode.
A táto debilizácia pokračuje závratným tempom aj u nás. Toť náš vzor na nekonečnonekonečné časy: https://koschernostra.wordpress.com/2011/03/25/usa...

320168

1.11.2014 12:27

RE: Chyba lávky

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 320168

Pozerala som k tejto téme reláciu Jílkovej- Máte slovo a tam odznelo, že hranice Českej republiky sa posunuli a teraz chlapci bránia svoju vlasť v Afganistane a vlastne všade, kde sú na "mierových" misiách.
Že sú tam pre domácich okupantami, o tom nehovoril nik.
My si ale zato vieme pripomínať okupáciu v 1968 r.
A to ani zďaleka vtedy nikto nemučil obyvateľstvo v koncentračných táboroch, nik nestrieľal na civilov z helikoptéry, napriek tomu si tie roky dobre pamätáme.
Keď si dám do súvislostí všetky udalosti, ktoré prebiehali v 1989 r. ale hlavne potom, keď začala rabovačka na oboch brehoch rieky Morava, vychádza mi, že tá okupácia nám darovala 21 rokov v plnej zamestnanosti, pokojný život v mieri, kde sme sa kamarátili s inými národmi, ktoré dnes okupujeme.
Taký ľud Afganistanu vtedy celkom iste nevedel, kde sa ČSSR nachádza.
Myslím, že dnes to už vedia, ale neplynie z toho pre nás žiadna výhoda. Skôr naopak, zobudili sme spiaceho draka.
Pre nich sme spojenci USA, ktorí ich okupujú, strieľajú, znásilňujú...
A príde čas, keď nám to budú chcieť vrátiť. Každú smrť, každú krivdu, každú slzu...
Nielen my máme pamäť.

320170

1.11.2014 21:18

RE: Chyba lávky

JanaJ. 77.?.?.?

Reakce na 320170

Souhlasím s vámi, dobře jste to napsala..

320189

3.11.2014 5:27

Revoluce Hamburgrova...

favela 113.?.?.?

Reakce na 320170

..."teraz chlapci brani svoju vlast v Afg." a brani spatne , velmi spatne je dluzno dodat. Obrana dnes proti viteznym teroristum na Str.Vychode take lecos napovida, vojaci tam nesmi na zem.. A rika se ze generalove bojuji tu posledni valku. Nase armada v 68 okupovana dnes okupuje /snazi se spise/...Vojenske plany a doktriny jsou skvele do te doby az narazi na realitu . Pouci se a nebo ne ? Vsechny armady jsou na "draka" jiz od te dukladne lekce vietnamske. Asymetricke akce bez klasickeho rozeznani nepritele od vesnicana ,privedlo francouzske velmi specialni armady /Dien-Bien-Phu/ a US armadu /Tet Ofenziva/ do bezradneho pobihani vsude a nikde a posleze do zmateneho ustupu pred "neviditelnym" nepritelem. Armada zoldaku je dnes vhodna ..armady jsou dobre dnes jen pro policejni akce, vyrazit ze zakladny nekoho chytit a pak rychle zpet. Proti akce na vlastni populaci take zadouci i kdyz bidne selhavaji. Obsluhy strategickych zbrani provadi urednici v uniformach.
Barevnym revolucim ,zadna armada ani pocetna a ruznymi rezimy dobre vyzbrojena dosud take nezabranila. A proto panuje v jiste zemi z tohoto jevu take panika kdy na jedne strane vitaji, oslavuji zaplacene "revolucionare" s jasotem nad revolucemi jinde /Kam pomohla armada legalni nedavno vlade pres. Janukovice napr. na Ukrajine ? Do hrobu !/ Proto je zcela realne mozne stejnou revoluci pri trose dobre vule a penez zaridit i v rodnem "domove" tech vsech prevratu a treba ji i nazvat "Hamburgrova"....

320242

1.11.2014 12:44

RE: Chyba lávky

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 320168

Povšimnutia hodné, o.i., je na tom to, že príroda sa už vysporiadava aj s týmto - dožitý vek detí terajšej us-generácie bude nižší ako vek ich rodičov, čo je prvýkrát v histórii...

---
A chápem, že pokiaľ bude na svete víťaziť hrubá sila, nie je inej cesty, ako snažiť sa byť schopný jej čeliť ...

http://www.ulozisko.sk/obrazky/706555/obrpali.jpg

http://www.ulozisko.sk/obrazky/706556/nightm.jpg

320173

1.11.2014 12:07

genetická anomalie u mužu.

fohat 194.?.?.?

zejména v období od 13 do 23let...Tam se cíleně vyhledává krizová situace,at jízda na nárazníku mezi Pankrácí a I.P.Pavlova,či nevinnoučké škrábání diamantem na skla,čmárání graffiti na opravenou fasádu.Čili to chce podchytit cíleným fyzickým terorem na cvičáku sebeobrany vlasti dle švýcarského vzoru..například.Mirumilovně skautské vysazování psu do tramvají,či převádění dědka na přechodu,to není ADRENALIN...

320167

1.11.2014 13:32

čo pán Zeman asi nevie a mal by!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

čo pán Zeman asi nevie a mal by!

Spojenectvo USA - ISIS (ISIL) odhalené

Výpoveď bývalého vysokopostaveného člena Al-Kájdy, ktorá vnáša poriadok do udalostí na Blízkom východe.

Video v arabčine -slovenské titulky pre slovenského diváka:

Linka:

http://www.mojevideo.sk/video/20480/spojenectvo_us...

320175

1.11.2014 17:32

Kecy nahoře i dole

Moiry 77.?.?.?

"Čeští chlapci od rodin" měli možnost bránit svoji zemi v armádním stejnokroji pouze v roce 1938 a to jim nebylo umožněno. Údělem českého vojáka je položit život za cizí zájmy co svět světem stojí. Pohraničníci, kteří položili život u Sověty nařízené železné opony byli také pouhými žoldáky mezinárodního režimu. Jen ten žold byl o poznání nižší než u českých žoldáků v NATO. A navíc tam nešli sloužit dobrovolně.
Smrt zaměstnance AČR není tragičtější než smrt následkem pracovního úrazu v jakékoliv jiné profesi. Automaticky vyplacené odškodné rodinám padlých vojáků musí úplně stačit. Po zemřelých zaměstnancích jiných profesí neštěkne ani pes a navíc se sirotci a vdovy často žádného odškodnění ze strany zaměstnavatele nedočkají.
Politika je nechutný tyátr a prezident Zeman kašpar číslo 1.

320179

1.11.2014 20:23

Vláda chce zavést povinnou vojenskou službu

Anonym 89.?.?.?

Pan Vít nepochopil, že ta nová armáda, vzniklá ze zavedení povinné služby, nebude na obranu vlasti (máme ještě nějakou?) ale k agresi proti "nepříteli" a kdo je ten nepřítel, o tom nebudeme rozhodovat my, (kdo je ten nepřítel v současnosti, horší než ebola nemusím snad uvádět) ale někdo jiný za nás. Dále, armáda bude připravována k zakročení proti "vnitřnímu nepříteli", to znamená proti vlastnímu národu, nebo proti sousedovi, kdyby doma selhala, a soused zase vypomůže u nás, a už jsou tady dokonce sestavené nějaké evropské Einsatzgruppen, které mají zakročovat v jakékoliv evropské zemi kde bude ohrožena "demokracie a svoboda". Pan Vít má ve svém příspěku ještě mnoho dalších slabých míst, na to už tady upozornili jiní. Jenom chci ještě uvést, že příspěvky pana Víta byly dříve velmi kvalitní, ale poslední dobou to nějak slábne.

320187

2.11.2014 11:46

RE: Vláda chce zavést povinnou vojenskou službu

Luhovský 46.?.?.?

Reakce na 320187

Povinná zákl. voj. služba by pro řadu jednotlivců byla přímo požehnáním. Naučili by se spoustě užitečných věcí, troše toho pořádku přinejmenším. Ovšem, že lze takovou armádu použít i proti vlastnímu civilnímu obyvatelstvu. Stejně jako policii, i tu současnou. Ta je nadto lépe vybavena a vycvičena než ty pomlouvané zásahové oddíly na Národní třídě ´89. Opatřete si videa ze zásahu policie, především oněch tajemných svalovců v černých civilních trikách a s teleskopickými obušky, při demonstracích v Č. Budějovicích na sídlišti Máj. Surové masakrování jen přihlížejících civilů na chodnících. Národní třída ´89 - to bylo jen nevinné kočkování v mateřské školce. Demokracie má v tomto státě místo jen v novinách. A pan Vít? Stárne a jeho celkové intelektuální schopnosti slábnou. To je přirozené.

320208

1.11.2014 21:27

Armáda, která by skutečně fungovala by musela být založena jinak

F&T 78.?.?.?

To, co bylo za socíku byla jen buzerace a vůbec nic by se tam člověk nenaučil.

Dneska jsou to zase všecho schopní námezdní vrazi, ale alespoň vycvičení.

--
Všude se říká, že Izrael je náš vzor a právě tady bychom se mohli od Izraele učit, podobně jako od Švýcarska. I tam mají vojáci zbraně doma v trezoru a slyšel jsem, že na škole dokáží z posluchárny vyrobit kulometné hnízdo do pár minut je-li to třeba. Tam si opravdu váží své vlasti a jdou ji bránit. I když různé excesy jsou i v této armádě http://thesocietypages.org/socimages/2009/03/24/1-.... Ale jedině v podobném modelu si obyvatelé váží své vlasti. Asi to byl úmysl úplně rozložit obranyschopnost naší země.

320190

1.11.2014 23:47

Žádná armáda nás nespasí!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 320190

Nejlepší (protože česká!) metoda pro přežití tak malého národa je uvítat každého okupanta chlebem a solí a pak - švejkovat, jak jen to jde. Okupanty to vytáčí, ale to je asi tak všechno. [chechtot] Proč nám Němci asi říkali "smějící se bestie"?

320192

2.11.2014 1:21

Vzpominky,jez vypadaji nevinne,ale,svou dobou byly nebezpecne.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Moje vzpominka na "armadu" by mohla zacit,treb amajorem,ktery kdyz zjistil,ze "kluci" sehnali z venku lahev vina, tak jim to prominul s tim,ze bude pit take no a vramci vlivu alkoholu povida,muj syn pujde na universitu a kdyz neusoeje ,bude blbim,tak bude dustojnikem!
Jinejm"opilec" v roli podplukovnika se pri sklence provalil,takto:Francie,padne do komunismu a kdyz ne,tak,valka se zapadem bud eprobihat tak,ze VY pujdete do prvnich linii,pred sovety a" MY" zatim budeme soulozit vase zeny a dcery v bytech plneho zradla!
Nikdo po takovem prohlaseni ani nehlesnul,pak nas politicky dustojnik zmrazil po druhe,kdyz rekl,pokud bude v ulicich ceskych mest stavka a nebo demonstrace,tak,vy budete nasazeni a nemislete,ze budete strilet do vzduchu nad hlavami stavkujicich,od toho jsem ja byt vzadu a pokud zjistim,ze neplnite dany rozkaz ke strelbe ,tak vas odprasknu!
Proste,na nepritele nemame hrdiny,ale,na sve vlatsni lidi ano.Jiny dustojnik se projevil tim,ze rekl,ze neni na vojne ,aby jej nekdo,nekde zastrelil.
Prvni jmenovany priklad navstivil telefonni centralu,pul armadniho obsazeni a pul,civilniho,dostal jsem dil za rozepnuty jednoho knofliku na uniformr.rval na mne ,ze mi udela vojnu,jakou si ani neumim predstavit,k memu prekvapeni,jedna z zen sundala sluchatka a dustojikovi vrazila takovou facku,az se oprel o zed aby neupadl.Ta,zena ,byla jeho vlastni manzelka,do konce vojny,co jsem byl na ustredne ,nikdy uz neprisel a mne se vyhybal,jen,kdyz se nalil,tak byl sdilny a kamaradsky s tim,jestli jsem tu facku nevypravel ostatnim,to byla jeho nejvetsi starost,ale marna,pozdeji se prosadil v hlaseni mimoradne situce,kde maly fiat narazil zezadu do tanku a vsichni ve fiatu se zabili,na hlaseni do kasaren odpovedel otazkou,kolik je mrtvych v tanku.

320194

2.11.2014 8:51

RE: Vzpominky,jez vypadaji nevinne,ale,svou dobou byly nebezpecne.

.lak 77.?.?.?

Reakce na 320194

Jasně těch situací tam bylo s nádechem černého humoru mnoho. A lidé se projevují že funkce a hodnosti mnoho nevypovídají o klišé vštěpovaném, ovšem oči se mnohým otevřou. Tam se člověk v reálu dozví jak chutná korupce moci a co je to militarizace a že systém samotný pokud není držený ideově shora bohužel politicky protože jiný nástroj není k dispozici a nějaké zákony pochodujícího lexikonu v realizované plutokracii nejsou hrází na spouštěné choutky jatých se zhroutí do nesmyslné totality hlavně nepřínosné degenerativních zmarů kdy lidská práva jdou vniveč samospádem. Nicméně je to je zkušenost o kterou byli neabsolventi z.v. služby ochuzeni i když mnohdy a mnohde ty situace byli krajně vypjaté a jdoucí až na samý kraj fyzické a psychjcké odolnosti. Tam se člověk dozvěděl že není v postavení boha a k určité disciplíně koexistence s obrušováním hran egoismu i s jasnou představou kde to končí. Že jsem viděl jak radostí vyskakoval lampasák jak malý kluk rovnýma nohama do vzduchu když se dozvěděl že se možná pojede do polska dělat pořádek s tamní situací se solidaritou svědčí o mnohém. A tací lidé samozřejmě jsou. Pokud nejsou aktivování shora jsou mnoha způsoby pacifikovaní a tedy platí i u armády co by celku když je blbá hlava přeneseně trpí celý člověk a s odezvou okolí v podřízenosti by to byl nářez humanitě a civilizaci. [mrknutí jedním okem] O kultuře která je možná pouze za blahobytu nikoli na rozkaz ani nemluvě. Ale za současné konstelace tedy v tomto oboru jsou limitováni buď bysnisem nebo záměry uzurpátorů kteří mají své cíle které se svobodou jednotlivců ani zdaleka nekorespondují a mohou tedy jet buď vzdor protesty underground který zachází na úbytě nebo se stát kulisáky těch s prostředky a zájmy obecně protilidovými. A svět je divadlo kde se do rolí režisérů hrnou opravdoví exoti neomylností a hlavně samozvaní pomocí intrik úskoků, neviditelných rukou a korupce moci v mnoha podobách. Žel. Samotná demokracie nemusí být špatná ale musí mít vymezené jasné nepřekročitelné hranice které neponižují ohrožené skupiny. Takže mantinely jsou nutné pro civilizaci jinak samospád zajistí odkulturnost a zmar čehokoliv. Patrně jediný světový státník s vlivem na celou planetu který se vymezil vůči nenasytné hrabivosti budulínků je Putin a oligarchizace znamená v podstatě feudalizaci s úpadkem do doby temna kdy budou opět výchovy k úctě a lásce šlechtě a panovníkovi. A budu se opakovat protože ta pasáž dedukce se mi líbí, panstvu nepochybně také že ti co budou prostituovat co nejpokorněji a nejponíženěji se budou moci stát služtičkami a lokajíčky. Ostatní budou rouhači a kacíři ať už se jim to líbí nebo ne, holota bezectná žebravá i s úpravou vztahů doby temna vůči nim.(Maně mi vyvstává na mysli výrok musíme na chvíli zhasnout [smích]) Biče mají určitě upletené a drábové jsou připraveni na moralizující č...Automaticky kráceno

320200

2.11.2014 9:23

pošlou nás bojovat třeba na Ukrajinu

opus111 89.?.?.?

Po shlédnutí jednoho z posledních pořadů "Máte slovo" jsem pochopil, že chtějí iniciovat zákon, aby nás obyčejné lidi mohli ze zákona poslat bojovat třeba na Ukrajinu.

V současné době ale vidím reálné nebezpečí napadení ze strany Polska, ti si vždycky dělali zálusk na určitá území Slezka (severní Morava).

320201

2.11.2014 17:40

....a už zase kecy "o hovně"....

Emil Robot 46.?.?.?

1.Pouze naprostý ignorant mdlého rozumu si "z vojny" nic,pokud tam něco neukradl,neodnesl....Určité poučení a zkušenost to jistě byla pro každého,kdo ji absolvoval a těch s pozitivními zkušenostmi je určitě víc,než těch druhých....
2.Jaký národ,taková armáda !!!Nenadávejte zrcadlu za to,že máte křivou hubu !!!
3.Pro každého vojáka je důležitá úroveň výcviku,ale rozhodující je motivace....

320217

2.11.2014 19:34

RE: ....a už zase kecy

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320217

Nemôžem, len než súhlasiť, dokonca pri druhom bode ste ma aj rozosmial, žiaľ, je to príliš pravdivé.
A trollovi anonym 95 iba odkazujem, že mal som možnosť robiť aj s ruskými aj americkými vojakmi a nedá sa to porovnať. Tí zámorskí kreténi nám závideli aj nos medzi očami, že sme boli lepší ako oni.

320221

2.11.2014 19:47

RE: ....a už zase kecy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 320221

v com sme boli lepsi? A ti ruski boli zas lepsi ako nasi, alebo nezavideli?

320222

13.11.2014 12:49

RE: ....a už zase kecy

Maut 188.?.?.?

Reakce na 320217

Patřím též k těm exotům, co se poučí z každé životní situace. na vojně jsem ztratil kus zdraví, 10 měsíců z 12 ve vojenském prostoru mimo civilizaci u tankového pluku na plných stavech u západní čáry, v zimě bylo oněch -29C - zima 1979/80. 10% stavu hadic VŠ, 30-40% SŠ či vyučení, 20% senegalců, průřezově 30% IQ tykve. A člověk se musel rychle naučit nejen jim rozumět, ale pochopit, komunikovat s lidmi, se kterými se jinak nikdy ani nepotkal, vytvořit s nimi funkční tým, co víc, velet jim tak, aby se ta (v mnohých případech boží hovádka žijící od ožrání do ožrání)nevzpouzela a bez truců plnila zadání. Individualista s mozkem tam pochopil, že jako jednotlivec není skoro nic v jakémkoli kolektivu, který společně něco tvoří, jen kolečkem ve stroji,
a v tom stroji má funkční místo mozek i uklízečka, a že ten stroj může fungovat jen tehdy, když si všichni plní svoji roli.
Je mi líto lidí, co vegetují, aniž by je životní zkušenosti ochytřily, a melou hovadiny, mnohdy z třetí ruky. Chápu, že pro umělce, vlky samotáře, asociály a nepoučitelné blbce byla vojna ztrátou času. Já se naučil jednat s lidmi z jiných segmentů společnosti, a v životě se mi ta zkušenost stala neocenitelnou.
- Švýcarský model domobrany - ano. Jinak ne. Divím se, že s obnovením povinné voj. služby Chazaři vylezli tak pozdě - chystají Válku civilizací již 50-60 let. Asi je to reflexe zkušeností z posledních imper. válek - prostě bez toho gojimského
a levného kanonefutru ten česnekový NWO nebude. I přesto, že si mohou za peníze tvořené z prdů FEDu nakoupit do zeleného mundůru lůzu a lidské zrůdy/zmetky z celého světa všech možných ras a vyznání.

320985

2.11.2014 18:42

Hysterický historik

Papadoupolis Kalimero 109.?.?.?

Naposledy se trochu bojovalo na Sibiři, ale ještě předtím, aby se Legionáři vzpamatovali, se plukovník Švec sám zastřelil. Nakonec i Legie se pošpinily a získaly název "Čechoslobáky", když na rozkaz francouzského zmrda velitele napravitelů vydali bolševikům admirála Kolčaka. Od té doby stále pokračoval pád do 15. století až do dneška, kdy nabušení primitivové a latentní vrazi a psychopati jdou s radostí vraždit, obyčejné lidi a ty co se vzepřeli okupantům, do cizích zemí za základní žold 180 000 kč měsíčně + za nasazení a frčky, ...klasicky lze pouze zvolat "nasrat, jó nasrat::" [naštvaný]

320218

2.11.2014 20:38

RE: Hysterický historik

timur 85.?.?.?

Reakce na 320218

oprava - čechosobáky - po našom - českí psi

320224

3.11.2014 11:45

Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu

ra.ri.ta 88.?.?.?

Obsah článku nějak nekoresponduje s nadpisem.

předpokládal jsem, že se dozvím proč vyznamenal vojáky. Pokud vím vojákem je dneska každý dobrovolně a taky každý vojáček dobrovolně odjel do Afghánistánu. Podstatné na tom všem je, že jsou za to placeni a přijímají i příplatek za riziko. No a pár dobrovolných vojáčků upnutých na rizikovou prémii si onu prémii vybralo. Nebo, že by prezident nějak přidělil tuplovanou prémii. Pokleslá to morálka.

320250

3.11.2014 16:33

RE: Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 320250

"Při výbuchu zahynulo i 11 afghánských školáků "

Jak je možné, že nemají zákaz se přibližovat k civilnímu obyvatelstvu??? Vypadá to tak, že si "misi" spletli s dovolenou.

Co to je??? - být vybaven zbrojní municí současně s pastelkami pro děti??? [bliji] [bliji] [bliji]

320258

3.11.2014 20:09

RE: Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 320258

Taktika "cukru a biče".....a jeden z vrcholů pokrytectví....,které je vedle agrese a parazitismu,jeden z nemnohých stavebních kamenů EuroAtlantické/židokřesťanské civilpolízanice....

320264

7.11.2014 17:31

RE: Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 320264

Hrozně výstižný humor z Ruska...
Vložený obrázek
Není to - taky - o nás?

320558

3.11.2014 22:30

Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu

Flav 90.?.?.?

Hlavne otazka je asi za co? .Docela mne v clanku pobavila veta o poctu nasich profi vojaku nebo spise profi zoldaku ). Velka novinka 40 tisic ), jenze mi nemame ani tech 30 tisic ). Ostatne ten ci onen pocet by stejne nic neresil. Jinak prijde mi naprosto nepochopitelne vyznamenavat nekoho za udrzovani zajmu a co horsiho nasazovani zivotu pro cizi zemi. O ktere zemi je rec asi vetsina tusi.

320273

4.11.2014 21:11

Ti kluci

Aja 82.?.?.?

nebránili svoji zem v rámci povinné vojenské služby, válku si vybrali dobrovolně, jako svoje zaměstnání.
Když to řeknu vulgárně, zemřeli na následky "pracovního úrazu".
To by mohl pan prezident vyznamenat metálem pokrývače, který se zabil pádem ze střechy.
Je mi líto každého mladého života.

320319

11.12.2014 15:14

vojáci

Rudolf 62.?.?.?

Neustále slýchám o hrdinství našich vojáků v Afghánistánu, jak pomáhají místnímu obyvatelstvu a likvidují tzv. teroristy. Nedávno jsem si přečetl článek pana Šulce na webu on war on peace, který chválil naše vojáky za vedení tzv psychologické války proti povstalcům. Následně zde uveřejnil letáček na kterém naši vojáci vyzývají v jazyce pašto a darí místní obyvatele, aby v případě, že mají inf. o nějakých teroristech, tyto teroristy nahlásili koaličním vojskům. Za článkem následuje komentář, pravděpodobně nějakého odborníka na tyto jazyky, který kvalitu překladu silně kritizuje. Pokud má pravdu, tak se naše armáda teda hodně ztrapnila. K čemu je nám několik královsky placených zabijáků, když nedokáží ani ty tzv. teroristy vystopovat. A potom koho to vlastně v tom Afghánistánu likvidují.
komentář pod článkem:
http://www.onwar.eu/2014/11/07/psychologicka-valka-ceskych-vojaku/

323202

Příspěvků: 70

01.11. 00:28 Kosk  Já na vojně ještě byl
01.11. 07:19 Bubin  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 19:29  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 20:11 Bubin  RE: Já na vojně ještě byl
02.11. 07:51 Bubin  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 08:44 naiva  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 08:56 Kamil  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 10:27 Venny  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 20:23 gippius  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 09:31 .lak  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 10:41  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 12:06  RE: Já na vojně ještě byl
04.11. 02:05  RE: Já na vojně ještě byl
04.11. 22:32  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 14:15 výjimečné porušení omerty  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 16:06  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 20:08 Tomas Szabo  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 12:28 martin bareš  RE: Já na vojně ještě byl
03.11. 16:37 horus  RE: Já na vojně ještě byl
04.11. 11:00 ježkovy zraky  RE: Já na vojně ještě byl
04.11. 19:43 Bubin  RE: Já na vojně ještě byl
01.11. 02:37 Robert Nohejl  Trosku cisteho vina to chce nalit.
03.11. 03:55 favela  RE: Trosku cisteho vina to chce nalit.
01.11. 02:45 pes garyk  zase plačky nad židozednářskou žumpou čsr
01.11. 05:03 Nikdo  Naivní článek
01.11. 08:56 výjimečné porušení omerty  RE: Naivní článek
01.11. 13:56 Nikdo  RE: Naivní článek
01.11. 07:16 MoUdrostrak  České národní "poudačky"
04.11. 07:44 favela  Snad aby vam neupadly ruce...
01.11. 07:43 gippius  Naopak, dobrá a efektivní armáda je zapotřebí!
01.11. 09:52 .lak  RE: Naopak, dobrá a efektivní armáda je zapotřebí!
01.11. 08:07 Jacob  Upadlá morálka
01.11. 10:09 Danielle  Neviem.
01.11. 10:35 fohat  RE: Neviem.
01.11. 12:35 Danielle  RE: Neviem.
01.11. 20:23  RE: Neviem.
01.11. 10:44 fohat  okultní symboly..
01.11. 11:29 HonzaN  Autor je mimo
01.11. 20:31  RE: Autor je mimo
02.11. 10:08 HonzaN  RE: Autor je mimo
03.11. 09:15 Excalibur73  RE: Autor je mimo
01.11. 11:59 WAZARI  Chyba lávky
01.11. 12:12 Timechild  RE: Chyba lávky
01.11. 12:27 Erika 52  RE: Chyba lávky
01.11. 21:18 JanaJ.  RE: Chyba lávky
03.11. 05:27 favela  Revoluce Hamburgrova...
01.11. 12:44 Danielle  RE: Chyba lávky
01.11. 12:07 fohat  genetická anomalie u mužu.
01.11. 13:32  čo pán Zeman asi nevie a mal by!
01.11. 17:32 Moiry  Kecy nahoře i dole
01.11. 20:23 Anonym  Vláda chce zavést povinnou vojenskou službu
02.11. 11:46 Luhovský  RE: Vláda chce zavést povinnou vojenskou službu
01.11. 21:27 F&T  Armáda, která by skutečně fungovala by musela být založena jinak
01.11. 23:47 Václav Semerád  Žádná armáda nás nespasí!
02.11. 01:21 Robert Nohejl  Vzpominky,jez vypadaji nevinne,ale,svou dobou byly nebezpecne.
02.11. 08:51 .lak  RE: Vzpominky,jez vypadaji nevinne,ale,svou dobou byly nebezpecne.
02.11. 09:23 opus111  pošlou nás bojovat třeba na Ukrajinu
02.11. 17:40 Emil Robot  ....a už zase kecy "o hovně"....
02.11. 19:34 Timechild  RE: ....a už zase kecy
02.11. 19:47  RE: ....a už zase kecy
13.11. 12:49 Maut  RE: ....a už zase kecy
02.11. 18:42 Papadoupolis Kalimero  Hysterický historik
02.11. 20:38 timur  RE: Hysterický historik
03.11. 11:45 ra.ri.ta  Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu
03.11. 16:33  RE: Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu
03.11. 20:09 Emil Robot  RE: Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu
07.11. 17:31 Václav Semerád  RE: Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu
03.11. 22:30 Flav  Zeman vyznamenal vojáky padlé v Afghánistánu
04.11. 21:11 Aja  Ti kluci
11.12. 15:14 Rudolf  vojáci

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 4

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,12 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
23,62 Kč
100 japonských jenů
21,65 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,53 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 102,87 Kč
1 unce stříbra
417,35 Kč
Bitcoin
240 924,52 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 461