Diskuze k článku

Jak bude akciový trh reagovat na konec kvantitativního uvolňování?

Příspěvků 55

30.10.2014 0:50

.

antikomouš 46.?.?.?

Tak Fed údajně tiskne dolary 24/7 jak o život,
Čína, Rusko, Indie... všichni se údajně hromadně zbavují dolaru,
Všichni začínají obchodovat v rublech, yuanech a jiných měnách,
Dolar je ničím nekrytý na rozdíl ud Rublu který je údajně kryt zlatem a surovinami,
USA jsou údajně před bankrotem,
"Dvouhlavý orel" je za dveřmi.

Tak, a teď se tedy společně podívejme na vývoj kurzu rublu k dolaru.

http://www.xe.com/currencycharts/?from=USD&to=RUB&view=10Y

Vidíme, že rubl k dolaru překvapivě navzdory všem předpovědím padá volným pádem i když by měl podle všeho dělat pravý opak.

Tak jestli to tedy nebude všechno trochu jinak než se povídá a čím se straší.

320020

30.10.2014 9:56

USA je na kapačkách astronomického a prakticky nesplatitelného dluhu!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 320020

Proto se USA snaží vyvolat válku za každou cenu! Dnes je Čína ekonomicky nejsilnější zemí světa a je řízena osvícenou komunistickou stranou , takže si můžeš antikomunistické cinty strčit za klobouk. Zase vylezl nějaký duševní potrat z lehožumpy ! [velký smích]

320044

30.10.2014 11:44

RE: .pád rublu???

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 320020

Budu-li mít k dispozici tiskárnu FED a hlavně US ARMY a PRÁVO ROZHODOVAT o tom, je-li ta která měna směninelná či ne a pokud ano tak za kolik, budou se VŠECHNY světové měny pohybovat přesně na těch úrovních, JAKÉ SI JÁ BUDU PŘÁT.

Domnívám se že obyčejné Rusy nemusí moc bolet kurs rublu k dolaru - ty zajímá hlavně kurs rublu K BRAMBORÁM A CHLEBU. A ač tedy rubl vůči dolaru klesá volným pádem, ceny brambor a chleba v Rusku nestoupají "volným vzletem"...

Takže příčina tohoto pohybu kursu bude vnější - machinace světových banksterů.

320049

30.10.2014 13:03

RE: .pád rublu???

ascharad 85.?.?.?

Reakce na 320049

Opravdu zvláštní, rubl který je krytý zlatem a dolar který je krytý hovnem, že by zlato nemělo žádnou cenu?

320056

30.10.2014 15:16

RE: .pád rublu???

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320056

No a kto by nemenil hovno za zlato? Ďalší podvod banksterov, preto sa treba od hovna čo najskôr odrezať. Kde sa medzi hovnom a zlatom bude nachádzať jewro, je vcelku jasné.

320061

30.10.2014 16:28

RE: .pád rublu???

Dobrý den 46.?.?.?

Reakce na 320061

>No a kto by nemenil hovno za zlato?
Jde o to, jak se na to podíváte. Můžete ve zlatě vidět komoditu, do které lze promítnout hodnotu, a pak můžete zlato použít ke spekulaci (sázíte na jeho hodnotu, že se udrží, poroste, atd.). Tuto představu můžete aplikovat i na peníze.
Nebo se na to můžete podívat pouze jako na číslo (měřítko), které samo o sobě žádnou hodnotu nenese, ale lze s ním poměřovat. V tom případě skutečnou hodnotu má to hovno, protože to je nedílnou součástí potravinového cyklu a bez hovna byste rychle skapal.
Kde se tedy nacházíte Vy. [mrknutí jedním okem]

320066

30.10.2014 17:03

RE: .pád rublu???

neregistrovaný 77.?.?.?

Reakce na 320066

To jsou samozřejmě jen kydy, protože zlato svoji hodnotu má i bez čísel - je to nepostradatelná komodita pro mnohý průmysl (elektronický, chemický, lékařství, kosmonautika atd). O hovně tohle neřeknete (no vy možná jo), to si vyprodukuje každý sám vlastní skoro kdykoliv.

320072

30.10.2014 17:15

RE: .pád rublu???

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320066

Napriek tomu, že nemám rád trollov vám odpoviem asi tak, že už ani to hovno nie je hovno akým bývalo a keď si chcete zasierať záhradu chemickým sajrajtom, tak si to kľudne robte, men sa však nesťažujte, že už nemáte nič bio.
Zlato nie je len komodita, to že má vlastnosti, ktoré sme vďaka "tisícročnému" zdebilizovaniu más ešte(už) neobjavili(viď Enuma Eliš), je náš problém, pozrite sa na históriu, napriek rôznym hodnotám to jediné vekmi pretrvalo a nebolo to len o jeho lesku...
Ale ako vidieť, vládnete len obrežpredkožkovským hodnotám, preto mi je vás v podstate ľúto.

320073

30.10.2014 20:33

RE: .pád rublu???

Dobrý den 107.?.?.?

Reakce na 320073

Kdo by měl rád trolly, těžko se od nich dočkáte souvislejšího názoru na věc, zato se jistě dočkáte nějakého osobního „ohodnocení“.
Zlato nějakou praktickou hodnotu pro člověka jistě má, ale není nezbytné, zatímco ta druhá komodita ano (i když to tak nevypadá). Takže se tu bavíme především o jeho funkci ve vztahu k penězům, tedy jejich stability jako prostředku směny, což má zaručit jejich krytí právě relativně omezeným množství zásob zlata. To by fungovalo, pokud by lidé takto na peníze nahlíželi, jenže…
Lidé věděli, že se jim jídlo zkazí, šaty sežerou moli, nástroje zreznou, chalupa shnije, a že svět je vůbec strašně nejisté místo k žití, proto nejlepší bude, když si někam zahrabou zlato a až bude nejhůř, vyhrabou ho a bude zase dobře. Zjednodušeně řečeno, věřili a věří, že hodnoty lze uchovat v podobě pokladu. A tak dostal prostředek ke směňování užitečných věcí mystickou vlastnost a lidé uvěřili v zázračnou hodnotu samotného měřidla, tedy nějaké té podoby peněz. To ovšem zásadně nabouralo jejich praktickou funkci, je to jedno, jestli je to krajáč pod zemí, nebo bankovky ve štrozoku, jakmile je to zakopaný, jako by to nebylo. Další věc je ta, že „peněz není nikdy dost“, a tak je začaly znehodnocovat všemi možnými způsoby, aby se „zmnožily“, čímž přestaly plnit i ten dohodnutý standard. Dalo by se pokračovat v dalším výčtu proč, zkrátka, celé věky se ukazovalo, kudy cesta nevede, tedy i to, že zlato v historii nadělalo daleko více bídy, než užitku, na rozdíl od hovna. [mrknutí jedním okem]

320081

30.10.2014 21:28

RE: .pád rublu???

neregistrovaný 77.?.?.?

Reakce na 320081

„Takže se tu bavíme především o jeho funkci ve vztahu k penězům”

Dobře, až za hovno s jeho „skutečnou hodnotou” nakoupíte (ať nežeru, klidně stačí třeba jen to pečivo např., když už jsme u toho potravinového řetězce), tak uznám že máte pravdu (přičemž nepopírám, že pro jisté oblasti je to zajisté také „nepostradatelná komodita” - což mu ovšem narozdíl od zlata ještě nezaručuje směnitelnost ani využitelnost).

320084

31.10.2014 8:52

Zlato

Dobrý den 46.?.?.?

Reakce na 320084

směníte snadno, protože je to součástí nějaké širší dohody a garancí. A představte si, že ze stejného důvodu směníte i papír, a to ještě snadněji než zlato, a to jen protože má na sobě číslo. Toto se neděje kvůli užitné hodnotě toho materiálu, ale kvůli jeho spekulativní hodnotě, která vzniká jako společenská dohoda. Samozřejmě že směníte i trus, sušený bude mít ekvivalent několikanásobku své hmotnosti v podobě pečiva. Tato hodnota je zase daleko více užitná, než spekulativní.
Co to vlastně znamená.
Aby nebyla řeč jen o hovně, představte si něco příznačnějšího, třeba vzduch. Směníte někde vzduch? Asi těžko, ale pokud budete zavřený v místnosti s tunou zlata a vzduch vám začne docházet, klidně tu tunu zlata směníte za trochu čerstvého vzduchu. Vzduch má hodnotu skutečnou, zlato jen spekulativní, úplně stejně jako peníze v jiné podobě.
V mé domácnosti se zlato nachází pouze jako náušnice mé ženy (které nenosí) a v zanedbatelném množství v elektronických hračkách. Klidně ho mohu postrádat, můj život se tím nijak nezhorší, spíše naopak. Pan Timechild, podle toho co naznačil výše, možná křepčí okolo zlatého oltáře stejně jako obřezaní nomádi v bibli, nevím, ale to je mystická hodnota, v takovém případě mu může být dokonce jedno, že u toho může zajít žízní. To je také spekulativní hodnota, dotyčný věří, že skrze víru ve zlaté tele dojde ke spasení, podobně jako někdo, kdo si zakope poklad, věří, že hodnota takové věci je věčná.
Ale jiná kultura na severu tisíce let věřila v hodnoty praktické a vyznávala raději přírodní bohy, místo zlatého dobytčete dobytče skutečné. Hlavní důvod nebyla jeho božská vizáž, ale jeho ryze praktické hovno. Tisíce let se vláčeli za stády tura kvůli jeho hovnu, až se díky tomu šitu (hov, gov) stali tzv. nejvyspělejší civilizací.
Hovno je uprostřed procesu přeměny, díky které žijeme. Po odchodu z těla proces pokračuje a rozkládá se postupně na minerály, kysličník uhličitý a metan. Zatímco metan uniká do atmosféry a dále se rozkládá zářením, zbylé látky slouží jako zdroj živin pro něco, z čeho vznikne i naše potravina. Takže zatímco přemýšlíme o zlatém teleti, draze nakupujeme potraviny v řetězcích, metan platíme překupníkům a výpalníkům, tak drahocenné hovno pouštíme do kanálu a ještě za to platíme.
Takže až zase budete sedět na míse, vzpomeňte, že na počátku nebylo zlato, ale hovno.[mrknutí jedním okem]

320096

31.10.2014 10:26

RE: Zlato

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320096

Stále ste ma nepochopili, teda po lopate, vďaka zamoreniu populácie chemickými sračkami miesto potravín aj vaše hovno je toxickým odpadom a nie hnojivom. Za druhé, zlato nemá len špekulatívnu hodnotu, ak by ste pozorne čítali, tak by ste na to prišli. To, že vidíte za všetkým zlaté teľa a stále tu s niečím kupčíte je evidentné. Ak sa dá veriť prastarým textom, tak pre to vaše špekulatívne zlato sme boli dokonca ako ľudstvo stvorení. A nie pre jeho šperkárske, ale s vysokou pravdepodobnosťou technické využitie. To že sa dnes "stráca" má svoje dôvody. Puzzle si len treba poskladať, a na Zemi ho nehľadajte, k tomu tiež nájdete tisícky strán médeami tak zosmiešňovaných informácií o stretnutí. Už starovekí maliari, nepostihnutí korektnosťou dávali o tom svoje výpovede, odhliadnúc od tých stredovekých.
Stále sa špekuluje o zemskom jadre a tlačí sa do hlavy, že je železné. Preto rôzne teórie nevysvetľujú jeho divné chovanie. Pritom zlato je ťažšie ako železo, navyše neporovnateľne stabilnejšie a s lepšími elektromagnetickými vlastnosťami. Prečo by malo plávať len na povrchu zemskej kôry a nie byť stredom Zeme?
Videá o do sopiek vnárajúcich sa lietajúcich objektov by mohli toho tiež veľa vysvetliť. Ale k tomu treba sa prestať klaňať teľatám a zo seba robiť volov.

320103

31.10.2014 11:02

RE: Zlato

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320103

vďaka zamoreniu populácie chemickými sračkami miesto potravín aj vaše hovno je toxickým odpadom a nie hnojivom.
Zamoření je přece jen o něčem jiném, než se bavíme, proto jsem to nerozvíjel, podstata je jinde.

A nie pre jeho šperkárske, ale s vysokou pravdepodobnosťou technické využitie
Ano, to je přesně to, co člověk může nahrazovat, či postrádat, proto o hodnotě těchto věcí můžeme dalekosáhle spekulovat, pro mě mají malou, co pro Vás?

tak pre to vaše špekulatívne zlato sme boli dokonca ako ľudstvo stvorení.
Myslím, že jste to podal jasně, zlato tu není pro Vás, ale Vy pro zlato.

To, že vidíte za všetkým zlaté teľa a stále tu s niečím kupčíte je evidentné
Vidím to za Vaší snahou dělat ze zlata něco, čím není, už chápete, kdo se tu zlatu klaní? [smích]

320105

31.10.2014 20:30

RE: Zlato

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 320103

Zajímavý názor. Takže je to asi tak, že naši planetu (zlatou) obsadili "Bohové", kteří zotročili, vyšlechtili lidi s cílem vykopat zde všechno zlato co se dá. Otázka zní k čemu jim to zlato bylo,bude a je? rozhodně ne jako platidlo?...nebo snad ano, jako interdimenzionální platidlo...nebo snad k přípravě elixíru mládí? Ono beze srandy, zlato je důležitější než jenom uchovatelem hodnoty, ceny,nebo pro eltech díky spec. vlastnostem. je monoizotopický...což u prvků o vyšších protonových číslech je spíše raritou než pravidlem,atd., atd. ... možná bychom se mohli zeptat židů...alchymistů.

320129

3.11.2014 21:08

RE: Zlato je přímo na těch strojích

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 320129

Vložený obrázek

Je zajímavé,že to zlato je dané přímo na ten kovový stroj.Někdo to tady píše,zní to blbě,ale ta věc to má přímo z toho vytvořené či pokryté.Jiný jsem viděl a byl jako by ze stříbra podle vědců to je super-slitina stříbra obsahující jen nejčistší prvky.Tedy pod mikroskopem.
Je to podezřelé,že ta věc to má opravdu přímo na tom čertovském stroji,takže na tom něco bude.

320266

3.11.2014 21:34

RE: Zlato je přímo na těch strojích

fohat 194.?.?.?

Reakce na 320266

a kruci,zastaralá mašina,kterou tehdy řídila blondata SEMJASE..Dnes jsou někde JINDE,ostatně,zeptejte se PUTINA... [chechtot] [chechtot] http://free-energy.xf.cz/

320272

4.11.2014 11:21

RE: Zlato je přímo na těch strojích

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 320272

Mě by spíš zajímalo"co řídí ten stříbrný který byl 5 metrů ode mě.Bylo to ze stříbra masivu.Bylo to 1 metr tlusté tak leda,že by tam ležela"nacpaná.
Spiknutí CIA-KGB to taky není to by bylo divné dělat kruhy v obilí a pak odletět a vykukovat hloupě z mraků před svědkama.

320296

30.10.2014 12:14

USA jsou zadlužené až po uši a je možné o nich bez uzardění prohlásit,že je to teroristický stát první třídy!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 320020

Už jenom naprosto blbá přezdívka "antikomouš" hovoří celkem jasně! Čínu řídí Koministická strana Číny a myslím, že podle ekonomických výsledků velmi dobře. O tom už dnes nikdo ani nepochybuje.
Naproti tomu USA jsou dnes ekonomickou rakovinou celého světa, žijí na vysoké noze, ale na dluh a celý svět už nebude dále na tuto "americkou nenasytnou tasemnici" doplácet.
Dolar "stoupá", ale na dluh a to je dlouhodobě neudržitelné.
Kurz dolaru k rublu je zcela nepodstatný! USA nejsou údajně, ale zcela regulérně v bankrotu, anebo se k němu nezadržitelně blíží.
Včera jsem četl, že FED přestane investovat do USD dluhopisů, což především způsobí hodně velké pohyby na burze a potom dojde i na "zelené tapety", jak se dnes také dolar nazývá.
Bohužel, jsme také v této sféře a vše si vymlsáme do konce, zrovna tak, jako jsme odskákali krizi 2008,která byla vyvolána právě USA!
USA jsou dnes na odpis,to ví celkem každý, kdo jenom trochu přemýšlí! Bohužel, ti, co za nynější srab mohou, se budou pokoušet chtít vyvolat válku za každou cenu, aby se hodně rozzuřený dav na ně nevrhl a neroztrhal je na kusy!
Nějaký únor 1948 byla jenom selanka.
Bohatí, co nakradli, budou mít opět velké starosti!

320050

4.11.2014 12:16

RE: USA jsou zadlužené až po uši a je možné o nich bez uzardění prohlásit,že je to teroristický stát první třídy!

onkelwolf 178.?.?.?

Reakce na 320050

Dobře napsáno, naprostý souhlas..

320298

30.10.2014 16:46

RE: .

dub 89.?.?.?

Reakce na 320020

tak a) rubl zlatem krytý není, pouze se zatím o této variantě uvažuje
b) zeptejte se sám sebe, kde se stanovují kurzy měn, kdo ony instituce ovládá, a pak teprve budete mít představu o relevantnosti těchto hausnumer.
tím spíš, že pokud by opravdu platil tržní mechanismus nabídky a poptávky, tak by rubl klesat nemohl, protože by to znamenalo, že by se musely ruble prodávat a nakupovat za ně dolary.
a skutečnost je přesně opačná - rusko se zbavuje dolarů, tedy je prodává, a tudíž neposkytuje výměnou do oběhu ruble, tudíž nelze obchodovat dolar/rubl ve významném možství, neb ony rubly nejsou k dispozici.
takže pokud je vývoj kurzu opačný, je to buď v důsledku srandovních kotací na naprosto nelikvidním trhu, kde i malá transakce je brána za směrodatnou, neb jiná k dispozzici není, nebo přímým falšováním kotací.
v obou případech nemají tyto hrátky naprosto nic společného s reálnou ekonomikou a ekomickou situací.


stejně tak je "relevantní" zlatý fixing, libor a jiné ukazatele...

320069

30.10.2014 18:23

RE: .

antikomouš 46.?.?.?

Reakce na 320069

Z množství děkovných dopisů zareaguji jen na vás.

ad a) to já samozřejmě vím, proto jsem použil "údajně". Mnoho zvědavců ale žije v bludu že rubl je krytý zlatem. Technologie "výroby" rublu je ale naprosto shodná s "výrobou" dolaru. Žádný rozdíl. Naopak, v Rusku je dlouhodobě daleko vyšší inflace než v USA.

ad b) Kurzy měn se nestanovují nikde a nikdo je "neovládá". A to byste měl zase vědět vy. Pro forexový trh neexistují nikde žádné centrální burzy jako třeba pro komodity či akcie. Kurzy měn vznikají jen nabídkou a poptávkou jednotlivých obchodníků a samozřejmě je ovlivňují akce centrálních bank (úrokové míry, intervence, nákupy dluhopisů...)

ad "nelikvidní trh"[mrknutí jedním okem] Měl byste milý pane vědět, že měnové trhy jsou naopak ty nejlikvidnější na světě. To je všeobecně známo. Veškeré platby za ruské suroviny jsou nasmlouvány v dolarech, z nichž drtivou většinu si Rusko mění na ruble a pouští do rozpočtu, menší část ukládá do rezerv atd.

Rusko se nezbavuje dolaru. Centrální banka se jen snaží bránit pádu rublu a proto prodává část dolarů ze svých rezerv. Přesto pád rublu pokračuje.

Místo abyste se snažil pochopit a popsat pravou příčinu tohoto jevu, tak popíráte zjevnou realitu a vymýšlíte si přihlouplé konspirační teorie na míru.

320076

30.10.2014 19:24

RE: .

dub 89.?.?.?

Reakce na 320076

pominuli- to, že na nelikvidním trhu je jedno, jestli se dělá fixing nebo bere za bernou minci tržní kotace, protože na nelikvidním trhu jsou malé objemy a řídké transakce, tak

jen jeden skromný dotaz -- když říkáte, že rusko mění dolary obdržené za ropu za ruble - kde ty ruble jejich partneři berou, aby jim je mohli prodat? neb jsou jen dvě možnosti, jak by k nim mohli přijít - půjčit si je, nebo je dostat na forexu výměnou za jinou měnu.
a protože rublové úvěry západním společnostem nejsou zrovna častým jevem, tak připadá v úvahu pouze druhá možnost - a tam se opětovně ptám - pokud rusko prodává dolary (tedy neposkytuje do oběhu ruble jako v opačném příbadě, kdy by je nakupovalo), tak kde se ty ruble berou.
a jak píšete, ruská centrální banka též prodává dolar a stahuje rubl, takže ani odtud nepochází.
takže je dodávají marťani?
ergo pokud ne, tak je pár dolar/rubl tak nelikvidní, že pro ovlivnění kurzu stačí srandovní částka, nebo jsou ty kotace uměle deformované. třetí možnost není.
nebo ji máte a dokážete to vysvětlit?

a obecně - fx trh je likvidní, avšak neplatí to pro všechny měnové páry a ne vždy. což byste zase mohl vědět vy. nebo mi snad chcete tvrdit, že např. na dolar/zimdolar je nějaká velká likvidita? a přesto tam existuje kotace, kterou někdo bere jako referenční rámec.

320078

31.10.2014 8:59

RE: .

Nikdo 89.?.?.?

Reakce na 320078

Aby Rusko mohlo vydat ruble, musí nakoupit dolary. Je to čistá zlodějina od loutkovodičů, kteří provozují ruskou centrální banku. Jinými slovy Rusko a další země úvěrují USA.

320097

31.10.2014 9:45

Zatím je to tak. Ale jen zatím...

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 320097

Odstavení dolaru jako světové rezervní měny se nedá provést přes noc. Jak Rusko tak i Čína(a hlavně Čína!)vlastní obrovské množství dluhopisů USA v dolarech. Kdyby tyto dluhopisy byly ve velkém množství dány na trh, tím by okamžitě poklesla jejich hodnota, a jak Rusko tak i Čína by na tom prodělaly obrovské sumy. To se nedělá, aspoň ne naráz. Ve stejné pozici by se ocitly i bohaté arabské ropné státy vlastnící též dluhopisy USA ve větším množství. Odstavování dolaru jako světové rezervní měny je dlouhodobý nevratný logický proces,který se nedá nijak uspěchat, aniž by došlo ke ztrátám v táboře odpůrců dolaru. Jen sledujte křeče Vámi zmíněných loutkovodičů, je to velmi zajímavé [vyplazený jazyk]

320099

30.10.2014 19:55

RE: bubliňáci vostrý a život není kojná šlechtice do 22

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 320076

Fed prý skončil bubliňák s kvantitativním uvolňováním protože rostla akorát bublina na vosltretu a nikoliv hospodářství a statky reálné ekonomiky. Manažery jako třídu nepočítejte není jich zas tolik s platem 15000 řadových hybžonů. Tak asi veksláci přestanou hokynařit s bony. A panáčci jediné skupiny střední třídy půjdou asi na pastvu. A hned za nimi kriminalita bílých límečků a panáčků napojených do státních služeb dojení daní od nejchudších nebude jim to ani na žrádelko stačit. Taky už to tam taky bylo že neměli na mzdy státních zaměstnanců a pokud se to zrealizuje bude repete a když chcete být emeričtí tak se tady můžete vašnostové záhy dočkat a potom budete šilhat na zlé ivany co vám to provedli, ne? Ti co nežijí na dluh od kolonizovaných.[chechtot] Zázraci, kterým patrně stačí ukázat podvodníky na nezdebilněný aparát stability a budete výt jak psi na měsíc a i rafat okolo že vám to sežrali. Oligarchové mají svá moudra že na ukrajině přece stačí 15 miliónů lidí a suroviny sibiře samozřejmě nemohou patřit jenom rusku. Kolik gey play multikulti pride parade vovčanů stačí euálii radši neřekli aby nebyli špatně pochopeni, no co? Tak a zírejte co bude. [překvapení]

320079

31.10.2014 10:05

RE: .

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 320076

Pokud se budete chtít pouštět do nějaké polemiky, a ještě při tom psát (u Vás: trollovat), budete muset nějaké to školství navštívit a alespoň se seznámit s existencí toho, co chcete kritizovat, jinak se může stát, že budete pouze a jen bezmyšlenkovitě oponovat. Víte, on existuje jeden velmi jednoduchý důvod, proč se někdo (ať stát, podnik nebo jednotlivec) rozhodne vlastnit jakékoliv platidlo (zlato, něčí měnu nebo třeba olivy). Je to víra, že až bude sám něco potřebovat, že se mu to podaří za toto platidlo pořídit. A pokud má zrovna nadbytek, ukládá do rezervy a hledá platidlo, které neztratí příliš hodnotu (ať už hnilobou, jako u oliv, nebo tím, že nikdo o toto platidlo nebude mít zájem). Hledá tedy vhodnou "rezervní měnu". No a tady přeskočím kousek historie peněz a přejdu k dnešku. Ropa byla obchodována výhradně za dolary, což drželo poptávku po dolarech. "Každý" potřebuje ropu, aby mohl vyrábět. Takže potřebuje dolary, aby ji koupil. A tak je ochotný přijímat dolary za své zboží. Jedna měna, žádná ztráta z konverze. Všem se to vyplatí a ze všeho nevíc emitorovi této měny.
Proč se ale opouští americký dolar jako rezervní měna? Dochází k nekontrolovanému (většinou držitelů dolaru) nárustu množství dolarů na trhu. Obsazením nových trhů pro dolar a inflací se emise nových dolarů trochu kompenzuje (vlastně se tak vytrácí). Ale dochází zároveň k tomu, že dolar v čase hnije stejně jako ty olivy. A nikdo (krom FEDu) nedokáže významně o(v)livnit, jak rychlá ta hniloba bude.
A tu přichází alternativy... Rubl, který má být opět krytý zlatem a jehož hodnotu by pomohl držet ruský vývoz energií. Juan, který má být krytý obrovským vývozem Číny. Bitcoin (a jemu podobné měny), který má mít natvrdo omezenou emisi. Ale staré (a pohodlné) úvahy se opouštějí pomalu. Vlastně ta válka, kterou teď mnoho lidí nevnímá, se vede o budoucí nadvládu v měnové oblasti. Euro po torpédování skrz Řecko a spol. se dostalo poněkud ze hry.
Tak seďte a dívejte se. Velcí hráči tu hru dokáží sehrát i bez Vás. A možná si časem sám rád uložíte své rezervy v rublech či juanech [chechtot]
Zůstávám v silně omezené míře úcty k Vám.

320101

31.10.2014 20:51

RE: .

nikto 80.?.?.?

Reakce na 320069

Paneboze "dub" uz som si myslel ze tu nikto nenapise ako to v skutocnosti je, po tych ekonomickych idiotoch ako su "antikomous" alebo "dobry den", vseobecne nazyvani TROLLi.
Niet k tomu co dodat. Snad iba nazvat veci pravym menom. Zidia vytvorili financny system zalozeny na spekulacii s kurzom. Dnes sa to vola burza. Oficialna ekonomicka veda nemoze na plnu hubu priznat ze peniaze (ktore boli historicky nedelitelne viazane na hodnotu tovaru - zlato predstavovalo komparativnu hodnotu aby to lepsie pochopili aj blbci) sa stali predmetom spekulacii lebo na tomto fakte postavila celu svoju existenciu. Zidia vymysleli urok - mimochodom muslimske pravo toto nazyva vseobecne uzera a tresta ho smrtou - a tym automaticky zabezpecili ich nasledne nekontrolovane znehodnocovanie. Burzove operacie su dnes (pre "velkych investorov" plneautomatizovane) len sofistikovanym nastrojom na globalne manipulacie. Nema zmyslu to rozvijat. Z dnesnej burzy sa stal nastroj ovladania svetovej ekonomiky. Fungovalo to neuveritelne dlho k prospechu banksterov hoci matematicky bolo od sameho zaciatku predpovedane ako to skonci. Hra "Lietadlo" (alebo Pontiho schema} dospela ku koncu. Uz niet cestujucich zostalo len par pilotov a prazdne lietadlo ktore nema kde pristat lebo letiska su znicene. Ekonomika dlhu bola dlho posvatna krava ako Einsteinova teoria relativity. Pozoruhodne je ze obe su zidovskymi dietkami. Finito, Amen, Haleluja!

Snad este k taraninam o "hodnote" zlata. Zrejme technicky analfabet "dobry den" nema ani paru kde vsade je zlato nenahraditelne a v dnesnom svete prave ta jeho nenahraditelnost prezentuje trvalu hodnotu, nazyvajme ju trebars aj komparativnu. Cina (s Rusmi) nekupuje zlato len za ucelom planovanej tvorby meny krytej zlatom ako komparativnou hodnotou tovaru, ale aj preto ze ho najviac spotrebuje. Ona Cina totiz vyraba (odhadom lebo relevantne udaje sa nedaju ziskat) mozno 70% elektroniky sveta kde v miliardach tu vyrobenych IC je ohromna spotreba zlata. Az taka ze sa recyklaciou zlata z vyradenej elektroniky vracia spat do priemyslu cca 40%. A nie len v IC a PCB...ziadne zlate tela "dobry den". No a priznajme si ze by museli byt padli na hlavu aby zlato usakom predavali za "zelene tapety". A to Cinania ani nahodou nie su. To budu robit len do okamziku kedy bude dolar ako rezervna mena definitivne v prdeli. Dovtedy sa budu uctivo poklonkovat a s kozenou tvarou trpezlivo cakat...v tom su majstri a vedia svoje. Ze Putin v Cine nejednal iba o obchode vie kazdy okrem trollov.
Osobne si myslim ze to ani WW3 nezachrani, to je len teoretizovanie sucasnych ekonomov uvelicenych vlastnou dolezitostou a "financnych analytykov" - krasny to vyraz pre obycajnych podvodnikov. Vsetko je inak. Putin to povedal dost zrozumitelne a svet mu dava za pravdu.
Ako sa da zachranit ekonomika statu, ktory si najvykonnejsie firmy prestahoval s vidinou bohateho zisku z lacnej pracovnej sily do Ciny? A ze to BOLI firmy co tahali ekonomiku USA - dnes tahaju ekonomiku Ciny. Predstavte si ten rachot ked tato bublina co tento velky podvod drzi pohromade, praskne...

320130

2.11.2014 14:08

RE:1

Dd 108.?.?.?

Reakce na 320130

Předně, pokud, se hned v první větě věnujete provokativnímu hodnocení diskutujících, je to trolling a na tom nic nemění ani výkřik trolla „chyťte trolla“. [mrknutí jedním okem] Vzhledem k tomu, že „není co dodat“, jste toho dodal docela dost. Tak k tomu přidám ještě pár připomínek (částečně souvisí i s posledním článkem o petrodolaru).
Já třeba dětem vyprávím pohádky také, ale vždy jim říkám, že se jedná o pohádky, je to poměrně důležité proto, aby si do budoucna zachovali smysl pro skutečnost. Proč to zmiňuji, pane Nikdo… tak nejprve uvedu výčet některých Vašich výroků:
>Zidia vytvorili financny system zalozeny na spekulacii s kurzom.
>ekonomicka veda nemoze na plnu hubu priznat ze peniaze sa stali predmetom spekulacii
> Zidia vymysleli urok - mimochodom muslimske pravo toto nazyva vseobecne uzera a tresta ho smrtou
Pane Nikdo, to jsou pohádky. Lidé je snadno přijímají a rádi tím nahrazují pro ně nesrozumitelný svět. Tak to je, jen to většinou vede k prohloubení iracionality v jejich počínání, což může, a také často i končí, nějakým hlubším problémem.
Finanční systémy existovaly dávno před tím, než pojem Žid spatřil světlo světa. Skutečné peníze a bankovnictví zaznamenaly velký rozvoj už v antickém Řecku. Na řeckých ostrovech sídlily největší banky té doby a probíhaly zde transakce pro celé středomoří, pro obchod mezi Řeckem, Persií, Římem, Egyptem atd.. To také souviselo s kulturní dominancí Řeků. Však i dnes se symbolika antického chrámu ve finančnictví využívá. Co by mohlo zajímat Vás, je to, že nikde v těchto starověkých centrech finančnictví nenajdete nic, co by jen vzdáleně připomínalo cokoliv židovského. To je prostě fakt, židovská kultura je více o nomádech v trablech, než o čemkoliv jiném. Také terminologie řecká se přenesla do latiny a italštiny, a odtud do současného bankovnictví. Moderní finančnictví má původ v italských středověkých republikách a papežství, faktem je, že to se příliš nevyučuje a je to v povědomí méně, než pohádky o Židech. Zatímco katolická aristokracie globalizovala finančnický systém, „nevěřící židé“ provozovali tak maximálně zatuchlé zastavárny a šmelili s kamínky. Až teprve v období renesance, kdy se vyhrocuje spor mezi světskou mocí a církví, některé rody začínají používat jako bankovní agenty jednotlivce z řad židů, a tak vzniká kategorie „dvorní žid“. To je i případ Rothschildů, kteří byli a stále jsou „dvorními židy“, i když mnohdy dávno žádnými židy nejsou. Ale i Rothschildové v době své největší slávy byli vlastně chudáci proti prostředkům, kterými kdysi disponovali katoličtí Fuggerové provozující banku Habsburků na konci středověku. Ovšem to stále není nic proti holdingu Medicejských papežů, kteří dokázali odrat celou Evropu a Jindřicha VIII ožebračili tak, že mu nezbylo, než se snažit Anglii odtrhnout od papežství.

320210

2.11.2014 14:11

RE: 2

Dd 108.?.?.?

Reakce na 320130

Ostatně anglická libra pochází ze stříbrného standardu janovských templářů a zlatý dukát ze zlatého standardu benátského dóžectví (ducato). Tam má svůj původ i burzovnictví a vznik cenných papírů a bankovek moderního světa, totiž zajistit standard, to je důležité pro důvěru a ta je nezbytná pro jakýkoliv obchod, ať je spekulativní nebo ne.
Spekulace je jiný termín pro odhad (předpoklad), což je zcela běžná věc v lidském uvažování tam, kde chybí to hmatatelné. Když směníte na trhu třeba drůbež za pečivo, protože to momentálně potřebujete, tak příliš nespekulujete. Jakmile začnete uvažovat o tom „co kdyby“, již spekulujete, tedy i v případě, když začnete péct více (nebo méně) chleba, než je nutné a obvyklé. Tedy je zřejmé, že nějak spekulovat se dá se vším a o všem a lidé to také odjakživa běžně dělají. Proto se to také běžně vyučuje a v ekonomii zvláště.
Úrok je tu od pradávna a jeho prapůvod je stejný jako jakákoliv jiná daň. Tady je to poplatek za zapůjčení. Třeba „půjč mi zrní, já ho zaseji a až sklidím, vrátím ti ho a něco navrch“. Samozřejmě to je vždy v rámci komunity morální dilema, protože věřitel získá zrní, aniž by zasel a sklidil. Ale je také běžné, že ve stále komplikovanějších vztazích byl takový vztah „omlouván“, prostě se tomu říkalo jinak, nebo v rámci společenských vztahů a jiného zpoplatňování to nebylo potřeba ani řešit – nevolník, otrok, vazal, či řemeslník a obchodník byl jednoduše povinován nějakým jiným plněním. A samozřejmě, že také v současném muslimském světě úrok normálně běžně existuje, stejně jako banky.
> Ona Cina totiz vyraba (odhadom lebo relevantne udaje sa nedaju ziskat) mozno 70% elektroniky sveta kde v miliardach tu vyrobenych IC je ohromna spotreba zlata
90% z vytěženého zlata se někde válí jako cihly nebo okrasa, jen 10% cykluje v průmyslu, jen desetiny procenta se spotřebují (skončí někde v odpadcích). Celé věky se většina lidí bez zlata obešla, průmyslové využití je tu jen pár let, tedy jeho hlavní využití bylo vždy spekulativní, dekorativní, kultovní, nebo to vše dohromady. To jednoduše znamená, lidé bez zlata mohou snadno existovat. To byla taky podstata diskuze výše a můj názor proti názoru, že „lidé jsou stvořeni pro zlato“.
Z toho vyplývá, že zdrcující většina investic do zlata je ryze spekulativní povahy a banky do něj investují s podobnými motivy, jako třeba u cenných papírů. Takto drží Čína asi 1 tis tun zlata, což je asi jako u Švýcarska. Zhruba stejně jako Švýcarsko drží i Rusko. Čína s Ruskem dohromady takto drží asi 4x méně než Spojené státy, přičemž Itálie Francie a Německo dohromady drží více zlata, než Spojené státy.

320211

2.11.2014 14:17

RE: 3

Dd 108.?.?.?

Reakce na 320130

Přesto svět přešel v sedmdesátých letech ze zlatého standardu na ropný, a vznikl tak petrodolar. Ne proto, že by zlato chybělo, ale vzhledem k tomu, že přes 90% věcí, za které utrácíme, jsou spojeny s ropou, a je to stejně logické vyústění, jako když ve starověku byla měna vázána na obilné zrno. Kontrolovat někde se válející zlato je více než komplikované. Samozřejmě je to výhoda pro dolarovou ekonomiku, ovšem toho jsme také součástí, takže je to výhoda i pro Vás, pane Nikdo. Proto si také koupíte levně hračku, kterou vyrobil v potu tváře třeba asiat. Jestli je to dobře, to je jiná otázka a s diskutovaným tématem souvisí méně, jestli Vás to uklidní, ani mně se to moc nelíbí, nicméně v roli většího blbce než my, je tu ten asiat.
>Putin to povedal dost zrozumitelne a svet mu dava za pravdu.
Proč ne, Rusko je v podobné roli jako ropný emirát, dokud bude exploatovat, můžeme mu tleskat, skutečný konflikt se však odehrává tiše mezi EU a USA, tady může mít Kreml manévrovací prostor, musí však počítat s tím, že hlasitý potlesk jedněch jen přehlušuje vrčení jiných. Rusko má mnohem větší obavy z Asiatů, než ze Západu, má problémy právě se struktorou svého hospodářství, stejně jako s deziluzí obyvatelstva a pokračující islamizací, která je pro ně větší hrozbou, než pro Západ. Čínské problémy bych raději nechal na jindy, ale jestli bude pokračovat jako dosud, krach je nemine.

320212

30.10.2014 17:01

RE: .

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 320020

Aby bylo jasno US dolar je krytý pouze důvěrou důvěřivých lidí právě jako jste Vy. A ta má pramalou cenu.

320071

31.10.2014 9:58

Nemáte pravdu....

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 320071

... zelenkavá barva tiskárny FEDu také má svoji cenu [chechtot]

320100

1.11.2014 12:51

RE: .

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 320020

Obávam sa, že nič nie je inak. Všetci poznáme ako pracujú americké ratingové agentúry. Pripomeňme si len krach Enronu v januári 2002.
Až do konca mal najlepšie hodnotenia a pritom celé účtovníctvo bolo na vode.
http://www.energia.sk/tema/elektrina-a-elektromobilita/pribeh-enronu-pred-13-rokmi-zbankrotoval-americky-energeticky-gigant/5249/
Brali provízie a benefity z obchodov, ktoré sa ešte ani neuskutočnili, no zisky si podelili a robili to pod nosom kontrolných orgánov aj slávnych spomínaných ratingových agentúr.
USA dlho speje ku krachu. Nie je to len nezodpovedná zahraničná politika, ale aj ekonomické harakiri, ktoré nanútili už aj EÚ.Varovný je aj úpadok hodnôt a morálky a kde niet morálky, tam niet ani požehnania, hovorí sa.
Už ich preklína pol sveta a ešte im to nestačí. Destabilizujú ďalšie a ďalšie regióny a pripravujú globálnu vojnu.
To bude ich koniec, ale žiaľ, aj koniec Európy, ktorá nepochopiteľne spolupracuje s touto ríšou zla. Na vlastnú škodu a proti vlastným záujmom.

320174

30.10.2014 2:17

Článek o nesmyslech

opus111 89.?.?.?

Už v úvodu se nesmyslně srovnává běžný občan s FEDem, že kdyby si každý z nás mohl tisknout peníze, tak by to byl podvod, ale když to dělá FED, tak to podvod není (?) a podsouvá se čtenáři, že FED jsou proto podvodníci.

Dále pisatel vnucuje myšlenku krachu na burze, přitom si z toho grafu nevšimnul, jak vypadá trend, že i po propadu konce třetího uvolňování jsou ceny výše, než po vzestupu předchozík kol uvolňování.

Navíc se zcela ignoruje fakt, že ty finace se zase po čase vrátí do FEDu, protože nejsou určeny do reálné ekonomiky a když splní svůj účel na akciovém trhu, tak se do FEDu vrátí zpět.

Další fakt je, že úroky centrálních bank jsou na nule, což znamená, že v ekonomice chybí peníze, ekonomiky čelí spíše deflaci než inflaci.

Prostě takové články jsou zcela o ničem.

320026

30.10.2014 8:09

RE: Článek o nesmyslech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 320026

Ještě dva tří takové komentáře a světlé zítřky nás určitě a nikoho neminou.

S trochou selského rozumu je možní dovodit, že článek má reálný podklad a tím i nevyhnutelný dopad. To je jako když se řítíte autem proti zdi a pořád si mumláte pro sebe: stále stovkou.

Rok 2008 byl jen drobným předkolem, jak říkají moudrá média, ochutnávkou, věcí příštích. Nemám z toho radost. Myslíte si, že když naše ČNB začala deformovat korunu, okradla jednorázově a krade i průběžně, že vám to prospělo. Máte se, odhadem o deset procent, lépe?

Ono totiž státní instituce mohou dělat jen jedno, přerozdělovat, nikdy a za žádných okolností a nic nevytvoří.

Pokud připustíme pravdivost předešlého tvrzení, pak ČNB jen to co jedněm ukradla, jiným darovala a dme se pýchou jak zachraňuje ekonomiku.

Zkuste přemýšlet kdo jsou ti okradení, a ti co jim bylo darováno.
Nevidím vás na straně obdarovaných.

320034

30.10.2014 4:11

tištění peněz je podvod vždy

Vla 90.?.?.?

nesouhlasím s opusem. Akciové trhy jsou součástí reálné ekonomiky.
Kde jsou peníze, vytištěné fedem? Milý opusi, přece v reálné ekonomice.
Proto to taky ten fed tiskne. Dokonce se píše, jak vzrostl počet pracovních míst.
Opusi, máte za 5.

320028

30.10.2014 8:53

RE: tištění peněz je podvod vždy

timur 85.?.?.?

Reakce na 320028

bohužiaľ má pravdu, v reálnej ekonomike sa prejavia len peniaze ktoré si požičiame, ale nie peniaze ktoré banky požičali a nik ich nevracia, tie banky sú v problémoch, potrebujú nové peniaze na nové a nové pôžičky, a ďalšie peniaze ktoré si musia oni požičiavať - a kolotoč sa uzavrel, nízke mzdy, vysoké náklady na život, hromadenie nepredaných výrobkov, no a sme doma - nemáme na to aby sme žili ako emeričania - všetko na dlh

320041

30.10.2014 8:10

Skor na tom nieco bude

madmek 91.?.?.?

Uz to kde kto naznacil:

www.moneynews.com

320035

30.10.2014 8:11

evolution is here

Peluch 81.?.?.?

clanek velice spravne ukazuje na to ze FED je nejvetsi podvod a jak to s podvody byva jednou skonci , uz jen to ze je to soukroma banka ktera si muze tisknout penez kolik chce je zavadejci a to ze patri lidem kteri si mysli ze maji pravo vladnout a rozhodovat o zivotech jinych je taky chyba at uz je konec tesim se na oblicej meho financniho poradce ktery mi neustale tvrdi pravy opak vysmeju se mu pak do rypaku za to jaky je hlupak [chechtot]

320036

30.10.2014 8:25

Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici

MoUdrostrak 90.?.?.?

Uz dlouho znam reseni - ale setsakra "nepravicujici".

Je naprosto jednoduche s divim se, ze nikdy nikoho z "Nóblistův" nenapadlo a dosud nepadlo:

1) Prevest veškeré penzijní fondy na stat - znarodnit je

2) Ostatnim "investorum" dat ostrouhat a precenit jim "akcie" podle realnych aktiv podniku (ocistenych) od cizich zavazku. A mozna jim taky nedat a neponechat vubec NIC [pláč](

3) Zmrazit na pul roku - rok burzy.

Penzistr by se stali opet nejvaznejsimi oVcany. Predatotum bx exekutori "vyparkovali" jejich Bentleje a Porschatka. A bublina by bez vetsich socialnich dopadu splaskla.

U.S.A. a pravicujicim Pouckam by uz nikdo nikdo neveril.

Banky by se opet staly Bankami.

A Predatori by prestali drzet navždy ve svych sociopatickych pazourech, uvahach i portfoliich penzijni fondy, coby rukojmi proti 99% lidstva.

Stejne to nějak tak podobne dopadne, tak proc pravicujicne cekat az bude hromada nesnesitelnejsi!?

320038

30.10.2014 12:17

RE: Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici

Sugar 90.?.?.?

Reakce na 320038

A znicit lichvarsky urok jako nejvetsi zlo v dejinach financnictvi. Protoze jinak ten kolotoc bude pokracovat a vyvoleni se budou opet vyvolovat.

320051

1.11.2014 12:27

RE: Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 320051

To je málo, je třeba zakázat půjčky neexistujících peněz v jakékoli podobě.

320169

30.10.2014 13:03

RE: Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 320038

Státní banka BOLSCHEWIKA...kam zalévat penzijní uspory...a kdo začne tunelovat,nekřestansko-islamské zákony,utnout hlavu na Staroměstském náměstí,vedle toho stanu se svastikou,chráněnou PČR.

320057

31.10.2014 2:39

RE: Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 320057

Swastika je emblem of Tirnhankara ....., dale symbol of galaxy a nemuzeme zaprit, ze swastika je tez symbol of prosperity , long life and good fortune. A Vy rikate ze tohle vsechno je dnes k videni na Staromestskym namesti.... Neprehlid jste se?

320091

30.10.2014 10:18

ako v Zimbabwe!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Rozdiel medzi virtuálnou ekonomikou FEDu a wall stretu a reálnou USA ekonomikou je 50 miliónov Američanov na poukážkach na jedlo a celkovo príspevky na chudobu dosahujú až polovicu USA občanov a nezachráni to ani kvantitatívne uvoľňovanie, pretože väčšinu takto vzniknutých peňazí použijú vo virtuálnom kasíne wall street, aby im aspoň GDP(HDP) dobre vyzeralo, pretože ak by tie peniaze naliali do reálnej ekonomiky roztočila by sa inflačná špirála ako v Zimbabwe!!! [mrknutí jedním okem]

320045

30.10.2014 10:49

Sníží se aktiva, ne závazky.

Kamil 90.?.?.?

Možná by bylo dobré si při všech těch filosofických úvahách uvědomit, kdo na /nyní čistě teoretickém/ krachu dolaru skutečně prodělá a kdo vydělá.
Jen velmi přibližně při krachu v poměru 1:100. Řekněme, že jste majitel 1 mld, potom vám zbude 10 milionů, s tím se dá slušně žít. Pokud máte 100 tisíc, zbude vám jeden, co s ním naděláte asi víte. Pokud máte obrovskou STÁTNÍ pohledávku jako třeba Čína, sníží se vám její hodnota na 1/100. Pokud máte obrovský STÁTNÍ dluh rovněž se sníží na 1/100.
No a co my s 1 tisícem? Z banky nám příjde dopis, že nám zvyšují úrok z půjčky na 500% nebo pokud s tím nesouhlasíme /na to máme právo/, uhraďte dluh do měsíce. Pokud se nyní budete ohánět fixací, že úvěr je v korunách a ne v dolarech nebo něčím podobným, pozorně si přečtěte úvěrovou smlouvu. S tím se tam vždy někde ve Společných ujednáních počítá.
Tak vezměte svůj 1 tisíc a běžte zaplatit zbytek hypotéky. No a pokud vám to nebude stačit /což asi ne/, připravte se na exekutora, ten nekrachuje souběžně s dolarem.
A banky ty také ne, ty vám prostě vypnou terminály a nedostanete se ani k výplatě.
Tak se /nyní čistě teoreticky/, moc netěšme .....

320047

30.10.2014 16:02

RE: Sníží se aktiva, ne závazky.

tartus 213.?.?.?

Reakce na 320047

ak ti ostane tisíc, tak si zozen zbran, aby si sa mal cim branit pred exekútorom.

320064

30.10.2014 16:03

RE: Sníží se aktiva, ne závazky.

Sugar 37.?.?.?

Reakce na 320047

Nestraste, pokud by se odehral vas scenar, jedna se o totalni krach ekonomiky a v te chvili bude uplne jedno, kdo komu co dluzi.

320065

30.10.2014 17:47

RE: Sníží se aktiva, ne závazky.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 320065

Správně,právně....., to bude pak úúúúplně jedno....V bance mám "jen pár šestáků",o které klidně přijdu,žádnou půjčku ani hypotéku,takže se na ten frmol upřímě těším a už se nemůžu dočkat..... [velký smích]

320075

31.10.2014 16:24

RE: Sníží se aktiva, ne závazky.

Sugar 82.?.?.?

Reakce na 320075

No to mate fajn, doufam ze i disponujete kamionem konzerv s luncheonmeatem [velký smích]

320115

2.11.2014 17:05

RE: Sníží se aktiva, ne závazky.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 320115

Ano tak nějak,luncheonmeat to zrovna není,neboť jeho dnešní kvalita a zvlášť od fy Hamé,by mě zahubila dřív,než termonukleární konflikt anebo zdivočelá konzumistická lůza z paneláků,ale zásoby vyvážené stravy na dobu čtyř let pro několik osob mám mj.pro zřejmě neodvratný "černý den" připravenou.... [velký smích] [velký smích]

320214

4.11.2014 16:53

RE: Sníží se aktiva, ne závazky.

Sugar 82.?.?.?

Reakce na 320214

Tak to uz jenom brokovnici, kdyby nekdo na vase zasoby dostal zalusk [mrknutí jedním okem]

320303

30.10.2014 16:54

Pád svetovej meny dolára, sa dotkne všetkých,

abc 89.?.?.?

Pád svetovej meny dolára, sa dotkne všetkých, čaká nás "veľké finančné súženie".http://www.makrosvet.sk/index.php/2013-07-19-13-58...

320070

1.11.2014 8:18

Jak tohle skončí ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

To ví asi málokdo. Jenom vím, že líp už bylo a lidstvo čeká velký fičák.Západ je na kapačkách a žije na účet většiny lidstva a na dluh,který je prostě nesplatitelný,rezervní měna exituje a šílení psychopati haraší zbraněmi a troubí do útoku. Ovcím jde o přežití, světovládcům se hroutí sny, banky přeplněné toxickými deriváty a účetními triky, mnohé firmy přežívají ze dne na den, ceny všeho nafouknuté kvůli zisku a spekulacím k prasknutí,ebola a jiné "objevy" Frankensteinů straší lidstvo, asociálové se ohánějí demokracií a lidskými právy a sračkomety oligarchů na nás chrlí nekonečné proudy polopravd, ubohostí,dekadence a lží.Tohle nám před 25 lety opravdu neřekli.

320150

3.11.2014 10:44

Akcie up

Martin Lever Lever (tečka) trader (zavináč) gmail (tečka) com 95.?.?.?

Americké akcie porostou nadále Dj30 na cca 18100 pak doufejme, že konečně spadne aspon o 50% dolu, at už skončí tohle prapodivne období ničím nepodloženého růstu. Evropa už to asi nestihne znovu na all time high, možná za pár let..

320249

Příspěvků: 55

30.10. 00:50 antikomouš  .
30.10. 09:56  USA je na kapačkách astronomického a prakticky nesplatitelného dluhu!!!
30.10. 11:44 Honza999  RE: .pád rublu???
30.10. 13:03 ascharad  RE: .pád rublu???
30.10. 15:16 Timechild  RE: .pád rublu???
30.10. 16:28 Dobrý den  RE: .pád rublu???
30.10. 17:03 neregistrovaný  RE: .pád rublu???
30.10. 17:15 Timechild  RE: .pád rublu???
30.10. 20:33 Dobrý den  RE: .pád rublu???
30.10. 21:28 neregistrovaný  RE: .pád rublu???
31.10. 08:52 Dobrý den  Zlato
31.10. 10:26 Timechild  RE: Zlato
31.10. 11:02  RE: Zlato
31.10. 20:30  RE: Zlato
03.11. 21:08 Adam..  RE: Zlato je přímo na těch strojích
03.11. 21:34 fohat  RE: Zlato je přímo na těch strojích
04.11. 11:21 Adam..  RE: Zlato je přímo na těch strojích
30.10. 12:14  USA jsou zadlužené až po uši a je možné o nich bez uzardění prohlásit,že je to teroristický stát první třídy!
04.11. 12:16 onkelwolf  RE: USA jsou zadlužené až po uši a je možné o nich bez uzardění prohlásit,že je to teroristický stát první třídy!
30.10. 16:46 dub  RE: .
30.10. 18:23 antikomouš  RE: .
30.10. 19:24 dub  RE: .
31.10. 08:59 Nikdo  RE: .
31.10. 09:45 Botičky od Diora  Zatím je to tak. Ale jen zatím...
30.10. 19:55  RE: bubliňáci vostrý a život není kojná šlechtice do 22
31.10. 10:05 Botičky od Diora  RE: .
31.10. 20:51 nikto  RE: .
02.11. 14:08 Dd  RE:1
02.11. 14:11 Dd  RE: 2
02.11. 14:17 Dd  RE: 3
30.10. 17:01 Antiseptik  RE: .
31.10. 09:58 Botičky od Diora  Nemáte pravdu....
01.11. 12:51 Erika 52  RE: .
30.10. 02:17 opus111  Článek o nesmyslech
30.10. 08:09  RE: Článek o nesmyslech
30.10. 04:11 Vla  tištění peněz je podvod vždy
30.10. 08:53 timur  RE: tištění peněz je podvod vždy
30.10. 08:10 madmek  Skor na tom nieco bude
30.10. 08:11 Peluch  evolution is here
30.10. 08:25 MoUdrostrak  Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici
30.10. 12:17 Sugar  RE: Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici
01.11. 12:27 Nikdo  RE: Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici
30.10. 13:03  RE: Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici
31.10. 02:39 Satanist  RE: Jedine reseni - ale setsakra nepravicujici
30.10. 10:18  ako v Zimbabwe!!!
30.10. 10:49 Kamil  Sníží se aktiva, ne závazky.
30.10. 16:02 tartus  RE: Sníží se aktiva, ne závazky.
30.10. 16:03 Sugar  RE: Sníží se aktiva, ne závazky.
30.10. 17:47 Emil Robot  RE: Sníží se aktiva, ne závazky.
31.10. 16:24 Sugar  RE: Sníží se aktiva, ne závazky.
02.11. 17:05 Emil Robot  RE: Sníží se aktiva, ne závazky.
04.11. 16:53 Sugar  RE: Sníží se aktiva, ne závazky.
30.10. 16:54 abc  Pád svetovej meny dolára, sa dotkne všetkých,
01.11. 08:18  Jak tohle skončí ?
03.11. 10:44 Martin Lever  Akcie up

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,37 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 975,15 Kč
1 unce stříbra
393,18 Kč
Bitcoin
194 289,47 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 902