Diskuze k článku

Polské koncentrační tábory a jejich ruské oběti

Příspěvků 58

29.10.2014 7:05

Omluvy, není to moc k článku, spíš pro legraci

Saša 24.?.?.?

jen vzdáleně jde o Poláky a legionáře...

Na českém vyslanectví v Rakousku někdo spálil českou vlajku, zrovna v den výročí vzniku Československa (a zániku Rakousko-Uherska). Český velvyslanec Her Sechter v tom vidí téměř přátelský čin neb když sloužil na vyslanectví v Polsku tak Poláci mu ukradli českou vlajku z vyslanectví hned 3x po sobě. K vyslanectvím těch „nejdemokratičtějších“ zemí si musíte na pálení tu vlajku přinést a "demokraticky" budete souzeni pro terorismus a antisemitismus. České vyslanectví pořídí vlajku nehořlavou.

Současně probíhá na zmíněném vyslanectví "výstava Legie 100". http://cs.wikipedia.org/wiki/Legie_100

319946

29.10.2014 7:48

tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

nezalezi 193.?.?.?

ze namiesto koordinovaneho utoku velmoci na bolsevicku Moskvu a vyuzitie cs. legii /hoc boli pod vplyvom Mesiarika a Benesa sympatizujucich s bolsevikmi/, velmoci nebrali bolsevizmus vazne a boj proti nemu nechali na sovinistickych Poliakov, ktori pod zamienkou boja proti cervenemu moru - bolsevizmu, chceli konecne zuctovanie s Ruskom a Rusmi ako takymi....iste bolo po Velkej vojne a nikomu sa nechcelo znovu bojovat.
Nehovoriac aj o urcitych zapadnych sympatiach s novym moskovskym rezimom, ktory v snahe prilakat zapadny kapital do Sovietskeho Ruska vyhlasoval programy rozvoja a podpory zahranicnych investicii. Odstranenie monarchie nespominam, lebo tu odstranila Februarova revolucia, tzv. burzuazna, v rezii chazarov Kerenskeho a spol.

z toho jasne vidno aroganciu Zapadu, ktory ignoruje dejiny a dejine udalosti slovanskych narodov a vyuziva vsetko co moze na udrziavanie antagonizmov medzi nimi.

319948

29.10.2014 9:52

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 319948

Konečně se mluví o tom, jaká zvěrstva páchali Poláci na zajatcích v době 1.sv.války, což byl daleko horší masakr než Katyň. Zdroj, ze kterého cituji část:

http://dolezite.sk/Katyn-Predohra-Dv5fls.html

Ve zprávě ministr generál Z. Gordynski citival K.Habichta. Oslovuji vás jako hlavní lékař polské armády.... Podobně jako v Brestě trestní nedbalost které se dopouštějí orgány tábora, způsobili hanbu svému jménu a polské armádě. Všude v táboře je špína a tábor je v havarijním stavu. Exkrementy jsou přímo před dveřmi baráků, infikovaní vězni jsou příliš slabí na to aby došli na WC. Kasárny jsou přelidněné a mnoho z údajně zdravých vězňů je evidentně nakažených. Lidé v hadrech se zhromažďují k sobě za účelem zůstat v teple. Ve vzduců je zápach vězňů kteří trpí úplavicí a gangrény, s opuchnutými nohami jako důsledek hladu.
Dále jsou popisovány kruté tresty jako bití ostnatým drátem a podobně. Velitel brestlitevského tábora vězňům řekl toto:" Vy, bolševici, jste přišli odnést naši zem. Tak vám dáme naši zem. Nemám právo vás zabít, ale budu vás krmit tak,že v jednom okamžiku,budete všichni mrtvi. Součtově ve všech koncentračních táborech bylo takto nelidsky umučeno o desítky tisíc vězňů víc, než kolik bylo zastřeleno polských důstojníků v Katyni. V době Rusko-čečenské války, přibližně v době teroristických zločinů v Beslanu, byl ve Varšavě otevřen kruhový objezd, který nazvali po čečenském generálu Dudájevovi a prohlásili: Protesty ruské strany nás Poláky nezajímají. Tímto činem vzdáváme hold legendárnímu vůdci za nezávislost Čečenska. Tento štvavý přístup některých Poláků se opakuje i v současné krizi na Ukrajině.
Jsem přesvědčen, že záštiplný tón a neustálé útoky, především vůči Rusům, Polákům neprospívají. Měli bychom společně myslet na mírovou budoucnost. Válka není řešením.

319953

24.12.2014 1:54

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Go pmi43 (zavináč) gmail (tečka) com 99.?.?.?

Reakce na 319953

Ja uz vim davno, ze Katyn je zpoltizovana. Uz pocty pochovanych se meni, jak se to hodi. Od 8 000 se udavalo po plysove v CR i 78 000. Ale nikdo jakoby nevedel, ze Polaci a snad dle udaju neobycejne surove pozabijeli snad pres 200 000 ruskych zajatcu. Kdyz napadli a dobyli Ukrajinu a kus Ruska. V Katyni se pochovavalo uz za ww1, potom Polaci, dale soveti, dale Nemci a zase soveti. Bylo uverejneno, ze Hitler tam poslal mezinarodni jakousi komisi, byli tam dva Cesi a ta komise prinesla zavety, ze pohrbeni musi byt stari, nez z doby ww2. No navic se asi po obsazeni casti Polska, po reku Bug, cili stara ruska hranice sovety setkali asi stari znami z te polske agrese. Byl tam prece v zajeti i gen. Svoboda a soveti (ne jenom Rusove) vedeli,ze byl ucastnikem ceskych legii. No na jasnych a jednoznacnych zavarech asi nikdo nema vubec zajem. Obcas se Katyn hodi jako takovy klacek, obcas ne [smích]

323953

24.12.2014 8:53

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 323953

heh! ono byli zajatci i na druhe strane!
a podle mnohych se udava, ze rusove tehdy obzvlast surove pozabijeli ne dveste tisic, ale pres dva miliony (!!!) polskych zajatcu(mm.jine - vnimanie g.jarnyjovskij). cize koho a kteri znami se kde potkali odesleme (tak jako cele obdobne placani) radeji do rise baji.....a nebudeme snad popirat, ze polsko-ruske vztahy byly mnohdy vzajemne plne ruznych "zajimavosti" - uz od dob pradavnych.
a nebudeme ani mhourit oci nad pradavnymi ruskymi velmocenskymi ambicemi. nebot jakpak asi se rusove dopracovali k tak obrovskym uzemim?
nicmene , prestoze agresor dnesni zle celosvetove situace je znam - a Putin a spol to jiste nejsou, slepy fanatizmus,jakoby okopirovan od "nezvedavych" (jen s opacnym znamenkem), co zde mnozi prezentuji , opet zle zkousenemu Rusku je spise ku skode, projevujice mu nejspise sluzbu zvanou medvedi.... [naštvaný]

323964

29.10.2014 13:42

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 319948

Vy jste ukázkou naprosto zmanipulovaného člověka. Pokud to myslíte vážně.
Viz vaše věty: Velmoci nebrali bolševizmus vážně a boj proti němu nechali na šovinistických Polácích, kteří pod záminkou červeného moru...

Byli to právě velmoci, konkrétně USA a UK, kteří od 60.let 18 století připravovaly experiment komunizmu. Již v roce 1829 američtí ilumináti slyšeli v New Yorku sérii přednášek britské iluministky Frances "Fanny" Wrightové. Bylo řečeno, že se připravuje sjednocení nihilistických a ateistických skupin, spolu se všemi podvratnými skupinami, do mezinárodního hnutí, které bude známé jako "komunizmus" a mělo se stát strašnou zbraní děsící celý svět a hnát zastrašené lidi do jednosvětového plánu iluminátů.V té době bylo Marxovi 11 a Engelsovi 9 let.

Tento satanský plán byl uveden v život v 60.letech 18.století a začal svou existenci pod jménem ilumináti. Tito ilumináti byli organizovaní jistým panem Weishauptem, rozeným Židem, který konvertoval ke katolictví, stal se knězem a pak na výzvu tehdy nově organizovaného domu Rothschildů, odpadl a organizoval ilumináty. Rothschildové financovali tuto činnost a každá válka té doby, počínaje francouzkou revolucí byla podporována ilumináty operujícími pod různými jmény a maskami. Mimo jiné založili ve Spojených státech (Council on Foreing Relation), běžně nazývanou CFR.

Mimoto Weishaup dostal k ruce 2000 špičkových odborníků z různých odvětví vědy, historie, vojenství a hospodářství, peněžnictví atd., placených z peněz Rothschildů. S touto odbornou pomocí dokončil celý satanský plán instalace komunizmu 1. května 1776. Nyní víte, proč se 1.máj stal svátkem pro všechny komunistické národy.

Více zdroj:
http://www.matrix-2001.cz/prispevky/exkluzivne/iluminati/iluminát

Je celé řada dalších webzinů, které experiment komunizmu anylýzují a jsou s touto studiií shodné.

319968

29.10.2014 18:39

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Ďuro Trulo 89.?.?.?

Reakce na 319968

Léta 1800 až 1899 jsou řazena do devatenáctého století, nikoliv do století osmnáctého (1700 - 1799)!!
[smích]

319988

29.10.2014 20:31

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 319988

To je pravda. Měl jsem lépe zpracovat chronologii. Počátek, příprava tohoto satanského plánu však spadá do století osumnáctého ,tak, jak jsem napsal. Byl uveden v život v 60.letech 18.století a byl dokončen 1.května 1776. Další postup, to jest realizace, je také velmi podrobně popsána v uvedeném zdroji. Nic nebylo ponecháno náhodě.

320004

19.1.2017 13:59

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Kiwi 46.?.?.?

Reakce na 319988

Když už, tak 1801 až 1900 (19. století), resp. 1701 až 1800 (18. století).

355208

30.10.2014 7:10

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

nezalezi 92.?.?.?

Reakce na 319968

ja dobre viem, kto komunizmus vymyslel a kto ho do Ruska implantoval

hovorim o oficialnych vladach.... staci si precitat Hemingwayove reportaze z konferencie v Janove v roku 1920 pre americke noviny..... samotny Hemingway s komunizmom sympatizoval a vycital prave svojej vlade antikomunizmus...oficialny postoj americkej vlady bol protikomunisticky...co bolo v pozadi je druha vec...

kazdopadne, keby boj proti bolsevickemu Rusku nenechali na sovinistickych Poliakov, ktori deklarovali znicenie Ruska ako takeho, tak by sme sa mozno nemuseli dozit ani II. svetovej vojny.

320031

4.11.2014 7:27

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Vilo 185.?.?.?

Reakce na 319968

Kde by som našiel nejaké ućelenejšie informácie ???

320291

29.10.2014 14:23

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

hc 90.?.?.?

Reakce na 319948

V té polsko-sovětské válce zachovalo Československo přísnou neutralitu. A dobře udělalo, i když to na Západě leckoho naštvalo.

319970

7.11.2014 5:57

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 319948

Ono je to slozitejsi. Polaci vyrazili, je v nich stale touha obnovit svoji chvili trvajici risi od Baltu k Cernemu mori.
Nasledne byli porazeni a Varsava se dostala do obkliceni. Cela ta ruska ci sovetska expedice pozdeji nedostavala zadne zasoby a doplnovani a nakonec padla do zajeti. Udajne 380 000 vojaku. Zda vsichni nevim. Ale vratilo se jich ze zajeti neco pres 100 000. Kdo zaridil, ze cele to vojsko nemelo podporu sve zeme ? Stalin ci jeste nejak Lenin ? Udajne Lenin byl vyslan s cilem rozvratit tyl carske ruske armady a posleze odstavit Kerenskeho, ktery nehodlal s Nemci vyjednavat. Lenin za penize nemeckych a US bank nakonec se svymi bolseviky Kerensleho menseviky zlikvidoval a podepsal Brestsky mir, na cas rospustil armadu a zavedl milice. Tim zrejme splnil prvni ukol. Nemci se pohnuli na vychod a Polaci take a se dostali na Ukrajinu, do Beloruska. A vlastne i do Ruska. Stalin udajne vsechny ty puvodni, ze zhranici vyslane revolicionare zlikvidoval, Trockeho dostihli nekde na horach v jizni Americe a jejich pomocniky nahnal do gulagu. Zrejme se Stalin udelal pro sebe a nebo nehodlal delat zapadu tajtrdlika. Za Lenina se zavedl NEP a financovali mu petiletku. Stalin uz nedostal nic, NEP skoncil a nastala bida. To uzeni, po reku Bug, tak to zrejme rozhodlo o tom, ze Hiltler nesplnil plan Barbarossa. Toho 16. zari vyrazili soveti k utoku a vysli na starou statni hranici, mozna i to bylo v tom dokumentu Ribentrop - Molotov nejak zakotveno.
No a asi s tim plan Barbarrosa nepocital (plus uzemi z te vyhrane prohrane valky s Finama pred Petrohradem) Nemci si mysleli, ze to lehce zvladnou, nebod znali dobre silu te rude armady a darilo se jim. No ale nakonec to dopadlo to ale trochu jinak.
Zrejme i Katyn ma neco spolecneho s tou udalosti ohledne ruskych zajatcu z let 1920. Asi se tam sesli stari znami. Tentokrat v opacnem gardu.

320521

29.10.2014 9:02

Děkuji

martin bareš 90.?.?.?

Děkuji provozovateli vebu za zveřejňování příspěvků k historii. Zvlášť k první světové válce, rozpadu tehdejšího světového řádu a vzniku nových státu po ní. Jsem taky moc rád, že se začínají zveřejňovat údaje o Rusku, Sovětském Rusku a SSSR.
Vždyť minulé století bylo stoletím Ruska a Sovětského Svazu. K tomu nemusím mít nekritický obdiv k sovětům, jen vnímat fakta a s respektem a pokorou se učit. Ze všech chyb, přehmatů, tragedií a velkých úspěchů.

Píši trochu frázovitě, ale cítím to tak.

Zn: Ať žije socialismus, nejsou třetí cesty.

319950

29.10.2014 9:56

Obdivuji odvahu provozovatele tohoto webu

Botičky od Diora 94.?.?.?

V dopise předsedy rusko-ukrajinské delegace na mírových jednáních s Polskem A. Loffy adresovanému předsedovi polské delegace J. Dombrovskému ze dne 9. ledna 1921 se konstatuje: „Podle zpráv Amerického svazu křesťanské mládeže (oddělení pomoci válečným zajatcům v Polsku, zpráva ze dne 20. října 1920) jsou váleční zajatci umístěni v prostorách absolutně nevyhovujících pro bydlení: Chybí zde jakýkoliv nábytek, jakákoliv vybavení pro spaní, takže se spí na podlaze bez matrací a přikrývek. Skoro všechna okna jsou beze skel, ve zdech jsou díry. Všude jsme pozorovali, že váleční zajatci nemají skoro vůbec žádnou obuv a prádlo, je zde extrémní nedostatek oděvů. Tak například v táborech v Strzałkowě, Tuchole a Dombu si zajatci nemění prádlo po dobu tří měsíců, přičemž většina z nich má jen jedno prádlo, a mnozí jsou bez prádla úplně. V Dombu je většina zajatců bosých, a v táboře u štábu 18. divize nemá většina z nich žádné oblečení“. Milovanou zábavou některých polských kavaléristů („nejlepších v Evropě“) bylo rozestavět zajaté rudoarmějce po celé ploše jezdeckého placu a učit se na nich jak v plném cvalu přetnout v pase člověka svou „bohatýrskou“ paží. Odvážní pánové sekali zajatce „za letu, v obratu“. Placů pro tréninky jezdeckého sekání bylo nepočítaně. Stejně jako táborů smrti. V Pulawy, Dombu, Strzałkowě, Tuchole, Baranovičích... Posádky odvážných kavaleristů byly v každém menším městě. V září 1923 národní komisař pro zahraniční záležitosti RSFSR G.V. Čičerin odeslal protestní nótu, ve které obvinil polské státní orgány z „obrovské viny...v souvislosti s hrozným zacházením s ruskými zajatci“, které mělo za následek, že „ze 130 tisíc ruských zajatců v Polsku jich zemřelo 60 tisíc“.
Před několika lety v odpovědi na žádost Generální prokuratury Ruska provést šetření ve věci smrti rudoarmějců prohlásila polská ministryně vnitra Ch. Suchocká kategoricky, že žádné šetření se vést nebude, a o existenci polských táborů smrti „nemůže být ani řeč“.
A dále – z písemného hlášení o táboře v Belostoku velitele sanitárního oddělení ministerstva pro vojenské záležitosti Polska (prosinec 1919):
„Navštívil jsem zajatecký tábor v Belostoku a nyní pod vlivem prvních dojmů jsem se odvážil obrátit se na pana generála jako hlavního lékaře polské armády s popisem toho hrozného obrazu, který se naskytne každému, kdo přijede do tábora... zločiny všech orgánů fungujících v táboře hanobí naše jméno, a polskou armádu rovněž, stejně jako v Brest-Litovsku. V táboře je na každém kroku špína, nepořádek, které ani nelze popsat, zanedbanost a lidská bída, do nebe volající po odplatě.

319954

29.10.2014 9:57

..... pokračování

Botičky od Diora 94.?.?.?

Před dveřmi baráků jsou hromady lidských výkalů, nemocní jsou zesláblí do takové míry, že nemohou ani dojít na záchod... samotné baráky jsou přeplněny, mezi „zdravými“ je spousta nemocných. Podle mého názoru se mezi 1400 zajatci zdravý nenajde. Přikrytí pouze hadry, tisknou se k sobě a vzájemně se zahřívají. Od nemocných úplavicí a gangrénou, od nohou oteklých z hladu jde smrad. V baráku, který měl být právě vyklizen, leželi mezi jinými nemocnými dva zvlášť těžce nemocní ve vlastních výkalech prosakujících z kalhot, kteří již neměli sílu, aby se zvedli a posunuli na suché místo na pryčně...“
Úplný text „Váleční zajatci v polsko-sovětské válce“ – materiál z Wikipedie

319955

29.10.2014 10:33

Možna by bylo si dobre si priznat

koumeles 89.?.?.?

ze rusaky, pro me z nejakeho neznameho duvodu v byvalem vychodnim bloku proste nema nikdo rad. V polsku se narozdil od nas rusaci i boji mluvit ve svem rodnem jazyce nahlas. Ja mam taky radsi Polaka, slovaka, nemce nez nejakyho Rusa

319958

29.10.2014 12:07

RE: Možna by bylo si dobre si priznat

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 319958

"ze rusaky, pro me z nejakeho neznameho duvodu v byvalem vychodnim bloku proste nema nikdo rad" - důvod je jednoduchý a známý - čtvrtstoletí protiruské propagandy. Hrdý východní evropan má za tu dobu v hlavě tak nasráno, že není schopen vidět ani co se stalo mezitím s jeho vlastí, natož aby soudil o rusku atd. Je to už jen donekonečna sřihaná ovce, čekající na řezníka. Ovčan

319962

29.10.2014 12:15

RE: Možna by bylo si dobre si priznat

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 319962

Tak jest,děkuji Vám,....ušetřil jste mi práci s reakcí na ten produkt tupé idiocie.... [velký smích]

319963

30.10.2014 12:48

RE: Možna by bylo si dobre si priznat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 319962

velmi dobre napsano [smích] ano, ta propaganda cisi doslova odevsad... dalsi dukaz ze je to systemove seshora planovane, a nejde o nejakou nahodnou anomalii.
Kam to asi ma/muze vest, vidime dobre na dnesni zapadni ukrajine... snad se nam to aspon v takovych extremech vyhne.

320053

30.10.2014 16:39

RE: Možna by bylo si dobre si priznat

Venny 93.?.?.?

Reakce na 319962

Ta protiruská propaganda trvá daleko déle, už z dob studené války, kdy jsme byli poslušným satelitem SSSR. Pravda, za leccos si SSSR mohl sám, čehož bylo druhou stranou pohotově využito (špičkou jsou vojenské invaze v Maďarsku a u nás), ovšem v rámci tohoto státu byly další svazové republiky (dnes samostatné), jejichž občané "působili" jakožto Sovětská armáda (i jinde) prakticky po celém východním bloku. Zejména pobaltské země a Gruzie, dnes i Ukrajina, jsou ve společnosti vnímány jako oběti ruské zvůle, ačkoliv historicky mají mnoho žluklého másla na hlavě a to nejen ve vztahu ke Střední Evropě. Po rozpadu SSSR byla tedy propaganda cíleně směrována právě na Rusko, jakožto nejvýznamnější následnický stát (ekonomicky, politicky, vojensky, technologicky, ...), s čímž nezbývá než souhlasit. Co je cílem takovéto propagandy, je rovněž známo - rozeštvání spojenců, špatný mediální obraz, rozložení systému zvenčí i zevnitř, parcelizace, nastolení loutkových vlád a konečně : bezuzdná EXPLOATACE NEROSTNÝCH A LIDSKÝCH ZDROJŮ.

320068

4.11.2014 6:26

RE: Možna by bylo si dobre si priznat

favela 113.?.?.?

Reakce na 320068

ale to se delo uz za cara , kteryho s Ruskem nenavideli i kdyz mel pribuzne krale a cisare v kazde Evropske zemi, nenavist vykvasile treba do Krymske valky....predtim zase svedove atd..

320285

29.10.2014 12:39

USA - teroristický stát, vyvolávající řadu válek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 319958

Jsi obyčejný a bezduchý rasista! Dokonce svým textem naplňuješ paragraf "rasové nenávisti", což ti asi ani tolik "nepřijde".
Máš velké vzory zvláště v České televizi a jiných médií, kde by se také státní zástupce "vyřádil" na podávání žalob na konkrétní podněcovatele z trestných přečinů v oblasti hanobení, pokud by byl zájem, aby justice byla opravdu "slepá" a měřila všem stejně a hlavně spravedlivě!!!
Osobně mám také k některým lidem jisté animozity, ale není možné se takto vyjadřovat!
To bych mohl úplně klidně napsat, že USA jsou teroristický stát, který je totálně předlužen a potřebuje vyvolat válku za každou cenu, aby předešel ekonomickému krachu, na který si tak vehementně jeho především bankovní elity "zadělávají"!!!
A mám také pravdu, i když u nás politicky neprůchodnou, protože, co je ruské , je špatné a co je americké, je nejlepší!!!
Přesně jako před rokem 1989, kdy to bylo propagandisticky naopak!
Záměrné a zhoubné černobílé vidění světa pokračuje nadále a škodí všemu, co jsme od roku 1989 dosáhli. [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

319966

4.11.2014 6:36

RE: USA - teroristický stát, vyvolávající řadu válek

favela 113.?.?.?

Reakce na 319966

Rusko by vydelalo na protirasovych zalobach a kompenzacich vuci zapadu triliony...Jen za filmy s tim Bondem a nemluvim o Cine, Vietnamu atd..dale proti germano-fasistum dnes zdaleka nejvice zamestnani v medialnich v protiruske propagande /nejvic na svete/...Ovsem na vlady a jejich vrchnost korporace /medialni i jene/se zadne zakony nevztahuji...navic vsechny korporace se zabyvaji, dobre utajenou cinnosti jak podvratit nejen konkurenci,nehodici se vlady, neplatit dane, loupit kde se da i neda , nicit svet beztrestne, activity proti zemim ,obyvatelstvu kde sidli atd.,atd..

320286

29.10.2014 15:15

RE: Možna by bylo si dobre si priznat

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 319958

To já zase ze zcela známých důvodů nemám rád většinu Poláků. Dokonce je považuji za ostudu Slovanstva.

319975

29.10.2014 19:03

RE: Možna by bylo si dobre si priznat

six 87.?.?.?

Reakce na 319958

Já myslel, že tento primitivní typ propagandy (nikdo/všichni) zde na tomto webu již zkoušet nebudou...jste trochu zabloudil, ne?

319993

30.10.2014 11:02

RE: Možna by bylo si dobre si priznat

Dobrý den 46.?.?.?

Reakce na 319993

Že jste na to upozornil zrovna v tomto případě, to je náhoda?
Samozřejmě toto není propaganda, ale styl příspěvku vyjadřuje spíše osobní preference ("nikdo nemá rád" je běžná nadsázka). Já mám také raději Čechy, než Mongoly nebo Židy, to mi těžko může někdo vyčítat, a když třeba napíšu, že Palestinci nemají Židy rádi, to není propaganda, ale názor, který je v běžné mluvě nadsázkou znamenající, že někdo je někde v malé oblibě. Samozřejmě to lze vyjádřit i daleko více korektněji, aby to vzbuzovalo menší odpor u těch, co mají nějaký jiný motiv.
Navíc obliba Rusů v Polsku bude skutečně velice nízká, a dle mé zkušenosti, je nízká ve většině zemí s neruskou identitou poznamenanou ruským vlivem. Ostatně na tom není nic nenormálního, naopak nenormální by bylo tvářit se, že tomu tak není a naopak tvrdit, že tam panuje "bratrská láska", což už by se naopak dalo považovat za onu propagandu.
Možná bych si kladl i otázku, proč Pilsudski snil, že vlastnoručně na zdi Kremlu napíše: „Mluvit rusky se zakazuje!“,a jestli jeho názor byl v Polsku ojedinělý, a jaký k tomu mohl být důvod.

320048

29.10.2014 12:22

Hystoryk:

Jean z Orleansu 109.?.?.?

Timoschenko(už bez vozíku):"Hr na Rusy a všechny vystřílet!"; Hitlary Clinton:"Zabít 70 milionů Íránců mi nebude činit žádný problém";vévoda z Toulouse:"Zabijte je všechny, pán Bůh si ty správné vybere!"; Malthus:"Lidstvo poroste rychlejí než možnosti potravy".... [zmaten]

319964

4.11.2014 6:21

RE: Hystoryk o hysteryy

favela 113.?.?.?

Reakce na 319964

Je znamo ze jeste nedavno Timoshenko byla na smrt nemocna a pistela denne + rodina ze nutne potrebuje operace v Nemecku /nikde jinde/ a i bez nich ted zazracne zdrava jako to poleno,kam chodi k lekari by bylo dobre vedet, obcas se takovej zazrak hodi..

320284

29.10.2014 12:50

Osvienčim – Treblinka – najkrutejšie tábory smrti, prečo práve v Poľsku?

lubosmat 195.?.?.?

Odpoveď je v príspevkoch vyššie, nacisti využili poľské skúsenosti, ochotných pomáhačov bolo v pospolitom obyvateľstve, navyše s predchádzajúcimi skúsenosťami habadej.

V dobových dokladoch je množstvo správ, ako sa „obyčajná“ poľská chamraď v davoch zúčastňovala popráv väzňov nielen z Ruska ale aj z celej Európy, čakajúc na osobné veci popravovaných.

Vcelku sa mi hnusí generalizovanie, niečo ako kolektívna vina, alebo hádam naši najbližší severní a východní susedia majú niečo s genetikou?

Človek je, ako jeden z mála cicavcov neschopný samostatného života v rannom detstve. Takmer všetko čo neskôr tvorí ľudskú osobnosť je naučené. Aké vlastne majú historicky vzory správania Poliaci a Ukrajinci?

319967

29.10.2014 17:14

RE: Osvienčim – Treblinka – najkrutejšie tábory smrti, prečo práve v Poľsku?

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 319967

Byly doby, kdy po celé evropě vyháněli židy. Ti, na základě předchozích zkušeností (např. Purim, podstrčili do postele polskému králi židovskou krasavici. A pak to šlo ráz na ráz. Král dovolil židům se usadit, takže dnes skoro každý polák má něco židovské krve, odtud se přesunuli do Haliče a máme výsledek.

Taky není špatný článek. Jen autor se trochu mýlí. Letmým pohledem by odhadl, že žádná rasa to není. Je to mafie.

319984

29.10.2014 20:08

RE: Osvienčim – Treblinka – najkrutejšie tábory smrti, prečo práve v Poľsku?

Winston Smith 77.?.?.?

Reakce na 319967

Odpověď je ZDE:
http://www.orgoniseafrica.com/auschwitz-orgonite#.VFE2uFjq670

Nevím, nakolik se kdo z Vás vyzná v rituální Magii, ale smyslem II. války nebylo prvoplánovitě nic menšího, než stvořit příležitost pro narušení samotné PODSTATY naší planety, přivézt Temné mezi nás, stvořit "Nadčlověka". O úloze Poláků coby "užitečných idiotů" nelze pochybovat, ale i sami Němci byli loutkami v cizích rukou. Skutečný HYBATEL seděl na svém SvatoPetrském stolci ...

V historii lze dohledat, kdo že schvaloval seznamy "předběžně zadržených" ve Varšavském Ghettu - byli to sami "nejčistší", na které se Německé "úřady" alibisticky obrátili s žádostí o odborné posouzení jejich spoluvěrců! Díky Německé pedantské snaze vše do detailů dokumentovat lze vše dosledovat napříč historií. Lépe pak v kontextu pochopíte Polský vpád do Rusi, snahu Pilsudského "dobýt Moskvu" i proč Poláci za své služby dostali od CIA "dáreček" v podobě agenta Vojtyly ...

Vlastníci médií = "nejčistší" logicky nikdy nebudou mít zájem sdělit užaslému publiku skutečnou PRAVDU, každému Národu je třeba dát jen tolik informací, kolik stačí pro uskutečnění "Vyššího poslání" ...

Nebýt hrdinů jako byl Rudolf Steiner, nebo náš Jan Kefer, Osud Lidstva, tak jak ho známe by již 60 let byl minulostí vymazanou z hranic našeho Vesmíru.

319995

29.10.2014 15:10

Teď mají elitní spektákl přes závisláky tak i tak a cíleně fačouni v koncentráku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=-lr4mI26c-Y

319974

29.10.2014 16:13

V kazdej vojne

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

pachaju zverstva vsetky strany. preto sa to vola vojna. Ale pokial ludia nepochopia ze maju moc ovplivnit ci vojna bude alebo nie, tak ta vojna bude a umierat budu vzdy povetsinou ti neozbrojeni.

319977

29.10.2014 17:33

RE: V kazdej vojne

timur 85.?.?.?

Reakce na 319977

panebože - ovplyvniť - až ma oko rozbolelo - k veci - r.1930 boli v Europe dve krajiny fašistické - Poľsko a Taliansko, nemci boli nacionálni socialisti - to je rozdiel,

319985

29.10.2014 18:41

RE: V kazdej vojne

nezalezi 92.?.?.?

Reakce na 319985

tretie fasisticke bolo Madarsko !!!!

319989

30.10.2014 6:58

RE: V kazdej vojne

timur 85.?.?.?

Reakce na 319989

zabudol som - fakt

320030

29.10.2014 19:22

RE: V kazdej vojne

six 87.?.?.?

Reakce na 319977

Trochu se pletete. Zvěrstva páchají tzv. psychopati, což se odhaduje je kolem na 5% obyvatel. Obyčejní vojáci se v zabíjejí nevyžívají, spíše jsou schopni obětovat život pro záchranu jiných.
Procentuální podíl psychopatů narůstá uměrně funkci a moci ve státě.
Tito "lidé" defacto mezi lidi nepatří, nemají všechna energetická těla.

Podívejte se na Ukrajinu. Jak se hezky houfují, tam to je pěkně vidět.

319994

30.10.2014 15:46

RE: psychopati vo vojne

lorraine555 213.?.?.?

Reakce na 319994

treba ale počítať s tým, že rast psychopatizácie spoločnosti je zámerne a ucelovo riadeny mediami ,liberarnosťou a toleranciou voči aplikovaniu kultury smrti a zákonmi ktore to dovoluju. Pri psychologickej charakteristike psychopata, títo majú vlastnosti, ktoré su ziadane a uplatnovane v politike a na vysokych manazerskych postoch, psychopati sa dokazu perfektne kryt,

320063

30.10.2014 20:24

RE: V kazdej vojne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 319994

Zverstvá páchajú psychopati - súhlasím.
Ale je už očividne naivné to už dávno uvádzané číslo - okolo 5%.

Práve súčasné Ukrajina je dôkazom, že psychopatov je ovela viac.

Čo sa týka patrenia medzi ľudí - žiaľ, práve homo sapiens je možno najagresívnejší a najpsychotickejší spomedzi všetkých hominidov. Veľa faktov by sa dala tak interpretovať.

320080

31.10.2014 2:04

Tech..5%

favela 113.?.?.?

Reakce na 320080

.. je pro ty kdo stale veri statistikam...V T. bylo vyhozeno z jedne vlady 10 ministru za korupci a ta sama vlada ma nejvetsi popularitu mezi obyvatelstvem...dle s t a t i s t i k ...

320089

14.11.2014 2:18

RE: V kazdej vojne

favela 113.?.?.?

Reakce na 320080

A vseobecny /stale omilany / nazorovy souhlas neni casto nicim jinym nez vseobecnym nesmyslem...Za prvni svetove valky 20mil mrtvych, druhe 30-50 milionu a napr. Ruske rijnove revoluce /10 milionu/ a kolik ze bylo PROCENT tech psychopatu ..???

321021

29.10.2014 20:39

Čím jsem starší, tím více se hrozím toho, že jsem se narodil jako člověk na této planetě…

Thurms 89.?.?.?

Čím jsem starší, tím více se hrozím toho, že jsem se narodil jako člověk na této planetě… Lidé dokázali, že jsou zvířečtější, než zvířata a zvířata lidštější než lidé. Vzpomněl jsem si na film Pátý element. Tam je jedna naprosto výmluvná scéna: Když se ona dívka (Leelou), co má zachránit svět, se svými schopnostmi rychlého učení probere lidskou historií, tak upadne do totální deprese a není schopná hnout pro dobro lidstva prstem. Velmi výstižné… Často mívám obdobné pocity.

Osobně jsem přesvědčen, že není strana světového dění, která by byla bez viny. Debatovat lze pouze o počtech mrtvol a smrt a hrůzy převádět do formy statistik…

320011

30.10.2014 12:18

RE: Čím jsem starší, tím více se hrozím toho, že jsem se narodil jako člověk na této planetě…

Nikdo 193.?.?.?

Reakce na 320011

Nic si z toho nedělejte. Prostě špatně znáte zvířata i lidi.

320052

1.11.2014 2:49

Clovek to zni hrde..

favela 113.?.?.?

Reakce na 320052

...at to zni jak chce, faktem zustava, ze clovek je nejvetsi pohroma pro nasi planetu a cokoliv. Vetsi nez vsechny prirodni katastrofy na jednou...Proc tomu tak je nikdo nevi. Je take nejvetsim nebezpecim pro sve spoluobcany at ziji kdekoliv , take nebezpecim pro sama sebe..
Vsechny systemy vladnuti, statni organizace, urady, parlamenty , vudci , kralove cisarove ,papezove kongresy, senaty /i ten rimsky ktery zavrazdil ukladne a bestialne J.G. Caesara, jehoz vyznam ddodnes nedocenujeme., dale systemy jako feudalismus, vatikan. katolicismus, monarchie, komunismus, fasismus a demokratismus predhanejici se ve "sluzbe" obcanum a humanismu , vzdy skonci jako ti predchozi,jako nasilne a zdegenerovane rezimy, ktere pospichaji do nasili a kdyz neni tak si je zlo/a jeho zastupci zde na zemi/ vymysli. Co se tyce tvorivosti /creativity/ zlo je nepredstizitelne../Dostojevsky ,Gorky lecos vedeli../
Vezmem system ve kterem zijeme. Demokracie a lidska prava. Kdyz o nich slysime ted, pravem ocekavame, kdy a kde zacnou padat bomby atd. Stredem problemu zda se byt nase povaha, vrozena a zdedena, z praveku,instinkty, ktere si stale drzime, utvarena tehdejsimi tlupami,kmeny a jinymi spolecnostmi a stejnou strukturou po tisice let. Clenu bylo dost ale vudce v kazde skupine jen pouze jeden. Clenove tedy museli delat co se jim naridilo v zajmu preziti vsech. Zdedili jsme ten jeden zakladni system v mnoha obmenach, navykli jsme si za tisicileti poslouchat . Systemy od minulosti se vyznacovali tim, ze jedinec /mimo vudce/mel malokdy vliv na udalosti a jejich zmeny. Postupem podminky byly zdokonalovany ale na stejnem principu system OTROKARSKEHO .V pripade treba Polska a jeho fanaticke zurivosti vuci svemu okoli. Zili vzdy pod opresivnimi vladami at to byli rusti carove, nebo carove vlastni od 1921..Slavna Solidarita vedena Walesou muze poslouzit jako dobry priklad. Na jedne strane statecny protest proti jiz slabnoucimu vlivu SSSR , ale na strane druhe to cele usili vedlo pouze ke zmene Otrokare. Zdanliva zmena politickeho systemu /z komunismu do kapitalismu/ prinesla jen vymenu za neco podobne. Vyroky Walesy dnes to jen potvrzuji. Pravdou zustava ze polaci jsou lepsi otroci, snazivejsi /vzhledem k jejich minulosti/ pro potreby nove elity nez napr. cesi. Podnapili bohemove ze zacouzenych hospod /za kazdeho rezimu/ s malou snahou..Proc hasit a co , kdyz nehori ! A pane vrchni...A celkem hrdi na to. I s obcasnymi promenami do husitu nebo legii provazen skvelymi uspechy vojenskymi, vzapeti zase pochybnosti, ochabnuti a zpet do utulneho zatisi..Ale mame ciste svedomi co se tyce nasili a valek atd. Naproti tomu povaha anglosaska...

320142

4.11.2014 7:19

RE: Clovek to zni hrde..

fohat 194.?.?.?

Reakce na 320142

tento Němec si něco PROŽIL osobně a ted dává NÁVOD,co s lidkým tvorem.https://www.youtube.com/watch?v=1DgPaoObetE No a tento doktor,je ročník,jako NÁŠ MILOŠ,ten také sděluje svou OSOBNÍ POHROMU..Dva pohledy na TOTÉŽ https://www.youtube.com/watch?v=IqQHZa50G-8 [zahanbení] [zahanbení]

320289

14.11.2014 8:27

RE: Clovek to zni hrde..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 320289

Ten druhý odkaz by bylo potřeba šířit i formou textu zejména mezi zdejšími zvědavými konspirativci. Stwora by to nejspíš nevytiskl, protože je to jasný důkaz o tom, jak vznikají negativní motivace, jak nedostatkem lásky v dětství vznikají deprivanti. Jak se o moc ucházejí lidé pokřivení svými vývojovými deficity. Proč se moudří do politiky nehrnou... To by byl konec spikleneckým teoriím. Zneužívané bonmoty o tom, že nic v politice není náhoda, by byly potvrzeny. Ovšem ta zákonitost posloupností vzniká jinak a jinde. A lék je tudíž na hony vzdálen zdejšímu blouznivému "logickému" hledání a "nalézání".
Díky za odkaz.

321031

5.11.2014 3:33

RE: Clovek to zni hrde..

favela 113.?.?.?

Reakce na 320142

...tedy slepa, zuriva a dementni /nepochopitelna /snaha polaku vymenit a slouzit otrokari jednomu ,na misto jinemu i kdyz ta snaha slibuje pouze zniceni celeho naroda , snaha bez nejmensich ohledu k vlastnim zajmum !! Velmi kuriozni...

320333

30.10.2014 14:01

koukam,

Bubin 82.?.?.?

ze mnohe nestastniky tyto "ideje" jeste porad drzi:
Z časopisu ABC - rok 1960
Až bude tobě, pionýre, čtenáři, třicet, pětatřicet let, vzbudíš se do světa, který už v mnohém nebude podoben dnešku. Budovatelé komunismu v Sovětském svazu i u nás budou mít k dispozici moderní automatizované závody, zvládnou zemědělské práce průmyslovým způsobem, budou pracovat šest hodin denně. V té době proniknou hluboko do tajů vesmíru. To všechno se promítne do každodenního života: 250 milionů tun oceli ročně (USA vyrábí současně asi 90 milionů tun), hojnost všech prostředků, městská doprava zdarma, bezplatné stravování ve školních a závodních jídelnách, bydlení v prostorných bytech bez nájemného, levné nebo bezplatné turistické základny atd.
To není začátek fantastické povídky našeho časopisu, to je reálný dvacetiletý program Komunistické strany Svazu sovětských socialistických republik, o kterém píše, mluví a přemýšlí celý svět.

Bledne sláva kapitalistické techniky a výroby. Vždy? za deset let předstihne SSSR Spojené státy americké dvaapůlkrát a v roce 1980 bude jeho náskok sedminásobný. Je krásné žít v takovém světě! V prvé větě naší poznámky jsme vlastně napsali chybu. Přečti si tu větu znovu, milý Vláďo, Květo, Přemku, i vy ostatní. Našel jsi nesprávnost? Budeš se do nového světa teprve probouzet? Jistě znáš odpověď: Všichni se musíme přičinit! Učit se a pracovat.

I mimo školu ve svých pionýrských oddílech, v kroužcích i ve speciálních kolektivech. Pus?te se všichni do technické a přírodovědecké činnosti, nebojte se usilovné práce nad funkčními modely, zamilujte si pěstitelskou či chovatelskou práci v pionýrských zemědělských hospodářstvích. Velkolepá budova světa - komunistická společnost - potřebuje všestranně připravené lidi, vládnoucí elektřině, jaderné energii, složitým mechanismům, chemickým látkám, přírodě na Zemi i v kosmickém prostoru. Komunismus potřebuje lidi odvážné, čestné, muže a ženy, kteří umějí žít v kolektivu a pro kolektiv.
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

320058

30.10.2014 15:42

RE: koukam,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 320058

Však v 89 se lidé měli jak prasata v žitě s vyšší životní úrovní než dnes a pálilo je dobré bydlo. Chtěli se mít jako v němec ale už jim nikdo neřekl že je tam lepší socialismus, nebo tedy byl jak u nás a skočili na theórie ekonoma neviditelné ruky tržíčku poloviny 18. století. A každý se už viděl zbohatlým hokynářem což v práglu u překupníků bonů viděli denně na potkání. [mrknutí jedním okem] [chechtot]

320062

30.10.2014 17:34

RE: koukam,

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 320062

Však v 89 se lidé měli jak prasata v žitě

ale to ano!!! dluzno dodat vsak, ze POUZE nektera prasata.
a jeste dluzneji dodat, ze POUZE nektera RUDA PRASATA!
vsem ostatnim bylo na h...!

P A M A T U J U !


[bliji] [bliji] [bliji]

320074

31.10.2014 8:00

RE: koukam,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 320074

>... ze POUZE nektera RUDA PRASATA!

Kam se ovšem se svým mamonem hrabala na ta již tehdy podnikatelsky činorodá, či ta rudá po plyšáku promptně porůznu přebarvená, nebo na ta již rovnou jinak barevná se rodící. Ty rozdíly jsou v řádu řádů.

320095

31.10.2014 12:57

RE: koukam,

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 320095

heh,ale porad to byla prasata s rudymi rypaky, neb byvaly bolsevik je neco , jako byvaly cernoch(nic proti cernochum). a podle nezavislych tehdejsich statistik(dohledatelne v cibulkovych "ruda kravo" - necenzurovanych novinach) i ten obycejny rudy rypak - platic znamek mel az TROJNASOBNOU sanci oproti obycejnemu obcanu uspet v nove "nezavisle" hospodarske soutezi poplysovem "podnikani", neb mel na rozdil od obyc. obcana naprosto jiny socialni, spolecensky i hotovostni kapital!
dalo by se napsat jiny v radu radu.
coz je ale tema na jinou debatu.

zivotni uroven dnesniho obyc. obcana a tehdejsiho obyc. obcana se opravdu neda srovnat. hlupaci s kratkou pameti i hlupaci oblbli soucasnou rudorypackou propagandou, kouzelnym proutkem preneseni napr. do roku 1980 by pote horce, velice horce plakali. nakonec, ne , ze bych byl zlomyslny, ale takovou lekci bych jim i pral...,
ja na rozdil o jinych pamet jeste nepotratil.

a konecne jeste k tematu clanku.
nechapu, proc se bolsevici tolik na polaky cili. copak asi u te varsavy delali, tuchacevskeho bolsevicke hordy? co?
trosku, ten jejich narek pripomina narky a cileni neomarxistickych ho.vad vrazdicich v afghanu, iraku, etc nad muhamedy, ktery tam prichycenym emerickym a spol. "hrdinum" rezou hlavy.
copak asi v tom afghanu , iraku , etc. maji tito emericti a spol. "hrdinove" delat? co?

[bliji]

320110

31.10.2014 15:31

RE: koukam,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 320110

Tak se mi zdá že někdo kopíruje sčítaní % nad 100 možných. Asi je to moderní. Koruna je 1/14 kupní síly té nenáviděné předlistopadové 89. Průměrná mzda je tedy teď 26 000 a to je necelý dvounásobek dřívějších dvou tisíc. Přitom průměr byl tehdy 3 800. Navíc dvě třetiny zaměstnanců zdaleka na něj nedosáhnou. Srovnatelný reálný průměr tedy by musel v současnosti být 53 200. Tolik řeč čísel a ne dojmologie. [bliji]
K tomu hořkému plakáni vzhledem k chápání by jste se měl neprodleně přidat. [chechtot]

320113

31.10.2014 17:43

RE: koukam,

den plny zazraku 82.?.?.?

Reakce na 320113

mno, mozna, ze na politbyru jste i tech 3800 meli, co ja vim, nicmene kvalifikovany delnik braval bez prescasu kolem 2000 cisteho . kvalifikovany delnik - ruda huba mival o osobni ohodnoceni kolem 2kčs na hod. vice - prave za tu svoji rudou hubu. [bliji]
zametac spon, dilny a dvora pobiral balik 12-13 stovek.
materska dovolena v polovine osmdesatych let delala jiste % ze mzdy ,zhruba pet mesicu. dalsich zhruba pet mesicu stat daval peti,ci sestistovku. potom NIC! vubec nic! cize bydle-li nekdo na vesnici a takovych byvala prinejmensi polovina , kde nebyly jesle, mohla rodina jit,zrat travu, klouzat se a nebo makat od nevidim do nevidim, a drzet hubu a krok aby vubec prezila. ac nejsem skodoliby dnesnim iqetykve ichtyloidnim kvicakum to ze srdce preji.
automobil - zmetek hrube pochybne kvality s120 staval pres 50 kuliku.
magnetofon - zmetek v "hifi" kvalite - B 73 staval pet,nebo sest a pul kuliku. bez beden.

radio prometheus z dovozu(madarsko) se zapadni normou stavalo desitku!

ovsem gramo deska v brne u divadla bratru za 350 i vice korun !


pravda kadlika s helenkou si soudruzi mohli koupit i za tri petky.
obycejny superrifle poridl si clovek , nechteli nosit skrabavy tesil za tretinu mzdy. jiste! ne te tritisiceosmistovkove-rudorypakove, samozrejme. pravda ale je, ze kdyz mel jeden stesti laty na ne dostal dle potreb .jo, laty ty uz byly jako v tom komunizmu - zdarma
[chechtot]

dnes jako kvalifikovany delnik mam i bez prescasu 10-11x tolik co ruda huba - delnik kolem roku 1980.
moje decka nemusela na vojnu a univerzita ukoncena cervenym diplomem je pro vsechny samozrejmosti!!!
knihy! kampak jste se podely vy stametrove fronty, na jakykoliv jen trochu zajimavy skvar???
nakoupenych a prectenych knizek mam tisice!
a to nemluvim o dovolene tri x za rok v zahranici. je velmi, velmi malo zemi, ktere jsem neprocestoval. tak prosimte strc si ten tvuj za pet let nasetreny balaton do ...... a klidne i nastorc.
[chechtot]
i dnes ovsem,je spousta veci, ktere jednoho toci. napriklad prolhany rudy rypaci, co drze , bez sebemensiho studu a ostychu do oci lidem lzou o tom co sami tito lide prozili.

tak mi zase priste politicky vysvetli, jak jsem se mel tehdy dobre zatimco dnes zeru travu .... [mrknutí jedním okem] [oči v sloup] [velký smích]

320120

31.10.2014 18:37

RE: koukam,

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 320120

jelikoz na dalsi pripadne rude pindy neminim reagovat , neb je to u nich stale dokola , nic noveho, jako na kolovratku, jeste pro pana Stworu jeden postreh.

treba se chytit. za nos.

divil jste se nedavno Vasemu neuspechu ve volbach - navzdory velice slusne navstevnosti tohoto webbu.
kandidoval jste u Bartose. ze.
pokud ale vim, p.Bartos se profiluje jako konzervativec, nerknuli primo konzervativni krestan. a ted se podivejte jaky je profil mnoha a mnoha Vami uverejnovanych clanku a tim i jimi pritazenych diskutujicich!
clanky s. vita i nasledne zmatene blekotani rudych hub Vam volice neprivedou! konzervativne zalozene volice Vam(potazmo i Bartosovi) tito vice nez spolehlive odezenou . ale pritom pro Vas sami hlasy nemaji. ty maji rezervovany pro sve soudruhy kolem halonovin. vite?
ale jinak ve vasi dalsi cinosti - hodne stesti!

320124

1.11.2014 4:00

Clovek, to zni...

favela 113.?.?.?

Reakce na 320110

..naproti tomu povaha anglosaska ,houzevnata , stabilni , vytrvala az do extremu tvrdohlava /Most pres reku Kwai/, tvrde usilujici o vykoristovani a kolonizaci zeme/statu kde ziji do posledni kapky,/nikoliv tradicni zvelebovani okoli zname nam/ vykoristovani svych spoluobcanu ,kolonii a postupne celeho sveta./Usa napr. jako nejmocnejsi zdaleka stat muze zastavit valky a vratit vse do normalu jiz zitra/. Obcane tam trpelive a loyalne vzhlizeji k svym vudcum az do te chvile kdy se vudce/kral vzpira nevyhnutelnemu pokroku a vylepseni a obohaceni koristi daneho systemu. /Cromwell versus King/. Trebaze mene kulturni /malo ziskove/ vytvorili postupem temer dokonaly totalitni demokraticky system, diktatury dvou stran na prvni pohled mirny tolerantni system ale zdegenerovany skutecnymi vladci korporacenmi a jejich sluhy /vladami/ postupne do nasilnych rezimu , dnes vylepsenych vypujcenymi opatrenimi proti otrokum z komunismu a jiz zmineneho fasismu. /Oblibene zde je svalovat vinu na predeslou vladu druhe strany, ale v zadnem pripade nepotrestat nikoho./.Vzhledem k jejich technickemu nadani ,maji obecne lepsi materialni zabezpeceni , i pro otroky a obcasne propagandisticke skutky. Vidite, ze jsme prijali navrh toho a toho za ucelem zlepseni naseho svobodneho zivota , pracujeme vzdy ve vasem zajmu a jine lzive propagandy/legendy ;jako :jenom ,kdo tvrde pracuje cely zivot stane se milionarem atd..Pod tim vsim zhoubna agresivni chamtivost po bohatstvi, majetku a absolutni moci nad vsim , vlady hrstky "vudcu" zase elitnich otrokaru a otroci kteri se samozrejme podrizuji jako jiz od pradavna...Zase skutecnost je ze jedinec nema moznost neco zmenit vladne umele pestovana dulezita nejednota/individualismus.
A tak kdyz /asi/Eda Kemlink /nebo Zilvar z Chudobince nepamatuji se presne kdo/z knihy "Bylo nas pet" obvinuje obcas sve kamarady slovy : Jste vsichni votroci a to je svata prauda...a pokrizuje se na znameni ze to mysli vazne...Vzhledem k jeho utlemu veku, si jiste jeste plne neuvedomoval ,o cem mluvi, ale jiste hodne pocitoval.Tu svoji praudu/. V zastoupeni za autora knihy K.Polacka.
....Otrocil jsem take casto a rad i pro bolsevika, treba z duvodu zapomenout na sve osobni zivotni problemy a kazdy z nas potrebuje vyplnit/realizovat svuj zivot, zabezpecit rodinu materialne, udelat karieru a nekteri i s touhou dosplhat az k elitam a stat se pro ne panem Franzem ze zamku s karabacem..../Merkel zde jako priklad/
Jsme tak predurceni do roli otroku spolu s nasimi potomky jiz od narozeni a tlaceni vychovatelismem , pedagogismem a "moudrostmi" starsich a "zkusenejsich" ve "zlomeni" nas jiz od raneho detstvi do te jedine role v stale opakovanem systemu. Pomocniku k tomu je mnoho./Tak jako nekteri jsou vybrani do role otrokaru/ ??

320143

31.10.2014 23:33

Oko za oko

bártaj 85.?.?.?

Tento článok ma presvedčil definitívne. Pša krev sa nezaprie. S hrôzou som nedávno zistil, že to nielen Stalin, Lenin, a iní soviet.vodcovia budovali gulagy a likvidovali ľudí, ale články o Poľskej Ríši, Halič a iné,ma presvedčili o našich slovanských bratoch Poliakoch, akí sú mierumilovný národ.Pša krev,to cholera!
Kurva. No nedivím sa, že potom bola Katyň 1943, aj Katyň 2010.
Môj kolega veľmi často jazdí najradšej v noci (do Plzne), do práce. Hovoril, že jazda je v pohode dovtedy, pokým nezačne stretávať turecké a poľské kamiony. Tieto dve národné mentality sú si veľmi podobné, a to aj podľa spôsobu jazdy ich vodičov!

320135

Příspěvků: 58

29.10. 07:05 Saša  Omluvy, není to moc k článku, spíš pro legraci
29.10. 07:48 nezalezi  tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
29.10. 09:52 Botičky od Diora  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
24.12. 01:54 Go  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
24.12. 08:53 Bubin  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
29.10. 13:42  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
29.10. 18:39 Ďuro Trulo  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
29.10. 20:31  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
19.01. 13:59 Kiwi  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
30.10. 07:10 nezalezi  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
04.11. 07:27 Vilo  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
29.10. 14:23 hc  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
07.11. 05:57  RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom
29.10. 09:02 martin bareš  Děkuji
29.10. 09:56 Botičky od Diora  Obdivuji odvahu provozovatele tohoto webu
29.10. 09:57 Botičky od Diora  ..... pokračování
29.10. 10:33 koumeles  Možna by bylo si dobre si priznat
29.10. 12:07 ignorkazik  RE: Možna by bylo si dobre si priznat
29.10. 12:15 Emil Robot  RE: Možna by bylo si dobre si priznat
30.10. 12:48  RE: Možna by bylo si dobre si priznat
30.10. 16:39 Venny  RE: Možna by bylo si dobre si priznat
04.11. 06:26 favela  RE: Možna by bylo si dobre si priznat
29.10. 12:39  USA - teroristický stát, vyvolávající řadu válek
04.11. 06:36 favela  RE: USA - teroristický stát, vyvolávající řadu válek
29.10. 15:15 Nikdo  RE: Možna by bylo si dobre si priznat
29.10. 19:03 six  RE: Možna by bylo si dobre si priznat
30.10. 11:02 Dobrý den  RE: Možna by bylo si dobre si priznat
29.10. 12:22 Jean z Orleansu  Hystoryk:
04.11. 06:21 favela  RE: Hystoryk o hysteryy
29.10. 12:50 lubosmat  Osvienčim – Treblinka – najkrutejšie tábory smrti, prečo práve v Poľsku?
29.10. 17:14 ignorkazik  RE: Osvienčim – Treblinka – najkrutejšie tábory smrti, prečo práve v Poľsku?
29.10. 20:08 Winston Smith  RE: Osvienčim – Treblinka – najkrutejšie tábory smrti, prečo práve v Poľsku?
29.10. 15:10  Teď mají elitní spektákl přes závisláky tak i tak a cíleně fačouni v koncentráku
29.10. 16:13 tartus  V kazdej vojne
29.10. 17:33 timur  RE: V kazdej vojne
29.10. 18:41 nezalezi  RE: V kazdej vojne
30.10. 06:58 timur  RE: V kazdej vojne
29.10. 19:22 six  RE: V kazdej vojne
30.10. 15:46 lorraine555  RE: psychopati vo vojne
30.10. 20:24  RE: V kazdej vojne
31.10. 02:04 favela  Tech..5%
14.11. 02:18 favela  RE: V kazdej vojne
29.10. 20:39 Thurms  Čím jsem starší, tím více se hrozím toho, že jsem se narodil jako člověk na této planetě…
30.10. 12:18 Nikdo  RE: Čím jsem starší, tím více se hrozím toho, že jsem se narodil jako člověk na této planetě…
01.11. 02:49 favela  Clovek to zni hrde..
04.11. 07:19 fohat  RE: Clovek to zni hrde..
14.11. 08:27  RE: Clovek to zni hrde..
05.11. 03:33 favela  RE: Clovek to zni hrde..
30.10. 14:01 Bubin  koukam,
30.10. 15:42  RE: koukam,
30.10. 17:34 Bubin  RE: koukam,
31.10. 08:00  RE: koukam,
31.10. 12:57 Bubin  RE: koukam,
31.10. 15:31  RE: koukam,
31.10. 17:43 den plny zazraku  RE: koukam,
31.10. 18:37 Bubin  RE: koukam,
01.11. 04:00 favela  Clovek, to zni...
31.10. 23:33 bártaj  Oko za oko

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,80 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,39 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 054,99 Kč
1 unce stříbra
394,77 Kč
Bitcoin
201 515,96 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 806