Diskuze k článku
Pokus o revizi výsledků 2.světové války
Příspěvků 137
Západ pro svůj růst potřebuje území, odbytiště a suroviny. Británie a USA na svém území vydrancovaly přírodní zdroje, tak si potřebují zdarma nakrást jinde.Klidně se zbraněmi v rukou.Británie chtěla napadnout Slovany již v roce 1945. V USA mají 70 000 000 chudáků, ktří jsou závislý na potravinových balíčcích. Británie, co nenakradla, to tento koloniálně vražedný stát nemá. Proto eskalace násilí proti Rusku. Cílem je totiž vydrancovat a vyhladit Slovany vůbec. Mají stejný plán, jako Adolf Hitler. Jestliže se Slované nesjednotí, bude to jejich konec. Vpomeňme si na Svatuplukovy syny a zkouška, kdy synové nemohli zlomit svázané pruty. je to naše jediná naděje.
21.10.2014 10:16
RE: Perfektní a objektivní anallýza
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319451
Těžko říci, co si představujete pod pojmem "perfektní a objektivní", ale článek je evidentně manipulativní.
Uvedený graf toho moc nevypovídá. Vaše výdaje na domácnost jsou také ve zlomcích těch amerických, přitom spotřebujete prakticky to samé. Jinými slovy to znamená, že párátka pro Pentagon jsou poměřovány jinak, než párátka na Sibiři.
Pokud se ale podíváte na kontrakty ve zbraních na mezinárodním trhu, zjistíte že na prvním místě je Rusko, na druhém USA, a třetí je Čína. Takže zatímco aktivity NATO ohledně zbrojení klesají, aktivity Ruska naopak rostou. Proč se článek snaží navodit dojem jiný, to ví nejlépe sám autor.
Ohledně Slovanů.
Nejvíce se na jejich vyhlazování podílel gruzínec Stalin, a to nejen v Rusku, ale hlavně na Ukrajině a v Polsku. Nabízí se tedy otázka, v jakém zájmu vlastně Stalin konal? Kdo tedy ohrožoval Slovany více, Churchill, nebo Stalin.
A Svatopluk? Ten se paktoval s latiníky, aby mu pomohli pacifikovat Slovany. Dokonce privilegoval Maďary za to, že přijali latinský ritus a udělal z nich šlechtu, která se dokonale postarala a zmizení slovanství v Uhrách (stejně jako se to dařilo i v dolním Polabí nebo Rakousku).
Čím byste vlastně chtěla Slovany sjednotit, to by mě opravdu zajímalo, stalinským bolševizmem, nebo carským byzantismem, nebo svatoplukovou latinou, prozraďte, paní Antonie, po to všem, co si "bratři" prožili v Polsku, na Ukrajině, na Balkáně či jinde.
Už jste četla Dugina a jeho eurasijsé vize? Ten vidí Rusa více jako turkomongola, tomu se do krámu nehodí ani Ukrajinec ani Polák, ale pravoslavný bolševik s mongolským naturelem, to je to, co podle něj stojí proti euroatlanťanům, Slovan z Čech ho zajímá tak maximálně v montérkách nebo uniformě.
Tak miliónové vyhlazovací akce na Ukrajině organizoval jistý Lazar Kaganovič, který nebyl ani Ukrajinec ani Rus, jestlipak jste o něm někdy slyšel? Jestli ano, proč ho nezmíníte, jestli ne, máte si prověřit fakta než rozjedete propagandu. Ten Kaganovič nenáviděl Ukrajince stejně jako dnes je nenávidí Porošenko nebo Kolomojski.
22.10.2014 18:58
RE: Perfektní a objektivní anallýza
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?
Reakce na 319477
Bravo!
Kaganovic byl zid.
V roce 1917 nebyla zadna ruska revoluce.
Byl to zidovsky statni prevrat a nasledulici zidovsky teror.
Vinit Rusy za komunismus je jako vinit brutalne znasilnenou zenu za to ze je krasna.
21.10.2014 11:40
RE: Perfektní a objektivní anallýza
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 319469
Áno za Stalina zomrelo veľa ľudí. Inicioval to on alebo bola spáchaná zrada?
Pýtam sa to preto, lebo v rokoch 1922-29 prebiehal medzi Trockijom (nar. Bronštein) a Stalinom boj o moc. Stalin síce prebral moc nad Ústredným výborom strany ale stredné a nižšie vedenie t.j. moc nad človekom mali trockisti a karieristi napr. Chruščov ktorý vstúpil do strany v 1932 (asi). Tí to ľuďom patrične osladzovali po roku 1936 keď sa schválila nová ústav, lebo vtedy sa našlo toľko "kontrarevolucionárov" že až. V skutočnosti karieristi a trockisti vybíjali tých schopnejších t.j. elitu národa.
Čo sa týka Ukrajinského hladomoru tú má na triku Chruščov a trockisti, lebo Stalin chcel zaviesť kolchozy/poľnohospodárske družstvá t.j. občinu na steroidoch aj na Ukrajine a trockisti si svojou propagandou primäli Ukrajincov aby pozabíjali svojich volov ktoré slúžili na oranie (kone na oranie černozeme sú nevhodné) a Chruščov (ten hajzel) naďalej trval na dodržiavaní kvót. Kvôli tomu veľa ľudí zomrelo od hladu a ešte viac odišlo kade ľahšie t.j. na východ za Ural, kde založili nové osídlenia.
Ďalšia vec je, Rusov za Stalina a 20 rokov po jeho smrti Rusov pribúdalo, je to fakt.
PS: Bezmyšlienkové kopírovanie kolchozov/Sovietskych poľnohospodárskych družstiev ako systému u nás spôsobilo viac škody ako úžitku.
21.10.2014 12:35
RE: Perfektní a objektivní anallýza
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319479
za Stalina a 20 rokov po jeho smrti Rusov pribúdalo
Hm, ale předpokládám, že ty mrtvoly zůstaly už mrtvolama a ani se dále nemnožily.
Stalin se dostal do čela bolševické frakce sociálních demokratů zvolením a na doporučení, k moci se pak dostal, když se bolševici zbavili oponentů (ostatních frakcí). Starých se pak postupně zbavil a nové přivedl včetně těch, co vládli za Brežněva. Od let vyhnanství až do jeho smrti s ním u moci zůstal nejvyšší prokurátor Višněvský (vedle gruzínského katolíka polský katolík, ostatně tajnou službu zřídil jezuita Dzeržinský). Co se týká přeživšího "starého gardisty" Kaganoviče, ten byl za poslušného a úslužného tupouna, proto jako jeden z mála "židů na špinavou práci" přežil.
Co se týká hladomoru, je to prostší, za dlouhého válčení a plenění došlo k rozkladu hospodářských struktur, což završili bolševici svými revolučními experimenty (diskutovat, kdo tam byl větší blb asi nemá cenu), a protože pro Stalina bylo klíčem k úspěchu udržení moci v centrech, musel tam lidi nakrmit, tedy sebrat to málo, co zbývalo na venkově, a tak si vybral ty, co mu voněli nejméně. Je vlastně jedno, jestli se na tom podílel sám, nicméně nesl svůj podstatný díl, stejně tak i na příčinách a průběhu 2svv. Skoro to vypadalo, jako by nechal nácky likvidovat západ sovětského území schválně a nechal si jimi "čistit" prostor. Stalina však vytvořil západ, oni ho udrželi u moci za bolševiského propadu tím, že mu poskytli technologie i prachy, a to začalo právě v době, kdy se dostal do čela již vítězících bolševiků. To se dělo dál i za Brežněva, samozřejmě mimo hlavní zprávy.
Já nevím... Ohledně hladomoru mi ve vašem příspěvku k úplnosti chybí aspoň malá poznámka k sankcím. Ne těm dnešním, ale k těm, co byly uvalené na SSSR tehdy. Myslím tím tzv. "zlatou blokádu" a ta trvala tuším že až do r.1934. SSSR měl zlata dostatek, takže páni "venku" uvalili sankce právě na něj = že SSSR nesměl platit "venku" zlatem.
Obilí bylo tedy jednou z hlavních vývozních komodit a právě za to "dostával" (tj. kupoval) Stalin od "západu" ony technologie. Nedostával je zadarmo - to se mýlíte. Znáte snad jediný případ, kdy "západ" někoho (něco) financoval jen tak - pro radost a nezištně? Požadavek velkých výnosů je vysvětlitelný a stojí v pozadí i tzv. kolektivizace.
A další, co je dneska morem současných "historiků", je připisování hladomoru Haliče na vrub Stalinovi. Lvov a celá Halič byla tehdy součástí Polska - ne SSSR. A přesto se objevují tklivé články, jak Stalin týral v r. 1932 ubohé Lvovany hladem...
Bez zajímavosti není ani tehdejší sabotáž trockistů z vedoucích oblastních míst (dá se říci, že straničtí úředníci), kdy nechali potraviny (hlavně brambory) z jiných oblastí hnít na nádražích ve vagónech a nikterak nespěchali, aby se jídlo dostalo na místo určení.
Těžko postihnout všechny souvislosti v jednom příspěvku, i to sice je možné, ale diskuze by byla trochu nuda.
Na problémy bolševizace Ruska, někdy se používá „sovětizace“, ale to je zavádějící termín, jsem narazil už při svých studiích (za komunistů). Že něco tajili, bylo zřejmé už z toho, jaká ideologická schémata byla použita. Ostatně tajilo se vše, ale něco více a něco méně. A hladomory tajili od počátku, jak se dalo (bylo jich více).
Co je důležité vědět, že Rus je od Kyjevské Rusi, tedy tradice Ruska začíná na Ukrajině, to se mění až se vznikem impéria. V prvé řadě, potyčky mezi jednotlivými etniky v této oblasti byly od nepaměti (takže svalovat „Majdan“ na USA je ignorace prvního řádu) a ani počínání Rudých a Bílých z toho nelze vyjmout, stejně jako to, co následovalo mezi Kremlem a Kyjevem. Stalin byl osobně angažován již jako lidový komisař (o jeho vztahu k Polákům se teď nebudu zmiňovat) .
Když jsem psal, že Stalin měl svůj díl, vyplývá to z charakteru ruské společnosti. Imperiální ruská tradice navazuje na byzantskou křesťanskou tradici, v čemž je zahrnuto zbožštění vládce. To znamená, že panovník je bohem posvěcený, a když je Bůh s panovníkem spokojený, v zemi se neděje nic nenadálého. Pokud se něco semele (třeba kroupy), znamená to, že Bůh má pifku na panovníka z nějakého božího důvodu a začne „protistátní“ šuškanda. Toto bylo v lidech po staletí, a proto je to v nich i dnes. A v takové společnosti je tendence tajit jakoukoliv událost, není to jen motiv „shora“, ale je to napříč, nikdo si nepřeje všeobecné „prokletí“ a „rány boží“, proto si lid takové mentality svého „dobrého panovníka“ podvědomě pěstuje. To se samozřejmě nezmění, ani když je na trůně vyčuraný gauner, nebo bandita, v očích lidí je to stále a už konečně ten „dobrý panovník“. A takto nastavenou společnost „pluralizovat“ je vlastně nemožné. Je normální, že ne vždy jdou věci dobře, a proto je potřeba nacházet vysvětlení, a to je prakticky vždy stejné a jde na vrub „zlých sil“. Ty se nacházejí vně systému a snaží se „říši dobra“ nějak podrývat. Sem spadají i „zlí židé“ (trockisté) a podobně laděné „nepřátelské živly“. Pokud je bandita na trůně, může opět jen za události, které jsou vnímány jako dobré, za zbytek mohou „sabotéři“ a „zlí rádcové“. Ať se pokusíte reformovat a revolučně měnit cokoliv, stejně to sklouzne spět a systém pojede jako před tím, na vrcholu vládce, kolem něj aparát (opričníci) a zbožňující lid. S tím nehli ani bolševici, Stalin si svých nohsledů ani nevážil, byli mu naopak protivní, a čím víc je ponižoval, tím víc ho adorovali, logickým důsledkem pak musí být všudypřítomná paranoia.
Když píšu, že za to mohl Stalin, pak mám na mysli pouze jeho osobní protiukrajinskou angažovanost, a to, že se svého postavení nijak nezříkal, jinak samozřejmě odpovědnost nesou všichni, společnost je však dílem každého bez rozdílu, neb se jedná o vazby.
Na tom, že přímou příčinou hladomoru byl bolševický experiment, trvám, ale byly tu i další faktory. Zmínila jste onu „zlatou blokádu“, ale ta sama o sobě nemůže způsobit žádný hladomor, ten způsobí je jeden prostý fakt, přijde ozbrojená banda a sebere Vám jídlo. Je třeba si uvědomit, že prakticky veškeré obyvatelstvo bylo zemědělské, tedy hladomor v pravém slova smyslu a takového rozsahu by jinak mohl nastat jen v případě totálního zalednění, či nějaké jiné apokalypsy. Sucho sice bylo, takže se hladovělo i jinde, ale toto byla úplně jiná dimenze.
Ideologickou prioritou bolševiků byla industrializace – tedy vyrobení třídy proletářů (ta v Rusku prakticky neexistovala), tedy vyhnat lidi z půdy a zavést velkovýrobu potravin. To je známo jako proces kolektivizace. Nepřítelem kolektivizace byl stanoven sedlák (zemědělec- kapitalista) tzv. „kulak“. Právě ono „rozkulačení“ předcházelo hladomoru. Součástí toho bylo i přijetí zákonů proti „rozkrádání majetku v soc. vlastnictví“, což bylo drakonické opatření právě proti venkovanům, kteří byli zvyklí si chodit brát na pole. To bylo trestáno smrtí. Desetitisíce (patrně přes sto tisíc) exemplárních poprav bylo také vykonáno. Šla byste si ještě pro klásek? Dále byly stanoveny kvóty. Ty vymýšlelo ústředí (směsice idealistů, prospěchářů i obyčejných lupičů a primitivů toužících ohřívat se v blízkosti moci) a uvalovalo je na rolníky, jak je napadlo. Po období relativního sucha, vyhnání a postřílení hospodářů, se z kvót stala nesplnitelná hausnumera. Ovšem ústředí mělo industrializační plán a „velké cíle“, takže si nemohlo nechat vznikající třídu proletářů ani zahálet a ani hladovět, proto pokračovalo v nákupech investičních celků na Západě, bez ohledu na cokoliv. Proč Stalin přistoupil na obilí a proč ho právě v tuto dobu Západ požadoval, to jistě stojí za další úvahu, nicméně v vzápětí bylo přijímáno i embargo na obilí. Ona v tom zdánlivě žádná logika není, protože Západ, stejně jako Východ, něco prohlašoval, ale skutky byly často s prohlášeními v rozporu. Ale tak či onak, Stalin se osobně zasadil o přijetí opatření na vyhladovění speciálně Ukrajiny, byly také vyslány ozbrojené složky, které vytvořily blokádu zvláště vybraných míst, aby zabránili lidem v útěku z postižených míst. Vy proto máte omluvu? Já tedy ne.
Další laciné kecy, jedno hloupé a nepodložené propagandistické havloidní klišé za druhým... Tím nás krmíte: "Na Ukrajině v letech 1933-1934 zahynulo 5 milionů Ukrajinců během velkého hladomoru vyvolaného kolektivizací zemědělství".
Je ustálený fakt, že neúrody v Rusku se opakovaly každých 6-7 let. V letech občanské války 1921-1922 se pod hrozbou hladu a epidemií nacházelo 23 gubernií s počtem obyvatelstva 32 milionů. Ano, hlad byl, ale sovětská moc organizovala boj s touto pohromou. Z hladovějících oblastí se přesídlilo do úrodných oblastí 5,053 milionu lidí. O těchto lidech antikomunističtí demagogové vytvářejí dojem, že zemřeli hladem. Právě zde je nejvíce výmyslů kolem tzv. "Hladomoru". Jakoby bolševici vzali od chudých rolníků všechno zrno, a ti museli potom hladovět.
Rolníci nebyli schopni uživit národ. Bylo třeba mechanizovat zemědělství, ale rolník si traktor nemohl dovolit. Proto jedinou ekonomickou cestou pro SSSR byla kolektivizace zemědělství. Rolníci dávali půdu (kterou dostali od vlády před 10lety), inventář, dobytek do společného hospodářství a začínali pracovat dohromady. Produktivita prudce rostla díky dělbě práce a zavedení mechanizace, kterou poskytl stát. Přitom měl kolchozník příjmy z vlastního hospodářství. Stalin se postaral, aby měl kolchozník více půdy než soukromník, aby každý měl krávu. Jak se ve městě objevila pracovní místa, část rolníků odcházela pracovat do průmyslu. Výsledkem bylo, že v průběhu života jedné generace se polovina obyvatelstva země přemístila z vesnice do města bez nejmenších ekonomických a společenských otřesů! Velkým hitem pravdoláskařů jako jste Vy je hladomor na Ukrajině v roce 1932. V roce 1930 objem chlebového obilí na Ukrajině činil 6,92 milionu tun (30 % celkového objemu produkce), v roce 1931 7,39 milionu tun (40 %) a v roce 1932 pouze 4,28 milionu tun (29 %). Proč se snížila úroda zrna v roce 1932 jen na 29% ve srovnání s rokem 1931? A proč hlad postihl v podstatě pouze Ukrajinu a Don? V té době padlo rozhodnutí o vytváření kolchozů. A rolníci se nechtěli vzdát svých polí ve prospěch celku. Nechtěli se vzdát půdy, kterou jim komunisté dali deset let před tím. Do té doby neměli nic. Nenasytnost, antikolchozní propaganda a záškodnictví bylo příčinou hladomoru. Na Ukrajině a Donu zem orali ne koňmi, jako v centrálním Rusku, protože na černozemi je to pro koně vysilující, proto orali s voly. A voli, vole, to je hovězina, která se dá jíst. Obyvatelstvo zabíjelo a konzumovalo svůj dobytek, odmítajíc ho odevzdat do kolektivního vlastnictví. Proto v roce 1932 na Ukrajině a na Donu obdělali sotva třetinu úrodné země - to je opravdová příčina hladu. Proč tak málo zaseli? Stavy volů se na Ukrajině snížily z 593,7 tisíc (v roce 1929) na 105,2 tisíc (1932) to znamená šestkrát méně!
Nebylo čím obdělávat půdu. Žádné obilí bolševici nezabírali, naopak, snížili objem výkupu. Otázkou je o počet obětí "hladomoru", který si způsobili Ukrajinci a kozáci sami. Množství úmrtí hlady bylo minimální. Ale bez pochyby - hlad ovlivnil nemocnost obyvatelstva a délku života a tomu odpovídající úmrtnost a porodnost obyvatelstva. Přesto podle údajů počet obyvatel Ukrajiny k 1. 1. 1927 byl 29 043 000 lidí, a k 1. 1. 1939 to bylo 30 946 000 lidí. Tedy žádná tragédie. Žádné miliony mrtvých hladem, o kterých mluví dnešní demagogové a anonymové na Zvědavce. Wikipedie píše, že "počet mrtvých při UMĚLE vyvolaném hladomoru na Ukrajině se odhaduje na 3,5 miliónu. Takto se lže o minulosti....
Velké přesuny obyvatel a zfalšované statistiky, to byl židobolševický režim té doby.
Jednim z faktu je ze rolnici zakladali vesnicka druzstva davno pred revoluci 1917 v celem Rusku...
To, co jste napsal, splňuje všechna kritéria popírání genocidy. Silně trestné. Předpokládám, že některý z prokurátorů si již na Vás posvítí (třeba Petrásek), stejně jako na Vladimíra před lety. Nebo budete předmětem hlubokého nezájmu ? Není genocida jako genocida.
22.10.2014 17:13
RE: Co se týká hladomoru, je to prostší...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319572
>Nenasytnost, antikolchozní propaganda a záškodnictví bylo příčinou hladomoru.
Výborně soudruhu Botičko, a kromě sabotérů ještě trockisté a neuvědomělí ukrajinští zpátečníci.
>Stalin se postaral, aby měl kolchozník více půdy než soukromník, aby každý měl krávu
Tak tak, velký vůdce a spasitel všech lidí soudruh Stalin již provedl jen humanitární opatření na jejich záchranu
"ale článek je evidentně manipulativní."
to jste napsal moc hezky,a zrejme v techto svych intencich pokracujete v manipulaci a zonglovani s historickymi udaji tak,jak se vam to hodi...
namatkou:vase verze dodavek zbrani,stalina,byzantismu a nakonec i latiniku...ech,vy demagogu!!
pravoslavny bolsevik s mongolskym naturelem??PCHE!!
jdete se vycpat..
21.10.2014 12:49
RE: Perfektní a objektivní anallýza
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319481
to jste napsal moc hezky
Já vím. Chcete snad něco z toho vyvrátit? "jdete se vycpat.." k tomu asi nestačí
Náhodou! mě se to moc líbí!
Ode dneška mi říkejte: pravoslavný bolsevik s mongolským naturelem ! Ve zkrátce: Tatar - Mongol, v ještě větší zkratce mongol.
Ten český národ vybudoval průmysl za oserreichu, za kománčů posílil, aby pak za 25 let "svobody" prošustroval totálně komplet všechno i půdu pod nohama. Ani jzďaci za komančů se neměli nejhůř,
Větší blbečky než čechy snad nejde najít, možná ještě pribolty, pardon pobalty, těm ale sláma čouhá normálně z koženech bot. - takže laskavě - ode dneška:
Mongol jsem pro vás, Mongol!
pravoslavny bolsevik s mongolskym naturelem
... snad víte jak Zvědavec leží havloidům v žaludku. Tak ten anonym zde plní ideologické zadání svých chlebodárců, nic nového:
http://www.osud.cz/zapad-si-plati-internetove-trolly-pusobi-v-zoldu-velkych-medialnich-domu
Obzvlášť šťavnaté je tvrzení pravdoláskařů "v tísní" , že počty obětí stalinismu v letech 1928-1953 se dají souhrnně stanovit na 60 milionů osob. Jinde hovoří o celkem 100 milionech obětí sociálního experimentu zvaného socialismus, přesně jako ten "anonym", do toho přidá trochu umělého slitování a soucitu a PR-polívčička alá Havel je hotová. No, to jsou zajímavá čísla. Autor není zvlášť nadaný a asi neví, že před válkou měl Sovětský svaz cca 135 milionů obyvatel. To máme 60 milionů popravených, 22 milionů vojáků zahynulo ve válce proti chlebodárcům tohoto "anonyma". Další miliony zemřely věkem. Jak je potom možné, že v roce 1953 měl SSSR 150 milionů obyvatel? Sakra, to asi měla každá sovětská žena 20 dětí.
A jaké poslání zde máte Vy, pan Moudrosrak, pan Ignorek a další kryptobolševičtí výtečníci, pane Botičko, bagatelizovat bolševickou genocidu a naopak vytvářet dojem, že se jednalo o záslužnou činnost? U pana Moudrostraka je to vzhledem k jeho původu pochopitelné, a z jakých tradic jste vzešel třeba Vy? Vám patrně ani nevadí, že pan Ignorek považuje soudruha Stalina za žida ("Maminka jeho chudá židovka atd atd atd"), proč taky, vždyť má takových zásluh...
Vaše intenzivní angažovanost mě nepřekvapuje, tu máte jaksi v krvi, spíš mě překvapuje, že zrovna Vy si troufáte někoho nálepkovat "havloidem", naopak Vy a vám podobní byste měli srazit paty a Havlovi děkovat, že Vám umožnil zalézt do teplých a vystlaných děr, však pan Moudrostrak tu onehdá napsal, že vesele zvonil klíčema, to Vy zajisté také, že, když už bylo zřejmé, že se věšet nebude, ba právě naopak.
Hezky se tu odkopáváte.
Pokud je mi známo, tak je nyní prokázáno (najdete na Blistech i jinde, N. Geographic) že Chuchil plánoval pokračování II světové ještě před jejím koncem za pomoci zbylých německých divizí v západním zajetí a postup na Rusko, ale nezískal pro svůj nápad spojence, hlavně ne US. Tehdy ne.
Tak bych řekl že to bylo minimálně 50:50 neli ve prospěch Churchila. Koho se bát, míněno.
Dalších asi 60 let míru v Evropě, nebyla jeho zásluha, ale zásluha toho, že se 2 velké velmoci nemohly navzájem napadnout a tak musely nějak koexistovat. Díky tomu tady ještě jsme. Možná že se ale brzy rovnováha poruší, se všemi důsledky.
Kontrakty na zbrojních trzích nejsou pro vyzbrojování samotné země směrodatné. US například příliš svých HiTech zbraní nevyvážejí, zatímco Rusko ano. Myslíte si, že když Kuba vyvážela dejme tomu cukr, rum a doutníky, že Kubánci byly stále namol, kouříli jeden Havana za druhým a sladili minim. 10 kostek? Mícháte jablka s hruškama.
Nevidíte kolik válek jsme rozpoutali my a s jakým výsledkem? Chtěl by jste být Libyec, Iráčan, Afghánec, nebo Syřan? Já tedy ne, ale asi nemám při naší zahraniční politice na vybranou. Naproti tomu kolik třeba Gruzínců zotročilo v nedávné válce Rusko? Jak dlouho válka trvala? Bylo to snad na druhém konci světa? Je V Gruzii občanská válka? Vyměnili tam vládu za loutkovou pro ruskou? Vybombardovali desítky měst do základů? My tohle přeci běžně děláme...
Asi by Rusko mělo přitvrdit, jinak z něj naši kámoši nebudou... takový měkejše my přeci do party neberem.
Do prčic, kolikrát opakovat: stalin žádný gruzinec nebyl! Byl to stejný typek jako předseda české vlády Fišer apod.
Dávejte pozor kdo bude dalším takovým "taky českým taky předsedou".
21.10.2014 23:23
RE: zaujímavá analýza
udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?
Reakce na 319519
Nie som si istý, kam mierite,
ale Džugašvilli bol, ako sám povedal:
"Ruský gruzínskej národnosti"
Ruský je prídavné meno, kultúra, nie národnosť.
Rusko má vyše stovky národností.
Rovnako je tzv. judaizmus "náboženstvo", presnejšie v dnešnej forme multinárodnostná ideológia(i keď s kastovo-fašistickou podstatou) a nie jedna národnosť.
Možno so stalinovej rodiny niekto i bol zástancom judaistickej ideológie, no Stalin bol najlepśím študentom triedy a výborný prospech mal aj v kresťanskom seminári.
Keby aj bol podľa niektorých tzv. "skrytý žid", tak, ako aj mnoho ďalších z chudobnejšej kasty judaistov nie len v Rusku, ale aj v západnej Európe, bol skôr úprimne zainteresovaný na zlepšení, zmene režimu. Napriek direktívam vrchnej kasty talmudistov, ktorá "vnútorných ideologických nepriateľov" obzvlášť kruto dlhodobo prenasledovala.
Politicky motivovaných lźí bolo ale o Stalinovi napísaných mnoho. Netreba ho príliš glorifikovať, no ani fanaticky zatracovať. Bol v tej šialenej dobe síce diktátorom, no bez neho by sme tu možno ani my neboli. Tak-či onak, dnes v dobe internetu čas absolútnych autoritiek našťastie skončil.
protože byl nejlepčím študentem, asi proto taky pochopil zavčas odkud vítr fouká. mezitím taky stihl varabovat banku v Tiflisu /Tbilisi/ a sem tam něco přispět na konto leninovi. Maminka jeho chudá židovka atd atd atd
proto když se vrátil ze sibiře - na rozdil od těch "revolucionářů", co se tam vylodili jako Trockij z ameriky nebo propašováne jako Lenin v uzavřeném vagonu už něco dost tušil.
22.10.2014 10:15
RE: zaujímavá analýza
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?
Reakce na 319541
Z knihy Soukromý život Josefa Stalina J.Fishman, J.B.Hutton cituji:
Později přišli do země přistěhovalci z Iránu,mezi nimi i velká část portugakských Židů z ostrova Džu, Maranos. Ti vyznávali tajně svou víru v Gruzii. V místním dialektu znamená slovo "Džuga" obyvatel ostrova Džu. Bylo používáno jako označení pro přistěhovalých Izraelitů. Když po několika staletích bylo zavedeno v Gruzii používání příjmení, byli potomci přistěhovalců z Ostrova Džu zváni Džugašvili-synové ostrova Džu.
Je těžké říci,před kolika generacemi byla rodina Džugašvili-Stalin ještě židovského vyznání. Někteří historikové tvrdí, že Stalinův dědeček byl ještě věřícím Židem, jiní to popírají.
Podrobněji o Stalinovi a jeho rodině píše Klimov. Dokonce existují práce, které tvrdí, že Stalinův otec byl generál major Prževalský. To je další výmysl, neboť na Kavkazu v té době vůbec nežil ani ho nenavštívil.
Vkaždém případě byl otcem Stalina Džugašvili, matka byla Gruzínka. A jak je známo, genetika se rodí po otci a nikoli po matce.
Dva dotazy: 1. Kde leží ostrov Džu? 2. Odkdy je známo, že "genetika se rodí po otci a nikoli po matce"? To je přece úplná pitomost, nehledě k tomu, že sami židé uznávají židovský původ pouze po matce a ne po otci.
22.10.2014 13:42
RE: zaujímavá analýza
udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?
Reakce na 319553
Aj medzi judaistami sa môžu nájsť spavodlivejší, neveriaci v rasovú nadradenosť nejakých mýtických HéBaRé. Mne je jedno, ći bol Stalin, alebo niekto judaista, kresťan, alebo špagetista.
Dôležité sú činy a ich kontext.
Poučiť sa na minulosti treba,
no hádať sa do krvi nato m, je bieda.
pre nás.. a pre parazitov radosť.
Nech kraľuje budúCnosť a nie blbosť!
22.10.2014 17:18
RE: zaujímavá analýza
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?
Reakce na 319553
Kde leží ostrov Džu jsem sám nenašel. Autoři knihy Soukromý život Josefa Stalina napsali, že se jedná o portugalské židy. K Portugalsku patří ostrovy Azory a Madeira. Nemám podrobnější mapy, takže vám nemohu vyhovět.
Pokud se jedná o genetiku, je to poměrně mladá a stále se vyvíjejicí věda. Co přesně dědí dítě po otci a po matce- na příklad zde: www.genetika-biologie.cz/zaklady-dědičnosti
Čím? To je úplně jednoduché, ono totiž nezáleží tolik na tom co bylo, ale na tom co je teď a co bude dál. Minulost už nezměníme, jsou to věci co páchali jejich pradědové na „našich” (a naopak), není potřeba abysme my, současní lidé, kvůli tomu trpěli nějakými předsudky. I Rusové atd. se za tu dobu vyvíjeli a dnes chápou (o dost líp než USA), že to co se tehdy dělo nebylo úplně v pořádku, a poučili se z toho.
Dnes jde o to, že válečným štváčem je USA, celý svět to dnes už vidí a většině se to nelíbí. Není to o spojování (jen) Slovanů, ale všech co jim zůstal zdravý rozum a co nehohlají USA v jejich snažení (rozbít civilizaci na mraky) podporovat.
22.10.2014 11:59
RE: Perfektní a objektivní anallýza
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319549
Takže je to sjednocení "Slovanů a všech chápajících proti USA"? Pokud to myslíte vážně, kolik myslíte, že byste s tímto přístupem získal skutečných příznivců...
Nepotřebuju získávat příznivce, nejsem politik ani nic neorganizuju. Každý má svůj mozek, svoje svědomí, svoji intuici darem od Boha - ať to používá, dokud je čas. Jestliže je někdo ochoten svědomí atd. za peníze potlačit je problém hlavně toho dotyčného (že, pane...), ovšem měl by si být vědom, že to časem ponese hodně vysokou cenu, kterou (nejen) dotyčný nakonec zaplatí. To je to, o čem byl můj předchozí příspěvek.
Váš příspěvek byl patrně reakcí na to, "čím chcete sjednotit", je mi jedno kdo, jestli ne Vy, tak někdo, nebo něco. Pokud "má každý svůj mozek", počítáte asi s tím, že ho použije sám od sebe pro něco, co bude ochotno sdílet nespočet dalších samostatných mozků, je-li to tedy ten hromadný a jednotný odpor vůči USA, kolik myslíte, že je takto skutečně odhodlaně sjednocených mozků, ptám se, a jak se to třeba pozná, jestli se bude hromadně pálit hvězdnatá vlajka, střílet z křižníku, útočit bodáky na Bílý dům, nebo něco na ten způsob, to by mě také zajímalo...
Hehe, to se ptáte hezky, ale nesprávného člověka, to budete muset prostudovat nějaké výzkumy nebo statistiky na tohle téma Osobně si na toto téma nemyslím (a ani nehodlám myslet) nic, nemám ve zvyku předjímat nějaké svazující předsudky (a pak v jejich duchu podvědomě ne-jednat). Nechme to vyšší moci.
"Kolega"-provokátor z http://czech.prague.usembassy.gov/ zaúkolovaný kontrolou na zvedavec.org je, ehm .... ZVĚDAVÝ
23.10.2014 11:09
RE: E.Snowden Vás zdraví
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319625
Váš "neregistrovaný" kolega do diskuze vstupuje s tím, že si "nemyslí vůbec nic", což skutečně nestojí ani za zlámanou grešli, otázka je, co tu s tím tedy vlastně zamýšlel. To Vy jste nadějnější adept, pane Botičko, Vaše probolševická angažovanost je skutečně zapálená, víte, a proto si myslím, že jste užitečný jen tak, zadarmo, jelikož to máte prostě v krvi. Ale pokud byste byl méně zapálený a více pozorný, zjistil byste, že jsem upozorňoval, že bolševici byli u moci drženi Západem, tedy přesněji především Stalin, k čemuž se na Západě zrovna ti odpovědní nehlásí, kolik myslíte, soudruhu Botičko, že by mi za tuto "provokaci" byli ochotni asi tak platit.
Dost nahnědlý soukmenovče, s Vámi je to jak na kolotoči: odpovím karloidovi "dobrý den", na čemž se na mně vrhne jiná (opravdu "jiná"?) anonymní hyena s kulhajícím vzděláním co by s chutí věšela. Vy na ten web rozhodně nepatříte, zkuste iDěs, tam budete mezi svými, dostanete í-čka
Nebojte, anonymní tvore, Svatý Havel nezemřel a jeho myšlenky žijí dále. Jenom je trochu zarážející, že těm jeho "moudrům" věří čím dále méně lidí. Z jeho věrných už mnoho nezbývá. Pár politických mrtvol a la Kocáb a několik exemplářů řídnoucí havlistické kulturní fronty. Bude to asi tím, že havlistický vak s penězi (Bakala) poněkud splaskl. Jste jeden z mála, mentálně znevýhodněných jedinců, kteří ještě "ideálům" havlismu věří. "Komu není z hůry dáno v apatice nekoupí"...
Zmar Vaší zoufalé práci. Pokud se budete chtít pouštět do nějaké polemiky, a ještě při tom psát, budete muset nějaké to školství navštívit a alespoň se seznámit s existencí toho, co chcete kritizovat, jinak se může stát, že budete pouze a jen bezmyšlenkovitě oponovat. A najít odvahu se podepsat
24.10.2014 8:41
RE: E.Snowden Vás zdraví
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319663
Dost nahnědlý soukmenovče...Vy na ten web rozhodně nepatříte
Tak to už tu dlouho nebylo, pane Botičko.
Víte, co zasedl Havel s bolševikem ku jednomu srdečnému stolu, tak u mě skončil, takže to bylo ještě dříve, než začal, ale Vy se tu projevujete jako pěkný nevděčník, na Vás zase nic nezbylo, co, ale zase buďte rád, že jste, kdyby byli všichni jako bolševici, tak jsem si tu s Vámi teď tak pěkně nepovídal.
něměcký fojak byl nahodou toprý fojak- zahnal ty zli čech a pak trtkal jejich maminky. no aco, za chleba dá každá. dneska dávají sami gratis
A proc by tobra nemecka fojak nemoh trtkat s ceskama kdyz to nemel zakazany ? A vubec ..., proc by riskoval znasilnovani zidovek v Theresienstadt nebo jinde v lagrech za ktery by ho docela urcite cekala popravci ceta, ze jo !
A chto vám povídal že toprý německý fojak neměl trtkat topré české cholky? Beztak čechů tu nebylo, fšecki byli v africe, f tom alamejnu. já jsem taky byl, vo jeDnu říznul - dodnes platím alimenty
Kdo povidat ze topra nemeckej fojak nemel trtkat cesky cholky ? Preci mongoloid Ivan Davajcasy kterej vosvobodil v 45tym Ceskoslovensko a sympatizoval s kazdym partyzanem kterej si bezbrannyho nemeckyho fojaka uz po konci 2WW kdyz se vracel z fronty domu aby ho moh hrdinsky zastrelil (-casto zezadu-) vzdycky nasel...... To jste za sociku vo tom velkym hrdinstvi partyzanu ktera vocenoval vyznamenanimi i vozralej Klema Gottwald a vo kterym psalo Rudy Pravo , Lidova Democracie a Mlada Fronta na zpravach ceskoslovenskyho rozhlasu neslysel?
Drachy soukmenofce, tobrše ste to napsal. Nemecky fojak byl tobry a chodny fojak, on immer pšinašet der Zivilisation pro ta slovanska ferbež. A ona to unsere Gemeinwohl nechtit chapat!
Ruské kotrakty jsou možná na prvním místě, ale to neznamená, že je to díky "domácí spotřebě" ... tedy pro armádu Ruskou. Spoustu zbraní Rusko expeduje do Indie. To je stát který současně nejvíce investuje do armády. Už jen kvůli Pákistánu a Číně.
Ale jinak ano. V Rusku výdaje na armádu rostou. Rusko má v plánu do roku 2023-27 kompletně přezbrojit a zmodernizovat svou armádu. A to je tříska do zadnice západu. A zatím co Evropa hledá, kde by ušetřila, protože počet otroků ochotných či neochotných vstoupit do EU se blíží nule, přichází ekonomická stagnace. To už tady jednou bylo. Rusko ovšem na rozdíl od USA či EU má zdroje na to, aby mohlo do armády utrácet více a více. Ale i tak bude trvat zatraceně dlouho, než dosáhne výdajů, které produje přibližně stejně velké uskupení EU. Pokud s NATO odečtete USA, číslo které vám zustane vás asi překvapí.... 75% úderné síly NATO je původem USA.
Co je právě tím "bodem zlomu" je ochota opustit dolar. A to jak Čínou, tak Ruskem a jimi spřátelenými zeměmi ( BRICS ) a to je pro petrodolar likvidační. Čína, společně s Ruskem, je příliš tvrdý ořech i pro NATO. Osobně mám za to, že ti babráci ( NATO ) by nebyli schopni položit ani Rusko.
Do GB vod Slovanu vycestovalo velky mnozstvi ciganu a je velka skoda ze jich tam nevycestovalo aspon 10000x tolik Britum ukazat jak si pocinali jejich fotrove, dedci a pradedci ! By the way, US erar - je to asi rok - zverejnil coz vopravdu znelo dost komicky protoze ten cernousek v bily chajde uz nepindal vo medical care, ale vo potrebe vytvorit jeste vice pracovnich prilezitosti pro amiky aby na food stamps ( potravinovejch listkach ) nebylo zavislejch prez 1/3 vobyvatel USA ! Vono jak vite v USA zije vic nez 300 milionu lidi tak ze 1/3 je prez 100 milionu amiku kteri nebejt ruznejch dobrocinnejch spolku by uz behali v ulicich americkejch mest s holou (_!_).... Nakonec , ten kdo je jen trosku vsimavej to velky mnozstvi amiku dnes zijicich below the poverty line vubec nemuze prehlidnout i kdyz by chtel protoze ty spousty erarem vobelhanejch zebraku neustale pribejva ne jen v ulicich mest , mestecek ale uz i mimo nich , zkratka a dobre jsou videt v USA dnes na kazdym kroku a vsude!
poněkud opomíjí nejnovější vývoj. Rusko se jednak ukázalo připravené a jednak vznikla vážná krize v Iráku kde se loutkový systém hroutí. Tudíž většina zdrojů i pozornosti směřuje tam. A Kazachstán s ikonou NATO? To snad ne....
rusko je připravené už 20 let
k expoataci a zničení
dokud bude prodávat suroviny za dolary tak není nic víc než kolonie ameriky
re: "dokud bude prodávat suroviny za dolary tak není nic víc než kolonie ameriky"
Tiež to považujete za "hrubé zneužitie dolárov amerických daňových poplatníkov"?
zdroj citácie: http://www.teraz.sk/zahranicie/usa-nacisti-davky/1...
...imperialismu. Napr. Slovensko se stalo pres noc plynovou velmoci a dodava plyn ve velkem mnozstvi na Ukrajinu...Jinak nic noveho..mutace kapitalismu do imperialismu pokracujici do zhoubneho nadoru fasismu vyustujiciho do valecnych a loupeznych masakru...Musi se jen pockat na novou generaci , protoze stara po zkusenostech nechce mit s valkami nic spolecneho...Co zbyva je protestovat a modlit se...jak jinak zvratit Karma-beh sveta.
21.10.2014 4:58
RE: Zazraky dnesniho ...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
Reakce na 319455
no to je fakt. slováci produkují plyn a dodávají ho na jukrein v nezanedbatelném množství. zrovna tak poláci. chtělo by to, aby gazprom vytáh ze sejfu staré kontrakty a vyprašil, doslova aby s těmi smlouvama, některé i značně těžké,mlátil po hlavě kurvu Schwancenberka, no ale to je ze stejného klubu jak Kalousek - takže to nejjde
21.10.2014 4:23
Clanek je dobry,ale ,chyba hned v zacatku,jez dava falesny nahled
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Ta chyba je,ze dejiny vzate do tohoto clanku jsou v zaklade nepravdive, Hitler nezacal valku,tim padem zbytek clanku je postaveny na spatnem historickem zaklade,coz ma velky vliv na pokracovani a hodnoceni udalosti.Prakticky vzato bez pravdiveho zacatku,nemuzem soudit udalosti veci v esvetle historicke pravdy a ostatne,tato zmena,politiky a mediema potlacovana ma velky vliv n aveci pristi.Delam eomyl na omylu s tim,ze nezname prave okolnosti 24 Brezna ,roku 1933 celosvetove shromazdeni zidu vyhlasilo valku Nemecku,Hitler byl zvolen v lednu a Nemecko melo stabilni politickou situaci,tou dobou nebyl zadny,tak vytrubovany antisemitismus,naopak,Nemecko se branolo nezakonne emigraci zidu z Polska,navic ,pozdeji marsal polske armady Rydz-Smigli verejne v angickem tisku rekl,ze,Polsko chce valku a do tydne pojedou jeho husari ulicema Berlina,samozrejme,toto se dnes nepise, proto Putin mel velmi rozlobeny rozhovor s polskym presidentem ohledne Katyn,ktera by nebyla,kdyby p Polaci nechteli valku. Clanek od pana marsala Smigliho vysel v "Daily Mail, August 6th v roce 1939.kdy uz zidovstvo bylo ve valce s Nemeckem,ne ,primo,predevsim vyzyvali Anglii,aby ,zapocala valku,ale,Anglie ,ujistovala Polsko,ze bude podporovat,to,vse je dnes "vitezy" zapomenuto.Lhani,pokracuje dal a dejiny se zatim nebudou prepisovat, dnes,porazeneNemecko dodava "z darma" veskere valecne veci Israelu a je plne podjeho kontrolou jako kolonie.Posledni " obchod",po dodani ponorek ,je ted dodani lodi s vyzbroji raket.
Germany gives Israel $382 milliondiscount over missiles boat deal.
To nebyl ojedinely pripad,kniha z roku 1879 od Wilhem Mar s nazvem "the Victory of Jewry ower Germany" byla pocatkem antisemitismu.
Takze,jako pred sedmdesat roky,kdo chce valku s Ruskem a pripadne s Cinou?
Ron Paul:Hillary would be a pro-war,pro-Federal Reserve president.
Rovnez ,i pro valecny prumysl,jako vzdycky v minulosti.Co se nam nepise,ale,pise sejnde:"Zionist-owned media keep US in dark;Analyst said"
Takze,opravme zacatek clanku,jez i tak ma neco do sebe,ale ,plny obraz udalosti neukazuje,lide,neznaji ,prakticky svoji vlastni historii,takze,kdo nezna svou minulost,nemuze,tvorit svou budoucnost.
----------
Judea Declares War On Germany - 1933 - BibleStudySite.com http://www.biblestudysite.com/judeawar.htm Full text of news story: Daily Express. London, March 24, 1933, pp. 1-2. J U D E A D E C L A R E S W A R O N G E R M A N Y [A composite photo with Hitler ...
Zionism and Anti-Semitism | True Torah Jews http://www.truetorahjews.org/antisemitism On March 24, 1933, the London Daily Express published an article announcing that ... to the declaration of war on Germany by the worldwide Jewish leadership.
21.10.2014 16:49
RE (1.část): Clanek je dobry,ale ,chyba hned v zacatku,jez dava falesny nahled
Reakce na 319457
Ano ano, přesně tak jak píšete. Analýza současného stavu stran Autora článku je plus mínus v pořádku. Paralely z období před 2. SV jsou zcela chybné. Tenkrát vytrhl Hitler po 1.SV mezinárodními bankéři 20 let plundrované Německo z jejich chřtánu (Jakož i rozmetané Rakousko Uhersko) stejně jako nyní po prohrané studené válce Putin Rusko a okamžitě byl a nyní je oheň na střeše.
Ti co ovládali USA jako první rozjely již 1933 válečnou propagandu proti Německu, které se začalo účinně bránit zcela neúnosnému plundrování. Pro dokreslení uvádím článek: Ako sa Hitler vzoprel bankárom
http://www.protiprudu.org/ako-sa-hitler-vzoprel-ba...
Připomeňme, že v 1.SV Německo kapitulovalo nikoli, že by vojensky prohrávalo (linie veškerých frontů byla mimo hranice jak Německa, tak i Rakouska Uherska), ale že vnitřně nemohlo již nadále vyčerpávající válku zvládnout. Před rozhodnutím o kapitulaci však očekávalo rozumné válečné vyrovnání, nikoli totální sražení na kolena (včetně rozmetání Rakouska Uherska na řadu neškodných pidistátů), kdy generalita zřetelně prohlásila, že kdyby tušili, jaké budou vnucené podmínky kapitulace, nikdy by zbraně nesložili.
Pro pochopení celé problematiky je nutno se zbavit myšlenkovému dogmatu, že 1.SV jsme my Češi vyhráli, respektive jsme se osvobodily z Rakouského jha. Opak je pravdou. 1.SV jsme my prakticky všichni středo a východo Evropané prohráli a stali se neškodnými koloniemi vítězných mocností. Konkrétně prvorepubliková ČR byla přidělena jako kolonie Francii!
To samé co platilo pro po 1.SV porobené Německo po nástupu Hitlera platí pro současnosti pro Putinovo Rusko. Deset let za Gorbačova a následně Jelcina FED bankéři USA a s nimi spojené korporace Rusko nehorázně plundrovali. Až za Putina počínaje rokem 2000 začalo Rusko pod jeho vedením postupně vstávat na nohy a neokolonizátory z Ruska vypakovávat.
Tedy základní premisa spočívá v tom, že jak Hitlerovské Německo, tak i Puninovo Rusko se dokázali účinně bránit nehorázné kolonizaci, kdy kolonizátor byl v obou případech naprosto shodný - USA-FED bankéři. Nakonec i pozadí 1.SV bylo stejné, kdy právě nově vzniklá moc nových císařů okolo FEDu měla eminentní zájem zlikvidovat ekonomicky silnou Evropskou konkurenci (4 císařství). Nepočítejme Francouzkou republiku, kde již od Bastily plně vládli a bankéři od konce napoleonských válek plně ovládanou formálně monarchistickou Anglii.
21.10.2014 16:53
RE: (2. část) Clanek je dobry,ale ,chyba hned v zacatku,jez dava falesny nahled
Reakce na 319457
Před 2.SV byla situace absolutně stejná jako nyní to ano, ale jako nyní se brání Rusko, tak i tenkrát se Německo pouze bránilo - napravovali porobu které na ně byla uvalena vítězi předchozí války (1.SV a studené) (mluvím od vládě Hitlera do roku 1939 - napadení Polska - I zabrání Sudet totiž bylo čistě diplomatickou cestou a to za celosvětového souhlasu!!!). Němcům to, že nemají nárok na nic než na otročení, bylo zděleno ihned po válce v Buloňském lesíku. Rusko toto zděleno otevřeně nebylo (metody se za tu doby značně vylepšili), ale ze strany USA bylo vůči němu hned po roce 1990 naprosto stejně postupováno. Zde bych odkázal na článek Willi Wimmera - německého státního sekretáře Kholovi vlády.
http://www.blisty.cz/art/72695.html
Když stejným způsobem kdysi Hitler, jako nyní Putin, postavil Německo na nohy (zejména jej odstřihnul od mezinárodního bankovního systému, což mu umožnilo nastartovat Německou ekonomiku), bylo Polsko takovou tehdejší Ukrajinou. Ta situace byla naprosto stejná. Polsko celý středověk útočilo na své sousedy, zejména Rusko, kdy díky tomu přestalo před 250 lety zcela exitovat. Po 1.SV uměle z vůle vítězů znovu vzniklo Polsko na územích, které mu v řadě případů nikdy nebo nejméně 500 let nepatřila, kdy okamžitě začala Polská vláda podporována Anglií provádět státní teror na své občany, v převážné míře, ne jako u nás na německy mluvící Čechy, ale čistokrevné Němce (Slezany - Prusy). O trvalém porušování závazků z 1.SV o umožnění Německu trvalého koridoru přes svá, po válce získaná, území do východního Pruska nemluvě. Hitler, do té doby velmi konstruktivní, na Polsko pro ochránění tam žijících Německých občanů, nakonec zaútočil. Pak na něj teprve mohli ukázat prstem "ten zlý agresor Hitler", a už to jelo. Hitler si tenkrát pěkně naběh na vidle.
No a co se děje nyní. Umělý státní útvar Ukrajina provádí svým Ruským občanům to samé co tehdy Polsko. Ten drzej (pro osnovatele současné předehry 3.SV made in FED-USA) Putin, ale na tu Ukrajinu ne a ne otevřeně zaútočit. Je zjevné, že je jako bývalej KGBák velmi kvalitně vyškolen, jak se takové hry hrají a z Hitlerových chyb se velice ponaučil. Nejpodstatnější ale je, že Putinova rétorika je nesrovnatelně jiná s od počátku agresivní rétorikou Hitlera, která je v současném Rusku srovnatelná jedině tak s rétorikou Žirinovského.
21.10.2014 16:59
RE: (3.část) Clanek je dobry,ale ,chyba hned v zacatku,jez dava falesny nahled
Reakce na 319457
Základní otázka tedy zní, bude EU zase v zájmu USA tentokrát s Ruskem zase tady na Evropském kontinentě válčit, nebo s ním bude raději obchodovat jako rovný s rovným. Zatím v korporárních médiích EU běží válečná propaganda na plný kule, kdy je nám dokola podsouváno, že současný Rus = bolševik Brežněvo-Stalinského typu, Putin = Hitler, Majdan = poklidné převzetí moci demokratickou cestou, Krym = krvavé obsazení cizího území na Ruských tancích, Kosovo - to sem netahejte, to bylo něco úplně jiného.
Putinovi se zatím s antikolonizační dekontaminací daří natolik, že mocenské skupiny co ovládly vládu USA prakticky vidí řešení již jedině ve 3. světové a tak tlačí na pilu (Nehledě ke skutečnosti, že FED hospodářství díky vlastním chybám jde do kelu a tak 3.SV potřebují stůj co stůj). Putin na oplátku jde Amíkům po krku právě skrze vyřazení dolaru ze světového obchodu. Nyní se hraje o čas. Buď padne dolar, tím i FED-USA a svět si oddychne, nebo bude 3.SV, kdy je vítězství ve hvězdách, jakož i samotné přežití všeho živého na planetě Zemi.
21.10.2014 18:57
Krátce a výstižně napsáno, a vo to go.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 319506
Ano, hraje se o čas, buď USA klekne i s dolarem, nebo bude 3.SV. Prozatím to ale vypadá na tu 3.SV. Válečná propagandistická mašinerie už jede delší dobu, ale ta se nastartuje a eskaluje vždy až tehdy, když už je připravena ta vlastní "operace". Mám obavy, že to nestihneme.
30.10.2014 1:58
RE: Clanek je dobry,ale ,chyba hned v zacatku,jez dava falesny nahled
Reakce na 319457
Hitler mozna sam osobne nevzal flintu a nevystrelil prvni salvu 2.svetove valky , ale vybudoval /s pomoci/ stat , armadu , prumysl v takovym ideologickym stylu, ze nebylo mozne nic jineho nez valky zacit...
(Tato událost úzce souvisí s postupem fašismu a legalizací vražd, krádeží a ničení zbytků svobody.)
Podezření na spáchání trestného činu.
Dne 12.10.2014 v pořadu České televize Otázky Václava Moravce, byl Václavem Bělohradským spáchán trestný čin "Nadržování" podle §366:
(1) Kdo pachateli trestného činu pomáhá v úmyslu umožnit mu, aby unikl trestnímu stíhání, trestu nebo ochrannému opatření nebo jejich výkonu, bude potrestán odnětím svobody až na čtyři léta; pomáhá-li však takto pachateli trestného činu, na který trestní zákon stanoví trest mírnější, bude potrestán oním trestem mírnějším.
Jeho spolupachateli se jeví: Tomáš Sedláček, Jan Sokol a Václav Moravec.
Link:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1126672097-otazky-vaclava-moravce/214411030511012-otazky-vaclava-moravce-2-cast
(zásadní část je mezi cca 00:29:00 a 00:34:00)
Polsko má s Ruskem hodně nevyřízených účtů, zejména v Katyni, kde zahynula intelektuální elita národa - tak to nie - je to podobný argument ako v prípade ich leteckej katastrofy - za všetkým vidím rusa, a my sme tí, čo v mene spravodlivosti hynieme pre msvet, poliaci sú takí
V mnohom sa dá s autorom súhlasiť, no zasa tie hrubo zavádzajúce, odborne negramotné floskule o Katyni a Stalinovi..
Obávam sa, źe keď sa za pár rokov bude revidovať holokaustový priemysel, kolega Kalenda ako prvý bude tvrdiť, že vlastne žiadni judaisti v lágroch nezahynuli, čo zas tiež nie je tak celkom pravda..mierne povedané.
I keď pravdou je, že išlo len o "nečistý, s otrokmi kolaborujúci plebs", čo podľa talmudu zaslúži si smrti trest.. z pohľadu vrchnej kasty asociálnych židovských ultrafašistov.
Bežní, občiansky zodpovední judaisti boli vždy spojencami globálne gramotného, mravného občana.
Katyň katyň ka ... vem si žvykačku a žvykej výsledek bude stejný. Poláci přepadli rusko hned po leninské revoluci - pilsudsdkij chtěl dojit do moskvy a napsat na kremelskou zeď "rusky mluvit je zakázáno".
Potom zhnojil v poských koncentrácích přes 50 tis. - spíš 100 tis - zajatých sovětských vojáků. - mluví o tom poláci aspoň šeptem? Jenom zběsilá propaganda o Katyni - kdyby nějaký polák otevřel tlámu o katyni-tak mu ji hned zavřete jakýmkoliv způsobem, je to jen polská drzotlamová propaganda.
Polaci jsu psi krev-cholera, v jednom kuse lzou a lzou
http://dolezite.sk/Katyn-Predohra-Dv5fIS.html
http://dolezite.sk/Vojna-je-kseft-mU5M4a.html
S Katyni to je jako s ukrajinskym holodomorem, zbytecne bych se v tom nehrabal, akorat budou rozdmychavat antisemitismus.O historii Ruska za vlady bolseviku se toho moc nevi, nekdo nema zajem se v tom moc stourat, misto toho se vybral Stalin jako puvodce vseho zla.O jmenech jako Kaganovic, Jagoda, Finkelstein, Radek-Apfelbaum a dalsich se toho v mediich i literature moc nedozvite.Zide se radi hlasi ke svym nositelum nobelovych cen, ke svym masovym vrahum uz tak ne. A hloupi Polaci se v tom budou neustale babrat a toho masla na hlave maji pritom taky dost.
>S Katyni to je jako s ukrajinskym holodomorem, zbytecne bych se v tom nehrabal, akorat budou rozdmychavat antisemitismus.
Pročpak? Protože pan Ignorek Stalina háže de stejného "semitského" pytle? A proč Vám tom vadí, pane Botičko... navíc o jakém "masovém vraždění" tu hovoříte? Byl jste to Vy, co napsal, že: "Stalin se postaral, aby měl kolchozník více půdy než soukromník, aby každý měl krávu. Jak se ve městě objevila pracovní místa, část rolníků odcházela pracovat do průmyslu. Výsledkem bylo, že v průběhu života jedné generace se polovina obyvatelstva země přemístila z vesnice do města bez nejmenších ekonomických a společenských otřesů!" , takový hodný pán, vždyť vlastně všechno bylo v pořádku, tak co? Kdo by si troufl tvrdit, že bolševici někomu ublížili, to snad jen nějaký placený provokatér, tak opatrně s tím, soudruhu.
Dost nahnědlý soukmenovče. O tom že jste rafinovaně nastrčený provokatér nelze pochybovat. Dovolím se nejít s mainstreemem, asi tu pár lidí jako jste Vy, naštvu. Ale od toho ten web je, víte. Kdo ze zde přítomných má nějaké ponětí o tom, co musel řešit Stalin, aby SSSR udržel pohromadě? A jaké k tomu měl a jaké musel k tomu použít prostředky? Co vlastně bylo na jeho rozkaz a co dělali jeho podřízení sami od sebe? Co vlastně dělal pod tlakem okolností a co ze své svobodné vůle? A co vlastně přesně se tam událo? V čem třeba Chruščov říkal pravdu a v čem ten kukuřičný ukro-car lhal, jako když tiskne? Já vám to řeknu. Všichni o tom víme velké ho... Jsme napumpovaní propagandou, Vy obzvlášť. Nenapadlo nikoho, že tak jako dnešní propaganda dělá z černého bílé a lže jako když tiskne, dělala to i tenkrát? Stačí Vám na to Vaše IQ počtu programů automatické pračky? Dozvídáme se o stovkách miliónů obětí a dalších nesmyslech, protože tu nesedí elementární počty. Ale Vy, soukmenovče, to rád papouškujete jako kdyby ČT, iDěs, Völkischer Beobachter a jiná Vaše méééédia nám nestačí. Je to od Vás velice nehezké.
Ostatně, kdyby nebylo Stalina s jeho totalitní diktaturou a Rusko by bylo Trockého a Bucharinovou svobodnou a demokratickou zemí, tož už dávno by bylo podkolonií Západu a do mrtě vyrabované. Nebo si snad někdo myslí, že ne? Tak mlčte.
ale rusko je podkolonií západu
Bejvavaly doby na ktery se pamatuju, ze se v Kerkonosich na ty cancy psonu vo Katyni a intelektualni elite naroda s kterejma se snazili vymejvat lidem mozky presto, ze neexistoval jeden jedinej dukaz clovek se selskym rozumem tak nak instinktivne vysral aby tem co vo tech spinavejch lzich psonu aspon neco vedeli nebyl za blbce!
aneb ševče, drž se svého kopyta.
Článek srovnává nesrovnatelné a je plný povrchních poznatků. To už autor klidně mohl vzít křišťálovou kouli a nepředstírat analýzu politického vývoje či komparaci úseků okleštěných dějin.
(Zbytek cenzurován. Osobní útok na autora. Editor)
Škoda, že také niečo nedokážu pochopiť americkí soldieri, ktorí považujú za nemožné, aby sa vojna dotkla ich matičky zeme.
21.10.2014 11:07
RE: Perfektná analýza.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
Reakce na 319471
Jejich matičky země se vojna nedotkne.
21.10.2014 17:24
RE: Perfektná analýza.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 319473
No v tomto nemáte pravdu a zde je zásadní rozdíl mezi 2. WW a případnou 3. WW.. Za 2. WW byly USA chráněny a mimo přímé válečné dění.
Za 3. WW by se již (snad ne, nemalujme čerta na zeď !!!) mohlo válčit jadernými raketami a je jasné, že drtivá většina je jich namířena z Ruska i na území USA !!.
To je zásadní rozdíl a pokud mají ty elity USA, co mohou válku zahájit, pud sebezáchovy, tak k ní nedojde.
Tím není vyloučen místní konflikt typu Ukrajina, ale i tam to dobře dopadne..
21.10.2014 20:24
RE: Perfektná analýza.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?
Reakce na 319511
Použití jaderných zbraní není moc pravděpodobné. Vzhledem k arzenálu USA a RF nikdo nebude riskovat MAD (vzájemné zaručené zničení). Pokud ke konfliktu dojde, bude se odehrávat za pomoci konvenčních zbraní a ne na území USA. Můžou se stát cílem raket, bomb nebo řízených střel, ale to je tak všechno.
S tím Putinem a jeho osobním pořadím v seznamu světových škůdců, je to vždy, jen případ od případu. Posledně byl dokonce uveden až na třetím místě, za Ebolou a IS. Nebude to dlouho trvat a pořadím znovu zamíchá, kdo jiný, než americká administrativa, v čele s Obamou. A k těm Svatoplukovým synům a pochvalné historce s pruty. Malokterá lidská komunita světa, nemá ve svých bájeslovných vyprávěnkách podobně dojemné a hlavně názorné, příběhy o významu jednoty a spolupráce i s tím, že dobré rady nebylo poslechnuto. Ani v současném světě nedochází sluchu. Rozpadat se chtěla Velká Britanie, Španělsko a nyní i Italie. Škoda, že občané Ruska, nesdílejí touhu Západu, rozebrat Rusko na nicotné drobné v duchu : " Rozděl, rozkraď a panuj."
Škoda, že občané Ruska, nesdílejí touhu Západu, rozebrat Rusko na nicotné drobné v duchu : " Rozděl, rozkraď a panuj."
Ale oni by třeba i chtěli, takoví Čečenci se o nezávislost na Ruskun pokusili...stálo je to desítky tisív mrtvých a zemi vybombardovanou do základů. Kam se na Putina hrabe nějaký Porošenko...
A dnes hrozí v Rusku každému, kdo se projeví nějaké separatistické názory až pět kriminálu. Kam se hrabe nějaký Cameron s jeho umožněním referenda ve Skotsku.
No, ono to bylo s tím Čečenskem celé trochu jinak (viz. dnešní ISIL), ale chápu, že Vanguadrové a jiní nevzdělanci o tom nemají ani páru. A jak vypadá dnešní Groznyj?
Určitě jsou na tom Čečenci lépe, než lidé v Iráku, Afghánistánu, Libyi a mnoho dalších zemích, kde proběhl "demokratizační" proces.
22.10.2014 15:09
RE: Pokus o revizi obou světových válek.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319558
>A jak vypadá dnešní Groznyj?
Vypadá civilizovaně. Je to vlastně pěkný příklad, jak má takové humanitární bombardování správně vypadat.
Kdyby i tyto 2 čečenské války neprovokovali a nezaplatili Vaši chlebodárce, byl by tam do dneška klid, nemyslíte, soukmenovče? Ale klid a mír nesypou peníze takže se válčilo.
miliónové vyhlazovací akce na Ukrajině organizoval jistý Lazar Kaganovič - hlúposť - treba vidieť fakt že ukrajinské obyvateľstvo tvorili poväčšinou jevreji - je to fakt - napr. Odesa cca 60% - a tí pracovať nechceli, nevedeli, nemuseli, ale žrať chceli - a tak sa to pos...lo, keďže boli pri moci, vytvorili podmienky na rabovanie ....nehľadajte za tým nič, len podlosť istého etnika
Jevrejové žili převážně ve městech. Vyhlazovací akce se týkaly venkovského ukrajinského obyvatelstva (ukrajinského národností, ne státní příslušností).
Hej..Kaganovič bol skôr bolševik, ako trockista.
Bol síce žid, no vyzerá, že viac proruský, v oponentúre voči internacistom Buntu(Združeniu židovských organizácii cárskeho Ruska = revolučnej "elity" i známych teroristických kománd).
Kaganoviča sa týka moźno podobne ako Stalina situácia, keď mnohé zločiny jemu "podriadených", boli systematicky od istej doby pripisované jemu samotnému. Prosto si paralelné štruktúry tradične vytvorili nejaký kult lokálneho, voči centrále Buntu menej poslušného komisárka a za oponou, v tieni bábky konali svoju tisíceročnú agendu rozvratu, teroru a korupcie voči hostiteľovi.
Následne programovo prepísali dejiny posunutím dossier so zoznamom svojich činov na predurčenú osobu(oponenta) a tak vytvorením ilúzie pred hIsTóriou..
"Histeria magistra lethe"
V tomto zmysle, akoby niekto zloćiny mafie pripisoval priamo polícii. Aj keď..
Toľko k praktickej politike:
"Lstí a klamem." Lží a spiknutím..
Žiaľ, každodenná skutočná politika faštických davokrací západu je stále ešte výlučne o sprisahaní o tichej konšpirácii, no navonok sa snaží o zachovanie ilúzie hier, demokracii..
Kaganovič mal na zodpovednosť aj časť tzv. "Ukrajiny".
Avšak podobne, ako Stalin, nevlastnil, nekradol prakticky nič.
Zomrel v malom dvojizbovom byte a dožil sa myslím cez 90 rokov.
Kaganovič bol ideovým vodcom v ZSSR, spolu s Berijom ho odstránil až maršal Žukov v 1954. Berija bol odsúdený, Kaganovič zomrel v ústraní. Kaganovič stál nad najvyšším sovietom, aj Stalinom, bol čosi ako vnútorný prediktor. Oslovenie kagan bolo pomenovanie pre ideového, duchovného vodcu v Chazarskom kaganáte, meno Kagan, Kaganovič sa dodnes často vyskytuje, aj v US politike, je naplnené symbolikou. Symbolika je aj v poprave cárskej rodiny po VOSR, vykonaná bola chazarmi pod velením chazarov, tento spôsob popravy po meči aj po praslici je symbolikou pre ukončenie vlády jednej dynastie pred nástupom novej vlády. V kaganáte boli vodcovia dvaja, kagan bol ideový vodca, žil v ústraní, nebol na očiach, druhý bol výkonný vodca a realizoval ideu. V ZSSR to boli Kaganovič a Berija, Stalin bol ten, čo bol za všetko vinný, tak ako nás to učí Západná ideológia. Židovská-chazarská symbolika sa tiahne celými dejinami a kto ju vie čítať, ten pozná pravdu.
http://leva-net.webnode.cz/products/carsky-general...
tu sa dozviete o metódach kolonizácie Ruska, tento proces trvá stáročia, samotná systematická fyzická a kultúrna genocída Slovanov trvá tisíc rokov.
Naposledy mali ČR aj SR garantované hranice za éry ZSSR, dnes nám ich negarantuje nikto. 3.sv.vojna zmení aj naše hranice! Rusko dnes garantuje hranice štátov, ktorí susedia s Ruskom a spolupracujú s ním.
Článok je dobrý a je logické, že piata kolóna musí mať proti ruský postoj, rovnako ako odchovanci dejín vytvorených Západom.
Stalin bol politik, osobnosť, autorita, vzoprel sa svetovému židovstvu a preto Západ na neho našpiní aj to, čo sa nedá. V Rusku je prehodnocovaný, viac na leva-net.cz.
Rusko dnes garantuje hranice štátov, ktorí susedia s Ruskom a spolupracujú s ním.
To je velmi přesně řečeno. A pokudu sousední stát náhodou s Ruskem nespolupracuje (což v ruském chápání znamená, že se nechová jako vazal), tak má smůlu a Rusko si z něj klidně kus odtrhne...jako z Ukrajiny, Gruzie nebo Moldavska. Pěkně děkuji za takové "garance"!
A v čem se to liší od USA?
Odpovím sám. Pokud někdo nespolupracuje s USA (což v americkém chápání znamená, že se nechová jako vazal), tak má smůlu a celé území je "demokratizováno", což znamená okupováno a to někdy na pěkně dlouho (Německo, Japonsko, Jižní Korea), přičemž ovšem civilní oběti rostou na desetitisícové násobky oproti Rusku.
Čili dejme tomu v posledních 60 letech USA vyvraždily milióny, Rusové desetitisíce. Samozřejmě chápu, že pro Vanguardy a jiné bezmozky to není žádný rozdíl.
A to na uvedeném území ani nemusí žít většina Američanů, nebo dokonce žádní, zatímco například Krym a východ Ukrajiny je osídlen převážně ruským obyvatelstvem. Je totiž jakýsi rozdíl mezi tím, když je potřeba ochránit milióny Rusů před nacistickými hordami a pár tisíc Amíků, kteří pracovali v Panamě (přičemž skutečným důvodem invaze nebyla ochrana civilistů, jak v USA radostně kvákali, nýbrž ochrana ekonomických zájmů). Na Krymu nezemřel nikdo, zatímco v Panamě minimálně 4000 civilistů (pro Vanguardy a jiné psychopaty nedůležitý odpad, který se nepočítá).
Pořád mi to vychází mnohonásobně hůř pro USA.
Za prvé, řeč byla o garanci hranic a já opravdu nevím nic o tom, že by USA zabraly území nějakého státu jako to dělají Rusové. (S kým sousedí Rusko? S kým chce. Tento vtip se říkal už za komunistů). Za druhé, demokratizace Německa, Japonska a Jižžní Koreje je jedním z nejlepších skutků jaké kdy USA udělaly. A zejména Jižní Korea na něm neskutečně vydělala i ekonomicky, zejména když ji srovnáme s bolševickými žebráky ze severu. A USA opravdu nemají na svědomí miliony mrtvých, jak se různí Hestroyové snaží neustále tvrdit. Nemyslím, že USA jsou ten nejdokonalejší stát na světě, ale ve srovnání s putinovským Ruskem anebo bolševickou Čínou pořád jasně vedou.
v soutěži o kašpara diskuze Vám dávám za tenhle Váš geniální příspěvek svůj hlas. Prosím pište dál, patříte do dnešní doby, jste jejím intelektuálním kořením. Svých čtenářů najdete vždy dost, ovšem nespoléhejte, že si Vás budou kupovat na volném trhu a nesnažte se nabízet svá dílka jiným než obskurním nakladatelstvím typu iDěs a Völkischer Beobachter.
Ať se Vám daří.
USA už dávno nevedou v ničem,co by stálo za zmínku,ale zato vodí stále mnoho hupáků za nos.....jak je vidět...
Jak je to s placenými troly.
Ponúkam preklad dôverného listu švajčiarskeho vydavateľstva Axel Springer AG. Táto spoločnosť v holdingu so švajčiarskym mediálnym domom Ringier pôsobí aj na Slovensku.
List je adresovaný nemeckému Landtagu vo Schwerine, hlavnom meste spolkovej krajiny Meklenbursko-Pr edpomoransko, z čoho je zrejmé, že do trollingu, teda manipulácie diskusií pod článkami a v sociálnych sieťach, sú zapojené [aj] nemecké vládne orgány.
Překlad:
Vážený [vážená?]…
v súčasnosti máme v nasadení 642 blogerov, ktorí pracujú formou minizamestnania [minijob] podľa § 8 nemeckého Sociálneho zákonníka SGB IV s mesačnou mzdou do 450 €. Miesto nasadenia ostáva nezmenené a obmedzuje sa na sociálne siete a stránky patriace vydavateľstvu [Axel Springer].
Úlohou blogerov je – ako protipól ruskej propagandy – rozložiť určité proruské zoskupenia, podmínovať ich a zaplaviť chybnými informáciami. Neposkytujeme a ani sme nikdy neposkytovali blogerom textové predlohy či dokonca predpripravené textové moduly. Účtuje sa podľa blogu/záznamu/k omentára so stanovením určitého počtu slov.
Podľa dohody z 12.04.2014 nemeckého parlamentného vyšetrovacieho výboru [!] mali prisľúbené finančné prostriedky doraziť už začiatkom mája, čo sa do dnešného dňa nestalo. Priateľsky poukazujeme na to, že bez tejto podpory budeme nútení dohodu zrušiť. Zaznamenávame prudko rastúcu antipatiu až bojkot našich produktov.
(Príloha: Údaje o obrate 06/14)
Preklad vr. poznámok v hranatých zátvorkách ďurino, júl 2014
zdroj: http://www.auria.sk/blog/trollovia-vydavatelstva-a...
23.10.2014 14:30
RE: Ano - Jak je to s placenými troly
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319650
Za jak dlouho myslíte, že takový dopis vyrobí i úplný amatér. I když placený blogger asi nebude nic z říše fantazie, přeci jen troll je poněkud něco jiného. Zase na druhou stranu nic nedokáže rozumnou diskuzi narušovat lépe, než zasévání paranoii, tedy asi přemýšlejte i nad takovými aktivitami, pane Kytičko.
Milá Kytičko, dobýváš se do otevřených dveří. Já jsem na tento server chodil už v době, kdy ty jsi o něm ještě ani neslyšela a už tehdy jsem jasně napsal, že mě pravidelně platí Opus Dei a Vatikán, příležitostně pak Mossad a CIA.
Tebe může platit jen úplný idiot, protože žádná instituce nezaměstná nikoho, kdo sotva vychodil základku a jehož rozhled o světovém dění = 0. I kdyby ti byla předložena hromada důkazů o tom, jak moc máš vymytou a prázdnou kebuli, ty to stejně nedokážeš pochopit, protože tvůj mozek nedokáže fungovat na základě logiky a faktů.
Jsem rád, že se na tomto serveru diskutuje věcně a bez urážek. Inteligenti jako Hestroy, kteří vidí světové dění v netušených souvislostech a dokážou odhalit spiknutí úplně všude, jsou toho nejlepším příkladem. Je pro mě čest, že můžu číst příspěvky takových velikánů ducha
Zjisti si kolik mrtvých Vietnamců vyrobily USA, když bombardovaly civilní města, ty troubo. Víc nemám, co bych někomu s IQ tykve a EQ hlídacího psa, řekl.
" Nemyslím, že USA jsou ten nejdokonalejší stát na světě, ale ve srovnání s putinovským Ruskem anebo bolševickou Čínou pořád jasně vedou."
Za posledních dvě stě let podnikly USA jen “pakatel” agresí do cizích zemí, bratru asi tisíc. Třeba Americko-mexická válka; ozbrojený konflikt mezi Spojenými státy a Mexikem v letech 1846 - 48 vyvolaný americkou anexí Texaské republiky. Mexiko prostě neuznávalo odštěpení a následné vojenské vítězství Texasu v roce a po celou dobu existence Texaské republiky považovalo Texas za svoji vzbouřenou provincii. Mexiko přišlo o více než polovinu svého území, na němž vznikly postupně i bez referenda americké státy Kalifornie, Nové Mexiko, Arizona, Nevada a Utah. odstoupení Alta California a Santa Fe de Nuevo México ve prospěch Spojených států. Že to bylo dávno? A co mega invaze do Koreje, Vietnamu, Iráku, Libye…? To už je blíž na časové ose nekonečných válek USA, které jsou hlavním sponzorem OSN, která jim jde na ruku, kde se dá…
Ano vedou ...
se za Vaše názory!!!To fakt způsobily jen prachy???
Jasně, proto je ten symbolický "Kagan nade všemi" tak symbolicky zahrabán na pravoslavném hřbitově.
Tak čert ví, kde je doopravdy zakopán a hlavně mrtvoly nejsou důležité. Navíc židovská klika řízená ze Západu byla za Brežněva postupně odstavena od moci.
Muhaha
tak ten bol fakt dobrý..
A za Andropova, resp. Gorbačova sa zasa vrátili
..a do dnešného stavu, keď oligárchovia známej ideologickej proveniencie stále ešte prakticky vlastnia skoro celé Rusko, hybernovali v USA, Izraeli a iných oligarchických davokraciách?
Brežnevovo mafiánske eldorádo s krytím paralelných štruktúr v samotnej KGB bol len zlý sen ovčana?
Prosto oligarchia na čele s politbyrom chcela len zoficiálniť, cez tupého Hrbáča(Gorbiho) "zlegalizovať" nakradnuté. Detto u nás.
Mohol azda niekto z robotníkov, nejaké zhromaždenie občanov odvolať z ÚV dosadeného riaditeľa fabriky?
Aký komunizmus?
Prosto ideologickí fašisti s nálepkou marxizmu
sa len dohodli so svojimi kolegami za drátom pre ovce o detailoch prechodu režimu na západnú, finacistickú formu.
OPK - Otrokárska politická Koncepcia sa nemenila.
Keby sa Hitler preštemploval zrazu z nacistu ma komunistu, verili by ste mu?
Isto..komunizmus pre partu samovyvolených jedného mýtického "národa", je v tomto zmysle vlastne nacizmus.
Pre ostatných, pracujúcich na spĺňanie ich neukojiteľných úchyliek zasa otroctvo..
Na ÚV asi nikdy žiaden komunista nesedel a čím ďalej od ´50 rokov, tým menej bolo v komunistickej strane komunistov.
Marxistická mafia predsa nikdy nekonala nič proti banksterom.
Rodina parazitov si vždy rozumela.
..Udo1,.... máte pravdu,bohužel to tak je....
podotknul bych, ze v ramci planu "marxisticke mafie" na rozkulaceni ruska doslo v letech cca 1929-1953 k "ponekud vetsim problemum" v podobe naproste ztraty kontroly a rizeni nad timto projektem, ktery byl prevzat jistym Dzugashvilim, ktery ukazal ze komunismus, kdyz se chce, tak opravdu funguje. Dodnes mu to nemuzou zapomenout, a mnozstvi co-lze-nicinskeho a jineho hnoje tomu odpovida. Ze ztraty kontroly a moznosti alternativniho, pro ne velmi neprijemneho celosvetoveho vyvoje se ony sily v pozadi citily tak ohrozeny ze nevahali vytvorenim jisteho schickelgrubera evropu zatahnout do znicujici valky jejimz pravym ucelem bylo zniceni SSSR. To se nepodarilo a tak nasledovaly plany b,c... az nakonec k onem proflaknutym zradcum typu hrobacev a spol...
http://leva-net.webnode.cz/search/?text=stalin
Vrátili se k moci až za Jelcina. Za Andropova ani Černěnka rozhodně ne. Za Gorbačova se připravovali na převzetí moci.
zial autor vychadza z Rotschildovskej propagandy a to nasledne znehodnocuje cely postup aj výsledok dedukcie. Takze ak vezmem ze Rotschild ma pravdu tak tomuto nieje co vytknut, len par drobnosti. ale kedze viem ze Rotschild klame verejnost tak aj tato revizia vychadza z klmastva a tudiz nemoze sa dopracovat k pravde.
Situace není zcela stejná.
Za 1. Něměcko tenkrát se nedá srovnat s EU dnes, není to homogenní společnost věřící ve vlastní nadřazenost. Pouze věřící v nadřazenost sama sebe v jednotlivých národech. Francouz se cítí nadřazený nad italem, němec nad čechem, polák nad každým. Těžko takovou nesourodou masu lidí zahnat do války proti někomu jinému.
Za 2. Ani Amerika není Německo, Sice by ráda, ale nemá na to ani zdroje ani naději na úspěch. Neumím si představit US army v roli Wehrmachtu, těžko by dobili cokoliv mimo prázdé afgánské vesnice a to ještě jenom dočasně. Není schopná nejen invase ale hlavně převzetí moci po invazi.
Na rozdíl od doby třicátých let je dnes potenciální světový konflikt možný pouze ničením na dálku a ne invazí, nemá na to nikdo ani zdroje ani talent ani náladu. A dálkové ničení nepřináší žádné zdroje, jenom stojí peníze. Což ovšem neznamená že k tomu nedojde, jenom že by to bylo k ničemu. Snad to těm pitomcům včas dojde než bude nejhůř.
I když má Amerika stejné cíle,jako Německo,je její modus operandi jiný,jako je vlastní těm,kteří ji řídí...vždy za sebe nechají udělat tu špinavou práci jiné a dokud je dostatek hlupáků a zrádců,kteří to za ně budou dělat,tak nepřestanou...proto,zatím invazi a okupaci,jako takovou nepotřebují.Ta je vzhledem k nutným obětem velice riziková pro vnitřní stabilitu vlastních USA a proto zůstává jako poslední možnost....
Jistě, přesně tak se Amerika chová. Ovšem nechávat za sebe dělat špinavou práci jiné má i stinné stránky. Většinou se na konec obrací proti nim. Mimo to to dost stojí takže je z toho pramalý zisk. On je vůbec ten zisk z usurpování dost ztenčující. Británii živili kolonie docela dlouho, Hitlera už jen pár let. Amerika na to má většinou jen hodiny, než se zjistí kolik to stálo a kolik jim kdosi cestou ukradl.
...aneb mame tu dvoji situace , mezi kterymi se kapitalismus potaci, jako opilec ode zdi ke zdi...Prvni jsou vazne krize tak velmi caste a predvidane nepredvidane / nebo naopak/ kdy hrozi zmena rezimu mocnych pod tlakem ozebracene a jinak nespokojene populace, dozadujici se socialnich opatreni a zabihajicich az do socialistickych zlepseni..vedoucich k omezovani zbesileho radeni kapitalistickych monopolu atd../beda/.Jako vychodisko z nich kapitaliste a jeho vlady to resi rafinovane ,vymyslenim nepritele a zahajeni propagandy za ucelem zdisciplinovani nespokojencu a kritiku,zakazu vseho a zahnanim jich do vojenske povinnosti./SSSR slouzilo spolehlive/a casto vojaky USA zabiji zbrane vyrobene v USA ,dodane byvalemu spojenci/ a je zde take nadeje na dlouhodobe vyloupeni porazeneho a zisky z valek jdou korporacim a pokladne statu./Zavahani mozna osudne s Ruskem od 1989/...
Situace c.2 vyvstava kdyz se kapitalismu citi velmi silny v kramflecich...Z povahy jeho prirozenosti vyplyne na povrch touha k dobyvacnym a lupicskym vybojum ,dochazi k provokacim za ucelem vyvolat konflikty atd..zautoci zbabele a pouze na "trpasliky" ,protoze nezna nic jineho s vyhledem na snadne vitezstvi a korist. Bohuzel pro nej v moderni dobe skoro vzdycky prohraje.../Korea,Vietnam,Irak,Afganistan atd.s vyjimkou 6 tisicove Granady. Vojaci vzdy umirali v milionech a mocni se pakovali majetkem,zlatem i upevnenim jejich moci. V obojich pripadech se kapitalismus rozvinul do imperialismu....se snahou "vydrzet a preckat krize a udrzet se u moci a zachovat system..I Stalin prispel a zahnal fasisty.Take byly po ruce vzdy kolonie, kde se dalo pokojne, pohodlne a parasiticky koristit...Dve mensi valky za stoleti v Africe napr. Stalo se modou /vylepseni/pouzivat poslusne asistenty /British,Australany atd../i jine/proxy/ dosazene a tim vdecne psychopaty na scene za ucelem "my nic my muzikanti" coz pomahalo se pretvarovat, se snahou vypadat mirumilovne..Potize rustu a nasledne rusty potizi i tech vaznych se vzdy uspokojive podarilo zahnat do kouta a prezit...Novi presidenti vzdy naslibovali cokoliv s vedomim ze nic nedodrzi a navic udelaji pravy opak toho co populaci nebulikovali..I korupce funguje k sjednoceni parasitu a doplneni penez a majetku k jejich spokojenosti. Globalizace a free market zklamaly zahy kdyz se ukazalo, ze nikdo na svete uz neni nezadluzen. Tedy jen se zadluzuje vic az do krachu. /Argentina,Recko napr./. Paberkuje se po strane pomoci US soudu proti zahranicnim bohatym konglomeratum ,bankam a pomoci autorskych prav a dochazi tak ke kanibalizaci vlastniho systemu, vedoucimu ale k nespokojenosti a k horke nejednote ve vlastnich radach...Lzi a podvody pomahaji kratkodobe a musi se vymyslet a vynalezat stale nove za ucelem se udrzet nad vodou..
Myslím, že máte pravdu. Srovnání v článku dost kulhá. Kdybych já hledal paralelu, musel bych jít mnohem dál do minulosti. USA se spíše chová jako starověká říše, jako Řím v době počínajícího úpadku kolem roku 400 n.l. Potom stačí odhodlaný barbar, který bojuje za ideály a je konec. Prostě se jim to začíná rozpadat pod rukama. Začalo to již Vietnamem, kdy tato země pochopila, že není schopna vést regulérní válku. Prostě Američané jsou nyní už jen rozmazlená, zhýčkaná pakáž. Skutečná válka, 14 dní bez vody, bez jídla, bez trávy je pro ně nepředstavitelná.
Nasadit řadovou americkou armádu například proti Číňanům by skončilo totální fraškou.
Koned dolaru, znamená konec USA. Čína to chápe již dávno a teď už i země BRICS. Víc než třetí světové války se bojím, že nebudou banány, taky už jsem rozmazlený ....
21.10.2014 21:35
RE: Podobnost je ale čistě náhodná
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 319513
>... se bojím, že nebudou banány,...
Co banány, ale ten hajzlpapír, to by byl úplný průser...
Včera jsem v tramvaji zaslechl jakousi stařenku, co se bavila se sousedkou a utkvěla mě v hlavě její slova "...je to stejné jako před nástupem Hitlera, jak si to pamatuju..."
Z toho, že její analýza situace, byť určitě hodně osobní, zkreslená a totálně neobjektivní (je to přece důchodkyně, že) se tak strašně shoduje s tímto článkem, mě dost krutě mrazí...
Mladá děvčata se většinou o politiku moc nestarají, pane Misu. Možná trochu až ve chvíli, kdy začnou uvažovat o založení vlastní rodiny. Pokud Vaší stařence bylo v době
> před nástupem Hitlera,
tedy v letech 1934-38 cca 20 let, muselo jí být včera skoro 100! Opravdu by mě moc zajímalo, kterak stoletá stařenka jezdí sama tramvají a co asi tak myslí slovy
> je to stejné jako před nástupem Hitlera.
Nepřeslechl jste se?
klidne ji mohlo byt 90 a fakta co si pamatuje z obdobi pred nastupem Hitlera sice neresila, ale pamatovala si je dobre a prebrala si je pozdeji.
21.10.2014 16:49
Jaký teroristický útok 2001 ? Vždyť to byla řízená demolice !
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Jaký teroristický útok 2001 ? Vždyť to byla řízená demolice !
a pojišťovací podvod
21.10.2014 22:12
RE: Jaký teroristický útok 2001 ? Vždyť to byla řízená demolice !
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 319509
To všechno ale bylo hlavně proto, že to byl kasovní trhák Hollywoodu. Jen těch kamer co tam muselo být na ty záběry ze všech možných i nemožných stran a úhlů jak na zemi tak na vodě i v luftě. A co komparsu a médií. A nebýt toho úletu v BBC o 20 minut dřív než klapla klapka, tak to bylo úplně jako v přímém přenosu...
Je třeba připomenout, že východní Evropa se stala komunistickou, protože Hitler se souhlasem Západu, používál toto uzemi jako dálnice dosáhnout Sovětský svaz zničit bolševismus navždy, a že Rusové v první světové válce I a II prisli o 40 milionu lidí, protože Západ použil tuto dálnici napadnout Rusko. Proto by nemělo být překvapením, že po druhé světové válce byl Sovětský svaz rozhodnut uzavřít dálnici.
http://www.opednews.com/populum/pagem.php?f=The-Tw...
PS: Nejvetsi podekovani za komunizmus v Rusku a u nas patri v prvni rade Skopcakum. V druhe rade Anglii a USA. Polaci dostali o co si koledovali
S analýzou souhlasím, je trefná a přesná, založená na faktu, že "historie se opakuje", avšak autor popírá fakt, že fakt "historie se opakuje" platí jen v principu, nikoli konkrétně.
Pokud by platil fakt "historie se opakuje" konkrétně, musely by projít false-flagy v Sýrii a na Ukrajině, PROTOŽE prošel false-flag 11.Září 2001 a false-flag havárie letadla polské vlády.
Jenže chemický false-flag v Sýrii se podařil tak z 50% a false-flag Ukrajina má nakročeno k mnohem "horšímu" výsledku.
Autor prostě zohledňuje fakt, že "historie se opakuje", ale už přehlíží fakt, že lidstvo jako takové i jeho okolnosti se vyvíjí (skalní pesimisté mi to nejspíš budou vyvracet, nicméně pesimisté si toho ani nemohou všimnout, protože pesimisté přitahují do svého okolí spíše stagnující typy).
...fungoval, ale kazda valka je take revoluce...Mezitim degenerace vrchnosti vladnouci jiz prilis dlouho ,pokracovani reseni problemu vcerejsimi prostredky selhava...
Pritom neni nic lehciho odstranit kapitalismus. Staci kdyz danove urady a soudy zacnou poctive pracovat a uplatnovat dane zakony proti podvodnikum ,defraudantum a jinym skudcum ,kteri nici svet a prirodu i samotny kapitalismus ,az 90% vsech byznysu a bohacu se dopousteji ilegalnich aktivit a tedy zlocinu. Ale slovo poctivost je vyloucene z kapitalismu. Zavrit stavidla pritoku penez z hlavnich nadrzi doplnovanych populacemi je ovsem nemozne. Zde plati klise ze kapri nevypusti dobrovolne rybnik , protoze by s tim vypustili sve cerne zkazonosne duse...
Jeste stale neni plne docenen dopad 9/11 na svet.K lepsimu porozumeni sveta si musime vzit zpet nase dejiny, ukradene a zfalsovane burzoasnimi akademiky,profesory-vycpane lacinymi idologiemi a politiky.
Dvoji zakopnuti v Iraku a Afg. o "hada" hyckaneho na vlastnich nadrech z Tora Bora, zposobuje ze lstivy fananticky islamsky had ohryzal jiz celou krmici ruku /teror. utoky vsude na svete a vyvrcholenim 9/11/ a pokracuje podhryzanim celeho systemu. Vyhlasil na svet klatbu/jihad. Predtim udelal lecos slibneho pro kapitalismus a pomohl k hladkemu prechodu do /Bushova/ imperialismu /zkroceni zle selmy - populace, ale odmita skoncit a nahle uchopil iniciativu, diktuje podminky imperialistum ,fanaticky vitezi a zapadu zbyva jen a jen casto bezradne a chabe reagovat na vznikly a neresitelny chaos, branit se nedostatecne a bude muset proti sve vuli poslat vojska zpet do Iraku. Rozhazovanim penez jako opily namornik v bordelu se nic nespravi ani nevyhraje. Prohrami tak ztraci na respektu s dluhy prisla ztrata moci a diktatu nad svetem, bankrot financni i rozklad moralni pokracuje a kapitalismus se musi tedy zakonite metastazovat do fasismu. Dnesni Ukrajina,vcerejsi Nemecko napr....A snazit se udrzet nad vodou pochybnymi snadno uhadnutelnymi lzemi opakovanymi agitacemi /a la Goebbels/ nejdrive na Sadama H. a nyni zase opakovane pouzite na V.Putina. Hratky s terorem jsme jiz prozili v SSSR /1918- a v Nemecku 1933- a pokracuji nyni jako lek posledni zachrany na udrzeni a vakcina proti ztrate moci. Padu napomaha take feminismus, provazeny casto hruznymi masakry provozovany zenami dosazenymi do pozic navzdory jejich omezenym intelektualnim a jinym moznostem, ktere se snazi jako kazdy outsider dokazat sve "schopnosti" a predcit tak ideologicky muze, dale zavdecit se svym porucnikum protoze lacnici usplhnout se do vysi funkce ale popletenim rovnopravnosti s rovnocennosti to skoro vzdy spadne do nestesti /Nuland napr./...
Ocekavejme tedy mnohe neocekavatelnosti,zvraty produkovane zoufalymi psychopaty ,navic pod zvysujicim se tlakem okolnosti...
Áno, áno, Moskalovia sa snažia o revíziu výsledkov 2.svetovej vojny. Svojou neoimperiálnou politikou sa plživo blížia k mierumiluvným základniam Fašingtonu a jeho spojencov, ktorý chcú zabrániť zdestilovaniu nerastného bohatstva opileckým dementným obyvateľstvom. K tomu majú predsa svojich fašigarchov, ktorý priehľadnou privatizáciou v duchu štát je zlý vlastník, pozdvihnú úroveň 1% überobyvateľov Zeme na vyššiu métu.
pozdvihnú úroveň 1% überobyvateľov Zeme na vyššiu métu.
Tak těm může pomoci pouze nadlehčení tělesa ponořeného do kapaliny, pokud už nejsou příliš velký kalibr do prostředí světa kde se nepohybovali bulíci napasení. Heuréka ovšem patrně zvolá okolí, oni jsou již téměř logicky vyloučeni.
Tůrují již už také přídavné motůrky zběsilých potroublých poddolaronů svého nenávratně nakřáplého Titaniku a svět zírá na závody na dno kde se angažovali aby zůstali s přeloženými kárkami polámaných cikánských kol haraburdí šlechty na nad vodou. Měli zůstat za vodou a s neznalostí mořské nemoci nevyplouvat na bezedný oceán který jejich štěkání ignorkuje.
1.)Prečo tie značky základní NATO tak podozrivo pripomínajú hákové kríže?
2.)Pokusy o revíziu 2.sv.vojny nie sú žiadnou novinkou, ešte sa spojeneckí vojaci tľapkali po pleciach oslavujúc víťazstvo nad nemeckou hydrou a už sa plánovali spôsoby, ako povaliť Kremeľ. Japonci si to odsrali ako prví, ako demonštrácia sily, ktorá zmení pomery v Rusku a jeho satelitov. Uniknuté správy a odtajnené archívy kde-čo poodhaľujú z tohto ničomného úsilia. A ovce naleteli na dostatok banánov i toho hajzláku, preštrngali sa na druhú stranu barikády, bližšie k nožu mlynčeka, ktorý ich čo nevidieť zomelie, bo letargia či lenivosť myslieť je u nich nepriehliadnuteľná.
Kalendova analýza, která je údajně inspirována pohyby zemské kůry, přímo vede k revizi soudobého kontinentálního uspořádání - revizi zvané Pangea Ultima.
Takto a nebo velice podobně může země vypadat za circa 250 milionů let. Jak se s touto kontinentální konfiguraci vypořádá NATO není známo.
Kdyby Člověk učenlivý postrádal schopnost revidovat vše minulé, tak by dnes stále seděl u kamene a hrál karty s Člověkem neandertálským. Kalendova neschopnost určit kdy 3. světová válka vypukne svědčí o tom že se ve spleti svých argumentů vůbec nevyzná a že vlastně neví o čem sáhodlouze mluví. Putinova revize smlouvy mezi Chruščovem a ukrajinským lidem znovu odhalila šarlatánství všelijakých proroků jako je Kalenda, poněvadž oni nebyli schopni Putinův záměr extrapolovat z vývoje situace, která vyvstala během nepokojů v Kyjevě, a stanovit časové okno anexe Krymu.
I v české televizi jede na na plné obrátky propaganda války jako jediného řešení světových problémů. Stačí označit nepřítele, ten za všechno může. Všimněte si, že už se v ČT neoslavuje konec první nebo druhé světové války, jako tomu bývalo dříve, ale naopak výročí jejich začátku. Jako by se už nemohli dočkat začátku té třetí....
Rusko vyhlásí prodej ropy a plynu za ruble při tak nízkém kursu, zdá se, že je tak nízký úmylně, bude to hezký šok pro svět a Spojené státy.
Rubl je uměle nízko nasazen, protože "Ruskou" centrální banku mají v rukou loutkovodiči jako skoro všude jinde.
Jistě že úmyslně, to ví každý, ale PROČ?
Aby museli draze nakupovat a levně prodávat. Na to nemusíte být žádný génius.
Předně je nutné si uvědomit, že přírodní vědy poskytují mnohem rozsáhlejší a realitě bližší metodologický fundament než vědy společenské. Je tristní sledovat, jak drtivá vetšina politologů nevědomky svými veřejnými výstupy prokazuje totální absenci jakékoli metodologie, natož té realitě blízké. Přesto si dovolím drobné korekce: Ani na Ukrajině nelze předpokládat onu totalitní zmasírovanost obyvatelstva Německa, která vedle k aktivní i pasivní akceptaci Hitlera a jeho fašistického režimu. Dále se ukazuje, že ztráta výhradně peněžních motivací vede ke změně postojů mnoha donedávna věrných pucfleků Nového Pořádkáře. Mnozí pak po pochopení obludných lží, jimiž byli po léta obelháváni, zaujímají autonomní nebo přímo pritirežimní pozice. Tímto naznačuji, že přílišná determinizace modelů přírodovědy vyžaduje při přenosu do socioekonomického prostředí úpravy a zahrnutí stochastiky. I tak ale opakuji, že článek je nesmírně hodnotný a nutí k zvednutí zadků a zahájení protiválečné osvětové akce. Pouze pravdivé informace proniknuvší barierou režimu mají tu sílu ukázat falešnost režimních mediálních předválečných overtur.
23.10.2014 10:46
RE: Výtečná analýza s možnými korekcemi
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 319580
Dobře, co říkáte tedy na tyto korekce co se týká ruského trendu
http://www.sipri.org/research/armaments/transfers/...
Kam to asi vede?
Většina rusofilních diskutujících čerpá svoje názory z anglosaské historické literatury,která tendenčně označuje bolševiky za největší zlo 20.století a Stalina za nejhošího vyvrhela všech dob.Tato literatura převládá na našem knižním trhu v drtivé většině a dá se to srovnávat s dobou komunistické vlády s opačným znaménkem(i když to byli bolševici,kdo veřejně odsoudili Stalinovy zločiny).Žádná historická osobnost není černobílá(naše dnešní propaganda je vyloženě černobílá díky převahy havlovců v našem kulturním světě).Pokud by někdo měl zájem přečíst si vyvážený pohled na Stalinovu osobnost,tak doporučuji knihu irského historika profesora univerzity Geofreye Robertse:Stalinovy války.Podotýkám.že Irsko bylo během II.světové války neutrálním státem a ani dnes není členem NATO,Irové nejsou anglosaským národem,nýbrž keltským.
za její hlavní slabiny považuji,
1. nijak nekalkuluje se situací v Jižní Americe a se zeměmi BRICS, coby politicko-ekonomického (a v případě potřeby i vojenského) bloku sdružujícího 26% světového HDP a 40% světové populace neboli Rusko není samo
2. nekalkuluje s faktem, že na rozdíl od situace před první i druhou světovou válkou se nedaří dostatečně zfanatizovat veřejnost (ztráta informačního monopolu), bez jejíž podpory se žádná válka nedá vítězně vést.
3. (metafyzická spekulace) v Apokalypse svatého Jana jsou popsány jen dvě světové války
.. k bodu 3.-ta první světová nebyla "světová",ale tzv."Velká"
a válčilo se v podstatě jen v Evropě a na kousku Asie....takže ta opravdu "druhá" je teprve nařadě...
Nemate tak docela pravdu. Byly tu dve predchozi a souvisejici valky kolem r.1905 - Burska, coz byla valka Britskeho imperia proti svobodnemu statu Buru a pak valka Mezi Ruskem a Japonskem; to byla klasicka imperialni valka a byla predehrou pro WWI - Japonsko se vsak prekvapive priradilo k Entente, jez tez zahrnovalo Rusko.
Ale, boje byly i v Africe a to mezi koloniemi a jejich obyvateli tj. nemecke vs britske. Beligerence o oblasti Stredniho Vychodu nebyly male, prave naopak. Zvlaste po dosazeni britskeho zameru odtrzeni Palestiny a Iraqu od turecka nastala prava mela - Osvobozovaci valka Turecka. Fronta se prehnala Svatou zemi nekolikrat za sebou s velkymi ztratami na obou stranach. Mnoho jinych narodu bylo do valky zapojeneo jako napr. Armenie na strane Ruska proti Turecku.
Rovnez tak, vedly se namorni bitvy mezi Nemci a Brity u pobrezi Uruquaye a Argentiny (bitva v La Plata). Takze to opravdu byla WWI, na plne pecky
Určité vojenské operace se odehrávaly i v Africe podél koloniálních hranic. Navíc je zapotřebí říci, že se jí účastnily armády ze všech kontinentů (částečně právě díky kolonialismu), kromě Jižní Ameriky. Takže polemika, jestli první válka byla či nebyla světová je trošku slovíčkaření.
Stále si ponechávám malou naději, že to nenastane
Existují analýzy, které tvrdí, že žijeme v postapokalyptické době a čeká nás významný posun v globálním společenském paradigmatu od konfrontace (kompetice) ke kooperaci, kterýžto posun nastolí "Boží království" zmiňované Ježíšem v Apokalypse.
Bylo by to hezký...,ale podle toho,jak se ze všech stran a mediálních hovnometů valí válečná propaganda k vytváření té správné psychózy u nepřehledných davů polomozků uhnětených dnešním konsumismem,vidím to černě....Poslouchám názory tzv."obyčejných lidí" různých profesí a vzdělání a mám z toho husí kůži....
(vsivi dloubalove: vsimnete si ze nerikam "nacismu" ci "hitlera" )
Jiz to tu bylo mnohokrat diskutovano a stava se to axiomem:
Nemecko nemelo zajem na dalsi svetove valce; Nemecko (jeho vedeni) chtelo pouze napravit nespravedlnost, ktera se mu stala na konci valky predchozi.
Nemecko bylo evidentne na valku ne-pripraveno (vim o cem mluvim jsem studentem vojensko-technicke historie) a do valky bylo vtazeno. Utok na Polsko byl preventivni a nezbytny. Taktez utok na Francii, Anglii a konecne na CCCP. pripojeni Rakouska bylo prirozene; o CSR nebudu mluvit.
Kdo tohle neprijima nepochopil historii 20.stoleti.
pro p. editora:
Jestli si myslite, ze by Vam muj prispevek delal problemy, nepust'te jej. Je to Vas web a Vy ponesete pripadne dusledky.
Jinak to autor rika celkem zpravne.
Problem je v tom, ze vychozi bod byl spatny. Jelikoz jsme v tom tak dlouho zili, povazujeme to za normalni.
Ted ti, co nemeli vyhrat tlaci opet na pilu. Nemaj dost.
Jen tak pro zajimavost: myslite si kdyby byli Rusove to same jako ti druzi, ze by tak snadno odesli????
Jo, urcite!
Jen se roztahuji dal, az ta jejich prdel praskne.... a bude hroznej smrad.
Tou chybkou je Katyňský masakr. Prosím autora, aby si uvědomil, že o vině na tomto masakru rozhodovaly již 3 soudy a pořád zůstává jediný platný viník: Němci. Vše ostatní jsou pavlačové drby.
To nekdo zneuzil jmeno Pavla Kalendy, nebo je autorem tohoto blabolu vazne on?
Ano, ten "blábol" jsem napsal sám pod dojmem letošních zážitků z Majdanu, z Pakistánu, Arménie a Krymu (kam jsem nedojel a byl deportován na Ukrajinu).
To, co mi říkali aktivisté stran Udar, Radikální strany a dalších (a bohužel i na fakultě), se potom realizovalo v Luhansku, Kramatorsku a u Doněcka (vyhnání rusů ven z jediné Ukrajiny, národnostně čisté). Někteří fašisté mi dokonce děkovali za pomoc, za to, že jsme jim poslali Blackwaters (dnes Academi), která dnes chrání Porošenka. Tam jsem si ověřil, odkud vane vítr.
Při vzpomínce na některé další výroky "demokratů" na Majdanu je mi ještě dnes špatně a nechci, aby nám tady v ČR bylo taky nevolno. Je lépe mít kvalitní informace a osobně ověřené, než být překvapen.