Diskuze k článku

Volby do Senátu: Byla to pro mne úžasná zkušenost

Příspěvků 92

12.10.2014 13:23

Zkušenost z voleb

Argento 109.?.?.?

Mnohdy mi připadá jako bychom žili sami ve svém světě, ve světě iluzí a ideálů a volby jsou dobrý střet s realitou ! Ten kdo kandidoval alespoň na komunální úrovni si je naprosto přesně vědom toho , že realita běží někudy jinudy než chtěl on sám ! Pryč je přesvědčení o tom, že jsem se chtěl angažovat ve prospěch obecného blaha i bez nároku na mzdu , jen pro tu správnou věc , kterou je obecné blaho, ideál jež se musí následovat, neboť ten nás zaručeně dovede na výsluní ! Rovina jedna jsou naše vznešené ideály a druhá rovina jsou pohledy voličů kteří mnohdy usuzují podle jiných kritérií než soudíme sami! Roli v tom může hrát neznalost problematiky, čili nevědomost a na straně druhé to může být třeba obava z toho , že by si dotyčný dopomohl ke svému vlastnímu prospěchu ! Obecně bych však řekl, že problém největší je v neznalosti subjektu, neboť nebudu volit přeci něco co neznám a nejsem přesvědčen, že bude bránit zrovna zájmy moje!Jak mi dnes sdělil jeden účastník volební komise : Tento volební systém je úplně na hovno!" Otázkou zůstává jak přesvědčit intelektuály i blbce o tom, že budu jednat pouze pro blaho vás všech!

318932

12.10.2014 17:34

RE: Zkušenost z voleb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 318932

Otázkou je kdo a do jaké míry žije v iluzi. Celý biologický život je založen na dvou hlavních principech - vytváření iluze a používání násilí za účelem přežití. Co se s tím vlastně dá dělat?

Možná proto trvalý pokrok přes sociální změny je tak pomalý, pokud vůbec existuje nebo je vůbec možný. Možná se mýlím, ale vidím to tak, že jediný reálný pokrok je možný jen v rovině osobní cesty. Je nutné vzít jako realitu, že vně to vždy byla a přinejmenším ještě dlouho bude žumpa a zároveň kulisa pro individuální cestu.

Jako zajímavý mi připadá fakt, že náš vnitřní svět se výše uvedenými principy (vytváření iluze a používání násilí) řídit nemusí.

318951

12.10.2014 21:03

Zkušenost z voleb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 318951

Domnívám se jako popelnicový volič, že celá tato tragikomická šaškárna i s její agitací sloužily jen pro :

- další potvrzení starých známých firem.

- usazení nových předem určených politických zlodějů a podvodníků do funkce, např. pro účely korupce, kus tak za minimálně 80-200 papírů měsíčně.

- poslední vyprání špinavých financí stylem: Dva melouny PR agentuře, 20 procent do kapsy jejímu šéfovi , a 80 procent od něj čistých v igelitce zpět.

318976

13.10.2014 23:53

No i kchárná media placená koncesionáři

.lak 77.?.?.?

Reakce na 318976

http://www.youtube.com/watch?v=m2W-z2cr5KE&feature=youtube_gdata

319058

12.10.2014 14:34

Vladimíre děkuji. Máte sice málo hlasů, za což si můžete sám, ale jste chlap který bojuje!!!

fanynka 194.?.?.?

A takových je opravdu málo.
a) měl jste kandidovat sám za sebe. Vás už víc kompromitovat nemohou, ale do každé strany strčí agenty a ti se postarají o její rozklad a likvidaci.
b) začněte již nyní pracovat na tom, aby příští volby dopadly úspěšně. Oznamte svoji kandidaturu do dalších voleb a my UŽ NYNÍ vám pomůžeme, podpoříme vás mezi svými známými, rodinou apod. Já ač navštěvuji vaše stránky už asi 10 let, tak to že kandidujete jsem se dozvěděla před měsícem....
c) Gratuluji Vám, že jste překonal první překážku a že jste vůbec začal chtít udělat ještě víc, než jste za ty léta udělal. Ono být úspěšným politikem, který je navíc slušný člověk to je téměř nemožné. Vy to dokážete...
d) Nálepku antisemitismu vám přilepili oni, my víme že ji nemáte a tak to neřešte. To oni chtějí abyste na ní myslel a jak je vidět podle vašeho přístupu, tak se jim podařilo.

takže až hlava vychladne tak dejte vědět v čem Vám máme pomoc a jak podpořit...

318936

12.10.2014 14:39

ANO, tupost.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Lidé nejsou schopni vnímat politický subjekt sám o sobě, ale jenom to, jak sám sebe prezentuje.

Je nicméně pravděpodobné, že do dvou let se hnutí ANO zcela rozpadne. Jeho členové, přeběhlí do něj zatím ze všech stran, ho svými avantýrami docela zdiskreditují, taky nebude schopno reagovat na trvající ekonomickou krizi.

318937

12.10.2014 15:16

RE: ANO, tupost.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 318937

No ale úplně největší problém není v tom, že lidé nejsou schopni vnímat politický subjekt sám o sobě, ale v tom, že celé slavné volby byly kompletně zfalšované. Naprosto přesně jsem předem věděla, že zvítězí ty figurky, které se tam dostat mají- a taky se tam samozřejmě dostaly.

318940

12.10.2014 16:20

RE: ANO, tupost.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 318940

Nad zfalšovanými volbami jsem také velice uvažoval. Neexistuje nic snadnějšího (navzdory všem hlasům – 1) jak by to asi udělali 2) někdo by si toho všimnul, 3) atd.). Bělobrádek je v USA pečený vařený, klidně si tam mohl dojet pro povedený sčítací prográmek, určený pro manipulování výsledků voleb.
ČSÚ je jedna ruka s režimem, z jeho statistik vyplývá vždy pouze to, co si režim objedná.

(Zbytek cenzurován. Je mi líto, ale článek není o židech. Právě díky přihlouplým komentářům, jako je ten váš, si nese Zvědavec punc antisemitismu. Editor)

318943

12.10.2014 16:32

RE: ANO, tupost.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 318943

Samozřejmě. Zvažte prosím smazání Vaší zmínky o židech a antisemitismu, ať se nám tu ta zakázaná slůvka příliš nerozmáhají!

318946

13.10.2014 20:14

RE: Tupost? Strach?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 318946

Nebo je za tim jeste neco jinyho? Zajimava votazka kdyz si uvedomim, ze se lidem democraticky bere uz i to pravo pravdive vyjadrit vo jistym etniku ktere je tez zodpovedno za sve ciny! Bejt Vami pozadam pana editora vo navod jak mam v choulostivejch situacich kde se probiraj ruzna ta swinstva titulovat etnikum ktere je zpunktovalo tak aby se ho to nedotklo a za vyrknutou pravdu kterou nemuze poprit nedostal nalepku ANTISEMITA. A vubec, prestal bych se zlobit na ten velkej pocet lidi v ceskym krateru kteri se vubec nenechali vobtezovat nakejma volbama, radsi zustali sedet na prdelich doma a misto novin jak dopadli volby si precetli radeji Svejka. [chechtot]

319048

12.10.2014 16:49

RE: ANO, tupost.

opus111 89.?.?.?

Reakce na 318943

Co se týče falšování na ČSÚ, tak jsem mírně rozpolcený. Myslím si, že ekonomická data se převážně nefixlují, ale například data o počtu sebevražd nebo nezaměstnanosti jsou evidentně upravována.

Například stačí si zajít na kterýkoliv ÚP a vyžádat si statistiku registrovaných nezaměstnaných a všude mají nejnižší číslo právě v roku 2009.

Zatímco v oficiálních statistikách je to již posunuto o rok dopředu a nezaměstnanost prý dorazila už v roce 2009.

318948

12.10.2014 19:31

RE: ANO, tupost.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 318948

Tak samozřejmě že na ČSU ty výsledky voleb zcela evidentně falšují. Je tam nějakých 5 zasvěcených lidí a ti si s výsledky voleb dělají co chtějí.

Tuhle mě nedávno zaujmul článek na Novinkách. Tam psali, že statistický průzkum prokázal, že 14 procent lidí se domnívá, že nemoc nebo ztráta zaměstnání může lidi zcela finančně zruinovat. Pak tam Novinky dali na živo průzkum, co si lidé o tom myslí- že mohl kdokoliv, včetně mne kliknout na tři možnosti. A vyšlo najevo, že nikoliv 14 procent lidí, ale celých 64 procent občanů se domnívá, že nemoc nebo ztráta zaměstnání je zcela zruinuje. Toť skutečné smýšlení obyvatelstva oproti umělé statistice všech těch pofiderních agentur placených kdovíkým. Zásluha Novinek byla v tom, že to nechaly tak jak to je, a že to taky v tomto případě nezkreslily. Žijeme prostě v naprostém matrixu, kde se člověk musí spoléhat výhradně jen na své selské myšlení a všechno ostatní tvrdě ignorovat.

318963

12.10.2014 22:53

RE: ANO, tupost.

LaFox 79.?.?.?

Reakce na 318963

Samozřejmě, že se voby nefalšují.
To že vychází "blbě", je tím, že jsou lidi blbí. LOL

318986

13.10.2014 10:17

RE: ANO, tupost.

domju 90.?.?.?

Reakce na 318963

existuje lež, pak hnusná lež a až pak statistika, takže pokud máme kuře a já ho spucuju a vy ne, tak podle statistiky jsme měli každý půlku.

319020

15.10.2014 9:34

RE: ANO, tupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 318963

Pozor, statistika věda je! Speciálně u průzkumů veřejného mínění, odhadů výsledků voleb apod. je naprosto nezbytné správně vybrat reprezentativní vzorek lidí, kteří budou dotazováni, jinak se dospěje k nesprávným závěrům. Složení uvedeného vzorku musí korespondovat se složením celé zkoumané množiny, dejme tomu obyvatel státu.
Vámi uváděný příklad "průzkumu" na Novinkách zmíněný požadavek zásadně nesplňuje. Především vzorek byl složen pouze z registrovaných čtenářů Novinek (zatímco nečtenářů Novinek je možná o dva řády více). Dále bych řekl, že aktivně se projevují zejména ti, kteří jsou danými hrozbami reálně nebo potenciálně ohroženi. Kdo je spokojen, určitě nebude stavět barikády.
Uvedená novinkovská akce má tedy charakter ankety a nelze ji porovnávat se seriózním statistickým průzkumem. Tím ovšem neříkám, že nemá jistou vypovídací hodnotu, to v žádném případě.

319128

12.10.2014 19:42

RE: ANO, tupost.

F&T 78.?.?.?

Reakce na 318940

Volby podle mě zfalšované nebyly. Existuje spousta lidí, kteří jako slepí budou ODS volit, protože v tom vidí své podnikatelské šance.

Problémy druhých ve společnosti vůbec nevidí či nevnímají. Možná se proberou ze sna až po nich půjde exekutor, ale to již bude pozdě.

A také existuje psychologie, které manipuluje veřejným míněním. Pravidelný konzument televize (sračkometu) a denního tisku bude rozhodně volit "pravici" i když to jsou zloději a kradou jak straky. Takový člověk nepřemýšlí rozumem a má zformován přesně ten názor, jaký je třeba. Pro něho je Putin to největší zlo a tečka.

Každý národ má takové zastupitele, jaké si zaslouží.

318964

12.10.2014 19:51

RE: ANO, tupost.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 318964

To jsou neuvěřitelné kydy, že každý národ má takové zastupitele, jaké si zaslouží. Tyhle kydy vymýšlejí právě ty PR agentury, aby oblafly lidi Vašeho typu. Ne! Každý národ má nárok na přímou demokracii, zastupitelská totalita patří dávno na smetiště dějin. To ovšem vládnoucí vrchnost nikdy nemůže připustit, a proto nás všechny balamutí jakousi zastupitelskou demokracií, která ovšem žádnou demokracií není, nýbrž je to totální totalita se vším všudy.

318966

13.10.2014 11:46

RE: ANO, tupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 318966

Jarmila, keby národ chcel priamu demokraciu, tak by podporil vo voľbách politické strany, ktoré to mali vo svojom volebnom programe. A podľa volebných výsledkov je zrejmé, že na tom národu asi až tak veľmi nezáleží. Čiže platí vyššie uvedené: "Národ má takých zástupcov, akých si zaslúži" [vyplazený jazyk]

319026

13.10.2014 16:09

RE: ANO, tupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 319026

do značné míry s vámi nesouhlasím, protože ten problém je mnohem komplexnější. Přímá demokracie nemá téměř žádnou osvětu, ve školách se o ní neučí a i to Švýcarsko je většinou prezentované jako standardní zastupitelská demokracie. Kdybyste se na ulicích zeptal lidí, kdo ví, že existuje HzPD, tak drtivá většina nebude mít šajn (a jsme opět u peněz) a jediný parlamentní subjekt, který o PD trochu mluví je Úsvit, ale Okamura působí na obrazovce agresivně, což spoustě lidí vadí (já osobně to přikládám jeho japonskému původu), jejich práce je málo ukazována, zato když je možno je vystavit v negativní konotaci, tak to média okamžitě udělají. Na průměrného voliče se nelze hněvat, že má plné ruce práce se sháněním obživy.

319034

14.10.2014 6:41

RE: ANO, tupost.

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 319026

Netuším, jestli je to z Vaší strany ironie nebo to myslíte vážně. Dnes podle mě vůbec nezáleží na tom, co má která strana ve volebním programu, ale na tom, jak ji prezentují média. Proti některým jsou vedeny soudní tahanice (DS), někteří jsou zesměšňováni (např. monarchisté) či ignorováni (zastánci přímé demokracie). To běžnému hltavci ČT, Novy apod. úplně postačí, aby volil toho, kdo má být zvolen.
Takový volič má samozřejmě "bohatý výběr". Buď si zvolí pannu nebo orla. Je to ovšem tatáž mince.

319064

15.10.2014 10:11

RE: ANO, tupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318966

>To jsou neuvěřitelné kydy, že každý národ má takové zastupitele, jaké si zaslouží.
Co se Vám na tom nezdá? Já si sice myslím, stejně jako Vy, že bych si zasloužil lepší zastupitele. Ale copak my dva jsme národ? Národ jsou ti zbývající, a já si myslím, že si ty zastupitele plně zaslouží. [mrknutí jedním okem]
Co Vy na to?

319133

12.10.2014 23:34

RE: ANO, tupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 318940

Nemyslím si, že byly volby zfalšované - nebylo třeba. Riziko, že by se k nějaké zásadní moci dostal někdo, kdo není nastrčená figurka anebo náhradní nastrčená figurka bylo defacto nulové. Pokud by se tak přesto stalo malé množství takových lidí se dá bez vyvolání paniky zlikvidovat - ať už "zkonvertováním", diskreditací anebo fyzickou likvidací

Falšovat má cenu až když něco hrozí - např. skotské referendum, kde imo už bylo předem známo, že skončí 55:45.

318989

13.10.2014 5:02

RE: ANO, tupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318989

>Falšovat má cenu až když něco hrozí - např. skotské referendum, kde imo už bylo předem známo, že skončí 55:45.
Byl jsem nekolik dni pred tim referendem ve Skotsku a shodou okolnosti mi dva na sobe nezavisli recepcni rekli (presne doslova), ze je znamo, ze to referendum skonci 55:45.

319003

13.10.2014 16:17

RE: ANO, tupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 319003

Hloupý vtip na seriózní věc. 55% je rozumná hranice, aby byl výsledek "jasný a nezpochybnitelný" a zároveň uvěřitelný. Pokud by si skotové nedali pokoj, tak další referendum bude o 5-10% rezolutnější a poté budou ti, co budou nadále chtít odtržení označeni za šílence, co patří do ústavu nebo alespoň mimo slušnou společnost.

319035

13.10.2014 17:30

RE: ANO, tupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 319035

>Hloupý vtip na seriózní věc. 55% je rozumná hranice, aby byl výsledek "jasný a nezpochybnitelný" a zároveň uvěřitelný. Pokud by si skotové nedali pokoj, tak další referendum bude o 5-10% rezolutnější
Vydrzte se divat minutu a pak se deji veci. Potom se zamyslete nad tim, co jste napsal.

https://www.youtube.com/watch?v=G50XIlWDb_U

319039

13.10.2014 5:11

RE: ANO, tupost.

favela 113.?.?.?

Reakce na 318940

Me neni jasny proc volici vzdycky zvolej spatne /proti sobe/ s malymi vyjimkami...

319005

13.10.2014 8:55

RE: ANO, tupost.

Venny 46.?.?.?

Reakce na 319005

To se dá pochopit, pokud volí lidi dotyčného "zastupitele" poprvé a nemají o něm žádné relevantní informace, nebo jen informace veskrze pozitivní, spískané samozřejmě P.R. a masivním vymýváním mozku. Trochu myslícímu člověku by mělo i v ten okamžik zazvonit, že tato osoba MUSÍ být protlačena do nějakého zastupitelského orgánu s určitým "posláním" - tedy jako poslanec, děj se co děj. [zmaten] Co je ovšem plně nepochopitelné, když se do parlamentu či senátu (i jinam, samozřejmě) dostávají permanentně stále stejné figury, jejich škodlivost či kariérismus byly dávno prokázány. Podobnost s Marečkem Bendů či Mirečkem Kalousků (ale i s mnoha dalšími) je čistě náhodná. Člověka nemůže nenapadnout myšlenka, že kromě houfu dostatečně vypatlaných a finančně motivovaných voličů může své sehrát tzv. vyšší moc - viz např. prezidentské volby.

319017

12.10.2014 15:47

Národní demokracie je nevolitelná

opus111 89.?.?.?

Bartoš a národní demkracie je nevolitelná, protože Bartoš se paktuje s fašouny z Dělnické strany Vandase.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/vandas-zve-radikaly-z-majdan...

318941

12.10.2014 16:22

RE: Národní demokracie je nevolitelná

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 318941

Já myslím, že Bartoš je volitelná právě proto. [smích]

318944

12.10.2014 16:25

RE: Národní demokracie je nevolitelná

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 318944

Inu, každý někdy ujede. Vandas taky podával trestní oznámení na Radka Johna, což jsem tehdy považoval za ještě palčivější projev náhlého pominutí mysli…
Ale člověk to nesmí tak prožívat, v tom našem zahnívajícím politickém bahňáku.

318945

12.10.2014 15:58

volby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Ale tak nebuďte smutnej, i toto je úspěch, vzhledem k lokaci a uvědomění lidí... a poctivou prací na Zvědavci jste stejně dávno odvedl mnohem víc užitečné práce než kdejaký senátor..

318942

12.10.2014 16:45

...sklamanie je len spôsob, ako Boh odkazuje: "Mám pre Teba prichystané niečo lepšie"...

Danielle 178.?.?.?

Nesúhlasím s pasážou o "Kainovom znamení". Ak to takto vnímate, dostali Vás tam, kde Vás chceli mať. Už len z hľadiska spoločenského ste zaplatili formou istého trestu a nie je akceptovateľné trestať sa sám takýmto sposobom. Výstižne to vyjadril Bertrand Russell: "Najväčším problémom sveta je to, že hlupáci a fanatici sú vždy veľmi sebaistí, ale rozumní ľudia sú plní pochybností." Napísal tiež: "Skutočnosť, že nejaký názor je veľmi rozšírený, nie je vôbec dôkazom toho, že nie je úplne absurdný. Naopak, vzhľadom na hlúposť väčšiny ľudstva, je oveľa pravdepodobnejšie, že široko rozšírený názor je hlúpy než rozumný." a "Človek by mal spravidla rešpektovať verejnú mienku len potiaľ, pokiaľ je to nevyhnutné nato, aby sa vyhol hladu a nedostal sa do väzenia. Ale všetko ostatné predstavuje dobrovoľné podriadenie sa zbytočnej tyranii a veľmi pravdepodobne bude narúšať všemožnými spôsobmi vlastné šťastie." A napísal tiež:

"Ľudia sa boja myslenia tak, ako sa neboja ničoho iného na svete – viac než bankrotu, dokonca viac než smrti… Myslenie je podvratné a revolučné, deštruktívne a hrôzostrašné, myslenie nemá zľutovanie so žiadnymi privilégiami, uznávanými inštitúciami, ani pohodlnými zvykmi. Myslenie sa díva do pekelnej jamy a nebojí sa. Myslenie je veľkolepé, rýchle a slobodné, je to svetlo sveta, a najväčšia sláva človeka."

Tak myslite a ukazujte nám, ako na to [smích]

Želám Vám krásnu povolebnú nedeľu.

318947

12.10.2014 17:42

RE: ...sklamanie je len spôsob, ako Boh odkazuje:

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318947

Velmi dobře řečeno. Pan Russell nebyl žádný blbec. [velký smích] Bohužel, věc se má tak, že zatím musíme hrát hru podle jejich pravidel. Nemáme dost prostředků a podpory na to, abychom je změnili. Můžeme zkoušet blafovat jako v kartách, ale to se podaří jen málokdy.

Ujišťuji vás, že verejnú mienku moc nerespektuji, to bych to dávno zabalil.

318952

13.10.2014 5:17

RE: ...sklamanie je len spôsob, ako Boh odkazuje:

fohat 194.?.?.?

Reakce na 318952

pan Russel měl VÝTEČNÉHO spolupravníka,co naší generaci šikovně zmanipuloval..Germánská runa ALGIZ byla SPROSTĚ OTOČENÁ a naše stádo zmanipulované.DODNES jsou následky,ža VYPATLANCI to propagují naprosto NEGATIVNĚ, BLBĚ https://www.youtube.com/watch?v=pzdykAR4Bt8&fe... [pláč] [bliji] [pláč]

319006

12.10.2014 16:50

hmm

simonx 93.?.?.?

Honí se mi toho hodně hlavou, co k tomu dodat. Snad nedosáhnu parametrů "nasíracího příspěvku" dle regulí. Tedy:

1. (méně významné) pan Stwora provedl nesmysl. A nesmysl, jak ze sémantiky slova plyne, těžko vede k cíli. Můžete se tu strhat poklonky a verbálním poplácáváním po jeho zádech, ale je to jen ubohá náplast (= sebeoblbování) uzavřené komunity, kde se nikdo neodváží nahlas říci "jsme v...", protože máme strach nazývat problém pravými jmény a hledat adekvátní řešení. Tím se dostávám k:

2. (více významné) V jeho "proč kandiduji" naleznete všechno možné, jen ne to "proč kandiduji". Vadná analýza se rovná vadná syntéza. Co byste tam jako dělal? Nutkání být bezvýznamným kolečkem soukolí je silnější, než Vy? Nebo se chcete dívat do soukolí z větší blízkosti? Jediným ospravedlnitelným motivem, proč se hnát do veřejné služby je vnitřní potřeba pomoci druhým. Nabídek máte snad málo? Není nic snažšího, než Vás jimi zavalit... Pomáhat druhým je ta nejnevděčnější činnost, co v životě můžeme dělat. Jedinec, který toto neví, musí mít další motivaci, obvykle skrytou. Čímž přecházím k tomu:

3. (nejpodstatnější) Opakovat Fukuyamu by na Vašem serveru byla stupidita. Zlikvidovat tenhle zku...ý systém vyžaduje bohužel více, než jen kandidatury všeho druhu. Na systém, který vychází z podpory nejhorších vlastností a pudů, které jsou v člověku, se musí jinak. Jenže - vytvářejte dokonalou společnost s nedokonalými lidmi. Pro začátek by ale stačilo učit/vychovávat děti (i dospělé) k větší pokoře a mýtit lživé pseudopravdy o svobodě. Nic nemáme ve svých rukách, nikdo. A žijeme na jedné malé planetě a dýcháme jeden vzduch. V tom nic svobodného není.

318949

12.10.2014 17:50

Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou

MoUdrostrak 90.?.?.?

Očekával jsem, že mainstreem sračkomety spustí velký rachot, že se do Senátu blíží Velký AntiSemit, Největší český AntiZionist a tedy AntiChrist. A VONO bylo ticho po pěšině. Ouháááá...

Buď dostali příkaz, včetně skutečných LoutkoVodičů např. Parlamentních Listů. Anebo se autocensurně "pos®ali" předem strachy. Anebo je třetí možnost že jim smrděl A.Bé.Bartoš natolik, že blokli i Vás.

Anebo je chyba na Vaší straně, že jste je dostatečně nezprovokoval. Pějete olbřímí chválu na Okamůru. Avšak opomíjíte jeho obrovské mnohaleté angažmá mezi smetánkou establishmentu. Takže není pochyb, že se i zavázal. Či byl svými skutečnými Loutkáři předem zaúkolován.

Na druhou stranu, do Senátu se již "probojovalo" vícero zvláštních "pavouků". Podle mne stačí být "známý", složit 20k CZK kauci, zaplatit agentůůůůče pár tisícovek za iniciační petiční podpisy - a jede se. Vy jste ale objal A.Bé.Bartoše, který je obecně nepříjemný jen svým kukučem a prvními vyřčenými větami. Neumí lidi probudit, nasměrovat - umí jen rozštvávat a znechucovat.

Varoval jsem Vás včas. Ale už bylo pozdě. Můžete to zkusit zase za 2 roky. Pokud se trefíte do mého obvodu, máte hlas předem jistý nejen u mne.

Doporučil bych Vám už opakovaně sepsat knihu. Vystavit pár kapitol na Zvědavec ZDARMA. A zbývající kapitoly podle reakcí i případně následně uceleně vytisknout. Putovat po českém venkově (zejm. Severu a Jesenicku apod.) a promotovat se mezi čtenáři. Prodej knihy Vám de facto profinancuje kampaň, vytvořte si DB podporovatelů, získáte promotéry Vašich myšlenek a názorů. A s tím už se následovně dá proniknout i do Senátu, který není na vstup tak klasickostranicky zúžen.

Nepochybuji, že Sládek by ve skutečnosti ýdžent BISoňů či kýho výra. Přesto anebo právě proto si ho voliči i s jeho klakou volili. Protože toužili nas®at poplyšový vznikající establishment. A s touhle poptávkou a rolí od oVčanů se dá hrát a vyjít jim vstříc.

Vaší story s justiční mafií a Shabes/GOY/im uvnitř lze sice načíst v různých fragmentech po netu. Přesto anebo právě proto dnešní lidé mají rádi SILNÉ PŘÍBEHY, nejl. ICH forem, kde protagonista "poodhaluje svoje nitro" - viz. Kajínek & Co.

A košilatě se i domnívám, že by Vám to zajistilo i exkurzi ve vybraných dámských ložnicích. Což také není k zahození a poslouží i k získání dalších angažovaných promotérek, sponsorek a podporovatelek. Co je zajímavé a vymyká se průměru (nejen délce), po tom je nejen ve vychladlých ložích velká poptávka

Hlavu vzhůru a začněte si to dobře promýšlet. Život je boj, jak pravil VELKÝ Pepa Brožů (TITO). Ale proč si neužít s českými obdobami Sophií Loren, Ginou Lollobridgidou, Liz Taylor (okresních formátů) - BISoni a Shabes/GOY/im Vám je sami budou stavět do cesty - aby z Vás něco vymáčkl/y/i [cool]

318953

12.10.2014 18:27

RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318953

>Očekával jsem, že mainstreem sračkomety spustí velký
>rachot, že se do Senátu blíží Velký AntiSemit, Největší
>český AntiZionist a tedy AntiChrist. A VONO bylo ticho po
>pěšině. Ouháááá...

Ne. To nebylo třeba. To by zřejmě vytáhli až kdybych začal vyhrávat. Zatím stačilo prosté mlčení (první stupeň, pamatujete na Gándhího?). Nestál jsem jim za špinění.

>Pějete olbřímí chválu na Okamůru. Avšak
>opomíjíte jeho obrovské mnohaleté angažmá mezi smetánkou
>establishmentu. Takže není pochyb, že se i zavázal. Či byl
>svými skutečnými Loutkáři předem zaúkolován.

Opět nesouhlasím. Okamura jezdil víc jak rok po zemi s víceméně hloupoučkou show, na které prezentoval sám sebe. Tím vstoupil do podvědomí většiny lidí. Vlastně si udělal PR sám. A protože na něm nebylo co kritizovat, neměl škraloup jako já, média mu dala pokoj. Dále, dělal ze sebe boháče a úspěšného podnikatele, který neví, co s penězi, a jeho "z chudého chlapce na milionáře", to také na hodně lidí působí. A Okamura si také postavil část svého image na své exotičnosti. Poloviční Japonec, který mluví česky, kdo by odolal?

318956

13.10.2014 7:18

RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 318956

Sice jste jim nestál za špinění, ale stál jste jim za mlčení. A to taky není málo v prvním kroku. Dobře vědí, že i negativní reklama je reklama a může uvést do povědomí. A taky už vědí, jak málo jim už část občanů věří a že by tím mohli jen na Vás upozornit...Je fakt až si uděláte jméno jinak, tak už jejich masivní pozornosti neujdete.

319011

13.10.2014 7:18

RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou

jacob 193.?.?.?

Reakce na 318956

Rozbory můžeme dělat jaké chceme, ale stačí se podívat na volební účast. Lid volby nezajímají a k volbám chodí spořádaně straníci nebo za pivo zaplacení fanoušci. Lidi obecně politika nezajímá, oni jsou šťastní, že zaplatí složenky, oslaví vánoce a dostanou se do Chorvatska na dovolenou. Byl dostatek času jen tak pro mou zvědavost poslouchat názory mých známých, kolegů, příbuzných, hospodských štamgastů (taky občas chodím na pivo) apod. na volby. Vždy jsem jen tak naslouchal a přikyvoval, nevedl jsem žádné diskuze. Za sebe můžu říct, že jsem si vyslechl mnohé, především, že všechno je na něco, ale žádný názorový postoj. Dnes mám pocit, že z hruba z několika desítek diskuzí (názorů) jsem šel k volbám pravděpodobně pouze já. Volby vyhrálo "ANO" a když jsem se zeptal "Proč budou volit" zněla odpověď "Babiš nepotřebuje krást" nebo mají moji "Důvěru". Smiřte se s tím, tak jako já, že jsme národ paštikářů, kterým stačí dát do talíře kus žvance, k tomu pivo a TV a volební agitace je právě o tomto. Na to ovečky slyší, protože žijí dnešním dnem, kdy platí složenky, jdou na pivo a plánují co na vánoce. Vláda již ovečkám rozdala dárky "zvýši platy ve státní sféře, zvýší minimální mzdu a určitě nějaké ty sociální dávky" a ostatní je nezajímá.

319012

13.10.2014 19:34

RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou

JardaFa 94.?.?.?

Reakce na 318956

Okamura byl ve všeobecné známosti daleko dříve a to jako podnikatel v cestovním ruchu a jinde. Jako exota jej objevila média a začala jej zvát do všelijakých pořadů - Japonec a mluví česky! Do politiky tudíž vstoupil už jako známá osoba.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Tomio_Okamura

319044

12.10.2014 20:17

RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou

pacholíček 77.?.?.?

Reakce na 318953

Moudrostrak, von jim ten Bartoš nějak smrděj, že voni mu záviděj, že umí vypotit myšlénku ba i článeček.

318973

12.10.2014 18:10

Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.

baba_Blažková 89.?.?.?

U mě lépe. Nemířila jsem tak vysoko. V tuto chvíli jsem v obecním zastupitelstvu, hlavně díky preferenčním hlasům. Nebýt jich, nedostanu se tam. Musím se hlavně v prvé řadě pořádně rozkoukat, jsem politik začátečník a rozhodně si nemyslím, že jsem sežrala všechnu moudrost světa. Navíc jsem mrňavá hubená ženská, která už svým zdánlivě křehkým zjevem provokuje každého zakomplexovaného kreténa, aby se po ní svezl. Uvidím, co se bude dít. Uvidím, co budu moci pro lidi udělat na této úrovni. A pak uvidím, co dále. Třeba na komunále zůstanu. Třeba půjdu dál. Rozhodně je to zajímavá situace. Tolik tady z "dálného východu" ČR.

318955

12.10.2014 19:01

RE: Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 318955

jsme SLABÍ LIDÉ,kdopak v politice je Chráněn před šíbry,co vám vyštárají číslo vašeho učtu,vy tam najdete závratných pár milionu,posléze se objeví lobbista,ža potřebuje podmáznout změnu uzemního plánu,aby si znervoznělý Rittig mohl postavit svou další hruzu na planině nad Prokopským udolím.... [oči v sloup] [oči v sloup]

318958

12.10.2014 23:15

RE: Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.

LaFox 79.?.?.?

Reakce na 318955

Gratulace [smích]

318987

13.10.2014 8:35

RE: Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 318955

Gratuluju také. To jsem si jednou zkusil. Pokud jste s davem, jste témer bezvýznamná z hlediska posunu a zmen. Pokud ne, tak se dav snaží potlačit nesoulad. Ani z voza, ani na vuz.
Ale treba se semtam neco vždy povede. Často velká ztráta času a stejná námaha v jiném prostredí dá lepší výsledek. Teď mi na neco podobné z podobného duvodu nezustává čas, i když bych tam asi byl více platný, než nekterí, co si tam potrebují dokazovat, jak jsou duležití, a duvody, proč tam lezou bývají spíš pochybné [smích]
Nejhorší jsou dejmetomu kindermanažmenti nebo kostlivci, prezentovat by se chteli, ale to, co pro vec udelají zpravidla nestačí [smích]

319015

13.10.2014 8:57

RE: Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 318955

Velká gratulace!

Mějte na paměti, jak mi svěřil jeden přední český advokát, postup při "ochočení" nově zvoleného deputáta:
1) Návrhy k hlasování jsou ÚMYSLNĚ psány tak, aby se v nich nikdo nezasvěcený správně neorientoval - tzn. nikdy si nebude v uměle vytvořené časové tísni jistá, zda hlasujete nakonec vlastně pro, anebo proti.
2) TO jediné ve skutečnosti vyhrává a umožňuje VLÁDNUTÍ, politické PŘEŽITÍ a podíl na moci (na lupu).
3) Z tohoto důvodu v PRAVOU CHVÍLI Vám "najednou" bude nápomocný "kolega" či jeho "kamarád" (loutkovodič). A začnou si s Vámi domlouvat schůzky - obědíčky, kafíčka, tenisky, golfíčky - kde Vám to VYSVĚTLÍ - kdo, proč, kdy, s kým, proti komu.
4) Vy budete mít pocit, že díky tomu nejste sama v moři úkladů, falešných her a tlaků. A oni získají "dušičku".
5) Funguje to tak od PRADÁVNA všude ve světě - jen v české Gott/line to dosáhlo pověstné dokonalosti, vybroušené jak český křišťál či nejeden výživný toonnel.
6) Pokud "pomoc" odmítnete, budete často následně překvapená, že jste vlastně podpořila něco, co jste nechtěla - anebo se postavila proti něčemu, co byste jinak vlastně chtěla podpořit.
7) V tom je ZÁKLADNÍ princip, jak vyhladit "nezávislé" deputáty.
8) Nejsem chopen Vám poradit, JAK to zařídit, abyste přesto uspěla. Sám aktivní politik nejsem a nikdy jsem nebyl. Nikdo mi nesvěřil jediný úspěšně fungující model "nezávislého kandidáta". Příklady si berte s VELKÝCH hráčů typu De Gaulla, Churchilla či Stalina, Maa, FDR apod.
9) Bohužel, i ONI by nepřežili jediné volební období BEZ KRYTÝCH ZAD.
10) Vždy budete trestána a podrážena, pokud pomoc odmítnete - či budete přebíhat mezi tábory lobbistů a "kamarádů".

Ne NÁHODOU je politika převážně MUŽSKÝ SVĚT. Ženy ani s jejich intrikářstvím v něm uspějí jen když jim to muži z nějakých důvodů (ozdoba, zdání "fair play", oslabení mužských protivníků...) potřebují.

DůVOD je jednoduchý: Muži jsou lépe schopni trávit nekonečný čas mimo domov a rodinu - a nejednají tudíž v časové tísni tak, jako ženy (matky, milenky, opečovávatelky rodinných krbů a lednic).

HLAVNÍ DůVOD: Muži se navzájem podrazí, porvou, poplivou - a druhý den jednou spolu klidně profesionálně dál. Podobný konflikt (zradu, podraz, kudlu do zad) vydýchávají mnoho měsíců - a snují pak emocionálně opodstatněnou pomstu. I na škodu pozdější reálné situace a rozdaných karet.

V každém případě Vám držím palce!!!

319018

12.10.2014 18:46

Anastasia Novych a jiné pusobení...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=DuIjEqxwIFg

318957

12.10.2014 19:10

Vmluvy, vymluvy.

Jiri Radosta 198.?.?.?

Me ten clanek pripada spis jako vymluvy. Podle me jste se editore dopustil spousty chyb.
Predevsim jste nemel coby malo znamy clovek mirit hned na misto senatora. Nekolik volebnich obdobi v mistnim zastupitelstvi a mravenci prace pro lidi by vam mohlo prinest respekt obyvatel i zkusenosti v politice.
Ten Bartosuv seznam zidu, stejne jako clanek o holocaustu sice nebyly "na zavreni", ale ziskaly vam negativni reputaci. Navic to byla v obou pripadech hloupost. Jenom se zamyslete nad tim, proc by nekdo volil cloveka o kterem vi jen to, ze ma problemy kvuli nazorum o holocaustu.
A predvolebni meeting mel byt opravdovy meeting a ne jakesi setkani Zvedavcu.
Spolehat se na popularitu techto stranek bylo neuvazene. Ja mam v Cesku desitky pratel, ale Zvedavce zna jen jeden z nich a i ten ho cte spise jako raritu.

318959

12.10.2014 19:25

Pozrite sa na to inak

Swen 91.?.?.?

Dobry den,

Pan Stwora, neviem, ci je to nejaky nick alebo meno, ale nicmene, nasiel som vas web nahodou a napisem vam nieco k vasmu volebnemu vysledku. ňNetrapte sa tym, ludia potrebuju loz, aby boli schopni prezit realitu.
Kdesi som u nas pocul, ze existuje mechanizmus, ako manipulovat volby......demokraticke volby. A divim sa tomu, ze sa to este nestalo verejnym tajomstvom. A na to potrebujete strukturu a prachy. Potom to uz ide celkom hladko. U vas vyhrali ti, ktori maju prave tie prachy a strukturu buduju.

Pan Stwora, vasa uloha je ina. Mozno vas to neuspokoji, ale ulohou vas ako toho kto vedie tento portal, je otvarat ludom oci. Nebudete sice milovany, nebudu sa s vami fotit, ale vasa spolocenska uloha je zrejma.

A jedna sukromna otazka na zaver - co prosim vas by ste vo verejnej funkcii chcel robit? Podielat sa na chode systemu, ktory ma viac proti ako pro? Lebo, sudim, ze vam musi byt jasne, ze system sa zmenit neda v jednej osobe.

318960

12.10.2014 19:26

Bursík

Libcin 93.?.?.?

Když už jste si položil otázku, jak lidé mohou volit Bursíka, položím stejnou otázku, jak lidé mohli volit Štětinu?(EU) To o voličích v této zemi něco napovídá. Co je víc, 197 hlasů od přemýšlivých lidí, nebo 4994 hlasů od hlupáků?

318961

12.10.2014 19:43

RE: Bursík

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 318961

Co se divíte, volby byly zfalšované.

318965

12.10.2014 20:23

RE: Bursík

fohat 194.?.?.?

Reakce na 318965

Bodejt,rodí se stále nová nevědomost,kteří rodiče rvou do pubertáka USTNÍ historii zaprdlého kráteru,aby se VYZNAL? Proláklý břídil,co má milardy z privatizace se schová za buk a pro další dorustající pitomce se vytasí s novou předvolební pohádkou.A kdo si vychutnal podvody při volbách 1996,má z toho šapita již jen legraci.Opakuji zde,pardon, uvahu o tom,jak si zlepšit OSOBNÍ ŽIVOT bez POLITIKU..https://www.youtube.com/watch?v=1DgPaoObetE [cool]

318974

12.10.2014 20:46

"197 hlasů, 0,67 %. Přeci jen – čekal jsem lepší umístění."

Klapiki 89.?.?.?

Já čekal horší.

Koukám, že už zase nejsem smazaný. Copak se stalo?

Tak když je to tak, dám si ještě cigárko a provedu zhodnocení Vašeho předvolebního setkání - kde jsem byl asi ten půltej [smích]

Hodím to pod článek "Sešlo se nás pět a půl", tak se připravte [mrknutí jedním okem]

318975

12.10.2014 21:30

Pane Stworo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

udělal jste chybu, protože jste věřil, že můžete napravit systém tak, že se stanete jeho součástí. To nejde, mafiáni mají svoje pravidla.

318978

12.10.2014 21:39

197

Erik Sedláček 89.?.?.?

197 hlasů na Praze 1 od čtenářů Zvědavce, to zase není tak špatné [mrknutí jedním okem]

318979

12.10.2014 22:48

Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby

pavel jan 90.?.?.?

Jediným kandidátem, který nabídl chránit státní suverenitu před chřtánem EU byla Bobo. Výsledek - půl procenta. Českej volič neměl zájem - v diskusích jste se mohli dočíst, že je karieristka a kráva, to bylo zřejmě nejdůležitější zjištění všeznalého voliče. Když někdo brání národní zájmy, ať je klidně karieristka nebo kráva. Takže tam máme eurohujera. Naši politici v předklonu souhlasí ještě dřív než jsou tázáni (pokud vůbec jsou). Všichni vzýváte demokracii, ale k čemu vám je, když 99% národa žije ve virtuálním světě stvořeném médii.
Stwora dopad podobně, Češi radši zvolí Karla, Bursíka, Dienstbiera, či Štětinu a podle toho taky dopadnou. [smích]

318983

12.10.2014 23:20

RE: Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby

LaFox 79.?.?.?

Reakce na 318983

Voliči jsou absolutně tupé a blbé ovce. 80 procent. 20 procent možná přemýšlí a má vlastní názor, ale to je málo.

318988

12.10.2014 23:53

RE: Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 318988

Muj nazor je takovej ze dokad se budem snazit zmenit soucasnej system volbaba a ne s klackama v ruce tak se nikam nedostanem. Je potreba vytlacit ze stodol a opravit vozove hradby okovat palcaty a vyrazit na Hrad [cool]

318991

13.10.2014 4:49

RE: Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318991

>Muj nazor je takovej ze dokad se budem snazit zmenit soucasnej
>system volbaba a ne s klackama v ruce tak se nikam nedostanem. Je
>potreba vytlacit ze stodol a opravit vozove hradby okovat palcaty
>a vyrazit na Hrad [cool]
Nejenom takto obrazne. To je nejucinnejsi "referendum".

319001

13.10.2014 0:26

RE: Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 318988

Musim priznat, ze to co jste napsal je nepopiratelne pravdivej fakt nad kterym by jeden brecel protoze vopravdu vetsina z volicu mela v tech kebulich misto malyho mozku velky hovno! A pak jako vzdycky budou cumet s hubou dokoran jak (_!_) z rosti ze je s nima opet erarem prekrasne vym*..o ! Ja si to teda plne uvedomuju a umim si predstavit jak asi musi bejt vsem tem co to mysleli s narodem dobre a taky vim , ze asi nemaj daleko k zachvatu vzteku i zurivosti kdyz videj jak jsou proti ty blbosti nemyslicich pitomcu ktera zacina hranicit jak s debilitou tak i s imbecilismem kdyz si v ceskym krateru nechali zas nasrat na lembery uplne bezmocni.... [naštvaný]

318993

12.10.2014 23:48

Všimněte si prognózy na konec, poslední záchvěvy před ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://www.czechfreepress.cz/ladislav-kasuka/v-ces...

318990

13.10.2014 1:50

Neni to bez vyznamu, prave naopak

n.z. 99.?.?.?

Na tomto webu se hodne teoretizuje a odhaduje. Vy jste to potreboval doplnit praxi a to jste udelal, tudiz jste prospel sam sobe, svemu rozhledu a ctenerum. Je to zisk.

Vase nejasnost s prekladem slov.

Reknu Vam rovnou - neprekladejte. Anglictina a cestina ma uplne jiny mentalni zaklad (myslim, ze se tomu rika semantika, ale nejsem si jisty). Doslovne preklady nejsou mozne, jsou jen preklady priblizneho vyznamu. To je to, co vim za temer 40let aktivniho pouzivani teto reci. Dale jen na okraj: anglictina je "blba" rec - slysel jsem to od samych Kanadanu a to ne jednou. Nevyhovuje potrebam uzivatele. Proto tak casto slysite vyrazy jako "you know..." a nebo "you know what I mean...". je rychla a zkratkovita ale je vagni. Franstina a nemcina jsou daleko presnejsi, lec nejsou v kursu. Spanelstina je na tom podobne, ale zni lepe.

Moje 'preklady' vyznamu skov "challenge" a "fun".

Challenge je v doslovne preklada jako "vyzva", ale to zni v 80% pouziti nevhodne. Ja bych pro to vybral "narok" nebo "narocnost". Priklad: v navodu pouziti Vaseho noveho motocyklu ctete - "this is challenging motorcycle". Znamena to "tento motocyckl vas vyzyva"? Sotva. Znamena to, ze kdyz s nim chcete jezdit, musite jiz neco umet z predchozi zkusenosti s mensim/ slabsim.

Slovo "fun" je takrka neprelozitelne - ve volnem smyslu to znamena "volnost, nezavaznost, oddech" pripadne "zabavu". Zalezi na situaci. Kdyz jsem kupoval svuj prvni automobile v Kanade, na prospektu bylo napsano velkymi pismeny "It's Fun!". Zacnete na silnici se 'srandou' a mate na krku policajty nez reknete 'a'. Je to v podstate nesmysl.

Za nejhorsi nasili proti cestine povazuji spatne pouzivana slova "kontrolovat" a "technologie" Jsou doslovnymi preklady slov "control" a "technology"; jsou vsak nasilne a nespravne. Spravnejsi 'preklady'(ekvivalenty) jsou slova "ovladat/ridit" a "technika".

Dobre ze mate tu lekci za sebou. Nyni vidite, ze to jak se lidove rikalo "nema flasku". Prisel, videl. nezvitezil - zivot jde dal. Mate zkusenost a ani to moc nestalo.

318995

13.10.2014 3:02

Ana Líza k videu Pět a půl

Tom 24.?.?.?

Nedílnou součástí volby do Serátu byl zřejmě i publikovaný audio-vizuální šotek. Posečkal jsem s okamžitým dojmem, raději až po volbách. Ne, jako generál se se rozhodně necítím a jsem rád, že teď už se necítím vůbec ...

Jak moudré bylo vypustit toto (video) těsně před volbami, ponechám na posouzení jiným. Text projevu jsem si přečetl předem. Bravura Mistra pera neměla chybu, snad jen trochu přitesat a s Michelangelem si mohli připít na zdraví. Soustředil jsem se proto pouze na vizuální stránku tohoto (videa) a TOTO mě doslova sestřelilo ze židle:

Reži Sérovi který zplodil toto dílko bych s radostí seřezal prdel. Pokud ovšem jeho úmyslem byla veřejná poprava, tak za jedna.

Poprava byla dokonalá. Posadit renomované medium Zvědavce, do atmosféty výroční pumelice kroužku místních chovatelů králíků a jurodivých tasemnic, chce buďto - nevšedního genia, nebo idiota. Režie zvládla obě polohy.

Pozadí scénky - zamřížívané okno s výhledem na dvorek s kandelábry pavlačových pozorovatelen (už skoro na Pankráci?) měly snad zjemnit dvě lahve vína(?) na vniřním parapetu a "home made" porkroucené dráty trčící vzhůru k zářným zítřkům, potažené B&W bužírkou?

Mikrofonem skoro trefená klika okna, podporovaná ze zálohy baterií chlastu vlevo, nenechala nikoho na pochybách - Míříme dobře, paliva máme dost!

Podmalování scénky tragickým osvětlením - třískající se svělo v místnosti s dením protisvětlem - tam chyběli už jenom ptáci voklováci, čerstvě useknutá hlava a Hitchcock by zajásal.
.
Chvátající osoby mezi kamerou a řečníkem. Chvátaly jen jedním směrem. Odcházely? Spěchaly na záchod? Zvracet?

Samotný, a opět jen vizuální, úkon drbajícího se a ze skelenice na víno (sic!) upíjejícího řečníka, hravě zvládne tvrdě natrénovaná nonverbální řeč těla. Vocogou, jak říká ámeričan z Vysočan, kupříkladu tady


http://www.youtube.com/watch?v=LmZruNSxzQo

318996

13.10.2014 10:38

RE: Ana Líza k videu Pět a půl

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318996

Dobře napsáno. [smích] Máte pravdu skoro ve všem. Jen bych vysvětlil ty ven spěchající lidi, když už jste to nakousl. Den před konáním akce mi hospodský sdělil, že za naším uzavřeným místem je ještě salonek, kde se současně bude konat jiná uzavřená akce od 13 do 18 hodin. Bohužel účastníci té druhé akce měli jediný východ. A sice ten, vedoucí naší místností. Samozřejmě jsem se zlobil, ale už se nedalo nic dělat. Na změnu místa den před konáním už nebyl čas.

319022

13.10.2014 19:50

RE: Ana Líza k videu Pět a půl

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 319022

Amaterismus prvni ligy. "Na hospodskeho jsem se zlobil..."
Tak to nakonec zpackal ten hospodskej...
Polozeni vence na hrob bajneho kone Semika v Neumetelich prinasi stesti - zkuste to..

319046

14.10.2014 11:54

RE: Ana Líza k videu Pět a půl

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 319046

A co jsem měl dělat? Měl jsem ho zastřelit? Měl jsem zatlouct ty dveře z vedlejšího salonku prkny, aby nemohli procházet? Měl jsem lidi tam spoutat řetězy? Měl jsem necelých 24 hodin před konáním najít jiné místo? Co byste dělal vy, vy chytráku?

319076

14.10.2014 13:27

RE: Ana Líza k videu Pět a půl

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 319076

Pane Stworo. Záměrně jsem čekal několik dnů, zda Vy sám a nebo někdo z diskutujících pojmenuje tu skutečnou příčinu Vašeho volebního nezdaru.

Jistě. Existuje značná část elektorátu, která volí výhradně na základě svých emocí (víry, přesvědčení). A je proto snáze manipulovatelná. Připusťme však, že existují i rozumnější voliči. Alespoň statistika tak praví. A ti vědí, že volí své zastupitele. Tedy lidi, kteří za nás budou ROZHODOVAT.

Tito voliči samozřejmě hledí na to, čeho jednotliví kandidáti ve svých životech dosáhli. To je pro ně signálem, jak dobře se tito uchazeči o politické posty umějí rozhodovat. A to by mohl být důvod, proč se do senátu dostali miliardáři Hlavatý a Valenta, ač jejich jména nejsou o nic známější, než je to Vaše. Voliči prostě svými hlasy ocenili to, co tito lidé už v životě dokázali. A titíž voliči doufají, že když se jejich kandidáti dokázali správně rozhodovat ve svém vlastním zájmu, budou se správně rozhodovat i v zájmu veřejném. Mýlím se? [smích]

319080

14.10.2014 13:54

RE: Ana Líza k videu Pět a půl

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 319080

Neznám jediného "českého" miliardáře, který by ke svým miliardám přišel čestným způsobem, nebo nedej bože svou usilovnou prací. [bliji]

319081

14.10.2014 14:59

RE: Ana Líza k videu Pět a půl

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 319080

Někdy přemýšlím, jestli byste raději neměl mlčet... Zkuste nejdříve vysvětlit, jak se voliči dozvěděli, že dva jmenovaní pánové (o kterých jsem v životě neslyšel a většina českých debilů také ne) jsou milionáři a co v životě dokázali.

319089

14.10.2014 15:06

RE: Ana Líza k videu Pět a půl

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 319089

Hestroyi nechtěj po něm aby mlčel když musel dva dny usilovně přemýšlet aby vymyslel teorii potvrzující jeho přesvědčení že bohatí jsou spravedliví a poctivci doslova svatí a chudí jsou neúspěšní zloději a závistivci. A taky že peníze umožňující propagaci do voleb nemají žádný vliv, to jen občané si pokradmu zjistili (neznámo kde) že kandidát je bohatý, ergo kladívko poctivec myslící jen na jejich blaho. [chechtot]

319092

13.10.2014 4:15

Slovo do pranice

n.z. 99.?.?.?

Editore,
proc jste neosedlal Okamuru?
http://okamura.blog.idnes.cz/
Narodni demokracie mi pripada jako bevyznamna.

Soude podle problemu ktere (okatemu) delaji na nem neco urcite je.

318999

13.10.2014 6:59

RE: Slovo do pranice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318999

>Editore, proc jste neosedlal Okamuru?
Taky me napadlo, ze se mohl zachovat "tradicne", jak je to bezne pro ty hajzliky - byt snaze zvolen pod nejakou vhodnejsi stranou a pak pod jakoukoliv zaminkou jednoduse preskocit jinam. Ja vim, ze to neni ferove, ale mam pocit, ze s tim stinem, ktery vezi nad panem editorem, by to mohla byt jedina sance. Bohuzel.

319010

13.10.2014 8:28

RE: Slovo do pranice

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 318999

Také se mi zdá, že by tato cesta mohla být schodnejší, je Okamura v nečem problém? Není až tak nestravitelný, nedelá potíže smerem k normálnímu podnikání, hospodárství, nelíbí se mu bratríčkování, tuším jen jedna dost zásadní vec mi na nem vadila a to si narychlo neumím vzpomenout, která [smích] Možná by se nejaký kompromis, prunik našel. On Čechojaponec, vy Čechokanaďan ... v tomhle by si to lidé fixli, a začali "omlouvat". To jakoby zdarma delali PR, image [smích]

319014

13.10.2014 11:24

RE: Slovo do pranice

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 319014

Okamurův ÚSVIT je vlastně projekt Víta Bárty, takové Věci Veřejné č.II. Ví se to, akorát se o tom příliš nemluví. Důkazem je množství VEVEREK, které kandidovaly v minulých volbách za VV, a nyní přeskákaly do Úsvitu (kandidátní listiny v několika městech). Zájemce o skutečnou změnu systému Úsviťáci odmítli.
Podobně je to s Bobošíkovic SUVERENITOU, která se ve městech přetransformovala na všelijaké PATRIOTY apod.
"Dělníci" (DSSS) jsou zase byvalí Sládkovci z radikálnějšího (a zahnědlejšího) křídla SPR-RSČ.
Otázkou zůstává, kdo je A.B.Bartoš a jeho ND. Aby to nakonec nebylo jako s tou (NE)slavnou NÁRODNÍ STRANOU dua Edlmannová-Sedláček.
Mimochodem, Okamura je z jedné půlky MORAVAN, ze čtvrtiny KOREJEC a pouze z 1/4 JAPONEC. [velký smích]

319024

13.10.2014 17:58

RE: Slovo do pranice

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 319024

Mimochodem, mohl by jste pro me zrekapitulovat na co dojely VeVerky? Nejak jsem to delsi dobu nesledoval. Myslim, ze v tom byla 'afera', ale tech je ceska scena plna, ze.

Okamura se mi zda solidni, ale je to jen muj pohled, vzdaleny v casu a prostoru.

319041

13.10.2014 21:41

RE: Slovo do pranice

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 319041

No, s těmi VV je to přeci obecně známo, a více by Vám objasnil pouze nějaký insider od bývalých Véčkařů (což nejsem). Věci Veřejné, dle mého, prostě začaly narušovat mocenskou hegemonii ODS a ODS č.2 - tedy TOP09. Vévéčka přestala plnit přidělenou roli poslušného doplňovače hlasů vládnoucí koalici, a začala si přisvojovat větší roli, než jim byla přidělena dohodou mezi oběma ODSkama. Zkoušeli dělat vlastní politiku (neboť šlo o to zabodovat i v následujících volbách), čimž sypali písek do mocenského soukolí. Proto se stali v tehdejší koalici nadbytečnými, nežádoucími. Stačilo vyrobit aféry, vyšťourat skandály (Vít Bárta, Radek John, Kristina Kočí, atd.), za pomocí spřízněných médií vše rozvířit a stranu roztrhnout. Menší část Véčkařů, v čele s Karolinou Peak (LIDEM), potom "nakoupili", aby zachovali potřebnou hlasovací většinu. Podobně kdysi ODS a spol. postupovala i proti opoziční SPR-RSČ, která příliš vadila na politické scéně. Část jejich poslanců zkorumpovali a donutili jít proti vlastní straně. Ale na to jste se neptal.
Okamura JE "kůň" Víta Bárty, ovšem jaké je jeho skutečné poslání, toť otázka. Rozebíraná problematika by asi přesáhla povolený obsah příspěvku, a s kandidaturou pana editora do senátu přímo nesouvisí.

319055

13.10.2014 7:51

To jste si plnil bobrika odvahy?

xxxx 77.?.?.?

Prumerne IQ? Neco malo pod 100. Tak co chcete s timhle materialem delat. Dale spousta lidi s IQ nad 100 nevoli...
IQ pouzivam, protoze je zavedeno a jen jako pomucku. Prosim vas, clovek, kterej nevi a nepocita s tim co jste tu napsal, tak nekdo takovej voli... podle billboardu, masirky.
Tento clanek jste klidne mohl napsat pred volbama, tedy jeho cast. Je to marny pane Boze, JE TO MARNYYYYYY !!!! A vubec nema cenu si tim nicit nervy. Bud jste ve vajicku, nebo vne vajicka. Tecka. (Voska, divadelni predstaveni: Vajicko. Doporucuju!)

319013

13.10.2014 11:51

houbeles kainovo znamení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

1.
Zvolil jste špatný volební obvod, kde mají trvalé bydliště bohatí lidé, kteří jsou spokojení se současnou situací a nemají potřebu volit nějakého Stworu. Vladimír Železný taky vyhrál díky kandidatuře ve Znojmu, nikoliv Praze.

2.
Nějaké peníze to opravdu chce, aspoň pár bilboardů ve vašem obvodě

3.
Zahájit kampaň je potřeba alespoň půl roku dopředu, ne měsíc před volbami

4.
Spousta lidí ví, co je to zvedavec.org , ale málokdo z nich ví, kdo je Vladimír Stwora

319028

13.10.2014 12:31

Čo majú spoločné peniaze, politika a precie prášky?

lubosmat 195.?.?.?

1.) „Babišovi peníze “ , V čase, keď pre Babiša a jemu podobných ležali peniaze tak povediac na ulici, sme my ostatní stierali lósy na podporu OF a chystali sa na „I. Demokratické“ voľby. Radšej sme mali zostať doma a zbytočne nestrácať čas a peniaze, keďže on ich vtedy určite nestrácal.

2.) A- Prvá zásada v politike je: „Obviň z toho, čo si sám dobabral, či z bahna v ktorom sa sám boríš svojho súpera. Takže, všetky tie nálepky, ktorými sa Vás pokúšali ovešať, sú len ich vlastným zrkadlom.

B – Voľby sú ako reklama na prací prášok. Ľudia sa bohužiaľ nerozhodujú podľa umu ale emócií, v podstate nevolia, ale kupujú stále nové a nové pracie prášky. Preto starý politik v novom šate je opäť populárny a žiarivo biely, a zaručene všetkej špiny Ťa zbaví!

C – Ľudia sú konzervatívni a pokiaľ neskočia na nejakú na každom rohu plagátmi propagovanú „AKCIU“, zostanú verní starým známym nabíjačom kalerábov do kapustných hláv načisto ohlúpnutých voličov.

No a odpoveď na názov príspevku : Veľké peniaze dokážu zabaliť každé hvn do takého obalu, že si ho nakoniec volič kúpi ako ten najúčinnejší prášok na pranie.

319030

13.10.2014 15:28

tak

pietroo 195.?.?.?

především bylo zjevné, že editor kandidovat nechce, vůbec se do té role nevžil. I oznámení kandidatury oddaloval, i když už o ní bylo rozhodnuto. Lefébristé zjevně nejsou jeho krevní skupinou. Bartoš je v podstatě elitář (nenávidí přímou demokracii, viz články na jeho serveru freeglobe tak před dvěma třemi lety). Akorát mu asi vadí ta konkurence současných elitářů. Když psal článek o plánovaných rozkrádačkách při stavbě dálnice za Zemanovy vlády, tak napsal, že je lepší, když se ty peníze rozkradou a nemá je stát... Lidi považuje za lůzu (viz ty články na freeglobe). Jen když se mu to hodí pro zájmy odesácké oligarchie (obdivuje kmotry), tak se odvolává na národ. Podle něj proti sobě bojují domácí kmotři a mezinárodní židovští kmotři. Ale proč by normálnímu člověku nemělo být skoro jedno jestli ho okrádá mezinárodní Žid nebo český odesák? Proč by měl bojovat za toho odesáka? Teď už zdánlivě dospěl k heslu "ani levice ani pravice, ale národ", ale já nevím co přesně tím myslí, jestli se opravdu někam posunul. Já tady Francovu diktaturu nechci. Tu on zdá se obdivuje stejně jako Hájek. Nechci tady ani Dělnickou stranu, kteří jsou sice národovci... ale němečtí. Pár jsem jich poznal. Ale Bartošovy články o židovské problematice jsou nepochybně geniální.
Co se týká rétorického přednesu, ten se dá překvapivě snadno nacvičit.

319032

13.10.2014 17:05

Těm, o kterých článek nepojednává, rozhodně není jedno, zda budou domorodce okrádat sami nebo nějací místní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 319032

darebáci, vždyť jde o oběživo. Proto tak vyšilují ohledně Putinova Ruska a jejich mediální žumpa preventivně postřeluje i osoby, které jim dobře posloužily či stále slouží, jako třeba naše dva poslední prezidenty.
Editor jim dal teď do ruky trochu větší klacík než měli, anžto sprostý lid málokoho nenávidí více než "posrance", jejichž obzvlášť odpudivou odrůdou se mu jeví být senátoři - o čemž svědčí čím dál tím nižší účast ve volbách, kdy není problém se ve 2. kole dostat i pod 10 %. Teď se stačí zmínit o neúspěšné kandidatuře, a podprůměrně inteligentní jedinec mu ke komunofašistovi a antisemitovi ještě přilípne etiketu potencionálního vyžírky.
Jinak o těch našich opozičních či skoronesystémových partajích je těžko soudit, zda se jedná o "preventivní" projekty nejmenovaných či jimi ovládaného vnitra, nebo je hatí shody nekompetentnosti a neschopnosti, což je nejzřejmější u postavy lídra DSSS, který by mohl alespoň zužitkovat zuřivou mediální antipropagandu jako "radikálové" na Západě (kteří ovšem s nejmenovanými záhy po volebním úspěchu najdou konsensus nebo nečekaně exnou).
Okamurovo hnutí bude asi rovněž "pod kontrolou", navíc se jedná o ziskový podnik vzhledem k malému počtu členů a velkému počtu vyvolených milionů ... lze jen stěží předpokládat, že by mediální žumpa přijímala vcelku shovívavě nějaké projekty ambiciozních (ji nevlastnících) jednotlivců, které by ohrožovaly podstatu systému ...

319037

14.10.2014 14:05

RE: tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 319032

Ale Bartošovy články o židovské problematice jsou nepochybně geniální.
Pardon, ale Bartoš je židy doslova posedlý, geniální to může připadat pouze tomu, kdo tuto posedlost sdílí. Komu jsou židi ukradení, tomu to rozhodně geniální nepřipadá, naopak, působí to více než podezřele.
Mimochodem, vše, co Bartoš prezentuje, je skutečně lefebvristická agenda, ale ani ta není originální, vše jde opět z Vatikánu, a to převelice dlouho, kdy jedni jedou v liberalismu a druzí v tradicionalismu. Vše to "geniální" je shrnuto pěkně pohromadě na stránkách "spiknutí proti církvi".

319083

13.10.2014 15:30

Žít Brno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Největší deziluze předvede v Brně Žít Brno. Strana úplně na nic, která vznikla jen proto, aby zničila Onderku a dostali se ke korytům další blbci. Doufejme tedy, že bude v Brně hodně cyklostesek, nových přechodů, hodně úpadkové kultury, kterou nám budou prezentovat představitelé této strany. Oni si naoplátku vezmou za tuto činnost hodně peněz. A my ostatní se hold budeme muset starat o sebe sami bez těchto úžasných politků z Krna.
[bliji] [bliji]

319033

13.10.2014 21:29

RE: Žít Brno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 319033

To není jisté. Každopádně jim ke cti moc neslouží, že by chtěli být v koalici s ANOfertem,TOP09 a KDU-ČSL.

319053

13.10.2014 16:50

Děkuji Systému!

ra.ri.ta 88.?.?.?

Vážený pane Stwora,

když jsem četl o vaší kandidatuře do senátu, byl jsem tím mile překvapen. Považoval jsem to za vcelku slušnou recesi a takové šťouchnutí do systému.
Dnes čtu, že jste to myslel vážně, dokonce tak vážně, že jste to považoval za dobrý finanční přilepšení.

Jsem vcelku rád, že se nestalo neštěstí a volba dopadla dle předpokladu a že profesionální páchači dobra skomírají jak skonal hlavní humanitární bombometčík.

Ještě jednou děkuji Systému, že se nestalo neštěstí.

319036

13.10.2014 19:29

Český národ

R 88.?.?.?

Např. kolegyně v práci volily TOP, protože si prohlédly fotky na letáčku a nadšeně se překřičovaly "Ten je fakt boží", "Ten je můj typ", "Nechci být komunistka tak volím TOP" atd.

319043

13.10.2014 20:45

RE: Český národ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 319043

jo, dát sugesti(de)bilním kravám volební právo byl tehdy od systému výhodný tah...

319051

13.10.2014 23:16

" Nedopadly pro mne dobře." - jste si jist?

Kiviss 78.?.?.?

1) "... Jeden z důvodů Babišova úspěchu ..."
Je jediný důvod - peníze!!

Vždyť to musíte znát i z Kanady.

2) "... ve slušné společnosti se o ní nemluví ..."
O které "slušné" společnosti píšete?

Už můj děda za totáče říkával:
"Politika se nedá dělat s čistým štítem."

Ostatně, pokud chci vidět věci reálně:
Být v ČR většina čestných a slušných, "není" Zvědavec a já nepíšu tyto řádky.

3) PR agentury vs. Babiš
Nevím jak nyní, ale u prvního vzestupu stála agentura Penn Schoen Berland (PSB), která velice dobře ví, jak zneužít při volbách slabin mozku a davu.
(PSB stála za volbami i Tonyho Blaira či Billa Clintona.)
Neodpustím si:
"Za peníze Čechů, z práce Čechů, jde proti Čechům!"

4) "... ti lidé dokázali volit proti vlastnímu pudu sebezáchovy ..."
Je to o psychologii a o člověku jako takovém.
Co vede ovci zvolit si vlka za pastýře?
Stejně jako volič, zaměstnanec/dělník, volí ODS, KDU-ČSL, ANO nebo TOP09.

Kniha:
Zvíře politické
MUDr. František Koukolík, DrSc.

prof. PhDr. Jan Keller, CSc.
(22. 3. 2010)
"Nedávno byla publikována ve Francii studie o lidech, kteří žijí v jednom ze skromných předměstí řadových domků na severním okraji Paříže. Starousedlíci, kteří v 60. letech snili o vzestupu do středních vrstev, ale kterým se nepodařilo našetřit si a přestěhovat se do atraktivnější části města, volí pravicově. Chtějí se tím aspoň symbolicky povznést nad ty, kdo žijí stejně skromně jako oni, nepobírají však důchod, ale jsou na podpoře. Volí napravo také proto, aby tím vyjádřili protest proti nově příchozím, arabským a černošským rodinám, kterým se podařilo povznést se na jejich úroveň.
A co je nejparadoxnější: Pravicové (a dokonce ultrapravicové) strany volí i tito arabští a černošští imigranti. Chtějí tak sami sobě osvědčit, že jsou právě tak dobří Francouzi jako oni starousedlíci, kteří na ně pohlížejí s despektem."
Zdroj:
http://blisty.cz/art/51696.html

319056

14.10.2014 6:47

Strach

Moiry 77.?.?.?

Váš volební propad je důsledek toho, že jste navzdory svému dlouholetému postoji začal s vlky výti ještě před volbami.

319066

14.10.2014 6:53

Douška z PL

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 319066

Odjinud tady z PL, eš, 14. 10. 2014 5:58:50
kokotstán v ryzí podobě pokračuje - zaplatí to daňoví poplatníci a stát, charlie123, 13. 10. 2014 18:53:07 Volit ty zavedené šmejdy nemá smysl a nevolit nikoho je také špatně, protože gauneři od koryt k volbám dorazí a pak stačí při stávajícím systému voleb "pár" hlasů a gauneři jsou v PS , na radnicích i Senátu !!! Při 38% účasti stačí 5% hlasů gaunerů a již mají 13,16 % a mají vyhráno !!! Reagovat...... Re: kokotstán v ryzí podobě pokračuje - zaplatí to daňoví poplatníci a stát, eš, 13. 10. 2014 22:20:29 Voliči nechtějí pochopit že boj s fašismem NIKDY nekončí, bohužel. A jestli euálka přijme TTIP tak jsme ve středověku absolutismu a modláři zaktivizují dráby s biči na kacíře a podívejte se do knížek dějepisu ale ne novodobých aby jste věděli jak ohýbat hřbety holoto nevděčná. Korunu už jste si za kvartál vycinkali 1/14

319067

23.10.2014 3:32

tisic procent..

favela 113.?.?.?

Reakce na 319067

Hlas lidu hlas bozi a tak se zde seslo mnoho nazoru velmi uzitecnych a je jiste ze volby jsou zajimavy predmet k debatam...Slovo challenge prelozene jako vyzva je pro me dobre dost...Neni pochyb ze volby jsou ovlivneny smerem k favoritum...A neni to prave ta prava vyzva a motivace k tomu jak tyhle podvodniky prelstit? Jak pouzit jejich zbrane proti nim samym..Jak to udelat bez prostredku /to umi kazdej/ jak bejt "Hloupej Honza" ? A vtisknout se prave jako ten Honza do povedomi volicu, protoze co neni muze bejt tedy s pomoci situaci a jejich reseni ktera vytvorite ? "...a na mnozstvi nehledte ", protoze to taky dela kazdej...Nevzdavejte se kdyz uz jste zacal,tvrdohlavost prinasi i respekt mimo jine, ale zacnete znova vyzbrojen sem tam nejakou zkusenosti, vezmete fistron do hrsti a hura a dejte se do toho plne ne 100% ,ale tisic....pri nejmensim a kdyz potrebujete podporu vite kam se obratit...Zvedavce ctou mraky lidi...Cesta jeho zvolena je spravna a tak nemusi byt zadnych pochyb...Mame to zde cerne na bilem od pana
Nerudy : ...jsou tam i male hvezdicky, kol nichz se velke toci...

319605

16.10.2014 15:43

Lze se osvobodit....

fohat 194.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=7xnBTz0Mg-I

319214

Příspěvků: 92

12.10. 13:23 Argento  Zkušenost z voleb
12.10. 17:34  RE: Zkušenost z voleb
12.10. 21:03  Zkušenost z voleb
13.10. 23:53 .lak  No i kchárná media placená koncesionáři
12.10. 14:34 fanynka  Vladimíre děkuji. Máte sice málo hlasů, za což si můžete sám, ale jste chlap který bojuje!!!
12.10. 14:39 Andrew Siddur  ANO, tupost.
12.10. 15:16 Jarmila  RE: ANO, tupost.
12.10. 16:20 Andrew Siddur  RE: ANO, tupost.
12.10. 16:32 Andrew Siddur  RE: ANO, tupost.
13.10. 20:14 Satanist  RE: Tupost? Strach?
12.10. 16:49 opus111  RE: ANO, tupost.
12.10. 19:31 Jarmila  RE: ANO, tupost.
12.10. 22:53 LaFox  RE: ANO, tupost.
13.10. 10:17 domju  RE: ANO, tupost.
15.10. 09:34  RE: ANO, tupost.
12.10. 19:42 F&T  RE: ANO, tupost.
12.10. 19:51 Jarmila  RE: ANO, tupost.
13.10. 11:46  RE: ANO, tupost.
13.10. 16:09  RE: ANO, tupost.
14.10. 06:41 Erwin  RE: ANO, tupost.
15.10. 10:11  RE: ANO, tupost.
12.10. 23:34  RE: ANO, tupost.
13.10. 05:02  RE: ANO, tupost.
13.10. 16:17  RE: ANO, tupost.
13.10. 17:30  RE: ANO, tupost.
13.10. 05:11 favela  RE: ANO, tupost.
13.10. 08:55 Venny  RE: ANO, tupost.
12.10. 15:47 opus111  Národní demokracie je nevolitelná
12.10. 16:22 Andrew Siddur  RE: Národní demokracie je nevolitelná
12.10. 16:25 Andrew Siddur  RE: Národní demokracie je nevolitelná
12.10. 15:58  volby
12.10. 16:45 Danielle  ...sklamanie je len spôsob, ako Boh odkazuje: "Mám pre Teba prichystané niečo lepšie"...
12.10. 17:42 Vladimír Stwora  RE: ...sklamanie je len spôsob, ako Boh odkazuje:
13.10. 05:17 fohat  RE: ...sklamanie je len spôsob, ako Boh odkazuje:
12.10. 16:50 simonx  hmm
12.10. 17:50 MoUdrostrak  Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou
12.10. 18:27 Vladimír Stwora  RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou
13.10. 07:18 Heriot  RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou
13.10. 07:18 jacob  RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou
13.10. 19:34 JardaFa  RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou
12.10. 20:17 pacholíček  RE: Máte tu zkušenost za sebou a výzvu před sebou
12.10. 18:10 baba_Blažková  Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.
12.10. 19:01 fohat  RE: Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.
12.10. 23:15 LaFox  RE: Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.
13.10. 08:35 ppppp  RE: Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.
13.10. 08:57 MoUdrostrak  RE: Vladimíre, neklesej na mysli. Třeba jen nebyla ta správná konstalace.
12.10. 18:46  Anastasia Novych a jiné pusobení...
12.10. 19:10 Jiri Radosta  Vmluvy, vymluvy.
12.10. 19:25 Swen  Pozrite sa na to inak
12.10. 19:26 Libcin  Bursík
12.10. 19:43 Jarmila  RE: Bursík
12.10. 20:23 fohat  RE: Bursík
12.10. 20:46 Klapiki  "197 hlasů, 0,67 %. Přeci jen – čekal jsem lepší umístění."
12.10. 21:30  Pane Stworo
12.10. 21:39 Erik Sedláček  197
12.10. 22:48 pavel jan  Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby
12.10. 23:20 LaFox  RE: Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby
12.10. 23:53 Kadlik  RE: Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby
13.10. 04:49  RE: Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby
13.10. 00:26 Satanist  RE: Mimochodem jsem si vzpomněl na presidentské volby
12.10. 23:48  Všimněte si prognózy na konec, poslední záchvěvy před ...
13.10. 01:50 n.z.  Neni to bez vyznamu, prave naopak
13.10. 03:02 Tom  Ana Líza k videu Pět a půl
13.10. 10:38 Vladimír Stwora  RE: Ana Líza k videu Pět a půl
13.10. 19:50 coinageboy  RE: Ana Líza k videu Pět a půl
14.10. 11:54 Vladimír Stwora  RE: Ana Líza k videu Pět a půl
14.10. 13:27 VojtaIL  RE: Ana Líza k videu Pět a půl
14.10. 13:54 Jarmila  RE: Ana Líza k videu Pět a půl
14.10. 14:59 hestroy  RE: Ana Líza k videu Pět a půl
14.10. 15:06 Antiseptik  RE: Ana Líza k videu Pět a půl
13.10. 04:15 n.z.  Slovo do pranice
13.10. 06:59  RE: Slovo do pranice
13.10. 08:28 ppppp  RE: Slovo do pranice
13.10. 11:24 ROMAN1  RE: Slovo do pranice
13.10. 17:58 n.z.  RE: Slovo do pranice
13.10. 21:41 ROMAN1  RE: Slovo do pranice
13.10. 07:51 xxxx  To jste si plnil bobrika odvahy?
13.10. 11:51  houbeles kainovo znamení
13.10. 12:31 lubosmat  Čo majú spoločné peniaze, politika a precie prášky?
13.10. 15:28 pietroo  tak
13.10. 17:05  Těm, o kterých článek nepojednává, rozhodně není jedno, zda budou domorodce okrádat sami nebo nějací místní
14.10. 14:05  RE: tak
13.10. 15:30  Žít Brno
13.10. 21:29  RE: Žít Brno
13.10. 16:50 ra.ri.ta  Děkuji Systému!
13.10. 19:29 R  Český národ
13.10. 20:45  RE: Český národ
13.10. 23:16 Kiviss  " Nedopadly pro mne dobře." - jste si jist?
14.10. 06:47 Moiry  Strach
14.10. 06:53  Douška z PL
23.10. 03:32 favela  tisic procent..
16.10. 15:43 fohat  Lze se osvobodit....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 5

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 5

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
27,25 Kč
Libra
30,20 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,97 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,90 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 036,86 Kč
1 unce stříbra
570,52 Kč
Bitcoin
293 037,57 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 621