Diskuze k článku

Sešlo se nás pět a půl

Příspěvků 103

9.10.2014 1:09

Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

Pětipes 84.?.?.?

"Z 15-20 tisíc denních čtenářů se sešla hrstka hrstky. Co dodat? Nemám pro to vysvětlení".
---------------------------------------
No tak se nad tím hluboce zamyslete. Je to velmi podstatná informace (a zároveň elichotivá vizitka), směřující jen a pouze k Vám pane editore.

318725

9.10.2014 7:18

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

abaxas 90.?.?.?

Reakce na 318725

Ono to nemusí být jen o editorovi, jde třeba i o to, že někteří lidi, mezi které patřím i já, to mají do Prahy sto a více kilometrů, navíc pracují na tři směny a prostě jim to časově nevychází..., ono cesta do Prahy by mi trvala asi tři hodiny autem, což znamená, že bych musel vyjet nejdéle ve 14. hodin a nevím, jak dlouho ta akce trvala, dejme tomu dvě hodiny a to znamená, že bych to měl na noční od 22. hodin docela našlápnuté...!

318734

9.10.2014 8:16

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

IIIII 88.?.?.?

Reakce na 318734

Presne tak. Z Jeseniku do Prahy je celkem kus a ne kazdy ma cas v danem terminu prijet. Budiz pro Vas, pane Stworo, utesenim to, ze tech 15-20 tisic ctenaru JSOU stale s Vami(i kdyz nejsou fyzicky pritomni a to mnohda neni az tak dulezite).

Hodne stesti.

318739

9.10.2014 9:14

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

abc 85.?.?.?

Reakce na 318739

Vážený pán Stwora,

váš prvý politický "meting" skončil fiaskom. 5 a pol prítomných nie je žiadne terno. Nech je vám to mementom na uvažovanie, či je politická kariéra pre vás to "pravé orechové". Vstúpiť do politického "klání" bol krok nesprávnym smerom. Radšej ste mohli stúpiť do psieho "h+vna. Ľudia vás a váš web proste vnímajú inak.
Ako? Váš web je opakom mediokracie "čili" MMM masovej mediálnej manipulácie. Váš web ako "čechokanaďana" je svetový už samotnými prispievateľmi, čechmi a slovákmi nielen z bývalého ČSSR ale aj emigrantami, ktorí svojimi príspevkami obohacujú spektrum názorov na svetové udalosti. Preto aj tá neúčasť na vašom meatingu. Jasne vám dali svojou neúčasťou najavo, čo si myslia o vašom vstupe do politiky. Čo vás motivovalo? U nás na Slovensku sa hovorí, "korytá zostávajú, svine sa menia". Vstupom do politiky, by ste sa zašpinil. Aj napriek vašemu exesu vás ľudia vnímajú s "gloriolou" neohrozeného bojovníka za slobodu myslenia a slova.
Váš web stále vnímame ako platformu na výmenu názorov kde diskusia má často vyššiu úroveň ako články. Je to akýsi Hyde park, kde si každý bez ohľadu na svetonázor vyjadrí, kam svet speje. Tiež sa stal akousi databankou, z ktorej je možné čerpať nielen informácie ale inšpirácie pre zlepšenie života okolo nás. Prajem vám vo vašej neľahkej úlohe mediátora veľa úspechov!

Váš prejav v hostinci by som prirovnal k najúžasnejšiemu prejavu, ktorý kedy odznel na tejto zemi s výnimkou prejavu Kázne na vrchu!

https://www.youtube.com/watch?v=OPKR0ISKK30

318744

9.10.2014 23:01

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

ritnik 85.?.?.?

Reakce na 318744

Mne jednoducho stacil ten pan na zaciatku. Bez ducha, plno kecov, akoze spravnych, ale ocividne mu ide o nieco insie.
THE END

318797

9.10.2014 23:13

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

nemam@zaujem.nie 85.?.?.?

Reakce na 318744

clovek co predcita z papiera, nevie co chce povedat ...
a bolo to vidiet ,,,

318798

9.10.2014 13:47

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

To je jedno 78.?.?.?

Reakce na 318739

Já bych to zase za fiasko nepokládal. Zde jde o to, že demonstrací je všude tolik, že to není ani možné stíhat registrovat natož obíhat. Namátkou, co jsem zachytil v poslední době: Pražský antimajdan, DOST na Prague pride, Za pravdu o 11/9. Pan Stwora nebo pan Bartoš a mnoho jiných by si měli uvědomit, že na systém NWO jsou útoky sice vedeny, ale velmi rozptýleně. Jedna dlouhodobě připravovaná a dobře připravovaná hlavní akce, na kterou by navazovaly ony jmenované jakožto následné podpůrné by možná byla účinnější. Podle mě by mělo být nalezeno stěžejní širokoplatformové téma, které by sjednotilo hooodně lidí, a na tom stavět.

318766

9.10.2014 16:45

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 318766

Za fiasko bych spise pokladal dotazy, ktery zaznel i ve videu, typu "Co mame tedy delat".

Nic proti, velmi dobre chapu takove to vnitrni hledani cesty.
Pritel mi rekl, kdyz jsem jednou rozhorcenim byl v "rausi" - nech to konovi, ten ma vetsi hlavu. Cela rodina mi radi, ze se mam na "politiku" vysr.., nebo me to zabije, jako dedu. Oni nechapou, ani nepochopi, ze clovek se nezmeni. Kdyz je nekdo citlivy na lzi, vnima, kam to vse smeruje, ma znalosti a umi si poskladat kroky, ktere jini prehlizeji, do jasnych obrazu, nezmeni se ze dne na den. Ja se o to pokousim radu let a vzdy, kdyz se zacne dit neco zavazneho, tak jsem zpatky tam, kde jsem skoncxil. Vim, ze to prijde, vim, ze to neskonci, presto se snazit odstupovat od toho deni, ne kvuli sobe, ale blizkym.

Ja, narozdil od p. Stwory, tak chapavou manzelku nemam. Ovsem, je nutno rict, ze se taky dokazu pekne rozparadit (ve smyslu, ze uz i obrazovka TV utrzila policek od popelnika), takze se ji nedivim. Presto uz to bude 20 let, co tu karu tahnem a mluvime proste o vsem. Ona je ten katalyzator, ktery mi dava jeste nejakou tu minimalni touhu zit a obrovsky zivotni optimista.

Co se tyce projevu, poprve jsem se rozhodl napsat editorovi primo na mail. Jinak na me pusobil uklidnene, coz (osobne) vzdy privitam. Doporucuji pouze vice trenovat konverzaci, jednoduse mluvit, mluvit a mluvit. Co nejvice a cesky. Tam nebyl ani tak problem v obsahu, jako v nejasne (ne nezretelne), pomalejsi mluve. Zcela urcite dano zitim v cizi zemi, ale situace se pro tu kandidaturu a tedy podporu Bartose meni.
Presto jsou urcite pasaze, za ktere by ho s klidem mohla mainstream mafie roznest na kopyta. Nebudu to zde rozepisovat, napisu editorovi.
Krome tedy asi 2 okrajove zminenych temat, neni tam co vytknout.

Protoze s eleganci popsal presne ty hodnoty, ktere ja vidim, na kterych by mela spolecnost fungovat. Teda osobne bych nezapomel na davastujici stav skolstvi. To je zaklad budoucnosti kazdeho statu! Nenechal nit suchou na niceni rodiny, protoze to je tema o kterem bych mluvil klidne 9 hodin v kuse (s uctou k H. Chavesovi). Tech drobnych aspektu je tolik, ze by zabralo celou knihu. Je toho proste prilis. A nejen politicko-ekonomickych duvodu. Cekat zduvodneni, proc je aktualne 33% muzu neplodnych v CR je cekani na zazrak. Stejne jako obrovske uhyny okridleneho hmyzu (z niz se do medii dostava pouze vcelstvo a to obcas), OVSEM zaroven i obrovske uhyny pavouku.
Nejsem typ, ktery by se nekdy odhodlal ke kandidature v minulosti, ani budoucnosti. Vim, ze na svet neexistuje jednoduchy recept, takze neni mozne vyhovet vsem a predstava, ze nekdo diky mememu rozhodnuti skutecne padne na dno me nelaka, narozdil od politiku.

Svet se sklada z miliard detailu, proto necektejte, ze jejich kroky proti lidstvu, prirode, budou jednotvarne.

318771

9.10.2014 17:59

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318771

>Doporucuji pouze vice trenovat konverzaci, jednoduse
>mluvit, mluvit a mluvit. Co nejvice a cesky. Tam nebyl ani tak
>problem v obsahu, jako v nejasne (ne nezretelne), pomalejsi
>mluve.

Jo, to máte pravdu. Mne fackuje hanba. Nebyl jsem schopen to video shlédnout ani do páté minuty. Mluvím rozvláčně, příliš pomalu, ostravský přízvuk se nezapře a moc často hledím do papíru. Prostě nejsem zvyklý, dříve jsem tak špatný nebýval, ale když to dlouho necvičíte...

K obsahu: Některé věci měly být kratší, například ta část o Zvědavci. A některé důležité věci jsem zmínit zapomněl. Třeba ten úděsný propad vzdělání, jak správně říkáte.

Ale nebojte, až to budu dělat po 15, už to bude lepší [velký smích]

318779

10.10.2014 22:20

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 318779

Písať články a rečniť nie je to isté, to je ako chodiť a plávať. Nechcem to maľovať na ružovo, ale pravdou je, že pozerať sa na záznam samého seba s radosťou a hrdosťou môžu snáď len egomaniaci. Ja som doteraz nevidel VHS záznam z mojej maturity (z roku 1999), a to som tam ani nerečnil [smích]

318851

11.10.2014 0:01

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 318779

Schopnost mluveneho projevu je treba cvicit. Vy jste mistrem psameho ale ne doslova mluveneho a to je evidentni. V situaci ve ktere jste se nalezl jste mel urcite potize a pravde-podobne je budete mit i v pripade verejnych debat v kampani. Neni to nic jineho nez nezvyk. Ten se necha prekonat.

Nicmene - podivejte he na to takto: jsme vlastne vsichni stejni a to je zasluhou kultury ze ktere jsme posli. Ucila nas prehnane skromnosti a ten kdo se jevil razny a vyrecny nebyl prilis obdivovan. Dnes je doba jina a potrebuje schopnost se PRODAT. To je nejsnadnejsi prave tim osobnim slovnim projevem.

Ja jsem pristehovalec jako jste Vy (nyni jste vlastne opet ve svem domacim prostredi tak by to melo byt pro Vas snadnejsi). Ja jsem se obcas nalezal v nove zemi v situaci, kdy jsem musel svoji myslenku "prodat" a udelat dojem. A navic v reci nove zeme; jak na to? Jednoduse - zapomente na to, ze jste to Vy, predtavte si ze z Vas mluvi jiny clovek, ktereho jen hrajete. Pozorujte ho, konversujte s nim. Urcite to pujde casem snadneji a nakonec v tom najdete zalibu.

V mem konkretnim pripade jsem se dokonce nalezl na cas kdesi dole ve Statech kde jsem nerozumel mistnimu nareci a oni nerozumeli me. Nu co, zapomen na svuj puvod a co s tim souvisi - zacni jako novy a jiny clovek - jsem si rekl. A tak jsem vynalezl nove ja. Na doporuceni spolupracovniku jsem prijal ucast v Toasters International (je mozne, ze maji pobocku v CR). Zacal jsem na schuzkach mluvit, na jakekoli tema, volne s usmevem a zvysujici se jistotou. Polovina z nich mi nerozumela, ale co - nakonec jsem sklidil potlesk. Dnes s tim problem nemam a muzu mluvit na dane tema k vetsimu poctu lidi. Pamatujte si: vzdy mluvite JEN K JEDNOMU, tak jako v osobni konversaci. Zbytek je jen kulisa.

Hodne zdaru!

318857

9.10.2014 12:44

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 318734

přesně tak, jsem stále v práci asi jako většina, takže nemám skoro žásný volný čas. A to je přesně to o co vládnoucím jde - makejte a nesmíte mít na nic čas ani na výchovu dětí - proto to vypadá jak to vypadá. Cendab

318760

9.10.2014 9:30

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 318725

Když jste tak kritický k panu editorovi či jeho práci, proč sem lezete?

318746

9.10.2014 12:26

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 318746

Vypadáte na cirkumanálního akrobata, že sem lezete ? Nebo co ?
Je to o editorovi.
Nepopiratelně koná záslužnou činnost publikováním přeložených informací.
Nepopiratelně též censuruje. A jeho vlastní dílka inklinují k socialismu s lidskou tváří.
Takže zvedavec.org kontra jeho editor.
Četba event. příspěvek ještě neznamená u myslícího jedince, že musí se vším souhlasit či někoho adorovat.

318759

9.10.2014 9:45

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 318725

Kvalita člověka se pozná podle činů a podle toho co říká. Z popisu příčin nebezpečné úrovně vývoje současné civilizace, které popsal pan Stwora, jste porodil pouze podpásovou nálepku. Ubohost sama. Takže kdo by se měl zamyslet sám nad sebou, to jste vy.

318749

9.10.2014 17:47

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318725

" Z 15-20 tisíc denních čtenářů se sešla hrstka hrstky. Co dodat? Nemám pro to vysvětlení. "

Ta minimální účast je pro Vás pane Stworo nevěřitelná lichotka. Podívejte se na ty desítky Vašich dlouholetých čtenářů - žijeme v době fízlů, udavačů - věřte, že důvodem neúčasti byl strach z toho, co si Vaši "holocausti" opět vymyslí.

Celý soudní proces s Vámi byl naprostý nelogický nesmysl - nedivte se, že podobných nesmyslů se Vaši dlouholetí čtenářští přívrženci bojí.

Držím palce do senátu - a je nás pro Vás kolem mne hódně.

318777

9.10.2014 18:21

RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318777

" Podívejte se na ty desítky Vašich dlouholetých čtenářů"

OMLUVA- desítky tisíc Vašich dlouholetých čtenářů!!!

318780

9.10.2014 1:16

Vysvětlení

Winston Smith 77.?.?.?

Dobrý den pane Stworo,
velmi si Vážím, co denně děláte pro zachování rovnováhy informací. Důvodem, proč Vámi očekávaná návštěvnost byla tak nízká je prostý fakt, že lidé jsou obyčejně zbabělí. Kolik bylo Palachů v roce 1968? Celkem 5 v celém post-Sovětském bloku?

Kapela Iron Maiden má song, který to vystihuje: Weekend Warrior - kdo chce nechť si najde lyrics ...

Když necháte, aby části vězňů byla dána moc = politicky korektně "svoboda" být dozorci ostatních, budou to dělat rádi a zadarmo. To naši soudruzi pochopili hned v Říjnu 1989 a proto oprášili kádrové rezervy a postupně nám je (jak Ti "pionýři" stárnou) omlazují a ještě tak 20 let budou postupně servírovat. Již dnes máme budoucího "Federálního prezidenta" v zácviku, hezky od píky před osvědčené Ministra Financí [smích] Vladimír Vladimírovič není osel, aby měnil osvědčené figury, tady se hraje v jeho obranné třetině kluziště a do toho mu nikdo zpoza moře mluvit nebude ... Ve všech okolních geopoliticky významných satelitech /NDR, BALATON/ jsou dlouhodobě bezpečně usazeni jeho lidé (což je možná kvůli rovnováze sil dobře), a občasný "exces" "Made in USA", kde se protihráči podaří prosadit svoji loutku do geopoliticky bezvýznamného státu jen podporuje dohodnutou iluzi hry na demokracii.

Jedině Karel Kryl po návratu z Exilu již v roce 1993 dokázal přesně pojmenovat podstatu "nového" režimu a nazval ho Demokratůrou. Bohužel opět jsme zůstali u keců u píva "já Ti to říkal"... Chtít po lidech, kterým 40 let nevadil "smrádek, ale teplíčko", aby se na podzim svého života radikálně změnili je jistá forma vizionářství. Vaši voliči jsou lidé mezi 30 a 45 léty (pro starší jste nevolitelný z důvodu, že svoje koně mají už drahná léta dopředu předplacené), pro mladší z důvodu, že Vaše témata vykrádají Svobodní (zednáři se přímo nabízí) [smích], pro ty vychovávané v duchu hesla rodičů "Kdo nekrade, okrádá stát" jsou tu Piráti, pro ty, kteří rádi přitakávají je tu ANO, my to za Tebe Pepiku vyřešíme, pro ty, kteří věří na 5 let starou "tradici" je tu Khárl a jeho Bilderberg Big Bang.

Vaši voliči jsou obezřetní, protože jste v hledáčku tajných služeb monitoringu "hnízd odporu" proti mainstreamu, nechtějí být v jejich databázi se všemi 40 let prověřenými nástroji útlaku, které jsou nově vycizelovány do precizna. Jste pro nás William Wallace a teprve poté, co Vás mainstream exemplárně "popraví" nám dojde, že spolu s Manic Street Preachers: If you tolerate This, than your children will be next ...

Nicméně - v teple svých bytů na dluh Vám komunita Vašich čtenářů (a dost možná že i voličů) pevně drží palce a tam někde vzadu v jejich hlavách zní onen Váš křik "Svobodaáá...gh".

Záleží kolik metrů stihnete uběhnout Vy sám, než padnete. Každopádně i kdyby to byl "malý krůček" pro Vás osobně, pořád to bude velký skok pro nás u monitorů.

318726

9.10.2014 7:41

RE: Vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 318726

Nízká účast na setkání nebyl neůspěch. Opravdu by jste ocenil, kdyby přišli všichni "diskutéři?" Jak to tak pročítám, zrovna elitní klub by z toho nebyl. A fízly k tomu- neštěstí hotové. Máte mnoho příznivců, čtenářů,sympatizantů. Ti nakonec rozhodnou. Ne grafomani a cvoci. (Slušní odpustí). Ne každý se bojí ukázat ksicht. Beztak už jsme na seznamu. Mojí účasti zabránila momentální absence peněz na benzin a také moje bezvýznamnost v diskusích pod čl. Také jsem byl mylně nařčen, že píšu občas slovensky. Není to pravda. To je jiný Dušan. Ale komu bych to vykládal,že. Přeju ůspěch. Zlo se nakonec porazí samo. Dušan.

318735

9.10.2014 17:07

RE: Vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 318735

Nizka ucast nic neznamena.

Editor by se mel zamyslet nad tim, kolik lidi na netu vyrvavaji, jak to na demonstracich v Praze natrou, jak jsou rozhorceni a finalni ucast na demnstraci je 50 lidi.
To jednoduse nema co se zvedavcem spolecneho. Tzn. musi byt v takovem tom "rize ceskem obraze".

Osobne, co se tyce Prahy, me tam nedostane ani segra, natoz spratelene duse. Nema to s Prahou nic spolecneho, ale metropolizace ve svete obecne je velmi zla tendence a taky (mimochodem) soucast NWO. Mysleni typicke Prahy je v primem rozkolu se zbytkem republiky.

Mafie si tam utvorila obranne pasmo a na regiony kasle. Zaroven dokaze primo zesmesnit, zrusit (Kalousek a obecni soud, nebo pamet neslouzi?) demonstraci, pokud je zavazna, nebo proti ni poslat protiofenzivu s podporou policie. Doporucuji sledovat deni v Madridu, Londyne.

Ten impulz, deni a protesty prijdou z jinych casti zeme, nikoli z Prahy.

Rozhoduje o regionech, ale totalne a zvysoka na ne kali. Existuji vyjimky, samozrejme. Stejne jako existuji opacne vyjimky v Ostrave, ty stejne casem parkuji v Praze, protoze zde nemaji obecenstvo.

318773

9.10.2014 7:56

RE: Vysvětlení

Aja 82.?.?.?

Reakce na 318726

S tím nelze než souhlasit.

A ono se mnohým lépe diskutuje ve zdánlivé anonymitě u počítače, než osobně.

Vy, Vladimíre, se můžete říkat spolu s Hamletem:

“Vymknuta ze svých kloubů doba šílí: že jsem se zrodil, abych napravil ji!”

318736

9.10.2014 12:58

RE: Vysvětlení

lucifuge 95.?.?.?

Reakce na 318726

Toto jsou jen plky. Asi si myslíte, že vy jste výkvět statečnosti a správných postojů. A máte potřebu druhým jen nasazovat psí hlavy. – Je to tak, jak píše více lidí zde. Máme to do Prahy moc daleko. Jsem také z druhého konce republiky. Já tam nejezdím. Praha mě nezajímá. Čtenáři jsou odevšad, kolik je jich z Prahy, netuším.

318761

9.10.2014 22:37

RE: Vysvětlení

Aja 82.?.?.?

Reakce na 318761

Nebuďte tak nedůtklivý, nikomu nic nenasazuji, ani se nepovažuji za výkvět statečnosti. Sama jsem se setkání nezúčastnila, i když ze zcela jiných důvodů.
Vzdálenost, čas i místo setkání jistě sehrály u řady lidí svoji roli, ale můžete si být jistý, že řada jich nepřijela ze strachu před ztrátou anonymity. Nesoudím, konstatuji.

318795

10.10.2014 1:38

RE: Vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318795

>můžete si být jistý, že řada jich nepřijela ze strachu před ztrátou anonymity.
Nejen to.
Pan Stwora muze byt nakonec rad, ze to dopadlo, jak dopadlo. Pri vetsim poctu jeho pripadnych priznivcu by se treba jen jednomu vsivakovi z "lehozumpy" (ktery tam bezesporu byl), podarilo vyprovokovat "debatu" na tema holoholo, coz by vedlo k oboustrannym utokum, ktere by nakonec poslouzily tem jooo hajzlum jako dostacujici medialni a pravni navnada pro utiseni, a bylo by vymalovano.

318802

11.10.2014 0:54

RE: Vysvětlení

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 318795

Myslim, ze jste na to kapla. Lide jsou prevazne podvrataci, darmo platne. Nechteji aby nekdo porovnal jejich literarni vytvory s ksichtem (pripadne pupkem).

318859

9.10.2014 2:25

účast

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

A teď ještě kolik z těch pěti a půl bylo fízlů [velký smích]

318727

9.10.2014 5:52

RE: účast

Nikdo 89.?.?.?

Reakce na 318727

Já doufám, že všichni a že si z toho projevu vzali poučení. [smích]

318732

9.10.2014 2:52

moudrost je pryč a přišla vypočítavá hloupost.

fohat 194.?.?.?

Ministr Daniel Herman je aktivní a vtřícný nějakému Sudetskému spolku zahrádkářu.Rodačka Rosa Tahedl je tomu vtřícnému kroku velice vděčná a po příjezdu v čele svých krajanu a rodáku do obce Dobrá na Šumavě dá dvacet čtyři hodin NATO,aby ctěný ministr Herman opustil svou chalupu....Naši ORDNEŘI během pár dnu zlikvidují odporně nevzhledné suburbie v Prášilech,Kvildě,Špičáku,prostě všude tam,kde byla narušena rovnováha s přírodou. http://www.bhb-prachatitz.de/personen.html Rosa Tahedl za své rodáky mnohokrát děkuje panu ministru Hermanovi za jeho NEOCHVĚJNOU spolupráci.https://www.youtube.com/watch?v=gz7BsI5f6a4 [chechtot] [chechtot]

318728

9.10.2014 5:04

Náš čas

MoUdrostrak 90.?.?.?

Moc hezký projev! Opravdu.
I mne dojala Vaše vzpomínka na Ladislava Zajíčka.
Nesmutněte, že z 15-20.000 denních čtenářů, dorazilo "JEN" 5 a 1/2.
Žijeme v Epochální Době (stejně, jako každá generace před námi [smích] ). A čas je velice, velice, ale velice vzácný. Už když jste annoncoval Meeting, někdo z kolegů Vám odepsal, že v Praze a v 17.00 hodin ve všední den = nonsense...

I v tom je nyní V.Š.E. zlomové. Nejen rodina, ale i "náš" čas...

Vrchnost nabídla oVčanu "kšeft":
~Pokud se smíříš s tím, že se Ti domovem stane "JEN" věšák na Tvůj klobouk, budeš si moct "dovolit" FORD T (na nekončící splátku)!!!~
Do té doby nebývalo na světě tolik "těsno": bývalo zato "bídno": rodiny mívávaly 6 a více potomků, aby byly "zajištěny" pro přežití. Proto žili ve "zlých" tradicích, pospolitostech, národech, klanech...
Povšimněte si, prosím, jak se např. v Emerice rozpustily italské (irské, balkánské, východoevropské...) klany za posledních cca 100 let! Jen jedno "etnikum" V.Š.E. za "Ford T" nevyměnilo - hádejte KTERÉ [velký smích]

Západ postupně za "Ford T", sociální pojištění, 8 hodinový pracovní dobu, 5 denní pracovní týden, centrální topení, etážové bydlení (čím výše, tím více ""VON"[mrknutí jedním okem], dostupné vzdělání, péči o rodiče ve stáří..., směnil V.Š.E. = RODINU, NÁROD, VÍRU, TRADICE.
Věřil, že po něm (Západu), tak učiní (v globalizaci) V.Š.E. ostatní na GLOBU. A Západu (řízeném tím jedním jediným ETNIKEM, co své "TRADICE" nezaprodalo) zůstane (ZA TO) "Forschuss".
A ejhle, V.Š.E. je najednou JINAK [pláč]

Jak "zlá" Čína, tak "zlé" Rusko, vsadilo (rovněž) na "Ford T". Ale svorně (i s BRICS) odmítli za to odevzdat V.Š.E. [velký smích]

A Západ ( i jeho vrchnostenské ETNIKUM, určené mu "KNIHOU"[mrknutí jedním okem] čumí - a zbyl mu/jim/ "jen" ÚČET - v podobě neoddlužitelných dluhů.

A to je meritem dnešní doby. Podobně jako pro Vás, je pro mne "svoboda" v nakládání s vlastním časem největší hodnotou. A bohatstvím.

Přesto chápu "zapřažené" (pro větší a novější "Ford/y T"[mrknutí jedním okem] Pražany a okolní, že se nedostavili. Sám jsem zrovinka také mimo Prahu. Na druhou stranu, nedokážu si představit, jak bych se snesl např. s xenofobem A. Bé. Bartošem u jednoho stolu - či podobnými xenofobními "Müssli-Tell(i)". Navíc "můj" volební rajón není Praha 1 - a zrovna se i rozhoduji, zda vůbec kvůli volbám do Prahy letos "na otočku" dorazím. Hlas jsem přislíbil jednomu kandidátu "v mém" rajónu - pokud v Praze o volbách budu. Pokud byste byl v mém rajónu Vy, dal bych ho rád i Vám - i když bych musel vypít Kalich Hořkosti při pomyšlení na A. Bé. Bartoše...či Vandasse.

Od přírody jsem nastavený mít práci rychle za sebou - a pak si užívat života (i Fordů T - bez splátek!!!). Nejsem pro to asi dobrý společník pro Pražskou Kavárnu - a nikdy jsem ji ani nevyhledával. Stejně tak jako české "útulně zaplivané a zahulené" hospůdky.

Držím palce!

318729

9.10.2014 5:14

Seslo se Vas pet a pul ........

Satanist 75.?.?.?

Ja bych rozhodne prisel bejt v ceskym krateru, mel bych to jen asi 140 km ..... Je tu jeden, mozna vopravnenej comment a tak co tam bylo za vosoby v ty dnesni democracii a za koho kopou se ptat radsi ani nebudu protoze sem neco podobnyho uz kdysi videl jako malej kluk 2x do roka vzdycky vo lampionovym pruvode kam sem misto s lampionem na protest prisel jen se zapalenou svickou abych soudruhy nasral a na Prvniho Maje -( v nem me taky soudruzi nechteli protoze sem se na seradiste dostavil misto s balonkem s nafouknutym condomem znacky Primeros na rybarskym vlasci aby byl co nejlip videt....)- kam vetsina naroda poslusne naklusala se stahlym vocasem mezi nohama s balonkem , s mavatkem nebo s transparentem do pruvodu jak ten pes kterej se boji ze ho panicek kazdou chvili zbije kdyz by se chtel cestou jen pokusit nekde u patniku zvednout tlapku ...... Vladimire, kazdej ctenar Zvedavce nebydli v Praglu a taky netrci v ceskym krateru a tak ze bych si to na Vasem miste az tak nebral. Uvidite ze volby (-teda kdyz se naka zaprodana swine v ramci dnesni pofiderni democracie nebude volicum zrovna koukat prez rameno pro koho volej....) dopadnou vo moc lip!

318730

9.10.2014 6:22

POZOR na českou svini.

kik 109.?.?.?

Jen se hrozím, aby váš dotek s českou politikou nebyl polibkem kmotra či pohledem do očí Medůzy.

Nezapoměl jste, že s českou sviní musíte žrát z koryta a chrochtat jako ONA. Ale hlavně smrdět jako ONA.

Bůh s vámi.

318733

9.10.2014 8:08

U toho útoku

Avocas 84.?.?.?

na národ jste Vladimíre zapomněl na všudypřítomné zdrcující útoky na jazyk. Možná všechny ani nejsou úmyslné, možná většina těch publikujících prostě už češtinu neovládá. A v tomto prostředí se učí jazyku dnešní děti... Ani se mi o tom nechce rozepisovat [pláč]

318737

9.10.2014 8:09

sešlo se nás pět a pul

lcc 195.?.?.?

Zvedavca čítam denne a som Vám vďačný. Prajem Vám úspech v českých volbách a súčasne v prípade úspechu dostatočnú trpezlivosť a odolnosť . "Systém" totiž spoľahlivo tak v Česku ako aj na Slovensku takmer so 100% úspešnosťou eliminuje
"nesúhlasiacich a nespolupracujúcich" .

Prajem veľa šťastia

318738

9.10.2014 8:58

Nevím, jestli Vás to trochu potěší, pane Stworo,

vlada k 195.?.?.?

ale já jsem nepřišel jen proto, že jsem si říkal, že se tam nevměstnám.
vk

318741

9.10.2014 9:01

kľud

e-bola 87.?.?.?

Ahoj Stwora

Som zo Slovenska, na stretnutie som neprišiel, a nevidím zmysel v takomto zhromaždení. Neviem prečo si zakladáš na viere, lepšie je si zakladať na dôkazoch.

318742

9.10.2014 9:28

proč tak málo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

1)
Především byla blbost pořádat to tak brzo. Většina pražáků pracuje do 18 hodin i déle. Mimopražští, zejména moraváci, to mají do Prahy 3-4 hodiny jízdy, o drahém jízdném ani nemluvě. Takže se to mělo pořádat tak ve 20-21 hodin. Jenže to by se moraváci a pod. zase nestihli dostat včas domů. Takže nejlepší by bylo pořádat to o víkendu. Za tohle si pane Vladimíre můžete sám, že jste nezvládl logistiku.

2)
Možná byla chyba to pořádat v Praze (ikdyž tady kandidujete). Pražáci jsou obecně dost líní někam chodit, zvlášť když to není nějaká zahraniční celebrita. Navíc jsou zaměstnaní sháněním peněz (okrádáním bližních) a užíváním si pražského blahobytu. Ze stejného důvodu byla blbost kandidovat v jedné z nejbohatších částí prahy (tam rezidenti nemají potřebu protestovat proti současnému systému, který jim vyhovuje).
Třeba takový Jan Křtitel neměl ve velkém městě úspěch a tak šel kázat do pouště, kde ho lidé poslouchali.
Podobně neúspěšný je pan Pavlíček, vydavatel nwoo.org. Na ty jeho zajímavé akce se vždy dostaví tak 10 lidí z 2 milionů pražáků. Také nepochopil, že pražáci jsou nepoužitelní a mimopražští pro něj prakticky neexistují (to je omyl většiny pražáků, že Praha je pupek republiky a světa).

3)
Možná se lidé bojí, ale vzhledem k tomu, že vás tehdy na soudu bylo podpořit celkem dost lidí, tak mi to přijde jako nejméně pravděpodobný důvod.

318745

9.10.2014 11:13

RE: proč tak málo?

Samolet 109.?.?.?

Reakce na 318745

S tymto suhlasim. Okrem toho mna odradilo to, ze sa to malo cele natacat. Chapem, ze sa vam to hodi na marketingove ucely, ale tieto stretnutia by mali/mohli byt pre tych, co tam pridu, nie pre pozeracov na youtube.

318752

9.10.2014 9:30

každý podléhá svému snu...

fohat 194.?.?.?

nejen ten Na západ od Pecosu..https://www.youtube.com/watch?v=7SJsPVzD-1M [cool]

318747

9.10.2014 9:41

Pane Stworo,

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Velmi si Vás i Vaší práce vážím a držím palce, resp. v koutku duše doufám, že se dobrá věc podaří nebo spíše stane zázrak. Nevěřím tomu, že závěrečný účet voleb je skutečným součtem skutečných hlasů, tj. je předem rozhodnuto, kdo ano a kdo ne. Nehodlám tudíž volební místnosti nadále navštěvovat (jako mimopražský bych Vám stejně nepomohl).
Ale za Váš projev dávám všechny palce nahoru! Děkuji.

318748

9.10.2014 10:22

+ + +

.lak 77.?.?.?

Vždy mi slovo hrdina zavánělo kanónenfutrem poťouchlých kořistících zabukáčů. Nuž, zmýlil jsem se protože Váš přínos k chápání, vědomí hodnocení informací a následně rozšiřování obzorů účastných polemik je přínosem nejen jednotlivcům ale následnými postoji ve společnosti prostupující veskrze vším a jste skutečně tvůrce hodnot které jsou na příčce nejvyšší protože právě rozum je příčinou krizí když chybí. Děkuji bez patosu.



[mrknutí jedním okem]

318751

9.10.2014 11:20

Zvedavec je len jeden :)

Danielle 178.?.?.?

Vobec by som tú účasť nebrala ako merítko.

Pretože potencionálni voliči možno neprišli z obavy, že nezapadnú do starej "party" zvedavcov a zvedavci možno nechceli byť na príťaž v predvolebnej kampani, keďže Vám nemožu dať svoj hlas. Bol stred pracovného týždňa, takže je tisíc príčin, pracovných, rodinných... ktoré narušia plány zúčastniť sa. Mnohí sa nemali ako dopraviť, pre iných bolo vyčerpávajúce ísť "na otočku", ďaľší nemali momentálne hotovosť, nájdu sa aj takí, ktorí "prešvihli" termín [smích] ...

Ale z reakcií vidíte podporu a možno aj chuť stretnúť sa. Možno treba začať plánovať už teraz a nech sa termín vyberie vrámci vzájomného konsenzu čitateľov možno niekedy v lete, aby si mohli zvedavci zďaleka zo sveta zosúladiť termíny, lety, dovolenky... Možno treba vybrať miesto niekde, kde cezpoľní budú mocť aj prespať a bude to taká malá "dovolenka", možno cez víkend, možno niekde v krčme na terase pri nejakej mláke (keď ma niekto vyhodí von pre moje názory, aby som nemusela smutne stáť s dlhým nosom v zime a tme za oknom, ale išla by som si zaplávať napríklad), mohli by sme sa dohodnúť, že sa "pozbierame" na trasách z jedného smeru a odvezieme autom, mohli by sme založiť fond, kde by tí, ktorí majú, prispeli, aby sa tí, ktorí nemajú, nemuseli báť vysokého účtu za útratu... atď. Určite by bola zábava, ja sa už teraz teším (okrem iných) napr. na pani jirzinu [smích] [smích]

.. a ten príhovor je nádherný!

318753

9.10.2014 11:47

proč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

účast znamená cejch - riskovat veřejně cejch nechce nikdo (společnost není svobodná a nikdo ji za takovou nepovažuje), ve volbách se ukáže, do jaké míry jsou voliči při vědomí, nebo jsou utlučeni do bezvědomí politickou reklamou a televizní agitací

za 15 let Vás už lidé (zvědaví zvědavci) znají - nebo mají ten pocit - a ne všichni jsou z Prahy

dnes v "demokratuře" při 12-15 hodinových pracovních dobách se lidé těší do postele a k rodině - není to jako za "totality", kdy se lidé běžně scházeli na "čaj o páté"

318754

9.10.2014 11:56

omluvenka

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Prepacte mi moju nepritomnost. som zo slovenska a patrim k tej zamestnane mensine co musi zivit cely stat. Praha je velke mesto urcite tam mate viac citatelov, ale proste nemozete ratat s tym ze su vsetci "hura" vas a ostatných vidiet. Berte to tak, ze vas mame radi, sme radi co robite a pokracujte v tom.

318755

9.10.2014 11:59

Sešlo se nás pět a půl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Pán stvora držím vám palce a neklesajte na duchu, vaša práca v politike je beh na dlhé trate a prečo bola malá účasť, podľa mňa preto že(zhrniem v 4 bodoch):

-nemali ľudia čas prísť, ale ak by išli okolo tak by sa zúčastnili a hlas vám dajú

-nemajú peniaze a čas prísť(lebo je to od ich bydliska ďaleko, majú hlboko do vrecka,...), ale hlas vám dajú

-ľudia čo sú realisti a netúžia aby ich na stretnutí s vami natáčal nejaký gestapák(BIS)(neveria že je tá deklarovaná demokratická sloboda), ale hlas vám dajú

- a potom vaši fandovia z cudziny(emigranti, gastarbeiteri,...)( je to proste ďaleko a nie je čas behať po schôdzach 1.000-3.000km ďaleko)

318756

9.10.2014 12:12

nemel jsem problém se ke zvedavci priznat

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

dokonce jsem uvažoval, že prijedu, ale mám to pres 350km, dost hodin cesty, mel jsem rozdelanou jednu špatne preložitelnou práci, a ríkal jsem si, že nemusím být jako osoba všude, dost na tom, že jsem už i jiná republika, a po formální stránce nemám k českému zastupitelství žádný vztah. Rekl bych, že vzdálenost a tomu odpovídající výlohy byly obecna hlavní duvod. Není se co divit, na tohle zblížení slouží prece práve internet.

318757

9.10.2014 12:17

vážně nevážně

adips 194.?.?.?

NEVÁŽNĚ:
A nevybral jste si náhodou nějakou špatnou stranu? Slíbil jste za účast na setkání koláčky? [bliji]

VÁŽNĚ:
Jeden profesor napsal kvalitní skripta a u zkoušek hodnotil znalosti a ne účast na jeho přednáškách. Na jeho přednáškách bylo prázdno. Jeho skripta a doufám, že i část znalostí, mám dodnes.

Jiný docent, trochu vychcánek, si už uvědomoval cenu informací a tak je dávkoval tak, aby se nepředal - něco do skript, něco na přednášky, nejvíce zatajit nebo mlžit. Na jeho přednáškách byla účast cca 50%, za což byl vedením školy chválen.

318758

9.10.2014 13:05

Příčiny

nitram 89.?.?.?

Příčiny jsou vnější i vnitřní.

Vnější: nedůrazné, nevýrazné oznámení připravované akce. Mezi ostatními zprávami splynulo, zapadlo. Čas 17hod. by neměl být rozhodující, myslím. Možná 17.30. Ale to zase není tak podstatné.
Navíc to možná někteří vzali jako předvolební akci v Praze 1, kde jsou především firmy a občané bydlí jen málokteří.

Vnitřní příčina: Obecná nenálada,frustrace a resignace. Část lidí si to zařadila do pouhé množiny předvolebních plácáren.
Mladé a tudíž radikálnější lidi zajímá tak maximálně Kchárl a Gey parády, ty jsou "cool", tam i jdou, ale starost o sociální klima je jim ukradené.

Jde také o 25leté vymytí mozků.
Do voleb vám držím palce, ale volit vás nemohu, nebydlíc na P1, Svůj hlas do Senátu dám Danu Solisovi na Praze 5. Přestože jsem přesvědčen, že i kdybyste vyhráli, do Senátu vás nepustí. On už to někdo na Státní volební komisi zařídí. Za takovou považuji realitu v Čechách 25 let po majetkovém převratu, zpočátku vdávaném za "sametovou" revoluci.

318763

9.10.2014 13:47

:-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 318763

hezke...

pokud jste opravdu ocekaval davy, zabalte to, jste naprosto naivni a odtrzeny od reality... ocekavanim, vyberem casu i mista

pokud hrajete pozu, a ja bych rekl ze ano, zabalte to taky... cetl jste svuj projev? Na pocatku brecite jak vam ublizujou... tak se nechova leader. Hrajete na city.

Abych to zkratil, venujte se naplno tomu na co stacite...
Budete spokojenejsi

318765

9.10.2014 13:40

Lehká nebo těžká volba:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Zkuste Tunikáta...

http://jachuj.sweb.cz/pousve.htm

318764

9.10.2014 14:59

Pro očištění svého špatného svědomí

MUF mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

jsem Vám Vladimíre před chvílí poslal alespoň příspěvek na Zvědavce.

318767

9.10.2014 17:02

nerad se mačkám v davu

Nookie 217.?.?.?

Dobrý den. O setkání jsem se tady a zvědavci dozvěděl a řekl jsem si :" sakra, škoda, že tam nemůžu. Třeba bych tam podebatoval s pár lidma s podobným názorem. To je vždycky fajn. Minimálně bych se potkal s panem Stworou, potřásl mu rukou, řekl, že si ho vážím za to co dělá a poděkoval mu za to." Ale jsem z Plzně a ke konci měsíce i docela zavalen prací. Je škoda, že pan Stwora kandiduje jen za Prahu. Určitě bych ho volil. Taky jsem si ale myslel, že v té kavárně bude hroozně narváno, protože tam budou chtít být všihni a já se nerad mačkám v davu. Zřejmě si to tak řekl každý [chechtot]
Tímto bych se chtěl omluvit za neúčast a vyjádřit podporu.
Adam Běhavý, Plzeň.

318772

9.10.2014 17:10

Důvodem

3,14ča 37.?.?.?

je především místo - kolik z nás je z Prahy a okolí, den - víkendový by byl daleko vhodnější, čas - ve všední den brzo zvolený.
Být ve Vaší kůži, zopakoval bych setkání, lépe navržené, nejlépe aby se stalo tradicí.. [smích]

318774

9.10.2014 17:31

Neklesejte na duchu

Kevin 91.?.?.?

Ty tisice ctenaru jsou podle mne tak nejak rozlozeny pres Cesko, Slovensko a taky jsou to stovky lidi zijicich dlouhodobe v zahranici. Z te Prahy a okoli muzou byt tech ctenaru tak desitky, mozna se najde stovka. Takze nizkou ucast bych nebral tragicky.

Dalsim problemem mozna byla volba casu setkani. Ja treba zvazoval ucast, ale holt z firmy se driv nez ve ctyri neutrhnu ani kdybych moc chtel a do Prahy to mam nejakych 140 kilometru...

Kazdopadne hezky projev. Ja za vas hlasovat nemuzu, ale drzim palce...

318776

9.10.2014 17:55

O demokracii..

fohat 194.?.?.?

historický záznam,který jsem natočil natruc rušičce ZUZANĚ na Petříně..i když knučí a leze do zelí,dá se to poslouchat..http://www.ulozto.cz/xJd16Rv/erazim-kohak-1978-mp3 [cool]

318778

9.10.2014 18:43

RE: O demokracii..

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 318778

Vlastne kdyz ste to uz nakousnul sem se chtel zeptat vsech Zvedavcu jestli v ceskym krateru v ty pofiderni democracii rusej radiovy vysilani na jistejch frequencies SW , MW , LW z Ruska aby lidem mohli zapirat pravdu. Me to jako radioamatera docela zajima protoze voni tam tenkrat rudi mocipani s ruznejma rusickama meli velky zkusenosti kdyz radioamaterum dokazali rusit i SSB.

318781

9.10.2014 19:48

Takovy je ten cesky lid

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Jiste znate dobre dejiny ceskeho naroda a vite, ze ten narod nikdy nebojoval jako celek za uslechtile myslenky.Vzdy to bylo k poctu naroda mene nez 1%, teprve kdyz poznal,ze jich je velke mnozstvi,tak se k nim pridavali dalsi.
Jiste musite byt zklaman tou malou ucasti, ale takovy je stav ceskeho naroda. Mnoho prislovi je v nem geneticky zakotveno - jako co te nepali- nehas nebo mluviti stribro-mlceti zlato nebo
starej se jen o sebe a to nehodnotim tu vetsinu, ktera nema zrovna vysokou inteligenci.
A k tomu pristupuje zavist - kazdy, kdo zil nebo jeste zije na Zapade mel se lepsi nez cesky narod.Je to smutne konstatovani, ale co s tim - na vsechno se vykaslat a cekat s ostatnimi na nekoho, kdo bude bojovat.
Ja take sleduje denne vyvoj a misto toho bych si mel radeji najit
nejake Hobby jiz ze zdravotnich duvodu.
Ano - jsme asi jini ale pokud Vam to zdravotne nedela potize -
zustante u toho Zvedavce a kdybyste si ze sveho serveru videl, ze zajemcu neubyva- budte spokojen.
Vse nejlepsi Vam preje Vas pravidelny ctenar, ktery t.c.nezije
v te ceske kotline.

318783

9.10.2014 20:01

Trenovat, trenovat, trenovat

coinageboy 98.?.?.?

Tohle jsem bohuzel ocekaval.

No proslovy si obstarali trenery (herce, rezisery) Hitler i Stalin. Kazdej bigbitak vi ze is musi upravit mikrofon - tohle byl pravdepodobne Shure 58 - to je bigbitovej mikrofon a musi se do nej mluvit z blizka.

Prekvapuje me ze jste si to parkrat nezkusil a neposlechl predem. Zvukarovi za mne nakopejte prdel.

318784

9.10.2014 20:08

RE: Trenovat, trenovat, trenovat

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318784

Jj, po bitvě je každý generál. [smích] Já jsem si to vystoupení samozřejmě zkoušel, dokonce jsem poprosil herce Zbyška Pantůčka, aby to se mnou probral. Nanečisto to nebylo tak zle. Ale nebojte, pracuju na tom. [smích]

318785

9.10.2014 21:04

RE: Trenovat, trenovat, trenovat

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 318785

Ja to nevidim tak zle. Naopak, obcasnej proslov Editora by Zvedavce zvyraznil.. Vy na to mate.

Potrebujete omladit obecenstvo.

Co se tyce nakladu - 1 microfon $20 - $100
1 stojan (sibenice) $20
1 mix (Alesis napriklad) $60

Kameru asi mate, Unix taky.

Takze jen $200, odvahu a drzy celo...

318788

9.10.2014 20:09

Špatný termín

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Jak jsem už psal, všední den v Praze od 17 hod., to je smrt. Sobota večer by určitě byla příhodnější, počasí na chalupy už stejně není, tak by se snad nikdo nevymlouval ani na tohle [smích]

318786

9.10.2014 21:08

Pekne receno

vvv 184.?.?.?

Moc pekny projev, pane Stwora. Zhruba souhlasim skoro se vsim. Dovolim si par poznamek, kde si myslim ze by to melo byt trochu onacejsi, abyste zbytecne neztratil podpurce.

"že jsou ony – dívky – vykořisťovány a zneužívány muži, a podobné nenávistné bláboly mající za cíl jediné: rozdělit muže a ženy do dvou znepřátelených skupin"

No, ja nejsem zadne jarni ptace, a jak se tak toulam zivotem, vidim, ze ti, co jsou odpovedni za zneprateleni zen a muzu jsou prevazne muzi sami. Ze jsou devcata zneuzivana v sokujicim poctu, na to je udaju habadej, a ostatne devcatum to nikdo nemusi vykladat, sama to zazivaji. Ja vam doporucuji, abyste jako rasici politik navstivil nektery azylovy ci krizovy dum pro zeny, a presvedcil se o tom osobne. A co se tyce dennich podrazu, no, to chodit daleko nemusite vubec. Jen trochu nastelovat radar.

Co se utoku na cirkev dotejce, tak to se deje uz od dob Osviceni, a veda je jedna z instituci, ktere ty utoky vedou. Ja nejsem pro. Ale vase vety se mi zdaji nestastne volene... maji snad knezi-pedofilove dal byt chraneni mlcenim, jak to bylo az do nedavna?

Tak jinak vam preji stastnou ruku, a uz tak nebo onak, bude to zajimavy pohled do zakulisi politiky. Budu se tesit na vase zpravy z tohoto podivneho podsveti.

318789

9.10.2014 21:33

RE: Pekne receno

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318789

>ti, co jsou odpovedni za zneprateleni zen a muzu jsou
>prevazne muzi sami. Ze jsou devcata zneuzivana v sokujicim poctu,
>na to je udaju habadej, a ostatne devcatum to nikdo nemusi
>vykladat, sama to zazivaji. Ja vam doporucuji, abyste jako rasici
>politik navstivil nektery azylovy ci krizovy dum pro zeny, a
>presvedcil se o tom osobne.

Ale tak jsem to vůbec nemyslel, to jste nepochopil. Nemyslel jsem skutečné násilné muže skutečně zneužívající chudáky ženy. Myslel jsem ženy, které jsou zneužívány samotnými ženami. A nikoliv fyzicky, ale obrazně. Tím, že jim vymývají mozek, tvrdí jim, že jsou obětmi. A dělají to pro upevnění vlastní moci. Krásně o tom píše Christina Hoff Sommers v knize Who Stole Feminism? s podtitulkem How Women Have Betrayed Women.

>Co se utoku na cirkev dotejce, tak to se deje uz od dob Osviceni,
>a veda je jedna z instituci, ktere ty utoky vedou. Ja nejsem pro.
>Ale vase vety se mi zdaji nestastne volene... maji snad
>knezi-pedofilove dal byt chraneni mlcenim, jak to bylo az do
>nedavna?

Opět jste to nepochopil. Samozřejmě, že ne. Nemají být chráněni. Měli by je zavřít, až zčernají. Já jsem to ale uváděl v kontextu s intenzivní medializací těch případů poslední roky. Děje se to desetíletí a teprve teď se vyrojilo plno obětí. Kde byli předtím? Vyrojili se, píše se o tom intenzivně, snad až příliš, protože je někoho cílem zdiskreditovat církev (což je v pořádku, zaslouží si to) a tím podlomit víru těch, kteří věří (což v pořádku není). Vnímejte to v kontextu jiných útoků na další naše kořeny, pak to začne dávat smysl.

318790

9.10.2014 22:26

RE: Pekne receno

vvv 184.?.?.?

Reakce na 318790

Dekuji za vyjasneni, podivam se na to vic. Ale musim dodat, ze nechce-li cirkev sama podlomovat viru lidi, ma se chovat slusne. To uz Hus hlasal, a porad je to svincik, a ti prasaci jeden druheho chrani.

318794

10.10.2014 0:08

jestli mohu přispět svoji kapkou do mlýna

fanynka 194.?.?.?

tak:
1) nějak si nemohu vybavit, že byste Vladimíre avizoval několik měsíců dopředu, že budete něco podobného podnikat. Když se to dozvím na poslední chvíli, tak prostě nemohu přijít. Ač chodím na Váš web několikrát za měsíc, tak to že kandidujete vím cca 14 dní.
2) nevím a neznám z dlouhodobého hlediska Národní demokracii. Kdybyste byl jako sám za sebe, okamžitě jdu s vámi a budu vás nejen podporovat, ale i bránit. Ale takhle Vás vždy někdo zkompromituje jako stranu, kolegy a podobně. Vás osobně by nemohli kompromitovat, protože nesete svoji kůži na trh a my víme jaká ta kůže je...
3) očekávat, že když mám web, který je v dnešním světě vyjímečný a bohužel nedoceněný, je za mnou vidět dlouholetá dřina, že mě to pomůže při vzletu od klávesnice kompu do politiky... možná jste jako majitel webu udělal více dobré politiky než kdybyste byl oficiálním "politikem" a vlastně tak trochu by to byl krok zpět..
4) něco špatného pro něco dobrého. Co Vás nezabije to Vás posílí. Čas ukáže, že to pro Vás možná bylo štěstí...

DÍKY ZA VŠE MINULÉ, SOUČASNÉ A I DOUFÁM BUDOUCÍ.... [smích]

318800

10.10.2014 6:55

Svoboda a demokracie v ČR je iluze.

Kiviss 94.?.?.?

Prvním důležitým faktorem může být obava, strach a ostražitost.
Kdyby byla v ČR svoboda, v oblasti alternativních webů by nebylo co "vidlemi přehazovat" [smích]

Stačí jen vzpomenout nedávné varování mafie, které zveřejnila prostřednictvím masmédií:

Kvůli komentáři na sociální síti může člověk ztratit práci nebo skončit u soudu
(soudnému člověku toto netřeba překládat)
http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/kvul...

Navíc Praha byla, a je, "pravici" základnou a oporou.
Vlast, rodina a tradice (víru vynechám, bo bych byl pokrytec [smích], nejsou hesla, která rezonují na straně tzv. "pravice".
(Místní čtenář jistě pochopí, že nebýt "pravicový fanatik" nutně neznamená, být naopak automaticky "bolševik" [mrknutí jedním okem]

Praha je plná "ekonomické náplavy" - ekonomických přistěhovalců.
Lidí již "vykořeněných", ohebných, servilních často sobeckých a neukotvených.
V takovém prostředí se může potom setkání jevit i jako mírná provokace.
Něco jako stánek KSČM uprostřed sjezdu ODS [mrknutí jedním okem]
Tzn., řídil bych se více návštěvností než tím, kolik lidí si chce nechat současnou garniturou založit foto do společného alba.
Viz zájem "orgánů" o účastníky soudního procesu s vydavatelem Zvědavce.

Zde narážíme i na otázku sponzorů.
Příliv peněz, bohužel, lze očekávat u sponzorů s vyhraněnými zájmy.
OSI ze západu nebo ?? z východu.
V každém případě Zvědavec stojí mezi.
Na straně člověka, a to se dnes, zatím, moc finančně necení.
(Mám kamaráda, který není hloupý a opravdu poctivě podniká. Hádejte, jak na tom je [mrknutí jedním okem]

"Žádná jiná země, ani třeba mnohem větší Německo či Francie nemají takový výběr alternativních zdrojů jako my. To je jistě dobrá zpráva."
No nevím, jestli to také nebude indikátor zvýšeného stresu, frustrace a nasranosti [smích]

Svět se opravdu změnil.
Psal mi nedávno kamarád, jak mu chybí společné akce (měli jsme partičku kultura/příroda/sport).
Místo toho stres, kastování, atomizace společnosti ...
Sebestředné, nic neříkající vytahování kdo víc, kdo dráž, kdo dál ...
Sterilita a konformita témat rozhovorů a názorů ...

Poslední řádky mi připomněly toto:

Rekordní dluh USA a Ukrajina jako prostředek řešení.
http://aeronet.cz/news/rekordni-dluh-usa-a-ukrajin...
(přiznám se, že neumím určit autora)
Otevřenost ve vydírání není vlastní "říši zla a chaosu", ale na druhou stranu bezcharakternost a asociálnost s jakou je to napsáno, ano.
Nebo je to, ze strany Ruska, šťouchanec.
Takový, za jaký si platil Soros, za "totáče", Chartu 77:

"Zdražení dětských oděvů je kompenzováno zlevněním parních lokomotiv." [smích]

318810

10.10.2014 7:37

lidé

DJH 195.?.?.?

Dobrý den pane Stworo, v první řadě bych chtěl poděkovat za Vaši práci, jsem rád, že ji děláte, je velmi potřebná. K nízké účasti, je to především o lidech, kteří krom spousty času tráveného v práci, mají spoustu jiných aktivit a starostí a pokud se mají aktivně zapojit je to problém. Je to i můj případ, spousta práce a dalších aktivit, rád bych šel podpořit protestní akci o které se díky Vám dozvím, jen zvednout zadek a jít.... A to se musíme ještě naučit, zvednout zadek a aktivně bojovat, za nás to nikdo neudělá. Jak píšete, lidé se začínají měnit, zajímají se o alternativní informace, začínají přemýšlet a začnou i jednat. Ještě jednou díky a vše dobré do dalších let.

318811

10.10.2014 9:45

Nejspíš

raskolnikov 46.?.?.?

tyto stránky navštíví daleko více robotů než lidí. Ve sloupci vpravo dole je vygenerováno 37 mil., kdyby se to mělo týkat čtenářů, je to jasný nesmysl. Z Čechů stále většina lidí nemá potuchu, že nějaký Z. je, a ještě více těch, co ani netuší, co se tu prezentuje, a aby sem lezl někdo cizojazyčný nedává smysl už vůbec.
Druhá, a ještě podstatnější věc, je mylná iluze, že ten, kdo sem přijde, to opravdu čte, a ještě mylnější, že ví, co vlastně čte, a už úplně mimo je to, že se s tím ztotožňuje.
Pokud by tomu bylo jinak, nemusel by editor mámit "na kafe" měsíc co měsíc, zapálený dav bojovníků by si bral na mýtinky volno a jel by za svým zvěstovatelem světa kraj a následovníci by přinášeli oběti bez otázek a výmluv.
Spojení editora s Bartošem dále zafunguje jako další filtr, protže ten člověk je mimořádně odpudivý a necharizmatický typ. Působí spíše jako někdo, komu bylo v dětství ubližováno, a tak potřeba to kompenzovat je daleko silnější, než nějaký motiv veřejné služby.

318820

10.10.2014 10:33

Co má víra společného s církví?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Zkuste mi tento rozpor vysvětlit pana Stworo, prosím !!!
Máte zajímavé postřehy, ale bohužel nemáte pozitivní vizi.

318826

10.10.2014 19:53

RE: Co má víra společného s církví?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318826

>Co má víra společného s církví?

Pro nás nic. Víra je jedná věc, církev druhá. Ale pro jednodušší povahy, lidi z vesnice, babičky, vůbec pro všechny, kteří byli vedeni k Bohu skrz katechismus a navštěvovali třeba církevní školu, to víceméně splývá. Pro ně je pan farář autorita. Je to NĚKDO. Je to zástupce Boha na zemi. A když noviny týden co týden uveřejňovaly případy zvrhlých farářů, nutně to muselo otřást i jejich vírou.

318843

10.10.2014 20:02

RE: Co má víra společného s církví?

vvv 65.?.?.?

Reakce na 318843

To mate pravdu. Ale na druhe strane, nerady se maji pranyrovat. Tak jak byste to tedy delal vy?

318845

10.10.2014 20:41

RE: Co má víra společného s církví?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318845

Umírněně. Obvinit, odsoudit, potrestat. Ale proč o tom furt s takovou zlomyslnou, perverzní chutí psát? Komu to pomůže?

Pletete si "pranýřování" a "ideologicky motivovaný bulvár". Posuzujte to v kontextu toho, co jsem říkal. Je to útok na jeden z našich kořenů. Černokabátnicí šukali chlapečky desítky, nejspíše stovky roků, proč se o tom intenzivně píše až posledních par? Proč se vytahují případy 30 let staré? Víte, jak těžko se dokazuje, že se něco před 30 lety nestalo? Kde byly ty "oběti" celou dobu? A všimněte také, že psaní ustalo jakmile nastoupil nový papež, který je ochoten dělat kompromisy u gayů a nejen tam.

318847

10.10.2014 21:42

RE: Co má víra společného s církví?

vvv 65.?.?.?

Reakce na 318847

Se mi zda, ze to vidite prilis cernobile.

Proc se o tom nepsalo pred 100+ lety? Nedovedu si ani predstavit, jak by nalozil cisar pan s takovym Janem Nerudou, kdyby zacal o tom psat. Urcite by to bylo neco daleko horsiho, nez exil do pekneho Brixenu.

Pred 30 lety? Tenkrat bylo obtizne i pro znasilnene zeny dopracovat se k spravedlnosti. Musely vydrzet nechutne vyslychani policistu, kteri si z nich delali soufky, a celit neduvere lidi, kteri si mysleli, ze si to ona stejne zavinila nejakou "provokaci." Ze by se dite odvazilo neco takoveho "hrozneho" priznat, bylo skoro nemozne. Lidi by to brali jako hanbu pro rodinu. Az ted, kdyz se o tom hodne mluvi, a lide vi, ze se to opravdu deje, a ne malo, tak jsou lide a urady ochotni takoveho kluka brat vazne.

Na druhe strane s vami souhlasim v tom, ze bulvar je dnes vsude. Goebbels v pekle oslavuje. Urcite, jak narazite, je to spojene s ideologickym natlakem. Vsude panuje ta nejdrzejsi propaganda, a na hodnoty se kasle. Ja osobne to davam za vinu deprivantum a jejich pomocnikum. Odtud ta zlomyslna perverznost; jejich specialitka. Myslite, ze se pletu?

318850

10.10.2014 22:45

RE: Co má víra společného s církví?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318850

No. Takže před sto léty se o tom nepsalo, protože by novináře zavřeli, před 30 lety bylo obtížné pro ženy dopracovat se ke spravedlnosti, dnes je svoboda a právo, takže se o tom píše. Až na ten bulvár jste spokojen, protože všechno je vlastně v pořádku. Jenom já to vidím příliš černě.

To jste chtěl říct?

Možná by vám prospělo změnit lokál, evidentně jste tady špatně. Sami škarohlídové a nespokojenci tady. Včetně editora. Na iDnes s vámi určitě budou více souhlasit.

318852

10.10.2014 23:18

RE: Co má víra společného s církví?

vvv 65.?.?.?

Reakce na 318852

"Až na ten bulvár jste spokojen, protože všechno je vlastně v pořádku. To jste chtěl říct?"

Ne. Muj umysl byl branit male kluky od narceni, ze je na tom neco podivneho, ba mozna nepoctiveho, ze pred triceti lety nic nerekli.

Priznam se, ze mne prekvapilo, ze zbytecne napadate druhe, jen proto ze s vami do urcite miry nesouhlasi.

318853

10.10.2014 20:04

RE: Co má víra společného s církví?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 318843

Tak proč stále obhajujete bajky těchto "pánu farářů", které byly určeny pro lidi ve zcela jiné zemi a především ve zcela jiné míře hustotě osídlení lidmi. Je to stejný nesmysl, jako tvrdit v červenci, že je třeba sypat ulice pískem v Evropě, protože na druhé polokouli padá sníh a je to tradice a my s nimi máme stejný kulturní základ.

318846

10.10.2014 16:01

.

te 81.?.?.?

tedy příště sobota, nejlépe tak od 12 hodin, aby stihli přijet i dalecí (nezapomeňte, že z ostravy či brna do prahy je to sice jen 3h, ale pro spoustu lidí je to ještě další 1-2 hod než se vůbec dopraví na nádraží, člověk ani nemusí být mimo brno, stačí bydlet na okrajové části brna (metro tady není[smích]
setkání pojmout jako setkání společně naladěných lidí
budet dopredu prpraveni na způob jak se vypořádat s narušiteli; pokud se s nimi nevyporadate tvrdě, nevyporadate se s nimi, pokud se s nimi vypporadate tvrde, zneuziji to okamzite proti vam
tedy jasně, ale s klidem, jako podle příruček pro rodiče a děti [smích]

1/2 projevu ok, ta druhá od slova "v rychlosti" dolů bych hoodně přepracoval, příliš tam generalizujete (hážete do stejného pytle dobré i špatné lidi), může to vyznít tak, že gayové, gender, femi jsou špatní a církev je dobré, přitom jsou to oba tři jevy, které světu něco daly a něco vzaly

318832

10.10.2014 17:10

RE: .

vvv 65.?.?.?

Reakce na 318832

"příliš tam generalizujete (hážete do stejného pytle dobré i špatné lidi), může to vyznít tak, že gayové, gender, femi jsou špatní a církev je dobré, přitom jsou to oba tři jevy, které světu něco daly a něco vzaly"

Taky si to myslim. Koukam na uryvek z knizky, co pan Stwora doporucil, tady je prelozeny:
--
Gender feministky (jak jim budu rikat) jsou přesvědčeny, že všechny naše instituce, od státu k rodine a k zakladnim školam, ochranuji mužskou dominanci. ... gender feministky jsou neustále ve střehu na kouřící pistolí, ktera jednoznacne ukaze veřejnosti, jak hluboce je ten systém zmanipulovaný vuci ženám. Aby sjednotily ženy v podpore teto kauzy, nestačí nám připomínat, že mnoho brutálních a sobeckych mužu ublížuje ženam. Musí nás přesvědčit, že ten systém samotný podporuje mužskou brutalitu. Musí nás přesvědčit, že útisk žen, trvajici z generace na generaci, je strukturální součást naší společnosti.
--
No, ja vidim nadvladu a buzeraci jedne skupiny druhou skupinou jakozto zaklad teto civilizace (co zacala v Sumeru). At us jeden narod proti druhemu, at uz elity proti vsem nam ostatnim, at uz bili proti cernym, at uz svobodni proti otrokum, atd atd historicky ad nauseam, mysli si tady Zvedavci ze by byli muzi imunni?

318835

10.10.2014 16:23

.

te 81.?.?.?

rozpad tradiční rodiny?

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/14327-v-norsku-zustalo-mene-nez-19-tradicnich-rodin.aspx

318834

10.10.2014 17:52

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 318834

A tzv. křesťanský kult a "tradiční rodinu" namontoval kdo a proč? Nebyli to právě Židé?

318839

10.10.2014 19:55

RE: .

hajp 78.?.?.?

Reakce na 318839

Proč ještě není "rodina" předefinovaná na jedince, ale zatím interpreti "správnosti" naroubovali, že na to musí být dva (+případně děti pokud se vůbec zadaří)...Protože ceny bydlení a nákladů na život v této společnsti jsou vyhnané kam až to jde a na hypotéky jsou přece lepší dva...

318844

10.10.2014 18:26

RE: .

Vyridtesitosnima 78.?.?.?

Reakce na 318834

"povede k ještě k většímu privilegování tzv. netradičních rodin na úkor tradičních"
- To je nesmysl - z pohledu "kulturně-tradičního uspořádání" (snad přeci dobrovolného ne?) nedělají nic na úkor těch "netradičně" uspořádaných...(Respektive to by je v tom případě utlačovali po dlouhá staletí?) A zrovna tak účastníci "kulturně-netradičních" svazků nedělají reálně nic NA ÚKOR těch ostatních.
"Na úkor" žijí a jednají akorát byrokrati a podobně...Ti také jsou jediní schopni soustavným zneužíváním umělé funkce ve se vezou...Nějaké způsoby života POTLAČOVAT.

318841

10.10.2014 21:24

Nízká účast vs. realita voleb

Winston Smith 77.?.?.?

Dnes jsem byl (jako již kolik let) odvolit. Žiji na vísce v Kraji Zbabělých Náplav, které nejsou ochotny dojít až do "Alma Mater" a svojí existencí podpořit všechny ty mýty a folklór o Čížcích, Cajzlech a obecně pomoct toto vymírající město "přešlechtěných" Vltavou křtěných nezištně zalidnit pracovitými venkovany z ekonomicky zdevastovaných regionů.

Na naší vísce proběhly volby následovně: letitým matadorům propadl mandát (resp. reálpolitika jim už neměla co ekonomicky dát), takže jsem s jediným lístkem "národní fronty" vloženým do obálky podpořil rozvoj demokracie své "Adoptované Příhraniční Polis". Můj obvyklý volební klíč = zvolit jim co největšího prospěchářského hajzla, který jim tu hru na demokracii co nejvíce okoření svým nefalšovaným zápalem a úsilím (Milton Keynes a jeho teorie včeliček - pomocnic, coby pozitivního "side effektu" demokracie) dnes dostal pořádnou díru do kožichu. V obci zůstali pouze osiřelí skuteční nestraníci (ani jednoho neznám osobně, což je pro mně dostatečným důkazem toho, že se tam nepřišli z našeho 2 milionového rozpočtu obohatit). Výhoda jednoho hlasovacího lístku je, že nelze zfalšovat výsledek voleb, letos poprvé vyhrají ti, které jsem poctivě zvolil = velké vítězství pro Demokracii [velký smích] Cvičně jsem tam zaškrtal osoby svého věku = geronty nevolím z principu, jim už vlak dávno ujel a začíná ujíždět i "našim číslům"... Možná, že až "Alma Mater" sklouzne do takového ekonomického marasmu jako moje adoptovaná obec, je reálná šance, že se dostatečně zhnusí všem kariéristům a do politiky se opravdu vrátí pracovití lidé ...Na opravu kanalizace čekáme už druhou pětiletku bo "nejsou peníze", náš první a zároveň poslední pokus čerpat "EuroSojuz" dotace skončil tím, že p. Kalousek jméno starostovo vyvěsil na exemplární nástěnku ministerstva coby nejméně zdařilé dotace...
Tímto úhlem pohledu bráno, "Pragay City" má opravdu našlápnuto plným plynem k demokracii, ještě pár kráterů (slovo tunel je značně nadužíváno) do rozpočtu a až nebude co krást, budou muset přijít lidé, kteří její kondici opět vyspraví - pokud budou moudře "přikrádat" místo krást jak zjednaní, možná se dočkáme i dekády revitalizace dle povolebního hesla "Společně v chudobě". Pan z "Holomóce" nám Prahu rozkradenou a zneužitou vrátil, snad to chvíli potrvá, než mu ji zase slušnou a bohatou vrátíme zpět - jemu nebo jim podobným ...

318848

10.10.2014 23:37

RE: Nízká účast vs. realita voleb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 318848

Jo, to by tvorba hodnot nesměla být přesměrovaná penězovodem zahraničním vlastníkům. Tenhle stát má peníze jen z daní nejchudších a těm nikdo nepřidá protože na pracácích mají lidských zdrojů dost. Bohatí jak všichni víme optimalizují a od nich se tedy neuvidí šesták. A i dřív platilo že nakeťasení by si nechali pro haléř vrtat koleno, dnes to zinovujme s měnou od majetkového zvratu společných hodnot k vlastníkům a koruně 1/14 za kvartál na to že korunu nepustí za žádných okolností. [chechtot]
Myslím že to stále mnoha jedincům nedochází reálný stav exekutistanu a žijí z toho jak bylo na dluhové otroctví dětí 2,2? biĺiónu loni, nevím a neřeknou, ale překvapí jako vždy stejně. [cool]

318855

11.10.2014 9:15

RE: Nízká účast vs. realita voleb

abc 85.?.?.?

Reakce na 318855

Voľby na „Planéte opíc“ zatiaľ nevyriešili žiadny zo základných ľudských problémov.

http://www.makrosvet.sk/index.php/2013-07-19-13-58...

318863

11.10.2014 11:55

Stalo to za to

JirkaM 89.?.?.?

Ono to setkání stálo za to i tak. Já jsem nepřišel, protože jsem už měl jiné plány a měl jsem pocit že se do té kavárny nemůžeme vejít. Jenže bez toho článku bych nevěděl, že pan Stwora kandiduje a volil bych někoho jiného.

Hlásím že jsem vás před 10 minutami volil [smích]

318871

11.10.2014 21:19

RE: Stalo to za to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318871

Je to vidět na výsledku. Momentálně je sečteno přes půlku okrsků a z 15144 započtených hlasů obdržel 83, což je 0,54% z platných hlasů, je zatím na třináctém místě z patnácti kandidátů.

318882

11.10.2014 22:05

RE: Stalo to za to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 318882

Buďme rádi, politika není procházka růžovým sadem a projít peklem a nebýt od sazí, navíc se nenechat dotěrnými chmátáky zašpinit je pro značně otrlé. Editor má i tak možnosti korekcí politiky i z venku a kultivací přímo na dané se může vybrousit jak leštěný meč na němž špína neulpí.

318885

12.10.2014 1:32

A ted z trochu jineho konce

n.z. 99.?.?.?

Premyslejme na moment troche jinak: co lidi pritahuje a co je odpuzuje. Doplnte si sami: x-y-z

Ne-konstruktivni stezovani otravi posleze kazdeho. Vira v dalsi den potrebuje pridat energii, ne ubrat. Co takhle zkusit jinou formu, treba satiristickou jako znamy francouzsky komik M'bala M'bala (minus sonanas samozrejme)..... pobavit lidi, rozesmat je. Jako za komancu, humoru byly tri zadky.

Vsadim se, ze priste by se navstevniky roztrhly dvere.

318897

12.10.2014 6:38

P. Stwora

B. Miller 23.?.?.?

Mate citatelov po celom svete.Preto ich mate desatky tisicov. A to ze sa dostavila taka min. skupina. Ani ludia z Ciech sa nemohli dostavit kvoli praci.Zo zahranicia sa ludia dostavit nemozu. Takze si myslim, ciste logistika. Vela zdaru.

318905

12.10.2014 10:04

diky za zvedavce

8-P 77.?.?.?

priznam se ze na zvedavce lezu uz jen tak parkrat za mesic, a prectu tak desetinu clanku protoze jinak me temata moc nebavi - psani o NWO je proste porad o tom samem a kdyz to clovek cte po tisicate, tak uz to proste omrzi. Nicmene - vsechna cest - stale se objevuji clanky ktere mi prijdou zajimave.

Zvedavce ctu jiz - baj voko - deset let, a dekuji za nej. Aspon neco zajimaveho ve svete ceskeho internetu. Ze se vam na srazu neselo moc lidi - inu od nas z kraje za polarnim kruhem je to moc daleko. Kdybyste to udelal na nejblizsi benzince, prisel bych [smích]

Hodne stesti a at se dari, 8-P

318919

12.10.2014 22:08

Nic si z toho nedelejte, od kompjutru k politice (recneni) je docela daleko...

JuraJanosik 93.?.?.?

Priznam se ze spise sleduji co zajimaveho vypichuji na inespravy.sk a jen kdyz je tam neco zajimaveho kliknu na clanek. Clovek ma malo casu a vybira si clanky dle nadpisu a musim rict ze často (někdy až 10x za mesic) mě to hodi i na Zvědavce, tzn. pri poctu neavislych medii je to docela dost. Co se tyce informaci, sleduji hodne ruske zpravy bud v rustine nebo casteji v anglictine abych trenoval jazyk "nepritele", ktery clovek potrebuje i v zamestnani. Pokud se ale dostanu na Zvedavce kvituji primost a odvaznost textu clanku, se kterou se clovek v mediich dnes zas často nesetkává, podobne jako kdysi za socializmu [smích] Zajimave vsak je, že dnes píšou ruské média pravdivěji nez ty americke (dle mého pozorovaní, porovnání), i když nám to ani náhodou nepotvrdí v naší "svobodné" české či slovenské "veřejnoprávní" televizi. Každopádně děkuji Vám za Zvědavce!

318981

12.10.2014 22:51

Postřehy ze setkání

Klapiki 89.?.?.?

Na setkání jsem šel s úmyslem pohovořit s panem Stworou osobně a zjistit, jak má tuhle svou práci zdůvodněnou a možná i něco víc. Takže zklamání. Setkal jsem se jen s potutelným úsměškem a uhýbavým pohledem. Doufal jsem, že se mi podívá zpříma do očí a nějak přijatelně se obhájí, vysvětlí. Místo toho jediný moment, kdy se mi podíval zpříma do očí, bylo při konstatování: "Každej se musíme nějak živit."

Jako soudruzi, to vám jde opravdu jen o peníze, jak mi psal onehdy myslím Siddur, a žádný smysl ve vaší práci není? A proto je předpokladem pro tu práci morální zvrácenost, což jste mi tu kdysi taky naznačili? To se tedy nikdo z vás nedokáže podívat cizímu člověku zpříma do očí, takhle vy to máte??

S úplně stejným úhybným pohledem jsem se setkal u pána, který seděl u vedlejšího stolku a byl později označen Vladimírem za překladatele Jandu. Takže na začátku čekám na obsluhu, docela dlouho, a tak se ptám vedle sedícího pána, jestli tu obsluhují. A odpověď byla "Ano, přinesou vám to, počkejte si." Ale vůbec se na mě nepodíval, civěl při tom před sebe. Nepodíval se na mě ani jednou za celou dobu. Když jsem si od něj půjčoval nápojový lístek, tak se mu podařilo dokonce vypadat, že si toho nevšiml a tedy reakce úplně nulová. Docela výkon.

Zato paní, kterou Vladimír označil kupodivu za svou ženu, které vděčí za podporu (to byl asi nejvtipnější moment ze setkání, který jsem bohužel vůbec nepochopil - proč vymýšlet virtuální ženu? Pro koho?) a která tam později u stolu s Vladimírem měla za úkol odvádět rozhovor ke své vlastní, letité, a tedy obsáhlé historii - tak ta problém s pohledem do očí neměla vůbec. I když jí s jistotou bylo jasné, co o ní soudím, nedala to znát. Působila hodně zkušeně, asi to bude docela solidní kurva [smích] A ta její známá, se kterou "se seznámila dneska" a která to tam celý zatrolila, byla druhá zjevně zkušená osoba. Díky za vložené video, paní je hned na začátku, udělal jsem si z toho obrázku pozadí na plochu [smích]

Jinak celkem upřímně působil zvukař, který se na mě ale díval s takovým posměšným pohledem, jakoby říkal: "Já jsem tě prokoukl, ty jsi tu nasazenej." Což působilo v celé té společnosti humorně. I když na druhou stranu, aby zrovna on nebyl bisák, a přitom to tam ozvučoval, se mi zdá nepravděpodobný. Ale netipoval jsem to na něj.

Nejsmutnějším momentem pro mě byla přítomnost Lenky Procházkové, neřekl bych do ní, že patří k vaší partě a tedy zřejmě tam byla podle toho Růžkova hesla, že každá tajná služba člověka nejdřív kompromituje a pak ho vydírá. Rozhodně se s ní v nejbližší době plánuji pobavit. Zajímalo by mě, co si myslela například o zvukařově prohlášení, že neonacisté mají stejný cíl jako anarchosyndikalisté. Ve světle jejího článku tedy nevím...
Nevím ani, co si myslet o člověku, se kterým tam přišla. Podle jeho...Automaticky kráceno

318984

12.10.2014 22:52

Postřehy ze setkání - pokračování

Klapiki 89.?.?.?

Reakce na 318984

Podle jeho slov se s ní zná dva roky a právě přes něj se L. Procházková seznámila s p. Stworou. Takže bych soudil, že je od vás, protože aby se taková věc stala náhodou, se mi nějak příčí v hlavě. Ale rozhodilo mě jeho sdělení, že dal Stworovi dva tisíce. A i jsem mu to věřil. Na druhou stranu ten člověk působil celkově zlomeným, opileckým dojmem a kdoví, jaký je jeho osud. Když se díval, působilo to, jakoby se omlouval ... (A ještě vlastně bylo vtipné, když se ptal, jestli do práce s odpady chodím s radostí - tím mě vykolejil totálně [chechtot]

To je asi všechno. Né že mě zase smažete [smích]

318985

13.10.2014 23:30

RE: Postřehy ze setkání

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318984

Ježíšmarja, co to melete? Na ten údajný rozhovor si vůbec nepamatuji, ani na mé údajné prohlášení, že se každý musíme nějak živit. Pan Janda tam nebyl, neboť byl v té době v Karlových Varech, a moje žena je v Kanadě, tak jak by tam mohla být? Nemáte to nějaké popletené?

A mimochodem, nic jsem vám nevymazal. Všechny vymazané příspěvky se archivují, schválně jsem se díval. Vaše přezdívka tam není. Ledaže byste použil jinou. V tom případě mi napište jakou a já se podívám znovu.

Poznámka pro ostatní: Tak vida, myslel jsem, že mezi těmi několika přítomnými se agend-provokatér těžko skryje, ale on tam zjevně byl. A protože nic žalovatelného tam nezaznělo, tak se aspoň pokouší pošpinit.

319057

14.10.2014 0:19

RE: Postřehy ze setkání

steve 70.?.?.?

Reakce na 319057

Klapiki studoval v Plzni a nepretrzite "se brani". V Kijeve maze chleba margarinem banderovcum a ti se mu divaji zprima do oci, protoze takovato vlastenecka svacina utuzuje pratelstvi mezi soukmenovci ......, .. [chechtot]
Klapiki je hodnej, ma takovy roztomily slizky "kukuc" ....

319060

14.10.2014 0:46

RE: Postřehy ze setkání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 319060

taky si myslim [chechtot] bravo

319062

14.10.2014 23:37

RE: Postřehy ze setkání

Klapiki 89.?.?.?

Reakce na 319060

... a co teprve ty maily ... to slovo "roztomilý" jste tam dal navíc ... no co už. Chleba mažu máslem.

319108

14.10.2014 20:19

RE: Postřehy ze setkání

Klapiki 89.?.?.?

Reakce na 319057

Bravo [mrknutí jedním okem]

319106

14.10.2014 0:10

RE: Postřehy ze setkání

oooooooo 188.?.?.?

Reakce na 318984

Vladimire to chce klid byl jsem u toho a videl jsem cele jednani z prvni ruky ..! Dokonce znam osobne i tu damu, kterou dotycny nazyva solidni kurvou !... [vyplazený jazyk]
pan Klapiki 89.?.?.? je znalec! a jak je videt ma zkusenosti.
[velký smích] [chechtot] Dival jsem se do jeho profilu a usuzuji ze se snazi provokovat ,aby mu nekdo dal jednou poradne pres hubu a mel duvod k dalsim soudnim sporum.... ale ja nemam vubec zajem ho zalovat pro NACTIUTRHANI me pritelkyne a provokaterovi neco vysvetlovat.
Ignorujte ho!!

319059

14.10.2014 9:19

RE: Postřehy ze setkání

manna 94.?.?.?

Reakce na 319059

NO jo, co se dá dělat, někdy i odpad promluví jako v pohádkách.Někdo mu možná srazí brejle a ON prohlédne.Děkuji za setkání.A neznámému příteli děkuji. Pan Stwora to jistě nemá lehké, ale příště znovu. Nevzdávejte se. Manna

319070

16.10.2014 11:57

4 kořeny pro člověka

strelec01 31.?.?.?

Jeden takový kořen je rodina. Druhý je vlast. Třetí je víra. Čtvrtý je tradice - to by se mělo tesat do kamene

319197

16.10.2014 13:16

RE: 4 kořeny pro člověka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 319197

Chybí tam na první pohled jazyk. Snad je vynechán záměrně aby zdejší záměrné prznění češtiny v diskusi (Moudrostrak a spol.) nečnělo příliš.

319203

Příspěvků: 103

09.10. 01:09 Pětipes  Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 07:18 abaxas  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 08:16 IIIII  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 09:14 abc  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 23:01 ritnik  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 23:13 nemam@zaujem.nie  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 13:47 To je jedno  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 16:45  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 17:59 Vladimír Stwora  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
10.10. 22:20 c4mp3r  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
11.10. 00:01 n.z.  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 12:44  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 09:30 WAZARI  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 12:26 výjimečné porušení omerty  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 09:45  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 17:47  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 18:21  RE: Nedivte se a spíše se hluboce zamyslete
09.10. 01:16 Winston Smith  Vysvětlení
09.10. 07:41  RE: Vysvětlení
09.10. 17:07  RE: Vysvětlení
09.10. 07:56 Aja  RE: Vysvětlení
09.10. 12:58 lucifuge  RE: Vysvětlení
09.10. 22:37 Aja  RE: Vysvětlení
10.10. 01:38  RE: Vysvětlení
11.10. 00:54 n.z.  RE: Vysvětlení
09.10. 02:25  účast
09.10. 05:52 Nikdo  RE: účast
09.10. 02:52 fohat  moudrost je pryč a přišla vypočítavá hloupost.
09.10. 05:04 MoUdrostrak  Náš čas
09.10. 05:14 Satanist  Seslo se Vas pet a pul ........
09.10. 06:22 kik  POZOR na českou svini.
09.10. 08:08 Avocas  U toho útoku
09.10. 08:09 lcc  sešlo se nás pět a pul
09.10. 08:58 vlada k  Nevím, jestli Vás to trochu potěší, pane Stworo,
09.10. 09:01 e-bola  kľud
09.10. 09:08 fohat  asi tak...
09.10. 09:28  proč tak málo?
09.10. 11:13 Samolet  RE: proč tak málo?
09.10. 09:30 fohat  každý podléhá svému snu...
09.10. 09:41 WAZARI  Pane Stworo,
09.10. 10:22 .lak  + + +
09.10. 11:20 Danielle  Zvedavec je len jeden :)
09.10. 11:47  proč
09.10. 11:56 tartus  omluvenka
09.10. 11:59  Sešlo se nás pět a půl
09.10. 12:12 ppppp  nemel jsem problém se ke zvedavci priznat
09.10. 12:17 adips  vážně nevážně
09.10. 13:05 nitram  Příčiny
09.10. 13:47  :-)
09.10. 13:40  Lehká nebo těžká volba:
09.10. 14:59 MUF  Pro očištění svého špatného svědomí
09.10. 17:02 Nookie  nerad se mačkám v davu
09.10. 17:10 3,14ča  Důvodem
09.10. 17:31 Kevin  Neklesejte na duchu
09.10. 17:55 fohat  O demokracii..
09.10. 18:43 Satanist  RE: O demokracii..
09.10. 19:48  Takovy je ten cesky lid
09.10. 20:01 coinageboy  Trenovat, trenovat, trenovat
09.10. 20:08 Vladimír Stwora  RE: Trenovat, trenovat, trenovat
09.10. 21:04 coinageboy  RE: Trenovat, trenovat, trenovat
09.10. 20:09  Špatný termín
09.10. 21:08 vvv  Pekne receno
09.10. 21:33 Vladimír Stwora  RE: Pekne receno
09.10. 22:26 vvv  RE: Pekne receno
10.10. 00:08 fanynka  jestli mohu přispět svoji kapkou do mlýna
10.10. 06:55 Kiviss  Svoboda a demokracie v ČR je iluze.
10.10. 07:37 DJH  lidé
10.10. 09:45 raskolnikov  Nejspíš
10.10. 10:33  Co má víra společného s církví?
10.10. 19:53 Vladimír Stwora  RE: Co má víra společného s církví?
10.10. 20:02 vvv  RE: Co má víra společného s církví?
10.10. 20:41 Vladimír Stwora  RE: Co má víra společného s církví?
10.10. 21:42 vvv  RE: Co má víra společného s církví?
10.10. 22:45 Vladimír Stwora  RE: Co má víra společného s církví?
10.10. 23:18 vvv  RE: Co má víra společného s církví?
10.10. 20:04  RE: Co má víra společného s církví?
10.10. 16:01 te  .
10.10. 17:10 vvv  RE: .
10.10. 16:23 te  .
10.10. 17:52  RE: .
10.10. 19:55 hajp  RE: .
10.10. 18:26 Vyridtesitosnima  RE: .
10.10. 21:24 Winston Smith  Nízká účast vs. realita voleb
10.10. 23:37  RE: Nízká účast vs. realita voleb
11.10. 09:15 abc  RE: Nízká účast vs. realita voleb
11.10. 11:55 JirkaM  Stalo to za to
11.10. 21:19  RE: Stalo to za to
11.10. 22:05  RE: Stalo to za to
12.10. 01:32 n.z.  A ted z trochu jineho konce
12.10. 06:38 B. Miller  P. Stwora
12.10. 10:04 8-P  diky za zvedavce
12.10. 22:08 JuraJanosik  Nic si z toho nedelejte, od kompjutru k politice (recneni) je docela daleko...
12.10. 22:51 Klapiki  Postřehy ze setkání
12.10. 22:52 Klapiki  Postřehy ze setkání - pokračování
13.10. 23:30 Vladimír Stwora  RE: Postřehy ze setkání
14.10. 00:19 steve  RE: Postřehy ze setkání
14.10. 00:46  RE: Postřehy ze setkání
14.10. 23:37 Klapiki  RE: Postřehy ze setkání
14.10. 20:19 Klapiki  RE: Postřehy ze setkání
14.10. 00:10 oooooooo  RE: Postřehy ze setkání
14.10. 09:19 manna  RE: Postřehy ze setkání
16.10. 11:57 strelec01  4 kořeny pro člověka
16.10. 13:16  RE: 4 kořeny pro člověka

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 3

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 7

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,38 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 923,19 Kč
1 unce stříbra
391,37 Kč
Bitcoin
196 240,29 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 337