Diskuze k článku

Setkání čtenářů Zvědavce a předvolební meeting

Příspěvků 78

2.10.2014 11:48

ktery rok?

aresin 85.?.?.?

to je moc hezke datum, ale najak se vytratilo ktery rok

318384

2.10.2014 12:01

RE: ktery rok?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 318384

A září už taky bylo... Proč tak staré informace? [překvapení]

318388

2.10.2014 11:56

To už nestihnu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Moc se omlouvám, Ale tohle už je nějak mimo mé možnosti: Cafe Therapy na Školské 30, jen několik kroků od Vodičkové ulice. Datum a čas: Středa 8. září od 17 hod..

Nešlo by to třeba o měsíc později, třeba v říjnu?

318385

2.10.2014 12:08

RE: To už nestihnu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318385

Omlouvám se, chybička se vloudí. [zahanbení] Samozřejmě 8. října, ne září. Už jsem to opravil.

318389

5.10.2014 7:49

RE: To už nestihnu

hampl 76.?.?.?

Reakce na 318385

Moc se omlouvám, Ale tohle už je nějak mimo mé možnosti: Cafe Therapy na Školské 30, jen několik kroků od Vodičkové ulice.

Ale co vás vede, pane Stwora. Nikdy není pozdě, zvláště ne v tomto případě, poněvadž v Školské ulici se blízko Cafe Therapy také nachází jazykovka:
http://www.firmy.cz/detail/360755-jazykova-skola-s...

Ano, v Školské, nikoliv "na Školské." Je to jen pár kroků od Vodičkovy ulice a ne "Vodičkové ulice." Žadné strachy, oni vám v té jazykovce tu vaši cestu so Senátu zametou tak, že si ostatní zákonodárci budou myslet že jste kandidoval za Ústav pro jazyk český AV ČR.

318566

5.10.2014 9:30

Díky

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 318566

Opravil jsem to. Máte pravdu, "v Školské" mi zní lépe než "na Školské" a "od Vodičkovy ulice" také souhlasím. Psal jsem to na rychlo, omlouvám se. [zahanbení]

318570

2.10.2014 11:59

Politická strana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Možno by bolo dobré na stretnutí založiť politickú stranu.

318387

2.10.2014 13:32

Lepší mohl být víkend

Erik Sedláček 89.?.?.?

Všední den v Praze v 17 hod. není zrovna ideální čas, když tou dobou dost lidí teprve plus mínus končí v práci. Škoda, tak příště [mrknutí jedním okem]

318390

2.10.2014 14:59

A. B. Bartoš ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Já bych, být vámi, byl opatrnější. Za těch 15 let jste si tu vybudoval obrovské renomé a tisíce lidí vám věří. Tu důvěru nenarušil ani útok vedený proti vám, kdy jste měl na výběr vyhovět žádosti policie a vydat IP adresy, nebo riskovat vězení. Takovou mají ve vás lidé důvěru.

A.B.Bartoš byl ještě před pár lety zuřivý sionista, dnes rychlokvašený židobijec a kdoví co bude za pár let (zuřivý maoista?), takže jeho kredit je doposud hodně nízký. Spoluprací s vámi neriskuje vůbec nic a získat může velmi mnoho. Zato vy můžete ztratit pracně vybudovanou důvěru vašich příznivců, a co můžete získat, to vlastně ani nevím. Bartošovo kamarádíčkování s Dělnickou stranou mi sice nevadí, ale hodně lidem vadit může a nakonec to budete vy, kdo bude označen za podporovatele DSSS v rámci pomlouvačné mediální kampaně.

Doufám aspoň, že vás Bartoš umístil na první místo na kandidátce, protože pro jeho málo známou pidistranu jste opravdový triumf, eso v rukávu.)

ps: kdybych to neměl do Prahy tak daleko, tak bych se určitě stavil

318392

2.10.2014 18:02

RE: A. B. Bartoš ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 318392

Mohl byste, prosím, sionistickou zuřivost A.B.Bartoše nějak doložit? Pokud je to pravda, odpovídalo by to židovské strategii mít na všech stranách svoje lidi. A to bychom opravdu naletěli.

318404

2.10.2014 21:08

RE: A. B. Bartoš ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 318404

To se dá dohledat (neznáte google?), ostatně i on se ke své minulosti přiznává a dodává, že potom prozřel. Domnívám se, že to myslí upřímně, bohužel má sklony k fanatizmu a nedostatek nadhledu a sebereflexe, což bývá cesta do pekel.

Je mi trochu podezřelé, že tak aktivního židobijce nechávají "vyvolení" na pokoji. Ale možná že připravují nějaký monstrproces s ním. Částečně se Bartoš znemožnil sám tím svým seznamem židů, mezi kterými jsou i prokazatelně nevinné osobnosti, které měly pozitivní přínos pro náš národ (to je ten jeho fanatizmus a nedostatek nadhledu) a dále se znemožní politickou spoluprací s DSSS, takže možná proto ho nepovažují za nebezpečného, když si tak trochu sám kope hrob. Ale to jsou jenom moje názory a domněnky. Kdoví, jak to je ve skutečnosti.

318414

3.10.2014 12:06

RE: A. B. Bartoš ??

Hobo 217.?.?.?

Reakce na 318414

Zajímavé je, jací lidé podléhají mediální masáži. Jinak zcela rozumní...
Opusťte své domněnky a podívejte se, jaká je skutečnost. Ostatně, pokud byste se pořádně díval, zjistil byste, že ho tak úplně na pokoji nenechávají. Patří k tomu jak stíhání za onen seznam, tak i opačná taktika: mlčení. Jen mu nedat prostor!
Co se týče sklonů k fanatismu, osobně bych to nazval sklonem k fundamentalismu, což není nic jiného než snaha jít ke kořenům. Což bychom měli dělat všichni.

318452

3.10.2014 13:13

RE: A. B. Bartoš ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318452

Tvrdě stíhaní disidenti současného tuhého režimu jsou i Klaus s Hájkem a nakonec i ten chudák Kellner musí trávit čas v azylu. Jo, vlastně hledáme ty kořeny, málem bych zapomněl...

318454

4.10.2014 15:24

RE: A. B. Bartoš ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 318452

Ty "kořeny" ke kterým podle vás jde ABB jsou na můj vkus příliš "hnědé". Člověk který se ve svém svatém boji spojí klidně i s ďáblem je pro mě nepřijatelný. Kdo umí číst mezi řádky, tomu je jasné že má ABB skryté sklony k fanatizmu a kam tímto směřuje. Každý fanatizmus časem vede jedině do pekel. A je jedno, jestli je to fanatizmus sionistický, křesťanský, ateistický nebo jakýkoliv jiný.

V současné době ABB a jeho strana působí rozumně, já s většinou jeho názorů souhlasím. Ale výše uvedené skutečnosti potvrzují, že ABB a spol. jsou nanejvýš to nejmenší zlo v senátních volbách a jako takoví jsou volitelní. Ale abych je považoval za ztělesnění dobra, k tomu mají daleko, a obávám se, že k tomu budou mít čím dál.

Nicméně pan Vladimír (případně i ABB) v senátu je podle mě určitě lepší než jakýkoliv ze současných vyžírků co tam jsou nyní!

ps: poklona panu Vladimírovi za to, že zveřejňuje i pomněrně nepohodlné a kritické příspěvky

318525

3.10.2014 21:28

RE: A. B. Bartoš ??

Ctirad Bednář, Děčín c (tečka) bednar (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 318414

Domněnky a rady typu "neznáte google" nelze zaměňovat se seriózním doložením oprávněnosti vyřčených útoků vůči panu Bartošovi. V anonymitě se snadno sklouzne ke sprostotám, jejichž motivace může být různá.

Osobně jsem v průběhu několika let četl mnoho článků od A.B.Bartoše, ale nikdy jsem nenarazil na nic, co by mě jakkoliv pohoršovalo, a to ani v jeho období, kdy měl potřebu vyjádřit svůj nesouhlas s antisemitismem, ani později v jeho "encyklopedii" slavných židovských osobností. Naopak, ve všem podstatném jsem s ním dosud musel souhlasit a jeho Národní demokracie je pro mě jedinou volbou, ke které nevidím alternativu. Pokud má někdo ohledně působení p. Bartoše lepší informace, nechť cituje. Předpokládám, že čtenáři Zvědavce jsou náročnější než konzumenti mainstreamu, a nenechají se tak snadno manipulovat.

318472

3.10.2014 22:16

RE: A. B. Bartoš ??

Jiri Radosta 198.?.?.?

Reakce na 318392

Copak A.B. Bartos, ale jeho prava ruka a mistopredseda Narodni demokracie pan Ladislav Zemanek byl jeste pred dvema lety clenem predsednictva Svazu mladych komunistu a podle toho co psal v na strankach Komsomolce komunista hodne ortodoxni.
Nerikam ze clovek nemuze dospet a zmenit nazor, ale ja osobne lidem kteri provadeji takove veletoce neverim.

318476

3.10.2014 23:38

RE: A. B. Bartoš ??

Ctirad Bednář c (tečka) bednar (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 318476

Zajisté máte právo nevěřit člověku, jenž se co by student gymnasia ztotožnil s myšlenkami "Mladých komunistů", kteří stojí v nekompromisní opozici vůči stávajícímu establishmentu, a jenž se s nimi před třemi a půl lety názorově zcela rozešel, když přijal za své myšlenky vlasteneckého konzervatismu, establishmentem ještě více nenáviděného. Tento názorový "veletoč" nepochybně v leckom probouzí podezření, že Zemánek je člověk schopný pro svou kariéru udělat cokoliv.

Ale dost legrace. Články p. Zemánka čtu na "Protiproudu" pravidelně. Stojí za to. Avšak možná víte o nějakém, kde Zemánek hájí názor, se kterým se rozumný a slušný člověk nemůže ztotožnit?

318480

4.10.2014 5:31

RE: A. B. Bartoš ??

Jiri Radosta 198.?.?.?

Reakce na 318480

Dekuji panum Bednarovi i Siddurovi za reakci, test jsem udelal a jsem liberal. Coz jsem tusil.
Tezko se tedy mohu ztotoznit s panem Zemankem a jeho partaji, ale tak uz to byva. Nejsme vsichni stejni, zejo ?
Takze dekuji ze jste me pane Bednar donutil premyslet a omlouvam se za svuj omyl s pouzitim slova "veletoc" v souvislosti s prestupem pana Zemanka od komunistu k otodoxnim "vlastencum". Ten rozdil mezi nimi je opravdu, ale opravdu nepatrny a ten pan tudiz nikoho nezradil, ani nepredvedl zadny veletoc. Komunista i fasista jedno jest.

318502

4.10.2014 6:29

RE: A. B. Bartoš ??

Ctirad Bednář c (tečka) bednar (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 318502

Tak ještě jednou: Víte o nějakém Zemánkově článku z posledních tří let, v němž jsou publikovány názory, se kterými slušný a rozumný člověk nemůže souhlasit, nebo jen urážíte?

318503

4.10.2014 16:29

RE: A. B. Bartoš ??

Jiri Radosta 198.?.?.?

Reakce na 318503

Pane Bednari, jak uz jsem napsal jsem liberal a tak je snad pochopitelne ze nic z toho co Zemanek napsal nepovazuji za material, se kterym by slusny a rozumny clovek mohl souhlasit.
Ale to je jen muj nazor, urazet nehodlam.

318529

4.10.2014 21:05

RE: A. B. Bartoš ??

Ctirad Bednář c (tečka) bednar (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 318529

Označil jste stranu p. Zemánka za fašistickou, de facto jste tedy řekl, že pan Stwora kandiduje za fašisty a já, že fašisty volím. To byl důvod, proč jsem chtěl, abyste uvedl něco konkrétního, co považujete za neslušné nebo nerozumné, čehož, zdá se, nejste schopen.

Ostatně z Vašeho výroku, že jste liberál, nijak nevyplývá, že byste jakožto liberál měl jakési předkupní právo na rozum a slušnost, jak se mylně domníváte. Pouze se skrýváte za obecnými pojmy doufaje, že se nepozná, že si ve skutečnosti nic nemyslíte a pouze přežvykujete klišé stranických příruček a mainstreamového tisku.

318536

5.10.2014 19:09

RE: A. B. Bartoš ??

Jiri Radosta 198.?.?.?

Reakce na 318536

No, kdyz pane Bednar jinak nedate (a pokud to editor uverejni), tak:
je vsechnu tu homofobii, antisemitismus, antiamerikanismus, konspiracni teorie, seznamy Zidu, podporu Putinovy agrese a krestansky fundamentalismus pana Bartose a jeho druhu opravdu nemusim. Pripada me to nechutne a nemoralni. Ale vas nazor vam rozmlouvat nechci, stejne by to k nicemu nebylo.
Jsem rad, ze zijeme v demokratickych zemich a ze mame pravo na sve nazory, i pravo volit.

318596

5.10.2014 21:33

RE: A. B. Bartoš ??

Ctirad Bednář c (tečka) bednar (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 318596

Děkuji za snahu, bohužel jste však opět zůstal u obecných pojmů. Není zde možné rozebírat jeden za druhým, neboť každý by vydal na celou knihu. Proto jsem chtěl slyšet nesouhlas s nějakým konkrétním názorem údajných fašistů.

Ale vezměme si třeba onen komický novotvar, tzv. homofobii (manipulací s jazykem se jistá lobby snaží navodit dojem, že kritika politického zneužívání homosexuálů je fobie, čili medicinský problém.) Kdybyste se odvážil být konkrétní, napsal byste například, že Vám vadí, když Národní demokraté kritizují pochody obnažených deviantů Prahou. Konkrétní jste ale být nechtěl, zřejmě tušíte, že typickému čtenáři Zvědavce vyzývavé chování homosexuálů přijde odporné a naopak kritika celé té agendy loutkařů kolem homosexualismu jako navýsost potřebná.

Vy ovšem cílový čtenář Zvědavce a ani jeho příznivec nejste, že? Na otázku, kdo jste, si už každý odpoví sám.

318602

6.10.2014 13:13

RE: A. B. Bartoš ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318602

"Konkrétní jste ale být nechtěl, zřejmě tušíte, že typickému čtenáři Zvědavce vyzývavé chování homosexuálů přijde odporné a naopak kritika celé té agendy loutkařů kolem homosexualismu jako navýsost potřebná."

V našem oddělení IT máme tři homosexuály. Velice čistotní, přátelští, pracovití - za ty kreatury v průvodech se nejen stydí, ale mají pocit, že je svým provokativním chováním poškozují.

Jsem tvrdě hetero - je mi ale docela líto těch slušných homo žijích si v klidu svůj život a NIKOHO NEOTRAVUJÍ.

318629

6.10.2014 21:16

RE: A. B. Bartoš ??

Ctirad Bednář c (tečka) bednar (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 318629

Jistě. Nekritizuji přece homosexuály, kteří za svou nemoc nemohou a chovají se slušně.

Kritizuji homosexualismus jakožto zpolitizované hnutí, které podobně jako feminismus, multikulturalismus a jiné neomarxistické trojské koně útočí na základy naší civilizace a úmyslně ji ve jménu "kulturní revoluce" rozleptává.

K nemocným lidem má člověk být shovívavější, ale není důvod tolerovat chování některých politiků (často se vydávajících dokonce za konservativce!) jdoucích podle přání loutkovodičů v čele průvodu budícího veřejné pohoršení nebo poskytujících obnaženým zvrhlíkům záštitu města Prahy.

Chce někdo nazvat tento názor "nahnědlým"?

318646

5.10.2014 21:52

Jó, liberálové jsou slušní a rozumní lidé - pokud nenarazí ne někoho neliberálního

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 318596

To se hned promění v rozdurděné saně, u nás i jinde ...

318603

4.10.2014 0:01

RE: A. B. Bartoš ??

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 318476

Otestujte si svůj veletoč:

http://www.politicalcompass.org/test

... a poněkud ořezaná česká verze téhož:
http://liblog.alesuv.net/kompas.php

318481

4.10.2014 23:57

RE: A. B. Bartoš ??

hs 82.?.?.?

Reakce na 318481

Původní příspěvek zrušen. Před vložením příspěvku si přečtěte prosím, pravidla. Je to hned za tím jak text zvýraznit s nadpisem Etiketa. Díky - moderátor

Etiketa

Můžete vyjádřit jakýkoliv názor. Můžete napsat, že článek je špatný nebo hloupý (bylo by jistě hezké doložit to důvody, ale není to podmínkou), ale nesmíte napsat, že autor je hloupý. Proč? To první je legitimní názor, na který máte právo. To druhé je osobní urážka - a na tu už právo nemáte. Totéž platí, reagujete-li na něčí příspěvek. Lze jej zpochybnit, lze vyjádřit i ostrý nesouhlas, ale jakmile přejdete do osobního tónu, bude váš příspěvek potlačen. Osobní výpady nebudou na tomto fóru tolerovány.

Rovněž budu omezovat špičkování a popichování a tzv. "nasírací příspěvky". To jsou takové příspěvky, jejichž jediným cílem je někoho naštvat.

Poslední dobou se zde rozmáhá plané tlachání. Příspěvky, které nemají žádnou informační hodnotu, mají rovněž šanci být vymazány.

Příspěvky mimo mísu budu omezeně tolerovat - bude-li sdělení důležité a nepřekročí-li to únosnou míru. Ale nespoléhejte na to a raději se snažte držet se tématu.

318553

2.10.2014 19:43

Proklate!!!

coinageboy 98.?.?.?

Muj navrh se sejit v Neumetelich u pomniku bajneho kone Semika byl zrejme smeten se stolu....

318409

2.10.2014 20:30

Přeju hodně štěstí

baba_Blažková 89.?.?.?

A užijte si to, kluci. Já to mám z OVy poněkud z ruky, navíc dost starostí s předvolebními akcemi tady. Ať už je to za náma, celkem mi ty volby začínají lézt krkem. Držím palce a voličům přeju šťastnou ruku.

318410

2.10.2014 21:08

Prosbicka

coinageboy 98.?.?.?

Mohl by to nekdo natocit a dat na YouTube?

Domnivam se se zde bude dost lidi kteri se do Prahy tou dobou nedostanou a presto by se jaksi radi zucastnili.

Jestli se k tomu odhodlate, sezente nekoho kdo kameru a zvuk umi trochu lepe nez filmovat starou a deti na plazi....

Lidi co za mlada hrali bigbit a zvukareni trochu rozumi tu musi bejt fura.....

318413

2.10.2014 22:11

RE: Prosbicka

leo69 176.?.?.?

Reakce na 318413

BISka to jistě natočí... [chechtot]

m, [mrknutí jedním okem]

318420

3.10.2014 11:57

RE: Prosbicka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 318420

Super vtip týdne, 100 bodů.. [chechtot] [chechtot]

318451

3.10.2014 16:23

RE: Prosbicka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 318420

akdyz ne BISka, TAK URCITE nejaky troll z lehozumpy se najde. [chechtot]

318460

2.10.2014 21:11

Národní demokracie kandiduje v koalici s Dělnickou stranou sociální spravedlnosti

maru 94.?.?.?

A Dělnická strana sociální spravedlnosti do ČR letos v únoru zvala Pravý sektor:
http://old.dsss.cz/dsss-pozve-zastupce-praveho-sek...

Společná kandidátní listina Národní demokracie a DSSS zde:

www.nebruselu.cz/img/kandidatni_listina_praha_fina...

Podle mého názoru Vás taková kandidatura zdiskredituje, pane Stwora. Jednoznačně.

318415

2.10.2014 21:39

RE: Národní demokracie kandiduje v koalici s Dělnickou stranou sociální spravedlnosti

coder 84.?.?.?

Reakce na 318415

Tohle byl od Vandase dost úlet. Na základě toho dopisu odešlo z DSSS pár lidí, bohužel vždy odejdou ti slušní. [pláč]

Co se týká diskreditace - média si vždycky něco najdou. U skutečně přemýšlivých a _zvědavých_ [smích] lidí bych se o diskreditaci zas tak nebál.

318418

2.10.2014 22:11

RE: Národní demokracie kandiduje v koalici s Dělnickou stranou sociální spravedlnosti

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 318418

Proč nechápat stranu jako rodinu? V ní se přece taky do krve přete o úplných nicotnostech a někdy i zásadních věcech; ryjí do vás sousedi… přesto drží pohromadě.

„Ti slušní“… Mějme skupinu podobně založených voličů. Mějme stranu, kterou by tito mohli volit, nazvěme ji třeba Pravda a Láska (PaL). Extrahujme nyní z mozku každého voliče ideu slušnosti, zhmotněme ji do osoby slušného politika, vhozeného následně do strany PaL. Jak různorodá sebranka se v té straně asi sejde…?

318421

3.10.2014 7:23

A. Bé Bartoš

MoUdrostrak 90.?.?.?

V rejdijou jsem ze zaznamu pustil pondelni debatu prazskych lidru na Primatora (sic!):
Vcelku korektni moderator Bumba pokladal temata.
Á. Bé. B. namisto ziskani a zaujati posluchacu "svejkoval" odpovedmi typu: "K toonnelu Blanka se vyjadrovat nechci (neumím(e)), ale volicum garantuji, ze Prahu "vycistime" od vsech Neprazaku obnovenim (feudalniho) Domovskeho prava!".
Tomuhle individuu ABB (a jeho zahnědlému programu) se pan Editor propůjčil cobyvá Výkladní skříň!
BTW, o kandidature pana Editora na Senatora není prozatím v mainstreamu ani vidu ani slechu. Na parťáka ABB Vandase jsem kdysi narazil u sousedního stolku v jedne z prazskych lobbistických snídanáren. Neslyšel jsem každý detail, ale vypadalo to že skládá účty svému „Řídícímu"(loutkáři?).
Už jsem psal, že panu Editoru stačilo složit 20k CZK. A mohl kandidovat a zviditelnovat se sám za sebe. Určitě by ihned získal mocnou pozornost jak od alternativy, tak od mainstreamu.
Paktováním s ABB a Vandasem si leda tak pan Editor uškodil.

318437

3.10.2014 8:37

RE: A. Bé Bartoš

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 318437

Sic

Udrostak svým sic upozormil na svou vlastní chybu, to se cení. Pokud si tedy nemyslí, že sic je citoslovce, podobně jako například jej, nebo hej. Je zajímavé, že tak vzdělaný vyvolený světoběžník tyto základní věci neví. Pochopil bych to u prostého nevzdělaného lidu, ale od někoho, kdo má několik baráků v Praze? Zajímavé.

318441

3.10.2014 9:52

RE: A. Bé Bartoš

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 318441

Nevzdělatelný pane Opice vulgo Hestroji, stále jste už poněkolikáté stále dokola - nepochopil,že češtinem vládnu natolik, abych si dovolil sázet (sic!) kdekoliv to považuji za případné.
SIC je latinsky tak, takto, právě tak.
A vykřičníkem je (i v češtinu) - uzavřeným do závorky, je možné naznačit údiv, varování, upozornění čtenáře apod.
Pro tupé i nejtupější - je to to samé, jako když když namísto jednoho "velice" použiji "...velice, velice, převelice..."
S ne/citoslovcem to má společné asi to samé jako předpokládaný přemizerný prospěch z čestinu na vysvědčeních pana Opice vulgo Hestroye [velký smích]
Co není ZAKÁZÁNO, je povoleno [velký smích] Že Vás to pálí v očích, není problémem na mé straně [pláč]
Poroučím se

318447

3.10.2014 10:19

RE: A. Bé Bartoš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318447

A tak pravil nejMoUdřejší z vyvolených: "Proto držíme ve skutečnosti s Vrchností (Predátory, bankstery, humanitárními bombardéry i Pravdo&Láskou) jeden jediný NEROZBORNÝ ŠIK - jen si to nejsme schopni a ochotni nad mrazáky s argentinskými jahodami v Líííídlu, Lídilllínku, tom milovaném Líííídlíííčku, autocensurně přiznat. (sic!)"
Jde o konstatování, že tak to někdo podal. Poučte se už, sic budete za ještě většího.... [mrknutí jedním okem]

318450

3.10.2014 13:39

RE: A. Bé Bartoš

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 318447

>A vykřičníkem je (i v češtinu) - uzavřeným do závorky, je možné naznačit údiv, varování, upozornění čtenáře apod.

Proboha. Čím dál hůř. To, že nějaký pitomec začal používat sic! jako citoslovce údivu ještě neznamená, že se to stalo jazykovou normou. Ještě že například etc nezní tak hezky, protože příště by to tady pan MoUdrý mohl frkat do každé druhé věty.

Jen mě prostě udivuje, že někdo tak vzdělaný, zcestovalý, bohatý a s čistou vyvolenou krví používá sic! jako nějaký poslední dělňas.

Možná je to i proto, že ve sdělovacích prostředcích je stále více negramotů a idiotů, kteřá to jako citoslovce používají... Smutné prznění jazyka...

318455

3.10.2014 15:41

RE: A. Bé Bartoš

Mudrc Yakov Levištajn 46.?.?.?

Reakce na 318455

Ale pan velkomajitel a čínský velkoinvestor už jednou dokonce "zachranil ten češtin pred zmrtvenim (sic)", když kdysi "prinesl do Gott/liny "SUPER"(sic)", i když "zpočátku se Pepici a Mařen/ky smali, protoze znali jen BA 96 (sic)". Takže je nejen bohatý, vzdělaný, "levicující (sic)", židobolševický sympatizant a intelektuál, ale i vyhledávaný odborný poradce vysedávající v luxusních restauracích na Manhattanu požívající nákladné košer laskominy. Nu a mezi radostným kocháním se dírou po WTC a odháněním neodbytných dívek a dam se projevuje jako národní buditel přinášející do "Gott/liny (sic)" již "Slavnými Poučkami Prof. Big Toonnela a Hayek, Friedricha VON (sic)" a "Shabes/GOY/im (sic)" ohlupeným "lídlujícím Pepíkům a Mařen/kám (sic)" tolik potřebné světlo pokroku. Prostě někdo byl Vyvolený, a tak sází, jiní se zase nestačí divit [překvapení] "(sic!)(sic)".
Netuším sic, co pan Vyvolený Poradce požívá, ale musí to být slušnej nářez. Udro, soudruhu, co bereš, poděl se a nebuď takovej žid, chci taky!

318458

3.10.2014 16:26

RE: A. Bé Bartoš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 318458

hej curaci nezabyvejte se pravopisem ci spravnou cestinou.
plati pro vsechny jazykospytce i jine vedecke pracovniky. [smích]

318461

4.10.2014 9:39

RE: A. Bé Bartoš

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 318461

Nepíše se jazykospytec, ale správně je jazykozpytec. [smích]

318512

4.10.2014 10:36

RE: A. Bé Bartoš

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 318512

sem vedel ze se zase nekdo chytne.dik

318518

4.10.2014 12:01

RE: A. Bé Bartoš

Mudrc Yakov Levištajn 198.?.?.?

Reakce na 318461

Pane stefane, patrně si dostatečně neuvědomujete, že bez formy není obsahu a naopak. Dále bych chtěl především ve Vašem vlastním zájmu podotknout, že se to netýká ani tak češtiny, jako latiny a netýká se to pravopisu, ale logiky.
Nyní byste laskavě mohl přehodnotit Vámi použité oslovení a zamyslet se hlavně nad sebou samotným.
Mějte se a přeji hodně štěstí v sebezpytování. [smích]

318521

5.10.2014 13:45

RE: A. Bé Bartoš

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 318521

mily mudrci z celedi broukpytlikovitych.jsem rad ze mas starosti o "muj vlastni zajem" a tak tedy prehodnocuji jak doporucujes a zamyslim se nad sebou samym. dospel jsem k zaveru ze je treba "laskave zmeny osloveni" a proto tak v zaveru cinim ac nevim jake osloveni mas ty kluku moudrej na mysli.dale jiz NC.
takze zde to mame mejte se a preji mnoho stesti v sebepicovani. [velký smích]

318576

5.10.2014 14:04

RE: A. Bé Bartoš

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 318576

dodatek: pokud se jedna o osloveni c.....ci, tak v teem pripadku sorac mudrci. jinymi slovy kdo se citi ten se vtipi, takze to v tvem pripadku pasuje. toz mnoho stesti chytrousi zase mi tu hod nejakou dobrou jazykozpitku. [chechtot] [velký smích] [vyplazený jazyk]

318578

6.10.2014 9:42

RE: A. Bé Bartoš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318578

Pane stefane, v každém případě děkuji za milý vstup, a nejen já, určitě i ostatní "curaci (sic)" jistě také oceňují Vaše příspění ke kvalitě obsahu a formy diskuze. [smích]

318618

6.10.2014 10:28

RE: A. Bé Bartoš

stefan 37.?.?.?

Reakce na 318618

no vidis mudrci ted zase anonyme jak dokazes ocenit mladeho a perspektivniho
cloveka blizniho.pokud se jedna k prispeni a obsahu a jeho kvalitam a hlavne "formy", tak musim zduraznit ze by nebylo problemu kdyby se nepoukazovalo na chyby v psaci forme ceskeho jazyka jak se stalo.
jsem tu jiz dlouho mozno nahlednout do archivu. v soucasne dobe vetsinou pozoruji a nechavam diskuzi fundovanejsim ucastnikum. jiz davno jsem poukazoval na osobni utoky at jiz napadeni lQ posilani zpet do skolnich lavic na alkoholicke ci psychiatricke leceni nebo jinam. zkratka a dobre diskuzi beru jako osobni vyjadreni nazoru at uz blbeho ci blbe jazykove stvoreneho. dpmnivam se zaroven ze zde nejsme na strankach AV kde se ma asi dodrzovat vse perfect jak z pohledu jazyka ci toho vaseho "obsahu ci formy".
tak hodne stesti do dalsiho diskutovani. [velký smích] [smích] [oči v sloup]

318623

3.10.2014 17:35

RE: A. Bé Bartoš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 318458

je to ON,etitore vyfot nám ho do památníčku https://www.youtube.com/watch?v=mK4_qT5Xjr0

318466

3.10.2014 9:05

RE: A. Bé Bartoš

Mudrc Yakov Levištajn 46.?.?.?

Reakce na 318437

Jako světem protřelého obdivovatele židobolševizmu by Vás tato spojení neměla zaskočit (už ve Vašem vlastním zájmu vzhledem k vašemu vybranému původu). Jmenované spojuje tradicionalistický proud, ke kterému se například hlásí náš předposlední prezident, jeho poradci i jeho dobré kontakty v zahraničí. A pokud vím, ani editor se nikdy netajil svými sympatiemi k odkazu bývalého pana prezidenta..
Vzhledem k Vaší protřelosti a světoběžnosti mě taktéž překvapuje, že jste si do teď neráčil povšimnout, že taktéž "levicující" p. Putin není levicující, ale tradicionalistický.
Jinak Vám samozřejmě přeji hodně štěstí v další kuriózní agitaci, pane Moudrostrako, občas se u toho skutečně pobavím, a kdyby Vás to omrzelo, zarmoutilo by to Botičku a Robota, a to byste určitě nerad. [smích]

318444

3.10.2014 13:45

RE: A. Bé Bartoš

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 318444

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

318456

3.10.2014 12:34

RE: A. Bé Bartoš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 318437

taková rejdiou mělo kdysi pravicovost i přes DRÁTY https://www.youtube.com/watch?v=4EUx1UJyaeY

318453

3.10.2014 10:13

Setkání čtenářů...

Dušan 88.?.?.?

Jsem několikaletý čtenář Zvědavce. Ale jen řídký diskutér. Pokud čas dovolí, rád přijdu.Ale mám problém, respektive jistou schopnost. Poznám fízla neomylně po čuchu. Dám si pár piv a rozbiju mu ten jeho tak charakteristický ksicht. A že tam budou, o tom nepochybujte. Dušan.

318448

3.10.2014 16:28

RE: Setkání čtenářů...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 318448

jak rikam, davej bacha na lehozumpare ti si navstevu nenechaji ujit! [bliji]

318462

4.10.2014 8:23

RE: Setkání čtenářů...

Dušan 88.?.?.?

Reakce na 318462

Nerozumím moc tomu termínu "lehozumpare". Sám používám označení "fízl" v tom nejširším možném významu. Jsou to tedy policajti a jejich spolupracovníci, ale i např. pracovníci finančních úřadů a vůbec všichni, kteří shromažďují údaje o cizích lidech za účelem svého násilného obohacení.Pracují s razítky a ohánějí se "zákony". Ovšemže těmi svými, prolobovanými, novelizovanými a zcela nepřehlednými. Z historie vím, kolik mrtvých a zoufalých lidí je za činností této autentické spodiny. Války a spořádané transporty do plynu. Společný jmenovatel- STÁT. Naštěstí jsem pro tyhle...nemám slovo..zcela bezvýznamná nula a tak se klidně podepisuji svým jménem. Ať si mě ti duševní mrzáci klidně zjistí. Mohou si nad mou složkou klidně honit péro. (S lupou a pinzetou).S pozdravem Dušan.

318506

4.10.2014 10:31

RE: Setkání čtenářů...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 318506

lehozumpari jsou clenove zumpy lehovy vulgo nezvedavce. deleslouzici na zvedavci vysvetli pripadne detaily.

318517

6.10.2014 7:23

RE: Setkání čtenářů...

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 318448

To, co navrhujete dnes kolikrát nedelají ani ty, které kritizujete. Jen riskujete, že mužete uškodit nekomu, kdo s nečím podobným nemá nic společné. Takový prístup je krajne neodpovedný. Jasnovidectví se nosilo pred 2 stoletíma. Lépe by jste udelal, kdyby jste treba lidem na námestí sundával masky. Nebolí to, nenadeláte tím v prípade omylu žádnou škodu, stále jen užitek, no a udeláte zadost svému vlivu.
Fízla, co trochu umí psychologii neobjevíte, dokáže se chovat jako nejaký typ. Pri formálním projevu to nejde, je treba počkat na nekolik skutku. Nic takové, jako "charakteristický ksicht" neexistuje, jsou to kolikrát jen projevy prípadne deformace.

Pan Stwora že kandiduje za nahnedlou stranu ... moc mi to také nesedí, na druhou stranu, čím tam bude méne fanatiku, a místo nich premýšlivých, tím lépe. Co když tam málo lidí má rozum, a dovedlo by nadelat spíše škodu, a pan Stwora tomu pomuže do lepšího svetla. Nekdy není ani tak duležité jméno, profil, jako konkrétní obsazení a konkrétní aktivita.

318615

6.10.2014 13:07

RE: Setkání čtenářů...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 318615

Děkuji. Konečně se někdo ozval "s rozumem" Za svojí schopností si stojím. Opravdu dokážu poznat fízla. Když je dobrý, tak mi to trvá déle. Ale poznám to nakonec.. To mi věřte,. Klidně tady odhalím svůj "modus operadi" Jsem dětsky naivní a mám zatraceně načteno. Poznám je, a oni to poznají taky. A to jim ani nemusím rozbíjet huby. (Čakanem)

318628

4.10.2014 15:53

Senát = samý žid, bolševik a mafián

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

To je bída. Prolustroval jsem si přes wikipedii a google všechny kandidáty do senátu za náš obvod a je to samý pravicový mafián, bývalá stará bolševická struktura co dělala úspěšnou kariéru za minulého režimu (nikoliv kandidát KSČM!) a když už to vypadá docela rozumně, tak podle fotky to je žid jak poleno.

Závidím těm, co mohou volit pana Stworu.

POZOR DŮLEŽITÉ:

Kandidátní listiny jsou ke shlédnutí zde:
http://www.volby.cz/pls/senat/se11?xjazyk=CZ&x...

To abyste stihli prolustrovat svoje kandidáty.
Kdoví kdy nám je hodí do schránky, den před volbami? Nikdo z našeho obvodu je ještě nemá.

318526

4.10.2014 21:17

Husty

ludy 78.?.?.?

kdo vsechno jde do Senatu Stwora, Solis...

Ja bych potreboval komunisty v obci aby se Bendl nedostal na starostu obce.

Jsou tu tri strany, strana nezavislych s byvalou starostkou co lidi tady okradla o 12mega, ODS a Bendla co okrade vsechny a komunisty uprostred listku.

Me chtej zavrit.

318537

4.10.2014 21:20

RE: Husty

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318537

mam vysokej tlak tak prozmenu zabit [smích]

318538

4.10.2014 22:00

RE: Husty

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318537

Jo a byvala starostka byla v ODS, udelali zeme v obci kriminalnika a fetaka, dohodily mi holku co drogy bere, sebrali RP za prkotinu a za mareni mi hrozej vykazanim. Sice drogy neberu, ale zacal sem zas kourit a jedina obrana jak nejit sedet je vysokej tlak kterej jsem si kourenim privodil. Cekaj tu nonstop benga na me i ve cvrtek rano cekali. Snad jen pozitivni je, ze statni zastupitelstvi me vcas varovalo. Tusim kam vitr vane, ale i SZ vyhrozuji zrusit.

Takze Bendl bude do brezna 2015(dluhovy strop USA) do me hustit jeste vic nez to mam ted a do ty doby to nedam.

Delam fyziky narocnou praci ktera sice tlak snizit muze i bez leku, ale zato budu zdravotne oki, ale jistotu vezeni. Kourit se prestat da. Nekouril jem 3 roky.

A ted babo rad..

318541

4.10.2014 21:28

Manipulace voleb?

ludy 78.?.?.?

Jelikoz jsem u poslednich voleb byl osobne v komisy volby dopadly dobre, tentokrat ale nebudu. Obavam se nejhorsiho ze ODS me nakonec dostane. Mel jsem vse osefovany dobre, ale bez pomoci vas ostatnich to nedam.

Bud me zavrou kdyz se jim podari snizit mi tlak, nebo ustvou infarktem.

Moc dobre vyhlidky nemam.

Komunisti v obci sice v obci ve volbach vyhrali, ale jelikoz nebudu mit dozor nad volbami zmanipuluji je myslim si.

318539

4.10.2014 21:30

33tka place

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318539

[pláč]

318540

4.10.2014 22:04

RE: 33tka place

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318540

zrovna dneska plakala, chudak holka...

jak asi skonci chudak moje beze me

318542

4.10.2014 22:15

RE: 33tka place

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318542

poridil jsem ji mladsi kamaradku aby se mela chudak lip, jenze dnes ji ublizuje tolik, ze kdyz budou spolu tak to neda taky.

33tka je zvire a poslala mi jasnej vzkaz ze vy homo..tu nebudete, ale my ano a dala mi sanci...

318544

4.10.2014 22:19

RE: 33tka place

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318544

A jeste jedna vec,

nahoda?

zmizelo mi kolo ze sklepa a daroval jsem rotoped domaci behem nekolika malo mesicu

jen naokraj

a kdyz se ptali Zemana co by chtel, tak elektricke kolo, proc asi

kdyz totiz kourite, pijete, nezdrave zijete, nohy nejvice pumpuji krevni obeh do srdce a to kdyz je dostatecne silne si umi poradit, takze vas sionisticke vymozenosti doby dostanou...

318545

4.10.2014 22:20

RE: 33tka place

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318545

rotoped si vzala pritelkyni kamaradka a jeji otec je policajt

zvlastni nahoda ze

318546

4.10.2014 22:22

RE: 33tka place

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318545

ze Milosi

318547

4.10.2014 22:42

RE: 33tka place

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318547

Stwora ip chteli proto aby vedeli kdo a proc

paranoa?

americky vyslechteny tvor s krasnym 13ti letym slovanskym srdcem?

V obci kde zabily 10ti letyho kluka nezodpovednym chovanim obce si na onen svet kratce nato vzal sebou i my stene.

Oba tady dnes porad jsou a tam kde se ten kluk utopil se nic nezmenilo jen sundali zebrik kterej se s nim utrh...

hruza

318548

4.10.2014 22:45

RE: 33tka place

ludy 78.?.?.?

Reakce na 318548

starostka co nas okradla o 12 mega okradla i rodinu toho kluka a poradne

318550

6.10.2014 21:40

xxx

a 77.?.?.?

se neda cist, co to je za diskuzi

318648

7.10.2014 22:38

Ale tak jo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Setkání v nekuřáckém salónku si nemohu nechat ujít, takže půjdu.

Akorát jsem zatím sám [velký smích] (Tedy kromě česky-i-slovensky píšícího nicku Dušan, který přijde možná, viz výše.)

Tak si říkám, čím to je? [zmaten]

No nic. Snad se tedy uvidíme ... ruku si podávat nebudem ... no kdoví, co je tohle zase za legraci [smích]

Klapiki

318686

8.10.2014 13:21

RE: Ale tak jo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 318686

Jsem rodilý pražák a jsem Čech ,jak poleno. Zaregistroval jsem nějakého Dušana (Slováka), ale s ním nemám nic společného.Nic si z toho nedělejte, taky jsem už z toho paranoidní. Je dobré občas vypnout počítač a dát si se ženou lahvinku červeného. Původně jsem chtěl přijet na setkání, ale vzhledem k tomu, kolik trotlů se angažuje v diskusích na Zvědavci, raději popřeju úspěch panu Stworovi na dálku. Mám to 100km. Nemám prachy a rozbít hubu nějakému fízlovi mohu klidně poblíž domova. Hezkou zábavu Dušan. Pozn. Jsem liberál rakouského střihu, takže se hádám úplně s každým. Blbá kombinace. Jak já těm socanům a růžovým pridecvokům závidím. Dušan.

318707

8.10.2014 17:13

RE: Ale tak jo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 318707

[chechtot] Když už, doporučil bych panu Vladímírovi pořadatelskou službu z důvodu kalivodů kteří mohou být senzacechtivími sponzorování, když pominu mocné dotčené vlastní nabubřelostí. Buď to udělat jako setkání klubu přátel a to jde se nicky prokazovat těžko či počítači v podpaží vzhledem k nutné administraci. Nicméně ať už se editor rozhodne jakkoliv přeji mu mnoho štěstí a já s tím které typy lidi urážím bych tam bez arzenálu nevlezl a to jsem ručně vybilíl hospodu i s nebohým zařízením. [mrknutí jedním okem] Nicméně může udělat seznam lidí kteří se mohou účastnit. A dát možnost žádostí o zůčastnění. Elitáři jsou uražení a s nimi by se mělo po jejich, nebo odvolat s důvodu bezpečnostních hrozeb protože exponovaní nelitují příležitostí škodit. Ale třeba nebudou erupce na slunci. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

318716

Příspěvků: 78

02.10. 11:48 aresin  ktery rok?
02.10. 12:01  RE: ktery rok?
02.10. 11:56  To už nestihnu
02.10. 12:08 Vladimír Stwora  RE: To už nestihnu
05.10. 07:49 hampl  RE: To už nestihnu
05.10. 09:30 Vladimír Stwora  Díky
02.10. 11:59  Politická strana
02.10. 13:32 Erik Sedláček  Lepší mohl být víkend
02.10. 14:59  A. B. Bartoš ??
02.10. 18:02  RE: A. B. Bartoš ??
02.10. 21:08  RE: A. B. Bartoš ??
03.10. 12:06 Hobo  RE: A. B. Bartoš ??
03.10. 13:13  RE: A. B. Bartoš ??
04.10. 15:24  RE: A. B. Bartoš ??
03.10. 21:28 Ctirad Bednář, Děčín  RE: A. B. Bartoš ??
03.10. 22:16 Jiri Radosta  RE: A. B. Bartoš ??
03.10. 23:38 Ctirad Bednář  RE: A. B. Bartoš ??
04.10. 05:31 Jiri Radosta  RE: A. B. Bartoš ??
04.10. 06:29 Ctirad Bednář  RE: A. B. Bartoš ??
04.10. 16:29 Jiri Radosta  RE: A. B. Bartoš ??
04.10. 21:05 Ctirad Bednář  RE: A. B. Bartoš ??
05.10. 19:09 Jiri Radosta  RE: A. B. Bartoš ??
05.10. 21:33 Ctirad Bednář  RE: A. B. Bartoš ??
06.10. 13:13  RE: A. B. Bartoš ??
06.10. 21:16 Ctirad Bednář  RE: A. B. Bartoš ??
05.10. 21:52  Jó, liberálové jsou slušní a rozumní lidé - pokud nenarazí ne někoho neliberálního
04.10. 00:01 Andrew Siddur  RE: A. B. Bartoš ??
04.10. 23:57 hs  RE: A. B. Bartoš ??
02.10. 19:43 coinageboy  Proklate!!!
02.10. 20:30 baba_Blažková  Přeju hodně štěstí
02.10. 21:08 coinageboy  Prosbicka
02.10. 22:11 leo69  RE: Prosbicka
03.10. 11:57  RE: Prosbicka
03.10. 16:23  RE: Prosbicka
02.10. 21:11 maru  Národní demokracie kandiduje v koalici s Dělnickou stranou sociální spravedlnosti
02.10. 21:39 coder  RE: Národní demokracie kandiduje v koalici s Dělnickou stranou sociální spravedlnosti
02.10. 22:11 Andrew Siddur  RE: Národní demokracie kandiduje v koalici s Dělnickou stranou sociální spravedlnosti
03.10. 07:23 MoUdrostrak  A. Bé Bartoš
03.10. 08:37 hestroy  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 09:52 MoUdrostrak  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 10:19  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 13:39 hestroy  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 15:41 Mudrc Yakov Levištajn  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 16:26  RE: A. Bé Bartoš
04.10. 09:39 Jarmila  RE: A. Bé Bartoš
04.10. 10:36 stefan  RE: A. Bé Bartoš
04.10. 12:01 Mudrc Yakov Levištajn  RE: A. Bé Bartoš
05.10. 13:45 stefan  RE: A. Bé Bartoš
05.10. 14:04 stefan  RE: A. Bé Bartoš
06.10. 09:42  RE: A. Bé Bartoš
06.10. 10:28 stefan  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 17:35  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 09:05 Mudrc Yakov Levištajn  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 13:45 hestroy  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 12:34  RE: A. Bé Bartoš
03.10. 10:13 Dušan  Setkání čtenářů...
03.10. 16:28  RE: Setkání čtenářů...
04.10. 08:23 Dušan  RE: Setkání čtenářů...
04.10. 10:31 stefan  RE: Setkání čtenářů...
06.10. 07:23 ppppp  RE: Setkání čtenářů...
06.10. 13:07  RE: Setkání čtenářů...
04.10. 15:53  Senát = samý žid, bolševik a mafián
04.10. 21:17 ludy  Husty
04.10. 21:20 ludy  RE: Husty
04.10. 22:00 ludy  RE: Husty
04.10. 21:28 ludy  Manipulace voleb?
04.10. 21:30 ludy  33tka place
04.10. 22:04 ludy  RE: 33tka place
04.10. 22:15 ludy  RE: 33tka place
04.10. 22:19 ludy  RE: 33tka place
04.10. 22:20 ludy  RE: 33tka place
04.10. 22:22 ludy  RE: 33tka place
04.10. 22:42 ludy  RE: 33tka place
04.10. 22:45 ludy  RE: 33tka place
06.10. 21:40 a  xxx
07.10. 22:38  Ale tak jo!
08.10. 13:21  RE: Ale tak jo!
08.10. 17:13  RE: Ale tak jo!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,51 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,36 Kč
Kanadský dolar
17,72 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,78 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 317,45 Kč
1 unce stříbra
418,08 Kč
Bitcoin
239 312,28 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 849