Diskuze k článku
Ruská armáda v Německu? Nikoliv. Nizozemská
Příspěvků 57
Já na těch třech snímcích ruskou vlajku ani spz nevidím - asi se dívám blbě ?
Totiž, to je skutečně dost vážné, pokud by to měla být pravda. Je jasné, že po NDR Němcům zůstalo dostatek ruské techniky a ta patrně bude v dostatečně dobrém stavu, aby bylo možno zinscenovat nějakou vhodnou provokaci.
Je totiž jasné, že Porošenko to nevzdá, příměří nepříměří. Příměří bude jen do doby, než Kijev usoudí, že nashromáždil dostatek sil, aby vzbouřené republiky smetl. A jako začátek by to byla dobrá záminka - konečně ukázat jasnou nerozmazanou fotku, která by jakože Rusy usvědčovala a což by byla záminka na porušení příměří a nečekaný úder.
Na druhou stranu - Rusi nejsou blbci, že ...
Tohle nevypadá na starý náklaďáky...
P.S.: Nejste slepý... Takhle vzniká asi paranoia. A pro stromy se nevidí les. Ta vlajka namalovaná na autě není ruská. To je Nizozemí!!!!!! Takže NATO
(Rusko má odzdola červenej,modrej,bílej pruh )
>Ta vlajka namalovaná na autě není ruská. To
>je Nizozemí!!!!!! Takže NATO
>(Rusko má odzdola červenej,modrej,bílej pruh)
Máte pravdu, není tam nic co by nasvědčovalo, že vozy patří Ruské Federaci. Někdo to editorovi podstrčil a teď se smíchy drží za břicho.
Zajímavější je třeba zpráva http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_27/Lavrov-Moskva... o zákzu vstupu na ruské území evropské poslankyni Rebecce Harmsové.
Tak tak, hned jsem si té vlajky také všiml. Je to blbost na entou
Tak ještě jednou: Ta vlaječka (červená-bílá-modrá) není ani ruská, ani holandská, ale francouzská...! http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/287659-vyhlasky-starostu-narodni-fronty-budi-ve-francii-pozdvizeni/
Bylo by vhodné kdyby přispěvatel fotek též přiložil obrázky uváďených SPZek a vlaječek. Nicméně z rafinovaně neúplných fotek je zřejmé, že
prezentované náklaďáky armádě RF zřejmě nepatří. Užívají také nákladáky střední třídy Kamaz 4350 (parašutisti pak odlechčený model, myslím 43501).
Kamazy nemaji nad zadním dvojkolem žádný pevný blatník (jen 2 gumové zástěry na obou stranách); přední blatník, též naprosto jiný než na obr.; rovnez maji 3 brzdové vzduchové tanky (na obr. jen 2); vedle nich pak mocná palivová nádrž držená 4mi řemeny; hlavně ale výlisek dveří typický pro Kamazy to není Kamaz. Jistě zadní okénko jsem též nikdy neviděl a veškeré novější Kamaz modely maji automatickou kontrolu vzduchu do pneu (na obr. není). Konečně “prolisovaná” korba za kabinou není od Kamaze (i kdyz může být někým specielně objednaná.
Pokud přispěvatel skutečně zahlédl jakés SPZ psané azbukou, proč by to nemohla být jedna ze slibovaných dodávek fašistům do Kyjeva?
Uz dlouho jsem tu nespatril tak kvalitni prispevek. Opravdu jej hodnotim vysoko.
Ja sam se nehodlam k fotkam nijak vyjadrovat, jen starecky zachrochtam, ze svet je uz tak strasne dokurven, ze se tudiz muze stat cokoliv, i totalne nepravdepodobneho, neskutecneho. Notabene v politicke strategii.
Myslite? Akosi z toho nejde vycist kudyma sa vlastne sunu. Kam idu
>>Uz dlouho jsem tu nespatril tak kvalitni prispevek. Opravdu jej hodnotim vysoko.
Vy na to:
>Myslite?
Nemyslim si, jenom, ja na to, jsem totiz o tom presvedcen. Na rozdil od jinych je zcela (v prostredni casti) vecny, fundovany, a co hlavni: nikoho (zase na rozdil od jinych) neurazi.
>Akosi z toho nejde vycist kudyma sa vlastne sunu. Kam idu
Vam nestaci to jeho oduvodneni?
>>>Bylo by vhodné kdyby přispěvatel fotek též přiložil obrázky uváďených SPZek a vlaječek. Nicméně z rafinovaně neúplných fotek je zřejmé, že
(...)
>>>Pokud přispěvatel skutečně zahlédl jakés SPZ psané azbukou, proč by to nemohla být jedna ze slibovaných dodávek fašistům do Kyjeva?
Ja si myslim, ze pro nas vic nemohl udelat.
Něco podobného jako fotky ruských tanků ve křoví, které je u Ilovajsku.
http://zpravy.idnes.cz/ruske-tanky-na-ukrajine-0s2...
Velmi spravne - vozy NEJSOU ruskeho puvodu.
Co ovsem tento clanek a hlavne jeho napis odrazi je psychoza vytvorena medii v CR. Opravdu politovani hodne. Na druhou stranu - necht' lide maji co chteji mit.
Je úplně jedno, jaké vlaječky a značky mají přišpendlené. Důležité je kam jedou, co vezou a kdo je příjemcem. Všechno ostatní je mlácení prázdné slámy.
Nejsi slepý,foto je potřeba zvěčit ale bohužel je to tu samý mistr,lépe řečeno blbec,který napíše spoustu hloupostí,ale
že je vlajka umístěná na vleku,to prostě ani náhodou,zřejmě jen
proto aby se zasévala nedůvěra a nebo jsou některé příspěvky
prostě jen řízená hra páté kolony.
Kdo je zklamán...třeba příště to již bude ten správný vlak.
Před několika lety jsem viděl, myslím že to bylo v kdysi východoněmeckém Halle, a pomníku sovětského tanku T-35 nápis vápnem / v překladu /
Už byste nás zase měli osvobodit...
Cvičení na Doupově, Nizozemci ho mají rádi
V Saint-Nazaire bylo 400 námořníků "zacvičujících se" na lodi třídy Mistral...
Možná že ssebou měli jejich techniku, výbavu, možná i zásoby. Nezapomínejte že ať se v novinách píše cokoliv – "Kšeft je kšeft." A náklaďáky naložený na vlaku, to je krutě útočný Zkusil bych to poslat do nějaké té "SPRÁVNÉ" redakce. Tam to určitě nezapadne a pražská kavárna bude bít na zteč...
Taky jsem si nastoupil. Chtělo by to asi více kritického myšlení
Pokud si to spravne pamatuji mel byt nejaky spolecny vycikovy prostor v Nemecku(Hlas Ruska)Prisli nove sankce... a Nemecka strana se projektu zrekla.
Vaše úvaha je vedle. SRN měla vybudovat školící středisko v Rusku (ne jinde!) a z tohoto projektu odstoupila.
Ja tam vidím len vlajku Holandskú (červená-biela-modrá).
Ta vlaječka (červená-bílá-modrá) není ani ruská, ani holandská, ale francouzská...!
sakra nevyšlo nám sestřeleni letadla rozpoutat peklo,tak další ješte tupější pokus "nejchytřejších" amíků právě začíná,scenář se dozvíme za pár dní.FED nám zasedne za par týdnů,tisknout další dolary nejde,rotačky už víc nemůžou a není z čeho zaplatit papír na bankovky.tu valku fakt potřebujeme..
Nevidím ruskou vlajku, ani ruskou spz. Zřejmě kachna...
ma tri pruhy. Vzdycky bilej nahore , modrej uprostred a cervenej dole. Holandska fangle je videt na fotce. A v ty cerny plates s bilejma cislicema na tom nakladaku taky vidim Holandskej puvod .
27.9.2014 2:56
Pošlete to Fištejnovi, aby mohl běžet hned do čt oznámit ruskou invazi...
Sice nejsem odborník, ale taky si myslím, že tam vidím vlajku Nizozemského království. Dál vidím, že tahače mají obuty gumy MICHELIN. A rozhodně to nejsou Kamazy Takže, vo co gou?
27.9.2014 6:20
Veci nezkutecne se stanou a vecimi zkutecnymi a opacne.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Za svuj zivot clovek poznal ruzne komedie ,propagandu,lhani a jine,treba jsem cetl,ze byvaly spolupracovnik CIA se strelil dvakrate do hlavy,no ,prosim,muzete premyslet.Take vim,ze existuji veci,jez nejdou dokazt a presto se o nich mluvi,to neni jen 11 September a nebo "Oklahoma building",kde materska skolka byla v plnem poctu ale ,kancelare FBI v ten den byli vsichni za nejakym ukolem venku z budovy.Takze,premyslejme ,ze treba v druhe svetove valce ,Ukrajinci vitali Nemce a to se Stalina velmi dotklo,takze,mame povest,ze clenove NKVD se oblikli do nemeckych uniforem a zlikvidovali,par vesnic ,nechali par svedku a tim ukrajinske obyvatelstvo ochladlo k Nemcum a zaradili je do kategorie nepritel, takze ,tato taktika je znama,vime ,ze v Glivicich Nemci se prevlikli za Polaky v utoku na radiostanici.Take se rika,ze i Stalin v zime pouzil bojoveho plynu proti nepriteli, takze,vyber si,ted mame auta na fotografii,ja koukal na parkoviste UN aut v USA, rovnez i fotografie ruske armady na US zeleznici,dokonce muzete cist o zakladne ruske armady na strankach patriotnich Americanu.Nedavno,snad omylem,odvisilali historku o "partizanech" v Polsku,jez vlastne vybijeli,jak polske obcany,tak, ukrajince,"nestacil jsem zasnou,oddily "partzanu" byli vyhradne slozeny z zidu,"udajna partizanka odmitla na vyzvu polske prokuratury dostavit se k soudu,o tom,co se delo v nekolika dedinachza massakry na obyvatelych,samozrejme ,ze hrdinnou partizanku Israel do Polska nepusti.Takze,"Partzani" byli obycejni bandite a vrazdili,kde se dalo,kdo z nich padnul,tak je ovsem hrdina o tom nemusite pochybovat,na TV serialu,ukazovala jedna svedkyne,bunkry,kde se partizani schovavali,ale,to vse bylo natoceno driv nez polsky prokurator zadal o svedectvi zijicich partizanu v Israelu,cela reportaz dostala uplne jiny smer,myslim,ze to uz nikdy podruhe neuvidim.
Takze,ctenari ,mas bohaty vyber,verit muzeme dnes vsemu,kdyz na tomto konte,od propagace az po vymyvani mozku je cvicena nase generace desitky roku,co my zazili,uz neni pravdou v tomto case a ti,ponich to budou mit jeste horsi
Holanďanů už je tady celkem dost, tak si asi posílají armádu na ochranu svých občanů. Zatím bez bombardérů
Kolikrát větší je rozpočet na obranu mírumilovného Holandska než strašlivého Íránu? Dvacetkrát?
Nevidím žádnou imatrikulaci RF! A bez vojenského střežení jde o běžnou přepravu zboží!Nejde o žádné zbraňové systémy,takže když si u dráhy objednám "paleťáky" a dodržím podmínky přepravy,mohu si po Evropě vozit co chci! Třeba ruská vojenská vozidla,ale myslím,že o Kamazy ani nejde.
Možná jsou to vozidla určená k filmování,nebo k jinému účelu,co já vím.V každém případě nejde o zbraně,proto je každému kulové do toho,co si já vozím po železnici, i kdyby to nakrásně byla ruská vojenská vozidla a byla na nich rudá hvězda,nebo hákenkrajc!!!
Přestaňte už proboha blbnout a editorovi bych doporučil příspěvek označit jako zářný příklad paranoe některého čtenáře!!! Já mám doma takového malého Putina v posteli a každý večer se s ním potají mazlím! Heč a nepučím!
27.9.2014 8:50
RE: Naprostá ptákovina!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 318128
Jak že se jmenoval ten film? Ještě honosnější než jsme doufali?
suhlas, ved s takymito absurdnymi clankami sami znizujete doveryhodnost nezavislych medii...
stiahnite to
Jde na 99,99% o vozidlo DAF (Van Doorne's AanhangwagenFabriek - Van Doorneova továrna na přívěsy (DAF)) viz. http://www.military-vehicle-photos.com/picture/num...
http://military-vehicle-photos.com.s3.amazonaws.co...
Teď jen zbývá požádat pana Editora o zodpovězení, zda upravoval/mazal před postnutím i původní EXIF, zaslaný ve fotografii Authorem - nyní je tam již pravicujícní "kulové". A podrobit původní phota "tortůůůůře" v http://exifdata.com/index.php
Možná zjistíme, že fotka pravicujícího čtenáře ani z Bad Schandau nepochází
A že jde o žertík ze slaVomyslné stáje LehoŽumpy - či diskreditační "předvolební" hokus/pokus Shabes/GOY/im či přímo Bisoňů
27.9.2014 11:41
RE: DAF Troop carrier Dutch army
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Reakce na 318133
To by snad ani debílky z Lehožumpy nenapadlo!
Taková perla musela vzniknout ve vzláště dobře vymaštěné palici!
A na Holanďany to vypadá! Jezdí k nám cvičit každý podzim, protože mají nejvyšší kopec snad 130 metrů, a na Doupov se vejde celá Česká a Holandská armáda dohromady a ještě by zbylo místo na ty Rusy, kdyby ale dobře zaplatili!!!
Samozrejme ze ty DAF sou Holandsky ....Ale proc nejezdej cvicit do Rakous, Francie, Italie , Spanelska nebo Nemecka ? Tam maj tech kopcu vic a vyssich a taky by to meli bliz, ze jo.
Pozapomněl jsem dodat v mém původním přídavku, že zobrazené náklaďáky vypadají na DAF YA4442 řady (též YAM, námořní pěchota, či DNT) vskutku užívané armádou Holandska a pravděpodobně i viděny v Česku, pokud tam jezdí cvičit. Souhlasím tedy s prezentovaným názorem. Kamaz je jiné pivo, jak by řekl našinec, tedy superiorní těmto DAFům. Mimochodem DAF je částí US spol. PACCAR. Před nějakým časem se holandská armáda (vláda) rozhodla jich značnou část vyřadit ve prospěch menšího nákladáčku VW Amarok. Tedy je možné, že nějaké také vyřazené jsou zasílány Kyjevu; na cvičení do Česka by asi jely po ose. Apropos, snad se netřeba rozčilovat nad uvedením fotek panem redaktorem; vždy je vše zajímavé a rozborem čtenářů se často objeví rozumná skutečnost.
Ať je to tak nebo tak, jedno je jisté.Západní světovládci už prostě jiní nebudou. Intriky,provokace, křivárny,sabotáže, atentáty, Majdany,vyhrožování, "humanitární" bombardování, krize, ekonomické vydírání a zotročování celých států.... Repertoár jejich zločinů pod falešnou vlajkou šíření demokracie, lidských práv a svobody překonává i hodně bujnou fantazii.Téměř všechny války posledních dvou staletí, krize,genocidy, etnické a náboženské konflikty vyvolávají po celém světě prostřednictvím nastrčených politických loutek záměrně jen proto, že jsou to bezohlední nenažranci s patologickým chováním, kteří chtějí vládnout světu a vlastnit ho.K tomu ještě alespoň 5% ní úrok. Země by slušně uživila 7 miliard lidí a zajistila jim slušný život, ale nikdy nemůže uživit pár tisíc těchto asociálních patologických zločinců s navenek uhlazeným vystupováním a černou duší.
27.9.2014 11:44
Návdavek rozhořčeného z PL
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 318135
Stačili jsme nejdříve rozkrást všechno, co jsme po válce postavili, potom jsme zadlužili stát a teď organizujeme sankce, proti těm,, socialismus, 27. 9. 2014 11:09:25
co nám ve válce pomáhali a přišli o 20 milionů životů. Máme ale Schwarzenberga a servilního Zaorálka, kteří jsou válečnými štváči a zrádci národa. Nestačí problémy, které máme doma, my se ještě stavíme na špatnou stranu v případě připravované světové války. Hlas lidu neposlouchají Ti, co byli lidmi zvoleni. Je potřeba vzít krompáče a lopaty a jít je vyhnat z poslanecké sněmovny, jinak jsou schopni zavést ČR do válečného stavu. My nechceme žádné sankce proti nikomu, Souhlasíme s tím, že si má každý kraj, každá země vyrobit své potraviny. Je nesmysl vozit mléko, jogurty, sýry, maso v kamionech přes půl světa sem a tam. Naše politika a politici v posledních 25 letech jsou nejhorší za celou historii České, Slezské a Moravské země. Po roce 1989 se celá zem rozkradla a poté zadlužila. Jsme přáteli těch, kteří nám zabíjeli rodiny. Jsme nepřáteli těch, kteří nám pomáhali a zachránili před nacistickým Německem.
od paní BREŽNĚV https://www.youtube.com/watch?v=n--TEFlviTU#t=73
Možná by si zasloužil upravit samotný článek, poté co všichni vyjádři-vší se v diskusi se shodli na tom, že ta vlaječka na té jedné fotce není vlajka RF, ale Holandska.
Aby tím, jak je článek podaný, nepřispíval editor k šíření lživé poplašné zprávy.
27.9.2014 13:24
RE: úprava článku samotného
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 318139
Ten článek je v rubrice Přišlo emailem, tzn. nemusí nutně vyjadřovat postoj editora. Dal jsem to ven, protože mi přišlo zajímavé stěhování vojenské techniky v Německu s údajně ruskou vlaječkou. Naletěl jsem také, ušlo mi, že ruská vlajka vypadá jinak. Samozřejmě, mohu ten článeček stáhnout, když se to teď vysvětlilo.
27.9.2014 13:56
RE: úprava článku samotného
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 318149
udelat na to rubriku, podobnych clanku muze byt vice, pro odlehceni a pobaveni to muze byt dobre
pane Stworo, asi stárnete byly doby, kdy byste během dvou minut zjistil že je to blbost
možná by stačilo doplnit komentář o zmínku o holandské vlajce a strojích a s tím, že někdo vám to buď poslal z blbosti nebo jako záměrný pokus o diskreditaci...
Cvičí na Doupově. Cvičí zde pravidelně. A plati si za to.
Nechápu hloupý příspěvek a ještě hloupější diskusi. Technika má holandská SPZ a většinou i někde holandskou vlaječku. Tu si může splést s ruskou jen ten, kdo nedával při zeměpisu pozor a nebo nemá internet.
S tou technikou na vagonech v bahne Doupova se kazdej DAF musi utopit a tak toho moc nenacvicej ....! Spis to vypada ze pod plachtou na tech vlecnakach vezou taky furu lopat aby se vojsko vycvicilo v kopani der na s*ani .....
Holandania mozno posielaju fasounom do Kyjeva vojensku automobilovu techniku. Aj to je otazne, pretoze Ukrajinci musia mat zakonzervovanych ZILov plnu prdel. Skor presun techniky v ramci krajin NATO. Dotycny ktory tie fotky Vladimirovi podvrhol, vedel velmi dobre, ze tie auta (DAF - MoUdrostrak to trafil 100%)nemaju ruske SPZ. Nanajvys dopredu holandania mohli na prianie Kyjeva (ak teda tie auta smeruju na Ukrajinu)oznacit SPZ v ukrajincine. Lenze co by potom hladala holandska vlajka na tych autach? A ako na potvoru zrovna na ziadnej fotke nie je zaber na nejaku SPZ. Niekto sa proste zabavil.
Je možné, že jedou do Boletic na cvičení, Holanďané tam cvičí dost často.
Pan Author poslal snímky coby falsum úmyslně - proto jsem po panu Editoru poptával originální Exif ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Exif ). Exif by případně "odhalil" originální místo snímku (GPS), pravé datum, fotoaparát apod.
Navíc ŽÁDNÁ registrační automobilová značka neobsahuje nikdy azbuku!!! Písmena se musí nalézat UVNITŘ řady písmen shodných s hodnou keltující a pravicující latinkou!!!
Důvod je prozaický: hromadné strojové (či chceme-li upřesnit kamerové) zpracování dat Na hranicích, mýtných branách atd. atd.
Rusko má současnou verzi RZ pro ozbrojené síly ve tvaru:
Ruská policie:
Ukrajinská "hrdinná" ármija:
Ukrajinské hrabré Ministérstvo vnjůtríšních djél (např. NAZI-gvárdijá...):
Zatímco TA PRAVÁ NEFALŠOVANÁ VYPÁLENÁ holandská humanitárně-bombardující "krolewska" armáda užívá obskurní civilní typ RZ
(s písmeny from KL to KZ & LM, LO, LU Military Vehicles: (KL, KN to KZ: Royal Army, KM: Koninklijke Marine's(Royal Navy), LM: Luchtmacht (Air Force), KP: Regular car from the Koninklijke landmacht (Royal Army), KV: Koninklijke Marechaussee (Royal Constabulary). Example: (KL-??-??) and (??-KL-??) which is used from Royal Army.)
Zdroj: http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_registration_...
Kecy o "azbjůce" na RZ KAMAZŮ/DAFŮ jsou proto tedy leda z Říše LehoŽumpích vlhčených snů
Vozidla na snímku mají na sobě nizozemskou, nikoliv ruskou, vlajku.
ANO, je to tak. To hledim, ze to tady nekdo vyvesil. Okamzite to sundejte nebo se toho chyti neco jako reflex a bude si z vas delat srandu ve stylu: Takto vznikaji konspirace a dezinformace. sundejte to prosim, takhle jim nabijet
Prosim vas, asi som slepa, kde presne je ta vlajka umiestnena?
Včera jsme slyšeli podezřelý hukot neobvykle velkých letadel nad hlavami. Něco podobného si pamatuji, když pár dní po našem vstupu do NATO letěly v noci nad naší republikou pověstné americké humanitární bombardéry směr Jugoslávie.
Slyšel to včera ještě někdo z vás? Že by mírový pozdrav syrským civilistům?
Kde je na mape Syrie vs. nase uzemi a kde je sakra Jugoska?
Dnes ráno okolo 8:00 hod som stál na rozhľadni veľká Homola nad Pezinkom, hmla už padla, krásny slnečný deň a nádherný výhľad na slnkom zaliatu krajinu a azúrovo modrú oblohu, s križujúcimi sa dráhami lietadiel vo výške bez akejkoľvek zvukovej kulisy.
Zrazu onen hukot a v nižšej letovej hladine (predpokladám 6-7 km) tri obrovské mašiny so zhruba rovnakou dráhou letu, všetky leteli odniekiaľ z Čiech juho-juhovýchodným smerom na Maďarsko.
Rovnako ma napadlo, že to môžu byť s najväčšou pravdepodobnosťou nejaké vojenské opachy, lebo dopravné lietadlá tak nízko nelietajú a ich hukot počujem iba pri pristávaní a vzlietaní.