Diskuze k článku

Úloha křesťanství v procesu globalizace

Příspěvků 80

19.9.2014 0:41

trapne primitivni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

trapne primitivni, jednostranne, bez znalosti role kultury, filosofie a theologie.

317687

19.9.2014 4:55

RE: trapne primitivni

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 317687

Trapne primitivni , jednostranny , bez znalosti role kultury , filosofie a theologie .... Me by zajimalo co Vam brani kazat jak ten vlasatej hippan z krize? Treba vo tech jednostranejch narocich mamonu chtivejch cernoprdelniku ! Jiste jste videl ve zpravach v TV, nebo cet v novinach i na internetu jak v ceskym krateru jistej cardinal kterej by mel bejt zboznej krestan ceskej narod nekrestansky vokrad a z lasky k bliznimu za pomoci eraru ho chce nechat parazitnim sajrajtem z Vatikanu kterej se nestiti pri vymejvani mozku senilnim gerontum ukrast i ten mizernej duchod vokradat i nadale !

317692

19.9.2014 21:08

RE: trapne primitivni

IT_Fighter 50.?.?.?

Reakce na 317692

Nájviac ma mrzí že mnohý si milia kresťanstvo z Katolickou cirkov , presnejšie Rímsko katolickou cirkvou. Tá totiž pánové nemá nič spoločné z kresťanstvom. Myslím tým skutočným biblickým, kde neje podstata moc politická a podobné kraviny ale uprimná viera v dobro sprevádzaná nadprirodzenou mocou Boha. A čo sa týka článku: Trapne primitivni , jednostranny , bez znalosti role kultury , filosofie a theologie [smích]

317741

20.9.2014 0:28

RE: trapne primitivni

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 317741

Ale ma ! Snad me nebudete tvrdit ze krestani neposlouchaj ty 100lety primitivni cirkevni cancy ktery jim vymejvaj mozkovnice. A kdyz je tu ten Vas vsemocnej Buh kterej vsechny krestany stvoril k vobrazu svymu proc parazitni cirkvi za vsechny ty spachany svinstva ktery krestanskyho Boha a toho hippana z krize diskreditujou uz davno nenakopal prdel ? [smích]

317744

20.9.2014 14:43

RE: trapne primitivni

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 317744

nemohu nez souhlasit

317770

19.9.2014 8:54

RE: trapne primitivni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 317687

Jdi se vyspat, možná budeš ráno moudřejší...

317699

19.9.2014 10:03

RE: trapne primitivni

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 317687

Tak co to napsat lépe?

317706

20.9.2014 10:25

RE:

Danielle 78.?.?.?

Reakce na 317687

Biblia je len metaforický know-how života.

Kristus iba prišiel na to, že jediný zmysel má láska (agapé) a láskavosť. Všetko ostatné je politika. A politika zneužije každé poznanie (však, pán Oppenheimer?).

317758

20.9.2014 13:51

RE: trapne primitivni

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 317687

Pro bigotního katolíka, který má mozek sežrán kompletně povídáním pana faráře je to přesně tak, jak píšete!

317765

21.9.2014 21:39

RE: trapne primitivni

Dred 89.?.?.?

Reakce na 317687

Ano,máte pravdu, ale někteří lidé mají až takovou tu prasečí radost když se kálí na křesťanství potažmo církev. Tak nějak se to v Čechách nosí, hodnot si vážit moc neumíme(je to těžké a vždy bylo), ale nelámu nad tím hůl. Vykořeněný národ má rád svoje vykořeněné hodnoty a proto bude ještě dlouho radostně a s nadšením naslouchat novodobým agitátorům, lžiprorokům a uctívačům nových pravd. Co na tom, že ty staré nikdy nepochopili.

317805

22.9.2014 6:05

RE: trapne primitivni

favela 113.?.?.?

Reakce na 317805

bohuzel nejvice kali do vlastniho hnizda vatikanske "krestantvi"...a tak jde prikladem ostatnim uz po tisice let..

317813

22.9.2014 9:09

RE: trapne primitivni

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 317805

presne tak. je moderni nevazit si toho vseho, co nasi predkove dokazali , ceho dosahli, co pro nas vykonali a ubranili.... ano plivani po nasich praotcich zda se, je "nasim(?)" "narodnim" sportem... staci se podivat kolem.
jsem jen zvedav, ceho dosahnou pro nase za tisice let prijdouci potomky ONI - tito "moderni" plivaci....
jsou, jak se domnivaji na rade ....

obavam se, jaK tyto primitivy delsi dobu sleduji, ze to bude asi velmi, velmi vesele a k popukani..... [pláč] az se z toho vsichni puke [bliji] )

317819

22.9.2014 9:31

RE: trapne primitivni

Dobrý den 217.?.?.?

Reakce na 317805

Vykořeněný národ
Asi máte pravdu, pokud byste k tomu přistupoval tak, že "národ" má kořeny křesťanské... a o tom to je, mají evropské národy semitistické kořeny? Pokud ne, tak jaké?
A pak jsme opět u toho, je vůbec křesťanství tím, čím se zdá být "křesťanské kultuře"? Proč by evropané vůbec navazovali na nějakou hypotetickou tradici hrstky primitivních nomádů nejasného původu, či vůbec, nějakou vzdálenou tradici někde z Afriky? Málokdo (včetně autora článku) si o tom dovoluje pochybovat, ale s téměř jistotou tvrdím, že to je nesmysl. Či jinak, opět se jedná o náboženskou tradici zplozenou a implantovanou řeckořímským klérem, tudíž samo křesťanství je základní nástroj vykořeňování nespočtu unikátních identit již celá dlouhá staletí vytvářením pseudoidentit a to v takovém globálním měřítku, že nenajdete nic, co by se tomu jen náznakem mohlo blížit. A tvrdím, že i židovská identita je vypěstovaná řeckořímskými kněžími a je přímou i nepřímou součástí christianizačního procesu.
Ostatně pojem "prasečí radost když se kálí" více odpovídá prasofobii nějakých saharských kmenů, než tradici evropských domestikátorů doširoka se usmívajících nad vypaseným pokladem domácnosti.
O pravdách, o kterých píšte Vy, pane Drede, bychom mohli dlouze diskutovat, a proto, jsou to vůbec pravdy?

317820

22.9.2014 12:45

RE: trapne primitivni

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 317820

...Mám taky za to,že ten slavnej Cyril a Metůd nám udělali v podstatě "medvědí službu",když sem ten "kult zohavené mrtvoly přitlučené na kusu dřeva" se všema těma neposkvrněnejma početíma a 18 sty svatých,přivlekli odkudsi oklikou z míst,která jsou dnes "zhnisaný vřed na zadku světa plný násilí,intolerance a utrpení"...Hodí se to sem do zdejšího prostředí a mezi lidi,jako bolševník a akát...je to bezohlené,kořistnické,parazitické a veskrze agresivní proti přírodě i dokonce samotným lidem,kteří v to věří.... [naštvaný]

317826

23.9.2014 12:29

RE: trapne primitivni

Dr.d 93.?.?.?

Reakce na 317820

Pilát Pontský se ptá Ježíše "A co je pravda?", poté co mu to Kristus sdělí. Podobné je to i s dnešním lidem, může mít pravdu přímo před očima, ale pro svou nenávist, pýchu a malověrnost ji nevidí.

317879

23.9.2014 14:38

RE: trapne primitivni

Kamjdu 87.?.?.?

Reakce na 317879

Trefné. Ty první informace co přišly hned po události byly pravdivé, ale přebujelá pyšná ega to nepřijala. Pravda se dnes relativizuje ve všem dění, ale jak je vidět i Pilát a jeho současníci byli tací.

317887

23.9.2014 17:03

RE: trapne primitivni

Dobrý den 46.?.?.?

Reakce na 317879

Hm, ve třech zvěstech vlastně neříká vůbec nic, až v Janově zvěstování se rozpovídá, a tam dle Jana říká, že pravda je to, co říká. Netvrdí tedy nic jiného, než to, co tvrdí každý, když je přesvědčený.
No dobrá, tedy s tím souhlasím. Potom to, co jsem tu napsal, je pravda a je mi jedno čemu věříš ty, nebo co má "před očima" někdo další, prostě se s tím srovnej.

317892

24.9.2014 1:56

RE: trapne primitivni

zamerne 78.?.?.?

Reakce na 317820

"základní nástroj vykořeňování nespočtu unikátních identit již celá dlouhá staletí vytvářením pseudoidentit a to v takovém globálním měřítku, že nenajdete nic, co by se tomu jen náznakem mohlo blížit. A tvrdím, že i židovská identita je vypěstovaná"

- To jste trefil - přesně tak to bylo je a bude.
Ostatně mimo jiné to dokazuje, že věděli už dávno dávno o evoluci a sami používali metod jako je selekce (v jejich případě však umělé) atd. - "Židovská identita" uměle utvořená totiž procházela dlouhou selekcí na určité "obchodní" zdatnosti, které MUSELI vykonávat, zatímco "křesťané-otroci" NAOPAK NESMĚLI, aby se nemohli na tyto dovednosti vyselektovat a stát odolní.

317927

24.9.2014 9:01

RE: trapne primitivni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 317927

- "Židovská identita" uměle utvořená totiž procházela dlouhou selekcí na určité "obchodní" zdatnosti
To je spíš mýtus, ale určitý základ má. Když Římané anektovali Sýrii-Palestinu, zřídili i provincii Judea, která měla strategický význam i z hlediska obchodního, ovšem obchod tam nebyl v moci pasáčků koz z hor a pouští, ale helénské aristokracie, která ovládala bankovnictví v celém středomoří až do pádu impéria. Nicméně kdo působil třeba v Cezarii byl podle jména provincie judeánec, z čehož pak vzniklo i poitalštěné žiudo. Ovšem jednalo se o tradici helénskou a později byzantskou. Judaistická tradice je mnohem pozdější a vznikala daleko více za zdmi evropských ghet, než na obchodních trasách ve středomoří.

317943

19.9.2014 1:04

Církev svou podstatou média

mamem 78.?.?.?

Nosičem "duchařských" myšlenek byly různé tabulky, svitky, podstrčené rituál, vyprávění, umění, vyobrazení na zakázku, stavby a jejich výzdoba (chrámy), později knihy, dnes elektronická média.
To čemu se dnes říká média, to bylo od jejího vymyšlení a vývoje funkcí církve. A dnešní média jsou jejími odnožemi. Manipulace mentality - to je jejich práce.

317688

19.9.2014 7:40

Niečo pravdy na tom je.

jan26 195.?.?.?

Pohľad na kresťanstvo a jeho blízkych príbuzných, judaizmus a islam je veľmi zložitý. Je nesporné, že cirkevné elity blízkovýchodných náboženstiev po stáročia zotročovali masy, manipulovali s nimi a napomáhali udržaniu otrokársko-parazitického systému nad nimi. Jednoznačné odsúdenie kresťanstva ako lži, falošných hodnôt a nástroja otrokárskej manipulácie však prijať nemôžem. Pravdou je, že biblia ako zdroj "večnej a čistej pravdy", či "slova Božieho" je velmi pochybná. Kto pozná históriu vzniku kresťanských cirkví, koncilov a ustanovenia náboženského učenia, vie, že "sväté pravdy" sú výsledkom konsenzu prvokresťanských patriarchov, výsledkom tvrdých náboženských zápasov medzi nimi a neskorších manipulácií zo strany rímskych pápežov. Kresťanské učenie nebolo spočiatku jednotné, malo mnoho prúdov a bolo ovplyvnené staršími ideológiami. Pavlovské kresťanstvo bolo presadené často násilím a terorom. Kto si už dnes spomenie na Origena, či iných, ktorí boli pod hrozbou fyzickej likvidácie na konciloch umlčaní? Kto dnes môže potvrdiť pravosť tzv. kristovho učenia?
Tiež je jasné, že konanie cirkevných elít bolo vždy na míle vzdialené kresťanskému učeniu. Kresťanstvo i jeho formálni vstúpenci sú plní hanebného farizejstva a pretvárky.
To ale neznanmená, že by učenie o zmierlivosti, láske k blížnemu, odpustení a pomoci slabému, nemalo niečo do seba. Učenie pripisované Kristovi má v sebe prvky podobné učeniu o karme z východných filozofií. Práve úplná absencia kristovho učenia v konaní elít ženie ľudstvo do záhuby.

317695

19.9.2014 8:34

RE: Niečo pravdy na tom je.

timur 85.?.?.?

Reakce na 317695

po prvé - Jezus nič neučil, nikoho, len židov - bola to snaha o reformu judaizmu z jeho strany, že to potom tí, čo boli vyobcovaní z lona judaizmu a šli kázať svoje myšlienky a podriaďovať učenie moci, to je iná vec, prvý cardináli boli skoro všetci židia, semiti, rodom, a je omylom v tomto článku, že kresťania - sic - stvorili islam, Mohamed mal svojho učiteľa, tan mal meno , a bol z prostredia blízkeho k judaizmu,Mohamed nevedel čítať ani písať,manželka Hadídža bola židovka, jeho poboční rabín , atď -a o počiatkoch cirkvi v Ríme - škoda slov,

317697

19.9.2014 10:29

z histórie

Danielle 78.?.?.?

Reakce na 317697

Kresťanstvo vzniká pôvodne ako židovská sekta a čerpá z oprávnení, ktorými judaizmus v rámci rímskej ríše disponuje. Kresťanstvo však nie je židovstvom (ako celkom) prijaté. Niektorí Židia sa síce stávajú kresťanmi, no kresťanská cirkev je vo veľkej miere tvorená z obrátených pohanov (Nežidov). V prvej cirkvi teda figurujú dve skupiny ľudí – pohanokresťania a židokresťania. Mnohí židokresťania požadujú od pohanokresťanov prijatie obriezky a zachovávanie mojžišovského práva. Iní tvrdia, že takýto krok potrebný nie je. Predmetnou otázkou sa napokon zaoberá Jeruzalemský koncil (1. stor.), ktorý konštatuje, že od pohanov netreba požadovať obriezku a zachovávanie celého mojžišovského práva (viď Skutky apoštolov 15. kapitola). Koncil vymedzuje len niekoľko nevyhnutných noriem. Tie odrážajú fundamentálne princípy života veriaceho človeka. Kresťanstvo sa teda od judaizmu oddeľuje, no určité spoločné hodnoty a princípy drží naďalej. Každopádne, postupne sa vymedzuje ako samostatné náboženstvo, čo si všímajú aj rímske úrady, ktoré ho prestávajú chápať ako židovskú sektu (súčasť judaizmu) a odnímajú mu židovské privilégiá. Cisári Nero, Domicián a Traján kresťanov kruto prenasledujú. Ranní kresťania rešpektujú štátnu moc a kladú dôraz na poctivosť v civilnom živote, no v prípade rozporu medzi požiadavkami štátnej moci a Božími prikázaniami volia radšej smrť. Definitívny koniec prenasledovaniu robí cisár Konštantín, ktorý kresťanstvo legalizuje. Následne sa kresťanstvo stáva oficiálnym štátnym náboženstvom. Tým sa otvára priestor pre neskoršie kresťanské dejiny Európy.

Zdroj: Vplyv judeokresťanskej tradície (prednáška)

317709

22.9.2014 14:04

RE: z histórie

Dobrý den 151.?.?.?

Reakce na 317709

[smích] no...
třeba toto: Cisári Nero, Domicián a Traján kresťanov kruto prenasledujú.
Ale odkud to víte?
Jelikož jsem u toho nebyl, musím uvěřit někomu, kdo to tvrdí. A vlastně komu? A na základě čeho?
Nejstarší zmínka má být od Plinia mladšího, velmi významnného římského právníka, který udělal oslňující politickou kariéru a završil ji jako císařský legát v Pontu. V devíti knihách byla vydána jeho korespondence (epištoly). Z jeho pozůstalosti však nikde není patrno, že by se kdy setkal s nějakým křesťanem, či že by na něj mělo v dětství dopad nějaké Nerem organizované masakrování křesťanů v Římě (zvláštní, u politika a právníka). A jelikož byl významná osoba na mnoha postech, který navíc pracoval i v Sýrii, v křesťanské to líhni, bylo by to více než podivné, kdyby... kdyby se dodatečně a jako na zavolanou neobjevily ještě další "jeho dopisy", vydané ještě v knize X (stylisticky značně odlišné), kde se, ejhle, vyskytují i ony slavné oddíly 96 a 97. A tam se již zkušený a protřelý právník dotazuje císaře, co si počít s křesťany, které vlastně ještě jindy a jinde u soudu neviděl. Má je soudit jenom proto, že oslavují Krista písněmi? No a císař ("jehož odpověď" se také slavně dochovala) mu "odpovídá" dopisem, že je má prostě popravit, pokud neodvolají a neobrátí se k bohům...
Zkrátka a dobře, tyhle epištoly v desáté knize více než pramen poznání silně připomínají podvrh. A tak bychom mohli pokračovat. Tacitus se zmiňuje o pronásledování velice nejasně jednou větou v díle, které se opět dochovalo pouze v pozdějším, dokonce až pozdně středověkém, opisu. Suetonius je prakticky identický případ.
Co se týká hmotných vyobrazení a artefaktů je to ještě žalostnější, přičemž doklady o existenci nějaké "judaistické sekty" jsou na tom ještě daleko hůře.
Tolik asi k nejstarším zmínkám (datovaným do počátku 2 st.), otázka však je, co z toho vlastně vyplývá, a jestli raději není lepší dál předstírat ten židovsko křesťanský nesmysl, abychom si nakonec spíš než produkti "židovsko křesťanské tradice" nepřipadali jako úplní idioti.

317828

19.9.2014 8:40

Dobré téma, dost chaotický článek.

gippius 88.?.?.?

Vykládat křesťanství jako pouhý prostředek k ovládání mas je nesmysl. Mimozemský vliv na formování religiozity není ani přinejmenším dokazatelný. Taky si nemyslím, že islám nějak přímo pochází z křesťanství.
Jinak se také spolu s autorem domnívám, že křesťanství, jak ho dnes i po mnoho minulých staletí známe, je opravdu do značné míry uzpůsobeno k zneužívání, manipulaci, kumulaci moci a majetku, jakož i živobytí pro ty, kteří jsou "k bohu blíž". Netvrdím, že princip křesťanství, neřkuli Ježíšovo učení / i o pokoře/ je něco vycucaného z prstu. Myslím, že spása je věc skutečná, navzdory negativní roli organizovaných křesťanských církví. A ke spáse je opravdu nutné být tichý, vnitřně chudý, bez palčivých potřeb, milující /pokud možno i nepřátele/ a...pokorný. Jinak nelze slepou vůli k životu, která nás váže ke světu udolat. Takže musím pro dodržení objektivity říct, že leccos z toho, co církve hlásají je pravda, jakkoli jsou církve pouze a jen lidskými spolky, tedy ne něčím, co bylo sesláno z hůry a co je svaté, spravedlivé, dokonalé. Ježíš nepřišel na svět, aby pomohl k živobytí kněžím, kléru, biskupům, reverendům, papežům. Kristus přišel hlásat nebeské království, které /samozřejmě/ není z tohoto světa. Pro svět opravdu není jiné cesty a je chybou si myslet, že stačí jen mávat fanglí církevního společenství. To je jen další prodlužování omylu.

317698

20.9.2014 0:32

RE: Dobré téma, dost chaotický článek.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 317698

A co si myslis ze dal takovej Wojtyla ve Vatikanu ? Pokousel se vovladat masy a to se mu darilo jen proto, ze tenkrat skoro nikdo nevedel za koho kope !

317745

21.9.2014 7:30

RE: Dobré téma, dost chaotický článek.

gippius 88.?.?.?

Reakce na 317745

Přiznejme si, že ani dnes nemá moc lidí tuchy o tom, za koho kopal. Vím, že je to z toho jednoduchého důvodu, že to vědět nechtějí. Je ale třeba říct, že není mnoho obecné snahy tyhlety věci odkrývat. Nakonec se tedy dá Wojtylovi gloriola světce a celá ta komedie pojede dál[pláč]

317786

19.9.2014 9:02

Úloha křesťanství v procesu globalizace

PL 90.?.?.?

Článek trochu připomíná budovu postavenou bez základů. Základní omyl spočívá v tom, že se křesťanům, židům a muslimům přisuzuje víra ve společného Boha. Muslimové věří v Boha, který několik set let po Kristu se ke svému otcovství k Ježíši Kristu nemá, buď jde tedy o démona nebo vymyšlený příběh (viz jedna z diskusí k tomuto článku a okolí "proroka" Mohameda). V co věří židé, nechť si ověří jak pisatel, tak čtenáři. Bohužel pokoncilní církev a její mediální představitelé odporují tomu, co zde píši, tomu lze ale porozumět, necháte-li se inspirovat předchozí větou.

317700

19.9.2014 9:23

hmm

Bubin 82.?.?.?

ten clovek absolutne nevi vobec nic o tom o cem pise.
skoda dalsich slov.

317701

20.9.2014 13:52

RE: hmm

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 317701

Zcela správně pane Bubine. A teď už utíkej za panem farářem, aby ti udělal dobře.

317766

20.9.2014 14:07

RE: hmm

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 317766

[oči v sloup] ale... je to nutne ?

317767

20.9.2014 14:13

RE: hmm

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 317767

Vzhledem k tomu, co udělali tzv. křesťané v dlouhodobé historii plné vraždění a deformace svobodného myšlení si myslím a jsem o tom skálopevně přesvědčen, že to nutné je. Kdyby totiž Bubinové mohli dělat to, co mohli dělat před 100 lety a dřívěji, bez milosti by každého "neznaboha" nechali utratit jak psa, tak jako to dělali po celém světě, kde vraždili "pohany" po desítkách miliónů.

Jestli tím zraňuji váš náboženský útlocit, tak je mi to úplně jedno.

317769

21.9.2014 8:08

RE: hmm

milboy 85.?.?.?

Reakce na 317769

..ak zranujete kohokoľvek a je vám jedno akú "zbran" použijete a ako tým toho jednotlivca zasiahnete, tak ste rovnako zaslepený, hlúpy a davom ovládateľný slaboch ako tí čo robia to zlo po celom svete a v celej jeho histórii.
Stačí sa pozrieť do zrkadla, nadýchnuť sa pred každým otvorením úst a min. 2x si rozmyslieť čo z nich chcete vypustiť!

317788

19.9.2014 9:40

Kresťanská civilizácia je omyl

novapalo 195.?.?.?

Vynikajúci článok. Je vidieť, že ľudia sa prestávajú báť nielen politikov, ale ak kresťanských fanatikov.
Pán Kysucký vo svojej druhej knihe "Kresťanská civilizácia je omyl" doslova píše, že človek, ktorý verí somarinám z Biblie nemôže zostať duševne zdravý. Pán P.P. Kysucký požaduje kresťanskú vieru zakázať a vytvoriť novú štátnu vieru, podobnú viere starých Slovanov, ktorá podstatne lepšie chápe fungovanie nášho vesmíru a ducha. Kniha sa dá kúpiť na www.negativa.sk.

317704

19.9.2014 10:30

RE: Kresťanská civilizácia je omyl

SamoL 109.?.?.?

Reakce na 317704

Vytvorit novu statnu vieru? Ty aj s tym Kysuckym ste sa uplne pomiatli. Si uvedomujes, ze ide o obycajny primitivny etatizmus? A do toho celeho miesat starych Slovanov.. fakt uchylne.

317710

19.9.2014 11:02

RE: Kresťanská civilizácia je omyl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 317704

Pán P.P. Kysucký požaduje kresťanskú vieru zakázať a vytvoriť novú štátnu vieru,...

Vymýtat čerta ďáblem - pán Kysucky - dejte si klid - konejte, až shromáždíte signifikantní množinu bezmozků [smích]

Ledaže byste chtěl touto svou aktivitou přispět k ozdravění mozkové činnosti populace.

317714

19.9.2014 17:32

RE: Kresťanská civilizácia je omyl

Aja 82.?.?.?

Reakce na 317704

Státní víra....to snad ne, stát nezvládá, co by měl, natož ještě tohle.
Když mluví pan Kysucký o návratu k víře podobné víře starých Slovanů, co má na mysli? Pohanství?

317733

21.9.2014 20:53

RE: Kresťanská civilizácia je omyl

novapalo 195.?.?.?

Reakce na 317704

Nemal som veľa času na komentár a preto som to vybavil len veľmi stručne.
Nikto nehovorte nie, ak ste si neprečítali túto druhú knihu od pána Kysuckého "Kresťanská civilizácia je omyl". Nedá sa objasniť to, čo je na asi 400 stránkach.
Ale hlavne autor sa neustále v dôležitých vecich odvolávana na svoju prvú knihu "Demokracia je principiálny omyl". To je ďalších asi 400 strán. Knihu si stiahnete zadarmo na www.negativa.sk.
Preto nikto nesúďte predtým, ako si to prečítate.
Ja som osobne presvedčený, že také množstvo nových myšlienok, názorov, úvah, zásadne nových záverov ........
To aj keď prečítate 100 najlepších západných kníh, nebudú toto obsahovať!
Nebojte sa tí, ktorí hľadáte riešenia nielen svojich zložitých "demokratických a kresťanských" životov. Pretože pán Kysucký píše, že demokracia je degenerácia a kresťanská civilizácia je duševná choroba......
Nebojte sa ani tí, ktorí ničomu nerozumiete a len čumíte ako somári do TV programov.
Skúste - pokúste sa - o zásadnú zmenu svojho života.
O tom sú tieto dve knihy pána Kysuckého.

317803

22.9.2014 11:52

RE: Kresťanská civilizácia je omyl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 317803

"Nebojte sa tí, ktorí hľadáte riešenia nielen svojich zložitých "demokratických a kresťanských" životov. Pretože pán Kysucký píše, že demokracia je degenerácia a kresťanská civilizácia je duševná choroba......
Nebojte sa ani tí, ktorí ničomu nerozumiete a len čumíte ako somári do TV programov.
Skúste - pokúste sa - o zásadnú zmenu svojho života.
O tom sú tieto dve knihy pána Kysuckého."

Pane novapalo, oslovil jste snad veškerou skladbu populace ---

na jednu entitu jste ale zapomněl - na sebe. Ptám se, co Vy byste
si počal nebýt pana Kysuckého.

Táže se somár, který čumí na všechno.

317824

19.9.2014 10:01

Hezky a stručně napsáno

Nikdo 212.?.?.?

Celé to monoteistické šílenství šířící nenávist po celém světě má kořeny u jednoho kmene plného vyšinutých jedinců. Je naší ostudou, že tito veskrze chorobní jedinci se dokázali chopit téměř kompletní vlády světa i v naší době a udržet jí už více jak 100 let. Bohužel díky nim neznáme své skutečné dějiny, tak lze jen těžko předvídat, jak rychle se jich zase zbavíme a zda vůbec. [zmaten]

317705

19.9.2014 10:45

RE: Hezky a stručně napsáno

gippius 88.?.?.?

Reakce na 317705

... rozhodně bych všechny z toho kmene neházel do jednoho /špatného/ pytle. Je jich hodně, kterých si vážím. Jeden z nich, Ellie Wiesel, byl toho názoru, že každý národ by měl i v náboženství vycházet hlavně z vlastních kořenů. Že Ježíše před dvěma tisíci lety umučili Římané a dodneška ho mučí křesťané.
No a to s tím monoteismem není až tak horké. Monoteistický je jasně jen judaismus a islám, s křesťanstvím to zas tak úplně jasné není, třebaže by se věřící křesťané a hlavně klérus zapřísahali, že jsou monoteisté. Dá se ale považovat tradice, kde je sice jeden Bůh, ale je tvořen třemi osobami, kde modlení se k panně Marii a svatým a andělům pomáhá, kde je dobré uchovávat relikvie svatých, atd., že je monoteistická?

317712

19.9.2014 15:00

RE: Hezky a stručně napsáno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 317712

+100 bodov
Zlaté teľa a modly ako vyšité.
A tiež porušenie druhého príkázania - Nebudeš mať iných bohov mimo mňa, aby si sa im klaňal [naštvaný]

317725

21.9.2014 7:32

RE: Hezky a stručně napsáno

gippius 88.?.?.?

Reakce na 317725

Osobně bych tyhle věci církvím nevyčítal. Je ale problém, že /nejen/ tímto pak ze sebe dělají něco, co opravdu nejsou.

317787

19.9.2014 10:38

Mám pár pripomienok.

Dušan 193.?.?.?

Křesťanský klérus v roli globálního prediktora ?????
No to určite. Radi by ale....

No ono tých pár "rodov" z Egypta čo tam riadili celé tisícročia egypt sa len tak nestratili. Znachary sa len preliali do Európy lebo našli Slovanov ktorý by teoreticky mohli vziať do ruky oteže globalizácie. Zdá sa že naši žreci/vedúni, ale nemali vtedajší koncept na globalizáciu a boli porazený. Napríklad v Indii sa z našich žrecov stali znachari (pozrite sa na rozšírenie R1a halvoskupiny). Takže tak, no.


Neviem či sa dotyčný človek Radi-mír niečim inšpiroval, ale na hlbší vzhľad do našich dejín, odporúčam radšej iné zdroje.

Napríklad prednášky profesora petrohradskej univerzity Vladi-míra Zaznobina alebo Generála Konstantina Petrova. Niektoré sú preložené. (ps. hodnosti som pridal len preto aby bolo jasné že to niesu nejaký idioti s "antikonšpiračnými" blábolmi)

317711

19.9.2014 11:41

RE: Mám pár pripomienok.

abcd 86.?.?.?

Reakce na 317711

zdravim, uved viacej zdrojov. vdaka.

317716

19.9.2014 10:56

biblický projekt

Hox 89.?.?.?

článek je v mnohém nepřesný a místy celkem chaotický, ale v jádru poukazuje na objektivní jev Bible jako koncepce globalizace, která je reálně prováděna nejedno století. Historicky reálné křesťanství a Bible je skutečně hlavně nástrojem ovládání a kontroly, z větší části na podvědomé úrovni, formováním stereotypů myšlení a chování nejedné generace na nejednom kontinentu.

317713

19.9.2014 17:38

RE: biblický projekt

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 317713

je odhalený a nemá budoucnost. Co bude následovat v novém tisíciletí? Lidstvo, pokud chce přežít, se musí vrátit k védským kořenům. Tento přerod vidíme na příklad v Rusku. Pokud má kdokoli zájem o odbornou analýzu -je k dispozici kniha: THOUGHTS ON SYNTHESIS OF SCIENCE AND RELIGION.

This book presents a unigue vision for the New Millenium. It contains a collection of essays and thoughts on the synthesis of science and religion from some of the most prominet thinkers, eminet scholars,religious leaders and scientists of the world, including for Nobel Laureates. The book refflect some possible grounds of synthesis of science end religion. It includes papers presented at the main sessions of the Second World Congress for the Synthesis of Science and Religion held in Calcutta in January 1997.

317734

19.9.2014 11:21

článek šlápl do osího hnízda

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Historická pameť je opravdu nanejvýš duležitá. Predává se mezigeneračne, tento kanál bývá často poškozený a zbývá nabývat své zkušenosti a srovnání. Nekdy pomuže studium, pokud je štestí na správné materiály.
Dost let jsem se zúčastňoval na kresťanském nicvezlém v podstate životním folklóru. Aby cokoliv mohlo rust, nemuže to být jen špatné. Kristova filosofie v nekterých smerech muže být správná, navozuje princip zachování druhu, potrebu se vzdelávat, premýšlet. Primnoho mystiky na účet reality vnesené možná jen její interprety už muže delat značné škody.
Také jsem se zamýšlel, co bylo duvodem vzdoru starovekých Židu v Egypte. Vychází mi prevzetí moci, organizace společnosti. Buď byli egypští faraóni opravdu príliš neschopní, nebo židé príliš (sofistikovane) loupeživí, nebo po troše obojí. Duvodem pro tu loupeživost jsou historické informace o "správnosti", jak Buh potrestal faraóny v nečí prospech. Pokud by neco takové nejaký Buh provedl pred pár tisíciletími, tak by i dnes stejný Buh sundával v nečí prospech Boeingy. Buh neco takové delat nebude, Buh je spíš nejaký existenční princip, než kouzelník potahující loutkami. V tomto smeru církev šírí nepravdy, ruzné zázraky typu McGyver, které stejne jako v TV dnes spíše slouží na otupování verejnosti, snížení její imunitní citlivosti a její posazení mimo realitu. Podobné jsem zjistil po dostletém období chození do kostela a použitím podle mne správného kresťanského principu "strom poznáš podle ovoce". Ovoce církve dnes nic moc, protože nejde normálním smerem a neumí nasmerovat své kompetence. Príliš vystrkuje ruzná utrpení namísto toho, aby prijala realitu a delala to, co je človeka hodno. Vnucuje obraz toho, že všechno je v porádku, a že i zločinec zalouží "odpuštení" v podobe komfortu v base. Od dob Iráku jsem ve svém okolí nekolika desítek km zachytil jediného faráre, který se aktivne postavil proti válce. Dnes válka na UA, a zase nic, impotence. Prísná hierarchie je nekdy fajn, ale církev ze svých širitelu delá spíš mystiky/rukojemníky, a nemá pro své členy obecne primerene lidské pravidla hry. Islám je na tom lidsky hure, ale zase méne tolerují zlodeje. Když si spočítám, že vetšina kresťanu kolem mne je impotentní vuči inflaci, válkám kolem, konstrukci parlamentu, funkci státní správy, tak co mi má vyjít? McGyver opet dokázal, že pokrok k pravde není dosažitelný, protože každý ví, že tak jak to udelal on to mohlo být jen nafilmováno. Pak prijde nekdo, kdo se ve skutečnosti jmenuje jinak, a delá veci také jinak, je považovaný opet jen za McGyvera. Proto také ty ruzné vtipy, jak Buh občas prijde mezi obyčejné nicnetušící lidi.
Asi všechny náboženské proudy by mely mít lépe rozpracovanou sebereflexi, ať nefungují jako primitivní nástroj individuálních vyvolencu a jiných zazobancu. Není treba za každou cenu predepsat a demontovat všechno na drobné.

317715

19.9.2014 12:31

RE: článek šlápl do osího hnízda

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 317715

...to chybějící "v" je mi velmi sympatické, pépéčko, máte (vlastně máš, už jsme si psali) čuch na souvislosti, (s)mekám. [smích]

317719

19.9.2014 12:23

Dobré, ale kořeny jsou hlubší..

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Autorovi se podařilo mnohé aspekty "učení křestu" rozkrýt a pojmenovat tak, že vzbudil u čtenářů, postižených touto ideologií emoční reakci.
Ale skutečnost vede hlouběji, do jazyků a slovníků, které si vytváříme pro popis jevů a procesů, ve kterých žijeme. Bohužel jsem předskočil poznání doby podobně jako Tesla, takže nejen pan Stwora mě vyhazuje ze seznamu užitečných autorů.
Platí totiž, že JAZYK je kořenem pro sdílení informací - a také příběhů z nich vytvořených. Fakt, že mnoho starších informací bylo přepsáno do latiny a na ní je postavená celá evropská (a dnes i světová) řídící struktura - ten je známý. Ale není běžně známo, že příběh o Babylonu byl dřívější formou vládnutí, stejnou dnes představuje koncept EU. Tehdy řídícím nástrojem bylo násilné zavedení latiny a desítkové soustavy - dnes je EU řízena už jen derivátem této matematiky - penězi ve formě distribuce moci.
Genocida Slovanů - pohanů - ve skutečnosti ale potomků Atlantské populace - to je už pro mnohé nejen zde - čiré sci-fi. Ale doba potvrdila nejen funkci předpovědí v tabulkce chem. prvků, proto i poznatky z "abecedy lidštiny" budou za nějaký čas platné.

S panem Lhotákem polemizuji jen ve zdůvodňování příběhu Mohameda a verze "křestu" (doktriny) pro muslimy. Tím dělítkem byl vztah ke "zlatému teleti", principu peněz, množených úročením. Muslimové zkrátka z "učení křestu" vybrali za podstatné jeho jiné aspekty a cíle. Výsledkem je dnešní stav - spory dvou náboženství, postavených ze stejného kořene - kde jím bylo původní uctívání ženství (viz "překlad" = náboj/ženství). Vsunuté písmenko "j" tak ukazuje i cíl etapy cca 2000 let honby za ponižováním žen - cílem je jiné nastavení vztahů mezi mužským a ženským potenciálem v řízení páru, rodiny, rodu, národu. Ale to je zas jiné téma.

Jazyk je základním nástrojem k řízení populace - ale jazyk matematiky zpracovává pouze část každého etnického jazyka - kategorii velikosti. A z té vychází celá matematika včetně práce s penězi jako transformátoru moci. Asi tu není moc čtenářů, které zajímá vztah matematiky a češtiny z pohledu Gödelova teorému - ale pokud přeci někdo, tak zde je ke studiu: http://www.nejsmeovce.cz/clanky/archetypy-fyziky/hodnota-cestiny-a-matematiky-v-prostoru-cloveka.html
...že jde o práci, srovnatelnou s vytvořením tabulky chemických prvků - to asi dojde málokomu, život je holt takový, každý velký objev přinesli světu "blázni"....
Jan Koňas je jeden z nich....

317718

20.9.2014 5:13

RE: Dobré, ale kořeny jsou hlubší..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 317718

"http://www.nejsmeovce.cz/clanky/archetypy-fyziky/hodnota-cestiny-a-matematiky-v-prostoru-cloveka.html" = totální blábol. Hlavně že se zaštiťujete Gödelovou větou. A ani E=mc^2 nesmí chybět... trapné.
Nepomůže ani to jak jste se tak pěkně vychválil a připodobnil k Nikolu Teslovi, kterému nesaháte se svým magicky blátivým myšlením ani po kotníky.

Trocha pokory a jasného a přesného vyjadřování na místo nelogickými analogiemi poskládaných filozofujících bezobsažností by vám prospěla víc.

A teď sem s tou pohádku na podporu vašeho EGA o tom jak neuznaného génia na zvědavci nikdo nechápe...

317751

20.9.2014 10:28

RE: Dobré, ale kořeny jsou hlubší..

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 317751

..inu asi ten text není pro tebe, zbytečně plýtváš svými emocemi anonyme, každý se brání, když mu někdo bourá jeho bábovičku, chápu tvé emoce. A pan Gödel představuje hranici mezi uzavřeností a otevřeností systémů, přes kterou se tvé myšlení zkrátka nedostalo. Verifikací "dvojprvku" v rámci archetypu trojice jsou jeho věty neplatné. Příště reaguj jen na to, čemu rozumíš, děkuji.

317759

19.9.2014 12:50

Výborný článek

Marten264 78.?.?.?

bez výhrad. Hodnotím 1+

317721

19.9.2014 15:13

RE: Výborný článek

timur 85.?.?.?

Reakce na 317721

- neviem, som ateista ale verím a snažím sa uplatniť to, čo chcel Jesus - každý človek je slobodný a rovný tomu druhému, nevidím počas celého svojho života, že by mi pomohol kiekto mimo ľudí, ale aj uškodil, viera povznáša, povzbudzuje, ale cirkev ubíja,

317727

20.9.2014 1:53

RE: Výborný článek

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 317727

Vite von kazdej krestan si svou svobodu vysvetluje jinak tak ze nezbejva nic jinyho chceme li se dopidit pravdy nez se podivat na jista fakta ktery se nedaj poprit. Napriklad takova vira chazaru kteri krestanum toho vlasatyho hippana na krizi zabili chazary povznasi a povzbuzuje ale krestanum skodi a ne jen ze skodi! Kdyz se podivame zpet do historie az do dnesnich dob zjistime, ze je tez ubiji ! A ne jen krestany jak by uz mel kazdej vedet ! Jako priklad uvadim genosidu v Palestine ....., ta pochazi z zidovsky viry ! Jiste si uvedomujete kdyz jste ateista, ze krestani tohle vrazdeni a bezpravi chazarstva podporujou a ne jen v Palestine !

317747

19.9.2014 15:51

RE: Výborný článek

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 317721

Připojuji se. V tak krátkém textu autor přesně řekl, co říci chtěl. Jak vidno z některých reakcí, zpochybňování Červené Karkulky některá děcka přivádí k šílenství. [oči v sloup]

317728

20.9.2014 8:09

RE: Výborný článek

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 317728

Pro život na Zemi platí určitá pravidla daná prostředím ve kterém se nachází život. Vesmír je obrovský a skládá se z různých druhů energií a vibrací. Převest tyto "pravdy" do sdělení pomocí slov (forma vibrací) není jednoduché. Je dobré si připomenout, že i přes všechna úskalí lidstvo za posledních 3.000 let dosáhlo značného duševního pokroku. Tři tisíce let není tolik, uvědomíme-li si, že funguje mezigenerační výměna informací a obměna je cca 30 let, jedná se pouze o 100 generací !

To že dochází k mlžení, zatajování ze strany vládnoucích tříd z důvodů osobního prospěchu je smutné ale reálné. Možnost sdílení informací pomocí internetu je obrovská příležitost k nápravě.
Mě na mé cestě pomáhali tyto stránky, snad pomohou na cestě k poznání i vám.

http://poselstvi-gralu.cz/index.php/poselstvi-gral...

I v Čechách se nacházejí vyjímeční jedinci

http://www.dub.cz/cs/preambule.php

Nasledující video ukazuje lidi, kteří našli svoji cestu - Tajemství tvoření světa

https://www.youtube.com/watch?v=j6cRB4hb3mg

Tomáš Klus to s nadhledem shrnul v jedné ze svých písníček

https://www.youtube.com/watch?v=Hllk21wloMo

317753

19.9.2014 15:12

Jen pár bodů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

1. Přeceněn je význam Egypta, a to především na úkor klíčové syntézy kultur v Malé Asii. Klasici čerpali z prostředí Persie a Asýrie nejspíš daleko více, než z Egypta
2. To „prvotní“ bylo a je nejspíš klíčem k vytvoření každé unikátní identity, a to jak osobní, tak i komunity, a je jedno, jestli jde o identitu klanu, nebo globální identitu lidstva
3. Zmiňované monoteismy staví na zoroastrismu a ani ten nebude první. Touha se sjednocovat sebou nese i potřebu zobecnění a nalezení „těžiště“, tudíž „monoteismus“ je latentně přítomen odjakživa.
4. Křesťanství má těžiště v „Kristu“. Kristus je titul „pomazaného“, v užším smyslu se jedná o očekávaného krále – spasitele (někdo, kdo už konečně nebožáky zbaví jejich věčné mizérie). Ježíš Nazaretský z Betléma je přidaný příběh. K základu omáčky uvařené z astrologických archetypů byly přidány mithraistické rituály, které do Říma doputovaly jako náboženství legionářů a doplnil ho děj latinského příběhu dle Marka. Dalším rozvinutím Markova příběhu pak vzniká nějaký ten děj NZ. V celku nic zázračného, zázračné na tom bylo především to, že to bylo zapsané a zachovalo se to.
5. Ovšem i křesťanství je součástí všeobecného kultu, sice výraznou, ale určitě by se katolíci obešli i bez něj, mají přeci mnoho svatých, anděly a mimo „Trojice“ i „Matku“. Je to takový monoteistický polyteismus chytré horákyně, kterému položil základ svět Helénů (Byzanc).
6. Mezi kulturou Říma a Orientu je však základní rozdíl v kalendáři. Z tohoto pohledu je Řím slunečním kultem, Orient pak měsíčním kultem, tedy podstata tohoto dělení je astrologická, úrok s tím nemá co dělat (však ho muslimové užívají také, mají jen proto jiné pojmy)
7. Sionismus je produktem romantismu 19.století stejně jako jiné ismy a jiná národovectví. Je pouze účelově mytizován, politizován, a tak využíván, vše v duchu křesťanských tradic
8. Skutečně to zkoumat znamená i pochybovat o podstatě těch věcí – tedy musím připustit, že bibličtí židé jsou mýtus a stejně tak i křesťanští mučedníci. Je to součást náboženství a podstata náboženství je fikce. Co je předmětem víry těžko může být zároveň předmětem zkoumání, pátrám a přemýšlím, protože pochybuji a pochybnosti a víra se vylučují. V důsledku to znamená i to, že bez mytické existence židů by se vytratila i křesťanská doktrína, přemýšlivým tedy musí docházet, kam toto vlastně vede. S dvacátým stoletím přišel i konec světa, jak byl znám po celý věk a padla i impéria, ale určitě ne napořád. I dějiny lidí jsou cyklické stejně jako ty kalendáře.

317726

19.9.2014 18:35

RE: Jen pár bodů

timur 85.?.?.?

Reakce na 317726

no k Ježišovi - narodil sa v Betleheme - hm,ale miesto ktoré akože ukazujú vzniklo až v r. 8 nášho letopočtu, v pôvodnom Betleheme toiž došla voda, - Nazareth - bol založený v r. 11 - takže sa tam Jožko z Marienkou nemohli trepať na ščítanie ľudu, Rím počítal len svojich, zbytok nie, takže na čo tam by šli s 11 - popravde už 15 ročným chlapcom, a ak aj, načo by sa tam trepali "mudrci" - no nechajme to - aj my máme Jánošíka,

317736

19.9.2014 17:09

Trochu později, ale Zvědavec se u toho lhaní už ani nestydí. Před několika dny jsme se dozvěděli, že to byli Poláci,

Mejla 83.?.?.?

kdo napadnul SSSR. Teď se možná ještě dozvíme, že to byla ČSSR, kdo 21.8.1968 zaútočil na SSSR, PLR, NDR, MLR a BLR. Klobouk dolů, pane Stworo.

317731

19.9.2014 17:48

RE: Trochu později, ale Zvědavec se u toho lhaní už ani nestydí. Před několika dny jsme se dozvěděli, že to byli Poláci,

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 317731

Ostatní doma zdrávi?

317735

19.9.2014 18:55

Vřele doporučuji

Venny 93.?.?.?

přečíst si knihu Temné papežství, zajímavě popisující vývoj křesťanství od počátků až do 2. pol. 20. století. Dozvíte se, jak to vlastně bylo s charakteristickými prvky tohoto náboženství, jako je celibát, proč vznikaly církevní řády, seznámíte se s rolí Panny Marie, zcela přízemními choutkami zástupců božích na zemi, s intrikami, podvody, vraždami...

317737

20.9.2014 2:47

RE: Vřele doporučuji

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 317737

Ja jsem cetl A Dark History : The Popes : Vice, Murder and Corruption in the Vatican by Brenda Ralph Lewis. Kniha Temny Papezstvi se domnivam bude stejna kniha prelozena do cestiny. Osobne muzu jen doporucit.

317749

19.9.2014 20:53

Rozděl a panuj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

- to je hlavní metoda světovládců a jejich četných poradců a poskoků.Jejich primární cíl je světovláda,různá náboženství a jejich střety pouze jedním z prostředků,jak ji rafinovaně z pozadí dosáhnout.Hlavními prostředky k dosažení světovlády jsou monopol na tištění peněz, úroky, dluhové otroctví jedinců i celých států, intenzivní a dlouhodobý mediální výplach mozků zadlužených ovčanů jedinou správnou pravdou, elektronické šmírování a ovládání ovčanů a řinčení zbraněmi nebo rovnou humanitární bombardování všude tam, kde je cítit ropa nebo jiná tučná kořist nebo kde se utvořilo ohnisko odporu a předchozí prostředky selhaly. Nejde o žádný střet civilizací,náboženství,ras,kultur,etnik a jiné fingované záminky a zástupné důvody,vymyšlené koupenými mozky z univerzit, ale výhradně o uchvácení moci a ekonomické zotročení celého světa relativně nepočetnou skupinou bezohledných psychopatů jdoucích přes miliony mrtvol a stamiliony zničených lidských osudů jakýmkoliv způsobem za šíleným světovládným snem.

317740

19.9.2014 23:17

RE: Rozděl a panuj

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 317740

...přesně tak a ty tak vyzdvihované a přeceňované tanečky,kterým se říká "křesťanská kultura,filosofie,theologie" jsou jen matoucí mlha,reklamní kampaň a anestetikum pro bloudy.... [chechtot]

317743

22.9.2014 8:39

RE: Rozděl a panuj

.lak 77.?.?.?

Reakce na 317743

To anestetikum není [chechtot] Pojišťovna na život vječný přičemž když nebudou skákat jak se jim zlíbí zpotvoří jim již peklo na zemi i když zpravidla neobcujícím přednostně. A s prostředky logicky vzatí na milost či spíše nemilost jak píše pan Nohejl budou bojovat ať už se jim to líbi nebo ne. Proto už jsem se zmínil v souvislostech ovládání společností že mohou být řízené ze zpovědnic hravě. [mrknutí jedním okem]

317817

20.9.2014 13:40

Je omyl plést si křesťanství s církvemi.

gippius 88.?.?.?

Církev je organizace, která používá křesťanství, t.j. učení Krista, jak je zaznamenáno v NZ, jako fangli. Křesťanství samotné je bod ze kterého vychází podněty k postojům a činům a vůbec nesouvisí s nějakým chozením do kostela, či přijímaním svátostí. Ježíš nikdy nemluvil o svátostech, papežích, svatých, svatých ostatcím, poutích, majetku, či panně Marii.
Církevní křesťanství je věc, která v podstatě selhala. Ano, opravdové, niterné křesťanství v sobě nese naději pro věřícího i pro svět a je stále reálné a k dispozici. Církevní křesťanství naproti tomu je jen tento svět. Malý, omezený, lidský, spoutaný. Když se podíváme hlouběji na postoje většiny současných "křesťanských" autorit, musíme bohužel konstatovat, že s učením Krista nemají nic společného. Proto bychom museli být neskutečně naivní, kdybychom si mysleli, že od církví může přijít významný podnět k tomu, aby svět byl jiným, lepším místem.
Protože pokud by měly být církve jako jejich zakladatel, musel by být svět už DÁVNO lepší. Ale není. Církevní autority nejsou bohužel svaté, ani Bohem pomazané, ale jen lidské, pomíjivé, se světem a jeho "zákony" spojené.

317764

20.9.2014 14:08

Autor trefil hřebíček na hlavičku

hestroy 91.?.?.?

Dle známky, kterou článek má, se domnívám, že autor šlápl na kuří oko všem vypatlaným pámbíčkářům typu Bubina a dalších, kteří si na "křesťanském" základě staví svoji nenávist proti naprosto stejně vypatlaným "Židům" oslavou jejich "židovského" psychopatického a sadistického boha, který se ale naštěstí v Novém zákoně polepšil a už jen uvrhne do věčného zatracení každého, kdo se protiví jeho zákonům, ačkoliv údajně na světě není nic, co by on sám nevymyslil. Normální logicky uvažující člověk, kterému od mládí nevymývali rodiče mozek pámbíčkářskými krávovinami, musí dospět k názoru, že celá Bible je snůška donebevolajících ptákovin, které si vzájemně odporují stránku od stránky a navíc plná děsivých činů psychopatických jedinců, kteří vraždí kdekoho s plným požehnáním "židovského" pánaboha.

Takže dnes je to za 1*.

317768

20.9.2014 15:45

Doporucuji vsem

n.z. 99.?.?.?

aby se vzdalili svemu 'bezvychodnemu' zapadnimu chapani a venovali pozornost kulturam Dalneho vychodu, specielne jihovychodni Asii: Siam, Laos a Khmer (Campuchia). Osobne mam prime rodinne spojeni s tou oblasti. Tudiz, moje znalost nepochazi ani tak ze cteni (I kdyz jsem take urcite prosel) ale hlavne z osobni zkusenosti. Proc to navrhuji? Abyste meli porovnani a to pomaha k reseni.

Tam maji tez 'nabozenstvi', ale to je ne-vykoristujici a ne-usurpujici. Je to vlastne vic filosofie zivota nez nabozenstvi, ktera se za dlouha stoleti stala kulturou. Prvni ceho si vsimnete je, ze tam neni dominantne-mocenska role cirkve (zda se to tak da nazvat) ale jeji funkce je spolecensko-poradenska. Klerus, mnisi jsou udrzovani v existence charitou vericich a ziji proto velmi stridme a skrome. Lide a mnisi prokazuji navzajem uctu uklonou. Proc to tak je? V mem chapani to pochazi z nitra charakteru tamejsich lidi. Nemaji potrebu nekoho podmanit a vladnout mu, jinak receno jsou vnitrne 'vice svobodni'. Nevytvari a nevyhledavaji konflikt, spise se mu snazi vyhnout, predejit. Zapadni predstava existence je pravym opakem, ktery neni zdrojem spokojeneho zivota.

Zjednodusene receno, zapadni druh civilizace se stal obeti vlastni promyslenosti; jeho neustalou snahou 'analysovat'. Jeho problemy jsou zapricineny krecovitou a premrstenou snahou dominace a ta pochazi z vnitrni nejistoty. Zapadni zpusob mysleni je ziti mezi extremy, v jakemsi vnitrnim nepohodli. Kdyby se naopak kazdy na prvnim miste zabyval sam sebou, svet by byl lepsim jak osobne tak i kolektivne.

Slovo "wat" (misto k sdruzovani se k bohosluzbe) v kontextu s nabozenstvim v one oblasti znamena "merit". Merit koho, co? Sam sebe, v zrcadle sveho svedomi. A jelikoz svedomi je to co nam zanechal nas bozsky puvod, mame tu spolehlivy operny bod. Je jen na nas samych jak s tim svedomim vyjdeme. Vse potrebne je v nas ve forme prirozeneho instinktu kteremu musime nechat pruchod. Zbytek je neucelny balast.

Lze se v ramci vetsi zapadni spolecnosti od vzorce mizerie nespokojenosti nejak oddelit; izolovat? Dost obtizne, ale cesty jsou. V prvni rade nalezenim cesty k umirnrnosti a vnitrni rovnovahy; omezenim vlivu popularni kultury. Je tez napomocne vyhnuti se spotrebni premrstenosti. Je to zpusob ziti 'jako mnich'? Vubec ne. Je to individualni cesta k vlastni svobode.

317771

22.9.2014 20:39

RE: Doporucuji vsem

Sok 85.?.?.?

Reakce na 317771

Velmi pěkně napsáno. Na tomto porovnání východního a západního pojetí "náboženství" mne zaujala jedna věc: píšete, že západní způsob myšlení je žít mezi extrémy, v jakémsi vnitřním nepohodlí. Nejsem přívržencem jakéhokoli náboženství, to se přiznávám. Ale tento "západní" způsob pojetí vlastního vnitřního růstu spolu s vnitřním nepohodlím je mi pochopitelný. Pokud něco nedělám řekněme úplně dobře (není to zkrátka trefa do černého), pak právě pocit vnitřní nepohody mne přinutí nad věcí zpětně přemýšlet, vytváří sebereflexi a já se z takové situace mohu přinejmenším poučit a říci si, že příště by bylo rozhodně lepší udělat to jinak. Ono podle mého názoru a na rozdíl od mnoha východních filozofií, zlo skutečně existuje. A nelze ho hezky pěkně obejít a ignorovat, je potřeba si to přiznat.

317841

20.9.2014 17:41

ke kořenům víry

Ďuro Trulo 89.?.?.?

Konečně velmi podnětný článek a jak vidno z ohlasů i velmi kontraverzní pro jednotlivé "myšlenkové proudy"!
To co v článku a reakcích na něj nebylo otevřeno (natož exaktně popsáno) jsou kořeny víry a všech velkých monoteistických náboženství. Kořeny nejsou popsány ani v základních dokumentech těchto náboženství (TORA, BIBLE, KORAN), což jsou v podstatě manuály pro šíření a udržení jednotlivých náboženství. Kořeny (dle botaniky) jsou základním orgánem každé rostliny, spojující ji s okolím (voda, půda), z něhož rostlina vyrůstá a bez něj pak hyne. Z čeho vyrostla velká náboženství (včetně hinduismu, brahmanství, judaismu, křesťanství a muslimství). Pravděpodobně z něčeho co bylo známo a fungovalo v lidské společnosti ranných kultur a co muselo zůstat utajeno masám ovčanů, plebejců a páriů na věčné časy a nikdy jinak.
Indoktrinace těchto lidiček působením náboženských elit (jelit) je tak dokonalá, že jakékoliv zpochybnění náboženských dogmat vede u věřících až k nepříčetnosti a schopnosti ve jménu víry a svého boha páchat na nevěřících ta nejhorší zvěrstva (omlouvám se všem zvířatům, chtěl jsem napsat "božstva"[mrknutí jedním okem]. Jak v historii, tak v současnosti ubíjejí věřící ve jmenu boha (proti jeho vyslovenému přikázání NEZABIJEŠ) děti bezvěrců před očima matek a nepřátele víry střílejí a hubí plynem jako škodlivý plevel a v horším případě veřějně stínají, zaživa vyřezávají srdce (dobrý džob s orgány ve jménu jejich boha) nebo před zraky TV kamer uřezávájí zaživa hlavy, které pak v bedýnkách zasílají jejich matkám. FUJ každému náboženství!!!! [bliji]
Kořeny všech náboženství pocházejí z civilizací, které fungovaly před pádem babylonské věže a znalosti té doby byly velmi sofistikované a ucelené do systému hodnot - dnes bychom řekli, že měly řád (doufejme že ne předchůdce NWO!! [bliji]
Proto dnes stojí v Bruselu palác EU jelit ve tvaru torza babylonské věže. Poznatky této civilizace nebyly zničeny, jsou tajně uloženy ve sklepeních Vatikánu a k dispozici nejvyššímu kléru všech velkých náboženství. Cézar nebyl žádný hlupák a dobře věděl, že znalosti reprezentují moc a proto nechal v Alexandrii zapálit pouze tisíce snopů slámy v prázdných regálech pověstné knihovny a její obsah tajně přemístil do Říma. Tam tisíce let spočívají kořeny všech velkých náboženství a jsem přesvědčen, že kdyby se tato situace potvrdila lidstvu tak Ti bigotní věřící (vrahové, stínači, traviči) by jako první ušlapali a roztrhali na kusy veškerý klérus světa, protože jejich násilí pramení z jejich ponížení náboženstvím, kterému odevzdali slepě a bez výhrad svůj život. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [velký smích]

317772

21.9.2014 17:08

RE: ke kořenům víry

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 317772

Koreny viry. Vsimete si, ze nabozenske theorie vetsinou vyzyvaji k trpelivosti a prehlizeni socialnich nespravedlnosti, s tim , ze v extremu se k nejake spravedlnosti lide dostanou az po smrti, jak pohodlne pro utiskovatele.
Na druhe strane, nabozenstvi sicialni, Marxism, vyzyva k premene hned, potom ovsem se premenilo pod vedenim lidi kteri se nechteji stridat o moc ve stejnou prasarnu jako nabozenstvi ostatni, zkratka prast jako uhod.

dalsi hlubsi filosoficka analysa je pro lidi kteri maji spoustu casu, nebo psa ktery nepotrebuje vencit.

317799

21.9.2014 9:51

Primitívne ľudstvo.

Definitíva 95.?.?.?

Špičkový článok. Kým takéto články nebudú mať hodnotenie 1,00, dovtedy bude ľudstvo primitívne, bezduché, zotročené.

Autor nepíše o roli scientológie, ktorá by mala nahradiť cirkev pre ateistov a zachovať moc prediktora.

Odporúčam Zecharia Sitchin, všetky diela. Dejiny ľudstva boli zničené. Tie najstaršie dejiny začali v Sumérskej civilizácii. Od dôb Sumérov ľudstvo upadá, od Sumérov ku Starovekému Egyptu, Grécku, Rímu, Stredoveku.

Dnešnú technickú dobu možno súdiť ako snahu prediktora o vytvorenie technosféry, technických vymožeností potrebných pre jeho ďalšiu existenciu na Zemi a v kozme. K tomu potrebuje masy ľudstva. Charakter dnešných technických vymožeností je o debilizácii a ovládnutí ľudstva, masmédiá, TV, mobily. Inteligencia človeka ako schopnosť prežitia klesá.

Po vybudovaní technosféry bude nasledovať depopulácia Zeme, aby ostali zachované zdroje pre existenciu vyvolených miliónov.

Náboženstvo sa začína vštepovať ľuďom do mysle v rannom detstve. U človeka aj vyšších cicavcov existuje v rannom detstve obdobie, keď návyky a spôsob myslenia získaný v detstve ostávajú vštepené aj v dospelosti, človek sa ich nezbaví, ak áno, tak len s veľkou psychickou ujmou. Dospelý človek má v mysli model správania z detstva, je nasmerovaný na manipuláciu mysle a otroctvo ducha až po hrob. Kresťanstvo pácha na deťoch najväčší zločin tým, že ich krstí a núti na náboženstvo v rannom veku, kedy decko nie je schopné myslieť, nemá poznanie, nevie sa brániť. Cirkev zneužíva objektívne poznanie na doživotné zotročenie ducha človeka, to je dôkazom esoterického učenia cirkvi.

Vykonávateľom vôle prediktora je židovské náboženstvo, z neho vychádza aj sionizmus, ktorý ovládol štát USA, demontuje demokratrickú ústavu USA a pácha teror na celom svete už storočia. Židovstvo-sionizmus, súkromný finančný kapitál bol príčinou Židoboľševickej VOSR v Rusku, dvoch svetových vojen, nastolenia socializmu u Slovanov, kolonizácie západných Slovanov pod EÚ, kolonizácie Ruska od r. 1991 do nástupu Putina. Slovania sú tisíc rokov zotročovaní a je na nich páchaná genocída, vid. aj dejiny Slovenov, Záborský, Cvengrosch.
Špičkový článok. Kým takéto články nebudú mať hodnotenie 1,00, dovtedy bude ľudstvo primitívne, bezduché, zotročené.

Autor nepíše o roli scientológie, ktorá by mala nahradiť cirkev pre ateistov a zachovať moc prediktora.

Odporúčam Zecharia Sitchin, všetky diela. Dejiny ľudstva boli zničené. Tie najstaršie dejiny začali v Sumérskej civilizácii. Od dôb Sumérov ľudstvo upadá, od Sumérov ku Starovekému Egyptu, Grécku, Rímu, Stredoveku.

Dnešnú technickú dobu možno súdiť ako snahu prediktora o vytvorenie technosféry, technických vymožeností potrebných pre jeho ďalšiu existenciu na Zemi a v kozme. K tomu potrebuje masy ľudstva. Charakter dnešných technických vymožeností je o debilizácii a ovládnutí ľudst...Automaticky kráceno

317790

21.9.2014 9:54

RE: Primitívne ľudstvo 2.

Definitíva 95.?.?.?

Reakce na 317790

Charakter dnešných technických vymožeností je o debilizácii ľudstva: masmédiá, TV, mobily. Inteligencia ako schopnosť prežitia klesá.

Po vybudovaní technosféry bude nasledovať depopulácia Zeme, aby ostali zachované zdroje pre existenciu vyvolených miliónov.

Náboženstvo sa začína vštepovať ľuďom do mysle v rannom detstve. U človeka aj vyšších cicavcov existuje v rannom detstve obdobie, keď návyky a spôsob myslenia získaný v detstve ostávajú vštepené aj v dospelosti, človek sa ich nezbaví, ak áno, tak len s veľkou psychickou ujmou. Dospelý človek má v mysli model správania z detstva, je nasmerovaný na manipuláciu mysle a otroctvo ducha až po hrob. Kresťanstvo pácha na deťoch najväčší zločin tým, že ich krstí a núti na náboženstvo v rannom veku, kedy decko nie je schopné myslieť, nemá poznanie, nevie sa brániť. Cirkev zneužíva objektívne poznanie na doživotné zotročenie ducha človeka, to je dôkazom esoterického učenia cirkvi.

Vykonávateľom vôle prediktora je židovské náboženstvo, z neho vychádza aj sionizmus, ktorý ovládol štát USA, demontuje demokratrickú ústavu USA a pácha teror na celom svete už storočia. Židovstvo-sionizmus, súkromný finančný kapitál bol príčinou Židoboľševickej VOSR v Rusku, dvoch svetových vojen, nastolenia socializmu u Slovanov, kolonizácie západných Slovanov pod EÚ, kolonizácie Ruska od r. 1991 do nástupu Putina. Slovania sú tisíc rokov zotročovaní a je na nich páchaná genocída, vid. aj dejiny Slovenov, Záborský, Cvengrosch.
Alebo je židovstvo a sionizmus podriadené kresťanstvu? Pápež sa klania židovským funkcionárom. Vyberte si.

Dnešná oficiálna politika USA a EÚ, ako vykonávateľov ideológie prediktora, je charaterizovaná: spupnosť, pýcha, povýšenosť, bezohľadnosť, likvidácia rodiny, národov a národných štátov.

Chemtrails mení podnebie Zeme, Ukrajina bola "napadnutá" Ruskom, Sýria, Irak, Líbya... konzumný spôsob života a produkcia chronicky chorých generácií ľudí. Čítajte aj Zaznobin a Fjodorov.

Z hľadiska budúcnosti aj malá populácia ľudí na Zemi raz vyčerpá zdroje pre život. Úlohou ľudstva je riešiť život vo Vesmíre a nie nechať sa osprosťovať TV, mobilom, bankami a zdraviu škodlivým žrádlom.
Dnešná oficiálna politika USA a EÚ, ako vykonávateľov ideológie prediktora, je charaterizovaná: spupnosť, pýcha, povýšenosť, bezohľadnosť, likvidácia rodiny národov a národných štátov.

Chemtrails mení podnebie Zeme, Ukrajina bola "napadnutá" Ruskom, Sýria, Irak, Líbya... konzumný spôsob života a produkcia chronicky chorých generácií ľudí. Čítajte aj Zaznobin a Fjodorov.
Aj vzdelané ľudstvo je nevzdelané a je súčasťou stáda, ktoré je nasmerované do svojej vlastnej skazy.

Aj malá populácia ľudí na Zemi raz vyčerpá zdroje pre život. Úlohou ľudstva je riešiť život vo Vesmíre a nie nechať sa osprosťovať TV, mobilom, bankami a zdraviu škodlivým žrádlom.

317791

21.9.2014 9:56

RE: Primitívne ľudstvo 3.

Definitíva 95.?.?.?

Reakce na 317791

Ospravedlňujem sa za duplicitu, ale opakovanie je matkou múdrosti.

317792

21.9.2014 11:58

RE: Primitívne ľudstvo 2.

milboy 85.?.?.?

Reakce na 317791

1.Asi aj takýmto spôsobom je možné dať najavo, že tú veľkú hromadu správ nedokážete spracovať a tak sa rútite do neznáma..

2.Veriaci ľudia aspon veria v pokračovanie života aj po telesnej smrti v inej podobe jestvovania a teda aj chápania súvislostí..

3.Kresťanské náboženstvo je založené na židovskom základe, ale s použitím desiatich zásad morálky(DESATORO BOŽICH PRIKAZANÍ) nám Kristus povedal, že to najväčšie dobro je LÁSKA a máme sa milovať navzájom.

4.Ak predstavitelia cirkvi (kňazi, biskupi) konajú zlo, tak je to obrazom ich kľanania sa bohu s menom Luciferus, ale práve tak to robíme mnohí, pretože je nám bližšie konanie zla ako dobra. Ale stačí chcieť a raz sa nám podarí nájsť správnu cestu..

317796

22.9.2014 3:13

Nabozenstvi je ideologie mocnych na ovladani lidske spolecnosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jedna ideologie potira druhou,historicky dolozeno nabozenskymi valkami,vse je v jednom,vladnout a ovladat,v pravde receno,to nebylo"Bozi myslenkou",ackoliv bible jako i jine literatury,ideologickych protivniku se nicim nelisi od ostatnich,bible rika ,"tyhle zabijes,je to dle boziho prani", Talmud svata kniha zidovstav to rika jinak,"kazdy,kdo neni zid,musi byt utracen.Takze,krestanstvi,muslimstvi,nebo zidovstvi,je v praxi plne krve,jeden bojuje proti druhemu vsemi prostredky.

Jewish group sued over 'Adventist' name Rabbi Ben-Hayil Yellen and his wife, Heidi, run a small religious group called The Federation of Jewish Adventist Society. REGION: Jewish group sued over 'Adventist' name Seventh-day Adventist Church says it has trademark on the term.
Tudiz, v tomto svete,jaka je prava uloha krestanstvi v tomto svete,kdyz napriklad zide prosadili odluku cirkve od statu,sami vsak ve svych nedelnich skolach uci to ,co zakazuji jinyma muslimske nabozenstvi je to same.Kostel,cirkev v Evrope chranila ilegalni emigranty v zapadnich zemich,prikryla ve svych kostelech vsechny svate,aby,muslimsky emigranti netrpeli pohledem, v dome krestanstva, na krestanske symboly a jine,co rika ,dnes krestanstvo,kdyz muslimove pozaduji,jen a jen jejich nabozenstvi prosatit s jejich zakony v cele Evrope.Nakonec,nedojde k boreni kostelu,jak ,kdysi v rusku,bolsevici-zide vyhazovali kosteli pravoslavne cirkve do povetri a nebo z nich nadelali staje pro kone,zde byl boj pod platsikem komunismu,mezi zidovstvem a pravoslavnym nabozenstvim a tekla krev.
N apomoc ,k porozumeni muzem vzit instutuci zabyvajici se lidskou ideologii,tak zvany Tavistock Institut,jez desetileti,organisuje svuj program na ovladani lidi.
TAVISTOCK -- THE BEST KEPT SECRET IN AMERICA by Dr. John Coleman
Tavistock Institute developed the mass brain-washing techniques which were first used experimentally on American prisoners of war in Korea. Its experiments in crowd control methods have been widely used on the American public, a surreptitious but nevertheless outrageous assault on human freedom by modifying individual behavior through topical psychology. A German refugee, Kurt Lewin, became director of Tavistock in 1932. He came to the U.S. in 1933 as a "refugee", the first of many infiltrators, and set up the Harvard Psychology Clinic, which originated the propaganda campaign to turn the American public against Germany and involve us in World War II.

In 1938, Roosevelt executed a secret agreement with Churchill which in effect ceded U.S. sovereignty to England, because it agreed to let Special Operations Executive control U.S. policies
Svet je bojistem mnoha ideologii,mnoha tajnych organisaci,bankami a extrimne bohatymi,billionari,trillionari,ti,vsichni chteji byt rovni k bohu,ale,otazkou je ke kteremu,tech bozstev je nejak moc a vsude,tece krev.

317811

22.9.2014 7:29

RE: Nabozenstvi je ideologie mocnych na ovladani lidske spolecnosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 317811

Jak, jsou lide manipulovany dnes,s tak zvanou propagandou boje proti terrorismu?
Pripomenme si citat zidovskeho poradce Arial Sherona,ten rekl":Krestani pujdou do valky,at se jim to libi nebo ne!"Polsky marsal,Smigli rikal to same o Hitlerovi,ze nebude mit moznost vyhnout se valce.
Z historie vime,ze si zidovsky advokat Ultermayer udelal protest v New Yorku proti nacizmu,co mel pan Ultermayer, co rikat Nemecku, prosazovat bojkot nemeckeho zbozi,je,to co, dnes v USA delaji za propagaci pristi valky,krestane proti muslimum,proto NATO a tak zvana "koalice" bombarduje muslimske zeme a k tomu je treba osparvedlneni,boj proti nacismu,boj proti islamismu :New York City buses to carry anti-Islam posters
100 New York City buses will soon carry anti-Islamic posters as part of an “educational campaign, ” the New York Daily News reported.
The campaign is paid for by American blogger Pamela Geller, who said she aimed to warn of “the problem with jihad” and Islamic law, according to the Daily News.
In one poster, a still from the video in which a U.S. journalist James Foley was killed sits next to a photo of a British man suspected of being the militant behind the ISIS beheadings.

V Australii zaclo tazeni take,parlament zacina prijimat nove zakony proti "terrorismu" i s dodatkem pouzit zbrane, nasledek je na ceste,zatykani,domovni prohlidky a ovsem,mozna odplata ze strany muslimu,ted,zamestnava hlavy politiku a lidi,bojici se jit tam,kde je hodne lidi pohromade,aby nenastal vybuch sebevraha,jako,odveta islamu.
Australia police to guard parlament over ISIL threats
Pripomenme si Nosterdamovo proroctvi o treti svetove valce,kde,krestanstvo,postouchle z Ameriky k valce,s muslimi,je ted representovano leteckym bombardovanim Francie,Australii,USA a Anglii,take Jizni Arabii, a udajne jinymi,jez zatim nejsou jmenovani.(Israel ucinkuje vzdy z pozadi)
Takze, historie se opakuje, jine kostymi,ale,ucel, ten samy.Ukrajina je rozbuska,jakoby pristi valky,krestane ,proti krestanum,ale ve vladach techto krestanskych zemi,nejsou krestane,jako v Americe,Americane.
Zajimava zprava k doplneni toho,kdo je kdo v te,tak zvane," Brezinskeho svetove hre-sachovnici"?
http://www.theguardian.com/world/2014/sep/21/mikhail-khodorkovsky-breaks-political-silence-prepared-lead-russia
Lidsvo se nachytalo 2X do svetove valky,tak,do tretice ,vseho dobreho,tak se to rikalo.
Treti svetova valka ma byt udajne pro blbce:"http://www.tomatobubble.com/id686.html
[img]http://meria.net/wp-content/uploads/2013/08/1236050_10151626520548660_673484205_n-300x295.jpg[img/]

[img]http://vid.alarabiya.net/images/2014/09/20/28e427e8-3c1c-4f7c-8ef0-169c423ab2a2/28e427e8-3c1c-4f7c-8ef0-169c423ab2a2_16x9_600x338.jpg[img/]
In the wake of the very strange, and very convenient 'Pearl Harbor' type attacks of 9-11-2001, General Wesley Clark,jinak,jmenem Benjamin Nemenovsky learns that the pro-Israeli neo-conservatives within the Bush-Cheney administration plan to overthrow the governments of Iraq, Libya, Syria, Iran and several other states.

317815

3.10.2014 13:59

Patří náboženství do moderní společnosti?

Anonym 81.?.?.?

Vždyť je to jen smůška bludů a nesmyslů.

318457

27.2.2015 10:20

Ach jo

Setúbal 95.?.?.?

Autor je zralým plodem postkultury.Zná všechno,ale nechápe nic.

327896

Příspěvků: 80

19.09. 00:41  trapne primitivni
19.09. 04:55 Satanist  RE: trapne primitivni
19.09. 21:08 IT_Fighter  RE: trapne primitivni
20.09. 00:28 Satanist  RE: trapne primitivni
20.09. 14:43 stefan  RE: trapne primitivni
19.09. 08:54  RE: trapne primitivni
19.09. 10:03 WAZARI  RE: trapne primitivni
20.09. 10:25 Danielle  RE:
20.09. 13:51 hestroy  RE: trapne primitivni
21.09. 21:39 Dred  RE: trapne primitivni
22.09. 06:05 favela  RE: trapne primitivni
22.09. 09:09 Bubin  RE: trapne primitivni
22.09. 09:31 Dobrý den  RE: trapne primitivni
22.09. 12:45 Emil Robot  RE: trapne primitivni
23.09. 12:29 Dr.d  RE: trapne primitivni
23.09. 14:38 Kamjdu  RE: trapne primitivni
23.09. 17:03 Dobrý den  RE: trapne primitivni
24.09. 01:56 zamerne  RE: trapne primitivni
24.09. 09:01  RE: trapne primitivni
19.09. 01:04 mamem  Církev svou podstatou média
19.09. 07:40 jan26  Niečo pravdy na tom je.
19.09. 08:34 timur  RE: Niečo pravdy na tom je.
19.09. 10:29 Danielle  z histórie
22.09. 14:04 Dobrý den  RE: z histórie
19.09. 08:40 gippius  Dobré téma, dost chaotický článek.
20.09. 00:32 Satanist  RE: Dobré téma, dost chaotický článek.
21.09. 07:30 gippius  RE: Dobré téma, dost chaotický článek.
19.09. 09:02 PL  Úloha křesťanství v procesu globalizace
19.09. 09:23 Bubin  hmm
20.09. 13:52 hestroy  RE: hmm
20.09. 14:07 hugo23  RE: hmm
20.09. 14:13 hestroy  RE: hmm
21.09. 08:08 milboy  RE: hmm
19.09. 09:40 novapalo  Kresťanská civilizácia je omyl
19.09. 10:30 SamoL  RE: Kresťanská civilizácia je omyl
19.09. 11:02  RE: Kresťanská civilizácia je omyl
19.09. 17:32 Aja  RE: Kresťanská civilizácia je omyl
21.09. 20:53 novapalo  RE: Kresťanská civilizácia je omyl
22.09. 11:52  RE: Kresťanská civilizácia je omyl
19.09. 10:01 Nikdo  Hezky a stručně napsáno
19.09. 10:45 gippius  RE: Hezky a stručně napsáno
19.09. 15:00  RE: Hezky a stručně napsáno
21.09. 07:32 gippius  RE: Hezky a stručně napsáno
19.09. 10:38 Dušan  Mám pár pripomienok.
19.09. 11:41 abcd  RE: Mám pár pripomienok.
19.09. 10:56 Hox  biblický projekt
19.09. 17:38  RE: biblický projekt
19.09. 11:21 ppppp  článek šlápl do osího hnízda
19.09. 12:31 janko  RE: článek šlápl do osího hnízda
19.09. 12:23 janko  Dobré, ale kořeny jsou hlubší..
20.09. 05:13  RE: Dobré, ale kořeny jsou hlubší..
20.09. 10:28 janko  RE: Dobré, ale kořeny jsou hlubší..
19.09. 12:50 Marten264  Výborný článek
19.09. 15:13 timur  RE: Výborný článek
20.09. 01:53 Satanist  RE: Výborný článek
19.09. 15:51 výjimečné porušení omerty  RE: Výborný článek
20.09. 08:09 Marten264  RE: Výborný článek
19.09. 15:12  Jen pár bodů
19.09. 18:35 timur  RE: Jen pár bodů
19.09. 17:09 Mejla  Trochu později, ale Zvědavec se u toho lhaní už ani nestydí. Před několika dny jsme se dozvěděli, že to byli Poláci,
19.09. 17:48 WAZARI  RE: Trochu později, ale Zvědavec se u toho lhaní už ani nestydí. Před několika dny jsme se dozvěděli, že to byli Poláci,
19.09. 18:55 Venny  Vřele doporučuji
20.09. 02:47 Satanist  RE: Vřele doporučuji
19.09. 20:53  Rozděl a panuj
19.09. 23:17 Emil Robot  RE: Rozděl a panuj
22.09. 08:39 .lak  RE: Rozděl a panuj
20.09. 13:40 gippius  Je omyl plést si křesťanství s církvemi.
20.09. 14:08 hestroy  Autor trefil hřebíček na hlavičku
20.09. 15:45 n.z.  Doporucuji vsem
22.09. 20:39 Sok  RE: Doporucuji vsem
20.09. 17:41 Ďuro Trulo  ke kořenům víry
21.09. 17:08 karel4u  RE: ke kořenům víry
21.09. 09:51 Definitíva  Primitívne ľudstvo.
21.09. 09:54 Definitíva  RE: Primitívne ľudstvo 2.
21.09. 09:56 Definitíva  RE: Primitívne ľudstvo 3.
21.09. 11:58 milboy  RE: Primitívne ľudstvo 2.
22.09. 03:13 Robert Nohejl  Nabozenstvi je ideologie mocnych na ovladani lidske spolecnosti
22.09. 07:29 Robert Nohejl  RE: Nabozenstvi je ideologie mocnych na ovladani lidske spolecnosti
03.10. 13:59 Anonym  Patří náboženství do moderní společnosti?
27.02. 10:20 Setúbal  Ach jo

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

40

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 102 čtenářů částkou 12 143 korun, což je 40 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Jak funguje MMF22.11.17 10:28 Neurčeno 0

Učitel suspendován poté, co oslovil transgendera jako dívku20.11.17 11:33 Británie 6

Šéf Pirátů: Chceme jenom změnit poměry, aby odpovídaly západní Evropě19.11.17 11:21 Česká republika 0

17. listopad - panoptikum na Václaváku financoval Soros, oligarchové Tomáš a Karel Janečkovi a jejich kámoš Winkler18.11.17 12:00 Česká republika 1

17. litopad - varování před "diktaturou referend" 18.11.17 11:33 Česká republika 3

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 4

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 7

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 4

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 11

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 3

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 0

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Je v pořádku být bílý?12.11.17 17:18 USA 2

Republikánský kandidát měl před 40 lety osahávat 14letou dívku10.11.17 10:16 USA 5

Měnové kurzy

USD
21,52 Kč
Euro
25,47 Kč
Libra
28,69 Kč
Kanadský dolar
16,95 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
21,93 Kč
100 japonských jenů
19,34 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
8,13 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
36,81 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 764,66 Kč
1 unce stříbra
368,06 Kč
Bitcoin
176 759,76 Kč

Poslední aktualizace: 23.11.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 378