Diskuze k článku

Co se děje v Americe?

Příspěvků 62

18.6.2003 2:11

Co se děje v Americe?Kdo ji vladne a pouziva .

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Thus it was in Dresden, a historic German cultural center, where many thousands of German women and children, refugees from Communism had gathered. They were assured by the Red Cross that they would be safe, even while the Jewish generals were preparing to murder the men. The blood-maddened Jews desired not only to murder as many White civilians as possible but also to erase from history all evidence of Western civilization, the greatest examples of White culture which had been gathered in Dresden, the irreplaceable porcelain, the priceless paintings, the baroque furniture, and the rococo mansions with their poetry carved in stone. All was laid waste in a mass bombing attack in which some 300,000 German civilians died in a city which was not even a military target! The responsibility for this horrible slaughter, in which helpless non-combatants died horribly by flame and explosion, rests with, who else, 'the Americans.' At the last minute, the Soviets prudently withdrew from what was planned as a 'joint-Allied' venture. Today, the Soviets denounce the United States for the annihilation of Dresden. Like Dresden, Hiroshima was also an ancient cultural center, with no visible military objective. Its non-combatant families also died horribly by the hundreds of thousands. Many were pulverized instantly by the first atomic bomb ever used in a military operation, but thousands of othervictims lived on for years, mangled and burned, their limbs and organs slowly rotting away from radiation poisoning. Even while the Japanese officials were desperately suing for peace, the Jews hastily ordered the dropping of a second atomic bomb, this one on Nagasaki, bringing off a second 'test' of their Hellbomb against helpless non-combatants, as prescribed by the Book of Esther. Again, hundreds of thousands of civilians died horribly. At last, the Jews had achieved the weapon which they planned to use to terrorize the entire world into subjecting itself to their insane frenzies and their frequently voiced goal of world domination of the 'animals,' or non-Jews. As Chaim Weizmann boasted, 'We will never actually have to use this atomic weapon in military operations as the mere threat of its use will persuade any opponent to surrender to us." (Cincinnatus, Foreword, War! War! War!)

15133

18.6.2003 9:50

RE: Co se děje v Americe?Kdo ji vladne a pouziva .

Be mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) com 212.?.?.?

Reakce na 15133

To jsem nevěděl, že Bomber Harris - britský generál , který organisoval nálety na nacistické Německo, byl žid( no , možná má pan Nohejl lepší informace ).????

15141

18.6.2003 5:46

Co se děje v Americe?

albert 67.?.?.?

... Bush se odvolava na Jezise Krista ...
Stejne tak se odvolavaji zioniste Jerry Falwell, Pat Robertson Billy Graham a tisice dalsich zionistickych kazatelu, obdivovatelu zidu a teroristickeho statu Izraele, kteri nestydate lzou svym oveckam, ze jsou v Kristu!
Pan Jezis Kristus v svem evangeliu predpovedel & varoval:
Matous 24:5
Mnozi totiz prijdou pod mym jmenem a budou rikat: 'Ja jsem Kristus' a svedou mnohe.
Marek 13:6
Mnozi totiz prijdou pod mym jmenem a budou rikat: 'Ja jsem Kristus,' a svedou mnohe.
Lukas 21[cool]
On pak rekl: "Dejte pozor, abyste nebyli svedeni. Mnozi totiz prijdou pod mym jmenem a budou rikat: 'Ja jsem Kristus' a 'Cas se priblizil.' Nechodte tedy za nimi.
2 Korintskym 11:14
A neni divu, vzdyt sam Satan se vydava za andela svetla.

Jen malo lidi si je vedomo skutecnosti, kdo byl prvni jmenem Bush Novem Svete?
Prazsky zid Mathias Bush vyemigroval do Noveho Sveta okolo roku 1742 a prizenil se do rodu chazarskych zidu jmenem Gratz z Polska, jejichz predkem byl prazsky rabin Bloch. Jeden z mnoha deti Mathiase, Solomon Bush, krome toho ze mel v kalhotach obrizku byl oddanym svobodnym zednarem, a po roce 1776 se sam vyhlasil za ambasadora pro Anglii (podobne tak, jak Dubya se stal presidentem jew-es-ej).
Madlena Albright Korbel-Spiegel rovnez dlohou dobu "nevedela" ze, ze je zidovskeho (tj. chazarskeho) puvodu. Jak dlouho to bude trvat Dubayovi - to je zatim nabiledni ...
http://www.ushistory.org/mikvehisrael
http://www.fau.edu/library/brody6.htm
http://www.ushistory.org/mikvehisrael/



15137

18.6.2003 14:27

RE: Co se děje v Americe?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 15137

a vy jste, alberte, krestanskej fundamentalista, co?

15147

18.6.2003 15:11

RE: Co se děje v Americe?

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15147

a vy jste, alberte, krestanskej fundamentalista, co?



ale kdepak, oni ho ti Zidaci jen spatne obrezali

15150

18.6.2003 14:43

Co se děje v Americe?

Miloslav Ponkrác 195.?.?.?

Mě jen napadlo, zda se tím nevyhrotí i odpor islámu vůči křesťanství. Přeci jen, když asijské země bombardují lidé, kteří se označují za velké a oddané křesťany, to může mít docela zajímavé dopady pro křesťanství vůbec.

15149

18.6.2003 23:18

Co se děje v Americe?

albert 12.?.?.?

http://www.toostupidtobepresident.com/shockwave/rumsfeld.htm

15162

19.6.2003 5:12

Co se děje v Americe?

albert 67.?.?.?

Vice a vice "no-dubaya-mind" (tj. nezabednenych) lidi se pta:
"And where is the beef"? Neboli, a kde jsou ty Saddamovy zbrane hromadneho niceni (WMD) o kterych se tak mluvilo a staly se duvodem agrese, zniceni suvereniho statu, duvodem vrazdeni tisicovek nevinnych civilistu, deti, zen a vojska braniciho svoji vlast?
Netvrdil snad pred teror agresi Bush a jeho partajnici-prostituti, ze o existenci irackych WMD maji jasne dukazy, a ze Saddam je kazdou chvili pripraven je katusemi dopravit do Jew-es-ej ???
Dockej casu, jako husa klasu. Plynove pece na 6 milionu zidu take hned po druhe svetove valce nebyly, to trvalo vice jak 15 let, nez se pod dozorem Sovetu na okupovanych uzemi vybudovaly!

15163

19.6.2003 7:06

K boji proti AIDS v Africe

Libor 217.?.?.?

V žádném případě nechci zpochybňovat boj proti této nemoci, ale myslím, že není špatné se na věc podívat trochu s nadhledem a z jiného úhlu.
Speciálně na problém AIDS v Africe se zaměřil článek na srveru xpress.cz - vřele doporučuji: http://www.xpress.cz/cgi-bin/xpress/xpress.fcgi?akce=clanek&ID_clanek=4493
Zdá se, že z AIDS se stal strašák, který se někomu náramně hodí do krámu.

15168

19.6.2003 11:06

Co se děje v Americe?

milan (tečka) sumpik (zavináč) quick (tečka) cz 194.?.?.?

O křesťanství nejde,
kdo si myslí že tak tomu je,je velmi bláhový a dá se říci cvok.Několikrát jsem na těchto stránkách psal o situaci zrušeného bipolárního světa.Kdo odmítá tuto teorii,musí odmítat i teorii tržního hospodářství.Tedy vše,i svět se řídí nabídkou a poptávkou.Byl-li bipolární svět,navzájem se držel v šachu,po všech stránkách.Svět jel ve vymezených mantinelech,daných rozložením sil.Když tento svět padl,nevím co tím prozřetelnost mínila,nebo nevím jaký má záměr,avšak v žádném případě to neznamená,že je to vítězství jedné strany.Vidíme,že se mnohé věci vracejí o téměř sto let nazpět.Nemyslím si,že je tohle svět jaký by si lidé přáli,a dojde k obrovským třenicím a tahanicí než se dojde k novým pořádkům.Dej bůh,ať tohle konání nepřinese mnoho nevinných obětí.

Zdraví M.Š.

15178

19.6.2003 13:09

Co se děje v Americe?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ono je dobre vedet ,kdo je kdo, to potom cela znalost historie dostane takovy zajimavy nadech,takovy delnicky Lenin ,pochazel z burzoasni bohate rodiny a byl zid,takze s pohledem zblizka zjistime ze cely ten Kreml ,se zidama jen hybal,oni to velmi spatne snaseji ,nebot se snazi vsude vystupovat s predelanymi jmeny,tak ,jak i velky Lenin -Blank,to same je i v Americe a tim vznikne zcela jiny obrazek ,tak jak za komunistu Slansky a spol,kde se sami odhalili v mocenskem boji o koryto,ze vlastne cela ta delnicka trida se primo stitila dotknout se lopaty,proste je dobre vedet od prvopocatku ,kdo je kdo a potom ta historie vypada zcela jinak ,nez je nam predkladana.

15188

19.6.2003 13:17

RE: Co se děje v Americe?

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 15188

A kdo je Robert Nohejl. To by taky bylo velmi dobré vědět. [smích]
Možná taky vypadá úplně jinak než se nám předkládá.

15190

19.6.2003 19:31

RE: Co se děje v Americe?

Zdenek Matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15190

>A kdo je Robert Nohejl. To by taky bylo velmi dobré vědět. [smích]
>Možná taky vypadá úplně jinak než se nám předkládá.
--------------------------------------------------------------------
Doma, ve stare vlasti jim rikaji "bavic". Takze on je takovy bavic na Zvedavci. Jen se obavam, ze to bude asi "kouzlo nechteneho" a
jestli to vsechno mysli vazne, tak mu pomoz PanBuh.[velký smích]

15206

20.6.2003 12:38

RE: Co se děje v Americe?

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 15206

Mě ty jeho kecy moc nebaví. Odhlédnu-li od toho, že jsou to nepodložené blbosti, tak se v podstatě stále opakuje. A o tom, že to myslí vážně nepochybuji.

15237

20.6.2003 14:19

RE: Co se děje v Americe?

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15237

Je to spammer. Postuje hocičo hocikde a je brutálne offtopic.

15247

20.6.2003 12:18

Co se děje v Americe?

malvarika 213.?.?.?

“Koaliční spojenci" ještě možná zjistí, že budou s ponížením vyhnáni z Iráku a veřejné mínění bude litovat, že jsme se pokusili "budovat v Iráku demokracii".Připomeňme si však, proč tomu bylo, že jsme byli ochotni podílet se na likvidaci starého světového pořádku, který existoval po dobu padesáti let. OSN, EU a NATO byly zlikvidovány jako mezinárodní síly jednoty. A jen v důsledku víry, že je nutno jednostranné vojenské akce k neutralizaci údajné hrozby od iráckých zbraní hromadného ničení. Nikdy se nepředpokládalo, že je cílem buď George Bushe anebo Tonyho Blaira svrhnout Saddáma Husajna. Jediné, čeho chtěli dosáhnout, bylo odzbrojení - nic víc, nic míň. Taková byla hrozba mezinárodní bezpečnosti, a zejména i naší vlastní bezpečnosti od tohoto tyrana, že jsme nemohli počkat ani několik dalších týdnů, aby byly dokončeny inspekce.Je nesmírně naléhavé znovu zkoumat původní důvody tohoto konfliktu a skutečnou zkouškou odvahy politiků bude, jestliže budou ochotni odpovídat na otázky, na které pánové Blair a Bush nebudou nikdy schopni nalézt odpověď.Výbor pro zahraniční styky britské Dolní sněmovny má povinnost začít tuto záležitost vyšetřovat. Po několika dramatických oznámeních, o nichž se ukázalo, že jsou naprosto falešné, zveřejnil včera list New York Times tvrzení amerického vojenského týmu, že jeden irácký vědec, který prohlašuje, že pracoval pro irácký program chemických zbraní déle než deset let, říká, že Irák zničil své chemické a biologické zbraně teprve čtyři dny před začátkem války. List také tvrdil, že podle tohoto vědce byly některé smrtící zbraně zlikvidovány už v polovině devadesátých let a některé byly odeslány do Sýrie. Prý měl irácký režim také styky s al Qaedou. Avšak mají-li být tyto zprávy důvěryhodné, Američané budou muset tohoto vědce předat jurisdikci OSN. Nedoložená tvrzení americké armády jen povzbudí podezření, že jsou Američané stále zoufalejší a házejí Kongresu drobty, aby zabránili kontroverzi, pokud se nenajdou skutečně spolehlivé důkazy. Jestliže nyní začnou Británie a USA tvrdit, že cílem války bylo svržení Saddáma Husajna a že původní válečné cíle byly překonány událostmi, mezinárodní mínění jim už nikdy nebude důvěřovat.



15233

20.6.2003 12:43

RE: Co se děje v Americe?

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15233

K výše uveřejněnému příspěvku z 20.6.03 12.18 patří níže uveřejněný začátek, je to citace Michaela Brauna z deniku Indenpedent:

OSN, EU a NATO byly zlikvidovány jako mezinárodní síly jednoty
Tak to všechno skončilo. Zdá se, že už je potřeba jen znovu připojit vodu a elektřinu, oprášit pár volebních uren anebo dovézt do Iráku pár volebních strojků z Floridy. Demokracie západního stylu se pak prý rozšíří po celém Blízkém východě jako nákaza.
Do vysílání Sky News se vrátily reklamy. Irák - to jsou teď včerejší zprávy, které už všechny lidi nudí - až na pár těch nepohodlných rebelujících labouristických poslanců, kteří kladou nepříjemné otázky o zbraních hromadného ničení.
Mezinárodní právo a britská a americká věrohodnost mohou být obnoveny pouze v tom případě, budou-li nalezeny zbraně hromadného ničení, argumentoval v deníku Independent Michael Brown:
“Koaliční spojenci" ještě možná zjistí, že budou s ponížením vyhnáni z Iráku a veřejné mínění bude litovat, že jsme se pokusili "budovat v Iráku demokracii"…. atd výše..

15239

21.6.2003 6:27

RE: Co se děje v Americe?

Zdenek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15239

Mohu se Vas kl-ERIKA-lni MALVO zeptat na jednu vec ? Jste ze zasady oportunista,(apriorne negativni ke vsemu Americkemu ci Britskemu) a byl byste rad, kdyby Saddam dal kynozil svoje odpurce, jen kdyby dal pokoj nam, ostatnim? A stale nemuzu pochopit proc Vy a ostatni Vam podobni lkate, narikate, nadavate a osocujete Americany a Brity ty "imperialisticke zrudy", ktere privodily smrt nekolika tisicum obyvatel Iraku. Ale to, ze ten pomatenec Hussain zlikvidoval mnohonasobne vic lidi, obeti jeho dabelske krutosti a zvule,nota bene, byli to vlastne lide daleko lepsi nez on, protoze projevili treba i jen sebemensi nesouhlas s jeho rezimem, tak pro tyhle skutecnosti Vam uz slzy nezbyly, ze je to tak? Jak uz jsem tady jednou citoval pana Wericha, tak jeste jednou :"kazdej dobrej moralni predpoklad musi byt futrovanej klackem, jinak by se zadnej, dobrej moralni predpoklad neujal". Zase nam ale zbude otazka, jestli to byl dobrej moralni predpoklad, nebo ne ? Odpovidat nemusite, odpoved jiz znam dopredu.
Potom jeste jeden takovy sprungwrecht :"pani placete moc hezky, ale u spatneho hrobu".[smích]

15304

22.6.2003 1:23

RE: Co se děje v Americe?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 15304

Hele Matoušku,
mezinárodní platné právo zcela jasně v základních premisách vykládá
pojem státní suverenity a zde opět naprosto jasně hovoří
o " nevměšování se do vnitřních záležitostí jiného státu"!
Nikdo nemá jakékoliv právo zasahovat do vnitřních záležitostí
jiného státu,pokuď zkoumaný stát nenarušuje zvláště hrubým způsobem
zájmy jiného státu.
Pokuď vláda v Iráku v čele s Hussajnem potírala pouze vnitřní
nepřátele / což je ale v arabském světě poměrně běžné /,
neměl nikdo právo Irák vojensky napadnout.
Iráku dodnes nebylo představiteli USA a UK dokázáno na mezinárodní
scéně ,že nějakým způsobem ohrožoval ostatní sousední státy
a už vůbec ne USA a UK.
Britský premiér již má veliké starosti ,protože před válkou vykřikoval " máme nezvratné důkazy ,že má Irák zbraně hromadného ničení a může je do 45 minut použít " a teď svoje tvrzení nemůže dokázat.Samotné tajné služby ho usvědčují ze lži.
Napadení Iráku bez zřejmých důvodů je agrese.
V Iráku neproběhlo osvobození ,ale okupace.
Nikdo okupanty nechce. Nedaří se konstituovat alespoň nějaká
vláda,třeba na přechodnou dobu. Irák postupně jako stát
přestane existovat,pokuď se něco rychle nestane.
Bude to stejně ještě stát hodně "mrtvol" a hodně peněz,
než se Američanům podaří v Iráku nastolit nějaký řád , který
by měl být poplatný USA. I taková proamerická vláda je pořád
lepší, než bezvládí,které dnes v Iráku panuje !!!
Matoušku než začneš zase psát nějaké hloupé pindy,něco si
prosím Tě přečti!
Jinak se zařadíš mezi hodně cintající přispěvatele typu Matěj
a další exempláře.

15326

22.6.2003 11:33

RE: Co se děje v Americe?

Zdenek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15326

>Hele Matoušku,
>mezinárodní platné právo zcela jasně v základních premisách
>vykládá pojem státní suverenity a zde opět naprosto jasně hovoří
>o " nevměšování se do vnitřních záležitostí jiného státu"!
>Nikdo nemá jakékoliv právo zasahovat do vnitřních záležitostí
>jiného státu,pokuď zkoumaný stát nenarušuje zvláště hrubým
>způsobem zájmy jiného státu.

Tak tedy dobra, v tomhle smeru by to sedelo. Ale to co se odehralo dlouho predtim, nez Amici a Britove vtrhli do Iraku, prave vyburcovalo Ameriku ucinit tento krok. To, ze Irak mel uzke obchodni vztahy s Francii, Nemeckem a Ruskem, a pravdepodobne by zacal prodavat ropu za Euromenu, a nedejboze aby si treba taky Saudi Arabia vzala priklad, by melo za nasledek silny upadek amer. dolaru, a to by znamenalo krusne chvile pro Ameriku, a taky pro Kanadu, to je takovy apendix Ameriky, i kdyz kanadane to nechteji pripustit, ale bohuzel je to tak. A protoze ziju v Kanade, mam k tomu vsemu jiny pristup, nez treba Ty. Tedka mas Ty a Tvoji nohsledi otevrenou chlebarnu, div se vam nevyvrati sanice, ale kdyz ti zkurvysyni Rusaci lezli kam se jim zachtelo, tak ses jen tetelil strachy a drzel zobak. To se Ti asi, doufam, taky moc nelibilo, ze? Ale dneska? " Ohen a siru na ty darebaky !". Cele lidske pokoleni se od pocatku sveho byti snazi porad o to same, pouze se snazi pozmenit prostredky a ideologii, ale je to v jadru porad o tom samem, jak rikali stari Rimane:"Divide et empera"!. Jestli mas takovou touhu a moc to zmenit,"Go for it!". Good luck!

15349

26.6.2003 0:23

RE: Co se děje v Americe?

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15304

Ja nevim, ale ja si myslim, ze je to neschopnost vlastniho premysleni.
Neschopnost vlastniho usudku. Proste pan malva ceka, az si to ci ono nekde precte, okopiruje a zasle to dal. Ma zajisteno, ze bratr Pelisek
ho pochvali a malva (s malym "m" ) ho pochvali naopak.
Ale jinak je to zabavne cteni.
I kdyz je to na jedno kopyto bez jakekoliv originality. Jako kdysi
slavne Rude Pravo. Proletari vsech zemi spojte se.

15479

22.6.2003 11:45

RE: Co se děje v Americe?

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15239

K prvnímu příspěvku:

>A jen v důsledku víry, že je nutno jednostranné vojenské akce k neutralizaci údajné hrozby od iráckých zbraní hromadného ničení.

Všechno to začalo to o rok dříve, kdy davy uvěřily, že za útoky z 11.9.2001 je odpovědný Bin Ládin, Al-Kajda... A na základě čeho? Právě na základě té VÍRY. Neznám jediný důkaz (který nebyl později jako velice směšný vyvrácen), který by dodal té masové víře a honbě za zlými teroristy nějaký právní (nebo jen logický) podklad. Je zkrátka jasně vidět (WTC, Afgánistán, Irák), že fanatická víra je i v tom našem "civilizovaném západním světě" mocnější faktů a logického úsudku. A také spravedlnosti. Bohužel.

15350

23.6.2003 5:04

RE: Co se deˇje v Americe?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15350

> davy uveˇrˇily, zˇe za útoky z
>11.9.2001 je odpoveˇdny´ Bin Ládin, Al-Kajda... A na základeˇ >cˇeho?
>Práveˇ na základeˇ té VÍRY. Neznám jediny´ du?kaz (ktery´ >nebyl
>pozdeˇji jako velice smeˇsˇny´ vyvrácen)
------------------------------------------------------------------------------
Na zaklade ceho ?
Na zaklade vypovedi zajatych teroristu z Afghanistanu. Na zaklade nalezenych dokumentu, computerovych disku, cerne skrinky jednoho z letadel, zaznamu telefonnich hovoru cestujicich toho letadla.
Na zaklade patrani FBI, CIA a policii nekolika evropskych zemich o telefonnich hovorech a prevodech penez z kont Al-Kaidy teroristum.
Na zaklade veci nalezenych v jejich autech a bytech.
Na zaklade zaznamu bezpecnostnich kamer na letistich, na kterych teroristy poznali spoluzaci a ucitele z leteckych skol.
Nebo snad video zaznam, kde chudacek nevinny Osama rika, ze "planoval jen poskozeni budov. Netusil, ze se zriti. Pochvaleno budiz jmeno Allahovo".
A take, ze zastavil v roce 91 vsechny teroristicke akce, aby mohl soustredit sily na pripravu akce pod jmenem "velka svatba".

Ale tohle vsechno se asi nekterym lidem nehodi do jejich protiamerickeho kramu. Podobna sokujici tvrzeni zde totiz uz uverejnili i Peleska a Malverika.
Jak je to jednoduche........ Zacpat usi, zavrit oci a opakovat : zadne dukazy neexistuji, zadne dukazy neexistuji, zadne dukazy...........

15368

23.6.2003 18:19

RE: Co se deˇje v Americe?

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15368

Pěkné. Umíte vyjmenovat oblasti, kde je třeba hledat důkazy. Ale tím to končí. Vy třeba víte, co bylo na té černé skříňce z letadla, které po "souboji pasažérů se zlými teroristy havarovalo v Pensylnánii". Já to nevím. Vím jen tolik, že souboj o kontrolu nad letadlem nekončí obvykle jeho roztrháním ve vzduchu a dopadem rozptýlených trosek na zem... Také nevím, jak je možné, že sebevražedný útočník najednou obživne a začne tvrdit, že se nezabil, že se sebevražednou akcí nemá nic společného. Taková drzost, popírat zcela zřejmá fakta! To co jste uvedl jsou jenom obecné žvásty bez konkrétních podkladů. V okamžiku, kdy začnete problém analyzovat, zjistíte, že fakta svědčí o něčem jiném, než co nám cpou do hlavy hloupá média.

Pokud si myslíte, že to co tvrdím jsou všechno nesmysly, které plácá pár malomyslných lidí, tak mi odpovězte na jednu jedinou otázku:

Jak je možné, že 5 nezávislých vyšetřovacích týmů, které se snažily na základě trosek WTC stanovit diagnózu kolapsu s následným doporučením ohledně dalších konstrukcí výškových budov, nebylo schopno dokončit svou práci. Nebyl jim k troskám povolen přístup. Nebyly jim poskytnuty architektonické nákresy komplexu WTC. Co na té události bylo tak důležité, že tato informace nesmí být nikdy zveřejněna a výzkum dokončen?

Znáte odpověď? Nějakou co dává smysl? Já ne, poučte mne. Je to jen jedna, primitivní otázka z mnoha, na které oficiální odpověď zatím neexituje, ačkoli by, vzhledem k závažnosti a elementarity, být měla.

Na závěr, než začnete bez rozmyslu odpovídat si projděte toto:
http://misternet.org/nerdcities/index_guardian.html

Pokud je toho na Vás moc, zaměřte se na tyto články:
http://misternet.org/nerdcities/WTC/wtc-demolition.htm
http://misternet.org/nerdcities/WTC/WTC_ch1.htm
http://misternet.org/nerdcities/WTC/WTC_ch2.htm
a především na
http://misternet.org/nerdcities/WTC/WTC_ch5.htm

A pokud byste toho stále ještě neměl dost, tak některé souvislosti, které Vám asi stále ještě unikají najdete zde:
http://misternet.org/nerdcities/STF/stranger-than-fiction.htm

Nic Vám nevnucuji, ale jakožto můj oponent snad budete schopen mi sdělit, v čem konkrétně jsou výše uvedené články špatně a proč. Jsou tam špatná fakta? Nesedí uváděné události se skutečností? Pokud je podle Vás vše tak naprosto zřejmé a jasné, nebude to zajisté žádný problém.

PS: kdysi dávno jsem na tom byl podobně jako Vy, můj skepticismus byl téměř fanatický a všechno mělo "jasné vysvětlení", svět byl tu černý, tu bílý. Zhroutilo se to ve chvíli, kdy přišla fakta, která nebyla ani černá ani bílá. Vskutku doufám (asi marně), že podobný zázrak návratu otevřené mysli se jednou přihodí i Vám. Ale to už odbíhám, čtěte a analyzujte. A pak teprve mi sdělte své závěry (ale pouze podložené, prosím).

15375

24.6.2003 5:07

RE: Co se deˇje v Americe?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15375

>Peˇkné. Umíte vyjmenovat oblasti, kde je trˇeba hledat >u?kazy. Ale
>tím to koncˇí. Vy trˇeba víte, co bylo na té cˇerné skrˇínˇce z
>letadla, které po "souboji pasazˇéru? se zly´mi teroristy >havarovalo
>v Pensylnánii". Já to nevím.
-----------------------------------------------------------------------
Ovsem ze to vim. Bylo to v televizi, v radiu..... Ty skrinky se nasly obe. Jedna se zaznamem rvacky v cockpitu letadla. Bylo slyset vyhruzky teroristu a krik jednoho z pilotu: "get out of here, get out of here". Jeho rodina ho poznala podle hlasu. Ta druha skrinka je pro data z palubnich pristroju.
--------------------------------------------------------------------------
> Vím jen tolik, zˇe souboj o kontrolu
>nad letadlem nekoncˇí obvykle jeho roztrháním ve vzduchu a >dopadem
>rozpty´leny´ch trosek na zem...
-----------------------------------------------------------------------------
Pri prekroceni urcite rychlosti se nic jineho stat ani nemuze. To take dokazaly udaje pristroju v zaznamu druhe skrinky............
Jako sportovni pilot, ktery se o letectvi zajima uz mnoho let vas mohu ujistit, ze ty nesmysly ktere pisete nejsou ani tak zle. Dokonce ani ten, o pomeru 9:1 sestrelenych americkych pilotu ve vietnamske valce.... [smích]
Po 9/11 se totiz vyrojilo tolik o mnoho hloupejsich, ze se jimi editori leteckych magazinu odmitli vesmes zcela zabyvat.....
-------------------------------------------------------------------------------

>Pokud si myslíte, zˇe to co tvrdím jsou vsˇechno nesmysly, >které
>plácá pár malomyslny´ch lidí, tak mi odpoveˇzte na jednu >jedinou
>otázku:
>[B]Jak je mozˇné, zˇe 5 nezávisly´ch vysˇetrˇovacích ty´mu?, >které se
>snazˇily na základeˇ trosek WTC stanovit diagnózu kolapsu s
>následny´m doporucˇením ohledneˇ dalsˇích konstrukcí >vy´sˇkovy´ch budov,
>nebylo schopno dokoncˇit svou práci. Nebyl jim k troskám >povolen
>prˇístup.
>Znáte odpoveˇdˇ? Neˇjakou co dává smysl? Já ne, poucˇte >mne.
---------------------------
Tady vas asi zklamu. O zadnych "peti nezavislych tymech" mi neni nic znamo a nechapu, jaky by jejich pusobeni melo smysl.
Ty mrakodrapy se zritily pote, kdyz nevydrzela v obrovskem zaru zpusobenem horicim kerosenem (jet fuel) jejich ocelova struktura. Vysledky vysetrovani prinesly vsechny seriozni media. Mne samotneho nejvice zaujal hodinovy porad na Discovery Channel. Bylo to tam moc zajimave vysvetleno na maketach a computerovych modelech. Nejvetsi problem byl jak se zda v konstrukci podlahovych vyztuzi a jejich izolaci proti zaru.
O nejakem utajovani planu a zatajovani faktu nebyla nikde rec.

Na zaver bych vam rad doporucil, vice se seznamovat s fakty zivota kolem sebe a mene cetby paranoidnich protiamerickych serveru.
Zkuste treba "The Economist". Ale budete muset zaplatit. Predplatne je zhruba $ 60; Can. za pul roku.
Ale misto zmatenych, anonymnich konspiracnich teorii ktere ctete ted, budete cist nazory profesionalu a ziskate pristup k obrovskemu archivu.
Good luck [smích]

15391

24.6.2003 11:11

RE: Co se deˇje v Americe?

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15391

>Tady vas asi zklamu. O zadnych "peti nezavislych tymech" mi neni nic znamo a nechapu, jaky by jejich pusobeni melo smysl.

Smysl to má v tom, že WTC1 a WTC2 byly konstrukčně velmi dobře vyřešené stavby. Tím, že se celá událost řádně nevyšetřila, trpí také architektura. Koncept WTC bude nadále považován jako chybný a nebezpečný, přestože nikdo neví proč. Jako architeka i stavitele by mě velice zajímalo, jak se může stát, že budova, která byla přímo navržena, aby vydžela impakt letadla o velikosti a rychlosti Boeingu 767-200ER i s následným požárem, najednou totálně zkolabuje rychlostí téměř shodnou s volným pádem.

>Ty mrakodrapy se zritily pote, kdyz nevydrzela v obrovskem zaru zpusobenem horicim kerosenem (jet fuel) jejich ocelova struktura.

Kdybyste jen očkem zavadil o ty odkazy, které jsem Vám přenechal, věděl byste, že dokonce i podle oficiálních odhadů vyhořelo všechno letecké palivo v obou budovách po asi 5ti minutách. Navíc podle hustého kouře, který z obou věží vycházel bylo patrné, že hoření je bohaté na palivo a dochází k nedostatečnému spalování za nižsích teplot (málo kyslíku). Poté obě budovy trpěly klasikými kancelářskými požáry (WTC1 stála stabilně 1hod 43min, WTC2 56min - obě bez známek nestability až do svého kolapsu). Letecké palivo nemělo na zřícení obou budov téměř žádný vliv.

>Nejvetsi problem byl jak se zda v konstrukci podlahovych vyztuzi a jejich izolaci proti zaru.

Ano, to máte pravdu. Viděl jste na vlastní oči ten lehký dvojitý nosník, jehož funkcí bylo nést podlahu a který je údajně zodpovědný za onen "dominový efekt"? Taková konstrukce je vhodná maximálně tak na střechu garáže a ne do výškové budovy. Navíc, kdybyste si pročetl oficiální zprávu (http://www.house.gov/science/hot/wtc/wtcreport.htm), zjistil byste, že v případě WTC1 a WTC2 bylo použití tohoto nosníku zcela vhodné a najednou v případě WTC7 (ta budova, která se zřítila později ten den bez zjevného důvodu) je ten samý nosník (dokonce i mnohem kratší) z hlediska nosnosti nedostačující. Důvod, proč nejsou přístupné nákresy budov je s největší pravděpodobností ten, že by se zjitilo (jak je vidět na nekolika fotografiích z období kontrukce WTC v letech 1969-1973), že lehký dvojitý nosník nebyl jediným nosným prvkem podlahy (existují o tom i fotografické důkazy z trosek po kolapsu).

Ještě by mne zajímalo, jestli se onen hodinový pořad na Discovery Channel věnoval i aspektům kolapsu WTC7? Tomu, že se zhroutily Twin Towers bych ještě s velkým sebezapřením a likvidací logického úsudku a technického povědomí byl schopen uvěřit, ale ukázková demolice oné třetí (a téměř nepoškozené) budovy je prostě příliš.

Na závěr ješte jedna zajímavost (již jsem ji tu kdysi uvedl):
Nikdy v historii, co svět světem stojí, se nestalo, aby se budova s ocelovou konstrukcí zřítila totálním kolapsem v důsledku požáru. 11.9.2001 to předvedly hned tři, z nichž nejsystematičtěji zkolabovala ta, která ani nebyla poškozena.

To je normální?

15405

24.6.2003 16:52

RE: Co se deˇje v Americe?

albert 12.?.?.?

Reakce na 15405

>Na závěr ješte jedna zajímavost (již jsem ji tu kdysi uvedl):
>Nikdy v historii, co svět světem stojí, se nestalo, aby se
>budova s ocelovou konstrukcí zřítila totálním kolapsem v důsledku
>požáru. 11.9.2001 to předvedly hned tři, z nichž
>nejsystematičtěji zkolabovala ta, která ani nebyla
>poškozena.


>
>To je normální?

Obe letadla, obe cerne skrinky, a vsichni cestujici, pote co lety 11 a 175 vletely do WTC budov se jakoby vyparili, vse shorelo. Ale cestovni pas Mohameda Atty, ktery dlouho pred 11.zarim nahlasil ze pas byl ukraden, se jakoby zazrakem vynoril nespaleny a neposkozeny na hromade trosek nedaleko od mista World Trade Center.
Halelujah, praise the Lord, stal se zazrak!

Rada zajimavych informaci je dostupna na www.whatreallyhappened.com
Velmi dojemne je video, kdyz G.W.B. rano 11. zari cetl afro-americkym detem ve skole na Floride o kozlatkach, a pote kdyz Bush je referovan o utoku na WTC, tak nehnul ani brvou, a cte detickam knizku dalsich 20 minut. Jako by se nechumelilo.
Tez GBW pozdejsi vyroky, ze sledoval v primemem TV prenosu prvni utok na WTC jsou zajimave. Snad s tim, ze zadny primy TV prenos nebyl. Ze by to ale byla "footage" tajne sluzby?
Uptimny se rovnez zdal specialni agend Kennedy, ktery v TV rozhovoru s Dan Rather vyhlasil, ze zachrana skupina FEMA dorazila na misto v pondeli pozde v noci "aby byli na miste tragedie mezi prvnimi" ...

15418

25.6.2003 8:43

RE: Co se deˇje v Americe?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15405

>vyhorˇelo
>vsˇechno letecké palivo v obou budovách po asi 5ti minutách. >Navíc
>podle hustého kourˇe, ktery´ z obou veˇzˇí vycházel bylo patrné, >zˇe
>horˇení je bohaté na palivo a dochází k nedostatecˇnému >spalování
>za nizˇsích teplot (málo kyslíku). Poté obeˇ budovy trpeˇly
>klasiky´mi kancelárˇsky´mi pozˇáry (WTC1 stála stabilneˇ >1hod 43min,
>WTC2 56min - obeˇ bez známek nestability azˇ do svého >kolapsu).
>Letecké palivo nemeˇlo na zrˇícení obou budov témeˇrˇ >zˇádny´ vliv.
-----------------------------------------------------------------------
Pokud vim, tak pokud neni pro ohen dostatecny pristup kysliku, teplota horeni je nizsi, ale zaroven se umerne prodlouzi doba pozaru.
V tech budovach pochopitelne nehorelo jen letecke palivo, ale krome betonu, oceli a skla i vse ostatni.
Pokud jsem zpravam z vysetrovani dobre rozumel, dlouhodoby pozar ocelovou konstrukci neroztavil, ale oslabil do takove miry, ze neunesla vahu cele budovy a kdyz se zhroutilo nejhure postizene poschodi, nastal vami zminovany "dominovy efekt".
To bylo i pricinou pozdejsiho zriceni WTC 7, kterou se uz nastesti povedlo zcela evakuovat a kam se pozar rozsiril z obou blizkych budov.
Ve vsech diskusich s odborniky, at vladnimi nebo nezavislymi ktere jsem mel moznost sledovat, nepadla ani zminka o nejakem zatajovani dokumentu nebo nejakych zahadach co se tyce zriceni budov.
Takove veci najdete opravdu jen na konspiracnich webech.
Budete se divit, ale ja si na nich rad take obcas poctu. Nedavno jsem cetl o "dukazech" toho, ze americane nikdy nepristali na mesici.... [smích]





15446

25.6.2003 18:15

RE: Co se deˇje v Americe?

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15446

Nedavno jsem cetl o "dukazech" toho, ze americane nikdy nepristali na mesici....

Ale zato tam pristáli nacisti už v roku 1942. (http://www.worldofthestrange.com/wots/1999/1999-09-06-05a.htm)
A sú tam dodnes!

15462

25.6.2003 19:09

RE: Co se deˇje v Americe?

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15446

>Pokud vim, tak pokud neni pro ohen dostatecny pristup kysliku, teplota horeni je nizsi, ale zaroven se umerne prodlouzi doba pozaru.

http://lafire.com/famous_fires/880504_1stInterstateFire/050488_InterstateFire.htm

To jen pro srovnani - horela dele, za vyssich teplot a mnohem rozsahlejsim pozarem v mnohem nizsich patrech. Pokud si prectete zpravu, zjistite, ze ocelova konstrukce nedoznala zadnych vyraznejsich poskozeni jakkoli ohrozujici stabilitu budovy. Pro ocelove konstrukce nejsou pozary fatalni zalezitosti.

>V tech budovach pochopitelne nehorelo jen letecke palivo, ale krome betonu, oceli a skla i vse ostatni.

Beton, ocel ani sklo rozhodne "nehori", zvlaste ne v tepelnych podminkach obycejneho pozaru. Navic beton byl ve WTC1 a WTC2 uplatnen jenom jako 10cm vrstvicka na nosne kontrukci podlah.

>Pokud jsem zpravam z vysetrovani dobre rozumel, dlouhodoby pozar ocelovou konstrukci neroztavil, ale oslabil do takove miry, ze neunesla vahu cele budovy a kdyz se zhroutilo nejhure postizene poschodi, nastal vami zminovany "dominovy efekt".

Viz link vyse. WTC2 stala stabilne po 56 minut. Po cca 40 minutach z ni jiz nevychazel temer zadny kour. To lze pricist faktu, ze poskozeni budovy temer nezasahovalo do jejiho nosneho jadra, kudy vedla vsechna dulezita potrubi nutna pro spravnou funkci protipozarniho systemu. Podle fotografickych zaznamu lze usuzovat, ze ve WTC2 jiz temer nehorelo. Co se vsak nestane - ackoli jeji poskozeni je mnohem lehci, nez u budovy severni (WTC1) zkolabuje po polovicni dobe. Dale, k dominovemu efektu pak nemohlo dojit z techto duvodu:

1) Teorie (spise vsak nepodlozena hypoteza) dominoveho efektu je postavena pouze na funkci lehkeho dvojiteho nosniku jako jedineho podlahoveho nosice - za temi linky o par prispevku vyse muzete nalezt fotograficke dukazy o tom, ze tento nosnik nebyl jediny nosny prvek podlazi.
2) Jak muze nesymetricke poskozeni a oslabeni konstrukce vyvolat kompletne symetricke a predevsim tak nahle zhrouceni? A hned 3x za jeden den? Odpoved: Nemuze.
3) zhrouceni podlazi (i klidne nekolika) nema na stabilitu budovy fatalni vliv - nejedna se o nosnou kontrukci - nosne bylo jadro (6x8 sloupu) + castecne obvodove prefabrikovane elementy vnejsich sten.

>To bylo i pricinou pozdejsiho zriceni WTC 7, kterou se uz nastesti povedlo zcela evakuovat a kam se pozar rozsiril z obou blizkych budov.

Podivejte se konecne na:
http://misternet.org/nerdcities/WTC/WTC_ch5.htm

Pokud jste videl, jak zkolabovala budova WTC7 a jste stale ochoten tvrdit, ze toto muze zpusobit pozar o nemz nejsou temer zadne dostupne udaje, natoz pak fotograficke zaznamy - fotograficka "evidence" svedci o opaku - pak jste blazen.

>Ve vsech diskusich s odborniky, at vladnimi nebo nezavislymi ktere jsem mel moznost sledovat, nepadla ani zminka o nejakem zatajovani dokumentu nebo nejakych zahadach co se tyce zriceni budov.

http://misternet.org/nerdcities/WTC/astaneh-wtc.htm

To vite... na CNN se to nedovite... [smích]

15464

26.6.2003 3:57

RE: Co se deˇje v Americe?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15464

A ja hlupak jsem si vzdycky myslel, ze ocel vystavena vysokemu a dlouhodobemu zaru (nadrze tech letadel byly temer plne) ztrati pevnost.
No, uz jsem se poucil.
Letadla byla navadena radiem. Navadel je samotny Jirka Bush, byvaly pilot. Ten i odstrelil budovy. Zidi neprisli v ten den do prace.
Tisice lidi, ktreri tuhle hruznou konspiraci pripravovaly zbabele mlci.
Jen statecne protiamericke weby odhaluji pravdu. A vsemocni konspiratori se najednou boji jim zavrit hubu..... [velký smích]

15496

26.6.2003 8:06

RE: Co se deˇje v Americe?

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 15496

[velký smích]

15504

26.6.2003 10:57

RE: Co se deˇje v Americe?

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15496

>nadrze tech letadel byly temer plne

Nadrze tech letadel byly plne jen z 1/3 - 10.000 galonu (cca 30.000 litru). To je oficialni udaj. U WTC2 jste navic mohl pozorovat ten krasny ohnivy mrak - v nem z toho paliva shorelo podle odhadu cca 2/3.


>Letadla byla navadena radiem. Navadel je samotny Jirka Bush, byvaly pilot. Ten i odstrelil budovy.

To rikate Vy. Ja jsem to tu nikdy ani nenaznacoval.

Neznate fakta. [smích]

15509

26.6.2003 23:11

RE: Co se deˇje v Americe?

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 15496

Jirka ty letadla asi nenavadel, ale klidne mohl delat ty fotecky co vysli na oficialnich serverech o utoku na pentagon.
Fotomontaze jsou to opravdu veru povedene [smích] a jeho IQ houpaciho kone by na to klidne mohlo stacit [smích]

15538

27.6.2003 2:18

RE: Co se deˇje v Americe?

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15496

Mikine a ty jsi toto nevedel ?

Peleska, malva, Nohejl, Albert o tom pisi stale. Nech cteni nejakeho bulvarniho platku jako je Economist a dej se do podrobneho
a poradneho cteni a studovani prispevku techto expertu.
To pak se neco dozvis, to co je svata pravda.

15547

20.6.2003 12:20

Co se děje v Americe?

malvarika 213.?.?.?

21. 5. 2003
Irák: Lze posuzovat morálku našich činů až jejich konečnými důsledky?
“Když ospravedlňovali svou válku proti Iráku, Bushova vláda a její stoupenci argumentovali, že Spojené státy ohrožují irácké zbraně hromadného ničení a jeho styky s al Kajdou. Avšak dosud americké ani britské jednotky nenašly žádné důkazy o programu biologických, chemických či jaderných zbraní a jen minimální důkazy o stycích s al Kajdou. Posiluje to argumenty kritiků americké vlády, že bylo možno Saddámův režim zadržet, aniž by došlo k útoku na Irák. Zdá se tedy, že americká vláda učinila chybu, když argumentovala, že je nutno jít do války. Bush zřejmě lhal veřejnosti ohledně nebezpečí, které zosobňoval Irák. A od ukončení války americká vláda změnila svou argumentaci. Teď už nehovoří o tom, že by Spojené státy zlikvidovaly hrozbu zbraní hromadného ničení - zlikvidovaly odporný režim. Jenže lze posuzovat morálku našich činů prostě až jejich konečnými důsledky? Není to heslo Účel světí prostředky? ptá se v americkém měsíčníku Prospect John B. Judis.”

15234

20.6.2003 12:22

Co se děje v Americe?

malvarika 213.?.?.?

Neuvěřitelná demagogie prezidentů a vládních představitelů
Zdeněk Štancl
"Válka je vždycky špatná, krutá a špinavá. Je-li zbytečná, je to o to horší. Myslím, že válka v Iráku zbytečná byla. Irák bezprostředně nikoho neohrožoval. V opravdové demokracii pro lidi by mělo jít o lidi a život by měl být to nejcennější. V západním typu demokracie zřejmě lidé na prvním místě nejsou. V opravdové demokracii by lež neměla mít své místo. Ve jménu osvobození, pomoci a Boha jsme svědky nových křižáckých tažení. Ale ono nejde o osvobozování, nejde o spravedlnost, jde o agresi, o ropu, o peníze, o vlastní hospodářskou prosperitu. Jsme svědky lhaní ze strany pánů Bushe, Blaira a jim podobných. Tedy i politika je špinavá. Musí to tak být?

Česká vláda neví, kam fouká vítr. Tak její stanovisko je pro jistotu přesně uprostřed mezi postojem USA a Velké Británie na straně jedné a Německa, Francie a Ruska na straně druhé. A když je slyšet cinkot amerických dolarů, sympatie se přiklánějí na stranu USA. Takový postoj nahrává komunistům a to je samozřejmě smutné. I spojenec USA má přece právo projevit svůj názor a nesouhlasit s názorem toho silnějšího a bohatšího. Podle pana Tvrdíka bylo odsouzení hodné, když Iráčané v civilu bojovali. Odsouzení hodné zřejmě není, když USA v rozporu s mezinárodním právem a bez pověření Radou bezpečnosti napadly cizí zemi. Přece se nedohodlo – tady postavíme armádu my, tady vy a uvidíme, kdo z koho. Iráčané o válku nestáli a mají právo bránit se ve vlastní zemi všemi prostředky. Samozřejmě jsem dalek toho, abych obhajoval Saddáma Husajna. Je zřejmě zodpovědný za smrt stovek, možná tisíců osob vlastní země. Připadá mi ale poněkud podivná varianta osvobození, při níž spojenci zabijí možná srovnatelný počet obyvatel. Myslím, že to, jaký režim bude panovat v Iráku, je vnitřní věcí Iráčanů. Američanům také nikdo nediktuje, jaký mají mít režim a jak smí být vyzbrojeni. Na straně USA mi chybí moudrost a pokora. Schopnost pochopit jinou mentalitu, přiznat jí právo na existenci."

15235

22.6.2003 8:12

Co se děje v Americe?

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Albertovi:

Vy drahý pane, hovoríte že mám všetko na háku. Ale to vôbec nie je pravda (čiže klamete, za čo by ste sa právom nemal mať rád), pretože ja mám na háku vás (napríklad, plus samozrejme x iných ľudí, ktorých asi nepoznáte).
Uvádzať na pravú mieru veci, čo píšete, je do istej miery pre mňa dôležité.

Ďalej musím konštatovať, že ste to vy, kto je tu vytočený. Ja sa snažím reagovať bez emócií, ako ste si možno všimol.

Ak citujete bibliu, tak mi to nevadí. Ak však vyhlasujete každú sprostosť, čo nájdete na webe a čo sa vám hodí do portfólia vašej pomýlenej idéológie za slovo božie, tak sa k tomu ozvem. Bez ohľadu na to, ako podráždene budete reagovať.

Čo sa týka Sklenaříkovej, to nie je zrovna slovenské meno, nemyslíte? A ak by aj bola skutočná Slovenka, mám vám ja tu vypisovať osudy Českých kuriev a viniť vás za to, že sú Českými kurvami? Ano?

A čo sa Heidricha týka, či už bol žid, alebo nebol, stotožnil by sa s vami v šiestich zo siedmich prípadov ľudí, ktoré máte rád. (Čo sa týka Španielov, ako možno viete, majú tendenciu sa krížiť s menej hodnotnými etnikami. To aby ste nebol prekvapený, čo vám raz vaša dcéra privedie domov. Tu budete výrazne viac hysterický, ako teraz... Ale nehovorte, že som vás nevaroval.)

15341

22.6.2003 18:41

RE: Co se děje v Americe?

albert 67.?.?.?

Reakce na 15341

>Albertovi:
>
>Vy drahý pane, hovoríte že mám všetko na háku. Ale to vôbec nie
>je pravda (čiže klamete, za čo by ste sa právom nemal mať rád),
>pretože ja mám na háku vás (napríklad, plus samozrejme x iných
>ľudí, ktorých asi nepoznáte).

>Uvádzať na pravú mieru veci, čo píšete, je do istej miery pre mňa
>dôležité.

>
>Ďalej musím konštatovať, že ste to vy, kto je tu vytočený. Ja sa
>snažím reagovať bez emócií, ako ste si možno všimol.

>
>Ak citujete bibliu, tak mi to nevadí. Ak však vyhlasujete každú
>sprostosť, čo nájdete na webe a čo sa vám hodí do portfólia vašej
>pomýlenej idéológie za slovo božie, tak sa k tomu ozvem. Bez
>ohľadu na to, ako podráždene budete reagovať.

>
>Čo sa týka Sklenaříkovej, to nie je zrovna slovenské meno,
>nemyslíte? A ak by aj bola skutočná Slovenka, mám vám ja tu
>vypisovať osudy Českých kuriev a viniť vás za to, že sú Českými
>kurvami? Ano?

>

Prakticky vsichni Slovaci, ktere jsem v exilu potkal, byli nacionaliste, fajnovi kluci, hrdejsi na svuj narodni a katolicky odkaz vice, nez vetsina Cechu. Ked si Janko dupnul 'niebudem' tak 'niebudem'. Na druhe strane rada Cechu byla typicka 'ohnutim svych hrbetu' a z vychcanosti slouzit tem, z nichz neco mohlo kapnout.
Kdyz jsem na konci 70.letech a zacatkem 80.letech zil v Los Angeles, Slovaci meli svuj vlastni klub, otevrene se prohlasovali za Hlinkovce, Hlinka a msgr. Tiso byli jejich hrdiny, oslavovali se jejich narozeniny, a nechybelo ani hajlovani! V exilu nepamatuji jedineho Slovaka, ktery by se vepchaval zidum do riti, ci se jich zastaval, jako dr. Rozumbrada Murt.
Je ale faktem, ze pred 2. svetovou valkou prakticky po celem Slovensku zily velke komunity chazarskych zidu (prevazne z Halice), ci jiz integrovani potomci chazaru se Slovaky.
Tak me napadlo, dr. Rozumbrado Murte, protoze jste tak odlisny prakticky od vsech Slovaku co jsem poznal - nekoluje vam taky nahodou v zilach krev tech "vyvolenych"?
S Ceskymi kurvami se dnes prothl pytel, to je pravda. Neni pochyby, toto je nasledkem "odkrestansteni", tj. likvidaci tradicni moralky zidobolsevismem. Dnes mnozstvi ceske populace (oficielne 38% se hlasi byti krestany, ale i to bude nafouknute cislo) je motivovano predevsim $, nemaji zadne moralni zabrany (zidobolsevismus splnil ukol), a v dnesni "demokracii" satansti potomci (zide jsou krali pornografie) cekaji s mesci naplnenymi $$$, a plno ceskych devcat na to skoci... Prikladem je nedavny pripad finalistky z Miss CR (skoncila na 12. miste), ktera se nechala za satanovy $$$ vyfotografovat pro porno casopis s rozatazenou kundou, jeste to uverejnily v (zidovske) iDnes. Rodice na ni musi byt hrdi. Fujtajbl!

15358

22.6.2003 21:40

RE: Co se děje v Americe?

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15358

Je ale faktem, ze pred 2. svetovou valkou prakticky po celem Slovensku zily velke komunity chazarskych zidu (prevazne z Halice), ci jiz integrovani potomci chazaru se Slovaky.
------------------------------------------------------------------
Zase raz jedna pomýlenosť, pánko Albert! Už ste niekedy videl Chazara integrovaného do majoritnej spoločnosti? Alebo ste o ňom aspoň počul? Ja, čo viem, tak si zakladajú na svojom. Avšak na rozdieľ od vás to nepovažujem za dobré, či zlé. Proste to beriem ako fakt.

Čo sa týka mojej ctenej krve. Ak zadáte adresu, pošlem vám kvapku, môžete ju potom analyzovať. (Svojho času mi náčelník Medvedia hlava (pracuje na ministerstve pôdohospodárstva) mal overiť moju árijskosť, ale kvôli rôznym nedorozumeniam z toho zišlo. Takže môžme považovať môj pôvod za nejasný. (Ako ste na tom vy. Pretože je pravda, že na Židov najviac nadávajú bývalí Mešuge (Mešuge je čiastočný Žid, uchádzajúci sa o svoje židovstvo, bez toho, aby mal na to nárok). Týto, potom keď sú odmietnutí sa stávajú najväčšími židobíjcami. Vy, ak sa neurazíte, pôsobíte presne týmto dojmom.)

Čo sa týka Slovenských klérofašistov, máte pravdu, nehlásim sa k nim a vlsatne s nimi ani nechcem mať nič spoločné.

15362

24.6.2003 3:49

RE: Co se děje v Americe?

albert 67.?.?.?

Reakce na 15362

>Čo sa týka mojej ctenej krve. Ak zadáte adresu, pošlem vám
>kvapku, môžete ju potom analyzovať. (Svojho času mi náčelník
>Medvedia hlava (pracuje na ministerstve pôdohospodárstva) mal
>overiť moju árijskosť, ale kvôli rôznym nedorozumeniam z toho
>zišlo. Takže môžme považovať môj pôvod za nejasný.

No, nechci do vas stourat, p.dr.Murt. Ale mozna ze vas nacelnik Medvedi hlava nekde pozoroval, a treba ani o tom nevite. No a jak rikaval inspector Columbo - "And that explains everything", no a on poznal ktera bije. Nepamatujete se treba ze by vam v te dobe nejak podezrele ziral zblizka do obliceje? Nebo, jen tak me jeste napadlo, nevidel vas nacelnik Medvedi hlava nekde dole bez? To jako myslim treba v zavodnich sprchach, nebo tak ? [překvapení]

15387

24.6.2003 18:01

RE: Co se děje v Americe?

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15387

Samozrejme nemôžem vylúčiť, že ma nevidel. Neboli sme si totiž predstavení. A v sprchách sme tiež nezávodili.
Ale čo máte k dispozícii vy? Aký atest na váš pôvod? Teda okrem plamenných rečí a utajovaného priezviska?
Však poďte so mnou do sprchy. Uvidím, kto je to Murt a kto Albert Kabelfresser.

15423

25.6.2003 4:56

RE: Co se děje v Americe?

albert 67.?.?.?

Reakce na 15423

>Však poďte so mnou do sprchy. Uvidím, kto je to Murt a kto Albert
>Kabelfresser.


Ja vam dr. Rozumbrado Murte neverim, protoze jsem vas nachytal, ze hrozne lzete. Lzete jako zid, proto jsem se nenapadne zeptal na vas puvod.
A co me k tomu privedlo bylo to, ze nejste schopen prijit s zadnym podlozenym argumentem. A ted jeste ke vsemu me zvete abych s vama sel do sprchy? Ze mi ukazete kdo je Murt?
Neni tak tezke si nepredstavit, na zaklade vsech tech vasich lzi, ze mi reknete: "alberte, vykluzlo mi mydlo z ruky na podlahu. Nebol byste tak dobry, a niepadol mi ho? Totiez, ona ma boli zada, vite, niemozem sa zohnut!
A prosim vas, uz to nezamlouvejte, nechte to tam, kde jste zacal: zval jste me me do sprchy, ja to nebyl.


15441

25.6.2003 18:17

RE: Co se děje v Americe?

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15441

Pánko Albert, to ja som usvedčil z lži vás! Už ste zabudol na tých Aziatov?

Ale to nevadí, moje pozvanie stále platí. [mrknutí jedním okem]

15463

26.6.2003 6:27

Az se vratite zo sprchy

albert 64.?.?.?

Reakce na 15463

>Pánko Albert, to ja som usvedčil z lži vás! Už ste zabudol na
>tých Aziatov?

>
>Ale to nevadí, moje pozvanie stále platí. [mrknutí jedním okem]

http://abbc.com/historia/zionism/notrace.html
Tak az se vratite ze sprchy, tak si pred spanim prectete neco z vlastni historie, a budte hrdy, a prestante se stydet! Kazdy nemusi byt krasny, ale tak uz to Stvoritel zaridil. A kdyz tak to ukazte vasemu rabinovi, pak si dejte kozesinove cepice na hlavy, cerne kabaty, drzte se kolem ramen, tancujte a pejte: My jsme Chazari! Ja, rabin, Don Rodrigo, Matej-Moshiach a 95% z tech ostatnich co tvrdi ze jsou zidy a pritom nejsou! A svet nam to basti i s navijakem (az na toho alberta a Nohejla ...).
Eeeeh-aaaah, oy vey, oy vey !

Zjeveni, 2. kapitola, 9.odstavec: Znam tve skutky, i souzeni a chudobu (ale jsi bohaty), i rouhani tech, kteri si rikaji Zide, a nejsou, ale jsou shromazdeni Satanovo.
Zjeveni, 3. kapitola,9.odstavec: Hle, davam ti ze shromazdeni Satanova ty, kteri si rikaji Zide, a nejsou, ale lzou. Hle, zpusobim, ze prijdou a pokloni se u tvych nohou a poznaji, ze jsem si te zamiloval.



15503

26.6.2003 14:13

RE: Az se vratite zo sprchy

Trotl Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15503

1. To som ja. Prídte mi povedať z očí do očí, že ste krajší...
http://www.ultranet.sk/board/images/avatars/6390735183eaea246700fe.gif

2. Ste to, čo tvrdíte, že ste skutočný žid. V zmysle biblickom, pravý syn zemä vyvolenej, atď. Proste sprostosti. Mne je ale úplne jedno, či ste vyvolený, alebo nevyvolený. Pre mňa sta len fanatik, akých je x. Váš fanatizmus vyviera z nepochopenia eschatologickej nevyhnutnosti.

15516

22.6.2003 10:45

Co se děje v Americe?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jiří Valtr -- 209...* Pane Valtr,zavolejte si do musea v Auschwitzu ,kde sedi reditel Frantisek Piper a zeptejte se jej ,kdy byly vybodovana krematoria ,jez tam vystavuji pro navstevniky a nebo si objednejte video,kde zid David Colen zpovida tohoto riditele,jez priznava ,ze dnesni mistnost ,co by plynova komora byl ve zkutecnosti letecky kryt a podobne.Je a jen na lidech ,kdo chce znat pravdu a kdo chce zit ve lzich i kdyz nekdy dobre placenych.Nakonc slova profesora Finkelstejna Vas muzou daleko vic presvedcit ,nez svetove rizena propaganda.

15345

22.6.2003 23:18

Co se děje v Americe?

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Ale prozatim, ze kdyz "nejsem s vami, tak jsem proti vam", - tak to je mi naprosto lhostejne ...



Ja vim, to je preci spolecny znak vsech ignorantu !!!!!!!!!!!!!!!

tolik typicke pro pana Alberta, cloveka s omezenou inteligenci
( to nejsou slova ma, ale slova moji pritelkyne s nejvyzsihi soudu
Ceske Republiky)

15364

23.6.2003 4:14

RE: Co se děje v Americe?

albert 67.?.?.?

Reakce na 15364

>Ale prozatim, ze kdyz "nejsem s vami, tak jsem proti vam", - tak
>to je mi naprosto lhostejne ...

>
>
>
>Ja vim, to je preci spolecny znak vsech ignorantu
>!!!!!!!!!!!!!!!

>
>tolik typicke pro pana Alberta, cloveka s omezenou inteligenci
>( to nejsou slova ma, ale slova moji pritelkyne s nejvyzsihi
>soudu

>Ceske Republiky)
>
>Je ale faktem, ze pred 2. svetovou valkou prakticky po celem Slovensku zily velke komunity chazarskych zidu (prevazne z Halice), ci jiz integrovani potomci chazaru se Slovaky.
------------------------------------------------------------------
Zase raz jedna pomýlenosť, pánko Albert! Už ste niekedy videl Chazara integrovaného do majoritnej spoločnosti? Alebo ste o ňom aspoň počul? Ja, čo viem, tak si zakladajú na svojom. Avšak na rozdieľ od vás to nepovažujem za dobré, či zlé. Proste to beriem ako fakt.

Čo sa týka mojej ctenej krve. Ak zadáte adresu, pošlem vám kvapku, môžete ju potom analyzovať. (Svojho času mi náčelník Medvedia hlava (pracuje na ministerstve pôdohospodárstva) mal overiť moju árijskosť, ale kvôli rôznym nedorozumeniam z toho zišlo. Takže môžme považovať môj pôvod za nejasný. (Ako ste na tom vy. Pretože je pravda, že na Židov najviac nadávajú bývalí Mešuge (Mešuge je čiastočný Žid, uchádzajúci sa o svoje židovstvo, bez toho, aby mal na to nárok). Týto, potom keď sú odmietnutí sa stávajú najväčšími židobíjcami. Vy, ak sa neurazíte, pôsobíte presne týmto dojmom.)

Čo sa týka Slovenských klérofašistov, máte pravdu, nehlásim sa k nim a vlsatne s nimi ani nechcem mať nič spoločné.
Trotl Murt, AGI -- dr_murt@yahoo.de -- 217...*

Neni to krasa, jak potomci halicskych yiddu-chazaru se ozyvaji?
Ted jiz snad jen schazi argument Kocourkovskeho presidenta (dosazeneho bolseviky), s. Vaclava Klausa, puvodnim jmenem - Pruzinsky. Jeho predci prisli do Cech z Halice, a stali se "Cechy" ... Pro zajimavost, Pruzinsky odmitl presidentskou inaguraci v katolickem kostele ...
Pro ty kteri se zajimaji: Objednejte si knihu od Jindry Viezelove-Rosenbaumove "Posledni Chazari z Podkarpatske Rusi", nakladatelstvi PRIMUS. Pi. Viezelova vi sama nejlepe, nebot se za chazara-yidda sama provdala. Zhruba 95% dnesnich zidu jsou chazarskeho puvodu a NEMAJI S BIBLICKYM ISRAELEM NIC SPOLECNEHO.
Zjeveni Sv. Jana 2:9, 3:9 (slova Pana Jezise Krista)
"A prijdou ti, kteri budou tvrdit ze jsou zide (ve smyslu bibl. Israele). Ale nejsou, lzou, a jsou Satanovou Synagogou".
Jak genialni definice.
Chazarsti zide (potomci turko-mongol-evropske smesi) prisli s komunismem, jso zodpovedni za vyvrazdeni 20+ milionu krestanu, za demoralizaci, dnes vladnou zaslepenym USA a pres tuto supersilu nici nejenom tradicni svet, nybrz USA samotne!
Pochvalen bud pravy Israelita, z kmenu Judahova, z domu Davidova, syn Bozi, nejvetsi nepritel zidstva - Pan Jezis Kristus!
Amen

15367

23.6.2003 17:01

RE: Co se děje v Americe?

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15367

Ted jiz snad jen schazi argument Kocourkovskeho presidenta (dosazeneho bolseviky), s. Vaclava Klausa, puvodnim jmenem - Pruzinsky. Jeho predci prisli do Cech z Halice, a stali se "Cechy" ... Pro zajimavost, Pruzinsky odmitl presidentskou inaguraci v katolickem kostele ...
-------------------------------------------------------------------
...aký argument? (Nie, že by na tom záležalo, ale v okamihu, keď začala byť vaša vetu trochu zaujímavá, tak skončila troma bodkami...)

Zvyšok boli rečičky, ktoré som tu od vás už počul mnohokrát. Takže len prezraďte, že prečo vlastne podporujete Palestínčanov. Tí vám predsa Ježiška chváliť nebudú.

15373

23.6.2003 20:14

RE: Co se děje v Americe?

albert 12.?.?.?

Reakce na 15364


>Ja vim, to je preci spolecny znak vsech ignorantu
>!!!!!!!!!!!!!!!

>
>tolik typicke pro pana Alberta, cloveka s omezenou inteligenci
>( to nejsou slova ma, ale slova moji pritelkyne s nejvyzsihi
>soudu Ceske Republiky)
>
Tak to jste to trefil na hlavicku, p. Brodski, blahopreji! Na zacatku 70.letech pri pokusu o prijeti na prazskou vysokou skolu, pri prijimacich zkouskach z matematiky a fyziky, z moznych 60 bodu jsem ziskal 58. Tim ze zhruba 300 aplikantu skoncil na 1-2 miste, presto pro me mezi 100 prijatych studentu misto nebylo. Duvod? Ma vlastni omezena inteligence, a dedicne zaostala inteligence mych rodicu. Totiz nebyl jsem clenem SS (M), a mi rodice nebyli delnickeho puvodu (burzoazie slechtickeho puvodu) a k tomu navic katolici. Nebyt clenem SSM byl prece jasny dukaz omezene inteligence jedince, kteremu kdyz ani nedojde jake vyhody z clenstvi v SSM plynou ("budu prijat na skolu", "u zkousek to bude davcka protoze jsem aktivni", "budu mit dobre povolani", "zadarmo se povezu", "neco z toho pro me a me deti kapne", "deti se dostanou se na skolu", a potom - jednoho krasneho dn snad budu prijatdo KSC a mit se dobre az do konce zivota!), tak mu to ani normalne nemysli, a stat prece nebude za takoveho plytvat!
A rodice museli byt tez inteligentne zaostali, a to je prece dedicne, nebot verit v Pana Jezise Krista, a navic ten hrozny burzoazne-slechticky puvod!
Kolik lidi, kteri nesouhlasili s bolsevickym dobrotivym rezimem, bylo prohlaseno za "dusevne nemocne" a poslano na lecbu do psychiatrickych leceben? Zaplat Bohu, ze jsem tomu predesel ...

Podobne v dnesnim NWO, je-li si jeden dobre vedom, a projevuje-li jakykoliv nesouhlas nad uchylnou doktrinou, sovinismem a zlem pachanych na jinych modernim zidstvem, tak podobne je oznacovan za takoveho tridniho nepritele: je ostemplovan coby "nazi", "right wing extremist", "white separatist", "terorista" a predevsim "ANTISEMITA"! A takovy postoj se jiz tez, po vzoru bolsevismu, pomalicku polehoucku kriminalizuje, ci prinejmensim klasifikuje coby "mentalni porucha".
Ale i navzdory te sve omezene inteligenci, bez ynzenyrskeho diplomu z Kocourkova, a bez jakkekoliv afirmativni akce, jsem se jakz takz behem sve technicke kariery v US dokazal vypracovat na nejvyssi technickou kvalifikaci me discipliny, pozici manazera, u rady svetovych leteckych gigantu, NASA, etc., a s jednim patentem v poli "renawable energy" (vetrne energie).
No nic, nekdo je inteligentni, druhy inteligentne omezeny. Skoda ze se ta inteligence neda koupit. A vyridte Hola! (kdyby jste nevedel, tak spanelsky se to vyslovuje "ola"[mrknutí jedním okem] vasi pritelkyni. Panecku, ta kdyz nyni pracuje u toho nejvyzsihi soudu v Ceske Republice, tak to je jiz vysvedceni samo o sobe ze je - stastliva to zena - obdarena inteligenci genia.


15377

24.6.2003 1:52

RE: Co se děje v Americe?

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 15377


>Ale i navzdory te sve omezene inteligenci, bez ynzenyrskeho
>diplomu z Kocourkova, a bez jakkekoliv afirmativni akce, jsem se
>jakz takz behem sve technicke kariery v US dokazal vypracovat na
>nejvyssi technickou kvalifikaci me discipliny, pozici manazera, u
>rady svetovych leteckych gigantu, NASA, etc., a s jednim patentem
>v poli "renawable energy" (vetrne energie).

ted mi vysvetli, jak muze clovek s tvym vzdelanim mit tak jednostranne zaslepene nazory. Asi to bude tim, ze lide, kteri se venuji svemu oboru tak intenzivne, aby v nem neco znamenali, se daji v jinych sferach zblbnout kdejakou pitomosti a bez overeni zakladnich faktu ji papouskuji a otravuji sve okoli. Viz priklady ze zivota slavnych.

15384

25.6.2003 3:11

Co se děje v Americe?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Na National Journal je toho cela stranka http://globalfire.tv/nj/03en/jews/sec_wtc.htm
"The attacks on New York and Washington were an Israeli-engineered attempt at a coup against the government of the United States"

General Hamid Gul

General Hameed Gul was director general of the Pakistani Intelligence Services ISI (Inter-Services Intelligence) and a close ally of America, working hand in hand with the American CIA. Gul was also a great supporter of the "American Way Of Life" and Western democracy. General Gul turned against America for betrayal and countless broken promises.

He is, "still today very influential in Pakistan" according to the German daily DIE WELT (Sep. 28, 2001, p. 7).

RAWALPINDI, Pakistan -- The retired Pakistani general who is closest to the Taliban and Osama bin Laden contends the Sept. 11 terrorist attacks on New York City and Washington were the work of renegade U.S. Air Force elements working with the Israelis. Gen. Hameed Gul led Pakistan's Inter Services Intelligence during the war against the Soviet occupation of Afghanistan. Gul serves as an adviser to Pakistan's extremist religious political parties, which oppose their government's decision to support the United States in any action against Afghanistan's Taliban regime. Gul contends bin Laden had nothing to do with the terrorist attacks on New York and Washington, saying instead that they were the work of the Mossad, the Israeli intelligence service -- a version of events that has been endorsed by Islamic fundamentalist clerics and is widely accepted by Muslims throughout the Arab world.

Here is the transcript of the exclusive interview Gul gave to Arnaud de Borchgrave, United Press International editor at large:

NEWSWEEK WEB EXCLUSIVE, Sep. 14, 2001

Transcript: UPI United Press International, Sep. 26, 2001 interviews General Gul:


"The attacks against the twin towers started at 8:45 a.m. and four flights are diverted from their assigned air space and no air traffic controller sounds the alarm. And no Air Force jets scramble until 10 a.m. That also smacks of a small scale Air Force rebellion, a coup against the Pentagon perhaps? Radars are jammed, transponders fail. No IFF -- friend or foe identification -- challenge. In Pakistan, if there is no response to IFF, jets are instantly scrambled and the aircraft is shot down with no further questions asked. This was clearly an inside job. Bush was afraid and rushed to the shelter of a nuclear bunker. He clearly feared a nuclear situation. Who could that have been? Will that also be hushed up in the investigation, like the Warren report after the Kennedy assassination?"

De Borchgrave: So who did Black Sept. 11?

Gul: Mossad and its accomplices. The U.S. spends $40 billion a year on its 11 intelligence agencies. That's $400 billion in 10 years. Yet the Bush Administration says it was taken by surprise. I don't believe it. Within 10 minutes of the second twin tower being hit in t

15438

25.6.2003 4:01

Proc zide okradaji gojimy?

albert 67.?.?.?

Clovek, snad je to od nepameti, by vyuzival toho druheho. Proto Buh, pres Mojzise, predal Israelitum (ne zidum. Tak jako 0 se nerovna 1, tak biblicky Israelita nebyl zadny zid. Podle Noveho Zakona, Judeanec-Zid nenavidejici Krista byl prave tim opakem, a moderni zid, tj. potomek Chazaru, nema ani s tim zidem Noveho Zakona nic spolecneho) Desatero. Velmi jednoduche. Jednim ze zakonu bylo "Nepokrades!"
Proc ale to jsou prave zide, kteri tolik okradaji ty druhe? Duvod je jednoduchy: nepovazuji ty druhe, tj. gojimy, za lidi. Povazuji je za zvirata, a tim padem zvirata stoji mimo zakon, a zid si se zviretem muze delat co chce: lhat, krast, zabijet, nicit. Cokoliv.
Jelioz se tedy podle zidovske doktriny Desatero na gojimy-zvirata nevztahuje, tim padem sizeni (sakra, sidit, nezni to jako zidit?), je nejenom zidum povoleno, dokonce je jim to narizeno! A cim? Zidovskou Magnou Chartou, predtim Tradicemi Starsich (ktere Pan Jezis tak usilne napadal a odsuzoval) - okolo 499 AD sepsanych v Talmudem. Jeden se muze presvedcit, zajimave pasaze Talmudu, napr. "Talmud Unmasked", jsou dostupne na www.
Nasledujici odkaz je primo ze stranky tech nejhorlivejsich zidu - Hasidu:
http://hasidicnews.com/FAQ/FAQ.htm#12

Divi se pak jeden, ze treba napr. ortodoxni zide (yidds, chazars) jako byvaly Enron CEO Andrew Fastow a jeho manzelka Leah, okradli gojimy o miliony? O jejich veskere uspory?
Vzdyt to byla jejich "nabozenska" povinnost!
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/ap/20030624/ap_on_bi_ge/enron_fastows_2

15439

25.6.2003 20:37

Pánovi Jánovi Jánskemu:

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

2) Jak muze nesymetricke poskozeni a oslabeni konstrukce vyvolat kompletne symetricke a predevsim tak nahle zhrouceni? A hned 3x za jeden den? Odpoved: Nemuze.
-------------------------------------------------------------------
Skôr, ak by spadla len jedna z budov, zvyšovalo by to prevdepodobnosť toho, že niečo nebolo v poriadku. (Minimálne by sme mohli predpokladať, že bola horšie postavená). Ak však obe budovy zareagovali na podobný podnet podobne (zrútením), tak to skôr potvrdzuje fakt, že boli z rovnakého materiálu.

Ale zaoberajme sa alternatívou, ktorá vás láka a síce, že išlo o riadený odstrel. Odstreliť 100poschodovú budovu asi nebude ľahké a bude to vyžadovať mnoho hodín príprav i pre ženistov s všetkým vybavením. Slabý bod hipotézy o riadenom odstrele je podľa mňa ten, že si nik nevšimol demoličné čaty s množstvom výbušnín, čo by to ako mali vykonať. (Vlastne: koľko a akej výbušniny by bolo na také niečo treba?)

15471

26.6.2003 0:46

RE: Pánovi Jánovi Jánskemu:

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15471

>Ak však obe budovy zareagovali na podobný podnet podobne (zrútením), tak to skôr potvrdzuje fakt, že boli z rovnakého materiálu.

A co ta treti budova - WTC7. Ta byla konstrukcne jina a neposkozena dopady letadel, minimalne pak troskami pri kolapsu WTC1.


>Odstreliť 100poschodovú budovu asi nebude ľahké a bude to vyžadovať mnoho hodín príprav i pre ženistov s všetkým vybavením.

Zas tak obtizne to byt nemusi. Odkazuji se na Van Romerovu vypoved (byvaly reditel "Energetic Materials Research and Testing Center at Tech" z Noveho Mexika. Jedna se o instituci zkoumajici ucinky vybusnin na budovach). Podle jeho puvodni vypovedi (kterou o tyden pozdeji prehodnotil [smích]) uvadi, ze k tomu, aby mohlo dojit k onomu "implozivnimu" kolapsu by bylo treba umistit male mnozstvi vybusniny na alespon 2 mista v obou budovach. Puvodni vypoved i jeji oprava byly uverejneny na strankach ABQ Journalu, kde nyni je k dispozici pouze opravna verze. Nasledujici link vede na kopii obou clanku v puvodni forme.

http://www.public-action.com/911/jmcm/ABQjournal/

Jinak sekvenci snimku pocatku kolapsu WTC2 lze nalezt na:
http://misternet.org/nerdcities/WTC/south-tower.htm

Dalsi dva zajimave zabery (ktere jsem si dovolil "sestrihat"[mrknutí jedním okem] jsou zde:

http://misternet.org/themes/wtc/shared/wtc_southexpl.jpg

Evidentne se jedna o dve, asi stejne, udalosti (zamerne nerikam jake) v temer stejnem okamziku v te same vysce na dvou rozdilnych stranach teze budovy (zaber vlevo je z videozaznamu). A nemuze se jednat o padajici trosky (coz je evidentni). Jedine, co by mohlo podat "normalni" vysvetleni je "tlakova vlna" vznikla uvnitr budovy pri kolapsu. Je vsak velice nepravdepodobne, ze by mela takovyto efekt... (navic hodne lokalizovany - do jedne specificke vysky)
(velkoformatovou fotografii mohu zaslat emailem)

Mozna jeste by staly za to tyto linky:
http://misternet.org/themes/wtc/shared/exp.zip (200kB)
http://misternet.org/themes/wtc/shared/wtc7.zip (200kB)

Jedna se o videozaznamy, pro prehrani je treba kodek DivX 5.0.2 ci vyssi (pro Windows, kdo ma Linux a MPlayer, kodek nepotrebuje). Ke stazeni zde: http://www.divx.com/

PS: me jmeno je takto: Jan Janský [smích]

15481

26.6.2003 20:09

RE: Pánovi Jánovi Jánskemu:

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15481

Sorry za meno. Mám problém vyskloňovať české slová, prosím odpustite moju neznalosť.

Ak máte väčší obrázok uverejneného, prosím pošlite mi ho.
http://misternet.org/themes/wtc/shared/wtc_southexpl.jpg
Na mňa pôsobí, že je zacyhtený v okamihu, keď už budova padá. V tom prípade by som skôr predpokladal, že išlo o explóziu spôsobenú pádom budovy a nie o explóziu spôsobujúcu pád budovy.
Rozhodne považujem za podozrivé, ak budova, ktorá je zasiahnutá neskôr a s menšou intenzitou spadne prvá. Avšak to môže svedčiť rôznych veciach.
Otázne ostáva, či je možné za cca 45 minút zohnať kvalifikovaný demoličný tím, jeho výstroj, plány budovy, identifikovať slabé body, umiestniť nálože a celé to odpáliť.
Na toto si neviem odpovedať.
Je možné, že to bolo pripravené dopredu, ale problémy s logistikou ostávajú. Je na to stále potrebný pomerne veľký tím ľudí. Každí z nich je potom bezpečnostným rizikom. Ak by sme prijali domnienku, že akcia bola vo veľkom koordinovaná, vrátane leteckého útoku, bola by to práca pre desiatky ľudí a riziko prezradenia by bolo dôležitým faktorom ešte desiatky rokov. Proti tomuto je odstrelenie amerického prezidenta len bežná rutina.
Rozšírením tejto domnienky na vládne sprisahanie sa potom dostávame niekam, kde je potrebné aj zvážiť politický kalkul. Myslím, že z celej tragickej udalosti nik nevytĺkol taký politický kapitál, aby mu to vyvážilo riziko, ktoré podstúpil.

15529

26.6.2003 23:20

RE: Pánovi Jánovi Jánskemu:

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 15529

>Sorry za meno. Mám problém vyskloňovať české slová, prosím odpustite moju neznalosť.

To je naprosto v poradku. Ona to plete i spousta lidi v Cechach... [smích]

>Ak máte väčší obrázok uverejneného, prosím pošlite mi ho.

Uz se stalo.

>Na mňa pôsobí, že je zacyhtený v okamihu, keď už budova padá. V tom prípade by som skôr predpokladal, že išlo o explóziu spôsobenú pádom budovy a nie o explóziu spôsobujúcu pád budovy.

Je to mozne. Divne na tom je to, ze se to projevuje lokalne, navic desitky pater pod zonou kolabovani - pro budovu kde jedno patro je stejne jako vsechna ostatni je to prinejmensim zajimave.

To same je videt na, pomerne detailnim a zdarilem, zaberu pocatku kolapsu WTC7 - lokalizovane oblacky (nikoli tmaveho koure, ale svetleho rozdrceneho betonu) na stene budovy - je temer nemozne, aby se takovyto jev projevil pouze (dosti malo intenzivni) zmenou tlaku pri samotnem padu budovy. Nerad to rikam takhle "natvrdo", ale takova vec svedci o extremne rychlych zmenach tlaku - tlakovych zmenach v radech milisekund - vsak vite, co tim chci rict...

Popisovane fotografije jsou zde:

http://www.misternet.org/nerdcities/WTC/fig-5-20.jpg - pred kolapsem
http://www.misternet.org/nerdcities/WTC/fig-5-23A.jpg - okamzik kolapsu cca 30 min po predchozim snimku.

Vsimnete si take zpusobu, jakym se budova hrouti - zachovava si svuj puvodni tvar a postupne jakoby cela zajizdi do zeme. Proste typicky nasledek besneni neviditelneho pozaru... [velký smích]

>Otázne ostáva, či je možné za cca 45 minút zohnať kvalifikovaný demoličný tím, jeho výstroj, plány budovy, identifikovať slabé body, umiestniť nálože a celé to odpáliť.

Kdyz se zamyslite, jak cela udalost probehla: pokles akcii American Airlines a zajistovny Munich Re pres 10% (ze by teroriste vlastnili a obchodovali s akciemi [smích]), varovani nekterych agentu FBI, pronajmu zbytku komplexu WTC jednim jedinym clovekem 2 tydny pred celou udalosti, totalni ignoranci americkeho letectva (od odkloneni prvniho letadla z kurzu az po zasah Pentagonu nebyl vyhlasen letecky poplach) atd... atd... po techto udalostech by me nijak neprekvapilo, kdy by byla cela udalost pripravena dopredu.

>Rozšírením tejto domnienky na vládne sprisahanie sa potom dostávame niekam, kde je potrebné aj zvážiť politický kalkul. Myslím, že z celej tragickej udalosti nik nevytĺkol taký politický kapitál, aby mu to vyvážilo riziko, ktoré podstúpil.

Delam to vazne nerad, proto predem upozornuji. To co jsem tvrdil az do tohoto momentu, za tim si stojim a jsem to schopny pomerne dobre prokazat. To co uvadim dale je pouze spekulace, nicmene zajimava:

Kratce po utocich Benjamin Netanyahu rekl:
"Attacks are good for US-Israel relations."

Jiste je, ze po utocich extremne posilila podpora jistych extremistickych smeru v "zapadni" politice. Spousta firem velmi zbohatla. Incident se temer "nesmel" vysetrovat. Spekulace omilane v mediich jiz vecer 11.9.2001 (vcetne pricin kolapsu) plati dodnes. Ze by jiz byla hotova expertiza?

15539

26.6.2003 3:48

Co se děje v Americe?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ma to ta Amerika potize,od smrti presidenta Kennedyho neni schopna podat presvedcive dukazy,pokud jsou ,tak svedci mizi za podivnych okolnosti,kolem Clintona rovnez zmizeli nekteri ,co moc vedeli i WACO ma svou historii s nichz se manipuluje a nakonec tedy ten 11 September,kde zazraku je hned nekolik,ale jak se zda ,tak masinerie statu se tim nijak moc nezabyva a jede dale cestou "kolem cernych skal".Co na tom ,ze po fotografiich unoscu -terroristu se nekteri prihlasili ,ze ziji,to prece nemuze zastance statni politiky zastavit na jejich ceste,sice, lez je velice pruhledna,ale pokud dodrzi statni linii,tak se nic nedeja je jedno co si lid vypravi v ulicich,nakonec dukazy se dodatecne dodaji do ucebnic a nejakych par desitek roku si nikdo ani neskrtne s nejakou pravdou a nebo svedectvim ,naopak bude strachy bez sebe,aby nezakopnul a nestanul za mrizemi.Stado byrokratu ,uz je cviceno v prikyvovani cela leta,kdyz jde prece o koryto a nedej Boze ,aby sli jednou delat,kdyby nahodou pouzili zdraveho rozumu,a nasledkem toho se dostali k "lopate" !!!!
Sila produktivnich lidi ,je v mensine,takze pravda lezi na vetsine neproduktivnich lidi,je zjisteno ,ze 6% bohatych ovlada na 36% vsech prirodnich zdroju a ty svymi penezi ovladaji zbytek populace a maji patent na pravdu.Takze ,at cte president Bush dal knizku o kozlikovi,at se dozvime aspon nekde pravdu,ale jeste malickost ,musi drzet knizku spravne ,ne vzhuru nohama,jak je na mnoha fotografiich.

15494

26.6.2003 3:50

Co se děje v Americe?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Viděl jsem i další záběry hlavně té budovy,která nebyla zasažena
letadly a její kolaps je hodně podivný.
Na videozáběru bylo vidět,jako by něco uvnitř bouchlo.
Nejsem odborník,vevnitř mohlo bouchnout cokoliv,
ale pochybnosti zůstávají.

15495

26.6.2003 8:24

Co se děje v Americe?

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Murt, Ucil jsem se ve skole ze v Dachau bylo zlynovano 300000 Zidu. Totalni lez!!! V Queeslandu zije Cech, jeden z Opletalovy skupiny.Ztravil sest let v Dachau. Casto jsme o tom diskutovali. Asi tak pred patnacti lety jsem se ho zeptal zda byly v Dachau plynove komory. Nebyly. Byla jedna odvsivovaci komora. Navic Jarda pracoval v Sonderkomandu. Hromadne vrazdy neexistovaly. Na sklonku valky smrt hladem, tyfusem a cholerou ano.

15505

26.6.2003 19:56

RE: Co se děje v Americe?

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15505

Holokaust je o industrializovanom vyvražďovaní. A ja nepochybujem o tom, že nacistický režim sa snažil etniká, pokladajúce za menejcenné, likvidovať industrializovane. To je pre mňa pointa.

Každá vojna prináša démonizáciu nepriateľa, ako súčasť propagandy na domácom fronte. Mnoho z tejto propagandy vždy víťazi zahrnú do svojich dejín. To je fakt.

15528

Příspěvků: 62

18.06. 02:11 Robert Nohejl  Co se děje v Americe?Kdo ji vladne a pouziva .
18.06. 09:50 Be  RE: Co se děje v Americe?Kdo ji vladne a pouziva .
18.06. 05:46 albert  Co se děje v Americe?
18.06. 14:27  RE: Co se děje v Americe?
18.06. 15:11 mateji  RE: Co se děje v Americe?
18.06. 14:43 Miloslav Ponkrác  Co se děje v Americe?
18.06. 23:18 albert  Co se děje v Americe?
19.06. 05:12 albert  Co se děje v Americe?
19.06. 07:06 Libor  K boji proti AIDS v Africe
19.06. 11:06  Co se děje v Americe?
19.06. 13:09 Robert Nohejl  Co se děje v Americe?
19.06. 13:17 milo  RE: Co se děje v Americe?
19.06. 19:31 Zdenek Matousek  RE: Co se děje v Americe?
20.06. 12:38 milo  RE: Co se děje v Americe?
20.06. 14:19 Trotl Murt, AGI  RE: Co se děje v Americe?
20.06. 12:18 malvarika  Co se děje v Americe?
20.06. 12:43 malvarika  RE: Co se děje v Americe?
21.06. 06:27 Zdenek  RE: Co se děje v Americe?
22.06. 01:23 Peleška Milan  RE: Co se děje v Americe?
22.06. 11:33 Zdenek  RE: Co se děje v Americe?
26.06. 00:23 mateji  RE: Co se děje v Americe?
22.06. 11:45 Jan Jansky  RE: Co se děje v Americe?
23.06. 05:04 Mikin  RE: Co se deˇje v Americe?
23.06. 18:19 Jan Jansky  RE: Co se deˇje v Americe?
24.06. 05:07 Mikin  RE: Co se deˇje v Americe?
24.06. 11:11 Jan Jansky  RE: Co se deˇje v Americe?
24.06. 16:52 albert  RE: Co se deˇje v Americe?
25.06. 08:43 Mikin  RE: Co se deˇje v Americe?
25.06. 18:15 Trotl Murt, AGI  RE: Co se deˇje v Americe?
25.06. 19:09 Jan Jansky  RE: Co se deˇje v Americe?
26.06. 03:57 Mikin  RE: Co se deˇje v Americe?
26.06. 08:06 milo  RE: Co se deˇje v Americe?
26.06. 10:57 Jan Jansky  RE: Co se deˇje v Americe?
26.06. 23:11 Petr Rehak  RE: Co se deˇje v Americe?
27.06. 02:18 mateji  RE: Co se deˇje v Americe?
20.06. 12:20 malvarika  Co se děje v Americe?
20.06. 12:22 malvarika  Co se děje v Americe?
22.06. 08:12 Trotl Murt, AGI  Co se děje v Americe?
22.06. 18:41 albert  RE: Co se děje v Americe?
22.06. 21:40 Trotl Murt, AGI  RE: Co se děje v Americe?
24.06. 03:49 albert  RE: Co se děje v Americe?
24.06. 18:01 Trotl Murt, AGI  RE: Co se děje v Americe?
25.06. 04:56 albert  RE: Co se děje v Americe?
25.06. 18:17 Trotl Murt, AGI  RE: Co se děje v Americe?
26.06. 06:27 albert  Az se vratite zo sprchy
26.06. 14:13 Trotl Murt  RE: Az se vratite zo sprchy
22.06. 10:45 Robert Nohejl  Co se děje v Americe?
22.06. 23:18 mateji  Co se děje v Americe?
23.06. 04:14 albert  RE: Co se děje v Americe?
23.06. 17:01 Trotl Murt, AGI  RE: Co se děje v Americe?
23.06. 20:14 albert  RE: Co se děje v Americe?
24.06. 01:52 zdenek  RE: Co se děje v Americe?
25.06. 03:11 Robert Nohejl  Co se děje v Americe?
25.06. 04:01 albert  Proc zide okradaji gojimy?
25.06. 20:37 Trotl Murt, AGI  Pánovi Jánovi Jánskemu:
26.06. 00:46 Jan Jansky  RE: Pánovi Jánovi Jánskemu:
26.06. 20:09 Trotl Murt, AGI  RE: Pánovi Jánovi Jánskemu:
26.06. 23:20 Jan Jansky  RE: Pánovi Jánovi Jánskemu:
26.06. 03:48 Robert Nohejl  Co se děje v Americe?
26.06. 03:50 Peleška Milan  Co se děje v Americe?
26.06. 08:24 Pavel  Co se děje v Americe?
26.06. 19:56 Trotl Murt, AGI  RE: Co se děje v Americe?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 1

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 288