Diskuze k článku

Putinův poradce: Přechod na novou globální ekonomiku si bude vyžadovat válku

Příspěvků 45

3.9.2014 2:04

tolar má vyhulíno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Hotovo dvacet, ti si to vyargumentovali a na pravdoláskařské plky demokradtůry nedají, notabene dělat burlaky ekonomii projíždky cizincům zvlášť když ví že je to jen pro nesouměřitelně bohaté. Kteří jejich usilí vytvořených hodnot proměňují ve zbraně jejich útlaků a uznání společnosti která je odstavená úžerem s opětováním vděčných vezoucích se tedy nedá čekat. [chechtot]

316647

3.9.2014 9:01

RE: tolar má vyhulíno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316647

http://www.youtube.com/watch?v=UWEj9H3P_5w

316661

3.9.2014 3:38

...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

Repelent 192.?.?.?

Do Moskvy míří odborník na státní převraty: Nový americký velvyslanec je „architekt Majdanu.“ John F. Tefft má za sebou protivládní puče v Srbsku, Gruzii - i na Ukrajině


Steven McMillan upozorňuje na pozadí takzvaných nevládních organizací a jejich roli v přípravě řízených státních převratů – a to ještě neví o naší agentuře „Člověk v tísni“

Oznámení Baracka Obamy o jmenování Johna F. Teffta novým americkým velvyslancem v Rusku je varováním pro ruskou vládu. Tefft, který pracoval pro ministerstvo zahraničí a Národní válečnou fakultu ve Washingtonu, je expertem na plánování takzvaných barevných revolucí, zástěrky ke svržení nepohodlných vlád a režimů, proti nimž se zaměřují západní elity. Kromě jiného je to bývalý velvyslanec na Ukrajině, jeden z klíčových architektů Washingtonem zrežírovaného puče v Kyjevě.

Technika „rojení“

Barevné revoluce se zakládají na sloučení technik „rojení“ vynalezených v 60. letech, a směrnicích pro „nenásilný boj“ od profesora Gena Sharpa z 90. let. Takzvané nevládní organizace (NGO) v tom fungují jako prodloužená paže západních zpravodajských agentur. V zemích odporujících euro-americké hegemonii vytvářejí umělé revoluční „vzplanutí“ například pomocí sociálních sítí, což připravuje půdu ke svržení neposlušných vlád. Vyrábějí „autentické demonstrace lidu“ proti zkorumpované vládnoucí elitě, což posilují a občas i vlastními silami fabrikují novináři z místních korporátních mainstreamových médií.

Americký velvyslanec uspořádal před dvěma týdny v jednom z moskevských divadel uzavřené shromáždění, kde otevřeně řekl: „První úder bude zasazen během zářijových voleb v St. Petěrburgu.“

Ve skutečnosti jsou však řízeni zahraničními NGO – jako v případě Centra pro uplatňování nenásilných aktivit a strategií (CANVAS), Spojenými státy podporované, v Srbsku sídlící„konzultační skupiny k organizaci revolucí“, která operovala v letech 2013-14 na Ukrajině. Puč v Srbsku v roce 2000, Růžová revoluce v Gruzii v roce 2003 a Oranžová revoluce na Ukrajině v roce 2004 jsou některými notoricky známými případy, při nichž byla tato technika a tyto NGO použity.

Nejzkušenější NGO, která byla v posledních dvou desetiletích zapojena do většiny barevných revolucí, je všudypřítomná National Endowment for Democracy (NED), jejíž „financování závisí na zdrojích z Bílého domu a Kongresu.“ Historik Allen Weinstein, který v 80. letech pomohl koncipovat legislativu k vytvoření NED, během interview s Washington Post poznamenal: „Spoustu toho, co teď děláme my veřejně, dělala před 25 lety v skrytu CIA.“ Carl Gershman, president NED, v září 2013 napsal do Washington Post úvahu, že: „Ukrajina má pro nás tu nejvyšší cenu,“ což bylo pár měsíců před tím, než se jeho organizace mohutně zap...Automaticky kráceno

316649

3.9.2014 5:56

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 316649

>Do Moskvy míří odborník na státní převraty: Nový americký velvyslanec je „architekt Majdanu.“ John F. Tefft má za sebou protivládní puče v Srbsku, Gruzii - i na Ukrajině

>Americký velvyslanec uspořádal před dvěma týdny v jednom z moskevských divadel uzavřené shromáždění, kde otevřeně řekl: „První úder bude zasazen během zářijových voleb v St. Petěrburgu.“
Da se predpokladat, ze kdyz to vite vy, ze to muze vedet i ruske vedeni. Bude zajimave, jak se udalosti budou vyvijet.

316651

3.9.2014 10:06

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

disident 88.?.?.?

Reakce na 316651

situace "páté kolony"v Rusku je nyní jiná než v čase posledních prezidentských voleb.Putin po svém zvolení provedl frontální útok proti NGO(hlavně z USA)tím,že aplikoval zákon USA o agentech cizí mocnosti v Rusku.Po tomto většina NGO zabývající se podvratnou činností z Ruska odešla.Dalším faktorem,který brání NGO v Rusku rozvíjet svou podvratnou činnost je raketový vzestup obliby Putina v Rusku po připojení Krymu.V dnešní době je politika Západu v Rusku podporována t.zv.kavárenskými intelektuály ve velkých městech Ruské federace.

316666

3.9.2014 11:31

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

Botičky 94.?.?.?

Reakce na 316651

Jasně že vědí, bílé rukavičky a masky už dávno spadly. Jak by tento útok měl vypadat, představil Jevgenij Fjodorov, poslanec ruské státní Dumy. Ten do větru neplácá. Na zářijové volby gubernátora by do Petrohradu mělo dorazit několik desítek tisíc na Ukrajině vyškolených mladých lidí nemajících žádné zábrany a ochotných třeba střílet na lidi z jedoucích aut. Proti údajně zfalšovaným výsledkům voleb by se měly konat masové demonstrace, proti nově zvolenému gubernátorovi se šířit občanská neposlušnost. Na mnoha místech státní správy už nyní pracuje množství uplacených lidí namočených v korupci, na něž není spolehnutí, kteří by spolu se zkompromitovanými politiky mohli ze dne na den změnit o 180 stupňů své politické názory. Právě tací, spolu s mediálními presstituty, by byli onou pátou kolonou, která by destabilizovala stát a umožnila pozdější vojenské napadení zvenčí. Následoval by rozklad policie, pouliční válka, která by se ve známé formě pravdolásky přenesla i na další choulostivá místa, např. do Kaliningradu, Moskvy, Jekatěrinburgu či na Kavkaz.

316671

3.9.2014 8:53

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 316649

Ale Vy se mylite, oni tuto agenturu financuji a ukoluji....

316659

3.9.2014 9:16

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

jirzina 176.?.?.?

Reakce na 316649

Rusové mají se státními převraty bohaté zkušenosti, takže si myslím, že si s tímhle «odborníkem» poradí. Ten převrat na Ukrajině nějak zpackal, nebo to tak mělo být? [mrknutí jedním okem]

316662

3.9.2014 11:50

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 316662

Mělo to tak být. Cílem je oddělit Evropu od Ruska a to lze jedině tím, že bude Rusko (Putin) označeno za agresora a nevypočitatelného partnera.
http://leva-net.webnode.cz/products/ukrajinska-past-otevrene-a-tvrde-o-politice-usa-v-evrope-a-ve-svete/

Ten profesor Christie je samozřejmě tvrdý globalista, který nejen zamlčuje pravou podstatu toho sajrajtu, ve kterém se svět nachází, ale dokonce nabízí jen ta řešení, která vyhovují globálnímu kapitálu, ale v otázce příčin rozpoutání ukrajinské krize a jejích cílů je naprosto otevřený a nemlží.
Jediné slušné a mírové řešení je anulace dluhů, opuštění keynesiánského konceptu "nezávislých" centrálních bank, zrušení úročení vytvářených peněz a omezení funkce peněz coby zboží (posílení jejich funkce prostředníka směny) eventuálně změny podstaty peněz místo aby reprezentovaly tržní cenu, aby vyjadřovaly spotřebu energie potřebnou na vytvoření a dopravení zboží ke spotřebiteli. Tím by se v podstatě zrušily nesmysly jakým je česnek vožený z Číny do Evropy a podvázaly by se taknesmyslné projevy globalismu. Globalizace by se tak projevovala jen v těch oblastech, kde to má racionální opodstatnění, nikoli pouze tržní.

316672

3.9.2014 10:31

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 316649

Konečně mi definitivně došlo, že všechny války světa, revoluce i krize jsou uměle vyvolávané a řízené již asi 4000 let finanční oligarchií. Nejen dvě světové války, ale ani občanské války kdekoliv na světě nikdy nebyly spontánní, zezdola vyvolané lidem, ale byly to VŽDY uměle vyvolané a řízené konflikty sezhora za účelem ještě většího zbohatnutí.

Není na místě psát v článku, že USA bojuje proti Rusku. Správné je psát vždy, že americká finanční oligarchie kuje pikle proti ruské finanční oligarchii. Teď jde ještě o to, jestli tyto dvě finanční oligarchie jsou skutečně soupeři, nebo zda jde jenom o předem domluvený boj na oko. Zda hlavním účelem těchto hrátek není spíš vyvolat třetí světovou válku a vymlátit většinu lidstva.

A do toho všeho ta pochybná ebola. Tak jako španělská chřipka, kde zahynulo 10 milionů lidí (víc než v první světové válce) nebyla španělská a ani to nebyla chřipka (protože to byl typ moru vynalezeného v německých laboratořích), tak ebola je pro změnu vynalezena v amerických laboratořích a americká vláda vlastní na ni patent.

Letos je sté výročí od uměle vyvolané první světové války. Stihnou ilumináti do konce roku vyvolat
uměle vyvolanou třetí světovou válku? Teď již vím, že celá historie lidstva byla dokonale zfalšovaná a nikdo z nás neví, co se ve skutečnosti v his-tory vlastně všechno dělo. Všechny starověké knihovny vypálené, jen Vatikán má svou pečlivě hlídanou knihovnu, kam nikoho nepustí.

316667

3.9.2014 12:21

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

Mudrc Jakub Levištajn 46.?.?.?

Reakce na 316667

No jo, když mám konflikt se svou paní, obvykle jsem přesvědčen, že ho uměle vyvolala a navíc, že události kolem mě i skrytě řídí. Tudíž Vám tím musím dát za pravdu, neboť s tím mám i praktickou zkušenost. Konflikty jsou umělé.
Paní Jarmilo, oligarchové si samozřejmě myslí, že ne, proto soupeří doopravdy. Zabetonovávají se do garáží, věší z mostů a navzájem se škrtí v koupelnách či tráví v hotelových ložnicích. Proto není divu, že se bojí a často přebývají v bunkrech, vytváří si soukromé ochranky a přemýšlí, jak všechno uplatí. Nakonec hrdinsky zhynou rukou své vlastní ochranky uplacené oligarchou odvedle a mají pak velký funus, na kterém se sejde mnoho jejich bývalých přátel.
Této vlastnosti, která je společná oligaršíčkům i oligarchům, využívá obvykle ještě někdo třetí, co je pak vysmátý mírotvůrce. Správný mírotvůrce nemůže dopustit, aby se oligarchové dohodli, takže pokud se tito dohodnou, tak jen zase jedni proti druhým. Takto mírotvůrce nepřijde o své postavení třetího, proto posiluje přesvědčení jednoho o zlých úmyslech toho druhého a všechny pak o tom, že sám je tu ve službách Všehomíru, což je jistě náročné dílo, které nelze dát dohromady přes noc.

316674

3.9.2014 12:49

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

xxxJirka 88.?.?.?

Reakce na 316667

Třetí světová válka je nemyslitelná. Žijeme v době, kdy lze Evropu vymazat během jednoho dopoledne. Dnes se vedou války ekonomické, finanční, ideologické...
Snížení počtu obyvatel je sice zajímavý argument, ale zničení ekosystému je nežádoucí. Navíc, ta válka by musela být opravdu celosvětová, aby se redukoval počet lidí rovnoměrně. Nevím k čemu by bylo západní elitě, kdyby si vyvraždila půl Evropy a Ameriky, zatímco Čína, Jižní Amerika a Indie by zůstaly nedotčeny. Navíc, ve válkách bojují a umírají převážně muži, takže potenciál (ženy) na rychlou obnovu zůstává zachován. Pokud někdo chce redukovat počet obyvatel, musí se zaměřit na likvidaci žen.

K redukci počtu obyvatel je ideální nějaká nákaza. Případně snížení plodnosti (na tom už se možná pracuje).

316675

3.9.2014 18:34

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

my.point 37.?.?.?

Reakce na 316675

Nedávno jsem četl že válka je lidská přirozenost a doby míru jsou jen hluchá místa lidské evoluce.A něco na tom bude. Akorát jsme válku o plac a jídlo miniaturizovali.A velká válka? Mám dojem že bez klimatické pomoci k ní nedojde. Nadnárodní korporace vlastnící monopoly na takřka na všechno nedovolí sami sobě zchudnout. Budou se bránit všemi prostředky. Oni mají totiž stejného nepřítele který je spojuje. A tím nepřítelem je volba a možnost volby.

316688

4.9.2014 15:27

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

KarlosuX90N 79.?.?.?

Reakce na 316675

"...Navíc, ve válkách bojují a umírají převážně muži,..."

V první světové bylo deset procent všech obětí civilní obyvatelstvo.
Ve druhé světové to bylo již 50 procent.
Ve Vietnamu 70 procent a ve válce v Iráku je to plných 90procent všech obětí.

S tímto trendem je jasné, za jakým účelem se války vedou a navíc jaksi už dávno neplatí, že umírají jen muži a jen ti co jsou ve zbrani...
Dávejme si moc dobrý pozor na světový vývoj událostí, protože v případě konfliktu jsme (jako civilní a nestranné obyvatelstvo) první na řadě, kdo to má odnést....

316744

3.9.2014 18:48

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? - 1. část

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316667

To s tím bojem oligarchů sedí, jenže... společenství okolo těchto oligarchů jsou buď ve fázi

a) vzestupu (pakliže jsou u moci oligarchové sociálně inteligentní),

nebo

b) je společenství okolo těchto oligarchů ve fázi úpadku (pakliže jsou u moci oligarchové bandité plus řadu vrcholných míst zastávají užiteční idioti bez toho, aby chápali co vlastně ve skutečnosti a v čím zájmu činní plus se v rámci boje banditů na různá místa díky již částečnému rozvratu jako vedlejší produkt dostanou i stupidové, u kterých nikdo neví jak se zachovají).

No a to je zakopaný pes současného stavu. Západ je ve fázi totálního pádu a východ na vzestupu. Příznaky jsou jasné:

Západ podpora multikulti s důsledkem rozvratu společnosti, propagace homosexuálního exhibicionismu s důsledkem rozvratu rodiny atd...

Východ podpora tradičních hodnot táta+máma=rodina, kooperace a spolupráce.

Tedy nemá-li zde v Evropě nastat doba temna je nutno alespoň v prostoru východní Evropy se přeorientovat a přimknout k východu. Vládnout budou vždy nějací oligarchové, poněvač někdo schopný vládnout musí, jde jen o to jací ti oligarchové jsou.

Jsem rád, že se zdá, že minimálně státy původně Velké Moravy, následně Uherska (jde prakticky o tatarské vojsko, které se na území Maďarska usadilo po splnění mise proti Frankům na žádost Moravských a Bavorských kněží, které pojalo za ženy místní Slovanky a založilo Uhry) a Českého království, posléze (po ztrátě Rakouska pro Českou korunu po bitvě na Moravském poli ve prospěch Habsburků - východní Rakušané jsou germanizovaní Slované z té doby), následných peripetiích přes Husitské války, zcela rozumné následné předání České koruny Českým sněmem do rukou Habsburků i přes brutální rekatolizaci Čech po Bílé Hoře ve finále po znovu sjednocení původní Velké Moravy v Rakousko Uhersko pod Habsburským císařským stolcem, se současní dědicové této původně jednotné Velkomoravské říše opět v rámci EU ve svých politických postojích sjednocují proti zejména Anglosasům jak v Británii tak i USA a to zejména jednotným postojem proti proti-Ruským sankcím.

Následovat by mělo pro Slovensko, Maďarsko a Česko vystoupení z NATO a stát se stejně jako Rakousko důsledně neutrálními státy a to jak ke zbytku EU, tak zejména k Rusku.

Polsko a Litva jako celých posledních 1000 let opět v zájmu cizí mocnosti válčí proti Rusku. Tehdy to byl Papežský stolec proti Pravoslaví, Nyní to jsou USA-FED-bandité proti bránící se nezávislé Ruské oligarchii.

Ukrajinci, zejména ti západní (to jsou prakticky poruštění Polsko-Litevci) plní pouze roli užitečných idiotů pod FED loutkovodiči za účelem sehrát roli provokatéra Ruska za účelem označit Putina za Hitlera agresora co na ně naplno zaútočil, aby mohl FED spustit pro ně vysvobozující 3. světovou válku.

316691

4.9.2014 12:17

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? - 1. část

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 316691

No a to je zakopaný pes současného stavu. Západ je ve fázi totálního pádu a východ na vzestupu. Příznaky jsou jasné:
Západ podpora multikulti s důsledkem rozvratu společnosti, propagace homosexuálního exhibicionismu s důsledkem rozvratu rodiny atd...
Východ podpora tradičních hodnot táta+máma=rodina, kooperace a spolupráce.


Pane kyticka, ve vašem konceptu by se však mohla vyskytnout malá komplikace v případě Ruska. Je na tom s rozvodovostí hůř než průměr EU. To byste se spíš měl přimknout třeba k Britům... nebo když chcete tak na ten východ, tak se přimykejte k Izraelcům, tam je rodina ještě daleko pevnější, a nebo rovnou můžeme kamenovat ženy a dostat se až na orientální průměr a bude vyhráno, oligarchy už nějaký máme, další se sem z Orientu navezou automaticky, když tu teda neboudou ty multikuti buzny.

316738

4.9.2014 13:57

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? - 1. část

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316738

S pevnými rodinnými vazbami židů souhlasím, v tomto a ne jen v tomto bychom si je měli vzít za vzor. Zde je třeba ale zásadně se vyhradit proti jejich ultra-egoistickým banditům, kteří jsou snad v globálu, potenciálem jejich schopnosti škodit ostatním, nejnebezpečnější skupinou na planetě.

K lidem sexuálně orientovaným na stejné pohlaví nemám žádných výhrad, pakliže ctí zásadu, že je to jejich soukromá věc jako je soukromá věc sexuální partnerství normálně orientovaných. Mluvím výhradně o buzerantských exhibicionistech, kteří svou odlišnost od přírodou daného předurčení dvoupohlavních živých bytostí dekadentně, veřejně vnucují okolí, které to musí chápat jako nechutnosti. To samé by platilo pro normálně sexuálně orientované jedince co by si to exhibicionisticky rozdávali v průvodu na Václaváku. Zvrhlíci nejsou "buzny", ale exhibicionisti jakékoliv sexuální orientace. No a tyto exhibicionistické zvrhlíky pokud vím v průvodu přímo podporovalo velvyslanectví USA včetně vrchního velvyslance. Takto se tvoří pátá kolona rozvratu naší společnosti. V čí prospěch a proč asi. Zde bych si troufnul prohlásit, že v pozadí jsou právě ti židovští bandité, v jejichž zájmu je oslabit jakoukoliv nežidovskou společnost v jejich okolí za účelem trvalého vysávání, zotročení a nepřípustnosti mít ve svém okolí jakoukoliv konkurenci, která by jim byla rovným partnerem. Přitom ve své komunitě si své rodinné tradice s prvky výběrového šlechtění své rasy velmi pečlivě chrání.

Nakonec v Rusku rovněž nikterak nepotlačují homosexualitu, ale homosexuální exhibiciosty jakož ochranu před mládeží, která ještě nemá plně zformované životní hodnoty.

Jinak to že v současnosti je Ruská společnost v řadě případů oproti západu ve stavu ještě nedobrém souhlasím. Podstatné jsou však trendy těchto dvou společností a ty jsou jasný. Západ míří do pekel, východ k prosperitě!!! Je to otázka jedné generace, kdy se to již zřetelně projeví (nebude-li 3. světová válka).

316741

3.9.2014 19:08

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316667

Přesně to co dělají nyní západo-Ukrajinci dělali před 2.SV Poláci Německu, kdy se bohužel nechal do té doby velice konstruktivní Hitler (muž roku v USA, pořadatel nejlepších OH na světě...) nachytat a všichni víme jak to skončilo!

Jsem si vědom toho, že výše uvedený názor je pro řadu čtenářů těžce stravitelný, nicméně se konečně i ne jen na tzv. "neofašistických webech" začínají objevovat velmi seriózní články, které problematiku vzniku 2. SV uvádějí na pravou míru.

Doporučuji všem přečíst tyto tři články, které se velmi týkají současných dnů s ohledem na souvislosti s problematikou vzniku 2. světové války a v klidu bez předsudků konstruktivně popřemýšlet nad v nich uvedenými fakty:

Sankce k smíchu: Putinova hrozba jaderným úderem zabrala, nové sankce proti Rusku se týkají jen fotbalu a úvěrů, které Moskva vůbec nepotřebuje!
http://aeronet.cz/news/sankce-k-smichu-putinova-hrozba-jadernym-uderem-zabrala-nove-sankce-proti-rusku-se-tykaji-jen-fotbalu-a-uveru-ktere-moskva-vubec-nepotrebuje/

Před 75 lety nezačala druhá světová válka
http://michaelwinkler.cz/pred-75-lety-nezacala-druha-svetova-valka/

Ako sa Hitler vzoprel bankárom
http://www.protiprudu.org/ako-sa-hitler-vzoprel-bankarom/

316692

4.9.2014 19:48

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení

hc 90.?.?.?

Reakce na 316692

>Přesně to co dělají nyní západo-Ukrajinci dělali před
>2.SV Poláci Německu, kdy se bohužel nechal do té doby velice
>konstruktivní Hitler (muž roku v USA, pořadatel nejlepších
>OH na světě...) nachytat a všichni víme jak to skončilo!

A čím se do té doby velice konstruktivní Hitler nechal nachytat předtím v případě Rakouska a Československa? A poté SSSR? A Jugoslávie? A ostatních? On se asi opravdu někým v určitém smyslu nachytat nechal, ale ten někdo se zaručeně nevyskytoval na východ od rajchu.
P.S. řeči o tom, jak byl chudák Hitler vyprovokován svými oběťmi, nejsou žádné nové objevy, ale původní německá propaganda.

316754

4.9.2014 21:58

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení

Ďuro Trulo 89.?.?.?

Reakce na 316754

Rozhodně se nezastávám Hitlera, ale dle uveřejněných zpráv z dojče novin té doby vyhlásila celosvětová židovská obec v roce 1933 finanční a ekonomickou válku Německu v době kdy Hitler zaváděl říšskou marku a zachraňoval tak ekonomiku státu v hyperinflaci před totálním rozvratem a návratem do 17. století.
Totéž udělal Putin v postjelcinovském Rusku a to židofašisté z wostrýtu nikdy nenechají bez kruté celosvětové odvety. A ta se dnes plánuje na scuku jestřábů celého světa v "NACO"(nahovno pro lid planety Země)! [bliji] [bliji] [bliji] hajzli [bliji]

316760

4.9.2014 23:31

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316760

Přesně! Jako dnes i tehdy byly propagandy dvě. Říšská a sionistická. Válku vyhlásili sionisti Německu v New Yorku již r. 1933. Více zde (na internetu naleznete spoustu fotokopií novinových článků z té doby na které se odkazovaný článek odvolává):
http://radicalrevival.wordpress.com/2010/01/23/jak...

To samé se děje v nyní proti Rusku od momentu co se dostal k moci Putin. Dvě propagandy Ruská snažící se obnovit suverenitu a pomlouvačná sionistická. Např. nechutná kampaň k OH v Soči - Rusko bije homosexuály, diskriminuje exhibicionistické feministky, staví s Soči záchody pro dva (záběry místností, kde ještě chyběly plechové kóje jednotlivých instalací). Z kvality organizace byli však všichni naprosto unešeni, to zejména po řadě kiksů doprovázejících předchozí OH v Kanadě.

Pakliže chcete Putina s Hitlerem porovnávat, je třeba hodnotit objektivní skutečnosti z let 1933-39 jakož z let 2001-14. Zejména rok 1938-39 po připojení Rakouska, připojení Sudet, zřízení protekturátu, založení Slovenska a těsně před napadením z řetězu utrženého Polska. To dělalo již staletí domestifikovanému německy mluvícímu obyvatelstvu na znovu nabytém historickém území ze života peklo. Stejně jako ČR občanům Sudet, stejně jako Haličané nyní východu země.

Polsko v podobě jak jej uměle zřídily po 1.SV vítězné mocnosti co porcovali Evropu již 300 až 500 let neexistovalo. Západ byl Německá říše a východ Carské Rusko! To samé Československo jakož současná Ukrajina. Nahlédněte do krokovací mapy Evropy za posledních 1000 let. Není zcela přesná zejména do datumů změn, ale k získání rychlého povědomí jak se historicky Evropa za uvedené období vyvíjela je neocenitelná. Doporučuji film zastavit a myší pojíždět po časové liště.
http://vimeo.com/89394659

Objektivní skutečností je, že jak v Rakousku tak v Sudetech, které získal Hitler výhradně diplomacií vítaly německé "okupanty" nadšené davy! To samé bylo na Krymu, který byl na základě potlačených občanských proti-ukrajinských bouří již v roce 1991 v režimu autonomie s legitimním parlamentem. Ten vyhlásil referendum a lid svobodně rozhodl, tedy diplomaticky. Zelení mužíčci, kteří tam smluvně byli zcela legálně pouze vyšli z kasáren do ulic jako prevence proti očekávaným bojůvkám z Majdanu. Koukněte na dokument jak hned po Majdanu povraždili Benderovci spoustu civilistů co se 20.02.2014 v koloně autobusů vraceli z Kyjevského antimajdanu na Krym!!!
Korsuňský pogrom
http://www.youtube.com/watch?v=p7HrJbqYFVQ

Válka v Novorusii je přesná paralera s občanskými nepokoji v Polsku 1938-1939. Zde je objektivní skutečností, že Hitler plošně zaútočil. Putin toto nečiní a i jeho rétorika ve srovnání s rétorikou Hitlera je nesrovnatelně jiná!

316765

5.9.2014 10:32

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení

hc 90.?.?.?

Reakce na 316765

Přinejmenším do roku 1939 se Západ rozhodně nesnažil Hitlera zničit. Teprve likvidací Československa se Hitler začal vymykat předpokladům, protože ČSR a Polsko neměly být úplně zničeny, měly být jen paralyzovány. S německo-polskou válkou se nepočítalo a proto v ní Polsko zůstalo osamoceno. Kdyby chtěl západ Hitlera zničit touto cestou, tak by přece Polsku pomohl.

316786

3.9.2014 19:10

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 3. část - oprava odkazů

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316667

Sankce k smíchu: Putinova hrozba jaderným úderem zabrala, nové sankce proti Rusku se týkají jen fotbalu a úvěrů, které Moskva vůbec nepotřebuje!
http://aeronet.cz/news/sankce-k-smichu-putinova-hr...

Před 75 lety nezačala druhá světová válka
http://michaelwinkler.cz/pred-75-lety-nezacala-dru...

Ako sa Hitler vzoprel bankárom
http://www.protiprudu.org/ako-sa-hitler-vzoprel-ba...

316693

5.9.2014 8:25

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 3. část - oprava odkazů

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 316693

Nestante se obeti vlastnich omylu,svet, uz neklikrate byl jednou nohou ve valce,v dobe Israelsko_Egypske valky,k tomu i par arabskych narodu,tak premierka Golden Mayrova uz byla v presvedceni,ze nezatavi arabske tanky a naridila otevrit sklady s atomovima pumama a pripravit je k pouziti.Evropa spala ,kdyz pres Gronsko letely svazy americkych letadel s atomovyma pumama s rozkazem je k dovrseni cile pouzit,jakozto posledni rozkaz ,proti kteremu nebylo odvolani,uz nad Evropou zjistily,ze "nepratelske svazy"zachycene radarem byly husi letici pres severni pol a to nebyl jediny pripad.Z lidskeho hlediska,kdyz dojde k valce a strana vlastnici atomovou pumu,co udela ,kdyz bude "zatlacena do kuta,cili,bude prohravat valku,odpoved ,uz necham na Vas.Svet ma tolik atomovych pum,jen Israel ma jich pres 200,ostatni staty dohromady muzou zajistit ,ze na kazde jedno misto po celem svete muzou atomov ebomby spadnout 12X, kdo ,by to prezil a i kdyby to prezil,co by pil a co by jedl,nakonec i bible rika ,ze prijde cas,ze valku prezivsi svedkove budou zavidet mrtvym, to ma neco do sebe.
Zjednodusene, "mrtvy rikaji,ze vypadali jako my,ale ,my budem brzo vypadat,jako oni!

316778

4.9.2014 11:57

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

Robert1 95.?.?.?

Reakce na 316649

...z noveho amrickeho velvyslanca USA v moskve netreba mat tazku hlavu !

RF jeho vymenovanie prijala s potesenim a dvere do mskvy ma otvorene !

svoju pracu revolucionara tam bude mat stazenu, prekticky na NULU !

mimovladky, kde by sa mohol tento americky troll angazovat su v RF zakazane !

taktiez kazdy jeho krok a pocin budu rusy so zaujmom "sledovat" a to doslova !

...ak sa nahodou k niecomu odhodla, demokrat jeden, akakolvek jeho snaha bude uz v samom zaciatku znemoznena !

moj nazor je, ze rusi ho s radostou privitaju, aby ukazali USA nemoznost a neschopnost na ich uzemi akokolvek operovat !

proste na hambu !

a z hambou ho aj vyprevadia.

316732

9.9.2014 5:31

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

favela 113.?.?.?

Reakce na 316732

Oblibena otazka popularni v Jizni Americe : Proc v USA nemeli nikdy puc,"revoluci" nebo vladni prevrat ? Odpoved : Protoze tam nemaji USA Velvyslanectvi !
Jedna vec ktera pritezuje USA je nevyvoj novych druhu zbrani /pouze jejich vylepsovani/.Skrzeva aby si korporace vysakly co nejvic. Co si mysli v Kremlu nevim. Letectvi valecne existuje od zacatku 1.sv valky . Muzeme videt ze bojova letadla jsou dnes pomerne "pohodlne "sundavany" a piloti se sem tam zachrani. Tanky/pomale na dnesni dobu/ od r.1917 se stava vice a vice /jako letadla/ pancerovou pasti a kleci pro posadku ,a mene hrozbou, podobne jako letadlove lodi /jeste pomalejsi a malo manevrovatelne/skytaji velky a na mnoha mistech zranitelny cil,jsou pouzivane uz po 70-100 let a tak je jim odzvoneno...Myslim ze kdo zmeni vcas, uhel pohledu na vytvoreni a pouziti alternativnich zbrani na pristi valku vyhraje...A valka nemusi vubec zacit, snad staci jen existenece nove generace, nove vytvorenych mozna i levnejsi a efektivnejsich zbranich ,aby to druha strana vzdala... predem...

317002

3.9.2014 14:28

Západ sa nevzdá len tak ľahko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Je veľký omyl, ak si niekto myslí, že tieto problémy na Ukrajine spôsobuju len USA. Omyl. A teda zásadný omyl. Západná Európa sa len utajuje a skrýva sa za USA. Ale v skutočnosti západná Európa maximálne podporuje a aj bude podporovať USA. Neverte im na západe nič. Západ nás vždy oklamal a tak to bude robiť aj ďalej. Štáty v strednej Európe a na Balkáne sú pre západ len ich nové kolónie a to je všetko. Všetky tie demokratické a kresťanské divadlá sú len pre ohlúputie. Ale výsledok bude taký, že západ bude bohatnúť na úkor ostatnej Európy.
Naši demokratickí politici sú len bábky na to, aby sme slúžili západnej Európe aj USA a teda západu. My Slovania nemáme nič spoločné s hodnotami západu a preto treba vážne uvažovať, ako vystúpiť z EU aj z NATO. osobne som presvedčený, že Rusko sa nevyhne veľkej vojne so západom. Toto je len predlžovanie času a príprava Ruska na vojnu. Rusko získavá čas, aby sa lepšie pripravilo na túto veľkú vojnu so západom. Ukrajina je sranda. Ukrajinu Rusko nechá vykrvácať, pretože Ukrajina je v tejto hre vedľajšia. Nakoniec sa stane, že Ukrajina bude pre západ oveľa väčší problém než pre Rusko. Pretože Ukrajina bude viazať veľké množstvo prostriedkov západu, ktoré sa nebudú dať použiť proti Rusku. Rusko robí strategickú chybu, že nerozdúchava protiEU emócie v strednej Európe a na Balkáne. Ale asi to ešte nechce a získava čas pre svoju armádu.

316678

3.9.2014 16:27

RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 316678

Rusko robí strategickú chybu, že nerozdúchava protiEU emócie v strednej Európe a na Balkáne.
Až tak bych zase ty Slovany z nerzodmýchávání rozbrojů nepodedezříval.

316680

3.9.2014 16:53

RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko

xxxJirka 82.?.?.?

Reakce na 316678

Ne, Rusové by Evropu sfoukli jako svíčku. Za použití jaderných zbraní. Bohužel pro ně by tím také utrpěli, neboť jsou součástí Evropy a radioaktivní spad si nevybírá kde přistane. Navíc v tu chvíli by jim do zad vpadli USA a tam už by byl výsledek nejistý. Tu válku by nevyhrál nikdo ze zúčastněných a zbytek světa by ohrožoval radioaktivní spad.

316684

3.9.2014 20:29

RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316684

Myslíš blbě, taktické zbraně 3. a vyšší generace mají. A po neutronkách se v době od 4-6 týdnů se dá oblast nepoškozených infrastruktur osídlit. Schovají se ti kteří mají bunkry v 10km a hloub. [překvapení]

316695

6.9.2014 20:30

RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316695

>Schovají se ti kteří mají bunkry v 10km a hloub.

Těch neutronových náloží je minimum, protože všechno živé v jejich dosahu je mrtvé a rozkládající se, takže následné biologické zamoření nedává šanci na osídlení přeživšími. A kolik takových bunkrů může být a s jakou kapacitou, které jim odolají? A co ty ostatní pumičky, ničící a zamořující tu infrastrukturu radioaktivitou, nebo dokonce vyvolající radioaktivní jadernou zimu? Ty snad použity nebudou? [oči v sloup]

316869

6.9.2014 20:54

RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316869

Pokud to šupnou na tvrdo tak se zbaví příčin a centrum a oblast je pod cifrou dva. Devastovat idioty se nedají. Že chcípající kobylníci kopnou v krátkém záškubu je i přes středověkou rétoriku a vybavení možné a motaví bambulové kterým nedošlo o co go si to chytnou na špatném místě v nesprávný čas, ale to by bylo na nekonečné že si to spískali vovčanstvím sami a navíc by nepochopili, když v iluzích žijí v podstatě od neskončené 2.world úžer. [oči v sloup]

316872

3.9.2014 20:56

Jak zabranit valce v Evrope?

Fred 83.?.?.?

Ja si myslim, ze existuji 2 moznosti: usporadat americkou verzi Majdanu, a to si myslim, ze by nemuselo byt ani moc tezke, protoze zivot v USA je diametralne jiny, nez jako ho ukazuje Hollywood... Lide jsou nespokojeni a tlak v kotli prudce stoupa. Anebo kdyby to neslo, tak nechat vybouchnout sopku pod Yellowstonem. Nebo zpusobit zemetreseni klimatickou zbrani, aby se kapacity USA musely rozmelnit v domacich problemech. To je totiz to, ceho se boji nejvice: aby to nemeli u sebe doma...

316696

3.9.2014 21:13

OT technicka pripominka

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Pri prihlasovani do Zvedavce se zobrazuje "uzivatel nenalezen" nebo "spatne heslo". Prvni bezpecnostni poucka pri programovani login formu zni: nikdy nesdeluj jestli bylo spatne prihlasovaci jmeno nebo heslo. Tzn. vzdy vracej obecnou hlasku typu "spatne uzivatelske jmeno nebo heslo"!

316697

3.9.2014 22:02

Odpověď na otázku v článku, kolik to bude stát, je snadná

Kosk 93.?.?.?

něco kolem 7 miliard... lidských životů. Kdybych neměl děti a byl sám, řekl bych, že to je vlastně levné... [pláč]

316699

4.9.2014 7:35

Proti vsemu nelidskemu...

favela 113.?.?.?

Reakce na 316699

Vcera ve Walesu demonstrovali lide za mir proti vsemu nelidskemu vedli sve deti nesli protivalecne transparenty a take nesli svoji lidskou bezmocnost..Spolu s nami kteri take bezmocne nechapeme umysly pachat denne vetsi a vetsi zlociny. Vybrani vyvolenci jsou ochotni udelat vse za ucelem ukajeni svych parasitickych pudu.
Jeden z duvodu proc nesouhlasime je nas dluh vuci nasim hrdinum,kteri bez vahani zemreli,kdyz bylo treba abychom my mohli zit! Tedy protipol parasitismu. Uz pres 1200 roku stradame ty padle za nasi existenci. Ti co byli pozvani do nasi zeme r. 1250 /zhruba/ si najednou vzali bile podkolenky v r. 1933 a zjistili,ze jsme jejich nepratele!!1?? V roli dabelske sadby sklidili,nad ocekavani spravedlive...A dodnes rozdavaji medajle i Frau Merkel jejich protektor!!!. Bez medajli bez premysleni nase okamzite reakce maji sympatie pro Putina. Je v podobne situaci. Snad by mel vedet,ze vyjednavat se Satanem nejde. Polsko se rozdelovalo nejmene 3x. Neco se vedelo o povaze techto silencu. Delitele nam tak poslali upominku. Celkem humanni rusu v zachazeni s nemeckymi zlocinci v uniformach zase ukazuje, ze zapad bude mit dost sluhu ochotnych znova a znova vyhlazovat vychod. A nikoliv naopak. /Napr. valka za ucasti J.Zizky proti Teutonskym imperialistum u Grunwaldu./ Zmena k dnesku? Snad zbytecnym a ponizujicim vyjednavanim dava Putin najevo Cine /ktera vi,ze je hned na rade po Rusku/ ze nezneuziva jeji solidarity k nebezpecnym gestum. Proti zlocincum se zbranemi v rukou a dalsim byrokratickym jako byl Eichman,Himmler atd. Teroriste Chaliphatu c. 2 na Str.vychode slouzi jako zaminka dnes k vydavani novych represivnich zakonu. Vytvari se tak podminky vhodne k prichodu novych Hitleru,na miste aby se zasahlo okamzite vojensky. A pres milion ukrajincu prcha do Ruska na misto treba do Polska...Voli jasne a presvedcive. Ale hlas nedostanou. Mohli by rict neco pravdiveho...

316708

4.9.2014 7:31

Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.

Smoulaz 89.?.?.?

Zkusim to trosku zjednodusene vysvetlit. Ze zacatku bych chtel podotknout, ze se velice precenuje ekonomicky vyznam ruska. Je nekde na urovni italie. To je proste fakt. Jasne, na mape, je to velka zeme, ale jinak je to proste ostuda (nebudeme si lhat do kapy).... kdyby meli italove menu, tvrdil by nekdo ze bude Lira rezervni menou? Nidko. Pak bych se zminil o rezervni mene. Jde o byznys. Dneska se neposilaji penize ve vagonech, jen se upisuji a pripisuji cisla. Tak je v celku jedno, v jake mene kdo co prodava. Dolar je vyhodny protoze az tak moc nekolisa. Nikdo nikoho nenuti kupovat dolary. Kupujou se, protoze proste drzi cenu. To je cele.

316707

4.9.2014 9:54

RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 316707

"ze se velice precenuje ekonomicky vyznam ruska. Je nekde na urovni italie"

Zdá se, že Rusko ekonomicky přecenila Čína, Egypt, Afrika, Brazílie atd. atd.,

zatímco Itálie zůstává bez ekonomického povšimnutí [zmaten]

316720

4.9.2014 10:59

RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 316707

Kolego, argument s výkonností ekonomiky Ruska bych ještě při zavření obou očí dokázal akceptovat, ale to co říkáte o dolaru svědčí o tom, že pravděpodobně nechápete podstatu problému.

K lepšímu porozumění celé problematiky zneužívání falešně, mimo pravidla hry, uvolňované dolarové měny ze strany vlastníků jejich centrální distribuční banky FED (několik USA-světových oligarchických rodin, které prakticky skrze monopol na distribuci dolaru řídí minimálně 100 let celý západní svět), bych Vám doporučil seznámit se s těmito materiály.

Analýza současného stavu:
Rozhovor s bývalým náměstkem ministra obrany Německa Willi Wimmerem
http://www.blisty.cz/art/72695.html
Článek Dolar, respektive USA, může zachránit pouze 3 světová válka
http://dolezite.sk/Dolar-respektive-USA-muze-zachr...
Přednášky odborníků na kanálu irena aneri - zejména Jevgenije Fjodorova
https://www.youtube.com/results?search_query=irena...

Teoretické podklady:
Peníze jako dluh
http://www.zlo.cz/money-as-debt-penize-jako-dluh.p...
Přednáška německého specialisty Andrease Clausse z konce 2008 ve Švýcarsku
http://www.zlo.cz/andreas-clauss-geld-und-recht-pe...

Potom věřím, že dojdete k závěru stejně jako řada z nás, že není měna jako měna a že pokud padne dolar jako rezervní světová měna a petro-měna, což je při zachování světového míru neodvratné, padne i hlavní falešný hráč USA (respektive jejich skutečně vládnoucí oligarchie). Potom pochopíte proč USA tlačí na válku kdekoli na světě, kde se kdokoli pokusí od dolaru odejít. Potom pochopíte proč je současné svobodné Rusko a země BRICS úhlavní nepřítel USA a proč se USA snaží za každou cenu vmanipulovat své EU satelity do 3. světové války právě proti Rusku, proč si zinscenovali útok na dvojčata, proč napadli Irák, proč Libyi a další státy. USA prakticky z tohot důvodu válčí trvale všude po světě od konce 2. světové války. Nyní ale narazily. Jejich falešná hra byla zejména díky internetu odhalena obrovským množstvím lidí celé naší planety.

316726

4.9.2014 11:13

RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 316707

Pane,co to tu proboha blábolíte o Itálii a Rusku??!!
Itálii "dělají akorát starý,oprejskaný baráky a slavný mazanice pro bohatý",které jen žerou prostředky,je to jen jedno velké přelidněné smetiště,bez perspektiv,z poloviny plochy zabetonované silnicema,plných aut,zaplavované emigranty,pro které neni ani místo ani trpěivost místních....

Na rozdíl Rusko má zdroje všeho,co potřebuje(na rozdíl od Itálie)
a záleží jen na něm,jakou cestou se vydá.....
Itálie je odepsaná,jako více/méně celý "staletími a kapitálismusem vybydlený zbytek Evropy..."
[chechtot]

316727

4.9.2014 11:24

RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.

Sirt 15.?.?.?

Reakce na 316707

Víte on existuje jeden velmi jednoduchý důvod, proč se někdo (ať stát, podnik nebo jednotlivec) rozhodne vlastnit jakékoliv platidlo (zlato, něčí měnu nebo třeba olivy).
Je to víra, že až bude sám něco potřebovat, že se mu to podaří za toto platidlo pořídit.
A pokud má zrovna nadbytek, ukládá do rezervy a hledá platidlo, které neztratí příliš hodnotu (ať už hnilobou, jako u oliv, nebo tím, že nikdo o toto platidlo nebude mít zájem). Hledá tedy vhodnou "rezervní měnu".
No a tady přeskočím kousek historie peněz a přejdu k dnešku.
Ropa byla obchodována výhradně za dolary, což drželo poptávku po dolarech. "Každý" potřebuje ropu, aby mohl vyrábět. Takže potřebuje dolary, aby ji koupil. A tak je ochotný přijímat dolary za své zboží. Jedna měna, žádná ztráta z konverze. Všem se to vyplatí a ze všeho nevíc emitorovi této měny.
Proč se ale opouští americký dolar jako rezervní měna? Dochází k nekontrolovanému (většinou držitelů dolaru) nárustu množství dolarů na trhu. Obsazením nových trhů pro dolar a inflací se emise nových dolarů trochu kompenzuje (vlastně se tak vytrácí).
Ale dochází zároveň k tomu, že dolar v čase hnije stejně jako ty olivy. A nikdo (krom FEDu) nedokáže významě ovlivnit, jak rychlá ta hniloba bude.
A tu přichází alternativy... Rubl, který má být opět krytý zlatem a jehož hodnotu by pomohl držet ruský vývoz energií. Juan, který má být krytý obrovským vývozem Číny. Bitcoin (a jemu podobné měny), který má mít natvrdo omezenou emisi.
Ale staré (a pohodlné) úvahy se opouštějí pomalu.
Vlastně ta válka, kterou teď mnoho lidí nevnímá, se vede o budoucí nadvládu v měnové oblasti. Euro po torpédování skrz Řecko a spol. se dostalo poněkud ze hry.
Tak seďte a dívejte se. Velcí hráči tu hru dokáží sehrát i bez vašich FAKTů [smích] (zkuste porovnat kolik států je ekonomicky závislých na exportech z Itálie a z Ruska - všiml jste si těch energovodů?)
A možná si časem sám rád uložíte své rezervy v rublech či juanech [mrknutí jedním okem]

316728

4.9.2014 16:54

RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 316728

Az budes ukladat v rublech, tak dej bacha, abys uz nebyl zcepenelej jako ten cerpadlar na Krasnoj ploscadi[smích]

316746

4.9.2014 17:14

RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.

vza 204.?.?.?

Reakce na 316728

Ano, stručne a logicky zdôvodnené čo v podstate vie každý komu to ešte myslí (neplatí na Smoulaz on to aj tak nepochopí mozdgom trolla). Jedno je ale isté - III.WW je neistá. Aj keď všetko včetne príprav usákov na atomový úder nasvedčuje že sa jej nevyhneme, je tu ešte jeden závažny fakt o ktorom si nemyslím že by šialencom v Bielom dome ušiel. Ak vojna vypukne tak severná Amerika, britské ostrovy budú vymazané dokonale ako prvé. Bojovať proti celemu svetu - s nepriateľskými "jadrovými štatmi" - Izrael netreba ni spomínať ten zmizne z mapy s prvým výstrelom. Na to nemaju ani keď sa poserú. Čo myslíte kde bude možnosť prežiť? Na Sibiri určite, aj v horách Číny, ešte v Južnej Amerike a v časti Australie. Ale v USA, Kanade a GB ani náhodou.
Tak si uvedomte ako POTOM bude vyzerať zbytok zemegule. Tí čo prežiju pôjdu po krku predovšetkým tým, ktorých budú pokladaľ za zodpovedných a nastavší marazmus, to značí po tých, čo boli na to svinstvo dopredu pripravení. A nakoniec raz z tych nôr musia vyliezť.
Možete hádat kto to asi bude, ale hlavne ako jednoducho, na prvý pohľad budú "víťazi" rozoznateľný od "porazených"...

316747

6.9.2014 20:51

RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316707

>Nikdo nikoho nenuti kupovat dolary. Kupujou se, protoze proste drzi cenu. To je cele.

Jen jestli tu cenu nedrží proto, že je od FEDu kupuje vláda USA - na dluh, který ji tím roste a roste a roste a roste.... [vyplazený jazyk] [chechtot] Ale ty řádové nuly už banksteři ani neumí spočítat, tak musí udělat RESET a to v té globální vesnici už jde jedině za pomoci války mezi gojimy, aby nepřišli na myšlenku RESETNOUT je... no teď už to někteří vědí, ale žádný z nich neví jak na to... nebo se pletu?

316871

6.9.2014 16:31

Za tím, co se zde děje je ještě jiná hra...

Alladin 94.?.?.?

Za tím, co se zde děje je ještě jiná hra...

316861

Příspěvků: 45

03.09. 02:04  tolar má vyhulíno
03.09. 09:01  RE: tolar má vyhulíno
03.09. 03:38 Repelent  ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 05:56  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 10:06 disident  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 11:31 Botičky  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 08:53  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 09:16 jirzina  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 11:50  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 10:31 Jarmila  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 12:21 Mudrc Jakub Levištajn  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 12:49 xxxJirka  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 18:34 my.point  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
04.09. 15:27 KarlosuX90N  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 18:48 kyticka  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? - 1. část
04.09. 12:17  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? - 1. část
04.09. 13:57 kyticka  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? - 1. část
03.09. 19:08 kyticka  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení
04.09. 19:48 hc  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení
04.09. 21:58 Ďuro Trulo  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení
04.09. 23:31 kyticka  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení
05.09. 10:32 hc  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 2. část - dokončení
03.09. 19:10 kyticka  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 3. část - oprava odkazů
05.09. 08:25 Robert Nohejl  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku? 3. část - oprava odkazů
04.09. 11:57 Robert1  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
09.09. 05:31 favela  RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?
03.09. 14:28  Západ sa nevzdá len tak ľahko
03.09. 16:27  RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko
03.09. 16:53 xxxJirka  RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko
03.09. 20:29  RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko
06.09. 20:30  RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko
06.09. 20:54  RE: Západ sa nevzdá len tak ľahko
03.09. 20:56 Fred  Jak zabranit valce v Evrope?
03.09. 21:13 Pavel -Čert- Němec  OT technicka pripominka
03.09. 22:02 Kosk  Odpověď na otázku v článku, kolik to bude stát, je snadná
04.09. 07:35 favela  Proti vsemu nelidskemu...
04.09. 07:31 Smoulaz  Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.
04.09. 09:54  RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.
04.09. 10:59 kyticka  RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.
04.09. 11:13 Emil Robot  RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.
04.09. 11:24 Sirt  RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.
04.09. 16:54  RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.
04.09. 17:14 vza  RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.
06.09. 20:51  RE: Z ekonomického hlediska, je to vse trochu hloupost.
06.09. 16:31 Alladin  Za tím, co se zde děje je ještě jiná hra...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,80 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,39 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 054,99 Kč
1 unce stříbra
394,77 Kč
Bitcoin
201 515,96 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 893