Diskuze k článku

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Příspěvků 37

17.6.2003 5:15

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Záměrně se nebudu zmiňovat o způsobu vedení konfliktu
v Afganistanu a v Iráku.O tom tady bylo napsáno již mnoho.
Chci učinit poznámku pouze o důsledcích.
Afganistán - totálně "rozvařená" země, kde nikdo dnes neví,kdo vlastně vládne. "Vláda" drží moc pouze v Kábulu a to spíše pouze
ve dne.
Afganistán se stal 70% světovým producentem heroinu.
Před " osvobozením" produkoval podle světových odborníků
na drogy pouze 30% heroinu.
V Afganistánu - co údolí, jiný vládce. Vládne chaos.
Teď teprve po svržení Talibanu se stal Afganistan "semeništěm"
světového zločinu.Taliban byl jistě "darebný" režim,
úchylný svým fundamenálním pojetím islámu.
Jenomže,co je lepší? "Špatný" Taliban,nebo totálně rozvrácená
země,která je teprve v této podobě velmi nebezpečná celému
civilizovanému světu!
Stejný a ještě horší obraz se rýsuje v Iráku.
Afgánci jsou cca z 75% negramotní.
Horší je Irák,kde proti sobě budou mít především Američané
sofistikovaný odpor.
Vláda v Iráku není žádná. Fakticky je na území Iráku ze strany
USA prováděna "klasická" okupace.Alespoň vykazuje všechny znaky.
Vláda , ale ani "loutková", nebyla dodnes vytvořena.
Místo toho musí čelit americká armáda čím dál silnějším
rozmanitým ozbrojeným útokům.
Byli zde "velmi udatní bojovníci a podporovatelé" války v Iráku.
Dokonce jsme věděli jak postupuje na Bagdád 8. us kavalérie.
Doufám,že tentýž "rozumbrada" nám dnes zasvěceně poradí,jakým
způsobem nastolit nějaký "pořádek".
Myslím,že již ze situace v Iráku mnohým lidem v Pentagonu
a ve vládě hodně bolí hlava.
Nechci se pást na cizím neštěstí,ale každým dnem vidím,že se USA
boří do problémů,která nemají jasná řešení.
Násilí na Arabech v Iráku ponese pro Američany neblahé důsledky.
Co naslibovali a celá okupace Iráku se tak jmenovala " trvalá
svoboda". Děkuji pěkně ,ale takhle si "trvalou svobodu" v Iráku
nepředstavuji a obyvatelé Iráku už vůbec ne.
Jsem velice zvědav,jak Američané z tohoto válečného dobroddružství
vycouvají.Mikine nechceš poradit? Za války jsi radil a oznamoval
dobře. Nechceš nás obyčejné "mravence" lépe informovat,
co se vlastně v Iráku děje.
Ale teď trochu vážně. V Iráku se schyluje k občanským potyčkám,
jak mezi Iráčany ,tak jsou nějaké rozbroje i uvnitř US ARMY.
Vojáci nejsou hloupí a když teď vidí k jakému "svinstvu"
byli zneužiti,dávají to hlasitě najevo.
Od konce války v Iráku bylo zraněno nebo zabito cca 50 příslušníků
US ARMY.Situace v Iráku je výbušná a může snadno jako "požár",
přeskočit do sousedních států.
A dostat Irák zpět pod nějakou kontrolu bude stát veliké finační
prostředky a nezměrné úsilí "koaličních států".
Jsem dnes přesvědčen,že by USA nešly do války,kdyby jenom tušili,
jak se situace pro Američany po válce a následné okupaci vyvine.
Scénářů na ukončení nepokojů je několik,ale nikde se v nich
nepíše ,co udělat takřka s celým národem,když nechce i napříště
setrvávat pod "okupační zprávou".

15093

17.6.2003 7:28

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 15093

>nechce i napříště setrvávat pod "okupační zprávou".

Bude chtít možná setrvat pod fejetonem či novelou.

15097

17.6.2003 15:05

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Dan 195.?.?.?

Reakce na 15093

Ty rozbroje b samotné americké armádě mě zajímají. Máte nějaký link na příslušný článek? Díky.

15105

17.6.2003 18:14

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům

jan zizka 213.?.?.?

Reakce na 15093

Vážený pane,
buďte bez obav o zdraví správných hochů. Propaganda již pracuje na dalším výletním místě. Včera televize ukazovala na záběry jaderných objektů Iránu jako místu teroristické hrozby, ohrozující trvalý světový mír. A ten si naši bratři na věčné časy nenechají rozvrace, i kdyby měli humálně zabít všechny iránce.

Jenom nevím, z čeho má náš Velký Bratr na vječné časy STRACH!!!!!, že musí pořád někoho zabíjet!!!!!

15113

17.6.2003 21:53

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15093


soukromna zprava pro pana Peliska po jeho negativnim ohodnoceni
svetove situace :

Ano mame pro co zit, hura vpred za lepsi zitrky !!!!!!

*

Budejovicky Budvar zvitezil v prvnim rocniku Beer World Cupu
------------------------------------------------------------

Pivovar Budejovicky Budvar rozsiril radu domacich i zahranicnich
oceneni o vitezstvi v prvnim rocniku Beer World Cupu (Svetovy pivni
pohar), ktery se konal v Edinburghu. Poradatelem souteze byl britsky odborny magazin Hotel & Restaurant Magazine. Budejovicky Budvar je v Britanii dlouhodobe nejprodavanejsim ceskym lezakem. Budvar se podle sladka Josefa Tolara v tzv. slepem testu utkal s 15 pivnimi znackami z Australie, Belgie, Ciny, Nemecka, Nizozemi, Italie, Japonska, Keni,Mexika, Portugalska, Polska, Skotska, Jizni Afriky, Thajska a Ruska.

15123

20.6.2003 3:12

RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15093

To, ze se Pelesko oznacujes za "mravence" povazuji za posun spravnym smerem. Jen tak dal !
Ta kavalerie nebyla osma, ale sedma.....
Nevim proc me zadas, abych zde o necem informoval. Situace v Iraku se nezda byt od porazky Saddama Hussaina nejak zvlast kriticka. Nemel bys byt tak netrpelivy. Zeme rozvracena Saddamovym socialismem a zlodejnami se neda spravit za tyden, ani za mesic. Bude to trvat roky.
Stejne jako v Afghanistanu. Tam Hamid Karzai buduje armadu a policii.
Co myslis, Pelesko, daji se takove dve instituce, ktere by zvladly takovou zemi jako Afghanistan, vybudovat rychleji ? Pokud ano a vis jak na to, bez poradit......
"Dan" se te tady pta na ty "rozbroje uvnitr US army". A ty neodpovidas a neodpovidas.
Pripomina mi to doby, kdy jsem se te znovu a znovu ptal, jakou ze to ctes "svetovou ekonomickou literaturu". (Tvuj vlastni vyraz). Take jsem se odpovedi nedockal.........

15218

20.6.2003 19:28

RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 15218

Tak číslo kavalerie již známe - to je velmi závážná informace!
Alespoň si dnes doufám Mikine uvědomuješ ,jaké cinty píšeš!
Copak Ty je píšeš jenom do Zvědavce,ale takový Blair to má horší!
Ten je vykřikuje na veřejnosti.
Nevím kde si "mopslík" Blair / vyšetřován parlamentní komisí /
sežene ty svoje "nezvratné důkazy" o ZHN v Iráku!
Když hřímal v parlamentu " Máme nezvratné důkazy o ZHN v Iráku",
tak ho nejspíše tyhle " nezvratné důkazy " budou stát premierské
křeslo.Ale teď k věci.
Dobře, když připustím,že byl odstraněn v Iráku diktátor ,za podmínek,
které odporují mezinárodním normám,je nutné,aby "okupační" mocnosti
na okupovaném území zajistili alespoň minimální podmínky k životu
obyvatelstva.
Je vidět ,že Británie měla kolonie ,takže ví, co a jak.
V britské sektoru jsou bývalý státní zaměstnanci ,včetně bývalých
vojáků ,odměňováni částkou alespoň 50 USD měsíčně.
V americkém sektoru nikdo nedostal nic,ačkoliv jim byla nějaká pomoc
přislíbena.Demonstrace,které tam probíhají začínají být "hladové".
A do takových demonstrací je stříleno a hynou další lidé!
Irák má přeci čím platit!!
Jiná situace je v Aganistánu.
V Afganistánu přislíbili spojenci a USA především pomoc nové
vládě ve výšši 3,5 - 4 miliardy USD.
Karzai dostal zatím asi 130 milionů USD a další pomoc mu byla
odmítnuta.Bez peněz ze západu Karzai žádnou policii a armádu
nevybuduje a Afganistán je a bude ovládán drogovou mafií.
70% světové produkce heroinu pochází z Afganistánu.
Vláda ovládá Kábul a jeho okolí a to pouze ve dne!
To je výsledek protiteroristického tažení v Afganistanu!
Možná pro světové společenství byl příznivější u vlády Taliban,
než absolutní dnešní chaos a rozvrat. Muslimské ortodoxní
režimy odejdou postupně sami,svrženy vlastním obyvatelstvem.
Když nebudou svrženy úplně ,alespoň se dostanou do stadia,kdy budou
pro světové společenství únosné.
Irán je na podobné cestě a jaká to byla bašta fundamentálního
muslimského zřízení. Vývoj nelze zastavit,ale urychlovat ho
pomocí válečných tažení je nejenom zločin,ale utvářejí se tím
nová ohniska skutečného terorismu,protože lidé , kteří nemají
co ztratit z napadených zemí,kterým byli zmrzačeni a nebo zabiti
příbuzní a blízcí,jsou potom ochotni jít zničit " bílou bohatou civilizaci" ve jménu čehokoliv.
Bojím se neodpovědné vlády USA,která vyhání čerta ďáblem.
Začíná se rýsovat jasná nadbytečnost vojenského zásahu v Iráku.
Parlamenty a občané UK a USA byly obelhány svými proradnými
politiky.Důsledky si mohou "odskákat" i lidé ,kteří s touto
politikou nemají nic společného,jenom skutečnost ,že také patří
k bohatému severu.



15273

20.6.2003 21:08

RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15273

Pelesko, ja mel takovou radost ze odpovidas, ze jsem si to cele predlouhe povidani precetl dvakrat. A ono zase nic.
Ani ja ani Dan jsme se opet nedovedeli odkud mas tu informaci o rozbrojich v US army, a znovu jsi neodpovedel na mou otazku z brezna, jakou ze to ctes "svetovou ekonomickou literaturu".
Akorat jsi zopakoval svoje predesla tvrzeni a oznamil me, ze pisu cinty. Ach jo....... [pláč]

15276

20.6.2003 21:37

RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15273

Bojím se neodpovědné vlády USA,která vyhání čerta ďáblem.
Začíná se rýsovat jasná nadbytečnost vojenského zásahu v Iráku.
Parlamenty a občané UK a USA byly obelhány svými proradnými
politiky.Důsledky si mohou "odskákat" i lidé ,kteří s touto
politikou nemají nic společného,jenom skutečnost ,že také patří
k bohatému severu.
-------------------------------------------------------------------
Pán Peleška, vy si vážne myslíte, že ten "chudobný juh" je preto chudobný, lebo my sme viac bohatí? Vy si naozaj myslíte, že ak im rozdáte svoje bohatstvo, že vás začnú mať radi? Naozaj si myslíte, že mohamedáni zrušia Islam, ktorý vždy kázal zaútočiť na slabšieho, len preto, že vy sa rozhodnete ustúpiť zo svojich pozícii, pretože začnete považovať to, že máte a môžete viac za niečo nemorálne.
Ale veď nik vám nebráni rozdať svoj majetok chudobným a odísť do kláštornej izolácie.
Však sa už konečne spamätajte a pochopte, že niekam patríte. Neexistuje žiadne celosvetové bratstvo. Neexistuje ani žiadne jednotné ľudstvo. Narodil ste sa do určitého spoločenstva, tak si ho vážte a pracujte na tom, aby prosperovalo, nie na tom, aby sa nám ostatní vyrovnali. To nie je cieľ.

15280

20.6.2003 12:04

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15093

Pane Peleska,
Vase postrehy jsou velice spravne. Jste dobre informovany a nenechte se od nikoho odradit. Vase prispevky je radost cist.

15227

20.6.2003 12:39

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 15227

Asi mám jinou představu o radosti.

15238

21.6.2003 4:36

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Zdenek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15227

>Pane Peleska,
>Vase postrehy jsou velice spravne. Jste dobre informovany a
>nenechte se od nikoho odradit. Vase prispevky je radost cist.

Ano souhlasim s Vami pane Malverzniku, s tim poslednim, JE TO RADOST CIST ! [velký smích][velký smích][velký smích][velký smích][velký smích][velký smích][velký smích][velký smích][velký smích][velký smích]

15300

17.6.2003 21:38

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Nechci si pouštět do nějakého věštění,ale myslím si ,že se již
USA do žádného konfliktu pouštět v dohledné době nebudou
i když to odporuje tézy o rozpínání imperia ,když už jednou začlo.
USA nejsou na světě sami a i oni musí příhlédnout ke světovému
veřejnému mínění, které se jim podařilo takřka na celém světě
naladit do hodně protiamerických projevů,až nekritického charakteru.
Sledujte ,zdali britská vláda ustojí obvinění z protiprávního
zavlečení země do války.
To bude prubířský kámen.Pokuď Blair neustojí vyšetřování a bude politicky pykat,
což je velice pravděpodobné,protože vzláštní vyšetřovací výbor
parlamentu bude vyslýchat i tajné služby, je docela jisté,
že to bude mít značný vliv i na politiku USA.
Základní dotaz komise zní,zdali Irák bezprostředně ohrožoval
Británii a zdali byl okamžitý válečný konflikt nevyhnutelný.
Na to si dnes může odpovědět sám i méně vzdělaný člověk obeznámený
ze světovým děním , takže pozici pana ministerského předsedy
v Británii vidím jako dost nahnutou.

15121

18.6.2003 0:46

Americká média slepá rika znalec Peleska

Tomas Marny 209.?.?.?

pro Vas pane Peleska, musi byt svetove deni naprostou zahadou.
Vase komentare jsou dlouhe, plne skreslenych informaci a neuveritelne jednostrane.

15128

18.6.2003 2:09

RE: Americká média slepá rika znalec Peleska

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15128

pro Vas pane Peleska, musi byt svetove deni naprostou zahadou.
Vase komentare jsou dlouhe, plne skreslenych informaci a neuveritelne jednostrane.

*

Ano, to je udel kazdeho cloveka co se zacne zajimat o politiku
a svet kolem sebe. Doufejme, ze za rok za dva se jeho politicke
znalosti podstatne zlepsi. Podivejte jak se zlepsil v tom, ze uz
oponentum sproste a drze nenadava. Mikin a ja jsme tady nemeli
jmeno, ja pevne verim, ze se s neho stane nakonec normalni, kul-
tivovany clovek na ktereho nejenom Zvedavec ale i jeho ctenari
a ctenari celeho Internetu budou pravem pysni.
At zije Milanek Peliskuj !!!!!!!!!!!!!!!!

15132

18.6.2003 14:18

RE: Americká média slepá rika znalec Peleska

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 15128

Pro Matěje a pana Marného!
Nejsem děd Vševěd,ale když chcete pánové diskutovat,tak prosím
o konkrétní debatu.
Co pak u dědka Matěje je to jasné.Ten když mu dojdou argumenty,
začne kvákat o úplně něčem jiném, třeba o pivu!
Pane Marný / apropo , máte pěkné jméno - já ze svým jsem na tom
neméně dobře - blbě /,
když napíšete,že pro mne je světové dění záhadou,mé komentáře jsou
plné skreslených informací a neuvěřitelně jednostranné,
je to výkřik do tmy!!!
Nekonkrétních plácanin a keců jsou komentáře plné!!!
Je dobré napsat,v čem konkrétně jsem se dopustil nějakého omylu.
Možná,že někdy také sklouznu do této roviny,ale je velmi snadné takové místo v komentáři označit a uvést svůj hodnověrnější
názor.
Jinak bych ještě doplnil,že to mají američtí vojáci v Iráku těžké.
Těžko může voják plnit roli policisty,který má eliminovat nějakou
demonstraci,jako dnes v Bagdádu zaútočili demonstranti na americké
vojáky kamením a oni dva zastřelili a dva těžce zranili.
Povedeto jenom k dalšímu eskalování násilí a jestliže dnes se
odporu účastní pouze nespokojená nižší vrstva obyvatelstva,
postupně si okupanti proti sobě poštvou i skupiny obyvatelstva,
kteří odstranění Saddáma a příchod Američanů původně vítali.
Voják je vycvičen k boji a ne k potlačování demonstrací na okupovaných územích.To je další obraz nezvládnuté situace
v Iráku a omylů okupačních armád.
Operace "Trvalá svoboda" se zvrhává v jasnou a časově neohraničenou
okupaci.
Bude stát hodně peněz a bohužel mnoho dalších zbytečně zmarněných lidských životů.
A ještě poznámku k pivu Budvar.
Budvar se prodává v USA / nevím jak v Kanadě,ale asi se tam dá sehnat také/ pod značkou CZECHVAR i typickým červeným nepřehlednutelným písmem napsané logo.
Je jenom v lahvích,sudy z Budějovic neexportují,takže točený
Budvárek si hoši v USA a Kanadě nedáte.
Byl jenom k mání v minulém roce v srpnu na CSROCKFESTU v Chicagu.
Takže Matěji, najdi si někde ve "stóru" lahvičky Budvaru /CZECHVARU/,
když je to vítězné pivo,pěkně se nabumbej a přestaň už blábolit.
Někdy napíšeš ještě cosi ,ale jinak jsou to již stařecké "pindy"
úplně o ničem.Raději piš o pivu,to Ti jde nejlépe.

15146

20.6.2003 12:08

RE: Americká média slepá rika znalec Peleska

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15146

To jsou velmi caste praktiky. Prispevek se napadne, zesmesni, ale zadny argument neni uveden, v "nejlepsim" pripade se nazor prekrouti anebo pouzije demagogie.
Vase prispevky jsou opravdu na urovni, diky za ne

15228

20.6.2003 12:10

RE: Americká média slepá rika znalec Peleska

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15228

Vase prispevky jsou opravdu na urovni, diky za ne
To je adresovane samozrejme panu Peleskovi..

15229

20.6.2003 14:10

RE: Americká média slepá rika znalec Peleska

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15229

Avšak to, čo postujete vy, je úplne o ničom. [pláč]

15245

20.6.2003 17:43

RE: Americká média slepá rika znalec Peleska

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15229

Vase prispevky jsou opravdu na urovni, diky za ne
To je adresovane samozrejme panu Peleskovi..

*

No a komu proboha jinemu ? Vy jste tady dve spriznene duse.
Ja bych taky rad s vami konkretne argumentoval. Ale oba dva
mate tu smulu, ze konkretni argumenty neuvadite. Vy pane mavo
jen opisujete, jen to co ja si, kdyz budu chtit mohu precist
nekde jinde a muj mily pritel Pelisek, ten napise sahodlouhy
prispevek a ja tam nikdy to "jadro" nemohu najit. To, ze pise
ze po valce je vzdycky chaos, to preci vi kazde dite. Na teto
planete uz bylo vic jak 5,000 valek. Po kazde byl vzdycky ve-
ky chaos (proste bordel). Jak mu na toto odpovedet ? Ja vim, vam
se to libi, pro vas je to novinka. Pro me ne.
Tak se navzajem obcas pochvalte, at vam to obema udela radost.

15267

21.6.2003 4:50

RE: Americká média slepá rika znalec Peleska

Zdenek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15229

>Vase prispevky jsou opravdu na urovni, diky za ne
>To je adresovane samozrejme panu Peleskovi..

Milane pozor ! :"Never nepriteli i kdyz Ti dava dary".(Laokont). On ten Malvajznik bude asi peknej bazilisek ! Ja z neho nemam od zacatku uspokojivy pocit.[smích]

15301

18.6.2003 0:46

Metody imperia

jan 67.?.?.?

www.rense.com/general38/why.htm



15129

18.6.2003 0:56

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Rado 24.?.?.?

Vcera boli (takmer) cele vecerne spravy a Q13 (zo Seattle) o tom, ze Bush a jeho ludia oklamali ludi a zbytocne zatiahli krajinu do vojny.
Takze ani Americania a ich media nie su celkom hluchi a slepi.

15130

18.6.2003 2:35

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jestlize v nekterych statech ,tak zvane aliance se verejnost a nebo jednotlivy politici nespokoji se lzivym duvodem ke vstupu do valky a dojde k vysetrovani,tak dojdeme nakonec k tomu ,ze takovy po desitky roku odsuzovany Hitler bude proti temto novodobym politikum uplny gentleman.Tak,ci onak ,to stejne nevrati zivoty nevinnym lidem a nepochybuji o tom ,jaky by trest za valecne zlociny proti lidskosti,urcite by se neveselo ,jako v Nurimbergu v letech ctyricatych.Kazdopadne je to uplny upadek demokracie o ktere se rika ,ze je to posledni stupinek k totalitnimu vedeni vlad ,coz potrdily ruzna cisla voleb z rad verejnosti,ktera i tak byla falesna v dusledku propagandy vetsiny medii na podporu valky.Lez vladne svetem a prolhani politici si jsou jisti ,ze neexistuje zadny pravni postih a na radove obcany kaslou ,kde se jen da.
Tento stav veci naproste nezakonnosti i pri te zkorumplovane protekcni zakonosti jeste vice uvrhne svet do terroru valek a tridnich,rasovych a politickych konfliktu a to vse s pozadim boje vyrobnich sil proti nevybnim,ktere neznaji mezi ve vykoristovani vyrobnich sil.Prebujela administrativa je jednim z hnacich motoru ,jez napomaha vymeny svobody za zaruku totalitni bezpecnosti,neni dne ,aby na verejnost neprisel nejaky novy zakon ,jez opetne omezuje v ramci poradku a zakonsti nasi svobodu obcanu.Soudci si sami sobe odsouhlasi pridano na plate v horentni sume,zatimco na druhe strane ministr omezi a snizi vyplaceni nezamestnaneckych podpor,ale sam se odvali od "valu" s tlustym kontem v bance,takovy lide souhlasi se vsim ,tedy i s vyvolanim valky proti statum ,ktere nijak neohrozuji nas stat.Presne se vyjadril jeden politik k valce v Iraku,ke ktere dal souhlas: Jeho deti se ji nikdy nezucastni!!!!!

15134

20.6.2003 12:12

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

malvarika 213.?.?.?

Je to nesporné: Spojené státy mají pozoruhodné vojenské a technické schopnosti. Porazily Irák za krátkou dobu a za levnou cenu. Avšak znamená to, že ti, kdo byli proti válce, se mýlili? Způsobuje rychlé vítězství, že ta válka byla spravedlivější? Budou Iráčané nyní svobodnější než dříve a bude svět lepším místem? Nahore to je citace z redakčního komentáře listu Haaretz.

“Historie je ovšem plná příkladů válek, které skončily lehkým, rychlým vítězstvím, které zaslepilo vítěze a vedlo pak k dlouhodobým katastrofám. Například po izraelské šestidenní válce v roce 1967 proběhla Izraelem vlna oslav; o 36 let později je stále prolévána krev vítězů i poražených z této války. Spojené státy šly do války, protože nebezpečí Saddáma Husajna ohrožovalo svět. Dosud se však nenašlo nic, co by toto tvrzení dokládalo - žádné zbraně hromadného ničení. Možná ještě budou nalezeny a možná, že by je zbrojní inspektoři nalezli i bez války. Ale není možno ignorovat skutečnost, že Irák takové zbraně ve válce nepoužil, ani když už bylo vedení iráckého státu v úzkých, jak mnozí předpovídali. Druhého cíle války, "osvobození Iráku" také dosud nebylo dosaženo. Byl svržen despotický režim, ale nikdo neví, zda nový režim také nebude tyranií, možná ještě horší. Saddám nebyl Hitler ani Stalin, navzdory tomu, co si myslí Donald Rumsfeld. Saddam Husajn byl brutální diktátor, i když je na světě mnoho podobných diktátorů. Po osvobození od Saddámova útlaku hrozí nebezpečí, že se Irák ocitne pod fundamentalistickým šiitským režimem. Není vyloučeno, že země, který nebyla centrem mezinárodního terorismu, se jí stane.”

15230

20.6.2003 12:14

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

malvarika 213.?.?.?

Americký generál je žalován v Belgii kvůli intervenci v Iráku
BRUSEL 14. května (zpravodajka ČTK) - Trestní oznámení na vrchního velitele amerických ozbrojených sil ve válce proti Iráku generála Tommyho Frankse podala v Belgii skupina Iráčanů. Využila tak kontroverzního zákona této země o univerzální působnosti, který dovoluje soudit v Belgii zločiny proti lidskosti, spáchané kýmkoliv kdekoliv. Trestní oznámení na Frankse dnes v Bruselu podal u nejvyššího státního zastupitelství belgický advokát Jan Fermon.

"Nejde o žádnou symbolickou akci. Mí klienti chtějí nezávislé vyšetřování toho, co se stalo," řekl dnes novinářům Fermon. Jeho klienti jsou buď osoby zraněné ve válce, nebo pozůstalí po civilních válečných obětech. Fermon prohlásil, že obvinění proti Franksovi se týkají amerického bombardování oblastí s civilním obyvatelstvem, neschopnosti zastavit rabování a střelby jednotek USA po příchodu do Bagdádu.

15231

20.6.2003 12:15

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

malvarika 213.?.?.?

28. 5. 2003
Amnesty International: Utrpení, o něž se nikdo nezajímá
Lidé po celém světě žijí v daleko větší nejistotě než kdykoliv od ukončení studené války, konstatovala Irene Khan, generální tajemnice Amnesty International ve středu při tiskové konferenci, kde byla zveřejněna nejnovější výroční zpráva této organizace o celosvětovém porušování lidských práv.

" Vlády po celém světě vydávají miliardy na posilování bezpečnosti státu a na takzvaný "boj proti terorismu", avšak pro miliony lidí jsou daleko vážnějším problémem zkorumpované a neefektivní systémy policie a justice, brutální útlak politického disentu, vážná diskriminace a sociální nerovnost: extrémní chudoba a šíření vyléčitelných nemocí."Vedla se válka proti Iráku, protože se podezřívalo, že tam existují zbraně hromadného ničení. Nikdo nic však neudělal proti dobře zdokumentovanému proudu zbraní, které živí vojenské konflikty a způsobují brutální porušování lidských práv v mnoha zemích světa." Více než půldruhého roku po ukončení války v Afghánistánu čelí podle organizace Amnesty International miliony Afghánců nejisté a nebezpečné budoucnosti. "Existuje skutečné riziko, že v Iráku vznikne tatáž situace jako v Afghánistánu, pokud nebudou vlády naslouchat požadavkům iráckých občanů na zavedení zákonnosti a pořádku a na plné respektování lidských práv." V době, kdy ve světě existuje silný pocit nejistoty, vlády se rozhodly ignorovat a oslabit kolektivní systém mezinárodní bezpečnosti, jímž je mezinárodní právo. Spojené státy sice tvrdí, že chtějí přinést obětem v Iráku spravedlnost, avšak aktivně usilují o ochromení Mezinárodního soudního dvora, mechanismu pro univerzální spravedlnost. Takzvaná "válka proti terorismu" zdaleka neučinila podle mínění Amnesty International svět bezpečnějším. Naopak ho učinila víc nebezpečným, tím, že omezila lidská práva, ochromila mezinárodní právo a umožnila vládám, aby se začaly skrývat před kontrolou veřejnosti. Válka proti terorismu prohloubila rozpory mezi lidmi různého původu a různé náboženské víry a zasela sémě nových budoucích konfliktů. Celkovým dopadem toho všechno je skutečný strach - a jeho obětmi jsou bohatí i chudí lidé. "Je důležité, abychom se postavili proti manipulaci strachem. Musíme zpochybňovat úzké zaměření bezpečnostní agendy států. Definice bezpečnosti musí být rozšířena, aby zahrnovala i bezpečnost jednotlivých lidí, nikoliv jen států. To znamená respektování lidských práv. To znamená, že je nutno uznat, že proti nejistotě a násilí je nejúčinnější zasahovat vytvořením efektivních, demokratické kontrole otevřených států, které dodržují a neporušují lidská práva," podtrhla generální tajemnice Amnesty International.




15232

20.6.2003 22:29

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Nemyslím , že by to bylo tak jednoduché ,jak píšete.
Stačilo by jenom hodně málo,aby se trochu vyrovnali nejhorší
nepoměry.
Bohatý sever by nezchudl a chudý jih by nezbohatl.
Jde o 0,1 DPH severu.

15289

21.6.2003 5:35

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Zdenek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15289

>Nemyslím , že by to bylo tak jednoduché ,jak píšete.
>Stačilo by jenom hodně málo,aby se trochu vyrovnali nejhorší
>nepoměry.
>Bohatý sever by nezchudl a chudý jih by nezbohatl.
>Jde o 0,1 DPH severu.

Milane, myslim, ze jsi to mel trosku vic rozvest s tim 0,1DPH severu. Mam tomu rozumet tak, ze by se ta castka mela dobrocinne venovat tem "chudakum z jihu" ?[zmaten] Jestlize jsi to tak myslel, aspon se domnivam, tak se Te zeptam, kolik davas Ty, svym "chudym sousedum", kteri jsou na tom bidne, hure nez Ty? Davat nekomu pravidelne a za nic, prostredky pro ukojeni zivotnich potreb, vede akorat k tomu, ze z toho cloveka vytvoris jeste vetsiho "loosera", nez uz je, s vetsi neschopnosti se ztoho marasmu dostat. Tady se zase dostavame do kruhu s tou inteligenci, urovni civilizace a rasami. Mam na to svuj nazor, ale nemi mi moc po chuti ho tady predhazovat. Me docela postaci, kdyz se zeptam :" jak je to s urovni zivota a jeho podminkami u tech jednotlivych ras, a ktera, lepereceno, ktere rasy chteji zit jako ta druha(e)?". Mozna uplne zcestne, se zeptam:"kolik vynalezu, patentu, fyzikalnich, nebo chemickych zakonu, prislo z Afriky?" Jestli ma nekdo zajem mi to vysvetlit, prosim jsem na prijmu.[smích] Takove nazory, ze by nam bylo lepe v "prvobytne pospolne", predem odmitam. Verim v evoluci, i kdyz ne podle Darwina. Tesim se na odpovedi.

15303

21.6.2003 16:34

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15303

Vynálezy z juhu:

Vodná fajka (menej dechtu, čiže je zdravšia)
Kirvá šabľa (lepšie pára brucho)

[zmaten] Čo ešte [zmaten]

15315

22.6.2003 2:12

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 15303

Ty Matoušku tak ale krásně kecáš.
Stačilo by třeba zcela do důsledku do Afriky přestat dodávat zbraně.
Jenomže to by potom zbrojní koncerny neměli ty pravé zisky
a nemohli by mastit kapsy politikům.
Afrika odebírá ročně z celého světa zbraně v hodnotě 50 miliard USD,
včetně Ruska a naší maličkosti!!!!
Kdo a s kým potřebuje v Africe válčit?
Ve skutečnosti jsou to převážně ještě podporovaná různá hnutí
a puče proti sobě,aby se dobře zastaralý zbrojní arsenál prodal!!!
Jedna setina těchto zbrojních zakázek by dokázala vyřešit hlad
v Africe.
Již více jak 30 let a možná déle žádná politika ve skutečnosti neexistuje. Všechno je podřízeno ekonomickým zájmům!
Proto to také tak dobře na světě vypadá.
Také jsme to slýchali u nás celá 90 léta,jak trh vyřeší vše.
Je nutné nechat na hospodářství působit tržní síly ,ale bez kontroly vznikne anarchie.
Podobným ekonomickým jedem je poškozován "třetí svět".
Mohou být státy z různými přepoklady ekonomické prosperity
a mohou být i hodně chudé,ale není možné takové státy zatahovat
do světových globalizačních čachrů.
Je velice důležité sledovat prosperitu "třetího světa" ,protože
když se takový stát vymaní opravdu z kruté bídy,přestává být
nebezpečný ostatnímu světu.
Prosperita - rovná se - bezpečí pro všechny!!!
Dnes se nemusíme bát hodně bohatého Německa.Žádný Němec již
nepůjde válčit.
Musíme se bát "třetího světa",protože ten je na nás oprávněně
nazloben a jsme terčem často nevybíravých útoků vlád a dalších
činovníků "třetího světa".
Vojensky alá USA se situace dlouhodobě nedá řešit.
Proto je nutné hospodářsky podporovat "třetí svět".
Takové investice se nám stonásobně vrátí.
Jistě nebudou USA a další zainteresované státy vytrubovat do světa,
že cena barelu ropy není cca 30 USD,ale ve skutečnosti 130 USD,
protože to je cena za bezpečnost dopravních cest pro ropu.
Vojenská ochrana bezpečné dopravy stojí cca 100 USD za barel.
Stačilo by uklidnit svět,což není zase až tak složité,
jenom ta dobrá vůle chybí a potom by se jistě našli peníze
na podporu nejchudších států na světě.
Oba dva světy by získali a hodně lidem by se na světě žilo lépe.
Třeba by rapidně ubylo "sebevražedných atentátů" !!!!

15327

22.6.2003 3:52

RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15327


>Stacˇilo by trˇeba zcela do du?sledku do Afriky prˇestat dodávat
>zbraneˇ.
---------------------------------------------------------
A o tom rozhodne kdo ? A kdo bude sledovat a vynucovat dodrzovani takoveho embarga ? Vis Pelesko, ze v dobe aparthaidu existovalo embargo na vyvoz zbrani do JAR ? A ze diky tomu Jizni Afrika zacala zbrane sama vyrabet ? A ze tak uspesne, ze je dodnes vyvazi ? Tomu se rika TRH......
-------------------------------------------------------------

>ale není mozˇné takové státy zatahovat
>do sveˇtovy´ch globalizacˇních cˇachru?.
--------------------------------------------------------------
Globalizace nejsou zadne "cachry". Neni to ani zadne hnuti nebo spiknuti. Je to nezadrzitelny trend dany rozvojem technologie. Hlavne dopravy a komunikaci. Staty nebo organizace ktere se tomuto trendu brani budou brzy zcela zavisle na financni pomoci nenavidenych "globalizatoru"... [smích]
---------------------------------------------------------------
>Proto je nutné hospodárˇsky podporovat "trˇetí sveˇt".
----------------------------------------------------------------
To se ale uz davno deje. Danovi poplatnici zemi s fungujici trzni ekonomikou posilaji posilaji prostrednictvim svych vlad rocne miliardy a miliardy do zemi, kde diky diletantskym levicovym vladam neni ani co zrat !!!
Prestan si Pelesko stezovat a pomoz nam, eh ? ..... [smích]

15335

22.6.2003 7:57

RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15335

A o tom rozhodne kdo ? A kdo bude sledovat a vynucovat dodrzovani takoveho embarga ? Vis Pelesko, ze v dobe aparthaidu existovalo embargo na vyvoz zbrani do JAR ? A ze diky tomu Jizni Afrika zacala zbrane sama vyrabet ? A ze tak uspesne, ze je dodnes vyvazi ? Tomu se rika TRH......
--------------------------------------------------------------------
Ja by som si to ešte dovolil rozvinúť:

Oni tie zbrane predsa vyrábali odjakživa: Luky, kyjaky a oštepy.
Afričania vôbec nie sú väčší pacifisti ako my. Akurát, že asi nie sú dostatočne trpezliví, takže sa im nedarí presadzovať sa v High Tech priemysle. Ale verte tomu, že ak by tam neboli moderné zbrane, zabíjali by sa primitívnymi zbraňami.

Z tohto treba vychádzať. To, že tam vyvážame zbrane im dovoľuje umierať civilizovanejšie.

15340

22.6.2003 7:49

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15327

Kdo a s kým potřebuje v Africe válčit?
Ve skutečnosti jsou to převážně ještě podporovaná různá hnutí ...
-------------------------------------------------------------------
A to teda vôbec nie! Súčasné hranice štátov v Afrike vznikli na základe prerozdelenia medzi koloniálnymi mocnosťami. Sú to územia etnicky nehomogénne. Napriek misiám a cirkevnému tlaku (najmä katolíckemu) sa nepodarilo vykoreniť kulty, zažité počas tisícročí. Preto aj konflikty, ktoré tam vznikajú majú svoju históriu v etnickej a náboženskej neznášanlivosti (ktorá bola minimálne rovnako intenzívna, ako na ša Európka) tiahnucej sa stáročia do minulosti. Takže bojovať tam má naozaj kto s kým, to sa nebojte.

A vôbec sa mi nepáči váš prístup, že kto tam má bojovať. Si myslíte, že Afričania sú deti? Že tam žijú v harmónii so sebou a s prírodou? A zlý beloch ich chce vykorisťovať? (Chce, ale nie preto, lebo je zlý, ale preto že sa to dá. A že im to vlastne vyhovuje. A to je veľký rozdieľ.)

15338

24.6.2003 4:58

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15303

well, asi v roce 1972( nejsem si presne jisty) Indie pozadala
Kanadu o obili. Dobri Kanadaci jim poslali tisice tun obili
zadarmo. Dokonce jim to z lodi vylozili. Zbyvalo jen to si to
odvest domu a zuzitkovat to na co se tady farmari nadreli a danovi
poplatnici zaplatili. Tisice tun obili stalo v pristavistich na obrovskych haldach a cekalo, az prijdou lide si je nabrat zadarmo
a odnest domu. Haldy obili tam staly cele dva mesice. Pry je moc
horko na takovou drinu si nalozit pytel ci zva zrni a odnest domu
a upect hladovym detem chleba. Pak prisel monsum, voda splachla
vsechna zrna a lide byli zase hladni. To neni podadka na dobrou noc
to je skutecnost. Byli toho plne noviny, kdysi pred 30 roky.
Kanada zustala tvrdou kapitalistickou zemi a Indie zase tou chudou
nejcastnou imperialisty vyssavanou a pokorenou zemi.
No a aspon Peliskove a Nohejlove maji o cem psat jak je ten svet
krutej.

Uz jim neposilaji obili. Proste ten kapitalismus nema slitovani
s nikym a nicim.

15390

21.6.2003 9:32

RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15289

0,1 DPH severu čo?
Mne sa zdajú byť dane vysoké až, až. Takže by som ako podľa vás mal ešte platit "chudobnému juhu", zato že nie som dostatočne "chudobný južan"?

Ja mám lepší návrh: nech sa mohamedáni prestanú 5x denne modliť a ušetrený čas nech venujú práci.

15309

23.6.2003 3:29

Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

The White Holocaust

By Pastor V.S. Herrell

Every white schoolchild in America has heard of the so-called Jewish Holocaust, in which millions of Jews were supposed to have been murdered by white Christian Germans during the Jew-instigated World War II. Yet, few, if any, could tell you of the true holocaust, or holocausts, of the last two centuries perpetrated by Jews against the White Race, which has resulted in the death of over one billion white people, as we shall prove hereafter. The fact remains that even though the highly inflated "official" number of Jewish deaths during the so-called Holocaust is now officially below 3,500,000 (New York Post, March 26, 1992), the estimates of white Christian deaths at the hands of the Communist Zionist Jews in Russia are as high as 45,000,000, just since the Bolshevik revolution in Russia. Millions were starved to death by Stalin and his Jewish regime, just as millions are being murdered by genocide today.

Yet, few have heard of these horrors perpetrated by the mongrel Jews against the White Race. Their hatred for Christianity and Jesus Christ has compelled the Jews to institute policies of genocide, which are in force at all times.

Despite the inaccurate and false portrayals of Hitler and National Socialism by the Jews, it is the Jews who are the true monsters, the true murderous devils. Jews and their Zionist vehicle of Communism have been responsible for the deaths of millions of white people - men, women, and children. The majority of Communists are Jews, and it is a fact of history that Karl Marx and his closest advisors were all antichrist Jews. The antichrist Jews forced the Communist change in Russia by slaughtering millions of bourgeoisie (the middle class) who had no desire to be ruled by Jewish Communism. They began their regime with the vicious and senseless murder of the house of the Romanovs, aided and abetted by the king of England who denied the Romanov royal family political asylum. The Encyclopedia Britannica calls the slaughter instituted by Stalin "repressive measures to control dissent." One must dig deeper to find the real truth.

During World War II, Allied bombing of German railways resulted in starvation of Germans. Needed medical supplies, food, and clothing were kept out of the hands of Germans, yet the Jews paint a picture of feasting Germans keeping food from the needy Jews. The reverse is true for the Ukrainian people under Stalin. A man-made famine was created by Stalin and His Jewish fellow-travelers to starve the people into submission while Stalin and his cronies feasted. The Russian peasantry, called "kulaks," were deliberately starved and liquidated by Stalin. The Ukrainians were producing adequate grain for their own use, despite the fact that Stalin was attempting to force the inefficient method of collective farming upon them. In 1932, Stalin procured about 50% of the grain from the Ukrainians, if not more, thus producing a so-called famine. Grain towers were filled with unused grain guarded by communist military units, while the farmers who grew the gKráceno
(Editor)

15366

Příspěvků: 37

17.06. 05:15 Peleška Milan  Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
17.06. 07:28 milo  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
17.06. 15:05 Dan  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
17.06. 18:14 jan zizka  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům
17.06. 21:53 mateji  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
20.06. 03:12 Mikin  RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá
20.06. 19:28 Peleška Milan  RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá
20.06. 21:08 Mikin  RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá
20.06. 21:37 Trotl Murt, AGI  RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá
20.06. 12:04 malvarika  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
20.06. 12:39 milo  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
21.06. 04:36 Zdenek  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
17.06. 21:38 Peleška Milan  Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
18.06. 00:46 Tomas Marny  Americká média slepá rika znalec Peleska
18.06. 02:09 mateji  RE: Americká média slepá rika znalec Peleska
18.06. 14:18 Peleška Milan  RE: Americká média slepá rika znalec Peleska
20.06. 12:08 malvarika  RE: Americká média slepá rika znalec Peleska
20.06. 12:10 malvarika  RE: Americká média slepá rika znalec Peleska
20.06. 14:10 Trotl Murt, AGI  RE: Americká média slepá rika znalec Peleska
20.06. 17:43 mateji  RE: Americká média slepá rika znalec Peleska
21.06. 04:50 Zdenek  RE: Americká média slepá rika znalec Peleska
18.06. 00:46 jan  Metody imperia
18.06. 00:56 Rado  Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
18.06. 02:35 Robert Nohejl  Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
20.06. 12:12 malvarika  Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
20.06. 12:14 malvarika  Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
20.06. 12:15 malvarika  Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
20.06. 22:29 Peleška Milan  Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
21.06. 05:35 Zdenek  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
21.06. 16:34 Trotl Murt, AGI  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
22.06. 02:12 Peleška Milan  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
22.06. 03:52 Mikin  RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá
22.06. 07:57 Trotl Murt, AGI  RE: Americká média jsou k Bushoveˇ skutecˇny´m plá
22.06. 07:49 Trotl Murt, AGI  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
24.06. 04:58 mateji  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
21.06. 09:32 Trotl Murt, AGI  RE: Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá
23.06. 03:29 Robert Nohejl  Americká média jsou k Bushově skutečným plánům hluchá a slepá

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 485