Diskuze k článku

Rusko včera, dnes a zítra

Příspěvků 84

23.8.2014 4:55

Odvar. Mozna ani to ne.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Hned po precteni teto "zpravy" jsem si precetl o te akci pomerne dost podrobnou informaci v Parlamentnich listech. Tato vase snaha je horsim odvarem, pane autore. Priznejte si to.

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Bourli...

315960

23.8.2014 8:51

RE: Odvar. Mozna ani to ne.

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 315960

Jo, jo, od - varem ,, [chechtot]

315962

23.8.2014 9:09

RE: Odvar. Mozna ani to ne.

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 315962

https://www.youtube.com/watch?v=MCzEoPUuL9g

315963

23.8.2014 13:52

RE: Odvar. Mozna ani to ne.

Martina Franzová 217.?.?.?

Reakce na 315962

Souhlasím - článek je slabý, byla jsem tam, prostory byly malé, ale to nebyla chyba organizátorů, jednak možná nečekali takový zájem a naprosto jistě by jim nikdo jiný větší prostory jen tak kvůli pocitu, že už zase jsme na "jedné lodi" nenabídl. Smutný byl věkový průměr posluchačů (odhaduji tak na 60 let), což jeden z diskutujících trefně pojmenoval - "mluvíte tu o vizích, ale podívejte se okolo sebe, kde jsou ti mladí, kteří budou vize uskutečňovat?", pár lidí kolem třiceti bylo čestnou výjimkou a jeden přečtený příspěvek mladého historika pana Řezanky také zazněl, ale to bylo asi všechno. Jinak mi trochu spiklenecká atmosféra připomněla doby před 89. Smutné! Jen definice "nepřítele" je teď trochu složitější, tehdy to bylo jasné!

315969

23.8.2014 5:56

Kriminální systém

.lak 77.?.?.?

kriminálníky rozplodí. Umí v tom chodit. A stát kriminalistů na své chlebodárce nedá dopustit. Začarovaný kruh a symbolem by mohl být had požírající vlastní ocas. Systém polepšovenských mafií si zterorizuje vše a nejhorší stvůry budou určovat své profity a amíci budiž vzor kdy už se otevřeně hovořilo o tom že věznice jim slouží k podnikatelským záměrům a budované tábory fema o jakémsi záměru též svědčí. A poptávka si vytvoří nabídku, ne obráceně. Zdravé a silné, tedy předtím použitím. Poté dostihnou "kvalit nejhorších podloudných a kradmých tržníků a penězoměnců ve zmary čehokoli a s darebností kromě nepřínosných vlastností propadnou kultu nadřazeností pokud možno i za cenu zdraví ať v rovině fyzické či morální. Což systém přetvářek, falší a dřístání exploatovaných zvládá obdivuhodně i s vyskytnuvšími se geniály pracovitosti nesmyslných zázraků a deformací do protihodnot deklarací a místo zázraků praktická realizace nemožných věcí která logicky musí skončit babylónsky. [chechtot] [mrknutí jedním okem] Ať už jde říše zlikvidovavší původní osídlední ameriky a ovládnutá kolonou podnikavců mamonu s přetvářkami a falšemi podnikající výboje nadřazenosti kdekoli tam kam patří. Na smetiště dějin i s jednotlivci dřístaly vymařující se zástěrkami false flag svět a projevuje se cizopastnicví neživotného systému detroitizací kterou by aplikovali oligarchicky na svět, ještě s kvantitativním tisknutím peněz na záměry této "elity. [překvapení] FUJ!

315961

23.8.2014 12:45

Mám co říct

martin bareš 90.?.?.?

příspěvek a hodnocení se mi zdá dobré. Snaží se jít do hloubky. Nastavené parametry (rozsah příspěvku) neumožňují víc.
Spíš by to chtělo nějakou výměnu názorů "zočivoči" s pisatelem.
Bylo by o čem mluvit. A důkladně.
Ale vyprovokovalo to u mě myšlénkové pochody a to je dobře. Pisateli tímto díky. [oči v sloup]

315967

23.8.2014 18:28

Miserie, miserie

MoUdrostrak 90.?.?.?

Souhlas s panem Authorem : už i pokus o návštěvu Radia Hortus způsobí rozladění. Nepřehlednost. Divné fonty. Nefunkční odkazy.
Zbývá tak leda pochvala za snahu. Ale co když je to jinak. A ve skutečnosti to má zdiskreditovat jakýkoliv zárodek pokusu o společenský diskurs?! A znechutit P.T. publicum?!
Každý, kdo jenom trochu dohlédne pod pokličku, ví, či jsou a komu slouží třeba zrovna Parlamentní Listy ...
Nebuďme naivní, že třeba zrovna Jazzová sekce a Radio Hortus budou zázračně vynechány a neinfikovány...
Hleďme na jevy vždy maximálně pravicujícně. Pak si ušetříme blamáž. A zklamání.

315972

24.8.2014 11:12

RE: Miserie, miserie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315972

>Souhlas s panem Authorem
...
>Každý, kdo jenom trochu dohlédne pod pokličku, ví, či jsou a komu slouží třeba zrovna Parlamentní Listy ...

Muzete, prosim vas, konkretizovat, co z vaseho pohledu je v onom zminovanem clanku v Parlamentnich listech az tolik neunosne, ze jste jej odsoudil jen kvuli tomu, kde vysel.

Ja si naopak myslim, ze zde zverejneny pohled na tu udalost je podstatne nekonkretnejsi, chudobnejsi, protoze nepopisuje vsechny projevy, ani jejich autory, ani detailne nerozebira obsah jejich projevu. A to uz nepoukazuji na nestrannost.

Myslim si, ze moje predesle a i toto nynejsi vyjadreni nema co do cineni se starim, se sklerozou ci buhvicim jeste, jak se tu nejaci mladsi osvicenci snazi upoutat lacinou pozornost.

316003

24.8.2014 23:18

RE: Miserie, miserie

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 316003

To jsme se asi navzájem nepochopili. Alespoň stran Parlamentních Listů...
S nimi se to má naprosto shodně, jako už kdysi - před téměř 50 lety bylo uvedeno v jednom skvělém českém seriálu ač natočeném v době "zlé" normalizace: "Byl jednou jeden dům" http://www.csfd.cz/film/70074-byl-jednou-jeden-dum...
Pojednával o WWII v pražské BagounStrasse.
Byla tam také pravicující rodina velko-špeditéra, velko-statkáře, velko-sokola a velko-domácího pana kterého hrál skvělý Pan herec soudruh professor Miloš Nedbal.
V té pravicující rodině se za Protektorátu rozhodli, že jeden jeho syn bude hailovat a přijme jako vyznamenání říšskou orlici včetně říšského oVčanství po prababičce ze Sjudet, další bude finnancovat komunistický zlý odboj a poslední si připraví prvorepublikovou juniformu pro strýčka Příhodu. A vystrkovali své rodinné role a figurky podle toho, jak se fronta se zlými Rusy k Praze blížila nebo naopak zpomalovala.
Se skutečným vlastnictvím a ovládáním Parlamentních Listů se to má nápodobně. Stačí více zapátrat. A budete pravicujícně "čů/vrnět" [velký smích]

316056

25.8.2014 1:14

RE: Miserie, miserie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 316056

Moje otazka znela:
>>Muzete, prosim vas, konkretizovat, co z vaseho pohledu je v onom zminovanem clanku v Parlamentnich listech az tolik neunosne, ze jste jej odsoudil jen kvuli tomu, kde vysel.
Vy jste zacal s odpovedi takto:
>To jsme se asi navzájem nepochopili. Alespoň stran Parlamentních Listů...
Pak jste zabrousil do nejakeho ceskeho filmu, pouzil jeho dej jako symbol a dodal:
>Se skutečným vlastnictvím a ovládáním Parlamentních Listů se to má nápodobně. Stačí více zapátrat.
Dobra. Jenomze ten vas symbol odpovida pouze na druhou cast moji otazky, na prvni ne. Proto tu cast otazky pokladam jeste jednou:
>>...co z vaseho pohledu je v onom zminovanem clanku v Parlamentnich listech az tolik neunosne...?
Takze rad bych se dozvedel zcela konkretne a bez nejakeho zovialniho "zapatrani", jez primitivne lovi dav nenarocnych, treba to, ze se zabyva tim a nezabyva onim, nebo ze propagacne nadhodnocuje to a takticky zamlzuje ono. Tak si totiz predstavuji diskuzi, jak ma vypadat.

316059

25.8.2014 8:10

RE: Miserie, miserie

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 316059

Milý anonyme ze šestařtyřicítky , článek na PL je prostým opisem přednesených referátů, je to DOBŘE udělané PR s akční fotkou v úvodu. Jedno velké +

Anonce na tuto akci vyšla minimálně na 5- ti nezávislých webech, čtenost je kolem 5.000 čtenářů denně - viz tento článek, připravit pro ně 25 židliček a zbytek venku na lavičky nebo bufáčově na stojáka. Jedno velké -

Dva z pěti referátníků se vůbec nedostavili, nebylo tedy možné jim položit jakékoli doplňující otázky. Vážně ochořeli či snad měli autonehodu ? Ale vůbec. Měli prostě v tu chvíli jiné aktivity, tak snad příště. Druhé velké -

Rádio které mělo vysílat přenos je nefunkční. Třetí velké -

Akce byla dobře prezentována a to i zde http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Len... kde byl slíben video záznam sdílený na internetu , dodneška není, přestože tam byli dvě videokamery. Čtvrté velké -

Tak tedy , aktérka roku '68 a kandidátka na senátorku , toto nezvládla ani trochu. Víte, problém těchto Chartistických idealistů a snílků, je, že dopomůžou k moci někomu kdo si s nimi následně vytře ...... a pak je odhodí jako nepotřebnou zátěž.

Právě Chartisté ze '77 tohle celé nezvládli. Po přečtení toho dokumentu https://cs.wikisource.org/wiki/Prohl%C3%A1%C5%A1en... zjistíte, že oni se vlastně k ničemu nezavazují. Přesto, po roce 89 se dostali k moci a výsledek ?

Snad nejlépe to popisuje Pan Karel Kryl v písničce již z roku 1993

Demokracie - chartistická

https://www.youtube.com/watch?v=Ak8o5lSU6xQ

316066

25.8.2014 12:34

RE: Miserie, miserie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 316066

>Milý anonyme ze šestařtyřicítky ,
Mily Martene 264, (vy se tak jmenujete? Pokud ne, da se to chapat jako neanonym?)
>článek na PL je prostým opisem přednesených referátů, je to DOBŘE udělané PR s akční fotkou v úvodu. Jedno velké +
Podivejte se, ja jsem na te akci nebyl, doslechl jsem se o ni vicemene nahodou, a pote jsem mel k dispozici dve informace, jak jsem uz napsal. Prvni byla zdejsi, podle me nepripraveneho se spise jednalo o osobity a do urcite miry i zainteresovany pocit, ne nezaujata informace, zatimco po sdeleni v Parlamentnich listech jsem si udelal o akci ucelenejsi predstavu, trebaze vase ohodnoceni bylo jedno plus a ctyri minus. (Predpokladam, ze jste se pri hodnoceni vnitrne nepriklanel k zadne strane. Vite, pri posuzovani, hodnoceni je v prve rade zapotrebi nestrannost!!!)
A kdyz uz jste u toho znamkovani, ohodnotte obdobne sfery v prispevku zdejsim.
Ostatni vase vyjadreni jde mimo me coby vrseni slov nad ramec pointy, trebaze jak chartisty, tak i Kryla vnimam obdobne jako vy. Ale v teto chvili jen a jen posuzuji informativni sdilnost obou textu.

316075

25.8.2014 15:32

RE: Miserie, miserie

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 316075

Ha , mám vás , jsou tam dva. Líheň trollů na Zvědavci maskovaných jako pachatelé dobra.

Pronesu zaklínadlo - YHBT. YHL. HAND.

Vysvětlení zde - https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29

Vážený pane MoUdrostraku, zdá se že jsme naletěli, no nevadí, trocha duševního úsilí, třeba bude někomu k dobru.

Snad to bude stačit , když ne, mám v záloze ještě silnější antitroll zaklínadlo. [chechtot] [vyplazený jazyk] [velký smích]

316087

25.8.2014 16:50

RE: Miserie, miserie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 316087

>Ha , mám vás , jsou tam dva. Líheň trollů na Zvědavci
>maskovaných jako pachatelé dobra.

>
>Pronesu zaklínadlo - YHBT. YHL. HAND.
>
>Vysvětlení zde -
>https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29

>
>Vážený pane MoUdrostraku, zdá se že jsme naletěli, no
>nevadí, trocha duševního úsilí, třeba bude někomu k dobru.
>

>
>Snad to bude stačit , když ne, mám v záloze ještě
>silnější antitroll zaklínadlo. [chechtot] [vyplazený jazyk] [velký smích]
Pane neanonyme jmenujici se mozna Marten264:
Takze vy nemuzete byt podle vasi teorie maskou pachatele dobra za #316066! Inu, nezavisly posuzovatel!!
A taky je zajimave skryt se za nejaky vymysl, kdyz je zadan nekdo s vami souznejici o urcite vysvetleni, do ktereho nema chut nebo treba cokoliv jineho postrada. Anebo se chcete zbavit diskutujiciho coby "demokrat", ktery vasemu smeru neprizvukuje? Bohuzel, i takove ... prinaseji maminky na svet a pan WS je pro svoji velkodusnost nemuze neakceptovat.

316093

25.8.2014 17:21

RE: Miserie, miserie

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 316093

Těžký život, jako malé děti.

Vložený obrázek

Ale, nezlobím se na vás, taky jsem škádlil dospělé, když jsem byl malý.

316094

1.9.2014 6:53

RE: Miserie, miserie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 316094

Cestoval jsem, nemel jsem moznost odpovedet, az ted:
Urcita skupina lidi v ceske sociaty nebo presneji receno jednotlivci myslici si, ze nalezi k jakesi sorte, se domnivaji, ze prozivaji svobodu, kdyz si v podvedomi neco nalinkuji a nepripusti si, ze i negace mohou byt nejak pozitivni. A posleze ubohymi vytvory se zviditelnuji, jsouce presvedceni, ze jsou nejchytrejsi. Proto ta nase zeme je takova, jaka je.

316528

25.8.2014 10:15

RE: Miserie, miserie

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 316059

Nechápu, co nechápete??? [velký smích]

Napsal jsem to snad v prvním příspěvku jasně [oči v sloup]
Vyčpělí někdejší moralisté nad gulasch/socialismem, se teď - a navíc s křížkem po funuse - odhodlali ke spanilé jízdě proti nynějšímu establishmentu, proti Církvi Svaté a proti zresuscitovanému Drang nach Osten.
Namísto toho, ale aby P.T. publicum zaujali, tak svými akcemi a'la Jazzová sekce a obskurní nefunkční stránky zmiňovaného "rádia", pouze kohokoliv, kdo by se zúčastnil či nahlédl, znechucují.
Kladl jsem si zde veřejně otázku, ZDA:
1) Jde o neumětilivismus někdejších zpohodlnělých konsumentů statisíců TK (tuzexových bonů), které jim coby jidášský groš rozdistribuovával Flaška Veškrna - jako závdavek na nyní již doprivatizované nemocnice, námořní flotilu, strojírenství, elektrotechniku, doly, dopravní a kritickou infrastruktůru atd. ?!
2) Anebo jde opět o ZADÁNÍ, když jsou jejich dýchánky mediálně kryty a reklamně sponsorovány Parlamentními Listy, které mají pochybné skutečné vlastníky, loutkovodiče a zadavatele ?!

Co je na tom v mojí glosse, ProBoha, nepochopitelného?!

Jsou Procházková & ojetá tjůzexová company(společně s Parlamentními Listy) mucholapkou na opratích Shabes/GOY/im, aby - nejen pro BISoně - markerovali nespokojence a potenciály odporu?!

316073

25.8.2014 14:40

RE: Miserie, miserie

hugo23 195.?.?.?

Reakce na 316073

Drahý mou,

děkuji za neustálou snahu otevírat oči svému méně chápavému , či snad méně "informovanému" okolí. Cením si vás. Chodím sem prakticky už "jen" kvůli vašim glosám. Jsem rád, že jste přestal být tak kolovrátkový. Nevkusný jste jako jeden z mála zdejších zvědavých dišputérů nikdy nebyl. Mám snad až někdy pocit, že jdu životem v podobných šlépějích jako vy, jinak to ani není možné..
S těmi Plisty máte samozřejmě pravdu v tom druhém bodě. Stačí se podívat na ten vámi popisovaný nevkus, a ten nám napoví, že takto se opravdový altruista nechová. Chceme však nechat přeorganizovat naše životy někým cizím (altruistou) ? K čemu jsou tyto snahy o jakési násilné a nesystematické změny ? K HOVNU ! Každý by se měl snažit změnit především sám sebe, a stát se živoucím příkladem toho, že je možné žít "úspěšně" a přitom vkusně a v souladu s jakousi elementární rovnováhou. To jsou ty krasní lidé, kteří se i mezi "vrchností" naskytnou, neboť žádný původ dosažení tohoto stavu nezamezí, dokud je v dotyčném onen element...ona chuť žít.

Krásný den !
Hugo.

316085

25.8.2014 19:50

RE: Miserie, miserie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 316085

Krutým utrpením k prozření a přehodnocení smyslu života.Málokdo z trpících se ale dostal tak daleko,aby přehodnotil stav svého nitra,kde jsou démoni závislosti na utkvělých představách o své výjimečnosti a správnosti svého konání.Ten,kdo připustí kritiku na své chyby v povaze,je na nejlepší cestě ke zlepšení vztahu k sobě samému a samozřejmě i k ostatním.Nehraje roli rasa,náboženství,ani národnost..Národnost je určena předem,před narozením,aby se tvor naučil ty které vlastnosti k obohacení svých zkušeností.https://www.youtube.com/watch?v=fwCKg16moGs

316100

26.8.2014 16:44

RE: Miserie, miserie

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 316085

Milý příteli Hugo, dovoluji si Vám doporučit čist d
Dostojevského a z novějších Gigantů Dugina.
Zjistíte, kde se v Rusech bere láska k všeobjímající svobodě nejen ducha, ale i ve vztahu k honbě za materiálnem.
Taky mi to trvalo, nežli jsem vsadil na Ruskou kartu. Chce to nejen dělat s Rusy business, ale i cestovat do sfér jejich vlivu. Čímž nemyslím jen a jen ex CCCP, ale i Střední a Východní Asii, včetně Tichomoří. Tam všude se utvrdíte, že jste vsadil dobře!
Ne náhodou B. Hussein Obava dal posílit americká okupační vojska v Austrálii. Nejen kvůli zlým Číňanům z Čínské lidové republiky. Ale i kvůli růstu vlivu Ruska v JV Asii a Pacifiku, včetně Jižní Emeriky.
Když Emeričané barbarsky humanitárně bombardovali srbské domovy důchodců, školy, nemocnice, kostely a mírovou ifrastrukturu ~ zlomil jsem nad světem hůl.
Nyní jsem naplněn blahem, že z první řady sleduji hroucení zrůdného Pax Emericana. I když ho možná zaplatím i vlastním blahobytem, tak ten pocit zadostiučinění za to stojí. A téměř okoralé srdce bije radostí nad každým novým vietnamským obchůdkem, čínskou restaurací či ruskou realitkou v dodnes pravicující a lídlující Gott/lině. Jen víc a houšť!

316178

27.8.2014 5:39

RE: Miserie, miserie

favela 113.?.?.?

Reakce na 316073

Protoze negativni obhrouble spekulace,generalizovani zalozena na chovani jedincu nebo malych skupin /kterych vlastne/..Dale anonymni osocovani neexistujicich jevu za kazdou cenu a hystericky rozplizle privlastky odebrane jinym,pronasene z vysoke zidle mouder tazenych rovnou z prdele...Vase "vycpelost" je na vas a bez gulase...nevite ani za mak co Jazzova sekce je byla,zpohodlnelost konzumentu je dalsi nesmyslna hovadina protoze spolehat na Havla dotycni uz by davno zhynuli bidou...Radoby kriticky pohled se zasterkou prazdnoty..."vycpelou" vasimi nefaktickymi invektivami primitivniho verbalismu vykrikovanych do sveta pomoci vypatlanych fantasii .Jako mucholapky na opratich,ojete tuzexove demagogie !!!To si dejte patentovat... Kritizovat snahu i kdyz treba nedopadne s velkym uspechem je samozrejme velmi popularni pro ty co zrejme neumi vubec nic a snaha je pro ne jen bezcenne slovo bez hodnoty hodici se jen jako "lacine zbozi" kseftarum do jejich obskurnich kramku ...Radoby zasveceny pohled do "zakulisi",ktere neexistuje...ovencene zbytecnymi vyrazy jako [vyplazený jazyk]ochybny skutecny vlastnik ???A navic i loutkovodicem ?Obskurni a nefunkcni stranky znechucuji??...Cim? Tim,ze nefunguji !!! Snad nejaka radicka jak primet obskury fungovat by nebyla ??? Pri tech himalajich vsevedoucnosti svetove,vestrakovane ??

316220

27.8.2014 6:37

Vydarena mizerie

favela 113.?.?.?

Reakce na 316056

jisteho serialu..Tak ze rodinka dostala prvniho syna do vezeni za kolaboraci s nacisty,nebo zneskodneni odbojem,nebo oboji po valce !..Dalsi syn-financnik komun. odboje logicky skoncil na nacisticke sibenici/Heydrichiada/Bylo mnoho informatoru mezi komunisty. A otec za spolupraci s obema...rovnez.Fantasmagorie prikladna i poucna...Heil a Cest vasi praci !

316223

23.8.2014 18:54

morozita?

Fanatik 109.?.?.?

Když vidím tyhle neukojené, zapšklé a už otravné starce a stařeny bez opravdu klasického vzdělání a vyšší morálky a principů mravních, tak bych je všechny nakopal do pr....le a vyházel na čerstvý vzduch. Nedivím se zapáleným muslimům, že nereformovatelné po nabídce a její odmítnutí podříznou jako prase. [bliji]

315973

24.8.2014 8:34

RE: morozita?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 315973

Že se odmítají klanět jakési republice USA a všem jejím zločinům na této planetě od tisknutí zelených hajzlpapírků pro celý svět po právo vybombardovat kteroukoliv zemi na světě je spíše chválihodné. Naopak smutná je absence mladší generace. Ale ti mladší by tam nepřišli ani kdyby téma bylo oslavovat zločiny republiky USA. Tady žádná svoboda není a nikdo se nechce příliš špinit když to nutně nemusí. Dnes se nechodí pro nesouhlas s režimem k lopatě u kotelny ale rovnou na pracák, na ulici.

315993

24.8.2014 9:15

RE: morozita?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315993

... a niekedy sa za nesuhas s rezimom chodilo rovno do Jachymova...

315997

24.8.2014 11:43

RE: morozita?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 315997

Copak? Máš hosipa? V té době se v USA za podobný přečin dávalo elektricky vytápěné křeslo i přes protesty světové veřejnosti.

316005

24.8.2014 13:12

RE: morozita?

Venny 46.?.?.?

Reakce na 315997

"... a niekedy sa za nesúhlas s režimom ..."
Někdy se za nesouhlas též šlo ke zdi (BuM), nebo sloužit do Mukačeva (ČSR) a nebo Haliče, Bosny či jiné nepříjemné destinace (R-U).
Prosím vás, nepřemýšlejte, co se dělo někdy v minulosti a žijte přítomností a budoucností. TEĎ se v Evropě a samozřejmě tím víc u nás dějí věci, za které by se starý kontinent a jeho tzv. demokratické mocenské špičky měly červenat. Někdo přišel na to, že ekonomický nátlak či výhrůžky mohou být mnohem účinnější než nějaké násilné represe, vyhazovy, exily, vězení a podobné vynálezy. Proč? Protože v tomto případě je postižitelný úplně každý, kdykoliv a v jakékoliv formě. Stačí se blbě podívat... A co především: nevznikají mučedníci, hrdinové hodní následování, jen stádo nezaměstnaných, kteří si vlastně za svůj osud mohou sami svým ""nestandardním chováním" (jak se širšímu obecenstvu hned propagandisticky připomene, aby nezapomnělo).
Takže nechme minulost minulostí a všímejme si toho, co se děje teď. Rezignace na 100 a více let vydobytá práva je cesta do pekel, protože ti, které mohou tato práva a vymoženosti nějakým způsobem kontrolovat a usměrňovat, je okamžitě utnou, zruší.

316017

24.8.2014 4:38

Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mluvit o Rusku je osidne, Rusko se mnohokrate zmenilo,take se zmenili posluchaci, v me kategorii, generace,jez prozila, Osvobozeni, a tak zvany " Stalinuv terror", sovetizaci vychodni Evropy, planovane uz z pocatku valky, tedy z roku 1942, kdy nemecka armada vsude postupovala a "Rusko" si vzpomelo na obranu" svate Rusy od tech,co vsechno pravoslavne nicili. Hloubeji do historie, doby, ruskych caru, Nikolajeva I, NikolajevaII a pozdeji Alexandra III, uzemi PALE, tahnouci se rozlohou od Jaderneho more, az po Cerne, jeste mimo "Stalinova daru", zidovske republiky, Birobidzhan, co by zidovske uzemi, Uzemi PALE rovnajici se plochou mnoha Israelu a nebo uz to,ze zahrnovalo cele uzemi byvale Chazarie. Opet zmena Ruska, reforma systemu provadena Stolipinem zkoncila ne jenom atentaty na cary, ale i zavrazdenim tohoto, tou dobou pokrokoveho reformatora. Tak, zvana Ruska revoluce zcela zmenila smer, nase Ceskoslovenske legie, uz je jen a jen historie, spojujici nas, ale, dal uz mame komunismus, ktery dnes uz nic nerika nastupujici generaci, rozpad sovetskeho svazu zmenil celkove vztahy evropskych narodu, komunismu, na nove bourani Ruska, jez na te ceste demokracie, je dnes oznacovano,co by nepritel a neni zdani, ze by zapad podporoval cestu demokracie, Gulag je zapomenut, jako i Solzenicin, myslitel ruskeho lidu, obnoveni pravoslavne cirkve a vzdorovani kapitalismu, co by rabovani prirodniho bohatstvi, zpusobylo, zese mluvi o treti svetove valce, jez ma zahrnout i Cinu, jak je videt, cesta Ruska vubec neni snadna, neni mozne si udelat zaver, nebot problem uz neni "rusky", ale, vseho slovanskeho, at pritel a nebo nepritel. Perestrojka zmenila smer, otazkou je k horsimu a nebo k lepsimu, dnes, uz vime, ze pro Rusko a rusky narod k horsimu, otazkou je kam se pridaji slovanske narody, coz je otazka zatim bez odpovedi, jen vime, ze stare rany se opet obnovily, ale, mnohe nejsou zpusobene Rusy, v dobe hladomoru umirali, jak Rusove, tak, Ukrajinci, to je zase neznama cast historie, jez "zapad"nikdy nepublikoval. Zaverem, muzem soudit Rusko,kazdy ze sve zkusenosti, ale v pravde receno, "vezem se s nima i kdyz si mnozi mysli, ze ne!"at, mame nazor jakykoliv na zkutecnosti to nic nemeni. Zapadni demokracie, uz mnoho lidi nevidi, jako spasu lidstva, spise, naopak.
Je lehke byt soudcem, bez zotpovednosti
Pro posouzeni vezmete to,ze Ceskoslovensko melo 10 milionu obcanu aRusko ztratilo v druhe svetove valce na 12 milionu obcanu.A,nebo,kdyz rusky vojak byl okupant,koho poslouchal cesky vojak v dobe "komunismu"pod vedenim Slansky a spol,az do doby ,kdy se sami "komunisti" likvidovali o misto na vladnuti?
Kdo, zacal ridit Cesky stat za Havla,kdo dela nenavist proti ruskemu narodu,jez trpel stejne,jako jine narody pod botou komunismu.

315985

24.8.2014 6:17

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

ikke 213.?.?.?

Reakce na 315985

Vazeny pane,

vime o nich hodne. Vime o nich jako o turistech, ale i jako o "novych obyvatelech Ceska": Tady v Praze skupuji cele bloky bytu - o "Ivanovych Varu" ani nemluve (drive Karlovy Vary).
Ciste pro "ruskou mentalitu".

Ta se vsem nelibi. Nelibi se nejen Cechum, Nemcum, Holandanum, Belgicanum ... ... ale i Egyptanum atd. Proc? Rusove se neumi chovat. Sedim s kolegy (Cesi) v jedne hospode v Praze, o stul dal jeden Rus a 3 Rusky. Krik, ramus atd. Po hodine vypadnou. Prijde 8 Francouzu a sednou si ke stejnemu stolu kde byli predtim (hlucni) Rusove. Uplna pohoda, "Frantici" (i kdyz v dvojnasobnem poctu) jsou tichy, mluvi normalne, nervou. Proste kultura, chovani jak ma byt. Super, tak zde v Praze ty turisty milujeme.

Egypt pred par lety: Vylet 7 dni na Nilu, nemecky zajezd, klid a vyborne chovani Nemcu na lodi. 3 dny Kahira OK. 5 dni petihvezdickovy hotel v Hurghada - tam Rusove a zase bordel. Anglicky si mi na to stezuje i egyptsky cisnik u baru - jeste nedokoncil svoji stiznost a Ruska si objednala drink, nezdalo se ji mnozstvi alkoholu v drinku, tak ulila ze sve sklenice do nadoby cisnika pro spropitne, ze ji ma do jeji sklenice pridat alkohol (spropitne nedala, ale nemusela, vse AI). Chudak egyptsky cisnik potom lovil bankovky a mince ze sve nadoby - oba jsme se tomu strasne smali, protoze "zasah Rusky" byl prave v okamziku, kdy jsme oba diskutovali chovani Rusu. To lepsi neslo zincinovat, to byla fakt prd.. [velký smích]

Jindy u snidane se kuchar Egyptan co delal na prani zakaznika individualne vejce, zeptal Rusky, zda k tomu chce ketchup (zadny nemel). Ale Rusove chodili s ketchupem (ktery den predtim "ukoristili" na plazi) i k snidani - kuchar si z nich delal srandu - ja dostal zachvat smichu a kuchar to taky nevydrzel a chechtal se se mnou [velký smích]

Takze jak "krestan" tak i "musliman" meli stejny nazor na ruskou kulturu. "Technika bolsaja" [velký smích]

315987

24.8.2014 8:56

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

milboy 85.?.?.?

Reakce na 315987

Je dobré, že sú tu ľudia, ktorí vedia, že práve ich správanie, kultúra a miera tolerancie je práve tá správna a ideálna..
Vidíte smietku na cudzom "kabáte" a z vlastného oka si neviete odstrániť sebecké videnie sveta.
Vnímajte aj zvyky iných národov ako niečo, čo nás môže obohatiť o videnie iných možností prežitia rovnakých momentov..
Vidíte na rusoch, že si u nás urobili 20 ročnú základnu a nechcete vidieť, koľko ich vznikalo na druhej strane hraníc zo strany toho najfašistickejšieho národa 20 storočia (usa) po celom svete a koľko obetí za touto "obranou demokracie" zostalo!! [mrknutí jedním okem]

315995

24.8.2014 10:07

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315995

...myslim, ze nas, Cechoslovakov urcite viac stve, ze tu boli akesi okupacne zakladne ruskej armady... jednoducho sa nas to viac tyka, viac boli.... Prisli sem v case mieru, bez akychkolvek ozbrojenych konfliktov a zostali tu neprimerane dlho...Strielali do pokojneho neozbrojeneho civilneho obyvatelstva...Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...

Schvalne, si zrejme dobre informovany a scitany daj sem nieco podobne zo strany USA.

316000

24.8.2014 15:07

.Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 316000

To je správná pravdolásková propaganda. ".....Kdyby se jim ten systém "nerozsypal"....Ten sovětský systém se jen ještě pod jiným názvem podstatně upevnil. Kdyby se jim "nerozsypal", tak tu bylo jako kdosi tak padesát tisíc hladových vojáčků v otrhaných uniformách zavřených v kasárnách, a tak dva tisíce velitelů a poradců. Dneska jsme prakticky obsazeni nejméně půlmilionovou vojensky vycvičenou sovětskou armádou v civilu, která si tu kupuje celá sídliště. Mají tu rozhlasové a televizní vysílače, noviny, a poslance. Rok 89, to je rok zákeřné a sprosté velezrady a rozkladu Československa, a všichni za to dosud odpovědní by měli být buď zavřeni na psychiatriích a nebo ve vězeních, a dnes již mrtvým pachatelům této velezrady by se mělo chodit chcát pravidelně na hroby, a neprodleně konfiskovat nakradené na majetky jejim potomkům a příbuzným.

316020

24.8.2014 19:16

RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316020

Dneska jsme prakticky obsazeni nejméně půlmilionovou vojensky vycvičenou sovětskou armádou v civilu, která si tu kupuje celá sídliště.
Člověče, nepřehánějte.. Opravdu máte na mysli tuto číslovku - 500 000 ?? A které sídliště ve kterém městě máte na mysli, poučte nás vesničany.. Rád se na ten půl milionu Rusů zajedu podívat [cool]

316036

24.8.2014 21:54

RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 316036

Zkuste rozčilený příteli například Karlovy Vary a okolí, tam už jsou leta ulice jen s ruskými nápisy. Jen tam jich máte tak padesát tisíc. Zkuste Prahu, hlavní nádraží, tam se mluví převážně rusky. Zkuste Václavák a Staroměstské náměstí, a pak si nalistujte nějakou statistickou ročenku, a nebo se podívejte na katastrák, případně obchodní rejstřík, a zaposlouchejte se do švitoření v obchoďákách. Projeďte se ráno metrem, uvidíte a uslyšíte...

316049

25.8.2014 6:33

RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 316049

Tomu se říká trh, ne? Zadarmo Češi pozemky nedávají, internacionální privatizace českého majetku proběhla úspěšně. S pozdravem Zimmer frei a rukám klid!

316064

25.8.2014 8:42

RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 316049

No, jelikož bydlím ve Varech, jsa zdejším rodákem a patriotem, tak jste mne vskutku pobavil... [oči v sloup]
KV již nemají ani 50 tisíc obyvatel celkem. Možná jste si přidal k té 5 nulu, to by tak odpovídalo. A o ulicích "jen s ruskými nápisy" zatím není ani vidu ani slechu, to jste měl asi zlé sny pod dojmem usilovné četby MF či Reflexu, ne ?
Naštěstí se to tu hemží Baby Landy, Fast foody, Jewely a podobnými ryze českými názvy... [smích]

316067

25.8.2014 9:43

RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 316067

No tak dobře, "ulice jen s ruskejma názvama", to jsem přehnal. Třeba sloupy veřejného osvětlení tam mají ještě od "bolševika" hliníkové přinejtované cedulky s číslem ještě latinkou, a ne azbukou.Stejně tak elektroměry ve sklepech, tak se omlouvám.....

316070

26.8.2014 8:59

Karlovy a jine Vary..

favela 113.?.?.?

Reakce na 316049

..jsou jiz od sveho zalozeni SVETOVE proslulymi laznemi/co nam to ten Karel 4. proved/...Taktez ceska evropska krizovatka /Praotec Cech to byl co nam to spachal/...Prijel Goethe,mimo obyc lidi prijel kazdy kdo neco znamenal...Horor. Urcite meli jsme poslechnout Batu a odstehovat CSR do Patagonie,nebo jine zapadle pr...a ten klid tam .. nadrazi a kecu netreba !!!

316137

26.8.2014 7:25

Chartisticka Chatra

favela 113.?.?.?

Reakce na 316020

a nasledky jejich havloidnich zradnych agentu..Po uchopeni moci ,kdyz skupina CIA studentu a pridruzene chatry zacala jecet Havel na hrad...Mimo jine prislo ihned na radu nase uspesne zemedelstvi...Zavislost statu na potravinach odjinud musela byt neprodlene uskutecnena.
Dodnes je zahadou,co bylo a je dodnes skryvano byl UCEL navstevy Fr.presidenta M. ,ktery se nacpal do vezeni videt "mucednika" H...Zrejme neslo o pouhe pasovani koralky pro dotycneho "ziznivce"...Proc to komunisti dopustili a proc ten president tam lez? Jedna se o neco nevidane/neslychaneho/bezprecedentniho/??!!

316126

26.8.2014 13:47

RE: Chartisticka Chatra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 316126

No jestli jsou všechny vaše postřehy tak relevantní jako - "návštěva Mitteranda ve vězení" nebo "nase uspesne zemedelstvi" tak to vám už úplně selhala paměť. Naučte se alespoň číst ve veřejných zdrojích, když už chcete něco napsat. Zbytečně se ztrapňujete nesmysly.

316164

27.8.2014 7:21

RE: Chartisticka Chatra

favela 113.?.?.?

Reakce na 316164

Oprava mohla byt od vas ,tedy ze se setkali Havel a fr. president mimo vezeni !
Bohuzel pro vas jsem zazil uspesne zemedelstvi a jeho vyvoj spolu s jinymi obcany CSSR po delsi dobu na vlastni kuzi!!!Ztrapnovani zde je pouze vase vlastni zalezitost a vysada.

316226

24.8.2014 21:17

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

ikke 213.?.?.?

Reakce na 315995

"Vnímam aj zvyky iných národov ako niečo, čo nás môže obohatiť o videnie iných možností prežitia rovnakých momentov".

Urcite: Za prvni republiky zila jista dnes 4% mensina hlavne na Slovensku. Casem se presidlili do Cech - a dnes nas "obohacuji zadostmi o statni podporu" - to nas jako danove poplatniky urcite "obohati" a potesi. Nechcete je zpet na Slovensko? Aby jste nam nezavideli tyto "zvyky jinych narodu"? Neradi by jsme jako Cesi zili na ukor Slovaku - nechcete je nazpatek? Urcite vam nechceme brat moznost "prežitia rovnakých momentov".

Pokud budete chtit i Rusy - jsme velmi flexibilni. Urcite je flexibilni i Svedsko ohledne napriklad 25% Goeteborgu, ci Norsko ohledne casti Oslo. Francie nabidne severni Afroeuropany, Nemecko vam postoupi smlouvu o pracovnich silach s Tureckem (kratce po WWII), Britanie pakistanske machry.

Budete bohatou a prosperujici zemi, Slovaci! Jen do toho [velký smích] [velký smích] [velký smích]

316045

24.8.2014 10:00

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 315987

Co si o nich myslet ? Přečtěte si to od lidí co tam jezdí pravidelně na dovolenou a letos tam byli také.

http://www.czechfreepress.cz/pavel-krivka/dokud-bu...

315999

24.8.2014 12:42

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

Aja 82.?.?.?

Reakce na 315987

No, ona ta muslimská kultura je od té naší také výrazně odlišná, řekla bych, že ještě podstaně odlišnější, než ta ruská.

http://usti.idnes.cz/arabove-modlany-teplicko-vlastni-kolonie-f1w-/usti-zpravy.aspx?c=A140821_200033_domaci_maq

316014

24.8.2014 13:06

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

xxxJirka 82.?.?.?

Reakce na 315987

- Pokud někdo skupuje celé bloky domů a vytváří tady "stát ve státě", je to proto, že to ČR umožňuje. Tady by měly zafungovat orgány chránící bezpečnost státu. Každá oblast obývaná převážně příslušníky jiného státu (Němci, Rusové, Poláci) je potenciální nebezpečí pro ČR. Ať se sem cizinci stěhují, ale ať se začlení mezi místní obyvatelstvo.

Mám vlastní zkušenost, zde v Praze, s neukázněnými Němci, Angličany, Dány...

Můj kamarád žil 10 let v Rusku, a co se hodnocení Rusů týče, jsou prý úplně stejní jako Češi, nebo lepší. Akorát by nemuseli tolik chlastat.

316016

24.8.2014 17:45

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 316016

Teplice-Šanov,tam byli snad Češi jen četníci a hraniční stráž.Po odsunu tam přišli tací,kteří ani po 70letech nemají srdečně partnerský vztah ke krajině.Podle toho hospodaří s uzemním plánem,rozprodali Karlovy Vary,ted parcelují jednu obec nedaleko Teplic pro bohaté Araby z Kuvajtu.Bude to jako v Železné Rudě,kde místní Češi panáčkovali Vietnamcum,že jim dělali chuvy dětičkám a poskoky v obchodech.Až se Arabové usadí,tak nastane pogrom na nevěřící psy v blízkém okolí.Zachrání to možná nevinní pasáčkové vepřu,co je budou kolem suburbií nahánět.. [oči v sloup] [oči v sloup]

316029

24.8.2014 21:32

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316029

eeší jsou domestikovaní takže gojímstvo pro multietnictvo. [chechtot] Kromě etnických čechů. [překvapení]

316046

24.8.2014 19:11

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

micha 93.?.?.?

Reakce na 316016

Hele, slibem nezarmoutíš. Já už tu kořalku nevemu do huby [velký smích]

316035

24.8.2014 15:28

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315987

jen jestli u toho stolu neseděli ruskojazyční židovští chazaři, kterých jsou plné KV, i samotný israel, a kteří skupují v práglu pozemky a svými "developerskými" firmami staví prázdné byty čekající na chazary, až potáhnou pryč z Palestiny - a třeba průvodci po Práglu všichni říkají, že absolutně nejagresivnéjší a nejhnusnější sorta jsou izraelci, ty vodějí za spec. příplatek

316022

25.8.2014 4:48

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 315987

Ja si jen namatkou vzpominam,kdyz Cedok vzal poprve stranou proverene turisty do Norska a Svedska,tak,tyto severni narody po zjisteni,ze jim v zahradach bez plotu ocesali veskere ovoce a ukradli jizdni kola,v dobe 21 Srpna ve Vidni si "cesti utecenci" nechali od cerveneho krize dat benzin do aut,na navrat do Cech,sebrali balicky pro utecence, doslova pobrali,co jen mohli, a za penize se ozrali a vymlatili vikladni skrin obchodu,takze ,na organisaci americke pomoci Cechoslovaku,kde pracovala pani Brandejsova ,museli snizit pridavek penez,aby nechodili po Vidni ozrali CesiTakze,opravme svuj nazor na jine narodnosti,ostudy,co by kulturni narod jsme take nadelali dost.Nase devcata zmizela za horama s tim,ze sedali v Nemecku na nejstrsi obchod-prostituci.
Kdyz, prijely ruske tanky do Prahy,tak rano lezly zenske z ruskych tanku,unavene od privitani osvoboditelu.
Nezapominejme,ze ty tanky poslal Breznev,jinak ,pravym jmenem Pingelstin,takovy Andropov,se take jmenoval jinak,aby zblbnul verejnost,byl to zid, Lieberman,Jalcin byl zenat s dcerou Stalina a matkou byla Kaganovicova,Syslov,cili Suss ,byl hlavnim ideologem komunismu,ktery vznikl v AMERICE.
RUSKONESNICH DNU JE RUSKEM,BEOROVSKEHO.MALKINCHUBAI A JINYCREZOVSKYCH,HURVITA,KHOD,,MARGH I MEDVEDEV,NENI TIM SPRAVNYM MEDVEDEM,A TAKOVYCH JE TAM PLNO.
PUTIN,rekl,ze zide jsou v Rusku vitani.
Cesi,jako narod jsou okupanti v Afganistanu,byli okupanty v Jugoslavii,takze,cesky vojak si nikdy nevystrelil na obranu sve zeme,ale,jako zoldak,pomaha utiskovat male narody,prestanme tedy kritisovat jine.

316063

25.8.2014 8:52

RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.

Freddy 46.?.?.?

Reakce na 315987

Vazeny pane,

samozrejme chovani je pohrdani jinymi diky velikosti jejich naroda. A co hosi z USA a velke Britanie a ze zapadu? Jak se chovaji treba v Praze, kam se jezdi phlavne vyradit a vozrat aukazovat svou arogancui na Slovanech. Oni tito hosi jsou zrovna tak primitivove a taky radi jezdi na Ukrajinu, pohlavne se vyradit na mladymi Ukrajinskymi devcaty. Prosim, brante sve zeny jako Slovane a nenabizejte je vulgarnim cizincum, kteri si nemumi vazit Slovanu jako lidskych tvoru. Konec koncu dobyvacnost Anglosasu a jejich loutkovodicu je znama. Takze nic noveho pod sluncem.

316068

3.9.2014 7:48

RE: ZINCINOVAT je kulturou .....

favela 113.?.?.?

Reakce na 315987

...zase sem vcera hledal kecup na plazi...ale strasny zachvat smichu /ani kecup/ se nedostavil,tak si ze me legraci nikdo delat nebude.To osobne kulturne kazdymu ZINCINUJU..a s krestana a muslimana strach nemam ani z Bile Boudy odkud se zene moudropostrach...Budu se branit kecupem,ktery jako uslechtily kuchar nabidnu ale nemam a individualnimi vejci...spojen s osizenim postizenymi pingly vyjimecne kulturne technicke urovne v birmovani napoju a jidel...Co rus to bordel...Co cisnika kuchar to div sveta ...jejichz vyse pomlouvani zavisla jest primo na mire spropitneho....

316655

3.9.2014 9:46

RE: ZINCINOVAT je kulturou .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316655

No jo no, ale neplést jelcinovce s putinovci víme. [chechtot]
[mrknutí jedním okem]

316663

24.8.2014 7:57

RE: Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315985

Nekde jsem to cetl, mozna dokonce, ze to bylo i tady, nevim. Zopakuji to vlastnimi slovy:
WW2 skoncila v 1945. Jednalo se v ni mimo jineho o jakesi znehodnoceni slovanskych narodu, tedy alespon z pohledu mirneho posouzeni. Vybavuji si, ze uz kolem roku 1965 v mem okoli nehraly rozhodujici roli v nahledu na Nemce jejich valecne postoje k nam, Slovanum, a vlastne cele vedeni WW2 nehralo temer zadnou roli, prevladala spise naklonnost k nim. Zduraznuji, ze tomu tak bylo po 20 letech od valky.
V roce 1968 k nam "zavitali" Rusi. Rozhodne se nejednalo o jakesi znehodnoceni Cechu a Slovaku..., rozhodne to nebylo tak krute, jako behem WW2. Rusove pak byli odsunuti zhruba pred 20 lety, ale jejich zdejsi pociny v mnoha lidech u nas stale prebyvaji jako nesnesitelna krutost. Je to z pohledu srovnani s nemeckou snahou o jejich formu krutosti ferove? Byli opravdu Rusove takovi, ze se jim to neda zapomenout? Musime se opravdu stale na ne divat pohledem nedavne minulosti, jak jsme se naopak nedivali po obdobnych letech na Nemecko?

315992

25.8.2014 9:49

RE: Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 315985

Zdravím Vás pane Nohejl. Ano, je lehké být soudcem bez odpovědnosti. A pokud se jedná o Rusko, má mnoho lidí velice zkreslené informace. Chtěl bych proto doplnit informace o ztrátách sovětských občanů za druhé sv. války.

Podle Wikipedie jsou celkové sovětské ztráty 19,7 milionů osob. Z toho jak uvádíte je 12 milionů civilistů.

Podrobnější statistiku ztrát uvádí Masarykova univerzita:
vojáků 10 700 000, 11 500 000 civilisté, a 1 000 000 holokaust
Celkové sovětské ztráty: 23 200 000

316071

25.8.2014 14:38

RE: Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 316071

Vsechny ty valky,revoluce,osvobozovani a pravo prvniho uderu,boje proti terrorismu a ja nevim,pro co jineho,ukazuje jedno,ze,clovek,jako homo....,je stejne divoky,jako byl pred desetitisici roky,pokrok,jen v technickem provedeni na zabijeni,tudiz ,clovek neni pripraven ke vstupu do vesmiru,neni pripraven se setkat s jinymi civilizacemi,on je proste jinym svetum nebezpecny,dokaze poslouchat jedine s retezi na rukou.
Tak zvana inteligentni vrstva obcanu-vedcu,se jen stara o vyzkumy v programu na hromadne zabijeni cloveka,tomu rikaji "inteligence-inteligenti.
V Africe radi Embola,90% smrtelna, tato smrt,krvaceni odevsad, je majetek,jez je zanesen v patentnim urade,pod cislemPCT/US09/62079,pravo majetnicke,Jonathan S.Towner,Atlanta.GA(US)StuartT.Nichol,James A Comer, Thomas G. Kzisiazek,Pierre E.Rollin, myslite,tito vedci,jsou vice kriminalniky a nebo inteligenty,delat,vyzkumi s biologicky nebezpecnymi bakteriemi,co by zbran,ovsem.Toto,muzete najit pod nazvem:Human embola virusspecies and composition and......Virus patent-13/125,890 Samozrejme,vzdy je vedena propaganda,ze budem napadeni,ze nam hrozi nebezpeci,ze se jen branime, ze jsme ohrozeni, ze jdeme nekomu napomoc, a podobne, to jen svedci,ze jsme vlastne primitivni svym zpusobem manipulace a propagandy, kdy nedokazem resit problemy mezi lidma,staty,narody, natoz,abychom se mohli setkat s jinou civilisaci,pravo na takove setkani by si vyhradili politici a jejich experti
Nakonec poznamka k Rusku,svym zpusobem se svet poucil v nasilnosti,nebot videl,jak je Rusko zdecimovane a nekde zustali jen deti a starci a tak ucene hlavy sledovali,zda valecne ztraty budou vubec nahrazeny v porodnosti a dospeli k nazoru,ze celkem Rusko se vzpamatovalo a z toho udelali nazor,kdyz zabiji vojaka,tak je to ztrata jednoho,ale,kdyz do armady dostanou zeny,tak,jako produktivni matky,zabiji tech pripadnych lidi vice.
Myslim,ze to stoji za male premysleni,co rikate?
Pouceni z valek k vedeni dalsich valek,jen tomu dat tu propagacni predlohu rovnopravnosti a mame "obeti" tam,kde je chceme mit,drive,bojovnik chranil zeny,jako zaruku dalsich generaci,ale,dnes???
Vsimnete se tvorby hollywoodu,jak se snazi, vsude,ukazat,zeny bojovnice a v ukazkach "mlati chlapy".

316084

27.8.2014 6:11

RE: Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.

favela 113.?.?.?

Reakce na 316071

Nekteri vubec nic. Kde jsou udaje o zmrzacenych,neschopnych prace ani zivota,psychicky zdevastovanych zkusenostmi z fronty i z silenych 4 let pod vladou vrazednych sadistu,poskozenych jiz od detskych let. A velky pocet tech jenz museli nest jejich leceni,peci a vsechny ty starosti o ty vsechny trpici a tech neschopnych zivota jako dusledek/a nemohli se tak zucastnit budovani znicene zeme valkou/? Naklady neseny vsemi na ukor nizsi urovne zivota a treba jejich nedostatecne vyzivy..Velky pocet sebevrazd a nasili v dusledku prozitych silenstvi,mnozstvi postupne umirajicich na prime nasledky,nehodici se do statistik...Tech uzkostlive, pedanticky doplnujici matematicko-statistickych urednich soudcu z wikipedicky potistenych papiru !!

316221

24.8.2014 12:42

Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

RomanD 85.?.?.?

Chcel by som zareagovat na tie spominane dovolenky.
Myslím že sa z toho nedá nič vyvodiť čo sa týka mentality národa. Treba si uvedomiť kto kam chodí dovolenkovať. Ja som bol osobne v Grecku na Zakynthose, tam boli hlavne Angličania, mladšia a stredna generacia. Ale čo tí tam robili za bordel... kam sa hrabu Rusi. V noci sme mali dosť obavy vôbec vyjsť do "centra". Naopak v Turecku prevladali Rusi ale sa mi nezdalo ze by boli nejak odlišní od ostatných. Zabaviť sa vedia to je pravda [mrknutí jedním okem]
Nemci, anglani a americania maju ine lokality na dovolenky a podľa jedného dokumentu čo som pozeral v telke to je neskutočná zverina čo sa tam deje.
Takže každy posudzuje inu "cenovu" kategoriu turistov podľa lokality.
Dovolenka je predsa od toho aby sme si my (chudina) mohli dovolovať [mrknutí jedním okem]

316015

24.8.2014 14:18

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316015

...no na mentalitu jednotlivych narodov je asi tazke si vytvorit nazor z chovania sa
nejakych jednotlivcov na dovolenke... z rozpravania ludi, ktori mali osobne stretnutia s radovymi vojakmi z 2. sv. vojny som nezavysle na sebe ziskal informacie, ze rusi boli povacsiniu stale opiti, spinavi, smradlavi. Radovi vojaci nemecka boli naopak vzdy upraveni, cisti a celkovo "na urovni"...
Jasne, neda sa kvoli tomu nejak obhajovat postoj nemecka, ci hanit postoj ruska pocas vojny, len si myslim, ze zakladnu mentalitu narodov to dost vykresluje...

316018

24.8.2014 19:27

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316018

No, pozor na věc.. Něco jiného je srovnávat Německého vojáka v době okupace, který tu by jak na dovolence.. Čili mohl být čistý a upravený, protože nebyl na frontě !! A tušíte, jak vypadali němečtí vojáci třeba u Stalingradu, Kurska, atd. když byli pod palbou a nemohli se umýt?? Čili opravdu na frontě, v boji - myslíte, že voněli??
A naopak - pokud myslíte na Rusy, kteří tady bojovali na fontě, tak se asi od vojáka, který se nemá možnost několik dnů umýt či oholit, nedá očekáva, že bude vonět.. Není to trochu trapný pohled na věc ??? Nebo snaha Rusy za každou ceny hanět??
Vděčíme jim za osvobození, na to nezapomínejte.. [cool]

316037

24.8.2014 20:52

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316037

nie, nikoho nechcem hanit. To urcite nie. Som si plne vedomy toho, co rusi cez vojnu dokazali a ake obety pre nas priniesli. Vsetka cest, ucta a vdaka.
Ja som sa len chcel podelit so skusenostami pamatnikov, ktori mi podrobne rozpravali zazitky zo stretnutia s vojakmi oboch taborov. Viem, tu ani nie je rec o nejakej moznosti sa umyt, ci hygiene na fronte. Chcel som len poukazat na to, ako mentalitu rusov/ci nemcov cez vojnu vnimali obyvatelia tu, na slovensku... Islo o okradanie "oslobodenych" obyvatelov, vytrznoszi, dokonca znasilnovanie velmi mladych dievcat... iste uznas, ze toto ziadny front, ci nedostatocna moznost sa umyvat neospravedlni... mozno je toto nasledok mnozstva vypitej vodky, ale to je tiez mentalita...

316041

24.8.2014 21:46

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

dub 89.?.?.?

Reakce na 316041

chápu názor zarytých hlinkovců vašeho ražení.
nicméně holým faktem je, že němci páchali na ruském území daleko větší prasárny, než jen pouhé znásilňování, a vy slováci jste byli součásti nepřátelské fašistické koalice (takže se na vašem území museli němci chovat jako na spojeneckém území), takže se těžko můžete divit, že se na slovenském území chovali rusové jako na území nepřátelském, kterým též bylo. a fašounům a jejich poskokům měli rusové opravdu co oplácet.
tolik k příčinám a následkům. na kterých nezmění nic, ani kdybyste se k tisovi modlil třikrát denně.

316047

24.8.2014 22:23

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316047

Ani nahodou nie som zastanca hlinkovcov, ci tisovcov... to urcite nie [smích] neviem odkial ste na to prisli... fasizmus mi je proti srsti rovnako ako kazdy iny "izmus".

Dovolim si Vam poskytnut dalsie fakty:
Vypalovanie obci, vyvrazdovanie obyvatelstva, likvidovanie slovanov, zidov,... to vsetko nemci na Slovensku naozaj pachali. Neda sa teda suhlasit s Vasim naozaj nespravnym nazorom, ze sa nemci chovali na slovenku ako na uzemi spojeneckom, ci priatelskom... ved toto ste naozaj nemohli mysliet vazne...
Skutky, ktore som opisoval sa stali daleko po vypuknuti SNP, a teda ani rusi sa tu nemohli (a ani nechovali) ako na uzemi nepriatelskom... ono to znasilnovanie naozaj nebolo z nejakej nutnosti "porazit akehosi nepriatela"... A ako pisete... fasounum mali rusi co oplacet.. ano ale nevinne mlade slovenske dievcata ani nevedeli, co to nejaky fasizmus je...

[chechtot] nemajte strach... urcite sa k Tisovi nemodlim. Kde ste k takemu presvedceniu dosiel? Pisal som niekde nieco o nom?

316052

24.8.2014 23:57

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

dub 89.?.?.?

Reakce na 316052

do vypuknutí "povstania", tedy do okamžiku, kdy už byla fronta za humny a rusové blízko, byl slovenský štát pevným spojencem německa a součástí fašistické koalice. do té doby se tam němci nedopouštěli ničeho, co jste uvedl. k tomu přistoupili až po zahájení povstání (které mělo více co do činění s naplánovaným poválečným uspořádáním, než s názory slováků, kteří jako pravověrní katolíci vždy tíhli k říši římské, a proto proti připojení k říši jako spojenci nijak neprotestovali; a s tím, že když viděli, že válku nevyhrává fýrer, ale rusko, tak se snažili rychle "prekabátiť", aby bolo po vojne opet dobre).

a protože slovenský štát existoval až do konce války a byl německým spojencem a členem fašistické koalice, byl pro rusy jako takový nepřátelským územím. jediným důvodem, proč ho nepotkal osud poražených a soudy s válečnými zločinci (nepočítám-li popravu jedné tragikomické figurky v osobě tisa, což byl mus), bylo již dohodnuté poválečné uspořádání, nic víc.

čímž nijak neospravedlňuji prasárny, jen stále poukazuji na příčiny a následky. nehledě na to, že za války se všechna vojska chovají jako dobytek, a tím myslím všechna. nebo snad chcete tvrdit, že němečtí vojáci neznásilňovali? nebo že američtí vojáci, a to i v době míru, neznásilňují, a to všude, kde se objeví?

316058

25.8.2014 18:56

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316058

naprosty suhlas... mnou opisovane udalosti boli dlho po SNP... rusi sa tu uz necitili ako na nepriatelskom uzemi, tomu ver...

Tema diskusie bola "mentalita" rusov ako naroda. Ked napisem realne skusenosti obyvatelov slovenska tykajuce sa temy, a tieto fakty Vam nevonaju, je detinske vykrikovat, ze aj Nemci, aj Americania znasilnuju.... bavime sa o mentalite rusov...

316097

25.8.2014 20:54

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

dub 89.?.?.?

Reakce na 316097

hm, s tou vaší neustále omílanou vůni to už nějak smrdí.
jasně jsem napsal, že všechny armády ve válce a většina vojáků se chová stejně prasácky.

vy tu stále drmolíte, že je vám to jedno, protože se to nestalo na slovensku a vám, takže jinde je vám to ukradené, vy nesnášíte jen rusy.
z kteréhožto neustálého omílání tohoto vašeho názoru je tedy některým lidem jasně patrné, že vám vůbec nijak nevadí znásilňování a prasárny jako takové, ale pouze to, že vám zřejmě kdysi nějaký mongol obtáhnul babičku a kvůli následnému šikmookému potomku se vaší rodině smáli na celém chotári.

nu což, je to váš pohled na svět. jen se nedivte, že někomu může připadat jako velmi omezený, šovinistický a pokrytecký.

316104

25.8.2014 22:05

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316104

[chechtot] a ze presne toto som chcel napisat ja Vam. Sudnemu cloveku musi byt jasne, ze tendencne veci sa tu bohato objavuju aj bez mojej pomoci... jaaj, ze tie su presne opacne, ako tie moje, tak ze to nevadi? A nevadi ani ked su to vymyslene bludy. Hlavne, ze budu ospevovat tu "spravnu stranu".... iny nazor jaksi "nejde prehltnut"? [vyplazený jazyk]

... ale k veci: napisal som niekde, ze ked sa nieco udialo mimo Slovenska, ze mi to je jedno? Napisal som niekde, ze nenavidim niekoho? Je mi jasne, ze nenavist voci "spravnej strane" sa tu nosi... sklamem Vas... nenavist necitim voci nikomu.

... [chechtot] sovinistom len za to, ze ma niekto s niecim skusenosti a netliacha len neoverene zvasty? [zahanbení] ale ale... to snad nie...

316109

26.8.2014 10:37

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

favela 113.?.?.?

Reakce na 316052

Za to rusove vedeli moc dobre co je slovensky fasismus, u Dukly krvaceli cesi i rusove...Muzete jmenovat ty devcata a dalsi fakta v cem byli slovaci vyjimecne obeti ,kdyz predtim 4 roky verne a nehumanitarne posluhovali fasismu napr. s kudlou do zad kdyz cechum slo o vse!!!,nebo jste to hodil jako vzdy jen tak do vzduchu ???

316149

26.8.2014 18:46

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316149

nie nie... Za fasisticky slovensky stat sa ako slovak hambim... boli sme jediny stat, ktory posielal svojich obcanov do koncentrakov.. sam. je to velky "cierny flak" v historii slovenska...

316191

29.8.2014 7:00

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

favela 113.?.?.?

Reakce na 316191

Jiste chyby Slovenska /naroda rychle a prekvapive vznikleho do nedokonale kapitalisticke demokracie/ pramenici z velke nezkusenosti/a kde je honem vzit,najit/ se orientovat ve svete, kde daleko zkusenejsi naprosto selhali...Byly casy,kdy jsem byl na Slovensku jako "doma" a slovaci se ke me chovali vzdy lepe nez cesi...tedy znameni velmi zdravych instinktu k dalsimu spravnemu vyvoji.....

316332

25.8.2014 20:15

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316041

Máte pravdu, alkohol ničí charakter, to je smutné.. Ale zase, pije se dneska méně?? Někdy a někde ani o moc ne, a to je mír. Ve válce byl alkohol jako odměna za postup, vítězství či jen reakce na obyčejné přežití, když dobyli nějakou vesnici. Nikdo z nás nechápe ten stres, co vojáci měli a mají.. A když vám někdo nabídne "stakan vadky" po x dnech abstinence, pak stačí málo..
A jen zajímavost - zkuste si zjistit, kdo přinesl do Ruska výrobu vodky a kdo tam vlastnil hospody a pálenice. Slované - Rusi to nebyli.. Bohužel, byla to další fronta proti nim, něco jak dneska drogy z Afgánistánu.. Pořád je to snaha Rusy-Slovany vyhubit, nic víc.. A na závěr kdo pije více vodky Rusi nebo Poláci??? [smích] [cool]

316102

25.8.2014 22:08

RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316102

ruska vodka ako zbran hromadneho nicenia pouzita zakerne proti rusom.... [chechtot]

A ja ze ma tu uz nic neprekvapi... [smích] Skuste to niekde v moskve nahlas zakricat a nedoplazite sa domov...

316110

24.8.2014 16:05

vrchol rusofobní propagandy v ČR

disident 88.?.?.?

Ukrajinská krize dala příležitost havlovcům,aby mohli rozpoutat mohutnou vlnu rusofobní propagandy,která nemá,co do mohutnosti a debility v polistopadové době obdoby.Agitpropčíci se vůbec neštítí používat proti Rusům stejné propagandistické obraty,které se používaly v nacistickém Německu proti Židům.Vrcholem omezenosti je kresba nějakého úplně debilního.kreslíře v plátku 5 plus 2.kde v komiksu líčícího ruskou rodinu je nápis "teplá voda poteče až v září" ,když téměř všichni vědí,že se tak děje v Kyjevě.

316026

25.8.2014 15:19

vsem nespokojenym obyvatelum EU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Proc se neprestehujete do vami vyzdvihovaneho Ruska, kdyz se vam v EU nelibi? Muselo to byt krasne setkani. Skupinka starych lampasaku a ucitelek rustiny vzpominala na doby socialismu. Malem mi ukapla slza[smích]

316086

25.8.2014 15:39

RE: vsem nespokojenym obyvatelum EU

steve 70.?.?.?

Reakce na 316086

.. jsi idiot. "Stastny" idiot ... [smích]

316089

25.8.2014 15:42

RE: vsem nespokojenym obyvatelum EU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 316089

Od nestastneho idiota to prekvapit ani nemuze[smích]

316090

25.8.2014 18:37

RE: vsem nespokojenym obyvatelum EU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 316090

A Vy co? Proč se nepřestěhujete do Řecka? Je v EU a pečení holubi tam létají do huby.

316096

25.8.2014 18:19

RE: vsem nespokojenym obyvatelum EU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 316086

Tak ten problém nestojí!!! Rusko zřejmě jde nahoru, alespoň od roku 2000 zcela jasně a USA jdou tiše , ale zřetelně do řitě a my zasloužilci, řiťolezci , s nimi!!!
To je krása si přečíst, jak stoupne HDP o 1,8% a přitom "vyrobíme" opět cca 100 miliard korun dluhu!!!
Proč bych se měl někam stěhovat? To je absurdní! Takové blbé žvásty můžeš doma přednášet pejskovi a kočičce.
Ty půjdeš kamsi, protože brzy všechny podobné trolly a provokatéry nakopeme do ...!

316095

25.8.2014 15:34

sovetske hospodarstvi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Uz se tesim, az sovetsti soudruzi zacnou pestovat svoje hospodarske plodiny a chovat vlastni hospodarske zvirectvo. Na jare odmitli vzit sazenice brambor od nemecke firmy, ktera jim je dodavala dlouhe roky a pak zjistili, ze pakistanske a egyptske v jejich podnebi nerostou. Ted soudruzi zjistuji, ze je nemozne nakoupit jinde ve svete veprove a hovezi maso bez zvysene ceny, kdyz ani prasnice ani kravy nerodi tolik mladat behem peti minut, jak naplanovali soudruzi v Kremroli.

316088

25.8.2014 22:50

RE: sovetske hospodarstvi

jirzina 176.?.?.?

Reakce na 316088

Sazenice brambor?! [velký smích] To mě tedy pobavilo!!! Vy tedy musíte být zemědělský odborník, když si myslíte, že se brambory pěstují ze sazenic. Mluvilo se o bramborové sadbě. Sadba je prostě brambora (hlíza), která se zahrabe do země a z té potom vyroste rostlina, která plodí další brambory. Zkuste si někdy nějakou «kartóšku» sám vypěstovat a potom už si už můžete říkat, že jste «balšój specialíst na sélskoje chozjájstvo» a můžete zkusit jít Rusům do té Kremrole poradit, jestli vás nevykopnou. [velký smích] Ale nejdřív si přečtěte třeba něco od Mičurina. Teď už se o něm u nás na zemědělských školách neučí a je to chyba.

316111

25.8.2014 23:26

RE: sovetske hospodarstvi

dub 89.?.?.?

Reakce na 316088

já se jim nedivim, dělat kšeft obchodníkům s hadím olejem může jen blb nebo fachman vašeho ražení[smích]

řekl bych, že vlastních brambor mají rusové víc než dost, tak jim stačí část schovat a zasadit, tak, jak to dělá nejen každej sedlák, ale i zahrádkář, a to i bez němců a jejich záhadného sazenicového zázraku.

a co se týká blábolu o nemožnosti nakoupit ve světa maso, tak snad raději bez komentáře. páč třeba jen argentinci se můžou přetrhnout, aby situace využili a podpořili tak svoji ekonomiku a dluhovou platební neschopnost. a řekl bych, že argentina je větší než celá západní evropa dohromady, a dtto jejich zemědělská produkční základna, kdy maj maso z dobytčat volně se pasoucích, a ne krmených silážovou sračkou, jako v evropě. a to je jen jedna země světa[mrknutí jedním okem]

316112

26.8.2014 1:40

RE: sovetske hospodarstvi

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 316112

Argentina ma fakt nejlepsi hovezi maso. A po ni snad jeste jen Texas. Steaks sem tam moh jist i k snidani jak me hovezi ktery nevyrostlo na silazovy sracce chutnalo.

316115

26.8.2014 18:16

RE: sovetske hospodarstvi

dub 89.?.?.?

Reakce na 316115

já osobně bych uvedené pořadí obrátil[smích]
např. takovej profláklej steak house v amarillu, s jeho "big texan"... dneska už bych to nesežral ani náhodou

316183

26.8.2014 18:57

RE: sovetske hospodarstvi

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 316115

Svatá pravda.
Nikde jinde nemají tak vyspělou technologii výroby hovězího bez silážové sračky, tedy se závěrečnou fází výkrmu prakticky čistým "jádrem" za podpory růstových hormonů. Proto se také do EU nedováží, v EU zatím(asi posledních pár dní) není hormonální podpora povolena (tedy ona povolena nebude, ale dovoz z USA ano).
Co se týče argentinského masa a třeba i urugvajského, jeho "kuchyňská" kvalita je dána mj.dobou zrání.

316192

Příspěvků: 84

23.08. 04:55  Odvar. Mozna ani to ne.
23.08. 08:51 Marten264  RE: Odvar. Mozna ani to ne.
23.08. 09:09 Marten264  RE: Odvar. Mozna ani to ne.
23.08. 13:52 Martina Franzová  RE: Odvar. Mozna ani to ne.
23.08. 05:56 .lak  Kriminální systém
23.08. 12:45 martin bareš  Mám co říct
23.08. 18:28 MoUdrostrak  Miserie, miserie
24.08. 11:12  RE: Miserie, miserie
24.08. 23:18 MoUdrostrak  RE: Miserie, miserie
25.08. 01:14  RE: Miserie, miserie
25.08. 08:10 Marten264  RE: Miserie, miserie
25.08. 12:34  RE: Miserie, miserie
25.08. 15:32 Marten264  RE: Miserie, miserie
25.08. 16:50  RE: Miserie, miserie
25.08. 17:21 Marten264  RE: Miserie, miserie
01.09. 06:53  RE: Miserie, miserie
25.08. 10:15 MoUdrostrak  RE: Miserie, miserie
25.08. 14:40 hugo23  RE: Miserie, miserie
25.08. 19:50  RE: Miserie, miserie
26.08. 16:44 MoUdrostrak  RE: Miserie, miserie
27.08. 05:39 favela  RE: Miserie, miserie
27.08. 06:37 favela  Vydarena mizerie
23.08. 18:54 Fanatik  morozita?
24.08. 08:34  RE: morozita?
24.08. 09:15  RE: morozita?
24.08. 11:43  RE: morozita?
24.08. 13:12 Venny  RE: morozita?
24.08. 04:38 Robert Nohejl  Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 06:17 ikke  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 08:56 milboy  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 10:07  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 15:07  .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...
24.08. 19:16  RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...
24.08. 21:54  RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...
25.08. 06:33  RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...
25.08. 08:42 Heriot  RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...
25.08. 09:43  RE: .Keby sa im ten trapny system nerozsypal, oni by tu boli aj dnes...
26.08. 08:59 favela  Karlovy a jine Vary..
26.08. 07:25 favela  Chartisticka Chatra
26.08. 13:47  RE: Chartisticka Chatra
27.08. 07:21 favela  RE: Chartisticka Chatra
24.08. 21:17 ikke  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 10:00 Marten264  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 12:42 Aja  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 13:06 xxxJirka  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 17:45 fohat  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 21:32  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 19:11 micha  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 15:28  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
25.08. 04:48 Robert Nohejl  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
25.08. 08:52 Freddy  RE: Co vime o narodu jez ztratil 100 milionu obcanu.
03.09. 07:48 favela  RE: ZINCINOVAT je kulturou .....
03.09. 09:46  RE: ZINCINOVAT je kulturou .....
24.08. 07:57  RE: Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.
25.08. 09:49  RE: Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.
25.08. 14:38 Robert Nohejl  RE: Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.
27.08. 06:11 favela  RE: Co, vubec vime o narodu,jez ztratil 100 milionu obcanu.
24.08. 12:42 RomanD  Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
24.08. 14:18  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
24.08. 19:27  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
24.08. 20:52  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
24.08. 21:46 dub  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
24.08. 22:23  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
24.08. 23:57 dub  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
25.08. 18:56  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
25.08. 20:54 dub  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
25.08. 22:05  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
26.08. 10:37 favela  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
26.08. 18:46  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
29.08. 07:00 favela  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
25.08. 20:15  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
25.08. 22:08  RE: Posudzovanie mentality podla dovolenkarov... Chyba
24.08. 16:05 disident  vrchol rusofobní propagandy v ČR
25.08. 15:19  vsem nespokojenym obyvatelum EU
25.08. 15:39 steve  RE: vsem nespokojenym obyvatelum EU
25.08. 15:42  RE: vsem nespokojenym obyvatelum EU
25.08. 18:37  RE: vsem nespokojenym obyvatelum EU
25.08. 18:19  RE: vsem nespokojenym obyvatelum EU
25.08. 15:34  sovetske hospodarstvi
25.08. 22:50 jirzina  RE: sovetske hospodarstvi
25.08. 23:26 dub  RE: sovetske hospodarstvi
26.08. 01:40 Satanist  RE: sovetske hospodarstvi
26.08. 18:16 dub  RE: sovetske hospodarstvi
26.08. 18:57 Ygorek  RE: sovetske hospodarstvi

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
237 932,85 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 956