Diskuze k článku

NATO štve Rusko do války

Příspěvků 69

14.8.2014 4:23

Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pavelpavel 192.?.?.?

...a co bude pak?

315371

14.8.2014 7:08

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 315371

Válka v Evropě nebo diktátorský režim na Ukrajině, který se vypořádá tvrdě se vším destruktivním a Ukrajina ve sféře vlivu Ruska. Následovat bude tak či onak nová Jalta, kdo bude účastníkem ukáže budoucnost. Zda padne východ je otázka, vše záleží na tom jak moc je efektivní v bojích Ukrajinská armáda a za jak dlouho začnou působit Ruská omezení na dovoz zboží. Je po sklizní a na skladech se začnou hromadit tisíce tun potravin a příští rok bude na Ukrajině hlad neb se tam válčí/politikaří a nikdo nezasel a proto taky nebude sklízet a uvidíme zda Ukrajinci nebudou od září mrznout neb budou bez plynu. Východ se nikdy už ideologicky nevrátí pod západní Ukrajinu, protože politici Kyjeva otevřeně prohlašovali, že je vyhladí.

315374

14.8.2014 12:45

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Botičky 94.?.?.?

Reakce na 315374

Těch Jalt je už nějak moc... V září 2013 zaplatil jeden z nejbohatších ukrajinských oligarchů Viktor Pinčuk elitní strategickou konferenci o budoucnosti Ukrajiny, která se konala v tomtéž paláci v Jaltě na Krymu, kde se setkali Roosevelt, Churchill a Stalin, aby rozhodli o budoucnosti Evropy v roce 1945. The Economist, jeden z předních listů, o tom referoval jako o „přehlídce divoké diplomacie", přičemž uvedl, že: „O budoucnosti Ukrajiny, zemi s 48 milióny lidí, a Evropy se rozhodovalo v reálném čase." Mezi účastníky byli Bill a Hillary Clintonovi, bývalý šéf CIA generál David Petreus, bývalý ministr financí SSa Lawrence Summers, bývalý šéf Světové banky Robert Zoellick, švédský ministr zahraničních věcí Carl Bildt, Šimon Perez, Tony Blair, Gerhard Schröder, Dominique Strauss-Kahn, Mario Monti, litevská prezidentka Dalia Grybauskaiteová a vlivný polský ministr zahraničních věcí Radek Sikorski. Přítomni byli také Viktor Janukovič, který byl o pět měsíců později odstaven, a jeho nedávno zvolený nástupce Petro Porošenko. Bývalý ministr energetiky SSA Bill Richardson tam hovořil o revoluci spojené s břidlicovým plynem, od níž si SSA slibují, že ji využijí k oslabení Ruska, tj. že těžba břidlicového plynu nahradí ruské zásoby zemního plynu. Těžištěm diskuze byla „Prohloubená a komplexní dohoda o volném obchodu" (Deep and Comprehensive Free Trade Agreement – DCFTA) mezi Ukrajinou a Evropskou unií a ukrajinské vyhlídky na integraci se Západem. Vše se neslo v duchu euforie z vyhlídky, že Ukrajina zpřetrhá své vazby s Ruskem ve prospěch Západu. Krása! Na rozdíl od Bilderbergu tato jednání nebyla tajná. Zhruba desítce amerických VIP a značnému počtu představitelů evropské politické elity tam čelil Putinův poradce Sergej Glazjev, který vysvětlil pozici Ruska naprosto jasně. A bylo po Jaltě [cool]

315401

14.8.2014 10:08

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 315371

bude valka ktera drive ci pozdeji dorazi do eu...
pripravte se na povolavaci rozkazy ve jmenu usa a izraele.

usa potrebuje znicit a podpalit eu aby zachranil ekonomiku a dolar, izrael by rad velky , nejvetsi izrael a jeho kolonie usa to zaridi

315390

14.8.2014 11:05

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 315390

Ano,tak nějak se to ubírá....na Ukrajině se začal uskutečňovat letitý sen presidenta Evropského židovského kongresu Kolomojského o vybudování už v pořadí třetí chazarksé říše....,
proto taky ta genocida a etnická čistka OBOU částí urajinského národa a to metodou vzájemné řízené "self made"destrukce.....,kdy se navzájem vyvraždí to nejlepší z obou částí,které jediné je schopno tomuto plánu čelit..,chce to jen šikovně zmaniplovat a rozeštvat a v tom jsou vyvolení mistři....konec konců jsme toho denně svědky i u nás....

315391

16.8.2014 8:24

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315390

...je smutne, ze rusko si kludne vojensky napochoduje do cudzieho statu, ale podla Vas USA potrebuje nieco znicit...

315496

16.8.2014 9:41

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315496

...je smutné,ako sú tu poniektorí dopletený...

315504

16.8.2014 10:31

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315504

ze? az sa zda ze tu su fakt niektori uplne mimo realitu. Kde na tie popletence vobec chodia?

315507

16.8.2014 11:59

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315507

Toho popletence jsem měl na mysli Vás a jak se ukazuje,byl jsem přitom optimista,...je to ještě bohužel daleko horší....,ale k věci: kamže ti Rusáci po pádu železné opony napochodovali??.. Vždyť to Rusko (kromě Krymu) se pořát těch 25 let jen scvrkává a kdyby se to před 15 lety nezastavilo,tak dneska už určitě neexistuje ani v učebnicích dějepisu....Vysvětlete mi spíš kam se nevecpaly násilím USA a když už tam jsou,jestli kromě všeobecného ničení a úpadku tam kromě svých voj.základen něco zbudovaly....a zdělte nám taky ve které prasárně,ve světě kdekoli se momentálně odbývající,nemají ty svý krvavý pracky....

315511

16.8.2014 14:05

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315511

[velký smích] a ja ze pisete o sebe...
Rusko sa scvrkava? haloooo budicek... rusko uz nie je ZSSR. A to by si mal uz uvedomnit aj sudruh putin. Su predsa (teda boli) nejake dohody o nemennosti hranic. Ked sa niektore krajiny dobrovolne rozhodnu nezdielat spolu jeden stat, tak nema NIKTO pravo k nim len tak napochodovat s tankami... Neviem, kam sa "vecpali nasilim" USA, ale tu, okolo mna, ziadneho americkeho vojaka v plnej zbroji nevidim. Ale cele detstvo som bol nuteny sa pozerat na okupantov, ktori nam sem rovnako tak s tankami napochodovali v 68.
Keby neboli nejake medzinarodne dohody a spojenectva krajin, tak by ti rusaci snad boli uz aj tu...

315513

16.8.2014 16:15

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315513

Nedělejte ze sebe většího idiota než jste,anebo ho nedělejte tady
a podívejte se,kde všude je ta americká armádní rakovina po světě rozlezlá,min.na 730 zahraničních základnách a většinou proti vůli místních....

315519

16.8.2014 18:11

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315519

[smích] vysvetli mi, prosim, cim "robim zo seba idiota"? Ja som pisal len svoje vlastne skusenosti. Teda FAKTY. Ste asi zvyknuty na same blaboly, a preto Vam fakty nevonaju. Ak este nie ste uplne zaslepeny, musite uznat, ze Vam (mne, nam) urcite rusky vojaci ublizili viac ako nejaka US army. Mimochodom vacsina tu diskutujucich ludi nikdy nazivo ziadneho americkeho vojaka nevideli...ale zato rusaci sa nam tu premavali 20 rokov ako doma...
Zahranicne zakladne? Mate na mysli zakladne NATO? Dovolim si potom pripomenut jeden dolezity fakt, ktory Vam asi unikol... a sice, ze sucastou tohoto zoskupenia je aj Cesko... a aj ceski vojaci su kde-kade vo svete... a neda sa povedat, ze by slo o nejaku vojensku agresiu zo strany Cechov... ci? [mrknutí jedním okem]

315525

17.8.2014 5:19

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315525

Prominte, ze se mezi vas pletu. Zaujaly me nektere detaily vaseho vyjadreni:
>Ja som pisal len svoje vlastne skusenosti. Teda FAKTY.
Vlastni zkusenosti jsou fakta osobni, tedy jenom vase, ne jak snazive a mylne naznacujete - nejak oficialni.
>Ste asi zvyknuty na same blaboly, a preto Vam fakty nevonaju.
Znovu: Fakta..., v tomto pripade jenom vase osobni, ne oficialni. No, mne ta vase fakta taky nevoni.

>musite uznat, ze Vam (mne, nam) urcite rusky vojaci ublizili viac ako nejaka US army.
V tom mate pravdu.

>Zahranicne zakladne? Mate na mysli zakladne NATO?
Oficialni strategie USA je takova: Svet se neobejde bez valek, a proto je z hlediska USA nutno udrzovat svet politicko-vojensky tak, aby se ty valky odehravaly co nejdale od americkych hranic. S tim je seznamen kazdy politik kdekoliv na svete, ale ti, kteri jsou teto strategii nakloneni, tuto strategii zamlzuji ci dokonce popiraji.
Nejdulezitejsim aspektem teto americke strategie je existence NATO. Tato organizece je ve skutecnosti zakryvacim manevrem teto politicke strategie USA. Ti politici v jinych zemich, kteri prave v tech zemich vladnou, prijimaji tuto americkou strategii jako zdatnou ochranu pred pripadnymi vojenskymi problemy se sousedy a, to si priznejme, i pred vnitrostatnimi problemy politickymi (treba opozici, jez by tu zemi privedla do opacne strategie. Dukazem toho, ze USA pusobi i v tomto smeru, jsou zakulisni akce USA na Ukrajine. (Je znamo, ze USA priznaly petimiliardovou investici do soucasnych rozbroju na Ukrajine.)

>sucastou tohoto zoskupenia je aj Cesko... a aj ceski vojaci su kde-kade vo svete... a neda sa povedat, ze by slo o nejaku vojensku agresiu zo strany Cechov...
Ano, bohuzel, mate pravdu. I my, Cesi, jsme zakryvacim manevrem teto americke strategie, tedy napomahame odhanet nebezpeci pripadne valky co nejdale od americkeho teritoria...

Najdete si na internetu:
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/78...
a zamyslete se nad tim, kde USA vedly valky pred zalozenim NATO, a jestli treba sousedily s tou zemi, kde ty valky vedly, a jestli treba ta zeme byla pro USA vojensky nebezpecna...
A to uz ani nezminuji jiny dulezity aspekt teto americke strategie - byznys, tedy prodej veskereho vojenskeho potencialu, tedy udrzovani zamestnanosti v USA...

315547

17.8.2014 11:53

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315547

Dakujem, ze ste sa zapojili do diskusie, aj ked mam pocit, ze sa nechapeme. Alebo, ako je tu castym zvykom - nechcete chapat. Pisal som o mojich osobnych skusenostiach, ale len o takych, co sa uplne kludne daju povazovat za fakty oficialne. Teda, ze ja som v detstve stretaval po uliciach okupantov zo ZSSR. Mozno Vam tieto fakty nevonaju, ale su to proste fakty a nie nejake neoverene blaboly, ci konspiracne teorie, ktorym tu vacsina diskutujucich, neviem z akych pricin, radsej veria ako jednoduchej pravde.

Neviem ako Vas, ale mna Varsavska zmluva sklamala ovela viac ako NATO. Zatial som nepocul, ze by nejaky vojak NATO strielal v nasej krajine na nasich obcanov. Co sa ale o vojskach Varsavskej zmluvy, a hlavne o vojakoch ruskych povedat urcite neda. Toto snad neoznacite za "len moje skusenosti", teda za akesi blaboly.
Su to zase len FAKTY [pláč]

Neviem ako u Vas, ale Slovensko sa do NATO dostalo cez referendum, teda cez najsilnejsi nastroj demokracie...

Opakujem, USA mne svojou politikou nikdy neublizili, kdezto bolevici z ruska ano.
Ked Vam moje fakty nevonaju, tak co mam ja napisat na link, co ste sem postli - "kontroverzni realita" .... znacne prekrutene a tendencne informacie...

315571

17.8.2014 12:20

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 315571

Nie, Slovensko sa do NATO NEDOSTALO cez referendum... aj Carnogursky v predvolebnej ostatnej prezidentskej kampani povedal, ze TO MUSELO BYT POLITICKE rozhodnutie...

http://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_referend_na_Sl...

315574

17.8.2014 13:03

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315574

hej hej, to referendum bolo v konecnom dosledku zmarene sudruhom meciarom... asi vedel preco. Ja som len pisal, ze cesta do NATO bola na Slovensku "cez referendum...

315577

17.8.2014 16:00

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 315577

Nie, opat pisete nepravdu, cesta do NATO bola na Slovensku takato:

Majského spoveď o... PRIVATIZÁCII

Proti Mečiarovi hrali aj Američania. Americký veľvyslanec napríklad povedal aj mne, že o VSŽ má záujem americký US Steel. A kým to nebudú mať, Slovensko sa nedostane ani do EÚ, ani do NATO a európskych štruktúr. Mečiar vtedy povedal, že dobre, tak sa nedostaneme! Ale Američania to jednoducho mať nebudú. Dostal to však košický Rezeš. Po zmene vlády, keď padol Vladimír Mečiar, sa však všetky banky dohodli, že budú od VSŽ žiadať splatiť všetky úvery naraz. A nijaká firma nemôže fungovať bez úveru! Dokonca ani banky nie. Keby sa zajtra všetci klienti nejakej banky dohodli, že si z nej vyberú peniaze, banka skrachuje. A tak bolo aj s VSŽ. Brali úvery, nakupovali rudu.

http://www.topky.sk/cl/10/1367817/Prva-spoved-Joze...

315588

17.8.2014 17:47

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 315588

a kde som, akoze ja pisal nepravdu? Nejak mi uslo z tohto prispevku. To, ze rezes, meciar, majsky a spol nakradli a naklamali az-az vieme snad vsetci. Ale diskutuje sa tu o inom...

315596

17.8.2014 18:00

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 315596

nepravdu ste pisali, ked ste tvrdili, ze 1/ Slovensko o vstupe do NATO rozhodlo referendom a 2/ ze Meciar zmaril referendum (referendum mozu zmarit len volici a svojou neucastou vyjadrili svoj nezaujem o vstup)

ano, diskutuje sa o inom, ale ked ste uz zacali fabulovat, tak mi nedalo neuviest publikum neznale faktov na pravu mieru


[smích] [smích]

315597

17.8.2014 19:00

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 315597

Nikde som nepisal, ze Slovensko o vstupe do NATO rozhodlo referendom. Pisal som, ze sa Slovensko do NATO dostalo cez referendum. Teda, ze dlha cesta slovenska do NATO bola aj cez rederendum. Ano, bolo v konecnom dosledku neuspesne, lebo sudruh meciar sa o to postaral.... nie len volici, ale aj podmienky rederenda sa daju nastavit tak, aby bol vysledok nakoniec taky, aky si niekto zela... najdi si to kludne na wiki, ja si to este pamatam...

tak prosim, nefaulujte Vy [smích]

315599

24.8.2014 2:01

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 315599

nehraj sa so slovíčkami.

315984

24.8.2014 8:39

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 315984

On v tom má vždy jasno:
Rusko zlé, Hitler dobrý.

70 rokov nazad hajloval pred koncentrákom,
keď jeho súkmeňovcov z nižších kást
podľa talmudu upravovali.

Za zradu ideálov fašizmu samovyvolených sa vždy
platilo vyššiemu rabinátu..

Oddanému(posadnutému) fasciNáciou niekedy ani
priateľský pohlavok nepomôže.

Doteraz parazituje na svojich obetiach,
na holokaustovom priemysle.

Nie je Človek, ale zrúdou ..
ten, pre ktorého lož, normou sa stala.

..a ak ide iba o naivitu,
tá je horšia, ako lokálny zlý úmysel,
bo ten sa dá v istých situáciách
v kontexte pochopiť ako snaha
pri nedostatku znalostí objektívnej reality.

315994

17.8.2014 13:32

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

jirzina 176.?.?.?

Reakce na 315571

Svět se za těch 25 let změnil. Kdo se přidržuje minulosti, zabíjí svou budoucnost. Pokud se budete stále nimrat a přehrabovat ve svých skutečných nebo domnělých křivdách, jako babička v bolavém, budete nešťastný jenom vy sám. Ostatní, kteří neprožili to, co vy, vám nemůžou rozumět. Hoďte to za hlavu a odpusťte, jinak se nepohnete z místa. [mrknutí jedním okem]

Už je mi 60 pryč, takže můžu radit, jak se říká. Ale v Rusku jsem ještě nebyla, ale třeba se tam ještě podívám a pak budu ještě mnohem chytřejší. [velký smích]

315580

17.8.2014 14:24

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315571

>Pisal som o mojich osobnych skusenostiach, ale len o takych, co
>sa uplne kludne daju povazovat za fakty oficialne.
Slovy - uplne kludne daju povazovat za fakty oficialne - bych se nikdy nesnazil priclenovat k oficialni forme. Degraduje to obsah faktu.

>Teda, ze ja som v detstve stretaval po uliciach okupantov zo ZSSR. Mozno Vam tieto fakty nevonaju.
Minule jste napsal:
>>musite uznat, ze Vam (mne, nam) urcite rusky vojaci ublizili viac ako nejaka US army.
a ja odpovedel
>V tom mate pravdu.
Pane, ted jste pridal k puvodnim nevonicim slovum dalsi
>Mozno Vam tieto fakty nevonaju.
Nechapu, proc se nadale snazite "vlozit mi do ust neco, co jsem nerekl" (nenapsal)? Snad to neni tim, ze rad vrsite slova bez patricneho promysleni.

>Opakujem, USA mne svojou politikou nikdy neublizili, kdezto bolevici z ruska ano.
Neda se argumentovat jen nasimi zememi, protoze nas vyznam je skoro nulovy. Jinak ale konkretne: V Cechach na konci WW2 bombardovali Americane bezduvodne plzenske zavody, treba. Proc? Vzdyt jsme Americany neohrozovali, nevalcili jsme proti nim...

>Ked Vam moje fakty nevonaju, tak co mam ja napisat na link, co
>ste sem postli - "kontroverzni realita"... znacne prekrutene a
>tendencne informacie...
Jo? Tvrdite "znacne prekrutene a tendencne informacie"? Dobra. Je pro vas takto "neverohodna realita" i nasledujici informace?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Masakr_v_My_Lai
Zvlaste pozorne si prectete odstavec, ktery tady kvuli "humannosti" Americanu vyjimam:
Po 10 měsících trvajícím soudu byl 10. říjn...
Zamyslete se nad tim, jaka spravedlnost existuje v USA za zlociny, spachane na nevinnych obcanech jine zeme a tim padem jaka muze byt duveryhodna "pratelska" dohoda.

315583

17.8.2014 15:28

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315583

...nerozumieme sa. Ja som pisal, ze Vam moje fakty nevonaju. Neurazte sa, ale ja som pouzil presne Vase slova. Vy ste sice napisali, ze "V tom mam pravdu", ale ja som reagoval na Vase predosle slova, ze moje fakty Vam nevonaju. Presne tieto slova ste nepisal, ja som Vam ich "do ust nevlozil".

A celkovo - ja sa nesnazim nic k nicomu priclenovat. Pisem tu len svoje nazory podlozene vlastnymi skusenostami.

Neda sa argumentovat len nasimi zemnemi. Ved toto. Ja si nedovolim pisat nejake nepodlozene blaboly a snazim sa pisat vlastne skusenosti. S inymi krajinami skusenost nemam... Bombardovanie nasich miest americanmi mi je viac nez zname... prezili ho aj moji blizky. To bola vojna a neda sa to, myslim povazovat za nejaku vojensku agresiu voci nasim krajinam...
Co poznam z osobnych kontaktov ludi cez vojnu s vojakmi, tak vacsina ludi oznacovala ruskych vojakov ako "skutocne zvery"... ale bolo to cez vojnu, tak to tu uvadzam len ako priklad. Rovnako ako Vami uvadzany Masaker My Lai. Bol to smutny, odsudeniahodny cin, ale stal sa cez vojnu. Nezmyselnu, ako kazda vojna.
Vidim, ze ste zdatny vo vyhladavani roznych historickych udalosti na webe, tak Vam asi nie je nutne opisovat napr. masaker v Katyni, ze?

Ale napochodovat vojensky do susedneho statu, ako rusaci bezne robia aj pocas mieru je tiez odsudeniahodne... alebo nie?

315585

17.8.2014 21:22

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 315571

Pane, díváte se na svět jen ze svého dvorečku a tam jste opravdu mohl vidět (před 25 lety) jen ruského vojáka..
Ale zkuste si zajet třeba do Íráku, Afg., kde US válčí, nebo do některé ze zemí, kde mají USA své základny (je jich tu spousty na celé Zemi..), a zkuste se zeptat místních lidí, co si o US army myslí.. Pak uvidíte, že svět je zcela jiný a určitě zmoudříte.. A ty základny a války v režii USA jsou opravdové FAKTY !! [cool]

315608

17.8.2014 22:38

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315608

[smích] mam sa ist spytat miestnych ludi, ktori vidia svet len zo svojho dvorceka? Chapem, ze budu na US army niektori nadavat. (niektori im zas budu mozno dakovat za slobodu)

Prosim, chapte potom Vy mna, ked sa niekto mna spyta na vojakov ruskej armady. Tiez mali tych zakladni po svete pozehnane. S tym rozdielom, ze tu ziadne nepokoje ani vojna nebola a aj tak sme ich tu mali "na vecne casy"
[chechtot]

... a ked uz mam zmudriet: schvalne opiste mi nejaku podobnu agresiu USA v dnesnej dobe, alebo v nedavnej minulosti, aku vidime zo strany ruska teraz na Ukrajine.

... a nakoniec: ja neobhajujem ziadnu agresiu, ani zo strany NATO, ci USA. Len sa snazim poukazat na to, ze konania USA tu kazdy odsudzuje, no rusaci su akosi svati, ze?

315612

24.8.2014 22:11

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

milboy 85.?.?.?

Reakce na 315612

>... a ked uz mam zmudriet: schvalne opiste mi nejaku podobnu
>agresiu USA v dnesnej dobe, alebo v nedavnej minulosti, aku
>vidime zo strany ruska teraz na Ukrajine.

Tak v tomto si snád robíte iba srandu??? Najfašistickejší národ minulého storočia je USA a je na to obrovské množstvo faktov! Zdá sa vám normálne zhodenie jadrových bômb na Japonské mestá po skončení vojny? Koľko tam bolo nevinných obeti?

Všetky ich vojenské konflikty v Azii, Afrike, Južnej Amerike a v Európe sú úplne v poriadku? Nájdite si fakty a nepíšte sem tieto do neba volajúce klamstvá!

Aké fakty sú pre vás prijateľné ohľadom pádu "dvojičiek", čo sa vám dostalo k ušiam ohľadom potopenia ruskej ponorky KURSK, atd..
Písať o tomto fašistickom štáte znamená vymenovávať stovky zločinov proti ľudskosti a ak vy chcete sledovať iba "mainstreem" a vládami ovládané médiá, tak vám nie je pomoc ak si nechcete dohľadať žiadne adekvátne informácie!! [bliji]

316051

24.8.2014 22:42

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316051

nejak to mate popletene... "najfasistickejsi narod minuleho storocia" a k nemu hned pripojite zhodenie atomovych bomb... nie nahodou zhodenie tychto bomb znamenalo definitvne ukoncenie vojny, ked uz japonci za ziadnych okolnosti nechceli skoncit...? NIE, neda sa nijak ospravedlnit mnozstvo nevinnych obeti. Ale vie niekto povedat, kolko nevinnych obeti by prislo keby japonsko nadalej pokracovalo v bojoch?

Ale Hirosima a Nagasaki boli pocas vojny... ja som sa pytal na dnesnu dobu, mier, popripade nedavnu minulost. K tomu mi ale zjavne neviete dat ziadny priklad.

Vojenske konflikty v Azii, Afrike, Juznej Amerike... tie sa Vam zrejme nepacia a USA si tym u Vas isto sympatie neziskali... tak potom mi vysvetlite, preco su Vam pociny rusov v sucasnosti sympaticke, ked ste tak silno proti vojenskym konfliktom...

KURSK, "dvojicky", hej hej.. nieco som pocul o "samozburani" dvojiciek, KURSK isto potopili amici... hej podobne nezmysly sa netom siria a je par "vsevedov", co taketo bludy siria a vyznavaju ako nejaku modlitbu... pokoj... skutocnost je povacsinou ovela jednoduchsia ako taoketo "zarucene spravy" [velký smích]

...dohladat adekvatne informacie.... to, ze je nieco na internete, este neznamena, ze sa to co i len podoba na pravdu...

316054

24.8.2014 23:12

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

milboy 85.?.?.?

Reakce na 316054

A vy si prečítate to čo po sebe napíšete???
V Japonsku boli zhodené atómové bomby na civilné mestá po podpísaní kapitulácie a v nich zahynuli nevinní ľudia.
Na internete sú samozrejme iba hlúposti, a samozrejme ste sa ani nepokúsili dohľadať informácie o poistnej zmluve na WTC uzavretu s podmienkami, ktoré by sa poisťovacej spoločnosti nemohli zdať splniteľné..
Hľadal niekto z vás na patentovom úrade USA, kto je vlastníkom patentu na niektoré choroby? A či niektoré z nich mohli vzniknúť inak ako v laboratórnych podmienkach?
Prečo sa dejú všetky tie náhody len s ohľadom na výhodnosť jednej mocnosti?

(..len tak mimochodom, okolie Sverdlovsk, Luhansk bývalý vorošilovgrad a celý Dombas poznám veľmi dobre, OSOBNE som ho navštívil 6x a mám stály kontakt s ľudmi tam žijúcimi a čo myslíte, prečo sa tam 80% hlási k sympatiám k Rusku??)

316055

4.9.2014 7:51

Ublizeni...

favela 113.?.?.?

Reakce na 315547

Ja bych to ublizeni nam nesvadel na ruske vojaky,tady pravda neni..Rozhodujici bylo kdo je poslal, byl to uzky kruh tyranu "budovatelu" Chazarske rise c.2 vladnouci pomoci otrokarskeho systemu..Zkuste se vzit do role ruskeho vojacka a odmitnout rozkaz. Na rozdil od dnesnich lupicu nevykradali i zlato ponechali...

316709

17.8.2014 6:51

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 315525

Hlavně nezakládejte stát, leda že by tam byla varianta ošetření v federaci či jako unii menšiny českých čechu. [chechtot] [cool]

315548

16.8.2014 18:40

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Úplný debil 188.?.?.?

Reakce na 315513

A dobre si to povedal, kolego, dobre, jsi moj člověk. Jsi naozaj chytry chalan, to ja dobre poznam. A televizi, pozeráš? Jen pozeraj, pozeraj. A taťka, ještě pořád dělá politruka? [velký smích]

A súdruh, čo bolo také tentononc:

Invaze Spojených států amerických do Panamy

A já naozaj chápem, že pro tebe 4000 mrtvých panamských civilistů nic neznamená. Pretože to je proti ostatným demokratizujícím válkám USA úplné prd.

315529

17.8.2014 14:56

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Dovsed 91.?.?.?

Reakce na 315513

ty egreš mechom udretý - áno boli dohody a tieto dohodli porušili predovšetkým USA - NATO bola organizácia, ktorá bola protiváhou SSSR a po rozpade SSSR sa malo rozpadnúť aj NATO - to bola dohoda. Nestalo sa. Ďalšia dohoda a prísľub zo strany USA bol, že sa nebudú základne NATO rozširovať do bývalých sovietských štátov - nestalo sa. USA zaútočili na cudzie krajiny bez rezolúcie OSN, ich sankcie voči Iraku zabili 500 000 ľudí a keď sa tety ALbrightovej pýtali či to stálo za takúto obetu tak odpovedal, že by to spravili opäť keby to malo byť opäť bolo prospešné. Tebe ublížili Rusi - daj savysmiať a mám pocit, že si jeden jebko 21 ročný, s ktorým som takúto diskusiu už viedol ak nie tak sa ospravedlňujem za označenie jebka. ale jediný kto tu nechce pripustiť fakty a vidieť realitu si ty!! A ako tebe momentálen ubližujú Rusi?" Ja tu žiadného ruského vojaka nevidím, ty snáď áno?!

315584

22.8.2014 19:42

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315584

Tak to mas znacne pomylene, co ma samozrejme neprekvapuje. Dovolim si Ti poskytnut fakty:
1) NATO nebola ziadna protivaha a so ziadnym rozpadom ZSSR neratala. Praveze Varsavska zmluva aj oficialne uvadzala, ze je protivahou NATO... aj ked pravda bola ina, a teda, ze VZ len pomahala uskutocnit stalu potrebu ZSSR mat nadvladu nad "vychodnym blokom"

2) asi myslis znamu famu, o akejsi "dohode" medzi USA a ZSSR, ze sa NATO nebude rozsirovat... to su bludy, ktore samozrejme zivia rozni milovnici konspiracnych teorii, ktorych je tu hojne...

O "akciach" USA si myslim tiez svoje, ale na druhej strane si myslim, ze "niekto" by proti terorizmu mal zakrocit... tym nechcem obhajovat ziadne zasahy proti nevinnym civilistom...

[smích] nie, naozaj nemam 21... uz veeelmi davno nie. Opisoval som, ze za mojho zivota MNE urcite viac ublizili rusaci, ako Ameticania. Momentalne mi (vdaka Bohu) ziadni vojaci neublizuju... pisal som o skusenostiach...

315958

15.8.2014 14:51

Do podzimu padne východ Ukrajiny

Patrezz 87.?.?.?

Reakce na 315371

Nedávno som sa vrátil z Turecka, tak posielam správu o tom ako to naozaj s tými Kurdmi je, žiaľ, naše média sú skreslené a manipulované.
Tu je odkaz na download:
http://www.barankova-nevesta.estranky.sk/file/29/blizky-vychod-a-ukrajina.docx
Je tam aj odkaz na video ohľadom Ukrajiny, USA, Izraelu atď.

315473

14.8.2014 6:37

Co bude pak?

davids 193.?.?.?

Po podzimu přijde zima a utahování kohoutků.

315372

16.8.2014 0:31

RE: Co bude pak?

azor 178.?.?.?

Reakce na 315372

Pokud ma mit utahovani kohoutku nejaky zasadni vliv na politiky a obyvatelstvo EU, muselo by se provezt uz ted.Do zimy by se stacily vypotrebovat statni rezervy.Nam by mozna byla zima,ale nasim fasounskym politikum bude poradnej hic.A uz zadny sametak prosim!

315485

16.8.2014 7:18

RE: Co bude pak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315485

Nedělal bych si iluze o tom,koho uvidí český balík tím původcem svého špatného přístupu k zemnímu plynu...prolhaní,zkorumpovaní palitici ukážou na Rusa a zdejší tupani budou sborově nadávat tím směrem tak,jak to vidíme i dnes...
Podle nejsledovanějších médií a hlavně jejich diskusí je tu katastrofu s přehledem a zaslepenost lidí dobře vidět a těch pár jedinců,co nekriticky nesají ty nesmysly z maimstreamu to nezachrání a to tupé stádo se obrátí proti nim,stačí si to ověřit ve svém okolí...

315490

14.8.2014 8:37

To nejsou zadni naciste

Esmate 85.?.?.?

To na Ukrajine nejsou zadni naciste, to jsou pouze dobre placeni zoldaci svetoveho sionistickeho imperialismu. Pochopitelne je mezi nimi mnoho zblbliku, tak jak to bylo na Majdanu.
Naciste maji, tak rikajic, "svoji hrdost" a nebojuji za zajmy NATO, EU, USA, nebo Izraele. Spise naopak. [smích]

315381

14.8.2014 9:10

iste, skor by bolo zahodno

nezalezi 193.?.?.?

Reakce na 315381

povedat, ze nacisti su sluhovia sionizmu...vzdy to tak bolo

sef Praveho sektoru Jaros v jarmulke

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...

Ukazuju, pokial siahala voda pri poslednych zaplavach ???

http://www.dailystormer.com/wp-content/uploads/201...



http://4.bp.blogspot.com/-S2F-BpXPy5Q/UyBLqrF-bxI/...

315383

14.8.2014 12:20

RE: To nejsou zadni naciste

Bluejamie65 109.?.?.?

Reakce na 315381

Nicméně toto poznání už moc nepomůže zhruba 28 tisícům mrtvých Ukrajinců.

315397

14.8.2014 9:20

Vtípek - jak pravdivý

kyticka 88.?.?.?

Vložený obrázek

315384

14.8.2014 9:22

Moudrost nebo slabost

SAMRA 71.?.?.?

Zdá se, že ať Rf (či sám Putin-neb na západě/USA se moc jiných Rus. politiků nezná) “dělá či nedělá”, již jsou označeni a odsouzeni, že “dělají”, tedy sestřelují dopravní letouny a Ukraj. vojenské letouny, ostřelují Ukraj. ci posílají vojenskou techniku s posádkami bojovat proti Ukraj. “armádě”, samozřejmě důkazy netřeba, neb to Washington potvrdi, tak se musí uplatnit sankce a mediální lynčování, dle receptu Goeringa, jak sjednotit masy pred válkou.
Otázkou je když už je Rf trestána za něco neprovedeného, proc tedy neprovedou skutečnou zábranu vyhlazování sousedů, navíc soukmenovcú. Čekají snad na dodávku Mistralů (pokud vůbec dokončeny), na útok na Krym, či na Rostovskou oblast, či se stále budou podávat protesty do OSN, nebo se bude čekat až rakety počnou létat na Moskvu (celoživotní sen McCaina). Humanitární pomoc na 280 kamionech byla již označena US administrativou (a Evropskymi poskoky) jako nežádoucí invaze “nezávislé Ukraj.” A Ukraj. fašistická armáda, že si vše sama na hranicích “přebere„!! Chudáci v Donetsku či Slavjansku z toho samo nic neuvidí.

315386

14.8.2014 9:49

RE: Moudrost nebo slabost

Bluejamie65 109.?.?.?

Reakce na 315386

Předpokládám, že rozvaha a nechuť začít právě teď třetí světovou válku. Podle mě mají pocit, že proti nim stojí jednotně celý západní svět. Vzhledem k tomu, že už několik měsíců probíhá humanitární bombardování a že vojenská letadla ukrajinské(?) armády mohou létat i z/do dalších zemí, je to vastně i pochopitelné.
http://www.veteranstoday.com/2014/08/02/mystery-bo...

315388

14.8.2014 15:55

RE: Moudrost nebo slabost

hel 90.?.?.?

Reakce na 315388

probudí se svět zase pozdě ?! https://www.youtube.com/watch?v=jnZKtRejmSA [pláč]

315416

14.8.2014 18:17

RE: Moudrost nebo slabost

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 315386

Myslím, že Putin je dobrý šachista - tábor s humanitární pomocí celých 8 km od hranice ovládané vlastenci je dobrý tah. Útok na tento tábor (asi ze vzduchu, po zemi se tam nedostanou) Pornošenkovými zaprodanci by byl jasnou a nevyvratitelnou agresí vůči Rusku se všemi důsledky. No a nakonec si lidé z Novoruska mohou pro jídlo a léky dojít klidně po svých. [smích]

315426

14.8.2014 12:17

Dá se jenom vyčkávat

woxow 62.?.?.?

Nejlepší strategie je nedělat nic a jen vyčkávat, až se ukáže kdo tlačí na pilu a proti tomu se všichni odvrátí. Až západu dojdou suroviny, přilezou po čtyřech. Proto už Němci, Švýcaři a Rakušané zbystřili a vědí, že si pod sebou větev, kvůli nějkým zbankrotovalým nenažrancům řezat nebudou.

315396

14.8.2014 12:23

RE: Dá se jenom vyčkávat

woxow 62.?.?.?

Reakce na 315396

Stačí nechat evropu vyhladovět vymrznout a až budou davy v ulicích nezbude politikům nic jiného než kapitulovat, vnímání USA jakospojence se úplně převrátí a USA stanou naprosto odříznutí od jakékoli pomoci světa propadnou se na úroveň domorodých křováků a ještě si z nich po staletí budou dějiny utahovat.

315398

14.8.2014 13:48

Putin obětovál ty z východu ukrajinyco chtěli k Rusku .

MPG 109.?.?.?

Putinoví nejvíc rozumi Klaus . A z jakých důvodu ať si to každý probere sám .

315404

14.8.2014 15:15

RE: Putin obětovál ty z východu ukrajinyco chtěli k Rusku .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 315404

Chce být nejlepší, bruseláci mu udělali nevídané pobavené šapitó tak chce tahat ze druhý konec provazu a zase prosadí, nebo ne? [chechtot] [vyplazený jazyk]

315411

14.8.2014 17:34

USA od 1. července dostývají od vlád zemí EU údaje o svých občanech!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Stačí, když máte v bance dolarový účet nebo dolarové zúčtování v PayPalu: http://aeronet.cz/news/fatca-mate-dolarovy-ucet-v-...

Amíci si už normálně u nás dělají, co se jim zlíbí. [bliji]

Tohle má být export americké demošky do EU nebo co?

315422

14.8.2014 17:52

Petrodolar

Bordelo Bill 66.?.?.?

Putin Says The Petrodollar Must Die, "The Dollar Monopoly In Energy Trade Is Damaging Russia's Economy"

http://www.zerohedge.com/news/2014-08-14/putin-say...

"his advice to Vladimir Putin” would be to trump the European sanctions by cutting off all gas supplies to Europe “completely and immediately”. 

http://en.ria.ru/analysis/20140814/192008346/Russi...

http://www.voltairenet.org/article185074.html
http://sputnikipogrom.com/europe/germany/18208/rus...

315423

14.8.2014 19:03

Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže

novapalo 195.?.?.?

Neviem, či Putin a spol čítali dve knihy pána Kysuckého "Demokracia je principiálny omyl" a "Kresťanská civilizácia je omyl". Ja som si istý, že o existencii týchto kníh ani len netušia. Ale ja predpokladám, že Putin a spol sú inteligentní ľudia, ktorí sú obklopení ďalšími mnohými inteligentnými ľuďmi a na základné princípy degeneratívnosti demokracie a kresťanstva prídu tiež. Totiž práve v čase krízy a nutnosti adaptovať sa na zmenené podmienky sa ľudia dokážu mobilizovať na podstatne vyššie výkony, aké pri jednoduchom živote nerealizujú. A práve kvôli tejto kríze začnú realizovať reformy, ktoré by si ináč Rusko nemohlo dovoliť. Som hlboko presvedčený, že západní stratégovia sú len logicky a materialisticky uvažujúci zločinci (hoci komplexnosť ich stratégií im nemôžeme uprieť), ktorí však nedokážu chápať zložitosti fungovania psyché národov a ich predstaviteľov z pohľadu duchovnej úrovne. Ten, kto je v defenzíve, je schopný podstatne vyššieho výkonu nielen materiálneho, ale aj intelektuálneho, ako ten, kto si myslí, že už má všetko v kapse. Západ Rusko tlačí do kúta. Celý západ aj so zotročenými Slovanskými štátmi v EU tlačí Rusko nielen ekonomicky, ale aj ideologicky a morálne. Ja preto predpokladám, že v tejto situácii Rusko nájde svoje riešenia a odpúta sa od degenerovanej západnej civilizácii. Stane sa to tak nie preto, že by Rusko toto chcelo, však Rusko sa chcelo stále cítiť ako Európsky národ, ale preto, že bude donútené. A preto táto kríza bude pre Rusko veľkým šťastím. Takže západ v skutočnosti urobil to nahoršie čo mohol. Západ mal veľký vplyv na Rusko. A po tejto kríze západ stratí veľkú časť svojho vplyvu na Rusko. Rusko sa tak duchovne oslobodí od západnej všeobecnej degenerácie. Však nikto nemôže spochybniť to, že západ totálne degeneruje - sledujete ich filmy? A aj vy si myslíte, že homosexuál má mať rovnaké práva ako hétorosexuál. Pre osvetlenie si povedzme toto - ak muži medzi sebou súložia a strkajú si údy do konečníka, tak po nejakom čase nemôžu udržať stolicu a musia nosiť plienky, pretože by sa ináč kedykoľvek mohli posrať. Myslíte si, že je to prirodzené? A fakt si myslíte, že homosexuáli majú mať rovnaké práva (teda demokratické) ako normálni ľudia? Asi ste nečítali knihy od p. Kysuckého. Ale je pravda, že tieto knihy nemôže čítať človek s nízkou reinkarnáciou duše a nízkou energiou jeho duše. Pretože ostatní nielenže budú šokovaní, ale knihy určite roztrhajú a spália, ako sa to bežne teraz deje.

315430

14.8.2014 19:37

RE: Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 315430

"Pre osvetlenie si povedzme toto - ak muži medzi sebou súložia a strkajú si údy do konečníka, tak po nejakom čase nemôžu udržať stolicu a musia nosiť plienky, pretože by sa ináč kedykoľvek mohli posrať."

Vám bych taky doporučoval nosit plínky, ale na hubě... [oči v sloup]

315432

16.8.2014 8:30

RE: Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315432

[smích] presne tak. Nad niektorymi prispevkami sa zabavam, nad niektorymi krutim hlavou, no a niektore su na zaplakanie a ich autor by potreboval odbornu pomoc... [mrknutí jedním okem]

315497

14.8.2014 23:13

RE: Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže

Sinuhet Odyxxeus (zavináč) azet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 315430

predvojom a ukazovateľom stupňa morálnej degenerácie západnej spoločnosti sú o.i. aj reklamy. Včera ráno som vo verejnoprávnom Slovenskom rozhlase (na ktorý aj ja poctivo - ale aj povinne zo zákona - prispievam koncesionárskym poplatkom) pri raňajkách vnímal útržkovite reklamu, ktorá mi znela ako: (upišťaný hlas v rozhlase oznamuje) "poznáte tenisový krokomer? Pomôže vám zlepšiť sa ..." koniec reklamy som nepočul , ale v hlave mi vŕtalo, že načo je tenistovi na zlepšenie výkonu akýsi krokomer... Potom som cestou do práce opäť v tom istom verejnoprávnom médiu počul reklamu celú ... dovetok bol, že "... pomôže vám zlepšiť vaše výkony v intímmych chvíľach". A tentoraz som text počul správne: explicitne zaznelo, že ide o "krokomer na penis" a nie na tenis ... Nie som prudérny človek, ale jednoducho mám elementárny vkus. Po tomto nechutnom primitivizme som sa rozhodol, že koncesionárske poplatky verejnoprávnemu médiu ktoré skĺzlo do suterénu komerčného bulváru platiť nebudem. Toto je moje vyjadrenie občianskej neposlušnosti a môžu ma dať aj k súdu. Primitivizmus a chrapúnstvo, nechať si srať na hlavu nejakými debilmi, ktorí "vyštudovali na vysokej škole" reklamu a mediálnu komunikáciu si jednoducho nechcem platiť - je to moje zvrchované občianske právo!

315441

15.8.2014 11:06

RE: Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže

nevim 78.?.?.?

Reakce na 315441

platit za rozhlas nemusíte, to je jenom taková kachna, že je to jako ze zákona. prý ale pokud nevlastníte rozhlasový přijímač [velký smích]

315466

14.8.2014 19:43

Rusaci

Cody 89.?.?.?

Putin štve Rusko do války [pláč]

315433

14.8.2014 23:23

RE: Rusaci

steve 70.?.?.?

Reakce na 315433

.. Putin štve Rusko do války ..
-----
.. - no jo, a taky psali na "Idesu" - ze padali kroupy, a bude moooc pekny pochod buzerantu, a nasi hrdinni vojaci v Afghu vitezi ..., - jo, a taky nam umrela Iveta !

315442

16.8.2014 7:18

V létě Partičku na Primě nedávají?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 315433

Už aby zase začala, že?

315489

14.8.2014 21:37

nie je to také horúce

PXP 85.?.?.?

Nemyslím, že juhovýchod padne. Vydrží určite do zimy, ak pravda sa nestane to, čo predpovedajú niekde na ruských weboch...opolčenci prejdú do protiútoku v priebehu dvoch - troch dní..predpokladaný smer úderu : Charkov. Pretože najsilnejšia dislokácia ukrovských vojsk je na juhu. Charkov zostal v podstate nechránený. A čo sa týka NATO... 29. júla, pri vystrelení rakiet SS20 smerom k ruskej hranici tie boli zlikvidované a rusi mali problém zastaviť automatickú odpoveď...t.j. kompletný atómový úder cca 2000 jadrových hlavíc na Ameriku a iné ciele.. preto sa amíci posrali...a mám dojem, že takúto návštevu si neželajú. Bez ohľadu na všeobecné drísty politikov, Putin dnes na Kryme jasne zdôraznil svoju pozíciu...Rusko chce byť mierotvorné, ale je dostatočne silné, aby si obránilo svoje národné záujmy...inak povedané, nenechá si nasr... na hlavu. To znamená, že je si istý, že ustojí akýkoľvek konflikt. A možno, že po všetkých tých prípravách vlezú Rusi na Ukrajinu a upracú to tam. A západ bude protestovať, protestovať, protestovať...

315437

15.8.2014 18:52

RE: nie je to také horúce

jirive 37.?.?.?

Reakce na 315437

Presne tak, staci se podivat na to, ze Strelkov buduje opravdovy generalni stab. Coz vylucuje brzke ukonceni valky. Jak rekl Zaznobin, na Kyjev pujde prvni zapad Ukrajiny a to do pul roka.

315477

14.8.2014 22:35

Komu se nelíbí ten pes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Vložený obrázek

315439

15.8.2014 20:23

RE: Komu se nelíbí ten pes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 315439

Prosím, můžete dát odkaz na tento obrázek??
Toto stojí za stažení. Díky předem.

315479

16.8.2014 14:36

RE: Komu se nelíbí ten pes

jirzina 176.?.?.?

Reakce na 315479

Svatá prostoto!
Tak si ho stáhněte odsud, když se vám taková blbost líbí. Klikněte pravým tlačítkem myši na obrázek a v nabídce, která se vám objeví, vyberte uložit jako, no a pak vyberte místo v počítači, kam ho chcete uložit, třeba plochu, abyste se s ním mohl kochat neustále.
Jo, pes je fešák, ale ostatní karikatury Vladimira Vladimiroviče jsou hnusné! Putin není žádný zchátralý vypitý mužik! Na svých bezmála 62 let vypadá víc než dobře. Ráda bych viděla toho umělce mazala, co tohle nakreslil, jaký je sám fešák. Karikatury bývají často autobiografické; autoři v druhých lidech nacházejí svůj vlastní obraz.

A my, holky Putinky, nemáme rády, když nám někdo kálí na idola. Poňátno?! [vyplazený jazyk]

315516

15.8.2014 10:37

IDF - nejmorálnější armáda na světě nás podpoří))) žádný strach - video

r.m. 94.?.?.?

https://ar-ar.facebook.com/I.love.you.Burin/posts/...

315461

23.8.2014 11:01

Přirovnání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

K tomu přirovnání situace mezi Ruskem a USA:

Představte si, že o kousek dál máte plnej barák jistýho etnika a ještě lezou do všech baráků okolo a seberou co uvidí a není zrovna přibitý. Vy se teda naserete a postavíte si plot (nebo zeď jako před léty v Čechách) a rázem je řev, jak jste si to mohli dovolit a jak je možný, že po SVY zahradě za plotem chodíte s mačetou když oni mají jen nože??? No TOHLE se vám MUSI zatrhnout! ONI vám přece NIC nedělají (zatím...), jen říkají, že váš barák a zahrada je pro vás samotný moc velká! (a la Albrightová o Sibiři a Rusku). A měla by se rozdělit, teda mezi ně, že?!

Posléze okolo leze každej "nepřizpůsobivej" s nožem a má na vás blbý kafry. Například když nesete staré babičce v jednom z okolních domů 2litry mlíka za vaše vlastní love, má o tom rozhodnout "místní baron" (nebo "kníže", hi?) a spravedlivě (asi mezi ně?) rozdělit! A vy jim to máte předat!

Když to odmítnete, sápou se na vás a řvou "aj rasísty" za podpory medií a aktivistů zeleného i mnohobarevného druhu. Protože "co je vaše, to je vlastně jejich"!

Posléze se naserete a koupíte si brokovnici. No a až nějakej poleze po vašem dvorku pro vaše věci, ustřelíte mu palici a je...

A tím všichni "za zdí" zahájí "oprávněný boj proti vám"! Protože co vy se kurva fix máte co bránit proti jejich vůli?? Váš dvorek je přece jejich dvorek, už o tom rozhodli!

Krysa [bliji]

315964

23.8.2014 14:59

RE: Přirovnání

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 315964

Ano,ano,..tento "anglosasský" způsob jednání nepřizpůsobivých v šíření principů demo-kracie se hluboce zakořenil i do jednání místních podnikatýlků a zlatokopů a tzv."soli této země"-slovy velkého Alibaby Klause."Pokud na vás nachystají nějaký více či méně Tunel a vy,nedejbože, zastříháte ušima a včas zjistíte oč jde a slezete jim v poslední chvíi z lopaty,tak hned vraští čelo a kvákají,jak ta ólbrajtovic Ropucha a vyhrožují právníky,neboť jste se nenechal ojebat a připravil je o "vejvar".Bohužel jsem se s tím setkával tak často,že to negativně ovlivnilo můj vztah i ke slušným lidem a zákazníkům...
a čím víc mi přáli "pěkný den",tím větší se z nich vyubaly kurvy... [velký smích]

315970

Příspěvků: 69

14.08. 04:23 Pavelpavel  Do podzimu padne východ Ukrajiny
14.08. 07:08 Jacob  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
14.08. 12:45 Botičky  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
14.08. 10:08  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
14.08. 11:05 Emil Robot  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
16.08. 08:24  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
16.08. 09:41  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
16.08. 10:31  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
16.08. 11:59  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
16.08. 14:05  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
16.08. 16:15  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
16.08. 18:11  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 05:19  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 11:53  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 12:20 Danielle  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 13:03  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 16:00 Danielle  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 17:47  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 18:00 Danielle  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 19:00  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
24.08. 02:01  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
24.08. 08:39 udo1  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 13:32 jirzina  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 14:24  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 15:28  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 21:22  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 22:38  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
24.08. 22:11 milboy  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
24.08. 22:42  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
24.08. 23:12 milboy  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
04.09. 07:51 favela  Ublizeni...
17.08. 06:51  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
16.08. 18:40 Úplný debil  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
17.08. 14:56 Dovsed  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
22.08. 19:42  RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny
15.08. 14:51 Patrezz  Do podzimu padne východ Ukrajiny
14.08. 06:37 davids  Co bude pak?
16.08. 00:31 azor  RE: Co bude pak?
16.08. 07:18  RE: Co bude pak?
14.08. 08:37 Esmate  To nejsou zadni naciste
14.08. 09:10 nezalezi  iste, skor by bolo zahodno
14.08. 12:20 Bluejamie65  RE: To nejsou zadni naciste
14.08. 09:20 kyticka  Vtípek - jak pravdivý
14.08. 09:22 SAMRA  Moudrost nebo slabost
14.08. 09:49 Bluejamie65  RE: Moudrost nebo slabost
14.08. 15:55 hel  RE: Moudrost nebo slabost
14.08. 18:17 IVAn  RE: Moudrost nebo slabost
14.08. 12:17 woxow  Dá se jenom vyčkávat
14.08. 12:23 woxow  RE: Dá se jenom vyčkávat
14.08. 13:48 MPG  Putin obětovál ty z východu ukrajinyco chtěli k Rusku .
14.08. 15:15  RE: Putin obětovál ty z východu ukrajinyco chtěli k Rusku .
14.08. 17:34  USA od 1. července dostývají od vlád zemí EU údaje o svých občanech!
14.08. 17:52 Bordelo Bill  Petrodolar
14.08. 19:03 novapalo  Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže
14.08. 19:37  RE: Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže
16.08. 08:30  RE: Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže
14.08. 23:13 Sinuhet  RE: Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže
15.08. 11:06 nevim  RE: Táto kríza Rusku s veľkou pravdepodobnosťou výrazne pomôže
14.08. 19:43 Cody  Rusaci
14.08. 23:23 steve  RE: Rusaci
16.08. 07:18  V létě Partičku na Primě nedávají?
14.08. 21:37 PXP  nie je to také horúce
15.08. 18:52 jirive  RE: nie je to také horúce
14.08. 22:35  Komu se nelíbí ten pes
15.08. 20:23  RE: Komu se nelíbí ten pes
16.08. 14:36 jirzina  RE: Komu se nelíbí ten pes
15.08. 10:37 r.m.  IDF - nejmorálnější armáda na světě nás podpoří))) žádný strach - video
23.08. 11:01  Přirovnání
23.08. 14:59 Emil Robot  RE: Přirovnání

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 2

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 559