Diskuze k článku

Braňme sv. Václava před pochodem oplzlosti!

Příspěvků 48

14.8.2014 8:11

Nikdo nic???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Copak? Že by sem chodili je ti o nichž je ten článek?[zmaten] Pak ovšem nemusí být k plánované depopulaci lidstva nijak daleko. [oči v sloup] A co víc, naprosto humanitárně. [chechtot]

315379

14.8.2014 8:30

Nemocni tvorove?

Freddy 46.?.?.?

Neucta pred Svatym vaclavem a tedy i pred Cechy jako narodem. Neucta pred dejinami Ceske republiky. Tyto lide, je-li je povazovat za lidi jsou nemocni a nemaji pravo emonstrovat tuto nemoc jako spravny stav. Misto aby se zbavili teto nemoci, tak tuto nemoc podporuji a jsou podporovani takovymi staty jako je USA, ktere se snazi vsemi prostredky, rozkladat normalni lidskou spolecnost a tim si ji zase podmanit. Ale pro ovladnuti normalni spoolecnosti jsou vsechny prostredky svate. A tak i tito nemocni demonstrujici jsou vlastne pata kolona a pomahaji rozklad normalni spolecnosti. Proc se tito nemocni lide neodstehuji do USA, kde si budou uzivat absolutni svobody??

315380

14.8.2014 11:52

Neznalý člověk by mohl litovat osazenstvo psychiatrické kliniky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315380

kde se pacienti ujmou moci. V tomto případě je to ale tak nějak trochu jinak, protože skuteční lékaři / pořadatelé dalšího pokusu na českých Didech Ineptech / nejsou li na chodnících, stojí za okny svých kanceláří , a s úsměvem sledují své pacienty na ulici..

315395

16.8.2014 17:48

RE: Neznalý člověk by mohl litovat osazenstvo psychiatrické kliniky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315395

třeba člen B'nai' Brith dr. Uzel, zasloužilý veřejnoprávní prasečkář a bojovník na půdě destrukce lidské gójské společnosti

315523

17.8.2014 13:39

RE: Neznalý člověk by mohl litovat osazenstvo psychiatrické kliniky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315523

........Vaše řeč musí být omračující, energická, agresivní,
sebevědomá. Více šumu a slovního pozlátka,
více nepochopitelného a vědecky mlhavého. Tvořte teorie,
hypothézy, směry, školy, metódy reálné i nereálné.
Čím extravagantnější, tím líp! Nevadí, že ty theorie nikdo
nepotřebuje, že zítra přijdou v zapomenutí.
Nechť gójové si lámou hlavu a nachází v nich, co v nich není,
zítra dáme novou stravu jejich primitivním mozkům.
Nezáleží na tom, co říkáte, záleží na tom, jak to říkáte.
Sebejistota v projevu bude chápána jako přesvědčení,
ambice jako vznešenost, způsob jak poučujete a opravujete
góje jako výtečnost./.../

Z manifestu zdravomyslícího žida, 1945

315582

17.8.2014 17:26

RE: Neznalý člověk by mohl litovat osazenstvo psychiatrické kliniky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315582

".... K tomu se dále v poznámce č. 10 uvádí čísla, která odhadl Žid, sionista, freudo-marxista a jeden z vůdců radikálů Siegfried_Bernfeld:

Na početní převahu poukazoval Bernfeld, který později odhadoval, že v roce 1914 byly radikálů 3000, ze kterých "určitě" jedna třetina byli Židé; a z 500 vídeňských členů jeho akademického komitétu bylo 450 Židů. Situace v Berlíně byla pravděpodobně víceméně stejná jako ve Vídni.

Ve vedení tohoto ne příliš početného, ale vlivného hnutí radikálů wynekenovského, pederastního směru tedy bylo dokonce 90 % Židů!

Z výše uvedených údajů je zřetelné, že podíl Židů na šíření homosexuální ideologie, homosexuality a pederastie mnohonásobně převyšoval jejich zastoupení v německé populaci ve výši necelého jednoho procenta. V lednu 1933 žilo v Německu 522.000 Židů při celkové populaci 66 milionů...."

více zde: http://homosexualita.eu/articles/proc-hitler-zpris...

315593

14.8.2014 8:47

Souhlasím,

qwe 37.?.?.?

že hlavním problémem jsou homosexuálové z povolání. Myslím také, že mnoho z nich o tuto publicitu nestojí a mají dost svých zájmů i problémů. Kdo za tím stojí a cui bono?
Že ČSSR homosexualitu odkriminalizovala jako jedna z prvních zemí, považuji za správné.
Myslím, že by byl důvod k organizaci "Průvodu radosti" pro hetero - radosti nad tím, že jsou normální. Každý by totiž mohl mít nějakou vadu v genech.
Rodina atd, souhlas, ale do budoucna to nevidím perspektivně. jakmile věda pokročí do té míry, že k vývinu lidského organismu nebude třeba spermie ani vajíčko a děloha, všechny diskuze o rodině pozbydou významu. Forma rodiny měla význam v evolučním procesu, kde jde o přežití druu. jistě tu byla biologická účelnost - jinak by tu nebyly páry (lidé i zvířata).
zda se vytvoří nová, stabilní forma společnosti je otázkou.

315382

14.8.2014 12:25

Sv. Václava uhájíme!!!

risa 193.?.?.?

Článek a pozvánka rozšířeny na GOOGLE+.

315399

14.8.2014 13:05

Jen názor

PhD 185.?.?.?

Homosexualita není žádnou úchylkou, nemocí či něčím obdobným. Homosexualita je buď věc genetická nebo raného vývoje dítětě či plodu.

Sám jsem homosexuál, žiji s partnerem, na žádnou prague pride nepůjdeme, nevypadáme jako ženy ani tak nejednáme. Neznamená to však, že jsem pro zakazování prague pride.

Prague pride je nejen symbolem homosexuálů, ale i liberání a svobodné společnosti, která tento směr toleruje.Stejně tak spoelčnost toleruje jiné demonstrace a pochody, např. za práva zvířat.

Homosexuálové s právy jsou menším rizikem pro tradiční rodinu, než gayové a lesby bez práv. Když za socialismu, kdy je společnost netolerovala (byť legalizovala) byli lidé jako já nuceni žít ve vztahu, který jim nevyhovoval. Jaké to bylo a je pro jejich děti?

Jiná věc jsou adopce dětí homosexuálními páry. Ty bych umožnil, avšak pouze za předpokladu, že dané dítě bude s něčím takovým souhlasit a bude dostatečně zralé na to chápat, do jaké "rodiny" jde.

315402

14.8.2014 15:18

RE: Jen názor

qwe 37.?.?.?

Reakce na 315402

Pak bychom ale mohli mít minimálně jeden společný cíl: být proti těm, kteří to využívají jen pro své zájmy (obávám se v tomto směru i politiků ČSSD)

315412

14.8.2014 15:45

RE: Jen názor

risa 193.?.?.?

Reakce na 315402

Ale to že je tato menšina liberálně tolerována, ještě neznamená, že se musí tak neurvale veřejně prezentovat a působit veřejné pohoršení. Natož prezentovat jako něco naprosto normální, s možností působit na děti a mládež.

315415

14.8.2014 17:09

RE: Jen názor

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 315402

Keď už hovoríte o tých právach, mohli by ste prosím konkretizovať, aké práva v porovnaní s nami heterosexuálmi nemáte? Možno o tom neviete, ale ani heterosexuálni muži si nemôžu vziať za ženu iného chlapa, a ani dvom heterosexuálnym mužom nedovolia adoptovať dieťa. A keď už je reč o deťoch, deti majú tiež svoje práva, napríklad aj právo na normálnu rodinu a verím že aj Vy chápete, že homosexuálna rodina nie je normálna. Z tohto dôvodu si nemôžete adoptovať dieťa, dokonca ani keby s tým súhlasilo, nakoľko súhlas dieťaťa nemá do 15teho roka života žiadnu právnu váhu.

315421

15.8.2014 6:55

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 315421

podle mně je dětem naprosto jedno, s kým spí jeho ridiče, ba dokonce své rodiče jako bytosti sexuáolní nevnímá a ani vnímat nechce. a oplzlosti jsou všude kolem nás, podívejte se na novinky . nedočtete se tam, co která hvězdičk umí, ale jak jí vykouklo prso takže tak

315448

16.8.2014 8:06

RE: Jen názor

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 315448

Vy si vôbec neuvedomujete, aké vedia byť deti kruté a úprimné. Takéto dieťa sa stane obeťou šikany a bude vytlačené na okraj svojej detskej spoločnosti, no a potom mu to asi jedno už nebude, keď bude zažívať krivdu a nespravodlivosť zo strany svojho okolia.

Ja som zažil, ako sa pokúsil o samovraždu jeden chlapec zo základnej školy kvôli šikane a šikanovali ho v triede len preto, lebo bol hrdzavý. To bolo každý deň len "hrdzavý pes, špina, hrdzo, rudá tvár" a podobné urážky šli aj na jeho rodinu. Tri roky to vydržal a potom skončil na psychiatrii. Preberte sa a rozmýšľajte nad možnými následkami, o ktorých sa vždy dozviete, keď to už nebude aktuálne, alebo keď je už neskoro.

Určite ste dobrý človek, ale v tomto sa na to pozeráte proste egoisticky. Verím, že to všetko myslíte dobre a úprimne, a že by ste bol dobrý rodič, ale bohužiaľ sú tu veci, ktoré by sa diali a vy by ste s tým nemohli nič urobiť.

315495

16.8.2014 18:17

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315495

Ale je fakt, že před zrzavýma je třeba mít se na pozoru - taková je zkušenost. To je jak s cikánama, lidi nemají předsudky "pro barvu pleti", ale ze zkušenosti. Předsudek znamená předem usoudit, musíme neustále předsuzovat, málokdy máme 100% informací a čas k rozhodování bez předsudku, většinou MUSÍME předsuzovat, rozhodovat se na zákl. zkušenosti a z ní vyvozených zobecněnění, to je nezbytné k přežití všech živých tvorů. A platí to samozřejmě i ve vztahu k teplým. A pokud předsudek na neznámého jednotlivce nesedí - proč si stěžuje na "nesnášenlivost, rasismus, xenofóbii či homofóbii? Kde je příčina a kde důsledek? Takový je prostě život a neotrockističtí ničemové to zneužívají k poštvání jedněch proti druhým, a devianti, kriminálníci a další degeneráti velmi ochotně spolupracují - nakonec dnes již jediná skutečně utiskovaná menšina je muž - zdravý normální nekriminální neparazitní běloch.

315526

20.8.2014 8:58

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 315495

jsem rodič a pozoruju, že šikana není pro rodiče, ať takové nebo makové, ale proto, že dítě neumí najít cestu ke kolektivu nebo kolektiv sám není v pořádku (vede ho agresivní blbec, je to stejné jako v politice), rozhodně je i všem ostatní dětem jedno s kým spí rodiče jejich kamarádů, jistě o tom promluví, jistě zašprýmují - ale to je asi všechno Nakonec budou i závidět- kolik dětí s heterosexuálními rodiči s nimi oběma žije ve společné domácnosti? a kolik jich má několik matek i otců?

315810

16.8.2014 17:20

RE: Jen názor

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 315448

Dovolte mi s vaším názorem nesouhlasit - dítě je vychováváno vzorem. Každodenní kontakt s osobami vašeho typu, které si budou říkat rodiče, nutně dává dítěti předlohu pro chování v jeho dalším dospělém životě. Nemyslím, že by vám nakukovalo do ložnice, ale v heterosexuální rodině je zcela běžné, že v domácnosti dochází mezi manželi-rodiči zcela přirozeně a běžně k milostným kontaktům (maminka pohladí taťku po tváři, když něco příjemného řekl nebo udělal, tatínek mamku obejme a někdy taky políbí). Předpokládám, že u vás by to bylo stejně. A to je právě ten problém.

315521

20.8.2014 9:01

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 315521

tedy to nechápu - problém? Dítě tyto kontakty jistě nevnímá jako prioritně sexuální, ale jako cizové a ty probíhají třeba mezi tatíkem a jeho tatíkem, dědečkem, políben a pohlazen je i potomek z dřívějšího vztahu nebo neteř na návštěvě. Kdyby se sexualita dala odkoukat, jak to, že mají heterosexuálové také homosexuální děti? [chechtot]

315811

21.8.2014 6:58

RE: Jen názor

fúrie 78.?.?.?

Reakce na 315521

Vážený IVAne, jste si vůbec vědom, že každý z těch, o nichž a s nimiž tady polemizujete, byl (je-li starší dvaceti let) vychován zcela jistě v heterosexuální rodině? Neboť homosexuální svazky oficiálně neexistovaly, pouze snad utajené, ale ty nevychovávaly děti. Homosexuál byl nucen svou orientaci tajit, takže zůstal single, případně uzavřel svazek heterosexuální. Tak co to plácáte o vzorech chování? Všichni ti, co se dnes snaží situaci změnit, se narodili a byli vychováni v heterosexuálních rodinách. Že by se jejich rodiče málo snažili a kašlali na výchovu a na vzory? Vy si asi myslíte, že homosexualita je rozmar, na který stačí říct: Ty, ty, ty, to se nedělá!" Zahloubejte se trochu do odborné literatury, ať víte, o čem mluvíte.

315861

14.8.2014 18:00

RE: Jen názor

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 315402

Homosexualita je buď věc genetická nebo raného vývoje dítětě či plodu.

Jinými slovy vrozená porucha. To jste si ale moc nepomohl, nemyslíte? Já bych byl radši za úchyla, než za postiženého. [mrknutí jedním okem]

Velká část "oficiálně uznaných" úchylek vzniká kupodivu přesně stejným způsobem, tedy během vývoje plodu. Homosexualita se od nich liší jen tím, že si homolobby vylobbovala "normalitu"; tím však vzniká taková jakási dichotomie, kdy jsou homosexuálové sice "papírově" normální, ale ve skutečnosti představují abnormalitu a jsou si toho sami citelně vědomi a cítí nutkání to ventilovat v duhových pochodech.
Můžete si nicméně s partnerem blahopřát: narozdíl od mnohých jiných homosexuálů trpíte pouze homosexualitou, nikoliv exhibicionismem.

...liberání a svobodné společnosti...

Liberalismus je ve své podstatě totalitní ideologie. Liberální společnost tedy není a nemůže být svobodná.
Zní to divně? Tak uvažte toto: v liberální společnosti mi za výše napsaný text reálně hrozí trestní stíhání pro šíření nenávisti vůči menšinám.... ve svobodné společnosti nikoliv. [vyplazený jazyk]

Co se adopce týká, tam v podstatě souhlasím. Homosexuálním párům zásadně pouze děti opačného pohlaví, a to tak staré, aby mohly projevit alespoň rámcově informovaný souhlas. Takové děti jsou tak jako tak obtížně umístitelné do běžných rodin... péče o ně by mohla homosexuální menšině poskytnout onen dosud chybějící "smysl existence", jako tomu bylo např. u indiánů - viz http://www.indiancorral.cz/htm/berdache.htm.

315424

20.8.2014 9:06

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 315424

homosexualita, jak konstatoval už Konrád Lorenz je i u jiných tvorů nežli lidí a zdá se být, stejně jako asexualita, úspěšnou evoluční strategií právě proto, že homosexuálové nebo asexuálové (včely například) se podílejí na výchově potomků rodiny aniž by prosazovali vlastní a tak přežívá více potomkl než v rodinách bez nich.


Jinak nemylte se, homosexualita a pedofilie jsou zcela odlišné stavy a proto malým dětem stejného pohlaví jako adoptivní rodiče nehrozí o nic větší nebezpečí než v hetero rodinách.


Kdyby měkly děti dávat pučený souhlas, tak by jim muselo být kolem dvaceti a to už se neadoptuje [chechtot]

315812

14.8.2014 18:40

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315402

možná to není úchylka, ale určitě je to degenerace
http://ulozto.cz/xMb1WZU9/klimov-g-rodinne-album-e...
http://ulozto.cz/x3AbtPS/klimov-bozi-narod-e-book-...
http://ulozto.cz/xE5xRsK/klimov-txt-rodinne-album-...

315428

15.8.2014 6:52

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 315402

no promiňte, jak jste byl nucen žít ve vztahu, který vám nevyhovoval? kdo vás nutil se ženit? já naopak to, že homosexuál/sexuálka) oklame partnera opačného pohlaví a ať ze zbabělosti, touhy po dětech, snaze vyhovět okolí s ním naváže vztah, který je ze strany homosexuála podvodem, ba dokonce s ním má děti, považuji za tak odporné a neodpustitelné, že se heterosexuální využitý partner musí cítit léta pošpiněn.
Jinak mi homosexuálové ani jejich slavnostui ba ani případná adopce dětí vůbec nevadí - jak asi by se měli děti vyjadřovat - třeba tříleté, ř¨čtyřleté k tomu, že je chtějí adoptovat dva tatínci nebo dvě maminky?
PArazitování na druhém partnerovi mi ale vadí, nkdyby se to stalo mně, nikdy bych to partnerovi neodpustila

315447

15.8.2014 14:36

RE: Jen názor

PhD 77.?.?.?

Reakce na 315447

Nikdy jsem v manželství nebyl a nikdy jsem partnera neklamal. Četl jsem/slyšel jsem však příběhy lidí, kteří takto žili. Položte si otázku, jak vypadala svobodná matka v 50. či 60. letech? Jak se společnost na jedince s opačnou orientací dívala? Moje babička měla neslyšící dítě a vdala se za člověka, který jí v podstatě znásilnil jen proto, že společnost netolerovala svobodné matky. To se tehdy psaly léta padesátá, dvacátého století.

Stejně tak, jako tehdy má babička zvolila tuto cestu, tak mnozí homosexuálové volili žít v heterosexuální rodině, protože chtěli být součástí toho, co bychom mohli nazvat normální společností.

Jak jsem výše psal, dítě by mělo být dostatečně zralé na to, aby se mohlo rozhodnout, zda do takové "rodiny" chce.

315470

20.8.2014 9:07

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 315470

znásilnil? a pak si ho vzala? měla to babička v hlavě v pořádku? v padesátých letech byly nemanželské děti běžně tolerovány, popisujete poměry někdy za Rakouska

315813

16.8.2014 17:44

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315447

normální zdravý člověk se nedá intimně dohromady s deviantem, leda pro majetek či jiný zisk, takže to tvoje kdyby je chyby

315522

15.8.2014 10:39

RE: Jen názor

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 315402

Ve vašem názoru jsou nejméne 2 typická a zásadní nepríčinná tvrzení, které jsou ničím jiným, než opakováním navozené a nečím reálným nepodložené mantry:

>Homosexualita je buď věc genetická nebo raného vývoje dítětě či plodu.

>Homosexuálové s právy jsou menším rizikem pro tradiční rodinu, než gayové a lesby bez práv.

1. Tvrzení je umele okleštené o prakticky nejvýznamnejší část statistiky vzniku homosexuálního chování. Sexuální orientace se s nejvetší pravdepodobností uzavírá mnohem pozdeji, než jste tomu určil, zrejme až v dobe prvních sexuálních zkušeností (nebo i pozdeji), kde se nastavují a nejakou rychlostí fixují nejaké emoce. Človek je tvor, který se do značné míry chová závisle od "fixovaných emocí", jinak vyjádreno neco jako "emočne závislý stroj", co se naučí, to pak delá, a rád pritom opakuje po jiných, je to dáno emočne, nebo geneticky nastavenými společenskými predpoklady. Je to dáno schopností se učit, kdy človek ne vždy umí nebo chce predem rozlišit, zda mu nejaká činnost bude prospešná, když se ji ale naučí, a nastaví se, že je to tak správne, získá tím (jako i vším možným) nejaké pozitivní emoce, tak ji delá bez ohledu na prospešnost. Platí obecne asi pro jakoukoli činnost. Není pritom zrejmé, jakým % se na výsledku podílejí predispozice, a jakým prostredí a učení. Je pravdepodobné, že predispozice nemusí být nulové, ale steží budou presahovat rekneme 50%, aby bylo jasné, že preváží. Pokud by totiž byly predispozice na úrovni 50%, prípadne víc(v rámci dejmetomu tech 4% populace), tak bychom se setkávali se stejnou pravdepodobností preučení jedním, nebo druhým smerem. Problém je v tom, že homo budou tvrdit, že to je tím, že byli nejprve ovlivneni pro ne "špatným" vzorem a v tom, že po fixaci svých "vedomostí" človek si vetšinou oslabí schopnost preučit se(opet platné obecne pro cokoliv). Takže proto se prebíhá jen jedním smerem. Stejne tak je možné ale tvrdit, že pokud nekdo vyroste v homo prostredí jako homo, a časem prejde na hetero, že hetero byl, a nic se nepreučil, nezjistil. Z toho je zrejmé, že míru predispozice nejde ani poprít, ani odhadnout. Prikláním se k tomu, že je to proto, že část lidí vždy od prírody zkouší neco nové, lhostejno, zda dobré, nebo špatné. Kdyby nezkoušeli, tak homo z heteroprostredí neprejdou na homo a hetero z homoprostredí na hetero. Minimálne vliv zkoušení je patrný, a pravdepodobnost zkoušení obema smery zrejmá.

2. Takové neco nejde ani prokázat, ani paušalizovat. Jde o vysvetlení neznámého neznámým. Logický faul smerující k zamotání a ne vyjasnení. Vyšší je naopak pravdepodobnost, že prevrácením toho, co je "normální" dojde čiste statisticky k deformaci vzoru pro chování dospívající mládeže zejména z méne stabilního prostredí, vyšší počet pokusu k napodobování techto vzoru a tím i vyšší počet "obetí" podobných pokusu.

315462

15.8.2014 14:47

RE: Jen názor

PhD 91.?.?.?

Reakce na 315462

Děkuji za detailní rozbor mých tvrzení. Jsem rád, že se zde nacházejí čtenáři, kteří do jisté míry rozumí dané problematice a i přes naše odlišné názory je diskuse věcná, jako nikde jinde.

U tvrzení č. 1 vycházím z vlastní zkušenosti, nerozhodl jsem se být gay. Postupně od mládí jsem jen poznával, co mne přitahuje a co ne. Vzhledem k tomu, co mne přitahuje, se považuji za homosexuála. Nejsem si vědom možnosti, jak bych toto mohl ovlivnit či změnit, i když důvod bych k tomu měl, protože většina homosexuálů bohužel nejsou moc věrným typem partnera. Nicméně to nelze paušalizovat. Asi před rokem jsem s jednou velmi vzdělanou známou diskutoval nad homosexualitou, zajímala se právě o tyto věci, o to jak člověk pozná orientaci a další. Sdělila mi, že se homosexualita ve větší míře začala vyskytovat po hromadném rozšíření chemické antikoncepce. Pokud by tomu skutečně tak bylo, potom je společnost za toto odpovědná a je rozumné, že toleruje i prague pride. Nicméně to je jen spekulace.

Upozorňuji, že zde vlastně vůbec nebereme v potaz bisexuální jedince, kterých je opravdu velké množství a osobně se domnívám, že "vyléčený homosexuál" = bisexuál přeučený je na jedno pohlaví.

Poukazoval jsem na případy lidí, kteří raději kvůli touze být brán společností normálně, raději přijali heterosexuální rodinu namísto hledání stejně orientovaného partnera. Výše jsem to vysvětloval. Tyto oblasti jsou bohužel neprozkoumané, proto taky titulek mého příspěvku byl "Jen názor".

315472

16.8.2014 8:48

RE: Jen názor

six 87.?.?.?

Reakce na 315472

U muže homosexuála převažuje ženská duchovní energie, proto ho vnitřně přitahují muži. U žen lesbického zaměření to je opačné.
Bohužel, materiální pohled na tomto světě vládne (vítejte na planetě šílenců....) a tedy jsme svědky soužití dvou stejných duchovních podstat, což z pohledu rozvoje člověka je zcela ztráta času (a možná o to jde, že..., proto ta "současná osvěta i ve školách"[mrknutí jedním okem].
Duchovní podstata vás vnitřně nutí nalézt nejlepší vztahy pro svůj rozvoj, hold, zde vládu přejímá materialista rozum a nutkání si vysvětlí po svém, jde mu o vzhled, není schopen vidět další vyšší úrovně, a vybere muže.
Řešení je, a to soužití homosexuála a lesby. Ale kolik z nich je schopno ctít svoji duchovní podstatu? Vždyť je kolem tolik idotských materialistických vysvětlení, proč přemýšlet, jednodušší je přeci opakovat cizí názor a podle něho žít.

315499

20.8.2014 9:14

RE: Jen názor

fohat 194.?.?.?

Reakce na 315499

velmi dobře sděleno,díky...znovu sem dávám ještě jedno vysvětlení https://www.youtube.com/watch?v=IqQHZa50G-8

315815

16.8.2014 18:02

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315472

V Sodomě a Gomoře nebo v rozkládajícím se Římu chemickou antikoncepci neměli, pederastie je do jisté míry dědičná a do jisté míry daná prostředím. Vydávat malé děti sodomitům k adopci (= k prznění, když mezi sodomity je cca 10x častější pedofilie), to je právě jeden z projevů toho společenského rozkladu. Třeba lichva, nebo-li úrok vždy ničí každou společnost všestranně, a záleží jak daleko se nechá ta peněžní kabbala zajít. A že "elity západu" jsou většinou devianti a degeneráti, je jisté. Viz Klimov výše.

315524

16.8.2014 23:15

RE: Jen názor

JD 37.?.?.?

Reakce na 315524

Myslím si, že různí pedofilové a další lidé, kteří ubližují nevinným existencím jsou zde po tisíceletí a to +- ve stejném měřítku. Jen to místy a v různých časech bylo více vidět, jindy zase méně.

Vždyť teprve dnes vychází najevo, jakých zvěrstev se na dětech dopouštěla/dopouští katolická církev. A myslíte si, že je to záležitostí poslední doby nebo je to dlouhodobá praxe, že se mezi kněze a další (promiňte mi ten výraz) černoprdelníky dostávají devianti, kterým církev dopomáhá ke skrytím a praktikování jejich úchylek?

Tím netvrdím, že církve jsou pedofilní organizací. Spíše se domnívám, že ze své podstaty (např. existence celibátu) podporují právě deviantní choutky svých kněží.

315538

17.8.2014 8:20

RE: Jen názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315538

Ten pedofilní problém má hlavně Vatikán a jeho římsko-katolická odnož, a Vatikán je jedno z center světové zákulisní temné moci, a v těchto centrech se to jen hemží degeneráty, tj. i pedofily - už dlouho mají všude po Vatikánu obrazy a sochy malých nahatých dětí, proč asi?

315554

14.8.2014 13:58

Nazývejmě vše pravými jmény.

LaFox 79.?.?.?

B U Z E R A N T I !!!

315407

14.8.2014 14:16

Že je rodina v prdeli

stalinogorski 188.?.?.?

vo tom žádná, ale silně pochybuju, že ten stav mají na svědomí buzeranti a jejich užiteční idioti buzeranto-filové. Je to další mlžení pana Bartoše, který v neidentifikovaném žoldu úřaduje svoji podivnou politiku odvádění pozornosti.. Vždyť, stačí se podívat na jeho "dvoranu židovské slávy" a člověk má pocit, že tam ty popírače Krista a všeho dobrého spíše opěvuje, než aby jim dal obrazně po zásluze "bičem". Takže za sv.Václavem přijdu až 28.9. neb už je načase skoncovat s tradičními oslavami sekularismu, zednářství, židovství potažmo marxismu, feminismu, homosexualismu a jiných svinstev spadajících na den oslavy vzniku neexistujícího státu čsr. [naštvaný]

315409

14.8.2014 18:00

RE: Že je rodina v prdeli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 315409

Podle mě nadmíru konspirujete. Za "odvádění pozornosti" - nevím od čeho - na škodlivost propagace homosexualizmu - to mě tedy napište, který am-ž "filantrop" by za tohle platil. A hlavně to není jediným anti-NWO tématem Národní demokracie.

Vámi zmiňovaná Dvorana židovské slávy - je postavena faktograficky. Úplně stačí předložit čtenáři faktografické informace a názor si může vytvořit každý čténář sám. Tedy není vůbec potřebné doplňovat hodnotové soudy, které jsou vodou na mlýn pro všechny ochranářské spolky. Zejména právně tomu nelze nic vytknout, což je k nezaplacení.

315425

14.8.2014 16:11

Mají údajně odlišnou strukturu mozku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Pohlavní zaměření je "řízeno" strukturami v hypothalamu a hypofýze (http://sexuologie.swami-center.org/page_4.shtml). Odlišně orientovaní mají tyto struktury odlišně velké. Podobně jako nedemonstrují černovlasí, zrzkové, blonďáci apod. a nedělají ze své odlišné zabarvenosti politikum, měli by se podobně chovat také odlišně pohlavně orientovaní. Je jaksi i nechutné brát si na pomoc Národní muzeum, sochu sv. Václava případně další historická pozadí. Uvádí se četnost 4 % homosexuálů. Jenže svět je také rozdělen geneticky. U Slovanú a ve východní Evropě převažuje haploskupina R1a. V západní Evropě převažuje haploskupina R1b. Zajímalo by mě, jaké haploskupiny měla vybraná skupina, na které se ta 4 % zjistila. Domnívám se, že vybraný vzorek nebyl slovanský. Současné organizování pohlavně odlišně zaměřených s jejich politickými cíly nepovažuji za nemoc, ale za formu boje namířenou na R1a, R1b, I2 a I1 haploskupiny. Je to útok na genetickou podstatu Slovanů.

315419

18.8.2014 14:14

RE: Mají údajně odlišnou strukturu mozku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 315419

Novější výzkumy uvádějí hodnoty okolo 2 % odlišně orientovaných - viz http://www.homosexualita.cz/?c=100#4. Ale opět - jsou to hodnoty ze "západního světa" a není zohledněna příslušnost ke genetické haploskupině.

315670

14.8.2014 16:47

Dalsi duvody

Osmacice 31.?.?.?

Soucasna homosexualita take vznika prilisnou konzumaci napoju v plastovych lahvich (bisphenolA jedna jako superfeminizant), piti vody z vodovodu, ktera obsahuje estrogeny, ktere se tam dostavaji z moci zen pouzivajicich hormonalni antikoncepci(na to zadna cisticka vod nema). POdivejte se kolem sebe, ke jsou opravdovi chlapi s testosteronem? U vetsiny mladych uz ani pomalu nepoznate co je to za pohlavi.

315420

14.8.2014 21:26

RE: Dalsi duvody

stalinogorski 188.?.?.?

Reakce na 315420

Tak to bych si dovolil kontrovat. Co se týče zženštělosti dnešní mužské populace tak na to má masivní vliv troj-kombinace: 1.absence základní vojenské (ta nás strašila a krotila už od začátku puberty), 2.výchova povětšinou v rozvedených rodinách matinkou, 3.a ten zbytek zlikviduje zidiotštělé školství které propaguje humanistické ekonomické a pod. obory nedej bože se zamazat od oleje, a ještě dovoluje děckám dělat si co chtějí (absence disciplíny). Je jasné že muži odkojení tímto systémem už nejsou chlapi. Rozhodně ale nejsou homosexuálové, stejně jako ženy nejsou lesby jenom proto, že jim dal židovský vynález - feminismus - takové pravomoci, o kterých se před 100 lety nezdálo ani sedlákovi vážené to hlavě rodiny se sedmero děckama na krku..

315436

15.8.2014 7:04

Zase nic noveho..

favela 113.?.?.?

Reakce na 315436

Sjezdy evropskych homosexualu se konaly jiz dlouhou dobu pred dnesnimi i v Praze,hotely s PLYSOVYMI potahy na kreslech a zidlich byli nejoblibenejsi/Hotel Pariz/..Ale delali to decentne a takhle si akorat koleduji ze dostanou neco do pr...,ale bude to okovana bota,nejspis..Nejvic vsemi moznymi smery uchylnosti trpi Nemecko/dobre videt 1918-1933/ a Britannie kde vladne stale kasta pederastu a pedofilu a jinych zdegenerovanych parasitu,kteri prosazuji svinstva toho druhu ted vsude na svete...Proslule jsou soukrome skoly pro "elity"v Britannii,kam se deti "odstranovali" a stale "odstranuji" jejich rodici,/tam to pokracuje stylem kdy starsi zaci maji absolutni moc nad temi 5-6 letymi a stylem kdyz ja jsem buzerant tak ti novi budou take/..tedy opacny smer nez napr. u nas kdy kazdy den videt a sledovat rust a vyvoj nasich deti je to nejlepsi co vas muze v zivote potkat!!!A je co se ucit od nich tech studanek cistoty a bezprostredni krasy..at jste otec,matka,dedecek,babicka,strycove a tety..Z toho duvodu ,jsem delal pionyrskeho vedouciho a take protoze moje kolegyne byla neobycejne hezka a pionyri pro nas meli porozumeni a ponechavali nam "soukrome chvilky"...

315450

16.8.2014 18:25

RE: Dalsi duvody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315436

je ale fakt, že těch antikoncepčních estrogenů baby spolykají a vyčůrají do wc tuny, a čističky to neodstraní, jde to zpět do řadu, a nikdo se tomu nevyhne, i ryby v řekách z toho pohlavně degenerují, totéž se děje s "prášky na hlavu" jako prozac

315528

16.8.2014 18:20

RE: Dalsi duvody

jarda666 93.?.?.?

Reakce na 315420

Jasne homosexualita je stejne rozprostrena planetou a muze za to voda z kohoutku, tam kde kohoutky nemaji [smích] Napriklad v africe(tam je te antikoncepce a chemikalii) , u ruznych kmenu odriznutych vice ci mene od civilizace, koneckoncu u zvirat...

Proste homosexualita je castecne evolucne vyhodna to je cele, proto tu s nama je. Staci se vzdelavat nebyt osel a nechodit jen na zvedavce.

To ze nejaky prague pride je hnus o tom neni pochyb, ale to je to same jako pozitivni diskriminace cikanu, cernochu, zidu , proste civilizacni vydobytek tak jako se starame a strkame penize do autistu a podobne.

315527

17.8.2014 7:14

RE: Dalsi duvody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 315527

Hele tři šestky asi máme s autisty podobné zkušenosti, vlastně i ti co nelaborují. Vřískající rozbrečený hajzlík je tedy na odstřel. (nábojnice v obálkách cíleně přidělené, kdoví proč při volbě) Navíc když se nacvičených, napedagogovaných bere co by své armády plenění ke svému prospěchu jakkoliv, že. Když k tomu navíc umí mňoukat tak je dílo zkázy rozkladu společnosti ve všech sférách takřka dokonáno. [mrknutí jedním okem]

315550

15.8.2014 6:46

my, vlastenci jiného ražení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

se jiným lidem do jejich soukromí nepleteme, nemyslíme si, že by sexuální orientace byla rozhodující pro hodnocení člověka, sneseme i pride parade, nakonec obscénnost, kterou nškteří účastníci předehrávají se ničm neličí od téhož v mnoha časopisech pro pány programech pro tytéž a nakonec s náznakem i v reklamách. Takže, milí homosexuálové, užijte si svůj svátek opravdu parádně a pokud máte v sobě dost lásky a trpělivosti a schopnosti pečovat, přeju vám i tu adopci dítěte. Rodina je skupina lidí, kteří k sobě mají vztah, obyčejně je to vážně žena, muž a děti, ale rozhodně to tak nemusí být vždy.

315446

17.8.2014 10:59

RE: my, vlastenci jiného ražení

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 315446

Anonyme 86.... můžeš laskavě sdělit za koho,nebo skupinu lidí sis dovolil vyslovit kladný názor na teplouše? Nedovolil jsem ti aby jsi mluvil i za mě! Synku,pokud toužíš po tom
abych ti udělal ještě jeden otvor do zadku,tak směle pokračuj.

315565

20.8.2014 9:12

RE: my, vlastenci jiného ražení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 315565

mluvím za jiné než blbé vlastence . a jsem dcerka, která nesnáší hlupáky, lidi netolerantní a skryté nepřiznané homosexuýly, ti bývají totiž hodně agresivní, derklarují přísnou homofobii - ale co to právě vám budu povídat, že [velký smích]

315814

17.8.2014 7:45

Boj o nase deti,homosexualita ,jako zbran proti krestanum.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

THE HOMOSEXUAL AGENDA IN OUR PUBLIC SCHOOLS — …


www.jesus-is-savior.com/.../Sodomy/homosexual_agenda.htm

THE HOMOSEXUAL AGENDA IN OUR PUBLIC SCHOOLS. God is Angry! “ ... “We shall sodomize your sons, We shall seduce them in your schools, ...
V Israelu samothem nepovolili pochod homosexualau a vlda rika,ze budou homosexualitu lecit,na druhou stranu,zide zijici v krestanskych zemich ,podporuji homosexualitu,kde se jen da,podivejte na zidovsky Hollywood a jeho tvorbu,jejich filmy jsou plne sexu,vrazd a homosexuality,zase,takove filmy v Israelu se nepromitaji a mnozi ortodoxne verici vyhazeli televise z okna ven,aby ochranili svoji mladou generaci.
Homosexualove chteji predevsim deti,zmrzacit dusevne krestanske deti,pristi generaci,o tu zkutecne jde.
Kdysi,za prvni republiky byli homosexualove taky,ale drzeli se v ustrani,schazeli se urcity den v kavarne GLOBUS,kde vratny vedel,kdo,tam patri a kdo ne,proste nebyli na verejnosti.
Za doby treti rise,Nemecka,meli upozorneni na svou cinnost,pokud se dopustili mravnich prestupku,kriminalniho prestupku, bud kastraci a nebo koncentrak,kde meli ruzovy trojuhelnicek.
Gay Manifesto - "We Shall Sodomize Your Sons" ["gay" fantasy come true?]
First Published in Gay Community News, Feb. 15-21, 1987 and also put into the Congressional Record. Author - Michael Swift
We shall sodomize your sons, emblems of your feeble masculinity, of your shallow dreams and vulgar lies. We shall seduce them in your schools, in your dormitories, in your gymnasiums, in your locker rooms, in your sports arenas, in your seminaries, in your youth groups, in your movie theater bathrooms, in your army bunkhouses, in your truck stops, in your all male clubs, in your houses of Congress, wherever men are with men together. Your sons shall become our minions and do our bidding.
Co,dela a udelala homosexualita mnohym nabozenskym hnutim?
Prakticky,krestanstvi z teto strany je zniceno a j ejedno,jak papez Frantisek representuje katolickou cirkev,duvera vericich je ztracena.

315552

Příspěvků: 48

14.08. 08:11  Nikdo nic???
14.08. 08:30 Freddy  Nemocni tvorove?
14.08. 11:52  Neznalý člověk by mohl litovat osazenstvo psychiatrické kliniky,
16.08. 17:48  RE: Neznalý člověk by mohl litovat osazenstvo psychiatrické kliniky,
17.08. 13:39  RE: Neznalý člověk by mohl litovat osazenstvo psychiatrické kliniky,
17.08. 17:26  RE: Neznalý člověk by mohl litovat osazenstvo psychiatrické kliniky,
14.08. 08:47 qwe  Souhlasím,
14.08. 12:25 risa  Sv. Václava uhájíme!!!
14.08. 13:05 PhD  Jen názor
14.08. 15:18 qwe  RE: Jen názor
14.08. 15:45 risa  RE: Jen názor
14.08. 17:09 c4mp3r  RE: Jen názor
15.08. 06:55  RE: Jen názor
16.08. 08:06 c4mp3r  RE: Jen názor
16.08. 18:17  RE: Jen názor
20.08. 08:58  RE: Jen názor
16.08. 17:20 IVAn  RE: Jen názor
20.08. 09:01  RE: Jen názor
21.08. 06:58 fúrie  RE: Jen názor
14.08. 18:00 Mareš  RE: Jen názor
20.08. 09:06  RE: Jen názor
14.08. 18:40  RE: Jen názor
15.08. 06:52  RE: Jen názor
15.08. 14:36 PhD  RE: Jen názor
20.08. 09:07  RE: Jen názor
16.08. 17:44  RE: Jen názor
15.08. 10:39 ppppp  RE: Jen názor
15.08. 14:47 PhD  RE: Jen názor
16.08. 08:48 six  RE: Jen názor
20.08. 09:14 fohat  RE: Jen názor
16.08. 18:02  RE: Jen názor
16.08. 23:15 JD  RE: Jen názor
17.08. 08:20  RE: Jen názor
14.08. 13:58 LaFox  Nazývejmě vše pravými jmény.
14.08. 14:16 stalinogorski  Že je rodina v prdeli
14.08. 18:00  RE: Že je rodina v prdeli
14.08. 16:11  Mají údajně odlišnou strukturu mozku
18.08. 14:14  RE: Mají údajně odlišnou strukturu mozku
14.08. 16:47 Osmacice  Dalsi duvody
14.08. 21:26 stalinogorski  RE: Dalsi duvody
15.08. 07:04 favela  Zase nic noveho..
16.08. 18:25  RE: Dalsi duvody
16.08. 18:20 jarda666  RE: Dalsi duvody
17.08. 07:14  RE: Dalsi duvody
15.08. 06:46  my, vlastenci jiného ražení
17.08. 10:59 Rudy1  RE: my, vlastenci jiného ražení
20.08. 09:12  RE: my, vlastenci jiného ražení
17.08. 07:45 Robert Nohejl  Boj o nase deti,homosexualita ,jako zbran proti krestanum.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 81 čtenářů částkou 11 079 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 0

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 3

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 1

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 8

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 12

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 3

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 5

Neuvěřitelné: Čtyři soutěže královny krásy -- všechny vítězky barevné16.01.20 18:07 USA 5

Další krok k likvidaci národních států: žádné vlaječky poslanců16.01.20 16:28 Evropská unie 2

Vyvadil podal trestní oznámení na Novotného14.01.20 22:31 Česká republika 2

Perfektně organizovaná štvanice na Válkovou. I Soukup si přihřál polívčičku14.01.20 15:20 Česká republika 2

Britský Independent označil Kotlebovce za neo-nacisty14.01.20 15:16 Slovensko 6

A nedá pokoj a nedá. Téma "sirotků" opět na stole. Zrůda Šojdrová je neúnavná14.01.20 14:52 Česká republika 2

Vztahy Ruska a Německa se mění (i otevřeně)13.01.20 17:02 Rusko 10

Škola v Británii povzbuzuje chlapce, aby nosili sukně09.01.20 19:05 Británie 3

Opilá Britka nabízela mužům v letadle sex, dostala šest měsíců09.01.20 15:07 Británie 6

Měnové kurzy

USD
22,64 Kč
Euro
25,10 Kč
Libra
29,54 Kč
Kanadský dolar
17,31 Kč
Australský dolar
15,48 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
20,58 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,51 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 166,21 Kč
1 unce stříbra
402,06 Kč
Bitcoin
197 409,21 Kč

Poslední aktualizace: 22.1.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 958