Diskuze k článku

Minimální mzda

Příspěvků 106

8.8.2014 2:28

Naprosty Souhlas

coinageboy 98.?.?.?

Ne kady clovek ma drzy celo a vyjimecny znalosti/schopnosti. Zneuzivani pracujicich v celym svete je trend. Holt se mozna dozijeme Francouzsky revoluce sevsim vsudy - sekakani hlav, hlava nehlava.
Mozna nekde Bavorsky, zneuznaly malir Vidnske skoly premita nad Narodnim Socialismem.. Doufam ze jo..

315049

8.8.2014 3:33

RE: Naprosty Souhlas

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 315049

International Jew vod Henry Forda kde tyhle veci vo zneuzivani lidi do detailu taky popisuje by si mel precist kazdej! Vlastne neco podobnyho jako byla Francouzska revoluce kterou tihle vydridusi uz potrebujou jak prase drbani by lidstvu jen prospelo.

315051

8.8.2014 9:03

RE: Naprosty Souhlas

staligorogodskij 188.?.?.?

Reakce na 315049

Francouzská revoluce nevyřešila dlouhodobě nic, a byla v režii profesionálních revolucionářů (židů), nikoliv lidu, jako ostatně každá revoluce. Lidé dělají změny, židé revoluce, v tom je zásadní rozdíl. Cílem bylo totéž, co později v Rusku, tedy svrhnout monarchii a nastolit republiku (ta se 1000x lépe korumpuje). Dnešní tzv.konstituční monarchie jsou již jenom uschlým květem se shořelou svící na hrobu věhlasných rodů a zřízení, a jsou tak vlastně de-facto republiky.

315062

8.8.2014 13:18

RE: Naprosty Souhlas

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 315062

Naprosty Souhlas 2x !
Jinak zastávám názor, že korelace mezi zvyšováním minimální mzdy a inflací je nulová.

315084

8.8.2014 16:01

RE: Naprosty Souhlas

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 315062

"Francouzská revoluce nevyřešila dlouhodobě nic" - timto tematem se jaksi zaobiram.
Dlouhodobe skoncime v dire v zemi....
Nemeli by jsme dat svymu zivotu nejakej smysl a alespon tlacit zpatky na dvere???
Ja doufam ze jsem tady v klubu kterej se o to pokousi..

315090

9.8.2014 10:24

RE: Naprosty Souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 315090

No ten zdejší klub, tedy alespoň ti viditelní z něj, se pokouší o jakousi multianalýzu soudobého stavu civilizace. Z té ale při dané míře a možnosti jejich vzájemné komunikace nikdy nevzejde komplexní syntéza CO, KDY, KDE, KDO, JAK, NAČ a ZAČ se musí učinit, aby se dostavil výsledek jako vzestup ve všech oblastech potřebných pro její fungování.

Ona totiž ta dosavadní darwinistická doktrína o té "dvoumoudré holé opici" jako vrcholu oživené hmoty opatřené nepatrně inteligencí zvanou rozum, ta je sice technicky pravdivá, ale absentuje v ní základní postulát - jsou to trosečníci z Ráje, kde měli vše potřebné bez nutnosti pracovat a kde proto nebyly podmínky pro vznik chamtivosti. Trosečníci zachránění z dobré vůle svého Stvůrce na vesmírném tělese s názvem Země pod podmínkou, že si to čeho měli v Ráji hojnost, zde zajistí sami svým úsilím. Ale ani o chlup víc a už vůbec ne na úkor ostatní zdejší oživené hmoty.

Jenže jak známo "kde není kocour, myši mají rej" a to Stvorstvo místo dozoru nad svým neposlušným výtvorem si prozatím šlo hrát na jiné pískoviště. No a ty od svého přirození líné "dvoublbé holé opice" z nutnosti pracovat a žádnou potěchu z toho nemaje přemýšlí, když už mají nějaký ten rozum, jak ten úděl obejít. No a tak si zpočátku sem tam něco vzájemně ukradnou, aby ty drzejší a silnější kradly o to víc, no a světe div se, chamtivost je na světě. A s ní i všechny ty průvodní jevy jak se projevují.

Jakási prastará, při jedné z nečetných kontrol stavu Stvorstvem dodaná příručka k soužití, tzv. Desatero, ta zde sice obecně známa je, leč právě těm chamtivým a nejchamtivějším leží v žaludku jako balvan a tak ho prostě nedbají. No a protože opice mají svůj název od opičení se, opičí se po nich i ty méně chamtivé a vydávají to za obecnou životní nutnost být IN. [oči v sloup]

Takže vážené, vzájemně sebe navzájem i svoje prostředí z chamtivosti ničivší "dvoublbé holé opice", chcete-li na tomto pro vás nepříznivém vesmírném plavidle zachovat svůj druh, musíte uvedený postulát vzít v potaz, jinak můžete analyzovat i syntetizovat i tezovat až do alelujá a bude vám to přinejlepším plat prtný a přinejhorším nebudete vůbec. [vyplazený jazyk]

315145

11.8.2014 16:51

RE: Naprosty Souhlas

E123 193.?.?.?

Reakce na 315145

Hmm... v tom případě to bude ze strany toho "Stvorstva" tak trochu renonc ne? Protože na téhle planetě se povětšinou daří především těm opicím, které podle té příručky "nejedou". [cool]

315251

8.8.2014 17:35

RE: Naprosty Souhlas

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 315062

Ja psal "Vlastne neco podobnyho jako Francouzska revoluce .....A Vy co tim minim ste si nedomysleli ...........

315096

8.8.2014 2:43

Minimální mzda nic neřeší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Minimální mzda nic neřeší, je třeba reálná konkurence a boj o kvalitní pracovní sílu a tlak na to, aby lidi pracovali kvalitně.

Z vlastní zkušenosti vím, že pokud člověk přijde o práci (ať už z důvodu, že firma skončí nebo proto, že ho naštvali a odejde) tak pokud něco opravdu umí objeví se nové, zajímavé nabídky velmi, velmi rychle. (nikdy jsem nepracoval za méně než průměrnou mzdu, takže nevím jak to funguje u prodavaček v Tescu)

Zvýšení minimální mzdy by pro stát opravdu bylo problémem - nikoli kvůli tomu, že by to zvýšilo náklady firem, ale proto, že na minimální mzdu je navázána hromada dávek -> vyšší mandatorní výdaje státu -> vyšší daně a to nejspíše pro střední třídu, protože tu je nejjednodušší oškubat.

Řešení bych viděl v masivní podpoře zvyšování kvalifikace a vyplácením sociálních dávek nezaměstnaným za to, že by na poloviční úvazek zametali ulice - tzn. poté, co skončí normální podpora v nezaměstnanosti musíš pracovat nebo nic nedostaneš.
Ještě by byla dobrá silná (reálná, ne na způsob ODS) podpora živnostníků a malých firem, nicméně to je neprůchozí "veřejným míněním" - všichni víme, kdo ho utváří a kým je placen...

315050

8.8.2014 7:16

RE: Minimální mzda nic neřeší

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 315050

Mantra škodlivosti minimální mzdy je již od dob V.K. Nadnárodní firmy budou platit přesně tolik, kolik to stát dovolí. Předchozí dvě vlády dělaly vše proto, aby musel zaměstnanec držet hubu neb v případě šikany ze strany zaměstnavatele neměl žádnou možnost obrany - nemaje peníze se soudně bránit, dlouhé soudní tahanice, nezájem UP cokoliv řešit, pokud je ve sporu s bývalým zaměstnavatelem tak je očerňován, pomlouván a jiné podpásovky, které nejsou po ukončení sporu trestány. Zaměstnavateli se po vynesení rozsudku o jeho vině prakticky nic nestává. Další paradoxem je dotování nových pracovních míst, či různé sociální dávky, kdy zaměstnavatel s tímto rovnou kalkuluje. Neobhajuji tady zaměstnance a nežaluji na zaměstnavatele, ale dokud nebude zde fungovat právo pro všechny stejnou měrou pak budou dělat lidi otroky. V tomto bordelu se nedá tzv. férově podnikat a zlepšení služeb si můžeme nechat zdát do té doby dokud nebudou jasná pravidla pro všechny. Jenomže od dob VK je zde vše postaveno na lži a podvodu a to už asi nikdo nezmění.

315054

8.8.2014 9:09

Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315054

že tzv. "pracující" dnes již nejsou žádní socialističtí otroci / otrokářství formálně již před dvěma stoletími skončilo/, ale pouhá námezdná pracovní síla, neboli tzv. "lidský zdroj". Stejně jako třeba za minimální prachy zakoupená flexa, která se, protože je dostatečně laciná a všude k dostání, a tedy výjimečně vhodná pro jednorázové použití, vyhodí do kontejnetu jakmile se obrousí její kotouč a přestane řezat, protože koupit novou je daleko levnější, než ten obroušený kotouč vyměňovat. Tuto teorii zavedl téměř již před dvěma stoletími židovský továrník Engels, sponzor a učitel Karla Marxe, který mu pak na objednávku vymyslel pozoruhodný židovský termín "nadhodnota práce", který pak snadno a dokonale umožňuje bezpříkladné šmelení a lichvu s touto komoditou. Engels již tehdy správně pochopil, že otroctví je velice neekonomické, protože pán se musí o otroka starat, a tak zavedl nový termín, "námezdná pracovní síla", která existuje a kulminuje právě v dnešní době do neuvěřitelných rozměrů. Když třeba v Emerice kdysi zrušili otroctví, mnoho černých otroků, kteří dostali právě "svobodu" pracovat místo na plantáži v továrně u pásu, páchalo sebevraždy, se slovy: Dobře už bylo...

315063

9.8.2014 7:18

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 315063

Nevím zda polemizujete se mnou nad slovem "Otrok" nebo Engels a Marxem versus otrokářství v USA. Tématem je "Minimální mzda" zda její zvýšení je devastující nebo ne. Jsem osobně přesvědčen, že to nikomu neublíží mimo těch kdo s tímto cíleně kalkulují. Jsem osobně názoru, že tak nízkou minimální mzdu cíleně udržují všechny vlády ČR od 89 v kombinaci s vysokými daněmi a nefunkčním státním aparátem pro průměrného občana i podnikatele. Kromě toho zvýšení zvýšení minimální mzdy v kontextu s prudkým oslabováním koruny je taky irelevantní. Krom toho čekejme cenu eura tak 33 až 35 Kč/euro v příštích letech, pokud ČR euro přijme. FICO kurs alespoň zafixoval naši Marxisti nám plánovitě vyberou peněženky a pak si z korunami můžeme tak akorát .............

315132

9.8.2014 10:00

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315132

Mediální masáž námezdné pracovní síly s tématem "zvýšení minimální mzdy" je jen náhradou předchozích kachen o zneužívané Aničce na oživení druhého měsíce prázdninové okurkové sezony, a snahou, aby zdegenerovaný český národ obtloustlých Didů Ineptů měl zase o čem diskutovat u piva, a nestaral se o tiché a nenápadné uzákoňování jiných, daleko podstatnějších zlodějen. Stejně je ale krásné, když člověk sleduje dění posledních pětadvaceti let, jak se v podstatě systémově naprosto nic nestalo, jen se věci změnily k podstatně horšímu. Didové Ineptové mají dnes na rozdíl od socializmu banány a mohou cestovat, ovšem stejně na to nemají prachy jako za socializmu, a přetíženi, ve všední den i ve svátek dřou za babku od šesti ráno do deset večer, čekajíce na infarkt, a nebo benzinovou injekci do srdce na LDN. Stále lépe se mají jen bolševické děti, které převzaly od svých rodičů v devadesátých letech moc a nakradené prachy, a přejmenovali formálně socializmus na kapitalizmus, protože ten socializmus byl za posledních čtyřicet let již poměrně ojetý. Naprosto charakteristický příklad blbosti českých Didlů Ineptů je pak život a dílo jejich idolu, profesora Klause, i s jeho groteskní zlodějnou jako genetickou vadou tohoto národa, kterou Světu předvedl, když před televizními kamerami ukradl ono slavné pero. I kdyby se zvýšila minimální mzda na desetinásobek, vždy bude zajímavé, z jakých zdrojů se zaplatí. Nebude to nikdy z kapes bolševických dětí, zlodějů, veksláků, prostitutek či českých vládních politiků, ale zase z kapes těch zmatených a psychopatických českých Didů Ineptů, kteří, když jim bolševické děti opět šáhnou do kapes, ani přitom opět nehnou brvou. Dnes již fandím těmto zlodějům, protože když existuje takovýto nechráněný zdroj, tak proč ho nezkasírovat až na kost ? Vždyť kdyby to ty bolševické děti všechno nerozkradly a nerozprodaly, tak by asi ani nebyly normální.....

315141

10.8.2014 10:56

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 315141

Napsal jste to přesně.

315175

10.8.2014 12:36

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315141

Asi tak...

315185

10.8.2014 14:25

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 315141

> ... když člověk sleduje dění posledních pětadvaceti let, ..., jen se věci změnily k podstatně horšímu.

Opravdu? Co tedy znamená fakt, že dnes už více než 3/4 obyvatel ČR žije ve svém vlastním bytě či domě? Viz například zde.

Všichni ti vlastníci domů a bytů jsou "bolševické děti"? [velký smích]

315188

10.8.2014 15:14

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315188

Méně úspěšné bolševické děti, které nerozkrádají továrny ve velkém, jsou dneska "jen" pronájemci slumů , případně vlastníci ubytoven pro cikány a bezdomovce, a kasírujíce sociální dávky Desetiticíce měsíčně na ubytovanou osobu / někdy už na své účty přímo od úřadu pro sociální zabezpečení, fasují ve velkém tyto prachy legálně jako "dotace těm chudým" od státu. "Vlastnictví " panelových bytů s nájmem 8-12 a více tisíc měsíčně pro ty, kteří ještě neskončili pod mostem, ale musejí v těch betonových klecích bydlet, je nejhorší a nejsprostší lichva v čechách kterou znám. Kdysi perspektivní pracující dostávali tzv. stabilizační byty od různých podniků, cena 20-30 tisíc, nájemné tak tři stovky měsíčně. Dnes se cena garsonky v Praze pohybuje kolem melounu. Kromě rohlíků a banánů, případně cestování do zahraničí, na které většina lidí stejně nemá, je to jiným méně nápadným způsobem provedená nemilosrdná měnová reforma tak minimálně 1:20. Prosímvás, nenamítejte mi, že babišův nedopečený rohlík v němž nejsou ani vejce ani máslo, stojí někdy v Lídlu druhý den večer i pouhou korunu, protože sociální dávky jenom cikánům, jejichž mladá generace nikdy nezavadila a ani nechtěla zavadit o práci, činí asi dvacet miliard.....

315190

10.8.2014 20:00

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315141

oproti sociku sa "veci" zmenili vpodstate k horsiemu??? ale ale... banany a cestovanie. Toto nie su snad hlavne veci, kvoli ktorym sa oplatilo chory bolsevicky rezim "pochovat"... Je len skoda, ze im ten nechutny experiment nezakapal skor. Najlepsie, aj pre sucasnu generaciu, by samozrejme bolo, keby ziadny bolseviky zlocinecky system u nas nikdy nebol. Zial, museli sme sk nim "prejst", to uz nezmenime a ovplyvnilo nas to natolko, ze nam ostatne civilizovane krajiny "utiekli". Ale vyplakavanie nam isto nepomoze. Ja viem, ze oplakavat mlieko za 2 koruny, ci "lacne" byvanie je jednoduche... A co tak sa radsej posnazit nieco zmenit, aby sme nemuseli plakat za "mliekom za 2 koruny" ... [smích]

315198

11.8.2014 9:15

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315198

Řekl bych, že naivkové Vašeho typu budou jednou /před penzí/ sprostě nadávat svým rodičům, že je vyrobili, až je jejich děti budou vyhazovat z bytu do nemocnic, protože nebudou mít na starobince. Absurdní výroky typu " pojďte něco změnit" v dnešní společnosti, jejíž princip je státní organizovaný zločin legalizovaný 50 a méně procenty zmanipulovaných psychopatů s volebními lístky v rukou, mne dnes již jen mírně deprimují.

315227

11.8.2014 17:56

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315227

absolutne nepochopenie... pisal som ZMENIT ale kazdy sam, vo svojom zivote. Tak aby nemusel fnukat kde-kade po roznych portaloch, ze mu niekto neda/da minimalnu mzdu. Alebo dokonca, ze za "sociku" bolo lepsie.
Ja viem, socialistom sa nepaci, ked im niekto napise, ze treba makat... ale holt.. inak to neide... [smích]

Ked sa kazdy bude starat sam o seba a nespoliehat sa donekonecna, ze nam niekto niekedy nieco da, bude vsetkym lepsie...

315253

11.8.2014 21:56

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315253

Mně vždycky deprimují dnešní mladí absurdní naivkové s vymytými mozky, kteří tvrdí, " že je kapitalizmus a je třeba makat". 75 a více procent práce, kterou dnes provozuje námezdná pracovní síla je zcela nesmyslná a zbytečná, a je to jen buď simulace, buzerace a nebo servilní realizace chorobných nápadů tzv. "managerů", kteří jsou příliš ambiciozní, kradou, a nebo naprosto neznají místní poměry, a nakonec svěřený podnik vykradou, a nebo svým idiotstvím zlikvidují. Když třeba slyším pana Babiše jak všude vytrubuje, "jak maká", tak si nedovedu představit co vlastně prakticky tropí, protože prý není ani dosud například schopen, naučit se psát na počítači, a musí to za něj dělat sekretářka.

315270

12.8.2014 18:26

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315270

[smích] ...mladi naivkove.... pokoj, mozno mam viacej rokov ako Vy... [smích]
Makat treba. O tom urcite niet pochyb. Len je treba si vybrat samozrejme pracu, ktoru vieme robit, robime ju radi a, a to hlavne, ktora nas dostatocne uzivi! Aby sme sa nemuseli rozculovat nad nejakou minimalnou mzdou. Len to som chcel pripomenut. To je ten rozdiel medzi bolsevikmi a kapitalistami. Za sociku ste sa mohli snazit... vsetko marne, zbytocne. Vsetci si boli rovni - nikto nemal nic...

315308

13.8.2014 9:30

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315308

Jsem přesvědčen, že socializmus se liší od kapitalizmu pouze tím, že v socializmu mohli krást v omezeném rozsahu pouze privilegovaní, a dnes to již není regulované, a proto krade jako straka v podstatě každý. Zažil jsem v podstatě celý socializmus,a i dvacet pět posledních let této zlodějské pakárny, kdy jsme se z jednoho z průmyslově nejvyspělejších národa na světě stali v podstatě Tschcechbabwe. Zkuste si vyhledat třeba životopis profesora Klause, a nebo pana Ritiga. V podstatě jsou to představitelé českého národa stejně jako kdysi Švejk. Kdyby nebyla na jeviště vržena zahraničím loutka Václava Havla, tak Klaus ještě dnes přesluhoval v Prognostickém ústavu ÚVKSČ, tlačil se v kanclu s Koechlerem, v deset žral buřta s hořčicí a nadával s plnou hubou do umaštěných novin na socializmus, a ve dvanáct v umolousaném plášti pouštěli před sebe se servilním výrazem v kantýně s umaštěnými hliníkovými podnosy v ruce ředitele ústavu - rabína Komárka. A Ritig by dělal někde dosud vedoucího v samoobsluze nebo prodával buřty na Václaváku, , a v rozmezí pěti let pravidelně bručel někde na Pankráci za manka.

315333

13.8.2014 21:33

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315333

...vsetci dobre vieme, kto v socializme najviac kradol... a aj to, kde sme ako ceskoslovensko hospodarsky, ci priemyselne boli pred bolsevickym experimentom... ak nie, osviezim Vam pamat: Ceskoslovensko patrilo do top 10 krajin - CELOSVETOVO! Alebo iny priklad: Vas pan Bata bol so svojimi zavodmi na uplnej spici vo svojom odbore... A? co prislo potom? Najvacsia bolsevicka kradez - znarodnenie a smutny experiment menom RVHP, ktory dostali ceskoslovensko tam, ze sme sa ostatnym civilizovanym krajinam takmer v nicom nemohli ani porovnavat...
Pises, ze sme sa za 25 rokov niekam dostali... no tak to je pravda... ludia dokazu somrat a vyplakavat, no neodskriepitelny fakt je, ze zivotna uroven stupa a je niekde uplne inde ako za bolsevika. Jasne, nie je to take ako v Rakusku, Nemecku, Svajciarsku,... ale tam predsa ziadny komunisticky experiment nikdy nemali...

315359

13.8.2014 23:08

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 315359

Za prvé koruna je jedna ku čtrnácti, což je obvyklý plat zaměstnanců a nepoznal jsem chudáka který by za ekvivalent, tedy totalitní litr pracoval. K obrázku poměrů po sametovce se dali ze švýcar slyšet že majetky se souvislostí s druhou světovou nezveřejní, ovšem dali se slyšet že čechoslováci tam mají na počet obyvatel každý jeden rozpočítáno melouna (teď tedy na osobu by bylo 14 000 000) a tak to s výkonností ekonomiky nebylo až tak pod čáru jako teď kdy se vyprazdňuje zdejší finanční rybníček zahraničními majiteli firem z 80%?(300 000 000 000? ročně zisku do pryč) A bohatí optimalizují v daňových rájích, takže zase tady suché z nosu. Ale pod tatrami už je to patrně zářně jinak. [překvapení]

315365

14.8.2014 19:27

RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315365

... nejak som sa stratil.. [smích] Teda kedy mali vsetci nasi obyvatelia na hlavu vo Svajciarsku "melon"? Na konci bolsevika??? To snad nemyslite vazne, ja si ziadneho milionara vo svojom okoli z toho obdobia veru nepamatam...
Alebo ste mysleli ten milion este pred bolsevikom? No ved prave to som spominal. Vtedy sa hospodarsky ceskoslovensku darilo... no potom prisiel utlm a dodnes sa z toho nedokazeme spamatat... (uz som spominal, kde su ostatne krajiny bez komunistickej minulosti...)

...zahranicni majitelia firiem?... presne tak... lebo tam nemali tolko spominany bolsevicky experiment a mali sa kedy vypracovat na svoje pozicie... teda ten zlocinecky rezim nam jedine skodil a ospevovat ho este po 25 rokoch je naozaj nemiestne...

315431

8.8.2014 7:25

RE: Minimální mzda nic neřeší

pm 62.?.?.?

Reakce na 315050

Ano, je smutné, že nevíte nic o lidech s nižší než průměrnou mzdou, kterých je tu nejméně 80%.

Dále, z článku vyplývá, že zvýšení mezd vede ke zvýšení útraty a to samozřejmě vede ke zvýšení vybraných daní a to zas tím pádem vede k lepšímu pokrytí mandatorních výdajů státu.

Vaše řešení je přesně ten nebezpečnej blábol, kterými nás podnikatelé oblbují. Masivní zvyšování kvalifikace je jen hloupej sen lidí, co si neuvědomují, že někdo prostě tu "podřadnou" práci dělat musí a ne každej může bejt manažer. Kdo by pak na nás makal, že?

Další věc, na pracáku často končí lidé, co mají za sebou třeba 30ti letou praxi a pak v 55 letech skončí na pracáku. Takovej člověk by opravdu měl mít nárok na podporu, aniž by musel běhat a zametat někde ulice, když na to mají města své technické služby

315055

8.8.2014 7:58

RE: Minimální mzda nic neřeší

Jack.K 82.?.?.?

Reakce na 315050

Podle Vás by zaměstnanci měli nejlépe dostávat potravinové lístky, aby náhodou nezbohatli. Jste fakt jen namyšlený egoista, který má to štěstí v tomto světě, že byl obdařen těmi nejhoršími lidskými vlastnostmi, které se ve stávajícím systému velmi dobře uplatňují.

Kdo si myslíte, že je hybnou silou ekonomiky? Je to vždy spotřeba a poptávka po zboží. Autor to napsal zcela jasně. Jeden zbohatlík nemá šanci spotřebovat tolik jako 100 normálních dělníků. To že si koupí auto za několik miliónů, skoupí několik nemovitostí rozhodně s ekonomikou nepohne, protože to nejsou věci denní spotřeby, které právě táhnou ekonomiku nahoru.

Firmy se na jedné straně snaží šetřit náklady používáním méně kvalitních surovin a ještě vyplácet minimální mzdu. A to jen proto, aby zvýšili zisk. Ale otázka je k čemu. Víte co to je vůbec rovnováha? Pokud na jedné straně budete chtít zvýšit zisk, tak na druhé straně musíte snížit náklady nebo zvýšit obrat. Obrat nezvýšíte, když nebude poptávka a ta nebude, když lidi nebudou mít peníze na to, aby zboží kupovali. Náklady také nejdou snížit na nulu, takže ekonomické teorie o neustálém navyšování zisku jsou demencí manažerů. Pokud udělám přesně co pan Ford a jiní, tj. dát lidem za jejich práci odpovídající mzdu, tak lidé budou mít peníze, budou utrácet a výroba může takto jet v koloběhu prakticky neustále.

Cokoliv, co vede k vychylování z rovnovážného stavu, vede vždy jen ke zhroucení systému. Takže ano, je jen otázkou času, než se tento kapitalistický systém zhroutí. Kam si asi myslíte, že vede neustálé zadlužování? K bankrotu. Lidé se Vám nebudou zadlužovat jen proto, aby měli na útraty a nasytili hladové peněženky manažerů.

315056

8.8.2014 10:38

RE: Minimální mzda nic neřeší

humex 109.?.?.?

Reakce na 315056

Mozna by jste se mel odprostit od te knihy od Forda a zacit pouzivat trochu mozek.Naprosty souhlas s pm.abaxas

315075

8.8.2014 11:41

RE: Minimální mzda nic neřeší

Jack.K 82.?.?.?

Reakce na 315075

Já mozek na rozdíl od Vás používám, neb právě ten mě živí. To co píše právě abaxas je pěkná kravina. Cena práce je dána právě nenažraností zaměstnavatele. Správně to napsal M. Vojta, že vy jako zaměstnanec si svoji mzdu neurčujete. Zkuste si přijít za zaměstnavatelem a požadovat, aby Vám platil tolik a tolik. Klidně si můžete argumentovat, že Vaše práce mu přinese tolik či tolik, ale ve výsledku cenu vaší práce určuje zaměstnavatel a nikoliv trh práce. Ten tu totiž vůbec není. Prakticky každý zaměstnavatel se snaží lidem dát jen to nejnutnější co je v dané lokalitě možné. A čím vyšší je v dané lokalitě nezaměstnanost, tím nižší mzdu Vám nabídne. A je úplně jedno, v které části zeměkoule se nacházíte. Toto platí všude a i v Číně. Nedávno jsem byl v Šanghaji a mohu Vám říci, že je tam mnohem dráž než v Praze. I místní platy jsou mnohem vyšší. Ale třeba na tom rýžovým poli dostanou ti zemědělci opravdu jen malou almužnu.

Dokud tento svět budou ovládat spekulanti a manažerští vyžírkové, tak ta naše civilizace půjde k ledu. Stejně jako mnohé civilizace před námi. Historie se opakuje, neb člověk se chová pořád stejně nenažraně a myslí si, že mu celá zeměkoule patří.

315079

8.8.2014 19:17

RE: Minimální mzda nic neřeší

humex 109.?.?.?

Reakce na 315079

Aby vam zamestnavatel mohl vubec nejakou mzdu dat tak musi mit nejdriv zakazku a pokud mu cenou konkuruje dodavatel z Ciny tak se nikdy nedostane na stejnou cenu a to ani pokud bude urcena minimalni mzda protoze ta v Cine neexistuje.Sanghaj super ale nevim co brani tamnim podnikatelum zadat zakazku v jinem levnejsim kraji tak jak by to udelal kazdy a i vy to tak popisujete.

315105

8.8.2014 22:46

Demagogie

Kiviss 188.?.?.?

Reakce na 315105

Stejná, jako od toho ekonomického „Einsteina“ V.Dlouhého (zlodějská tlupa okolo VK), který jásal nad tím, že jsme ze zdrojů naší ekonomiky stabilizovali Indii a Čínu.

315115

10.8.2014 21:36

RE: Minimální mzda nic neřeší

maršal Žukov 178.?.?.?

Reakce na 315056

Rast spotreby nizsej vrstvy obyvatelstva by znamenalo svetovu potravinovu katastrofu!!! Ti menej stastni sa budu musiet uskromnovat, spotreba bohatych nie je z hladiska zdravia nasej planety nebezpecna. Otrokov je proste privela a majú na vyber len 2 moznosti: zit stale skromnejsie, alebo nezit vobec. Nerobi mi radost pisat tieto slova ale bohuzial, je to tak. Masova spotreba hlavne potravin uz nema kam stupat a uz teraz priemerny clovek v EU a USA plytva potravinami.
Keby sa zarobky najbohatsej spicky rozdelili medzi chudobu, bola by to katastrofa pre planetu a ide predsa v prvom rade o nu, nie?

315204

10.8.2014 23:54

RE: Minimální mzda nic neřeší

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 315204

Tak tolik pitomostí v tak malém odstavečku jsme tu už dlouho neměli....gratuluju.... [velký smích] [velký smích] [velký smích]

315208

11.8.2014 0:35

RE: Minimální mzda nic neřeší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 315208

Robote, zdá se, že jste si uškvařil processora, nebo čtečku. Nechte se opravit!
Masy opravdu musí být omezovány v konzumu, lze i výchovou. Ale finanční instrument je levnější a pro elity příjemnější.
Hladem ke hvězdám!
Tak nějak to správně začínalo, a skončilo to u nadměrné obezity z hamburgrů.

315209

11.8.2014 6:55

RE: Minimální mzda nic neřeší

maršal Žukov 178.?.?.?

Reakce na 315209

Nuž, eugeniku sme zavrhli tak sa nejak musime postarat o tych menej vydarenych. Opakujem: znie to kruto, ale je to pravda.

315216

8.8.2014 10:30

RE: Minimální mzda nic neřeší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 315050

Moc bych se divil, kdyby šikovné prodavačce ("té ktera něco umí"[mrknutí jedním okem] po vyhození z práce začaly rychle chodit nové, zajímavé nabídky. [chechtot]

315073

10.8.2014 22:09

RE: Minimální mzda nic neřeší

maršal Žukov 85.?.?.?

Reakce na 315073

Podla toho, ci ma poriadne kozy a peknu pevnu ritku [vyplazený jazyk]

315207

8.8.2014 16:26

RE: Minimální mzda nic neřeší

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 315050

Mily pane/pani - "pokud něco opravdu umí objeví se nové, zajímavé nabídky"... Bla, bla, bla...

Ja vam povim jak toto probiha v JU ES EJ

Mam engeneering diplom z jedny z nejlepsich skol na svete.
Taky jsem vystudoval prava - tady je to postgradual.

Jsem konsultant.

Nedavno jsem dostal kontrakt z nejaky firmy zvany Intel.
Presto ze tato firma USB prakticky vynalezla, ti lidi co to znali jsou nekde pryc.

Potrebovali 2 isochroni stream USB drivery, embedded + Linux napsany z voleje - tedy zadny modifikace existujicich - neexistovaly.
Prachy OK.
Kdyz se tato cinnost asi po trech mesicich zacla darit, Intel privezl par tupejch opic z Indie - ty ty funkkcni drivery vzali a za mrzky peniz zacali lestit. Nasadil jsem svoji 17-ti sekundovou vypovedni techniku, protoze tam zbejvaly tak 3 dny to ty blbce do toho dostat..... Tezka drina hotova, na ty vychytavky jsem se tesil ja.......
Z USA se zrejme mate co ucit a na co tesit...

315091

8.8.2014 17:30

RE: Minimální mzda nic neřeší

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 315091

Když jste od toho, není prosím nekde nejaký efektivní popis usb ze strany mastr i slave, abych to nemusel týdny luštit? Pátral jsem už dost, ale nikde zatím nenašel neco normální, tak na den dva studia. Potrebuju napríklad nejakou jednoduchou komunikaci mezi jednočipákem a usb klíčem. Predem dekuju, pokud máte neco poruce, mail mám v hlavičce príspevku.

315094

8.8.2014 20:54

RE: Minimální mzda nic neřeší

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 315094

Poslal jsem e-mail ale asi nejde.

Otazky ohledne USB host-slave rad zodpovim - asi bych o tom mel zkusit napsat knihu - takze rad slysim ze by si to nekdo i precet.

moje e-mail

alehecka@alconsulting.com

315107

8.8.2014 22:23

Názor jako z dílny ODS (Organizovaná Deprivantská Smečka).

Kiviss 188.?.?.?

Reakce na 315050

A kdo za tuto demagogii a opakované lži platí Vás?

Vám nestačí 25 let zcela nepovedeného "sametového" experimentu, který vedl jen k rozvrácení ekonomiky, lidských vztahů a zadlužení ČR?!

315112

9.8.2014 22:51

RE: Názor jako z dílny ODS (Organizovaná Deprivantská Smečka).

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315112

o akom experimente pises? Experiment a velmi nechutny, bol ten, co chvala Bohu v 89 skoncil. Ten dokazal nase krajiny tak zhumplovat, ze aj dnes vidime nasledky...

315158

10.8.2014 10:20

Tak ještě jednou

Kiviss 89.?.?.?

Reakce na 315158

Píši o tom experimentu (eufemismus pro asociální, zbabělé a pokřivené rabování a rozkrádání), který pomohl hrstce vrahů, gaunerů a zlodějů, poškozující majoritní část populace.

Lidé naivně rezignovali na kontrolu deprivantů, psychopatů a prezentů jako vy.

Uvěřili laciným, primitivním a jednoduchým lžím.
Netušili, kam až může zrůdnost a nevědomost psychopatů zajít.

---
Je jen otázka, jak nazvat čin, který je založen zčásti na nevědomosti psychopata, který vykazuje základní prvky lži.
Kdy původce takového jednání je natolik primitivní, poškozený a nevědomý, že nechápe (nebo nechce chápat) své postavení mimo realitu.
Popřípadě díky svému duševnímu mrzáctví není schopen a ochoten zpětnovazební sebereflexe.

On pouze ví.
Ale už často neví, že ona ví.
Tím méně je schopen pochopit stav, že někdo ví, že ona ví, že on ví. Resp. cítí.

Což je základ, kterého nedosahuje většina tzv. "pravicově myslících" lidí.

S tím se smiřte. Je Vám to, pravděpodobně, geneticky dáno.

315172

10.8.2014 13:59

RE: Tak ještě jednou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315172

...takze toto je zaklad "lavicovo mysliacich" ludi? no pekne...

315187

10.8.2014 20:30

RE: Tak ještě jednou

. lak 77.?.?.?

Reakce na 315187

Paradoxně pravičáci nejvíc provozují bolševismus. Což je skupinový zájem, jinak kolektivní tyranie a v extrémech nepokrytý fašismus. Korunu tomu potom nasazuje když s gustem řvou na komunisty když sami jsou značně semknutou a totalitní komunou neznající kompromisy dohody a ússtupky oponentům kterými chtějí pouze jakkoliv zamést. A už jsem se vyjádřil že na vlastní oči v reálu jsem neviděl totalitnější komunu, tedy komunisty než excesy profláklé nedávné trojkoláky kdy 101 si prosadili svůj zájem v případě restitučky cizí státní instituci a pojišťovně na život věčný navzdory 92 až 96% občanů desetimiliónového národa navíc s hlasem trestně stíhaného který byl po využití hlasování předám spravedlnosti, kdyby to udělali před fraška by se nekonala, kterou zase budou cálovat děti k ohromujícímu hospodaření už mají naplánované prokrmování dluhového otroctví jak jsem dnes poněkud rozladěně zahlédl prý už 2,5 b. nazdar bazar.

315199

10.8.2014 21:04

Ano. Děkuji.

Kiviss 84.?.?.?

Reakce na 315199

Je až s podivem, jak těmto minoritním skupinám vychází postup založený na heslu:

Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!"
a
"Rozděl a panuj!"

315201

10.8.2014 21:05

Ne ...

Kiviss 84.?.?.?

Reakce na 315187

... to je něco o nás.

P.S.
Možná pro Vaši informaci:
Tzv. "levicové myšlení" není definováno.
Většinou je snažší definovat věci jednoduché než složité [mrknutí jedním okem]

315202

8.8.2014 8:33

Obdobný článek

Bohumil 217.?.?.?

Na stejné téma jeden ze superboháčů. Podívejte se sem Hanauer na AC24.

315060

8.8.2014 9:24

minimální mzda je svinstvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

které jen vytváří bariéru mezi zaměstnanými a nezaměstnanými a navíc vůbec nic neřeší
kdyby raději stát zvýhodnoval částečné úvazky zavedl nějakou minimální sociální podporu pro nezaměstnané
proč je tahle republika plná idiotů kteří jsou zaslepeně přesvědčeni že je možná plná zaměstnanost v jejíž dosažení brání zlí kapitalisté? [zmaten]

315064

8.8.2014 15:38

Som živnostník

Tak je to 141.?.?.?

Reakce na 315064

napriek tomu by ma hanba fackovala, keby som platil zamestnancov tak, žeby z toho nemohli vyžiť. V civilizovanej spoločnosti sú mantinely. Tie nie sú proti slušným - ale proti lumpom.

315089

8.8.2014 22:57

Další blábol

Kiviss 37.?.?.?

Reakce na 315064

Tak na to "vytváření bariér" pomocí +/- 5 stovek bych se rád podíval. +/- 6% ze mzdy, tomu se říká rovnostářství chytrolíne?! Nebo ne?! [mrknutí jedním okem]

315116

8.8.2014 9:37

V této době

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Dneska nikdo neřeší, co bude zítra. Mám šanci vydělat, ukrást, urvat třeba jednu korunu - udělám to, i kdyby větev, na které stojím, měla uschnout a zlomit se. Proto všichni vidí, že v dané chvíli musí pustit více peněz, co to přinese, není důležité.
Bohužel, takové geniální lidi, jako byl Ford či náš Baťa, nemáme.
V okamžiku, kdy se někde začne hromadit společenské bohatství, cyklus se zadrhne a problém je na světě.

315069

8.8.2014 23:00

Radujte se!

Kiviss 37.?.?.?

Reakce na 315069

Zato máme oligarchy!
Stejné jako na Ukrajině!
A podívejte, kam až to Ukrajina dotáhla! [pláč]

315117

8.8.2014 9:47

Minimální mzda je zlo.

M. Vojta 77.?.?.?

Minimální mzda určuje zaměstnavateli, kolik má za odvedenou práci min. zaplatit. Je to další pokřivující prvek vztahu mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Problém je netržní vztah mezi nimi, který je právě direktivami, jako je min. mzda, výpovědní lhůta odstupné, státní a evropské dotace a různé další ochrany chudáků zaměstnanců před nenažranými zaměstnavateli. Podmínka dobrého fugování trhu práce je jednoduchá, musí existovat. Populistická minimální mzda toto neřeší, jenom tomu přitěžuje.

315070

8.8.2014 21:19

RE: Minimální mzda je zlo.

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 315070

Nejsme nahodou pribuzny pane Vojta???
Nejakej Vojta Naprstek je v mejch genech.

Ale k veci:

Neznam dobre situaci v Ceske Kotline ale vim presne kam to speje.

Dovezt lacinou, namezdni silu ze zemi kde se preziva za 20K za den nejni tak slozity...

Ty lidi to nemusi ani umet, nemusi byt machri - pan tovarnik to nevyzaduje.

V USA zahradkarstvi, stavebnictvi, strojarina, Etc.., je v rukou nevyucenejch a castecne neschopnejch Mexicanu ktery se vymeni tak jednou za rok - kdyz se zeptaji jestli by jim milostpan pridal.

Mexico je plny nezamestnanejch 18-ti letejch darebaku ktery by radi delali vasi drinu za 1/10 vasi mzdy a tomu vexlakovi-zamestnanci nebude vadit ze neumi vlastne nic.. Indove, Cinani, Papuanci - az si vase "elita" vymuze ty lidi dovazet a zneuzivat socialni vydobytky na ktery se dreli vas dedek, pradedek, vy a vasi rodice tak budete cumet jak vejr na pravidla marketu.

Tomu se Englicky rika "Race to the bottom" - prelozeno asi - Zavody ke dnu.

Tak si zazavodte.

315108

8.8.2014 22:22

RE: Minimální mzda je zlo.

Retry 77.?.?.?

Reakce na 315108

A minimalni mzda USA spasi? Tezko, zemi vedenou moralnim odpadem civilizace. Tam se neni cemu divit. Ve Spanelsku mozna, do cech marokanec nedorazi. A kdyz dorazi, tak je ho potreba otocit, kopnout do prdele s trada zpet do Afriky.

315111

8.8.2014 23:14

Kam to spěje?

Kiviss 5.?.?.?

Reakce na 315108

Pokud máte zájem, zde jsou postřehy z českého dolíku.
Dokument "Závod ke dnu":
https://www.youtube.com/watch?v=6LBbvZ9Um18&li...

Co se týká Mexičanů, Indů, Portorikánců aj.
Čeští šmejdi je nahradili Ukrajinci, Rumuny, Moldavci, Bulhary ...
BTW. Z mého pohledu je to rozvracení státu. Ale většina Čecháčků na to má asi jiný názor. [mrknutí jedním okem]

315119

8.8.2014 23:05

Pak ještě zemi a lidem přitěžují ...

Kiviss 37.?.?.?

Reakce na 315070

... populisté jako Vy!
25 zlodějského experimentu bez regulací, mantinelů a slušnosti hovoří samo za sebe!

315118

9.8.2014 7:24

RE: Pak ještě zemi a lidem přitěžují ...

M. Vojta 77.?.?.?

Reakce na 315118

Jste tu vsichni nemocny? Imogracni politika a ochrana trhu pred dodavateli se zvyhodnenymi podminkami vyroby se prece neresi minimalni mzdou!

315133

10.8.2014 10:23

Mícháte ...

Kiviss 89.?.?.?

Reakce na 315133

... hruštičky a jablíčka.

Přečtěte si znovu, a pochopte kontext.

315173

9.8.2014 10:24

RE: Minimální mzda je zlo.

stalinogorskij 188.?.?.?

Reakce na 315070

Máte pravdu, pane M. Vojta
v současné de-industrializované západní civilizaci, kde se už nic pořádně nevyrábí a je boj o každý flek i na pozici hajzlbáby, hraje minimální mzda roli hřebíka do rakve i těm posledním flekům. Ale těžko to tady vysvětlovat lidem, kteří za každým "podnikáním" vidí jenom nadnárodní korporace a paláce na žrádlo co neví co s penězma... I obyčejný živnostník (i ten americký) prostě nemá 9 dolarů pro nějakého hřbeta aby mu dával na hodinu. Prostě ho nezaměstná. U nás je to totéž.
Opravdu hezky a kultivovaně je idiocie minimální mzdy vysvětlena v tomto videu od nějakého Orphe Divounguy z "Center for Freedom and Prosperity", bohužel pouze anglicky, titulky nejsou..... (upozorňuju předem)
http://www.youtube.com/watch?v=zMMN3UIQmEk

315144

8.8.2014 10:05

Zvysenie minimalnej mzdy = zvysenie odvodov

orin 77.?.?.?

Ked som zacal citat tento prispevok, bol som presvedceny ze to autor mysli ironicky. Bohuzial nemysli to ironicky a nemysli vobec. Minimalna mzda stanovena socanskou vladou neni o tom pomoct najnizsim prijmovym skupinam. Ide o viac penazi do statnej kasy vo forme odvodov zamestnancov a odvodov zamestnavatelov. Odvody zaplatia zli, zli podnikatelia a vy mozete akurat tak hadat z coho asi, ved prijmy firiem sa zo zakona nezvysia, zostavaju konstantne. Uz ti to doslo autore ?

315071

8.8.2014 11:46

RE: Zvysenie minimalnej mzdy = zvysenie odvodov

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 315071

zaměstnavatel za zaměstnance neplatí vůbec žádné odvody - na všechny odvody si musí zaměstnanec vydělat - účetní kotermelec jen má zastřít hloupějším lidem, jaké ty odvody skutečně jsou - a pravicující hňupové kejhají o tom, jak podnikatel "platí za zaměstnance" odvody

315080

9.8.2014 1:14

RE: Zvysenie minimalnej mzdy = zvysenie odvodov

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 315080

Ano,souhlasím Samozřejmě zaměstnanec platí ze svého výdělku
například celé pojištění a ne jen část v % jak zde mnozí pisálkové s takovou vervou národu sdělují. Co je to za lidi co
sem vkládají takové nesmysly? Mám pocit,že nikdy neviděli svou
výplatní pásku. Tady se skovávají za písmenka,kdyby měli veřejně vystoupit s podobnýmy názory,asi by jim lidi nakopali zadky.

Může mi někdo vysvětlit,myslím tím rozumně a ne výplodem chorých mozků,za jaké časové období,tedy myslím tím zda pracovník musí
naplnit fond pracovní doby stanovené obvykle na příslušný měsíc
aby měl nárok na minimální mzdu.
Podotýkám že mzda je odměna za vykonanou práci pro firmu a nikoliv chlastáním kávičky. Ovšem odměnu lze provést i platem vajíček.... [chechtot] Zákoník práce to nezakazuje. [bliji]

315128

8.8.2014 23:43

Odvody zaplatí ZAMĚSTNANEC

Kiviss 62.?.?.?

Reakce na 315071

Ještě jsem neviděl zaměstnavatele, který vydělává na odvody ze mzdy zaměstnanci!

To si uvědomoval už Kinský, když řekl:
"Pacholek se bez pána obejde, ale pán bez pacholka nikoli."

315120

9.8.2014 0:17

RE: Odvody zaplatí ZAMĚSTNANEC

.lak 77.?.?.?

Reakce na 315120

Ano ano ano, ale vykládej to těm kteří se hrozí jaké že to cifry odvádí za hybžony určovatelé tempa zapřažených. Na papíře to vidí černé na bílém a už vidí že by ty peníze eventuálně mohli jakousi jejich protřelou šikovností skončit v jejich kapsách či v jejich případě s rozhledem budulínků v nekonečně roztažných trávicích soustavách. [mrknutí jedním okem]

315123

8.8.2014 10:13

Tady nejde o minimální mzdu, to totiž není problém!

abaxas 90.?.?.?

Problémem je celosvětová konkurence, jak chcete při našich platech a jiných nákladech konkurovat třeba Číně, kde jsou nízké náklady? Nebo třeba i Americe, kde jsou sice vysoké mzdy, ale cena energií třetinová? Jde o to, že naše práce byla vyvezena do levnějších destinací a jediné co nám tu zbylo, jsou věci, které se nevyplatí přesouvat, například auta, těžký průmysl jako celek (nápor na logistiku), služby přímo pro zákazníka-> podpora emigrace (na západě), minimální mzda na východě -> levná pracovní síla! Je zajímavé, že do východu EU se emigranti tak nehrnou, čím to asi může být? Jde o cenu práce, zde jsou "emigranti" místní a státem uzákoněná mzda de facto činí dovoz levné pracovní síly nerentabilní (proč někoho dovážet, když místní lidé dostanou minimálku taky a nejsou s tím další náklady)!
Chcete řešení? To existuje a je vcelku prosté! Dejte na dovoz hotových výrobků a polotovarů clo, či jiné znevýhodnění a uvidíte, jak se budou továrny vracet -> vyšší poptávka po zaměstnancích -> nárůst mzdy a lepší pracovní podmínky, ovšem i nárůst cen,takže z počátku to bude horší, ale postupně se to vyplatí, protože peníze se budou točit v naší ekonomice. Samozřejmě lze očekávat odvetná cla a tak si takové bloky a země budou navzájem prodávat jen špičkovou technologii, u které nezáleží na ceně a ne trička a jiný odpad, což bude motivace pro podporu technologického rozvoje a kvality výuky....!

315072

8.8.2014 11:27

Pár poznámok k článku

lubosmat 195.?.?.?

Kupujeme si stále lacnejšie a nekvalitnejšie potraviny – súhlas!
Nekupujeme si nové oblečenie ani ďalšie veci osobnej spotreby – súhlas!
Bohatí bohatnú a ekonomika upadá – súhlas!
Chudí bohatnú a ekonomike sa darí – súhlas!
Zo stolu bohatých nič dole nepadá – súhlas!
Obnovenie strednej triedy obnoví hospodársky rast – súhlas!
Peniaze bohatých v bankách ekonomike neprospievajú – súhlas!

Ohľadne Henryho Forda mám zásadné výhrady.

1) Platobná politika HF mohla platiť len v podmienkach daného trhu, výnimočnej ponuky a výnimočného zisku. Ford v danom období navyše raketovo zvyšoval investície.

2) Trh nevyrieši všetko, sú veci, ktoré si ľudia za svoje platy nekupujú, resp. nie všetko, čo je výsledkom ľudskej práce prináša viditeľný zisk.

3) Prečítal som si článok Hanauer na AC24, hoci rozpráva ako odborár vlastní banku a chce riadiť za svoje peniaze politiku /pravý obraz Ameriky/.

4) Platnosť týchto „trhových“ názorov bohatých sa opiera o fungujúci a nezdeformovaný trh.

5) V podmienkach globálnej ekonomiky, kde nedochádza medzi krajinami len k výmene nadprodukcie, alebo úzkeho sortimentu spotrebného koša sú tieto myšlienky neaplikovateľné. Aby to fungovalo, v zásade by mal byť každý štát vo svojej základnej produkcii (potraviny, stavebníctvo, energetika, odevný priemysel a služby) na minimálne 75% sebestačný.

Vzhľadom k presúvaniu celých výrobných kapacít za lacnejšou produkciu a surovinami, práve bohatí deformujú ekonomiku svojho materského štátu. Ľudí pošlú na ulicu a zaťažia sociálny systém, pričom zisky svojich firiem zdvojnásobnia v daňových rajoch.

Moentálne zažívame tvrdú ekonomickú kolonizáciu zdrojov na Ukrajine, kľudne aj cez mŕtvoly. Revolúcie boli, sú a budú vyvolávané kumulovanými peniazmi bohatých. Na Ukrajine nvestovali američania, občiansku vojnu vyvolali aj riadia.

My sme neokoloniálny vpád zahraničného kapitálu nezvládli,a za socialistický majetok sme zomierať nechceli. Prečo sú za majetok oligarchov a budúce zisky Baidenovcov na Ukrajine ochotní zomierať obyčajní UA vojaci nechápem.

315078

8.8.2014 12:05

henry-ford-mezinarodni-zid-1-2-dil-praha-1924

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

http://www.ulozto.cz/xRgvLEL/henry-ford-mezinarodn...

315081

8.8.2014 13:46

V kuse nas ti nastrceni pucflekovia len ojebavaju

Trust no One 62.?.?.?

A hlavne nech ide cela tato skurvena europska unia aj s fasistickym NATOM rovno do pekla! Naco sa to tento zidoamericky spolok v Bruseli hra? Hlavne ze ceny a dane by mali mat podla tych spinavcov vo vedeni kazdy v unii rovnake, ale preco nie aj mzdy? Ak by ti pojebanci tam za nieco stali, schvalili by minimalnu mzdu napr. 2000 EUR, platnu plosne pre vsetky staty spolocenstva a hotovo. Vtedy by ten otrocky spolok mal aky taky uzitok pre ludi.

Ved po tolkych rokoch nie su schopni (NECHCU) zrusit ani zasrany roaming v telekomunkacnom odvetvi.

Do pekla s celou zidoamerickou uniou! Je to zasrana pobocka USA vedena vazalskou nesvovpravnou bandou, ktorej uloha je zotrocit celu Europu, znicit staty, narodnosti, identitu. Daleko horsie ako nejaky ZSSR.

315085

8.8.2014 14:39

Takový malý paradox.

hc 90.?.?.?

Je zajímavé, že odpůrci kapitalismu jsou příznivci minimální mzdy a příznivci kapitalismu jsou odpůrci minimální mzdy. Přitom likvidace minimální mzdy a dalších sociálních garancí nemůže mít nakonec za následek nic jiného než likvidaci kapitalismu. Ovšem nic divného na tom není, košile je bližší než kabát.

315086

8.8.2014 16:48

RE: Takový malý paradox.

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 315086

Dobre vyrceno.

Neverim ze prace uklizecky je 500x mene narocna nez prijem sefa.
Kdokoliv musi chodit do prace aby se uzivil, je delnik - jestli je primar ve spitale, uci na universite nebo nadenik - ten rozdil je pouze v kvalifikaci.
Ne kazdy ma schopnosti obstat v hospodsky bitce, nebo se zasadit o svoje zamestnanecky prava - otrokarsky rad se klidne muze vratit.

Myslim ze je na nas, ti kteri se prat umeji, se snazit udrzet civilni prubeh spolecnosti...

315092

9.8.2014 0:25

RE: Takový malý paradox.

Timechild 146.?.?.?

Reakce na 315092

A to sa pozrite na terajších športovcov, čo za deň existencie "zarobia" niekoľkoročný plat vami zmieňovanej upratovačky. Vedú masy k pasivite, so systemom kolaborujú aby sa ovce lepšie strihali, a ovce im za to ešte popri drhnutí sa popkornmi tlieskajú. Aké výpovedné...

315126

9.8.2014 6:51

RE: Takový malý paradox.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 104.?.?.?

Reakce na 315126

At si kazdy vydela na kolik ma. Sportovci mi jsou u prdele , nemusim je podporovat.Sportovci jsou placeni zajmem publika. Co mi vadi , jsou politici, neboli demokraticka slechta. Na ne platit musim.A ac voleni malym procentem nasima velkyma penezi jsou sponzorovani.

315130

8.8.2014 17:33

Není to tak jednoduché

woxow 86.?.?.?

Jestliže ekonomika ČR potřebuje export, tak silná koruna a drahá pracovní síla ji ničí HDP a tím i zvyšuje obsluhu národního dluhu. Zvýšit mzdy zaměstnancům = zvýšit odvody a daně a snížit zisky firem. A tím že máme svobodný trhy se může stát, že firmy prostě opustí Česko a najdou si poslušnější politky a zemi, kde budou lidé pracovat za pár drobných. S rostoucí krizí pak jediné co člověk má je jeho pracovní síla, a sama konkurence nezaměstnaných způsobí, že lidé aby práci získali půjdou se svými mzdovými požadavky níže. Zkuste si představit společnost kde není žádná podpora nezaměstnanosti ani žádné dávky... pak dostanete obraz jak to chodí v rozvojových zemích. Problém je v tom, že zaměstnavatelé jedou na dluh a hůře se prodává a úroky několikanásobně vyšší než růst HDP sžírají jejich zisky. Kdyby se vytištěné peníze nedávali bankám aby je do oběhu půjčovali za úroky, ale lidem aby je naopak hned utratily, státu by se vše vrátilo a ekonomika by kvetla. Podmínka je, dát do oběhu peníze státem a bezúročně, pak si všichni oddychnou, platy se mohou zvedat, protože už nikdo se nebude bát budoucnosti, že nebude mít na splátku svého dluhu a přijde o všechno. Nejistota nutí lidi i zaměstnavatele šetřit. A za tu nejistotu může politika. Ať dá všem jistotu, co si uděláme za své to budeme mít pro sebe a nikde nebude skulina, kudy by peníze zmizely do cizích kapes kde netvoří žádné hodnoty.

315095

8.8.2014 17:41

RE: Není to tak jednoduché

woxow 86.?.?.?

Reakce na 315095

kdyby se totiž v celém světě srovnala základní hodinová mzda... a ceny za energie a daně ukázalo by se že kapitalismu = neřešitelná krize. Vždy tu musí být vykořisťování... vyrábět v zemi kde je levná pracovní síla, energie a nulové daně, a prodávat v zemi kde je drahá pracovní síla. Všichni bychom se pak divili, co by to udělalo s cenami zboží, a zjistili bychom že žádný západní člověk se už nikdy nebude mít tak jako se měl kdysi. Pokud bych na čísnký výrobek napasoval západní režie a mzdové náklady 8,5 USD tak by se všem firmám vyplatilo své výrobky vyrábět doma, protože náklady na dovoz a a clo by učinili z dovážených výrobků neprodejné zboží. Naštěstí slunce vzduch a voda jsou zadarmo, a mláďata se nemusí kupovat, a víc ke zdravému a spokojenému životu člověk nepotřebuje. Bohužel by ti nahoře museli také vzít do ruky motyku a něco si vypěstovat, protože by jim nikdo nemusel nic dávat.

315097

8.8.2014 17:46

RE: Není to tak jednoduché

woxow 86.?.?.?

Reakce na 315097

http://www.youtube.com/watch?v=OveC1PIBcwA zde se můžete dozvědět jak to bude se mzdami v blízké budoucnosti.

315099

8.8.2014 18:58

RE: Není to tak jednoduché

timur 85.?.?.?

Reakce na 315095

verabože dobrá hlúposť - nie vysoké mzdy - ale nízka produktivita, to je to - a to vedel už Lenin,

315103

8.8.2014 19:14

RE: Není to tak jednoduché

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 315095

Bohužel,tak to je,systém tak pracuje a už drahně let a pitomci tomu tleskají,jezdí před ním po prdeli a pokud je postihne,pravého viníka,bankovního parazita,vidět nechtějí a nutí sebe a okolí k vyšššššším výkonům a růstu růstu....jak směšné,pošetilé a naprosto kontraproduktivní... [chechtot] [chechtot]

315104

8.8.2014 20:40

RE: Není to tak jednoduché

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 315095

Výplata akorát na pražskou garsonku, to ničí ekonomiku, není na nic, ani na "výrobní salám" za 35 Kč/kg.

"vezmu tě má milá rovnou k nám kolem louky, lesy, hejna vran všude samá kráva, samej vůl. Máme kino" ale takého vola asi ne.

"Firmy půjdou jinam" - do pr...le tak můžou jít, už ani do Rumunska.

315106

8.8.2014 23:47

globalizovany kapitalismus nefunguje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Uz neni dal kam expandovat, a bez toho kapitalista neni schopen tvorit zisk. A uz vubec neni schopen tvorit zisk kdyz jeste musi splacet bance urok z uveru. Ty penize proste neexistuji, a uz vubec ne u odiranych zamestnancu, kteri si pak nemuzou koupit kapitalistovi vyrobky, z nichz tak klesa kapitalistovi zisk, coz on ve sve nebetycne moudrosti resi dalsim snizenim mezd, procez si zamestnanci koupi jeste mene, a tak dal az ke krachu. Nejlepe globalnimu.

315121

9.8.2014 0:04

RE: globalizovany kapitalismus nefunguje

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 315121

...tak jest a už aby ten globání krach přišel,už se na něj těším,
to myslím naprosto vážně a bez nadsázky,už se na ten hnus okolo nemůžu dívat.... [velký smích]

315122

9.8.2014 0:44

RE: globalizovany kapitalismus nefunguje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 315122

Bude mít podobu čištění oblastí které jsou do budoucna v případě těžby břidličáku neobyvatelné ...(či vůbec nepopsatelné krizové vytelpanosti zdivočelých a hnus by nás bez vyjímky zaskočil kromě podnikavých, samozřejmě protože krize jsou to co jim akceleruje zisky i moc.) Ad. leda že tam by postavili vodovod s cenou suroviny logicky se rovnající se černému zlatu ale na podloží drcené břidlice hydraulickým tlakem směsí jedů s otrávenou vodou se dají čekat jevy tekutých písků. Při této těžbě uniká od 30% až kdoví kolik smradu do atmosféry. Napálit jim za to množství uhlíkovou daň a vyšlo by laciněji topit tukem z velryb.

315127

9.8.2014 0:22

Velice zajimavej

Satanist 75.?.?.?

clanek byl nedavno na Zvedavci kterej po lopate vysvetloval jak dnes cernousek v bily chajde propaguje ilegalni emigranty v USA aby platy americanu byly nizsi a US dolar kterej de uz beztak srat jeste chvili vydrzel a vy ste se z toho clanku kterej pravdive popisuje kapitalismus v dnesni podobe kterej vas vokrada vo svobodu a i vo zdravi jak vidim vubec nepoucili.

315124

9.8.2014 6:27

Maximální mzda by se také neměla zvyšovat

qwerty 90.?.?.?

Jaký má mít smysl, když někdo dostává milion korun měsíčně a chce víc

315129

9.8.2014 12:55

RE: Maximální mzda by se také neměla zvyšovat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 315129

Do kasína je to tak s bídou na vstupné a na čističe bot. No možná i na tringelt pro vrchního. A kdo se tam aspoň jednou týdně neukáže, jako by ani nebyl.
Jó žít si jako v Ráji, to holt něco stojí a zároveň je to srovnávací hodnota k tomu co to muselo stát toho Stvůrce, že ty první dva své výpotky raději vykopl na Zemi, ať si zde jako článek potravinového řetězce té svobodné vůle bezmezně užijí... někteří... než jim to zatrhne a budou sekat dobrotu. Jinak povalí do kouta a budou klečet na hrachu... už bere za kliku... [vyplazený jazyk]

315150

9.8.2014 21:19

RE: Maximální mzda by se také neměla zvyšovat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 315150

Tak to je od čerta, no?, žerte se a perte se. [chechtot] Všemocný skutečně omezence nedělá. To je dar omezenců replikace. [mrknutí jedním okem]

315156

10.8.2014 21:59

RE: Maximální mzda by se také neměla zvyšovat

Calembredaine 62.?.?.?

Reakce na 315156

Je to přesně tak! Není třeba stanovovat minimální mzdu, na to stačí stanovit nepodmíněný příjem pro každého v takové výši, aby mu to stačilo na slušné přežívání. Pak bude v jednání o mzdě svobodný a svobodně se rozhodne, o kolik musí mzdová nabídka převýšit toto garantované vládou minimum, aby jí přijal. Maximální mzdu netřeba stanovit přímo, ale přes revoluční maximum jak to učinili jakobíni ve Francii. Státem stanovená maximální cena u jednotlivého sortimentu zboží určí i maximální mzdu, která je mzdovým nákladem a pokud se výsledný produkt do maxima nevejde, musí se holt tyto náklady snížit na přijatelnou mez - tedy především přehnané mzdy manařerů, které jsou velice vzdálené garantovanému minimu.

315205

9.8.2014 9:07

Čirá vládní propaganda = inflace.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Nařízení o zvýšení minimální mzdy nemůže v reálu nic změnit. Nenafoukne odbytiště pro výrobu ani pro služby. Nevznikne tak žádná větší reálná hodnota, jen některé cifry se zvednou bez reálné protihodnoty, to znamená inflaci neb těm větším číslům v Kč bude odpovídat (možná?) to samé zboží. Pomůže to krátkodobému optickému navýšení odvodů do státní kasy s důsledky inflace pro všechny, kterým to bude kompenzováno se zpožděním. Takže de facto kompenzace minimální mzdy je malým příspěvkem pro roztáčení inflační spirály, která je hlavním motorem finančního průmyslu t.j. parazitování na tvorbě reálných hodnot. I úrok je podobně hodnotově nezdůvodnitelný a jeho aplikováním dochází k přesunům hodnot od tvůrců k parazitům.

315136

9.8.2014 10:44

Jak tak pročítám příspěvky, nestačím se divit.

Josef Kozák 62.?.?.?

Minimální mzda, nic neřeší. Apple plánuje výrobu kde bude pracovat jeden člověk. Jinak roboti. Zboží budou kupovat roboti? On je to problém mnohem hlubší. A nejen jednoho výrobce. Roboty dnes vyrábějí roboti.Už nejde řešit důsledky,chyba je v systému jako celku.Je základní problém v odvádění pozornosti nesprávném pojmenování problémů a viníků.
Vždyť ani naše republika není republika ale demokracie. Republika je něco zcela jiného.
Došlo na všech úrovních ke zmatení pojmů, a přece máme z historie tolik příkladů, kdy malá změna způsobila neuvěřitelný vývoj a rozkvět, a další malá změna pád.Jednoduchým posunem modelu řízení státu docházel k ohromným změnám a růstu.
Ale politik nikdy nic z principu nemůže zlepšit.
Všimněte si že na cokoli se zaměřili to se zhoršilo.
Nejlépe by udělali kdyby nás nechali žít[smích]

315146

9.8.2014 11:07

Je to zaujímavé.

Danielle 178.?.?.?

Minimálna mzda? Keď ju vyplácajú, tak je to ešte super...

Ale niekde takí advokátski koncipienti musia platiť zo svojich aspoň výšku odvodov a daní minimálnej mzdy "zamestnávateľovi" za to, aby mohli na vlastné náklady 5 rokov drieť od rána do večera u vačšinou neurotického a despotického zamestnávateľa, ktorý može vrieskať a ponižovať svojho otroka a prípadne ho vyraziť mesiac pred skončením 5 ročnej potrebnej praxe... a chudáčik otrok može začať hľadať nového otrokára na ďaľších 5 rokov, pretože potrebuje 5 ročnú súvislú koncipientskú prax... aby mohol vykonať adokátske skúšky... no jo, konkurencia, ale ovládateľná a manipulovateľná... keď "nebudeme chcieť", tí dobrí a lepší sa nikdy ku skúškam nedostanú...

Nedávno tu bol link na exekútorskú komoru, kde bolo uvedené percentuálne zastúpenie exekútorov istej vyvolenej kategórie, ktoré bolo výrazne nad 60% ...

Záver si urobte sami.

315147

9.8.2014 11:39

Marx a Engels

woxow 89.?.?.?

Reakce na 315147

Nyní by měli dát do škol jako povinnou četbu dílo Marxe a Engelse, protože je nyní velmi aktuální, aby lidé viděli, že přes pohádku o krásné demokracii, vpustili do své země západní nenažrané prasata, zlatý Sládek, který to jasně říkal a ukazoval jak prasata šlapou po České vlajce.

315148

9.8.2014 12:04

----- Marx a Engels

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315148

Psal bych spíše Engels a Marx. Engels byl původce toho židovského svinstva, Marx jen poslušný, sponzorovaný od něj kavárenský povaleč. Ta Marxem vymyšlená "nadhodnota" je ovšem kouzelná, a nedá se vymyslet jinde než na kavárenské židličce. Přijde logicky na mysli pokaždé, když má člověk někde zaplatit útratu, a pokud zrovna není sponzorován , nemá z čeho. Měl bych jednoduchý recept k léčení těchto nešvarů: Zákon, který by dával každému, kdo uslyší slovo "svoboda a demokracie", "svobodný trh", případně "půjčka", "leasing", "dluh", "procenta úvěru" a podobně, vzít bič, a přetáhnout toho kdo to řekl několikrát pořádně přes ksicht, a nebo rovnou vzít kladivo, a moci mu beztrestně /preventivně/ rozbít hlavu...

315149

9.8.2014 22:27

RE: ----- Marx a Engels

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315149

....krasne lavicovo vysvetlene. [zmaten]
mohol by si, prosim, vysvetlit co je zle, pripadne co Ti vadi na slovach "demokracia", "slobodny trh", pripadne "leasing"?

Dakujem

315157

10.8.2014 8:22

RE: ----- Marx a Engels

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315157

Levice a pravice, to je jedno synonymum pro židovskou zlodějnu. "Demokracie", "svobodný trh", "leasing" a nakonec dva a půl bilionu státního dluhu za posledních pětadvacet let této fantasmagorie následují v těsném sledu. První protektorát Bo"hmen und Mma"hren trval pouze pět let. Tento druhý protektorát už běží let skoro pětadvacet. Škody budou proto jistě nesouměřitelné. Dnešní totálně vykradený a rozvrácený stát pokud se definitivně nerozpadne budou budoucí generace muset znovu budovat třeba století. Kdysi před mnoha lety vydavatel Anonce pan Kudláček prej nabídnul tomu, kdo odstraní profesora Klause dva melouny. Jeho kancl na jedné hlavní třídě v Praze se pak stal průchoďákem kriminálních živlů, většina jich chtěla i míň, ale předem na dřevo. Akce pak ustala, když mu tam nějakej starej ukrajinec přinesl jako kvalifikační důkaz odleželou lidskou ruku v igelitu. Škoda, takový člověk mohl ušetřit v podstatě za babku třeba náklady na výstavbu dalších dvou bloků Temelína. Vysokoškolsky vzdělaný agent-Idiot ve vedoucí funkci, to je horší než atomové bombardování. Pro ty, kdo takového člověka na takové místo nasadí je to jistě daleko ekonomičtější než vojenská intervence. Kdo hovoří o existenci pravice a levice, případně tomu dokonce ještě dnes věří, a jen něco nepatřičně neparoduje, se mi zdá jako naivní hlupák, a neměl by o tom psát...

315168

10.8.2014 9:49

RE: ----- Marx a Engels

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315168

"lavicovo vysvetlene" som myslel styl, akym si pisal. Velmi sa mi to podobalo na retoriku lavicovych neosocialistov... Kritizujes sucasny system... nie je idealny, to vieme vsetci. Tak napis, prosim, ako by si si predstavoval system lepsi. Ale realny, nie nejake komunisticke utopie...

315170

10.8.2014 11:04

RE: ----- Marx a Engels

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315170

a/Místo dvou skupin "pravice a levice" bych zavedl skupiny tři:

1- svéprávní zloději.
2- nesvéprávní psychopati.
3- ostatní.

Nově narozený "občan" by patřil do skupiny 3. Již odmalička by mu byly dány všechno možnosti cokoli ukrást, dokonce by mu to bylo nesčetněkrát nabízeno. Jakmile by to udělal, byl by odborně vyšetřen, a zařazen buď do skupiny 2. a nebo do skupiny 1., a podle toho hospitalizován, a nebo uvězněn. Bohužel dnes odborné studie uvádějí, že množina společnosti , zejména pak mladé generace kdysi zvaná termínem "normální" se dnes zmenšila podstatně pod 30 rocent, takže označení "normální" ztaratilo v podstatě svůj původní význam, a protože se předpokládalo, že normální má být většina občanů s platným běžným dokladem svéprávnosti / občanský průkaz a způsobilost k právním úkonům, dnes je občanská společnost opatřená stále ještě těmito dokumenty v takovém stavu, že je úředně zakázáno používat termín "psychopat", protože by to mohlo diskriminovat jeho většinového nositele.

b/ v prvním suterénu poslanecké sněmovny v kachlíkované místnosti vedle plynoměrů a elektroměrů, kde je poměrně mohutný servisní kanál na odpad z budovy bych do mříže nechal zabudovat / pokud tam již není instalován/ elektrický drtič kuchyňského odpadu s průtokem tak 5 m3 za hodinu, a na zahradě parlamentu zřídil bioplynovou stanici, do které by ten kanál ústil. Místnost by byla současně přijímací kanceláří nových poslanců po volbách. Kdo ze starých poslanců by nebyl zvolen, prošel by při přijímacím ceremoniálu před jejich očima drtičem, a ocitnul se v zásobníku bioplynové stanice. Tím by se zajistila jeho prokazatelná užitečnost spotřebování jeho potenciální organické energie třeba při výtopu budovy i poté, co by nesplnil své úlohy, dané mu voliči.

c/ Zařazení ve skupině 3. by dostali možnost pracovat, a těch 70 procent z nich, kteří by nedosahovali potřebné výsledky a v pracovním procesu by se jim nelíbilo, by dostali možnost třeba bezplatné zahraniční dovolené, a byli by odtransportováni někam do zámořských krajin. Pokud by ovšem samozřejmě spotřebovali jen o halíř více, než by byly jejich sociální bezplatné dávky za to, že nepřekážejí ostatním v budování státu, byli by opět neprodleně vyšetřeni, a rozděleni do skupiny 1. a nebo 2., a separováni od věrohodně státu prospěšných.

...pokračování...

315176

10.8.2014 11:05

RE: ----- Marx a Engels

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315170

.....pokračování.....

d/ Všem v zařízení skupiny 1. a 2. by byla periodicky nabídnuta možnost, odjet zadarmo do zámořských krajin. Kdo by měl zájem, byl by odtransportován na exkluzivní loď, kde by bylo jídlo a chlast a drogy zadarmo v jakémkoli množství. Loď by po třech nedělích přistála na nějakém odlehlém mořském ostrově, na kterém by se nacházela automatická továrna na výrobu konzerv pro zvířata, přemístila by všechny zfetované ožraly do vstupních zásobníků té továrny, vyměnila náklad za palety tam předtím vyrobených levných konzerv pro psy, a vrátila se zpět do mateřského přístavu, a připravila na nový cykl.

Společnost by se podle mého odhadu účinně zredukovala očistila za takových dalších dvacet let, kdy by bylo nutno vymyslet další existenční algoritmus....

315177

10.8.2014 13:51

RE: ----- Marx a Engels

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315177

... aha, tak k tomuto normalny clovek asi nemoze nic dodat. Dakujem za odpoved. Nemam slov

315186

10.8.2014 22:08

RE: ----- Marx a Engels

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 315186

Má k tomu dodávat něco "normální člověk" jako kdysi, nebo moderní většinová "normální" populace, vysvětlete to, to je přece důležité...

315206

9.8.2014 15:33

RE: Marx a Engels

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 315148

Najzaujímavejšie je na tom všetkom to, že napr. taký absolvent medicíny žiadnu prax nepotrebuje a može si hneď otvoriť napr. zubnú ambulanciu.

Pritom ide o život.

O čo ide pri právnikoch, hmmm?

315151

9.8.2014 19:08

Minimální mzda se stane brzy mediánovou mzdou...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

...na základě projevů tzv. "globálního chundutí", o kterém píše VK na Aeronetu, např. zde: http://aeronet.cz/news/obama-dal-tichy-souhlas-k-n...

Jak tam popisuje, jde o to, že udržení ekonomického růstu bohaté společnosti s vysokými platy je neudržitelné, a tak musí západní svět zchudnout, buď importem chudoby ze třetích zemí (v USA ilegálové z Latinské Ameriky, v Evropě pro změnu mraky Arabů) anebo vleklými či zničujícími válkami. O tom, že to může být dokonce obojí, se píše i v tomto rozsáhlém článku: http://aeronet.cz/news/ukrajina-prolog-k-multilate...

Nečeká nás nic dobrého.

315153

10.8.2014 11:36

Nejsem si jist ...

Kiviss 188.?.?.?

Reakce na 315153

... ale mám pocit, že se mne články snaží manipulovat za občasného použití fakt.

315180

10.8.2014 18:51

Nonsense

Hlavolam 90.?.?.?

Minimálna mzda vraví iba to že ľudia, ktorý nie sú schopný vyvinúť ekonomickú silu väčšiu, alebo rovnú minimálnej mzde, budu odsúdený do trvalej nezamestnanosti. Pri hrubej mzde 8500 CZK, je to 11390 CZK.
Pokiaľ niekto dobrovoľne je ochotný pracovať za 1000 CZK / mesiac je správne mu v tom brániť?
Kde sa nájde jednotlivec, ktorý môže povedať to magické číslo, aká by mala byť výška minimálnej mzdy? Je tu niekto kto berie do úvahy úplne všetky možnosti a parametre a uvažuje nad tým čo všetko môže rozbiť takýmto umelým zákonom??
Ako dosiahnuť spravodlivejší plat, vzájomnou dohodou, alebo to nechať na centrálnu autoritu??
https://www.youtube.com/watch?v=UDBTBMgLuP4
[zmaten]

315195

10.8.2014 21:21

Vy jste čirý demagog!

Kiviss 54.?.?.?

Reakce na 315195

"Pokiaľ niekto dobrovoľne je ochotný pracovať za 1000 CZK / mesiac je správne mu v tom brániť?"

Nechápete základní socio-ekonomické vazby. A jste mimo realitu.
Stejně jako člověk který by tvrdil, že si s těmi 1000 korunami vystačí.

... ale ve švejkování jste mistr.

Ten "jedinec" není uprostřed vakua, ale dolíku u kterého jsou parametry sakra exaktní! Včetně HDP a kupní síly peněz.

BTW.
I ten JEDINEC má své jasně dané limity!

315203

Příspěvků: 106

08.08. 02:28 coinageboy  Naprosty Souhlas
08.08. 03:33 Satanist  RE: Naprosty Souhlas
08.08. 09:03 staligorogodskij  RE: Naprosty Souhlas
08.08. 13:18 výjimečné porušení omerty  RE: Naprosty Souhlas
08.08. 16:01 coinageboy  RE: Naprosty Souhlas
09.08. 10:24  RE: Naprosty Souhlas
11.08. 16:51 E123  RE: Naprosty Souhlas
08.08. 17:35 Satanist  RE: Naprosty Souhlas
08.08. 02:43  Minimální mzda nic neřeší
08.08. 07:16 Jacob  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 09:09  Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
09.08. 07:18 Jacob  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
09.08. 10:00  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
10.08. 10:56 Jacob  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
10.08. 12:36  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
10.08. 14:25 VojtaIL  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
10.08. 15:14  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
10.08. 20:00  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
11.08. 09:15  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
11.08. 17:56  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
11.08. 21:56  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
12.08. 18:26  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
13.08. 09:30  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
13.08. 21:33  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
13.08. 23:08  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
14.08. 19:27  RE: Domnívám se, že Vám dosud není dostatečně jasné,...
08.08. 07:25 pm  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 07:58 Jack.K  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 10:38 humex  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 11:41 Jack.K  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 19:17 humex  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 22:46 Kiviss  Demagogie
10.08. 21:36 maršal Žukov  RE: Minimální mzda nic neřeší
10.08. 23:54 Emil Robot  RE: Minimální mzda nic neřeší
11.08. 00:35  RE: Minimální mzda nic neřeší
11.08. 06:55 maršal Žukov  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 10:30  RE: Minimální mzda nic neřeší
10.08. 22:09 maršal Žukov  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 16:26 coinageboy  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 17:30 ppppp  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 20:54 coinageboy  RE: Minimální mzda nic neřeší
08.08. 22:23 Kiviss  Názor jako z dílny ODS (Organizovaná Deprivantská Smečka).
09.08. 22:51  RE: Názor jako z dílny ODS (Organizovaná Deprivantská Smečka).
10.08. 10:20 Kiviss  Tak ještě jednou
10.08. 13:59  RE: Tak ještě jednou
10.08. 20:30 . lak  RE: Tak ještě jednou
10.08. 21:04 Kiviss  Ano. Děkuji.
10.08. 21:05 Kiviss  Ne ...
08.08. 08:33 Bohumil  Obdobný článek
08.08. 09:24  minimální mzda je svinstvo
08.08. 15:38 Tak je to  Som živnostník
08.08. 22:57 Kiviss  Další blábol
08.08. 09:37  V této době
08.08. 23:00 Kiviss  Radujte se!
08.08. 09:47 M. Vojta  Minimální mzda je zlo.
08.08. 21:19 coinageboy  RE: Minimální mzda je zlo.
08.08. 22:22 Retry  RE: Minimální mzda je zlo.
08.08. 23:14 Kiviss  Kam to spěje?
08.08. 23:05 Kiviss  Pak ještě zemi a lidem přitěžují ...
09.08. 07:24 M. Vojta  RE: Pak ještě zemi a lidem přitěžují ...
10.08. 10:23 Kiviss  Mícháte ...
09.08. 10:24 stalinogorskij  RE: Minimální mzda je zlo.
08.08. 10:05 orin  Zvysenie minimalnej mzdy = zvysenie odvodov
08.08. 11:46  RE: Zvysenie minimalnej mzdy = zvysenie odvodov
09.08. 01:14 Rudy1  RE: Zvysenie minimalnej mzdy = zvysenie odvodov
08.08. 23:43 Kiviss  Odvody zaplatí ZAMĚSTNANEC
09.08. 00:17 .lak  RE: Odvody zaplatí ZAMĚSTNANEC
08.08. 10:13 abaxas  Tady nejde o minimální mzdu, to totiž není problém!
08.08. 11:27 lubosmat  Pár poznámok k článku
08.08. 12:05  henry-ford-mezinarodni-zid-1-2-dil-praha-1924
08.08. 13:46 Trust no One  V kuse nas ti nastrceni pucflekovia len ojebavaju
08.08. 14:39 hc  Takový malý paradox.
08.08. 16:48 coinageboy  RE: Takový malý paradox.
09.08. 00:25 Timechild  RE: Takový malý paradox.
09.08. 06:51  RE: Takový malý paradox.
08.08. 17:33 woxow  Není to tak jednoduché
08.08. 17:41 woxow  RE: Není to tak jednoduché
08.08. 17:46 woxow  RE: Není to tak jednoduché
08.08. 18:58 timur  RE: Není to tak jednoduché
08.08. 19:14 Emil Robot  RE: Není to tak jednoduché
08.08. 20:40 ignorek  RE: Není to tak jednoduché
08.08. 23:47  globalizovany kapitalismus nefunguje
09.08. 00:04 Emil Robot  RE: globalizovany kapitalismus nefunguje
09.08. 00:44  RE: globalizovany kapitalismus nefunguje
09.08. 00:22 Satanist  Velice zajimavej
09.08. 06:27 qwerty  Maximální mzda by se také neměla zvyšovat
09.08. 12:55  RE: Maximální mzda by se také neměla zvyšovat
09.08. 21:19  RE: Maximální mzda by se také neměla zvyšovat
10.08. 21:59 Calembredaine  RE: Maximální mzda by se také neměla zvyšovat
09.08. 09:07  Čirá vládní propaganda = inflace.
09.08. 10:44 Josef Kozák  Jak tak pročítám příspěvky, nestačím se divit.
09.08. 11:07 Danielle  Je to zaujímavé.
09.08. 11:39 woxow  Marx a Engels
09.08. 12:04  ----- Marx a Engels
09.08. 22:27  RE: ----- Marx a Engels
10.08. 08:22  RE: ----- Marx a Engels
10.08. 09:49  RE: ----- Marx a Engels
10.08. 11:04  RE: ----- Marx a Engels
10.08. 11:05  RE: ----- Marx a Engels
10.08. 13:51  RE: ----- Marx a Engels
10.08. 22:08  RE: ----- Marx a Engels
09.08. 15:33 Danielle  RE: Marx a Engels
09.08. 19:08  Minimální mzda se stane brzy mediánovou mzdou...
10.08. 11:36 Kiviss  Nejsem si jist ...
10.08. 18:51 Hlavolam  Nonsense
10.08. 21:21 Kiviss  Vy jste čirý demagog!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 0

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,11 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,72 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,17 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 627,39 Kč
1 unce stříbra
388,68 Kč
Bitcoin
201 717,18 Kč

Poslední aktualizace: 11.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 308