Diskuze k článku

Jak jsem málem přišel o Sofii

Příspěvků 74

24.7.2014 3:42

Nechápu proč článek vyšel

Antonín Maška 94.?.?.?

Pokud má pán občanství ČR, může si zajít jako každý jiný na sociální úřad a požádat o příspěvek/doplatek na bydlení a v jeho situaci ho určitě dostane jako každý jiný.
http://kalkulacka.org/kalkulacka-doplatek-na-bydleni-2014/

313913

24.7.2014 7:07

RE: Nechápu proč článek vyšel

Dekra 185.?.?.?

Reakce na 313913

Jste trochu vedle, tady se musí splnit jedna důležitá podmínka a to že vám místo nájmu umožní nahlásit jako trvalé bydliště. Až potom můžete žádat o příspěvek na bydlení.

313922

24.7.2014 8:41

RE: Nechápu proč článek vyšel

hell 188.?.?.?

Reakce na 313922

Ano to je pravda. Pak nezbyde než si najít podnájem, kde vám toto umožní. Dnes majitelé bytů při správně sepsané nájemní smlouvě nemusí mít strach, že s přiznáním trvalého bydliště jim tam zůstanete a oni vás nevyštípou. Přestanete platit a jdete.
Prakticky pán dostane z příspěvku na bydlení téměř vše na bydlení a ze svých 4 a půl tisíce doplatí jen 1500,-. Zbydou mu 3000,-. Z čehož se dá při troše snahy měsíc jíst. Nudle s vajíčky jsou levné. Navíc pokud pracuje, může si nějakými brigádami přilepšit. Z každé vydělané a přiznané tisícovky příjde na příspěvku na bydlení jen o 250 kč, takže se vždy vyplatí pracovat.
A to nemám zkušenosti s ostatními dávkami, jako je ještě doplatek na bydlení, jestli by přitomto příjmu, neměl nárok i na něj. To by mu zbylo ještě více.

313932

24.7.2014 22:20

RE: Nechápu proč článek vyšel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 313932

Dnes nikdo nikomu neda trvaly pobyt na podnajem, ze znamych duvodu. Ovsem, ono dnes jde zadat na socialce o podporu na bydleni i pro lidi s prechodnym pobytem. Proc asi majitele ubytoven maji v CR zlate kseftiky, kdy po socialne slabych zadaji 16 litru za 1+0? Dobre vedi, kdo to zacvaka.

Ten zakon, kde byl podminkou pro priznani podpory (doplatku) na bydleni, trvaly pobyt, jiz nekolik let neplati. Obavam se, ze stejne toto neni "problem" autora.

314006

24.7.2014 7:48

RE: Nechápu proč článek vyšel

kavol 83.?.?.?

Reakce na 313913

proč? - no tak třeba proto, aby mu zdejší velkohubci poradili, jak konkrétně může ty příspěvky získat?

ono "může zajít" a "určitě dostane" se říká jednoduše, tož si to zkuste, s pánem zajděte, a pak nám poreferujte o úspěších, ju?

313924

24.7.2014 8:33

RE: Nechápu proč článek vyšel

hell 188.?.?.?

Reakce na 313924

Tohle je zajimavá mantra lidí, kteří nikdy o žádné dávky nežádali. Že to dostanou jen cikáni apod. Věří tomu drtivá většina lidí a co je horší, chce tomu věřit až tak, že se raději ani nezkusí takto si pomoci.
Psaní č. účtů mi příjde jak dobrý bussinnes založený na citovém vydírání.
Problém s příspěvkem nastane pouze v případě, že máte problém či jste líní vyplnit pár formulářů. Práce asi na 15 minut a vůle strávit na úřadě třeba hodinu ve frontě. Jiný problém v tom není. Znám to zvlastní zkušenosti. Peníze dostanete i při vyšších příjmech, než je případ tohoto pána.

313929

24.7.2014 8:34

RE: Nechápu proč článek vyšel

hell 188.?.?.?

Reakce na 313929

Dodám jen, že je to důkazem, že cikáni jsou velice dobře přizpůsobiví narozdíl od nepřizpůsobivých gádžů, kteří trpí zvláštním sebedestruktivním syndromem, kdy je pro ně důležitější věřit falešné pravdě, než si zachránit lehce vlastní krk.

313931

24.7.2014 10:49

RE: Nechápu proč článek vyšel

kavol 209.?.?.?

Reakce na 313929

>Tohle je zajimavá mantra lidí, kteří nikdy o žádné dávky
>nežádali.

ano, to je také zajímavá mantra, něco ve stylu "drž hubu nic o tom nevíš"

tak pro info, naposled jsme žádali o rodičák - již podruhé; při prvním dítěti byla situace složitější, přesto to vyřízení proběhlo podstatně hladčeji, nežli na druhý pokus - prostě jiný úřad, jiné zvyky ... ale to jen tak naokraj (dostali jsme co jsme chtěli, ale věřím, že slabší povahy by to mohly vzdát a spokojit se s pomalou variantou výplaty)

btw, nedá mi nedat k lepšímu, když jsme teď pro děti vyřizovali doklady, tak jsem si vyplnil formulář předem čekaje ve frontě, a když jsem to úřednici dával, tak mi řekla, že se musím podepsat tam, kde už jsem byl podepsaný ... na můj nechápavý výraz na co jako mi "vysvětlila", že se musím podepsat před ní - no, v tu chvíli jsem fakt neměl sil na to jí přesvědčovat, že když se k tomu podpisu přiznám, tak to má úplně stejnou právní váhu, tak jsem se do stejného políčka podepsal podruhé - a stejně se nedívala [chechtot]

>Problém s příspěvkem nastane pouze v případě, že máte
>problém či jste líní vyplnit pár formulářů.

není nad to popřít sám sebe, že?
- nepsal tu někdo například něco o trvalém bydlišti, a najednou "problém nastane pouze" a v tom "pouze" už to trvalé bydliště vyjmenováno nění, jakpakto?

krom toho, v původním článku na BL se píše něco o sebrání příspěvku z důvodů zpožděných plateb ...

>Práce asi na 15 minut ...

jistě - když víte, co máte dělat ... a když je na byrokracii někdo levej, a úředník použije svoji standardní větu "to nejde", tak co?

v zákonech se tady nevyznají ani právníci, jak můžete po laikovi, který je navíc psychicky na dně, chtít, aby si dokázal vše vyřídit sám proti možné zvůli úředníka, i kdyby to teoreticky šlo (nebyly výše uvedené překážky s bydlištěm ap.)?

pokud někdo má pocit že něco musí jít, tak ať tady blbě neplácá nýbrž zvedne zadnici a předvede to (anebo tedy alespoň napíše přesné pokyny, má-li to do Liberce daleko)

313945

24.7.2014 12:14

RE: Nechápu proč článek vyšel

Ji®ik 78.?.?.?

Reakce na 313945

Karle Zdravim [mrknutí jedním okem]

No z vlastní zkušenosti vím že pan Hell má pravdu, ty s dětma jsi trochu jiný případ, ale ne o moc [smích]
Úřady ti proplatí snad všechny složenky co se bydlení týká, ale nesmíš žít ve vlastním domě jak já, musíž žít v podnájmu, třeba u kámoše-známýho, s tím se šábnete o nájemný atd. , a tím pádem k těm zhruba 3000 na jídlo přibyde ještě pár tisíc na svou vlastní spotřebu. Vychází z toho, pokud není člověk magor, tak má každý měsíc minimálně kolem 5000Kč pro sebe, samo že pokud hulí a chlastá, sotva mu to výjde, ale skromnej člověk s tímhle výjde úplně v pohodě [mrknutí jedním okem]

Jako třebas oblečení, obnošený po někom je zadarmo, boty kanady, i v létě jsou pořád kvalitnější něž většina z tý letní obuvi co lidi nosí, od kámošů v ozbrojených složkách či v armyshopech koupíte pár za 500-600Kč v pohodě. U jídla, kupuj ve velkým když máš kde skladovat, pořiď si mlýnek na obilí, někde splaš žito a pšenici a vyráběj si 1,5Kg celozrnný chleba za 10Kč v nákladech [mrknutí jedním okem] Když si upeču dva, vyjdou mě na nějakých 8Kč [mrknutí jedním okem] Kosti za pár kaček několik kilo u řezníka, máš hned vývar na týden dopředu...Za dost kvalitní jídelníček dám měsíčně 1000-1500Kč, víc ne [mrknutí jedním okem]

Jak vyžít s minimem, o tom bych tu mohl psát do večera, ale jde to, na vlastní kůži to vím, stačí jen používat mozek a nebát se [mrknutí jedním okem]

313957

25.7.2014 0:22

RE: Nechápu proč článek vyšel

kavol 83.?.?.?

Reakce na 313957

no nazdar ... [mrknutí jedním okem]

>Úřady ti proplatí snad všechny složenky co se bydlení
>týká, ale nesmíš ...

schválně utínám citaci tady - "ale nesmíš ..."

vo tom to právě je, je třeba vědět, jak na to

a ne každej to ví

a ne každej, kdo to neví, je schopen si to zjišťovat

a když už si to zjistí, nemusí být schopen to uvést do praxe

bohužel, nesouvisí to příliš s tím, jak je kdo chytrej, ale spíš s povahou - holt jsou lidi, co když jim úředník řekne, že to nejde, tak stáhnou vocas a přestanou to řešit, i když si předtím na netu přečetli deset návodů, jak to maj udělat

a není to o tom, že by nechtěli, ale prostě na to nemaj sil - a tohle je bohužel úplně klasický příklad na "sytý hladovému něvěří", kdo danou věc někdy zvládnul (anebo to nikdy nepotřeboval, ale jen četl, že "to jde" ), tak nedokáže pochopit, že jiný člověk postavený do podobné situace to prostě nezvládne, a není to čistě jeho chyba (jakože by se nesnažil; prostě to má nějak geneticky a výchovou a dalším předurčeno)

ostatně i já, ač jsem v tomto dosti "konfliktní" (+), už jsem kolikrát slevil - opět mohu dát něco k lepšímu, jednání s policií ve věci dědictví zbraně, nastudoval jsem zákon a byl jsem si zcela jistý (a následná žádost MVČR o stanovisko mi to jen potvrdila), že nemusím žádat o povolení k nabytí a nošení, neboť jsem nabyl dědictvím (měl jsem v ruce pravomocné usnesení, že jsem nabyl!), a povolení k nošení na tu konkrétní zbraň jsem měl již ze dřív, přesto jsem po více než hodině dohadů kapituloval a formulář vyplnil (a zaplatil nějaké dvě kilča či kolik je správní poplatek) (nicméně vyzískal jsem tím trváním na svém alespoň ten kompromis, že mi vše vyřídili na počkání, čili ušetřil jsem druhou cestu a s tím spojené náklady ...)

(+) a to je další část problému, často i když je člověk v právu a bere se za svou věc správně, tak jej ostatní dehonestují jako "potížistu", a to také není snadné unést


>Jako třebas oblečení, ...

abych pravdu řekl, tento odstavec mi přijde zdaleka nejužitečnější ze všeho, co zde zatím padlo - konkrétní rada, že "odpad" z řeznictví je lepší než čínský nudle apod., ne nějaký kecy o ničom, co by se jako mělo a vůbec ...

314018

26.7.2014 12:48

RE: Nechápu proč článek vyšel

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 314018

moc si váš vážím za ty konstruktivní reakce, drahý kavole ! Jste jistě dobrý člověk. A tak vám "jen" děkuji za trochu toho pozitivního závanu lidskosti v této pro mnohé z nás hrozivé době.
Lidé jako vy mají mou hlubokou úctu.

314075

26.7.2014 22:41

Jo, potížista.

Kiviss 176.?.?.?

Reakce na 314018

Osobní zkušenost je nejlepší učitel [mrknutí jedním okem] aneb Hloupost, lenost, zbabělost a vyčůranost davu je neuvěřitelná.

Kdysi, vzhledem ke své vitalitě, jsem pomáhal kde komu.

Už se Vám někdy stalo:

- domluvíte si strategii, dohodnete se s potřebným/potřebnými, všichni svorně odsouhlasí: "Jdem do toho!"
Vzápětí se ohlédnete, a ... "náměstí" je prázdné?

- už vám někdo vyčetl, že je to Vaše vina, že jste mu, s jeho vědomím a na jeho prosby, pomohl jím žádaným způsobem? Přesto, že jste jej předem varoval před následky?

- už Vás někdo žádal o pomoc, nechal si připravit na Vaše náklady krytí, postup a koncovku a pak se za vašimi zády domluvil s protivníkem jen díky tomu, že protivník věděl, že má proti Vám pramalou šanci?

- poskytl jste někdy dobře míněnou radu typu:
"Nelezte tam, dostanete tam přes držku."?
Je pondělí. On tam vleze a dostane přes držku. (Dobrá, jeho věc. Nevěří a chce si ověřit. Také to tak někdy dělám [mrknutí jedním okem])
Úterý: "Nelezte tam, dopadne to stejně!"
Vleze a dostane. (Má co chtěl.)
Středa: "Vzpomínáte na pondělí a úterý?"
On vleze, vyleze s opuchlou hubou a
za a) dotčeně se diví, že dostal,
a za b) rozčiluje se proč jste mu to Vy neřekl. [překvapení]
(Tak to mi fakt hlava nebere.)

- už jste někdy zažil žebrajícího bezdomovce, který Vás poslal někam s návrhem:
"Peníze Vám nedám, ale můžete se mnou poobědvat nebo si se mnou nakoupit v marketu."?

Dav MUSÍ začít od sebe!
Jinak je to velká černá díra na jakékoli množství energie!
... a živná půda pro vyčůránky!

314101

29.7.2014 23:43

RE: Jo, potížista.

kavol 95.?.?.?

Reakce na 314101

>Už se Vám někdy stalo:
>
>- domluvíte si strategii, dohodnete se s
>potřebným/potřebnými, všichni svorně odsouhlasí: "Jdem do
>toho!"
>Vzápětí se ohlédnete, a ... "náměstí" je prázdné?

no, docela nedávno v principu vpodstatě ano, leč nevzdávám to

>- už jste někdy zažil žebrajícího bezdomovce, který Vás
>poslal někam s návrhem:
>"Peníze Vám nedám, ale můžete se mnou poobědvat nebo si se
>mnou nakoupit v marketu."?

náhodou, onehdá se mnou jeden šel na pivo [smích]

>Dav MUSÍ začít od sebe!

souhlas, jen se to tomu davu špatně vysvětluje, když ani na peníze už neslyší ...

314356

30.7.2014 20:20

To nebylo a není o vzdávání ;-)

Kiviss 176.?.?.?

Reakce na 314356

Jen:
1) Lidi si více proklepnu. Je to ale jako rýžování zlata - tuny hlušiny.
2) Nebudu je přeci kazit, většina z nich je zkažená už dost [mrknutí jedním okem]
3) To doufám. Peníze jako "stavební kámen" společnosti je velice špatný materiál.

314438

26.7.2014 20:17

RE: Nechápu proč článek vyšel

lu.bro 78.?.?.?

Reakce na 313957

[velký smích] [velký smích] [velký smích]
Ano přesně tak jsem si představoval život ve 21 století.... a vy se ještě rozčilujete, že si někdo stěžuje.... [velký smích]

Jste velmi přizpůsobivý, v podstatě nepotřebujete peníze vůbec, stačí si najít volnou jeskyni a zabydlet se. Vlastne to bude problém, že? Jeskyně jsou již národní památky dotované EU tak pomalu člověk nemá kde chcípnout hlady.

Jo skvělý návod jste zde prezentoval. Ano jde to, ale toto jsme chtěli???????

314094

27.7.2014 1:05

RE: Nechápu proč článek vyšel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 313957

To je dobry, rekl bych, ze se tu rodi novy zivotni styl - minimalismus. To dokonale polozi supermarkety a dalsi blbe obchodaky - nikdo s.i nic nekoupi, jen to co musi, cha cha, ja uz to taky delam. Jen at jdou do prcic. Svet bude bez nich hezci. At zije minimalismus

314119

24.7.2014 8:00

RE: Nechápu proč článek vyšel

Wiky 188.?.?.?

Reakce na 313913

Další způsob, jak tento stát dává peníze
ČEZ jako „sponzor“
Informace od paní, která pracuje na zákaznickém centru ČEZ.

Cikán ví, že spotřebuje elektřinu za 2.000,- Kč měsíčně. Zajde na zákaznické centrum ČEZ a podá si žádost o zvýšení záloh na 4.000,- korun. Co kdyby se spotřeba zvedla? S potvrzením o nové výši záloh jde na sociálku a požádá o podporu, protože na placení tak vysoké zálohy nemá. Sociálka za něj klidně vyplatí měsíčně zálohu 4.000,- Kč. Nikdo nic nekontroluje, neprověřuje a cikán má každý měsíc „zaplacenou zálohu“.
Na konci roku udělá ČEZ vyúčtování a zjistí, že cikán má 24. 000,- korun přeplatek. Tak vyplní složenku a pošle jí cikánovi a ten si tento pěkný „dáreček“ od nás všech jde vyzvednout na poštu !!!
Co na to říkáš, občane ??? Taky jsi měl přeplatek ???
[oči v sloup]

313925

24.7.2014 19:01

RE: Nechápu proč článek vyšel

slavek 93.?.?.?

Reakce na 313925

tvrzení o přeplatku je hoax, ti kteří znají na svou kůži ví,
že každý čtvrt roku musí přinést vyúčtování a případný přeplatek vrátit. Ale hezky se to čte [smích]

313988

25.7.2014 16:08

RE: Nechápu proč článek vyšel

fasdfas 88.?.?.?

Reakce na 313988

Jooo? Jelikož sem dělal v plynárnách, a odběrné místo je na jméno Cigána, tak jsme přeplatek posílali vždy tomu na koho je vedené odběrné míst=příkazuje zákon.

Nikdy se neposílalo tomu kdo zaplatil...=úřadu...

Že nevíš jak to chodí, a věříš v definici HOAXu pro toto, je ukázka kvalitní práce ČT propagandy.

314032

27.7.2014 11:06

RE: Nechápu proč článek vyšel

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 314032

Aha, zase vedení kolem chmelnice. Tak ještě jednou. Když občan C. nedoloží úřadu vyúčtování, dostane kulové. Pokud má přeplatek, odečte se mu to z toho, co by od úřadu dostal. Pokud mu úřad spočítá, že mu má doplácet (dejme tomu k rodičáku a přídavku - počítá se celá rodina) nějakých osm tisíc měsíčně a přeplatek byl 24 tis., dostane následující tři měsíce kulové a radu, ať přijde za čtvrt roku. Comprende? [mrknutí jedním okem]

314139

27.7.2014 16:24

RE: Nechápu proč článek vyšel

GammaRay 92.?.?.?

Reakce na 314139

Přesně!

314156

24.7.2014 22:43

RE: Nechápu proč článek vyšel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 313925

Takto, urady neproplaceji doplatky na bydleni v plne vysi. Je na to specialni vypocet, dohledat ho lze (i kdyz by mel byt interni zalezitosti socialky) i na internetu. Meni a upravuje se temer kazdym rokem, stejne rychle, jak rychle tlaci k zakonum dodatky. Ale dohledat lze. Tedy obecne neni nikdy v plne vysi proplacen.

Pokud ma nekdo preplatek za energie, je mu strhavan v plne vysi.
Pokud ma nekdo nedoplatek, je mu pridelena opet pouze vymerova cast nedoplatku. Tedy nikdy ne v plne vysi.

Je to optimalni pro stat, aby si lide z energii nedelali jednoduse prdel a cvakal to stat. Take pomerne dlouho plati rozpocitavani na osoby. Pokud napr. zijou 2 rodiny v 1 byte, staci, aby jeden pracoval a ma povinnost zivit druhych. V praxi se pouze dopocitava ostatnim clenum rodiny zivotni minimum.
- Tady by se chtelo zamyslet, zda zakon nepotrebuje upravu, protoze se pri dnesnich najmech, platech a cenach NEVYPLATI jednomu, dvema zivitelum vetsi rodiny vubec natahovat budik do prace. Takze ano, v tom cikani trefili do cerneho a co??? Jejich chyba, nebo paskvil vypusteny z per neschyopnych politiku? Vydelavani majitelu ubytoven na statni kase je v poradku? Ty horentni castky snad neplati stat, nebo jde ciste o to opaleni?

Proc, kdyz jsme u zakonu, se vubec nezavede davka na bydleni, ktera by nesla na ruku prijemci, ale primo pronajimateli? To by nasim politikum moc nesedelo, protoze by ubylo bezdomovcu, kteri vypadavaji ze systemu uplne (taky by tim by odpadlo vyrvavani o zneuzivani socialnich davek) a stat jim (pokud si vubec zazadaji) ma povinnost vyplatit pouze 2 litry existencniho minima.
Oooovsem, deti v decaku take neco stoji, ze?
Zacarovany systemovy kruh hovadin, ktere za ta leta pouze plnily kapsy kamosum politiku.

314007

24.7.2014 8:29

RE: Nechápu proč článek vyšel

hell 188.?.?.?

Reakce na 313913

Přesně tak. Chtěla jsem napsat to samé. Stačí zajít na sociálku a pán bude mít dost na bydlení a jídlo. Na vyskakování to není ale na přežití to stačí.

313927

27.7.2014 0:53

RE: Nechápu proč článek vyšel

GammaRay 92.?.?.?

Reakce na 313927

Dobrý den, věřte, že si pravidelnou tour po úřadech dělám. Příspěvky na bydlení ano, ale jednou se opozdíte s platbou elektřiny nebo nájmu a už Vám to započítají až do dalšího čvrtletí. Je tedy velmi jednouduché o příspěvky na bydlení přijít. Stačí když několikrát nevyjdete a s platbami se opozdíte. Od doktorky jsem se dozvěděl, že bych měl mít nárok třeba na příspěvky na dietu. Po několika návštěvách na sociálce a přehazovaní od jednoho úředníka k druhému jsem se konečně dozvěděl, že toto má v kompetenci zdravotní pojišťovna. A zdravotní pojišťovna řekla ať si podám žádost, ale je jen čistě na ní zda mi příspěvky přizná nebo ne. Žádost jsem podal, několikrát urgoval, ale zatím žádná zpětná reakce, ale nevzdávám to. Petr Hartman

314117

24.7.2014 11:43

Pro každý zlodějský systém je perspektivní,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 313913

živit z kapes dosud solventních početně rostoucí armády zmatených a zadlužených žebráků. Rostoucí armáda žebráků působí jako vynikající strašák každého, kdo má nakradeno, a protože je v podstatě každý stát principiálně nejvyšší forma organizovaného zločinu v místě působení, stává se tak snadno a trvale jakýmsi absurdním Jánošíkem, který pod chatrnou záminkou jakési v praxi neexistující "ochrany" bere ve skutečnosti chudým i bohatým , ale nedává si to ukradené do kapes ani do sklepa, jako kdysi za otců nynějších bolševických dětí u vlády, kde už taky není místo, ale na švýcarská konta nebo vzhledem k nespolehlivosti a bezpečnosti i dnešního švýcarska, nejčastěji do Karibiku.

313953

24.7.2014 3:56

neduvera tu je,ale pomoci se vam dostane

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

je tu taky samozrejmne mezi lidma jista neduvera , mozna by bylo snadnejsi ,kdyby vas mohl nekdo z citatelu Zvedavce navstivit a tak pomoci primou formou , mnoho z nas citatelu zije v zahranici a predpokladam,ze jisty pocet Zvedavcu se chysta na dovolenou do CR a myslim, ze se najdou i ti, kteri by vam pomohli, mozna by se to dalo nejak dohodnou skrze pana Stworu,no a jestli zijete v Plzni ,tak za vama nekoho vyslu, do CR mam v planu vycestovat az pristi rok, verim, ze to dobre vsechno dopadne, uvite,ze se najde dobra duse a dostane se vam i Sofii pomoci

313914

27.7.2014 0:41

RE: neduvera tu je,ale pomoci se vam dostane

GammaRay 92.?.?.?

Reakce na 313914

Ano, i ta možnost zde je. Vše záleží jen na domluvě. Petr Hartman

314115

24.7.2014 4:15

Příspěvek na bydlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Nedávno jsem zrovna pronajímal byt jedné holce na dávkách a díky štědrosti státu dostávám tržní nájemné a stát na to přispívá více než z 90%.
Bylo potřeba za ní vyřídit papíry, ale to není tolik práce, já mám dobrého nájemíka, holka slušný byt za hubičku a stát cáluje.

Autor by se měl podívat sem http://portal.mpsv.cz/soc/ssp/obcane/prisp_na_bydl...
Další zajímavá klíčová slova jsou "Příspěvek na živobytí" a "Doplatek na bydlení"
A po vyřízení papírů vyměnit čínské polívky za dobrý oběd s kamarádem [smích]

313915

24.7.2014 7:09

RE: Příspěvek na bydlení

Dekra 185.?.?.?

Reakce na 313915

blebleble
bez trvalého bydliště v místě nájmu nedostanete nic

313923

24.7.2014 8:44

RE: Příspěvek na bydlení

hell 188.?.?.?

Reakce na 313923

Ano, tak změnte bydliště. Když jde o život, tak to není zas tak velká oběť.

313933

24.7.2014 9:50

RE: Příspěvek na bydlení

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 313915

Pokud je trochu člověk aktivní a má dobrý žaludek, lze od státu získat slušný kačky.

313941

24.7.2014 8:30

Bez účtu z úsporných důvodů?

Erik Sedláček 89.?.?.?

já sám účet z úsporných nevlastním
Ta úspora spočívá v čem, když je dneska u řady bank (např. Fio) běžný účet veden bez jakýchkoliv poplatků?

313928

24.7.2014 8:45

RE: Bez účtu z úsporných důvodů?

hell 188.?.?.?

Reakce na 313928

Základní účet zdarma už dává dnes mnoho bank.

313934

24.7.2014 19:43

RE: Bez účtu z úsporných důvodů?

taticek 2.?.?.?

Reakce na 313934

Pozor na to. S uctem je vzdy riziko, ze ho nejaky exekutor zablokuje. V dnesni dobe pokud je to jen trochu mozne, zadna banka! I kdyby byl stokrat zadarmo.

313991

24.7.2014 9:04

Akce "Přispějte podvodníkům"

jasnovidec 46.?.?.?

Takže to nejpodstatnější:
Z úsporných důvodů pán nemá účet. V dnešní době, kdy ne zrovna málo bank nabízí účet bez poplatků. Mimochodem když pán platí složenky, tak platí nemalý poplatek za zaplacení složenkou. Už jen to je opravdu velmi úsporný důvod nemít účet [oči v sloup]
Na internet pán peníze zřejmě má, má i počítač (pokud nepíše z veřejné knihovny) a má i čas psát "články". Kdyby pán věnoval tento čas studování zákonů, tak by zjistil, na jaké příspěvky má nebo nemá nárok a za jakých podmínek. Na netu je většina informací. Není pravda, že na dávky mají nárok pouze cigoši. Rozdíl je pouze v tom, že cigoš to má jako "zdroj obživy" a tak se stará, zjišťuje a rve se o to s úředníkama. A řekl bych, že i když bude muset pán vyplnit 25 lejster a tiskopisů, zajít párkrát na sociálku a dohadovat se, tak se mu to pořád vyplatí. A rozhodně se mu vyplatí, pokud si najde jiný podnájem nebo nájem.
Ale chápu, že je jednodušší napsat pár článků o tom, jak se mám špatně, doplnit to obrázky nemocného zvířátka a čekat, kolik troubů se chytí a budou posílat penízky na účet "kamarádky". A věřte tomu, že takových troubů bude hodně.
V životě už jsem potkal několik podvodníků, mazaných i velmi naivních. Proto dřív než někomu pomůžu, tak si nejdříve zjistím, jestli si dotyčný nemůže pomoct sám...

313936

24.7.2014 9:30

Není to lehké

pethem 90.?.?.?

Ono je to těžké, člověk si může vybrat - zkusit požádat o pomoc stát, ale v tom případě se musíte připravit na různé destrukce a papírování a ne vždy to stačí (znám z vlastní zkušenosti).

Nebo požádat o pomoc veřejnost, příbuzné.....

Rozhodně mne zaráží, jak celkově solidarita lidí klesá. Jelikož i mnozí ti, kdož pomoci mohou vás pošlou na úřad [chechtot]

313940

24.7.2014 10:21

Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!

Martina Franzová koekoek (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Ano, asi mě právem označíte jako naivní ženskou, která se nechá dojmout. Přečetla jsem si všechny dobré rady a v podstatě souhlasím - stát je tu od toho, aby pomáhal, ale.... Z vlastní zkušenosti vím, že to není tak jednoduché. Mám v podnájmu studenta takřka bez příjmů a s ním jsem prodělávala to martýrium, nakonec příspěvek 1500 Kč měsíčně dostává, já na něm vědomě prodělávám z velice dobrých důvodů. Kdyby neměl, kde bydlet, asi by nedostudoval.Je to slušný, chytrý kluk a já raději oželím vyšší nájemné ale budu mít dobrý pocit. Pro ten dobrý pocit také pošlu na ten účet kamarádky peníze i s tím rizikem, že jsem udělal hloupost. Už jsem jednou poslala peníze pánovi, co chtěl hladovkou dojmout úřady, neudělal to! Bojuje je dál!Kdybys zachránil jednoho člověka, zachráníš celý svět!

313942

26.7.2014 12:57

RE: Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 313942

BRAVO ! Smekám pomyslný klobouk ! neznám mimochodem téměř žádnou naivní ženu. Někde jistě jedna čeká, ale vy to zcela jistě nejste ! Není na člověku aby zkoumal motivaci své solidarity. Je jen na tom kdo jí přijímá, aby se vynasnažil ze svého donora toho naivu neudělat. Ale to už je jeho příběh. Proto vám z celého srdce fandím a tleskám. A děkuji za toho pána s pejskem !

314076

26.7.2014 16:32

RE: Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!

Martina Franzová koekoek (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 314076

Děkuji! Peníze opravdu včera odešly a já jsem teď ten, kdo je bohatší - díky i Vám "hugo23"!

314084

27.7.2014 0:32

RE: Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!

GammaRay 92.?.?.?

Reakce na 314084

Děkuji Vám Marie za Vaši odvahu a dobré srdce. Není pro mě jednoduché takto žebrat, ale věřte, že od té doby co článek vyšel nepřemýšlím o ničem jiném než jak nezklamat důvěru lidí ochotných nám pomoci a jak s případnou pomocí naložím abych se už do podobné situace nedostal. Vím, že asi jen ujištění stačit nebude, ale vše co říkám je pravda. Také je pravda, že po předchozím článku v BL mě dva lidé, kteří si chtěli ověřit zda nejsem "vypraskaný hajzlík", navštívili. Čili i tato možnost zde je. Ještě jednou děkuji a jsem s úctou. Petr Hartman (petr.hartman@gmx.com)

314113

27.7.2014 0:57

RE: Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!

GammaRay 92.?.?.?

Reakce na 313942

Omlouvám se "Děkuji Vám Martino". Petr

314118

24.7.2014 10:39

Pejsek

Ctibor 90.?.?.?

Dobrý den, pane Hartman, co se týče výživy pejska, zkuste se domluvit s místním útulkem (soukromým). Soukromé útulky v různé míře podporují lidi právě v případech, jako je Váš. Jednak se k nim dostanou granule (od dárců), které třeba nevyužijí a rozdají dál, také jsou schopni pejskovi pomoci tím, že mají levnější veterinární péči.

313944

27.7.2014 0:13

RE: Pejsek

GammaRay 92.?.?.?

Reakce na 313944

Děkuji Vám. Určitě se o nějakou domluvu pokusím. Už jednou mě pomohla se Sofií organizace, která se zabývá cvičením psů pro canisterapii.

314109

24.7.2014 11:37

Obraz "úspěchů" posledních 24 let

Petr V. 88.?.?.?

Tato diskuse je zrcadlem "pokroku" jakého jsme docílili po listopadu 1989. Doporučuji si přečíst http://e-republika.cz/Anal%C3%BDzy

313951

24.7.2014 12:35

Až vám bude zle, tak budete rádi za každou pomoc!

Marek 212.?.?.?

Copak je problém poslat člověku 50,-Kč (tzn. 5,-Kčs v roce 1988 jedno pivo) dnes jedno presso?! Jde o to psychicky pana Hartmana povznést, pak už je na něm, zda požádá o pomoc úřady. Kdo byl někdy v pořádné depresi, tak to pochopí...a nemůže vadit i účet kamarádky. Dobrá Vůle se tomu říká, nemusíš posílat tisíce, stačí pár drobných

313960

24.7.2014 13:49

Kvalitni rada nad zlato

MoUdrostrak 90.?.?.?

Neni nahodou, ze kdo je upnuty na zvirata, miva problemy v kontaktech s lidmi. Pritom prave socialni vazby poskytuji odjakziva sanci prezit: lidem, vlkum, psum i predatorum ci tunelarske, exekutorske a soudni mafii.
Bohuzel, Prof. Big Toonnel ve svych slavnych Pouckach hlasal individualismus, coby "zazracny navod" na success pro kazdeho - hlavne pro predatory, aby snadneji oddelili kusy ve stadu.
Panovi bych doporucil se vice druzit s Zikany. Nauci ho v dnesni dobe prezit. Jak v lidske jungli, kde se podle Poucek nakonec stal Clovek cloveku vlkem, tak v jungli paragrafu, naroku a prav.
Zikani to zvladli. Tak proc by to nezvladl i pan Pejskar!?

313961

26.7.2014 13:14

RE: Kvalitni rada nad zlato

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 313961

Drahý MoU,

pošlete drobné, pošlete stovku,
dříve než oni pošlou atomovku,
a potěšíte člověka.

Nechť zigánská láska odvěká,
na gadža s pejskem nečeká.

p.s. A že privetstvuyu Vovku.

S úctou Hugo.

314077

24.7.2014 16:15

Najděte si ženskou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Milý pane, na seznamkách snadno naleznete podobně postiženou ženu, pejskomilku, která vlastní domeček se zahrádkou. Ze dvou důchodů se ve vlastním domě vyžít dá, a váš pejsek by mohl mít i nějakého psího kamaráda. Tady v sousedství je více takových případů, že se lidé sestěhovali z finančních důvodů.
Možná máte k ženám nějakou averzi, ale pro tu svoji fenku byste to mohl udělat. [velký smích]

313977

24.7.2014 16:36

přispěvek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Rád bych přispěl, a proto prosím admina. Pokud jsou udaje pravdivé, ať mě kontaktuje na mou mailovou adresu...

313981

24.7.2014 18:10

RE: přispěvek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 313981

Ještě tak tu adresu někde uvést [smích]

313985

24.7.2014 18:07

socky

kamaráčin účet 188.?.?.?

Tento článek má jednu "vadu na kráse" a sice, že takových socek žijou v ČR celé statisíce lidí (a to počítám enem gádžo). Bohužel ze stylu vyjadřování pána s pejskem je to stále dokola jenom já-já-já, tedy jakýsi "jájizmus" (častá choroba dnešní úpadkové civilizace). Stejně tak jeho iluzorní představa, že těžko je jenom na severu, zkuste si sehnat práci třeba na opačném konci, Hodonín apod.....[naštvaný] Nemluvě o tom že pán ani nedefinoval z čeho je vlastně invalidní, co mu je, čím tedy trpí, kolik ho stojí léky, léčba atd.

313984

27.7.2014 0:38

RE: socky

GammaRay 92.?.?.?

Reakce na 313984

Omlouvám se, zřejmě jsem Vám hnul žlučí, ale popisuju v článku své pocity a vyprávím svůj příběh, takže, které "já" Vám konkrétně vadí?

314114

30.7.2014 7:58

RE: socky

hugo23 195.?.?.?

Reakce na 313984

WOW [překvapení]

314376

30.7.2014 20:11

Ty jsi mi ...

Kiviss 188.?.?.?

Reakce na 313984

... také dáreček.

314436

24.7.2014 19:50

Cynické?

Kiviss 77.?.?.?

Těch několik příspěvků docela dobře odráží stav davu (společnost je příliš honosné slovo).

- Autor článku může být vypráskaný grázlík. Ano může!
- Taktéž může být produktem nezvládnuté socializace. Proč ne?
- Může to být i nemocný člověk s vyčerpanými psychickými i fyzickými silami.

To všechno může být nebo je.

Je zajímavé sledovat zastoupení poměru typů rad a přístupů, které ale mají jedno společné - nic neřeší.
Švejkování a pangejtizmus:
(bez nároku na pořadí)
Jedni nevydrží, a pošlou "cokoli kamkoli"
Druzí nepošlou ani omylem.
Třetí poskytnou "zaručenou radu", kterou sami osobně nikdy nepraktikovali a vůbec netuší, zda se zakládá na realitě.
Čtvrtí poskytnou ověřenou radu "vyj.bat" s těmi druhými, ale vlastně i sami se sebou (to mi hlava už vůbec nebere).
Pátí to svedou na cikány nebo na čtyři litery - S T Á T ...

... a kolik jedinců je ochotno něco řešit?!

Nebo má někdo pocit, že zasláním 50,- Kč něco změní? Možná ošidí své svědomí, ale dál? Co zítra, pozítří ...?!
Uvědomují si ti "dobrodinci" že v podstatě pomáhají těm, co tuto situaci vytvořili? Maximálně oddálí agónii.
Dál už jen v "záchvatu dobročinnosti" pomohou těm, kterým tento stav vyhovuje, kteří se na tomto stavu podíleli a podílí, a kteří si z cizího žijí.

Dennodenně chodí a žebrá po ČR tisíce lidí a organizací.
Peníze nejsou na zdravotnictví, na důchodce, na sport pro děti ani na jejich výchovu.
Zcela nesystémově se na jednom účtu objeví milióny, protože jeho majitel má na PR v TV na rozdíl od mnoha jiných, kteří se pomoci nedožijí.

Většina skládá třísky do komínku, zatímco jim ukradli les!

Před 25 lety zde byl systém, který dobře sloužil devadesáti procentům obyvatel.
Za 25 let demokratismus zničil vše a prospívá pouze hrstce grázlů (a výjimek).

313992

24.7.2014 22:14

RE: Cynické?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 313992

Vytesat do kamene, systémová vada bude jak bych to shrnul asi do detroitizace a neřízené neprováděné industrializace ve prospěch celku obyvatel, kdy se míjí vlády i s ministerstvy původnímu a logickému zadání, možné je i dodat královsky placených na prospěch společnosti. A viník? Parlamentní vnitrostranická demokradtůra? Abolicovaná. [chechtot] Nebo že by výchova? Možná i neviditelné ruce trhu, toho tolik milovaného tržíčku jak zde trefně popisuje znalý pravicujících. Systém má mnoho vad, (tedy jestli není vypočítavci podsunut na lepší stříhání vovčanstva, tedy známým patrně nemnohým) který neumožní původní zadání a jak jsem již zmínil devastuje k patrně nemalé radosti nikdy nedokrmených budulínků kteří se z mnohými bojí že by se většina měla nezaslouženě dobře. [oči v sloup] I když práce není a nebude s logikou automatizace, kdy převracení hodnot dospělo k lidem jako k nahraditelným přívěskům strojů a celá filozofie společnosti prospěšné lidem putuje do pr....

314004

24.7.2014 23:21

RE: Cynické?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 313992

Neni to nahodou prilis natlakove?

Nebo dnes uplne staci napsat dojemny clanek, pridat fotograie a dospodu napsat cislo uctu pritelkyne?

Cynicke? Zcela urcite. Pokud se ovsem autor neobrati na organizace, ktere maji sanci i chut (jeste jich v CR nekolik existuje) provest setreni jeho situace, pochybuji, ze mu nekdo pomuze. I jedntlivci, dobrovolnici napr. na blistech provadi vzdy (alespon to v minulosti tomu tak bylo) setreni situace na miste.

Po letech utoku na "blbce vseho druhu" (to neni urazka, tak ti "podnikavci" primo oslovuji svoji korist), se nelze divit.

A tak trochu uprimne, v jake asi dobe zijeme? Rocne temer milion exekuci, pribyva utoku na bezdomovce, deti zabijeji rodice, prarodice, mladi jsou hloupi az to boli. http://www.novinky.cz/krimi/343193-mladi-vrazi-uto...
Neni tak trochu na case zvednou prdele a zacit se misto cvachtani v bazenku zajimat o problemy komplexne? Bombardovat poslance s navrhy na napravy zakonu, atakovat necinnost obmucmana, tvrde buzerovat starosty, prezidenta, ktery se mimo tuleni se teroristu jmenem Izrael, nevyzna v sam sobe...

Nebo cekate az vam 0.01% lidi, popr. jednotlivci, kteri presne vedi jak by mohla vypadat spolecnost pro vsechny, naserviruji vse az pod nos? Na to zapomente a naporad. Ihned by se ozvala nejaka vycurana figura, ktere presne ty diry v zakonech zarucuji pohodlny a bezpracny prijem. A ta by s kamosi spustila lavinu demagogickych kravin a nakonec by kazdy skakal s nejakou tou hovadinou na klopi, jako za nedavne hypnozy jmenem "Volte Karla".
Kolektivni jednani se vytratilo, mozna spatne, mozna ne. To ovsem neznamena, ze misto vypisovani a tlachani, nemuzete jednotlive bombardovat ty, kteri z vasich dani "spravuji" tuto zemi. Kdy si konecne lide uvedomi, ze to ONI jsou vasi zamestnanci. A POKUD JE KURVA BEZNY DNES BOSSING, TAK JIM TO DEJTE SAKRA SEZRAT.

Proc ma porad po nocich lustrovat zakony a dodatky pouze nekolik lidi, kteri se snazi vyznat v bordelech Pospisila a jinych blaznu a pomoci alespon v okoli lidem s odvolanim/dovolanim, nejakou tou obranou na utoky ze strany bank, statu, pojistoven a jinych fasistickych hoven?

314012

25.7.2014 9:08

V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 313992

V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků. Doplácí na špatné zákony, sděluje český rozhlas. Neměli by „zákonodárci“ za to vyset? V které jiné zemi jsou zadluženy již děti?
V souvisejících článcích, se dozvíte perly jako, že novorozeně je zodpovědné za svůj odpad. Exekutor označil kojence za dlužníka. Děti „zákonodárných“ papalášů asi nevytváří ten odpad. Takové zákonodárce platíte ze svých daní, aby jejich děti mohly studovat na soukromých školách a dostat do vínku o co politici okradli v podstatě chudé a blbé voliče.

314023

25.7.2014 10:40

RE: V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 314023

Já bych zákonodárce nevyséval. [velký smích]

314024

25.7.2014 17:14

RE: V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 314024

>Já bych zákonodárce nevyséval.

Co je takhle vyplést? [velký smích]
Měl by je odsoudit řádný soud k zabavení veškerého majetku za neplnění povinností, jenže při mentalitě karbanu, kde i soudci věří v šanci si také nakrást, se to nestane.

Řeknete, že i v jiných zemích než jen v ČR a na Ukrajině je to podobné. Je v tom kus pravdy, ale můžete alespoň jít za poslancem za váš obvod a žádat o radu. Nemůže přece připustit, aby se rodily již zadlužené děti apod.

Problém je přednější než nakupování dalších vládních Airbusů nebo posílání žoldáků do Afghánistánu.

314035

25.7.2014 21:04

RE: V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 314035

Řádný(?) soud nenajde potřebný paragraf k odsouzení.
Poslanci z větší části nedisponují studem, a tak v nich těžko můžete najít něco k rezonanci s tak přirozeným požadavkem. Navíc řada z nich má občanské profese, které jsou bytostně zainteresovány na bídě strachu svých klientů apod., a tak by vlastně byli sami proti sobě, tedy proti svým kšeftům s bídou a strachem.
Náklady na ty Airbusy a žoldáky to oni by rozfofrovali taky rádi, ale kryjí si tím záda vůči případné podstatné změně zezdola, je to přihlášení se k mezinárodnímu společenství podobných výlupků, kteří by je pak přišli zachránit proti hněvu lidu. [naštvaný]

314042

26.7.2014 9:05

RE: V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 314042

Jaký pán, takový krám. Voliči "dobrovolně" volili již 25 let proti sociálnímu státu. Nebo vlastní nečinností jeho rozborku připustili.
Teprve nyní se jim začíná po sociálních jistotách "stýskat".
I Zvědavec od počátku hlásal "horování pro texasky", pro "ten nejčistší Trh, tržíček bez přívlastku", pro Slavné Poučky Prof. Big Toonnela a Hayek, Friedricha VON.
A ejhla - najednou tudy cesta nevede [pláč]
A začínají se množit články o chudácích, které ten Trh, tržíček semlel...

Často sem píši analogie se stavem Íránu před a po revoluci v 1979. Také Írán "hostil" za zionisujícího noblessního krvelačného Shaha Pahlaví statisíce USraelců - cobyvá poradců. Také v Íránu kypěla lichva, obří korrupce, prostituce a úpadek morálky.

Také v Íránu do posledního dechu "zvolení" deputáti chránili "konservativní hodnoty" - zionismus, amerikanismus, nacionalismus, dynastii = korrupci, lichvu, exekutory, prostituci.

Během revoluce a po ní tekly řeky krve - na straně přívrženců zionismu a dynastie - i na straně revolucionářů všech možných směrů (kléru, liberálů i commun/istů a dalších). Trvalo minimálně následující dekádu, nežli tehdy Írán odolal nájezdu a pomstě Emeriky a USralele a jejich chemickým útokům prostřednictvím spojence Západu nejvěrnějšího - Saddáma Husseina. A další dekádu, nežli Írán začal prosperovat. A stal se skutečnou Velmocí s Velkým "V".

Česko ani Češi takovou surovinovou a nerostnou základnu, jako má bohatý Írán, nemají, aby mohli hledat "svojí vlastní cestu". Přesto anebo právě proto Češi a Česko volí tu nejhorší cestu, ačkoliv jsou obklopeni vysoce prosperujícími státy Rakouskem i Německem - a rovněž úspěšně prosperujícím Polskem i Slovenskem.

Írán se po dekády vylizoval z emerikanismu, zionismu, bídy a korrupce předchozích politických garnitur. Česko se ani nehodlá vylizovat a vybřednout z marrasmu ODS, ODA, ČSSD, KDU-ČSL a dalších obskurních predátorských stran.

A hlavně ze Slavných Pouček Prof. Big Toonnela - a i Hayek, Friedricha VON.

Zato přibývá lkavých článků o hladových psících a jejich postižených pánech [pláč] Po dekádách pravicování, lídlování a texaskování...

314065

24.7.2014 22:53

Okurkova Sezona

coinageboy 98.?.?.?

Zvedavec ma okurkovou sezonu anebo se na to Stwora vysral.
Tady nic nepribyva, nic se nedeje, krome techto banalnich cancu.
To bude za chvili obrazek zavrenyho chliva na www.zvedavec.org.
Moje dotace konci....

314008

26.7.2014 21:19

Provokace?

Kiviss 77.?.?.?

Reakce na 314008

Demokratistický způsob rozeštvávání?

314098

27.7.2014 0:16

Jde o diskuzi a to je na ctěné libosti a přístupu. Asi tak, áno?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 314098

Nezbylo na invent, nebo mu šlohli vokurku aby ji vrhnul do placu. [chechtot] Kámoš říkal s jednou prd..í nejde být na dvou posvíceních. A tlučhuba by neměl lézt nikam. [cool]

314110

27.7.2014 21:34

Je smutné a destruktivní ...

Kiviss 5.?.?.?

Reakce na 314110

... když se debaty zúčastní i jedinci postrádající základní "sociální vasrklapku".

314172

25.7.2014 12:21

Bezplatné poradenství nabízí právnická organizace Iuridicum Remedium

maru 94.?.?.?

Já vám přispěji, ale není to trvalé řešení - zkuste se obrátit pro bezplatnou radu na organizaci Iuridicum Remedium:

"Zabýváme se zejména problémy vyplývající z pracovně právních vztahů, nájemního bydlení a excesů při exekucích. Zároveň spolupracujeme s nevládními organizacemi zacílenými na jednotlivé skupiny sociálně znevýhodněných.

Pomocná právní ruka se nabízí ve formě podrobné písemné konzultace problému, sepisování listin podání i v podobě advokátního zastupování u soudů a jednání s protistranou."

http://www.iure.org/kontakt

314026

27.7.2014 0:09

RE: Bezplatné poradenství nabízí právnická organizace Iuridicum Remedium

GammaRay 92.?.?.?

Reakce na 314026

Děkuji mnohokrát za podnět. Už jsem s nimi ve spojení. S přáním hezkých dnů, Petr Hartman

314108

25.7.2014 13:36

Jak jsem málem přišel o Sofii

GammaRay 92.?.?.?

Děkuji všem co si článek přečetli a rovnou mě nenakopali do zadnice. Děkuji i těm co mě nakopali. Sám editor mě nabádá, že bych se měl k některým příspěvkům v diskuzi vyjádřit. Já jsem se tomu až doposud bránil, protože nevím co bych měl odpovídat na rady "najděte si ženskou - pejskařku z barákem" nebo "družte se s cikány". Uvedu jen na pravou míru kamarádčin účet, jaktože mám počítač a internet když jsem tak potřebný. Účet nevlastním protože důchod mi chodí v hotovosti, nájemné platím v hotovosti a v ideálním případě pošlu ČEZu jednou měsíčně složenku nebo zajdu do banky a v hotovosti to zaplatím rovnou jim na účet. K čemu tedy konto, které by bylo věčně prázdné? Můj starý stolní počítač je neprodejný - už ani v zástavárně ho nechtějí. Internet mám přes volnou wi-fi.
Jestli jsem vypráskaný hajzlík? To nevím. Vím jen, že se snažím být dobrý člověk, který se okolnostmi a vlastními špatnými rozhodutími dostal do této tíživé situace a jednoduše nechce skončit na ulici a upíjet se k smrti. Jsem abstinent, mám rád určitou kultůru chování a sám bych se neodvažoval už nikoho soudit. Závěrem bych se rád omluvil všem, kterým jsem způsobil nějaké psychosomatické potíže po přečtení této mojí litanije - nebyl to záměr. Člověku, který z mnoha důvodů zůstává sám, občas pomůže se jen vypovídat. Petr.Hartman@gmx.com

314028

25.7.2014 16:59

Pohled Slováka z Írska :-) = zlý sociální stát...

MoUdrostrak 37.?.?.?

...Keď som povedal kolegovi Írovi, že na Slovensku mu môže vziať exekútorská mafia všetko, a to legálne a bez problémov, bezdôvodne a ešte aj s pečiatkou, na ktorej je hlavička štátu, neveril mi. Keď som mu povedal, že priemerný plat je 300 eur v čistom a náklady sú vyššie ako tu v Írsku vs. írskych 2000 eur, a že životné minimum na Slovensku je 65 eur oproti 800 eurám v Írsku, pričom ceny sú na Slovensku ešte vyššie, nechápavo krútil hlavou.

Zmena v jeho správaní nastala, keď sa začal smiať na mojej poslednej vete (ktorú považoval za žart), a to keď som ho informoval, že na Slovensku sa platí ešte aj za dažďovú vodu. Úsmev z jeho tváre zmizol až v okamihu, keď podľa výrazu na mojej tvári neskôr pochopil, že sa o žiaden žart nejedná...


http://www.exilovenoviny.cz/articles/2014/07/21/os...

314033

25.7.2014 21:46

pan postižený

kamaráčin účet 188.?.?.?

Zatím jste stále neobjasnil, proč jste invalida. V článku to píšete s naprostou lehkostí, jakoby být krypl bylo něco samozřejmého, že vám to nestojí ani za hlubší popis. Píchá vás v křížu nebo máte občas dépky jako 90 % národa nebo co je hergot vám, pane ínvalida? [zmaten]

314046

26.7.2014 8:44

RE: pan postižený

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 314046

Má cukrovku a píše o tom jinde.

314063

27.7.2014 0:23

exekuce důchodců stále rostou

r.m. 80.?.?.?

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/letos-pribylo-1600-exekuci-na-duchod-celkem-je-jich-skoro-72-700/1106150
Důchod prvního stupně jsem zažil, i když jsem byl tři roky v pracovní neschopnosti, svině jsou to, úředníci i posudkáři - postřílet tu svoloč.

314111

27.7.2014 15:20

jsem taky socka jako ten pán

pepan 77.?.?.?

jsem taky invalida 1.stupně 4800 měsíčně,zbývá mi odpracovat ještě nějaký rok abych měl nárok na starobní důchod nechci jo těm lehkoživkům ČSSZ nechat..
jsem vyčůraný proto dostávám 3000 měsíc podporu na bydlení,byt stojí 6500 měsíc včetně poplatků takže dohromady 7800 a z toho 1900 výživné na jedno dítě .
V době nemoci jsem požádal o snížení výživného před 19 měsíci nebyl jsem schopen platit náklady na bydlení a výživné teď bylo 1. jednání po 19 měsících od podání mé žádosti jsem tedy dlužník a také neplatič výživného až o nich budete číst...
splatil někdo z Vás 1.300000kč v hotovosti?Já ano ,daňový doměrek .po půl roce mi přišel dopis z fú kde mi oznámili 1.260000kč penále,něco pod milion dlužím dodnes, takže nebuďte zbytečně zlí...

314152

Příspěvků: 74

24.07. 03:42 Antonín Maška  Nechápu proč článek vyšel
24.07. 07:07 Dekra  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 08:41 hell  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 22:20  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 07:48 kavol  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 08:33 hell  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 08:34 hell  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 10:49 kavol  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 12:14 Ji®ik  RE: Nechápu proč článek vyšel
25.07. 00:22 kavol  RE: Nechápu proč článek vyšel
26.07. 12:48 hugo23  RE: Nechápu proč článek vyšel
26.07. 22:41 Kiviss  Jo, potížista.
29.07. 23:43 kavol  RE: Jo, potížista.
30.07. 20:20 Kiviss  To nebylo a není o vzdávání ;-)
26.07. 20:17 lu.bro  RE: Nechápu proč článek vyšel
27.07. 01:05  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 08:00 Wiky  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 19:01 slavek  RE: Nechápu proč článek vyšel
25.07. 16:08 fasdfas  RE: Nechápu proč článek vyšel
27.07. 11:06 baba_Blažková  RE: Nechápu proč článek vyšel
27.07. 16:24 GammaRay  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 22:43  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 08:29 hell  RE: Nechápu proč článek vyšel
27.07. 00:53 GammaRay  RE: Nechápu proč článek vyšel
24.07. 11:43  Pro každý zlodějský systém je perspektivní,
24.07. 03:56  neduvera tu je,ale pomoci se vam dostane
27.07. 00:41 GammaRay  RE: neduvera tu je,ale pomoci se vam dostane
24.07. 04:15  Příspěvek na bydlení
24.07. 07:09 Dekra  RE: Příspěvek na bydlení
24.07. 08:44 hell  RE: Příspěvek na bydlení
24.07. 09:50 Jacob  RE: Příspěvek na bydlení
24.07. 08:30 Erik Sedláček  Bez účtu z úsporných důvodů?
24.07. 08:45 hell  RE: Bez účtu z úsporných důvodů?
24.07. 19:43 taticek  RE: Bez účtu z úsporných důvodů?
24.07. 09:04 jasnovidec  Akce "Přispějte podvodníkům"
24.07. 09:30 pethem  Není to lehké
24.07. 10:21 Martina Franzová  Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!
26.07. 12:57 hugo23  RE: Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!
26.07. 16:32 Martina Franzová  RE: Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!
27.07. 00:32 GammaRay  RE: Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!
27.07. 00:57 GammaRay  RE: Možná jsem naivní, ale peníze pošlu!
24.07. 10:39 Ctibor  Pejsek
27.07. 00:13 GammaRay  RE: Pejsek
24.07. 11:37 Petr V.  Obraz "úspěchů" posledních 24 let
24.07. 12:35 Marek  Až vám bude zle, tak budete rádi za každou pomoc!
24.07. 13:49 MoUdrostrak  Kvalitni rada nad zlato
26.07. 13:14 hugo23  RE: Kvalitni rada nad zlato
24.07. 16:15  Najděte si ženskou
24.07. 16:36  přispěvek
24.07. 18:10 Vladimír Stwora  RE: přispěvek
24.07. 18:07 kamaráčin účet  socky
27.07. 00:38 GammaRay  RE: socky
30.07. 07:58 hugo23  RE: socky
30.07. 20:11 Kiviss  Ty jsi mi ...
24.07. 19:50 Kiviss  Cynické?
24.07. 22:14  RE: Cynické?
24.07. 23:21  RE: Cynické?
25.07. 09:08 Saša  V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!
25.07. 10:40  RE: V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!
25.07. 17:14 Saša  RE: V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!
25.07. 21:04  RE: V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!
26.07. 09:05 MoUdrostrak  RE: V Česku je 150 tisíc dětských dlužníků!
24.07. 22:53 coinageboy  Okurkova Sezona
26.07. 21:19 Kiviss  Provokace?
27.07. 00:16  Jde o diskuzi a to je na ctěné libosti a přístupu. Asi tak, áno?
27.07. 21:34 Kiviss  Je smutné a destruktivní ...
25.07. 12:21 maru  Bezplatné poradenství nabízí právnická organizace Iuridicum Remedium
27.07. 00:09 GammaRay  RE: Bezplatné poradenství nabízí právnická organizace Iuridicum Remedium
25.07. 13:36 GammaRay  Jak jsem málem přišel o Sofii
25.07. 16:59 MoUdrostrak  Pohled Slováka z Írska :-) = zlý sociální stát...
25.07. 21:46 kamaráčin účet  pan postižený
26.07. 08:44 Jarmila  RE: pan postižený
27.07. 00:23 r.m.  exekuce důchodců stále rostou
27.07. 15:20 pepan  jsem taky socka jako ten pán

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 780