Diskuze k článku

V Izraeli vládne vojenská junta

Příspěvků 49

12.6.2003 22:04

Prime Minister,

VPI squawbum (zavináč) hotmail (tečka) com 152.?.?.?

se mezi lidmi, kteri maji alespon castecny styk s civilizaci, preklada jako predseda vlady [velký smích]

14889

13.6.2003 15:21

RE: Prime Minister,

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14889

Prime Minister,
se mezi lidmi, kteri maji alespon castecny styk s civilizaci, preklada jako predseda vlady



O, ted se musim zastat pana Stwory !!!!!!!! Svete podrz se !!!!!

Lidi co maji styk s civilizaci vi, ze predseda vlady je Prime
Minister !!!!!!!!!! Verte me. Nezertuji.

Dokonce i ja to vim a jsem barbar matej.

14924

13.6.2003 17:18

Ja si teda davam aspon trochu praci

VPI squawbum (zavináč) hotmail (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 14924

se zjistenim udaju, nez zacnu nekde pokrikovat.

Pokud byste si ten clanek precetl, kdyz tam pan redaktor psal, ze hlavnim clenem kabaly je Prvni ministr, mozna byste svuj prispevek napsal trochu jinak...

14933

12.6.2003 22:35

Invited

VPI squawbum (zavináč) hotmail (tečka) com 152.?.?.?

neni invented [velký smích]

14893

13.6.2003 0:36

RE: Invited

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 14893

práce kvapná málo platná. Opravím, děkuji.

14895

13.6.2003 0:54

V Izraeli vládne vojenská junta

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Chyby v překladu už tu byly s neskrývaným nadšením okomentovány, a tak bych dodal něco k samotnému textu.

Těch pár řádků vypadalo trochu zvláštně - jaký smysl mohl mít tak krátký text? Vysvětlením jsou tahle slova:

'Gush Shalom ad in "Haaretz" 13/06/03' (http://www.gush-shalom.org/english/index.html)

Organizace Gush Shalom si tedy zaplatila inzerát v izraelském deníku Haaretz. (A pokud jde o zmínku o vojenské juntě, stačí si vzpomenout na Eisenhowerovo nevyslyšené varování týkající se rostoucího vlivu vojensko-průmyslového komplexu v USA [http://www.eisenhower.utexas.edu/farewell.htm]).

14896

13.6.2003 4:02

V Izraeli vládne vojenská junta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

JEW RICHARD PEARLE PUSHING U.S. ATTACK ON NORTH KOREA REACTOR AND U.S. DESTABILIZATION OF IRAN GOVERNNMENT
ARCHITECT OF IRAQ ATTACK WANTS TO PUT MORE U.S. TROOPS IN HARM'S WAY
These scummy jews are willing to fight right down to the very last AMERICAN.
Jinymi slovy,my ,zide chceme za kazdou cenu valku,at se Vam to libi a nebo ne!!!!!

14900

13.6.2003 4:59

V Izraeli vládne vojenská junta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?




CANADIAN INDIAN CHIEF IN HOT WATER OVER JEW REMARKS! SAID HITLER CAMER TO POWER IN RESPONSE TO "THE DISEASE OF JEWISH DOMINATION"
Said Hitler was attempting to "clean up the world" when he "fried" six million Jews in the Holocaust
Royal Canadian Mounted Police charge Indian with "Inciting hatred." What's the big deal? What he said is TRUE!

14902

13.6.2003 5:07

V Izraeli vládne vojenská junta

Mila Benesovsky Taka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Uri Avnery
Spisovatel, žurnalista a mírový aktivista. Narodil se v roce 1923 v Německu, v roce 1933 emigroval do Palestiny. Za svou práci pro mír v Palestině obdržel řadu různých cen a ocenění.
Pane redaktore prosim, mohl by jste upresnit jake to ceny dostal tento mirumilovny palestinec.Dost se o palestinske vedce zajimam, ale neni mi znamo, ze by nejaky dostal ruzne ceny a oceneni.Vim, ze na spoustu palestinskych "vedcu" je vydan zatykac, za zlociny proti lidskosti a tak se nedivte me touze poznat alespon jednoho vyvoleneho.
Autor minimálně dvanácti knih.
Mohl by jste zverejnit kolik, je jich maximalne. Proc nam o tak vyznamnem a zaslouzilem bojovniku o mir na srednim vychode nereknete vic. Z jeho blabolu lze totiz tezko poznat, o co se jedna.Stefan s Nohejlem rikaji, ze je to zidko, ktery utekl pred Hitlerem. Mila

14904

13.6.2003 17:05

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Trotl Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 14904

Uri Avnery by mal byť podľa mojich informácii občan Izraelu.
(don Rodrigo odkázal, že je to blbec)

14930

13.6.2003 8:00

V Izraeli vládne vojenská junta

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

[překvapení] Pokud je známo, tak izraelská armáda okamžitě po úmluvách s palestinskou vládou začala bourat ilegální židovské osady na palestinském území. Referovala o tom i ČT, která straní spíše Palestincům.

[pláč] Odpovědí na to byly (s cca 24-48 hodinovým odstupem) další sebevražedné atentáty.

Mír s palestinskými Araby je nemožný bez eliminace teroristických organizací, jako jsou Hisballáh, islámský džihád, Hamas a další. Ty prostě musejí být zlikvidovány a jiný způsob jejich likvidace než fyzické zničení velitelského kádru prostě není ani racionální ani fyzicky uskutečnitelný. Palestinští Arabové si pak mohou vybrat, jestli se s nimi v té fyzické likvidaci svezou nebo ne (asi jako si mohli vybrat Němci, jestli zahodí kvéry a zvednou ruce, nebo půjdou za "milovaným vůdcem" pod kytičky).

14909

13.6.2003 15:13

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14909

Pred dvema dny jsem mluvil s jednou Paletinskou psycholozkou, ktera zije a pracuje zde v Saskatoonu asi 5 let. Kazdy rok
jede domu dvakrat na mesic ci dva. Rika, ze Hamas je nenaviden
samozrejme nejen Israelci, ale stejne tak samotnymi Palestinanci.
Je to skupina fanatickych a lehce manipulovatelnych lidi, kteri
se nestydi vrazdit nevinne deti ci starce. Ti kteri jsou na
jejich strane jsou jen lide velice malo informovani a ziji mimo
uzemi Israele. Rikala ze zvednutym prstem (!!!!!!) ze kdyby nebylo
techto fanatiku, byl by uz davno mir mezi Zidy a Palestinci.

E.J. Rehorek

14923

13.6.2003 17:10

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Trotl Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 14923

Ale veď to je dobre známe. Hamas je financovaný zo Sírie a je poplatný jej záujmom. To vôbec nie je organizácia, ktorá by čo-to robila pre Palestínsky ľud (leda tak pre mŕtvych Palestínčanov, z ktorých vytĺka politický kapitál, ako som tu povedal už x-krát).

14931

14.6.2003 7:53

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Mila Benesovsky Taka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 14931

>Ale veď to je dobre známe. Hamas je financovaný zo Sírie a je
>poplatný jej záujmom. To vôbec nie je organizácia, ktorá by čo-to
>robila pre Palestínsky ľud (leda tak pre mŕtvych Palestínčanov, z
>ktorých vytĺka politický kapitál, ako som tu povedal už x-krát).

Hamas je temer sto procentne financovany z Iranu. Sefove hnuti si ziji na Palstinske pomery velmi luxusne, ovladaji v podstate celou strukturu naroda od skol po fotbalova hriste.Jejich odpor k mirovemu reseni sporu s Izraelem je evidentni.Jakekoliv mirove jednani ohrozuje jejich existenci.Z toho prameni i jejich zvysena teroristicka aktivita po zahajeni prvnich jednani mezi Izraelem , Palestinou a USA.

14962

14.6.2003 19:01

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 14931

...nekde jsem cetla,ze dostava 20 az 30 milionu $ rocne ze Saudske Arabie a Iranu.

14996

14.6.2003 7:57

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Mila Benesovsky Taka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 14909

>[překvapení] Pokud je známo, tak izraelská armáda okamžitě po úmluvách s
>palestinskou vládou začala bourat ilegální židovské osady na
>palestinském území. Referovala o tom i ČT, která straní spíše
>Palestincům.

>
>[pláč] Odpovědí na to byly (s cca 24-48 hodinovým odstupem) další
>sebevražedné atentáty.

>
>Mír s palestinskými Araby je nemožný bez eliminace teroristických
>organizací, jako jsou Hisballáh, islámský džihád, Hamas a další.
>Ty prostě musejí být zlikvidovány a jiný způsob jejich likvidace
>než fyzické zničení velitelského kádru prostě není ani racionální
>ani fyzicky uskutečnitelný. Palestinští Arabové si pak mohou
>vybrat, jestli se s nimi v té fyzické likvidaci svezou nebo ne
>(asi jako si mohli vybrat Němci, jestli zahodí kvéry a zvednou
>ruce, nebo půjdou za "milovaným vůdcem" pod kytičky).

Mate naprosto presny nahled na cely problem. Myslim, ze by to mohl pochopit i podprumerny inteliget.

14963

14.6.2003 23:02

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

Reakce na 14909

Dobre jste to napsal ILEGALNI, ostatni, ktere postavila na palestinskem uzemi ze sveho rozhodnuti se to vubec netykalo. Neuznava mezinarodni zakon, ale jen svuj. Je to velke divadlo pred svetem. A co ty atentaty a vystupnavane zabijeni na palestinskych uzemi, nereaguje na stahnuti svych vojsk z okupovaneho uzemi. Jak si nekdo timto muze predstavit uklidneni. Vcera v noci vystrelila po aute a zranila 26 civilistu, mezi nimi je 10 deti mladscih 12 let.... To ovsem neni pro vas terorismus, kdyz ho nepacha Hamas?

15007

13.6.2003 8:15

V Izraeli vládne vojenská junta

VIKI 195.?.?.?

Jo, holt priklady tahnou ...

14911

13.6.2003 23:37

V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

Clanek po volbach:
V Izraeli nastúpila nová vláda: Konec miera
Ivan Hromada
Len pár hodín pred slávnostnou inauguráciou novej izraelskej vlády prezradil designovaný premiér Ariel Šaron v Knesete, že ustupuje od svojho záväzku vytvoriť palestínsky štát, s ktorým rátal Washington v tzv. „postupnom pláne“. Ďalej uviedol, že táto otázka je v koalícii predmetom sporu. Táto myšlienka bola vypustená z textu dohody, na základe ktorej do vlády vstúpili ultrapravicové a náboženské strany podporujúce osídľovanie okupovaných území Izraelčanmi. Člen palestínskeho kabinetu Saeb Erekat reagoval na Šaronove vyhlásenia o neexistencii „postupného plánu“ a mierového procesu tým, že nazval Šaronovu vládu „vládou osadníkov pre osadníkov od osadníkov“. Vodca izraelskej opozície, predseda Strany práce Amram Mitzna vyhlásil, že zostava novej vlády ukazuje, že šanca na urýchlené vyriešenie sporu s Palestínčanmi je v nedohľadne.

14942

14.6.2003 23:04

V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

“V r. 1993 Izrael a Organiace pro osvobození Palestiny (PLO) podepsaly v přítomnosti amerického prezidenta Clintona a ruského ministra zahraničí dohodu o vzájemném uznání. Zdálo se, ze skončení studené války otevře cestu i k míru na Blízkém východě. Dohoda počítala s 5letou prozatímní samosprávou na palestinských územích - výměnou za to, že se Palestinci zřeknou násilí. Na základě této dohody podepsalo v r. 1994 Jordánsko mírovou smlouvu s Izraelem a byl zrušen arabský bojkot Izraele. Vyřešení izraelsko-palestinského konfliktu se zdálo být na dosah ruky. V únoru 1994 židovský osadník postřílel 29 muslimských věřících při modlitbě a vyprovokoval tím další sérii sebevražedných útoků Palestinců. Tím byla mírová jednání ukončena. V další dohodě z Taby z r. 1995 se Izrael měl stáhnout ze 6 velkých měst na Západním břehu Jordánu, ale nechat si pod kontrolou bezpečnostní politiku. Dále sliboval Palestincům do správy 3 % Západního břehu Jordánu, 27% mělo být spravováno spolecně a 70% mělo být pod správou Izraele. Židovští rabíni i to pokládali za zločin, protože touto dohodou se Izrael zříkal části Svaté země, která mu patřila pred 2000 lety. Znovu se tak vynořil na povrch náboženský základ této války. Nekteří rabíni volali po popravách a izraelský premiér Rabin byl nakonec zavražděn židovským studentem.”

15009

14.6.2003 23:06

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

Reakce na 15009

“V r. 1997 vyprovokoval izraelský stát další násilí Palestinců tím, ze se rozhodl vybudovat tunel poblíž islámského chrámu, postaveného na místě, kde prorok Mohammed "božím zákrokem" údajně vzlétl k nebi, aby poznal, jaké to je v ráji.
V r. 1999 zahájily Izrael a PLO další rozhovory o podobě Palestiny.
V r. 2000 předal Izrael Palestincům už 40 % území Západního břehu Jordánu do autonomní správy, bezpečnostní politiku si ale nechával pod vlastní kontrolou. Jako výsledek amerického úsilí o mír na Blízkém východě se v r. 2000 Izrael stáhl také z Jižního Libanonu. V den 52. Výročí vzniku Izraelského státu došlo k přestřelkám mezi izraelskými a palestinskými bezpečnostními silami, nicméně pokračovala jednání o konečných hranicích Palestinského státu, návratu uprchlíků a budoucnosti Jeruzaléma. Veškeré pokroky v mírových jednáních mezi Izraelem a Palestinci byly zjevně zásluhou USA, na jejichž politické, ekonomické a zbrojní podpoře je Izrael závislý. 19. září izraelský premiér Barak rozhovory pozastavil, dokud Arafat neustoupí v otázce Jeruzaléma.
O 10 dní později vůdce izraelské opozice Šaron vyyvolal další intifádu, kdyz zřejmě ve snaze vyvolat další násilí, které by odradilo USA od mírových rozhovorů, obklopen stovkami policistů, navštívil už zmíněný nejposvátnejší muslimský chrám v Jeruzalémě. “

15010

14.6.2003 23:08

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

Reakce na 15010

“V r. 2001 vystřídal v USA presidenta Clintona prezident G. W. Bush. Už 9. února ohlásil, ze odstupuje od Clintonova úsilí o mír na Blízkém východě. Vzhledem k roli, kterou hrály USA v palestinsko-izraelském konfliktu po odstoupení SSSR, se toto rozhodnutí dá srovnat s poskytnutím volné ruky Izraeli k anexi okupovaných území, která předtím předal palestinské autonomii nebo k vyhlášení války mezi Izraelem a Palestinci, ve které Palestinci nemají naději na vítězství. V tentýž den pálily izraelské tanky na Palestince, vyzbrojené puškami. Už 14. 5. Izrael zavedl totální blokádu okupovaných území a o dva mesíce později zahájil útok po souši, po moři a ze vzduchu na pásmo Gazy a rozdelil toto území na tři části. I v dalších měsících (místo mírových jednání) odpovídal Izrael na palestinské sebevražedné útoky vojenskými vpády na palestinská území. Do května 2002 bylo 42% palestinského území na západním břehu Jordánu zabráno pro izraelské osídlení. V reakci na tento vývoj událostí arabské státy obnovily bojkot Izraele. 11. září 2001 nechal islámský fanatik Bin Ládin zaútočit sebevražedné atentátníky na budovy WTC, mající symbolický význam pro USA. "Osa zla" byla vytýčena, nepřítel znám ihned... Z tohoto stručného výčtu nedávných dějin palestinsko-izraelského konfliktu nejvíce šokuje poznání, ze vůdčí země "demokratického světa" se nechaly zatáhnout do náboženské války židovského státu Izrael za získání arabských území. Zatímco pro křesťany dávno ztratil Jeruzalém "kruciální" význam, který mu připisovali v křižáckých válkách, Izrael o něj bojuje se stejně fanatickým zápalem i v 21. stoeltí. Křesťanský svět ale od té doby prodělal velký (a mnohdy v historii také krvavý) vývoj k náboženské toleranci a dnes je proto protismyslné, aby (v rozporu s rezolucemi OSN) podporoval izraelskou okupaci palestinských území. Rozhodnutí George W. Bushe opustit mírová jednání na Středním východě je možné považovat za hrubou zahranicně politickou chybu. Uzavření míru na Blízkém východě a vytvoření Palestinského státu by světové demokracii rozhodně prospělo víc. Víc, než zavádění protiústavních zákonů v USA nebo válka proti Iráku a dalším zemím, která v případě dalších teroristických útoků jako islámské odpovědi na agresi povede k dalšímu omezování demokracie nejejn v USA. To vše v rámci boje proti terorismu? Kdo je vlastně teroristou?”



15011

14.6.2003 23:53

V Izraeli vládne vojenská junta

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Jake to stesti, panme malvo, ze nejste zaujaty. Ani proti Israelcum
a ani proti Paletincanum. Celou tu tak slozitou situaci Jeruzalemu
berete velice objektivne. To se me na vas moc libi.
Je to neco jako kdyz dva lide se rozvadeji. To nejhorsi co se mu-
ze stat, je pridat se na jednu ci druhou stranu. V tom pripade, se
nikdy nic nevyresi. Ba naopak. Je videt, ze vy se v techto politic-
kych, tak tezko vyresitelnych situacich vyznate. To opravdu nasvedcuje na vasi vysokou inteligenci a neobvykle vysoke vzdelani.
Nekdy, kdyz ctu vase prispevky se me zda, ze jste musel dlouha leta
pracovat v diplomatickych sluzbach. Vase prispevky opravdu tomu tak
nasvedcuji.
Podivejte se na prispevky pan Nohejla. Ten je na jedne strane, na
strane Palestincu. Urcite "kohorty " zase na strane Israelske. Vy
na vse se divate velice objektivne, neutralne. Jen tak dal pane
Malvo a vecny mir nam bude brzy vsem na blizku.

15014

15.6.2003 17:47

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

Reakce na 15014

Jake to stesti, panme malvo, ze nejste zaujaty. Ani proti Israelcum
a ani proti Paletincanum. Celou tu tak slozitou situaci Jeruzalemu
berete velice objektivne. To se me na vas moc libi.

Dekuji za oceneni, ale ja jsem drive podepisovala jako Erika, a to jste me vsichni obvinovali z fanatismu. Ja se snazim opravdu byt objektivni, ale abyste to vzdy zaregistrovali, museli byste byt take vy objektivni. Ta nezaujatost je ku prospechu uplne vsem, s podivem staci zmenit nickname, a uz se na stejneho cloveka divate uplne jinak. Takze vam drzim palce, abyste u tohoto sveho nazoru vytrval, pokud jste to jako casto nemyslel zase jen ironicky...

Zaroven se vsem omlouvam, ze jsem v nice okopirovanem prispevku otiskla jeden a ten samy text 2x za sebou, je to z me strany technicky nedostatek.
Dekuji za pochopeni




15041

16.6.2003 0:20

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15041

Pane malvo, myslel jsem to ironicky. Vy opravdu stojite na strane
asi 2,000 prislusniku Hamas, kteri snad ani nepatri k Palestincum.
Bude dobre, kdyz se blize obeznamite s tou zkusenosti, ze drtiva
vetsina vlastnich Palestincu, je rovnez nema rada.
Kdyby nebylo prave teto skupiny lidi, uz by byl davno mir mezi
Zidy a Palestinci. Nezlob te se ale takova je skutecnost. Sami
Palestinci, verte me, se snazi tyto lidi z Hamas najit a dopredu
na ne upozornuji. Dokonce i prislusnici vlastni rodiny volaji
Israelske armade a davaji jim tyto zpravy.
Ne nedivate se na tuto situaci objektivne. Israelska armada bere
ze statni pokladny uz malem polovinu narodniho rozpoctu. Jestli
Hamas neprestane ze zabijenim nevinnych Israelcu, bude to katasrofa
nejenom pro samotny Irael, ale pro cely svet. Nediv te se proto,
ze Amerika stoji na strane ktera je proti Hamasu.
Nic vam nestoji v ceste se blize obeznamit s celou touto realitou
a prestat tady opevovat hromadne vrahy nevinnych lidi.

Jinak s veskerou uctou
matej

e.j.r.

V pripade, ze tyto radky, pane redaktore "pustite" predem vam dekuji.


15051

16.6.2003 12:58

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

Reakce na 15051

Je pripustne, aby byly nevinne zivoty obcanu jednoho statu chraneny tim, ze v jinem state budou muset jini nevinni lide umrit?
Tohle presne praktikuje jak USA, tak jeji chranenec Izrael. Vrana k vrane seda, rovny rovneho si hleda...To se da nazvat jen nacismem.

Ja se nazastavam Hamas, vy jste slepy. Nikdo nemuze chtit dnes zlikvidovat Izrael, ale ani Izrael nema pravo zabijet Palestince. Oni totiz zabiji soustavne civilisty. Jestli vy to nevite, tak to proste nechcete vedet, je to vase vec. Vcera mluvil za Hamas druhy predstavitel, a ten rekl, ze budou bojovat do te doby, kdy bude OKUPACE. Kdyz se ho ptali, co budou delat, kdyby okupace skoncila, tak rekl, ze tim uz by nemeli dal duvod bojovat. Nevim jestli mluvi pravdu, nejsem pro boj za kazdou cenu, plati cenu oba staty, ale musite uznat, ze Palestinci tu vetsi. Izrael je silny stat, podporovany nejsilnejsi zemi sveta a tak si dovoluje, to co si dovoluje. V televizi jsem videla Rafah. Uplne srvonany se zemi. Pocetne rodiny bydli s detmi ve stanech, nemaji zadne prostredky k zivotu. TO JE BOJ PROTI TERORISMU????

15064

16.6.2003 14:00

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15064

Dve veci, ktorým nerozumiete:

1.
Je pripustne, aby byly nevinne zivoty obcanu jednoho statu chraneny tim, ze v jinem state budou muset jini nevinni lide umrit?
-------------------------------------------------------------------
Každý štát má chrániť svojich občanov. Ochrana práv týchto, na úkor občanov iných štátov sa nazýva imperializmus, fašizmus alebo národno-oslobodzovací boj. Nacizmus je úplne o ničom inom.

2.
Oni totiz zabiji soustavne civilisty.
-------------------------------------
Ozbrojený civilista je terorista. Keďže nebojuje pod vlastnou zástavou, označením a v uniforme, je to záškodník a preto sa na neho nevzťahujú dohovory o vedení vojny. Považovať záškodníka zabitého v čase, v ktorom sa nevenoval záškodníctvu, za zločin je diskutabilné.

15069

16.6.2003 16:00

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15069

Nejen panu Mortovi:

Ozbrojený civilista je terorista.

Jak se poznaji teroristé při bombardování???? V jižním Libanonu se bombardovali civilní čtvrti, v Iráku se bombardovali civilní čtvrti a v Palestině se bombardují civilisté. Všichni civilisti jsou podle vás ozbrojeni? Včetně a žen a dětí? Všichni civilisté jsou záškodníci? Palestinci stále pohřbívají mrtvolky těch nejmenších. Je to h r ů z a , o které tu vy nechcete vědět. Psala jsem tu už jednou, že to je h r ů z a i když umírají i izraelské děti. Ale státní politika Izraele praktikuje neustálý nepředstavitelný utisk palestinského lidu, to je výsledek její politiky a také v š e c h militatních skupin na obou stranách, které na tomto z á k l a d ě vznikají.... Víte, jakou nenávist tohle všechno vzbuzuje??? To není život, to je nekonečné umírání.

Každý štát má chrániť svojich občanov.

Jeden stát má na svou ochranu perfektně vyzbrojenou armádu a druhý jen ty organizace, kdy palestinská vláda v čele s Mahmúdem Abbásem volá po jejich odzbrojení, zatímco Izraelci pokračují v zabíjení. JAK CHCETE, ABY ZA TAKOVÝCH OKOLNOSTI SLOŽILY ZBRANĚ??? POCHOPTE, JÁ SE Ž Á D N Y CH F A N A T I K U NEZASTÁVÁM, VŠICHNI MI NAHÁNĚJÍ DĚSIVÝ STRACH....Pouze k o n s t a t u j i ...

Ochrana práv týchto, na úkor občanov iných štátov sa nazýva imperializmus, fašizmus alebo národno-oslobodzovací boj. Nacizmus je úplne o ničom inom.

Děkuji za upozornění, odteď budu nazývat věci pravými jmény, které tu uznáváte. V tomto věčném konfliktu jde tedy sice o maximálně nerovný osvobozenecký boj proti militantnímu podporovanému fašismu.


15073

16.6.2003 18:02

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15073

Jeden stát má na svou ochranu perfektně vyzbrojenou armádu a druhý jen ty organizace, kdy palestinská vláda v čele s Mahmúdem Abbásem volá po jejich odzbrojení, zatímco Izraelci pokračují v zabíjení.
-------------------------------------------------------------------
Je múdre, že chce ustúpiť z boja, ktorý sa vyvíja očividne zle. To neznamená, že by som im prial zle, proste hovorím, že momentálne nie je vhodná doba na tie neustále útoky, po ktorých budú nasledovať kruté odvety. Sú však medzi Palestínskymi klanmi aj takí, čo preferujú obetovanie spoluobčanov, aby z toho vytĺkli politický kapitál a to je pravá tragédia Palestínskeho národa. Židia sú ľahko vypočítateľní v tomto boji. Nejaký fanatik zaútočil? Príde odveta a tvrdá a bez veľkých ohľadov na nevinných. Verím, že za touto stratégiou nestojí prvoplánová krutosť Izraelcov, ale ich neblahé skúsenosti. Teraz je podľa mňa pravý čas, aby Palestínci ukázali, že sa oplatí s nimi vyjednávať. Je čas, aby si urobili poriadok a aby rôzne polovojenské organizácie, tváriace sa ako Palestínsky povstalci, pritom však zastupujúci záujmi všelikoho (od Muamara Kaddáfyho, cez Sírčanov, Libanoncov, Bin Ládinovu bandu až po Iránksych fanatických Šítov), definitívne eliminovali, vytvorili národnú frontu pod jednotným vedením a s jednotnými cieľmi. Potom to možno bude o niečom. Doteraz však k ich národno-oslobodzovaciemu boju cítim veľký dešpekt. Žiaľ.

Děkuji za upozornění, odteď budu nazývat věci pravými jmény, které tu uznáváte. V tomto věčném konfliktu jde tedy sice o maximálně nerovný osvobozenecký boj proti militantnímu podporovanému fašismu.
--------------------------------------------------------------------
To už je presnejšie. (Nazývať Izriaelský režim nacistickým sa mi nevidí správne, keďže nelikvidujú:
1. cudzie vplyvi medzi vlastným obyvateľstvom (ateizmus)
2. devianstké skupiny medzi vlastným obyvateľstvom (homosexualita a podobne)
3. tolerujú Arménskych a Sírskych kresťanov, lojálne beduínske kmeňe a podobne.

15075

16.6.2003 15:16

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

S uctou malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15051

Vy jste zajímavý, píšete o vrazích, PROČ JENOM Z JEDNÉ STRANY????
Vy jste byl snad v Izraeli, že jste tak dokonale se vším seznámen???Vy nejste z venku???
Chováte se tady jako nějaké oukropečkové, těžce zkoušení. Doteď ani nevíte, že pan Stwora je demokrat a uveřejnuje vám jakýkoli názor, s kterým nesouhlasí...
Pro osvěžení paměti: První intifáda byla už odpovědí na okupovaná území. Nebyla vůbec ozbrojená, 5 let vrhaly kameny děti a výrostci po okupačních vojácích. Ti do nich stříleli nejenom gumovými projektily, které způsobují těžká zranění, ale i normálními patronami. Zemřely stovky dětí, tisíce jich bylo zraněno. Měly tu smůlu, že se narodily na vlastních zabraných území, to jejich jediná vina....
Při posledním vystupňovaném konfliktu, když Šaron drze s policií vlezl do nejposvátnější muslimské mešity al-Aqsa, na protest palestinského lidu začali izraelští vojáci likvidovat palestinskou policii, KTERÁ JEDINĚ MĚLA POVOLENO MÍT ZBRAŇ, pak pokracovaly atentáty nikoliv jen na predaky Hamas (ktere se páchaji dodnes), ale na v s e c h n y palestinské předáky bez vyjímky . Podívejte se laskavě do slovníku, co jak je atentát definován a najdete “TERORISTICKÝ ČIN“!!! Proč nálety zničili Palestincům nejen domovy, ale veškerou infrastrukturu? Včetně ministerstev, dokonce ministerstva školství, historických památek v Hebronu, v Ramallah a jinde? Proč jim ničí zemědělskou půdu? Proč jim ničí elektrické vedení a rezervoáry s vodou? Komu chcete namluvit, že to je kvůli terorismu, co čekáte za takovouhle politiku???? Jedná se o likvidaci celého palestinského národa, jsou trestaní v š i c h n i úplně bez vyjímky. Jenom vy potrebujete bezpečnost? Zrovna teď byla oznámena stavba nových povolených, tedy „řádných“ pěti kolonií na palestinských územích! PROČ 60% izraelského obyvatelstva odmítá eskalaci vojenských akcí proti palestinským civilistům v době, kdy se jedná o americký Plán cest? Copak není všeobecně známo, že Amerika straní Izraeli? BEZ SVRCHOVANÉHO PALESTINSKÉHO STÁTU NEBUDE NIKDY KLID. NEMAJÍ NA NĚJ SNAD PLNÉ PRÁVO???? Jenom pak se dají odsoudit všechny sebevražedné útoky i boj organizace Hamas, pokud by dále pokračovaly...GENERÁL Šaron je sám masový vrah a jestli ustoupí, bude to proto, že bude donucen touhle beznadějnou situací a ne z jiného důvodu. Jerusalém by neměl zase sežrat jen Izrael, tak jak to chce, ale měl by být vyhlášen mezinárodním městem pro 3 světová náboženství. Proč Palestinci volají po mezinárodních vojenských silách? ODKDY CHTĚJÍ OCHRANU TERORISTÉ? Proč je Izrael odmítá? Mohli byste jednou vyvrátit skutečné argumenty a ne jen psát, co jedna paní Palestinka se vztyčeným prstem povídala? Oni také ne všichni Izraelci chtějí okupaci, dlouhá léta demonstrovali za „Mír teď“!! Reagovala snad na ně izraelská vojenská chunta?
Vím, že se vám tu nehodím do vašeho jednostranného přizvukování. Můžete mě oslovovat jak chcete, mě ale s těmihle kravinkami neodradíte, jste mi s touhle úrovní debaty úplně ukradení.

15071

17.6.2003 15:35

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15071

A jeste k vasim propagandistickym recickam, ze Palestinci chteji zit a pracovat s Izraelci, jako tomu bylo po vzniku statu Izrael. Pracovat by meli, protoze tu praci diky izraelske politice nemaji. Po celou dobu 55 LET (!!!!) PALESTINCI VOLAJI PO VLASTNIM SVRCHOVANEM STATE, misto toho dostali nejake uzemi prakticky pod spravou Izraele. Dodnes nemaji od vas stat. To, ze to hazite jenom na Hamas, to je mlzeni prvniho stupne. Palestinci jsou z vasi politiky a nikoliv jen z Hamas vycerpani. Kdyby NEMELI ZA CO BOJOVAT, PROC BY TO DELALI??? ONO UMIRAT JE TAK KRASNE?? Sice to tvrdil byvaly ministr Tvrdik ceskym vojakum, kdyz sli do Iraku,
ale nikdo tomu neveril a tvrde ho kritizovali za jeho vyrok. Netvrdte mi zase o raji, oni lide jsou vsude stejni a ztratou svych nejblizsich nesmirne trpi zrovna tak jako kdokoliv jiny.
Uryvek:
Dedičný hriech Izraela Karol Dučák jr.
“Veľmi účinným nástrojom sionizácie Palestíny bola politika ničenia palestínskych obydlí na území, kontrolovanom Izrealom. Podľa údajov OSN zničili Izraelčania len v období medzi 11. júnom 1967 a 15. novembrom 1969 okolo 7 544 domov palestínskych Arabov. V tomto počte nebolo zahrnutých 35 dedín, zrovnaných so zemou na okupovaných Golanských výšinách.
Ďalším nástrojom zastrašovania palestínskeho obyvateľstva boli aj početné teroristické akcie židovských kománd. 9. apríla 1948 zorganizovala úderná skupina Irgun Zvai Leumi v palestínskej dedine Dajr Jásín jednu z najotrasnejších židovských teroristických akciíí, pri ktorej zahynulo 254 arabských žien, detí a starcov. Bolo medzi nimi 35 tehotných žien. Ich telá teroristi po čine nahádzali do studne. Neskôr bola pod hromadami mŕtvych tiel nájdená živá šesťročná dievčina. Hrôza masakru v dedine Dajr Jásín sa dá porovnať len s hrôzou nacistických zločinov v Oradoure a Lidiciach.”

15107

17.6.2003 17:57

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15071

Chováte se tady jako nějaké oukropečkové, těžce zkoušení. Doteď ani nevíte, že pan Stwora je demokrat a uveřejnuje vám jakýkoli názor, s kterým nesouhlasí..................

No pane Malvo, jinak si demokracii ani predstavit nemohu. Vite
co uz starej VOLTAIRE rikal, vubec s vami nesouhlasim, ale
vzdycky budu delat vsechno pro to, aby vas nazor nezustal
umlcen.
To by bylo velice smutne, kdyby pan Stwora otiskoval
jen nazory, ktere se mu libi. Ja si nemohu na cenzuru pana Stwo-
ry uz moc, moc dlouho stezovat.

15112

18.6.2003 21:21

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15112

V pripade, ze tyto radky, pane redaktore "PUSTITE" predem vam dekuji.
“Chováte se tady jako nějaké oukropečkové, těžce zkoušení. Doteď ani nevíte, že pan Stwora je demokrat a uveřejnuje vám jakýkoli názor, s kterým nesouhlasí.”.................
To by bylo velice smutne, kdyby pan Stwora otiskoval jen nazory, ktere se mu libi. Ja si nemohu na cenzuru pana Stwory uz moc, moc dlouho stezovat. No pane Malvo, jinak si demokracii ani predstavit nemohu. Viteco uz starej VOLTAIRE rikal, vubec s vami nesouhlasim, ale vzdycky budu delat vsechno pro to, aby vas nazor nezustalumlcen.
mateji -- brodsky@shaw.ca -- 24...*


Ja proti vyroku VOLTAIRE absolutne nic nemam, NAOPAK znam ho a sama ho pouzivam. Pozoruji vsak, ze jste s tim na stiru zrovna vy. Ja vam sama neadresuji vubec zadne protestni prispevky, zato vy reagujete stale na to, co pisi a dokonce tvrdite, ze nemam informace a ani nerozumim politice. A to presto, ze z mych prispevku je jasne znat ma informovanost a vy nejste z povolani sam politik, abyste urcovat co je politicke a co ne. Vase prispevky stoji na tom, co si myslite a co vam nekdo rekl. Jaky to dukaz politickeho nadhledu!!! Na argumenty nic neuvadite. Navic me myslenky ani nechapete a casto je i prekrucujete. Pritom porad tady unavujete s 1+1=2, jako kdyby ostatni podle vas meli jen ten IQ 60-80 a vy s “mimoradnou chytrosti”, kterou maji mit geneticky mit zide, prestoze jste tvrdil opak o dedicnosti a IQ u jineho clanku, jenom mi radite, jak mam psat a co mam vedet, abych se nezesmesnila. Nezlobte se, ale prave takove rady jsou nejen velmi slabomyslne, ale i smesne Uz jsem vam tu psala, smirte se s tim, ze nemate patent na rozum a ted vas upozornuji: smirte se s tim, ze jini maji jiny nazor a naucte se je respektovat … a hlavne pozorne naslouchat…a ne za kazdou cenu neco odepisovat...

15159

17.6.2003 15:27

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15051

Ano, chci si podavat ruku s tema lidima, co jsou o cele situaci
v tak komplikovanem malem useku informovani.

Jak jste informovan Vy? Podle americke televize? To mate pravo byt pysny “na takovou informovanost”. Nesnesete pohled z druhe strany, aniz byste ho nevyvracel absolutnmi nesmysly.

Nejdrive se naucte, jak maji lide mezi sebou diskutovat a je velmi hloupe, upozornovat druhe, jaky nazor maji mit, totiz ze pokud souhlasi s vami, tak to automaticky znamena, ze jsou informovani. Ja to vidim naopak. Ja jsem ochotna prijmnout nazory z druhe strany, ale musi byt pro me presvedcive. A to vase rozhodne nejsou, jsou jen nevkusne vnucujici. Nemate zadny patent na rozum:

Zkouskou demokracie totiz neni, ze mame jen pravo opakovat, co rika kazdy. Zkouskou zivotnosti demokracie je to, zda spolecnost snese netypicke, nekonvencni, "kontroverzni" nazory a zda je schopna o nich diskutovat a zaujmout k nim stanovisko.

Zrale demokracie dobre vedi, ze nemaji-li ustrnout mimo kontakt s realitou, konvencni, establishmentove vnimani sveta, museji byt vsechny otazky neustale otevrene - pravo zpochybnovat "zavedene" nazory musi mit neustale kazdy.

Situace je vsak vazna: tim, ze media pootlacuji verejnou diskusi o zavaznych mezinarodnich otazkach a tvari se vetsinou, jako by existoval pouze jediny "spravny" nazor, poskozuji demokracii: odnaucuji totiz lidi, ze zivotne dulezitou podstatou demokracie je otevrena, racionalni kriticka diskuse, padni komu padni. A v takove diskusi se nikdo nesmi bat vyjadrit svuj nazor.

A ja mam sakramentsky pravo zpochybnovat na zaklade meho poznani zfalsovanou americkou a izraelskou propragandu... Jinak toto tema uvadim u clanku, kam puvodne patri. Ale s vami diskutovat nebudu, jak jsem napsala, vase logika a logika tech, s kterymi si podavate ruku, mi vubec nevyhovuje.

15106

17.6.2003 21:46

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15106

ze zivotne dulezitou podstatou demokracie je otevrena, racionalni kriticka diskuse, padni komu padni .....
ano, kdybych necetl vase predchazejici prispevky tak bych ted
nepodtrhoval slovo racionalni !!!!!!
toho pane Malvo nejste schopen .........vzdyt vy tak hluboce
nenavidite ty "zidaky" jako Pelisek, Nohejl a Albert hohromady
a americky imperialismus vam ani spat neda .... a vubec nemluvim
o Bushovi, tomu by jste vyskrabal oci na potkani, vite pane Malvo
ze i politicka veda, je veda ? zAz na to prijdete, bude se vam
mnohem, mnohem lepsi zit, ano je to veda, nazor neni dokazovaci
prostredek, to je zakladni pristup ke vsem vedeckym vecem, asi by
jste propadl u prvni zkousky v politice na vysoke skole,ano poli-
tika se stala vedou !!!!!

to podle me neni racionalita, nezlob te se

15122

18.6.2003 19:15

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15122

a americky imperialismus vam ani spat neda ....
To je pravda, protoze vidim, jak vsude kolem sebe jenom zabiji a koreny problemu vubec neresi. Nejsem sama, s tim nazorem je nas na svete miliony, to ze vy milujete Ameriku neni zadny argument.

.........vzdyt vy tak hluboce
nenavidite ty "zidaky" jako Pelisek, Nohejl

no tohle je lez jako vez, to je prave, ze vy vubec neumite cist,ja jsem nikdy proti zidum nepsala, jenom proti praktikam Izraelcu a v tomhle vy me politiku ucit nebudete,
ja naopak ty vase argumenty vubec neberu, neni to absolutne nic presvedciveho. Ja sem kopiruji clanky, a to je dukaz, ze mnoho lidi takhle smysli, ale vy mate tak uzky okruh oponentu, ze muzete uvest Pelesku a Nohejla, tohle je pro vas politiky argument??? Ke vsemu si myslite, ze jsou to nazory komunistu, takove clanky tady pan Stwora uverejnuje primo ze zapadniho tisku. Vy nepredstavujete svetove mineni, ale zaujatost, ktera nechce videt realitu, co se dnes deje ve svete. Vy jste zaujaty a ne ja, ktera jen argumentuji.
Nemohu zato, ze americka administrativa je silena a chce ovladnout svet valkami a vrazdit nevinne lidi. Co ctete? Na co se divate? Dneska prece na internete najdete uplne vsechno, ale musel byste chtit, a to vy nechcete a chcete mi tu davat lekce.. Vzdelavejte se sam, navnucujte nikomu to, ze vam na zabijeni lidi vubec nezalezi, vam zalezi jen na zabijeni izraelskych civilistu, na nikom jinem, vidite, me zalezi na vsech, a hlavne na tech slabych, ktere vam na srdci nelezi...vy jste rasista, ne ja.

15157

17.6.2003 21:08

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 15051

Hele Matěji ,Ty opravdu už máš názory "dědečka".
Přeci je věc dnes jasná a velice jednoduchá.
Sám pan Šaron přiznal,že Izrael okupuje palestinská území.
Tím je řečeno vše. Dalšího komentáře není třeba.
Z nezákonné okupace se odvíjí vše další a podstatné.

15115

18.6.2003 1:58

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15115

Muj drahy priteli Pelisku,
ten Saron to doma nema vubec jednoduche. Cely Israel je rozdelen
a tri skupiny. Levicaky, pravicaky a ty prostredni. On jednou chce
udelat dobre jedne nebo druhe ci te treti skupine. Stejne si to
tak nejak "zehli" u Palestincanu. Vis, ty muj drahy priteli byt
politikem, to je jako byt clownem. Ale to ty davno vis. Je velice
tezko najit politika, kdo ma rovnou pater. To ta politika sama
prinasi. Takovy politik, je dnes s vladou a kazdy ministr chce
toto ci ono. Zitra bude v parlamente a kazdy poslanec bude chtit
prosadit sve. Den po tom pujde na tiskovou konferenci a zase musi
byt jinaci. Pak se do neho obuje Bush. A potom musi mluvit k "lidu." Vis kolik podpisu, treba musi udelat president USA za
den ? Nekdy az 300. Vis, kolik ma poradcu ? Kolem 10 a kazdy mu
radi jinak.
Ja vim, jak treba musi pracovat federalni ministr zemedelstvi tady
v Kanade. Opravdu to neni legrace. Ten clovek jak jsem to videl
na vlastni oci dela az 18 hodin za den. Zadna rodina, zadne sou-
kromi. Kazdy na tebe jenom "diplomaticky" si otevira hubu. Pelisku
ja bych to nedelal ani minutu.

Ty a tobe podobni to odbudou jednou vetou.
"Sam pan Šaron přiznal,že Izrael okupuje palestinská území.
Tím je řečeno vše" ..........
Jaka skoda, ze ty te politice a diplomacii nerozumis.

A ted si predstav, ze by jsme byli bez politiku. To by byla
legrace. Ale to uz jsme u abstraktniho mysleni a to je na tebe
moc.


15131

18.6.2003 19:01

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 15051

Nic vam nestoji v ceste se blize obeznamit s celou touto realitou
a prestat tady opevovat hromadne vrahy nevinnych lidi.

Nikde jsem je neopevovala, zatmiva se vam v hlave, nevite co ctete, pokud to neni stejny nazor s vasim, k vasi velke skode:

Komise pro lidská práva OSN odsoudila Izrael
Se značnou převahou komise pro lidská práva OSN odsoudila v úterý 15. 4. Izrael za "masové zabíjení" Palestinců a za osídlování palestinských území. Spojené státy jako JEDINE hlasovaly PROTI VSEM s tím, že kritika Izraele je jednostranná a nespravedlivá. Palestinský delegát Nabil Ramlawi řekl, že: “IZRAEL POUZIVA FORMY ZABIJENI A MUCENI, KTERE JSOU HORSI NEZ PRAKTIKY NACISTU.

15156

18.6.2003 22:23

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15156

Pane malvo s malym "m",
vite co ? Ja vam udelam radost. Opravdu. Reknu vam ze mate ve vsem
pravdu. Israelci jsou hromadni vrahove. Vrazdi vse co vidi kolem
sebe. Nemaji zadne svedomi, ani pred sebou a ani pred nikym jinym.
Jejich jedinou snahou, je videt potoky krve chudych Palestincu.
Spokojeny ?

15161

19.6.2003 11:45

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Trotl Murt, AGI dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15156

IZRAEL POUZIVA FORMY ZABIJENI A MUCENI, KTERE JSOU HORSI NEZ PRAKTIKY NACISTU.
------------------------------------------------------------------
Predpokladám, že pán Nabil Ramlawi mal možnosť porovnávať, takže vie, o čom hovorí. (Samozrejme, že nemal, sú to populistické kecy!)
Skúste nám napísať aj niečo o tom, ako sa správajú Palestínčania k iným Palestíncom. Keď už ste tak objektívny, pán Malvhocičo.

15180

15.6.2003 13:22

V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

“Keď sa predstavitelia svetového sionistického hnutia pod vedením Theodora Herzla rozhodovali, kde by mali utvoriť židovský štát, zvolili si nie práve najšťastnejšie riešenie a rozhodli sa pre Palestínu. Ak by boli sionisti obsadili niektoré relatívne málo obývané územie, bolo by takéto riešenie menej bolestivé. Palestína však bola obývaná Arabmi. Vyznávačov židovskej viery tam bolo veľmi málo. Ešte na prelome 19. a 20. storočia ich nebolo viac ako 50 000.
Palestíny ešte z predkresťanskej éry. Neuvedomovali si, že uplatňovať si dedičské nároky na toto územie po stáročiach diaspory je prinajmenšom mimoriadne problematické. Tvrdenie sionistov, že Palestína historicky patrí židom, je teda vážnym historickým omylom a vznik štátu Izrael v roku 1948 je spojený s dedičným hriechom. S týmto dedičným hriechom sa rodí každá nová generácia obyvateľov Izraela.
Alfred M. Lilienthal, ktorý je sám židovským intelektuálom, podrobuje vo svojej publikácii Sionismus (Praha 1988; z anglického originálu The Zionist Connection, vydaného nakladateľstvom Dodd, Mead & Company v New Yorku 1978) tvrdej kritike praktiky svojich súkmeňovcov. Táto publikácia ani po dlhých rokoch od svojho vydania nestratila nič zo svojej aktuálnosti a je kľúčom aj k pochopeniu krízy, ktorou je zmietaný súčasný Izrael.”

15029

15.6.2003 13:24

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

Reakce na 15029

“ Sionistické vedenie teda uviedlo do pohybu dva migračné prúdy: prisťahovalectvo židov do krajiny a nútenú emigráciu Arabov z krajiny. Väčšina arabských roľníkov stratila svoju pôdu už v priebehu prvej arabsko-izraelskej vojny v rokoch 1948-1949. Po zásahu ozbrojených síl sa ornej pôdy arabských dedín zmocnili najbližšie kibucy. V záujme vytvorenia židovskej väčšiny prebiehalo masové vysídľovanie schudobnelých Arabov. Tisíce Palestínčanov prinútili v roku 1948 ujsť zo svojich domovov. Ďalší boli vyhostení po skončení arabsko-izraelskej vojny.
Podobné praktiky realizoval Izrael po šesťdňovej vojne v roku 1967. V správe zvláštneho výboru OSN pre vyšetrovanie izraelského postupu v otázke ľudských práv arabského obyvateľstva okupovaných území z decembra 1970 sa uvádza, že existuje “mnoho dôkazov o masovej deportácii a o vytvorení podmienok, ktoré neponechávajú jednotlivcom žiadnu možnosť výberu okrem opustenia územia.” väčšinou. Sionistické vedenie teda uviedlo do pohybu dva migračné prúdy: prisťahovalectvo židov do krajiny a nútenú emigráciu Arabov z krajiny. Väčšina arabských roľníkov stratila svoju pôdu už v priebehu prvej arabsko-izraelskej vojny v rokoch 1948-1949. Po zásahu ozbrojených síl sa ornej pôdy arabských dedín zmocnili najbližšie kibucy. V záujme vytvorenia židovskej väčšiny prebiehalo masové vysídľovanie schudobnelých Arabov. Tisíce Palestínčanov prinútili v roku 1948 ujsť zo svojich domovov. Ďalší boli vyhostení po skončení arabsko-izraelskej vojny.
Podobné praktiky realizoval Izrael po šesťdňovej vojne v roku 1967. V správe zvláštneho výboru OSN pre vyšetrovanie izraelského postupu v otázke ľudských práv arabského obyvateľstva okupovaných území z decembra 1970 sa uvádza, že existuje “mnoho dôkazov o masovej deportácii a o vytvorení podmienok, ktoré neponechávajú jednotlivcom žiadnu možnosť výberu okrem opustenia územia.” väčšinou. Sionistické vedenie teda uviedlo do pohybu dva migračné prúdy: prisťahovalectvo židov do krajiny a nútenú emigráciu Arabov z krajiny. Väčšina arabských roľníkov stratila svoju pôdu už v priebehu prvej arabsko-izraelskej vojny v rokoch 1948-1949. Po zásahu ozbrojených síl sa ornej pôdy arabských dedín zmocnili najbližšie kibucy. V záujme vytvorenia židovskej väčšiny prebiehalo masové vysídľovanie schudobnelých Arabov. Tisíce Palestínčanov prinútili v roku 1948 ujsť zo svojich domovov. Ďalší boli vyhostení po skončení arabsko-izraelskej vojny.”

15030

15.6.2003 13:26

V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

Vo vyratávaní krívd, spáchaných na palestínskych Araboch, by som mohol ešte dlho poikračovať, ale ja nechcem suplovať prácu historika. Mojím zámerom je trpezlivo hľadať rozuzlenie nekonečnej izraelskej drámy. Aby som nebol upodozrievaný zo zaujatosti voči židom, chcem vyjadriť úprimnú a hlbokú ľútosť nad nesmiernymi krivdami, ktoré boli na židovskej pospolitosti páchané počas početných pogromov v histórii, ale predovšetkým počas druhej svetovej vojny. Na druhej strane ale považujem za morálne neprípustné, že židia riešili svoje problémy na úkor palestínskych Arabov! Že teda židia, na ktorých bola predtým páchaná krivda, sami páchali nové krivdy!!!”

15031

16.6.2003 0:10

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

malva 213.?.?.?

Reakce na 15031

Ako teda riešiť problém ukradnutej vlasti palestínskych Arabov? Likvidáciou štátu Izrael? Nezmysel! Dnes, s odstupom desaťročí, už nie je možné odčiniť dedičný hriech, spojený s krvavým zrodom štátu Izrael! Lenže problém nemožno riešiť ani násilím, ako to prezentuje súčasná izraelská administratíva!!! Musí už raz konečne dôjsť k historickému židovsko-arabskému vyrovnaniu. Samotný Lilienthal presadzoval dôslednú “desionizáciu” izraelskej politiky a vznik palestínskeho štátu. Toto je ostatne aj jediné možné rozuzlenie nekonečného izraelského príbehu. Na ťahu sú vládnuce kruhy Izraela, ktoré – ak majú úprimný záujem na vyriešení krízy – by mali bez akýchkoľvek (!) ďalších podmienok umožniť Palestínčanom neodkladne realizovať právo na sebaurčenie. Odkladaním riešenia situácie izraelská vláda vlastne len dokazuje, že jej nejde o riešenie, ale naopak o neriešenie situácie. Súčasný status quo totiž nahráva militantným skupinám na oboch stranách barikády. Tak militantným Arabom, ktorí by najradšej zmietli štát Izrael z povrchu Zeme, ako aj militantným sionistom, ktorí by naopak najradšej zmietli do mora všetkých Arabov a vytvorili Veľký Izrael od Nílu po Eufrat. Sú vari nenásytné sionistické tendencie v pozadí politiky izraelskej vlády?

15050

16.6.2003 10:22

V Izraeli vládne vojenská junta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Sveho casu byl Hamas konkurent Palestincu,ovsem v tom case nedostal prizvisko terrorismu,nebot sveho casu se hodil Israelcum ,kteri tak zabijeli dve mouchy jednou ranou a tak financni dotace na Hamas sli od zidu,ale casem se Hamaz otocil od svych chlebodarcu a nasel v Israelu sveho nepritele a tim okamzikem celosvetove kontrolovany tisk prisel s nazvem terroristu-proste ,jak se to hodi ,do kramu ,jak se u nas rikalo,to same bylo v Kosove ,kde NATO a Americani pomohli albanskym vlastencum ,kteri pred tim byli nazyvani terroristy az do doby naz si svetovladci vzpomeli na bohate zinkove doly v Kosovu z cehoz meli prijmy Srbove,kterym Velka Britanie sveho casu prirkla velkoduse toto uzemi,ovsem ,ted ,kdyz se zjistilo ,jake bohatstvi zde lezi se situace podstatne zmenila,proste,co je v pondeli modre ,tak v utery je to cervene,takze i Israel,nam arabske vlastence zmenil ve vrazdici luzu,zatimco vrazdeni Israelcu se stalo statni politikou a pripomenme si ,ze Palestina mela jen na 6% zidovskeho obyvatelstva ,ktere dnes rika ,ze ma vic prava na uzemi nez tech zbyvajicich 94%,proste ,zidovska spravedlnost jedineho demokratickeho statu v teto oblasti Vas presvedci ,ze 6 je vic nez tech 94,ted ,uz jen zalezi na Vasem mozku a "koryte"o ktere muzete prijit v zajmu zdraveho rozumu,ktery muze byt na skodu ,vic nez k uzitku v tomto zkorumplovanym svete.

15058

16.6.2003 14:00

V Izraeli vládne vojenská junta

Bolo Sinsaev 62.?.?.?


Hamas je financovaný zo Sírie.
Síria potom asi podporuje Arafatov Fatah.

-----------

Pan Murt, je mi to luto, ale budete sa musiet rozhodnut, ci ich financuje SYRIA alebo SIRIUS. ono to je sice len detail, ale dolezity. ja osobne by som bol za Sirius.

S pozdravom vas nadseny citatel Bolo

15068

19.6.2003 11:44

V Izraeli vládne vojenská junta

malvarika 213.?.?.?

19. 6. 2003
Naděje pro Palestinu? Kolikátá už?
“Abdel Aziz Al-Rantisi, předák organizace Hamás, v rozhovoru pro čtvrteční Ha’aretz ujistil, že Palestinci nezačnou občanskou válku, ať se děje cokoliv.

Řekl, že boj bude ukončen, když Izrael zásadně změní svou politiku. Na otázku na řešení situace odpověděl, že jestli se Izrael stáhne na hranice z 4. června 1967 a vznikne samostatný palestinský stát, boj bude zastaven. Během rozhovoru poukázal na pokračování odporu proti okupaci, ale nepopřel možnost pokračování hovorů o příměří za určitých podmínek. Dodal, že i když Abu Mazen (ministerský předseda Mahmud Abbas) neuspěje ve snaze dosáhnout příměří, nenastane stav, aby došlo k občanské válce. Potvrdil, že jeho hnutí studuje egyptské návrhy k uklidnění situace v otázce příměří.”


Další představitel Ismail Haniji prohlasil, že pokud izraelská armáda přestane vraždit palestinské civilisty, upustí se také od útoků na izraelské civilisty.

15179

19.6.2003 13:22

V Izraeli vládne vojenská junta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Napiste vsechny spatne skutky ,ktere provadeji zide v Israelu s Palestinci a jen zmente jmeno Israel na nacisticke Nemecko a uvidite ,jak cela ta zprava dostane jiny nadech zlocinnosti.Nebo zkuste ,takove nazvy ,jako protipartizanske jednotky wermachtu zmenit na obranne utvary israelske armady.To je dnesni hra se zamenou nazvu na nasich zdelovacich prostredcich,kde nove narozeny na Palestinske strane ,stejne jednou bude terrorirta,zatimco nove narozeny v Israelu bude obet terrorismu,ale ne nikdy chdnokrevny zabijak v ramci "bezpecnostnich sil ",jez jsou statnim terrorem proti Palestincum,proste ,jen takova slovni hricka na strankach nasich demokratickych deniku.

15192

Příspěvků: 49

12.06. 22:04 VPI  Prime Minister,
13.06. 15:21 mateji  RE: Prime Minister,
13.06. 17:18 VPI  Ja si teda davam aspon trochu praci
12.06. 22:35 VPI  Invited
13.06. 00:36 Vladimír Stwora  RE: Invited
13.06. 00:54 Jirka  V Izraeli vládne vojenská junta
13.06. 04:02 Robert Nohejl  V Izraeli vládne vojenská junta
13.06. 04:59 Robert Nohejl  V Izraeli vládne vojenská junta
13.06. 05:07 Mila Benesovsky  V Izraeli vládne vojenská junta
13.06. 17:05 Trotl Murt  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
13.06. 08:00 Jan ŠŠimůnek  V Izraeli vládne vojenská junta
13.06. 15:13 mateji  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
13.06. 17:10 Trotl Murt  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
14.06. 07:53 Mila Benesovsky  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
14.06. 19:01 Aja-vterka  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
14.06. 07:57 Mila Benesovsky  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
14.06. 23:02 malva  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
13.06. 08:15 VIKI  V Izraeli vládne vojenská junta
13.06. 23:37 malva  V Izraeli vládne vojenská junta
14.06. 23:04 malva  V Izraeli vládne vojenská junta
14.06. 23:06 malva  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
14.06. 23:08 malva  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
14.06. 23:53 mateji  V Izraeli vládne vojenská junta
15.06. 17:47 malva  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
16.06. 00:20 mateji  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
16.06. 12:58 malva  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
16.06. 14:00 Trotl Murt, AGI  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
16.06. 16:00 malvarika  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
16.06. 18:02 Trotl Murt, AGI  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
16.06. 15:16 S uctou malvarika  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
17.06. 15:35 malvarika  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
17.06. 17:57 mateji  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
18.06. 21:21 malvarika  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
17.06. 15:27 malvarika  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
17.06. 21:46 mateji  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
18.06. 19:15 malvarika  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
17.06. 21:08 Peleška Milan  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
18.06. 01:58 mateji  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
18.06. 19:01 malvarika  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
18.06. 22:23 mateji  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
19.06. 11:45 Trotl Murt, AGI  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
15.06. 13:22 malva  V Izraeli vládne vojenská junta
15.06. 13:24 malva  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
15.06. 13:26 malva  V Izraeli vládne vojenská junta
16.06. 00:10 malva  RE: V Izraeli vládne vojenská junta
16.06. 10:22 Robert Nohejl  V Izraeli vládne vojenská junta
16.06. 14:00 Bolo Sinsaev  V Izraeli vládne vojenská junta
19.06. 11:44 malvarika  V Izraeli vládne vojenská junta
19.06. 13:22 Robert Nohejl  V Izraeli vládne vojenská junta

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 4

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 0

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,47 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 037,40 Kč
1 unce stříbra
393,60 Kč
Bitcoin
198 354,98 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 054