Diskuze k článku
Byla to Putinova raketa!
Příspěvků 155
https://www.youtube.com/watch?v=BrhEzecCdTI
22.7.2014 12:35
RE: Brífing ministerstva obrany RF
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
Reakce na 313719
Důležitý přímý přenos, který přenášelo např. RT.com ruského mininstra obrany Igora Makusheva, presentoval několik zásadních záznamů, které vnáší zcela jiné světlo do možného scénáře, než jak jednostranně papouškují
česká média (s podivem jsem tuto zprávu nenalezl do půlnoci toho dne v žádném ani alternativním zdroji, pouze jeden zde toto zveřejnil, když pominu rt.com) (http://www.zerohedge.com/news/2014-07-21/russia-sa...)
Dále oznámil, že předává tyto údaje dalším autoritám EU a Malajsie.
Obsahem bylo:
A. Ve vzdušném prostoru bezprostředně v ne více než 6 km vzdálenosti se od letu MH17 nacházela stíhačka (ukrajinská SU-25)
B.dokumentoval na grafech četnost, nebo aktivitu radarů (nejsem vojenský specialista, prominete), která kulminovala onen den a den po sestřelení a další dby již byla několikanásobně nižší.
C.zmínil přítomnost amerického špionážního satelitu v tomto časovém okně (několika desítek minut) v okamžiku zničení letadla právě nad touto oblastí ten den. Vyzval americkou stranu ke zveřejnění snímků které v tomto případě mají a pokud tvrdí co již proběhlo tiskem (o údajné raketě země vzduch ze strany bojovníků za nezavislost doněcké oblasti) ať je neprodleně zveřejní.
D. údajné záběry raketového systému BUK které západní média používají jako důkaz že se v té oblasti nacházel, prý náhodou pořízene někým, byly lokalizovány dle indicií z fotografie do oblasti několik týdnů již ovládané ukrajinskou armádou. (jméno padlo ale nevím, bylo to jiné místo než bylo uváděno záp. médii).
E. Satelitní fotografie dvou ukrajinských raketových komplexů BUK v oblasti poblíž nehody do dne 17.7. a den následující 18.7. se v této oblasti již nenacházely.
Co se objevilo jinde na internetu také:
Podivná změna trasy letu MH17 a také historie podobných letů v předchozích dnech.
článek zmiňující nejen tyto náhody je zde:
(http://www.osud.cz/lety-malajsijskych-aerolinii-mh...)
a zde (http://tn.nova.cz/clanek/nove-poznatky-o-letu-mh17...)
22.7.2014 12:38
RE: Brífing ministerstva obrany RF
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?
Reakce na 313719
Je třeba poznamenat, že sestřelení civilních letadel se děje a nemusí to být vždy pouhou náhodou, zde je několik důkazů, kdy k nim došlo v nedávné minulosti.
1.
Nikdo dnes příliš nezmíňuje sestřelení ruského letadla u ruského Soči zřítilo letadlo Tu-154 Sibiřských aerolinií se 78 lidmi na palubě. Jak potom přiznali Ukrajinci, letadlo sestřelila jejich armáda při cvičení na, tehdy ještě jejich, Krymu.
(http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/342626-200...)
Další otřesné případy, které lze vyčislit. (bez komentáře)
2.
TWA 800 (primo v americe) 17.7. 1996
(http://whatreallyhappened.com/RANCHO/CRASH/TWA/twa...)
3.
Italie 1980
(http://news.aviation-safety.net/2013/01/28/italian...)
4.
Americké námořnictvo! 3.července 1988 - sestřelilo civilní linkové letadlo letu AIR 655 - 290 obětí
Americký křižník (USS Vincennes (CG-49)) sestřelil dvěmi raketami země vzduch iránské letadlo.
(http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Vincennes_%28CG-4...)
nebo
(http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/wp/...)
"Opolčenci" v noci na dnešek za velké účasti médií předali oba nepoškozené letové zapisovače, "černé skříňky", členům malajské komise. Malajci je prohlásili za majetek Malajska, s tím, že budou předány expertům Mezinárodní komise pro bezpečnost letového provozu.
22.7.2014 18:47
RE: Oba letové zapisovače předány!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 313764
Neteš sa predčasne, analýza záznamov sa má robiť v británii. Takže potrvá strááášne dlho, kým dajú záznamom potrebnú podobu - alebo bude záznam "nedopatrením" zničený
23.7.2014 0:16
RE: Oba letové zapisovače předány!
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 313773
Neměli to předat jinak, než že se to pod dohledem jak Ruské, takBritské strany otevře, a data se zkopírují a před analýzou je dostanou v "syrovém" stavu všechny strany, aby nebyla možná manipulace s nimi.
Ale jestli je tohle skutečně kokpit (přední část letadla jsem viděl spadlou u silnice, tohle je les, to mi nějak nesedí):
http://blisty.cz/art/74012.html
...tak dostalo letadlo "zásah na čumák" a z hovorů pilotů nebude nic.
>Neteš sa predčasne, analýza záznamov sa má robiť v
>británii. Takže potrvá strááášne dlho, kým dajú
>záznamom potrebnú podobu - alebo bude záznam "nedopatrením"
>zničený
Přesně tak! Jakmile předání, analýza záznamů a vyšetřování proběhne pouze za účasti GB, tak tam je celá škála možností manipulace. Celé vyšetřování by mělo probíhat za účasti všech nařčených stran.
Fakty k dnesku..Neuprosna je logika dejin,vyvoje a situaci a logika vyvoje imperialismu do fasismu.Uchvaceni,vyloupeni a smrt.Vzdy to same ! Co zacalo v USA s Indiany,pokracovalo ukradenim 60% Mexika,agrese Severu proti Jihu a predtim vyhnani Brit.imper. za ucelem rozvoje imperialismu vlastniho a pokracovat v uchvaceni sveta.Uchvaceni Spanelskych uzemi valkou,pak byla na rade Jizni a Stredni Amerika posete hromadnymi hroby..Ani nejhorsi diktature se nevyhne tomu aby neudelala neco dobreho. Na cas zavladl imperialismus s "lidskou tvari" ekonomicky rozvoj pomoci loupezi naseho svetoveho bohatstvi.Zkorumpovat populaci konzumnim systemem.Nezasahovat do soukromi atd. Svinstva se dela potaji v mensim meritku.Populace nebyla naladena na dalsi valku.A tak jen vrazdeni na Filipinach/200 tisic/tech co bojovali za nezavislost.Hirosima,Nagasaki,nikdo ku podivu "nezputinoval" fasitu Trumana.Obrana svobody a demokracie v Koreji byla za ucelem udrzet korejskeho diktatora u moci! Podvody a "zputinizovani" Stalina,za ucelem vyvolat hysterii sileneho zbrojeni..Masakry ve Vietnamu,Laosu a jinde nasledovaly.Obklicit vychod raketovymi a vojenskymi zakladnami.Kdyz se Chruscev odvazil Usrael zesilel a chtel znicit svet !Ve fasistickem utoku na Egypt Izraelem,Brity a francouzi,nebylo nic pro US imperialisty.Nasledovaly nescetne masakry a vyhlazovani Guatemala a dalsi..Je dlouhu zvykem rvat v US pres. kancelari o vrazdeni..Zabijte Lumumbu rval Eisenhower,zabit Castra a Diema,Kennedy,zavrazdete Aliende rval Nixon,Bush,Truman atd to same...Musela byt dobre zorganizovana propaganda aby se USA "branili" jako napr. proti Granade!!!Aby Usrael za ucelem masakrovani ale vypadal jako mirumilovny obrance miru,svobody a demokracie !!Pres. Kennedy a Clinton udelali z B.Domu nevestinec. Pres.Clinton rekl muslimskym teroristum..Musite zmasakrovat nejmene 5 tisic civilnich obyvatel abychom my pak mohli zacit masakrovat Srbsko ve velkem,bombardovat dnem i noci mesta,elektrarny,vodarny deti,rodiny ,nemocne ,prestarle atd..A to se stalo.V prestavce,kdyz nemasakroval zastrkaval doutniky do s.L.Posedly,co vse zastrkoval do manzelky se nevi. Ale vime ze tohle bylo presidentem a jeho "manzelka" bude take ,kdyz se dohodne s Bushovym gangem.V Britannii zase radil zvrhly J.Savile pederasticky a pedofilni pederast pod ochranou elity /velky pritel Zelezne Magie Thatcher/do te dobe nez chcipnul,nebo byl chcipnut...Ani trochu humanity zde nenajdes.Po zmizeni prvniho letadla nasledoval teroristicky utok na druhe. Boeing 777,MH17,let 77 -presedmickovano. Neviditelna raketa,zda se neviditelny zasah letadla,ktere po padu na zem vybuchlo,jako kdyby bylo plne bomb.Nove ciste pasy a letenky jako prave z tiskarny byly ihned shromazdeny !Snad nejdulezitejsi by bylo najit stopy rakety v troskach ! A identifikovat je. Pokr.
Pravdou je, že mě také zarazily nové holandské pasy, které nedoznaly nejmenší úhony .....vsadím boty, že všechna videa z místa nehody budou brzy zkonfiskována ....ovšem budou za to moct výhradně Rusové, že ano. Ach jo. Nějak se v pozadí vynočuje rčení z jedné knihy - živí budou závidět mrtvým...
mluvi dnes fakty...Zapadni politici a medialni hyeny rvou unisono,vi vse ,ale dukazy schazi !!!!////a hlavne merkel,Cameron,NATO terorista a EURO,Jap.fasista Abe,Ukroidi na Ukrajine banditi,zapadni muslimsti teroriste uz zase hledaji diru do pr...le ,do ktere by se vysplhali,za mensi odmeny/!! Coz je prinejmensim podezrele.Jeci za ucelem aby se zblbnutim populace mohly vic zbrojit a zakryt kazdodenni masakry a zlociny/Ukrajina,Syrie,Palestina atd/. A nyni prichazi cas masakrovat ,oloupit,zotrocit slovany a hlavne ruske nerostne bohatstvi. A co zustane, znicit. Zlocin jako je utok a zniceni civilniho letadla s rodinami a detmi /mnohokrat jiz provedene fasisty v minulosti/ mluvi jasne a presvedcive i bez technickych detailu !!Nemame pro to termin,vyraz nebo slovo vymyka se to stale nasemu chapani. A jestli se nestane zazrak...aby nas zbavil vseho zla...Tak neuprosna logika fasimu zase dokazuje,ze antiimperialni a antifasisticke zeme nesmi existovat. A tak svet /a dnes hlavne Rusko,Cina,venezuela,Kuba,Syrie /a my vsichni zijeme po staleti ve strachu,zoufalstvi a obav o sebe ,sve rodiny sve narody z nekonecnych zlocinu imperialismu-fasismu...
Dá se ten Váš příspěvek číst, to ano, jen ten konec je nějaký zmatený. Řekl bych to jinak:
Můžeme si za to sami, za svobodu se cedí krev, ale negrilují stejky na zahrádkách s uspávajícím vědomím, že to někdo vyřeší za nás. Každý je svého štěstí strůjcem a pečení holuby do huby sami nepřiletí.
Pořád mi vrtá hlavou, co ty potomky čechů tak vymylo, že znají stav, ale východisko z něj je jim neznámou
Nejen my lide ale i udalosti maji svoji pamet rovnez.Zase /pokolikate jiz/my vsichni prozivame dalsi tragedii,stovky mrtvych po podlem utoku na civilni letadlo nad Ukrajinou. Sokujici a hruzna tragedie.Nikdo plne nepochopi,co prozivaji pozustali obeti.Nekteri mluvi v mediich a ukazuji prstem a osocuji Putina.Snad mohli jeste pockat,az bude jasno.Mluvi z nich utrpeni z nenadaleho nestesti,tragedie ktera az doufam,ze casem az pomine to nejhorsi,zacnou premyslet..ze je i mozne ukazat prstem ,obvinit sebe samych.Premyslet o tom kdo :
--O tom,kdo poslal civilni letadlo do stredu silene obcanske valky,kde jsou denne letadla sestrelovana.Jako doufam civ. letadla neletaji pres Izrael/Palestinu,Irak,Syrii../je to neco jako poslat autobus plny deti na vylet do Stalingradu v zime1942!
--O tom.Kdo zaplatil 5miliard na rozvraceni Ukrajiny na vybaveni teroristu vsemi druhy zbrani,kteri misto jednani masakruji a nici civilni obyvatelstvo a jejich domovy.
--O tom,ze denne NATO,EURO podporuje a posila zbrane,penize vse potrebne teroristum na Ukr. tem co se nasilim a podvodem uchvatili moc ./vlada legalni to neni at si Walzman rika president nebo ne/.!Neslyseli jsme a neslysime jeden protest holandske vlady/nejvice obeti bylo prave z Holandska/hol. parlamentu,uradu,organizaci a snad jednotlivci jsou umlcovani vladou a policii..Vystoupit /nepodporovat/z NATO,EURO na protest,za mir na celem svete/Nejen v Holandsku/!!!?Protestovalo Holandsko proti babrbarskemu straslivemu utoku na Srbsko celych 6 tydnu neustaleho bombardovani? Holandsko je zakladajicim,dlouhodobym a hlavnim clenem EURO a NATO.Osud jinych je asi moc nezajima.
--Byla to prave holandska dobre vyzbrojena armada,ktera mela za povinnost zabranit masakrum v byvale Jugoslavii,ale jen prihlizela kdyz se masakrovali bezbranne srbske rodiny,zeny,deti a nicil jejich majetek. Nevim zda byli v Kosovu ale protest proti zverstvum tam zase zadny !!!A tak jsou i jini,treba v Srbsku na Ukrajine i jinde ,kteri mohou ukazat prstem...a obvinit prave spoluobcany dnesnich obeti.!!!.A snad myslim i pravem!!!.Mysleli si tentkrat,ze se jich to netyka ? Osud nekdy krute odplaci,tresta a my se casto divime,nechapeme...Netyka se jich,kdyz se masakruje od Nemecka na vychod a jih,v Africe,Na Stred.vychode v Palestine a v J.Americe.???Drive se politici a elity distancovali od zlocinu.Nedavno jsme videli jak cela vlada USA s nadsenim a jasotem a /dabelskym/potesenim sledovali v primem prenosu barbarske vrazdeni dedecka v nocni kosili a cast jeho rodiny.Zadna identifikace,zadne dukazy= zadna spravedlnost.!!! Zlocin lyncovani,prinejmensim,v suverenim Pakistanu !!.Nic jineho. US vladou !!!A to hovori jasne. Neni jediny z prasivych odpornych mocnych elitnich politiku,ktery by rekl.Dost.To se jiz nikdy nesmi a nebude opakovat !!Ajako hyeny jeci dal s medii a v nich a denne pokracuji.Nedaji se nicim umlcet A co je svedomi to Psychopati neznaji ! A co prijde a jak se nedavna minulost protne do budoucna ?Vyhlidky nejsou
nejlepsi--Ukr. vlastenci odevzdali obe skrinky uradum.Nebyly ani zmizeny,zniceny,ztraceny.To mluvi pro ne a my jen d...Automaticky kráceno
23.7.2014 9:50
RE: Logika minulosti...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 313745
>Pořád mi vrtá hlavou, co ty potomky čechů tak vymylo, že znají stav, ale východisko z něj je jim neznámou
Pekne jste mi prihral. Nejedna se jenom o Cechy, my ten syndrom coby mala zemicka mezi mlynskymi koly prejimame.
Uz jsem to tady napsal a prenesu to sem kvuli vyznamu a dukazu:
Let MH17 skončil nad Ukrajinou
313562
Mne rozum nebere,
ze kazdy musi videt (tedy i statnici), co jsou Spojene staty za vsivarnu (uz svym zrodem), za cem (v podstate za veskerymi svinarnami) stoji v pozadi jako iniciatori a podporovatele, a presto treba, dejme tomu, ze zkusena Evropa, se necha zapojovat do tech jejich ruznych svinskych siti. Pokladam si proto otazku, jestli je tim padem vubec mozne se nejak vzeprit. Vidime treba, jak se provalilo, ze nejvyssi predstavitele moci v Nemecku byli anebo jeste jsou Americany odposlouchavani, ze treba prave Nemecku bylo "vraceno" podivne zlato, atd., a presto jim stoji zato ocividne prisluhovat. Opravdu tomu nerozumim. Anebo ze by se prave Nemecku jednalo, konkretne v pripade vsech problemu tocicich se kolem Ruska, o nesmiritelnost se stalingradskym ponizenim a tim jaksi stahovali zbytek Evropy?
20.07.14 07:34
23.7.2014 19:40
RE: Logika minulosti...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 313839
>o nesmiritelnost se stalingradskym ponizenim a tim jaksi stahovali zbytek Evropy?
Tedy brát v úvahu jen ten Stalingrad, to by bylo hodně zjednodušené. Němci přece v drtivé většině Hitlera zbožňovali až za hrob a šok z porážky od mužiků v nich zanechal touhu po revanši, kterou v nich válkou napakované USA svými investicemi k rekordně rychlé obnově životní úrovně, jen posílily. Vždyť to trvalo pouhou jednu dekádu aby byl založen koncem roku 1955 Bundeswehr, kdy první odvody proběhly v roce 1956 a během studené války byl páteří konvenčních sil NATO ve střední Evropě, v níž měl téměř 500 tisíc vojáků a 170 tisíc civilních pracovníků a byla tak obnovena německá válečná mašinerie v novém hávu, ale se starým záměrem "Drang nach Osten" a tentokrát podle přání Adolfa ve spojenectví Západu - v NATO.
Na uzdě je držel jen SSSR se svými poválečnými spojenci, ale jakmile se toto uskupení podařilo Západu rozložit, tak chuť na revanš neustále narůstá a protože ty Slovany bytostně nenávidí, tak dělají všechno proto, aby je nejprve poštvali proti sobě a pak oslabené ovládli a zotročili. Ádovi sice pomník nepostaví, protože tu svoji vizi nedokázal realizovat a vystavil je potupě porážky od mužiků, ale jeho chtíči mít Evropu ve své moci, tomu zůstávají věrni.
24.7.2014 8:34
RE: Logika minulosti...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 313884
>>o nesmiritelnost se stalingradskym ponizenim a tim jaksi stahovali zbytek Evropy?
>
>Tedy brát v úvahu jen ten Stalingrad, to by bylo hodně zjednodušené.
Ano, souhlasim, ale ja ten Stalingrad beru jako symbol, jako zjednodusene vyjadreni celeho potupeni, tedy i tech dalsich okolnosti, ktere jste vyjadril a i jeste nevyjadril. Nicmene ten pojem metaforicky naznacuje soucasnost. Rusove si nechavaji kydat hnuj na hlavu, nereaguji okamzite tak, jak treba reaguje Izrael, kdyz na jeho uzemi nejaky palestynsky ulicnik vhodi prskavku, ale shromazduji udaje, kuji strategii a v pravou chvili tvrde a neuprosne zasahuji. Takovi proste byli a jsou. Jako treba v pripade Syrie. Pripomenme si, jak Spojene staty tehdy porad vykrikovaly..., a nahle po ruskem zasahu ztichly. Tak tomu bude i tentokrat: bude zdanlive ruske ustupovani a najednou slahnuti, treba jen diplomaticke, treba jen zahajenim prodeje prirodniho bohatstvi za zlato, a zazni sklaputi podpatku!
hadejte mi budoucnost /G.Green,Ministerstvo strachu/..Cim vice medialni a politicke hyeny jeci /take strachem/tim rychleji se splachuji do hajzlu dejin..Zmena zitra a budou jecet opak !!.Cim vic ziram do kristalove koule jevi se tam ze Francie je v trablu at udela co chce..kdyz neproda lode Putinovi zacvakne obrovske pokuty a s dalsi pokutou 10 miliard jiz udelenou "spojencem" USA se bude pomalu ale jiste "titanicky" potapet; kdyz lode proda,koule rika ze asi spadne nejake jejich letadlo a nebo nekde neco hodne vybouchne v Parizi..Hadam dal ,ze to KY-JEW neustoji...Sebehli se tam sakalove- miliardari a hyeny bez miliard a chteli se poradne "nazrat", ale v korytu lezi jen jiz dost ohlodana kostra Ukrajiny...Vcerejsi krach ukroidni vlady ukazal,ze by chteli zebrat,ale ze uz nemaji kde !!!Snad chytit Nuland pod krkem by pomohlo...Zda se mi zdalky v kouli ze nastane "nedorozumeni,zast a nasilna nenavist proti sioligarchickym sakalum,kteri uz maji "napakovano" a chteji se za kazdou cenu pakovat dal !!A mezi hyenami ,ktere pribehli v nadeji na loupeni a nic uz na ne nezbylo...pristi 3 mesice jsou pro vlastence kriticke nez to bouchne v KY-JEWU , a sance pro Putina prilozit polinko pod kotel tamtez....rekla koule...a ze ti co nazorovali proti miseni se do Ukrajiny Ruskem,asi meli pravdu,ze by to rusa hospodarsky /a politicky/poskodilo dost...
Krásně, stručně a přehledně zanalyzováno to co mnozí za děním a zastírajícími cancy trupelů "čuli.
..diky ,ale chvala nezaslouzena ,voni se ty /prevazne/spekulace dobre ctou ale jsou to porad "co kdyby"....
Kdyby se nezavisly Sved rozkrajel tvrzenim,ze v Iraku NEJSOU jaderne zbrane,je to plat prdny,tak tam JSOU.Takze mlcici Putin obsadi Kubu i s temi raketami..a ty tam BUDOU...to bude radosti v Bile chaloupce...
Špičková diplomacie na ilumináty neplatí. Je nutné ukázat zuby a drápy. Ruský medvěd je má, tak proč je skrývat.
Tohle platí min. 2 století, konečně realistický pohled na dění.
To platí už stáročia... a hovorí sa tomu aj stredoveké uvažovanie.
Mediální masáž je opravdu šílená, to uznávám, jenže na rozdíl od autora se tedy nedomnívám, že by byla situace tak jasna. Předně by mne opravdu zajímalo, odkud bere informace, že Ukrajinci prohrávají - pokud vím, bojuje se už v Doněcku a Luhansku, civilní úřady nové republiky odsud už utekly, zůstaly jen vojáci. To mi tedy nepřipadá jako vítězství… Takže z tohoto pohledu Ukrajina nepotřebovala žádnou akci s letadlem. Druhá poznámka je podstatnější - jenom naprostý blbec by riskoval něco takového pár kilometrů od ruských hranic, protože Rusko vše monitoruje a nebyl by pro ně problém toto odhalit. Proto se domnívám, že myšlenka o ukrajinských stíhačkách sestřelujících letadlo je nesmysl. Rusko samo v tom evidentně nemá jasno, Putin nejprve mluvil o stíhačkách, teď už je na stole jenom jedna, která snad letadlo sestřelila, ovšem nic víc Rusové neuvedli, což naznačuje, že nic nemají a i tohle je jen fake…
Kromě toho, pokud by rebelové byli bez viny, proč by manipulovali s troskami, bránili k přístupu atd? To hodně ukazuje, že nějakou vinu rozhodně mají.
A co se španělského operátora týče, už jsem o tom psal, je otázkou, proč by takový operátor na Ukrajině vůbec pracoval, a pokud ano, tak proč se po něm shánějí pouze twitteři a ne jeho příbuzní ze Španělska? Přeci jen, jediný Španěl na Ukrajině a nic o něm není známo konkrétního, kromě (možná) jména? To mi opět přijde jako hoax, protože dnes není problém si cokoliv na internetu ověřit, už by dávno mělo být známo celé jméno, příbuzní atd. Celá jeho historie. Není.
Za nejzávažnější lze považovat fakt, že Rusové zatím nic neodhalili. Přitom doba nazrála a každý další den znamená větší podezření. Rusové určitě naprosto přesně vědí, co se stalo, a mlčí. Vzhledem k té informační kampani se dost divím a je to velmi podezřelé, jasně to ukazuje na separatisty. Samozřejmě, je možné, že si nějakou bombu nechávají na později, ale čím později s tím přijdou, tím méně jim někdo uvěří.
Když vyloučíme ostatní šílené teorie (letadlo mrtvých, bomba atd.), zůstává pouze sestřelení stíhačkami (málo pravděpodobné), sestřelení ukrajinským BUKem (více pravděpodobné, ale konspirátorům se to bůhvíproč nezamlouvá) a sestřelení separatisty. Možná je i kombinace, která by vinila všechny strany - že CIA podstrčila separatistům informace o vojenském letadle a ti následně sestřelili civilní či že v zákrytu za civilním letadlem letěla vojenská a počítalo se s tím, že rebelové nebudou na civilní střílet a vojenská pak zaútočí. Toto by vysvětlovalo, proč vlastně žádná strana nemá na vyšetřování zájem… I když takto se to mohlo stát, přesto bych více věřil teorii o vině povstalců...
Kyjevská vláda popřela, že by vyslala do centra Doněcka pravidelnou armádu, uvedla však, že tam proti proruským vzbouřencům bojují malé proukrajinské skupiny sebeobrany. Pět lidí bylo usmrceno a 12 zraněno při přestřelkách nedaleko nádraží v Doněcku.
tak ako - chytil ste sa sám do vami preferovaných - určite overených - kým -neprávd
Rusové nic neuvedli? Podle toho, co máte za zdroj informací. Třeba zde:
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4465-rusko-rika...
Ale třeba Česká televize si pořád mele svou, jak je třeba na sankce proti Rusku a Putinovi, o tomto se nezmíní ani slůvkem.
Neuvěřitelná negativní lživá propaganda v České televizi 21.7.2014 zněla unisono v neprospěch Ruska a navíc nezmínila jediným slovem tuto tiskovou konferencia (úplně nahoře v přízpěvcích) výše uvedené důkazy. (Na úplný závěr zprávy problikl asi na čtvrt vteřiny - ne více jeden obrázek grafu zveřejněného na této tiskovce ale bez jakéhokoli komentáře. Nevidět jej, nepoznám oč jde, byl na obrazovce pouze okamžik (doslova) takže nešlo nejen nic si prohlédnout ale ani rozeznat co se na obrázku nacházi. (pro lidi co nevědí, neviděli....proč asi?)
Zcela jasný výsměch České televize daňovým poplatníkům. Navrhuji jako jediný účinný bojkot pro čt, nejlépe finanční.
O horlivé debilitě redaktorů čt. vypovídá již maličkost, jak celý den 18.7. opakovali jeden po druhém že letadlo letělo ve výšce 10 tisíc kilometrů pořád a dokola.
(kéž by, dodávám já).
Jak poznamenal autor, cituji "Na použitie chemických zbraní sýrskou vládou svet Amerike nenaletel. Prečo by mal Amerike naletieť teraz?" (http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/vyzera-to-tak-ze-295-nevinnych-obeti-je-fintou-nazacatie-vojny-proti-rusku.html)
..podle US vzoru. President Asad zacal pouzivat v Syrii smrtelny plyn sarin proti svemu obyvatelstvu/oficialni zprava USA "vlady" a hystericke protesty /.Po kratke dobe vyhlasil tentyz president vseobecne demokraticke volby a byl zvolen drtivou vetsinou prave tech mnoha "zaplynovanych" syrskych obcanu !!!!
Můj názor: Domobranců je málo, odpor je minimální. Kijevská armáda ale povstalce potřebuje, dělá bordel a vyvolává napětí terorem, hraje kruté divadlo. Je to relativně levný a stačí na to pár věrných nácků. Hlavně že se dosáhne toho cíle...
sleduju to tu už týden: http://militarymaps.info/
Prečo ten kto vyhráva nad hŕstkou "teroristov" má k dispozíci obrovskú pravidelnú armádu (aspoň na papiery určite) zrazu vyhlasuje čiastočnú mobilizáciu? Veď vraj sa im toľko dobrovoľníkov stále hlási...
Lebo dosávaju na frak unionisti... V ich armáde panuje chaos, diletantizmus a dezercie... Nikomu (snáď okrem HC neo-banderovcom z Národnej Gardy) z Unionistov sa nechce bojovať, majú na háku zomrieť za bizarných okolností 18-19 ročný chalani zo západu Ukrajiny v 21. storočí, aj oni chcú auto, dom, frajerku a nie vraždiť a triasť sa o holý život. V dokumente o stratách unionistickej armády od 9.7.-15.7.2014 (teda v období začiatku veľkého útoku na DNR a LNR) je to 1600 mŕtvych a 4723 ranených unionistov verzus 48 mŕtvych a 64 ranených federalistov... (po webe koluje tento dokument Min. Vnútra Ukrajiny (lebo nie MO riadi operáciu ale MV!!!) podpísaný Ministrom Vnútra Ukrajiny Avakovom) tu je http://www.uschovna.cz/zasilka/AIZ6R33VMA56IF4P-KKX/
Straty 1:30 pričom by útočník mal mať "len" 3x väčšie straty podľa vojnových skúseností... Ale to by musel byť rovnocenný protivník rozumej motivačne, muselo by sa mu chcieť-zatiaľ čo on musí a federalisti chcú a potom to tak vyzerá. Vedel som, že na Ukrajine je bordel ale , že takéhoto rozsahu aj v armáde to som naozaj prekvapený...
Tak to vyzerá keď sa diletantský, nevicvičený, nemotivovaný sopliaci pchajú do mesta Afganských veteránov...
No, víte, já bych řekl, že ani jedné straně se nechce bojovat. Před pár měsíci si Strelkov stěžoval, jak se Ukrajinci nijak nehrnou mezi jeho muže. Myslím, že ukrajinská armáda na tom je podobně - normální lidé tu válku nechápou a bojovat za nějaké "vyšší zájmy" se jim nechce. Bylo by zajímavé vědět, jak se místní dívají na rebely, jestli je opravdu berou jako nějakou domobranu - dost o tom pochybuji, protože jim velí ruští důstojníci a s ohledem na profesionalitu se dá spíše předpokládat, že hodně z těch vojáků jsou evidentně veteráni z nějakých konfliktů (Čečna? Gruzie?) a ne jen rychle vycvičení domobranci. Takové ty řeči, že jsou to místní lidé, se mi velmi nezdají - zkuste se doma domluvit s pár kamarády a vyhlašte si u vás vlastní republiku. Jak dlouho bude trvat, než vás armáda - co armáda, policie - odzbrojí? A můžete mít motivaci jakoukoliv, stejně vám to nepomůže. Výcvik a zkušenosti nic nenahradí a tady je evidentní, že v tomto jsou separatisté daleko lepší... Myslím, že bez drtivé ruské podpory by dlouho nepřežili, no a vzhledem k nervozitě Ruska v posledních týdnech, vzhledem k tomu, že už jim Rusko píchlo i sestřelem SU-25 svou stíhačkou, tak je evidentní, že jsou to rebelové, kdo má problém, i když Ukrajinci na tom taky asi nejsou dobře, proto ta mobilizace...
Teraz sa pre zmenu Strelkov sťažuje, že nemá čím vyzbrojiť haldy dobrovoľníkov (ktorý prichádzajú vo stále väčšom počte) po tom čo tratia blízkych a priateľov počas ukrajinského bombardovania zaľudnených oblastí... Videí kde sa chlapi zaprisáhavjú vstupom do povstania nad príbuznými roztrhanými na kusi, bez hláv nôh atď. v ruinách vlastného domu je plný internet, najväčšia sila je pohreb malých deti .. Hrúza... Okolo nich 20 chlapov z rodiny - kto z Nás by nezobral zbraň do ruky za takých okolností... Dobrovoľníkov z radov federalistov bude pribúdať to je tutovka leda, že sa unionisti spamätajú a výhlásia pímerie aj im to pomôže a len to im pomôže. Mimochodom aký je problém aby Ukrajina bola federácia (USA, Nemecko, Rusko, ČSSR, Juhoslávia atď)? To je niečo nenormálne v tak veľkom mnohonárodnostnom štáte? Až teraz si začínam vážiť Čechov! Toto je hlavný argument prečo sú unionisti chorý a nie fedralisti...
Na toto ti odpoviem hĺbkovou analýzou:
http://leva-net.webnode.cz/products/proc-si-stezuje-strelkov/
Je to drsné, ale ak je to tak.....
Tí neľudia! Zmrdi/smerdi(sluhovia).
To je skôr hĺbkový účelový zmätok. Pozrel si si, kto je zdroj? Anonym. 5. kolóna, nejaká inštitúcia Cassad, ktorá okrem svojich neanonymných členov vôbec nepriznáva, kto a za čo ju platí. Napísali to asi všetci, alebo menom všetkých.
Napíšu omotávačku za peniaze, aby sa tom ľudia hrabali, motali, zdržovali.
Cassad je piata kolona možno pre teba, a určite pre Kurgiňana, ktorý vyčita Strelekovovi, že odmietol hrdinsky padnúť v obkľúčenom Slavjansku a dal prednosť ďalšiemu boju.
Dávaš do súvislosti nemiešateľné. Cassad a Strelkov nemajú nič spoločné, Cassad trepe za peniaze od stola, Strelkov bojuje za poriadok podľa svojich predstáv a možno aj predstáv iných, pravdepodobne "rusky" zmýšľajúcich.
Neviem hodnoverne posúdiť, či Strelkov musel ustúpiť, z mne dostupných informácií najskôr musel, a to čo tvrdia jeho oponenti nevyzerá, že by malo aj reálny základ.
Podľa mňa sa potrebuje niečo udiať, lebo Strelkovci padnú, a vznikne oveľa väčšia škoda, než prípadný pokus dohodnúť federáciu.
Tá tvrdosť Kyjeva je veľmi podozrivá, dobre bola vidieť aj pri obštrukciách pri katastrofe, namiesto toho, aby chvíľu počkali, prípadne transparentne vytiahli info z dispečingu, ktoré musia mať, tak to komplikovali. Podobne ďalšie sadistické vyhlásenia členov vlády. Také niečo zdraví ľudia neurobia.
Ake haldy dobrovolnikov? Donbass ma okolo 6 milionov ludi, z toho sa da urobit 50 tisicova armada, no aspon 25 tisic urcite? Vidis, zeby bolo tolko dobrovolnikov? Figu. Vacsina ludi v Donbasse kritizuje Rusko, ze nepomaha a ked sa ich spytas a preco teda nejdu bojovat, zahadne mlcia.
Zacneme stihackou, kde je dokaz, ze ju zostrelilo Rusko okrem slov Tymcuka a Avakova? Taky zosrel nemozno zatajit.
Ideme dalej, ano, na to, kolko je v Donbasse ludi je opolcencov malo, no nezabudaj ze v byvalom Sovietskom zvaze mnoho ludi sluzilo v armade a presli si Afganistanom plus bojami v Donecku a Lugansku ziskavas prax.
Co sa tyka ludi, preco utekaju nie na Ukrajinu ale do Ruska? Preco vojaci Nacgvardie a ukrajinskej armady utiekli do Ruska ked boli zraneni? Preco vitanie udajne osloboditelskej armady je take nijake? Skor nijake?
A to, ze ukrajinska armada nebola schopna doteraz schopna porazit opolcenocv je pre nu hanba. Pretoze ma nielen viac zbrani a techniky, ale aj ludi.
Mimochodom, kde si nabral informaciu, ze civilne urady utiekli do Ruska? Rada by som ju videla, kedze sledujem rusky inet a take tam nebolo. )
no Waltzman uvažuje o čiastočnej mobilizácii - prečo ? veď víťazí ...
Kdo by mu pochodoval na vítězné přehlídce?
Obecná část české populace žije díky mediální prezentaci pádu civilního letadla na Ukrajině v domnění, že jej sestřelili teroristé a teď na místo nechtějí nikoho pustit.
Přímé důkazy o příčině pádu boeingu existují v několika záznamech kontrol leteckého provozu od samého počátku. Zda se jedná o boeing777 unesený na jaře experti poznají snadno.
Tentokrát se temným silám nepodaří zlikvidovat ani fakta, ani účelově obviněnou stranu.
Omluví se média, až budou muset hlásat zprávy naprosto odlišné od těch předchozích? Přiznají se k manipulaci obyvatel a k napomáhání k rozpoutání další války? Zatím se tak nikdy nestalo.
Nedokonalým sestřelením civilního letadla do prostoru bojů na Ukrajině je vše prozrazeno. Ze shora lízli, ze země netrefili, důkazy zůstaly nedotčené.
http://svobodnenoviny.eu/zvrat-ve-vyvoji-rusko-ma-...
sem zvědavý jak tohle bude vysvětlovat, hlavně tu přitomnost americkýho satelitu...
Uprostred všetkých tých protichodných dohadov mám svoju vlastnú konšpiráciu:
Z nejakého dôvodu sa Boeing vychýli zo svojej trajektórie. Z nejakého dôvodu neodpovedá. Armáda to vyhodnotí ako potenciálnu hrozbu, lietadlo môže byť unesené, alebo má závažnú poruchu. Pošle za ním podľa štandardného postupu stíhačky, aby ho naviedli na kurz. Po vizuálnom kontakte Boeing skoriguje kurz a vracia sa na pôvodnú trajektóriu. Toto dosvedčujú informácie, ktoré včera zverejnilo Rusko.
Čo sa deje ďalej, je záhada. Ak Boeing rešpektuje pokyny stíhačov, nikto nemá dôvod strieľať. V každom prípade je lietadlo ako potenciálna hrozba stále "osvietené" navádzacím radarom ukrajinského BUKu. Mohla za takýchto okolností strieľať domobrana (na tie stíhačky, ktoré sú pre ňu legitímnym cieľom) a nechať nevedomky raketu navádzať armádnym radarom na Boeing? Mala dôvod strieľať ukrajinská armáda alebo stíhači?
Mohli rusi nejako nadobudnúť dojem, že sa jedná o pred pol rokom unesené malajské lietadlo, ktoré teraz naložené nukleárnym pozdravom mieri na matičku Rus?
Ano, to je zajímavá myšlenka. Souhlasil bych s vámi, že úmyslně asi nikdo neměl důvod letadlo sestřelit.
Problém je, že evidentně obě strany mlží. Rusové sice naznačují, že tam bylo SU-25 atd., ale nikdy jasně neřekli - to SU-25 je pachatel. Přitom oni to musí vědět a mít důkaz, jistě by ho už zveřejnili. Zatím jsou to jen takové tanečky - čekal bych něco jako - tehdy a tehdy odstartoval SU-25, pilot jménem XY, tehdy a tehdy zaměřil civilní letadlo, vypálil raketu toho a toho typu, letadlo sestřelil a v tomto čase přistál na této základně. Tady máte odposlech z komunikace pilota s věží, tady je záznam telemetrie rakety, tady jsou záznamy z našich radarů. Zdůrazňuji - tohle vše Rusové musí mít, tedy pokud se to tak stalo!
Na druhé straně, stejně mlží i USA - měli ve vzduchu AWACS, který je schopen získat podobné údaje, už dávno mohli ukázat záznamy atd. Nic konkrétního neřekli.
Nemyslím si, že by letadlo sestřelila stíhačka, představa, že by Ukrajina takovou akci naplánovala a hodila to na povstalce, ta je přitažená za vlasy - obrovské riziko prozrazení a Ukrajina nepotřebuje riskovat. A Rusové už by to veřejnosti řekli.
Sestřelení stíhačkou omylem se mi moc nezdá, protože Ukrajinci neočekávali nepřátelské letadlo letící ze západu.
Přiznám se, že se mi nejvíce zamlouvá moje soukromá teorie založená na náznaku, že obě strany mají své máslo na hlavě. Asi takto - letadlo z nějakého důvodu zamířilo do této oblasti (buď úmyslně navedené, nebo omylem). Ukrajinské stíhačky využívají situace a letadlo následují, kalkulujíc, že na pozadí civilního cíle si jich rebelové nevšimnou, nebo nebudou riskovat sestřel stroje. Kdoví, možná takový trik nepraktikovali poprvé. Nemyslím, že by v tom byl kalkul nabízející rebely k sestřelení letadla, s tím asi nikdo nepočítal. Jenže to se přesně stalo - letadlo bylo rebely sestřeleno, ovšem ukrajinská stíhačka se za něj “schovávala”. Rebelové jsou sice viní, ale i Ukrajina má svůj díl, takže ani jedna strana nemůže říct všechno a musí mlžit. Tato teorie vysvětluje hodně - mlžení obou stran, nemožnost Rusů plně odtajnit své informace (rebelům by přitížili), nemožnost USA plně odtajnit to své ze stejného důvodu, ochotné předání černých skříněk (na nich nezáleží, protože pilot 777 asi vůbec netušil, že za ním někdo letí), ovšem maření vyšetřování ze strany povstalců (je nutné najít případné zbytky rakety a odstranit je). Nevýhoda mé myšlenky je v tom, že SU-25 je pomalejší a létá v nižších hladinách, než 777, takže udělat takový manévr je pro něj (možná) problém…
Tvrzení, že rebelové nemohli letadlo sestřelit (hlavní obrana ruské strany) je dle mne nesmyslné - před pár dny sundali Antonov ve výšce 6500. Ten také nesestřelili ručními raketami, k tomu už potřebují BUK. Takže jej evidentně mají a umí s ním zacházet…
Nevýhoda mé myšlenky je v tom, že SU-25 je pomalejší a létá v nižších hladinách, než 777, takže udělat takový manévr je pro něj (možná) problém…
Spíše bych řekl, že je to nemožné
22.7.2014 19:20
RE: tah je na opici Obama
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
Reakce na 313760
Nemožné to nie je.
Start rakety BUK provází velmi intenzivní rachot srovnatelný se startem tryskového letadla, slyšitelný v okruhu min. 10km. Za letící raketou zůstává výrazná spalinová stopa viditelná na hodně kilometrů. Ve výšce cca 1000m překonává raketa rychlost zvuku, což generuje transsonický třesk slyšitelný min. na 20km. Letadlo bylo setřeleno v odpoledních hodinách takže by uvedené projevy startující rakety musely zaznamenat tisíce lidí v okolí. Na informačních webech (ruských, ukrajinských i opolčeneckých) NIKDE není žádné svědectví o tom, že by někdo v nějakém směru něco uslyšel nebo zpozoroval... zato jsou svědci tvrdící, že v tomto prostoru v kritickou dobu manévrovala "sučka".
Ešte jedna malá poznámka k americkému satelitu.
Rusi niekoľkokrát dôrazne vyzvali svojich amerických priateľov, aby predložili fotografie zo svojho kozmického aparátu, ktorý v tom čase letel ponad oblasť. Američania nič neukázali. Dokonca ani na priamu výzvu svojich spojencov z EU.
Dôvody môžu byť dva. Väčšinou sa prihliada len na prvý z nich. To, čo satelit nafotil sa američanom nehodí do krámu. Majú fotky ale nemôžu ich ukázať.
Mne napadol ešte iný dôvod. Čo ak američania nič nemajú? Ich satelit nič nenafotil.
Aký je skutočný stav americkej techniky a armády? Astronautov im do kozmu vynášajú Rusi. Po previerkach vyhodili niekoľko veliteľov obsluhy jadrových rakiet. Americký generál, ktorý velil 450 minutemanom sa o svojich podriadeným pri jadrových raketách verejne vyjadril, že sa vraj vyznačujú najmizernejšou disciplínou v celom letectve. Aj toho vyhodili. Aká je morálka vojakov a spoľahlivosť techniky v US army?
Nič nenaznačujem, len by som, rovnako ako rusi chcel vidieť aspoň jednu, jedinú fotografiu.
Poloaktíne navadzané strely SARH (SA-6 Kub, SA-11 Buk, HAWK, S-200) majú jednu obrovskú nevýhodu, po odpale idú ako buldog po cieli bez možnosti korekcie dráhy počas letu zo zeme, jediná možnosť ako zasiahnuť do jej letu je odpˇaliť ju na diaľku alebo vypnúť ožarovací radar. Bežne preto SARH (semi active radr homing) strely trafia iný cieľ než bol zamýšľaný za predokladu, že bol v lúči ožarovacieho radaru. Ináč povedané ak pri SA-6 Kub predchodca SA-11 Buk) sú pri sebe cieľe bližšie ako 400m (bežná šírka lúča ožarovača) NIKTO nevie aký cieľ si raketa vyberie - väčšinou skočí na fyzicky väčší cieľ so silnejším odrazeným signálom (Su-25 vs. B-777 napr.) ale ak počas toho míňa ten menší buchne aj tak na približoivacju rozbušku preto tá neistota, toto všetko sa ľahko mohlo stať...
Trochu si dovolím vás poopravit. Raketa nejde po fyzicky větším cíli, ale po cíli s větší efektivní odraznou plochou. Pokud by se do konfliktu zamotala práškovací Andula, šla by k zemi ona, protože má tuto plochu suverénně větší, než boeing a SU.
22.7.2014 20:25
RE: tah je na opici Obama
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 313770
to by som chcel vidieť prečo by mala práškovací andula väčšiu odraznú plochu ako B777, kam chodíš na také bludy?.. má SU25 alebo B777 nejaké stealth technologie na sebe ?
22.7.2014 21:57
RE: tah je na opici Obama
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 313784
Nemusia - ale osobné auto zo 70. rokov alebo bežný kamion má väčšiu odraznú plochu (RCS) ako B747, autobus má odraznú plochu porovnateľnú s veľkou vojenskou loďou... Na absolutnej veľkosti skutočne takmer nezáleží
23.7.2014 10:54
RE: tah je na opici Obama
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?
Reakce na 313794
Nikto nemá pravdu aj všetci majú pravdu Tá informácia o efektívnej odrazovej ploche je síce v poriadku, ale tie reakcie svedčia, že nikto nechce povedať, čo to vlastne a kedy znamená.
Je to zhruba to isté, ako odraz slnka od auta, stealth vynechajme. Ak sa svetlo odráža od rovného skla, môže nastať intenzívny odraz, ale len v určitom uhle, ktorého pravdepodobnosť práve vhodného smeru zase výrazne klesá.
Práškovacie lietadlo môže ozaj mať pri vhodnom uhli (ak obsahuje rovné krycie plechy a kovové plochy ) vysokú efektívnu odrazovú plochu, pravdepodobnosť smeru a času výskytu takého uhla ale prudko klesá. Oblejšie lietadlá budú "svietiť" menej, ale zase nezávisle na polohe.
V toho dôsledku majú stealth armádne lietadlá rovné plochy, hoci je to aerodynamicky nevýhodné, a stávajú sa tak "práškovacími lietadlami", lebo zase klesá pravdepodobnosť ich nastavenia v správnom uhle vhodnom pre odraz. Celkovo je teda výhodnejšia architektúra "práškovacie lietadlo", pretože rovné plochy nasmerované mimo odrazia ešte menej, než malá oblá plocha. Je to ako so zrkadlami, sklami.
Jsou to hrany které oscilují na daných vlnových délkách, prásátko zrcátkem na mne posílá z háje zelenýho nezbedné děvčátko. Ovšem varianta vojensky upraveného meteorologického radaru spolehlivě ukáže výtok spalin motorů.
23.7.2014 14:16
RE: Montéři od nikolky
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?
Reakce na 313853
Oscilace, rezonance nemá nic společné s odrazem energie, spíše s pohlcením. Pokud neco v prostredí idealizovane rezonuje, tak se to chová jako součást prostredí a tvárí se, že to tam není, nic neodráží zpet. Je to v rovnováze s prostredím, a není duvod posílat energii zpátky k anténe. Rezonance se proto také využívá na strane prijímače, čím je možné energii z prostredí koncentrovat a pohltit (ten pidivýkon dále zesílit)
Hrany ani jako součást vodivé plochy rezonovat nebudou, chybela by rozložená indukčnost.
Vlnení odráží v první rade plocha, jako více/méne dokonalé zrcadlo. Samotný prut, hrana má príliš lokální a smerový účinek, než aby se dostatečný výkon dostal zpet k prijímači.
Nemusí jít čistě jen o "hrany" a "plochy", jako spíše o jejich styk - chce-li někdo, tedy roh. Všem je určitě znám termín "koutový odražeč", používaný jako klamný prostředek (vytváří falešné cíle). Jde o to, že paprsek (jakýkoliv) se v koutovém odražeči vrací vždy do původního směru, tedy ke zdroji. Hladké a oblé tvary stíhaček a jejich výzbroje nejsou jen požadavkem aerodynamiky ale i požadavkem snížení zachycení radarem. Řečeno jednodušeji - je tu snaha o to, aby bylo těch "koutů" co nejmíň. Velikost efektivní odrazné plochy se udává v dm2 (srovnej s celkovou plochou stroje). Už pouhý pohled na Andulu stačí na to, aby si člověk v této problematice aspoň částečně zběhlý (např. sloužil u PL vojska) všiml tvaru trupu, kabiny, nasazení křídel, podvozku atd. a udělal si úsudek sám.
Z vlastní zkušenosti vím, že odraz stíhačky MIG21, 23, 27, Albatrosu, Delfína atd. nebyl ve srovnání s odrazem od dopravního letadla dramaticky menší. Menší Delfín "odrážel" větší signál, než mnohem větší MIGy. Na poloze letounu vůči radaru záleží a je to poznat při manévrech, kdy k radaru natáčí vždy jinou část trupu.
Samozřejmě záleží i na nosné frekvenci vysílače radaru - zda pracuje v m, dm nebo cm pásmu. Taky výkon vysílače a další parametry.
23.7.2014 23:54
RE: Montéři od nikolky
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?
Reakce na 313882
Možná, že se v nečem i shodneme, ale z odborného hlediska je vaše interpretace koutového odražeče (nebo vlivu hran) nesprávná. Je sice pravda, že vrací témer všechno smerem ke zdroji a jedná se objekt, který má velkou efektivní plochu nezávislou na natočení, ale zase není pravda, že je za to odpovedná hrana, nebo roh. Stále odráží plocha, ten roh a hrana se procesu neúčastní, a jsou tam jenom proto, aby ty 3 plochy držely nejak pohromade. Princip je stejný jako odrazka na kole (svítí i pri nekolmém svetle, má více pyramidových plošek, ne jako obyčejné zrcadlo). Ješte k predešlému bych doplnil, že rezonance se samozrejme uplatnuje i pri vysílání, nejen príjmu, pri odrazu smysl nemá.
Nevím, zda bylo dost čitelné, co jsem napsal predtím, zopáknu jinak. Letadla co mají být neviditelné mají radši rovné plochy, sklonené pod takovým úhlem, aby treba pri vodorovném letu odrážely nakonec méne, než stejne velká plocha oblá. Stejne jako je menší parazitní odraz od rovného skla oproti oblému, pokud to rovné není pod extremálním úhlem.
Pak je otázka, jak jste pri pozorování zohlednil AVC radaru, které vliv rozdílné odrazové plochy (signálu) také vyrovnává.
Souhlasím, že prečíst typ letadla z obrazovky chce zkušenost, a bez identifikace, nebo uvážení smeru letu vuči pozici radaru jen na základe síly odrazu až nemožné.
Nevím, v čem je interpretace "koutu" nesprávná, představím-li si jej jako 3 vzájemně spojené plochy - pro lepší představu např. jako 2 související stěny místnosti (plochy) s podlahou (plochou)... Nebo jste snad myslel onen společný styk všech tří ploch, ten jeden bod? Tak to se vám omlouvám, to jsme si opravdu nerozuměli.
Zákon odrazu neplatí jen pro fyziku viditelného spektra záření, a prosím, nebavme se o interferencích, parazitních odrazech, parazitních frekvencích vysílače atd. Já se pouze snažím poukázat na faktory související s nalezením a sledováním cíle. Tyto faktory empiricky popisuje radiolokační rovnice a ač již její tvar neznám (po více než 30 letech ze školy a 20 mimo obor to po mě nikdo nemůže chtít), jsem s to si poměrně přesně odvodit, jaké faktory ASI zahrnuje - v přímé i nepřímé úměře. A kromě výkonu, frekvence vysílače, výšky antény, vzdálenosti atd. se uplatňuje velikost efektivní odrazné plochy. Samozřejmě vím, čím je ovlivňována, protože na tom závisel můj úspěch v praktické činnosti: ta zasraná letadla najít a "vést" je pro potřeby dalších instancí. Nehodlám vést akademické debaty o rezonanci vln na hraně křídla či ve VF části RL přijímače. To jsem nikdy nepotřeboval; činnost klystronu nebo permaktronu, nehledě na magnetron či permaktron, jsem již dávno zapomněl. Ano, jsou v silném magnetickém poli a pracují na principu rezonance. A proč vědět víc, když to už nepotřebuji? Přijde-li někdy diskuze na toto téma, budu ji ze zájmem sledovat a dolovat z paměti poslední útržky znalostí...
To je vše, a zdravím vás, ať jste bývalý kolega z PVO, letovod, teoretik, výzkumný pracovník...
25.7.2014 19:41
RE: Montéři od nikolky
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?
Reakce na 314034
Dekuju za doplnení, chtel jsem jen upresnit, že odraz má na svedomí spíš plocha, než hrana. Pak rozhoduje zaoblení a sklon plochy. Koutový odražeš je fajn finta, ale je už dost specifický, je to složenina 3 ploch, samotný kout není účel, slíš dusledek požadovaného složení ploch.
Ctím si náš společný technický jazyk, drobné nesrovnalosti jsou vždy a obvykle se srovnají. PVO jsem byl jenom chvilku v základní službe, teď se nekdy v tomto smeru amatérsky venuju fyzice, elektromagnetismu, premenám energie. Nekdy se zde cítím pred množstvem konspirátoru docela sám (treba ten haarp apod), tak je dobre, že jste tady jako realista. V hlavičce mám mail, kdyby neco, preju hezký víkend.
...času nemám, ale čpím tady.. je to ale lepší, než TV
Gůgluješ rád? Tak gůgluj a uč se, co to je efektivní odrazná plocha (a jak vůbec nemusí souviset s rozměrem letadla) a jaký je její vztah k radiolokační rovnici. Tedy pokud to pobereš.
Za trubku je tu někdo jiný, já ne.
Benjamin Fullford na svojom webe informoval, že MH 370 bol unesený a parkuje v Holandsku, mal byť použitý ako nosič atómovej zbrane!?
22.7.2014 16:53
RE: tah je na opici Obama
matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?
Reakce na 313731
Tam nieje čo vysvetlovať... Všetky satelity lietajú všade...
Satelity sú všade.. Všetci o tom vedia.... no, okrem teba...
Válka začala v okamžiku jak Ruská Federace projevila ochotu dělat obchody v lokální měně a trochu odstrčila US $. Ten Putin dokonce ponouká k témuž ostatní!
To opravdu rozlítilo Spojené státy s elitou multimilionářů k nepříčetnosti. Všechna „západní“ media začala na přání „chlebodárců“ kopat do Putina a Ruska. USA tlačí na všechny „spojence“ k dalším a dalším sankcím vůči Rusku. Je zcela jedno co vedení Ruska udělá nebo neudělá, západní tisk to vyloží opačně. Nejdůležitější neuvede a setřese jako propagandu „ďábelského“ Ruska a namísto toho uvedou výplody Porošenka. Rovněž je zcela lhostejné, kdo schodil letadlo, v každém přípdě se to stalo z Ukrajiny, ale odsouzeno je Rusko.
Kreml je jediný, kdo se chová střízlivě a není mu to nic platné obdobně jako to nebylo nic platné 23 zemím napadeným USA jen v posledních letech před nimi.
Včera dopoledne uspořádala Moskva tiskovou konferenci s anglickým překladem.
Briefing the Defense Ministry with new details about the crash Boeing 777 near Donetsk.
Viděli jste to snad v televizi? Nebo o tom alespoň četli?
tisková konference
a zde
a zde
bývalý reportér Associated Press, Robert Parry tvrdí, že US má obdobné satelitní obrázky jako Rusko dokazující, že Kijevská chunta sestřelila malajské letadlo. Nizozemský šéf týmu poslaný na identifikaci obětí Malaysia Airlines letu MH17, pochválil separatisty za zajištění a dobrou spolupráci. Píše Reuters
Vláda USA chce válku, mrtvoly, na tom se dá přece něco vydělat a dostat se ze srabu.
22.7.2014 23:26
RE: Nepřehlédli jsme, že 3. světová válka již začala?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 313732
Agrese Ruska je agrese ať si myslíte cokoliv. Obsazení Krymu je zločin a podpora teroristů na Ukrajině rovněž.
>Agrese
Jaká agrese? To je podobné jako kdybyste tvrdil, že Češi nebo Slováci, kteří se chtěli odtrhnout od bývalého Československa byli teroristé a ta druhá strana je měla postřílet. Pochopte, že na Krymu a na celé východní Ukrajině žijí Rusové. To ani nemluvím o nacistickém puči vyvolaném USA.
Zahloubejte se nad svým fašistickým myšlením.
Sašo, největší neštěstí je srážka s blbcem... Proč to vychutnáváte?
23.7.2014 0:45
RE: Nepřehlédli jsme, že 3. světová válka již začala?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 313810
>Agrese Ruska je agrese ať si myslíte cokoliv. Obsazení Krymu
>je zločin a podpora teroristů na Ukrajině rovněž.
Znovupripojenie Sudet je agresívny zločin československa a vyhnanie nemcov genocida.
Nepáči sa?
Ale je to presne tak - Sudety boli od Československa odtrhnuté na základe medzinárodnej zmluvy, Krym bol odtrhnutý od Ruska na základe rozhodnutia vlády.
A aj jeden aj druhý právny akt bol po nejakom čase zrušený ako nesprávny a nespravodlivý.
23.7.2014 4:55
RE: Nepřehlédli jsme, že 3. světová válka již začala?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 313815
>A aj jeden aj druhý právny akt bol po nejakom čase zrušený ako nesprávny a nespravodlivý.
Trochu bych Vám pomohl (snad systematicky) s tím jinak neuchopitelným "nesprávným a nespravedlivým". Možná ale výsledek nedopadne podle přání.
Smlouvy na úrovni států jsou pozůstatkem porcování zeměkoule otrokáři či feudály a některé se dovolávají dokonce i Nejvyššího, a jako takové, by v dnešní době "dospívání" lidstva, měly být vždy podřízeny dobrovolným smlouvám dobrých sousedů - obyvatel. Pochopitelně je nežádoucí jiný než poklidný, nenásilný přístup k dosažení cíle. Opačný postup revoluční, ozbrojený, násilný je dobrý jen v pokračování otrokářské a feudální tradice, i kdyby se to někomu zdálo nespravedlivé či pomalé. Je to zejména potřebné pro ukončení kolotoče odplat, je potřeba přestat počítat nespravedlnosti skutečné či domnělé, oběti naše, oběti jejich. Udělat za tím tlustou čáru usmíření a přejít k projektování na spravedlivější budoucno.
I v případě vnuceného boje, být aktivní k jeho ukončení přechodem k urovnání spravedlivou dohodou, a nikoli triumfálním vítězstvím.
Nejlepší způsob boje za svobodu a nezávislost není vůbec krvácení, ale naplňování svobody a nezávislosti v každodenním životě a připravenosti nabídnout upřimně ruku k řešení problémů, i s tím rizikem, že vám bude do nabízené dlaně plivnuto.
od jisteho Hitlera vime ze fasismus musi za kazdou cenu obvinovat nejprve sve sousedy a potom cely svet...Dost se mu to darilo ,mel po ruce Goebelse...a dnesni fasiste pokracuji podle stejneho receptu...
Mohl to udělat kdokoliv, ale proč ukrajina střílí na experty, kteří přijeli obhlédnout letadlo? Určitě čisté ruce nemají.
http://czech.ruvr.ru/news/2014_07_22/Malajsijsti-e...
Tohle není normální.
22.7.2014 11:03
Skandální telefonní rozhovor s příslušníkem Ukrajinské armády v obklíčení v přémém TV přenosu...
mrkně na tohle, je to s cz titulky.... http://www.youtube.com/watch?v=Oq5rmLJ7YNo
22.7.2014 13:46
RE: Skandální telefonní rozhovor s příslušníkem Ukrajinské armády v obklíčení v přémém TV přenosu...
Reakce na 313741
Nevěřím jim. Považuju to za další z řady provokací s cílem domoci se legálnosti vstupu cizích vojsk, tam to dle mě míří. Telefonát není důkaz, možná střílej sami po sobě...
myslim, ze to vystihl docela spravne. Ten 'detail', ze tam byl ten Spanel se jaksi nehodi do kramu, ale stalo se. Masinerie to prevalcuje a nestastnik bude 'zmizen'.
Samozrejme tak jako vzdy a vsude, da se ocekavat, ze banderitske vedeni neni jednolite a typy jako zmineni cinitele jsou blizci nasledovatele pacienta hotelu Hanoj Mek Kajna (anti-Abela), genitala Chcajne-ho a podobnych asocialu. To jsou (ne)lide, kteri jdou pres mrtvoly k dosazeni sveho cile - tudiz je mozno cekat, ze neco ve svem zaujeti tu a tam proseknou. V celkovem shrnuti to vak prilis neznamena; operace proti Rusku je jiz rozjeta a neni ji mozno zastavit.
Jsem rad, ze jsme se dozili teto doby, neb cela rada 'nejasnych' domnenek se ukazala coby realna a pravdiva. Za prve, nebyl to zadny komunardismus, ktery byl pricinou problemu - byla to vzdy jen svetovlada (imperializmus) Anglosasu, nic jineho. Za druhe, jen ta skutecnost, ze stary system (snive-komunardisticky) byl bez boje 'stazen ze sceny' ukazuje na uzasnou silu, ktera ridi novodobe dejiny sveta (doplnte si, kdo to je... brabci si o tom stebetaji). Je to jen posunovani rekvizit z toho sameho depozitare; ten kdo to nepochopil, je mimo realitu. A pritom to je tak jednoduche.... az zabavne.
Termín "svetovláda Anglosasov" navrhujem pozmeniť na svetovláda anglosaso-židov, alebo ešte presnejšie žido-anglosasov a termín presne zodpovedajúci dejinám by mal znieť chazaro-anglosasov, chazari predstavujú koncept a anglosasi sú pužití, ako ten papier, jednorazovo, USA sú systematicky ničené. Samozrejme s malým písmenom na začiatku, lebo sa nejedná o národ, ale o účelové označenie mix komunity, kultúr a konvertitov na židovstvo.
To je v mem bode cislo dva i kdyz ne specificky.
Jak uz bylo mnohokrate na Z. diskutovano, tyto dve partie se nenavidi a presto jaksi spolupracuji. To je jedich dlouhotrvajici 'umluva' ktera zacala vladou, byt kratkou, O.Cromwella (prizval Zidy z Holandska zpet do Anglie - pak zacal jeji ekonomicky a obchodni rust). Takze, zavazek je na 'solidnim zaklade'. Britove vsak predali stafetu moci NWO Zapadni Indii a ta jiz v takove pozici vuci stedrym uvero-darcum neni.
Uvidime brzy zda tato umluva vytrva i tentokrat a jak dlouho. Skutecne me to osobne zajima, nedockave cekam.
http://votipka.blog.idnes.cz/c/418539/Soudy-bez-dukazu-zaplatime-valkou.html
Tesi me, ze se mezi Cechy (krome diskuteru na Z.) nachazi rada lidi, kteri jsou schopni racionalni analyzy. Navic jsem rad, ze mohu konecne dat do plena zdroj v nasi reci; mam za to, ze mnoha se 'engelstina' jako rec nasilniku uz zacina zajidat.
Opravdu velmi výstižné shrnutí, palec nahoru. Je však nutno si neustále připomínat, že Ukrajina je jen jedna figurka (byť důležitá) na geopolitické šachovnici, ať již to s ní dopadne jakkoliv.
Hlavním cílem černých je porážka krále bílých (RF) a získání jeho bohatství = zdrojů. Černý nemůže polevit ve svém tlaku, neboť čas pracuje proti němu - jeho vlastní zdroje slábnou, vyčerpávají se zvyšujícím tempem a tudíž jej v důsledku nakonec přivedou ke zhroucení. Bílý si tuto jeho slabinu uvědomuje už dávno. Jeho strategií je posilovat obranu a nenechat se "vyštípat" z takticky výhodných či životně důležitých pozic (např. Krym). Žádná strana nemůže (a ani nechce) ustoupit, protože už není kam. Takový ústup by dál vedl neodvratně k porážce. Vydrží-li dnešní stav ještě tak 2-3 roky, mají bílí šanci zvítězit, neboť černému slábnoucí zdroje neumožní udržení ani jeho dosavadní říše. Odhodlá-li se do té doby černý k "výměně", nezůstane na šachovnici prakticky nic a možná ani žádný z králů.
Každopádně ti co táhnou figurami, si své bezpečí zajistí - pokud tedy zahájí výměnu. Na to mají prostředků dostatek. Jestli to však bude kvalitní život, je otázka. Spíše se to bude podobat mezihvězdnému letu na kosmické arše, s výměnami generací.
Souhlasim s Vasim komentarem.
Vskutku, Bili (jaka ironie historie!) vedi presne, co a jak maji delat. Dulezita cast schopnosti vyzrat a vyhrat nad nepritelem (ten je prave tak ironii dejin umely) je sila domaciho podhoubi. V Rusku se na tom vydatne pracuje, zatimco Evropa je totalne ideologicky zmatena a rozstepena. Verim, ze v pripade konfliktu (vystrcenim EU casti NACA do prednich pozic) se EU behem nekolika dnu ne-li hodin rozlozi a sjedna separatni zastaveni nepratelstvi. Nema na valce s RF absolutne co ziskat vsak uz i dnesnimi sankcemi trati!
Rovnez tak, Vase videni "vyssi sceny" (prirovnal bych to k vyssi sfere v atomove structure, s vyssim enrgetickym petencialem) je spravne. Ja se tomu snazim bezne vyhybat a to ze znamych duvodu (vsak uz vime z minulych utoku na Z.dost) - nikdo si dnes nemuze byt nazyvan bez vaznych dusledku anti-cosi. Nakonec i "oni" jsou pripraveni dat na oltar obeti a pan Makow to rika zcela spravne - elity jsou pripraveny obetovat pesaky. Takze, uvidime jak daleko ten rotschildovsky project dojde. Moji osobni nadeji je, ze se 'nekdo' (konkretne vojensky aparat U.S.) v kriticke chvili vzepre. A bude klid.
Carlos - španělský řídící provozu pracujícího na věži v Kyjevě
fiktivní postava a nejlepší je jeho šílená komunikace
No. Porovnal jste si časy zveřejnění na Twitteru s časem událostí? "Carlos", ať to byl kdokoli, by musel být jasnovidec.
Nie, Carlos s docela vysokou pravdepodobnostou nie je ziadna fiktivna postava ako sa to z neho snazia urobit Waltzmansenkovi kuncafti a kamarati presstituti. S tymto spanielskym letovym dispecerom totiz 8.5.2014 robila rozhovor televizia Russia Today -teda relativne dost davno pred tym, ako ako sa B777 ocitol na zemi.
Neverite? Mozno uverite...
http://actualidad.rt.com/actualidad/view/127516-amenazar-controlador-espanol-ucrania-crisis
Uz vtedy vravel okrem ineho, ze je z toho nestastny co sa deje na Ukrajine.
------
Ja mam v podstate len tieto klucove otazky pre tu kriminalnu zberbu z majdanu:
1.) Budu tela mrtvych podrobene sudno-znaleckej analyze, aby sa zodpovedala otazka, ci boli medzi nimi skutocne mrtve osoby, ktore ukoncili zivot inak (skor), ako v priamej suvislosti s padom lietadla. ANO/NIE ak ano, tak s aky bol nalez. Ale zrejme sa s nimi nic diat nebude a rovno ich daju do truhly a skoncia v jame...
2.) Preco ukrajinska tajna sluzba skonfiskovala zaznamy z letovej prevadzky daneho letu? Boja sa snad nieco? Boja sa pravdy? Alebo sa v nich nachadza nebezpecny kompromitujuci material, ktory by vrhol vinu na tu "nespravnu" stranu alebo osobu?
3.)Ako je mozne, ze dodnes sa nikto neprihlasil nejaky svedok, ktory by pocul a videl rachot a dymovu stopu po odpale zo zeme vystrelenej rakety, kedze rachot je poriadny a dymova stopa by bola viac ako 10 km dlha a bolo by ju vidno jasne niekolko minut po odpale rakety. Neverim, ze dnes ked ma kdejaky tulpas vo vacku telefon s fotakom by neurobil nejaky zaznaam zo zvedavosti. Ved to muselo byt pocut a vidiet na niekolko desiatok km.
Toto su moje tri otazky.
A zaroven podla vsetkeho co som v suvislosti s padom toho B777 videl a pocul, sa vazne domnievam, ze lietadlo to schytalo raketou vzduch-vzduch. To by mohla byt zaroven aj odpoved na moju tretiu otazku, pretoze raketa vystrelena na lietadlo zo vzduchu z tesnej blizkosti rozhodne robi daleko tichsi doprovod a aj dymova stopa je kratsia.
Putin a ukrajinská vláda sú spoluvinníci.
ale teroristi by mali niesť celú zodpovednosť.
Celé to divadlo síce započal západ, aj lietadlo mohlo byť nastrčené... Ale strielali teroristi, takže o čo stále ide ?
Dôkazy predsa sú... Samozrejme všetky môžete označiť ako podvrh, ale to už je vaša neznalosť.
Ano. Ukrajinští teroristi, takto "majdanem" dosazená "vláda", ponesou celou zodpovědnost. To si pište!
Je jedno či je dosadená
Je to vláda a má právo dať krajinu do poriadku od proruských teroristov...
Teda.. podľa teba Matúš, ak mám dosť peňazí, odhodlania a skúseností, mám právo niekde niekomu dosadiť ním nezvolenú vládu?
..navyše v prakticky jednoznačnom záujme nejakých korporácii známej proveniencie a určite nie v záujme bežnej populácie ukrajiny..
Isto..Janukovič bol tiež oligarcha a žiaden ideál, no to, čo popisuješ, je priama fašistická intervencia, diktatúra.
Ako toto vykadrenie koreluje s tvojim demokratickým presvedčením?
Alebo si zástancom niečoho iného a nie demokracie?
Ak áno, vieš, že predstavitelia silových zložiek našej občianskej, demokratickej spolocnosti majú po zistení tvojej identity povinnosť súdiť ťa v zmysle príslušných paragrafov, alebo sa cítiš, tešíš svojim "poslaním" skôr na tribunál?
isteže - také právo bezopochyby máš. To je práve tá demokracia.
Pokiaľ si schopný a máš možnosť, máš právo robiť čokoľvek čo neohrozuje život a práva ostatných.
To čo je v ukrajine je riadený prevrat. Kedže sa v podstate nič nezmenilo nemôže sa jednať o diktatúru...Vláda odzbrojuje teroristov. To nieje diktatúra
Vláda má povinnosť súdiť ma, s tým súhlasím a plne sa zodpovedám. V prípade, že by som nesúhlasil so zákonmi ktoré by mohli ohrozovať moju slobodu, som pripravený odcestovať...
Niesom demokrat ale republikán. Zásadný rozdiel...
re: anonym
Tak máš aj právo na basu a pri ohrození obćianskej spoločnosti so šťastím možno i na tribunál.
Alebo ho pri tvojom postoji predbehne soudce Lynč
Bo neviem, či ti ojebabraný, zvrátenou formou tvoj ej démokreatúry systematicky deprivovaný dav, bude dávať po tých tvojich rozmaroch moc na výber..a tak aj mafoši tej tvojej utrhnutej démonkreatúry, ktorým sa pripletieš pod bejzbolovou holí..víš přeci, jak to padělání, ne jenom to srdce bolí..
S Matúšovou prvou vetou samozrejme súhlasím.
re: Matúš
Asi nechápem, no podľa teba existuje "neriadený" prevrat?
Aspoň jeden "spontánny" príklad z dejín bez tichých záujmov v pozadí by som poprosil.
Máš pravdu, že na Ujrajine sa čo do diktatúry oligarchie(fašistickosti režimu) až toľko nezmenilo, i keď trochu prituhlo..
Ako bývalí U.S."rael" kolegovia vravievajú:
Diktátor?
Isto a obzvlášť krutý, ale NÁŠ diktátor.
a terorista?
Isto, šikovný, vyškolený, NÁŠ terorista..
Neviem, ako to myslíš, veď vieš, že zákon je len nástroj
a ide o to, ako ho interpretuješ=použiješ
Balíš kufre, stíhaš?!
Jou..eśte jedno..
čo majú teda podľa teba resPublikáni a demokrati spoločné, že si to "plebs tak mýli" a v čom je ten "zásadný rozdiel"?
Definujte, prosím, pro neznalé, pojem "terorista" a "terorizmus".
Znám to např. takhle:
"Terorismus je užití násilí nebo hrozby násilím s cílem zastrašit protivníka a dosáhnout politických cílů. Terči teroristických akcí jsou většinou civilisté."
Ostřelování městských čtvrtí, nemocnic, škol a městské infrastruktury (vodárny, trafostanice, nádraží...) raketomety, minomety a těžkým dělostřelectvem, je tedy co?
Ale obcane, to mate nejaky stary oldspeakovsky slovnik, dejte si pozor aby z toho nebyl ideozlocin! Podle noveho vydani newspeaku je teroristou prece kazdy, kdo nesouhlasi s politikou a cinny naseho vsemi milovaneho Velkeho Bratra.
Terorizmus má mnoho mnoho definícií.
Keď hovorím o terorizme, hovorím o ozbrojených miliciach, ktoré niesú schválené žiadnou vládou...
Čiže, ak je nejaká ozbrojená "jednotka" ľubovoľnou "vládou" schválená "neoficiálne", o teroristov nejde?
To si sa ale zasa vyfarbil Matúš
..hmm, ty máš aj veľmi zaujímavé chápanie výrazu "vláda", prakticky identické s pojmom "vodca"
ou_yeah!?
Ak je schválená len jednou či dvoma vládami tak sú to stále teroristi...
vláda je kolektívne zoskupenie občanov...kolektívny vodca
Čiže aspoň 3 vlády.
Záleží podľa teba, či volených, alebo nevolených ovčanov, komisárov?
Upresním:
Pri tzv.demokraciách korporátneho(západného typu) ide, ako vieme, v podstate o oligarchie, kde sa príslušnými ni(e)kým riadenými finančnými tokmi kontroluje tzv. "verejná" funkcia už od kandidátky až po výmenu jej tváre podľa potreby(samozvaného "programátora a admina" systému) cez nejakú mediálnu kampaň.
V podstate ide teda na západe dlhodobo o ideológiu mediálno-finančného fašizmu, ktorého pilierom je idiotizácia a deprivácia, dlhodobé umelé stresovanie plebsu s cieľom zachovania informačného náskoku, monopolu na riadenie pre nejakú samozvanú "elitu". Presnejšie: znemožnenie dosahovania optimálnejšieho potenciálu rozvoja pre veľkú väčśínu populácie a de-facto maximálne možné brzdenie vývoja spolocnosti, za snahy vytvárania ilúzie opaku..
Opakujem:
Myslíš teda Matúš, že by za predpokladu konvergencie práva a morálky mali uvedené režimy mať objektívne(globálne) právo hodnotiť kto je a kto nie je terorista, alebo si myslíš, źe by pojmy právo a morálka konvergovať nemali?
jou..pod kolektívnym vodcom myslíš neukojiteľné egoistické jelito(á), parazitujúce na ostatných ľuďoch, alebo skôr niekoho, koho úlohou je neustále dvíhať mieru chápania a materiálneho zabezpećenia celej populácie, ktorý aź potom môže "plénu" legitímne stavať otázku o nejakom miernom životnom nadštandarde?
Kudy vede cesta a kudy ne?
>Je jedno či je dosadená
>Je to vláda a má právo dať krajinu do poriadku od proruských
>teroristov...
Matusy, takže kdyby v roce 1992 nějaká banda byla dosazena na Pražský hrad a zakázala používat slovenštinu na celém území republiky, bylo by to v pořádku? A kdyby se to někomu nelíbilo (a ono by se to nelíbilo...) měla by taková vláda právo dát zemi do pořádku od proslovenských teroristů?
Konečne príspevok na ktorý sa dá reagovať a som rád že píšeš presne toto...
Ano, aj takáto vláda má právo dať zem doporiadku od proslovenských teroristov. Rozumný slováci by rozkladali dosadenú vládu politicky.
Tý hlupáci, teroristi, slovač ktorá si myslí, že terorizmom niečo dosiahne, by bola neustále vraždená. Keďže by to však boli ľudia z "domoobrany" boli by doma a vláda by bola nútená vraždiť aj civilistov ( pretože sú v obytných miestach )
Vtip je v tomto.
My slováci máme obrovskú moc v tom, že nás môžu drať z kože, ale nemáme v povahe vychádzať so zbraňou do ulíc...
Nazvite si to zbabelosť. Ja to nenazívam múdrosť.
Skôr ľahostajnosť voči politickej hre z ktorej nemam ani cent...
Teroristi zapájajú do svojích ideologii okolitých občanov a civilisti kôli nim trpia...Tak isto je to v gaze, tak isto je to teraz na ukrajine.
Tvrdím v zkratke toto. Život civilistov je drahší ako ochrana zkorumpovaného štátu ( štát je VŽDY zkorumpovaný )... Navyše násilie zo strany teroristov ( domoobrany ) vždy stupňuje civilné straty...
Mam to pochopit tak, ze teroristi hlasovali za vznik Doneckej a Luganskej republiky v referende alebo obcania?
Mam to pochopit tak, ze kritizujes podporovanie USA Kosova, syrskych rebelov, cecenskych rebelov, zahajenie vojny v Iraku proti legalnej vlade atd?
Alebo ti vadi, ze rebeli su proruski a pre teba je Rusko ako cervena handra?
Z druhej strany mas pravdu v jednom, momentalne je ovela efektivnejsie rozlozit nepriatela zvnutra a nie sa hrnut bojovat, ked nemas dostatocne mnozstvo zbrani a ludi. Pravdaze ak sa tu nehra nejaka ina hra, kde vojna sluzi na nieco ine.
Podla mna vojna vyhovuje tak Ukrajine, ako aj Rusku. Ukrajine, presnejsie chunte preto, lebo sa ekonomicke problemy dostavaju do uzadia a mozno lepsie prerozdelit majetok a kradnut, Rusku preto, lebo sa blizi zima a vtedy sa naplno prejavi nedostatok plynu a pad ekonomiky na Ukrajine, kde je inak bieda a bude este horsie.
Ta vlada sa vyhlasila sama, nebola zvolena, takze Donbass ma uple pravo urobit to iste.
Nabuduce radsej rozmyslaj predtym nez nieco napises.
Nemá, pretože jeho vládu nikto neuznal. Kdežto ukrajinskú uznali.
Odpusť si tie keci, viem o čom a čo píšem...
Melieš tu o politike, ale čo je politika ti úplne uniká...
Čiže za Tretej ríše, ak Dolfi, keďže mal nejakú tú moc a niečo uznal za vhodné, bolo to podľa teba plne "legitímne"?
Čo je teda podľa teba "politika" Matúš?
..aby sme si pojmy a dojmy neplietli
jou..a slováci bojovali na strategickom území hôr, zlata a striebra možno najviac zo vśetkých v Európe min. za posledných 1000 rokov a isto vieš aj to, že dlho držia, no keď sa naserú, vždy povraždili prakticky vśetkých "holodrancov", jelitá, a veľmi kruto. Viď mocenské boje raného Uhorska, až po 250 rokov tureckých vojen proti zvrátenej forme islamu, 180 rokov "stavovských" povstaní s vydobytím dlhodobej vysokej miery samosprávy voči zvrátným formám kresťanstva a neskôr v 19. a 20.storočí znova za odstránenie zvrhlých foriem úžerníckeho judaizmu atď.
Preto na dedinách nemajú radi tie "panské huncúctva" a vždy ich v konečnom dôsledku riešia po prekročení mier vidlami, fakľou a uHorárskou brokovnicou s až nebezpečne širokým záberom drevorubaćov, ak chápeš..
Reprezentanti režimu vy si to mali dostatoćne uvedomiť a snáď to potom nebude znovu treba..
Samozrejme nie. To by znamenalo, že si ktokoľvek môže určiť vlastné pravidlá...
Vláda musí byť uznaná viacerými krajinami. Vtedy je legitímna.
Ok, tak tú tvoju vládu uzná
Mussoliniho Taliansko,
Vichystické Francúzsko,
Ustašovské Chorvátsko,
Imperiálne Japonsko
a trebárs i Hortyovské Maďarsko.
či vtedy..i dnes banksterskí nevolení vodcovia bývalých U.S.a ich otrok-pResident..
To podľa teba stačí na legitimitu
alebo treba na "dekriminalizáciu", či "legalizáciu" operácie o jednu, 2-3 krajiny menej, viac?
..jou..a kto podľa teba určuje tie praVidlá Matúš?
A.Japonský veľvyslanec "Samosato",
B.dav, podľa toho, ako sa vyspí,
C.Veľké špagetové monśtrum,
D.Najbrutálnejśí s fírerov(t.j.najväčší opičák),
E.alebo niekto, niečo iné?
..a keby sme iśli o krôčik-dva ďalej..
Aké sú podľa teba kritériá miery objektívnej správnosti chápania dohodnutých pravidiel?
..alebo je to čisto len hrubá sila, ako u zveri v pralese,
či tie pravidlá existujú len "subjektívne" a chobotnice sa so špagetami nemiešajú, ak chápeš, kam mierim?
Pravidlá určuje globálny kolektív vlád... Rôzne medzinrodné zoskupenia a podobné "zbytočnosti"
Veľa píšeš a samé sračky. Ak nemáš čo robiť pracuj, mňa tie žvásty nezaujímajú...
Globálny kolektív vlád?
Myslíš, ako OSN, nebo tak něco, na čo každý mafošík s prepáčením s.re?
Pod medzinárodnými zoskupeniami myslíś azda MMF, NATO, SB, BIS a podobne menované, občanmi nevolené organizácie nejakých "rodových jelitárnych" klubov a pokútnych mafióznych organizácii a´la tzv. trilaterálka, skull&bones, b´nai b´rit, CFR, bilderberg a ďalśie skôr okultné a finančno teroristické združenia s pobočkami na jelitárnych "vzdelávacích inštitútoch"?
re: sr..čky
Dik za zhodnotenie
Bol som zvedavý, snažil som sa pochopiť, ako niekto môźe prísť k zopár tak špecifickým pohľadom, ako ty.
Samozrejme s viacerými tvojmi názormi mi nedá v istých konkrétnych situáciach nesúhlasiť..
..jou.. a čo vlastne ty robíš, keď nepracuješ?
Vládu KTERÉKOLI země světa by V PRVNÍ ŘADĚ mělo uznávat obyvatelstvo té země. Nemám tím na mysli že by se ze strachu vládě nepostavilo, ale že by tuto svou vládu samo aktivně ustanovilo. Uznání ukrajinské vlády ze strany JINÝCH VLÁD bez této základní podmínky (vláda nevzešla z vůle všeho - nebo alespoň z vůle většiny - lidu země ale z vůle pár tisíc pučistů vykonávajících zase vůli jejich zahraničních chlebodárců) je zcela irelevantní.
To by ale znamenalo, že môže vzniknúť akákoľvek vláda...
Vid. palestina, ktorej "vláda" otvorene tvrdí, že nemoslimov treba konvertovať, alebo zabiť.
Iste, obyvatelia sú s vládou spokojný, pretože sú to fanatický moslimáci.
To je dôvod prečo v žiadnom prípade nieje irelevantné či vládu odsúhlasia ostatné krajiny.
V tomto zmysle by som s tebou čiastoćne súhlasil, no doplním, že mierne povedané preháňaš, keď niećo podobné tvrdíš o väčšíne Palestíncov a moslimov.
Isto..všade máś i fanatikov a ćím viac budeš psíka trápiť, tým väčšia šanca, źe ťa kusne.
Preto:
Komu pomáha konflikt na Blízkom východe?
Ani bežným Izraelcom a tak ani Palestíncom.
Treba obyčajným ľuďom zabíjať obyčajných ľudí?
Nie
T.j.: ide o moc a tej bohyne, m´amone prostriedky-peniaze.
A kto má peniaze?
..a sme dome, v jedre problému-príležitosti..
Finančníkov, fírerov, loutkovodičov sa "praktický terorizmus" dotýkať nezvykne, atď..
Navyše, výpalníkov potrebuješ na strihanie a rezanie "urody" v teréne a nie na chalupe, ak chcš ísť k podstate toho o čom sa bavíme Matúš..
Navyše v koráne sa nie len na jednom mieste píše:
"Niet prinútenia k viere"
..čiže tu nejde o islam, moslimov, ktorí sami sa silno vyhradzujú voći takým falošným tvrdeniam nejakých texaských pseudokresťanských sociopatov.
..a prećo sa to v západných novinách nespomína?
Lebo by vzniklo množstvo podobných otázok aj ohĺadom tzv. cirkvi, judaizmu a celého západného modelu.
"My pasieme svoje a vy svoje"
Oficiálne taká dohoda neexistuje,
no medzi riadkami je v diplomacii o to tvrdšia.
Po slovensky:
"Nelezme si do kapusty"
..a nechźe sa len ovce hádajú,
a z koSSiara tak neutekajú..
V prípade že chceš diskutovať, vyjadruj sa jasne a stručne.. K tým šplechom sa nebudem vyjadrovať.
>Je jedno či je dosadená
>Je to vláda a má právo dať krajinu do poriadku od proruských teroristov...
Protestujem, aby tu niekto furt vnucoval terorizmus jednej strane, keď je zjavné, že to terorizmus nie je. Podobne aj omyl nie je terorizmus, uznáva aj západ. Teroristická je naopak "trestná výprava". Dá sa to hodnotiť aj podľa výsledkov a počtu obetí civilného obyvateľstva. Nie je vôbec jedno, či je nejaká vláda samozvaná a či vznikla nelegitímne. Pravidlá hry zjavne neboli dodržané.
Obrana proti terorizmu nie je terorizmus. Naopak podobné prevracanie pojmov a úloh je jedným zo znakov propagácie fašizmu.
Ktorí boli teroristi, keď urobili toto?
http://www.liveleak.com/view?i=a66_1405702358
https://www.youtube.com/watch?v=DmX1mh84k2g
Urobila niečo také proruská strana?
Matusy normálne predbieha všetkých v rade. Zverejnil ako jediné správne jeho jasné filozofické myšlienky a o chvíľu môže šéfovať celému zvedavcovi. Ostatní ho iba zdržujú. Moudrostrakovi sú vytýkané farebné obrázky, a matusy tu pritom šarapatí, rozdáva nálepky, kto je ten správny terorista, a kto má právo sa tu vobec vyjadriť.
velice slaby pokus o manipulaci metodou 'souhlasim s vami, ale...(opak)'
a 'kdyz nesouhlasite vy se mnou, tak jste... (invektiva ad hominem)'
...ano přesně tak to je a já to taky viděl:...Putin seděl na raketě jak baron Prášil na dělový kouli,houpal nohama,jednou rukou se držel za jakési křidélko a druhou třícípý aerodynamický klobouk po Petru Velikém,aby mu v tom fofru neuletěl,jen háro a šosy kabátu mu vlály....a když byl nadohled toho nešťastnýho zase jako napotvoru malajzijskýho létadla,tak přeskočil na zbloudilý,ukr.artilérií omylem vypálený šrapnel ze Zuzany,dodané slovenským prezidentem a těsně před jeho dopadem na ruskou celnici seskočil a s elegancí sobě vlastní a judistickým plácnutím,přistál za potlesku civilů a zelených mužíčků,nevímproč třímajících poslední verze AKM74,osazených kolimátory neznámého původu....
Jsem rád,že se to všechno pečlivě vyšetřilo a objasnilo,aby kolem nebyly žádné nedůstojné a zbytečné spekulace, narušující tu krásnou atmosféru vzájemného porozumění a tolerance v tom našem unipolárním,veskrze zhovadilém světě.
...a při tom přesedání, z rakety na raketu, mu z kapsy vypadl jeho zbrusu nový cestovní pas, kterýžto je hlavním a korunním důkazem viny...
m,
22.7.2014 21:27
RE: Vše vysvětlující dokumentace z US satelitu...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
Reakce na 313788
Žiadny dôkaz už ani nie je treba, Putin všetko priznal. V úplne 100% autentickom rozhovore, ktorý zachytila SBU.
Bodeď by se nepřiznal,když je to slušně vychovaný hoch z dobré rodiny a navíc složil pionýrský slib a zvláště když ho o to požádalo to strašidlo z přesednictva bezpečnostního výboru us-senátu s přezdívkou Feintein,nebo jak se ta třetihorní fosílie jmenuje....té dámě každým coulem,nelze odmítnout žádné přání....jen se bojím,aby jí nenapadlo,aby jí "udělal dobře"....
její kolega z výboru McKain(kde já jen to jméno už slyšel...),na to zřejmě nestačí od té doby,co mu ruská zenitnaja ustanovka ustřelila pod prdelí štokrle i s jeho hypertrofovanejma koulema,kvůli čemuž se mu tam už nevešel padák a protože oň,na rozdíl od koulí nepřišel,mohl se snést na zem a využít pohostinnosti strýčka Ho....
22.7.2014 19:36
RE: Vše vysvětlující dokumentace z US satelitu...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 313765
somariny -
Současná mainstreamová média se zcela utrhla ze řetězu. Již nerespektují žádnou logiku, chronologii ani fakta!
Je to již pouze krystalický brainwashing!
ze všech disinfo, fabulací a polopravd, kterými jsme ze všech stran masírováni:
originál: http://plotnikk.livejournal.com/548710.html
překlad: http://janica9.wordpress.com/2014/07/22/nekolik-sl...
Dobrý den,
Já sem moc nepřispívám, o to víc pravidelněji čtu a vyloženě tady člověk pookřeje, protože tady se FAKT diskutuje! Vím, že se nedržím tématu, ale musel jsem to napsat. Ještě to s námi není tak špatné, když dokážeme i přes rozdílné názory celkem na úrovni komunikovat.
Nerozumim, proc se tedy rozcilujete nad neobjektivnosti medii na zapade a v CR, kdyz na Zvedavci se uverejnuji jen clanky "protizapadni", kdy se vyzdvihuji jen argumenty podpurujici tento smer.
Je logicke, ze jedna strana dela tuto propagandu a druha jinou. Jen jsem nevidel napr v clanku na Idnes, ze by se autor rozciloval nad neobjektivnosti Zvedavce. Proc asi?
ale vždyt jste si tam tyhle lidi ve volbách přáli, ne?
Sojuz něrušimyj respublik svobodnych, Splotila navěki Velikaja Rus. Da zdravstvujet sozdannyj volej narodov, jedinyj, mogučij Russkij Sojuz!
Slavsja, Otěčestvo naše svobodnoje, Družby narodov naďožnyj oplot! Partija Putina — sila narodnaja. Nas k toržestvu russkovo kapitalizma veďot!
Skvoz grozy sijalo nam solnce svobody, I Putin velikij nam puť ozaril, Na pravoje dělo on podňal narody, Na trud i na podvigi nas vdochnovil!
V pobedě bessmertnych idej russkovo kapitalizma, My vidim grjaduščeje našej strany, I Russkiju znameni slavnoj Otčizny, My buděm vsegda bezzavětno věrny!
Rusko vzdy "milovalo" male narody, Ukraina je dukazem a rok 1968 take nebyl OK. Vy jim verite?
Eto raketa Putinova. Uprimnou soustrast pribuznym obeti!
ikke
vám všetkým plne zamestnáva mozog rok 1968, myslím v Česku, na Slovesnku na to dávno kašleme, rozdiel je v tom, že ste prešli dynamicjy vymývaným podvedomím za nacistov, slovákom sa to nestalo
Bohuzel, ne rok 1968 ale 2014, jde o to, ze po rozpadu CCCP se nyni Putin snazi obnovit Velkoruskou risi.
Proto anexe Krymu a valka na Ukraine. A proto (vlastne nasledkem a asi omylem) byl sestrelen let MH17.
Kazda eskalace (predevsim vojenska) jak znamo vede k nevinnym obetem. Let MH17 byl sejmut pravdepodobne raketou systemu SA-11, viz fotografie trosek a analyza na:
http://www.nytimes.com/interactive/2014/07/21/worl...
= "shrapnel", tedy velka brokovnice, dle fotek zbytku letadla.
Ta oblast, kde byly nafoceny ty fotky (viz prvni obrazek na linku), lezi asi 6-7 km odhadem od mista, kde zbytky Boeing 777 narazil na zem a kde doslo k explozi. To letadlo se rozpadlo ve vzduchu a proto jsou ty casti tak daleko od sebe.
Takze pro Velke Rusko zemrelo dalsich skoro 300 lidi, uplne zbytecne, asi omylem. Tak to interpretuji.
Morbilni je nejenom postup v miste nestesti, nechat mrtve lezet na zemi, nezakryt mrtvoly, nechat kohokoliv rabovat ci menit dukazy (udajne ???), ale i co probihalo behem padu MH17: Udajne je pobliz sirocinec, deti si hraly venku a najednou zacaly padat z nebe mrtvoly... ... vcetne deti v jejich veku. To muselo byt pro ty deti absolutne sokujici, pry rvaly a brecely - neni divu.
Ten sestrel MH17 je hnus, i kdyz asi omyl, ale takhle se Velke Rusko neda delat
>Bohuzel, ne rok 1968 ale 2014, jde o to, ze po rozpadu CCCP se
>nyni Putin snazi obnovit Velkoruskou risi.
No, to je vskutku vidět jak tu říši Putin(Rusko) usilovně buduje. Člověče, najděte v sobě špetku objektivity a koukněte jak intenzivně se o to budování světové říše ihned po skončení Studené války snaží sionismem prolezlá Amerika! Ačkoliv svět by očekával odzbrojení, Am. vydává od té doby astronomické částky na zbrojení. Proč asi???? Koukněte se na mapu, kolik vojenských US základen má kolem Ruska US a NATO a jak je tomu z posice Ruska!? Celkem Rusko chápu, že si to konečně uvědomili o co jde celému Západu.
>Proto anexe Krymu a valka na Ukraine. A proto (vlastne nasledkem
>a asi omylem) byl sestrelen let MH17.
Kulový! Tu válku tam vyprovokovaly Amíci kvůli své rozpínavosti. Anexe Krymu byla pouhá obrana Ruska, vždyť už Am. měli připravené plány, jak je z Krymu vyženou, ačkoliv smlovy s Ukrajinou měly ještě platnost. A k sestřelení letu MH17 by nedošlo, kdyby do válečné zóny nepouštěli provoz civilních letadel. Který idiot tohle dopustil?
>
>Kazda eskalace (predevsim vojenska) jak znamo vede k nevinnym
>obetem. Let MH17 byl sejmut pravdepodobne raketou systemu SA-11,
>viz fotografie trosek a analyza na:
>http://www.nytimes.com/interactive/2014/07/21/worl...
>
"Pravděpodobně" je totální blbost. Posečkejte na řádné vyšetření a pak dělejte závěry, ačkoliv jestli to budou vyšetřovat zaujatci vašeho typu, tak to vyšetření bude silně pochybné.
>Takze pro Velke Rusko zemrelo dalsich skoro 300 lidi, uplne
>zbytecne, asi omylem. Tak to interpretuji.
Takovou interpretací jen dokazujete svoji zaujatost a neobjektivitu. Oni zemřeli kvůli ignoranci idiotů, kteří tam to letadlo navedli. A jen tak mimochodem - koukněte se kolik už lidí zařvalo svými životy kvůli rozpínavosti USraele a jejich patolízalů.
>
>Morbilni je nejenom postup v miste nestesti, nechat mrtve lezet
>na zemi, nezakryt mrtvoly, nechat kohokoliv rabovat ci menit
>dukazy (udajne ???), ale i co probihalo behem padu MH17: Udajne
>je pobliz sirocinec, deti si hraly venku a najednou zacaly padat
>z nebe mrtvoly... ... vcetne deti v jejich veku. To muselo byt
>pro ty deti absolutne sokujici, pry rvaly a brecely - neni divu.
>Ten sestrel MH17 je hnus, i kdyz asi omyl, ale takhle se Velke
>Rusko neda delat
Viz výše! To jsou všechno důsledky toho, když idioti pustí civilní letadlo do válečné zóny. Poblít byste se měl především nad vlastní neobjektivitou a zaujatostí. Je vrchol blbosti plácat takové hovadiny.
Takze vy podporujete invazi 1968 do Ceskoslovenska? To byly take ohrozene zajmy Ruska, vlastne CCCP, jak se rikalo tomu sdruzeni statu kolem Ruska a jak to stalo doslova v sovjetske hymne.
Jakmile prorusti politici v CSSR oslabli a moci se ujal Dubcek, tak to bylo na invazi. "Vinikem" byl samozrejme USA - tehdy se jiz udajne americke "zelene barety" pohybovali po Praze. A nataceni filmu o WWII jizne od Prahy (V Davli), kde byly tanky Wehrmachtu a USA (castecne z papundeklu - technika bolsaja) byly dukazem rozpinavosti USA a nutnosti invaze...
A Ukraina? Odesel prorusky vudce a hned nasledovala anexe Krymu. (hned = jen co to pripravili). Na Ukraine byla situace trochu jina nez v CSSR (dnes nevim, vsude je v Praze slyset rustina), na Ukraineje vice prorusky smyslicich lidi, ale vudci separatistu jsou castecne z Ruska (a tez zbrane).
Provoz v tzv. "valecne zone" byl asi okolo 830 letadel za tyden. Nejvice tudy letali Rusove, ale asi celkem 30 spolecnosti, vcetne CSA. Duvod? Koridory do Asie jsou pretizene, po uzavreni letoveho prostoru malem doslo ke kolizi 6ti letadel, ktere udajne zabranili rusti dispeceri. Dale jde o penize, kratsi cesta = mene benzinu, prelet = prijem. Zbrane separatistu dosahovaly predtim vysky 3,5 km, vyska preletu byla stanovena vysoko nad tuto hranici. Oblasti se vyhybaly napriklad British Airways a Air France. Valecnou zonou byla oblast prohlasena oficialne Cervenym Krizem az po sestrelu letadla.
Dnes se lita bezne i pres Syrii, Afganistan a jine staty, kde probihaji ruzne konflikty. Pres Syrii letali dale Malaysia Airlines, i po sestreleni jejich letadla nad Ukrainou.
Ty fotky jasne ukazuji, ze let MH17 byl sestrelen raketou typu SA-11 ci SA-300. O tom neni treba pochybovat, to tvrdi oficialne i USA.
Tak co mate za problemek?
>Takze vy podporujete invazi 1968 do Ceskoslovenska? To byly take....
>dukazem rozpinavosti USA a nutnosti invaze...
O mne přece vůbec nejde. To je váš systém uvažování. Když se dívám nestranně, tak invazí takové věci(své sféry vlivu) řeší každá velmoc a o to jde. Vy v tomto konkrétním případě očividně ze všeho viníte Rusy a naprosto pomíjíte akce Amíků. Metody jsou vždy lež a překrucování faktů - vždy a na každé straně. Jste schopen věci vidět objektivně? A když už jsme u té objektivity - kolik agresívních válek od konce Studené války za své zájmy vedlo Rusko a kolik Amerika??? Porovnejte si to, ale objektivně, prosím! Kolik základen, namířených proti Rusku má US/NATO a kolik jich má kolem Evropy a Am. Rusko??? Vždyť to je do očí bijící nesrovnalost a až v poslední době si to Rusko uvědomilo a nesměle jedná. Za svoje zájmy, za svoji nezávislost. Chápu je, že netouží být kolonií USA.
>A Ukraina? Odesel prorusky vudce a hned nasledovala anexe Krymu.
>(hned = jen co to pripravili)...
Jenže i to bylo podstatně jinak, než vy(záměrně?) presentujete. Proruský Janukovič vadil zájmům Am. a jejich vazalům EU. Tak pomocí placených aktivistů rozeštvali společnost, zajistili Majdan a pomocí placených vlastních i cizích žoldáků - sniperů ap. za nesmírně brutálních okolností svrhli Janukovičův režim. To všechno proto, aby Am. mohli odebrat Rusku, pro měho velmi důležitou námořní základnu. Toto zjevně Rusové prohlédli a proto anexe Krymu. To je naprosto logická reakce a v tom Rusy chápu. Tady v podstatě nejde o smýšlení lidí, tady šlo o zachování vojenské dostupnosti Ruska k Černému moři. Byl tady zjevný pokus Ameriky a jejich vazalů Rusy o tuto základnu připravit.
>Oblasti se vyhybaly napriklad British Airways a Air
>France....
>Dnes se lita bezne i pres Syrii, Afganistan a jine staty, kde
>probihaji ruzne konflikty. Pres Syrii letali dale Malaysia
>Airlines, i po sestreleni jejich letadla nad Ukrainou.
No ale to se potom nemohou divit, že dojde k sestřelení. Nesnažte se tvrdit, že to je v pořádku, že se létá nad územím kde se válčí a že to nelze zajistit jinak. Ta možnost sestřelu nad takovým územím vždy existuje, ale kvůli mamonu se holt na všechno kašle. Zisky především, lidský život je podružná záležitost. No a že tam létají dál i po tom sestřelu? Jejich blbost. Proč se tomu tedy už předtím vyhýbaly British Airways a Air France??? Logika, ne?
>
>Ty fotky jasne ukazuji, ze let MH17 byl sestrelen raketou typu
>SA-11 ci SA-300. O tom neni treba pochybovat, to tvrdi oficialne
>i USA.
USA už toho tvrdily! A ne vždy to byla pravda. Zatím je kolem víc dohadů, než faktů. Pokud není nezávisle vše vyšetřeno tvrdit něco předem zavání spekulacemi až lživými nařčeními.
>
>Tak co mate za problemek?
Nemám problém. Snažím se vidět věci nezaujatě, objektivně, logicky a reálně...
>>Takze vy podporujete invazi 1968 do Ceskoslovenska? To byly take.... dukazem rozpinavosti USA a nutnosti invaze...
>To je váš systém uvažování.
Kdyz si proctete vsechny prispevky pod "ikke 213", je jasne, jaky ma cil ten clovek, a nato vyvstava podezreni, ze se jedna o tehoz cloveka, ktery se na techto strankach uz zesmesnil pod jinym oznacenim...
>Vy v tomto konkrétním případě očividně ze všeho viníte Rusy a
>naprosto pomíjíte akce Amíků.
>
>
>kolik agresívních válek od konce Studené války za své
>zájmy vedlo Rusko a kolik Amerika??? Porovnejte si to, ale
>objektivně, prosím! Kolik základen, namířených proti Rusku
>má US/NATO a kolik jich má kolem Evropy a Am. Rusko??? Vždyť
>to je do očí bijící nesrovnalost a až v poslední době si
>to Rusko uvědomilo a nesměle jedná. Za svoje zájmy, za svoji
>nezávislost. Chápu je, že netouží být kolonií USA.
Presne tak, plne s vami souhlasim.
Ja jeste k tomu dodavam, coz jsem uz tady taky napsal, ze NATO je skryvacim navlekem americkeho zalusku na ruske prirodni zdroje, pomoci ktereho na prvni pohled jakoby v pozadi, ale vyustenim ve zretelnem popredi hrabe. Hrabe dodavkou (prodejem) zbrani do mist, kde vyvolavaji valky, hrabe za jakoby naslednou vojenskou stabilizaci (uctuje si za ni kdejakou pouzitou onuci ci kleenex) a podobne, a nakonec nejvic ziskava tim, ze na tech pokorenych uzemich postavi (samozrejme za poplatky tech zemi, kde se roztahuji) raketove zakladny proti Rusku s vylhanym oduvodnenim, ze jsou proti Severni Korei. A zase jsou o krok blize k onem ruskym prirodnim zdrojum.
Pokud nekdo neni schopen tyto aspekty rozpoznat, zcela prukazne se ptam: Saha k te zemi, kde Americane maji svoje zakladny, nejaka cast uzeni Spojenych statu, jez by bylo v nejakem nebezpeci...? (Kecum, ze si je pro svou ochranu pozvaly ty zeme, uz malokdo veri, snad jen nekolik malomocnych.)
24.7.2014 11:59
RE: Nova Hymna Ruska
matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?
Reakce na 313902
Putin len reaguje na rozpínavosť US.
Vtip je vtom, že nemá iné možnosti reakcie ako tie ktoré už sú US vyhodnotené.
Ukrajina bol projekt US. Rusi podporujú teroristov pre svoje záujmy.
To isté robila aj vláda US v sýrii.
Aj keď teroristov v ukrajine putin podporuje, chybu spravili teroristi, nie putin.
Osobne si myslím, že si Putin nezaslúži toľkú pozornosť.
Všetkú pozornosť by mali dostať teroristi...ráznu a drvivú pozornosť
24.7.2014 14:43
RE: Nova Hymna Ruska
udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?
Reakce na 313954
Isto, súhlasím, tí ktorí to zorganizovali, iniciovali situáciu.
Bez ohľadu na to, akej sú proveniencie.
Kto stlaćil gombík, samozrejme nebýva z hľadiska zodpovednosti až tak podstatné.
Pre zodpovednejších vyšetrovateľov iba ako jedna z čiastkových info celej mozaiky.
Jojo, vsechny velke narody maji nejak tendency, se rozpinat
Uz Nemci za Vilhema a pozdeji za Hitlera, Francouzi za Napoleona, atd... ... Persane za Xerxesa... ...to je historie i dnesek. A vsichni pritom podporovali i teroristy ... ... nebo jak nazveme ty co jsou jineho nazoru ale pouzivaji pritom zbrane?
A Syrie - tu bombardovali pred 3mi lety i Norove, priblizne 10% vsech naletu slo na jejich konto.
Dnes byl v Norsku vyhlasen celostatni poplach - vsechny slozky obraneho a zachraneho systemu byly uvedeny v pohotovost. Duvod? Norska policejni informacni sluzba zjistila, ze syrska teroristicka skupina chysta utok v Norsku. Vi jen ze se utok ma provest behem pristich par dnu. Ale nevi, kdo za tim stoji, kde se ma utok provest a jak se ma provest.
Takze ted odvolavaji z dovolene slozky vnitrni obrany, varovali dnes v 10:00 obyvatelstvo cele zeme formou tiskovky, zavedli narychlo zvysene kontroly na hranicich se Svedskem + letistich + pristavech. Policajti fasovali samopaly, zachranari maji krizovy stab, nektere objekty byly uzavreny verejnosti, jedno turisty oblibene misto bylo kompletne evakuovano, dokonce i lode musely ten pristav opustit, nez byl prohlidnut a shledan bezpecnym.
Vypada to na velkou akci - asi "riksalarm" ci dokonce "nordisk alarm" (riksalarm=tyka se Norska, nordisk alarm=tyka se cele Skandinavie) nebo podobne (=jeste rozsirenejsi forma alarmu). Ale berou to velmi vazne.
Hm, je vtipne jak tu provokateri rusku prisuzuji sve vlastni motivy (ci motivy svych panu). Rusko se nesnazi vytvaret zadne velkorusko, rusko se snazi prezit, jako svrchovana zeme a ne kolonie.
Putin vubec nema zapotrebi nejake provokace a valecne stvani, i kdyby nechtel, musi v tomto konfliktu predstavovat hlas rozumu a miru. Jemu staci si pockat az se prave tim lhanim, vrazdenim a valecnym stvanim demaskuje a historicky znemozni druha strana, a pak do prirozene sfery vlivu muze automaticky zahrnout zbytek evropy.
A ty vase lzi a demagogii o MH17 tu ani nema smysl rozebirat a znovu po ste vyvracet.
I kdyz ta pitomost o sirotcinci, to fakt nevim jestli se mam smat nebo zvracet... jo, chudacci deticky, ty z toho snad maji jeste vetsi trauma nez maly kuvajtackove kdyz je osklivy saddam vyhazoval z inkubatoru...
http://zpravy.idnes.cz/konspirace-a-nejasnosti-kol...
http://zpravy.idnes.cz/konspiracni-teorie-o-sestre...
ale rusko JE kolonie západu
dokud prodává ropu a plyn za dolary tak to tak prostě je bez ohledu na nějaké diplomatické tanečky nebo mediální divadýlko
až se to změní tak si můžeme o situaci pohovořit
..pozor bejk je nebezpecnej zepredu,kun ze zadu a idiot ze vsech stran...
Tak co se vám líbí nejvíc? Já se nemůžu rozhodnout mezi letadlem plným mrtvol a atentátem na Putina. A prý že Rusáci nemají smysl pro humor
Co se jim nezda na letadle s mrtvolama? Prece jim ty organy nebudou vyrezavat az potom co jim napadaj zpatky na zem, no ne...?
A co kdyby jeste nejaka nemrtvola pred tim zavolala domu ze se jim tam voplejtaj nejaky stihacky?
22.7.2014 23:19
Kyjev odmítá vydat záznamy komunikace s letem MH17
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
Podle všeho má Kyjev co skrývat. V článku je zajímavá úvaha o farmaceutické lobby, která mohla mít zájem o pasažéry letadla: http://aeronet.cz/news/kyjev-odmitl-vydat-audio-za...
Na You Tube a videl sem to jeste nekde jinde na internetu je zaznam kde Putin vyzval erar USA at predlozej dukazy a ne ty stvavy nenavistny cancy kterejch ma Obama kterej si dela z huby prdel jak vopice chcanek tak ze na tu Putinovu vyzvu v bily chajde prozrany cervotocem ten cernousek vubec nevedel co rict a do kamer reporteru s votevrenou hubou cumel jak prdel z rosti .....
Skuste toto vysvetlit detom
http://www.counterpunch.org/2014/07/21/amnesty-int...
http://strategic-culture.org/news/2014/07/21/will-...
Tyler Durden do detailu podchytil jadro problemu- jeden velky bull shit kerej nemuzu poslochat n
ponevac se u mne vybudovala imunita proti bull shitu
http://www.zerohedge.com/news/2014-07-22/us-state-department-confident-mh17-mistakenly-downed-separatists-finds-no-direct-lin
Nepochybne existuje perfektny zlocin= neusvedcitelny. Isty dobrak natocil na video nejaky vojensky prevoz a uviedol ze to povstalci prevazaju BUKA do Ruska. Az na detail, lebo su to detaily ktore blbcov usvedcuju, ze je tam bilboard. A na to vznikla otazka cislo 10 v linku dole. Moja teoria tejto falosnej vlajky
1. Kiev/CIA nastvani ze im zostreluju lietace
2. Kiev nasadil kompletne baterie BUKov do maximalnej blizkosti povstaleckeho nosica cim dostal vyhodu 35 km oproti 15 pokrytiu radarom
3. Kiev naviedol MH17 na poziciu povstaleckeho nosica
4. Kiev poslal k MH17 Suchoje ako navnady pre povstalecky BUK
5. KIEV trafil MH17
6. Pocas jeho padu sa Suchoj dostal na radar povstaleckeho BUKu a ten povstalci zostrelili. Ocity svedkovia videli padak. Odkial? Jedine zo Suchoja
7. Na druhy den Kiev zbalil baterie BUKov a nejaky dobrak to zachytil na video
8. Vzhladom na ze to bola otazka 2 minut sa povstalci medzi sebou bavia ze zostrelili Malajske lietadlo ktore tam nemalo co hladat
2. Minuty 2 vystrely 2 bojujuce strany 1 vystup
http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/
Neexistuje absolutně žádný důkaz, že by byla vypuštěna jakákoli raketa ze systému BUK na kterékoli straně.
Opakuji:
Start rakety BUK provází velmi intenzivní rachot srovnatelný se startem tryskového letadla, slyšitelný v okruhu min. 10km. Za letící raketou zůstává výrazná spalinová stopa viditelná na hodně kilometrů. Ve výšce cca 1000m překonává raketa rychlost zvuku, což generuje transsonický třesk slyšitelný min. na 20km. Letadlo bylo setřeleno v odpoledních hodinách takže by uvedené projevy startující rakety musely zaznamenat tisíce lidí v okolí. Na informačních webech (ruských, ukrajinských i opolčeneckých) nikde není žádné svědectví o tom, že by někdo v nějakém směru něco uslyšel nebo zpozoroval... zato spousta svědků sledovala ve stejné oblasti činnost "sučky".
Nechci se nikoho nijak dotknout, ale jsem toho názoru, že detaily a podrobnosti tady neodhalíme.
Nikdo z nás není na tolik odborníkem, aby mohl svoje domněnky podpořit znalostmi problematiky.
Myslím si dokonce, že pravdu se nikdy nedozvíme. Tu ale ani na štěstí k tomu, aby jsme si mohli udělat názor - nepotřebujeme.
Stačí si seřadit veškeré události tak, jak šly po sobě ... k tomu dosadit ty titulky z novin, ve článku publikované - a průměrně inteligentní člověk, používající vlastní mozek - musí vidět, kde je pravda.
Stydím se za naší politickou reprezentaci, za naše "nezávislé" novináře .. za to, že jsem i já členem Evropské Unie .. za to, že i já jsem vazalem USA
Nejlepsi a nejrozumejsi shrnuti ktere jsem zde videl.
Presne tak: my jsme jen casti publika a nam neni 'cela pravda' urcena. Nam je urcena jen propaganda. Zda ji nekdo chce prijmout je na nem. Kdo ji odmita je rozhodne ve vyhodnejsi pozici - neni manipulovatelny a tim je svobodnejsi.
Vazeni, kazdy kto nema v hlave nasrate a ma odhodlanie, si dnes uz dokaze pravdu odvodit. Nastastie ta kriminalna banda este nema nadvladu nad internetom, tak sa daju zohnat vsetky informacie a uz sa krasne mozaika sklada do seba.
23.7.2014 17:24
Obama bude muset přiznat, že to nebyla Putinova raketa...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
...ale že za to může dezetrér ukrajinské armády. No to je gól... http://aeronet.cz/news/obavy-cerneho-nacelnika-usa...
23.7.2014 18:45
Vinen není ten, co střílel, ale ten co to letadlo navedl do válečné zóny
Ne nadarmo je obrovský aparát CIA v Kyjevě a tak to pěkně vymysleli, jak obrátit veřejné mínění a poškodit Rusko. Věděli že se bude střílet a odklonili trasu letadla na sever. Škoda, že v letadle bylo tak málo Američanů. Připomíná mi to úplně stejnou taktiku jako v roce 1983 na Kamčatce. Za to můžou Američané, to je jisté! A řekl bych, že ani není podstatné, kdo střílel. Vědělo se, že je tam válka a tak tam ten stroj nahnali...lidumilové a bojovníci za demokracií a svobodu. Je vidět, jak si cení Rockefeller lidského života. A ještě budou ukazovat na jiné...
Ako som predpokladal. Bateria UA BUK bola postavena v tesnej blizkosti BUKa od Freedom Fighters kvoli tomu aby to vyzeralo na to ze to vystrelili rebeli. Preto aj prva reakcia v telefonoch FF bola ze to spravili oni, Lenze ich launcher nebol technicky schopny zasiahnut toto lietadlo z Torezu lebo radar na TELAR ma dosah 15km. Vraj to spiskali Avakov a Kolomojsky v snahe zatiahnut NATO do akcie proti FF. UPLNE VYLUCUJEM vladne organy USA- aj ked su to bambusove hlavy ale az tak sprosti nie su aby toto spiskali na dvore Ruska prespikovaneho elektronikou. Jednoznacne to spiskali zoldnieri z krajin NATO. Spominate ako Lavrov vyzval Kiev aby sa zacali pozerat co robia zoldaci na Ukrajine? Bolo to aj v 10 bodoch ministra obrany Ruska Kievu. To bola napoveda.
Je to Sakera z diskusie ktora je dnes plodna
The confirmed UAF BUK position was in Zaroschenske, just 5 miles southwest of Torez, with a TELAR and two TEL's actively linked to the main UAF BUK radar site at Styla..
If downed by an SA-11 the missile was shot while the plane was over Yenakieve at 17:19 and struck at 17:20. The shot apparently disabled the planes engines as the plane lost forward thrust over 60-90 seconds and dropped to a 200 km/h glide which was maintained for about another 90+ seconds untilt he crash.
If you look at the confirmed UAF position and alleged NAF position and the apparent position of the plane, you can see the missile tracks would be close to the same, as both lie southeast of the strike point.
Je pravdepodobne ze FF tiez zasiahli MH17 ale mozno Su24. to uz ja nepoviem. Ja mam od boha jeden dar ze dokazem pocuvat a analyzovat. Vylucne sa orientujem na pocuvanie rozumnych ludi. Obamu, Kerryho, klokannia hlava z australie, Psaki a podobne do tejto kategorie rozhodne nepatria.
Ruski predstavitelia hovoria vysoko diplomatickou recou v hadankach. Ked Putin a Lavrov kladli v reci doraz na zoldakov co sa potuluju po Ukrajine tak mi bolo jasne o co ide. Nebola to regularna armada ale Kolomojskeho zoldaci z NATO ktori vedia operovat BUK- Polsko, pobaltie. Preto obama povedal: V ukrajinskych uniformach, nevieme narodnost a identitu.
Co ste si navarili ta si zerte. Odporne nenazratne prasata z Bruselu, Londyna, Cranbery, Otavy atd.
vypadá to na Putinovu raketu
A kde jsou zbytky t0 rakety. Ja se domnivam, ze je to bomba, nacasovana ci odpalena pomoci mobilniho telefonu. ta bomba byla schvalne vpasovana v Holansku na letisti tajnymi sluzbami asi CIA v zajmu rozpoutani trti svetove valky. Copak 11.9.2001 je tez podivne, ze spadla i budova, WT7 ktera nebyl napadena letadlem?
.. je to zcela jiste. Satelity, radary a cely humanitarni svet - videli v mistu exploze Putinuv pas. Ten byl americkymi satelity zachycen pri zpatecni ceste pri pristavani do Putinova supliku. Hillary ma dukazy v ruce !
Nejdůležitější bylo zachovat rovnováhu velmocí. Jakmile došlo k narušení, celý bezpečnostní systém fungující od války se hroutí a vzniká nebezpečí konfliktu(samozřejmě nejspíš válečného).Teď se formuje důvod a z toho vyplývá, kdo má větší zájem na odbytu zbraní a ovládnutí nějakého území.Každopádně je to svinstvo a zatažení obyčejných lidí do konfliktu, který si každopádně nepřejí.Jelikož si myslím, že většina lidí si toto nepřeje, je třeba , aby válečným dobrodruhům zamezil v jejich neblahé činnosti a odstavil je od moci disponovat prostředky k vedení války.Takže rozhodnout musí rozumní lidé, kteří nepotřebují k životu další území, moc a světovládu. Je to jednoduché , ale intriky těch nenasytných zatím vítězí. Bojím, se toho, že vyhraje zločin.
Uz se tesim jak se bude eu a nato s nasim kajou sulinberkem rusum omlouvat .....