Diskuze k článku

Rozpad rodiny a školství oznamuje rozpad příslušné civilizace

Příspěvků 34

21.7.2014 1:45

Řešením není disciplína, ale soucit

ludva prokop (tečka) ludvik (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

S přednesenou diagnózou bych víceméně souhlasil, protože podle průběžných psycho-sociálních výzkumech se od převratu mění charakter mládeže. V průměru je tvrdší, bezcitnější, sobectější a bezohlednější.
Paradoxní je, že v 80. letech byla mládež, která byla vychována pod vlivem komunistické propagandy a výchovy, obětavější, soucitnější a slušnější. Důkazem toho byla i forma převratu, kterou zvolila - ne Ukrajina, ale spíše kabaret. Koneckonců i bezprostředními příčinami kolapsu "socialismu" bylo špatné životní prostředí. (Například v Ústí nad Labem začínaly demonstrace a desítky tisíc návštěvníků Porty, kteří zvedaly hlas proti režimu, bylo úžasným pořadem.) Dnešní pohádku o zásluhách disidentů a o touze po odstranění socialismu je možné povídat dnešním študákům, ale vliv disidentů na zhroucení socialismu byl marginální a ani Havel se neodvážil veřejně postavit proti socialismus a za návrat kapitalismu dokonce ještě po převratu. Chtěl ho jen vylepšit (alespoň to veřejně říkal...).

Hlavní omyl článku však spočívá v tom, že se snaží oslavovat disciplínu jako metodu. Ta je ale zvrácená, pokud není správně zaměřena. Disciplína byla a je prosazena za vlády nacistů, stalinistů, při šikaně na vojně nebo třeba i pod vlivem šaríi. Ale pokud není provázena soucitem a ohleduplností vůči všemu živému a všem lidem, tak se mění v teror.
Vliv školství na změně charakteru společnosti je zásadní. Ale pokud chce společnost přežít, tak musí být žáci a studenti vedeni k soucitu, toleranci a empatii a ne k sobectví, hierarchismu a bezohlednosti. A musí dokázat fyzicky i psychicky tento svůj soucit, toleranci a ematii prosadit i silou. Empaticky, ale pevně.

313631

21.7.2014 5:29

RE: Řešením není disciplína, ale soucit

kik 109.?.?.?

Reakce na 313631

Tady pomůže už jen stanné právo na min 2 roky . Ale co pak???

Myslím, že protektorát B a M by byl tou nejschůdnější cestou jak vybřednout z tohoto malého českého bolševického marasmu. A nejen ve školství , především ve státní správě a soudnictví.

313640

21.7.2014 8:21

RE: Řešením není disciplína, ale soucit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 313640

[chechtot] Máte předtočený bilónový tachometr ze servisu (školství hokynářů) škudliství, prošetřit se na dno kaldovsky chápete a víte od profesora neviditelné trhací pracky že se od něj nejlíp odráží, ale k nule. Fofrrr jízda. Místo jízdy mléčnou dráhou ji musite dvakrát vobjet novotransformers. Že vám to nedovolí přijdete až vás ve 30. vyhodí z práce a nebo nezahypotékují do již 75? na nárok zaslouženého odpočinku bez důchodu a s nadějnou perspektivou měny jako doposud za 20 let 1/14 penězoměnci. [mrknutí jedním okem] Dydluj [cool]

313649

21.7.2014 14:46

Vždyť tady protektorát Bohmen und Mahren a slobodný slovenský štát je již skoro 25 let,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 313640

stejně jako ve čtyřicátém, ovšem dnešní pakárna neskončila po pěti letech jako tehdy, ale trvá dalších již skoro pětadvecet let. Škody tedy budou naprosto nesouměřitelné. Jsme beznadějně rozdělený a totálně vykradený stát řízený cizími mocnostni obsazený minimálně půl milionem cizích vycvičených armád v civilu, a dalším minimálně milionem cizích národnostních menšin. Vybřednout z tohoto "malého českého bolševického marasmu" je problém tak na dalších dvěstě let...

313676

21.7.2014 16:23

RE: Vždyť tady protektorát Bohmen und Mahren a slobodný slovenský štát je již skoro 25 let,

kik 109.?.?.?

Reakce na 313676

Mimo jiné mne přesvědčuje také jistý fakt.

15. 3. 1939 se jezdilo v ČR vlevo.
16.3,1939 se jezdilo vpravo a dodnes !!

Stačilo k tomu 24 hodin ?!

313682

21.7.2014 15:59

K Ukrajinskému incidentu

Guru 178.?.?.?

Reakce na 313631

Je to důležité, proto dávám zde do nesouvisejícího článku:

Zdroj ze zpravodajských služeb USA, který v minulosti již několikrát vždy poskytl přesné informace, sdělil awardy ověnčenému novináři Robertu Parrymu:

USA vskutku disponují satelitními snímky systému BUK, ze kterého byla odpálena raketa. Vojáci mají na sobě uniformy Ukrajinské armády a jsou opilí, protože všude kolem palebného postavení se válejí pivní láhve.

http://www.prisonplanet.com/whistleblower-u-s-sate...

313679

21.7.2014 17:09

RE: Řešením není disciplína, ale soucit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 313631

"podle průběžných psycho-sociálních výzkumech se od převratu mění charakter mládeže. V průměru je tvrdší, bezcitnější, sobectější a bezohlednější"
a proč to tak je? protože vyrůstá ve světě který je takový a který takové chování odměnuje
"v 80. letech byla mládež"
toto je naprostá lež
"se snaží oslavovat disciplínu jako metodu"
přesně tak tvrdou ne city bezohlednou výchovou se dá vychovat pouze jedinec který se bude klanět autoritám a který bude schopen s jinými lidmi jednat jen z pozice síly nebo "něco za něco" tedy to co je hlavním problémem současné společnosti

313685

21.7.2014 5:24

Rozpad rodiny...

Olga 147.?.?.?

Deti jsou jako ovocne stromy. Potrebuji roubovat, prorezavat(a to boli), chranit od skudcu, zalevat a davat potrebnou vyzivu. Zanedbaji-li se tyto zakladni veci pro zdravy rust, nejen, ze zadne ovoce v budoucnu neprinesou, ale stromy prerostou,zplani a jsou k nepotrebe, odsouzeny k zaniku. Tak je to i s dnesni spolecnosti, ktera nechava rust deti receno po starocesku 'jako drivi v lese'.Jednoduse, vyrostou z nich neotesane spalky.

313639

25.7.2014 23:37

RE: Rozpad rodiny...

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 313639

Autor i další osoby si zřejmě pletou dřevinu s lidskou bytostí, která je nevinná od samého počátku a proto jakékoliv její trestání je jenom známkou neschopnosti a ubohosti trestajícího tuto vychovat v souladu s přirozeností. Doporučuji všem přivržencům tvrdé výchovy seznámit se s dílem Naomi Aldort: http://ulozto.cz/xr2nnS2/naomi-aldortova-vychovava..., http://www.naomialdort.cz/, když už nejsou schopni přežvýkat dílo Jana Amose Komenského..
Ano, lze to považovat za tu poplivanou "americkou výchovu", o které ale našinec nic neví, protože se nezajímá. V tomto smyslu by mě zajímal názor autora, jak přehodnotí svůj středověký přístup.
Ano, ovocné stromy roubované a prořezávané, chráněné od škůdců, zalévané a přiživované, jsou v době takové péče přenáramně plodné i díky pocitu brzkého zmaru, kterým jim prořezávání působí. Plody však mají plné jedů a rychle umírají. Upustí-li se v průběhu života od jejich péče, skutečně zplaní k nepotřebě. Osobně upřednostňuji co nejsamostatnější jedince, kteří se o sebe dokáží postarat sami a jsou závislí na péči okolí co nejméně.. [smích]

314050

21.7.2014 7:57

Ako demokracia ničí Slovanov

novapalo 212.?.?.?

No to je vynikajúci článok. Rád k tomu pridám.
Za rok 2013 z Českej republiky odviedli do zahraničia zisky vo výške viac ako 300 000 000 000,- Kč (slovom 300 miliárd Kč), píše sa na internete. Koľko odviedli zo Slovenska?, Ukrajiny, Poľska, Ruska, Bulharska ...........?? Už vieme, prečo naše deti musia odchádzať pracovať ako „lacná pracovná sila“ na západ a nemôžu nájsť prácu na Slovensku. Vyciciavajú nás – získavajú zadarmo našich najschopnejších ľudí, ktorí odchádzajú natrvalo na západ. Treba začať vážne uvažovať, ako sa brániť koristeniu západu. My Slovania sa musíme spojiť. Ukrajina je charakteristický príklad, ako demokraciou a kresťanskými princípmi nás Slovanov západ rozdeľuje proti sebe, aby nás potom ovládali.

V knihe „Demokracia je principiálny omyl“ autor dokonale analyzoval zásadné degeneratívne princípy demokracie, ktoré odporujú dvom základným zákonom vesmíru a to dualita a hierarchia. Preto demokracia sa nedá nijaym spôsobom opraviť, ale musí sa odstrániť. Kniha „Demokracia je principiálny omyl“ si môžete stiahnuť zadarmo na www.negativa.sk .

Druhá autorova kniha „Kresťanská civilizácia je omyl“, ktorá je voľným pokračovaním prvej knihy sa nedá stiahnuť zadarmo. Je silne kritická proti kresťanskej viere a všetkému, čo z tejto mylnej viery vzniklo. Táto kniha je pre silných kresťanských veriacich nevhodná a preto sa neposkytuje na voľné šírenie.

Výsledok obidvoch kníh je však to, že kresťanstvo a neskôr demokracia boli pre Slovanov zavedené len kvôli tomu, aby ich západ duchovne zničil a potom ovládal. Pozostatok Rímskej ríše sa po rozpade preskupil a transformoval sa do Rímskeho náboženstva. Preto západná civilizácia s Rímskou ríšou, starovekým Gréckom ......... je nám Slovanom cudzia. My Slovania sme mali naše kniežatstvá dávno pred Rímskou ríšou a máme vyššiu úroveň duchovného vedomia než západ a juh Európy. Slovania nikdy nemali otroctvo a nevoľníctvo. To k nám prišlo zo západu a juhu Európy a ostatného sveta a s tým aj so západnou demokraciu aj bezdomovci. V súčasnej demokratickej tržnej ekonomike západu zasa len prefíkanejšie nás všetkých okrádajú a smejú sa nám, akí sme ale hlúpi. V druhej knihe sa píše, že tržná ekonomika a globalizácia odráža nízku úroveň vedomia západu, ktorý nie je schopný si priznať, že tento „tupý tržný zvierací inštinkt“ vedie nevyhnutne ku konečnému krachu........ Autor navrhuje, ako doplniť tržnú ekonomiku, aby ekonomika tvorila celok s duchovnou stránkou človeka.

Aby sme sa my Slovania mohli oslobodiť od duchovnej degenerácie západu, musíme vedieť a pochopiť, ako nás západ dokázal ovládnuť. Musíme vedieť, aké duševné degeneratívne a telesne mrzačiace systémy vytvorili pre ovládanie a moc. To emocionálne pán Kysucký analyzuje a vysvetľuje – aj keď literárne neohrabane – v jeho 2 knihách. Slovania sa oslobodia len, ak sa spoja.

313646

21.7.2014 8:01

Řešením -JE- soucit -A- disciplina

oijkio 91.?.?.?

-A- přiměřený včasný návyk na užitečnou práci. !!!
A to podle věku, v uvedeném pořadí.

Vidím problém tak jak autor článku. (Snad jen s tím rozdílem, že moje stejné osobní vzpomínky ze střední školy by se netýkaly doby do r.1954, ale od r.1954, a ne na Veveří, ale na Kotlářské v Brně, která navazuje na Veveří na rohu botanické zahrady.)

Snad bych dodal, že to vidím dost pesimisticky. Jak můžeme čekat lepší nebo alespoň stejnou kvalitu nejranější výchovy od rodičů dnes teprve dospívajících? Když oproti minulé generaci bude ještě víc neúplných rodin, mladých nezaměstnaných, zničujícího blahobytu a také chudoby, atd, a sourozenců dětí méně než 0,5 a ještě vzroste nadvláda peněz a dluhů nad vším ostatním. A to nemluvím o výchovném (rostoucím a degeneračním) vlivu vůdců společnosti.

Onen degenerační proces má charakter progresivní. Podobný vlivu složeného úroku za podobně dlouhá období.
Myslím, že minimálně Evropa a Amerika to mají v podstatě "spočítáno".

Amerika je poněkud ve výhodě tím, že má dolary důkladně "podložené zbraněmi". A pokud by k válce nedošlo, doufejme, že se některým našim potomkům podaří asimilovat mezi Číňany. (Dříve jsem spoléhal na Vietnamce, dnes již ne.)

313647

21.7.2014 9:36

Tlačme na změnu - začněme těmi nejvíce destruktivními příčinami úpadku základního školství

kyticka 88.?.?.?

Článek je výborný. Plně analyzuje stav školství jakož příčinu úpadku naší společnosti.

Zda-li má být na školách více disciplíny nebo lásky, zda-li zavést problémovou výuku, nebo podpořit tělesnou výchovu pro poctivější přístup k životu, nebo naopak zamezit soutěživosti. Toto jsou otázky, které je nutno řešit, kdy vše je ale zbytečné je-li výuce na ZŠ přímo "humanitárně" bráněno.

Naše základní školství leží v troskách, ne protože se tam učí špatně nebo dobře, že učí špatní nebo dobří učitelé, ale proto, že "NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH MAJÍ UČITELÉ ZNEMOŽNĚNO PROVÁDĚT SVÉ POVOLÁNÍ JAKO TAKOVÉ". Co je tedy třeba v první řadě změnit, je umožnit učitelům vůbec nějaký pedagogický výkon podávat!

Dvě hlavní příčiny destrukce našeho základního školství:

1. Pedagog, a to ani za podpory dalších odborníků nemá právo přeřadit nepřizpůsobivého do zvláštní školy. Takový výtečník pak destruuje výchovně-vzdělávací proces celé třídy a to tak, že ani sám Komenský by s tím neměl šanci hnout. Ve zvláštní škole je výuka vždy vhodně slabším přizpůsobena, tedy si i ti slabší ze zvláštní školy alespoň něco do života odnesou.

2. Byly znovu zavedeny osmiletá gymnázia, navíc v zcela neúnosném počtu. Systém takto již v deseti letech rozděluje celé generace na:
a) chytré, docela chytré a bohaté
a na
b) průměrné a nepřízpůsobivé

Na II. stupni základních škol se prakticky nedá učit. Všichni alespoň trochu talentovaní přestoupili na osmiletky a ve třídách zůstávají ti průměrní spolu s těmi co ze zadních lavic hlásí "Ty pičo, jestli budeš drzá, počkej venku, rozbijem ti držku" (přirozeně určeno učitelce).

Mělo by se zahájit obrovský celo společenský tlak na ministerstvo a politiky zrušit obě destrukční opatření zavedené u nás přáteli "pravdy a lásky". Žáci kteří zůstávají na II. stupni základních škol jsou prakticky medián populace, tedy prakticky náš národ. Školství v tomto duchu ještě 20 let a většinoví Češi se stanou přihlouplá sebranka vohnoutů televizních. Nejlepší absolventi osmiletek v dospělosti se z naší vlasti odstěhují. Co by tady taky asi pohledávali.

Pokud osmiletky ponechat, tak pouze pro opravdu statistická 2% geniálních dětí a to potom internátní - myslím že by v každém kraji postačilo otevírat jedna - dvě třídy ročně.

Opatření navíc nenese žádné náklady, jde tedy pouze o to nalézt politiky, kteří budou mít odvahu vytěsnit pravdoláskařskou loby.

Jde opravdu o hodně - o duši národa. Již jednou v minulosti jsme se stali málem "Němci". Využijme osudem znovu nám poskytnutou šanci být v Čechách česky mluvícím svébytným národem.

Popřemýšlejte o mnou popsaných příčinách a důsledcích a pokud se s mým názorem ztotožníte, každý sám, jak nejlépe umíte, tlačte na změnu.

313654

22.7.2014 1:23

RE: Tlačme na změnu - začněme těmi nejvíce destruktivními příčinami úpadku základního školství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 313654

Jen dva drobné doplňky:
1) Reálná gymnázia považuji za intelektový vřed výchovy. Jde u nich o to, aby budoucí elita byla vychovávána v soutěživoti a sobectví. Taková elita se naučí sloužit své kariéře a ví, že pro svůj prospěch musí být bezcitná ke slabším. Až převezmou řízení státu, tak z nich budou skvělí Drábkové, Kalousci či jiní šmejdi, a budou bez námitek likvidovat důchodce, invalidy i mentálně slabší (a to je vlastně každý, protože oni jsou na špici). Vychováváni jsou přece k tomu, že důležitý je pouze osobní úspěch. Pouze osobní a za každou cenu. Nemilosrdně.
2) Se zvláštními školami nemá autor nejspíš žádné osobní zkušenosti. Já, bohužel, ano, protože náš adoptivní syn má hraniční intelekt. Podle mého odhadu tam patří tak třetina, nejvýše polovina, současných žáků. Ostatní jsou tam za trest, protože mají psychiatrický nález, špatné rodinné zázemí nebo se jedná o agresivní jedince, kterých se na řádných ZDŠkách zbavili. Jak k tomu ale přijdou žáci hraniční, když musí trpět šikanu od nejrůznějších společenských zmetků? Zvláštní školy jsou potřebné pro mentálně slabé - zmetci patří do diagnosťáků a neškodilo by proto, kdyby byly v každém okrese. Prázdné by asi nebyly.

313717

21.7.2014 10:03

Vše je děláno programově

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Rozpad rodin a školství je zcela úmyslný a programově řízený. Lidí, kteří si to uvědomují, je jako šafránu. Pro naprostou většinu lidí je vše v pořádku a spíše riskujete posměch či inzultaci. Dnešní studenti - výjimky samozřejmě existují - nemají nejmenší zájem se něco učit a něco pochopit. Jenom proplout s co nejmenší námahou. Jestliže je některý pedagog přísnější, stačí si na něj stěžovat (na zámince nezáleží), vrchnost si ho ráda pozve na koberec a on pak udělá, co je třeba - zkoušky napíše. V celé západní společnosti je to podobné, ale u nás to bylo dovedeno k naprosté dokonalosti.
A značný podíl mají dnešní technické vymoženosti - proč se něco učit, vše je na Internetu.
Doporučuji knihu M. Spitzer - Digitální demence. Vyšla letos.

313659

21.7.2014 10:53

RE: Vše je děláno programově

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 313659

Souhlasím s vámi v obecné rovině. Pan doktor Staněk mne svými pomatenými litaniemi pobavil, stačilo napsat jedno souvětí : "Prvotní metoda učení je kopírování, děti kopírují vše, co uvidí a uslyší."
Kdo nemá v hlavě vakuum nebo pámbíčka, domyslí si ostatní, stejně jako to vědí provozovatelé televizních stanic, kteří to využívají.

Odhlédneme-li od autora, tak generace, které to zkurvily, nyní lamentují nad tím, jak je to zkurvené . Učebnicové pokrytectví.

313662

21.7.2014 10:58

RE: Vše je děláno programově

flamenco 93.?.?.?

Reakce na 313659

Souhlas.
Poslední dobou přicházím na chuť starým osvědčeným věcem, které fungují spolehlivě.
V tomto věku člověk upadá do jakéhosi stavu nevědomí přirozených a přírodních zákonů, které tu jsou od pradávna.
Stačí sledovat vztah mláďat a téměř všech druhů zvířat. Mládě, aby přežilo musí vyselektovat zlé a dobré i přez to, že dostane přez tlamu. Přežití je závislé na osvědčených zkušenostech po generace vývoje střetávajícím se se změnou prostředí.
Nejsmutnější na tom je, že dítě vychované k hodnotám života, dnes naráží na zdeformovanou mentalitu svých vrstevníků.

313663

21.7.2014 11:17

žádný rozpad rodiny není

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

možná zažíváme krizi manželství ale to je logické protože mezilidské vztahy nikdy nejsou "dokud nás smrt nerozdělí" a instituce manželství si na něco takového chce hrát a když byla umožněna svoboda vztah ukončit tak to najednou celá řada lidí dělá a já na tom nevidím nic špatného spíš naopak
osobně si myslím že by se manželství mělo zrušit at si symbolickou svatbu s veškerými náležitostmi každý uspořádá jak je libo (církevní světskou, v kostele na pláži, na zámku, v hotelu, moravskou veselku,.....) ale vzal bych tomu právní formu at prostě spolu žijí ti kteří se mají rádi a chtějí spolu vychovávat své potomky minimálně by zmizely nechutné rozvodové tahanice

mimochodem vím o jednou páru který spolu chodil nesezdán skoro 10 let pak se vzali a za rok se rozvedli protože si svého vztahu přestali vážit a přestali o něj každodenně pečovat
on je rozdíl když víte že vás ten druhý může kdykoli opustit a když to máte tzv. "nafurt" takže problémy neřešíte hned a pak už jsou k řešení příliš velké a nastupují hádky a nakonec ty nechutné tahanice

a co se týče krize školství tak to je střílení mimo terč protože příčiny jsou mnohem hlubší
příčinou je odcizení práce a odcizení vztahů v tzv. moderní společnosti
osobně si myslím že nízká úroven článku je daná tím že autor je dle titulu zvěrolékař tedy v humanitních vědách "nekovaný" což mu nelze vyčítat protože nikdo nemůže rozumět všemu ale je třeba si to uvědomit

zde a zde se podobnými otázkami zabývá profesor Bělohradský což si myslím že je lepší zdroj informací [mrknutí jedním okem]

313665

21.7.2014 18:25

RE: žádný rozpad rodiny není

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 313665

„rodina“ a „manželství“ nejsou nutně synonyma

Co se mi hrubě nelíbí ve Vašem příspěvku ta poznámka o nekovanosti v humanitních vědách. Vzdělání ani kovanost v humanitních vědách nikdy z nikoho ještě neudělal moudrého člověka, nebo člověka vidícího realitu, spíše naopak.

Co se týká příčin krize ve školství, souhlasím daleko více s panem Staňkem, než s Vámi nebo panem Bělohradským. Ono umět kovaně psát a psát vzhledná sebevědomá slova, neznamená mít pravdu. Naopak, když si čtu Bělohradského v odkazech, je to zmatené, motá páté přes deváté, a v zásadě více se soutředí na formu, než na obsah, který mu IMHO značně uniká.

Příčinou všech těchto věcí není vnější příčina, ale příčiny vnitřní. Stejně jako odcizení práce a další jsou jen důsledky.

313690

21.7.2014 22:05

RE: žádný rozpad rodiny není

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 313690

jestli to vyznělo neuctivě k autorovi tak se omlouvám ale za tou erudovaností v humanitních vědách si stojím
ono je to jako s ekonomií každej študovanej trouba v jakýmkoli oboru si myslí že tomu rozumí výsledkem je masová podpora pravicovému populismu a primitivismu a nemožnost jakkoli systém zreformovat aby nesměřoval k jistému krachu

313701

21.7.2014 23:56

RE: žádný rozpad rodiny není

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 313701

Zatímco kovaný/erudovaný humanitní vědec, kdyby ho pustili ke kormidlu by zachránil svět a zavedl všude mír, květinovou a sluníčkovou náladu, a všechno by začalo rozkvétat … (konec ironie)

Mezi námi, vědci už jsou populističtí dávno. Dávno už věda vyměnila kvalitu za kvantitu. Dnešní kritéria pro vědce jsou taková, že čím větší žvanil, tím lepší vědec. Co by ksakru vědci zachránili? Vždyť „dobrý vědec“ je dnes synonym „napsal hodně písmenek do vědeckých časopisů“. Seriózně, rozhoduje jen počet publikací/článků a citační index.

Když píší „Univerzita Karlova dělá nejlepší vědu ze všech českých univerzit“, často dodají „protože mají největší počet odborných článků“. Jinak řečeno, sami mezi vědci „kvalitu“ si bulvárně definovali jako schopnost slovní emise bez ohledu na kvalitu. Tedy čím větší žvanil, tím větší vědec.

Vědci tomu populismu podlehli už hodně dávno. A za peníze z grantu klidně přiohnou pravdu i vědecké experimenty, aby to vyšlo podle přání toho, kdo platí.

Právě na těch článcích profesora Bělohradského je nádherně vidět, jak desetiletí trénování grafomanie (aby byl dobrý vědec) způsobilo, že ten člověk už není schopen stručně se vyjádřit, ani rozpoznat nekonzistentnost a neúplnost svých myšlenek. Hlavně, že si vytváří vlastní nová slova, mluví „odborně“ a je kovaný, ale jeho výstupy jsou zaměřeny na hlavně co nejvíce písmenek. To je dnešní věda, bohužel, zvláště humanitní.

---

Jinak abyste neměl pocit, že je mi něco líto a proto jsme nepřátelský tímto způsobem. Vystudoval jsem dvě vysoké školy, jednu matematicko-fyzikální a druhou humanitní.

Neschopnost koherentních a logicky si neodporujících myšlenek bez nesouvislostí a nedomyšleností jsem si u většiny (zdůrazňuji u většiny, ne u všech) humanitních vědců stačil všimnout. A u profesora Bělohradského je tato nekoherence a nesouvislost jasně patrná.

313710

23.7.2014 2:52

RE: žádný rozpad rodiny není

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 313710

To by me teda pak zajimalo, proc jste po mff tu humanitni vubec jeste studoval, kdyz je to takovy odpad. To musi byt nejaka schizofrenie...

313818

23.7.2014 10:14

RE: žádný rozpad rodiny není

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 313710

"Jinak abyste neměl pocit, že je mi něco líto a proto jsme nepřátelský tímto způsobem. Vystudoval jsem dvě vysoké školy, jednu matematicko-fyzikální a druhou humanitní."

Prozraďte prosím, jakou humanitní vysokou školu jste po MATFYS vystudoval. Mám ČVUT FEL technická kybernetika - jediný strašák pro nás byl předmět o vědeckém komunismu a o politické ekonomii - ti lektoři byli naprostým zoufalstvím.

313840

21.7.2014 12:18

jak pravdive a vystizne....

kamKracis? 83.?.?.?

S panem autorem muzu jen souhlasit. Ale neomezoval bych tento vyvoj jen na Ceskou republiku, Slovensko nebo jine slovanske narody/staty. Tento proces probiha i v zapadnich statech (Rakousko, Nemecko, Holandsko,...). Z toho duvodu bych rekl, ze vyvoj neni nahodny, nybrz rizeny.

Nase planeta je sice schopna uzivit tech nekolik miliard lidi, ale pro "vyvolene vrstvy" je rust bohatstvi a majetku omezen. Tak se nejdrive omezi veskera socialni opatreni (duchody, pojisteni, zdravotnictvi,..), potom se "znici" pravomoci a funkce jednotlivych statu - pocinaje u rodiny (typicka rodina otec-matka-deti je "demolovana", emancipace (hrozne aktualni slovo "gender mainstream", ministerstvo zen jako v Rakousku!) a ruzne odlisnosti (napr. homosexualove) jsou oslavovany a davany jako priklad (evropsky Song Contest...)

Ruzne evropske vyzkumy a studie (PISA) jsou tu proto, aby se dobre fungujici skolske systemy nasly a pokud mozno znicily. DOkonce rec je v ramci emancipace "pozenstovana" (zmrseniny a patvary - slova, ktera maji obsohovat obe pohlavi, vrchol take v Rakousku, kde byl zmenen text hymny - misto "jsi domovem velkych synu" obsahuje ted hymna "jsi domovem velkych synu a dcer"... EU pripravuje novy sytem dotazniku a statistik, kde bude misto otec/matka rodic 1 / rodic 2..

Qui Bono ? "A to vsechno proto jen, ze par panu chce mit den bohatsi kralu..." (Nedvedi / Na kameni kamen)

313669

21.7.2014 12:32

Jsem rád, že

Josef Kraus 90.?.?.?

se pan Staněk zase ozval. Na Phoenixu se, zdá se, odmlčel. Soudě podle svého okolí, nejsem si jistý, zda se dá dnes dítě „normálně“ vychovat. Z kvalitní rodiny, vybaveno dobrými základy a předáno škole zakrátko nasaje vše špatné z okolí. Je tam ono a pár podobných v zoufalé menšině a tlak zkažených si je přizpůsobí. Pokud ne, už kolem desátého roku si tvoří prostřednictvím her a filmů s převrácenou logikou a násilím jako normou jakýsi falešný a zvrácený obraz světa. Zlatý ještě hery potr proti tomu, čemu je vystaveno dnes. Rodiče pak bezmocně přihlížejí jeho pádu. Vidím dvě jiskry naděje. Jednak v indigových dětech, se kterými ale osobně nemám zkušenost, jednak v zamlklém a netečném jedinci o dvě generace mladším než já (a kterému podobných je jistě víc), jemuž jsem začal vyprávět něco o Minaříkovi, Steinerovi, Funkovi a který, aniž je znal, se najednou rozpovídal tak, až mi byla hanba. Měl přímou zkušenost. V reálu je nejpravděpodobnější, že po rozpadu infrastruktury se rodiny, jako základní životaschopná jednotka, stanou základem nového pokračování. Ti, kteří budou volat o pomoc, jistě nebudou odmítnuti.

313670

21.7.2014 13:15

Vjem

Cass 88.?.?.?

"Tyto vlivy se tedy vtiskují již od chvíle, kdy se jakékoliv lidské vědomí ve stavu právě narozeného kojence začíná konstituovat." - již mnohem dříve!

313673

21.7.2014 14:06

OHÝBAJ MA MAMKO ......

arbed arbed (zavináč) wo (tečka) cz 193.?.?.?

Možná bychom měli věnovat více pozornosti skupině
TĚCHTO podnětů.

313674

22.7.2014 9:14

ševče, drž se svého kopyta - tedy veteriny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

protože jinak je to snůška blábolů . polopravd, neopodstatněných domněnek a naprostých blbostí. Třeba to, že deti ze stejné rodiny mají stejné zděděné, to je blbost, každý člověk (s výjimkou identických tedy jednovaječných dvojčat - i každý jiný tvor na zemi) si nese zcela jedinečnou genetickou výbavu , takže jedno díte v rodině můře být dobrák od kosti a druhé vrah (doporučuji knířku Krev mé krve). prostě jsou to žvásty

313734

22.7.2014 9:33

RE: ševče, drž se svého kopyta - tedy veteriny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 313734

Já se toho kopyta držím, ale Vy byste se měl více o genetiku zajímat. Co se děje po spojení stejně vybavené spermie a stejně vybaveného vajíčka, tzv. fenomén "skákající geny". Neskrývejte za své zastaralé genetické znalosti nesouhlas s obsahem, na který máte právo.

313737

28.7.2014 6:36

RE: ševče, drž se svého kopyta - tedy veteriny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 313737

čert je schován v tom "stejně vybavené" spermie ani vajíčka, byť je produkuje jeden jedinec nejsou žádné a žádná "stejně" vybaveny, každá nese svou specifickou soupravu genů, takže se v rodině klidně narodí blonďák i černovlasý, blbec i inteligent a to vše ze stejných rodičů - asi to nejsem já, kdo by si měl něco přečíst o genetice. Taky o jiných tvorech to platí - černá kočka a zrzavý kocour budou mít barevně (i povahově) tak pestrou skladbu koťat, jakoby to snad ani nebyli sourozenci.

314186

30.7.2014 18:28

RE: ševče, drž se svého kopyta - tedy veteriny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314186

Měl byste usilovat o Nobelovu cenu v genetice za prezentovaný "objev", že všechny buňky v těle člověka nenesou stejnou DNA, tedy i spermie a vajíčka. Až Vás odmítnou, tak teprve zjistíte, že ona genetická rozmanitost sourozenců vzniká do 24 hodin po spojení vajíčka a spermie pochodem, kteří genetici nazvali "skákající geny". Tj. deaktivace a aktivace některých, jímž vzniká rozmanitost. Podstata jevu není známa, pouze je na ní několik teorií. Tak nejprve vědět a pak psát jakoby vědecké rady o držení se kopyta.

314430

23.7.2014 8:41

Smutné přitakání

Ivaneček 77.?.?.?

Nejsem nijak erudovaný v tématice a nemůžu hodnotit nijak odborně, ale bohužel musím s autorem vesměs souhlasit. Nesleduji statistiky, čísla, studie, ale vidím to kolem sebe. Je docela evidentní, že lidi potřebují (bohužel) opět "na prdel", aby si uvědomili, že tímto sobeckým a egoistickým způsobem žádná společnost fungovat nemůže. Nebudu specifikovat, jen tu degradaci cítím ze všech stran. Jak mezilidských, tak politických, tak ekonomických… zdravotních, školství… prostě všude to jde do kopru. Snažím se své dítě vychovat lidsky, ale jak se mu, v té směsi hladových po velkém bohatství, bez nutností vydat úsilí, vlků, povede…? Největší chybou přírody byla tvorba člověka. Takového parazita ještě neměla.

313834

23.7.2014 10:38

Podrzim se jenom nazvu clanku:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Zaregistroval jsem,
1) ze se uz prosazuje odbourani pojmu otec, matka..;
2) ze se podvratne kupci s detmi - vytvari se neopodstatnene prilezitosti k odebrani deti rodicum...;
3) ze se sexualni zvracenost vyvysuje nad prirozenost;
4) ze se degenerace urcite skupiny lidi posouva k neumernemu porozumeni a az k nadhodnocovani nad kvalitu;
5) ze zeme se zrusenym otroctvim po jejich vyzdimani nyni tyto vsechny opaky diktuje ostatnimu svetu pod hrozbou pripadneho zbomardovani...

Ano. K rozpadu za techto okolnosti civilizace spjeje!!!

313842

28.7.2014 6:46

vzhledem k tomu, že lidstvo válčí v podstatě plynule a po staletí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

nikdy neexistovalo jako běžné po dobu dětství vyrůstat s oběma rodiči - moji prarodiče a to všichni vyrůstali jen s matkami - otcové padli za první světové, jejich rodiče vyrůstali jen s matkami . otcové padli v různých rakouských vojenských dobrodružstvích a zemřeli na pracovní úrazy,znám rodiny, kde po smrti matky na TBC vyrůstaly pro změnu jen s otcem nebo jako "obecní děti" po smrti obou rodičů takže život s mamkou a taťkou jako běžný způsob dětství nebyl běžným nikdy. - a vyrostli lidé významní a řádní. Funkční rodina je ta, která dítěti zabezpečí citové i sociální zázemí a je jedno, zda je velká nebo malá, zda je obvyklá nebo jednopohlavní - některé to má jednodušší, třeba ta s babičkami a dědečky, ale jinak je to v podstatě jedno.

314187

29.7.2014 7:45

Bojite se krachu civilizace, ale ta preci stojí na krachu rodiny!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Některé závěry v článku jso sice správně, ale už v začátku nelze souhlasit.

Problémy s kvalitou a trvanlivostí civilizace jakékolúkor kolikzace pramení z toho, že pro její charakter nemá větší vliv ani tak chování hrstky vysoce eticky a inteligenčně rozvinutých lidí, ale zásadně a jen chování a myšlení rozhodující masy lidí.

Autor zapominá, že přes proklamovanou demokracii je společnost řízena shora. Jako jeden výsledek pak je například volba prodávaného zboží. O tom, co se buede a nebude vyrábět nerozhodují dole. zkuste pak například nekupovat jedy , jako azbest, ddt, vtaláty, a chovejte se čiště a eko.

Všichni zde pořád dokola pláči jak je zničena rodina , ale civilizace stoji na zakonech o otci živitele a nebo plátce alimentů na ukor pokrevniho příbuzenství Pak jste v situaci že pláčete nad rozlitym hrnkem mleka stojic v blate z rozlite cisterny s mlékem.

314248

Příspěvků: 34

21.07. 01:45 ludva  Řešením není disciplína, ale soucit
21.07. 05:29 kik  RE: Řešením není disciplína, ale soucit
21.07. 08:21  RE: Řešením není disciplína, ale soucit
21.07. 14:46  Vždyť tady protektorát Bohmen und Mahren a slobodný slovenský štát je již skoro 25 let,
21.07. 16:23 kik  RE: Vždyť tady protektorát Bohmen und Mahren a slobodný slovenský štát je již skoro 25 let,
21.07. 15:59 Guru  K Ukrajinskému incidentu
21.07. 17:09  RE: Řešením není disciplína, ale soucit
21.07. 05:24 Olga  Rozpad rodiny...
25.07. 23:37 Aleš Krejčí / Brno  RE: Rozpad rodiny...
21.07. 07:57 novapalo  Ako demokracia ničí Slovanov
21.07. 08:01 oijkio  Řešením -JE- soucit -A- disciplina
21.07. 09:36 kyticka  Tlačme na změnu - začněme těmi nejvíce destruktivními příčinami úpadku základního školství
22.07. 01:23  RE: Tlačme na změnu - začněme těmi nejvíce destruktivními příčinami úpadku základního školství
21.07. 10:03 WAZARI  Vše je děláno programově
21.07. 10:53 výjimečné porušení omerty  RE: Vše je děláno programově
21.07. 10:58 flamenco  RE: Vše je děláno programově
21.07. 11:17  žádný rozpad rodiny není
21.07. 18:25 M.P.  RE: žádný rozpad rodiny není
21.07. 22:05  RE: žádný rozpad rodiny není
21.07. 23:56 M.P.  RE: žádný rozpad rodiny není
23.07. 02:52  RE: žádný rozpad rodiny není
23.07. 10:14  RE: žádný rozpad rodiny není
21.07. 12:18 kamKracis?  jak pravdive a vystizne....
21.07. 12:32 Josef Kraus  Jsem rád, že
21.07. 13:15 Cass  Vjem
21.07. 14:06 arbed  OHÝBAJ MA MAMKO ......
22.07. 09:14  ševče, drž se svého kopyta - tedy veteriny
22.07. 09:33  RE: ševče, drž se svého kopyta - tedy veteriny
28.07. 06:36  RE: ševče, drž se svého kopyta - tedy veteriny
30.07. 18:28  RE: ševče, drž se svého kopyta - tedy veteriny
23.07. 08:41 Ivaneček  Smutné přitakání
23.07. 10:38  Podrzim se jenom nazvu clanku:
28.07. 06:46  vzhledem k tomu, že lidstvo válčí v podstatě plynule a po staletí,
29.07. 07:45  Bojite se krachu civilizace, ale ta preci stojí na krachu rodiny!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 761