Diskuze k článku

Náznaky, že USA plánují jaderný útok proti Rusku

Příspěvků 103

3.7.2014 1:33

blbec z washingtonu

imperator 81.?.?.?

musim sa priznat ze mi dalo vela namahy docitat tento kopec sprostosti do konca. technicke nezmysly typu neviditelnosti B2, znicenia ruskeho jadroveho arzenalu do jednej minuty, totalna prevaha USA voci rusku v jadrovych a vojenskych kapacitach netreba ani spominat, kazdy kto sa tymto veciam venuje, vie ze tento pan ani len netusi k comu sa vyjadruje.
Zaraza ma vsak ine - toto mimo realitu vytrhnute prehnane sebavedomie, povyseneckost, ba priam pocit nadradenosti tohoto pana voci narodu a narodom, ktore tu su tisice rokov. Ak takto zmysla vacsina populacie USA, tak nedopadnu dobre. ak takto zmyslaju aj ti co v pentagone robia strategicke rozhodnutia, tak by aj ta moznost 3. s.v. bola realna, ale velmi o tom pochybujem. Pochybujem ze pentagon je plny tupcov ktori si neuvedomuju nasledky vojny proti rusku.
A udivuje ma aj to ze takyto clanok sa tu vobec objavil. to uz by zvedavec urobil lepsie, keby sa na nazor na ukrainu spytal radoveho stamgasta v najvacsom pajzli v dedine. asi by bol aj blizsie k realite ako tento mudrlant.

312566

3.7.2014 7:28

RE: blbec z washingtonu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 312566

Po celá desetiletí má USA roční vojenský rozpočet porovnatelný s vojenským rozpočtem zbytku světa.
Sakra k čemu? Kde na to Amíci berou? Kdo je kdy napadl nebo je snad ohrožuje?
Odpovězte si sám pane „imperátor“.
Samozřejmě i letos jejich „obranný“ rozpočet vzrostl, ne však zcela úměrně s tím zbytkem světa a tak naléhají na zvýšení rozpočtu NATO.
NATO utrácí za „obranu“ tento rok 56% světových výdajů na zbrojení, z toho 40% utratí jen USA. Nezahrnuje to některé významné země, které nejsou v NATO, jako Japonsko, Izrael a Saudskou Arabii. Vložený obrázek
Válka musí být báječný kšeft a je to jediné co je drží nad vodou..

312576

3.7.2014 8:14

RE: blbec z washingtonu

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 312576

Rád bych ještě dodal,že v USA je asi 12% analfabetů,kolik je polovičních to nikdo neví a pak je tam ještě skupina obyvatel
která se umí jen podepsat a číst některá velká tiskací písmenka.
Dovoluji si poznamenat,že USA nikdy žádnou válku nevyhrála,jen pouze nepřítele materiálně převálcovala.

312578

3.7.2014 8:36

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312576

Katastrofa je že oni mají mentalitu vítězů navíc aktivních kádrovací reklamy vyšilovačů a vůbec si nepřipouští že v připodobnění mají sdrátované ruchadla leštícími kutílky proti pluhům navíc s zápřahem kteří kutilové by mohli mít na druhou stranu, tedy kdyby bylo kam a velkou jako po šaratici. [chechtot]

312580

3.7.2014 9:02

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 312576

Válka musí být báječný kšeft
hloupost...
báječný kšeft jsou právě kecy o válce, a dokud se to udrží v rovině žvanění, právě proto vznikají články, jako jsou ty, které "zvědavec" stále dokola omílá, v čemž není nic alternativního, ale je to jen v obvyklém duchu putinovské RT, a ta to dělá především kvůli oblbování vlastních lidí právě pro to, aby se dobře točila kola kšeftu se zbraněma, a na to je potřeba udržovat lidi ve strachu z hrozby jednou západu, podruhé z východu, potřetí drog, pak teroru, nebo obřezanců všeho druhu...
no a amerika a rusko se pak vesele předhání, kdo vyveze více válečnýho šrotu, v podstatě se ale jedná o tunel a umělé zaměstnávání a systém jede vesele dál, a pokud to mejnstrým dostatečně důvěryhodně nekrmí, tak tzv. alterstrým to rychle napraví a maringotka blbosti vesele jede dál

312581

3.7.2014 9:28

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312581

Určitě to tak jelo. Ale!, je to na konci cyklu kdy se historicky opakovalo co bylo nevyhnutné, ekonomika jinými prostředky, tedy válka a teď babo raď když oligarchové si rybníček nevypustí a naopak je to příležitost jak zamést s okolím fatálně, když si diagnózou nikdy nenechají ujít příležitost zatočit s okolím po svém hledíc pouze a jen svých profitů zcela nedbajíc dopadů okolí, natož lidí kteří jsou jejich chřestítko a zase si myslí že se to týká pouze užívaných k jejich choutkám sebeurčených adorovaných velebnosti. Mimo jiné jsem někde zahlédl že ukrajina má mít podle jakýchsi chytrých 8 miliónů obyvatel a vychází to asi z doporučení "očkovacího" centra a je tam 46.5. No nepochybuji že s přáním maidanistům to patrně bilderberg kníže s jinými feudalizujícími panáčky do Kijeva na jakési poklepání základu díla asi jel podpořit. [překvapení] [bliji]

312582

4.7.2014 4:31

RE: blbec z washingtonu

Fabrice 85.?.?.?

Reakce na 312582

Tak opravdu píšeš nebo jsi jeden z těch analfabetů z USA? To vypadá jak výsledek snažení provokatéra za pomocí toho idiotského překladače od googlu!

312650

4.7.2014 10:00

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312650

Když ti to jde mimo rozsah tak nemusíš hned podezřívat překladač. [chechtot] A gramotnost syntaxí gramatiky může vylučovat analytickou a vůbec se dostat do obrazu, být mimo mísu a zároveň být i zhrzen stylem vedle jak ta jedle. [oči v sloup]

312654

4.7.2014 10:21

K předešlému sdělenému související, jo předtucha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312650

http://www.czechfreepress.cz/evropa/nova-tragedie-...

312656

3.7.2014 14:31

RE: blbec z washingtonu

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 312581

Tak proč teda se stala ta 2 světová jatka? A proč po roce 1945 fakticky ani den bez nějaké malé čí větší lumpárny?

Vyrobenou munici je třeba někdy vystřílet, dosáhnout svých taktických nebo strategických cílů, zničit potenciální konkurenci, nepřítele a mezitím si to zpříjemnit aspoň nějakou tou válečnou kořistí (mladé hezké ženy se do toho počítají, z těch starších a škaredých mívají veteráni ty psychické válečné následky).

Strkáte hlavu do písku jako pštros. Realita vás nakope do pozadí, jako mnoho jiných před vámi.

312596

3.7.2014 14:53

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 312596

ta jatka nějak souvisí s tím kšeftem, nebo jsou blbouni ještě blbější, než se čekalo, pane realito...
a on dneska někdo ví, co je v okřídlených rourách "za bilióny"? 90% z toho vůbec nemusí lítat a třaskat, a to by byl teprve kšeft, stačí jen, že troubové věří na válku a dělaj [mrknutí jedním okem]

312600

3.7.2014 15:33

RE: blbec z washingtonu

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 312600

No, v některých těch rourách se vozí hašiš a opium z Afganistánu přímo na Bondsteel v Kosovu. Já to vím. Proto zůstanou usaci v afgánu i když odtud odejdou. Kšeft je kšeft.

Ale jinak věřte v cokoliv, i ve svatého Dyndu.

312606

3.7.2014 14:48

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 312581

"nebo obřezanců všeho druhu..."

prosím o upřesnění - ty druhy!!! Kolik jich je? Je možné je kvalitativně odlišit?

312598

3.7.2014 22:41

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 312598

Určitě jsou světlí a černí, ale těch druhů je více. (Ne)kvalita zůstavá stejná.

312636

3.7.2014 16:28

RE: blbec z washingtonu

dub 89.?.?.?

Reakce na 312576

to je sice pravda, ale nominální čísla nevypovídají zhola o ničem, vyjma toho, jak moc usa na zbytku světa parazitují.

podstatné je, kolik fyzických jednotek za za daný objem pořídí, a americké šunty jsou mnohonásobně předražené, oproti analogům ve světě.
takže i takovej rus nebo číňan může za podstatně míň peněz udělat stejně muziky...

312611

3.7.2014 16:40

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 312611

A čo je najdôležitejšie, tak ak si povie taký Číňan alebo Rus že fuj fuj USA a povie si že chcem auto a kúpi si BMW, Audi, Mercedes alebo Toyotu, Lexus alebo že chcem mobil a tak si kúpi Nokiu, Samsung(aj to jablko sa nakoniec vyrába v Číne) alebo že chce počítač(notbuk) Lenovo alebo Toschibu alebo pneumatiky na auto Brigestone, Continental alebo Mischelin a tá ropa a plyn a suroviny na to čo sa vyrobí v mieste dotyčného nepotrebuje Emeriku predsa a dolár nahradí v pohode €, Juan a zlato(Rubeľ som radšej nepísal ale ten bude o 10 rokov na úrovni hajzelpapiera z USA s novým menom Amero alebo Dolár No.2) [mrknutí jedním okem]

312613

3.7.2014 16:59

RE: blbec z washingtonu

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 312611

Když už zmiňujete ty analogy, pane Dube. Co třeba veškeré procesory? Představte si ten poprask, kdyby Rusové a Číňani v jeden moment aktivovali destrukční algoritmy (viry), které pro případ konfliktu tajně zabudovali do všech svých procesorů či na nich běžících (ruských a čínských - cha, cha) operačních systémů. To by těm ošklivým Američanům panečku zatopili, není-liž pravda? [velký smích]

312615

3.7.2014 17:46

RE: blbec z washingtonu

dub 89.?.?.?

Reakce na 312615

no mám pro vás špatnou zprávu, rusové používají ve své vojenské technice elektronky, které jsou navíc odolné vůči emp[smích]

a vzhledem k tomu, že téměř veškeré procesory se skutečně vyrábí v číně nebo na taiwanu, což je totéž, tak ta vaše ironie ukazuje jen na vaši neznalost situace.

v pentagonu si také nadělali do gatí, když zjistili, že čínská elektronika se používá i v amerických vojenských systémech, včetně raketových řídících systémů.

ale vy si evidentně myslíte, a mnohokrát jste to tu dokázal, že když je na tom napsáno třeba intel, tak že se to nedělá v číně, na taiwanu nebo v indonésii co? takže jste se opět zasmál vlastní blbosti a neznalosti že[smích]

(a teď ještě tohle... http://www.fondsk.ru/news/2014/07/03/rossija-sozda...)

312618

3.7.2014 18:45

Česká republika je "schváleným SIGINT partnerem"

Guru 178.?.?.?

Reakce na 312576

Ano, to co bylo možno tušit již delší dobu je realitou:

Snowdenovy dokumenty ukazují Českou republiku jako schváleného bonzáka pro SIGINT (signálovou rozvědku).
Srozumitelným jazykem: Vše se posílá k uložení GeStaPu (Geheim Staats Polizei nebo jak se to anglicky řekne ?)

Havloidi natočili sto filmů o totalitě. Toto je také totalita. Budou filmečky ?

http://rt.com/usa/167132-nsa-snowden-rampart-cable/

http://rt.com/news/170276-germany-nsa-bundestag-inquiry/

312622

3.7.2014 14:04

RE: blbec z washingtonu

oijkio 91.?.?.?

Reakce na 312566

https://www.youtube.com/watch?v=LXrnprlMyB8

312594

4.7.2014 4:25

RE: blbec z washingtonu

Fabrice 85.?.?.?

Reakce na 312566

Přesně tak. Ten článek jsem ani nedočetl, protože chtít analyzovat možnost prvního útoku bez "všeobecné znalosti" ruského arsenálu, je stupidita. A hlavně bez povědomosti o základní věci, o které USA ví a proto NIC neudělají, kterou je SYSTEM PERIMETR, který v případě zničení velení v Moskvě zcela automaticky odpálí veškerý jaderný arsenál Ruska na USA a západní Evropu. Po tomto automatické odvetném útoku je z USA prostor měsíční krajiny. To celé v průběhu asi 15 minut. Pokud tedy dojde na tuto americkou zhovadilost, jako že by je jen napadlo zaútočit, je jasné, že nikdo z nás už nebude, ale může nás "hřát" jistota, že ten černej kretén Obáma bude v prdeli i s tou svojí zkur... rodinou.

312649

4.7.2014 23:43

RE: blbec z washingtonu

Joele 81.?.?.?

Reakce na 312649

Systém perimetr je od roku 1995 mimo provoz

312671

5.7.2014 9:51

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 312671

To bolo za Jelcina... Ale systém Perimeter bol vytvorený tak, aby prežil jadrový úder, nie len jedného zradu.

В декабре 2011 года командующий РВСН генерал-лейтенант Сергей Каракаев заявил, что система «Периметр» существует и находится на боевом дежурстве.
V decembri 2011 veliteľ RVSN generálporučík Sergej Karakajev povedal, že systém "Perimeter" existuje a nachádza sa v bojovej službe.
U RVSN (Raketových vojsk strategického určenia) znamená výraz "находится на боевом дежурстве" teda "nachádza sa v bojovej službe" nepretržitú pripravenosť k odpáleniu rakiet. Rakety systému Perimeter (systém 15E601, komplex s veliacou raketou 15P011, veliaca balistická raketa 15A11, veliaca bojová časť 15B99) je plne automatický, k odpáleniu veliacich rakiet dôjde, pokiaľ sa v okolí odpalovacieho sila prejaví súčasne niekoľko príznakov jadrových výbuchov - jeden by na spustenie automatickej "odpovede" stačiť nemal.

Existuje niekoľko domnienok, ako vlastne systém funguje.
Podľa niektorých z nich je Perimeter aj priamou súčasťou bojového velenia RVSN - po zmačknutí "červeného tlačítka" je vydaný povel k bojovému použitiu rakiet a prostriedkov RVSN a zároveň sú odpálené veliace rakety systému Perimeter (pravdepodobný smer letu - Kamčatka, tj ponad celé územie Ruska) a na základe ich povelov sú následne odpálené bojové rakety (Perimeter teda vytvárajú paralelnú líniu spojenia, aby došlo k spoľahlivému prieniku signálu k boju k odľahlým bojovým jednotkám - sú rozmiestnené aj ďaleko za Uralom).
Ďalšia domnienka hovorí o tom, že Perimeter obsahuje aj "časovač", ktorý po uplynutí istého času samostatne odpáli veliace rakety. "Časovač" musí byť v istých intervaloch (niekoľko hodín až niekoľko dní) "restovaný", čo je pre systém dôkaz, že hlavné velenie ruského štátu a velenie RVSN stále existuje. Ak by k resetu časovača nedošlo, systém predpokladá, že vedenie štátu a teda i hlavné velenie RVSN bolo "zlikvidované iným spôsobom" - a odpáli bojové rakety.

312685

5.7.2014 10:21

RE: blbec z washingtonu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 312671

Pro Americký Jelcin zo svojimi židovskými poradcami je už 15 rokov minulosť a teraz je tam Putin a každý vie že Amerického kovboja svrbí prst a rád by si ako prvý vystrelil z atómového koltu ktorý nosí proklate nízko a preto si myslím že Perimeter 2 je určite funkční o to nemajte strach, pri dnešnej úrovni IT to nie je žiadni problém [chechtot] [mrknutí jedním okem]

312689

5.7.2014 23:24

RE: blbec z washingtonu

tomserv 94.?.?.?

Reakce na 312566

Imperátore, vcelku s Tebou souhlasím, jenomže agresivní špičky v USA jsou touto propagandou absolutní převahy permanentně krmeny a zřejmě jí věří. Před 25 léty jsem jásal, že sovětští vojáci odcházejí. Ani ve snu mne nenapadlo, že za čtvrt století budu držet Rusům a Putinovi palce. Nedokázal jsem si představit že v USA vládnou taková hovada. Jaderný konflikt by zničil celý svět.

312739

22.11.2014 15:43

RE: blbec z washingtonu

Diana 78.?.?.?

Reakce na 312566

Naprosto s vámi souhlasím [smích]

321751

3.7.2014 3:15

Americky pohlad na vec?

Anachronos 78.?.?.?

Asi urcite, pretoze autor nema vobec potuchy o ruskom vojenskom arzenale a doktrine, ako dokazuje v nasledujicich vetach:

Rusko, obklíčené zeměmi NATO a americkými jadernými zbraněmi, by bylo možné vymazat dříve, než by jeho zrezivělé a v porovnání malé ozbrojené síly mohly být seskupeny k protiakci. Kdežto my nejsme obklíčeni jejich zbraněmi, oni jsou obklíčeni našimi. Zatímco oni nemají schopnost vymazat nás dříve, než dokážeme zareagovat, my schopnost vymazat je dříve, než dokážou reagovat, máme.

Toto nesie znaky typicke pre americky pohlad na svet. Ale pekne po poradi:

Rusko, obklíčené zeměmi NATO a americkými jadernými zbraněmi...

V tejto vete mate dokonale opisanu americku vojnovu doktrinu zo Studenej vojny. V okoli nepriatelskeho statu vybudovat zakladne s logistikou nutnou na pripadne vedenie vojny. Ci uz sa jedna o zakladne na zemi ( napr. Ramstein ), alebo na vode ( USS Ronald Reagan ). Ruska doktrina bola zamerana na obranu ZSSR. Plany na 3. svetovu boli robene pre dve moznosti - utok a obranu. Obrana predpokladala necakany prvy uder z uzemia SRN. Vzhladom na to, ze pocty zakladni a lietadiel boli zo spionaze zname, nebolo problem vypocitat, kolko lietadiel su schopny bez napadnych priprav dostat do vzduchu v prvej vlne. Aj ked sa nejednalo o prilis velke cislo, rizikom bol moment prekvapenia ( ako ukazali Japonci na Pearl Harbour - osadenstvo nevedelo, ako reagovat). Bolo teda nutne vyvinut protivzdusne systemy, ktore dokazu bez masivnych priprav odrazit prvy utok. Prave tu zacina rusky naskok na poli PVO a pokial Americania nemaju nieco ucinnejsie ako PAC-3 ( 3. generacia rakiet Patriot ), tak v PVO su Rusi minimalne 20 rokov pred nimi, pretoze system S-300 z 80.-tych rokov dokaze PAC-3 smelo konkurovat. Nehovoriac o tom, ze Rusi zavadzaju do vyzbroje S-500. Je teda podozrenie na mieste, ze pripadny masivny raketovy utok by Rusi mozno neodrazili uplne, ale 80% americkych rakiet by svoj ciel nezasiahlo. Stacilo by potom zvysnych 20% na znicenie Ruska? Pochybujem.

...než by jeho zrezivělé a v porovnání malé ozbrojené síly...

Autor pozera na armady velkostou optiky financovania. Bolo by ale zaujimave vidiet, kolko vlastne stoji Americanov len udrzba vojenskych zakladni. Rusi mimo uzemia byvaleho ZSSR maju 2, navyse svoje vydavky investovali do intenzivnej modernizacie. Malu ochutnavku ich najmodernejsich technologii uz ukazali pocas Ukrajinskej krizy.

...Zatímco oni nemají schopnost vymazat nás dříve, než dokážeme zareagovat...

Oblastou, ktoru Americania zanedbali, su ponorky. Americke namornictvo stoji na lietadlovych lodiach s doprovodom, ruske sa spolieha na tiche ponorky schopne niest jadrove hlavice. Bolo par incidentov, kedy sa pri americkych brehoch zjavila ruska ponorka, ktoru zachytili len preto, lebo im poslala pozdrav. Ak teda Americania neblufovali a naozaj nevedia detekovat ruske Akuly, tak Rusi maju az privelmi dobru schopnost dopravit nenapadne jadrove zbrane k americkemu pobreziu a nasledne ich odpalit.

312567

3.7.2014 3:34

K tomu se dá dodat jediné!

kyticka 81.?.?.?

Vy tam v Americe, prověřte si své hlavní podezřelé a pokud je shledáte vinnými, tak si tam udělejte pořádek. Pokud se ten průšvih opravdu spustí, tak to odnesete i vy tam za tou velkou louží a to rozhodně víc než v případě, že budete čelit pouze ekonomické rekonstrukci hospodářství v důsledku pádu dolaru.

Viz: http://www.dolezite.sk/Dolar-respektive-USA-muze-z...

312569

3.7.2014 3:44

Kdyz poslali...

favela 113.?.?.?

...USA na obranu Iraku 300 vojacku proti 30tisic plne ozbrojenych teroristu pardon jenom militantu napadlo me ze jde 1/ o spatny vtip jimiz president/i USA oplyvaji..2/ze na to uz nemaj...3/nebo ze chystaj neco vetsiho ! Atomove bomby chteli hazet na Korej,Vietnam skoro vzdy kdyz prohravaji a to je porad ,chteji znicit svet..Dosazenim cernyho do Bileho domu/hergot kdy uz ten rasisticky nazev zakazou,cernoruzovy je korektne spravny nazev/ takhle elity ukazujou nam ,ceho jsou africani schopni a dokazou za zverstva..a sami se schovavaji vzadu...Nejvetsi genocidy se deji kdyz jsou elity za Protokolujicimi Albricht,Kisinger,neosiocons a dalsi..jako dnes. Malo znama jsou fakta o genocidach /skutecnych/,gulagu zvanem Jizni a Stredni Amerika..!!! Stalin by se stydel...jakej byl troskar..Dnes jsou USA na urovni /ve snaze dohonit a predhonit/Mao Ce Tunga s okolo 80miliony mrtvych...ovsem za delsi dobu /200let/...

312571

3.7.2014 6:56

Informacne sluzby

borovickovy joe 66.?.?.?

Na tom stoja spravy

http://www.opednews.com/populum/pagem.php?f=Ukrain...

312573

3.7.2014 13:23

jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

WFA 1 80.?.?.?

Tedy timto clankem jsem se opravdu pobavil. Kdyz vyda Putin rozkaz tak ty prasive USA konci za cca 30 minut. Zde je proc.Z 2850 mobilnich odpalovacich platform bude odpaleno na cile v US 2850 raket Topol M, pricemz kazda raketa jim tam doda po ctyrech jadernych ci termonuklearnich hlavicich az do raze 3 MT. Cele US uzemi je obklicenou ruskymi jadernymi ponorkami vyzbrojenymi raketami Bulava. Kazda raketa nese 10 jadernych hlavic do raze 5 MT. Jako pozornost je na Kube rozmisteno cca 250 raket Iskander M. Kazdy iskander je vyzbrojem jadernou hlavici 800 KT. Doba dopadu na cil v US cca 3-5 minut. Rusko ma nejdokonalejsi systemy protiletecke a protiraketove obrany S300-S500 a 3D radary umoznujici atomarni analyzu cilu. Takze boys v B-2 mohou pred priblizenim k ruskemu vzdusnemu prostoru vyplinit on-line zaveti. Bud by je sejmul S400 nebo Pantsir S-1. Co se letadlovych lodi tyce, tak jejich osud by zpecetili naprosto spickove ruske podvodni rakety SKVAL s taktickymi jadernymi hlavicemi. Tak buenos noches, boys. Jestli chce ta debilni opice videt ty svoje dve mlade stetky jak stiny na zdech , tak moznost.

312591

3.7.2014 13:52

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 312591

Já vím, že autor článku to přehání, co se týče ubohosti ruské výzbroje, ale vy zase jdete do druhého extrému. Nějaké zdroje k ověření vámi uvedených faktů by nebyly? Např. jak jste došel k číslu 2850 mobilních odpalovacích platforem? Celé území USA že je obklíčeno ruskými jadernými ponorkami? Kolik ponorek rusové vlastně mají? A že by jim Američané dovolili se přiblížit? Nebo o tom nevědí? Rakety na Kubě? Hm.

312592

3.7.2014 14:28

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 312592

Taky se mi to zdá vcelku přehnané, nicméně s těmi ponorkami u US pobřeží jsem to četl tady: http://www.armadninoviny.cz/usa-v-soku-u-jejich-br... Zda je to pravda, těžko soudit. [smích]

312595

3.7.2014 15:02

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 312595

Jedna a ještě v minulosti. To se rozhodně nedá označit za "obklíčení ponorkami".

Navíc z článku vyplývá, že možná to Pentagon věděl, jen to neřekl včas a využil toho propagandisticky k nátlaku na Kongres, aby uvolnila další prachy na "obranu".

312601

3.7.2014 20:07

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Venny 46.?.?.?

Reakce na 312601

Myslím, že "obklíčení" není ten správný termín. Významnějším faktem je, že ruské jaderné síly se v poslední době výrazně transformovaly do mobilní, tedy těžko ničitelné podoby. Kolik je ve skutečnosti Bulav a kolik Topolů ve výzbroji, ví asi jen několik zasvěcených. Zrovna tak, kolik B2 je schopno vzlétnout a splnit bojový úkol. Takže se trochu natřásá pírkama na obou stranách, i když okolní svět má z toho natřásání stažený žaludek.
Desítky raket a stovky letadel je pěkná věc pro armádní a politické jestřábky, ovšem dokud nevstoupí noha pěšáka na cizí území, nelze ho považovat za dobyté. Jen připomenu, že dobyté území je něco jiného než zničené území.

312628

3.7.2014 21:52

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 197.?.?.?

Reakce na 312628

A kdyz uvazime ze si atlantska opice ve sve nebetycne moudrosti udelala hnizdo primo nad supervulkanem http://voiceofrussia.com/news/2014_04_21/Yellowsto..., k jehoz probuzeni by jiste par megatun jaderne nadilky bohate stacilo (jak nam opice samy demonstrativne predvedly 3.11 2011), muzeme si byt jisti ze ani ti naprosti psychoidioti co jim tam ted vladnou se na scenar "pompeje 2014" prilis netesi. Ono pod desitkami metru sopecneho popela by jim nebyly moc platne ani ty jejich "tajne" podzemni zakladny...

312632

3.7.2014 22:01

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

meloun 217.?.?.?

Reakce na 312628

dovede si někdo představit jak bota amerického pěšáka v takových a podobných oblastech dobívá Rusko, já né. https://www.youtube.com/watch?v=1GXR5sSVftc

312633

3.7.2014 23:06

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 312633

Ja si len tak predstavujem že by namiesto Rusov boli proti Nemcom vo WW2 v Rusku nasadení Američania a ako by dopadli bitvy ako bola bitva o Moskvu (41), pred Moskvou(42), Stalingrad(42/43), Kursk(Citadele)(43), prechod Dnepru(43/44), v každej tej jednotlivej bitve padlo viac Rusov ako Američanov za celú WW2 na všetkých frontách [mrknutí jedním okem]

312638

6.7.2014 3:12

Jsou schopni vseho..

favela 113.?.?.?

Reakce na 312628

...zalezi jak moc fasistickych silencu je u vesla...Vetsi valka znamena povinne odvody a v tom je problem.Washington/vojevudce/ musel strilet vlastni vojacky kteri nechteli bojovat,odchazeli domu a protestovali proti podminkam za jakych byli nuceni bojovat. Misto vlastenectvi panoval rozsireny nazor/ potvrzeny dodnes/ v te dobe,ze se jenom vrchnost vymeni..Bojovat se nechtelo ve valce s Mexikem a 3/4 armady odesly domu,ve 2sv.valce nekseftoval kdo nemohl a fronta se casto zastavila protoze se benzin a jine veci rozprodaly a ve Vietnamu jiz to bylo videt naplno ,korupce rozsirena vsude,vojaci o vanocich videli krocany na prodej na trzich/a take vyzbroj a vystroj /,ktere byly urceny jim,smelilo se za prvni linii se vsim za ucelem zbohatnuti/take bohaci se mohli vzdycky i v minulosti vykoupit z vojenske povinnosti !!!/..Rozmohlo se tzv."fragging" to je hazeni granatu zpet na ty co je posilali na jistou smrt a sami se schovavali v zazemi a hodovali na vykseftovanych lahudkach a bohatli..tedy na vrchnost od kapitana vyse...a rozsirilo se uzivani drog...Pochybuji ze se neco zlepsilo..B2 jsou starsiho vydani nejmene 15 let a nove F35 nechteji litat..a 25 milionu GM aut se musi vratit na opravy protoze zabijeji lidi co si je koupili..Tedy velmoc technicky zaostava..Nuklearni zbrane vzdy slouzili k obrane zastrasovanim,protoze utok znamena,ze se zamorena oblast neda vykrast a valcici staty proste zmizi z mapy zeme.. !A jak se zachova Cina. Pujci na valku nebo ne a nebo zjisti ze utok na Rusko a radioaktivni prach sirici se na celou Cinu je utok proti Cine a zacne se branit podobne...? A jako vojak bych nechtel mit velitele jako byl Bush a dnesni Obama,Kerry,Hitlery a pod...vzbuzujici predevsim neduveru a nenadseni pro vec...Pravdepodobnejsi a ucinnejsi muze byt hospodarska totalni blokada,coz asi zapad neustoji casove ani ekonomicky.Ale obkliceni bezesporu existuje..Jedna ze strategii je urcite zabranit spojeni Slovanu coz zapocalo nicenim Srbska /dlouha tradice germanska a dnes celeho Zapadu/ a postupne vyloupeni a zotroceni jednotlivych statu az do nedaleke doby kdy dojde na Rusko......

312746

7.7.2014 7:51

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

favela 113.?.?.?

Reakce na 312628

...a nema Rusko 24hodinove letecke hranicni hlidky ,radary a jina varovna zarizeni schopna nejen zjistit start vzlet letadel a take vypusteni a smer utocnych raket,ale i zneskodnit kazdy takovy "prekvapivy" utok ???

312850

3.7.2014 14:48

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 312592

Takže začneme z gruntu, ono tých jadrových ponoriek majú v Rusku, Borei 1x(16x Bulava), Typhoon 3x(1x v službe, 2x záloha(3x10R-39 Rif)), Delta III a IV 9x(3 a 6)(9x12R29) spolu 13 ponoriek a 154 rakiet a hlavice na jednu raketu 1 až 4(čím menej tým silnejšia), mobilné topol a topol M x18(M) a 189 mobilných(Topol) a 52(Topol M) v silách, Satan silo 59(každá s 10 hlavicami0,8MtTNT) a proti lietadlovým lodiam by frčal medveď s zavesenými raketami proti lodnými Onix(konvenčná) [mrknutí jedním okem]

http://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile_submarine
http://en.wikipedia.org/wiki/RT-2PM_Topol
http://en.wikipedia.org/wiki/RT-2UTTKh_Topol_M
http://en.wikipedia.org/wiki/R-36_%28missile%29

312599

3.7.2014 15:10

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 312599

Ehm. Takže z 2850 mobilních odpalovacích zařízení pro rakety topol v prvním příspěvku je to nakonec 207 zařízení, jo?

A je to natolik veřejné info, že to je dokonce ve Wikipedii. To aby náhodou Amíci na některou nezapomněli, až to vypukne.

Mimochodem kolik ponorek má USA? A kolik základen na hranici Ruska? Je někde nějaký přehled porovnání sil?

312602

3.7.2014 15:18

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 312602

USA toho má 2 až 3 krát toľko ale ide o to že jeden Topol M s 800ktTNT stačí nato aby zrovnal Manhatan so zemou a 3-4 stačia aby NY to malo za sebou a 2-3 Satani ktoré buchnú vo výške 300-400km nad USA vypnú prúd nadobro v celých USA(EMP), takže na komplet KO USA je treba tak cirka 50-100 rakiet(toľko má Čína) a Rusko má 300-400 rakiet [mrknutí jedním okem]

312603

3.7.2014 15:42

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 312603

Ono celkom krásne je aj to EMP, aj keby vás nezabil priamy zásah atómovkou alebo radiační spad alebo priamo EMP(ževraj nejaký slepé jelene pobehovali po teste v Kazachstane po stepi) a vy sa prebudíte a zistíte že nejde elektrina a všetky prístroje ktoré obsahujú elektronickú súčiastku tiež nejdú(autá) a že ste sa prebudil do 19 storočia [mrknutí jedním okem]

312607

3.7.2014 23:12

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312602

Wikipedie je profláknutý ideologický cenzurovaný mainstream a co se nehodí se tam nenástěnkuje. Hezké bylo když ještě do vysílající české svobodné evropy zavolal jeden český spoluplavec z ponorky darjy, když jim telefony odjinud nešly. Asi tak umění možného podobně jako s tou neovladatelnou kocábkou vyděšených u krymu. Mají podchycené vše a patrně zmíněná by dala kontinentu odchod bez pocty, ale už tady bylo kdysi vyjádření jednoho kapitána ponorky že když to odpálí tak nejenom že se nemají důvod vynořit ale ani kam. A skutečně je to asymetrycká výzbroj kdy amíci jestli umí počítat na prstech jedné ruky tak jim musí dát že když poškodí rusko z 20% tak budou mít ovšem vale. A bojovníci v genech tedy nepráší hubami jak se pomýleně patně domnívají že jsou slabí v kolenou. Prostě nejsou a budou. Jiní nebudou protože za mez ponížení neustoupí a hrdost je u nich víc než strach. Což u žoldákú mohou být leda nejrůznější diagnózy využívaných, a pozor! Kořistníky. [chechtot] [překvapení] [mrknutí jedním okem] Prostě je tam přesvědčení a no a je to to slovanské stokrát jinak a stejně "kdož sú boží bojovníci, aby se nemýlili že houkáním naženou bojara, zcela naopak a neměli by se vlastními kecy blazeovat že něco urvou silou. Kde by ji hlavně vzali, to je jako kdyby administrativa korporátníků šla něco realizovat do výroby, tak leda možná velký větry. [velký smích] Zatím ti jejich papali vše komlet, tedy korporátníci globálně do svých záškubů hlady a je ten loserský systém potroublých přenesen do všech sfér jejich " zcela ohleduplné" demokradtůry. Morálně nejsou nuly, opravdu ne. [cool]

312639

4.7.2014 21:48

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 312602

a od kdy se věří o veřejnému infu co se týká věcí vojenských?

312669

3.7.2014 15:25

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 312592

1. moc nepřehání, v konvenčních zbraních ruská armáda je ve značné nevýhodě. Konvenční válku by usáci ani nechtěli, obsadit ruské území trvale nedokážou, a početní hladová a odhodlaná čínská armáda by je zahnala střelbou z praků a mlácením ešusy až do Atlantiku. To je ta předpověď Sibyly o čínské armádě v geyropě
2. jde právě o ten moment překvapení, díky krátké vzdálenosti ze základen s jaderným arzenálem v okolí Ruska.
3. velký počet přesných nejaderných raket blízko Ruska, kterými by mohli zlikvidovat ruské rakety ještě v silách.
4. protirakety na lodích v okolí Ruska a na území svých vazalských států

I kdyby nějaká ruská raketa přes to všechno doletěla za louži, loutkovodiče určitě neohrozí, ostatní ztráty je netrápí, za ten zisk v podobě záchrany USA jako státu a světového četníka, likvidaci Ruska, a potažmo Číny jim to stojí. Že to jsou psychopati a asociálové, snad už zdravý informovaný člověk nemůže pochybovat.

To je ten smysl celé současné koncepce prvního úderu, a ta fakta v souhrnu dávají nepěkný obraz.

Kolují nějaké pověsti, že Sovětský Svaz měl vyvinuté zbraně na úplně jiných fyzikálních principech, než používají současné. Po všech ztrátách za Gorbyho a Jelcina, kdy usaci procházeli volně po tajných sovětských závodech, kdy závody v bývalých sovětských republikách rovnou změnily vlastníky, Rusku tyto zbraně zůstaly.
Snad to dává takovou jistotu Putinovi, no a nám naději.

312605

3.7.2014 16:00

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 312605

Takže si to presvištime, v čom je tá slávna Emerická armáda lepšia, v letectve, no ale Rusko je No. 1 v PVO tak sa to potom troška zrovná a aj tie Ruské lietadlá nie sú úplné zlé, samozrejme tie americké sú o niečo lepšie ale nie o moc a v tankoch, no to áno Abrams je super ale T-90 síce nie je taký dobrý ale to je ako by sme porovnávali boxera z ťažkej váhy s boxerom zo strednej(alebo T-34/85 a tank Tiger I) ale to je jedno lebo hlavným nepriateľom tankov je letectvo protivníka a protitankové rakety vojakov protivníka a tam Rusko tiež nie je zaostalé, také názvy ako vampir(RPG-29), Kornet alebo Fagot si Abramsa dajú v pohode ako zákusok [mrknutí jedním okem]

312608

3.7.2014 16:14

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 312608

Rád bych věděl,v čem je Abrams lepší,než T90MS?

312609

3.7.2014 16:25

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 312609

v čelnom pancieri má veža(neviem či aj korba) Abramsu väčšiu hrúbku(má tam obohatení urán a preto má čelne o niečo väčšiu odolnosť)a v ostatných parametroch je to podľa mňa rovnocenne s T-90(rýchlosť, senzory, kanón prieraznosť a dostrel) [mrknutí jedním okem]

312610

3.7.2014 21:35

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

imperator 81.?.?.?

Reakce na 312610

nemali by ste sa vyjadrovat k veciam o ktorych nemate ani paru, potom to vyzera tak ako to vyzera, ze pisete blbosti. obohateny uran v pancierovani sa nepouziva, iba v protipancierovych strelach tanku abrams, co samozrejme nema blahodarne ucinky na posadku tohto tanku a posadky trpia rakovinou z pouzivania tohoto prvku. dnes sa v ruskych tankoch T-90 vyuzivaju systemy reaktivneho pancierovania a dynamickej ochrany, kedy je projektyl niceny 2 metre pred dopadom na povrch tanku, zadymenie proti laserovo riadenym strelam je standard, plus T-90 ma na vezi po stranach dve velke rusicky proti raketam navadzanym infracervenymi senzormi. s automatickou detekciou protitankoveho strelca a okamzitou strelbou na jeho poziciu je T-90 tank ktory sa nenici lahko.
dalsia chutovka v pripade T-90 je strelba riadenych protilietadlovych rakiet cez jeho hladku hlaven, cize dokaze ucinne nicit nielen pozemne ciele ale aj vzdusne nizkoletiace.
takze by som bol opatrny v superativoch na zastaraly abrams. Ruske tanky su povestne svojou spolahlivostou, jednoduchymi fungujucimi rieseniami, schopnostou plnit svoje funkcie od sibire po puste.

312631

3.7.2014 22:24

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

dub 89.?.?.?

Reakce na 312631

proti této raketce, právě zavedené do ruské výzbroje, je bezbranný jakýkoliv v současnosti existující panceřovaný cíl (ani s aktivní obranou):

http://tvzvezda.ru/weapon/raketi/content/201404081...

312635

3.7.2014 22:52

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 312631

No tak som sa pomýlil, no tak pardón, má tam ochudobnení urán a pán je taktiež znalec lebo nie obohatení sa používa ale ochudobnení urán sa používa do striel, ale pán je určite nadčlovek a sa nemýli, ja nie som nadčlovek a tak sa občas pomýlim ale každý kto sa troška vyzná vie o čo ide a za ďalšie ta ochrana čo používajú Ruské tanky je pokiaľ viem kontaktná na pancieri(snaží sa prerušiť prúd plazmi pri kumulatívnych a poškodiť penetrátor(poškodení projektil/penetrátor nemá takú prieraznosť)), to čo spomínate je aktívna ochrana a majú ju už vyvinutú v Izraeli ale sa moc nepoužíva, lebo v smere odkiaľ prilieta RPG/strela funguje laicky povedané ako výstrel z brokovnice a to pechote podporujúcej tank k zdraviu neprospieva a ako vieme tank bez podpory pechoty je na 2 veci dobrý [mrknutí jedním okem]

312637

3.7.2014 23:16

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 312631

Tak jsem rád,že jste mi to vysvětlili,ale mám pár poznámek:
1.čelní pancíř Abramse má nikoli vrstvený pancíř z obohaceného,ale z naopak z ochuzeného uranu,jinak by byl skoro jako A-bomba...Proto je i hodně těžký....
2.Má 120mm kanón s nímž je s podkaliberní protipanc.municí s jádrem z ochuz.uranu schopen zlikvidovat T90 na 2500-3000m,což mu
T90 nemůže oplatit,protože jeho 125mm kanón nepoužívá munici ochuz.uranem,ale může jej zlikvidovat tou zmiňovanou PTŘS na vzdálenost už 4800m s 98% pravděpodobností první ranou....čili o dva kilometry dřív,než se dostane na účinný dostřel kanonu Abramse.
3.T90 má dynamickou záštitu (aktivní pancíř)proti kumulativním střelám a systém rušení laserového navádění PTŘS s názvem "Štora",jsou to ty dva zmiňované zářiče po stranách věže a dále systém "Arena",aktivní prvek obrany proti kumulativním střelám,řízený radarem,ničící v okruhu do 20m všechny přilétající střely za pomoci odpálení směrových náloží s vysokým sřepinovým účinkem(má to nahoře na věži a vypadá to jako holubník)....Navíc má T90-ka automatický systém nabíjení kanónu,který zabezpečí až devět mířených výstřelů za minutu a ušetří na rozdíl od konkurenta toho čtvrtého "silnýho hlópáka",kterýmu se říkavalo nabíječ....
4.Na Abramsovi je nejcenější výkonný kanón německé provenience se střeleckým počítačem,termovizí a GPS (T90 má obdobu),jinak nevyniká z hlediska technického ani bojovými kvalitami ničím nad ostatními tanky své generace,pouze vahou,což je značný hendikep,který si vynutil při stavbě spoustu kompromisů a komplikací,které jen dál snižují jeho bojovou kvalitu....Konec konců byl řádně prověřen v Iráku a nedopadl zrovna nejlíp.....

312640

4.7.2014 1:04

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Wilonix 109.?.?.?

Reakce na 312640

"2.Má 120mm kanón s nímž je s podkaliberní protipanc.municí s jádrem z ochuz.uranu schopen zlikvidovat T90 na 2500-3000m,což mu
T90 nemůže oplatit,protože jeho 125mm kanón nepoužívá munici ochuz.uranem,ale může jej zlikvidovat tou zmiňovanou PTŘS na vzdálenost už 4800m s 98% pravděpodobností první ranou....čili o dva kilometry dřív,než se dostane na účinný dostřel kanonu Abramse."

Což není tak docela pravda.
Za prvé - penetrátory z DU se vyráběly i pro tanky řady T72 a výše.
Za druhé - na vzdálenost 2500-3000 m je skutečně schopen zlikvidovat téměř jakýkoliv tank, ovšem pouze při "šťastné" ráně.
Ty tři km jsou pro tento typ munice prostě na hranici efektivního dostřelu (to samozřejmě platí i pro ruskou podkaliberní munici).

http://fofanov.armor.kiev.ua/

Navíc ve válce nelze prostě jít po jednotlivejch položkách a srovnáním určit kdo zvítězí.
Tak to nefunguje.
Rozhodně ne u technologicky srovnatelných armád.
A vlastně už to neplatí ani pro naprosto neporovnatelné armády.
Viz třeba Hizballáh vs IDF v roce 2006.
Zde rozhoduje především motivace, výcvik, ochota jít bojovat a hlavně schopnost přizpůsobit se okamžitému vývoji.

Ještě k článku.
Překvapivé vyřízení ruských jaderných zbraní je pitomost.
Za prvé - po zjištění případného útoku (za což je právě třeba B2, směřující k ruským hranicím považován) jsou tyto síly okamžitě uvedeny do pohotovosti, stejně tak PVOS a pokud by náhodou došlo k zásahu prvního sila (a zde by se musely sakra snažit, protože ty jsou stavěny tak, aby vydržely přímý zásah konvenční zbraní, či jaderný do několika set metrů) dojde k odpálení ostatních.
Jednoduché a efektivní zabezpečení.
A to nemluvím o tom, že má pentagon povědomí pouze o těch nejznámějších silech (odhadem tak 30% ruského jaderného podzemního arzenálu).
Sila jsou v odlehlých většinou zalesněných oblastech (obtížná identifikace místa) vzdáleny od sebe stovky metrů, právě pro případ bombardování) a jsou dokonale zamaskovány v terénu. Jediný způsob, jak by je bylo možné zneškodnit, je obsadit spojovací velící stanoviště (stejný problém s identifikací místa, navíc jde o dobře hlídané objekty).
Takže každému, kdo by se je chtěl pokusit rychle zničit bombardováním, přeji hodně štěstí a skutečně silný opalovací krém.

312644

4.7.2014 10:41

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 312644

...Je mi známo,že munice s DU srdečníkem pro sov.tank.kanon ráže 120 i 125mm existuje už drahnou řádku let a je v zásobách pro případ "Černého dne",psal jsem "že se nepoužívá.."
Zatím se tyto kanóny používaly až na výjimku války Irák-Irán jen na straně "obránců" a ti zřejmě z důvodu neblahých účinků reziduí DU,se zatím bez této munice obešli....,ale to zřejmě víte.

312657

4.7.2014 0:30

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 312631

Obohatený urán sa používa v reaktoroch, v zbraniach sa používa ochudobnený urán - teda to, čo zostane ako odpad po obohacovaní. A používa sa ako v strelách (APFSDS), tak i v pancierovaní Abramsu. Rusi urán bežne nepoužívajú, hoci uránové strelivo vyvinuli - zato majú zaujímavé wolframové materiály, s podobnými vlastnosťami ako urán. Proste predpokladajú, že budú bojovať doma, tak si nemienia zasviniť ekosystém uránom.

T-90 strieľa z hlavne odpalované protitankové riadené strely, nie protilietadlové, ale dá sa s tým páliť aj na vrtuľníky až na 6-7km, na tanky do 5-6km (ďalej aj tak v teréne nevidíš)

312643

3.7.2014 16:51

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

dub 89.?.?.?

Reakce na 312608

americká armáda není lepší skoro v ničem, vyjma nákladů na vojáka.
mimo uvedených protiletadlových (a s s-500 i protisatelitních) systémů a tanků jsou od 80. let ruská letadla podstatně lepší, než americká, a po uvedení do provozu létající cihly f-115 a šunky f-35 je předčí i staré miginy[smích]

a to nemluvim o tom, že rusové umí učinit své stroje skutečně neviditelnými, takže už mnohokrát překvapili celou slavnou americkou obranu tím, že kde se vzal tu se vzal se náhla 90 km od amerického pobřeží objevil starej dobrej vrtulovej bombardér "medvěd", a ten rozhdoně nepatří k nejmodernějším...
ruské protilodní a protiponorkové systémy také nemají konkurenci, a u ponorek se můžeme jen dohadovat, protože na rozdíl od ostatních oblastí je to stále nanejvýš utajovaná oblast, kde se oznamuje jen spuštění na vodu a max. raketová výzbroj.

(a co se týká amerických tanků, tak si stačí pohledat info z iráku, kde se zadíraly po několika hodinách a z 10 tanků se pak dělal jeden, kdy ostatní sloužily jako náhradní díly; nebo holý fakt, že americký letadla jsou schopný startovat pouze z perfektních runwayí, zatímco ruská i z oraniště atp.)
ono vůbec americká technika je dělána prakticky jen do mírného pásma a běžných podmínek a jinde nefachčí, na rozdíl od ruské dělané do všech pásem a podmínek.
a o tom, že bez elektroniky a satelitů už dneska nejsou amíci schopni vystřelit pomalu ani z ručních zbraní, nemluvě (a satelity půjdou dolů první, paralelně s aplikací emp)

ale to by bylo na dlouho.

312614

3.7.2014 20:22

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 312614

Usaci mimo jiné straší systém "Perimetr", na západě "Mrtvá ruka". Měl zajistit automatické odpálení všeho co se dá, i kdyby už nebyl někdo kdo zmáčkne "červené tlačítko". Od počátku byl projektován tak, že dokonce i v případě hlášení útoku majitel "kufříku s červeným tlačítkem" nemusí spustit protiútok, aby se zabránilo rozpoutání jaderné války z falešného signálu.

V prosinci 2011 generál Karakajev prohlásil, že systém existuje a je v provozu. Doufám, že mají i další lahůdky v záloze.

312629

3.7.2014 23:28

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

Slayko 94.?.?.?

Reakce na 312592

Asi 12 ponorek. Odkaz zde http://cdn.ruvr.ru/data/2014/05/22/06/lod_cze.jpg

Uz se psalo ze rusove vic nez mesic byli u US brehu a americani o nich nemeli tuseni. Je to skoda ze dali o sobe vedet, od te doby americani nejspis zlepsujou sve detekcni schopnosti.

312641

4.7.2014 1:26

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

amil 85.?.?.?

Reakce na 312591

Souhlas. Kromě toho op nezná patrně historii. 1812 : Napoleon prohlásil - Rusko mi bude klečet u nohou - a témže roce carská armáda pochodovala Paříží. 1941 : Hilter řekl: stačí rozkopnout dveře SSSR se složí jako prohnilý dům - no a roce 1945 zavlála rudá vlajka nad reichstagem. Rusko nikdy nevedlo dobyvačné války, ale historie ukazuje jaká pitomost je nasrat medvěda.

312646

7.7.2014 15:20

RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 312646

To samé 1612 kdy se na pokyn papeže do Ruska zase pro změnu kýblovali Poláci. Nejvíc mě baví to stále mediální hučení, že Rus je rozpínavý agresor, kdy skutečnost je taková, že co známé historie se týče se akorát stále bránil nájezdům a potom, když to otočil, tak si z útočníka vždy něco odkousnul.

Největší agresor na světě v celé historii je angolosaská Británie spolu s Židovskými bandity za zády plus novodobě USA. Ti za posledních 300 let zdecimovali domorodce v severní Americe, Austrálii, Novém Zélandu (tedy na 3 kontinentech), dále skrze opiové války zapříčinili genocidu císařské Číny a zcela vysáli Indii a převážnou část Indonésie s důsledkem řady hladomorů, kdy ten takzvaný démonizovaný Stalinův na Ukrajině byla ve srovnání s tímto malé, místní politování hodné neštěstí. Teda za anglo-sasy a židobandity, je mrtvol hromady, bohatství vykradeno a vykrádáno do současnosti (Libye, Iran, Afganistan ....). A ta tupá média stále melou, že Rusko, Rusko a zase Rusko, případně historicky Španělsko. Španělé sice jižní Ameriku dobyli, ale původní obyvatele převrátili v Krista a ne jako Angelikáni a Protestanti co je cvičně rovnou povraždili. A komu že patří REUTERS od cca roku 1890 - pochopitelně Rottschidům. Židovská rodina, která svým banditismem přivolala již nejednu zkázu na celý svůj národ, kdy se to ale přirozeně svedlo vždy na nějakého gojíma co prohrál válku. Ptejme se kdo tu či onu situaci původně svou nenasytností zapříčinil a ne že se budeme ukazovat prstem na rozuřeného býka, kterého jsme před tím zahnali do kouta. Židé by si měli mezi sebou udělat pořádek, protože jinak jejich bandité puštění ze řetězu zase přinesou zkázu všem příslušníkům tohoto bohulibého národa.

Kopej do psa a pak křič, že tě kousnul?!? Tedy nenechte své bandity kopat do ostatních národů. Pochytejte je suďte je a v případě viny pozavírejte. Ten k zoufalství dohnaný býk (nebo pes) pak pokouše vás všechny bez rozdílu. Nakonec koukněme se na arabské fundamentalisty, proti komu asi nejvíce bojují??? Židé, USA a také bohužel Křesťani. Proč bojují? Protože je bankoupíři skrze své spřízněné loutky zahnali do kouta, kdy je ale ve své aroganci ještě vyzbrojili a vycvičili.

312860

3.7.2014 14:39

Vyhoda prvniho uderu jez zmeni Zemy v chladny Mesic bez zivota.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Idiot Economist Says We Need "Major War" to Save the Economy Submitted by George Washington on 07/02/2014 14:02 -0400
Preface: Two weeks ago, well-known economist Tyler Cowen (a professor at George Mason University) argued in the New York Times that wars – especially “major wars” - are good for the economy.
Cowen joins extremely influential economists like Paul Krugman and Martin Feldstein – and various talking heads – in promoting this idea.
Also, many congressmen assume that cutting pork-barrel military spending would hurt their constituents’ jobs.
Myslim,ze bychom meli cely clanek prevest na novy clanek s nadpisem,diskuse o zdravem rozumu.Valku predevsim chteji Ti,jez maji zajistene misto nekde v podzemi,dale,Ti,jez osobne nikdy v zadne valce nbyli a ani nebudou,kterym nikdy kulky nehvizdaly kolem hlavy.Theorie prvniho a rozhodujiciho uderu na ceste k vitezstvi ,doslova strasi ve dne a i v noci,co by lakava myslenka stat se jedinym panem sveta,sice ,ten novy svet bude znacne zarit a to na mnoho desitek roku,jen,tak mimochodem ,na zapade pouzivane nuklearni strelivo ma polovicatou zivotnost 4,2 billiony roku.Svet nebudep lanetou opic,ale,lidskych zrud,jaz budou postupne umirat.V podstate Amerika nevede valku,ale,Ti,co jsou tam ve vlade a na vsech dulezitych mistech, s nimi normalni American neprijde do styku.
Zdravi rozum Vam rekne,ze neni viteze v zadne nuklerni valce,ze,jsou jen ajen porazeni.
Ta,ctvrta svetova valka bude zase,jako drive, probihat jen ostepy a kamennymi palicemi.

312597

4.7.2014 8:05

RE: Vyhoda prvniho uderu jez zmeni Zemy v chladny Mesic bez zivota.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 312597

Ekonom nam rekne,proc,jsou vlastne valky a proc jsme tam ,kde jsme,ze cely svet je v pohybu a nikde neni klidneho mista.Mne zarazil jejich pohled na svet,jez ospravedlnuje valky,velkou loupez na jinych lidech.Proc,kdysi ,jedna civilisace vydrzela 2000 roku bez valky a my,moderni lide nemame jediny den klidu od zbrani,proc,jdeme spat s tim,ze se mozna rana nedockame,jak,uz se mohlo stat uz nekolikrate,vzpomente tah husi pres severni pol
Today a 42-year market veteran warned King World News about global debt hitting a staggering $280 trillion, oil soaring to $200, and total collapse. Below is what Egon von Greyerz, who is founder of Matterhorn Asset Management out of Switzerland, had to say in this extraordinary interview.
Otazka zni,tedy,kdo ma tech 280 trilliony dolaru,co udajne dluzime?
Co,po strance vojenske udelame,kdyz problemy upadku politickych vlad nuti jit do valky ,jako posledni zachrany od ,ceho?
Kdyz svet dluzi tech ,udajne vypoctenych 280 trillionu dolaru,odborniky,tak,jake reseni bude tam,to se cely svet porve jak hladovy psi o jednu kost?
Jeste dotaz,zda ten,co se nepujde prat-valcit,bud eten,komu jsme udajne zadluzeny?
Nebo,kolik pristich generaci bude zadluzeno a prakticky na procentech zdluhu se stane nikdy svobodnymi lidmi.

312653

5.7.2014 4:49

RE: Vyhoda prvniho uderu jez zmeni Zemy v chladny Mesic bez zivota.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 312653

Vložený obrázek
Ti,co nam znici, nasi zemi,stat,narod,jsou ti ,kteri vydelali na obou svetovych valkach,ciz je pro ne vynostny obchod,mnozi znekolika znasobnili svuj majetek,za vedeni valkya po valce take, jeste, mnozi dostali "odskodneni,a nebylo jich malo,ted ,zase vydelaji miliony za valku a opet,za novou vystavbu,aby ji v budoucnosti zase znicili.
Pamatuji slova poradce Arian Sherona,co rekl:ze si ani krestane neuvedomuji,ze treti svetova uz zacala.To, si mnozi svetovladci preji.Provokace a zase provokace,az se Putim chytne a zacne valka,SLOVANU,PROTI SLOVANUM,JAKO V TE DRUHE SVETOVE VALCE,KRESTANE ,PROTI, KRESTANUM.
Krakozraci krestansti politici za prislip odmeny, lepe zahrate zidle udelaji cokoliv.
Adolf Hitler, Mein Kampf
And I quote... "Should the Jew, with the aid of his Marxist creed, triumph over the people of this world, his Crown will be the funeral wreath of mankind, and this planet will once again follow its orbit through ether, without any human life on its surface, as it did millions of years ago

Rozsudek nad lidstvem by, uz vyrcen davno,i mnozi jini,jako profesor Finklstein dochazi k tomu,co nas nemine,uz ted je nase planeta urcena ke zkaze,mnozi politici ovsem ve sve kolaboraci neveri,veri, spise naopak,ze jim zacali "zlate casy"jejich kolaboracni kariery;I nejlepsi goyimu si byt utracen!
More,oceany, plne plastickeho hnoje,pevnina zamorena ochuzenym uranem,nic vic ,uz nemuze napravit co inteligentni idioti zpusobyli,embola,AIDS a jine ,jen urychly proces vyhynuti.

312676

3.7.2014 15:24

Trochu rozumu bych prosil!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

I když je ekonomická situace USA velmi vážná, napadením Ruské federace se nijak nezlepší. A že by chtěly USA spáchat sebevraždu se mně nezdá.Je možné, že se ještě povleče "válečný konflikt" na Ukrajině, než dojde k nějakému urovnání a bude se také hýbat střední východ, možná Irák, Sýrie, ale to jsou spíše hrátky kvůli prodeji zbraní.
Jedinou obavu mám a to je opět nějaké 11. září a tentokrát s použitím jaderných zbraní. Potom by se mohlo o nějakém větším konfliktu hovořit, ale pořád nevidím ve světové politice takového sebevraha, který by sáhnul na pověstný červený knoflík.
I omezená jaderná válka by v globálním kontextu přinesla takové obrovské potíže, jenž by prostě odskákali všichni, vinen,
nevinen!!! Především jde o masívní jaderný spad a další neblahé důsledky.
Jaderný útok na Ruskou federaci odkládám do říše pohádek. To by musel být důvod, nějaké ohrožení USA, nebo něco podobného a takový důvod zde není. Je pravda, že totálně prodlužené a zkrachovalé USA budou mít veliké problémy, ale že by ještě navrch páchaly jadernou sebevraždu, tomu se mně nechce věřit!

312604

3.7.2014 17:05

RE: Trochu rozumu bych prosil!

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 312604

Ty hrátky Irák, Syrie atd nejsou kvůli prodej zbraní, ten je jenom bonus. Zmatek po pádu Asada se měl šířit jako oheň do Iránu, Střední Asie - Turkmenie, Tádžikistán, Severní Kavkaz, Kazachstán atd. To by zaměstnalo Rusko a oslabilo, mezitím v Rusku usáci živí přes 700 NVO s prolhanou opozicí, přichystanou na barevnou revoluci a porcování Ruska, které se nestihlo za Jelcina. Jenže Asad to ustál a Irán tím pádem posílil.

Události na Ukrajině měly propuknout za rok o volbách. Jenže azarova vláda ožebračila ukrajince do mrtě nesmyslnými reformami na způsob Bulharska, aby se připravila "na vstup", žejo. Nečekaný Janukovičův krok a zájmy oligarchů spustily ten bengál teď, takže usaci s nachystanými stany a sušenkami se do toho namontovaly. Během ukrajinských událostí ruská opozice se ukázala národu jako opravdu stádo zrádců, špinavých kurev.

Takže proto jsou usaci nervozní. Obama,celá vazalská geyropa atd.
Nikdo taky neřekl, že nějaká barevná revoluce nepropukne v dalším státě v ruském okolí - usaci mají všude přiživované opozicionery, americké ambasády fungují jako školící střediska. Zkrátka cílem celé té hry je dostat chaos na hranice Ruska a dál. Protože čas do kolapsu USD se krátí a Putin spíš posiluje, roste nervozita až po úvahy o válce. No, a prodej zbraní - je samozřejmě bonus.

312616

3.7.2014 18:18

RE: Trochu rozumu bych prosil!

Pavel L 195.?.?.?

Reakce na 312616

USA se budou snažit spíše než válčit zlikvidovat Rusko pátou kolonou.....a jednou se jim to podaří.

312621

3.7.2014 18:09

Tady Kotas - ma dotaz!

n.z. 99.?.?.?

Proc nekdo ma potrebu stale opakovat slovo Obama, Obama, Obama...? Kazdy soudny clovek preci vi, ze ta loutka z belaskova je jen urednik pro styk s verejnosti, prinejlepsim pingl bankeru. Proc se nezajimat o skutecne pachatele?

Co chybi je skutecne zasvecena analyza. Mame v tom smeru jednoho docela schopneho Cecha: http://vladimirsuchan.blogspot.ca/

Ze to nevypada ruzove? A kdypak to take ruzove vypadalo, ve zname historii? O tom ten svet prave je.

312620

3.7.2014 18:45

RE: Tady Kotas - ma dotaz!

dub 89.?.?.?

Reakce na 312620

ale to přeci každý soudný člověk ví, že je to jen loutka.
jen je jednodušší používat jméno toho opičáka jako zkratku, než vypisovat "kruhy stojící za obamou" nebo ještě popisnější označení.

to platí všude.
totéž washington - rozhoduje se na východním pobřeží, v beltway, ale je jednodušší psát washington (vyjma pepe escobara, ten uvádí téměř zásadně beltway).
ono navíc ne všichni mají patřičné znalosti, takže by čučeli jak puk, kdybyste použil místo obvyklé "zkratky" něco jiného.

312623

6.7.2014 15:19

RE: Tady Kotas - ma dotaz!

ami 89.?.?.?

Reakce na 312620

Tak kua....tieto pocity ako ma autor clanku mam uz davno. Volaco zle sa deje v tej zidovskej Moskve. Zda sa ze to Putin posral. Kym ti skurvenci Amici srali na svetovu aj EU mienku a budovali fasizmus za pomoci Zidov (presne ako pred WW2) Putin privela taktizoval az mu pomaly prestavaju verit aj ti co mu fandili. A to je zle, velmi zle. Nakoniec sa tej vojne tak ci tak nevyhne. Jebat aj na takych slovanov ako su Ukrajinci - samy Zidak. Cakat od nich ze si urobia doma poriadok je cira iluzia. Usaci im uz stacili vygumovat modzgy, v informacnej vojne maju evidentne navrch. Kua... co vlastne caka? Kym dolar uplne skolabuje nad Kremlom bude viat zidovska zastava. A sme vsetci v prdeli aj s navijakom.

312797

6.7.2014 19:37

RE: Tady Kotas - ma dotaz!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 312797

Přiteli, očividně VŮBEC nic nechápete.. Ukrajina je dílem USA a snahou o vyvolání války mezi Evropou (NATO) a Ruskem. Pokud by ruská armáda vkročila na Ukrajinu, NATO okamžitě vyhlásí válku, evropské země budou muset vyrazit do boje - třeba i Vy, to si uvědomujete ????. A zatím co my se tu budeme zabíjet, Amerika bude v KLIDU a MÍRU z toho těžit a bohatnout !! Jedině velká světová válka jim může zachránit dolar!!! Už to chápete ???? Ukrajina je léčka pro Rusko a oni to moc dobře ví..
A RusKo nepadne. Když tak se spojí s Čínou atd, nám zavře kohoutky a my tu zdechneme, pro zájmy USA !!
A zda se UKrajinci vybijí navzájem - bohužel, i to je možné, ale on chrání SVÉ RUSKO !! Ano, nemá to lehké, ale čas hraje pro Rusko a Putina. Takže mu držte pěsti a přestante s těmi poraženeckýmu řečmi.. Pěkný den.. [cool] [smích] [smích]

312817

11.7.2014 13:32

RE: Tady Kotas - ma dotaz!

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 312817

Nevím jak pisatel na nějž reagujete, ale já třeba vím to, že pokud bych byl odveden a měl jít bojovat proti svým ruským bratrům, tak první, co bych udělal, by bylo, že bych okamžitě přeběhl na jejich stranu. Nemyslím si, že bych v tomto případě byl jediný.

313123

12.7.2014 9:53

RE: Tady Kotas - ma dotaz!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 313123

Tak to sa stretneme v Československej légii v Buzuluku [mrknutí jedním okem]

313164

12.7.2014 16:42

RE: Tady Kotas - ma dotaz!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 313123

Existuje aj tzv "métoda Slovenských vzdušných zbraní"

"Naši odvážny stíhači na východnom fronte dnes zostrelili 13 lietadiel. Z toho bolo jedno ruské."

313178

3.7.2014 19:24

USA budou obětovány jako všichni ostatní

Moiry 77.?.?.?

... elitám na USA nezáleží.
Hlavně, že přežijí rody, které přežily vždycky všechno a sem tam nějakou tisícovku přeživších silných jedinců pro založení nové farmy poté po světě určitě posbírají.
Všechno se schyluje v logické posloupnosti od poselství starověkých civilizací až po věštby lidí, kteřým zůstalo zachováno časoprostorové vidění.
Nostradamus: ,,nedaleko druhého tisíciletí v období her Hekatombe..."
III. třetí světová je v plném proudu a jestli to někdo nevidí, je to proto, že vidět nechce. Nebo vidět nechce, protože ví a chce si užít třeba jednu z posledních šťastných chvil.
Nebo ví a chystá se na přežití. Co kdyby.....

312625

4.7.2014 1:10

RE: USA budou obětovány jako všichni ostatní

amil 85.?.?.?

Reakce na 312625

Souhlas, problém není Amerika, ale světová finanční elita. Pokud zařve pár stovek milionů lidí, tím lépe - vzdyť redukci populace už nějakou dobu ústy WHO a dalších ospravedlńují. Válka podpoří byznys, trochu vylidní planetu, navrátí hegemonii dolaru - co víc si v době upadajícího dolaru přát, že.

Proto bych úvahy o 3 světové nezlehčoval.

Hnus.

312645

3.7.2014 19:38

Americký generál prohlásil, že NATO pošle pozemní jednotky na Ukrajinu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Obama definitivně ztrácí kontrolu nad svými generály, kteří chtějí válku s Ruskem. http://aeronet.cz/news/probehl-v-bilem-dome-tichy-...

312626

3.7.2014 21:16

RE: Americký generál prohlásil, že NATO pošle pozemní jednotky na Ukrajinu!

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 312626

Obama nikdy neřídil nic, jenom svoji Psaki a ty novináře co mají akreditace do Bílého domu, otázky jim píšou stejně v sekretariátě. Ani Merkel ani Zeman. Svět řídí globální korporace, politici to je PR pro ovčany - zdání demokracie.

Vtipně a erudovaně např ve článku:
http://www.pravda.ru/world/formerussr/ukraine/02-0...

Jediný Putin kazí idylku a všeobecnou pohodu, jo ještě ti Maovi potomci.

312630

3.7.2014 20:00

Kdo vlastne ridi americkou zahr.politiku???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Pokud skutecne jsou cile USA zlikvidovat Rusko i za cenu atomovych nebo vodikovych bomb, pak bude vina vsech rozumnych lidi sveta, ze proti tomu neprotestovali.To nemohou byt dusevne normalni lidi, spise to jsou lide, kterym nezalezi na tom, zda zahyne miliony lidi a jsou to vrazi. O tom, ze Rusko nemuze event. napadnuti zabranit a tim nemuze byt ani hrozbou techto vrahu je dlouhodoba politika mit vojenske zakladny kolem Ruska, coz se jim padem SSSR snadno podarilo a Ukrajina tim to dovrsila.
Drive nez by Rusko mohlo provest odvetu, tak za soucasne situace
z amer.voj zakladen je do centra Ruska nekolik sekund, zatimco
ruske rakety nebo i supernadzvukova letadla, pokud je Rusove maji
nebo budou mit, tak do centra USA by to trvalo nekolik minut, spise hodin.
Je tedy Rusko odsouzeno k nemoznosti se pokusit nejakym jinym zpusobem se branit a NATO tedy neslouzi jako val pred Ruskem,
ale jako utocnik, i kdyz by to bylo prezentovano jako takticke
napadnuti Ruska, ktere pry by mohlo ohrozovat svobodny svet.
branit a proto je nutne ho zlikvidovat.
Vsechna propaganda NATO=USA k tomu jiz nekolik mesicu slouzi.
Totalni zniceni centra Ruska atomovymi nabo jinymi prostredky
by melo nasledky pro celou Evropu. USA jako vzdalena zeme se v zadnem pripade nemusi bat a proto si s event.valky zahrava
a verejnost na to nezakryte pripravuje.

312627

3.7.2014 22:16

RE: Kdo vlastne ridi americkou zahr.politiku???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 312627

"je do centra Ruska nekolik sekund"
"do centra USA by to trvalo nekolik minut"

vratit se na zakladku a zopakovat si vzorecky s=v.t, v=s/t, t=s/v

supernadzvukova letadla... to je neco jako "nejoptimalnejsi" ?


"USA jako vzdalena zeme se v zadnem pripade nemusi bat"

ano, mozna tak v 19.stol by to platilo...

jinak ale ramcove mate kupodivu pravdu, ale ty blbosti do oci bijici jsou tak hrozne ze jsem na to proste musel reagovat

312634

4.7.2014 15:07

RE: Kdo vlastne ridi americkou zahr.politiku???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 312634

Nevim, co tim chtel " basnik " rici, ale zakladku, kde se ucil cteni by mu prospelo. Tam jsem napsal, ze USA maji zakladny po celych hranicih Ruska,z kterych jakekoliv strely od balistickych
az zcela novych sofistickych nepotrebuji vice nez nekolik sekund
nez se dostanou do srdce Ruska.Jakekoliv stejne nebo i dokonalejsi ruske rakety, ktere jsou desetisice kilometru vzdalene z ruskeho uzemi na uzemi USA lze snadno pri dnesni supertechnice zneskodnit, vcetne moznosti nasmerovani na jine cile, i nazpet.
Pisatel se nepodivuje nad zmizenim letadla Malajsie, kde
muselo byt vypnuto navigacni rizeni anebo letadlo z jine zakladny
i jineho letadla zamirilo tam, kam si ten vyzkumnik pral.
To nebylo nic jineho nez vyzkouseni nove technologie a v tom smeru ma USA predstih uz tim, ze pro ne pracuji vedci celeho sveta, vcetne znamych vedcu z Izrale.A nevycerpatelne finance.
Aniz bych podcenoval ruske vedce, tak USA maji vzdy vyhodu, ze
jsou znacne vzdalene nez naopak. Pak je prkotinou argument ucitele zakladky se prit, zda se jedne a 10 nebo 50 sekund, kdyz druha strana vzdy ma nevyhodu vzdalenosti at je to jen 10 nebo 50 minut.
Mrzi mne, ze ucitel zakladky se nepozastavil nad dotazem - zda je NATO obranny spolek nebo utocny.Jestlize nekdo vi, ze pristi valku nemuze prohrat, ze ma obrovskou prevahu, pak si tak snadno pohrava s moznosti svetove valky s nedozirnymi nasledky pro cele lidstvo.

312662

5.7.2014 22:52

RE: Kdo vlastne ridi americkou zahr.politiku???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 312662

Z A do B je stejně daleko, jako z B do A. Ty základny okolo RF jsou všechny pouze taktické, statické, s omezenou osádkou i logistikou, takže nemůžou být v trvalé připravenosti k překvapivému útoku. Jsou přitom sledované, žádná z nich neodolá zničujícímu úderu a každá má svého "kata" neomezeného osádkou, ani logistikou. Stačí aby jedna z těch obkličujících základen překročila nastavenou mez nepřátelské aktivity a na všechny se snesou zničující údery. Strategické síly by tak měly stejné možnosti co do počtu a času, ale nikoliv co do rozsahu území a hustoty zalidnění, takže ztráty na straně USA by byly nevratné, s návratem do hlubokého starověku. Evropská část NATO by jen uctivě přihlížela a ani nedutala, jinak by osudu agresora při své územní penetraci jadernými zařízeními rovněž neunikla. Pokud by vůbec někdo něčemu unikl. [pláč]

312734

4.7.2014 0:08

Je to mozne

rdny 188.?.?.?

http://www.srspol.sk/clanek-utok-na-rusko-mytus-alebo-realita-5487.html

312642

4.7.2014 2:44

RE: Je to mozne

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 312642

Starý známý Zbyg Brzezinski před několika dny na konferenci v Centru Wilsona prohlásil: obrána Ukrajiny musí spočívat v tom, že Rusko musí být vtažené do velmi těžkých bojů v Charkově a Kyjevě. Pak poskytneme Ukrajincům veškerou pomoc.

Skvělý plán starého zkurvysyna - vlastně celý dnešní chaos je jeho projekt. Na Brzezinskeho dávno čekají čerti, a pochybuji že Aleksandr Chramčichin, autor toho porovnání síly zbraní, o něm a jeho koncepci, která se do puntíku plní, neslyšel. Brzezinski: NWO bude postaveno proti Rusku, na účet Ruska, a na troskách Ruska.

Chramčichinovo počítání raket a raketek, a pak šmahem vše odmítnout, pač amíci nás mají rádi, je jako za stromy nevidět les.

Samozřejmě i v USA jsou lidé jiných názorů než Brzezinski, ale dělící čárá nevede mezi stranami, a hlavně ne na úrovni těch šašků.

Celý vývoj po 1990 byl zásadně proti a na účet Ruska. A z toho usuzuji, že pan Chramčichin je naivní blbec, anebo něco mnohem horšího. Obojího je v dnešní době dost.

Samozřejmě nikdy nelze odmítat možnost útoku z druhé strany, proto Rusko má jen 2 přítele: Armádu a Námořnictví.

Čína ale může nabídnout Rusku výrobky za suroviny, zrovna tak např Německo, nejsou v žádném rozporu a nehrozí konflikt.

Konflikt hrozí soustavně s USA, pač si zvykli plundrovat svět a nedávat zpátky pokud možno nic. To je ten zásadní rozpor mezi Ruskem a angložidovskou elitou, vlastnící USA.

312648

4.7.2014 10:03

RE: Je to mozne

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 312648

To počítání raket a raketek je jistě zajímavé a napsal jej zcela zjevně "ruský liberál",soudě podle té touhy stát se spojencem USA proti Číně,ale je už skoro 2 a půl roku staré a od těch dob se svět mockrát otočil a poněkud posunul a to ve všech směrech (pol.,ekonom.,voj.) a to směrem mimo přání pana analytika....Nedovedu si vůbec představit,co se takovému člověku motá v palici,když myslí na možnou spolupráci s lidmi jako Zjeb Brzezinski & Comp.....Připomíná mi to Pakt Ribentrop-Molotov,na který by dnes všichni rádi zapoměli....dopadlo by to stejně nedobře.
Téma šancí na úspěch prvního úderu USA/NATO už se tu bezpočtukrát přetřásalo a stále se stejným výsledkem a tento článek na tom nic nezmění,jen mu chybí poznámka:"pouze pro domácí spotřebu",neboť jeho obsah je jen přání určitého okruhu lidí z "Říše chaosu",kterým musí být poskytnutá nezbytná péče a dozor,aby nenadělali ještě více škody,než doposud a nespustili něco,co by definitivně vyřešilo všechny problémy této nešťastné planety....ýbermenši posledních 20 let na co šáhli-to zkurvili a jestli to vytváření chaosu bylo úmyslné,tak je nejvyšší čas začít si to uvědomovat i v EU a začít tomu čelit,aby stará Evropa nedopadla jako dnešní SV.

312655

4.7.2014 12:54

RE: Je to mozne

kolokol 88.?.?.?

Reakce na 312655

Já bych tu analýzu CHRAMČICHINa tolik nepodceňoval. Určitě dává lepší představu o vojenských možnostech, než současný článek amerického autora. A nakonec uvádí jako reálnou nejen možnost spojenectví USA + Rusko, ale taky naopak možnost nátlaku (útoku) na Rusko i za využití ambicí Pekingu.
A to mi taky činí smysluplnějším nedávné proroctví z Athosu, týkající se Ruska. Ostatně se zdá, že ta první část proroctví - ponechání Ukrajiny napospas - se pomalu naplňuje.

312659

6.7.2014 1:05

RE: Je to mozne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 312655

K nějakému jasnějšímu pohledu na ty vzájemné vztahy musíme vzít v úvahu zkušenosti z historie. Historie Číny je mnohem starší nežli historie Ruska, o "historii" USA vůbec nemluvě. Čína se již dávno projevila svou slavnou zdí, sloužící proti útokům zevně, ale i proti pátým kolonám zevnitř a ta současně bránila v její agresivní expanzi do již obsazených území. Rusko mělo sice tendence k expanzím, ale do území dosud neobsazených a ve snaze nebýt k místním agresivní genocidou. Naproti tomu USA mají genocidní agresivitu zakotvenu v charakterech přicházejících osadníků, lačných po hmotných statcích.

Každý z těchto aktérů je tedy něčím charakteristický a vzájemné vztahy tomu odpovídají. Čína s RF tedy dovedou být k sobě tolerantní tím "žít a nechat žít", ale USA to nedokáží s nikým z těch ostatních, protože prostě po jejich statcích lační. Proti spojenectví svých protivníků ale nemají nejmenší šanci uspět a nepochybně se tak naplní dávné rčení, že "kdo jinému jámu kopá..."

A ještě poznámka k tomu zmíněnému aktu Ribbentrop-Molotov. Z pohledu SSSR byl nutný. Stalin samozřejmě znal Hitlera a jeho plány. Jenže potřeboval k přípravě na střet čas i prostor nárazníkových zón a jak se ukázalo, získal ho tak akorát na to, aby i za obrovské ztráty území s jeho kapacitami a jeho obyvateli, neztratil SSSR schopnost vést válku tak, aby Hitlera nakonec porazil. Ne nadarmo ho za to po válce měli všichni za generalissima, i když on při své příslovečné skromnosti přijal jen hodnost maršála SSSR (http://en.wikipedia.org/wiki/Generalissimus_of_the...).

312742

6.7.2014 13:10

RE: Je to mozne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 312742

Někde jsem četl, že čínská zeď je postavena naopak...jako ochrana vnitrozemi proti vpádům z Čínského území...

312781

6.7.2014 17:14

RE: Je to mozne

ami 89.?.?.?

Reakce na 312642

Jasne ze Chramčichin je Zidak z piatej kolony. To smrdi sionizmom ako slovensky parlament hovnami. Tak skurveni amici su kamosi....ked tak Izraelcom ale urcite nie Rusom. Takychto by mal Putin hnat....

312807

4.7.2014 1:30

Jen další finta elit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Elitáři dobře ví, že jejich noblesní sídla by byla po jaderné válce neobyvatelná a obyvatelé těchto sídel ozáření ke kruté smrti. Protože lidé líní myslet naivně uvěřili stokrát opakovaným lžím v médiích elitářů,zoufale nepochopili, že neomezený ekonomický růst vždy narazí vždy na omezené surovinové zdroje a peníze a pohodlí zcela vytěsnily boj za pravdu a spravedlnost ze života lidí, lidstvo představuje skutečnou zkázu života na Zemi. Řeči o tom, kdo má více raket, lodí a ponorek s jadernými hlavicemi mi připadají jako řeči puberťáků o tom , kdo má silnějšího tátu. Až to po jedné schůzce elitářů opravdu začne lítat, skončí rychle všichni. Někteří dříve, jiní o trochu později.Ti, co skončí později, budou ještě závidět těm, co to mají za sebou. Lidé prostě z lenosti, hlouposti a naivity dali ekonomickou a vojenskou moc šílencům a všehoschopným lumpům, kteří toho neuvěřitelně zneužívají a dívají se raději na hlouposti a lži v bedně. Je to pohodlnější než přemýšlet a tvořit něco pozitivní nebo bojovat za lepší a spravedlnější svět pro všechny.Taková snaha by byla naopak černá můra světových elit.

312647

4.7.2014 7:57

RE: Jen další finta elit

hugo23 195.?.?.?

Reakce na 312647

elitáři, lidi, lenost, pozitivní , "spravedlňější svět".

k čemu jsou tyhle obecné slinty ? navozují ve vás pocit, že jste jiný než zbytek občanů, kteří si nemohou dovolit chodit ve všední den spát v půl druhé ráno ? [smích] ...a to samozřejmě protože "Lidé prostě z lenosti, hlouposti a naivity dali ekonomickou a vojenskou moc šílencům a všehoschopným lumpům"

proto chodíme do práce, proto vy ji zřejmě nemáte a proto je tu Zvědavec. PROTOŽE !

312652

4.7.2014 13:50

RE: Jen další finta elit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 312652

Mám dnes volno, jinak do práce chodím.Ty slinty jsou bohužel smutnou realitou.Někdo ji akorát nechce vidět.

312660

4.7.2014 17:03

RE: Jen další finta elit

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 312660

byl jsem hnusný, omlouvám se za tu hloupou invektivu, ale přesto bohužel nevidím smysl dělat tyhle nekonkrétní "svodky". Pěkný den !

312666

5.7.2014 11:18

RE: Jen další finta elit

Pedro1234 37.?.?.?

Reakce na 312666

Sebereflexe a k tomu ještě omluva - to tedy koukám, na internetové diskusi jev nanejvýš neobvyklý - smekám před Vámi klobouk. Každý občas ujede, ale je umění a odvaha si to přiznat a "donést kůži na trh".
Diskutované téma lze samozřejmě pitvat do detailů, a nebo je lze zobecnit, třeba i do zjednodušené "svodky". Mě zrovna ta "svodka" zaujala, a ještě, než jsem se začetl dále po vláknu, jsem si řekl, že lépe bych to nenapsal.

312691

4.7.2014 15:02

Putin se plazí

Pavel L 195.?.?.?

před Obamou jako štěně a odprošuje Západ.Myslím,že pokud nevrátí Krym a neodprosí svět,tak mu to podlézání nebude k ničemu [smích] [smích] http://czech.ruvr.ru/news/2014_07_04/Putin-vyzval-...

312661

4.7.2014 21:47

RE: Putin se plazí

dusan123 213.?.?.?

Reakce na 312661

Takže rovný veľkodušný pevne stojací na zemi chlap sa chce naozaj dohodnúť a američania a Pavel L si myslí že ten dotyčný je slaboch hodný na odstránenie alebo parazitovanie na ňom.

Chápem.

312668

6.7.2014 1:17

RE: Putin se plazí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 312668

Ty sice ani nechápeš, že nic nechápeš a nikdy nepochopíš [oči v sloup] , ale je poctivé to ostatním ohlásit. [chechtot]

312743

4.7.2014 22:20

RE: Putin se plazí

dub 89.?.?.?

Reakce na 312661

jen aby to nebyl poslední pokus o podání ruky před nasazením železných rukavic...

312670

5.7.2014 6:53

stíny minulosti

disident 88.?.?.?

některé pasáže tohoto příspěvku připomínají projevy skalního rusofoba a poslušného poskoka state departmentu USA, nyní již zesnulého Václava Havla.Tento v devadesátých letech minulého století neustále opakoval,že ruský vojenský arsenál je jen hromada nepotřebného šrotu a žádal "mezinárodní společenství",aby pomohlo Rusku tento šrot zlikvidovat.Havlovi rusofobští pohrobci nedávno odporným a primitivním způsobem napadli známého amerického disidenta Noama Chomského,který si "dovolil" vztáhnou svůj hlas na jejich posvátnou krávu.Toto tvrdé jádro páté kolony state departementu USA u nás bylo za svoji primitivitu v případě Chomského kritizováno i některými havlovci.Co se týče "nebezpečí" plynoucí z NGO na území Ruska,tyto byly zcela likvidovány jako odveta na sankce Západu proti Rusku.Autor článku by si měl uvědomit,že zaspal dobu,jelikož žijeme ve druhé dekádě 21.století.

312678

6.7.2014 23:31

Америка готовится к войне? Смотрите Доказательства 100%

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Kolik obrněnců tam projelo?
https://www.youtube.com/watch?v=EUYQKxp0ga0

312838

8.7.2014 0:51

Putin hraje vyšší šachy:

levita 94.?.?.?

Putinův šachový gambit: Povstalce na Ukrajině ponechá svému osudu, cílem je rozklad NATO a EU!
http://aeronet.cz/news/putinuv-sachovy-gambit-povstalce-na-ukrajine-ponecha-svemu-osudu-cilem-je-rozklad-nato-a-eu/

312882

Příspěvků: 103

03.07. 01:33 imperator  blbec z washingtonu
03.07. 07:28 Saša  RE: blbec z washingtonu
03.07. 08:14 Rudy1  RE: blbec z washingtonu
03.07. 08:36  RE: blbec z washingtonu
03.07. 09:02  RE: blbec z washingtonu
03.07. 09:28  RE: blbec z washingtonu
04.07. 04:31 Fabrice  RE: blbec z washingtonu
04.07. 10:00  RE: blbec z washingtonu
04.07. 10:21  K předešlému sdělenému související, jo předtucha
03.07. 14:31 ignorek  RE: blbec z washingtonu
03.07. 14:53  RE: blbec z washingtonu
03.07. 15:33 ignorek  RE: blbec z washingtonu
03.07. 14:48  RE: blbec z washingtonu
03.07. 22:41  RE: blbec z washingtonu
03.07. 16:28 dub  RE: blbec z washingtonu
03.07. 16:40  RE: blbec z washingtonu
03.07. 16:59 VojtaIL  RE: blbec z washingtonu
03.07. 17:46 dub  RE: blbec z washingtonu
03.07. 18:45 Guru  Česká republika je "schváleným SIGINT partnerem"
03.07. 14:04 oijkio  RE: blbec z washingtonu
04.07. 04:25 Fabrice  RE: blbec z washingtonu
04.07. 23:43 Joele  RE: blbec z washingtonu
05.07. 09:51  RE: blbec z washingtonu
05.07. 10:21  RE: blbec z washingtonu
05.07. 23:24 tomserv  RE: blbec z washingtonu
22.11. 15:43 Diana  RE: blbec z washingtonu
03.07. 03:15 Anachronos  Americky pohlad na vec?
03.07. 03:34 kyticka  K tomu se dá dodat jediné!
03.07. 03:44 favela  Kdyz poslali...
03.07. 06:56 borovickovy joe  Informacne sluzby
03.07. 07:03 borovickovy joe  Aj toto sem patri
03.07. 13:23 WFA 1  jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 13:52 Vladimír Stwora  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 14:28 co na tom záleží  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 15:02 Vladimír Stwora  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 20:07 Venny  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 21:52  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 22:01 meloun  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 23:06  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
06.07. 03:12 favela  Jsou schopni vseho..
07.07. 07:51 favela  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 14:48  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 15:10 Vladimír Stwora  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 15:18  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 15:42  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 23:12  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
04.07. 21:48  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 15:25 ignorek  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 16:00  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 16:14 Emil Robot  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 16:25  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 21:35 imperator  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 22:24 dub  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 22:52  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 23:16 Emil Robot  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
04.07. 01:04 Wilonix  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
04.07. 10:41 Emil Robot  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
04.07. 00:30  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 16:51 dub  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 20:22 ignorek  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 23:28 Slayko  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
04.07. 01:26 amil  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
07.07. 15:20 kyticka  RE: jaderny utok proti Rusku - co to bylo za idota, ktery to psal
03.07. 14:39 Robert Nohejl  Vyhoda prvniho uderu jez zmeni Zemy v chladny Mesic bez zivota.
04.07. 08:05 Robert Nohejl  RE: Vyhoda prvniho uderu jez zmeni Zemy v chladny Mesic bez zivota.
05.07. 04:49 Robert Nohejl  RE: Vyhoda prvniho uderu jez zmeni Zemy v chladny Mesic bez zivota.
03.07. 15:24  Trochu rozumu bych prosil!
03.07. 17:05 ignorek  RE: Trochu rozumu bych prosil!
03.07. 18:18 Pavel L  RE: Trochu rozumu bych prosil!
03.07. 18:09 n.z.  Tady Kotas - ma dotaz!
03.07. 18:45 dub  RE: Tady Kotas - ma dotaz!
06.07. 15:19 ami  RE: Tady Kotas - ma dotaz!
06.07. 19:37  RE: Tady Kotas - ma dotaz!
11.07. 13:32 L.C.  RE: Tady Kotas - ma dotaz!
12.07. 09:53  RE: Tady Kotas - ma dotaz!
12.07. 16:42  RE: Tady Kotas - ma dotaz!
03.07. 19:24 Moiry  USA budou obětovány jako všichni ostatní
04.07. 01:10 amil  RE: USA budou obětovány jako všichni ostatní
03.07. 19:38  Americký generál prohlásil, že NATO pošle pozemní jednotky na Ukrajinu!
03.07. 21:16 ignorek  RE: Americký generál prohlásil, že NATO pošle pozemní jednotky na Ukrajinu!
03.07. 20:00  Kdo vlastne ridi americkou zahr.politiku???
03.07. 22:16  RE: Kdo vlastne ridi americkou zahr.politiku???
04.07. 15:07  RE: Kdo vlastne ridi americkou zahr.politiku???
05.07. 22:52  RE: Kdo vlastne ridi americkou zahr.politiku???
04.07. 00:08 rdny  Je to mozne
04.07. 02:44 ignorek  RE: Je to mozne
04.07. 10:03 Emil Robot  RE: Je to mozne
04.07. 12:54 kolokol  RE: Je to mozne
06.07. 01:05  RE: Je to mozne
06.07. 13:10  RE: Je to mozne
06.07. 17:14 ami  RE: Je to mozne
04.07. 01:30  Jen další finta elit
04.07. 07:57 hugo23  RE: Jen další finta elit
04.07. 13:50  RE: Jen další finta elit
04.07. 17:03 hugo23  RE: Jen další finta elit
05.07. 11:18 Pedro1234  RE: Jen další finta elit
04.07. 15:02 Pavel L  Putin se plazí
04.07. 21:47 dusan123  RE: Putin se plazí
06.07. 01:17  RE: Putin se plazí
04.07. 22:20 dub  RE: Putin se plazí
05.07. 06:53 disident  stíny minulosti
06.07. 23:31  Америка готовится к войне? Смотрите Доказательства 100%
08.07. 00:51 levita  Putin hraje vyšší šachy:

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

28

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 61 čtenářů částkou 8 281 korun, což je 28 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 0

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 0

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Co peklo pohltí, nevydá: Brusel je připraven obejít Johnsona, odklad brexitu by mohl schválit i bez žádosti03.10.19 14:39 Evropská unie 3

Karel Gott a státní pohřeb? V katedrále sv. Víta? Den smutku? Proboha, proč?02.10.19 18:27 Česká republika 28

Hrozí v Itálii automatické občanství pro nezletilé migranty?01.10.19 16:38 Itálie 1

Měnové kurzy

USD
23,42 Kč
Euro
25,83 Kč
Libra
29,50 Kč
Kanadský dolar
17,71 Kč
Australský dolar
15,85 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,61 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,42 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 956,64 Kč
1 unce stříbra
413,38 Kč
Bitcoin
193 518,15 Kč

Poslední aktualizace: 14.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 11 901