Diskuze k článku

Rozhovor, který mne vyděsil

Příspěvků 59

25.6.2014 1:24

Ano "opis" přísahy v synonymech, ale přesto výstižně co se dá vnímat

☃lak 77.?.?.?

S projektem euálka mne napadá jediné od prvopočátku. Poddolaroni to chtějí svým ovčanům ukázat že to dokážou. Tedy orat s nimi jako s voli a ten příměr jejich smetení s ruskem mne napadl jak samoadorovaní začali kopulovat, či jak to nazvat k mému pohoršení s jednáním vykopávek monarchů zcela nedbalých těch "svých" a patrně s gustem. S vyjímkou moci a vůle korporátníků. [oči v sloup]

312244

25.6.2014 1:44

bod d)

C.H. 94.?.?.?

Zapomněl jste na bod
d) Reálně vnímat okolní svět a hlavně sledovat, odkud vítr vane, a kolik takových je.

A z toho Švejka si moc neutahujte, už to, že ho nenáviděli mocní i za První republiky, o Protektorátu nemluvě, divil byste se, ale za komunistů také nebyl zrovna v lásce, no a ti dnešní, nenávidí ho stejně jako jejich předchůdci.
Tak bych se nad ním neofrňoval: už devadesát let trvající zášť mocných mu nasadila aureolu.
Nemám jeho povahu, ale jako řešení je to velice schůdné.
Zdravím Vás.

312245

26.6.2014 16:45

RE: bod d) Švejk a Chaplin

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 312245

Humor hlbokého pochopenia je super,
no aj uchopiť, konať treba,
že by v ústach ten humr aj neskysol.

Aj brit..b´naj Čárlí Čaplin sa Dolfiho
preventívne zhumorniť snažil,
až sa nám ten humr v ústach skazil.

I preto mu na brehu jazera GenF..
sošku peknú, trollovia gnómov zrobili.

Toľko k skazkam každodennej reality..

re:
"Česko-Slovensko hledá Superstar - kouká tipuji tak přes 70% populace"
..podľa mne dostupných informácii sa známejší novinári v poslednej dobe vyjadrovali skôr v obavách o svojich fírerov..Panov..

T.j. miera sledovanosti bulváru je v SK a CZ niekde na 14-15%
a zriedka pri praskajúcich prázdnych balónikoch "mága-káuz" prekračuje hranicu 17-18%

..plne sa odtrhli od reality
a nie všetkým spamätalým bývalým presstitútkam sa ten TT(tupiaci tiátr) ľúbi

re: funkčné riešenia
V zásuvkách by boli.
Od komplexných nemecko-švajčiarsko-rakúskych variánt modelov základného platu, priamej demokracie cez net, investičného bezúroćného bankovníctva, energa, aź po KSB/DVTR, či vlastné meny a masové súkromné druźstevné podnikanie v USA, Portugalsku, Fr, Brazílii,..pôvodné kresťanstvo, islam, budhizmus, či dokonca i komunizmus, judaizmus atď..miesto ich dnešných jelitárnych ticho i nahlas kastovo-fašistických, hierarchicko ateistických verzii.

Len kľúč. Rozlíšenie. Snaha o spoznávanie objektívnej reality, miesto analízy produktov subjektivizmu. Metodológia hľadania mozaiky súvislosti v odlišnostiach, miesto znetvorenej dialektiky neustáleho kaniBálistického boja protikladov

..no bezprízorný dav je zatiaľ stále zopár jedincami systematicky deprivovaný, zámerne dlhodobo stresovaný dezinformovaný, odrezaný od politikov hydrou Médei
..a tak aj lístie v zime od stromu..
i zver hladná.. hoc i ihličie v amonku zožerie.

V tom je motivácia celevritiek myslieť..
Vzdelávať treba i dole a príležitostne to nevzdávať i vyššie v kuríne. Bo keď je sliepka už tak blbá, že je lenivá občas zliezť a vajco pustí zhora a rozbije, ide vtáčik na pakáćik.

Memento predkov, miesto dementa debkov..

Ako s tým Jankom a babou JaGou
..a přespříliš perníčku bez předpisu v kletce..
Naozaj chcú ísť konzumenti na pekáč?
..co by na to řek praděda-bojovník, Přemysl Oráč?
vyléz by na strom a porozhlédnuv se s kľudom baču [smích]

Vzdať sa ega v tom zmysle, že slobodní môźeme byť vtedy a len vtedy, ak bude slobodná spoloCnosť. Opačne to nejde.
Od ega je bieda.
Zrovna tak, ako obetovať sa "pre dobro vlasti",
či skočiť pod vlak.
Nikto obety nechce, len m´Amon.

Pomôcť ostaným môžeme, len keď samy sme "na porádku"
..jak sa u nás na dedine ríkavalo.
V tom je rozlíšenie zdravého a chorého egoizmu.
Tak, ako skutoćné sebavedomie
len na sveDomí je založené.

Funkčné riešenia teda už dávnejšie existujú
aj v modernom zdravom sedliackom rozume.
Len ich musia občania od svojich politikov žiadať.

312332

26.6.2014 16:46

RE: Čaplin a Švejk

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 312245

Funkčné riešenia teda už dávnejšie existujú
aj v modernom zdravom sedliackom rozume.
Len ich musia občania od svojich politikov žiadať.
Inak politici nemôžu urobiť nič.
Maximálne tak sa pokúsiť kryť nejaké občianske iniciatívy.

Majiteľom funkcii politikov je totiž dav voličov
a presnejšie tí asociálni inžinieri,
ktorí síce nie dokonale, ale s dostatočnou presnosťou
matrix=emócie davu dlhodobo kontrolujú.

teda..čo s tým?
vzdelávať sa..
Volať do rozhlasových relácii, do TV,
písať do diskusii v inetových médiách,
klásť gramotné otázky svojim kandidátom,
politikom na volebných zhromaždeniach..

Tak budú k tomu donútené aj presstitútky, ktoré sa budú nutne sami stále viac hanbiť za svoju krčmovú úroveň spravodajstva so slovníkom nápravnovýchovných ústavov.

Samozrejme ovčania to nezvládnu,
no prečo taký zbytočný strach myslieť
a preskočiť z ilúzie každodenného matrixu
do príjemnej reality, k Človeku, oBčanom..
Presne opačne, ako v rovnomennom filme, blokFormeri

312333

26.6.2014 23:00

RE: Čaplin a Švejk

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 312333

Naprosto dokonalé, výstižné,pozitivně laděné a gramotné. Drahý Udo, děláte mi již dlouho velkou radost. Všichni se stále učíme, ale od vás to dělám obzvlášť rád. Jak jen dlouho mi trvalo s tím vůbec začít. Ze srdce vám děkuji. Občas si říkám, kam by svět dospěl, kdyby nás (vás?) takových bylo řekněme "jen" 51%... nebylo by to už moc ? Nerozbila by se tak ta "na chvíli" (nevím jak dlouho trvá 50%-51%) nastolená rovnováha ? Jakpak jsme na tom asi dnes ? Není tenhle "svět" (čistě "náhodou"[mrknutí jedním okem] prostě jen peklo pro "zlobivé" duše, kde jediné co platí je fakt,že každý rok vyjde nový film od Z. Trošky ? Na závěr ale ta nejtěžší otázka. Ego jsem zahodil, prachy v prach obracím, švejkuji s mírou, gramotně, vypadám ve 30ti na 20, ale přesto se cítím jako důchodce nad hrobem, který má jen samé hloupé otázky, tak proč se KURVA pořád zklamávat "Čeplinama" a radši nezajít na toho Trošku- i když jsem si jistý, že bych [bliji] Co když jsem to prostě potenciálně já, kdo "překlopí" těch esenciálních 50% ? minimálně dobré alibi [chechtot]

312355

27.6.2014 9:27

RE: Čaplin a Švejk

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 312355

Alibi je v hlbšom zmysle ilúzia, ako aliBaba, či bin Aladin [smích]

Nebáť sa robiť chyby a otriasť sa, prehodnotiť, ísť ďalej po zakopnutí. Ono "přepočítavám" tety navigátora keď cestujete..
Premerať, Mieru hľadať. Vážiť a nepliesť si rovnováhu so statusom quo, brzdiacim výVoj, bo i sám v poli je vojak..
..a o to viac tím..team, ale neznamená
"Toll, Ein Anderer Macht es",
ako skôr "Möge die Macht mit dir sein"
Die Seine Macht,
The Sign,
design sTrojenia..bla,bla..deFini,
bo to je už ďalšia náväzná téma,
i že by sme sa pri samotnom klbka sledovaní
v raZpravkach labrynta kráľa Mín, Mím nestratili..

teda navrhujem asi:
Samovzdelávať sa, počúvať "To" a následne konať.
Ak čin sedí, ako ritka na šerbli, príde úloha ďalšia Zhora
a s ňou aj v hre života benefit väčší pre teba..a tvojich drahých
i spoloCnosť celú. Tak do uhádnutia role svojej jedinećnej zapojiť ďalšie ovce, že by k Ľudstvu prišli v stálom uhádnutí cesty (ne)konečnej-večnej kroku-behu.

..a tak, ako by som násTroje správne nemenil za ciele,
nezahadzoval bych ich i do priekopy v bezmiery metóde viere.

Sranda to síce je celé
a snáď každý z nás si To praje vrele,
i keď mnohí iba podvedome.

Pritom úlohou prvých bežcov,
by mohol byť i poukaz
príklad pre ostatných,
nech snáď raz všetci
si To dostatočne uvedomme.
Stádo bez volov, ego-žrebcov.

Veci, javy pomenovávať.
I keď možno nedokonale,
no snažiť sa.
"Hold the line", jak Maximus správne popri svojich nedostatkoch filmu Gladiátor hovorieval..

..alebo jak bratia starší v nevere vravievajú:
"My sme ako opice. Keď jedna vylezie na konár,za chvosty i ďalśie vydvihne"
..vysvetľovať, spolu hľadať, osvetľovať možno lepśiu cestu, a znova vysvetľovať, zvyšovať úroveň chápania davu,
ktorý iba takto snáď zhostiť sa môže gramotného mravu..

Proste dvíhať sa z prachu dejín onoho,
asi nie zpátky do lesú, zpátky na stromy,
bo Človek viac nie je už LEN Bonobo..

Náš návrh bol konrétnejšie zhruba takýto

312373

25.6.2014 5:07

Moret Hanfi Vedick

Joe123456 50.?.?.?

Dobry den,
Moret Hanfi Vedick jsem ja, na AC24- "svobodnem" mediu znamy take jako Petko Kotov. Na onom "svobodnem" prostoru ale Petko Kotov nezil v cernobilem svete, nedokazal tvrdit ze za vse spatne muzou USA a proto jeho nazory admin mazal.Proto si tam Petko Kotov par dnu regulerne zatrolloval a proto tam pozdeji vznikl Moret Hanfi Vedick ktery tam ale nemuze rict co by chtel- protoze kazdy prispevek nyni schvaluje administrator ktery asi moc rozumu nepobral...
U clanku o masovych vrazich se snazil autor lidi presvedcit ze vsichni strelci vrazdili protoze zrali Prozac atd....jednostranne zamerena akce majici za ukol nacpat do hlav prostacku jak farmaceuticke firmy na prikaz vlad Zapadu vyvijeji vrazdici monstra ??? Napsal jsem tam neco ve stylu koik vrazd spachali za stejne obdobi lide bez leceni poruch psychiky a bez vlivu leku, Kolik milionu lidi uziva stejne leky a NIC neprovadeji, nestrileji atd... Podobne prispevky u temat jsou ale na ac24 mazany. Naopak zustavaji ty ktere pozaduji zavreni farmaceutistickych firem, rozpad EU, zavirani politiku atd... atd....Protoze ac24 nejde o pravdu, snazi se byt "senzacni" a ma i takove ctenare. Cernobily pohled ba svet je tam nutnosti.
Nejvice me tam pobavila diskuse u clanku o ISIS kde spousty "plusaku" ziskal prispevek : "vsichni podporujeme ISIS, s ISIS a Ruskem uspejeme v boji proti Velkemu Satanovi"....dost vypovidajici ukazka o urovni velke casti obecenstva ac24.

Proto dik za reakci, jsem rad ze jsem nekoho pobavil a jsem hlavne rad ze i mezi ctenari alternativnich medii nejsou jen jednostranne zamereni tupouni. Skoda ze lidi jako Vy je mezi nimi mozna slaba petina.

312246

25.6.2014 8:19

RE: Moret Hanfi Vedick

Joe123456 50.?.?.?

Reakce na 312246

Dodnes na ac24 visi trebas lzivy clanek o tom jak protikyjevsti ukoristili Ukrajine 221 tanku...a spousta dalsich lzi. A u nich komentare "bravo, slava" a podobne. To je obraz webu kde se mazou nazory stredu nebo mirnejsi opozice. Naopak zustavaji nazory prejici si smrt milionu Americanu.
Tito " bojovnici za svobodu" maji moznost zmenit stav veci doma ale do toho se nehrnou. Volebni ucast nebo spise neucast o tom vypovida mnohe. I kdyz volby nic moc nezmeni muzou politiky alespon radne vystrasit - tezko by zapadni demokracie vysvetlovaly ze nemuzou uznat vysledky vlastnich voleb....Kdyz je duvod k protestu tak ze v Cesku zadny nekona pro neucast, jde se nakupovat nebo na pivo..nebo se na webu trenuje svalnata klavesnice.
Dale tam (na ac24) troubove napadaji Zidy protoze zidi jsou "vsude a muzou za vse" - takoveto nazory maji povetsinou i dost pravopisnych chyb. Pokud clovek napise ze Zidi dbaji na vzdelani svych deti namisto aby prochlastavali vyplaty, ze drzi spolu rodiny i komunita a to jsou duvody proc Zida u lopaty clovek nenajde....tak za to se na ac24 nadava nebo admin maze.

Jeden z nejvice plusama ohodnocenych prispevku na ac24 :
" nereagujte na ty co hrajou chytry kdyz je na nich vydet ze neprolezly ani zakladkou. Mi co vime gde najit informace i v cizym jaziku se nenechame ovlyvnovat ani manypulovat. O hlupaci tady nikdo nestojime" [chechtot]

312251

25.6.2014 10:37

RE: Moret Hanfi Vedick

℗lak 77.?.?.?

Reakce na 312251

Co když to byl roztleskávač, kdo neví jak na vnitru sčítají%? [smích] I kopu z voka a přáčů že jsou takoví kritici milují. Je to napsaný moc hezky a lepší češtini specializovaně na demogradcy tu zde má jen ten ve spojeních a matkách moudrosti mimořádně přečtené. Když je jako rozlícený tedy vpuštěn mnohdy na nechápající souvislosti. Ovšem já v tom vidím humor možná o šprusli výš jak u "Steve, nicméně i sobě vytočenýmu se zasměji, ale expert typu petka kotova (dva a půl hada z fyziologického důvodu) je prudič bez argumentů až udatný vyšilovač. Mazda r bazar [chechtot]

312261

25.6.2014 12:06

RE: Moret Hanfi Vedick

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 312261

Příteli příteli, příteli. Jsem rád, že se ten kokot kokotovič vysvětlil. Bylo to dost děsný. Minimálně jako demonstrace skutečnosti, že jeden intenzivní troll je schopen na několik dnů zcela znehodnotit veškeré diskuze celého webu. I já jsem na Vás následně reagoval tímto příspěvkem:

"Administrátore děkuji! Sice mě trochu vadí, že se mé příspěvky nezobrazují dříve než po Tvé cenzuře, ale zaplať pán bůh zde již nesmrdí ten Kokotov Kokotovič. Diskuse se nedaly číst. Místo zajímavých názorů jsem zde byl nucen sledovat pouze nadávky na toho neúnavného ne trolla, ale Trotla."

Nicméně významně souhlasím s tím, že nic není černobílé, z pravidla vše souvisí se vším a vždy každý děj má svou příčinu a ta zase svou příčinu, atd, atd.... Zde bych pouze nadhodil když jste zmínil ty židy.

Židé: starý zákon, talmud, kabala - robusní filozoficko náboženský systém s neuvěřitelnou tradicí až z dob starého Babylónu. Zejména tisíce let stará ústřední myšlenka, "bůh si vybral právě vás, ale (a to je to nejpodstatnější) aby vás doopravdy miloval, musíte být nejlepší!" Proto ta soudržnost, proto to důsledné dbaní na trvalé vzdělávání - zejména svých potomků. Jinak by je bůh doopravdy nemiloval. Toto by mělo být velké ponaučení pro gojímy. Zde by si měli vzít příklad. Též by se měli snažit být nejlepší - lepší než židé - stali by jim rovnocennými partnery. Nicméně i pro společenství židů platí, jako pro všechna společenství, že se skládá ze 4 základních sociálních podskupin (sociálně inteligentních, banditů, užitečných blbců a stupidů).

A kde se vzala ta nadřazenost ke gojímům? Předpokládám dávná historická zkušenost, když zjistili, co se v 90% případů stane, pokud kdokoli z nich (vzdělaný - řekněme "profesionál" - viz výše) šel do společného kšeftu s jedincem, který za sebou neměl od mládí pěstovanou výchovou k "profesionalitě". Pokud vše klapalo, společné dílo nemělo chybu. Jakmile začalo jít do tuhého (z nějakého důvodu nastaly objektivní potíže), gojímský "vohnout" svého židovského kolegu svým amatérismem stáhl ke dnu s sebou.

Obecný zákonitosti vývoje každé společnosti od vzestupu přes stagnaci až k pádu, se však nevyhýbají žádnému společenství. Jakmile kdykoli v minulosti, sociálně inteligentní židy vytlačili židovští bandité, kteří navíc svůj banditismus, co do vztahu ke gojímům, změnili ze zdrženlivosti k militantní nadřazenosti. Vždy to nakonec skončilo pogromem.

Ponaučení:

Gojímové, nezáviďte židovi jeho kozu, snažte se opečovávat tu svou tak, aby byla ta vaše ještě lepší!

Židé, vy sociálně inteligentní, chraňte se aby vaši společnost ovládli vaši bandité. Stane-li se, že tito donutí gojími žijící léta s vámi v pospolitosti, aby pro přežití museli trávu žrát, ... myslím, že dál to již nemusím rozvíjet.

312270

25.6.2014 12:22

RE: Moret Hanfi Vedick - Oprava (chybička se vloudila).

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 312270

Oprava (chybička se vloudila). Můj příspěvek začínající:

"Příteli příteli, příteli...."

patří o úroveň výše. Kolegovi
"Joe123456" alias Petko z ac24, konkrétně k příspěvku který začíná:

"Dodnes na ac24 visi....."

312272

25.6.2014 15:38

RE: Moret Hanfi Vedick

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 312270

" Nicméně i pro společenství židů platí, jako pro všechna společenství, že se skládá ze 4 základních sociálních podskupin (sociálně inteligentních, banditů, užitečných blbců a stupidů). "

Vaše klasifikace židů do nějakých podskupin neexistuje - to jste si vymyslel sám???
Ptám se, už jste se někdy setkal se sociálně inteligentním, banditem, užitečným blbcem a stupidem v živočišné kategorii žid???

"Gojímové, nezáviďte židovi jeho kozu, snažte se opečovávat tu svou tak, aby byla ta vaše ještě lepší!"

Nezávidíme - pouze se musíme postarat, aby nám tu naši kozu ti Vaši vyvolení korektně nezcizili, neboť bývá vyšlechtěnější.

312283

25.6.2014 22:20

RE: Moret Hanfi Vedick

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 312283

>Vaše klasifikace židů do nějakých podskupin neexistuje...

Opravdu? Proč se tedy dělí ne sice na čtyři kategorie, ale na těch 12 rodů?

On rozdíl mezi gojími a nimi je ale v něčem docela jiném. Gojími v původ člověka pouze věří z tvrzení Bible, zatím co oni o původu člověka z toho, co jim Mojžíš přinesl. A ať to měl od skutečného Stvůrce, nebo jen z pradávných záznamů k nimž se coby velekněz chrámu v Heliopolis dostal, pojal myšlenku podle nich z toho "svého lidu" obnovit tu již zaniklou civilizaci. Civilizaci tak vyspělou, že dokázala před svým zánikem stvořit ten kamenný archiv v Gíze.

Gojími tak mají oproti nim místo rozsáhlého poznání ukrytého v "Arše úmluvy", jen jeho sřípky, coby přejatou, notně různými výklady rozviklanou víru. Proto jsou jimi pokládáni nejen za méněcenné, ale i nebezpečné, jak jejich populace expanduje. A od toho se odvíjí celý ten historický, soudobý i budoucí civilizační děj. Pokud ta zaniklá civilizace je sama příčinou svého osudu, pak ho nelze vyloučit ani u té soudobé. Prostředků na to má již bezpočet.

312301

25.6.2014 22:55

RE: Moret Hanfi Vedick

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 312301

Písať madradene o rozdieloch medzi vyvolenými a gojimami? V 21. storočí?

A čo tak využiť staré overené "kde sa dvaja bijú tretí vyhráva" potom nám gojimom stačí, v zmysle vami uvedeného, uveriť Talmudu, ktorý vie že:

"Najväčším nepriateľom žida je žid."

[mrknutí jedním okem]

312305

25.6.2014 23:35

RE: Moret Hanfi Vedick

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 312305

Krásná a pravdivá odpověď. Jinak kolegovi výše rád odpovím na jeho dotaz proč 4 a ne 12. Nicméně odpověď je trochu náročnější proto abych ji dokázal stručně a výstižně městnat do jedné reakce. Již ji mám takřka dopsanou, ale dám ji sem nejdříve zítra. Rovněž (mimo jiné) v ní naleznete odůvodnění proč největším nepřítelem žida, je právě žid.

312308

27.6.2014 18:05

RE: Moret Hanfi Vedick

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 312305

>Najväčším nepriateľom žida je žid.

Mezi námi není rozpor. Jiná je jen forma, vyjadřující sice totéž, ale prostředky primitivními.

On skutečně nepřítelem kohokoliv může být jen ten méně, nebo stejně obdařený. Jak silou, nebo inteligencí. A jejich přístup ke světu je poplatný zákonům univerza, v nichž větší síla vždy překonává tu slabší. Gojímové jsou podle tohoto pojetí tedy těmi méně obdařenými, neboť nemají znalosti získané pradávnou civilizací, jíž ta soudobá nesahá ani po kotníky. Civilizací, která věděla jak se věci mají a předala je nejen písemně, ale potvrdila je i miliony tun milionů kamenných kvádrů, sestavených v přesných měřítcích do areálu v Gíze tak, aby se z něho dalo dovodit i mnohem víc, nežli jen informace o vnitřní části sluneční soustavy. Třeba i ta, že oživená hmota jej jen experiment, jehož vrcholem je její obdaření svobodnou vůlí, se schopností tvorby s využitím organizace hmoty a energie, tedy přímým protikladem dosavadnímu průběhu entropie.

Bible, tedy ty "nepřesné překlady kopií nepřesných neúplných překladů neexistujícího originálu", jak přesně zní její definice [mrknutí jedním okem], ta se až úzkostlivě vyhýbá tématu o pyramidách v Gíze, třebaže musely být artefaktem nad jiné nepřehlédnutelným i v domě tzv. Mojžíše. A má k tomu důvod nad jiné závažný. V té písemné podobě, i kdyby byla dostupná v originálu, jí lze jen věřit. V souvislosti s těmi pyramidami však přináší poznání[překvapení] , které má být a donedávna dosud i bylo, jen pro ty "vyvolené". [pláč]

Teprve až to poznání dojde i té gojímské mase a ovlivní její chování, teprve pak ten experiment nabude pro experimentátora kýženou hodnotu - zda má, či nemá ta svobodná vůle ve hmotě naději na existenci.

Zatím to na pokračování moc nadějně nevypadá [pláč] ... leda by se ta inteligencí obdařená oživená hmota stala i rozumnou. [cool]

312390

27.6.2014 20:19

RE: Moret Hanfi Vedick

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312390

Jiné pohledy na jůtub
http://www.youtube.com/watch?v=ZIUXioSOkSU
Další Petr Chobot, "tento měsíc

312394

25.6.2014 7:55

Jen shrnutí smutných faktů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

To, že jsme poslušnými otroky cizích bank a firem a zdejších mafiánů je soudným lidem jasné už dávno.Ti všehoschopní si tu současnou mafiánskou džungli nemůžou vynachválit a říkají ji pokrytecky demokracie,ti, kteří ještě zcela nerezignovali, se snaží protlouct, jak se dá a ti ostatní jen přežívají(ne všichni) ze dne na den bez vyhlídky na nějaké zlepšení. Obchody jsou sice plné zboží (často předražených, ale pěkně zabalených šmejdů nezjistitelného původu a úplně zbytečného), můžeme jet,kam chceme (když na to máme čas a především peníze), ale taky máme statisíce nezaměstnaných,desetitisíce žebráků a bezdomovců, miliony těch, kteří musí počítat každou korunu, aby vůbec jakž takž bídně přežili,velmi nespravedlivé odměňování za poctivou práci, desítky televizních stanic a periodik s velmi ubohou a prolhanou náplní, naprostou svobodu a beztrestnost pro hodně bohaté gaunery nejrůznější provenience,svobodné volby, které vůbec nic nemohou změnit na osudu těch, co po převratu nekradli, nekorumpovali a nepodváděli ve velkém, mládež vzdělanou jen formálně, která vidí svou perspektivu růžově jen když je na drogách, občany zadlužené na celý život za byt v paneláku nebo domek s jedním schodem v sídlišti na ležato, atd. Kde jsou ty časy, kdy to stálo jen za prd, ale tato země nám patřila.Slušní lidé se mohou zcela právem cítit v této zemi po převratu v roce 89 podvedeni a obelháváni nejrůznějšími politiky a hochštaplery a soustavně okrádáni cizími firmami i zdejšími zbohatlíky. Bohužel, kostky jsou vrženy...

312250

25.6.2014 8:41

RE: Jen shrnutí smutných faktů

Joe123456 50.?.?.?

Reakce na 312250

Listopad 1989 byla promarnena sance. Skoda.
Neni duvod byt zatvrzelym pesimistou :
drive jste byli otroky bolsevickych papalasu kteri si minuly rezim take nemohli vynachvalit.
Obchody plne nebyly a smejdu v nich byvalo take dost. Zakaznik nebyl narocnej.
Nezamestnani nebyli ale za cenu mizernych platu pro vsechny. Bezdomovci asi nebyli, opet jedno ale - poradniky na byt, 3 generace zily pohromade bez soukromi....
Kazdou Korunu pocitala i tehdy vetsina, stejne jako 80% Americanu zije od seku k seku
Televiznich stanic bylo mene ale o jejich prolhanosti snad neni pochyb...
Okradani Cechu cizimi spolecnostmi zpusobili Cesi svoji zkorumpovanosti.
Cech s razitkem a moci uredni je jeden z nejvetsich smejdu na planete, dela mu snad i radost kdyz muze skodit a buzerovat.
A nakonec svobodne volby - dokud nebude zakaz politickych stran jsou volby nic neresici fraska. Pokud by kandidoval do obce clovek z mista, obec by vyslala zastupitele na kraj a kraj potom sve zastupce do Parlamentu tak by mnoho z politickych kotrmelcu zmizelo a mohlo by byt lepe. Pri pochybnem jednani okamzite odvolani a trestni zodpovednost///Dokud budou politici pod vlivem stran a stranam zavazani nema cenu se tim povlem zabyvat.

Chybou Zapadu neni zivot nad pomery ale zneuzivani vsemoznych davek kazdym kdo vyciti tu moznost. Prispevek na bydleni tem kteri nemaji nic, prispevek ke stavebnimu sporeni tem kteri si sporit muzou, dotace na veci nepotrebne a skrty provadene hlupakama.

312254

25.6.2014 9:56

RE: Jen shrnutí smutných faktů

kismet 178.?.?.?

Reakce na 312254

Tím chceš říct, Petko, že když jsme se měli před listopadem špatně, máme se mít špatně i teď a kušovat?
Nebo jen tak meleš, stejně jako na AC24?

312258

25.6.2014 10:50

RE: Jen shrnutí smutných faktů

qwe 193.?.?.?

Reakce na 312254

Přece jen byste měl být přesnější - v éře socializmu líčíte léta 50, 60, 70, nebo 80?
A to v Praze, nebo kde?

312263

25.6.2014 16:08

RE: Jen shrnutí smutných faktů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 312254

Nevím, ze které galaxie jste přiletěl,ale být otrokem v mafiánské kleptokratuře vydávané pokrytecky za demokracii a svobodu je pro slušné a poctivé lidi nesrovnatelně bezohlednější než "trpět" diktaturu komunistických papalášů. S odstupem času vidím, že to od sedmdesátých let byli proti současným gangsterům v kravatách jen neškodní filantropové.A to již pamatuji opravdu dost a komunisty nemusím. Srovnáváte mafiánskou džungli se zoologickou zahradou ! Západ žije už dlouho na dluh (my se rychle učíme) a vycucává zbytek světa jako pijavice, intrikuje, loupí, organizuje převraty a válčí všude tam, kde cítí nějakou tučnou kořist. Má stále ještě technologický náskok (už ne ve všem), tiskárny na dolary, média a hodně zbraní.Oporou jsou mu jak ti schopní úplně všeho, tak ti beznadějně netalentovaní a oslnění pozlátkem Západu. Naštěstí už jeho dominance končí. Luxus jeho elit byl a dosud je velice draze zaplacený živořením, utrpením a smrtí mnoha milionů nevinných chudáků, kterým nezbývá na chleba a kteří hynou násilně jen proto, aby miliardáři měli ještě víc.

312284

25.6.2014 8:28

mám se děsit,že natáhnu bačkory?

fohat 194.?.?.?

Američané se zžíravou ironií o sobě natočili film Ghost World,kde sedí dědek,zvaný Norman na lavičce a ŠVEJKOVSKY klidně čeká na svuj autobus,který ho odveze možná do té páté dimenze.Kolem zuří primitivní americký konzum a on VÍ a je přesvědčen,že na stanici,kde dávno zrušili autobusovou linku,ten autobus zastaví..Tak jsem si hodil do mobilu jako vyzváněcí ton Lionel Belasco a jeho VENEZUELU...jako ukolébavku v českém primitivním dramatu tunnelingu..https://www.youtube.com/watch?v=rq6AOc0ATnU

312252

25.6.2014 8:46

Slaby clanek

riggs 78.?.?.?

Ptam se,KAM se mini zaradit autor clanku?Pise,ze se opravdu vydesil,pise a rozebira,ale nikde ani naznak RESENI,nebo toho,CO ON SAM UDELA pro nejakou/jakoukoliv,kterou by chtel/ZMENU....
bez reseni/nebo alespon navrhu,ossobni iniciativy atd/je clanek dle meho mineni dost slabota..
K pochopeni ODKAZU Svejka jest nutne pochopit Tarot-jedna z karet se nazyva Blazen/jedna z nejsilnejsich karet a jednoznacne nejdulezitejsi/kdo pochopi Blazna v Tarotu,pochopi Svejka a mozna zacne chapat i Zakladni zivotni principy...kdo ne,toho to v budoucnu ceka,a zatim muze mudrovat o "skvele Americe,ruznych konspiracich,Superstar,Brouku Pytlikovi,jak spasit svet psanim prazdnych a nesmyslnych clanku anebo jinych abnormalne dulezitych
vecech"....

312255

25.6.2014 13:17

RE: Slaby clanek

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 312255

CO ON SÁM UDĚLÁ? náznak ŘEŠENÍ? ... která by mohla vésti ke ZMĚNĚ?

Autor se pokouší svými články skládat mozaiku, najít podstatu neutěšeného stavu, najít východisko.

Pravda tento článek je de-fakto pouze alarmistický. Tímto článkem jsem chtěl pouze poukázat na to, že je-li pravda to co řekl jak Willi Wimmer, tak i Jevgenij Fjodorov (každý prakticky z jiného tábora), tak že se obávám, že to aktuální vládci USA myslí smrtelně vážně a že toto (Ukrajina - nyní více méně i Irák) je jen začátek a že se nehodlají zastavit před ničím (Nakonec níže v diskusi to zaznělo od kolegy "Emil Robot" v jeho příspěvku, který začíná "Nevím,jak je pan autor...", dosti nekompromisně.).

Snad tedy kolego naleznete alespoň částečnou odpověď na své otázky v jiném mém článku zde:
http://www.dolezite.sk/Dolar-respektive-USA-muze-z...

nebo v této diskusi výše v mém příspěvku, který začíná:
"Příteli příteli, příteli..."

No a KAM se zařadím?

Snad si nedovolím příliš, pokud si troufnul domnívat se, že alespoň trochu patřím do té skupiny c). To proto, že si občas dám námahu s tím, že se pokusím něco duchaplného napsat a podělit se o to s vámi čtenáři a diskutéry.

312274

25.6.2014 13:44

RE: Slaby clanek

riggs 78.?.?.?

Reakce na 312274

hmm,ja zadne otazky krome te,na kterou jste odpovedel,nemam...ovsem timhle
"Židé: starý zákon, talmud, kabala - robusní filozoficko náboženský systém s neuvěřitelnou tradicí až z dob starého Babylónu. Zejména tisíce let stará ústřední myšlenka, "bůh si vybral právě vás, ale (a to je to nejpodstatnější) aby vás doopravdy miloval, musíte být nejlepší!" Proto ta soudržnost, proto to důsledné dbaní na trvalé vzdělávání - zejména svých potomků. Jinak by je bůh doopravdy nemiloval. Toto by mělo být velké ponaučení pro gojímy. Zde by si měli vzít příklad. Též by se měli snažit být nejlepší - lepší než židé - stali by jim rovnocennými partnery. Nicméně i pro společenství židů platí, jako pro všechna společenství, že se skládá ze 4 základních sociálních podskupin (sociálně inteligentních, banditů, užitečných blbců a stupidů).

A kde se vzala ta nadřazenost ke gojímům? Předpokládám dávná historická zkušenost, když zjistili, co se v 90% případů stane, pokud kdokoli z nich (vzdělaný - řekněme "profesionál" - viz výše) šel do společného kšeftu s jedincem, který za sebou neměl od mládí pěstovanou výchovou k "profesionalitě". Pokud vše klapalo, společné dílo nemělo chybu. Jakmile začalo jít do tuhého (z nějakého důvodu nastaly objektivní potíže), gojímský "vohnout" svého židovského kolegu svým amatérismem stáhl ke dnu s sebou"...atd....
...jste vicemene naznacil,ze tem Zakladnim zivotnim principum moc nerozumite...pokud tedy byste chtel,toz zkuste neco ze sve hlavy,bez papouskovani a propagandy,jest to lepsi,vite v cem??masiruje se tim mozek tak,ze neni sance k jeho zakrneni ve
prospech tech,kteri dbaji jen a toliko o prospech svuj...

312276

25.6.2014 18:41

RE: Slaby clanek - starý zákon, talmud ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 312276

"Židé: starý zákon, talmud, kabala - robusní filozoficko náboženský systém s neuvěřitelnou tradicí až z dob starého Babylónu. Zejména tisíce let stará ústřední myšlenka, "bůh si vybral právě vás, ale (a to je to nejpodstatnější) aby vás doopravdy miloval, musíte být nejlepší!" Proto ta soudržnost, proto to důsledné dbaní na trvalé vzdělávání - zejména svých potomků. Jinak by je bůh doopravdy nemiloval. Toto by mělo být velké ponaučení pro gojímy." Židé tyto filosoficko-náboženské systémy v Babyloně opsali ze starších děl, které vesměs pocházely ze slovanských systémů.

312290

25.6.2014 15:06

RE: Slaby clanek

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 312274

Ten článek v odkaze jsem nedávno četl,je naprosto výstižný ......tedy víte oč jde,ale co stím!!??
3.světová,převážně tzv.Studená válka,kterou komunismus za velkého potlesku a neopodstatněného pocitu zadostiučinění,bujarého povykování pologramotů i volského buční lidských hovádek,aniž by si kdo dovedl představit následující, plynule přešla ve 4.světovou,mající za cíl korunovat to dlouhé období a obrovské úsilí ýbermenšů konečně udělat se světem "ten jedině správný Entlózung".
Valkýra lítá nad světem jak pominutá a neví kam dřív skočit a na koho ukázat.Všichni víme v róbě jakých barev je oblečená i jaký vzor má na prádle pod ním.....Ale co s ní,až ukáže na nás...,jí je jedno,jestli se nám povinná vojenská služba ekluje a dáváme to najevo "švejkováním",přiblblými ožraleckými odhovačkami, nebo ne,ani Ženevské ani Hágské konvence ji nezajímají,vždyť jde o vše....jí i nám.
Nezbývá,než aby každý úměrně svým možnostem a stupni poznání nastávající situce si vytvořil nějaký krizový scénář a začal vytvářet podmínky k jeho eventuálnímu naplnění a to sám,nebo společně s okolím.Čekat na pomoc od vrchnosti je pošetilé,ta nepřijde....,ale ta obrovská finanční krize a její následek nejspíš ano,vždycky to tak v minulosti bylo.

312279

27.6.2014 18:59

RE: Slaby clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 312279

>Nezbývá,než aby každý úměrně svým možnostem a stupni poznání nastávající situce si vytvořil nějaký krizový scénář a začal vytvářet podmínky k jeho eventuálnímu naplnění a to sám,nebo společně s okolím.

"Těžko je člověku samotnému". To poznal už biblický Adam a proto se mu "захотелосъ жинки". [chechtot]

Naději tak má jen souručenství tlupy, což však přináší známé problémy s její hierarchií, pokud má již potlačené pudy, ale nemá jejich náhradu ideologií. Ne však ideologií leda jakou, náchylnou na spekulace, ale ideologii postavenou na fundamentu poznání své existence, která časem dokáže ty tlupy stmelit v civilizaci.

Je ale otázkou, zda civilizace jsou jen "hadem požírajícím svůj ocas", nebo jsou v čase spirálou, svůj ocas míjející ve vyšší vývojové úrovni. Naše civilizace zatím nedosáhla na "ocas" té předchozí "Gízské", aby se dalo usoudit, je-li její vlastní. A ví Bůh, bude-li ji to dopřáno zvědět dřív, než se do něj zakousne.

312391

25.6.2014 15:02

RE: Slaby clanek

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 312255

Na Zvědavci je řešení vždy za ohrádkou.
Diskuse za ohrádkou je na Zvědavci nepřípustná.
Žádoucí je donekonečna diskutovat v ohrádce.
Plašit - strašit - neřešit [smích] Hlavně přinášet důkazy a argumenty
Jinak to tady v poslední době nefunguje

312278

27.6.2014 19:13

RE: Slaby clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 312278

Což tak nekonstatovat, ale jít příkladem s řešením?!

Ona diskuze v ohrádce je hledáním cesty z té ohrádky. A je poplatná znalostem diskutérů. K invenci jsou znalosti nezbytností. Nikdo nepřekročí svůj stín, natož pak autocenzurován možností být k posměchu, byť anonymnímu.

312392

25.6.2014 8:56

není tam chyba?

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

že 2014 se na ukrajine ješte nic nedelo? Asi 2013, nebo dríve...

312256

25.6.2014 11:11

Mě vyděsil Jan Sokol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

a jeho posluchači na streamu Creative mornings Prague. To je člověk předvádějící "rozumné" názory - jezdit na silnici vpravo se musí, protože jinak bychom se pobili - které vzápětí doprovází názory demagogickými, protislovanskými, katolickými atd. Takové memy jsou pro zdravou a fungující společnost zničující. Že 911 v NY byl fašistický puč víme dnes všichni, kromě Sokola. Že objevitel nanotermitu v demolici budov byl z univerzity těmito fašisty vyhozen víme také. Sokol je fašista a šíření jeho názorů v médiích by mělo být podvázáno tak dlouho, dokud neprojde mou psychoterapií.

312266

25.6.2014 14:44

RE: Mě vyděsil Jan Sokol

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 312266

>Že objevitel nanotermitu v demolici budov byl z univerzity těmito fašisty vyhozen víme také.

Klidne mohl být vyhozen fašistama, a stejne klidne mohl být vyhozen právem i nefašistama.
Jeho práce ale odporuje vedecké i normální logice.
Četl jsem ji podrobne. Z ničeho nikde nevyplývá, že posbírané vzorky prachu byly schopny horet, pokud obsahovali volný hliník.

Každý termit s nevyhorelým hliníkem horet bude, jenom ten jeho nemusel.

Nezávisle na tom, zda odeseparoval pojivo, nebo ne, a zda vzorka ukázala v kalorimetru pozitivní bilanci. To udelá hliníková protikorozní barva také.

Pokud uvážím, že jeho závery typu "co se bábe chtelo, to se jí snilo" nadelaly (dez)informační paseku, tak se nedivím, že ho mezi sebou nechtejí. Nekdo se snaží být poctivý celý život, a nic nevyzkoumá, a on nemusí, podleze laťku, udelá zkratku a chce zásluhy.

Pokud opravdu jsi nejaký psychoterapeut, tak si nejdríve zkus udelat nejaký recept na to, jak odlišit reálnou vedu od pseudovedy. Podle mne moc reálne nejsi, protože stavíš príliš na jasnovidectvu, bereš stranu spíše podle sympatií. Žádný odborník nebude predem nálepkovat, ale začne od dostupných faktu, a začne vyhodnocovat jejich pravdepodobnosti.

Z toho co píšeš témer plyne, že všichni, kdo s tebou nesouhlasí jsou fašisté. To je ale práve ten fašismus.

312277

25.6.2014 15:37

RE: Mě vyděsil Jan Sokol

kolokol 88.?.?.?

Reakce na 312277

Pravda ovšem je, že kdykoliv je v tzv. mainstreamu nějaká zmínka o NY 911 (naposledy na idnes v souvislosti s vybudovaným muzeem), nezapomenou k tomu vlepit odstaveček o tom "jak to tenkrát bylo". Podle poučky že ne 100x, ale 1000x opakovaná lež se stává pravdou. A pokud se šíření těchto lží účastní i veřejně známé osoby, určitě zaslouží odsouzení. To mi přišlo jako to podstatné z příspěvku na začátku vlákna. Takže bych přispěvatele 86 hned nesmetl (kvůli jistým oprávněným výhradám k jeho postoji) i spolu s tím podstatným, co ho děsí.

312281

25.6.2014 15:37

RE: Mě vyděsil Jan Sokol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 312277

Jenže on to není jenom ten nanotermit, ale řada dalších faktů. Kromě dvou budov údajně zasažených nějakými letadly, se také hodiny poté zřítila i třetí budova, na kterou žádná letadla nespadla. V této třetí budově byly archivy CIA, Exxonu atd. Exxon je firma patřící Rothschildům a je pokračovatelkou Standard Oil, která rovněž patřila Rothschildům a za války obchodovala s nacistickým Německem. Samotný Roosvelt, také žid, kritizoval v jednom projevu americké firmy, které své egoistické zájmy stavěly nad zájmy USA. Tyto firmy se s nacisty dohodly, že budou obchodovat i v tom případě, že USA vstoupí do války s Německem.

ZOUFALÁ NACISTICKÁ PROPAGANDA SE VMÍSILA I DO ZVĚDAVCE. Zprávu jsem také četl podrobně a nikde se v ní nehovoří, že hořely vzorky posbíraného prachu. Popel také nehoří. Těch receptů na odlišení reálné vědy od pseudovědy je dostatek. Například žádná budova zasažená dělostřeleckým nábojem nebo politá kerosinem nespadne během 10ti sekund atd. To nás Čechy, vážený zastánče fašistického USA, příliš podceňujete. A pokud chcete přispívat na slovanské webové stránky, tak se alespoň naučte příslušný jazyk.

312282

25.6.2014 18:18

RE: Mě vyděsil Jan Sokol - Standard Oil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 312282

Standard Oil, a potažmo tedy Rothschild spolu s FEDem, například doplňoval před španělským pobřežím německým nacistickým ponorkám palivo. Jiným případem spolupráce západu s Hitlerem byl transfer know how jak vyrábět v Osvětimi z uhlí palivo pro tanky a prakticky pro všechny motory. Osvětim nebyl vyhlazovací tábor, nýbrž obrovská fabrika (8 x 3 km) na výrobu benzínu. Bez této fabriky nemohl Hitler válku vůbec začít. Druhou světovou válku vymysleli a zorganizovali židé - pochopitelně přes nejrůznější firmy. jako například IG Farben, Standard Oil atd. Aby toto zamaskovali, obětovali pár set tisíc východních židů, kteří pro ně v tu dobu už stejně neměli cenu, poněvadž to byli užiteční idioti, kteří se chytili na talmudský neomesianismus, sepsaný židem Mordechaiem, dnes známý jako Karel Marx. Marx udělal z talmudu výcuc a nazval jej Komunistický manifest. Stalo se tak mimochodem na podnět rabína v městečku, kde rodina Mordechaiů bydlela (poblíž lucembursko-německé hranice).

312289

25.6.2014 19:42

RE: Mě vyděsil Jan Sokol - Standard Oil

dub 89.?.?.?

Reakce na 312289

rothschild to zřejmě nepřímo financoval též, ale standard oil byl a její pohrobci stále jsou rockefeller.
i když 7 sester nepochybně řídí rotchschild, ale st. oil je rockefeller, který za rozbití tohoto monopolu mimo jiné přísahal zničit spojené státy...

312292

25.6.2014 20:25

RE: Mě vyděsil Jan Sokol - Standard Oil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 312292

Naštěstí tu jsou ještě americké výzvědné služby, které židé ještě pod palcem nemají. Přesněji řečeno, jsou tam jedinci, kteří na židy dohlížejí. Moc těchto výzvědných složek je sice omezená, ale mohou například zabránit umístění jaderných zbraní do bojové pohotovosti a jejich aktivaci, případně Rusy včas varovat.

312296

25.6.2014 22:50

RE: Mě vyděsil Jan Sokol - Standard Oil

dub 89.?.?.?

Reakce na 312296

nevím, jestli služby, ale jedinci a sekce skutečných vlastenců určitě.

snowden stojí za pozornost právě v této souvislosti (stejně jako podivně zapomenutý jeep s vybavením za gruzínské války v 2008)...

312303

25.6.2014 23:45

RE: Mě vyděsil Jan Sokol

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 312282

Základní problém diskusí začíná být stejný, jako na cestách. Témer nikdo neumí plynulou jízdu, ustát chvíli frontu, než dojde na odpoveď, a mezitím povkládá další vety, že nejde na ty predešlé reagovat. Podobným "kvaltováním" se ve skutečnosti celá jízda zpomalí. Takže zkuste mluvit pomaleji/dusledneji a postupne blíže k jedné veci, ne míchat všechno se vším.

Jenomže když "popel nehorí", tak nemel také vykázat pozitivní bilanci v kalorimetru porovnatelnou s energií výbušnin. Když látka obsahovala volný hliník, tak to zjevne nebyl popel. Jinak máme logický spor.

Zkuste také predpokládat, že zverejnený popis ostatních "faktu" znám, ale není možné je vyhodnotit pár vetama v jednom príspevku a ješte vámi nastíneným nehospodárným postupem. Vetšina faktu je podobne nízké kvality, jako ten termit. Pripouštím, že wtc7 sundali, pentagon nebyl boeing, ale nevidel jsem jediný presvedčivý dukaz, že wtc1,2 nespadlo v dusledku nárazu boeingu. ritom jsem poctive shlédl desítky hodinových videí a analýz. Povrchní jsou nejenom v NIST, ale i jejich celá povedená opozice, které je jakýkoliv pruzračný fyzikální blábol dobrý.

S tema 10 sekundama jste na omylu, a jen opakujete po tech, co nerozumí fyzice a "faktum" (včetne mnoha inženýru). Vždyť jste ani porádne neformuloval otázku, aby jste mohl neco posunout dále, místo toho jen zkoušíte vtipnou kaši. Ne, opravdu s dobou pádu nikde není fyzikální problém, jak WTC1,2, tak ani WTC7. Použití výbušnin dobu pádu pri bežném pohledu vubec nezmení.
Prakticky veškerá energie demolice po jakékoliv vhodné iniciaci pochází z potenciální energie budovy, která je mnohem vyšší, než energie náloží.

Mluvte príšte za sebe, ať se za vás opravdoví čeští odborníci nemusí stydet. Za to, že neprepínám klávesnice bežte stežovat microsoftu a jejich prátelum lavírujícím mezi 5 standardy a prstoklady. Nemusíte každého posuzovat podle svého datla, rekl bych, že bych vám dal fleka i ve "vašem" jazyku, rozdejte si to radeji s tema, co jedou s US klávesnicí na mobilu.

Kdo s váma nesouhlasí se projevuje fašisticky, že ano. Hlavne, že zde v diskusi nejste omylem.

312309

26.6.2014 16:53

RE: Mě vyděsil Jan Sokol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 312309

Chybně … vyhozen fašistama
správně … vyhozen fašisty
koncovka -ama je zbytek duálu a dnes se používá pro párové orgány

Chyby ve skladbě ani nebudu předvádět.
Ty vaše věcné námitky jsou jeden nesmysl za druhým a je vidět, že se v chemii nevyznáte.
Demagogicky skládáte chemické reakce vedle sebe, které spolu vůbec nesouvisí.
Rovněž se nevyznáte ve statice budov.
Jen tak mimochodem, onen pán, kterého jste vyhodili z university, žádné zásluhy nechtěl.

Tento pppp diskutant postupuje podle stejného vzoru jako Jan Sokol. Vybere nějaké tvrzení, které je zdánlivě přijatelné - např. „Žádný odborník nebude predem nálepkovat, ale začne od dostupných faktu“ - ale přitom sám objevitele nanotermitu nálepkuje.
Ne, tady vám pšenička nepokvete a já s vámi diskutovat nebudu. Platí to, co jsem již řekl. Sionáckové a jejich američtí posluhovači se pouštějí do demagogických diskuzí. Nejlepší je na ně nereagovat, je to ztráta času. Dobře to řekl jeden arab: „Jestliže ti žid řekne, že svítí slunce, tak jdi a podívej se, zda opravdu svítí.“

312334

29.6.2014 3:54

Vsadim ..

favela 113.?.?.?

Reakce na 312282

balik,ze se zid Silverstain zase tesi,jak si vydela dalsi miliardy na novem 9/11...Mozna sem tam trosku pomuze...vybouchnout barak neni problem to uz vime...A kdo si vsadil na prohru Iracke vlady a vsech iracanu? Asi cela US vlada,z toho taky koukaj miliardy...A proc Putin nepomuze svym na Ukrajine a vyjednava s fasisty o miru na celem svete,nevsazim se na toho kdo si na tohle vsadil....?

312426

1.7.2014 3:16

Znalosti prevazne..

favela 113.?.?.?

Reakce na 312277

...nepropojene do smyslu...Takze nanotermitu objevitel /spolu s dalsimi stovkami pouze a v pravde odborniku pravdomluvnych a odvazne nesouhlasicich/ vyhozeny/ch na dlazbu za co ?To jaksi nebyl fasismus ? A co to teda je podlez latkar,informacni pasekar co chce zkratky a za-sluhy za snilo-chtelo/? Ven s nim ,bez dizkuzi a i s tou pravdou..A navic dostane privlastku,ze by si pes od nej kurku nevzal..Protoze rekl co videl,nasel..rozpoznal..
Informacni paseka je kdyz,se klidne netusi,co vlastne fasismu a navic ani NEfasismus je !A mluvi,poucuje se zpatra hojne do vseho a furt..Doporuceni zacit od faktu do pravdepodobnosti !!!, Ovsem zadne jasnovidectvo,se trpet nebude,to teda ne. Hledat a najit,objevit pomoci faktu fakta nova..Ani napad....A tak skoncime tam kde jsme jeste nebyli..Jak pozname vedu od nevedy? Staci recept,podomacku upatlany...asi ze znalosti prevazne nepropojenych do nejakeho smyslu...

312462

1.7.2014 19:02

Jsou některé příspěvky generovány programy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 312462

Příspěvky značky ppppp se podobají "vědeckým článkům" generovaným programem. Mám takový program také doma a výsledky mě pobavily. Hlavní charakteristikou výstupu takového programu je, že zní "rozumně", ale jinak nemá hlavu ani patu. Dovoluji si dokonce vyslovit domněnku, že řada tzv. příspěvků na Zvědavci je již takovými programy generována.

Čekal jsem, zda se najde někdo, kdo si všimne hrubky v příspěvku ppppp. Cituji: "Z ničeho nikde nevyplývá, že posbírané vzorky prachu byly schopny "horet, pokud obsahovali volný hliník." Shoda podmětu s přísudkem se vyučuje již na základní škole a těžko si dovedu představit akademicky vzdělaného člověka, který by napsal takový paskvil jako v právě citované větě.

312490

4.7.2014 20:37

RE: Jsou některé příspěvky generovány programy?

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 312490

Pokud udeláte program, který udelá desetinu z toho, co sem napíšu, tak dejmetomu jste pro mne rovnocenný partner. Vy podle mne programovat porádne neumíte, protože žádný programátor nebude tolik veštit, kolik vy objeviteli. Možná tak pár rádku v nejakém basicu, nebo excelu, aby se nereklo.

Co jsem si všiml, tak jsem v uvedené citaci preklepl "i" místo "y", je to tak proto, že vetšinou píšu slovensky, kde se v tomto prípade "y" nepoužívá. Z více mých príspevku je ale zrejmé, že to obvykle nedelám, a "y" píšu jak se má, tak si príšte opravujte svuj vlastní text. Opravdu akademicky vzdelaný človek nenapíše takovou trapošinu, jako vy. Ten rozumí aspoň obsahu textu, a když ne, zná postup, jak dosáhnout, aby porozumel, než se pustí plivat. Generátor blábolu spíše vygeneruje ten váš text, než ten muj, který bývá mnohdy velmi konkrétní.

Když si osobujete právo hodnotit vzdelání, proč jste se konkrétne nevyjádril k obsahu citace, tedy k tomu termitu, nebo hliníku? Bojíte se chemie základky? Rekl bych že ano, a proto také odbočujete.

312667

25.6.2014 11:25

..procitnutí...

Emil Robot 46.?.?.?

Nevím,jak je pan autor článku stár,odhaduji buď velice mladý,anebo byl celých těch 25 popučových i kdovíkolik předpučových let náměsíčný,když až teď, na základě 20 let starých informací a faktů,které mu celou tu dobu tančily před očima,zjistil oč jde a začíná ztrácet "pravdoláskařské" naivní iluze....Ale je lepší pozdě,než nikdy....Amerika a její "přilehlé" okolí,se nikdy nechovaly jinak,než činí dnes a i cíle jsou stále ty samé....vedou je stále ty stejné party vrahů,jen se poslední dobou derou do popředí psychicky labilní jednotlivci,kteří už zcela ztrácejí zábrany a zbytky elementární,formání politické a diplomatické slušnosti....už neexistuje otevřenější přiznání se motivů a cílů,než to co denně vidíme okolo sebe a přesto se naprostá většina ovcí od toho odvrací a zacpává si uši....je to pro mne nepochopitelné.... [oči v sloup]

312267

25.6.2014 12:08

RE: ..procitnutí...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 312267

je to dostupnosťou Internetu a krízou z roku 2008, po ktorej sa začali ľudia zaujímať o to čo sa deje a čo je pod pokličkou, preto to USA prehráva na celej čiare, ak si zoberiete manuál Iránskej revolúcie kedy sa dostal k veslu dobrý Páhlaví a Sadak a v Iráne radila dobrá CIA, tak je to ako cez kopírak teraz to čo je na Ukrajine, ale oproti minulosti máme Internet a vieme si pozrieť aj príbeh z druhej strany a videá z miesta činu, ináč by sme boli odkázaní na Novu, ČT a i-dnes a to by bolo veľmi, veľmi zle [mrknutí jedním okem]

312271

25.6.2014 12:23

Ruský medveď - posledný, kto zostáva?

Danielle 178.?.?.?

Mňa ten rozhovor, naopak, potešil.

V podstate je len potvrdením odkazu Valdajského prejavu V. Putina, že zmysel a veľký význam má a zohrá morálka a odlišnosti dané národom (o čom svedčí napr. aj potreba silného ústavného súdu, ktorý má do vecí čo povedať, hoci sú tendencie nadradiť právo EÚ nad národné ústavy).

A myslím, že tá morálna sila v nás je. V podstate sme v Európe vychovaní na rímskych základoch, ktoré možno zhrnúť veršom básnika Vergília exoriare aliquis nostris ex ossibus ultor

312273

25.6.2014 13:19

pořád dokola..

fohat 194.?.?.?

a jak z toho ven? https://www.youtube.com/watch?v=ZM7-jXsI8ow

312275

25.6.2014 20:56

Aj tak demokracia zničí Rusko

novapalo 195.?.?.?

Dobrý článok. Mne je ľúto aj Ukrajincov, aj Rusov, aj Chorvátov, aj Srbov..... Všetci nechápu, ako ich demokracia a kresťanstvo oklamalo. Však sme všetci Slovania. Prečo nezabudneme na históriu, ktorej sa Nemci s Francúzmi dávno vzdali. Pretože sme všetci uverili novému Bohu : demokracii. Žiaľ, je mi ľúto, ale "Demokracia je principiálny omyl" - ako píše a dokazuje pán Pavol Peter Kysucký v rovnomennej knihe. Ďalej si už len dovolím citovať z tejto knihy :
- demokracia je duchovne degeneratívny systém a všetko duchovné v demokracii nevyhnutne a zákonite degeneruje
- demokracia je zločinecký systém - demokracia doslova všetkých motivuje ku kriminálnemu chovaniu sa
- demokracia ničí kolektivizmus (napr. kamarátstvo - ale aj uvedomenie si, že všetci sme medzi sebou navzájom závislí) a nezadržateľne presadzuje individualizmus - teda individualistický systém vedie k trvalému nešťastiu všetkých "demokratických individualistov"
- demokracia je zločineckýc systém moci, pretože v demokracii sa k moci postupne dostanú len zločinci
Takže ak má pán Kysucký pravdu, tak v USA, najstaršej demokracii, vládnu len zločinci??!! Ja by som s ním súhlasil.
Princíp demokracie je sloboda a rovnoprávnosť. Mimochodom je to rovnaký princíp ako u nášho historického socializmu ....... a komunizmu. V tom je podľa pána Kysuckého hlavný problém. V našom vesmíre platia dva hlavé zákony a to zákon duality a zákon hierarchie. Preto demokracia svojími základnými princípmi rovnoprávnosti odporuje hierarchii. Pán Kysucký hovorí, že duchovná hierarchia je vyššia ako materiálna hierarchia a preto napr. majitelia ropných spoločností musia slúžiť duchovným vodcom. Knihu si môžete stiahnuť zadarmo na vebe www. negativa.sk.
Preto ak Rusko nezruší na svojom území demokraciu, tak bude rozdelené a zničené. Rusko nemá šancu..... Princípom demokracie je delenie až do konečného štádia delenia sa všetkých proti všetkým....... Je Vám všetkým jasné?, aká je demokracia degeneratívny systém? Ešte len na okraj Ruska z knihy pána Kysuckého : emancipácia žien je duševná choroba na prvom mieste žien, pretože sú na nižšej duchovnej úrovni než muži a na druhom mieste aj degenerovaných kresťanských a demokratických mužov, ktorí už nechápu nič z toho, ako sa chová príroda - je to však väčšivou mestské byvateľstvo.
Je však pravda, že túto knihu môže čítať len človek, ktorý dokáže nielen logicky uvažovať, ale hlavne ovládať svoje emócie, aby knihu netrhal a nepálil od skutočného duševného kolapsu, ako sa budú musieť zmeniť jeho názory na súčasný demokratický a kresťanský svet.

312298

25.6.2014 21:48

RE: Aj tak demokracia zničí Rusko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312298

Damen & panen co z demokradtůry plutokracie práva vyplývá pro mistra zkratky? No přeci hlavní kořistníci mají v tržíčku vlastnictví a cíl světí prostředky co si podmaní, vycinkají a zblbnou, meta je vládce jakkoliv absolut total, nechci ani říci co. [chechtot] [cool] Ovšem slovani to kazí, tradičně svého vyvoleného rádi, když není tedy na scéně alespoň z pohádek a není zrovna bohatýr s mnoha přínosnými stmelujícími vlastnostmi bez falší kdy se bere moudře i za základny národů. [velký smích] Vivat ..ťa [mrknutí jedním okem]

312299

25.6.2014 22:38

bonus

*lak 77.?.?.?

Reakce na 312299

http://www.youtube.com/watch?v=2hoqfTCsHew

312302

26.6.2014 10:07

Hm,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

zase o jednoho vyděšenýho navíc...

312320

26.6.2014 17:37

Pokus o obhajobu Havla - českého Jelcina?

kyticka 81.?.?.?

V souvislosti s obsahem rozhovoru s Jevgenijem Alexejevičem Fjodorovem, pokud bych chtěl alespoň trochu obhájit Havla, tedy že hned od začátku nebyl prachsprostý zaprodanec, ale pouze naivní slaboch a idealista. Tedy přistoupím-li na to, že svůj velmi známý projev o tom, že bude presidentem jen jedno volební období a že se všichni budeme mít perfektně, jinak na svou čest odstoupí, myslel ze 100% upřímně (k nalezení např. zde: http://www.zvedavec.org/komentare/2006/10/1771-tel... ). Potom vše co bylo uvedeno Wimmerem a Fjodorovem, přeneseno na české poměry, někdo jako totální amatér Havel nemohl v žádném případě ustát!

V zaprodané loutce, co zradila sama sebe již za velmi krátkou dobu (za předpokladu byl-li opravdu zprvu upřímný), která to dotáhla až na humanitárního bombometčíka - lze pak obrazně vidět osud Jelcina. O Havlově upřímnosti se však dá velmi pochybovat. Je pravdou, že jeho obdivovatelé tzv. "pravdoláskaři" k němu vzhlíželi a nadále vzhlíží jako na svatý obrázek, kdy ti realističtí z nich však připouštějí, že "Vašek byl ale slabej, oni na něj tlačili." Na druhou stranu ale existuje příliš mnoho argumentů těžkého kalibru s velmi početnou skupinou jeho radikálních odpůrců a to přímo z jeho bezprostředního okolí. Připomeňme rovněž, že americkou vlajkou mával do posledního svého vydechnutí a žádné indicie o tom, že by z jeho strany byly kuty kalé pikle proti svému loutkovodiči neexistují.

Fjodorovem popisovaný tlak administrativy USA potom mohl ustát jedině někdo, kdo na něj byl patřičně připraven, tedy například absolvent nejkvalitnějších špionských škol GRU-KGB (viz kniha Akvárium – Suvorov viz.: http://www.specnaz.cz/bojove-prirucky-knihy-manual... ) s již několikaletou špionskou praxí a takovou osobou právě Putin je. (Rovněž stojí za shlédnutí dokument "Já, Putin" - k nalezení např. zde: http://www.ulozto.cz/xXJhC9U8/ja-putin-avi)

Podstatné ale je, co se bude dít u nás v ČR (pokud odmyslím hrozící 3.SV). Ve vrcholných orgánech naší vlády lze nalézt jediného, podobně připraveného profesionála (ze strany KSČ vyškolen v oboru "špion-obchodník mezinárodního obchodu", s mnohaletou komunisticko-obchodní i kapitalisticko-podnikatelskou praxí, doposud patrioticky smýšlející) a to Andreje Babiše. Zatím se nezdá, že by udělal závažnou chybu a národ mu začíná věřit, tak uvidíme. (Do portfolia jeho profesionálního vzdělání je nutno započítat i skutečnost, že i jeho otec byl komunistická špička pro export výrobků ČSSR - dlouhodobé obchodní mise v Etiopii a Francii)

312339

26.6.2014 17:53

RE: Pokus o obhajobu Havla - českého Jelcina?

dub 89.?.?.?

Reakce na 312339

myslet si, že agent cizí mocnosti (a později vlastizrádce a válečný zločinec) placený německou tajnou službou bnd byl něco jako jelcin popisovaný v článku, může jen debil nebo naprostý naiva...

jeho rodina kolaborovala s nacisty (jako židům jim nacisti nenechali lucernu a barrandov jen tak), a tato spolupráce neskončila ani po válce.

312341

26.6.2014 18:12

Havel - rozporuplná osoba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 312341

Hodnotit Havla je problém,ale je možné objektivně a poctivě tvrdit,že je velký rozdíl mezi Havlem před rokem 1989 a po něm!

312342

28.6.2014 12:43

RE: Havel - rozporuplná osoba

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 312342

Dělítko je jiné. Je rozdíl mezi Václavem Havlem před soukromou schůzkou s Marínem Čalfou koncem listopadu 1989 a po ní. Svět mocných ho uchvátil, od přátel se odvrátil. Takhle to bylo.
Později už typy jako Krvavá Madla, které sem přivedl, dávali pozor na to, co říká.
[chechtot]

312413

26.6.2014 18:19

RE: Pokus o obhajobu Havla - českého Jelcina?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 312341

souhlas. a navíc spousta jiných kroků a projevů. Například jeho známý útok na Slušovice a Čubu zejména. Jenom naivka může Havla omlouvat a tvrdit něco o jeho idealismu. Havel byl psychopat, byl to nevzdělaný laborant. Přečtěte si, co se o něm napsalo v publikaci Věda a antivěda od Geralda Holtona.

312343

Příspěvků: 59

25.06. 01:24 ☃lak  Ano "opis" přísahy v synonymech, ale přesto výstižně co se dá vnímat
25.06. 01:44 C.H.  bod d)
26.06. 16:45 udo1  RE: bod d) Švejk a Chaplin
26.06. 16:46 udo1  RE: Čaplin a Švejk
26.06. 23:00 hugo23  RE: Čaplin a Švejk
27.06. 09:27 udo1  RE: Čaplin a Švejk
25.06. 05:07 Joe123456  Moret Hanfi Vedick
25.06. 08:19 Joe123456  RE: Moret Hanfi Vedick
25.06. 10:37 ℗lak  RE: Moret Hanfi Vedick
25.06. 12:06 kyticka  RE: Moret Hanfi Vedick
25.06. 12:22 kyticka  RE: Moret Hanfi Vedick - Oprava (chybička se vloudila).
25.06. 15:38  RE: Moret Hanfi Vedick
25.06. 22:20  RE: Moret Hanfi Vedick
25.06. 22:55 Danielle  RE: Moret Hanfi Vedick
25.06. 23:35 kyticka  RE: Moret Hanfi Vedick
27.06. 18:05  RE: Moret Hanfi Vedick
27.06. 20:19  RE: Moret Hanfi Vedick
25.06. 07:55  Jen shrnutí smutných faktů
25.06. 08:41 Joe123456  RE: Jen shrnutí smutných faktů
25.06. 09:56 kismet  RE: Jen shrnutí smutných faktů
25.06. 10:50 qwe  RE: Jen shrnutí smutných faktů
25.06. 16:08  RE: Jen shrnutí smutných faktů
25.06. 08:28 fohat  mám se děsit,že natáhnu bačkory?
25.06. 08:46 riggs  Slaby clanek
25.06. 13:17 kyticka  RE: Slaby clanek
25.06. 13:44 riggs  RE: Slaby clanek
25.06. 18:41  RE: Slaby clanek - starý zákon, talmud ...
25.06. 15:06 Emil Robot  RE: Slaby clanek
27.06. 18:59  RE: Slaby clanek
25.06. 15:02 Moiry  RE: Slaby clanek
27.06. 19:13  RE: Slaby clanek
25.06. 08:56 ppppp  není tam chyba?
25.06. 11:11  Mě vyděsil Jan Sokol
25.06. 14:44 ppppp  RE: Mě vyděsil Jan Sokol
25.06. 15:37 kolokol  RE: Mě vyděsil Jan Sokol
25.06. 15:37  RE: Mě vyděsil Jan Sokol
25.06. 18:18  RE: Mě vyděsil Jan Sokol - Standard Oil
25.06. 19:42 dub  RE: Mě vyděsil Jan Sokol - Standard Oil
25.06. 20:25  RE: Mě vyděsil Jan Sokol - Standard Oil
25.06. 22:50 dub  RE: Mě vyděsil Jan Sokol - Standard Oil
25.06. 23:45 ppppp  RE: Mě vyděsil Jan Sokol
26.06. 16:53  RE: Mě vyděsil Jan Sokol
29.06. 03:54 favela  Vsadim ..
01.07. 03:16 favela  Znalosti prevazne..
01.07. 19:02  Jsou některé příspěvky generovány programy?
04.07. 20:37 ppppp  RE: Jsou některé příspěvky generovány programy?
25.06. 11:25 Emil Robot  ..procitnutí...
25.06. 12:08  RE: ..procitnutí...
25.06. 12:23 Danielle  Ruský medveď - posledný, kto zostáva?
25.06. 13:19 fohat  pořád dokola..
25.06. 20:56 novapalo  Aj tak demokracia zničí Rusko
25.06. 21:48  RE: Aj tak demokracia zničí Rusko
25.06. 22:38 *lak  bonus
26.06. 10:07  Hm,
26.06. 17:37 kyticka  Pokus o obhajobu Havla - českého Jelcina?
26.06. 17:53 dub  RE: Pokus o obhajobu Havla - českého Jelcina?
26.06. 18:12  Havel - rozporuplná osoba
28.06. 12:43 r.m.  RE: Havel - rozporuplná osoba
26.06. 18:19  RE: Pokus o obhajobu Havla - českého Jelcina?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 75 čtenářů částkou 16 472 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Neobvykle kvalitní článek na Lidovkách: konečně si začínají všímat teroru politické korektnosti10.08.19 11:14 Česká republika 1

Dnes vrcholí teplý týden pochodem hlouposti10.08.19 10:30 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,75 Kč
Libra
28,20 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,73 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,93 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 133,65 Kč
1 unce stříbra
397,10 Kč
Bitcoin
234 998,70 Kč

Poslední aktualizace: 18.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 517