Diskuze k článku

Vláda má starost - co s armádou

Příspěvků 95

21.6.2014 18:55

Zbytečná armáda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Vojna pro všechny je skoro zbytečná! Je nutné vybrat a patřičně motivovat, jinak půjde o „nearmádu“ dnešního typu!
Dnes je "voják" vysoký odborník a na bojišti rozhoduje technika, kterou když neumí obsluhovat, je zbytečný a hlavně drahý, bez efektu!

312084

21.6.2014 20:49

Zbytečná armáda je zadarmo drahá, ovšem perspektivní investice zaplatí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312084

Efektem by byly GMO makovice i když v afgánu prý z 12* produkci tak by se agronom hodil aby jeneráli nepodváděli, no ale to by jim mohl někdo šilhat na prosperitu a přivlastnit si ji, pardón zprivatizovat se svým plukem bojištní techniky odborníků. [překvapení] [oči v sloup] [zahanbení]

312087

21.6.2014 20:52

RE: Zbytečná armáda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 312084

Omyl - žiadnu vojnu ešte nerozhodla technika, ale vždy ľudia, ktorý boli odhodlaný za svoju vec bojovať, zabíjať a umierať.

Ale inak súhlas - vojna pre všetkých je zbytočná. Ostatne aj život mnohých je celkom zbytočný, len ujedajú zdroje iným.

312088

22.6.2014 9:20

RE: Zbytečná armáda

TRS 31.?.?.?

Reakce na 312088

Myslim ze nikdo nebyl odhodlanejsi nez japonci a co jim to bylo proti technice platny...

312119

22.6.2014 10:10

RE: Zbytečná armáda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 312088

jistě asymetrická guerrilová válka je proti technice poměrně účinná
ale velkým organizovaným armádám složeným z vycvičených odvedenců prostě odzvonilo

312123

22.6.2014 12:39

RE: Zbytečná armáda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 312123

ale neodzvonilo, jen papouškuješ

312136

24.6.2014 23:13

RE: Zbytečná armáda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 312136

"Mezi branci, chlapci od rodin, takové zrůdy nejsou. A v obraně vlasti by neváhali položit i vlastní život." Tak to ja teda na tu "tvou vlast" autore z vysoka seru. V obrane proti komu? Ktera to je ta tva vlast? Ten bantustan ve sluzbach EUSAISR? Kdyz chces, tak si bez polozit zivot svuj nebo tam posli sve parchanty, ale nenut do toho druhe. Takovych vycuranych generalu, jako ses ty, co si sedi pekne v teplicku a chechtaji se jak druzi chcipaji uz tu bylo dost. Jaka zrudnost je posilat nekoho proti jeho vuli umirat za nejakou imaginarni vlast, ktera nikdy neexistovala.

312237

25.6.2014 23:19

RE: Zbytečná armáda

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 312237

Vynikající příspěvek, naprosto souhlasím!
Tak to ja teda na tu "tvou vlast" autore z vysoka seru. V obrane proti komu? Ktera to je ta tva vlast? Ten bantustan ve sluzbach EUSAISR? Kdyz chces, tak si bez polozit zivot svuj nebo tam posli sve parchanty, ale nenut do toho druhe. Takovych vycuranych generalu, jako ses ty, co si sedi pekne v teplicku a chechtaji se jak druzi chcipaji uz tu bylo dost. Jaka zrudnost je posilat nekoho proti jeho vuli umirat za nejakou imaginarni vlast, ktera nikdy neexistovala.
Snad jen dodat, že povinná vojenská služba svobodné bytosti poškozuje, neboť setkání se státní blbostí v tak útlém věku nelze ustát bez pohromy, čehož důkazem jsou odcházející pokolení bezzubých, ke všemu lhostejných, vymytých a přitom vychcaných ovčanů, kteří si nechali vlast rozkrást pod rukama, kteří se na vojně naučili jenom zevlovat, chlastat, hulit, krást a šikanovat. Nyní by se ještě uměli sjíždět celým spektrem drog, které by jim přímo dodávala CIA. K panoptiku EUSAISR podlostí jak rozvrátit společnost nepochybně povinná vojenská služba patří..

312307

26.6.2014 11:44

RE: Zbytečná armáda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 312307

Samozrejme. 3 roky. Bez pardonu samci i samice.

312324

22.6.2014 15:02

RE: Zbytečná armáda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 312088

Když půjdou všichni na vojnu, tak každý pátý bude jako Švejk při nejlepším, každý druhý bude šikanovanej nějakým tím tzv starším vojákem i když sotva vyšel základku, nedej bože někdo naopak s tzv VŠ bez praxe bude buzerovat ostatní s letitou praxí [velký smích] V roce 1938 neexistoval Facebook ani jiné výplachy mozku jaké máme dnes. Co tam ten odvedený facebookář s chytrým telefonem bude dělat ? Mu to seberou a to se s toho zblázní[velký smích] Některé děti(je jich dnes hodně ) se pomalu ani v 5 letech sami nenajedí a sotva řeknou nějakou srozumitelnou větu, a takové bych za pár let se zbraní v ruce nerad viděl ať už doma nebo v armádě !!!! Nejprve je potřeba začít pracovat úplně jinde a postupně se dobrat jako v matematice k správnému výsledku. Když se nasekají chyby po cestě neboli při počítání, tak výsledek je špatně....

312142

22.6.2014 10:40

Trochu humoru

Guru 178.?.?.?

Reakce na 312084

chce to virtuální "odstrašující jadernou sílu" jako zde v cartoonu:

http://www.zerohedge.com/sites/default/files/image...

312127

21.6.2014 20:55

Vojáci se začali bránit proti urážkám a nenávistným komentářům na sociálních sítích

Daniel Š. 77.?.?.?

Vojáci se začali bránit proti urážkám a nenávistným komentářům na sociálních sítích
http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/voja...

312090

21.6.2014 22:52

RE: Vojáci se začali bránit proti urážkám a nenávistným komentářům na sociálních sítích

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 312090

A budú v tom mať plnú podporu represívneho aparátu štátu...

Najblbejšie ale je, že až v našom vlastnom štáte k niečomu skutočne dôjde, môžu dopadnúť ako Berkuti na Ukrajine. Osobne môžu byť dajme tomu aj čestný a statočný, ale budú "použitý a zahodený".

312096

22.6.2014 0:44

Žoldáci se těžko mohou bránit, šli dobrovolně vraždit kvůli penězům

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 312090

V Iráku se podíleli spolu s USA na mezinárodním zločinu, Irák byl přepaden na podkladě prokazatelně vylhaných důvodů! Povražděno bylo na statisíce občanů Iráku.Pokud jdou dobrovolně kvůli penězům vraždit, jde o námezdné vrahy, žoldáky a každý soud to musí uznat!

312100

22.6.2014 5:19

Naprosto souhlasím

Kiviss 178.?.?.?

Reakce na 312100

Pokud se jim nelíbí označení "vrazi", ať přestanou zabíjet pro peníze!

Vojáci v roce 1968 byli "akceptovatelnější" než tyto "stroje na smrt". V r.1968 to byli kluci, kteří neměli na vybranou! Tito "ochránci" toužící po zisku a laciném "hollyvoodském" dobrodružství na výběr sakra mají!

V Iráku, i za našeho přispění, zemřelo půl milionu dětí!
https://www.youtube.com/watch?v=RM0uvgHKZe8

312103

22.6.2014 22:46

RE: Naprosto souhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312103

http://www.nwoo.org/2014/06/22/david-icke-musite-prestoupit-na-druhou-stranu/

312169

22.6.2014 8:05

RE: Vojáci se začali bránit proti urážkám a nenávistným komentářům na sociálních sítích

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 312090

jsou to kurvičky které zabíjejí pro peníze
na druhou stranu s vyhrožováním nesouhlasím to je přes čáru a když někdo napíše že vojáci v afghánu jsou kurvičky a žoldáci nemůže být jakkoli potrestán

312111

22.6.2014 10:01

Pro pravdu se vždycky postižení nejvíc zlobí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 312090

Co třeba takový chrabrý zfetovaný výsadkář Lubina, který si udělal střelnici na Karlově náměstí v Praze, a oddělal tam reportéra ? Kolik stojí převýchova takového v podstatě blázna poté, co se vrátí z misí zpět, a zjistí, že nemůže dělat nic jinýho, než vyhazovače v bordelu, protože ho nikdo nezaměstná. Jak dlouho trvá, než takový vycvičený šoumen začne z hladu dělat spořitelny ? Jediný účel, na co asi bude naše slavná armáda dobrá bude, až konečně dojde k nepokojům z hladu, a vrchní zloději začnou mít obavy o svá vybudovaná sídla. Ovšem v tom jim zase nezávidím, protože střílet do davu je jednak maso, a skončit někde po půl zásobníku rozšlapanej na dlažbě v neprůstřelný vestě, tak to mi připadá ten jejich bakšiš, za kterej se upsali těm zlodějům dost směšný.

312120

21.6.2014 21:06

muž beze zbraně není chlap

Nikdo 212.?.?.?

Vláda, která zakazuje zbraně občanům, je vládou totalitní. Jako taková by měla být rozvěšena po lampách či stromech. Posloužilo by to dobře jako výstraha podobným vykukům, šilhajícím po svobodě a majetku druhých.

312091

21.6.2014 22:47

RE: muž beze zbraně není chlap

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 312091

tak si všichni pořídíme špuntovky a budeme imitovat pochodování na buzerplace abys byl spokojenej
běž s takovýma pindama do řiti [mrknutí jedním okem]

312095

22.6.2014 6:17

RE: muž beze zbraně není chlap

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 312095

To by mě zajímalo z čeho jste odvodil tenhle blábol zcela mimo smysl mého příspěvku. [oči v sloup]

312105

21.6.2014 22:35

Vojma

bhua 5.?.?.?

Chapu autoruv patriotismus. Odmitam ale jit na vojnu pokud:

- 51% populace jit nemusi protoze maji kozy

- ta nebude slusne placene, minimalne 2x minimalni mzda + prescasy. Tahle prace je na urovni policistu.

- hovno se tam naucim, 1 rok je malo aby armada investovala do nejakeho treningu.

312094

22.6.2014 1:14

RE: Vojma

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312094

DISKRIMINALIZACE, ale zroproprávnění je v tom že vyvoleným rodit nemusíš, tečka [velký smích]

312101

23.6.2014 14:59

RE: Vojma

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 312094

Co blázníte, člověče, já bych šla hned. I nedostatečný výcvik je lepší než žádný. A navíc se může hodit. [mrknutí jedním okem] Co umíte, to vám nikdo nikdy nevezme. A koneckonců - http://www.parlamentnilisty.cz/arena/tema/Zeny-puj... [chechtot]

312195

22.6.2014 0:03

Autor tohoto článku

Krakonoš krakonos (tečka) h (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

mne nepřesvědčil. Nemyslím ,že by se v té dnešní morálně rozvrácené společnosti našlo tolik hochů ze slušných rodin, kteří by šli položit své životy na oltář vlasti. Všechno - ekonomikou počínaje a obyčejnou denní životní realitou konče závisí na morálce a lidech, kteří jsou jejími nositeli. A realita je taková, že ekonomická krize je krizí morální, poslanci si právě odsouhlasili nový zákon zakazující policejní odtah jejich nesprávně parkujících poslaneckých vozidel, hájí se tu práva buzerantů, gender studies aj. obskurních menšin, zatímco obyčejná slušná rodina, ze které by měli dle autora pocházet ochotní branci, ta nikoho nezajímá. Armádní majetek je rozkradený či rozprodaný, ani nejsou prostory k umístění rekrutů. Kolik bývalo posádkových měst, které armáda opustila. A žádný Friedman ani jiný zázračný ekonom tohle nedá jen tak dohromady. A my tu máme hromadu zdemoralizovaných, líných a tlustých, televizními seriály odchovaných blbců. Slušní lidé začínají být spíše výjimkou. Ba ne, my nemáme na to se na válku připravit, my do možné války budeme prostě zataženi. Stačí se kouknout na okolní země, jak tam vznikají války. A země, ve kterých se válka jen tak rozpoutat nedá do ní budou prostě zavlečeny.

312099

22.6.2014 6:19

Článek se mi jeví ...

Kiviss 173.?.?.?

Reakce na 312099

... poměrně povrchní. I když jeho obsahu rozumím.

Pouhé znovuzavedení branné povinnosti z demokratismem rozvrácené země svéprávný stát neudělá!
Stejně jako "... z hromady zdemoralizovaných, líných a tlustých, televizními seriály odchovaných blbců ..." nevytvoří hrdiny.

Byla by tu ale šance, že takový blb zjistí, že mimo počítač, tablet, smartphone a masmédia existuje i skutečný, nebo alespoň jiný svět než ten jeho, sebestředný, sobecký a individualistický.
(BTW. I proto si myslím, že tento záměr neprojde. Není přece v zájmu mafie, zlodějů a šmejdů, aby se situace změnila a dav se probral [mrknutí jedním okem])

312106

22.6.2014 5:52

Možná, malá korekce:

Kiviss 128.?.?.?

"... česká armáda by byla schopna bránit 1 kraj po dobu jednoho týdne ..."
Martin Koller - vojenský analytik
(25.04.2014 - ČT - Události, komentáře)
Link:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/214411000370425/video/

312104

22.6.2014 10:50

RE: Možná, malá korekce:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 312104

proti slovenskej armáde...

312129

22.6.2014 18:07

... by se ...

Kiviss 5.?.?.?

Reakce na 312129

... ožrali v jedné hospodě [velký smích]

312152

22.6.2014 8:11

Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

MoUdrostrak 37.?.?.?

Vrchnost i její Shabes/Goj/im se evidentně zalekli Zdvořilých Lidí, které Vladimir Vladimirovich nasadil na Krymu. Pamatujete si záběry pozeřvaných ukro vojáků, jak byli během pár desítek vteřin zklidnění, když se pokoušeli dopochodovat na svoji základnu, kterou den předtím zbaběle opustili?!
Fascinovaně jsem pozoroval sálající klid mladičkého ruského velitele. Zlí širokolící nokeltizující Rusové jsou vyladěni tak, jako žádná jiná armáda světa. Na 9. Máje jsem poprvé v životě si asi 6× přehrál hodinovou přehlídku z Rudého náměstí.
Nedivím se, že Vrchnost i Shabes/Goj/im mají nyní panický strach.
Emerická technika selhala v konfrontaci se Zlou ruskou, když ani první dvě rakety nedopadly až na Sýrii.
Vzpomeňme, jak v roce 1933 přebíral Adolf Hitler moc v židovskými bankéři, sankcemi a reparacemi vyssátém Německu.
A jak 7. března 1936 bylo Německo NATO/lik fit, že bez problémů obsadilo Porýní.
Blíží se Velký střet. Jen doufám, že ani sebelepší vymytí mozků nezpozdí včasné přeběhnutí českých vojáků na osvědčenou tradiční stranu. Určitě i na to jsou Rusové dobře připraveni. A počítají s tím ve své strategii.

312112

22.6.2014 8:32

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 312112

Až do teď jsem si myslel, že naše armáda je stejně zbytečná jako článek o ní. (navíc je článek plný zjevných lží, ale jeho účelem je jen stmelit stejně smýšlející zahořklé mimoně)Představa dnešní mládeže se zbraní v ruce mi vážně nahání strach a živit je na ročním pionýrském táboře z našich daní se mi opravdu nechce. Když si ale přečtu komentáře takových MoUdrogerontů, naskakuje mi husí kůže. Takže ano, souhlasím. Armádu ano, a žeňte tu svoloč alespoň za Dněpr. Ať si tam užijí dosyta báťušky Vladimíra Vladimíroviče.

312116

22.6.2014 10:17

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 312116

Zařekl jsem se,že už nic nenapíšu,ale tohle mi nedalo....Moudrostrak "vidí i za roh",na rozdíl od Vás,který si odhadem nevidíte ani na špičku svého "klacíka",pokud nejste žena....Garantuji Vám,že motivaci cokoli(kromě osobního vlastnictví) bránit v tomhle státě a zemi všichni realisti už dávno ztratili a žádné iluze si nedělají,že by to mělo i nějaký smysl.
Dodnes jim každý den připomínají onu nesmyslnost válčení za nějakou cizí monarchii v každé české,moravské i slovenské vísce i té nejmenší,pomníky jejich padlých příbuzných.
Jediní,kteří jsou ochotni sloužit v armádě tomuto systému jsou jen naprostí "ekonomičtí zoufalci",snažící se uživit,popletové s naivními romantickými představami a primitivní obdivovatelé kultu násilí,předmětů a technik k zabíjení lidí.O nikoho jiného tu nejde.A i ti zcela evidentně dochází....(možná k rozumu).....Připomenu ještě i malou skupinu "hurávlastenců" v jednotkách tzv.aktivních záloh,rozmazlených,víkendových válečníků,zviditelňovaných herci Vetchým a Marhoulem,kteří jsou i přes veškerou snahu a úsilí spíš lidem k smíchu a armádě na obtíž....
Není tu skoro žádná(kromě okamžité,finanční)motivace vzít zbraň do ruky k obraně ČR a přilehlého EU okolí a už vůbec ne zapojovat se do to té
tragikomické války proti terorismu.
Jedinými útěchami nám budiž v tomhle zkorumpovaném a prohnilém státě to,že národ je rozdělen a rozložen natolik,že jako takový ztratil už i pud sebezáchovy a o žádné Vládní vojsko nestojí,protože mu nevěří,tak jak nevěří své vládě,jak nevěří "Američan své vládě a telefonním společnostem" a že nakládání s rozpočtem na tzv.obranu je tak "efektivní",že kdyby byl deset krát větší,stačí se rozkrást a nepořídilo by se pro armádu o nic víc než dnes.....
Že by Armáda ČR dovedla bránit "jeden kraj po dobu jednoho týdne"
je přehnané..,vždyť už teď v míru si není schopna uhlídat ani vlastní kasárna a pár "muničáků" a svěřuje to pochybným sekuřiťáckým agenturám,sestavených z důchodců všech kategorií a lidí se záznamem v TR.
Obávám se spíš jiné věci a to že naše volené/vyvolené marionety tu degradci společnosti,státu a jeho aparátu provádějí cíleně,aby v čele s baziliškem Vondrou & Comp.včas na naší paralízu poukázaly a spasily nás před sebou samými zvacím mejlem a osvobodily nás už potřetí a definitivně "babylonskou armádou" s hvězdou na tancích,nikoli však červenou,ale tentokrát v barvě nevinnosti....
A proto považuji za nutné,aby si každý byl vědom své povinnosti být vždy připraven "narovnat kosu a okovat cep" a naučil se s ním dovedně zacházet,jak nám velí stará,občas k naší škodě a ostudě opomíjená lidová tradice,ale k tomu armádu nepotřebuje a už vůbec ne tu dnešní.....

312125

22.6.2014 10:57

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 312125

Na-Iva je tady na Zvědavci známá firma, jako na každé diskuzi je nasazený placený provokatér a profesionální zasírač diskuzí, tak tady je od toho to individuum. Věnoval jste mu zbytečně moc seriózní pozornosti, z hlediska jakou tady hraje úlohu, si to nezaslouží.

312130

22.6.2014 11:56

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 312130

Plácáte nesmysly. Pokud se v diskusi objeví někdo kdo není pouhým přitakávačem, označí ho někdo za placeného provokatéra, asi si užneumí te představit, že někdo může vydět svět jinak. Na-Iva má úplně jiné motivace - naivně je přesvědčem, že na lež je třeba poukazovat. Svět se za třicet let změnil, ale lecko na "zvědavci" to ještě nepochopil. Podívejte se kolem sebe a poslechněte si co si myslí "většina " lidí. To je skutečnost. Bohužel. [zmaten]

312133

22.6.2014 12:56

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 312133

Lenze Ty si provokater a este aj nesmierne hlupy sociopat. Nikto zo zdravym rozumom by nepisal taky balast, s akym tu otravujes slusnych ludi. Patris k tej sorte akozeludi, s ktorou slusni ludia nechcu mat nic spolocne.

312137

22.6.2014 13:05

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 312133

>Plácáte nesmysly. Pokud se v diskusi objeví někdo kdo není
>pouhým přitakávačem, označí ho někdo za placeného
>provokatéra, asi si užneumí te představit, že někdo může
>vydět svět jinak. Na-Iva má úplně jiné motivace - naivně
>je přesvědčem, že na lež je třeba poukazovat. Svět se za
>třicet let změnil, ale lecko na "zvědavci" to ještě
>nepochopil. Podívejte se kolem sebe a poslechněte si co si
>myslí "většina " lidí. To je skutečnost. Bohužel. [zmaten]
Nikdo vám tady nebere váš názor, jak vy vidíte svět. Jde jenom o to, jestli ty nesmysly tady neplácáte vy!!! Text plný chyb o tom docela svědčí. Na základě čeho, zrovna vy, můžete posuzovat co je lež? To, co si myslí podle vás většina lidí, ještě zdaleka nezaručuje, že jejich myšlení je pravda. To je pouze mínění většiny, ne pravda. Kromě toho, o jaké většině tady mluvíte? No, promiňte, ale posuzovat pravdu podle mínění jakési, podle vás, pomyslné většiny, to je tedy opravdu zvláštní. Přemýšlejte někdy tím orgánem k tomu určeným, to jest mozkem.

312138

22.6.2014 13:08

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 312133

Ano svět se změnil a o tom kdo to vlastně nepochopil by asi byla zbytečná debata, neb jste si té změny nevšiml(a) přesto že na ní upozorňujete. Souhlasím ovšem že na lež je třeba poukazovat, což také děláme. Jenom proto že Vaše názory se shodují s názory vrchnosti a jejich medií ovšem neznamená, že si to většina myslí ani že je to pravda. Stačí se většinou zamyslet. Kdo zde plácá nesmysly je docela jasně vidět. Ano svět lze vidět jinak, ale je potřeba ho skutečně vidět, ne si to jenom myslet. Pokud tato vize neodpovídá skutečnosti, pak je asi potřeba otevřít oči. Vím že je to jednodušší a zcela bezbolestné věřit ilusi, ovšem jenom dotud pokud ta iluse je alespoň trošku uvěřitelná. Jinak je to slepá víra. A stále platí podle ovoce poznáte je.

312139

22.6.2014 14:49

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 312139

O. K. diskutujme k článku, nenálepkujme diskutující (mimochodem , o naší vládě jsem přesvědčen, že je to banda zaprodanců-slouhů a oficiální média, stejně jako ta neoficiální, jsou profesionální lháři. To jen k tomu slovenskému hodnocení).
Autor je takový diletant, že si ani nezjistí kolik vlastně máme vojáků, další části plácá něco o chlapcích z rodin a podobné bláboly, jen si vzpomeňte jak probíhala vojenská služba po r. 1989, to byla docela katastrofa a vracet se k ní je nesmysl, už i pro to že to navrhuje někdo z dnešního establshmentu. VŠECHNY armády jsou z principu násilnické organizace a všechny konflikty jsou masovým násilým a zločiny. V případě svobodného světa s o tom smí mluvit a čas od času se to někdo snaží zmírnit. O tom co se dělo na Kavkaze (Dagestán, Čečna, Gruzi ...) se nedozví nikdo nic. Jen opravdu zaslepený prosťáček může nevidět. Moje názory se někdy mohou shodovat s jedněmi či druhými, prostě černá je někdy černá a bílá zase bílá. Možná jsem sociopat, ale rozhodně jsem skeptik. Nevěřím žádné ideologii a fakta jsem ochoten akceptovat jen pokud se o nich přesvědčím. To, že má jeden systém chyby, že jeden způsob nahlížení na svět přináší některá sporná rozhodnutí, to rozhodně neznamená, že na druhé straně je pravda. Jsou tam jen jiné omyly a jiné chyby. Minulost, a všechno co ji provázelo je nenávratně pryč, pomatenci hledají příčiny své zmatenosti všude kolem (UFOni, ilumináti, Bilderberg, sionistické spiknutí...). Nikdo si nechce přiznat, že především selháváme my. A nikdo to nechce říct nahlas protože světu vládne bezbřehý populismus a lenost spojená s tupostí. Každé myšlení, i to pomýlené, je stokrát lepší než pasivita, ale domyslete důsledky. Chlapci od rodin jsou stále stejní trotlíci jako jejich tatíci, to jim ještě chcete nechat vymývat mozek v armádě.

312141

22.6.2014 15:37

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 312141

No podívejte se, zmiňujete Čečňu a Gruzii, že se o tom nic nedozvíme. Dozvíme se ale o podpoře jak čečenských rebelů tak Šakašviliho režimu tím Vaším demokratickým západem. Dozvíme se se o 150ti mrtvých ruských vojácích v Jižní Osetii co tam byli jako mírová posádka. To prosím vedlo k tomu, že ruská armáda vyprášila gruzince skoro až domů. Dost černo-bílé nemyslíte? Každá armáda je podle vás banda násilníků. No při srovnání je patrné že jsou v tom dost rozdíly. Raději budu okupován rusy než "osvobozen" američany. Je to zdraví a životu bezpečnější. Jste možná skeptik(čka) ale rozhodně máte zkreslený pohled stranící jedné straně, podle Váas asi té správné. Já soudím podle činů and pak se teprve stavím na stranu těch co nechtějí ovládnout svět, kteří pokud jim nic neděláte Vás nechají na pokoji a kteří pokud Vám pomůžou za to nic nechtějí.

312145

22.6.2014 20:18

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 312145

To respektuji, vaše volba. Já se cítím být součástí západní civilizace a jsem ochoten se podílet na nápravě jejích nedostatků - a že jich má dost. Mám vlastní i předky vypěstovanou nedůvěru ke všemu co přichází z východu. Moji prarodiče a rodiče tam (na Volyni) až do roku 1947 žili. My už víme svoje. Tak přeju hodně štěstí. [mrknutí jedním okem]

312158

22.6.2014 20:49

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 312158

A co to je, ta "západní civilizace"? Zdali právě ona není začátkem všeobecného průšvihu,který právě žijeme!!!!!!!!

312160

22.6.2014 22:19

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

‱lak 77.?.?.?

Reakce na 312160

To je o konqiskadorech maskovaných trhem, medii, propagandou, výchovou, multimediální masáží a obecnou vytelpaností a nechuti ke kritickému myšlení. Z ukrajiny je do ruska 600 000 až dva milióny běženců a ještě tamní indiány kteří nechtějí opustit území nazývají ozbrojenými separatisty a likvidují je hordou žoldáků. K prodeji výparů z kyselin ukrajinské břidlice domorodce nepotřebují a zájem postavit potroublé eulany před hotovou věc buďto budete cálovat náš břidličák nebo v zimě vytuhnete. Výňatek a komentář k tomu od jiné.
Re: Re: Re: Nevěřím ani jedné straně., bábinka, 22. 6. 2014 17:20:22
máte opatrný přístup, ale problém je v tom, že na Ukrajině je ekonomicky zaháčkován americký viceprezident Biden (těžba břidlicového plynu) a pro ně jsou ekonomické zájmy přednější než nějací domácí póvl na Ukrajině a Evropa, ať si pomůže jak chce, hlavně, že my budeme mít zisky

312164

22.6.2014 22:20

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 312158

Trošku paranoidní nemyslíte? Rusko není SSSR, NKVD ani GPU už neřádí. Za to na západě (kde žiju) mě to čím dál tím víc připadá jako za nejhoršího komunismu co se týče šikany, ovšem bez výhod zdarma škol a zdravotnictví. Ono is slunce přichází z východu.

312165

22.6.2014 22:37

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 312165

Ještě k tomu spravování západu. Mnohem nemožnější než by bývalo bylo zbavit socialismus buzerace a jednopartajového řízení. Problém je zde na západě že si každý myslí že lhát se nesmí, krást také ne. Ono ale jde jen o to kdo smí a kdo nesmí. V politice je lhaní doslova povinné, kradení doporučené. Ale pššššt, o tom se moc nemluví. Pravdu zahubili zákony a právníci. Nevěřil(a) byste kolik je tu odjakživa posvátných krav, věcí o kterých není radno pochybovat nebo i mluvit, natož veřejně. Moc si to s tím spravováním nemalujte, něco co nikdy nefungovalo spravit totiž nejde aby to fungovalo. Lze to jenom natřít a vyleštit ale stejně je to stále stejná nefungující volovina.

312168

22.6.2014 23:19

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 312158

Taky vim svoje a kdyz vidim jak v USA, v CDN a v EU vymejvaj tou fantasmagorii lidem mozky a erar si vylozene dela z huby prdel sem si taky za ty leta na zapade vypestoval neduveru skoro ke vsem tem democratickejm vymozenostem ktery propaguje erar v Israeli , v USA , v CDN a dnes uz taky v ceskym krateru ! By the way , by ste neveril kolik lidi vsude ve svete by vam doporucilo aby ste si zapadni civilizaci kterou zidovskej erar v USA chce vnutit svetu strcil do prdele tak hluboko jak daleko dosahnete!

312170

22.6.2014 23:59

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 312170

Vono jednomu stačí si každý den přečíst i omylem titulek aby se mi v kapse kudla otvírala. Blair i Kerry statečně tvrdí (a nestydí se takhle lhát veřejně) že za Irák ani Libyi nemůžou. Jo tak ono lze v demokracii dvakrát napadnout stát, rosekat ho na maděru a pak vyvolat sektární rozbroje aby se náhodou obyvatelé proti nim nespojili a když je to nakonec docela v hajzlu tak za to nemůžeme, to my ne, my jsme jenom zabili skoro milion lidí, rozmlátili jim zem jako že bude ta svoboda a demograzie konečně, my přece nemůžeme za to že Hussain byl hajzl jenom proto že jsme ho tam dosadili a když přestal být až takovej hajzl, tak jsme ho zabili aby se náhodou nevzpamatovali a nedali nám do držky. Žádná prdel není dost hluboká, aby ta západní civilizace z ní zase nakonec nevylezla. Je to mrcha co pěkně zpívá než Vás jde okrást. Potom ovšem za nic nemůže svině.

312171

22.6.2014 17:27

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 312141

problem bude nejspise v tom, ze mistni "damy a pani" (drive si vetsinou rikali jinak, to je zrejme), se domnivaji, ze kdyz clovek nefandi slavii, bude zcela bez pochyb spartan.
ze jeden muze fandit treba baniku je vubec nenapadne.
a imho ze jej fotbal nezajima vubec, jde njspis uplne mimo jejich chapani...zano
ale co nadelate.fanatici s vymytym se najdou asi v kazde dobe a uplne vsude. zkuzte zavitat napr. na "nezvedavce" tam najdete uplne ty same, pouze s opacnym znamenkem

a co se tyce "vojny"? samozreme NEEE!
decko mi tento svet dost dobre zku.rvi i bez ni. tak co.
[bliji]

312148

22.6.2014 20:40

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

fohat 194.?.?.?

Reakce na 312139

jak jsem nadšeně poslouchal v roce 1960 RIAS BERLIN a toto https://www.youtube.com/watch?v=4EUx1UJyaeY,posléze pošimrán sovětským primitivem v roce 1968,tak nyní vidím,že vývoj se NEZASTAVIL,u US MILITARY bohužel daleko k HORŠÍMU...

312159

22.6.2014 11:01

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 312125

tak, tak, Robote, spočítal si to dobre...
V našich krajinách nám už vlastne nič nepatrí, takže nie je za čo bojovať - len jednych okupantov vystriedajú druhý.

312131

22.6.2014 12:07

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 312131

a proti komu byste chtěli bojovat?
proti stejně postiženým chudákům v jiných krajinách?
a co byste chtěli aby vám patřilo? každý by měl vlastnit jen a pouze sám sebe jenže na to nemáte a tak se potřebujete obklopovat majetkem protože tímto způsobem jste dokonale zotročeni

312134

22.6.2014 18:57

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 312134

Uloha armady je "rozbijet veci a zabijet lidi", armada je prodlouzenou pazi moci.
Proto je lepsi armada profesionalni.
Zajem o obnoveni armady povinne je spise v zavedeni discipliny v muzske populace naroda, tedy mentalne ji ovladat.
Kazdy kdo projde vojenskym vycvikem je bud disciplinovany, nebo ne, to znamena, ze ma naprogramovany mozek. Toho je tezke se zbavit, je to jako nabozenstvi, tim padem se omezuje moznost abstraktni myslenky, to znamena, ze I kdyz vi, ze s necim nesouhlasi, kdyz je to oficialni, zustanou mu pochybnosti ve spravnost jeho myslenek, a ti, co jsou na te "spravne strane" ho odsoudi a to mu nebude jedno.
Jinak, co se tyce buzerovani, to je jedna z metod velitelu, jak ovladat muzstvo. Zkratka, dovoli, ze lidi mohou byt k sobe svine, zacina to na vojne a konci to v senate, ze, pane profesore.

312154

24.6.2014 23:31

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 312116

Vsichni ti chytrolini, co tady nadsene chrochtaji nad znovuzavedenim branne povinnosti, by meli okamzite vyrazit do 1. linie a chcipnout vznesene v nejake poradne valce sami. Ja si radsi pustim Charlieho Soukupa - Vojna a budu si lestit modrou knizku. [chechtot]

312238

22.6.2014 10:24

Varianta

Guru 178.?.?.?

Posledních 17 let navrhuji tuto variantu:

Pro mladé muže ve věku mezi 19 až 22 let povinný několikaměsíční výcvik formou odpoledního příměstského tréninku (cca 3-4 hodiny odpoledne 3x týdně). Tzn. nespalo by se v kasárnách a ušetřilo by se za proviant. Celý výcvik ukončený cca 2-3 týdenním cvičením v terénu, ubytování mimo domov. Velmi levný, efektivní systém.

Pro mladé kluky by to bylo povyražení á la pionýrský tábor, alespoň minimum dovedností by se naučili, byť obsluhy PLŘS systémů by z nich nebyly. Také by snad přišli k alespoň 1 gramu vlastenectví, ale to je přesně to co kabalisté, Bilderbergři, Schlafenbergové a další nechtěji - prostě žádné vlastenectví. Pro Chazarskou Ozbrojenou Entitu propagují a ospravedlňují "vlastenectví" a ozbrojování, v Evropě jej však maximálně potlačují, dehonestují a kriminalizují.

312126

22.6.2014 15:15

šikana v armáde

mmichal 82.?.?.?

čo si ja spomínam, tak hlavným dôvodom obáv mladých ľudí z vojenčiny bola častá a masová šikana zo strany rôznych primitívnych indivíduí. Pokiaľ by sa počas vojenského výcviku podarilo odstrániť tento problém (a tiež ak by sa pri výcviku brali ohľady na prípadné záujmy či fyzické limity daného branca), určite by nebola základná vojenská služba tak nenávidená, ako bývala.

ďalším problémom bolo, že zákl.vojenská služba znamenala dva roky strateného zárobku a tiež že zamestnávatelia nechceli zamestnávať ľudí, ktorých vojenčina ešte len čakala. Takže pokiaľ by sa robil dnes povinný branný výcvik, bolo by žiadúce človeku aspoň čiastočne nahradiť výpadok príjmov.

inak súhlasím, že nejaký základný plošný výcvik (ideálne na dobrovoľnej báze) by sa krajine hodil. V prípade ohrozenia krajiny by také obyvateľstvo dokázalo oveľa urputnejšie robiť napr. partizánsky odboj, čo by značne predražilo útočníkovi snahy o obsadenie a kontrolu krajiny.

312143

22.6.2014 17:36

Já bych to udělal jednoduše

Nikdo 212.?.?.?

Povinná základní vojenská služba půl roku (dvojnásobek minimální mzdy + strava zdarma), pokud chce mít občan volební právo. Následně každé 2 roky 14denní cvičení podle specializace za průměrnou mzdu ve státě. Osobní zbraně doma, 2 x za rok střelby jednodenní.

312150

22.6.2014 18:04

RE: Já bych to udělal jednoduše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 312150

vždyt ti nikdo nebrání se do té armády přihlásit [mrknutí jedním okem]

312151

23.6.2014 1:01

RE: Já bych to udělal jednoduše

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 312151

Nechte si tykání pro lidi Vašeho druhu. Není tu řeč o profesi, ale o vojenské základní službě a následném výcviku.

312179

24.6.2014 23:53

RE: Já bych to udělal jednoduše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 312179

Kdo ti dal pravo rozhodovat o tom, aby nekdo sel na vojnu nebo ne. Je ti vubec jasne, ze existuji lide, kteri na tvou vojnu z vysoka serou? Jakym pravem chces rozhodovat o osudech jinych lidi?

312240

28.6.2014 12:12

RE: Já bych to udělal jednoduše

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 312240

Přesně tak. Kdo dal komu právo. Co je komu do toho, jestli kdo umí obsluhovat mašinkvér nebo ne. Co je komu do toho, jestli daný člověk umí číst, psát, počítat. A vůbec. Evidentně mu není jasné, že existují lidé, kteří nechtějí vůbec nic vědět, znát a umět. Pro nikoho cokoli udělat. Uznat jakoukoli svou odpovědnost za cokoli. Kupředu, pravá. [mrknutí jedním okem]

312412

28.6.2014 13:50

RE: Já bych to udělal jednoduše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 312412

Jenomže armáda je fašistická struktura a neuposlechnutí rozkazu se v bojových situacích řeší zastřelením. A nedivte se že na ukrajině se střílí do ukrajinců. I k tomu může dojít že tam zájmy národa vůbec nemusí být, natož cizích v právu. Jedna obří lumpárna když se to společnostem vymkne. A to se stane snadněji než by si kdo mohl myslet. [překvapení]

312416

30.6.2014 0:31

RE: Já bych to udělal jednoduše

E123 193.?.?.?

Reakce na 312412

Jenže on předřečník má v podstatě pravdu. Co byste zrovna VY říkala třeba na to, že se zavedou povinné volby... "to by tak scházelo, že by si lidé mohli svobodně vybrat, jestli půjdou k volbám nebo ne, jestli se zřeknou možnosti pro ostatní něco udělat ( rozhodnout o "věcech veřejných" )"... To by se Vám asi nelíbilo, že ne? Jaký je tedy rozdíl mezi tím, že Vás stát nutí, pod pohružkou trestu jít do armády nebo k volbám? Už chápete, jak jste si naběhla? [oči v sloup]

312443

3.7.2014 11:19

RE: Já bych to udělal jednoduše

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 312443

To vy jste ten, kdo si naběhl, děťátko. Já jsem napsala na toto téma nedávno článek s názvem Právo nevolit. Jde v něm zhruba o to, že by každý nevolič musel povinně odevzdat hlasovací lístek s textem o tom, že si zvolil nevolit. Jsem pro povinnou účast, ne pro povinný výběr strany. Jsem pro povinnost umět číst psát a počítat. Jsem také pro státní maturity, které IMHO jediné zaručí, že maturanti něco budou umět, donutí to školy a pedagožstvo skutečně učit a ne jen "masturbovat a zpívat Yellow submarine", jsem pro povinnou znalost nejméně dvou cizích jazyků (romštinu do toho nepočítám) jsem pro zkrácení pracovní doby a posílení práv zaměstnanců, jsem pro znárodnění strategických podniků, jsem pro státní správu nerostného bohatství a zákaz privatizace tohoto, jsem proti privatizaci zdravotnictví, jsem proti vstupu soukromého kapitálu do věcí jako je poskytování energií a vody. Jsem pro potravinovou soběstačnost. Taky jsem mimochodem proti alimentům, jsem přesvědčena, že celý stát by měl fungovat jako taková širší rodina a že každý by měl být schopen uživit ze svého jednoho příjmu bydlení a aspoň dvě děti. K tomu všemu, bohužel, potřebuju armádu, kdyby mě kvůli takto "totalitnímu" systému chtěl někdo osvobodit a dovézt mi nějakou tu demokracii. Efekt by byl spíše charakteru psychologického, to si plně uvědomuji, ale i tak je to lepší provozovat takový systém s vojensky vyškoleným obyvatelstvem a dostatkem zbraní, které bych takovémuto obyvatelstvu, v případě importu demokracie odkudkoli, rozdala. Hovořím poněkud hyperbolicky, vím, ale doufám, že je pochopeno.
(Zatím kandiduju jen do obecního zastupitelstva. [mrknutí jedním okem] )

312585

3.7.2014 11:47

RE: Já bych to udělal jednoduše

maru 94.?.?.?

Reakce na 312585

Armádu ano, ale s normální branou povinností.
To, co navrhuje tato vláda pod tlakem senátorů USA, však není normální armáda. Je to povinné odvádění "masa" pro nakrmení kulometů za cizí (nikoli české) zájmy.
A dokonce i žen - takovou vymoženost nemají ani fašisti na Ukrajině - tam je účast žen v armádě dobrovolná.

Naše obyvatelstvo nebude vojensky cvičené - to jen, když se podplacení panáci z vlády rozhodnou je nahnat před kulomety za cizí zájmy, vyhlásí - při obejití parlamentu!!! - branou povinnost. Muži i ženy mezi 18-60 lety budou absolvovat 3 měsíční výcvik (možná 6 měsíční - ale to jsou podle mne kecy, aby to nebylo tak okaté) a pak budou vrženi přímo do ostrých bojů.

Přesně takto to teď funguje na Ukrajině - ale i tam je vynechána braná povinnost žen.

Dokud naše vláda kope za cizí zájmy, nemá smysl schvalovat mechanismus, který pošle v podstatě necvičené lidi za cizí zájmy umírat.

Celý ten zákon na mne působí dojmem, že Američané potřebují vyklidit český strategcký prostor - ničím jiným není.
A vláda, která ho navrhuje, je zločinná.

312586

3.7.2014 12:17

RE: Já bych to udělal jednoduše

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 312586

Ano, máte pravdu. Nicméně, ten výcvik se skutečně hodí, to nelze popřít. Za koho a proti komu kdo hodlá/bude bojovat, to je koneckonců otázkou svědomí dotyčného. Taky je pravdou, že překvapivě slušná řada mých známých má nějakého toho předka, který např. obléhal Stalingrad - jo, to je ta "Prajzka". Vše je relativní a nakonec se stejně vždy dostaneme k základnímu problému, zdali účel světí prostředky a kdopak světí ty účely. Stále však považuji za lepší nebýt jen lidským zdrojem. Víte, jak to je. Když se obyvatelstvo bojí vlády, je to tyranie. Když se vláda bojí obyvatel, je to - ? A oni se nás, kur... nebojej, nebojej, a tady se ještě přicmrndává, že jakože taky proč. Proč přijmout zodpovědnost. Jako malé děti. On to někdo vyřeší za ně. On to patrně někdo ví líp, jak na to. A taky že jo. A pak se všichni diví. Že to bylo vyřešeno zrovna touto cestou a zrovinka v rozporu s jejich zájmy. Ale to neva, protože to ne MY, to ONI.

312588

3.7.2014 12:14

RE: Já bych to udělal jednoduše

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 312585

Souhlasím s Vámi,"ale s takovou ten správný Kapitááállízmuss nevybudujeme" a ten ignorantský dvounohý dobytek Vám brzy bude spílat do komunistů,odplivávat si před Vámi a hrozit napotkání čaganem.....

312587

3.7.2014 12:19

RE: Já bych to udělal jednoduše

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 312587

To už spousta lidí dělá. Neuráží mě to, právě naopak.

312589

22.6.2014 18:56

RE: Já bych to udělal jednoduše

mmichal 82.?.?.?

Reakce na 312150

vzhľadom na súčasný nízky záujem o volebnú účasť by to príliš veľkú motiváciu pre ľudí neprestavovalo. Navyše by to znamenalo zaviesť povinnú brannú povinnosť aj pre ženy.

Aby to potom nedopadlo to tak, ako kedysi vo švajčiarsku, kde kvôli prístupu žien k volebnému právu museli najprv schváliť pre ženy všeobecnú brannú povinnosť (viď wikipédia o boji za volebné právo žien vo švajčiarsku).

312153

23.6.2014 0:58

RE: Já bych to udělal jednoduše

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 312153

Tady nejde o motivaci, ale o to, aby se vyloučili z rozhodování zbabělí zdegenerovaní nedomrlci, kteří nejsou ochotní bránit své domovy a vlast se zbraní v ruce.
Není žádný rozumný důvod, proč by ženy nemohly absolvovat vojenský výcvik.

312178

24.6.2014 23:57

RE: Já bych to udělal jednoduše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 312178

A ty si myslis, ze vhozenim "hajzl"papirku do urny o necem rozhodujes? Svata prostoto.

312241

22.6.2014 22:01

RE: Já bych to udělal jednoduše

herbert 84.?.?.?

Reakce na 312150

Preco priemernu mzdu? Ked ja mam dvojnasobok, preco by nemohlo dojst k 100% nej nahrade?

312163

23.6.2014 0:51

RE: Já bych to udělal jednoduše

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 312163

Protože by se to zbytečně prodražilo a byl by to prostor pro podvody, kdo má dvojnásobek, toho neubude, kdo má méně, bude motivován. [smích]

312177

22.6.2014 21:08

Na co armáda ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Snad jedině proti naštvaným občanům, kteří už mají těch nekonečných lží,korupcí, gigantických podvodů a krádeží nedotknutelných darebáků a zločinců po roce 89 plné zuby.To, co z armády zůstalo po převratu, je dobré akorát dělat poslušně službičky pro americké světovládce tu či onde a hájit výlučně jejich zájmy po celém světě. Na co mají armádu platit zaměstnanci ze svých mizerných platů (bohatí v Česku daně většinou neplatí,neboť vykazují v podnikání trvalé ztráty nebo zisky daní v daňových rájích ), když ta pouze chrání zájmy zahraničních nebo zdejších boháčů ?

312161

23.6.2014 2:29

Перемещение самоходных гаубиц - Зузана ,через Кошице в Словакии к украинской границе

Oksana 80.?.?.?

http://www.ovkscmfm.estranky.cz/ Коммунисты из Моравии говорят : Перемещение самоходных гаубиц - Зузана ,через Кошице в Словакии к украинской границе, а затем незаметно ночью в Украину .

Tak vyzerá konkrétna pomoc Slovenska Ukrajine. Presun samohybných, 155 mm , kanónových húfnic s hlavňou 45 kal - ZUZANA, ťažkého delostrelectva Slovenskej armády .18. júna 2014 cez Košice smerom na Ukrajinskú hranicu a potom nenápadne v noci na Ukrajinu? Vojna je tu. Len ignoranti sa tvária, že ju nevidia a pokryteckí politici sa tvária, že sa nič nedeje. Priateľstvo s Kyjevskými banderovcami, nacionalistami a nacistami je možné preukazovať i reverzným tokom plynu zo Sloveska na Ukrajinu, ich politickou podporou, zasielaním zbraní, výstroje, peňazí a nakoniec našich vojakov.

312180

23.6.2014 8:23

Už jednou to tu bylo:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 312180

ˇKeď sa objavily japónske ponórky na Štrbskom plese, vyhlásil oťiec Tiso mobilizáciju. Rebriňák je dobry bojovy voz, kulka vletí, kulka vyletí, mnoho škody něnarobi. Vodca žiadal letěctvo. Dostal obaja dva dvojplošníky. Těž dva autobusy dobrovolníkov. Něbolo to mnoho, ale boly napchate...

312185

23.6.2014 11:36

Branna povinnost.

Origenes 193.?.?.?

S cestnym poslanim vojaka branit vlast nema nase "armada" uz nic spolecneho. Jsou to jen zoldaci, kteri za nase dane pomahaji cizi velmoci - USA s pacifikaci narodniho odporu v kolonialnich valkach ve vzdalenych zemich.
Odpor takto americkou demokracii postizenych zemi je naprosto legitimni a pokud nekdo z nasich zoldaku tam prijde o zivot, tak mi jej v zadnem pripade neni lito, dela to jen pro penize....

312189

23.6.2014 12:54

Naprostý souhlas - zrušit armádu

Behemoth 185.?.?.?

a víte proč hlavně ??? Protože není co bránit.
Nebo snad chcete pokládat životy za zkorumpované elity, které nám vládnou ?? Nebo snad za ten nespravedlivý systém zvaný kapitalismus ?? Není k tomu jediný důvod.

312190

23.6.2014 15:22

RE: Naprostý souhlas - zrušit armádu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 312190

Můj drahý to vystihl, budu jej tedy citovat (copy&paste z jiné diskuze):
"nepamatuju stát za který bych chtěl bojovat. Nepamatuju MOBI"
"nepamatuju ministra, který by měl mou úctu. záleží proč bych měl bojovat a proti komu. proti hitlerovi i za komunisty i za top 09.( pokud by je modrokrevník nepřetáh pod vlajku). proti rusum jen kdyby vyloženě útočili. (jako fini). proti vyhlazení či islamizaci i s Dukou v čele státu. (a pak bych se poblil.) Tyhle kecy jsou možné jen akademicky. Pokud by došlo ke skutečnému ohrožení, asi bychom to viděli jinak. Nicméně se obávám, že v případné mele nebudem úplně bez viny. A to už je něco jiného."

312197

23.6.2014 12:57

Armáda je odrazem společnosti

Mrky 194.?.?.?

Nechci a nebudu se vyjadřovat k tomu, kdo má ,či nemá pravdu. Každý z nás zde prezentuje svůj vlastní názor a to je dobře. Nakonec úroveň této prezentace hovoří o každém z nás. Osobně dávám přednost tomu hovořit o věcech o kterých něco vím, proto tato moje reakce. Článek je v mnoha ohledech nepřesný a s mnoha věcmi nesouhlasím, ale rozumím tomu, že někdo, kdo do věcí nevidí může dojít k takovýmto názorům. Do těchto věcí bohužel v ČR komplexně vidí málo osob (sám sebe do této skupiny nezahrnuji). Jediná věc ke které se nemohu nevyjádřit je skutečnost, že když jeden zloděj mezi "tmavočechy" nedělá zloděje ze všech (jina by šlo přece o diskriminaci) [velký smích] , přesto smysl článku vyznívá, že jeden nácek popřípadě nevyzrálý jedinec v armádě postačí k závěru, že ostatní jsou stejní. Tato logika se označuje za demagogii a domnívám se, že toto označení vystihuje některé pasáže článku i některých reakcí, což je škoda. [zmaten]

312191

23.6.2014 14:25

Odvody do armády podle nového zákona: Za bojkot "vojny" pokuta až 30.000,- Kč

AČR 77.?.?.?

Odvody do armády podle nového zákona: Za bojkot "vojny" pokuta až 30 tisíc korun
http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-62398170-novela-br...

312193

23.6.2014 15:51

Vzpomínka

Kecka 83.?.?.?

By jsem na vojně v Praze v listopadových dnech v roce 1989. Často se stalo, že záklaďáci dostali na vycházce přes hubu jen proto, že jsou v uniformě. Mám pocit, že dav se chová vždy jako nejvěiší idiot co je v jeho středu. Nakonec nám velitelé (zlí straníci a komunisté) tolerovali na vycházky raději civil.

312198

23.6.2014 17:03

Málokto si kladie otázku – na čo má tá „naša“ armáda vlastne slúžiť?

lubosmat 195.?.?.?

Diskusiu rozprúdili udalosti na Ukrajine, ale tam sa jedná o vnútorný konflikt vyvolaný vonkajšími silami. V akom zmysle vlastne zlyhala Ukrajinská armáda? Najskôr sa tvárila neutrálne a zrazu ťahá za jeden povraz najskôr s pučistami a neskôr s novozvolenou vládou. Vtiahnuť armádu do vnútropolitických ťahaníc je veľmi zlé riešenie.

Armáda na čelenie vonkajších hrozieb – ale my sme svoju suverenitu predsa odovzdali a vonkajšie hrozby posunuli na hranicu NATO a EU, takže zaplatíme za spoločnú obranu adekvátne naším možnostiam a basta?

Každá politická garnitúra, ktorá sa na výpredaji Slovenska podieľala nevedomky, alebo mala z výpredaja veľké guľové, chce na výdavkoch na armádu maximálne šetriť, ostatným je to jedno, keďže svoje už dostali.

Problém však dostáva iné odtiene, keď sa zrazu začína hovoriť o prítomnosti cudzích vojsk na našom území a tu už začíname cítiť, že tu niečo nehrá. V nedávnej minulosti boli naše armády konfrontované v minimálne dvoch svetových vojnách, nevyšli sme z toho až tak zle, hlavne z dôvodu existencie akej takej armády, mali sme minimálne straty vojakov a v neposlednom rade aj na civilnom obyvateľstve, oproti iným národom, ktoré sa tohto šialenstva zúčastnili.

Staré české porekadlo majte na pamäti: „Z cizího krev neteče!“ v prípade skutočného konfliktu, nám cudzia armáda nepomôže, vo vojnovom chaose tu žiadny cudzí vojak nemá domov, ktorý by mohol eventuálne brániť, netušené hrozby to áno, ale mier a porozumenie to nie.

312200

23.6.2014 20:13

?

P.K. 185.?.?.?

"Proto návrat k brancům je krok správným směrem. Mezi branci, chlapci od rodin, takové zrůdy nejsou. A v obraně vlasti by neváhali položit i vlastní život."
Naivní představy; autor zřejmě nebyl na vojně, nečte zprávy, diskuze na netu.. a kamarádil-kamarádí jenom s holkama[smích].
Btw, Švýcarsko je v bezpečí, dokud tam mají "vůdcové" uložené peníze..

312205

24.6.2014 10:16

Nase armada si nikdy nevystrelila na nepritele,vlada vzdy utekla jinam.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Proc,tedy mit armadu? Jeden duvod je ten,ze penize na armadu by stejne politici zasantrocili,tak,at mame radeji armadu,ktera vypada,ze je stejne k nicemu, od dob Bile hory,kde bojovali dve armady domacich proti sobe,jsme si nevystrelili,protivnik byl udajne vzdy silnejsi,jediny vojensky odpor byl za doby Rakouska -Uherska,kdy cesti myslivci bojovali do posledniho muze ve valce se Saskem u Kolina.Branili jsme se Svedum,ale,zase jen obcane,ne armada, meli jsme v druhe svetove valce skupinu UVOD,jez,co by byvaly legionari z Ruska,Italie,Francie a Srbska se postavili na odpor Nemcum,v Praze -4 v Horni ulici meli sve stredisko,co by Ustredni Vybor Odboje Domaciho,ktere zajistovalo spojeni do exilove vlady v Londyne,vlada,jez nechala Cesky narod na pospas nepriteli,stat jez byl osudovych chvilich zrazen Slovenskem,narod,jez krvacel na vsech frontach,prakticky v cizich sluzbach a platili jsme ze sveho,prakticky,bojovali jsme za jine,Ceskoslovensti letci patrolovali i nad zamkem kralovny,ale,na domacim poli,jako stat ve valce,nikdy,v srpnu 1968 mi dustojnik rekl,ze nebude nic delat protoze by mohl byt zastrelen.(dobre platy,prednostni ubytovani,dobre zdravotni sluzby a jne)
Nakonec historie zaznamenala ,ze UVOD,Bila lIlie v Krivoklatskych lesich a jinde byl jediny odpor,president Bens po priletu z Londyna ,"ocenil" jejich zasluhy,Masin,Moravek,Peltan a jini,ale,komunisticky rezim jim dal take oceneni,vezeni na mnoho roku.Stanice UVOD vysilala i kdyz mela za sebou gestapo,jejich posledni misto bylo od Mendiku v Horni ulici 1 ,ale i tam nakonec gestapo vkrocilo, z obkliceni utekli v posledni chvili,stabni kapitan Moravek unikl a i byvaly telegrafista Frantisek Peltan,ktery nakonec padl v Kinskych sadech,to jsou obeti,nekolika skupin,ale,ne nikdy armady,pro ni by byl souper jen male Monako a nebo Sant Marino,jinak vsichni ostatni jsou silnejsi i kdyz ve skolach ucime o hrdinech a hrdinske tradici.
Takze,proc armadu,aby ji jini pouzivali pro sve cile,do kterych Ceskemu narodu nic neni a nebo,aby politici dostali uznani od cizincu za sluzby jim nabizene nasimi kolaboranty!

312218

26.6.2014 6:49

RE: Nase armada si nikdy nevystrelila na nepritele,vlada vzdy utekla jinam.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 312218

Nevzivejte "hrdiny" mezi nimi mnoho,tak zvanych "sklepnich bojovniku?kteri vylezli ven az, kdyz bylo po vsem a podivjme se na to z historie lidske civilisace,coz nesedi pseudo historykum a politikum,jakekoliv strany.Velmi zajimavy clanek,jez lidstvu,jako takovemu nasazuje zrcadlo pred oblicej.Nase "civilisave nema ani par roku klid od valky,dokonce ,neni dne od konce druhe svetove valky ,aby byl na celem svete jediny den miru,stale se nekde valcilo,stale nekdo,ten s[ravny" popravoval,okradal,znasilnoval,ty,podle nej ne spravne.Takze,podivme se nad historii dlouho dobeho miru,vsem to vrele doporucuji, ma to svou historickou stavu,bez primesi jedu medii a skolstvi.
How Did This Ancient Civilization Avoid War for 2,000 Years?
http://io9.com/a-civilization-without-war-1595540812
Jen, se domnivam,ze mohli zit v miru,kdyz si asi byli vsichni rovnia nebyli mezi nimi zadny sebevyvoleci.Asi take jejich shromazdeni "starsich" pracovalo v prospech vsech a hledeli si statnich zajmu,prani lidu a nedelali nic pro venkovny prumyslove koncerny atajne spolecnosti "oslavencu" boha a jine falesne ideologie.

312318

24.6.2014 11:39

Možno sa nechápeme!

lubosmat 195.?.?.?

Branná povinnosť určitým spôsobom kryštalizuje na čo máme, a na čo nie, v konfrontácii motivácie, schopností, fyzickej sily a odolnosti každého jednotlivca. Schopnosť vytvoriť a zároveň dokázať sa podriadiť určitej hierarchii v mimoriadnych situáciách nám dáva šancu vyhnúť sa chaosu a prežiť.

Áno, nie sme žiadne impérium alebo superveľmoc, aby sme svojou armádou mohli diktovať svoju vôľu slabším, ale napríklad Matúš Čák Trenčiansky vďaka tomu, že si vedel vytvoriť relatívne dobre organizovanú a vycvičenú armádu takmer nikdy nemusel platiť Cisárovi dane.

Ak budujem armádu musím ju šatiť, živiť, voziť, ubytovávať .... suma sumárum, keďže nemáme ambície nikoho ohrozovať, z oných povinných x% vojenských výdavkov je potrebné maximum vynaložiť doma na to, čo nemusím kupovať zvonka, a to je živá sila a organizácia. Na teror vládcov sveta stačí nejaké všimné, aby sa nepovedalo.

Slovenská armáda, tak ako tá česká bola po Mníchovskej zrade odovzdaná na milosť a nemilosť najsilnejšiemu tej doby, kto to bol, to dobre viete. Spoločná bezpečnosť podľa západu mala vždy hodnotu pokazených vajec, na pohľad dokonalá, ale to vnútro.

Armádne jednotky slovenského štátu bojovali po boku nemeckej armády na východnom fronte, a možno povedať, že ich bojová morálka nebola až taká chabá, ako sa to snažili vykresľovať povojnové masmédiá v Československu. V útočnom boji rozhoduje technika, a hlavne z tohto dôvodu naše jednotky neboli v neskorších fázach vojny nasadzované po boku Vermachtu v prvých líniách.

Nechcem nikoho obhajovať, ale vo vojnovej konfrontácii nehrá ideológia až takú úlohu, ako by sa na prvý pohľad zdalo. O tom, ako sa vojak zachová rozhodujú okolnosti, a pojem „Naši“ bude mať váhu vždy a všade.

Problémom profesionálnych armád je individualizmus, a to, že sa z vojny opäť stalo remeslo.

Kto maže ten jede, naši nepriatelia nie sú za hranicami, skrývajú sa v politických výšinách, vedeniach korporácií a trezoroch bánk.

312222

24.6.2014 14:20

Na co armádu

Oxotnik 204.?.?.?

Sama myšlenka na to, že bych v současné době měl hájit tzv. „český stát“ je naprosto absurdní. Schválně nepíšu ani velké „č“, protože názvy trafik se s velkým písmenem nepíší. První důvod proč bych nehnul ani prstem je ten, že bych musel střílet na lidi, kteří mi nikdy nic neudělali a nemohl střílet na ty, kteří opravdu udělali. Druhý je, že stát pro mě rozhodně nerovná se vlast. Tyto dva pojmy jsou si dnes totiž zcela protichůdné, což si dnes málokdo uvědomuje. Ostatně jak by mohlo být mou vlastí něco, čemu vládnou čistokrevní vlastizrádci, kolaboranti a prospěcháři. Na jejich rozkaz a přání mám jít vraždit ty, se kterými bych si jinak bez potíží rozuměl a v praxi i rozumím? To ani náhodou. To raději smrt. Jejich!

312228

30.6.2014 1:12

RE: Na co armádu

E123 193.?.?.?

Reakce na 312228

Výborně napsáno, naprosto s Vámi souhlasím. Jinak, největší zvěrstvo této novely BZ je (tedy kromě samotné existence BZ), že by odvody neměly být plošné tzn. NĚKDO bude rozhodovat o tom, kdo půjde a kdo ne. To se bude korupčit jedna báseň... [bliji]

312445

30.6.2014 9:27

RE: Na co armádu

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 312445

Věc výběru bude velice prostá a to dle objemu šrajtofle a hojně se bude tak,jako už nyní využívat nezaměstnanost a sociální mizerie,která se dále i s vydatnou dezinformační masáží ("boj proti terorismu"[mrknutí jedním okem]z tohoto důvodu prohlubuje.A ti,kteří už nyní na důsledky zneužívání tohoto státu pol./podnikatelskou mafií nejvíc doplácí,budou těmi jeho nejhorivějšími a nejpočetnějšími obránci a to díky své hlouposti a oblbnutí....
Z historie víme,že vyhnout se a to zvlášť s prohlubováním totality dnešní tzv.demoracie západního typu,bude čím dál tím obtížnější a v podstatě nebude z něj úniku tak,jak například ve své době šlo spálit svůj povolávací rozkaz do Vietnamu a během odpoledne emigrovat do Kanady a pak dál....Naprosté většině odvedenců nezbyde než nastoupit,prodělat výcvik,vyfasovat zbraň,ale po kom bude střílet si musí ve svém zájmu rozhodnout sám....
(jinak ty "některé napružené,na zadní se stavící, mladicky nerozvážné a najivní" názory jsou opravdu zábavné,zvlášť v této elektronické době,jsou provázené všeobecnou nezností souvislostí a podceňováním anebo neschopností vůbec identifikace svého nepředstavitelně otrhého a odhodaného nepřítele a jeho technických možností)

312448

25.6.2014 9:35

Nasrat, nasrat! Já válčit nebudu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=mR_TbUWTxd0

Říkáte "Musíš střílet s námi!"
Na to jste vážně malí páni
Vojáky ze všech chcete mít
Jak všechny chcete donutit?

Nasrat, nasrat!
Nikam nepudu
Nasrat, nasrat!
Já válčit nebudu
Nasrat, nasrat!
Nikam nepudu
Nasrat, nasrat!
Já válčit nebudu!

Ženy a děti ubijete
Tak to se teda vytáhnete
Chcete mít vládu nad světem
My se vám na to vyserem

Nasrat, nasrat!
Nikam nepudu
Nasrat, nasrat!
Já válčit nebudu
Nasrat, nasrat!
Nikam nepudu
Nasrat, nasrat!
Já válčit nebudu!

Běžte si válčit sami
Když vás to tak moc baví
Do lidí klidně střílejte
Ale mně z toho vynechte

Nasrat, nasrat!
Nikam nepudu
Nasrat, nasrat!
Já válčit nebudu
Nasrat, nasrat!
Nikam nepudu
Nasrat, nasrat!
Já válčit nebudu!

Nasrat, nasrat!
Nikam nepudu
Nasrat, nasrat!
Já válčit nebudu
Nasrat, nasrat!
Nikam nepudu
Nasrat, nasrat!
Já válčit nebudu!

312257

25.6.2014 10:26

RE: Nasrat, nasrat! Já válčit nebudu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 312257

Jeste dalsi perly pro mistni zastance povinne vojny:

http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/zavis/ja-na...

http://www.youtube.com/watch?v=QTKBdoW2Grw

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Disposable-...

mimochodem ten text od metalliky to vojenske/valecne silenstvi vystihuje uplne presne. tak si to prelozte, jestli na to mate mozecek, vy valecni stvaci. a muzika - to je jak palbe z kulometu.

312260

26.6.2014 12:02

RE: Nasrat, nasrat! Já válčit nebudu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 312260

Jo a jeste jsem zapomel. Samozrejme toto se neda vynechat:

http://www.azlyrics.com/lyrics/blacksabbath/warpigs.html

312326

26.6.2014 0:58

Praktické problémy

Tonda (NT 4/99) 46.?.?.?

Základní vojenská služba byla levnější, ale tu už obnovit nelze. Horší věc je současná konstrukce branného zákona, kde není dostatek prováděcích předpisů. Plno věcí okolo povinné zálohy není vyřešeno, doporučuji přečíst si branný zákon, to budete koukat, kolik je tam nejasností. Nikomu v dnešní době nedoporučuji angažovat se pro současnou armádu dobrovolně, ať už jako voják z povolání nebo jako aktivní záloha. Občas čtu stránky kariera.army.cz a myslím, že se to prostě nevyplatí. Navíc od doby profesionalizace se hodně věcí změnilo, původně mělo být 38 000 vojáků z povolání, dnes jich je okolo dvaceti tisíc, na další nejsou peníze ani se s nimi nepočítá, aktivní záloha je směšná, dokonce si musí brát dovolenou na cvičení, finanční kompenzace směšná. V případě války by to bylo všechno na bedrech povinné zálohy, kterou zase máme buď nevycvičenou nebo starou a nejsou pro ni vlastně ani prostory, problémem by bylo i její pouhé svolání v případě ohrožení, o výcviku nevycvičené povinné zálohy nemluvě... [zmaten]

312311

27.6.2014 16:21

Jdi do řitě s praktickými problémy!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 312311

Především mně řekni, proti komu a za co mám bojovat!!!
Nebo snad mám jít bojovat proti Rusákům, kteří mně nic nedělají, na základě vylhaných důvodů, jako v Iráku!!!
V Británii a také v USA už se leckdo omluvil za Irák a za všechny lži, které vedly k válce!!! Naše prolhané politické svině se neomluvily nikomu!!! Tady v Česku je lhát a krást normální, takže si svoji vojnu a válku laskavě strč do prdele!!!
A až bude nějaký politik vyzývat k vojně a válce, tak ho chci vidět pěkně se "sapíkem" v první lajně, jinak to do něj nasypu, že si posere kecky, ještě než zdechne!!!!!Také odprásknu jakoukoliv nařvanou buzerantskou zelenou gumu, až si posere frčky!!!!
Vojny jsem si užil dost, ale to jsem věděl, že jsou to ve velení armády povětšinou věčně ožralé lidské trosky, kterých mně spíše bylo líto!!! Nechali se nalít do armády, většinou kvůli bytu a potom se prochlastávali od večera do rána!!!
Současná armáda , jak se říká "profesionální" , je také na pěkné hovno!!! Aby byla používána za naše peníze v prolhaných válkách v Iráku, Afganistánu a jinde, je úplně na nic!! Jsme součástí NATO, ale tam jsme vstoupili jako do obranné aliance a ta se během let změnila na útočnou imperiální sílu, poplatnou USA!!!
Koho jsme asi tak bránili v Iráku? A ještě si za ty válečné zločiny zelení kokoti dávají vyznamenání!!!
NA TAKOVOU ARMÁDU SE MŮŽU AKORÁT TAK Z VYSOKA VYSRAT!!!!
Nejsem žádný blbý komoušek, nebo socan, jenom pěkně do ruda nasraný občan, se kterým si žádní zelení kokoti opět nebudou vytírat prdel!!! To mají velikou smůlu. Se samopalem a jinými hejblaty umím ještě velmi dobře zacházet, tak bych zelené mozečky a prolhané, zkorumpované politiky, rád upozornil, aby přestali mně a jiné podobné, dále nasírat!

312386

30.6.2014 22:15

RE: Jdi do řitě s praktickými problémy!

glagól 94.?.?.?

Reakce na 312386

A právě kvůli takovým jako jsi ty (já, oni, ony etc) žádné povinné odvody nebudou.
Určitě nějakého toho Kalouska napadne, že dát zbraně a výcvik tisícům nasraných občanů by se jim nemuselo vyplatit.
Ostatně ta takzvaná armáda, je stejně určená k případnému brutálnímu potlačení vnitřního odporu, v Afíku si pouze udržují konvici trenýringem na košiláčích.
A pak jsou tady např takovíhle týpci http://www.csar.cz/-zatím se cvičili.

312459

23.7.2014 3:15

RE: Jdi do řitě s praktickými problémy!

Zobák 46.?.?.?

Reakce na 312386

Nejspíš jste si předchozí příspěvky nepřečetl, resp. ne celé, zejména ne ten, na který reagujete.

313819

Příspěvků: 95

21.06. 18:55  Zbytečná armáda
21.06. 20:49  Zbytečná armáda je zadarmo drahá, ovšem perspektivní investice zaplatí
21.06. 20:52  RE: Zbytečná armáda
22.06. 09:20 TRS  RE: Zbytečná armáda
22.06. 10:10  RE: Zbytečná armáda
22.06. 12:39  RE: Zbytečná armáda
24.06. 23:13  RE: Zbytečná armáda
25.06. 23:19 Aleš Krejčí / Brno  RE: Zbytečná armáda
26.06. 11:44  RE: Zbytečná armáda
22.06. 15:02  RE: Zbytečná armáda
22.06. 10:40 Guru  Trochu humoru
21.06. 20:55 Daniel Š.  Vojáci se začali bránit proti urážkám a nenávistným komentářům na sociálních sítích
21.06. 22:52  RE: Vojáci se začali bránit proti urážkám a nenávistným komentářům na sociálních sítích
22.06. 00:44  Žoldáci se těžko mohou bránit, šli dobrovolně vraždit kvůli penězům
22.06. 05:19 Kiviss  Naprosto souhlasím
22.06. 22:46  RE: Naprosto souhlasím
22.06. 08:05  RE: Vojáci se začali bránit proti urážkám a nenávistným komentářům na sociálních sítích
22.06. 10:01  Pro pravdu se vždycky postižení nejvíc zlobí.
21.06. 21:06 Nikdo  muž beze zbraně není chlap
21.06. 22:47  RE: muž beze zbraně není chlap
22.06. 06:17 Nikdo  RE: muž beze zbraně není chlap
21.06. 22:35 bhua  Vojma
22.06. 01:14  RE: Vojma
23.06. 14:59 baba_Blažková  RE: Vojma
22.06. 00:03 Krakonoš  Autor tohoto článku
22.06. 06:19 Kiviss  Článek se mi jeví ...
22.06. 05:52 Kiviss  Možná, malá korekce:
22.06. 10:50  RE: Možná, malá korekce:
22.06. 18:07 Kiviss  ... by se ...
22.06. 08:11 MoUdrostrak  Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 08:32 Na-Iva  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 10:17 Emil Robot  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 10:57 Anonym  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 11:56 Na-Iva  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 12:56 Trust no One  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 13:05  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 13:08 Antiseptik  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 14:49 Na-Iva  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 15:37  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 20:18 Na-Iva  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 20:49  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 22:19 ‱lak  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 22:20 Antiseptik  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 22:37 Antiseptik  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 23:19 Satanist  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 23:59 Antiseptik  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 17:27 Bubin  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 20:40 fohat  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 11:01  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 12:07  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 18:57 karel4u  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
24.06. 23:31  RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!
22.06. 10:24 Guru  Varianta
22.06. 15:15 mmichal  šikana v armáde
22.06. 17:36 Nikdo  Já bych to udělal jednoduše
22.06. 18:04  RE: Já bych to udělal jednoduše
23.06. 01:01 Nikdo  RE: Já bych to udělal jednoduše
24.06. 23:53  RE: Já bych to udělal jednoduše
28.06. 12:12 baba_Blažková  RE: Já bych to udělal jednoduše
28.06. 13:50  RE: Já bych to udělal jednoduše
30.06. 00:31 E123  RE: Já bych to udělal jednoduše
03.07. 11:19 baba_Blažková  RE: Já bych to udělal jednoduše
03.07. 11:47 maru  RE: Já bych to udělal jednoduše
03.07. 12:17 baba_Blažková  RE: Já bych to udělal jednoduše
03.07. 12:14 Emil Robot  RE: Já bych to udělal jednoduše
03.07. 12:19 baba_Blažková  RE: Já bych to udělal jednoduše
22.06. 18:56 mmichal  RE: Já bych to udělal jednoduše
23.06. 00:58 Nikdo  RE: Já bych to udělal jednoduše
24.06. 23:57  RE: Já bych to udělal jednoduše
22.06. 22:01 herbert  RE: Já bych to udělal jednoduše
23.06. 00:51 Nikdo  RE: Já bych to udělal jednoduše
22.06. 21:08  Na co armáda ?
23.06. 02:29 Oksana  Перемещение самоходных гаубиц - Зузана ,через Кошице в Словакии к украинской границе
23.06. 08:23  Už jednou to tu bylo:
23.06. 11:36 Origenes  Branna povinnost.
23.06. 12:54 Behemoth  Naprostý souhlas - zrušit armádu
23.06. 15:22 baba_Blažková  RE: Naprostý souhlas - zrušit armádu
23.06. 12:57 Mrky  Armáda je odrazem společnosti
23.06. 14:25 AČR  Odvody do armády podle nového zákona: Za bojkot "vojny" pokuta až 30.000,- Kč
23.06. 15:51 Kecka  Vzpomínka
23.06. 17:03 lubosmat  Málokto si kladie otázku – na čo má tá „naša“ armáda vlastne slúžiť?
23.06. 20:13 P.K.  ?
24.06. 10:16 Robert Nohejl  Nase armada si nikdy nevystrelila na nepritele,vlada vzdy utekla jinam.
26.06. 06:49 Robert Nohejl  RE: Nase armada si nikdy nevystrelila na nepritele,vlada vzdy utekla jinam.
24.06. 11:39 lubosmat  Možno sa nechápeme!
24.06. 14:20 Oxotnik  Na co armádu
30.06. 01:12 E123  RE: Na co armádu
30.06. 09:27 Emil Robot  RE: Na co armádu
25.06. 09:35  Nasrat, nasrat! Já válčit nebudu!
25.06. 10:26  RE: Nasrat, nasrat! Já válčit nebudu!
26.06. 12:02  RE: Nasrat, nasrat! Já válčit nebudu!
26.06. 00:58 Tonda (NT 4/99)  Praktické problémy
27.06. 16:21  Jdi do řitě s praktickými problémy!
30.06. 22:15 glagól  RE: Jdi do řitě s praktickými problémy!
23.07. 03:15 Zobák  RE: Jdi do řitě s praktickými problémy!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 660