Diskuze k článku

Pan Bezděk konečně začal pracovat na své záchraně

Příspěvků 63

17.6.2014 3:30

http://www.nwoo.org/2014/06/16/americky-imerialismus-1953-2011/

ϟ.☠ 77.?.?.?

Co ostatní toť dilema formátu který byl zrealizován.

kopí je

jan mezovsky napsal:
16.6.2014 v 16.26
Je Tu nepresne uvedený -falošný pojem americký imperializmus .Dnes je predsa verejnosti známy fakt dávnej histórie Nového svetového poriadku ,ktorému velí sionizmus po celom svete a v každej krajine .Takže nie americký ,ale sionistický .

Odpovědět
... napsal:
17.6.2014 v 1.49
Ano a až dodrbají amíky a ono to už moc nejde a poddolarony euálky kteří dojedou na spláchnutí sebe samých do hajzlu tak se ploidi přesunou na organizaci životů v nevybrakované sibiři a předpolí si budují způsobem sobě vlastním na ukrajině. No a poté budou mít své kýžené NWO a půl miliardy služebných gojímů, které případně nezabijí ale seberou jim žebřík z jámy do které je dostali, zatím to tak provádí všude exelentně a protože zřídili(zde jsem po úvaze vynechal a) ostatním velmi nedůstojný funus.

311756

17.6.2014 6:57

RE: http://www.nwoo.org/2014/06/16/americky-imerialismus-1953-2011/

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 311756

I když je řadu let známo, že exekuce dopadá na dlužníky jako Thorovo kladivo, zadluženost obyvatel stoupá. Už v rodinách se děti učí, že se rodičům vypůjčené peníze nevrací, ale v reálném životě se vrací a z věřitele se stává otrokář, který si svého otroka prostřednictvím zákonů hlídá, protože jej bezpracně živí.

311758

17.6.2014 21:57

RE: http://www.nwoo.org/2014/06/16/americky-imerialismus-1953-2011/

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 311758

Vy jste opravdu řádně zmasírovaný. Většina exekucí není z půjček, ale za dlužné výživné, nájemné, nedoplatky na energiích, na zdravotním pojištění, za jízdy na černo atd. Tedy za životní nezbytnosti, na které spousta lidí nemá. Takže záměrně a ryze ÚČELOVĚ nachystaná pastička na nás na všechny. Mnoho z exekucí je dále např. za neřádného příbuzného, nezanedbatelná část za vymyšlené věci (pokuty za smyšlené přestupky) atd. Těmto zlodějinám se daří hlavně díky tzv. fikci doručení, což je největší svinstvo v našem bezprávním systému, to si ani normalizační komunisti nedovolili. A nový OZ, to je mňamka, to se té buzně Pospíšilovic fakticky povidlo.

311808

17.6.2014 7:30

Brzy již spadne opona.

Dušan 88.?.?.?

To,čeho jsme zde svědky, ty mohutné erupce zla,které se už ani za nic nemaskují,věští brzký konec hry. Zde už nejsou reálné nějaké kosmetické "legislativní" změny. Jeden z mých oblíbených autorů,(snad Mises)napsal něco v tom smyslu, že jeho rady poslouží teprve tehdy,až socialismus zkolabuje. A právě v jakémsi korporátním socfašismu právě žijeme.A mnozí na něj umírají.Tak tedy pomáhejme kde můžeme,ale dobře si hlídejme i nepřítele v této válce. Jsou to také lidé,mají svá jména, někde bydlí a věřte mi:BOJÍ SE. Stavějí si za uloupené peníze betonová monstra, hotové bunkry. Bože jak jsou naivní! Kudy chodím,každému v dobrém radím: Nedělejte si zbytečně nepřátele.Netušíte co se stane. Podruhé už to samet nebude.

311759

17.6.2014 10:20

RE: také jedno řešení...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 311760

Blbost a ne rešení. Je nás tady 7,5 miliardy. Všichni se asi na Bali nevlezem, že? Na vesnici taktéž ne, do lesa taky ne. Tak kam?

Řešení? Kruté, velmi kruté. Důchodci mohou být v podstatě jediní "šťastlivci", kteří se dožijí přirozené smrti. Možná.

Co se stane, když se přemnoží krysy? Co jsou lidé pro planetu zem?

311767

17.6.2014 11:29

RE: také jedno řešení...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 311767

"Důchodci mohou být v podstatě jediní "šťastlivci", kteří se dožijí přirozené smrti. Možná."

Prostřednictvím farmaceutického průmyslu v těsné spolupráci s praktickými lékaři jsou důchodci likvidováni jedy obdobnými s jedy na krysy- liší se akorát balením a tím, že krysy si svůj úhyn neplatí.

311772

17.6.2014 12:08

Souhlasím a tleskám.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 311772

Jako příklad jeden z mnoha : warfarin.

Pamatuji na obvodního lékaře na OUNZ v jedné pražské čtvrti, který vždy když se špatně vyspal, hulákal do čekárny z ordinace, že:
" kdo bude mlít nadměrně pyskem, prostě dlouho nepřežije ".

Když předával svému nástupci v podstatě socialistickou živnost, Patřil k ní i sklep v podzemí kliniky, který připomínal tuzexové oddělení čokolády, kávy, elektroniky a hlavně chlastu. Pan dochtor byl obézní, měl leta cukrovku ve třetím stupni, a tedy nechlastal. Zemřel ve svých osumdesáti letech v nemocnici, ořezáván svými kolegy jak kebab, a zanechal za sebou vilu v Bráníku za asi dvacet milionů, a mnohamilionový bankovní účet, o které se v podstatě fyzicky porvali jeho vzdálení příbuzní, protože pán byl starý mládenec. Bylo by mnohem zajímavější než řešit zde problémy pana Bezděka, začít pozvolna objevovat, co čeká každého neprotekčního poddaného, když poctivě doslouží systému pravdy a lásky, která již zvítězila definitivně nad lží a nenávistí. Možná že podle toho by byly depopulační programy hitlerovského německa humanistický zaopatřovací ústav, či pan oberartz hauptsturmfu"rer Mengele větší humanista, než matka Tereza.

311774

19.6.2014 21:25

RE: Souhlasím a tleskám.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 311774

"pan oberartz hauptsturmfu"rer Mengele větší humanista, než matka Tereza."

To je klidne mozny:

http://www.atllanka.net/index.php?text=558-pekelny...

311940

17.6.2014 9:03

Váhám, zdali nejde o provokaci

ra.ri.ta 88.?.?.?

Pan Pelíšek píše:

jsem opravdu velmi odborně vzdělaný co do kapitálového trhu v ČR

Soud mi výživné odmítnul snížit, tedy mám platit 9.000,-Kč měsíčně

Z tohoto je zřejmé, že pan Pelíšek měl dosti nadstandardní příjmy.
Následně mi jeho odbornost nesouhlasí s tvrzením:

po rozvodu jsem musel si brát půjčky, abych vůbec přežil, protože výdaje běžné na život převyšovaly moje příjmy.

Přesto, že je znalý kapitálového trhu, bere si půjčky.
Zaměstnat takového člověka je nadměrné riziko.

Mám vážné obavy, že pomáhat těmto lidem je ztráta času a peněz.
Zde pomůže jedné. Pracovní tábory pro nesvéprávné.

311764

17.6.2014 20:33

RE: Váhám, zdali nejde o provokaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 311764

Nejprve však založíte komisi, která bude rozhodovat kdo v těch táborech skončí a kdo ne, viďte? Nebo už existuje?

Souhlasím s tím, že je to ztráta času, potažmo peněz, pomáhat někomu kdo se vědomě zadlužuje, ale proč hned pracovní tábory?

311802

18.6.2014 8:02

RE: Váhám, zdali nejde o provokaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 311802

Dodatek:

Cvičné workcampy již existují. Jen se chudácí bojí používat doslovný český překlad pracovní tábor, aby náhodou neodradili neuvědomělé soudruhy z řad milovníků multi-kulti neb je to jejich hlavní motto: Čím víc multi-kulti, tím víc workcamp.

By mě zajímalo kolik z nich napadlo pomoci bližnímu svému, např. sousedovi přes cestu.

311828

17.6.2014 10:31

jak se to stává?

lucifuge 95.?.?.?

To se musí přesně vědět k tomu, aby se vyslovil názor. Nejen radikální výkřiky a plácání. Také znám jednu z příbuzenstva. I ona nyní žehrá na poměry. Ale když jí rodiče říkali, neber si ho, nestěhuj se z Moravy na sever Čech, máš tady svůj byt... nedala si říci. Byt prodala, peníze se utratily. A z údajné lásky pak bylo domácí násilí, živoření... Musela za dramatických okolností těhotná utéci zpět. Pak zase jen živoření v azyláku s nadělanými problémovými dětičkami, půjčky od finančních společností, dluhy... Kdo za to může? Exekutoři? Stát? Společnost? Nebo ona sama?

311768

17.6.2014 10:52

RE: jak se to stává?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311768

Jsou případy takové i onaké. Do dluhové pasti se někdy dostávají lidé vinou vlastní nenažranosti (půjčky na životní styl přesahující jejich možnosti). Ale jsou i takoví, které to semlelo pro vlastní dobrotu, či naivitu a nezkušenost nebo pro pomstychtivost bývalého partnera. Doporučil bych neházet všechny do jednoho pytle.

311769

17.6.2014 10:57

RE: jak se to stává?

lucifuge 95.?.?.?

Reakce na 311769

Však jsem to napsal - je třeba znát, jak se to stalo. A ne předem bez znalosti toho vyslovovat radikální soudy.

311770

17.6.2014 17:33

RE: jak se to stává?

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 311769

Lidé často mylně pokládají za jedinou možnou příčinu vzniku dluhu to, že si člověk někde půjčí. Jsou ale i jiné, zábavnější způsoby, jak se do takové dluhové pasti dostat.

Znám člověka, bývalého spolužáka, který už snad patnáct let nechodí "do práce", nemá příjmy, neplatí daně, nebydlí. Stará se komusi o "letní sídlo" (tedy o dům a latifundie na maloměstě), za to tam má "na černo" k dispozici jednopokojový být se sociálním zařízením a k tomu dostává cca pět stovek kapesného na týden, tedy zhruba dva tisíce na měsíc. Moc toho nesní, platby za energie a služby řešit nemusí, účet v bance a telefon nemá, obléká se po "sekáčích" a obchodech s armádními přebytky, navíc má vlastní zeleninu a drůbež. Od státu nebere ani korunu, přestože by nárok měl. Zkrátka si vystačí.

Přesněji, vystačil by si. Před časem si na něj totiž vzpomněla VZP a začala od člověka bez příjmů vymáhat téměř dvě stě tisíc. On říká, že "tolik peněz jsem nevydělal za celý život", a dodává k tomu "vždyť jsem si nic neobjednal, tak co mám platit?"

Teď nezbývá než doufat, že ho exekutoři nevystopují, protože v takovém případě je vysoká pravděpodobnost, že přijde o střechu nad hlavou a veškeré ostatní existenční zázemí. Vždyť kdo si dnes může dovolit ubytovávat exekučního štvance ve vlastním domě?

Jasně, v podstatě si za to dotyčný může sám, vždyť by jim tu tisícovku měsíčně, kterou musí jako "osoba bez zdanitelných příjmů" platit, posílat mohl. Ovšem těžko říct, z čeho by si pak kupoval jídlo. Patrně by se musel zaregistrovat na pracovním úřadě a na sociálce a požádat o podporu, kterou by přitom jinak vůbec nepotřeboval.

Mechanismus zdravotního pojištění "osob bez zdanitelných příjmů" je evidentně nastavený tak, aby sloužil k existenční likvidaci lidí, kteří si vystačí s absolutním minimem a nehodlají někde žebrat o dávky. Stát jim nepomáhá, ale nerozpakuje se, aby jim škodil.

311790

17.6.2014 22:22

RE: jak se to stává?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 311790

Já znám ještě lepší. Jistá osoba byla ve svém bytě napadena. Útočníka se jí podařilo vytlačit z bytu a zamknout se. Osoba z bytu vytlačená sebou na chodbě třískla, začala vyřvávat, že má zlomenou nohu, zavolala si mobilem sanitku, na osobu zamčenou v bytě pak policii. Přivolaná policejní hlídka odmítla provést všem přítomným dechovou zkoušku na alkohol. Dále pak odmítla osobu v bytě převézt i s novorozeným dítětem na policejní stanici, kde tato chtěla podat trestní oznámení pro napadení, nebezpečné vyhrožování a porušení domovní svobody. Policista doslova řekl, že dobrá, ale jelikož oni nemají v autě dětskou sedačku, tak před výslechem novorozeně předběžně umístí v dětském domově (skrytá výhrůžka). Mezitím osobu z bytu vytlačenou odvezla sanitka. Zjistilo se, že noha není zlomená. Našlo se pár hematomů. Policie případ odložila a předala přestupkové komisi. Mezitím osoba, která byla ve skutečnosti napadena ve svém bytě podala trestní oznámení. Policie toto odložila s tím, že jde o tvrzení proti tvrzení, že neuposlechnutí výzvy k opuštění bytu není porušení domovní svobody etc. Druhé trestní oznámení už bylo proto podáno přes státní zastupitelství. Toto zjistilo, že je zde podezření pro spáchání trestného činu a policii donutilo vyšetřit tuto skutečnost. Policie vyšetřovala, až přišla na to, že skutečně byl spáchán trestný čin, někdo byl napaden ve svém bytě, byla porušena domovní svoboda. Avšak vyšetřovali to dlouho, velmi dlouho. Mezitím osoba podezřelá ze spáchání trestného činu uprchla do zahraničí k příbuzným, neboť se toho času nacházela v podmínce za stejný trestný čin. (Byla varována policií.) Načež policie nemohla doručit obvinění - zde fikci doručení nebylo lze použít. A jelikož nebylo obviněné osobě přečteno obvinění, bylo po dvou letech stíhání zastaveno pro promlčení. Mezitím osoba, která byla napadena ve svém bytě, byla uznána vinnou spácháním přestupku, což jí doručeno nebylo - fikce doručení - nemohla se tedy odvolat. Dostala pokutu, dostala k úhradě lékařské ošetření včetně výjezdu sanitky. A nyní přišel exekuční příkaz. Dobrý, ne? [mrknutí jedním okem]

311814

17.6.2014 23:43

RE: jak se to stává?

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 311814

Ano ano, velmi výživné. [překvapení]

Ten institut fikce doručení je vůbec nádherný pohrobek bolševismu (původně zavedený proto, aby bylo možno emigrantům zabavovat majetky v nepřítomnosti). Kdepak jsou lidskoprávní organizace, že proti tomu už pětadvacet let mlčí? [velký smích]

311818

17.6.2014 11:38

Strašák exekuce prověří mezilidské vztahy

Moiry 77.?.?.?

Bude to asi o sebeúctě a fungování přátel a příbuzných.
Někdy je lepší, jako v případě pana Bezděka, žádnou rodinu nemít.´
Denně v téhle zemi skočí člověk pod rozjetý vlak. Na bezvýchodné situaci se nepodílí jen exekutoři, ale i rodina. Vyděšení, co tomu řeknou "lidi" se příbuzní často chovají ke svému dítěti, rodiči, či partnerovi hůř, než celá exekutorská mafie dohromady.
A přitom by stačila trocha porozumění a morální podpory třeba ve větě: "s dluhy Ti pomoci neumíme, ale jsi náš a máme Tě rádi takového, jaký jsi".
Bohužel často je to právě rodina, kdo své členy nepodrží před dluhy, před exekutory ani před sebevraždou. Když je dokonáno, utřou slzu a zřeknou se dědictví.

311773

17.6.2014 12:50

RE: Strašák exekuce prověří mezilidské vztahy

timur 85.?.?.?

Reakce na 311773

pozor - pozostalí platia za meškanie a ostatné náklady spojené s odsranením mŕtvoly, a aj lekára strojvedúcemu - radšej sa prosím pousilujte presvedčiť nádejných samovrahov na tradičné osvedčené obesenie -

311777

17.6.2014 13:43

Ani korunu!

Nikdo 89.?.?.?

V přírodě by taková bezcenná individua nepřežila dětský věk. Lidstvo živí naprosto nesmyslně tyhle vyšinuté jedince a armády lehkoživků.

311779

17.6.2014 16:59

Boj je vyčerpávající...

Dap z lesa 37.?.?.?

Zakusil jsem na svém těle a na své duši, že jsem velmi potřeboval hřích, potřeboval jsem rozkoš, potřeboval jsem honbu za majetkem, marnivost, a potřeboval jsem nejbídnější zoufalství, abych se naučil odporovat, abych se naučil milovat svět, abych jej už nesrovnával se světem, jaký bych si přál či namlouval, s jeho dokonalostí, kterou jsem si vymyslel, nýbrž abych jej nechal takový, jaký je, a miloval jej a rád k němu náležel."
Indická báseň

Už to, že p.Bezděk považuje za "práci" na kapitálovém trhu je zcestné. Práce znamená něco vytvořit[smích]
Jeho propad ještě není u konce, protože ještě nedošel k poznání...snad jen praktická rada-v tomto státě to nevyřešíte, na to máte krátký život. Neplýtvejte silami bojem-není důležité kdo má pravdu, ale Váš život.
Bude takový, jaký si ho uděláte-jenže nežijte na úkor druhých. Začněte jinde znovu, kde Vás exekutoři nedoženou.

Moudrost není sdělitelná. Moudrost, kterou se pokouší moudrý sdělit, zní vždy jako bláznovství.
Nežertuji. Říkám, k čemu jsem došel. Vědění je možno sdělit, moudrost ne. Je možno ji najít, dá se žít, může člověka nést, dají se s ní dělat zázraky, ale sdělovat a naučit se ji nelze. To bylo to, co jsem už jako mladík vícekrát tušil, co mne odpuzovalo od učitelů.

311788

17.6.2014 18:07

RE: Boj je vyčerpávající...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311788

Velmi dobře napsáno. [smích] Já bych jen doplnil, že moudrost je vnitřní stav jakéhosi smíření se se světem. Proto je nesdělitelná. K tomu člověk musí dojít po těžké cestě a ne každému se to podaří. Mimochodem psal o tom i Čapek ve svých Apokryfech.

311791

17.6.2014 19:03

RE: Boj je vyčerpávající...

Dap z lesa 37.?.?.?

Reakce na 311791

Těmto pánům není pomoci dokud jim nedojde, že mají na vybranou.
Jen musí pochopit, co je v životě SKUTEČNĚ důležité.
Svět je velký a jde začít znovu, vždy se najde místo, jen se člověk sám musí poučit z vlastních chyb, aby je neopakoval. A aby se snažil obklopit lidmi s podobným pohledem na svět...
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůř [smích]...co by měli říkat lidé, co prožili koncentrák a smrt vlastních dětí [pláč]

311795

17.6.2014 19:09

RE: Boj je vyčerpávající...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311795

Nejsem si jistý, jestli byl koncentrák a smrt vlastních dětí horší než tohle.

311797

17.6.2014 22:00

RE: Boj je vyčerpávající...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 311797

Asi ne.
Majetek zabavený exekutorem je na rozdíl od životů dětí obnovitelný zdroj.

311809

17.6.2014 23:29

RE: Boj je vyčerpávající...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311809

Vy jste to vůbec nepochopil. Nejde o majetek, jde o naději. Ti lidé se dostali do situace, kdy nemají naději na změnu. Samozřejmě ztráta vlastních dětí je tragedie, ale to přebolí. Kdežto ti lidé jsou drceni nepřetržitě. Proč myslíte, že má pan Pelíšek deprese? Protože přišel o par kusů nábytku a střechu nad hlavou? To určitě ne. Protože nevidí cestu, jak z toho ven.

Teď tady mám další případ - člověk žije na částce 2200 měsíčně už 17 let. A ještě se přitom dokáže starat o bezprizorní kočky. Z těch peněz, co má, pro ně ještě kupuje žrádlo.

311817

18.6.2014 9:23

RE: Boj je vyčerpávající...

Dap z lesa 37.?.?.?

Reakce na 311817

Právě o to jde-jim samotným musí dojít, že mají na vybranou. VŽDY mají na vybranou. To je dospělost, schopnost rozpoznat cestu, nejlépe správnou, ale kdo nic nedělá nic nezkazí[smích],poučit se z vlastních chyb, neopakovat je.
Opakem je strach, vynucování pomoci od druhých (schovávání za sukně)-nejlépe vodění za ručičku jako u dětí, neshopnost nést důsledky vlastního jednání.
Musí sami uvědomit, že vše něco stojí-čas, blízké, bydlení, peníze....život. Je na jejich rozhodnutí, čeho se vzdají, aby mohli znovu začít...
To je svoboda. Se všemi radostmi i důsledky.

Chcete-li jim skutečně pomoci, pak naznačte směr řešení, ale oni sami musí pochopit, že musí potlačit svoje Ego (hlavou proti zdi) a věřit sám sobě v hledání řešení.

Bojováním za všechny jen marní život, protože každý má jiný pohled na svět. Z toho totiž vznikají ideologie-přesvědčování ostatních, že mají stejný cíl. At už pod jakýmkoli krédem.

Utlumení dopadů důsledku znamená menší možnost poučení z něho,
nerozpoznání chyby a její opakování...

311832

18.6.2014 13:52

RE: Boj je vyčerpávající...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 311832

S odstupem času jsou lidé přeživší se ctí a ve zdraví exekutorské excesy úplně jinde. Pádem na dno, následným odrazem, vynořením a opětovným nádechem se člověk změní.
Začne znovu, jinak a kupodivu i úspěšně.
Pan Blažek a jemu podobní jsou stále na cestě ke dnu a chytají se každého stébla a nafukují ego, aby dále neklesali.
To není řešení.

311844

17.6.2014 18:37

RE: Boj je vyčerpávající...

Dušan 88.?.?.?

Reakce na 311788

Kdo ví, nemluví a kdo mluví, neví. Nejen moudrost se skrývá za slovy, ale jakékoliv pochopení. Můžete hromadit fakta, informace, tituly i prachy, ale když nepochopíte Ducha,budete si na konci jen zoufat. A ten duch je prevít. Přijde si kdy chce.Nám zbývá jen klepat na dveře a modlit se, že za nimi někdo je.

311792

17.6.2014 19:25

RE: Boj je vyčerpávající...

Dap z lesa 37.?.?.?

Reakce na 311792

Není podstatné zda někdo či něco, stále to budete Vy jako osobnost sama sebe si uvědomující se. Nejsem tak pyšný, abych si neuvědomoval, jak málo stále vím...jen mít trpělivost a překonat zvědavost - stejně se to jednou dozvím [velký smích]

311799

17.6.2014 21:17

RE: Boj je vyčerpávající...

Dušan 88.?.?.?

Reakce na 311799

Nevíte málo. Víte právě to,co v dané fázi vědět máte.A ona zvědavost, nebo lépe řečeno zvídavost je vůle k dalšímu poznávání. Rozhodně ji nehodlám překonávat. Leda tak po smrti. To bych se snažil marně, anžto zvídavost je základním rysem mé povahy. A že se cosi jednou dozvím? Babička říkala:"nebuď zvědavej,budeš brzo starej". Jo prd. Jsem zvědavej, starej a ještě nádavkem blbej k tomu. Ale tady se snad má disputovat o exekucích,či co???

311806

17.6.2014 21:33

RE: Boj je vyčerpávající...

fohat 194.?.?.?

Reakce na 311799

za pár let mi bude 70let a po letech mám ověřeno to,co sděluje dr Wayne Dyer ve filmu The Shift.Harmonie ega se Zdrojem vytváří v životě události nikoliv NÁHODNÉ,které potvrzují neustále tyto praktické zkušenosti.Pak samozřejmě již odpadá učení formou utrpení jakéhokoliv druhu.... [cool] [cool]

311807

17.6.2014 23:01

RE: Boj je vyčerpávající...

Dušan 88.?.?.?

Reakce na 311807

Za dva páry let mi bude padesát a mám podobný názor.Jen si myslím,že ego se nakonec ve Zdroji rozpustí.Ale to je jen slovíčkaření. Jinak náhodné není nic. Všímejte si tzv.synchronicit (podle Junga). To jsou fakt pecky. Zažil jsem jich pár a je to jako když náhle rozsvítí v sále na hasičském bále. A už zas veršuju.

311816

17.6.2014 22:07

RE: Boj je vyčerpávající...

Deutschland über alles 95.?.?.?

Reakce na 311792

Ve věku 50-ti let jsme se i s dětmi před 2 lety přestěhovali do Německa a začali jsme zde od píky (bez dobré znalosti jazyka to jinak nešlo). Nelituji, nestěžuji si. Máme se (hmotně) tak, jak jsme se nikdy předtím neměli.

Češi si radši stěžují, jak se mají špatně. Místo, aby zvedli zadek, naučili se cizí jazyk a začali konečně makat.

PS.: Člověk je za život v ČR zvyklý žít tak skromně (šetřit), že jsme dnes utratili 7 Eur za sedm kusů (1 Euro za kus) kvalitního oblečení v Kleider Kammer (second hand). Přitom nevíme, co s penězi (na kontech máme tisíce Eur každý, včetně dětí).

311810

19.6.2014 21:52

RE: Boj je vyčerpávající...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 311810

Poturcenec horsi turka.
A nebojte se, ze nevite, banka uz vi...

311947

17.6.2014 20:36

RE: zkusit to mužou oba

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311801

No jo. Je to určitě zajímavý krok. Ale ďábel je skrytý v detailech. Jednak je to ta 30denní lhůta, do kdy se to musí podat, tu už jistě oba pánové (a všichni ostatní, podobně postižení) prošvihli, a pak toto:

Prohlašuji, že tímto se nezbavuji odpovědnosti zaplatit dlužnou částku i s příslušenstvím. Jakmile si najdu lépe placené zaměstnání nebo brigádu k dočasnému zaměstnání, začnu daný dluh opět splácet.

Jenomže když je dluh nesplatitelný, co pomůže zastavení exekuce? Možná akorát odblokování účtu. Ale minimum 2200 Kč zřejmě zůstává.

311803

17.6.2014 20:44

RE: zkusit to mužou oba

dols 213.?.?.?

Reakce na 311803

no nic to nestojí jen za papír a doručení, automaticky by to měl ukončit exekutor sám ale tito neudělají krok zadara
bezesporu bude rozdíl mezi režimem v exe a pouze s dluhem
jak říkám zkusit!

311804

17.6.2014 20:53

RE: zkusit to mužou oba

dols 213.?.?.?

Reakce na 311803

a ještě upřesnění částek na život v režimu exe
http://www.finance.cz/zpravy/finance/416184-kolik-...

311805

19.6.2014 8:50

RE: zkusit to mužou oba

dols 213.?.?.?

Reakce na 311801

jen jsem začal trochu studovat tak doplním k návrhu viz výše dopište
návrh aby náklady exekutora hradil v souladu s paragrafem 89ex.ř. oprávněný
bude to výživnější a pokud se to rozmůže tak budou oprávnění přistupovat k institutu exekuce rozvážněji a ne pouze znič si svého dlužníka na běžícím pásu
asi by to chtělo zpracovat manuál a rozšířit (možná činnost pro fond který spravuje pan z BL)
ty informace na netu jsou ale je to roztříštěno a pokud nejste zruční na pc tak se nedohledáte

311893

18.6.2014 4:39

Hruzy ceskyho krateru .....

Satanist 75.?.?.?

Myslim si, ze je to jen votazka casu kdy exekutorovi kterej chce konfiskovat i to malo hned ve futrech zoufalej desperat aby taky srovnal dluh vrazi lauf kveru do hamizdny drzky, stiskne spoust a ustreli mu taky bez soucitu kebuli u samy (_!_).....

311823

18.6.2014 7:16

Systémové řešení se nabízí

Marten264 93.?.?.?

ve formě Nepodmíněného základního příjmu.

Velmi dobře je to vysvětleno v následujícím dokumentu

http://www.youtube.com/watch?v=2mP3b86zVvo


Daňově je to neutrální řešení, teprve poté co by to bylo zavedeno by bylo možno posuzovat zda se skutečně jedná o osobní nezodpovědnost člověka nebo vady Systému.

Velmi zjednodušeně zde

http://www.youtube.com/watch?v=Q5sdbYrzbPQ

311826

18.6.2014 8:05

Nerozumím tomu

MARTin - anonym 178.?.?.?

Chápu, že systém jak fungují exekuce je v mnoha věcech špatný. Samotného mne ohromně štve fikce doručení, je to zvěrstvo, zejména pokud se člověk často stěhuje.

Na druhou stranu, nerozumím tomu, proč jsou ti pánové až tak moc zničení.

1. Příjmy je možné mít na černo. Klidně může jít někam mít nádobí a brát si stovku na den + jídlo k tomu zdarma. Stejně tak pokud půjde dělat práci jako číšník, může mít minimální plat (který mu seberou na exekuce), ale k tomu další polovinu na černo. Pořád jsou ještě obory, kde se na černo pracovat dá. I kdyby měl na černo taxikařit - dá se najít a domluvit někdo, kdo má licenci, kdo má auto a s tím se střídat třeba v noci. Příjmy jdou na majitele auta, on dostává peníze na ruku. Stát prakticky o nic přicházet nemusí (ten hlavní taxikář to může danit), exekutoři na nic nemohou.

2. Platit nájem za byt je podle mne luxus v takové situaci. Jsou ubytovny, kde se počítá s exekucemi a podobně. Prostě smlouva je napsaná tak, že vše do puntíku patří majiteli a je na to smlouva. Přitom to vše má dohromady cenu tisícovku (stará postel, starý oprýskaný stolek, židlička, trocha starého nádobí, sporák, pračka a další věci na chodbě - co víc chlap potřebuje?). Ok, tak když přijde exekutor, tak mu zabaví televizi, kterou si malinkou koupí za dvě stovky. Notebook snad není až takový problém schovat, je to jen o tom vzájemně se varovat a notebook někomu strčit. Kromě toho všeho - může si přeci vybavit příspěvek na bydlení aspoň na pár let. Jsou ubytovny, kde lidi žijí právě z těch příspěvků, takže podle toho se napíše smlouva, dostane i trvalé bydliště (není problém s doručováním).

3. Pokud ne ubytovna, tak když na to přijde, místnůstku kde přespí mu také někdo v hotelu a podobně, kde bude dělat údržbáře, mýt nádobí nebo dělat jinou podobnou práci za pár šušňů na přežití poskytne. Wifi je obvykle v celém hotelu - takže připojení na internet je. Sám jsem takto lidi zaměstnával - problém nejsou exekuce (exekutor jejich je mi ukradený), ale to, že ti lidé obvykle pijí, hrají automaty a kradou. Pokud narazím na někoho, kdo je v takových potížích, že pracuje za jídlo, přístřeší a kapesné, na černo, prakticky celý den podle mých potřeb a ještě je za to vděčný - beru všemi deseti. Přitom to vůbec nemusí být práce 12 hodin denně. Spíš takový ten Franta, co vymění žárovky, protáhne ucpaný záchod, uklidí na půdě, dojde koupit to či ono...

Ano, je to nic moc život. Pro rodinu to není (i když znám člověka a vy asi také, co má milióny dluhy a žije a funguje v šedé ekonomice). Ale chlap sám, pokud dokáže pracovat, že by nepřežil a chcípal hlady? Možná starý a nemocný muž, tam je to pak průšvih.

311829

18.6.2014 9:46

RE: Nerozumím tomu

taticek 2.?.?.?

Reakce na 311829

Ano, bohuzel takovym lidem skutecne nic jineho nezbyva. Spatne taky neni zalozit si malou zivnost na nejake drobne opravy ci sluzby, idealne jako vedlejsak, pokud to jde, nejsou tam tak vysoke odvody. Kasirovat vyhradne v hotovosti a priznat jen nutne minimum.Da se s tim prosadit i v zahranici, pokud clovek zna jazyk.
Dulezite je nemit zadny hmotny majetek, zadny ucet v bance, vse resit postovnimi poukazkami, dokud se exekutori natolik nesofistikuji, ze obsancuji i posty. Bohuzel se clovek musi smirit s tim, ze bude zu do smrti psancem, neverim tomu, ze se da z exekuce uniknout nejakym jejim zastavenim. Jiste je to osetreno tak, ze treba ipo deseti letech ji mohou obnovit pokud zjisti, ze se nekdo trochu vzmohl.
Podle mne jedina nadeje je v tom, ze az bude situace zcela neunosna, az bude ozebracen cely narod, nastane nejaka amnestie nebo zmena zakonu a pak teprve bude mozne znova zacit.

311834

18.6.2014 11:40

RE: Nerozumím tomu

dols 213.?.?.?

Reakce na 311829

ono jde o to ,že máme 21.stol a dlouhodobý pobyt na ubytovně není asi důstojný byť nedůstojného dlužníka
byt si můžete pronajmout už zařízený a sepsat zařízení jako přílohu naj.smlouvy(nezabavitelné).pokud máte vlastní vybavení tak podepište prodejní smlouvu na majitele bytu s tím,že si současně podepíšete zpětný odkup (líp schováte papír než ntb
pokud už bydlíte tak zařízení odprodejte(příbuzní,rodina,dobrý známý) a opět někde uložte papír o zpětném odkoupení
pokud máte někoho komu můžete důvěřovat založte s.r.o dnes to jde s korunou v kapse(jen hledat)na (příbuzný,rodina atd.)pracujte za minimální mzdu a zbytek můžete rozepsat jako cestovní náhrady,vybrat vždy malou hotovost atd. (jen hledat)popř. můžete spojit k firmě i bydlení které si pronajme firma a vás tam nechá vegetit(samozřejmě včetně vybavení) tím i vyřešíte daně firmy ,možností je moc ale lidé vidí konec normálního života většinou situaci psychicky neunesou,nemají kam se obrátit pro radu a tak exe libovolně řádí a ničí lidi
nevím zda někdo spočítal jestli není ze zdravotního (psych.probl, pokusy o sebevraždu,neplacení zdr.poj.)díky exekutorům očerpáno víc než za následky kouření

311840

18.6.2014 11:16

Je úplně jak se člověk do té situace dostal

Dekra 185.?.?.?

důležité je, aby mu systém umožnil vrátit se zpět. To podle těch příběhů dnes není možné a těch případů už je tolik, že se opravdu ČR řadí k extrémistické banánové republice, kde vládne mafie a ne vláda.

311838

18.6.2014 13:18

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

Dušan 88.?.?.?

Reakce na 311838

Je to problém obecný. Systém je tak nastaven, že lidi do těchto hrůzných situací dostává. A měl by je zas nějak vracet nazpátek? Jsou zde bandy zločinců, které ze systému žijí a pak ti, co to celé platí. Je to druh občanské války a jsou při ní,jako obvykle padlí. Nekdo se oběsí, zastřelí,hupsne pod vlak, nebo umře na infarkt, rakovinu,nebo chlast. Jen ať nikdo neříká, že si za to mohou sami. Částečně jistě. Pilot stíhačky taky mohl lépe manévrovat a nenechat se sestřelit. Pěšák si měl dávat pozor na miny. Náš konvenční život je obrazně řečeno "zaminován". Stačí zkusit zaparkovat auto na místě,kde nikomu nepřekáží. Jo vy jste přehlédl parkovací automat? Nezájem. Všimli jste si ,že dnes je mnohem víc rizik,že "dostanete" pokutu,než za bolševika? Nemáte peníze? Nezájem. Stala se mi před lety příhoda. Šel jsem si vyměnit občanku a byl jsem pokutován za to, že jsem se oženil. Ta slečna za sklem mi to sdělila s takovou mírou arogance, že jsem vylít a řval na ní tak, že okna drnčela. "Až vás budem vy k...y věšet, tak se nedoprosíte". Vylezl nějaký ouřada,neodvážil se vyjít spoza skla a vyhrožoval mi exekutorem, jestli pokutu nezaplatím. Tenkrát jsem chtěl si na ně počkat a rozbít jim huby. Žena mě zastavila a pokutu zaplatila. A to jsou banality proti jiným věcem. Fakt nevím co s tím. Snad totální kolaps, blackout. válka....

311841

18.6.2014 15:35

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 311841

Opravdu šílený svět. I pro zdravého šílený. Vysoké daně, samé poplatky, opravdu je těžké nezapomenout i pro toho kdo si dává opravdu pozor. Hodně lidí to opravdu vzdá a skočí pod vlak. Jen se pořád divím, že ještě nikdo nevzal třeba kalouska a jemu podobné sebou. Jsme zvlášní národ. Necháme se obíjet a nebráníme se. Tohle nám způsobili ti, které volíme a co uděláme v příštích volbách ? No zvolíme se je znova. Jak tady už někdo psal, příští revoluce už bude vyřizování účtů a to i s takovými ksindly ouřednickými,se kterými jste se setkal.
Teď čtu knihu "mnich který prodal své ferrari" a hodně přemýšlím co se životem. Všem pomoct nemůžeme, ale někomu ano. Já zkouším dělat to naplno, setkání například s naším systémem zdravotnictví, které odmítá platit to co je např. v Německu standartem, bere dech.

311847

18.6.2014 17:30

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

Dušan 88.?.?.?

Reakce na 311847

Berte to stoicky. To, že naše civilizace krachne není pravděpodobné. Je to jisté, jako že zítra vyjde slunce. Mnozí to tuší již dlouho. Tzv. "visí to ve vzduchu". Ekonomové s přístupem k tvrdým datům drží hubu aby nevyvolali paniku, další realizují klasický akt popření,občas nějaký insider skočí šipku z okna svého kanclu, pakliže ho rovnou nepicne Mosad ,illumináti, nebo stopadesátiletá babička starého Ročilda, pro kterou se kradou děti na orgány. Zatím nemá cenu se systémem bojovat silou. Na to je moc silný, ale za týden může být na hromadě. Pak se budou dít věci! Pokud jde o mě, já nikoho lynčovat nehodlám. Všem jsem odpustil.Tento život jsem si naplánoval prožít bez vraždy. Ale kolik nás takových bude? Málo. Zatraceně málo.

311851

18.6.2014 18:57

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

fohat 194.?.?.?

Reakce na 311851

no právě,v podstatě ten sametový potrat byl uvolněním sešněrované svobodné vule,takže leckdo se pak odkopal natolik,že zábnutí nohou řeší flopem pod vlak.Soudruzi tím sešněrováním v odborech,které posílali přes Rekreu za hubičku kdekoho k moři,za to,že musí makat a nesmí být příživník,pomohli těm změnám k srdnatému dnešku.

311857

18.6.2014 19:28

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

fohat 194.?.?.?

Reakce na 311851

byl jeden soudruh šefík,nejhorší potvora v podniku.I přišel na mé pracoviště a nachytal mě,jak si sedím u stolu a čtu noviny.Rýpnul si,aaa pan F.nemá co dělat.Vstal jsem od stolu a povídám klidně...jsem placen hodinově a moje práce je hotová..a nehodlám určitě,když vstoupíte, skákat a předstírat práci.Jestli máte připomínky,zavedte ukolové lístky,pravidelný přísun práce,abych nezahálel a budu mít v ukolu jednou tolik.Ten soudruh odkráčel,NECHAL mě na pokoji a ani o premie jsem nepřišel.Kvuli němu odešli jinam tři spolupracovníci a jinde mi říkali,že když dělám u něj,musím být stejná svině,jako on...já na to,že tam chodím PRACOVAT,ne předstírat práci a že mě ON nezajímá..Bylo mi 32 let....

311858

18.6.2014 20:03

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

Dušan 88.?.?.?

Reakce na 311858

Tak to jste byl ňákej pracovitej. To já za komoušů zdrhal z práce kolem deváté- desáté ráno a to jsem měl hotovo. A na vojně u PS v autodílnách jsem i zametání markýroval, jak na divadle. A proč mě dali k PS, když jsem nebyl z komoušské rodiny? Něco naznačil fakt, že jsme se na cimře sešli "náhodou" tři myslivci. Ale to sem nepatří. Chtěl jsem říct, že pro systém jsem neužmoulal ani suchý z nosu do kuličky a nečiním tak ani dnes.

311861

19.6.2014 4:08

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

karel4u 187.?.?.?

Reakce na 311841

Ale, tenhle system jste si udelali sami. Nemohu pochopit, jak to mohlo dospet po 25 letech do techto dimensi. V zadnem jinem kapitalistickem (zapadnim) state to tak neni. Tento system se podoba spise Jizni Americe, nebo kdovi kde. Je to snad tim, ze toto obrazi duch naroda, vzdyt, kdyz se podivate do minulosti, vlastne se nic nezmenilo, nebo mel pravdu Hitler, kdyz rekl, ze Cesi si neumi vladnout, a ze jsou chechtave bestie?

311880

19.6.2014 5:26

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

Saša 24.?.?.?

Reakce na 311880

>Ale, tenhle system jste si udelali sami. Nemohu pochopit, jak to
>mohlo dospet po 25 letech do techto dimensi. V zadnem jinem
>kapitalistickem (zapadnim) state to tak neni.

Blbouni chtějí předhonit Ameriku! Dostat z chudých a postižených víc. Jak se říká: Sytý hladovému nevěří. On chce ještě víc.

Také nejsem v Českém kráteru a před chvílí jsem četl na iDěs jak v soukromé ambulanci zabili těhotnou matku[/url]

Soukromník najme nejlevnější sílu a je to. Celá story: Na Ostravsku v Orlové, při kontrole jestli nastávající matky nemají těhotenskou cukrovku, dali dvěma ženám místo glukázy zŕejmě vypít roztok ke studené steriliizaci nástrojů. Je až s podivem, že v soukromé ordinaci někdo na to ke konci pracovní doby přišel a zavolal policii, aby ženy vyhledala. První dvaatřicetiletá žena zemřela a druhá přežívá.

311881

19.6.2014 5:59

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

karel4u 187.?.?.?

Reakce na 311881

Kdyz se clovek podiva do historie Ceska, a vsimne si dynamiky politiky, je to jako kdyby clovek dostal talir brambor a rekli mu, to je zmrzlina a lide rikaji, to je dobra zmrzlina, ale nema to chut jako zmrzlina. Potom stejny talir brambor, tohle je cokoladovy dort, tohle je demokracie, ale nevypada to jako demokracie.
Je to proto, ze takzvane elity se nechovaji, jako elity mistniho lidu, ale jako to odkoukali od okupantu a dobyvatelu. Stejne jako napriklad v Mexiku, nebo v Indii. Proto je to tam tak hrozne. Tohle by napriklad v USA nedovolili.

311882

19.6.2014 6:18

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 311880

Ale tenhle systém jste si udělali sami...... Připadá mi to jako nešťastná generalizace. Vítězný úmor jsme si taky udělali sami, němci si vypiplali Hitlera, američani prohibici s jejími katastrofálními důsledky, evropani multikultikretenismus et cetera. Přečtěte si něco o norech. Každý národ je složen z velké čáti z blbů. Ti ostatní pak mají peklo na zemi.Není tudíž kam emigrovat.V každé zemi narazíte po čase na totéž v různých podobách. Jeden musí tu kreativitu dementů až obdivovat.

311884

19.6.2014 6:33

RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal

♧ lak 77.?.?.?

Reakce na 311880

Však tu byl "hnůj a škvár" gumárenský chemik taky léta létoucí financér nejlepším ekonomem planety. I kchadlovi slouženky rozesílal, ale to v zatím nedomestikované plutokracii právo soudnictví či jak to zacílit neprošlo, teď už by tu šance na úspěch byla pokud si ho lidé zase protlačí pro svou potěchu. No tedy kromě hrdinné "antiteroristické akce" v mezinárodním leteckém prostoru s cisternou pod nabitými odjištěnými zbraněmi. Není divu že úspěšným vedením prokazatelně "neprožral" 20 biliónů vytvořených poválečnými generacemi a styl se projevit oblažením obyvatelstva projevit musí. Že mohl být jak poznamenal skromně, že mohl být klidně velitel vysavače hoven a i nevědomky to třeba provádí. Kdoví? [cool] ♤ ♡ ♢ ♠ ♣ ♥ ♦ [chechtot]

311885

18.6.2014 16:34

Hlavou proti zdi

Dap z lesa 37.?.?.?

Až nyní jsem se dostal k podrobnému pročtení http://4life93.webnode.cz/ p.Pelíška.

Už se opravdu nedivím ničemu - člověk, který řeší vlastní životní situaci stráví rok vytvářením tohoto...místo PRÁCE.
Ani ho nenapadlo že nemusí bydlet v Praze,jeho požadavek na 5 000,- na jídlo je schopen uspokojit čtyřčlennou rodinu mimo Prahu....UFF.
On opravdu potřebuje propadnout až na dno, aby si ujasnil,co je vlastně co
[bliji]

311848

18.6.2014 18:10

RE: Hlavou proti zdi

Dušan 88.?.?.?

Reakce na 311848

Mrknul jsem na Váš odkaz a za cca. 3 vteřiny to vyhodnotil jako dosti exaltovanou demagogii ve stylu komančů z padesátých let. Mám už docela praxi ve filtrování textů a literatur všeho druhu. Stačí mi opravdu 3 vteřiny.

311855

19.6.2014 0:02

RE: Hlavou proti zdi

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 311848

Na těch stránkách se píše: "deklarace lidských práv, kterou se vláda ČR zavázala dodržovat, jasně říká: ...,,Stát je povinen občanovi zajistit takový finanční příjem mzdou či sociálními dávkami, ze kterého bude občan s to si uhradit DŮSTOJNÉ bydlení, ošacení, a zdravou stravu" ...

Už ten úvodní text mi připadá jako manipulace. Ale možná ho jen špatně chápu.

Tady je odkaz na tu deklaraci: http://www.osn.cz/dokumenty-osn/soubory/vseobecna-deklarace-lidskych-prav.pdf

Jde o články 23 až 25. Podle mne tam není nic o tom, že by stát byl povinen zajistit finanční příjem na důstojné bydlení, ošacení a zdravou stravu. A je to podle mne i nesmysl. Pokud všichni přestaneme pracovat, kdo nám to zajistí?

Je tam, že každý má právo pracovat (tedy nikomu nesmí být z nějakých důvodů, třeba náboženských nebo politických určitá práce zakázána). Každý má právo na spravedlivou odměnu (tedy stejnou jako ostatní). Každý má právo na takovou životní úroveň, aby si zajistil blahobyt (tedy například není možno někomu nařídit, že nesmí vlastnit majetek a musí žít v bídě).

To, ale neznamená, že stát musí každému zajistit práci (navíc takovou práci, aby dotyčný byl spokojený) nebo že každý musí pracovat - jen na to má právo. Stejně tak stát není povinen každého živit - navíc (byť by se měl snažit pomáhat sociálními dávkami) - to ostatně ani není možné. Je to tak, že každý má právo živit se sám a žít v blahobytu a důstojně - pokud pro ten blahobyt a důstojnost dělá odpovídající věci (OSN nedeklaruje pečené holuby rovnou do úst).

Je fakt, že mi připadá, že proti té deklaraci jde fikce doručení (právo na spravedlivý proces) a to, že ten systém u dlužníka funguje tak, že mu efektivně zabrání vrátit se někdy do normální společnosti v mnoha případech až do konce života (není tam promlčení, ani možnost zbavit se nějak dluhů ani po padesáti letech třeba u OSVČ).

311873

19.6.2014 0:27

systém

Deutschland über alles 95.?.?.?

Myslím, že tu zaznělo dost dobrých rad, jak si může člověk v exekucích pomoct: od insolvence, přes práci na černo, dokonce oficiálně na poloviční úvazek (např. číšník a hodiny navíc placené na ruku), bydlení na ubytovně, práci v zahraničí atd. I účet si lze založit, např. v Německu nebo na Slovensku a exekutor z ČR na něj nedosáhne.
Systém nelze porazit: http://nazory.aktualne.cz/rozhovory/kdyz-chces-boj...
Ale žít se v něm dá a celkem dobře. Chce to jen chtít. A vzdělávat se např. v tom, jak funguje systém, jak fungují peníze atd.

311876

20.6.2014 22:10

Možná bych taky věděl

runner 86.?.?.?

Možná bych taky věděl, jak tenhle lichvářský vyděračský systém změnit... Chce to obušky a ricinový olej.

312047

Příspěvků: 63

17.06. 03:30 ϟ.☠  http://www.nwoo.org/2014/06/16/americky-imerialismus-1953-2011/
17.06. 06:57 Jacob  RE: http://www.nwoo.org/2014/06/16/americky-imerialismus-1953-2011/
17.06. 21:57 baba_Blažková  RE: http://www.nwoo.org/2014/06/16/americky-imerialismus-1953-2011/
17.06. 07:30 Dušan  Brzy již spadne opona.
17.06. 07:52 fohat  také jedno řešení...
17.06. 10:20  RE: také jedno řešení...
17.06. 11:29  RE: také jedno řešení...
17.06. 12:08  Souhlasím a tleskám.
19.06. 21:25  RE: Souhlasím a tleskám.
17.06. 09:03 ra.ri.ta  Váhám, zdali nejde o provokaci
17.06. 20:33  RE: Váhám, zdali nejde o provokaci
18.06. 08:02  RE: Váhám, zdali nejde o provokaci
17.06. 10:31 lucifuge  jak se to stává?
17.06. 10:52 Vladimír Stwora  RE: jak se to stává?
17.06. 10:57 lucifuge  RE: jak se to stává?
17.06. 17:33 Mareš  RE: jak se to stává?
17.06. 22:22 baba_Blažková  RE: jak se to stává?
17.06. 23:43 Mareš  RE: jak se to stává?
17.06. 11:38 Moiry  Strašák exekuce prověří mezilidské vztahy
17.06. 12:50 timur  RE: Strašák exekuce prověří mezilidské vztahy
17.06. 13:43 Nikdo  Ani korunu!
17.06. 16:59 Dap z lesa  Boj je vyčerpávající...
17.06. 18:07 Vladimír Stwora  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 19:03 Dap z lesa  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 19:09 Vladimír Stwora  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 22:00 Moiry  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 23:29 Vladimír Stwora  RE: Boj je vyčerpávající...
18.06. 09:23 Dap z lesa  RE: Boj je vyčerpávající...
18.06. 13:52 Moiry  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 18:37 Dušan  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 19:25 Dap z lesa  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 21:17 Dušan  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 21:33 fohat  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 23:01 Dušan  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 22:07 Deutschland über alles  RE: Boj je vyčerpávající...
19.06. 21:52  RE: Boj je vyčerpávající...
17.06. 20:29 dols  zkusit to mužou oba
17.06. 20:36 Vladimír Stwora  RE: zkusit to mužou oba
17.06. 20:44 dols  RE: zkusit to mužou oba
17.06. 20:53 dols  RE: zkusit to mužou oba
19.06. 08:50 dols  RE: zkusit to mužou oba
18.06. 04:39 Satanist  Hruzy ceskyho krateru .....
18.06. 07:16 Marten264  Systémové řešení se nabízí
18.06. 08:05 MARTin - anonym  Nerozumím tomu
18.06. 09:46 taticek  RE: Nerozumím tomu
18.06. 11:40 dols  RE: Nerozumím tomu
18.06. 11:16 Dekra  Je úplně jak se člověk do té situace dostal
18.06. 13:18 Dušan  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
18.06. 15:35  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
18.06. 17:30 Dušan  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
18.06. 18:57 fohat  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
18.06. 19:28 fohat  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
18.06. 20:03 Dušan  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
19.06. 04:08 karel4u  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
19.06. 05:26 Saša  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
19.06. 05:59 karel4u  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
19.06. 06:18  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
19.06. 06:33 ♧ lak  RE: Je úplně jak se člověk do té situace dostal
18.06. 16:34 Dap z lesa  Hlavou proti zdi
18.06. 18:10 Dušan  RE: Hlavou proti zdi
19.06. 00:02 MARTin - anonym  RE: Hlavou proti zdi
19.06. 00:27 Deutschland über alles  systém
20.06. 22:10 runner  Možná bych taky věděl

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 4

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,12 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
23,62 Kč
100 japonských jenů
21,65 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,53 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 102,87 Kč
1 unce stříbra
417,35 Kč
Bitcoin
240 924,52 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 395