Diskuze k článku

Irák: Největší ropná loupež v historii?

Příspěvků 61

30.5.2014 6:50

Motherfuckeri...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

October 12, 2007
Flying Kites....

I really don't know what is going on here...
The other day was Pink and today it is Pastel colors.
Not a fitting time of the year for pastel colors. After all, it is the beginning of Autumn, with its golden brown, rusty red and dying green...

But pastel colors have been obsessing me...ever since those pink and red taints.
Maybe because it is the Eid, the feast that marks the celebration of the end of our fasting month, Ramadan.

I remember the Eid in Baghdad, what used to be the Eid...
We have a tradition for the Eid, we must wear something new. I remember young and old saving that new piece, that untouched garment, for the Eid.

I remember the little boys and girls dressed in their new clothes, laughing as they rock on their swings, as they cry with joy on their merry-go-rounds...
Eating "shaar al Banat" or "ghazl al Banat" as some may call it.
You know, that fluffy hair-like sugar, dyed in pastel colors, that feels like cotton in your mouth, wrappped around a wooden stick and glues all over your face and leaves your tongue colored in pastel...pink, green, blue, yellow and...white.

I also remember the conversations...

"Baba, baba, shoof, anee helwa?" - Daddy, daddy look, am I pretty? would ask a little one raising her eyes to her dad. Showing off her new pastel colored dress and the pastel ribbons in her hair...

"Mama, mama, shofee shlon atayerhom"- Mom, mom, look how I can make it fly! would shout a little one to his mother, pointing his finger to his brand new kite made of pastel colored paper...

And the father would respond "Hadha shlon Jamal" - What beauty you are. Or,
the mother would say "Shater, ibnee, enta shater" - Clever my son, you are clever.

I can still hear their giggles, their laughs and their shouts of excitement...
I can still see the joy in their shining innocent eyes, their funny faces, their tender smile...
I can still feel their hugs, their wet kisses smelling of candies and their warm little heads on my shoulder, when tired from too much running around...tired from too much play.


I am lucky to have such memories. I am lucky to have witnessed them.
Today's children in Iraq are either too scarred or will not live to remember or... are already dead.

Only two days ago, 11 little ones were severly wounded by a mortar attack. Yesterday, 9 little ones were killed in a so called counter-insurgency attack by your brave boys. Today, at least 2 little ones were blasted away when a bomb placed in a toy cart exploded in their curious little faces...on the day of the Eid.

Our little ones are nothing but appetizers for you. Your anti-pasti, your hors d'oeuvres...The more, the merrier...

In the name of Liberty. In the name of Democracy. In the name of Freedom. In the name of the o' so civilized West that you are.

For 13 years, our little ones suffered, our little martyrs...Over half a million died as a result of your o' so civilized sanctions, while you were watching...

Thirteen fucking years and you watched, in silence, tasting your hors d'oeuvres ...Automaticky kráceno

310832

30.5.2014 6:53

Motherfuckeri...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Thirteen fucking years and you watched, in silence, tasting your hors d'oeuvres in front of your TV screens.

Thirteen years of a deafening, utter silence.

Silence from the so called left and anti-war clowns. Silence from the international community. Silence from the so-called Islamic Ummah.

So silent, that the silence turned into a lullaby of agonies that you can still hear in the mass graves of our little ones. So silent, that they have slept, never to wake up again...A murderous lullaby.

The little ones who survived, experienced their final liberation in 2003.

God damn you. God damn you. That is all I can repeat for now. I will have to stop.
I need to regain my composure. Recompose what you have decomposed...


Am back...
The composed, rational, polite Arab woman...I am now wearing my satin gloves, lest your sensitivities get ruffled...

But let me ask you something, are you as ruffled by an average of 40'000 little ones killed each year because of an occupation carried out in your name, with your money, under your "benevolent" eyes ?

40'000 is the conservative estimate figure from the 2006 U.N Human rights report.
The real figure for 2006 is much higher. Way higher. And am not counting the orphans in the thousands...

Only yesterday, a new report warns of an ever-deepening humanitarian crisis, never seen before, since World War II...And I say, it is much worse than what this report states.

Come and see our overflowing morgues and find our little ones for us...
You may find them in this corner or the other, a little hand poking out, pointing out at you...
Come and search for them in the rubbles of your "surgical" air raids, you may find a little leg or a little head...pleading for your attention.
Come and see them amassed in the garbage dumps, scavenging morsels of food...

Well over half of our little ones are under nourished or dying from disease. Cholera, disentery, infections of all sorts....
Under nourished does not mean on a diet like your fat little kids. It means not having food to eat. It means cannot find food to eat. It means starved.

Come and see, come....

See them being trafficked, raped, sold and "finally" killed by your brave boys. The "final solution." Remember that one ? It was not so long ago...Except this time it is carried out by the "greatest Democracy on earth."

And if you are too sensitive to such scenes, and your stomach can't take it, even though your hands and pockets contribute daily to it, come and search for them in the alley ways of Damascus, Amman or Cairo...

Search for them, hiding behind walls. Find them selling or begging in street corners.
Look for them behaving like a 40 year old adult, fending for a whole family...

Come and see...

The other day, I overheard a 6 years old saying to her mother, "I want to die."
Just in case one of your bullets does not get to her, you have ensured that she will finish it off herself...

Come and see them stutter, hear them shout at night during their sleep and see their wet beds...

This is no lost innocence. This ...Automaticky kráceno

310833

30.5.2014 6:54

Motherfuckeri...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

This is no lost innocence. This is a raped innocence, a murdered innocence...
Raped and murdered by you. I will net let you off the hook that easily. I guess you know me by now.

As for the little assholes (I guess am losing my composure again) who call me a whining Arab bitch, let me not wish the same on your children...
Because by God, if I did, you would strangle yourselves in grief and...remorse.


An article in Haaretz states that the Holocaust is still affecting the granchildren of the survivors...and that is well over 60 years, later.

How many decades, centuries would it take our surviving little ones to get over being freed by "Democracy" ?


In the meantime, the little survivors of your Holocaust, those who were born under your bombs, under your occupation, under your destruction, in your ghettoes, in your prisons, in your new Iraq, and who have known nothing else but you, their primal "caretaker", if they ever make it to adulthood, will bear witness on the day of Eid...

They, who have not known the Spring, Summer, of their lives. They who have witnessed nothing but the cold of the Winter. The coldness of Death...

They will remember, as I am doing now, the blown up cart of toys, the overflowing morgues, the rubbles of their homes, the mortars falling on their heads, the noise of explosions squatting their ears, their sisters and brothers in pieces, in front of their very eyes...
They will remember it, like some ugly melody, like some ugly lullaby...you lulled to them during their "liberated" childhood...

And those who have not and will not survive your "Liberation", will be flying high above like the pastel colored balloons of the Eid, like the kites made of pastel colored paper, like some white feather plucked from an innocent Dove...
Only to fall on the ground like dying, dried up, Autumn leaves...


Painting: Iraqi artist, Mohanad Al-Hayali.
Posted by Layla Anwar at 12.10.07

310834

31.5.2014 3:31

RE: Motherfuckeri...

favela 113.?.?.?

Reakce na 310834

...diky za pripominku ..."and you watched in silence"..jenom bych se chtel zminit,ze vetsina z nas ted se topi v problemech,ktere sily zla stale hromadi,pletou se do nasich zivotu bezohledne,vyrabeji represivni zakony jako na bezicim pasu,a je stale mene sa mene casu normalne zit,bylo na nas utoceno a stale je ze stran vyvolenych,jsme denne okradani atd...Snad jen bych chtel pripomenout ze si mnoho veci uvedomujeme ale protestovat na to bychom potrebovali aby den mel vice nez 24 hodin...Radi bychom take vedeli jestli nejen umelci a vsichni lide z jinych zemi a lide casto s rodinami,kteri byli prijati do Evropy /a neni jich malo/ jsou solidarni s nami z Evropy/co myslite?/, a lide napr. ze Stredniho vychodu odkud je velmi malo slyset,jestli si vubec vsimli,cim my prochazime a budeme jeste prozivat a myslim si ze Vase nadavky a vyhruzky smerem k nam /slysime je nejen od vas ale i ze vsech stran,od vlad,korporaci,elit,policie,soudu a mnoha dalsich utocnych vyhrozujicich uradu a organizaci/za to co elity provadeji nejen v Iraku pomoci zoldaku /a nikoliv nas/i jinde nejsou nejlepsi cestou jak spolupracovat byt solidarni a delat vse co je treba za lepsi zitrek...

310888

30.5.2014 7:20

lenže -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Saudské Arábii dochází plyn - omyl, ona ho už dováža!!!! - prestala byť sebestačná, kvôli odsoľovaniu vody

310838

30.5.2014 7:40

RE: lenže -

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 310838

Plyn? Skôr ropa. Inak pravda odsoľovanie vody a pumpovanie morskej vody do podzemia je energeticky náročný proces.

310840

30.5.2014 10:08

Konečně řečeno na plnou hubu

Bubo 89.?.?.?

Dlouho jsem čekal, až to někdo řekne na plnou hubu. Stalo se. Tady člověk vidí, jaká je Amerika v reálu. Loupí asi tak podobně jako kdysi 40 let Rusové náš uran. Jenže ti jej aspoň platili. A dodnes jsou někteří, že v tom vidí velkou křivdu, ale hoši z US jsou fajn.Totéž bylo osvobození Kuvajtu a bude Ukrajina.
Naše sdělovadla či mediální poskoci nepřinesou NIKDY ani polovinu zprávy z článku, takoví jsou slouhové.

310844

31.5.2014 3:42

RE: Konečně řečeno na plnou hubu

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 310844

Tohlenc to chceš srovnávat s nějakou "bratrskou pomocí" v 68? Libye, Vietnam, Afganistán, Ukrajina atd atd - aby ti jazyk odpadl.
A uran byl zaplacený, ať už ropou či železnou rudou. Nakonec i ten sovětský dluh ve směnitelných rublech převedli na USD v kursu 1:1, což je na tu dobu nepochopitelná štědrost.

310890

30.5.2014 10:41

Exxon a Putin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

ExxonMobil je bývalý Rockefellerův Standard Oil a asi největší firma na světě.
http://cs.wikipedia.org/wiki/ExxonMobil
Jenže zájem Exxonu a zájem USA jsou dvě různé věci už z povahy těchto subjektů. A tak o co méně si Exxon rozumí s Bílým domem, o to více mu to klape s Kremlem.
http://www.wallstreetdaily.com/2014/03/25/exxon-ro...
http://barentsobserver.com/en/energy/rosneft-picks...
Spinkejte dál
Vložený obrázek
[chechtot]

310845

30.5.2014 11:32

A toto je ten dôvod prečo sa dolár stále drží nad vodou?

lubosmat 195.?.?.?

Zrejme ak obchoduješ s papierom, musíš vyprodukovať, alebo skôr „niekoho obrať o“ ekvivalent nominálnej hodnoty vyznačenej na čerstvo vytlačenom papieri.

V Rusku sú voči „99.999 %“ podielom zahraničných ropných a plynových „Gigantov“ v domácich ťažobných spoločnostiach poriadne obmedzenia. Zatiaľ sú „zahraniční investori“ spokojní a dávajú to najavo potľapkávaním, úplne rovnako, ako to bolo za „Saddáma aj Kadáfiho, otázka je dokedy?.

Ukrajinské dlhy /spotrebu, Náklady na Majdany/ je možné tiež v krátkej dobe zaplatiť ukrajinskými surovinami: uhlím, plynom a možno aj tým bridlicovým svinstvom presýteným fenolmi a dioxínmi. Problém je, že ešte treba investovať do „Smrtky“, keďže na americkom území v oblastiach okolo Donecka a Dnetropetrovska žije akýsi neznámi rusky hovoriaci národ, ktorý treba zahnať do rezervácií, najlepšie na Sibír.

My na Slovensku tiež máme akési administratívne obmedzenia okolo ťažby uránu, asi by sme sa mali začať báť!

310847

30.5.2014 12:28

A tomu se říká demokracie

Nyk 195.?.?.?

Tady je názorně vidět, co ta demokracie je. Pouze násilí, loupeže, vraždy, války a genocida. Z toho by se dala vyvodit definice demokracie: Demokracie je zastaralý společenský systém, který slouží úzké vrstvě obyvatel k prosazování osobních zájmu, bez ohledu na ztráty na životech, utrpeních lidí, dopadu na životné prostředí, sociální, kulturní, zdravotní a vzdělávací úroveň ostatních obyvatel.

310848

30.5.2014 13:13

RE: A tomu se říká demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 310848

Zřejmě ano, i když z toho, že se tomuto systému "demokracie" říká, neplyne, že demokratický opravdu je. Ale čím ho nahradit?

Průměrný člověk není nijak zvlášť inteligentní, vychovaný, čestný, dobrý, ani hodný. Spíš je to závistivý, prolhaný vyčuránek. To je hlavní opora skutečné demokracie, takže není divu, že se demokracie nakonec zvrhne v něco děsivě odporného a hnusného. Režim, jaký máme v západních zemích teď.

Asi se všichni shodneme, že vládnout by měli dobří, moudří, vzdělaní a laskaví lidé. Ale jsou tu dva těžké problémy:¨

1. Jak je vybrat?

2. Jak je dostat k moci?

310852

30.5.2014 17:05

RE: A tomu se říká demokracie

Pepíík 89.?.?.?

Reakce na 310852

Ano, dnes se všude s oblibou říká, že to co tady je, není demokracie. Ale pořád se v tom žije. Pořád je to reálná demokracie, která zde existuje už dostatečně dlouho a nikdy nebude jiná. Lidí jsou jací jsou, jiní nebudou. Proto myslím, že je to jedno z nejhorších způsobů vládnutí. Vždy na ovládnutí společnosti mají po generace pouze bohatí lidí, kteří neváhají bezohledně uplatnit moc svého majetku na upevnění svého postavení za jakoukoli cenu a ztrát na životech. Ostatní je totiž nezajímají. A dnes vidíme snahy opět uvést stav lidstva do úrovně 18. století. Historie ukázala, nejlepší byly vlády osvícených monarchů.
Dnes je to vidět v Rusku, kde se na západě řve, že jde o autoritářský režim. Ale Putin je přece jen volitelný a Rusové ho volí a mají ho rádi, protože to není žádný Kalousek. A taky se o Rusi náležitě postaral. Kdežto Kalousek na nás s¤ál, kudy chodil.
Dále oproti našemu skvělému demokratickému systému, tyhle dlouhodobé vlády jako například v Číně, dokážou stanovovat dlouhodobé cíle a perspektivy výstavby společnosti. Kdežto u nás se přešlapuje na místě a řeší se nějací přeběhlíci ve vládě, do budoucnosti žádné vize, co nejvíc nahrabat, protože za tři roky už nebudu v parlamentu, to je jediná vize našich demokratických poslanců a vlády. Je zde 25 let stagnace a každý srovnává dnešní životní úroveň s rokem 1989 v ČSSR a nikoho nenapadne si domyslet, jak by na tom byla společnost třeba v ČSSR v roce 2014. Žije se ze dne na den, jako u cikánu, bez nějaké perspektivy do budoucna. Žijeme v izolaci krmení manipulovanými médií a nikdo nám neukáže třeba pokrok v komunistické Číně. Když pojede novinář do Číny, tak nafilmuje Čínský Chánov, protože ho za to odmění, nebo nějaký nesmysle o Tibetu. Ale co pokrokového moderního a dobrého, to ne. Protože je to komunistická Čína.
Bohatý s chudým to nikdy nemyslel dobře a to je ta demokracie, protože je pouze pro někoho, kdo na to má. Tak si myslím, že zatím se jeví nejlepší – osvícena autorita.

310865

30.5.2014 23:40

RE: A tomu se říká demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 310865

Putin je demokraticky zvolený prezident podle všech standardů uznávaných i na Západě a to, že Západ mu tento status nepřiznává je důsledek západního pokrytectví. Autoritativní je za prvé proto, že mu to umožňuje ústava RF, také proto, že je silná osobnost a možná taky kvůli vztahům v zákulisí, mimo "demokratický" systém, spojené s jeho minulostí, která mu dala spoustu zkušeností, jak se pohybovat v politice, vytvářet skryté hrozby a občas je i splnit (aby nikdo nepochyboval). Tento bonus k demokratické volbě je právě to, co mu Západ vyčítá a čeho se i právem bojí, možná dost podobně, jako se báli Stalina. Přesto je Putin, jak se zdá, lepší a morálnější osobnost, než západní, také-zvolení slizouni.

Dobrá, Putin je řekněme ta správná, ze všech známých žijících politiků ideálů ta nejbližší osobnost, které jde o blaho jeho země. Je dostatečně vzdělaný, má dost moudrosti (a určitě skvělé sebeovládání, klobouk dolů), je patrně schopen soucitu, ale není ve vleku emocí. K moci ho ovšem dostal na smrt nemocný Jelcin, který naopak doslova propil to, co ze SSSR zbylo po zradě Gorbačova.

Znovu tedy máme přinejmenším dva problémy: kde vzít podobného českého Putina a jak ho dostat k moci? Je něco takového vůbec možné v tak malé zemi, jako je Česká republika? Neočekávám například, že podnikatel a vlastně oligarcha Babiš je ta správná, osvícená autorita putinovského typu.

310878

31.5.2014 13:01

RE: A tomu se říká demokracie

Lin 85.?.?.?

Reakce na 310878

Příspěvek se mi líbí, takže se ho pokusím rozvinout. Od konce.
Jestliže se nám ve vládě objevil Babiš (i jiní podobní), pak jsme udělali krok např. k ukrajinským poměrům, kde už léta je státní rozpočet jako černá díra. Dříve jsme měli politiky jako loutky v rukách oligarchů, dnes máme přímo oligarchy ve vládě. Nu... "pokrok", za který jako národ hodně zaplatíme...
K Putinovi: Když se ho jednou novinář ptal, jakou vlastností by chtěl vládnout, odpověděl - předvídatelností. A o tom to je. Nic nemůžete řídit, pokud nevíte, kam řídíte a proč. Jako řidič auta, který sice točí volantem a šlape na plyn, ale vůbec nemá kontrolu nad autem, neví, kam ho veze. V tomto postavení je většina politiků. A pokud skutečně neřídí oni, pak to za ně dělá někdo jiný, aniž by to oni sami chápali (jsou něco jako děti na dětské atrapě auta).
U Putina došlo k tomu, že se stal skutečným řidičem skutečného auta. Cesta k tomu dlouhá a ne jednoduchá. Ovšem - neřídí sám, to by nezvládl nikdo. Má nyní svůj tým lidí, ale vyhráno stále nemá. I v Rusku existuje vedle páté kolony ještě kolona šestá, tj. ti, kteří jakoby souhlasí s novou koncepcí řízení, ale na pokyn svých chlebodárců ji sabotují.
V současnosti je v nadneseném slova smyslu celosvětové dění podobné velké šachové partii, kde velmistr, zvyklý na hráče okresních přeborů, narazil na hráče své kvality.
V čem spočívá nynější význam Putina? Nabízí totiž světu alternativní koncepci řízení, založenou na spolupráci a vzájemném respektu. Alternativní vůči anglosaské, od základu otrokářské a koloniální, tj. fašistické.

310910

31.5.2014 13:15

RE: A tomu se říká demokracie

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 310910

Kéž by bylo více diskutujících jako vy. [smích] Vaše příspěvky mají hlavu a patu a skutečně něco sdělují. Na rozdíl od stovek tlachalů, kteří zaplevelují zdejší prostor prázdnými kecy a ještě se rozčilují, když se je snažím omezit.

310911

31.5.2014 13:48

RE: A tomu se říká demokracie

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 310911

Zaplevelování diskuse Babišem zřejmě nevadí u žádného tématu.
Poznámka o ukradených v historických artefaktech z Bagdáddského muzea v souvislosti s další loupeží v Iráku zřejmě ano.

310913

31.5.2014 15:44

RE: A tomu se říká demokracie

Lin 85.?.?.?

Reakce na 310911

Díky, snažím se neplýtvat místem ani příspěvky. [smích]
A když už nyní píšu, vměstnám ještě další zprávy. V Kyjevě se zas perou, protože jim chtějí uklidit "majdan". Znovu pálili pneu a házeli koktejly, ale jen po asfaltu - na zastrašení komunálních služeb. "Osadníci" majdanovského městečka nepustí blíž ani novináře.
Druhá zpráva je nepotvrzená, takže berte s rezervou, spíš jako zajímavost. Pravdivá je část ohledně ukrajinských hranic, sporná - nepotvrzená část je ta, zda byl problém skutečně vnesen na půdu OSN. Ona totiž Ukrajina od rozpadu SSSR nebyla schopná zaregistrovat svou státní hranici, takže podle mezinárodního práva neexistuje jako suverénní stát. Celé její území je právně ruským - jako území nástupce rozpadlého SSSR.

310916

31.5.2014 16:31

RE: A tomu se říká demokracie

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 310916

Bohužel se domnívám, že i kdyby to byla pravda, co uvádí ten článek, nikdo ze západu to nebude respektovat. Co jsou dnes smlouvy a mezinárodní dohody pro nejmocnější tohoto světa, že. Zatím to vypadá tak, že USA podporují kyjevský režim UA zbraněmi, žoldáky a dělají všemožné sankce proti Rusku a celý západní svět v podstatě souhlasně přikyvuje. Rusko se stáhlo a jak to tak vypadá, klidně nechá proruské obyvatelstvo vykrvácet.
Smutné. [pláč]

310919

31.5.2014 19:59

RE: A tomu se říká demokracie

jansmith1984 72.?.?.?

Reakce na 310911

Víte p.Stworo, kdyby to nebylo vážné, byla by to legrace....[smích]

Nejen boj o zdroje, ale zejména politika sobectví, dvojího metru a kosher pokrytectví (v režii tzv. V/vyvolených a tím nemyslím jen ty, které nesmíme nahlas jmenovat a už vůbec ne kritizovat, ale myslím tím obecně všechny co v tom jedou) tlačí lidskou civilizaci pomalu, ale jistě do finální skázy.

Mimochodem, do této kategorie patří i Zevšeobecňování, které lze také zařadit mezi významné mediální nástroje k podprahovému oblbování a manipulování tzv. plebsu.


Proč to zmiňuji?

Protože ani Vy osobně (ačkoli Zvědavec tyto nedobré praktiky pod vaším dohledem v článcích a debatách hlasitě pranýřuje) nejste vůči takovému chování imunní.

Webzin Zvědavec osvětluje ty, kteří (s hrdým výrazem) hlásají pokrytecky pravdu, lásku a demokracii a ve skutečnosti konají opak. A přitom Vy jako editor (v rámci snahy o čistotu diskuze) politiku dvojího metru uplatňujete také.


Příklady???? Jeden z mnoha byl zmíněn předřečníkem (Moiry 77.?.?.?).

Stačí, aby se v příspěvku (nic proti kamarádce Lin) objevila kritika Babiše, která mimochodem nemá s tématem Iráku (jako největší ropné loupeži) NIC SPOLEČNÉHO, ale rezonuje s vaším osobním názorem a již se o tlachání nejedná a vše je (v souladu s politikou dvojího metru) ve vaších očích paradoxně v pořádku...[smích]

Pokud poskytujete neregistrovanému návštěvníku v měsící 10 příspěvků, proč mažete ty, které tuto kvótu nepřekročily, ale podle vás jsou tzv. mimo mísu? Kdo vám dal právo soudit co je a co ještě není tlachání? .... Pozice majitele stránek a pravdy?


I kamaráda MoU jste tady v minulosti několikrát nespravedlivě utřel, ačkoli jeho příspěvky patří (v porovnání s ostatními) mezi ty s vyšší vypovídající hodnotou .... a o příspěvcích v zásadě skromného jendy smithů ani nemluvím... [velký smích]


Férovost je to, co (pokud není již pozdě) může do budoucna zachránit naší civilizaci (která je pod vlivem mocných deprivantů) před destrukcí, ale není možné, aby ji běžný člověk vyžadoval od mocných a sám se podle této zásady nechoval.


A Peace se Zvědavcem, pokud bude vaším přičiněním odrazovat diskutující, kteří mu dávají svými názory (byť Vám se nelíbí nebo je nechápete) přidanou hodnotu.... Provozovat Zvědavce jen jako prostředek k výdělku (viz. káva pro), bez toho, aby rezonoval i s vyššími úrovněmi vnímání reality (s určitým nadhledem a s elementarní spravedlností itself) je zpronevěření se tomu, za co se vydává.


A nic ve zlém. Vím, že nikdo není bez chyb, ale to Vás neomlouvá. Dlouholetý člen zvědavčí rodiny a stále Váš kamarád,

jansmith[smích]

310925

31.5.2014 21:33

RE: A tomu se říká demokracie

fohat 194.?.?.?

Reakce na 310925

trochu jsem poškádlil webík JANA Šinágla...a hned asi po hodině muj příspěvek zmizel..V Prvních zprávách,nevím,kdo tam mává dirigentskou špejlí..jsou zvratky Tydlitátové,zároven i jiné naprosto NEKOREKTNÍ...Třeba je to ta DEMOKRACIE v praxi,kde jsou grygarové a aštarové bendové svorně v diskuzi a neokopávají si rectální polokoule... [cool]

310928

1.6.2014 7:54

RE: A tomu se říká demokracie

Lin 85.?.?.?

Reakce na 310925

Jene, použiju ještě další ze svého přídělu příspěvků, abych vám napsala, že s vámi v tomto případě souhlasím. Jestli Moiry psala (doufám, že se v ženském rodě nepletu)o rabování památek na území Iráku, pak její příspěvek byl plně na místě. Jedním z průvodních jevů anglosaské koloniální války je i tato "činnost", která nesouvisí jen s výnosným obchodem velmi cenných artefaktů, ale hlavně v ničení svědectví o dávných kulturách = soupeřích anglosaské civilizace. Důvod je celkem jasný = lepší podmínky pro falšování historie. Irák nebyl jediným, ke stejnému došlo v Afghánistánu, Libyii, Gruzii a mělo dojít i na Krymu.
A velký souhlas s vaším červeně psaným slovem "férovost" a k textu doplním, že ona férovost (= schopnost spravedlivého jednání) je jedním z Lidských znaků.
Omlouvám se čtenářům, že jsem nepsala k tématu Iráku, prostě mě zaujal příspěvek, který jsem neodolala rozvinout. A omlouvám se i Moiry, jejíž příspěvek jsem sice nečetla, ale pokud byl o ničení a krádežích památek, měl tu své místo.

310937

1.6.2014 19:57

RE: A tomu se říká demokracie

jansmith1984 178.?.?.?

Reakce na 310937

Příspěvek zrušen pro neuvěřitelnou rozvláčnost a proto, že je off topic.

310959

8.6.2014 16:09

RE: A tomu se říká demokracie

jansmith1984 62.?.?.?

Reakce na 310959

Příspěvek opět zrušen pro rozvláčnost a off topic plkání.

311252

31.5.2014 21:03

RE: A tomu se říká demokracie

Venny 46.?.?.?

Reakce na 310852

Dovolím si doplnit...
3. Jak se před nimi současně chránit? Protože jak vlastně můžeme vědět, že jsou opravdu dobří a moudří? [překvapení]

Pokud se tento názor jeví poněkud negativistický, odráží jen skutečnosti uplynulých let.

310926

31.5.2014 22:35

RE: A tomu se říká demokracie

Pepíík 89.?.?.?

Reakce na 310848

Závěrem bych řekl, že kde se objeví nositel demokracie a svobody USA, tam se v blízké budoucnosti objeví problémy. Možná, že to vyzní paranoidně, ale myslím si, že žádný Američan jen tak pro nic za nic nejezdí do Europy a po světě. Třeba asi před půlrokem organizoval "Člověk v tísní" po středních školách v ČR průzkum názorů žáků, anglický mluvicí skupinou lidí. Žákům se to líbilo, nemusely se učit a hrála jim u toho kapela debilů a zábavní formou pokládali žákům různé otázky a pak se hrálo, zpívalo, různě cvičilo a nikdo si ani neuvědomoval co jím sděluje. Zdali chodí do kostela, pár blebtu o Havlovi a spousta jiných údajů i to, kdo pije kokakolu a kdo kofolu. K neuvěření. CIA nikdy nespí a myslí s panem Schwarzenbergem a Kalouskem na naše demokratické dobro.

310931

30.5.2014 12:30

NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky "FRIKULIN" ....

steve 70.?.?.?

Honziku - ty na Zvedavce chodis pravidelne ..., zocelovat se ve svem "uzakonenem presvedseni" ....
Tvuj clanek (odkaz nize) je skutecnym prikladem "frikulinskeho moralniho zmrdismu" - zkratka, "Pepek Vyskoc - informator" - [chechtot]
----------
http://www.novinky.cz/komentare/337005-komentar-hl...

310849

30.5.2014 13:22

RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 310849

Přečetl jsem si článek toho ubohého slouhy USA. Jak může trouba, s tak omezeným přehledem, vůbec dělat novinařinu??? To čím tam argumentuje a krmí čtenáře, to je vrchol ubohosti a podlézavosti, řekl bych klidně vlezdoprdelismu Americe. Prokristapána ten má tedy argumenty... [bliji] [bliji]

310853

30.5.2014 19:05

RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 310853

Pane, asi jste nepochopil autorův humor a jeho skrytý záměr - naivním stylem ukázat PRAVDU o chování USA.... On trefně ukazuje na pravé cíle či skutečné dopady válečných akcí - Afgánistán - výroba opia pod kontrolou USA a jeho export do světa, třebas právě přes Kosovo - Bond Steel.. Írák a ropa - viz článek výše.. Jedině humorné je ta Kanada, ale zase jde o velice inteligentní humor..
Takže zvracíte sám na sebe, pozor na to..
[cool] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

310869

31.5.2014 0:14

RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 310869

Hmmm, tak možné je všechno. Jestli jsem nepochopil tak komplikované sdělení pravdy je možné a v tom případě se hluboce omlouvám.[zahanbení] Koneckonců já se nepokládám za nijak zvlášť chápavého. Otázka je jestli to je tak jak píšete. [smích]

310883

31.5.2014 0:40

RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky

micha 93.?.?.?

Reakce na 310883

Já chápu jednu věc, znám kolegu pana g. Mamona. Pana g. Mamona zná kdekdo, ovšem já osobně se chystám pana M. nakopat do ksichtu. Nezávazně samo. [smích]

310886

31.5.2014 0:31

RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky

steve 70.?.?.?

Reakce na 310869

.. autor ma prd a ne "skryty zamer" ...
.. autor je klasicky soucasny mamrd - mamrdi kolecko v ceskem hnojackem mamrdistanu. Viz jeho "odborny mamrdoprofil" ..
------
copy:
Jan Ludvík

Je výzkumným pracovníkem Střediska bezpečnostní politiky CESES FSV UK. Zároveň vyučuje strategická studia a bezpečnostní politiku ČR na Katedře mezinárodních vztahů IPS FSV UK. Odborně se zaměřuje na strategická studia (teorie odstrašení a jaderné strategie, proliferace jaderných zbraní, protiraketová obrana, konvenční konflikty, obecná teorie strategie), americkou a českou zahraniční a bezpečnostní politiku (vývoj po roce 1945, role NATO, strategická dokumenty, role byrokratické politiky).

Studoval obory Bezpečnostní studia a Americká studia na Univerzitě Karlově a University of Richmond

310885

30.5.2014 13:35

RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 310849

Pane jo, to je tedy síla [velký smích]
Ale přečtěte si diskuzi za článkem, kde mu čtenáři sdělují, co si o něm a jeho dílku myslí. [velký smích]

310857

30.5.2014 13:01

A co když jsme ovce všichni?

J Pohl jirka (tečka) kostelec211 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

http://moucka.blog.idnes.cz/c/360720/Putin-a-Obama-dve-strany-teze-mince.html

310851

30.5.2014 19:10

RE: A co když jsme ovce všichni?

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 310851

skvěle napsané !

310870

30.5.2014 13:27

Ropná loupež?

VojtaIL 84.?.?.?

V loňském Roce bylo z Iráku vyvezeno cca 880 milionů barelů ropy. Irák získal za její vývoz kolem 89 miliard USD (asi 1,8 bilionu Kč). To je přes 100 USD za barel. Zdroj viz zde. V čem spočívá ta strašlivá ROPNÁ LOUPEŽ? [velký smích]

310854

30.5.2014 13:47

RE: Ropná loupež?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 310854

Ono je třeba se podívat, kdo tu zprávu vydává, že? Autor ČTK nemusí být zrovna nejdůvěryhodnější zdroj. To za prvé.

Za druhé. Záleží na uhlu pohledu. Čísla vypadají impresivně. Teď jen zbývá otázka, kam ty peníze vlastně šly a kdo měl z toho profit. Iráčané? Nevypadají, že by se topili v penězích. Pokud si vzpomínám, Saddam chtěl (a) znárodnit ropný průmysl a (b) přijímat platbu v jiných měnách než v dolarech. Preferoval euro a zřejmě i další měny.

Abych porovnal. Například Kanada má dostatek ropných zásob na uspokojení vlastních potřeb a ještě by mohla 50 % vyvážet. Praxe je taková, že na těžbu mají monopol zahraniční firmy, které Kanadě platí jen procento ze zisku. Vytěženou ropu vyvážejí do USA, která pak zpětně prodává tuto ropu Kanadě za světové ceny. Ve Venezuele stojí litr benzínu (a teď mě nechytejte za slovo, přesně si to nepamatuji) kolem 27 centů. Vláda dotuje jeho cenu ze zisku z prodeje ven. V Kanadě 1,5 dolaru. Podobný princip patrně funguje v Iráku.

310859

30.5.2014 15:11

RE: Ropná loupež?

leicester196 86.?.?.?

Reakce na 310859

Ve Venezuele stoji 1 litr benzinu cca. 20 haleru.
http://www.rozhlas.cz/radiowave/casablanca/_zprava/916895
cca. v pate minute zacina pasaz ohledne cen

310863

30.5.2014 21:28

RE: Ropná loupež?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 310863

5 az 6 centu stoji 1 galon benzinu (hi octane) ve Venezuele. Nejkvalitnejsi naftu prez (56 cetane) ma Venezuela a je furt za 1 cent .... Pro porovnani cen - v USA sem u Shell v Point Roberts natankoval 128 litru low sulfur Diesel Fuel (45 az 48 cetane) coz je na ujetou vzdalenost na litr velkej rozdil a platil sem za 1 litr nafty US $ 1.27......... Za zminku stoji ze u benzinek v USA vam do benzinu normal , special a super na zadost etanolovy lobby erar necha primichat 10% etanolu a v Canade uz ten etanolovej sajrajt na kterej nejsou automobily staveny primichavaj taky - ja jen aby ste vedeli jak tu CDN a US citizen erar bere u drzky ........

310873

30.5.2014 18:37

RE: Ropná loupež?

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 310859

> kam ty peníze vlastně šly a kdo měl z toho profit.

Vývoz irácké ropy realizuje Irácká státní ropná společnost SOMO, pane Stworo. Zde naleznete její vlastní oficiální údaje o iráckém exportu ropy. O tom, v čích rukách obvykle končí inkasa státních firem nemíním diskutovat. Ovšem s největší pravděpodobností to v tomto případě nebudou ruce americké. [mrknutí jedním okem]

310868

30.5.2014 19:40

RE: Ropná loupež?

dub 89.?.?.?

Reakce na 310868

a od kohopa to asi ta "státní" firma nakupuje, když těžba patří zahraničním firmám? že by právě od těchto firem?

takže v čí rukách končí peníze opravdu nemá smysl diskutovat (obzvláště ne s vámi), protože v každém případě jsou to ruce americké.

víte vaše argumentace je stejně pravdivá, jako tvrdit, že když rákosník nakoupí od dodavatele za 100 a prodá za 110, že těch 110 zůstalo tomu překupníkovi...
nebo dalším příkladem jsou komerční exportní firmy - ty nakoupí od výrobců a s určitou marží (dejme tomu 10%) prodají ven. takže v čí rukou končí takové peníze? no z 90% v rukou výrobců, nikoliv v rukou exportní firmy. za komančů se jim u nás říkalo pzo, a ačkoliv tržby fakturovaly ony, tvrdá měna šla státu a zbytek v korunách výrobcům, zůstávala jim jen obchodní marže.

ale již jste více než nadevší pochybnost prokázal, že vaše úvahy jsou pouze prvoplánové a hlubšího zamyšlení nejste schopen[smích]

a o ekonomické zdatnosti nemluvě, obrat, marže, zisk - to vše jsou pro vás stejné kategorie, že[smích]

310871

30.5.2014 13:57

RE: Ropná loupež?

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 310854

Pane Vojto, v tom vašem odkazu nikde není zmínka, kam a komu jdou ty peníze za vyvezenou iráckou ropu. Jakou měrou se podílí na zisku Irák a jakou společnosti BP nebo Exxon Mobil? Podle toho bych potom soudil, zda je to čestný obchod, nebo loupež, není-liž pravda? Každopádně válka USA proti suverénní zemi Irák změnila poměry ve prospěch zmíněných společností, to je fakt.

310860

30.5.2014 15:05

RE: Ropná loupež?

leicester196 86.?.?.?

Reakce na 310854

Neni to v zadnem pripade loupez! Je to celkem jednoduche...zeme se pri instalaci "demokracie" znici, komodity (v tomto pripade ropa) se radne zaplati a v ramci obnovy nutne infrastruktury se zapoji spolecnosti (ktere a odkud by se ptal snad jen hlupak), ktere nasledne vystavi ucet. Jednoduche a fungujici! Mame co jsme chteli, v tomto pripade ropu, kseft a praci pro nase spolecnosti, prachy za ropu zpet doma a take vliv v oblasti. Co si prat vice?

310862

30.5.2014 17:28

technologie těžby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Myslím že není pravda že si ropu těžil Irák sám i před rokem 2003, zahraniční firmy ze západu tam těžili už před tím. Stejně tak v Lybii. Dokonce i Rusku působí zahraniční těžaři. Informace v článku jsou nepřesné a zavádějící. Přesto vystihují podstatu věci , to je pravda!!!!! Navíc se článek nezaobírá tím , kdo jiný by tam mohl tu ropu těžit ???? Irák sám ? Je toho schopný ? Technologie těžby ropy jsou různé, záleží na zdroji, může se těžit poměrně jednoduše nebo to může být tak komplikované že i Mr. Putin si pozve pár lidí od BP nebo Shell aby mu to vydolovali. Záleží jak jsou nastavené smlouvy a dohody. O tom v článku taky ani slovo ......

310866

30.5.2014 17:58

Stále stejný scénář

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Pod neuvěřitelně pokryteckou rouškou šíření demokracie, lidských práv a svobody vyvolat pomocí komand a najatých žoldáků převrat, povstání, válku, etnické a náboženské konflikty, pak to tam důkladně "humanitárně" rozbombardovat, rozeštvat lidi proti sobě,vybrakovat suroviny a vše, co má nějakou cenu a tradá zase jinam.Pokrytecky vybudovat to, co předtím vybombardovali a tvářit se jako spasitelé a zachránci.Po světovládných "mírotvůrcích" jen zkáza,mrtvoly, mrzáci,spálená a vykradená země.Nakonec ještě světu udělají kázání o dobrých mravech a demokracii. Kdyby to nebyla smutná realita, považoval bych to za krutý a drzý výsměch.

310867

30.5.2014 23:48

RE: Stále stejný scénář

-lak 77.?.?.?

Reakce na 310867

Od školství se soutěž liší jen koncovkou, takže budoucí realizátoři jsou v rámci těžko na cvičišti, lehko na bojišti připraveni dotáhnout vyspělý kapitalismus do despocie absolutismu, tedy nedivte se plackařočírovýmbondmotorcyklystýrům, nazdar bazar. [chechtot] [překvapení] [cool]

310879

30.5.2014 23:59

RE: Stále stejný scénář

micha 93.?.?.?

Reakce na 310867

Hele, statistika nuda je. Teď si vezmeme typyckého amíka a necháme ho hlasovat. Volím spravedlnost a nebo plnou nádrž a smrt x-tisíců nějakých nedemokratických čmouďáků? Hodil bych tam bombu. [smích]

310880

31.5.2014 4:40

Tak a uz toho mam dost!

leicester196 86.?.?.?

V tehle diskusi me zmizel prispevek (reakce), nevim ted ci je to vina, ale moje ne! Odpoledne tu jeste byl, pred mym odkazem na casablanku. Pokud se i zde bude bez vysvetleni mazat uz sem asi nepachnu a doporucim i pratelum ktere sem odkazuji jit radeji jinam,

310893

31.5.2014 6:13

RE: Tak a uz toho mam dost!

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 310893

Nejste sám. Moje reakce na Fohatův příspěvek o tom, že z Iráku byly uloupeny mnohem cennější hodnoty, než ropa zmizela i s původním příspěvkem. Neplatíš? jsi člověk nižší kategorie - funguje i na Zvědavci. Platící si tu mohou citovat wikipedii od rána do večera.

310898

31.5.2014 9:56

RE: Tak a uz toho mam dost!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 310893

A jak jste to měl podepsáno? Žádný vymazaný příspěvek se jménem leicester tady nevidím.

Pro moiryho: Snažím se omezit tlachání. Nárok máte na 10 příspěvků za měsíc. Ty další pouštím jen když jsou obsahově zajímavé. Vy jste jich měl minimálně 26 a ten poslední vymazaný byl o ničem.

310904

31.5.2014 13:39

RE: Tak a uz toho mam dost!

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 310904

26 ? To už je ale hodně dávno.
Nick Fohat patří velmi starému moudrému muži, jehož znalosti a zkušenosti mají obrovskou hodnotu. A vy jste na něj často hnusný.
Právě kvůli takovým lidem jako je Fohat na Zvědavce chodím. Diskuse o tom, kdo si nahrabal na irácké ropě a kam to zašil jen vzbuzují emoce, ale nikam neposouvají.
Úvahy o tom, kdo ukradl artefakty z kolébky lidstva a případné odhalení jsou nesrovnatelně užitečnější.
Volná energie totiž existuje. Fosilní zdroje jsou jen dobrou záminkou pro rozdmýchávání válek. ( i mezilidských emocí, jak zde právě pozoruji)

310912

31.5.2014 11:34

RE: Tak a uz toho mam dost!

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 310893

Chybí vám rezerva pro slušnost. Udelejte si server sám, a pak mužete luštit, co všechno jsou schopni provést účastníci diskuse na váš účet. Mazání bez vysvetlení akceptuju, a také se mi stalo. Pokud svuj príspevek považujete za zajímavý, udelejte si zálohu ve vaší režii, nebo preformulujte/počkejte napríšte.
Nenárokujte si zde neco, na co nárok nemáte.

310908

31.5.2014 6:11

Nejlepsi argument proti demokracii...

Kangaroo 77.?.?.?

Vzhledem k tomu, ze se zde v diskuzi monohokrat vyskytlo slovo "demokracie", povazuji za vhodne uvest zde prosluly vyrok W. Churchilla:
"Nejlepsim argumentem proti demokracii je petiminutovy rozhovor s prumernym volicem."

Jak pravdive a zaroven smutne!! [pláč]

310897

31.5.2014 21:20

RE: Nejlepsi argument proti demokracii...

kraksna 95.?.?.?

Reakce na 310897

Souhlas, např. moje sousedka volila knížete, protože se jí líbila ta rakouská trilogie o Sissi v televizi a protože kníže je taky z rakouska tak je to pro ní jasná volba

310927

1.6.2014 0:22

RE: Nejlepsi argument proti demokracii...

!lak 77.?.?.?

Reakce na 310927

Stará ....... je čarující toučpad či mini optical mouze, kterýmu zradila oprať. Skočilo to k článku 0 a poprosím editora, jestli to je schopen znovuaktivovat zde. Děkuji. Nicméně se pokusím sic přešajtrovaný na boj s palcátem o repete. [překvapení]
Jistěže že jde mimo asi její chápání souvislostí že šlechta ovládla banky. A ty prostřednictvím oligopolů dění ve společnostech. Skutečnou mocí jsou nyní obdaření idioté kterým jde patrně mimo rozsah chápání že generace otců bojovali pro sebe a své děti o místo na slunci z bezprávného otroctví a oklikou jsme tam kde dříve. Šlechta to myslí dobře. Pro sebe. I s depopulací. Mnozí nevěří historickým románům, nicméně mnozí se probouzí do zlých snů, kdy předpřevratová totalita komoušů byla slabý odvar na novodobé dráby a ten systém patrně funkčně (rozuměj civilizačně, humanitně) nevzdělané všehoschopné idioty vyžaduje a tvoří. Středověk trvá a patrně se reaktivuje ve své nejbrilantnější podobě, nerušen mnoha kacíři. [mrknutí jedním okem] Ps. Patrně jsem jemně zabloudil v myšlenkových pochodech oproti ztracenému příspěvku kde jsem se nedojat možná trefil z mého pohledu lépe. Pane Vladimíre nehledejte původní, děravou palicí se chlubit nemusím i když si rozumím a své postoje variabilně aplikuji a je jinak podle toho jak i třeba zmoknu a metrix hranic co by stroj si nestanovuji. [chechtot] [cool]

310933

1.6.2014 7:55

RE: Nejlepsi argument proti demokracii...

*lak 77.?.?.?

Reakce na 310933

[chechtot] Žižkův nástroj prosazení konfigurace jiného formátu systému proti jízdám v brnění šlechty. Holt se zvěrstva z palic vymlácela a zabrala by i na demokratůrníky a byla to účinná přeformátovanost pomatených zástupných providerů. I když z adamitů by nemalá část dnešní smetánky jásali včetně ..řezaných a experto-"rimentálně cíleně iniciačně novosexualizovaných. [cool] [velký smích] [mrknutí jedním okem]
http://www.b5a.cz/navdat/palcat.pdf
Jo, opomněl jsem na to že staženka nevědouc podporuje umělé krize a nedostatek čehokoliv v systému, který na tomto půdorysu nevolníků staví svou adoraci i s panskými jízdami a rozhazovaním drobných které stejně svými dráby navrátí do truhly mamona. [překvapení]

310938

1.6.2014 9:17

RE: Nejlepsi argument proti demokracii...

,lak 77.?.?.?

Reakce na 310938

[velký smích]
http://www.youtube.com/watch?v=liczzBe6JBM

310941

1.6.2014 1:43

RE: Nejlepsi argument proti demokracii...

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 310927

...A pak,že ta slavná demo-krcie není pro DEBILY.....půlka,kteří vědí oč jde,se šprajcne a na volby sere a druhá půlka debilů volí podle idiotských seriálů,horoskopů a návodů na polívce z pytlíku...Pak se nedivme,že výsledek je takový,jaký je,fantastický systém pro nesvéprávné ignoranty,který zplodí Bordel,načež zákonitě MUSÍ být po čase alternován nějakou diktaturou,která ignoranty probere z knedlíkové/ligově-gambrinusní letargie..Jiné cesty zřejmě není ("a k tomu nám dopomáhej Bůh"[mrknutí jedním okem]... [oči v sloup] [bliji] [bliji]

310934

1.6.2014 18:49

RE: Nejlepsi argument proti demokracii...

R 88.?.?.?

Reakce na 310934

Vždycky je víc blbých než chytrých a v demokracii rozhoduje většina. A o tom to je.

310954

2.6.2014 8:09

RE: Nejlepsi argument proti demokracii...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 310954

A blbým našepkávajú koho voliť predsa médiá a kto vlastní a riadi médiá to je tá pravá otázka!!! [mrknutí jedním okem]

310974

2.6.2014 10:22

RE: Nejlepsi argument proti demokracii...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 310934

Televizní reklama,
hýbe celým světem,
z dospěláků dělá voly,
plete hlavy dětem.

Dětičkám se dobře daří,
Actimel je chrání,
za maminku dneska vaří,
z Vitany ta paní.

K snídani si dávám Be-Be,
k tomu šálek Granka,
slíbila mi modré z nebe,
Hypoteční banka.

Hypotéka za hubičku,
odloží Ti splátky,
jen pár procent za službičku,
účtují si zpátky.

Za Vašutem jsem si skočil,
za chvilku mě přesvědčil,
dřív jsem za den stokrát močil,
Prostenal mě vyléčil.

Objevil se příznak chřipky?
Horečka a kašlání?
Do krabičky vraťte čípky,
Coldrex, ten Vás zachrání.

Děti hnusem křiví tlamu,
když jim večer mažu Ramu.
Že prý k žrádlu vůbec není?
Je však zdravá, to se cení.

Tatínek má svoje dny,
na balkóně chlastá,
maminku to netrápí,
vyšla nová Vlasta.

Žirafa co duhu svačí,
to mě vždycky bere,
v bříšku ji to hrozně tlačí,
Lentilky pak sere.

Na kopci jsem zpozoroval
fialovou krávu,
kdo tenhle spot nafilmoval,
asi hulil trávu.

Z WC leze havěť,
svěžest se jí příčí,
ať si mrchy píšou závěť,
Domestos je zničí!

Sušenku si omlékuje,
malá chytrá holčička,
zaskočil jí keksík v krku,
zmodrala jí hlavička.
Neolízne, neotočí,
marně lapá po dechu,
slzy se jí řinou z očí,
neměla žrát ve spěchu.

Pampers, nebo jiné pleny?
Maggi nebo Vitana?
Co rozpustí nejlíp hleny?
Škodovku či Nissana?

Vy, co ještě tápete,
chcete filmy v celku,
u reklamy chrápete,
přepínáte telku.

Ten kdo stvořil reklamu,
zasloužil by přes tlamu.

310978

Příspěvků: 61

30.05. 06:50  Motherfuckeri...
30.05. 06:53  Motherfuckeri...
30.05. 06:54  Motherfuckeri...
31.05. 03:31 favela  RE: Motherfuckeri...
30.05. 07:20  lenže -
30.05. 07:40 Oracle  RE: lenže -
30.05. 10:08 Bubo  Konečně řečeno na plnou hubu
31.05. 03:42 ignorek  RE: Konečně řečeno na plnou hubu
30.05. 10:41  Exxon a Putin
30.05. 11:32 lubosmat  A toto je ten dôvod prečo sa dolár stále drží nad vodou?
30.05. 12:28 Nyk  A tomu se říká demokracie
30.05. 13:13  RE: A tomu se říká demokracie
30.05. 17:05 Pepíík  RE: A tomu se říká demokracie
30.05. 23:40  RE: A tomu se říká demokracie
31.05. 13:01 Lin  RE: A tomu se říká demokracie
31.05. 13:15 Vladimír Stwora  RE: A tomu se říká demokracie
31.05. 13:48 Moiry  RE: A tomu se říká demokracie
31.05. 15:44 Lin  RE: A tomu se říká demokracie
31.05. 16:31 co na tom záleží  RE: A tomu se říká demokracie
31.05. 19:59 jansmith1984  RE: A tomu se říká demokracie
31.05. 21:33 fohat  RE: A tomu se říká demokracie
01.06. 07:54 Lin  RE: A tomu se říká demokracie
01.06. 19:57 jansmith1984  RE: A tomu se říká demokracie
08.06. 16:09 jansmith1984  RE: A tomu se říká demokracie
31.05. 21:03 Venny  RE: A tomu se říká demokracie
31.05. 22:35 Pepíík  RE: A tomu se říká demokracie
30.05. 12:30 steve  NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky "FRIKULIN" ....
30.05. 13:22 co na tom záleží  RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky
30.05. 19:05  RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky
31.05. 00:14 co na tom záleží  RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky
31.05. 00:40 micha  RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky
31.05. 00:31 steve  RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky
30.05. 13:35 Vladimír Stwora  RE: NAS HONZIK - uvedomely cesky novinarsky
30.05. 13:01 J Pohl  A co když jsme ovce všichni?
30.05. 19:10 hugo23  RE: A co když jsme ovce všichni?
30.05. 13:27 VojtaIL  Ropná loupež?
30.05. 13:47 Vladimír Stwora  RE: Ropná loupež?
30.05. 15:11 leicester196  RE: Ropná loupež?
30.05. 21:28 Satanist  RE: Ropná loupež?
30.05. 18:37 VojtaIL  RE: Ropná loupež?
30.05. 19:40 dub  RE: Ropná loupež?
30.05. 13:57 co na tom záleží  RE: Ropná loupež?
30.05. 15:05 leicester196  RE: Ropná loupež?
30.05. 17:28  technologie těžby
30.05. 17:58  Stále stejný scénář
30.05. 23:48 -lak  RE: Stále stejný scénář
30.05. 23:59 micha  RE: Stále stejný scénář
31.05. 04:40 leicester196  Tak a uz toho mam dost!
31.05. 06:13 Moiry  RE: Tak a uz toho mam dost!
31.05. 09:56 Vladimír Stwora  RE: Tak a uz toho mam dost!
31.05. 13:39 Moiry  RE: Tak a uz toho mam dost!
31.05. 11:34 ppppp  RE: Tak a uz toho mam dost!
31.05. 06:11 Kangaroo  Nejlepsi argument proti demokracii...
31.05. 21:20 kraksna  RE: Nejlepsi argument proti demokracii...
01.06. 00:22 !lak  RE: Nejlepsi argument proti demokracii...
01.06. 07:55 *lak  RE: Nejlepsi argument proti demokracii...
01.06. 09:17 ,lak  RE: Nejlepsi argument proti demokracii...
01.06. 01:43 Emil Robot  RE: Nejlepsi argument proti demokracii...
01.06. 18:49 R  RE: Nejlepsi argument proti demokracii...
02.06. 08:09  RE: Nejlepsi argument proti demokracii...
02.06. 10:22  RE: Nejlepsi argument proti demokracii...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

28

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 61 čtenářů částkou 8 281 korun, což je 28 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 0

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 0

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Co peklo pohltí, nevydá: Brusel je připraven obejít Johnsona, odklad brexitu by mohl schválit i bez žádosti03.10.19 14:39 Evropská unie 3

Karel Gott a státní pohřeb? V katedrále sv. Víta? Den smutku? Proboha, proč?02.10.19 18:27 Česká republika 28

Hrozí v Itálii automatické občanství pro nezletilé migranty?01.10.19 16:38 Itálie 1

Měnové kurzy

USD
23,42 Kč
Euro
25,83 Kč
Libra
29,50 Kč
Kanadský dolar
17,71 Kč
Australský dolar
15,85 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,61 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,42 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 956,64 Kč
1 unce stříbra
413,38 Kč
Bitcoin
193 518,15 Kč

Poslední aktualizace: 14.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 711