Diskuze k článku

Neschopnost telepatie neomlouvá!

Příspěvků 79

6.5.2014 0:24

pravnik

anonymous coward 89.?.?.?

Na Vasem miste bych zvazil zmenu pravnika, pokud o tomto nevedel. Tohle je bezne znama vec, kterou vi i lecktery hospodsky vypravec.

309673

6.5.2014 0:31

RE: pravnik

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 309673

Co měl právník vědět? O tom, že když prohraju, bude mě to stát 10 klacků, mi řekl hned na začátku. Ale jak měl vědět, že vydali rozhodnutí? To jim měl denně volat?

309674

6.5.2014 0:42

RE: pravnik

Marian1637 99.?.?.?

Reakce na 309674

ale v tej Kanade to bohuzial robia presne tak isto....ak nie horsie co sa tyka sudnictva!!!

309675

6.5.2014 5:59

RE: pravnik

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 309675

Tady to je jinak ........ Me vlez do baraku buzerovat exekutor jen jednou protoze sem zrusil Telus kterej mel mizernej servis -( prece nebudu platit za servis kterej nemam )a presel k BELL. Vymahal za to ze sem podepsal kontrakt vo servisu kterej sem vod Telus nemel a proto sem ho zrusil 8 mesicu pred vyprsenim $ 112. Poslal sem ho na konec zad a vystrcil ze dveri . No a kdyz me vlez domu bez zaklepani sem ho poslal na jednotku intenzivni pece. Vyhrozovali me z RCMP ze me budou honit za assault a tak sem jim rek ze sem nevyskocil v CDN z vlaku vcera a udelam to samy a jeste pridam vloupani. A mam klid ........

309688

6.5.2014 9:13

RE: pravnik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 309688

no vidíte a u nás(SR, ČR) by ste za podobnú akciu už z basy nevyliezol [chechtot]

309703

6.5.2014 18:20

RE: pravnik

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 309703

Nemuzu za to, ze v CZ a v SK si nechate vod eraru s*at na hlavu.....! V USA a v CDN dluzit penize - treba i bankam neni trestnej cin - asi proto aby kdejakej asshole si nemoh hned na kazdyho vyskakovat protoze na vokradani vobcanu ma licenci pouze erar! Nakonec v Canade bych asi taky z vezeni nevylez kdyz by exekutor mel v ruce soudni narizeni. V mym pripade Telus kterej by musel hradit soudni vylohy doufal, ze ze me drze vydiranim a nezakonnym vobtezovanim vyrazi penize na ktery nemel narok protoze u soudu by spor docela urcite prohral! A kdyz se ten hajzlik uz dopustil ty chyby ze me vlez az domu tak sem toho proste vyuzil protoze v CDN a v USA i kdyz by to byla chata , trailer nebo pouhej stan vam nesmi bez souhlasu nikdo vlizt - na to je tu zakon a tenhle hajzlik se klidne nezakonne vloudil do condominium building a dopustil se zlocinu trespassing protoze se nachazel na soukromym pozemku. Navic si votevrel nezamceny dvere a vlez me bez dovoleni do bytu vobtezovat a napadat ....... Vubec nejlepsi bylo, ze sem pak RCMPakum kdyz assilanta s vobtiskama tezky litinovy panve na xychte vodvazela ambulance nemusel vubec nic dokazovat i kdyz sem je upozornil, ze priste kazdyho hajzla kdyz by me vlez nezakonne do bytu vodbouchnu.

309758

6.5.2014 1:56

RE: pravnik

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 309674

Něco na tom ale skutečně stran právníka nesedí. K podání dovolání musel mít plnou moc a tedy rozhodnutí muselo být doručeno jemu a v tom rozhodnutí jistě byla uložena povinnost zaplatit náklady řízení.Takže to asi opravdu nějak odflákl...

309681

6.5.2014 11:37

RE: pravnik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 309681

V kazdem pripade, pokud autorovi pristalo v datove schrance rozhodnuti o exekuci (nejspise slo o soudniho exekutora u stejneho soudu), melo mu v datove schrance pristat i rozhodnuti o vyneseni rozsudku + rozhodnuti/vymer o vysi poplatku za jednani.

Toto se da nazvat tzv. cilenou exekuci, tech pripadu byla popsana rada, jak napr. na novinkach, PL, blistech, tak se o tom vedou ruzna diskuzni fora + existuji jiz sdruzeni ktera tyto pripady radeni exekutoru monitoruje. V tomto pripade je to ovsem zanedbani soudu.

Schvalne zmrvena adresa, pokud je vice adres, tak odeslani na tu, na ktere se s jistotou nezdrzuje apod.
Datova schranka byla zrizovana jako takova jistota, tak byla tenkrat v zakone prezentovana a skutek utek. Naopak, poslou do ni pouze to, co se hodi. To vi dnes jiz kazdy majitel datove schranky. Zbytecnost.

Jedina vec, ktera je nejspise i cilem je zapsani dotycneho do registru "potizistu"...

309719

6.5.2014 18:07

RE: pravnik

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 309719

No ale tak tomu bohužel není. K dovolání byla plná moc, takže rozhodnutí bylo určitě doručeno právníkovi. Exekuce už je otázka úplně jiná, ta se vztahuje k povinnému, tedy panu Stworovi....

309756

6.5.2014 18:11

RE: pravnik

jv 88.?.?.?

Reakce na 309756

Plná moc k dovolacímu řízení bez dalšího nekryje řízení před soudem I. stupně, který - jak p. Stwora píše - následně po skončení dovolacího řízení, vydal příkaz k úhradě nákladů trestního řízení. Pokud byl p. Stwora v tr. řízení zastoupen advokátem, potom měl soud primárně doručit advokátovi datovou schránkou. Spíš to vypadá na pochybení soudu, OS Praha - západ není žádný zázrak.

309757

6.5.2014 8:37

RE: pravnik

Alois P. 207.?.?.?

Reakce na 309674

Vladimire zdravim.... vis, stejna sebranka soudcu a advokatu pracuje v BC - CND a jeste o mnoho horsi. Co provedli me osobne je NEUVERITELNE. Bud rad, ze mas alespon pravnika,ktery za Tebou stoji. Muj advokat me podvedl a tak se s nim soudim... Dobry den vsem. ap

309702

7.5.2014 4:49

RE: pravnik

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 309702

Ahoj. Ja Ti to verim protoze me v BC -(to sem se po nezavineny tezky autonehode nemoh vubec branit)- pred lety udelali to samy kdyz sem se soudil s ICBC ktera tu ma monopol a je jak jiste vis erarni instituci..... Ver me, ze dobytek v Court House Industries je zkorumpovanej vod zhora dolu a vod zdola nahoru a zna se mezi sebou . Mas velkou nevyhodu a proto nezapominej, ze v CDN i u soudu pro ten penez lacnej dobytek budes furt DP i kdyz ti to nikdo nerekne. Taky si myslim ze v techto pripadech je rozhodnuty driv nez vlezes do soudni sine ! Soudci a advokati tady v BC maj svoje spolecny kluby kam se chodej bavit a ja Ti vysvetlim proc! To proto aby nedostali vod tech kterejm ublizili v nakym pub poradne do drzky nebo aby je nekdo rovnou nezabil!!! Jsi sucker a ty zkorumpovany swine zlodejsky to moc dobre vedi a proto Ti nauctujou i predrazeny transcripts ktery ti vnutej z Court Registry. Ja sem tim bullshit prosel uz davno a znam vosobne plno dalsich lidi s kterejma bylo protoze slo vo statni prachy z ICBC soudne vym*ano ..... To, ze neco vysoudis z advokata v BC je vopravdu mala sance protoze v Court House Industries ruka ruku myje. Delej jak chces ale v tvy kuzi bych radejc premejslel jak se compensovat jinak aby ten sajrajt na Tebe soudne nijak nemoh. By the way, oucty i ty krvavy s takovym dobytkem se nechaj vyrizovat i jinak nez v soudni sini, ale vo tom se nikomu nezminuj. Hlavne nezapomen, ze nekdy cas pracuje pro Tebe a ne pro ty swine! Moje rada je pokud do toho pudes nikomu neverit a hlavne si nepoustet nikde za zadnejch vokolnosti hubu na spacir a udelat to sam. Good luck! PS: Ja verim, ze na kazdou swini se vari voda protoze po letech na trans Canada #1 u Hope sem videl prevracenej crossover kterej uz docela hezky v motorovym prostoru doutnal ale jeste nehorel a v nem uveznena zoufala vo pomoc rvouci zenska pri vedomi v ktery sem poznal tu soudkyni. Mel sem tenkrat na pick up winch a vocelovy lano tak ze sem moh vomotat sloupek dveri a pripevnit na hitch u pick up a ten doutnajici vrak v pangejtu votevrit jak konzervu behem minuty i kdyz bych ten kus plechu vod pantu tim lanem mel prepilovat ale tim bych se rouhal vyssi moci ktera chtela abych videl pro tu swini zaslouzenej trest......

309786

6.5.2014 11:26

RE: pravnik

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 309674

Musíte anonymne zverejniť jej meno.
Serverov je dosť.
Upozornite "sudkyňu"(a ostatných zúčastnených paktivistov) na to s tým, že ak ona neidentifikuje(tiež hoc aj anonymne)
zadávateľa objednávky, resp. toho, kto ju nepriamo(alebo) priamo vydieral, budú na ňu a jej rodinu pľuť a napádať ju jej susedia a občania na ulici.

Dajte jej na výber.
Takto občianska verejnosť identifikuje, sa dopracujeme k organizátorom, k piatej kolóne zradcov, kolaborantov-fašizátorov a detailnejšiemu zverejneniu ich teroristických metód.(Viď zákony prooti terorizmu a genocíde).

Sme res publika a je ona vašim zamestnancom, alebo nie?
Pre koho pracuje dotyčná osoba, osoby zneužívajúce, prostitujúce spolu s presitútkami ústavu..parlament, vládu.. našich republík?
Azda nie je jej funkcia vecou, majetkom verejným?
Ak si neuvedomuje, pre koho pracuje, máme občianku povinnosť situačne primerane a dostatočne efektívne ju na to upozorniť.
Kto iní to má riešiť, ako my?
Azda tzv. politici, chtiac-nechtiac hájaci v korporátnej démonkracii povinne v "parLamente" záujmy rôznych mafióznych a iných organizácii, splácajúcich tak svoj "dlh" volebným "investorom"? [smích]

Ak naozaj išlo o zneužitie funkcie, tak-či onak dôsledky vyvodené budú. Je len otázkou kým a v akej forme.
Západnejšie už nejednu generáciu vravievajú, že na Godota čakať neradno..

Nebuďte cieľom.
Oni sú cieľom.
Nenechajte sa tými mafiózno-fašistickými antidemokratickými štruktúrami, usilujúcimi o demontáž občianskej spoločnosti, ktorých zastupuje(možno nerada) uvedená "sudkyňa", vmanipulovať do role obete na ich úchyláckom oltáriku.
Obráťte zbraň týchto najstarších mafiánov občiansky gramotne proti nim samým.

Ako aj nám tiež bolo neraz prízvukované hlavne v potichu:
"Uvedomte si kolegovia, že nežijeme v právnom štáte, ale v štáte právnikov" a
"Prosím nepleťte si právo a morálku, i keď teoreticky môže výnimočne nastať situácia, že príde aj v tejto veci k zhode.."
..
"Tzv. právo je tu, milí kolegovia nie pre ovčanov, ale vždy svojou podstatou bolo koncipované na ochranu elity(systémových adminov a programátorov) pred občanmi..aj keď je logicky potrebné deklarovať opak"
..
"..a ako nájdete "svojich"? Vždy robia opak toho, čo hovoria.."

..pri defašizácii našich právnych systémov(včítane EU a USA) stačí len reinterpretovať toto tiché pozadie režimu..koncepciu.
Režimy sa menia, no koncepcia zostáva. Teror menšiny voči väčšine. Tretia ríša, monarchie, dnešné korporátne démoNkracie, marxizmus, ..sú z odborného pohľadu naozaj len formami fasci(fašizmu) ani nie tak jednej nácie, ako skôr idei..presnejšie spomínaného podprahovo otrokárskeho, protiľudského konceptu, ktorého cieľom je zachovanie moci v rukách starých Panov, zabrzdiť, znemožniť rozvoj optimálnejšieho z vrodených potencialov "biomasy" smerom k Človeku.

Čokoľvek robíte, pokiaľ si toto v adekvátnej forme neuvedomíte, vojnu ...Automaticky kráceno

309713

6.5.2014 11:28

RE: pravnik

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 309674

Čokoľvek robíte, pokiaľ si toto v adekvátnej forme neuvedomíte, vojnu vyhrať nemôžete. Ani pri najlepšom úmysle. Možno budete krátko sláviť úspech pri nejakých bitkách, no aj tak na ich starom oltári spočiniete. Sociopatických okultistov porazíte vtedy a len vtedy, keď sa zahráte s nimi. Zatancujete vyššiu hru, pri ktorej im ustrelí dekel. Sú motiváciou na zásdné zamyslievanie sa.

Všetky vyššie uvedené veci podvedome viete hoc aj z ľudových rozprávok, len si ich uvedomte a tak Vám Zhora bude inFo dáno, co dělati radila by v konkrétní situaci ona "bábo". Pospite si dobre a do lesa zbehnite i cigu aspoň na chvíľu z kútika úst pustite.

Život je fajn, len sa zo zlého,
ni(e)kým zatiaľ dostatočne kontrolovného
sna života Vášho, prebudiť treba,
bo ktokoľvek radiť bude Vám, čo zrobiť máte,
nech radí len, no situáciu vašu najlepšie vy poznáte
a spolu s Ním i riešenie jej dáte.

Je to príležitosť tak pre Vás, ako aj pre snáď všetkých ostatných zdravo mysliacich.

309714

6.5.2014 12:00

RE: pravnik

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 309714

Udo má pravdu,já bych se s tou velmi dobře placenou dobračkou od soudu "nesral".Součástí její dobře placené funkce je taky za své výroky nést zodpovědnost před veřejností a osobně ručit si za to,co podepíše.
A jiný způsob,než veřejná kontrola nad nimi není a zveřejňování na ně platí,toho oni se bojí...je to mafie se vším všudy a je potřeba jí čelit a to všemi prostředky,od těch nejmírnějších až po radiální,bude-li to nezbytné,ale nechat si takhle srát na hlavu a jezdit před nimi po prdeli prostě nejde,jinak opravdu jednou skončíme v konzervách jako žrádlo pro psy... [naštvaný]

309720

6.5.2014 9:24

RE: pravnik

Erik Sedláček 89.?.?.?

Reakce na 309673

Lehce podezírám právníka, že mu to rozhodnutí přišlo a vysral se na to. Bohužel u českých právníků běžná věc - klient mi zacvakal, případ skončil, takže dál už pro mě neexistuje.

Jinak samozřejmě v případě nedoručení vůbec nelze zahájit exekuci. Stačilo by požádat o kopii spisu podle InfZ a hned by bylo jasno.

309705

6.5.2014 13:57

RE: pravnik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 309705

Funguje dorucenie fikciou, takze to spravit mozu.

309730

6.5.2014 22:09

RE: pravnik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 309730

Ale i tu lze napadnout. Pravda - soudci napadení zpravidla zamítají. Je to mafie.

309775

11.5.2014 2:32

RE: pravnik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 309775

No nějak nechápu, že se nikdo nepozastavuje nad tím, že pokud o tom jestli jste vinen nebo nevinen rozhoduje jen ta "fikce doručení", tak se jaksi, ehm, nejedná o "právo" a "spravedlnost", ale jaksi, ehm, o "justiční fašismus", a nežíjeme v demokracii, ale v jakési deformované "fašistické demokracii". Což nám dává právo proti ní všemi prostředky bojovat!

309964

7.5.2014 9:46

RE: pravnik

Erik Sedláček 89.?.?.?

Reakce na 309730

Ne, pokud má dotyčný datovou schránku a přesto by doručovali dopis poštou, jedná se o doručování neplatné a fikce je vyloučena.

309794

6.5.2014 6:05

Exekutorům zvoní hrana

Moiry 77.?.?.?

Kde nic není, ani smrt nebere, exekutoři se jinak uživit neumí. Na jednu vymoženou pohledávku je 10 na věčné časy. Dělají všechno proto, aby urvali peníze na provoz svých slavných kanceláří kde to jde a i za cenu navýšení za úkony, které nikdy neproběhly. Jestli dostane svoje věřitel, je jim úplně jedno. Exekutoři okrádají věřitele i dlužníky a je jen otázka času, kdy bude celý ten soubor podvodníků tyjících z paragrafů zákona vytvořeného buzerantem Pospíšilem a schváleného povaleči, kteří ho nikdy nečetli, zbaven pravomocí.
Pak mohou začít skákat pod vlaky stejně jako křehčí sorta jejich obětí.
Klima se mění. Dříve lidem při slově exekutor vstávaly vlasy hrůzou na hlavě a dnes jsou považováni za zoufalce, kteří už neví, kudy kam.

309689

6.5.2014 6:47

Exekutoři zřejmě potomci lapků ze středověku

iri 217.?.?.?

A právníci? Mám jen nedobré zkušenosti. Kdysi v letech 74 jsem si vzala právníka,který mě přesvědčoval o tom že, co si nenalžete, tak to nemáte.Přitom spravedlnost měla být na mé straně. Sama jsem si opatřila důležité podklady a tím právníka strašlivě naštvala.

A nyní dál: dostala jsem se do sporu s mobilním operátorem,který mě podstrčil pro mne nevýhodnou smlouvu. Ihned jsem mu doručila Odstoupení od smlouvy. Jenže on nereagoval a navíc začal posílat faktury. V občanské poradně mě právník radil faktury zaplatit.To jsem se tedy divila,proč vlastně,když žádnou službu neodebírám.
Vydržela jsem, nezaplatila, chtěla od nich doklady o tom, co jsem od nich na základě faktur odebrala. Naštěstí dostali rozum a faktury nakonec zrušili.

O exekutorech už jen dobré , protože s nimi jeden zažil středověk či co, díky jejich jednání. Např.dlužná částka byla dopravnímu podniku zaplacena včetně odměny právníkovi. Téměř za rok od platby přiběhl nějaký exekutor a začal vymáhat. Kdybych náhodou neměla doklad, tak bych se z toho těžko dostala.Zajímavé bylo, že věc souvisela se soudem na Praze 4.
Byla to záležitost ,kterou jsem vyřizovala za jiného a tehdy jsem byla tak konsternovaná, že jsem to dál neřešila.

309692

6.5.2014 6:50

exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

S exekutory žádnou zkušenost nemám. Dluhy nedělám, vše povinné řádně platím. Dnes je obyklé na exekutory nadávat. Vzpomínám na počátku 90. let, jak si „podnikatel“ ode mne vzal zálohu na provedení montáže antény. Práci neprovedl, peníze nevrátil, nechal se zapírat. Dal jsem to k soudu. Nepřišel tam, v nepřítomnosti byl odsouzen k zaplacení. Tím to skončilo. Musel jsem zaplatit i podání, takže soud mi byl k ničemu. Tehdy jsem si řekl, kdyby tak tady byli exekutoři. Vůbec by mi nevadilo, kdyby tomu lumpovi napařili třeba desetinásobek dlužné částky. Proč bych měl itovat dlužníků? Případ p. Stwory je samozřejmě jiný. Já jen obecně o exekucích.

309694

6.5.2014 8:21

RE: exekuce

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 309694

To buďte moc rád, že s exekutory žádnou zkušenost nemáte. Kdybyste nějakou zkušenost měl, pak už byste je nikdy nechválil.

Moje dcera někdy před deseti lety si přivydělala pár korun na drobné brigádě, že vylepovala plakáty jedné hudební skupině. Dostala za to od policajtů 4 pětistovkové pokuty- ale lidé ze skupiny jí řekli, ať je neplatí, že oni už to s policisty zařídí, že ty pokuty propadnou. Nepropadly. Exekutoři si tiše 5 let počkali, a pak přišlo jako blesk z čistého nebe od soudu rozhodnutí (rozhodnuto bez dceřina vědomí za zavřenými dveřmi), že má za ty čtyři pokuty ( celkem 2000 Kč) zaplatit 22 000 Kč. Tak nám státem posvěcení lapkové pěkně pustili žilou, hezky jsme se prohnuli.

Můj názor je ten, že zákon, který neurčil hranici, dokdy se má pokuta vymáhat, je velmi špatný. Takhle si člověk není jistý , kdy si kdo vzpomene, že někdy před deseti lety člověk někde něco nezaplatil. Za tu dlouhou dobu už kolikrát ani nemá doklady o tom, že ve skutečnsoti to zaplatil. Podle mě by měl stačit rok, nejvýše dva na to, aby se pokuty vymáhaly, pak by to mělo propadnout. A rozhodně by to nemělo dělat tak přemrštěné částky, v celé Evropě prý neexistují tak zlodějské exekutorské poplatky jako u nás. Například v Německu je to prý navýšeno jen o pár korun.

309701

6.5.2014 10:44

RE: exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 309701

Milá paní Jarmilo, takže brigáda? Nepovolený výlep plakátů na všechna možná místa? Dobře že to policisté pokutovali. A exekutoři? Ti čekali někde za bukem pět let, jen aby to narostlo? Kdepak, času na zaplacení bylo dost, ale to vás asi nezajímalo, když nějací pochybní lepiči plakátů slíbili nesmysl. To vám divné nepřipadlo? To bych nikdy nedělal, proto nemám s exekutory nic.

309709

6.5.2014 11:29

RE: exekuce

kodls 89.?.?.?

Reakce na 309709

Ty Vaše demagogický bláboly si strčte zaklobouk, lidé nejsou úplní idioti aby nepoznali kde je jádro problému.
Pisatelka si nestěžuje že musela zaplatit pokutu (dodojme že asi oprávněně), ale na parazity kteří úmyslně(!) dlužnou částku navýšili o naprosto nesmyslný desetinásobek(!) původní pokuty.
Navíc vyloženě lžete v tom, že stačí když člověk všechno svědomitě zaplatí a nic se mu nemůže stát. Viz. rozesílání údajných (neexistujících) dluhů kanceláří pojistitelů za motorová vozidla a tuny dalších případů kdy oběť vůbec nevěděla o údajném "dluhu".
Je to mafiánský byznys kde se protočí ročně několik miliard a největší problém je, že tahle mafie je už tak bohatá, že má konexe a peníze na ovlivňování a lobbing v legislativě. Tihle lidé se nikdy nebudou snažit normálně pracovat či podnikat, když si čuchli k tahle snadnému a lukrativnímu byznisu.

309715

6.5.2014 11:33

RE: exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 309709

Ste ľudský odpad ktorý sa v žiadnom prípade nedá považovať za ľudskú bytosť, ak by chceli od pani jarmili 2.000 korún tak nemám nič proti tomu(dlhy sa platiť majú), zaplatiť a je to OK, ale chcieť 22.000 korún za to že dlžím 2.000 korún a považovať to za správne, je u mna každá takáto osoba živý odpad a zaslúžila by si kopnúť do gulí a nie raz ale aspoň 100 krát [bliji]

309716

6.5.2014 13:34

RE: exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 309716

Děkuji všem za hodnocení mé osoby. Typická internetová argumentace - napadnout osobnost, označit ho za blbce, zrůdu atd. Místo argumentace, napadat osobnost. Mně přece nezajímá, kolik kdo platí na exekuci. Nejsem s to hodnotit oprávněnost. To, co někdo napíše, není rozhodující, museli bychom znát dotyčný případ důkladně ze všech stran. – Právě slyším zprávu, kolik milionů dluží pacienti nemocnicím za poplatky. Nemocnice uvažují o předání pohledávek další firmě. Jistě, ta dorazi na dlužníka, bude vymáhat, a podle vás je to zločinecké jednání. Proč ti lidé neplatili, když je to zákonná povinost? Mně se platit také nechce, nesouhlasím s tím, ale je to zákon, tak platím, dluhy nedělám. Znal jsem dříve jednoho mladíka. Jezdil v tramvaji na černo, byl vícekrát revizory přistižen. Nezaplatil, upomínky házel do koše. Říkal jsem mu, že ho to přijde draho. Jen mávl rukou a smál se. Ovšem pak to přišlo. Co říkal? To co vy teď píšete.

309728

6.5.2014 16:01

RE: exekuce

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 309728

K tomu bych měl jen takovou poznámku. Za lékařské úkony atp., platí pojišťovny. A pokud chtějí nemocnice vymahat exekucí ty stupidní poplatky 30 Kč, tak je to nehorázná drzost.

309742

6.5.2014 16:20

RE: exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 309728

Ze své zkušenosti uvádím - žádný praktický lékař ani specialista Vás bez zaplacení doslova do prasátka nepustí. Když Vás nezná, platíte předem - jinak dovolí až pak. Tyto peníze do účetnictví netečou - čili žádný doklad na obou stranách.

V nemocnici Vám platbu za pobyt vystaví fakturou - jaký je její další osud nevím - rozhodně Vám ji neproplatí pojišťovna.

Jedná se o státní finanční podvod.

309745

7.5.2014 9:27

RE: exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 309745

To si rozhodně nemyslím, že se jedná o finanční podvod.

Soukromý praktický lékař má z důvodu výběru regulačního poplatku sníženou náhradu od zdravotní pojišťovny, takže poplatkem 30,-Kč k žádným penězům navíc nepřichází.

309793

7.5.2014 15:26

RE: exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 309793

"Soukromý praktický lékař má z důvodu výběru regulačního poplatku sníženou náhradu od zdravotní pojišťovny, takže poplatkem 30,-Kč k žádným penězům navíc nepřichází."

Na základě jakého účetního dokladu provádí pojišťovna snížení úhrady, když pacient poskytuje regulační poplatek z kapsy do kapsy?

A proč tedy teď, kdy bude tento dobročinný úkon zrušen, si zdravotnický rezort stěžuje na významný úbytek financí a žádá o pomoc státní kapsu?

309815

8.5.2014 7:42

RE: exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 309815

To je přeci jednoduché, žádný doklad k tomu nepotřebuje. Pokud lékař požaduje proplacení úkonu, tak je jasné, že ho navštívil pacient. [chechtot]

A právě proto si zdravotnící stěžují, že až bude regulační poplatek zrušen, tak se také musí zvednout výše úhrad, aby se to kompenzovalo. [velký smích]

309860

7.5.2014 20:41

RE: exekuce

iri 217.?.?.?

Reakce na 309728

Je fakt, že je potřeba platit, když jezdím MDH a jsem v nemocnici apod. Něco dlužit - to není v pořádku.
Vono svého času šlo všechno v cenách nahoru. O lidech se začalo říkat, že nechtějí dělat. Čeští experti vyučení zahraničními poradci likvidovali celé fabriky, např Janka Radotín a pokračovali dál. Lidé přicházeli o práci a novou nenalézali. Rušili se učňáky a pod. Pro lidi vznikaly těžko uvěřitelné situace. Tak se také neuvěřitelně začali chovat a dělat dluhy a nově vznikající lichvářské firmy jim šly naproti.
U exekutorů je výhoda, že si mohou účtovat za náklady několik tisíc a nemusí nikomu o tom předkládat účty.
Sama jsem si to ověřila, když jsem vyřizovala pokuty MHD za jinou osobu. Naráz někdo ke splácené pohledávce připsal hned 2 tisíce a na soudu mě řekli, že exekutor měl náklady. Jenže je mít nemohl, protože jsem dávno před tím nahlásila, že povinný je v cizině. Tedy chování exekutorů není také v pořádku....

309825

7.5.2014 10:57

RE: exekuce

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 309694

To, ze dluhy nedelate a vse radne platite jeste vubec nemusi znamenat, ze u vas exekutor nezazvoni. Asi 3 roky zpatky jsem najednou nemohl zaplatit v marketu kartou. Volam do banky - ucet obstaven exekutorem. Uz jen zjistit kterym exekutorem byl ucet obstaven a ziskat na nej kontakt bylo na den.

Kdyz jsem prisel do kancelare exekutora, bylo mi sdeleno, ze duvodem exekuce na skoro 30 tisic je vymahani pokuty za jizdu na cerno, ktera se mela konat nekdy 10 let dozadu v Praze. Problem byl akorat v tom, ze v dobe te udajne cerne jizdy jsem byl prokazatelne na pracovni stazi v USA. Navic ziju na stejne adrese od narozeni, postu si prebiram a za tech 10 let mi kvuli tomu udajnemu dluhu domu neprisla jedina obsilka od Dopravnich podniku nebo soudu...

Dat ten bordel do poradku a dosahnout odblokovani uctu pro mne znamenalo cca. 14 dnu jezdeni po soudech a zbytecne vydaje. Tresnickou na dortu pak bylo, ze dotycny pan exekutor po zruseni rozhodnuti soudu a zastaveni exekuce zacal po mne vymahat "naklady na zapoceti a zruseni exekuce" ve vysi 10 000 korun. To jsem pak uz resil znacne neortodoxne za pomoci dvou po rusky mluvicich goril, kterym pomahal s prekladem pan Kalasnikov...

309798

7.5.2014 11:39

RE: exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 309798

Takže môj prípad bol takýto, spravil som si živnosť nemal som na sociálku(tam bola väčšia suma a nemal som vtedy peniaze) a zdravotnú(tú som vyplatil), zrušil som živnosť lebo mi to moc nešlo(málo som zarobil), prišla na mňa exekúcia a z platu som zaplatil 20.000 Sk(3 mesiace) a potom v roku 2010 mi prišla SMS že zablokovaní účet, tak letím do banky že čo sa deje a tam že exekúcia a ja že kto a oni že sociálna a ja utekám do sociálnej že čo sa deje a tam že máte nezaplatené to a to a ja že veď už ste ma ošklbali a oni že počkajte pozrieme váš spis a po chvíli prišiel spis a pozreli sa do neho a že áno máte to zaplatené a že pardón a tak hovorím dajte mi nejaký papier že je to OK a s tým papierom som utekal za pánom popravcom a ten že OK že mu aj volali ale že on pracoval usilovne a že 150€, lebo on pracoval a pokiaľ nezaplatím že účet neodblokuje a tak škrípuc zubami som pleskol na stôl 150€ a ešte poďakoval a od vtedy ak počujem exekútor tak sa mi vo vrecku otvára nožík!!!

309802

7.5.2014 11:58

RE: exekuce

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 309694

Ono těch "jiných" případů je víc než si dokážete představit!!! Tak tady s prominutím nekecejte, že je móda pomlouvat exekutory, člověče nešťastnej. Jak je možné, podle českého "práva", vymáhat po někom např. poplatky za rozhlas a TV, které předchozí majitel neplatil a když ten dům od něho koupíte, vymáhají to na vás??? Jak je možné uvalit za to exekuci na někoho, kdo ten stav evidentně nezavinil??? Co je to za SVINSTVO vymáhat po někom exekučně peníze, které nikdy nedlužil??? Zrovna to dělá VZP, pokud se vrátíte z ciziny! Co na takovým systému doprdele hájíte, člověče??? Vždyť to je totéž jak středověcí výběrčí - prostě ber kde ber a hotovo! To, co tam zavedl ten buzerant Pospíšil je svinstvo a nic než svinstvo, nemající v civilizované společnosti co dělat. Kam až tato země dospěla, těžko uvěřit. A nenajde se tam síla to změnit. Vláda i president jde evidentně na ruku exekutorsko soudcovský mafii!
[bliji] [bliji] [bliji]

309803

6.5.2014 7:20

Buďte rád, že to dobře dopadlo

MoUdrostrak 90.?.?.?

Vážený pane Editore, buďte rád, že jste počínající exekuci odchytil a máte to za sebou. V životě jsem nevyhodil jedinou pokutu vloženou mi v HavloStánu za stěrač. Přesto na mne na FU před lety číhala pohledávka v podobě "prachmizerných" 500 CZK - a NIKDO mi neupomínal, neobesílal, nikdo (TEHDY) nic po mně nevymáhal.
Zjistil jsem to jen náhodou proto, že jsem si vyřizoval na FÚ potvrzení o bezdlužnosti a samozřejmě jsem ji obratem zaplatil na FÚ v pokladně pro klidný spánek.

Co by nastalo, pokud by pohledávku "začal zahřívat" např. https://www.centralniregistrdluzniku.cz/hodnoceni-... je nasnadě. Raději a odkaz ani neklikejte - je plný výpovědí (mnoho stran) týraných "dlužníků". Na několik stran a srdceryvných příběhů z velké části nevinných lidí, které by v jiné zemi spolehlivě ihned byly důvodem Headlinu na První stranu.

Jeden z tisíce případů, které vyjímečně relativně dobře dopadly:

06.01.2012 Judr.Vrána neboli jeho opice mě navštívili 2.1.2012, respektivě dům mých rodiču, bez doprovodu si jeden pochodoval po domě s kamerkou a cítil se důležitý, druhý ještě důležitější stále opakoval sežeňte peníze, nezajímá nás co máte či nemáte uhrazené. Po jejich návštěvě a totálním vyvedením z rovnováhy jsem našla rozsudek okresního soudu, který exekuci zrušil z důvodů uhrazení a to již v roce 2008, momentálně vše řeším trestním oznámením, i když v našem státě hajzl kryje hajzla, a jsem si jistá, že věc bude odložena.rnPáni co u nás byli jsou nevycválaní burani, ale to asi všichni. jaktak vidím a slyším. rnbohužel jim to povoluje stát a mi to dovolujeme státu, jinak bychom už dávno opakovali 17listopad

Prvním opatřením, které po Islámské revoluci 1979 bylo zavedeno v Íránské islámské republice, spočívalo ve vyvážení stovek lichvářů a exekutorů nad Teherán a další města, zavazování za živa do pytlů a shazování ze skal. Natolik byla během desítek let panování "hodného" sionisujícího prozápadního Shaha Pahlavího a jeho půvabné Shahbanu Farah v Íránu rozbujelá nejen korrupce, ale hlavně _L_I_C_H_V_A_ a exekuce. Krásný Shah a krásná Shahbanu a jejich USraelští instruktoři dávali opakovaně do vyssátých oVčanů, požadujících základní práva, střílet policii a armádu, až toho byla revoluce, která je smetla a USraelce vyhnala za země.

Z dluhového týrání stal nejúspěšnější a nejvýnosnější business patrně na světě. Neznám žádnou zemi, kde by součástí posuzování bonity klienta bylo hledání, ZDA není či nebyl k pobytu nahlášen na obecním úřadu.

V Maďarsku když do exekucí mířily statisíce (a možná i imiliony) Maďarů kvůli obtížně splatitelným hypotékám, před několika málo lety vláda postihla banky (většinou zahraniční).

309696

6.5.2014 17:28

RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo

jv 88.?.?.?

Reakce na 309696

"Pokutu" vám za stěrač nikdo nevloží, jen oznámení o spáchání přestupku, potom vás musí předvolat k ústnímu jednání. Jinak přehmaty JUDr. Vrány jsou pověstné, na druhou stranu je třeba se bránit procesní cestou. Jinak nelze.

309750

6.5.2014 19:16

RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 309750

Bohužel, se velice mýlíte [pláč]
V pravicující Praze je to již nyní vysoce zprocesováno:
Policajt Vám dá upozornění za stěrač, do cca měsíce dorazí na adresu majitele vozidla výše a předpis pokuty (evidentně generovaná automatizovaně z DB a bez fotky!), Vy promtně např. bezhotovostně zaplatíte - a JE TICHO POPĚŠINĚ - La commedia e finita! [smích]
Tedy žádné Vámi popisované "ústní jednání" či projednávání atd.!!!
Pokuty za rychlost a parkování sbírám po celém světě. A v HavloStánu je z toho opravdu jen fabrika na prachy - a žádné "napravování hříšníka" - pokud je kešeň nabitá, můžu si v HavloStánu hřešit, jak a kolikráte se mi zlíbí [smích]
Btw. Velko-bum-bailiff JUDr.Vrána odpovídá OSOBNĚ za KAŽDÉHO ze svých vykonavatelů. Nechápu, jak že mu tolik kumulovaných faux pas u tolika z nich neohrozí exekekutorskou velkoživnost a soudy i komora mu to toleruje!?

309760

6.5.2014 21:17

RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo

jv 88.?.?.?

Reakce na 309760

Bohužel se nemýlím. Přestupek je řešen standardně stále stejně, tj. pokud odmítnete svoji odpovědnost jak provozovatel vozidla (viz dále), tak se věc překlopí do přestupkového řízení s neznámým pachatelem (tj. i ono ústní jednání atd..) a do správního řízení s vámi jako provozovatelem vozidla. Vy totiž máte na mysli správní delikt "provozovatele vozidla". Ano pokud zaplatíte, pak je konec, pokud nezaplatíte, pak můžete prokazovat, že jste učinil vše co lze důvodně vyžadovat, abyste znal toho, komu jste jako provozovatel svěřil vozidlo a k tomu, aby onen dotyčný neporušil dopravní předpisy. Co myslíte, že je reálně v lidských silách možné podniknout - poučit onu osobu, aby nepáchala dopravní přestupek, co dál ???? Je to čistě na vás, jestli se rozhodnete se vyplatit nebo bojovat s touhle právní blbostí/humlovinou, která konstruuje odpovědnost za provinění 3.osoby?? Více viz příslušné právní předpisy. Pokud vím tak to zatím nikdo nepodstoupil, takže to čeká na "vyzyvatele", který to dotáhne až do fáze správních žalob/ústavních stížností (tj. jen na soudních poplatcích cca. 8 tis. Kč). Vy si klidně dál "hřešte" a cintejte o zinkujících pepících. Možná se vám to nakonec vyrentuje, co vím tak v Praze to je za 500 Kč za 1 správní delikt, takže soudní poplatky vás přijdou stejně jako 16 správních deliktů (rychlost, parkování), ale v případě úspěchu ve správním soudním řízení Vám zaplatí jako poplatky tak náhradu nákladů pr. zastoupení.
Já až to přijde, půjdu bojovat se šimlem.
Ad Vrána, ano dosavadní kárné postihy byly mírné, letos se situace radikálně změnila, exekutoři dostávají od Nejvyššího správního soudu statisícové pokuty - pokud vás to zajímá tak viz webovky Nejvyššího správního soudu, senát "Kse". Vránu to taky čeká, pokud si ovšem poškození budou kárně stěžovat (ne tady na webu) ale u ministra spravedlnosti coby kárného žalobce.
Jinak máte pravdu, kárná praxe NSS do loňského roku byla nepřiměřeně mírná, v kárných senátech zasedají vedle 3 profi soudců NSS 2 přísedící z řad exekutorů, tam je asi ten pes zakopán.

309770

6.5.2014 22:02

RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 309770

To jsem rád, že jsme si to vysvětlili. Nepatřím mezi "sudiče". Navíc raději peníze vydělávám, utrácím, investuji a točím, nežli bych se spoléhal - na v HavloStánu tak typické - šetřílkovství. Takže pětistovky posílám jak na běžícím pásu a pár hodin po výzvě.
Jen obdivuji ten STROJ, jak je v HavloStánu promazaný. Kdyby v HavloStánu tak fungovalo všechno! A nechtěl bych tu ani být úplným cizincem, který by spadl do tenat byrokracie.
V jiných zemích dostávám pokuty do pošty. A pokud u nich není fotka či jiný důkaz, tak je rozporuji. Obvykle pak už další krok ze strany authorit dále nepřichází. V HavloStánu bych v takovém případě propadl k JUDr. Vráně a ten by vyslal promptně hochy s kamerkami.
Vadí mi, že v Česku je exekutory působen útisk, vydírání, vyhrožování. Pamatuji doby inteligentních soudních vykonavatelů. Dokonce jsem znal i jednu velice mladou a sličnou. A nepamatuji si, že by se báli či styděli své povolání vykonávat. A nikdo si na ně z dlužníků ani nedovolil užít násilí - takovou meli autoritu.
Po vstupu do EU zbylo tisíce celníků. Mohli posílit řady těchto vykonavatelů. Namísto toho JUDr. Vrána nalovil coby podřízené obdoby PravoSeců z Ukrajiny.
Díky za odkazy. Juknu na ně. Třeba se budou infa jednou hodit. Člověk nikdy neví [smích]

309772

7.5.2014 0:05

RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo

jv 88.?.?.?

Reakce na 309772

Bránit se zvůli není dle mého "sudičství", nejsem idealista, ale nesnáším státem posvěcenou zlodějinu, takže tu obranu vidím jako principální věc, ne jako "šetřílkovství" (to je spíš to placení té pětistovky co provozujete vy, nic ve zlém - viz 500 Kč x 8 tis. Kč za správní žalobu + kasační stížnost). Ale nikomu ani vám to nechci vnucovat, tedy to berte jako informaci.
Jinak klidně rozporujte i fotky jako důkaz (i to lze soudně napadnout), divil byste se nebo možná ne, jaké se dělají kejkle se záběry z kamerového systému coby důkazem.
Budu se opakovat, ale k Vránovi se dostanete jen s exekučním titulem, takže pokud si pohlídáte správní řízení, tak vám to nemůže utéct.
A propos, exekutorský vykonavatel má povinnost pořizovat videozáznam z mobilární exekuce, a POZOR není to veřejný činitel (nedávné rozhodnutí Nejv. soudu).
Jinak doby soudních vykonavatelů stály za prd, nevymohli nic, pokud vám někdo dlužil, jen se nechali uplácet. To taky není řešení. A autoritu neměli, spíš byli neškodní.

309780

6.5.2014 7:21

Zajímá vás případ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

kdy jsem byl v Rakousku trestně odsouzen za ublížení na těle a trvalo mi 15 let než jsem byl z obvinění zproštěn a pokuta 6000.- šilinků mi byla vrácena? Rozsah zranění si totiž rakouské úřady jednak vymyslely, jednak zveličily. Se sfalšovanými údaji pak jako pravdivými "pracovaly" všechny státní orgány. Napadl mě taxikář a chtěl peníze za služby, které neprovedl. Neujel se mnou jediný metr a na čekání neměl nárok, poněvadž moje zavazadlo odmítl naložit, zatímco jiný taxikář je bez řečí naložil do svého vozu stejného typu. Případ se udál v roce 1982 a v lednu 2013 jsem jej rozeslal na všechna velvyslanectví, politické strany, soukromé osoby v Rakousku, vybranou skupinu lidí v Evropském parlamentu. Přibližně asi tak 250 adres. Včetně jmen všech zůčastněných soudců, politiků, policistů, soukromých osob. Ostatně, počínání rakouských institucí a orgánů vuči mně, včetně vloupávání do mého bytu policisty a soukromými osobami, ničení mých věcí, stopy krve v mém bytě, kdy dotyčná osoba rozlomila židli, spadla z ní a zranila se, mě již natolik štvou, že jsem všechny tyto případy začal zveřejňovat na internetu. Do letoška 31 a v každém jsem v průměru popsal 2-3 případy. Ale mám i zkušenost z České republiky. Firma Telefonica, známá jako O2, na mě uvalila smluvní pokutu ve výši 6000 Kč za porušení smlouvy. Jim odeslaný dopis bych zde rád zveřejnil, pokud s tím budete souhlasit. Tím samozřejmě utrpí bonita firmy. Než tak ale učiním, tak je ještě jednou tímto vyzývám, aby mi zaplatili akceptanční pokutu ve výši 12.000.000 Kč za nepravdivé veřejné osočení. Můj jednostránkový dopis začíná tím, že jejich pokutu přijímám za předpokladu, že mi dokáží ... atd. a následovala řada podmínek. Dopis končí tím, že se zříkají jakýchkoliv právních nebo jiných prostředků vuči mě. Moje podmínky nevyvrátili, naopak mi poslali omluvný dopis. Tím ale souhlasili s mojí akceptanční pokutou ve výši 12 mil. korun českých a s neodvolatelným a absolutním souhlasem s uveřejněním mých poznámek v mezinárodním seznamu dlužníků volně volitelném podle mého uvážení. Za takovou možnost považuji také váš politický webzine.

309697

6.5.2014 9:16

RE: Zajímá vás případ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 309697

Telefonica Czech Republic, a.s.
Za Brumlovkou 266 / 2
140 22 Praha 4 – Michle
Česká republika


Akceptance
Věc: Dopisy ze 7.8.2013 ohledně identifikačního kódu pro ukončení služby a z 9.10.2013 ohledně faktury č. 4133126170

Obdržel jsem výše zmíněné dopisy a po právním vyhodnocení odesílatele a obsahu jsem je uznal jako nabídku pokračovat v užívání Vašich služeb. Tu přijímám za předpokladu splnění následujících podmínek smluvní stranou Telefonica:

Poskytnete mi Vaše úřední oprávnění, v němž v notářsky ověřené formě doložíte k čemu, jak, pro co a od koho jste obdrželi práva k výkonu správní činnosti.
Zároveň doložíte v notářsky ověřené formě, ve kterém státě Vám byla správní činnost povolena.
Doložíte v notářsky ověřené formě zakládací živnostenskou listinu pro územně správní jednotku, v němž se Vaše živnost nachází.

Nabídku dále přijímám za předpokladu, že mi dokážete
že smlouva nebyla ukončena po uplynutí doby trvání speciální nabídky, po kterou se speciální podmínky na účastníka vztahují, tj. k 12.9.2013 – viz čl. 13.1 Všeobecné podmínky;
že jsem nedodržel podmínky uvedené v dopise firmy Telefonica ze 7.8.2013;
že jste mi dodali konečné vyúčtování služeb k 30.9:2013 (viz Vaše sdělení ze 7.8.2013);
že jste ve vyúčtování z 23.10.2013 (vyúčtovací č. 1229923549, ref. č. 3620820571) nepřekročili smluvní dobu.

Dávám Vám příležitost toto poskytnout v přiměřené lhůtě 72 hodin plus dodání poštou včetně dvou dnů doručení na mou adresu pod přísahou a neomezeném ručení.

Jestliže uvedenou lhůtu nevyužijete nebo neposkytnete příslušné důkazy a nevyvrátíte výše uvedené skutečnosti pravomocně a/nebo neúplně nebo překročíte lhůtu, platí toto jako Váš neodvolatelný a absolutní souhlas s výše uvedenými skutečnostmi a předpoklady se všemi z toho plynoucími důsledky:
jako neodvolatelný absolutní souhlas k privátně obchodnímu zástavnímu právu ve výši 6000000 Kč z mé strany osobně vůči Vám;
tak také vůči Vám nadřízeným orgánům ve výši 6000000 Kč;
jako neodvolatelný a absolutní souhlas ke zveřejnění těchto poznámek v mezinárodním seznamu dlužníků volně volitelný podle mého uvážení;
jako neodvolatelné a absolutní zřeknutí se jakýchkoliv právních nebo jiných prostředků.

309704

6.5.2014 7:39

Nadace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Jednou z možností, jak se bránit proti přehmatům státu a soukromníků, je založení nadace, do které převedete veškerý svůj majetek. Nebo jeho část. Například: auto vám pak nepatří, máte od něj pouze klíček; byt a jeho zařízení vám nepatří a máte k němu pouze klíček; webzine Zvědavec vám nepatří a vám cizí lidé v něm uveřejňují své názory. Určitě stojí za to seznámit se s možností založení nadace.

309698

6.5.2014 14:48

RE: Nadace

c4mp3r 85.?.?.?

Reakce na 309698

Myslíte preventívne založenie nadácie každým občanom, alebo až vtedy, keď bude prebiehať exekúcia? Pretože ak je uvalená exekúcia, je už protizákonné hýbať s majetkom, napríklad na takom dopravnom inšpektoráte auto ani neprepíšete, pretože tú exekúciu tam vidia. Už som počul o prípade,keď sa človek o exekúcii dozvedel až z DI, keď chcel predať auto.

309736

6.5.2014 17:31

RE: Nadace

jv 88.?.?.?

Reakce na 309698

Vy máte na mysli "svěřenecký fond" dle nového občanského zákoníku, nikoli "nadaci" jako právnickou osobu - korporaci.

309752

6.5.2014 19:39

RE: Nadace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 309752

Můžete si vybrat. Nejlepší ale asi bude založit nadaci mimo republiku. Vy Češi jste neskonale blbí. Zvolili jste si žida Havla, Klause, Zemana a teď dokonce žida Babiše. Všichni tito lidé vám jdou po krku.

309763

6.5.2014 8:01

Na Slovensku je to rovnaké.

jan26 195.?.?.?

Vyčínanie exekútorských mafií je zákonom posvätený banditizmus.
Vymáhanie pohľadávok, ktoré sú oprávnené, často končí ad acta, lebo sú nevymožitelné. Mafiánske s.r.o. bežne pri svojom zániku (vytunelovaní) nechávajú za sebou miliónové pohľadávky, ktoré sú právne "ošetrené" tak, aby ich pôvodcovia boli "čistí" ako ľalie a nikdy nemuseli zaplatiť ani cent. Exekútor potom loví slabšie obete v podobe bežných občanov, ktorí nezvládajú z mizerných platov splácať svoje záväzky (prípadne z rôznych príčin prišli o príjem), alebo zabudli zaplatiť 3 € na odvodoch do Sociálnej poisťovne. Je to zvrhlý, skorumpovaný a nemorálny kanibalizmus.
Jeden kamarát pracoval ako exekučný koncipient a porozprával nám príbehy, z ktorých sa človeku obracal žalúdok.
Tých pár poctivejších exekútorov, ktorí išli po gangstroch, na ktorých bola uvalená exekúcia, buď včas odstúpili od veci, alebo skončili zakopaní hlboko v lese...
Exekútor je jedným z hlavných výdobytkov kapitalizmu. Je priam symbolom kapitalizmu. Hneď pri masovej nezamestnanosti, kriminalite, prostitúcii a krízach.

309699

6.5.2014 10:46

reseni?

taticek 2.?.?.?

Bohuzel jedine reseni spociva v neexistenci majetku a prijmu,ktere by slo postihnout. Nanestesti toto plati jen pro osoby osamele. Jinak hrozi postihy rodinnych prislusniku a pribuznych, vse naprosto legalne. Spolecnost se pomalu dostala do levelu, kdy pozira sama sebe. Majetnych bude cim dal mene (ve smyslu jeste je co zabavit), pak zacnou lovit ve vlastnich radach. Cili: zadny majetek,ktery by stal za zabaveni, bydleni v najmu, minimalni legalni prijem.

309710

6.5.2014 11:36

RE: reseni?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 309710

a z čoho chcete žiť zo vzduchu, pásť sa na lúke a napájať v potoku, sú dve možnosti, buď vyriešiť problém systémovo(na úrovni štátu) alebo emigrovať tam kde to je ešte ako tak znesiteľné [oči v sloup]

309718

6.5.2014 15:14

RE: reseni? Aké má byť nastavenie systému ?

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 309718

1) Kredibilita = zadlžovanie!
2) Klient = dojná krava!
3) Úrok = výpalné!
4) Politika = cesta k moci!
5) Volič = chudák!
6) Zamestnanie = posledná zúfalá možnosť, ako si zarobiť peniaze!
7) Nezamestnanosť = kľúč k produktivite!
8) Trh = kto z koho, hra bez pravidiel!
Chceme pravidlá, nie sú dokonalé - skomplikujú sa dodatkami!
Prijmeme samo-korekčný systém postavený na precedense – zahltíme sa výnimkami.
Odveké hľadanie duálnej výhodnosti – „WIN / WIN“.
Je možné zakomponovať do produktu maximálnu mieru zisku?
Je možné limitovať bohatstvo?
Všetci vieme, že trh je momentálne natoľko zdeformovaný, že bez regulácií plnohodnotne fungovať nebude.
Ak akceptujeme bohatstvo, musia bohatí akceptovať vyššiu mieru zdanenia – ale len takú, čo bude nevyhnutne potrebná na udržanie armády, polície, verejnej správy, zdravotníctva, vzdelávania a kultúry.
Štát by mal centrálne zabezpečovať fungovanie energetiky, sieťových odvetví, dopravy a bankovníctva.
Politici by nemali riadiť štát.
Ako vybudovať spoločnosť s fungujúcim a férovým trhom, riadenú autokraciou pod spoločenskou kontrolou?
Je tu snaha vybudovať planetárny superštát s hegemóniou v USA, je to však postavené na obrovskom klamstve a neférovej hre. USA nás nútia hrať "Black Jack" s odkrytými kartami, kým sami ich majú zakryté!

309740

6.5.2014 11:22

Tech pripadu bylo mraky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Bezna praxe. Od doby, co je povazovano odeslani pravniho dopisu automaticky za dorucene, bez ohledu jakou formou byl odeslan (zda vubec), nebere se v potaz skutecnost, ze osoba psani odbrzela, nebo nikoli.

To se netyka pouze exekuce, ale i pripadu, kdy se nekdo muze s uspechem odvolat/dovolat k rozhodnutim spravnich organu, tedy nejen soudu, ale napr. Mestkych, katastralnich, socialnich uradu apod.
A lhuty pro odvolani bezi...

309712

6.5.2014 17:36

RE: Tech pripadu bylo mraky

jv 88.?.?.?

Reakce na 309712

nemáte pravdu, fikce doručení platí jen u soudů/orgánů veřejné moci a jen je-li doručováno na zákonem stanovenou adresu. u p. Stwory byl problém buď u soudu nebo u jeho právníka, že se o příkazu k úhradě nákladů trestního řízení nedozvěděl, nebyl mu doručen, soudu doručuje vždy zvolenému pr. zástupci, účastníkovi jen tehdy, pokud má něco osobně vykonat.

309754

7.5.2014 21:35

RE: Tech pripadu bylo mraky

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 309754

Řekl bych, že v daném případě měl něco osobně vykonat p. Stwora - zaplatit, nikoliv jeho advokát. Tedy příkaz k úhradě nákladů měl být podle zákona doručen p. Stworovi.
POkud tomu tam nebylo, tak příkaz není pravomocný a podle zákona nelze na jeho základě vést exekuci.

309831

7.5.2014 22:59

RE: Tech pripadu bylo mraky

jv 88.?.?.?

Reakce na 309831

Podle § 62 odst. 2 tr. řádu má-li obviněný obhájce, doručuje se písemnost pouze obhájci, pokud zákon nestanoví jinak
(případ náhrady nákladů řízení o bezvýsledném dovolání sem nepatří). Má-li obviněný něco osobně vykonat,
doručuje se písemnost také jemu (vedle obhájce). Povinnost zaplatit náklady řízení není případ,kdy má obviněný něco osobně vykonat (to je např. předvolání k úkonu trestního řízení - § 90 odst. 1 a § 98 tr. ř., výzva k předložení nebo vydání věci - § 78 odst. 1 tr. ř. apod.).
Tak jako tak měl být příkaz soudem doručen advokátovi - zvolenému obhájci p. Stwory. Pokud příkaz nebyl řádně doručen nenabyl právní moci a pokud byla vedena exekuce tak postup jsem popsal - viz níže vzkaz pro p. Stworu.

309836

6.5.2014 12:02

Není to dlouho,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

jedna moje příbuzná, přes šedesát let a v invalidním důchodu (vývod) ovdověla a byla předvolána k notáři v samém centru Prahy (mají pěknou vilku za hranicemi Prahy, už ve středočeském kraji). Ten okamžitě zablokoval konto, které měla společné s manželem a zároveň vystavil platební příkaz na 26 000,- Kč jako odměnu notáři se splatností tři dny. Doma v hotovosti měla pár stovek. Než se jí to podařilo popůjčovat, už tam byli exekutoři, pak teprve začala volat o pomoc příbuzenstvo. Nakonec to dobře dopadlo.

309721

6.5.2014 12:35

Jsem rád že jste to zveřejnil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Jsem rád že jste to zveřejnil, jelikož nejsem znalec paragrafu a už vůbec né práce justice, tak mě nyní čeká po mém prvotním odsouzení nějakým samosoudcem na 1 rok, kdy jsem podal odpor tento měsíc klasický soud a tak si na tuto věc mohu dát pozor. Díky

309723

6.5.2014 14:10

Svinský režim, nejhorší z tzv. vyspělých zemí

Spřízněná duše 212.?.?.?

Znenadání po 27 letech pobytu zde v USA nám přišla pohledávka zaplatit bance HSBC Nevada u které jsme kdysi měli credit cards, zaplatit 327 dollarů. Ta předala dluh vymahačské agentuře Tate and Kirlin Ass. po 7 letech!!! od údajného dluhu. To mne pochopitelně naštvalo a kontaktoval jsem tu vymahačskou firmu s tím, že jsme žádný dluh nikde neměli, ať mi předloží jakýkoli důkaz dluhu. Zrušili jsme totiž před 7 roky členství u banky HSCB a vrátili jejich platební karty. Veškerý dluh jsme zaplatili v den ukončení platnosti těch kredit karet.
Vymahačská firma nám nejprve vůbec nechtěla sdělit odkud dluh pochází, nicméně posléze sdělila, že je údajný dluh prý u firmy Cosco a přestože nám neposkytla žádný důkaz takového dluhu, požadovali zaplatit nadále. Tak jsme se nějaký čas dohadovali, jak je možné vymáhat dluh takovýmto způsobem a po tak dlouhé době. Potom jsme dostali nápad navštívit přímo firmu Cosco, kde údajný dluh vzniknul a pokusit se zjistit víc. A představte si, že tam byli ochotni a schopni zpětně dohledat v systému naše nákupy a platby a zjistili, že žádný dluh u nich nemáme. Po 7 letech!!! Tak nám vytiskli kopii, kterou jsem poslal té vymahačské firmě. Následovala omluva po telefonu a ještě písemná.
Takže dluh si sprostě vymyslela zlodějská banka HSBC Nevada a aniž by kontaktovala přímo nás, předala jej vymahačské company. Spoléhala zřejmě na dobu sedmi let, že nebudou existovat doklady o zaplacení ap. Za zmínku však stojí především to, že dlužná částka 270 dol. byla za dobu 7 let navýšena o pouhých 97 dol.!!! To je v ČR absolutně nemožné. ČR má v tomto nejhorší zákony ze všech vyspělých zemí, mnohdy odporující právům člověka a žádná vláda tento tyranský exekutorský řád, nedokázala umravnit. Navíc v celém systému je BORDEL, že nelze nikde nic dohledat. Pobýval jsem tam v ČR určitou dobu a mám podobné zkušenosti jako pan Editor. Je to ostuda ČR. Vůbec se nedivím, že vzniká násilí, neboť lidé jsou přímo tlačeni k takovým činům neschopností státu. Tfuj na takový režim!
[bliji]

309732

6.5.2014 14:28

již jsem to sem jednou hodil.

fohat 194.?.?.?

lehce jsem s nimi komunikoval,muj případ byl vyřešen NORMÁLNĚ,takže to muže být tip pro ostatní...http://www.klub-nekompromisnich.cz/

309733

6.5.2014 17:22

Pro p. Stworu

jv 88.?.?.?

Pokud jste měl před vydáním příkazu k úhradě nákladů tr. řízení zřízeno datovou schránku a soud Vám do ní nedoručil (a nedoručil ani vašemu právnímu zástupci ?), potom vám rozhodnutí nebylo procesně účinně doručeno, nenabylo právní moc/vykonatelnost a jde o důvod zastavení exekuce. Návrh na zastavení exekuce můžete podat i poté co jste částku exekuce zaplatil. Jelikož jste vedení exekuce procesně nezavinil, měl by soud v rámci zastavení exekuce současně rozhodnout, že nejste povinen náklady exekuce hradit, resp. pokud tak neučiní, můžete se domáhat náhrady škody (ony náklady exekuce - odměna a výdaje soudního exekutora) coby náhrady škody způsobené nezákonným rozhodnutím/nesprávným úředním postupem podle zákona č. 82/1998 Sb. vůči České republice - Ministerstvu spravedlnosti. Víc vám asi řekne Váš právník, který zná/bude znát procesní detaily. Pokud vám to vše shora uvedené samozřejmě stojí za to. Jinak úroveň české justice je otřesná. Hodně zdaru ve Vaší činnosti.

309749

6.5.2014 18:30

ZHRNUTE!!!!!

GRIZLI 195.?.?.?

NIE JE TO NIC INE, AKO "OCENENIE" VASEJ PRACE. OBYCAJNE SVINSTVO Z POMSTY.
AK BUDE TREBA, 50% SUMY VAM ZASLEM! DUFAM, ZE TO NEBUDE "PROTIZAKONNE".

309759

6.5.2014 23:00

chyba je v systéme nie v exekútoroch

Naďa 178.?.?.?

Je jedno akoby ste nazvali vykonávateľa/exekútora/-aj za socíku existovali exekútori-boli to súdni vykonávatelia súdu, hľadajte zárodok a chybu v konaní svojho právnika, pán Vladimír ste dosť znalý človek aby ste vedel ,že ak zákon umožňuje exekútorom konať tak ako konajú idú podľa exekučného zákona,prečo nepoukazujete na exekučný zákon? Ak niekto dnes poukazuje na exekútora tak vo mne vzbudzuje podozrenie taký človek!!!najmä v tedy ako vie ,že niekto...splnomocnil exekútora v jeho právomociach
Napr.:Nadávate na policajta ak Vám "dá obuškom"? , alebo na políciu,alebo na vládu ak by ste tým obuškom dostal (myslím to samozrejme obrazne....)
O.i. koľko ste zacvakal svojmu advokátovi????

309777

7.5.2014 4:02

přijďte!

Vagrant vagrant (tečka) vagrant (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

Vy, kterým se praktiky exekutorské mafie již vzpříčily v hrdle, přijďte 21. května ma blokádu exekutorského úřadu "jedné z nějvětších lidských sviní", Joudra Tomáše Vrány do Přerova. Každý se počítá. Nebojíme se jich, ta hovada omylem navlečená do lidské kůže to jen ještě neví. Toto je způsob, jak je o tom něžně informovat.

http://pravdazvitezi.webnode.cz/news/blokada-exeku...

309784

7.5.2014 8:57

Ctihodný exekutor Vrána přiznává,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

že za dobu posledních let bylo prý 10 procent jeho vykonavatelů hospitalizováno v nemocnicích po zmlácení dlužníky. Kdyby jich bylo hospitalizováno 50 procent, obávám se, že by to ctihodný pan Vrána musel z bezpečnostních důvodů zabalit. Nezastávám se dlužníků, ale proč exekutor, likvidující "dlužníka", není tím dlužníkem, kterému stejně většinou již nic nezbývá, zlikvidován sám? Proč ještě existuje exekutor pan Vrána ? Proč již notně přihřátý soudruh Pospíšil neodpočívá někde v klidu na některém z plzeňských hřbitovů ? Proč sedí v talárech soudci, kteří dělají nejen procesní ale i pravopisné chyby ? Proč si tuto protekční exekutorskou mafii spolčenou prakticky se všemi státními úřady / "zdravotní pojišťovna", "úřad pro sociální a důchodové zebezpečení"/ všichni postižení nechají už skoro čtvrt století líbit?

309791

7.5.2014 20:07

RE: Ctihodný exekutor Vrána přiznává,

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 309791

Možná proto, že většina lidí nemá schopnost nebo možnost exekutorům skutečně z vlastního rozhodnutí ublížit fyzicky nebo psychicky (maminka na mateřské, babička důchodkyně, slabí a hodní lidé).

Z těch co ty schopnosti mají, tak většina inteligentních lidí zůstane u toho mluvení, případně se brání právně, pokud na to mají prostředky a schopnosti.

Ti agresivnější a nebezpečnější zase nemají ve zvyku si věci promýšlet a vybijí se na tom, kdo tam fyzicky přijde. A to je často zase nějaký buď zoufalec, který nemá peníze a tak musí dělat i tento hnus a nebo napůl zločinec a vymahač.

Je asi málo lidí, kteří by si vše promysleli, zvážili pro a proti včetně toho, že sami umřou nebo doživotně zůstanou ve vězení, zjistili si informace, prostředky a udělali si čas a pak šli chladnokrevně zabít někoho, s kým přímo nepřichází do styku a kdo se nejspíš snaží se zabezpečit jak se dá a má na to i peníze. Docela by mně zajímalo, jaký psychologický profil musí mít člověk, který toto udělá - tedy chladnokrevně někoho zavraždí aby se pomstil a protože to považuje za spravedlivé.

309823

7.5.2014 12:07

Jaká je odměna exekutora v zahraničí a v ČR?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

původní zdroj se mi nepodařilo dohledat, tak aspoň takto:
http://www.nasepujcka.cz/exekuce/exekucevzahranici...

309804

7.5.2014 13:46

exekuční oddělení soudů vyrábí kšefty pro soukromé exekutory

r.m. 94.?.?.?

jsou s nimi jedna ruka, vykrádají pro ně spisy, vylučovací žaloby z exekucí zdržují.

309808

7.5.2014 21:02

Jina Zeme Jiny Mrav

coinageboy 98.?.?.?

Jsem celkem vyzbrojenej. Potkat ciziho chlapa smejdiciho v mym baraku by byl jeho posledni zazitek na Zemi. Byl by nalezen s prostrelenou hlavou s mym kuchynskim nozem v ruce...

309827

8.5.2014 0:04

RE: Jina Zeme Jiny Mrav

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 309827

Jak jsem zjistil, na tuhle havet v tomto state pomaha jiny postup. Pokud nekoho takovyho nachytam ve svym baraku, tak šipka do krku a az se probere, tak nekde na kopci nad mestem nafasuje ryc a lopatu a dostane za ukol vykopat diru metr na dva metry a alespon 1,5m hluboko...

309841

9.5.2014 10:31

RE: Jina Zeme Jiny Mrav

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 309841

1. Oni nechodí sami, jen v přesile.
2. Známej chtěl pomstít pokus znásilnění svý přítelkyně. S bráchou typa praštili a svázali, zamkli do kufru i s lopatou, o které mu řekli něco podobnýho. Samozřejmě, že by mu je rozbili hubu a pustili ho, ale nějak se to zvrtlo, typovi někdo pomohl.
Mstitelé amatéři skončili hubou u země s kvérem zásahovky u palice a dva měsíce strávili na vazbě. )))
3.Na exekutory platí jediné - 10 let po uvalení exekuce nesmějí najít žádný váš majetek. Na účtu nesmíte mít nikdy víc než životní minimum. Každé jejich pochybení musíte napadnout u místně příslušných soudů a splácet vždy po co nejmenších částkách, inflace je na vaší straně.
Brzy se v jejich kruzích roznese, že jste příliš namáhavý objekt a zachovají se podle svých psychologických profilů zbabělých křiváků - najdou si snazší oběť.
Splátky 500 až 700 měsíčně si dovolit může každý. Sklady exekutorů přetékají krámama. které nikdo nechce, takže se nemusíte moc bát, že vás vyberou. Náklady na zabavení (lidi, auto)musí vydat hned a to nemají rádi)))
Funkční, výkonná elektronika a hlavně dále už neprodejná je k mání skoro zadara. Ledničky, pračky, mikrovlnky totéž.
Každá nadprodukce skončí stejně, hromadou zbytečných krámů, dá se to započítat do životní strategie.

309915

11.5.2014 1:40

znamysoudce.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Tady můžete zhodnotit výkon konkrétního soudce
znamysoudce.cz

Viz ukázka co jsem si přečetl o té (Slovo vypuštěno – moderátor) (JUDr. Jana PUCHINGEROVÁ) co soudila mě. Sám s ní mám podobnou zkušenost. Připravila mě "de facto" o děti. Na Googlu hned druhý nalezený odkaz!

Pokud se ten web podaří udržet, tak ty kurvy mají ostudu na celý život a nepodá jim ruku ani jejich soused. A jejich děti se za ně budou celý život stydět.

309963

11.5.2014 10:54

7500 za 25 korun :-)

ahoj 178.?.?.?

Jestli chcete případy ze života tak mě jednou nechytali na švestkách, když jsem ukončil živnost a zavřel krám. Bylo to pár dní před koncem měsíce, a slečna v pojišťovně - Kooperativě - mi tehdy řekla: "Ještě vám přijde složenka na 25kč, ale tu neplaťte protože pojištění jste ukončil pár dní před koncem měsíce, a tím pádem nemusíte poslední dva dny platit..."

Měl jsem si jí tehdy asi nahrát na video, protože za pár let mi přišla složenka na 7500 [smích]

Už si to přesně nepomatuju, ale z těch 25kč jsem Kooperativě zaplatil asi 200, pak nějakou tisícovku soudu, a asi 6000 šlo jako odměna zmrdovi právníkovi někam do Ostravy.

Jó chybama se člověk učí, ale přesto se nemůžu zbavit pocitu, že mě ojebali. Bylo to klasické ticho po pěšině a pak Bum.

U Kooperativy jsem měl ještě auto a pobočka byla 20 metrů od mého baráku. Přesto se mě neobtěžovali nijak informovat že proti mě kují pikle. Za trest jsem u nich všechno zrušil [smích]

309977

11.5.2014 13:49

RE: 7500 za 25 korun :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 309977

A čo by sa stalo keby ste si ju nahral, no nič by sa nestalo, zaplatil by ste aj tak, len by vás potom pokúšalo žalovať dotyčnú slečnu a to je právnik, súd, čas a skončilo by to zase tak že ten zmrd z Ostravy by si zase zarobil nejakých 10-20 tisíc korún!!!
[oči v sloup] [naštvaný]

309982

12.5.2014 1:44

Paraziti a predátoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

V okamžiku kdy si uvědomíte, že až 40% "české" justice jsou židé (viz například kniha Tabu v sociálních vědách na Uloz.to), čili dva z pěti právníků, to jest soudců, státních zástupců, advokátů, notářů, exekutorů, ... tak to začnete chápat.

A když k tomu přidáte další oblíbená židovská povolání jako media, psychiatrie, politika, .... tak se vám ten "puzzle", který jste pořád nechápali, poskládá pěkně logicky dohromady.

No a když k tomu přidáte pár citátů z Talmudu ...

Tak jako je pro Cikána správné a hrdinné okrást Gádžu, tak to samé platí pro Žida a Gojíma.

Deset let někomu platíte za služby, a tím ho živíte, a v okamžiku kdy máte pracovní, finanční, zdravotní, psychické, ... problémy, rozpadne se vám rodina, přijdete o bydlení, ztratíte děti, ... tak tyhle svině toho okamžitě využijí, vrhnou se na vás a totálně vás oškubou.

Jsou to nejen paraziti, ale ti nejhorší predátoři! Lidské hyeny.

310006

16.5.2014 16:25

Cesta do prdele, tralala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Po přečtení téhle diskuse musí být každému jasné, že ten náš exekustán směřuje k bankrotu a kolapsu.

K mnohem většímu kolapsu, než v tom osmdesátym-devátym.... [pláč]

- Exekuční mafie nasměrovala kreativitu celého národa proti státu.

- Každý je takto okraden, si to na státu nějak vezme zpátky. Raději dvoj- troj- čtyř- násobně, protože neví, kdy mu to udělají příště.

- Spousta lidí musela zrušit živnost a pracuje "načerno".

- Ti chytří a ti mladší po této zkušenosti emigrují, nebo si dopředu připravují alternativní existenci někde jinde.

- Lidi kterým exekutor vybral byt nebo zabavil jakýkoli majetek, nekupují nové věci. Trhy budou čím dál víc kolabovat.

- Spousta lidí žije ze strachu na tajných adresách.

....

Tohle se nepovedlo ani těm zlým a strašným Komunistům. Ostatně oni byli ekonomicky v plusu. A na spoustu věcí jsme byli hrdí. Úspěch začíná vizí a vírou. To se jim povedlo totálně zdevastovat.

Hezká cesta do prdele. Učte se Rusky a Čínsky! Tohle nemůžeme Česko ustát. Ten "exekuční business" a "partyzánská válka" proti státu jako reakce, jsou tak rozjeté, že to už nikdo nezastaví.

Jo a do životopisu nezapomeňte uvádět "již v dětství jsem rád jedl rýži" nebo "již od dětství si dopisuji s ruským kamarádem ..." [smích]

310176

14.6.2014 17:13

Stiznost, nebo zaloba pro spatny uredni postup

Izak nospam (zavináč) nospam (tečka) cz 89.?.?.?

Domahal bych se nahrady skody za spatny uredni postup.
Zde mluvi zakon jasne, pokud je zrizena el. schranka, je urad/stat povinen ji vyuzivat a to prednostne!

Tedy i kdyby neco dorucil, coz muze, musi to jeste dorucit do el. schranky.

Jen tak mimochodem, stat pak muze pozadovat onu castku navic od osoby, ktera porusila uredni postup.

Napr. ve spravnim/prestupkovem rizeni bylo tohle duvodem k ukonceni projednavani prestupku, lide dokonce prevzali postu a cekali na el. formu, kdyz nedosla, tak podali odvolani ze nic nedostali, cekali prave az urad rozhodne beznich.

311659

22.4.2015 0:06

JUDr. Juraj Polák - soudni exekutor, priklad za vsechny!Media, do toho!

Petr Hamzak 149.?.?.?

K neuvěření, soudní exekutor JUDr. Juraj Polák Český Těšín- zloděj je v insolvenci.

Jak toto mohl stát respektivě ex. komora a ministerstvo spravedlnosti dopustit.Soudní exekutor má na sebe sám exekuce, dle zpráv tv Nova se dopustil zpronevěry, jak je to možné???

Na podrobnosti v insolvencním rejstříku se stojí za to podívat.

Dále nechápu, jak může soudnímu exekutorovi jinačí exekutor obstavit účty, když na jeho exekutorské účty chodí prostředky od povinných, které musí poslat ze zákona oprávněným do 30 dnů, jak toto chce ministerstvo řesit?To už ty peníze oprávnění nikdy neuvidí?Bude jim stát hradit náhradu skody?Zaplatí to daňoví poplatníci ze své kapsy? Lidi, resme to !

331641

Příspěvků: 79

06.05. 00:24 anonymous coward  pravnik
06.05. 00:31 Vladimír Stwora  RE: pravnik
06.05. 00:42 Marian1637  RE: pravnik
06.05. 05:59 Satanist  RE: pravnik
06.05. 09:13  RE: pravnik
06.05. 18:20 Satanist  RE: pravnik
06.05. 01:56 Heriot  RE: pravnik
06.05. 11:37  RE: pravnik
06.05. 18:07 Heriot  RE: pravnik
06.05. 18:11 jv  RE: pravnik
06.05. 08:37 Alois P.  RE: pravnik
07.05. 04:49 Satanist  RE: pravnik
06.05. 11:26 udo1  RE: pravnik
06.05. 11:28 udo1  RE: pravnik
06.05. 12:00 Emil Robot  RE: pravnik
06.05. 09:24 Erik Sedláček  RE: pravnik
06.05. 13:57  RE: pravnik
06.05. 22:09  RE: pravnik
11.05. 02:32  RE: pravnik
07.05. 09:46 Erik Sedláček  RE: pravnik
06.05. 06:05 Moiry  Exekutorům zvoní hrana
06.05. 06:47 iri  Exekutoři zřejmě potomci lapků ze středověku
06.05. 06:50  exekuce
06.05. 08:21 Jarmila  RE: exekuce
06.05. 10:44  RE: exekuce
06.05. 11:29 kodls  RE: exekuce
06.05. 11:33  RE: exekuce
06.05. 13:34  RE: exekuce
06.05. 16:01 Zvirak  RE: exekuce
06.05. 16:20  RE: exekuce
07.05. 09:27  RE: exekuce
07.05. 15:26  RE: exekuce
08.05. 07:42  RE: exekuce
07.05. 20:41 iri  RE: exekuce
07.05. 10:57 Kevin  RE: exekuce
07.05. 11:39  RE: exekuce
07.05. 11:58 co na tom záleží  RE: exekuce
06.05. 07:20 MoUdrostrak  Buďte rád, že to dobře dopadlo
06.05. 17:28 jv  RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo
06.05. 19:16 MoUdrostrak  RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo
06.05. 21:17 jv  RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo
06.05. 22:02 MoUdrostrak  RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo
07.05. 00:05 jv  RE: Buďte rád, že to dobře dopadlo
06.05. 07:21  Zajímá vás případ
06.05. 09:16  RE: Zajímá vás případ
06.05. 07:39  Nadace
06.05. 14:48 c4mp3r  RE: Nadace
06.05. 17:31 jv  RE: Nadace
06.05. 19:39  RE: Nadace
06.05. 08:01 jan26  Na Slovensku je to rovnaké.
06.05. 10:46 taticek  reseni?
06.05. 11:36  RE: reseni?
06.05. 15:14 lubosmat  RE: reseni? Aké má byť nastavenie systému ?
06.05. 11:22  Tech pripadu bylo mraky
06.05. 17:36 jv  RE: Tech pripadu bylo mraky
07.05. 21:35 Karel z Čech  RE: Tech pripadu bylo mraky
07.05. 22:59 jv  RE: Tech pripadu bylo mraky
06.05. 12:02  Není to dlouho,
06.05. 12:35  Jsem rád že jste to zveřejnil
06.05. 14:10 Spřízněná duše  Svinský režim, nejhorší z tzv. vyspělých zemí
06.05. 14:28 fohat  již jsem to sem jednou hodil.
06.05. 17:22 jv  Pro p. Stworu
06.05. 18:30 GRIZLI  ZHRNUTE!!!!!
06.05. 23:00 Naďa  chyba je v systéme nie v exekútoroch
07.05. 04:02 Vagrant  přijďte!
07.05. 08:57  Ctihodný exekutor Vrána přiznává,
07.05. 20:07 MARTin - anonym  RE: Ctihodný exekutor Vrána přiznává,
07.05. 12:07  Jaká je odměna exekutora v zahraničí a v ČR?
07.05. 13:46 r.m.  exekuční oddělení soudů vyrábí kšefty pro soukromé exekutory
07.05. 21:02 coinageboy  Jina Zeme Jiny Mrav
08.05. 00:04 Kevin  RE: Jina Zeme Jiny Mrav
09.05. 10:31 r.m.  RE: Jina Zeme Jiny Mrav
11.05. 01:40  znamysoudce.cz
11.05. 10:54 ahoj  7500 za 25 korun :-)
11.05. 13:49  RE: 7500 za 25 korun :-)
12.05. 01:44  Paraziti a predátoři
16.05. 16:25  Cesta do prdele, tralala
14.06. 17:13 Izak  Stiznost, nebo zaloba pro spatny uredni postup
22.04. 00:06 Petr Hamzak  JUDr. Juraj Polák - soudni exekutor, priklad za vsechny!Media, do toho!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 0

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 13

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 962,68 Kč
1 unce stříbra
393,10 Kč
Bitcoin
196 137,83 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 642