Diskuze k článku
Několik faktů o Putinovi
Příspěvků 79
Ale nie, my musíme mať vždy nejakých čudákov. Buď sú rovno čudáci ako ten terajší. Alebo čudáci od ktorých nevieme komu to budú kryť vlastne chrbát, až si sadnú do prezidentského kresla. Nám Slovákom, alebo
Koho jste si zvolili, toho máte, nic složitého v tom není. Prostě jste si ho přáli.
23.7.2015 4:44
RE: Ach...mať takého prezidenta aj my.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
Reakce na 309414
ono to není tak jednoznačné, že mají to, co si zvolili....
jde o to, jaký jim dají výběr, že a mainstream je také mocná čarodějka
Mali sme svojho Rastislava, Štúra, Štefánika, Tisa, Dubčeka... a vieme ako skončili. Vo viacerých štátoch sú/boli takí ľudia, a končia podobne/rovnako... Putinovi prozreteľnosť určila vládu nad krajinou, ktorá mu umožňuje sa naplno prejaviť v prospech ľudu napriek silnej mocenskej opozícii... tí naši voči tejto opozícii šancu nemali...
3.5.2014 19:56
Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Je ostudné jak u nás v médiích řádí vulgární protiruská propaganda!
Vzpomenu na režimní propagandu před rokem 1989 a tak si postesknu,už bychom potřebovali nějakou novou sametovou revoluci a vyčistit ten novinářský Augiášův chlév.
3.5.2014 20:35
RE: Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Reakce na 309384
Sametova revoluce nic nevyresila , kdo bude lepe slouzit novemu rezimu nez ten ktery je zkompromitovan z predchoziho ? To se delo po valce a deje se to nyni. Vzpominam na basen z 90tych let.
Nechme samet sametem
mili pani mile damy
budto snima zametem
nebo oni snamy
4.5.2014 7:20
RE: Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 309393
Babiš vyzrazuje výsledek dosavadního hospodaření nové republiky .
Předmět: Hrůza k zamyšlení
4x horší než světová válka
toto je výsledek 20 letého hospodaření našich národohospodářských ekonomických elit a expertů na transformaci socialismu v kapitalismus.
Prodali grunt, peníze z prodeje jsou bůhví kde a nás zadlužili.
To by žádný dobrý sedlák neudělal.
Na to museli přijít Klausové, Kalouskové a jim podobní.
Kdo kradl plnými hrstmi a byl souzen či odsouzen, byl následně amnestován a bez trestu zbaven odpovědnosti za své činy.
Vývoj státního zadlužení
1989 + 280,0 mld. Kč (aktiv) a to nehovořme o zahraničních aktivech, které činily asi 120 mld Kč; z toho 70% v Rusku, dnes již ze 40% splaceno ropou a železnou rudou, kde ale skončila a za kolik je otázkou.
1993 - 158,8 mld. Kč
2003 - 493,2 mld. Kč
2007 - 892,3 mld. Kč
2009 - 1 178,2 mld. Kč
2010 - 1 344,1 mld. Kč
2011 - 1 499,4 mld. Kč
2013 - 1 700,0 mld. Kč (odhad ČNB duben 2013)
Výdaje za dluhovou službu
2001 17 mld. Kč
2006 31 mld. Kč
2011 72 mld. Kč
2012 82 mld. Kč
V žebříčku konkurenceschopnosti WEF propadla ČR za poslední 2 roky z 31. na 46.místo na světě!
- ČR, která je počtem obyvatelstva 48 x menší než celá EU, má 6 x více heren a kasin než zbytek EU dohromady !
- zahraniční kapitál vlastní cca 80 % klíčových firem a je kontrolován ze 40 % z daňových rájů!
- 56 tun českého zlata bylo po roce 1989 vyměněno za dluhopisy.
Německo má stav zlatých rezerv 3 396 tun, ČR pouhých 12 tun a dále "tak zvané zlaté žíly u obyvatelstva" ..
- hospodářské škody vzniklé na území ČSR po 2. SVĚTOVÉ VÁLCE byly vyčísleny (v dnešních cenách) na 1 bilion 351 miliard Kč.
Zmizelé národní jmění od r. 1989 představuje téměř 4 násobek hospodářské ztráty ČSR za druhé svět. války !!!
4.5.2014 11:36
RE: Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Reakce na 309384
sametovou v žádném případě!
6.5.2014 21:06
RE: Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Reakce na 309384
Tak - nostalgia za proruskou propagandou, ktorá tu bola pred rokom 1989 je silná. Časy, kedy sa Rusko/ZSSR nemohli kritizovať, už dávno pominuli, a mnohým ľuďom to určite chýba. Ešteže si človek môže prečítať takýto pekný článok - hneď si s nostalgiou spomenie na zlaté časy žurnalistiky, kedy sa písalo o tom, ako ZSSR neustále napreduje v produkcií obilia, vysávačov a zemného plynu, pričom reči o gulagoch a porušovaní ľudských práv sú iba výplodom západnej propagandy. Dnes už je takýchto článkov pomenej, takže každý milovníkovi propagandy nostalgicky kvapne slza.
19.5.2014 13:23
RE: Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Reakce na 309384
Plně souhlasím, když vidím kolem sebe zdějinu, tunelářství, nevdělance a totální degeneraci mladých lidí.
19.5.2014 14:14
RE: Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Reakce na 310286
Někomu připadají zdegenerovaní senioři, někomu mladá generace. Ale tak to přece vůbec není.
Skladba lidí dle jejich schopnosti a morálních vlastností je ve všech generacích naprosto stejná.
Jde jen o to, s kým se člověk stýká.
19.5.2014 15:03
RE: Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Reakce na 310290
> Skladba lidí dle jejich schopnosti a morálních vlastností je ve všech generacích naprosto stejná.
Opravdu? Tak nám zkuste paní Moiry vysvětlit, proč se v současnosti nevyskytují lidé, jako byli v minulosti Mozart, Einstein, Mikuláš z Kadaně, Leonardo da Vinci, Stradivari, Goethe, Bach, Mill, Pascal, Kant, Darwin, Rembrant, ...
Proč nám dnes tolik chybí podobně geniálně tvořiví lidé? A to za stavu, kdy na této planetě žije nejvíce lidí za celou dobu její existence? Tak schválně ...
29.7.2014 12:45
RE: Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Reakce na 309384
Dnes jsem se definitivně rozhodl - stěhuji se do jediné duševně zdravě fungující země - tady už žít nemohu - současní politici nemají nejmenší zájem o řadové občany a rozhodně nepresentují jejich zájmy, ale výhradně zájmy zkrachovalců z bílého domu. A pokud se jim zdaří jejich plány tak tu do pár let bude neskutečná bída a možná i třetí světová, a já rozhodně nebudu bojovat za zájmy pár zmetků co se snaží zničit celý svět. Agresivní válečná Anglosaská "civilizace" je odsouzena k absolutnímu zmaru !!!
Snad mě Rusové přijmou.
20.4.2015 12:46
RE: Je dobře učinit srovnání jak o Putinovi informují česká média především ta veřejnoprávní
Reakce na 314279
JÁ JDU TAKY.
- to je Putin.
Jeho slovo platí, spoľahlivý partner, ktorý dodržuje dohody.
Porovnajte to s tým duchovným trpaslíkom, ktorý dostal Nobelovu cenu a rozpútava jednu vojnu za druhou.
Teraz slintá nad mapou Európy.
A Európa, namiesto toho, aby sa bránjila zubami- nechtami, dobrovoľne si predpláca svoj vlastný koniec.
Horujeme pro texasky, i když to něco (jiné pozemšťany) stojí - leckdy nejen doživotní zmrzačení Paktem NATO, ale i život
(Obrázek zrušen)
Ten (zlý ruský) svět v nich ale viděl pásky, a jak by mohl nevidět - vždyť horovali pro texasky!!!
(Obrázek zrušen)
Jakmile skončí uhlovodíkový mejdan a konsum (a lídl) na dluh, už nikdy se MaEJDAN nevrátí!
Nikdo nemůže tvrdit, že nevěděl, co "horování pro texasky" obnáší.
(obrázek zrušen, příliš velký a irelevantní. Rovněž odstraněno idiotské zdůrazňování textu. editor)
Steigerwald,Joch,Štetina,Bursík,etc...by to měli vidět,jako Poučení z krizového vývoje..https://www.youtube.com/watch?v=uOUqYs69EwU
Video jsem si pustil. Nechápu ale údiv speakra?!
Naprostá VĚTŠINA Euro Atlantanů se přece DOBROVOLNĚ nechává korumpovat?! Už po desetiletí...
Příhodně to ihned na počátku shrnuje film Baader Meihhof Komplex. Konsum zvítězil a snaha zuby nehty o jeho zachování se stala „nejvyšším" pudem EuroAtlanťana.
Nechápu, PROČ je potřeba o tom „filosofovat"- PROČ se nerodí děti, PROČ mizí úcta ke stáří, PROČ se žení Kluci s klukama a Holky s holkama...PROČ je Executor či luxusní prostitutka a prostitut nejvýnosnější POST?!
PROČ, PROČ, PROČ ?!
PROTO = KONSUM!!!
Ke KONSUMU potřebuji na 1. místě maximalizovat zisk (dovozem pracovní síly, outsourcem, head/cuttem...).
A tím už je dáno
V. Š. E.
Babrák Hnusnej Ohava je jen loutkou, ani na trpaslíka nemá.
Však také v Rusku má Putin přezdívku posel Boží. Nebýt Putina a samozřejmě týmu podobně smýšlejících lidí, tak by dnes Rusko jako stát neexistovalo a bylo by rozděleno minimálně na pět států-vazalů Západu. Silné a seběvědomé Rusko je dobré i z hlediska existence ČR. A proto budme rádi za Putina. Někde na ruském webu jsem již před časem četl, že je již vybrán a připravován následník Putina, který by měl držet stejnou linii. Bylo by to jen dobře.
Putin a posel Boží, jo to mě zaujalo. Asi začnu na něj vzhlížet podobným způsobem...
on jedna v zajmu Rusu ! Proc si nevezme priklad treba od nasich predstavitelu statu ? Jak se muze takle nedemokraticky chovat ? Proc si ti Rusove nezvoli nejakou radnou hlavu statu jako treba toho opozicnika Nevalnyho ?
Budu o tom muset popremyslet u dobre lahvinky ruskyho sampana jestli ji jeste sezenu.
Tak tak. Přemýšlím, proč raději neveme půlku Gazpromu a nezmizí v Tchaisku.
Nejde to. Degenerati jsou dobří a zlí, jak to rozebral Klimov. Stojme si za tím dobrým, i když si začínám teda opravdu myslet, že lidé kolem mě jsou ten dvounohý dobytek-podle Talmudu
Sorry, tak to je
nadaný politik a to i praktický, má určitě schopnost obklopit se solidními a loajálními lidmi, má vizi, ví, co chce pro Rusko, po kecálkovi Gorbačovovi a opilci Jelcinovi svěží vítr, ale není to žádný nadčlověk, trochu mne ty ódy zarážejí, to, co dělá, nedělá sám, umí zvolit lidi, umí je patrně i nadchnout a s nimi spolupracovat. Současně to není žádné dobračisko, že by se rozplakal nad bezprizorným děckem asi nečekejme,není dobře dělat byť v nadsázce z lidí polobohy.
3.5.2014 23:32
RE: Putin je jistě mimořádný státník
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 309408
Dobračisko být ani nemůže. Může mu být líto bezprizorního dítěte. Ale jakožto diktátor, který se cítí odpovědný za osudy 150 mil. lidí, musí zvažovat velmi racionálně, co udělá. A patří k tomu jistě i velmi nepopulární rozhodnutí.
Pokud by to nedělal, dávno by ho někdo sesadil nebo i zavraždil. Například teď nemůže jen tak poslat vojáky na Ukrajinu. Škody a to i n alidských životech, by mohly být až mnohořádově výšší. Možná skřípe zubama, ale musí se dívat na to, co tam fašisté dělají a zůstat v klidu. Zatím.
Jak jste přišel na toho "diktátora"? Vyložte prosím běh svých myšlenek, píšu článek o ovlivnitelnosti primitivní propagandou, a Vaše odpověď mi pomůže. Předem děkuji.
slovo "diktátor" nemusí mať nevyhnutne negatívny obsah!
Například Diktátor jako politická funkce neznamenala ve starém Říme nic špatného. Římská republika si v krizových časech zvolila tzv. Diktátora který měl vyjmečné pravomoci po čas krize.
Samozřejmě dnes je jiná doba, ale nebylo Rusko a není stále pod tlakem anglo-sasů a v ohrožení? Ono nebýt Putina tak dnes Rusko pravděpodobně už neexistuje.
Diktátor, Diktátor, Diktátor .....
Stokrát opakovaná lež se stane pravdou. Tu svoji práci nedokončíte, pokud máte kousek cti.
A mimochodem, kolik vám nadiktoval, ten Diktátor?
Proč tedy furt omíláte Diktátor? Za 25 let protiruské propagandy vám to dostali pod kůži, takže Diktátor. Já jsem sledoval jeho kroky. Né, já bych byl rozhodně větší diktátor.
Kdo má mozek, prosím vás se podívejte na "odpůrce" Navalnyj- vždyť je špína, přesně zloděj a vrah. Nepochybuji, že dostane azyl v čezku, stejně jako Timošenko. Vo tom to je. Kdy už začneme brát na vidle, přesně tak, na vidle tuto"prezentaci"? Neprezentuje vůbec nikoho, je to zlodějská banda, kdyby vám to došlo.
Čo by so situáciou urobilo niekoľko varovných náletov SU-24 a zopár varovných rakiet 50 metrov pred čelo kolóny ukrajinských tankov a OT-čiek? Nikoho by to nezabilo, ale ako varovný signál, čo môže nasledovať, ak armáda neprestane vraždiť civilistov, by to mohlo zabrať.
4.5.2014 9:50
RE: Putin je jistě mimořádný státník
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?
Reakce na 309413
Putin áno diktátor ale osvietení diktátor a Husajn z Tanzánie slizký potkan slúžiaci svojim pánom, takže nobelista nie je diktátor ale bábka(FEDu, AIPACu,...)
19.5.2014 14:10
RE: Putin je jistě mimořádný státník
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 309408
Nemohu si pomoci, ale zdá se mi to příliš idealistické, aby to byla pravda. Skutečností však zůstává fakt, že po zániku sovětského impéria nemuselo Rusko několik let zbrojit a navíc prodejem surovin za plnou cenu /bez RVHP/ získalo a získává mnoho finančních prostředků.
Směji se akorát prohlášením o izolaci Ruska a sankcím vůči němu. Kdo je má izolovat ČR, SR, Maďarsko, Polsko, Německo nebo USA? 2-3 psi a několik štěnat sotva udolá medvěda!
před Bushem a ten mu nasazuje na krk řetěz s nějakou medailí a na Havlovi je vidět, jak je na vrcholu svého štěstí, že jen ztuhle stojí a blahem vrní, aby ten samý Havel předal zbrojní trhy těm, co mu dali medaili. A ted to malé, ráčkující, submisivní stvoření srovnejte s Putinem.
4.5.2014 1:57
Však on to Indonésan Barry Soetero neměl v životě lehké
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 309419
Ani jeho rodiče. Ani jeho prarodiče. A kam to dotáhl, na nejmocnějšího muže světa. Nějaký škarohlíd sice onehdá do Hyde Parku napsal SMS, že je jen loutkou korporací, ale osvícený host ho poučil, že korporace žádnou moc nemají a jen slouží lidu - čo povedám, zákazníkům (na příkladu zkrachovalé PANAM)...
V Blistech před časem zveřejnili stručnou recenzi knihy autorky
Anna Arutunyan na téma Vladimír Putin. Upozornil jsem je , že kniha vyšla v českém překladu, ale to už je nezajímalo. Vyšla pod názvem
Mystérium Putin v nakladatelství bux.cz
ISBN 978-80-242-3839-5
Autorka žije v Moskvě s manželem a dcerou.
Netreba čítať kaleráby...
"Who is mister Putin?" Kdo je pan Putin?
Pane, to jsou opravdu neuvěřitelné bláboly! Doslova lži!
HDP Ruska se nezvýšilo 12x nýbrž ze 4000USD na 6700USD v paritě kupní sily na obyvatele a ze 400 mld. USD na 2000mld.USD celkově. A tak by se dalo pokračovat ve vyvracení nesmyslů v podobném gardu dále....
Takových textů a názorů je nyní na internetu spousta. Není to samo sebou, Rusko musí investovat obrovské prostředky do propagandy, aby manipulovalo veřejným míněním v EU. Něco jako když měli před volbavi v roce 2010 Věci veřejné tým lidí, který systematicky diskutoval na internetu ve prospěch VV.
4.5.2014 13:17
RE: Článek obsahuje nesmysly a lži.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?
Reakce na 309443
GDP(HDP) Ruska 1999 - 195,9 miliardy dolárov
GDP(HDP) Ruska 2013 - 2.014,8 miliardy dolárov
http://www.tradingeconomics.com/russia/gdp
Ste len užitoční Idiot Čada alebo vám za tie klamstvá niekto aj platí(USA)
4.5.2014 14:46
RE: Článek obsahuje nesmysly a lži.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?
Reakce na 309448
Ano, na vašeho omezeného předřečníka bychom mohli v klidu zapomenout. Ale, úspěchy Ruska vadí i lidem vyššího ranku.
Z počátku roku 2006 pochází "Prognóza vývoje příštích desetiletí" zpracovaná Střediskem bezpečnostní politiky Univerzity Karlovy. Byla zveřejněna v týdeníku Euro. Uvedu nejpodstatnější údaje.
V polovině století budou na světě tři supervelmoci- USA, Evropa, a Čína. Možný je ale i scénář,že se Evropa a USA stanou jedněmi z mnoha regionálních mocností,byť s určujícím vlivem. Může vzniknout i Islámská konfederace. Rusko se rozdělí na více států. Subsaharská Afrika přejde na systém kmenových vlád.
Dále předpověděli,že v roce 2010 padne za použití zbraní režim v Bělorusku. (Nesplněno.)
Čína vyvolá lokální konflikt s Ruskem a obsadí část východní Sibiře. (opět jde vývoj jiným směrem. Mezi Ruskem a Čínou je čilá ekonomická, politická a společenská spolupráce včetně armád obou zemí)Ovšem tajné služby nespí, kdoví co se děje v současné době k dosažení realizace vytčených cílů.
5.5.2014 21:47
RE: Článek obsahuje nesmysly a lži.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 309448
HDP 1998: pres 400 miliard. Hned je růst HDP poloviční...
Tak jenom podotknu k čemu a jak je to vztaženo. Pokud je koňura 1/14 je snadné dovodit kam se to tu od 89. ubírá a míchání čísílek kasínového kapitalismu je vskutku čarovné a jestli něčemu 100% nelze věřit, tak to jsou statistiky ekonomů, tedy režimních. Kdo jiný by měl být hluboko zasunut do análu, loutkám - trupelům = politici necons, kteří repetují. Ještě se něčemu divte.
.
4.5.2014 13:45
RE: Článek obsahuje nesmysly a lži.
Tvůj stín hovnotipotom (zavináč) kokote (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 309443
fajn čísla nesedí, ale i tak se situace výrazně zlepšila tak držte hubu
Coby Daniel Čada bys měl zamířit zpět do Lehožumpy.
Samozřejmě, že Vladimir Vladimirovich zvedl HDP Ruska o 12,1 - ale PROCENT a šlo o Meziroční tempo růstu HDP - ihned po nástupu Vladimira Vladimiroviche na post premiéra Ruské federace, a to za 4Q 1999.
Říká se tomu Putinův neboli Ruský ZÁZRAK
4.5.2014 17:11
RE: Článek obsahuje nesmysly a lži.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 309452
Sefe, predtym ako nieco napises tak pochop cisla. Pre istotu pozri tento obrazok:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Russian_economy_...
A este tenton:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Russian_public_d...
Skoda ze je tam len do roku 2006 ale pochopis otkaz.
4.5.2014 21:11
RE: Článek obsahuje nesmysly a lži.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 309443
já se cítím manipulována naopak protiruskými médii, obhajují neobahjitelné a chovají se, jako bychom tady u toho všichni nebyli. Zajímavé je to, že antiruská propaganda přiměla řadu lidí, kteří léta nemluvili k tomu, aby se za Rusko postavili - my nejsme tak hloupí a chápeme o co jde. V Rusku je toho jistě hodně ke kritice i u Putina, ale oni jsou v nebezpečí života, chystají se na ně (i naše armáda ) a to se nesmí stát. Srovnávat Rusko a Ameriku a úplně mimo, Amerika na každé ze světových válek vydělala, sama své území v polovině devatenáctého století násilně rozšířila o oblasti dříve mexické, Rusko bylo z hlediska běžných lidé chudé, prodělalo industrializaci za velice těžkých podmínek, vydrželo tři veliká napadení svého území, přes to je silné a po odchodu Jelcina stále silnější, to je podstatné. Rusko je naděje
Putinovi hrichy:
1/Mluvi pravdu , ktera se da overit a potvrdit.
2/Putin a Rusko nemaji krizi !!Zapadni elity musi silet pri pomysleni.Protoze se dela krize za ucelem aby se snaze vynoril novy Hitler,ktery se pouzije kde je treba , bezpochyb dnes/vetsi nebo mensi/Krize jsou proto aby se snaze verbovalo obyvatelstvo do valek,nez sedet bezmocne doma a videt sve deti hladovet!!!Putina hlucne proklinaji ted elity a jejich propagandiste na celem svete. Dnem i noci!!!
3/Putin opravdu!!! bojuje proti teroru a rozdrtil Cecenske teroristy,kteri meli za podpory zapadu znicit Rusko zbranemi i pomoci klicovych bank,ktere na cas ovladla cecenska mafie!!
4/ Silne Rusko postupne ziskava sympatie celeho sveta.Pomaha odrazit silene teroristicke utoky vsude na svete. Armada v Syrii s legalni!! vladou dobyla Homuz a teroristi tam prohrali na cele care i s plynovymi utoky na civilni obyvatelstvo. Odhalil pravdu kdo pouzil otravne latky tamtez!!Zapadni elity musi silet. A na Iran se ted neodvazi !! Zavladl zmatek v myslich lidi o tom co je svata valka proti teroru a o tom kdo neni s nami je proti nam!! Ale ,kde a kdo je tedy teroristicky nepritel? Civilni obyvatelstvo,deti,invalide, rodiny v Syrii,Srbsku,Iraku a dalsich zemich? Proc staty vsude na svete drzi velke mnozstvi tezkoodencu policejnich , prepadajici s kulomety a helikopterami domovy,kde nekdo bouchne pesti do stolu? Proc se take holocaust odehrava denne jiz po mnoho let v amer. filmech ,TV a mediich? Proto a pres to zapadem vycviceny a vyzbrojeny terorismus prohrava vsude i v myslich lidi. Kdyz se objevili teroriste z celeho sveta v Syrii a ukazalo se ze jsou vyzbrojeni a podporovani i s pravidelnymi platy ze zapadu a prisel sok. To nemuze byt pravda .To jsou prece ti co zmasakrovali 3000 lidi v New Yorku,stovky ve Spanelsku,v Londyne , provedli pumove utoky na dve US velvyslanectvi v Africe,tezce poskodili valecnou lod COLE a zabili mnozstvi US personalu../ lod ktera udajne nezvyklym zpusobem cerpala pohonne hmoty v arabskem pristavu,nikoliv na mori jak je zvykem jiz pres 70let !!!/
5/ Orwelova Vise /na nic jineho se nezmohli/ je dnes plan a navod jak zavest a udrzovat Novy Svetovy /represivni/Rezim, ale Putin poukazal chyby techto planu na zniceni naseho sveta.
6/ Dari se zatim jen malo utopit Ukrajinu v krvi a svest to na Putina!Nikdo normalni ale nechape,proc se ma znicit cely svet i s elitami,ktere to planuji a provadeji.Kvuli psychopaticke a pathologicke nenavisti K Rusku a slovanum a neschopnosti elit prestat uz nekdy loupit a vrazdit???!!!!
7/ US kolonie Nemecko prestala krizi diky tomu ze vnutila velke pujcky zemim stredni a vychodni Evropy pod rouskou spojenectvi EURO komunity! A tak k nakupovani nemeckych vyrobku/s natlakem spojenym s pujckami tedy zase formou kolonizace / prevazne a zase slovanu a nema tak statni deficit . lide zacinaji videt skutecnost dnes take diky Havloidni Merkel.Kdyz teror prohral musel nastoupit nepritel nas vsech fasismus na Ukrajine !!! spolu fasistickou ekonomii poslednim stadiem imperialismu s korupci a arogantne odhozenymi volebnimi sliby kazde nynejs...Automaticky kráceno
Putin dělá největší starosti těm, kteří skutečně vládnou západu tj. bankám a finančníkům.
Rusko je ve sdružení BRICS, které chce založit skutečnou rozvojovou banku a ne tu co známe nyní a která s pomocí rozvojovým zemí nemá co společného. http://www.vlastnihlavou.cz/rozvojova-banka-brics-bude-konkurovat-mmf-a-svetove-bance/
Zároveň chce zastavit nesmyslné měnové kurzy na základě politických a jiných požadavků dávané národním bankám. http://www.vlastnihlavou.cz/rysuje-se-novy-financni-system/
Ale taky chtějí zastavit americké šmírování. http://www.vlastnihlavou.cz/nezavisly-internetovy-kabel-brics/
Dalších plánovaných aktivit BRICSu je mnoho a je proto jasné, že se to nehodí do krámu těm, kteří skutečně vládnou západu....
A zdroj?
Mimochodem - jak presne ubranil Putin Syrii? Ja myslel, ze se tam rezou doted.
7.5.2014 22:34
RE: Cisilka sou to kulaty...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 309693
Řežou, ale s vyloučením vojenské podpory Nato pro "ozbrojenou opozici". Assad vítězí a syrské věci se budou řešit v Sýrii. "Putin" vytvořil pro to podmínky, a "vojensky dohlíží" na nevměšování Nato.
Je sice hezké, že tu uvádíte všechny pozitivní fakty, ale co zmínit i to, že se v Rusku prosazují zákony, které Rusko pomalu, ale jistě, vrací zpět do doby Sovětského svazu?
V Putinovi spousta lidí vidí spasitele, ale opak je pravdou.. je to bývalý agent KGB, který se nevzdal bolševické ideologie.
Prosímvás, bolševická ideologie byla Rusku hyenistickým způsobem vnucena, není ruskou ani slovanskou ideologií. Takže když neznáte tento základní fakt-je zbytečné vám něco vysvětlovat. A zákony, které jsou v současném Rusku uváděny do života, nejsou cestou vracením se do doby SSSR. Občané Ruska to na rozdíl od vás dobře ví. Proto má Putin stále tak vysokou podporu občanské veřejnosti.
Vím, že bolševismus není slovanskou ideologií, je to zrůdná ideologie, kterou mají na svědomí Židé, ale v Rusku je i spousta lidí, kteří vidí, že Putinovo směřování není dobré, a staví se proti němu. Nemluvím teď o těch západem zaplacených blbečcích, kteří "podporují" buzeranty, ale skutečné ruské vlastence, kteří nemají klapky na očích, a vidí, že se v Putinovi bývalý agent KGB nezapře, a jeho lítost nad zánikem SSSR, se může velmi snadno zvrhnout v návrat této říše zla, zvlášť když má mezi lidmi takovou podporu. Aneb, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají..
Nechci vás poučovat,ale kdyby byl u kormidla člověk neznalý činnost (metodiku a strategie NWO)a především tajných služeb protivníka, byl by ruský národ opět znásilněn pomocí páté kolony, tak, jak se to stalo v minulosti. Důkazem je růská historie posledních 300 let. Tu je třeba znát. Putin a jeho lidé jsou vlastenci. Žádnou lítost nad zánikem SSSR nemají- budují nové, silné Rusko. A Rusové to dobře ví. A ví to i siozednáři.
Nemáte pravdu s tou lítostí. Je to od Putina. Ale není to nostalgie, jak to všichni komentují. Je to vyjádření lítosti nad škodami, které vznikly vakuem po Gorbyho perestrojce a propadem do jelcinismu, a vzniku amerického hegemona. Ty škody jsou celosvětové. Ať si myslíme cokoli o sovětské gerontokracii jedno je jisté, spojenci CCCP nebyli v přímém ohrožení vojenskými převraty...
..naprostý souhlas. Mimikry a "jádro pudla" - to se těžko rozlišuje bez historických souvislostí.
Zní to všechno pěkně,co Báťuška Putin udělal pro Matičku Rus a bůch chrań,rusové si po všech prožitých hrůzách lepší život rozhodně zaslouží...Jenže,dělá to pan prezident(pokud jsou všechna fakta pravdivá) s čisté dobroty srdce,nebo má nějaké,ehm..."soukromé"úmysly???Historie nás učí opatrnosti.
Omlouvám se za svůj skepticismus,ale v minulosti jsem byl několikrát velmi optimistický a nedopadlo to jak jsem si představoval.
Pochybnosti by mohli byť na mieste - lenže Putin obnovuje a buduje Rusko už zhruba nejaké desaťročie, presnejšie od roku 1999. Má tiež vyše 60 rokov (nar. 1952). To príliš nenasvedčuje nejakým "súkromným úmyslom", nech už tým myslíš čokoľvek.
Navyše poskákal po otlakoch toľkým mocným, že okrem Ruska nebude v bezpečí nikde, kam by sa mohol "ukryť".
Tohle opravdu pripomina jak za starych casu clanek z Radia Jerevan
Zrušil nezaměstnanost, dal lidem chleba a máslo, zvýšil sebevědomí obyvatelstva, zajistil kvalitní zbraně a výcvik armády, zastal se soukmenovců trpících na jiných územích (Sudety, Polsko atd) potom způsobil světovou katastrofu a skončil sebevraždou! Važme si historických zkušeností!
.. Vase prirovnani Putina k Hitlerovi - je zajimave.
Prosim, - muzete zkusit napr. - vaclava havla s Cingischanem ?? Dekuji a tesim se na zajimave srovnani ...
navíc nechlastá, a udrží se na koni i na bruslích, když na to přijde. Ti Rusové se mají...
vždy na začiatku prináša globálne zisky. Sú však na úkor slobody jednotlivca, kvality života a žijú na kvante nezmyselných birokratických predpisov a buzerácií, korupcií a práci tajných služieb. V poriadku, ak to Rusom nevadí, ok. Je to iná mentalita a predpokladom úspešnosti je odlišný civilizačný aj spoločenský historický vývoj. Ale dávať to sem ako príklad (polovica z tých údajov sú totálne nezmysly), to dosahuje úroveň komunistickej propagandy z 50 tych rokov. Pre poriadok ešte treba dodať, že Putinovi sa podarilo medzitým vojensky zotrvať v Čečne,napochodovať do Gruzie a anektovať dve časti jej územia,na Krym a neoficiálne aj do východnej UA, rozštiepiť Moldavsko, držať nad vodou zločinecký režim v Irane aj Sýrii, vyhrážať sa Litve atď. Len idiot alebo totálny historický nevzdelanec a ignorant môže niečo tákéto napísať a vydávať to za východisko.
Obávám se,že ten "totálny historický nevzdelanec a ignorant" jsi právě Ty a lidé se stejnou,nebo podobnou předpojatostí vůči němu.
Osoba a jeho činy (V.V.P),by si rozhodně zasloužily serióznějšího hodnocení víc,než hloupé a povrchní drísty indoktrinovaného Zápaďáka z "Čiernej pri piči",který se na historii odvolává a zná z ní leda tak Hovno,jinak by nenapsal takovou kravinu.....Pro vlastní "porjadok eště treba" naštudovat okolnosti vzniku a průběhu těch výše popsaných událostí a nedělat si z huby prdel...
Vážený, Vy musíte být hluchý a slepý. Nebo spíše zaslepený nenávistí k Rusku. Jinak si nedovedu vyložit Váš příspěvek. Je mi z Vás smutno.
prosim zdroj. http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_st%C3%A1t%C5%AF_sv%C4%9Bta_podle_HDP_na_obyvatele
Forbes: Růst Ruské ekonomiky ve srovnání s G7
Wikipedie je matoucí a GDP je jen jedním z ukazatelů, mnoho faktorů ovlivní životní úroveň národa. Zadluženost příslušné země není zahrnuta v GDP. Ekonomové se sami nemohou dohodnout jak na tom, která země je. Ekonomie Ruska je osmou největší ekonomikou, ale pátou největší dle parity kupní síly.
Rozhodně je to výborný politik který si nedá nic diktovat.Tím,že mu EU hrozí samkcemi,ublíží jen nám.Rusko je soběstačné!!!
a čo tak trocha pravdu o nom to je fakt objektívny článok tolko bludov pohromade....trapas
taky si ji občas přizpůsobuji podle potřeby (Churchill věřil jen té, kterou si sám zfalšoval).
Hitler taky nebyl tak špatnej - dal milionům nezaměstnaným Němců práci, stavěl dálnice… Statistické výsledky by nebyly v porovnání Putinem o nic horší. No tak pár milionů lidí to nepřežilo. Konečně hodně by pomohl i Slovanům - Čechům i Slovákům. Nemuseli jsme si dnes závidět, komu připadlo víc vládních blbců (Češi byli nepochybně poškozeni více, dostali jich plných 50%!). Pokud bychom vůbec žili, makali bychom v nádherné sibiřské přírodě a na nic jiného by nebyl čas. S krymskými Tatary by byl určitě zajímavý pokec. Možná bychom po těch našich vyčůraných blbcech i škytali.
20.5.2014 18:35
Rozhovor s vojenským analytikem Martinem Kollerem o válce zájmových skupin na Ukrajině
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Rozhovor s vojenským analytikem Martinem Kollerem o válce zájmových skupin na Ukrajině.
Zde je řečeno vše a nemusíte se zde nijak hádat! Je s podivem, že byl rozhovor v Českém rozhlase odvysílán.
Myslím, že se v rozhovoru dostává Martin Koller velmi blízko k objektivnímu názoru nezatíženému jednou, či více stranami konfliktu!!! Je zde jasně vyřčeno zavinění ze strany západu , především USA a EU, kteří konflikt rozpoutali a teď neví, jak ho zastavit!
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3122900
11.6.2014 12:53
RE: Rozhovor s vojenským analytikem Martinem Kollerem o válce zájmových skupin na Ukrajině
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Reakce na 310351
Také jsem si rozhovor pustil několikrát a byl jsem hodně překvapen, že vůbec "prošel" v českém "zdělovadle", které je jinak prolhané až běda, především televize veřejnoprávní česká je stoka lží a manipulací!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V rozhovoru jsou zajímavá i jiná fakta - třeba tvrzení, že studená válka nikdy neskočila. Jde opravdu o objektivní výpověď a také závěr je velmi zajímavý, kdy Koller prohlašuje, že je mu jedno, co se po rozhovoru stane a že se již nemusí nikoho obávat!
"Jestli se někomu zdá, že něco z toho je špatně, tak mně se zase zdá, že špatně to děláme tady." - člověk, kterej tohle sepsal, musí bejt kovanej komunista, naprostej magor nebo obojí. Proč se neodstěhuje do Ruska, když mu to tam připadá tak super?
Na vysvětlenou: Jedná se povětšinou o stoprocentně totalitní kroky, z nichž některý (např. znárodňování, zvýšení platů státním zaměstnancům, zákaz geneticky upravenejch plodin...) Rusku dlouhodobě obrovsky uškodí. Pak je tam řada mírně řečeno polopravd (Sýrie, Čečna, oligarchové, nerostný zdroje...) nebo rovnou naprostejch píčovin (vývoj novýho Internetu - to mě obzvlášť pobavilo, zastavení vymírání...) V celém seznamu jsem našel pouze dvě věci který by byly pravdivý a zároveň rozumný - konkrétně zákaz vraždění tuleňů a obchodu s jejich kožešinama (jako fajn, to je chvályhodný, ale záchranou nebohejch tuleňátek svoje ostatní rozhodnutí fakt neodčiní) a zákaz dovozu nebezpečnejch komodit (ok, to beru).
Pokud se mnou někdo nesouhlasí, jsem ochoten se klidně pustit do diskuse, třeba i o jednotlivých bodech seznamu.
Zakázali vrcholným představitelům státu a funkcionářům (včetně soudců, úředníků...) vlastnit účty v cizině a cenné papíry v cizině.
Jaké konta potom jsou blokované Rusým představitelům v zahraničních bankách na základě restrikcí ze strany USA a EU?
(nebo alespoň její část) je tady:
http://pospolitost.wordpress.com/2014/04/25/pravda-o-putinovi/
Nač máme hlavu? Na přemýšlení a dělání správných závěrů
Chtělo by to trochu objektivity a nebo ještě lépe, emigrujte, když se Vám tam tak líbí ...
On Vám tatiček Rusák ukaže, zač je toho loket.
Musím sa hlboko skloniť nad jeho exelenciou Vladimírom Putinom...nie len preto čo urobil pre svoju krajinu, ale hlavne preto, že aj my Slováci máme v ňom istoty. Ďakujem.
Rusko je najagresívnejší štát na svete. Za susedov má buď vazalov alebo nepriateľov. Územia ktoré získalo ešte ako Hitlerov spojenec dodnes okupuje.
Po 2. svet vojne okradlo aj Japonsko. Žije len z exportu prírodného bohatstva, z podstaty, neprodukuje žiadnu pridanú hodnotu. Rubeľ je bezcenný papier. Vymiera.