Diskuze k článku

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Příspěvků 44

28.5.2003 15:16

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Atom 147.?.?.?

Doufám, že se Kanaďani tentokrát nenechají ukecat a budou žádat odškodnění a veřejnou omluvu Izraelské vlády ...

14460

28.5.2003 15:30

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Emma Bovary 147.?.?.?

"Myslím, že Izrael si zkrátka nemůže dovolit pokračovat v okupaci 3,5 milionu Palestinců, ano, je to okupace, možná se vám toto slovo nezamlouvá, ale je to okupace, a ta je špatná pro Izrael, špatná pro Palestince a špatná pro izraelskou ekonomiku. Musíme s ní skoncovat. Nebo snad chcete zůstat v Džanínu, v Nábulusu, v Ramalláhu a v Betlémě?" Zdá se téměř neuvěřitelné, že tato rozumná slova pronesl dnes již zřejmě bývalý arciideolog velkého Izraele premiér Ariel Šaron a ne nějaký irelevantní izraelský levičák...

http://www.lidovky.cz/archivln/archivln.phtml?sub=69&d=28&m=5&y=2003

14461

28.5.2003 17:58

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vra

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 14461

No, vazne to na prvni pohled vypada dobre... zalezi na tom, jak se to vyvine... jestli zase jedny strane nerupne v bedne...

14464

28.5.2003 21:43

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 14461

Jen aby to Šaron ustál.Aby nedopadl jako Rabin s kulkou v těle.
Tam mluvit z některými pány Izraelity bude velmi těžké
a s pány Palestinci také. Když se podaří dosáhnout mír
v Palestině ,může být zase celý svět o kousek klidnější.
Ale jenom o malý kousek. Zloduchů je na něm hodně.

14476

28.5.2003 18:28

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Samozrejme akedaci, hamasaci ,hezbolaci a zihadaci s kanadskymi pasy jsou zcela prijatelni ... vzdyt oni jsou pouze frustrovani ...
chuderove, cloveku by se z nich srdce zastavilo.[velký smích]

14469

28.5.2003 20:39

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Grovik 62.?.?.?

Reakce na 14469

jenze oni nejsou zamnestnanci vlady, nejsou zamnestanci azdneho statniho epartmentu a dokonce nemaji ty pasy falesne

je to od nich skutecne drzost [mrknutí jedním okem]

14475

31.5.2003 12:09

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

q qqq 81.?.?.?

Reakce na 14475

Jsi [cenzurovano - osobni utok], Já rád zaplatím daně vládě na to, aby za mě její ozbrojené složky pozabíjeli fanatiky, se kterýme se nelze dohodnout a kteří nerespektují naše euro-atlantická pravidla. Je zcela legální zabíjet ty, kteří se otevřeně a veřejně deklarují jako naši nepřítelé a vyhrožují nám naší likvidací!!!

Nemusíš souhlasi, klidně si dej na krk hippies logo a čekej až tě nějaký islámský fanatik oddělá, [ceznurovano - osobni urazka]!!

14547

1.6.2003 21:10

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 14547

Proc???

Co kdyby behlali po svete Izraelci s ceskymi pasi a zabijeli lidi? A mimochodem zabijet lidi jen tak bez soudu?? Nevym neymi jestli je to zrovna to rpave.

14579

2.6.2003 12:54

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 14579

Boli časy, keď po svete chodili rôzne typy aj s Československými pasmi, unášali lietadlá, zabíjali ľudí, skrátka robili bordel. V ČSSR bolo o nich postarané správne po súdružsky. (Rôzne frakcie červenej armády, aj vaši obľúbení Palestínčania a im podobní...)
A to nehovorím o vašom skvelom agentovi Minaříkovi...

Každý štát má svojich vrahov, ktorý mu vybavujú agendu, tak to bolo už v stredoveku a bude to i naďalej. Je to spôsob vedenia vojny (tajnej vojny).

To, že Izraelský vrahovia využívajú Kanadské pasy je podľa mňa spôsobené nedbalosťou Kanadskej vlády, čo sa týka ochrany dokumentov pred faľšovaním. A tiež dlhodobou politickou korektnosťou Kanady, ktorá sa kamaráti s každým.

14597

2.6.2003 15:36

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 14597



>
>To, že Izraelský vrahovia využívajú Kanadské pasy je podľa mňa
>spôsobené nedbalosťou Kanadskej vlády, čo sa týka ochrany
>dokumentov pred faľšovaním. A tiež dlhodobou politickou
>korektnosťou Kanady, ktorá sa kamaráti s každým.
Tady se neda,nez s vami souhlasit.
Vhodne by bylo vse doplnit seznamem -kdo a s kym by se mel ci nemel kamaradit(eventuelne doplnit prvni i druhou variantu nekolika strucnymi duvody-to aby jeden netapal).

14603

2.6.2003 20:07

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 14603

Ja vám nemôžem hovoriť s kým sa máte kamarátiť (respektíve môžem, ale pochybujem, že o tom, že by som mal aj reálny vplyv, tak to nechám tak).

A koho si vybrať? Naši predkovia hovorili, že bližšia košeľa ako kabát, takže toho, kto je vám bližší.

14607

3.6.2003 0:10

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 14607

>Ja vám nemôžem hovoriť s kým sa máte kamarátiť (respektíve môžem,
>ale pochybujem, že o tom, že by som mal aj reálny vplyv, tak to
>nechám tak).

>
>A koho si vybrať? Naši predkovia hovorili, že bližšia košeľa ako
>kabát, takže toho, kto je vám bližší.
...hmmm,moudri byli ti nasi predkove.Take rikavali-kam vitr,tam plast.

14622

3.6.2003 8:09

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 14622

A tiež:

"Reči sa hovoria a chlieb sa je."

[smích]

14641

3.6.2003 23:12

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 14641

>A tiež:
>
>"Reči sa hovoria a chlieb sa je."
>
>[smích]
...a koho chleba jis,toho pisen zpivej.
P.S.Abychom to s tim moudrem moc neprehaneli.

14660

4.6.2003 9:53

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Zdenek Matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14603

>>To, že Izraelský vrahovia využívajú Kanadské pasy je podľa mňa
>>spôsobené nedbalosťou Kanadskej vlády, čo sa týka ochrany
>>dokumentov pred faľšovaním. A tiež dlhodobou politickou
>>korektnosťou Kanady, ktorá sa kamaráti s každým.
>Tady se neda,nez s vami souhlasit.
>Vhodne by bylo vse doplnit seznamem -kdo a s kym by se mel ci
>nemel kamaradit(eventuelne doplnit prvni i druhou variantu
>nekolika strucnymi duvody-to aby jeden netapal).
------------------------------------------------------------------
Ajo(druha), jak Vas tak sleduju, tedy Vase komentare, tak mam takove nutkani se Vas zeptat, jestli nahodou, sem tam nemate v ocich bazilisky ?[velký smích] Mozna by jste taky mohla sem, tam, pouzit BBcode-emoce. Ono by to bylo potom trosku schudnejsi.Mozna chcete, nebo by jste chtela byt, sarkasticka ?! To je ovsem jina, a tady Vam mohu, nez jen gratulovat,ponevadz se Vam to taky nekdy dari a jestli to tak neni, tak prosim za prominuti. Jeste bych chtel pripodotknout, ze bych velmi rad uvital, kdyby Vase prispevky a pripominky, byly trosku obsahlejsi. Ale VY si asi davate pozor na jazyk, ze je to tak. Jestli chcete prozradim Vam recept na drink, jehoz pozivam k nacerpani sil a novych myslenek abych mohl tady, na ZVEDAVCI pozvednout nektere duse z prachu, a ony mne pak mohly smele, poslat do..., to jest tam, kam patri vetsina tech, co se snazi druhe poucovat. Ja vim, tady je trosku tenky led, a mozna i uzky prostor, pro nektere piruety. Takze se tesim na Vas smec.[velký smích]
Nevim jestli to projde, netyka se to tema clanku.

14676

6.6.2003 0:36

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 14676



>Ajo(druha), jak Vas tak sleduju, tedy Vase komentare, tak mam
>takove nutkani se Vas zeptat, jestli nahodou, sem tam nemate v
>ocich bazilisky ?[velký smích] Mozna by jste taky mohla sem, tam, pouzit
>BBcode-emoce. Ono by to bylo potom trosku schudnejsi.Mozna
>chcete, nebo by jste chtela byt, sarkasticka ?! To je ovsem jina,
>a tady Vam mohu, nez jen gratulovat,ponevadz se Vam to taky
>nekdy dari a jestli to tak neni, tak prosim za prominuti. Jeste
>bych chtel pripodotknout, ze bych velmi rad uvital, kdyby Vase
>prispevky a pripominky, byly trosku obsahlejsi. Ale VY si asi
>davate pozor na jazyk, ze je to tak. Jestli chcete prozradim Vam
>recept na drink, jehoz pozivam k nacerpani sil a novych myslenek
>abych mohl tady, na ZVEDAVCI pozvednout nektere duse z prachu, a
>ony mne pak mohly smele, poslat do..., to jest tam, kam patri
>vetsina tech, co se snazi druhe poucovat. Ja vim, tady je trosku
>tenky led, a mozna i uzky prostor, pro nektere piruety. Takze se
>tesim na Vas smec.[velký smích]

>Nevim jestli to projde, netyka se to tema clanku.
Sem s tim receptem,pane Matousku.[smích]
P.S.....nejsem Aja(druha),ale Aja-vterka a zdravim vas.


14717

3.6.2003 16:00

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14579

A mimochodem zabijet lidi jen tak bez soudu?? Nevym neymi jestli je to zrovna to rpave.



Groviku, mas pravdu. At si berou priklad treba s tech bombovych atentatniku. Ti si jeprve presne prostuduji list lidi kdo je
treba tam ci onde na diskotece, ci nakupuje v obchode, nebo
ktery skolak ci skolacka sedi ve skolnim autobuse a az potom
zabijeni. Ti krvechtivi Israelci to delaji bez jakehokoliv
podrobnejsiho studia. Zase mas pravdu.

14649

3.6.2003 22:50

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Grovik 62.?.?.?

Reakce na 14649

Jenze v tomhle je rozdil!!! Oni nejdou zabyt nejake lidi! Z jejich pohledu jdou do valky! A nejdeou po nekom konkretne dou po vsech lidech z druhe strany barikady. Zatimco vrah kteremu plati za to ze jde nekoho zastrelit ma jmeno a jde po konkretnim clvoeku.

Navic za druhe svetove partyzani taky zabyjeli nemce a vyhazovali je pri tom do vzduchu. Nemci pak chodili a zastrelili nejake ceske lidi.

Co bylo spravne??

14659

29.5.2003 2:32

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Fleur de lys schiffa (zavináč) rocketmail (tečka) com 132.?.?.?

Technicka poznamka: Kanadsky ministr zahranici je Bill Graham, kdezto Reynald Doiron je pouze mluvci Ministerstva zahranici.

14482

29.5.2003 4:21

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Svete div se ,samotny Sharon vypustil ze svych ust,ze by zide vyklidili "OKUPOVANE" uzemi.Jak skvely napad s utvorenim Palestinskeho statu,cely svet se bude radovat podle nazorneho prikladu,kdy okupant zabere cely Vas dum a potom Vam dovoli pouzivat koupelnu ,ale ,az v roce 2005 ,ovsem ,kdyz se budete slusne chovat ,obrovsky uspech svetove diplomacie,ovsem ,nikde ani zminka a nebo myslenka ,ze by zide vubec meli odejit z teto oblasti,to ,uz neprichazi v uvahu,cele to slavne UN se dnes bude radovat ,ze zlodej neco vratil z tohoceleho lupu.
Nakonec ,cele to UN mluvi jinak podle toho ,jak cas pribyva,v roce 1976 ve valnem shromazdeni Spojenych Narodu byl Israel odsouzen jako rasisticky stat na zaklade studii,jez se zdokumentovaly a projednaly na 2143 zasedaniSocialni a humanitarni komisi v 17 Rijna 1975 ,kde se doslova oznacil zionism za formu rasismu ,tak ,jako v Dubai v Jizni Africe ,pred nedavnem.Tato otazka se jeste projednala na 2400 shromazdeni predsednictva UN v 10 Listopadu 1975,kde opet zionismus byl oznacen za rasismus,nejvetsim prinosem byl projev sovetskeho delegata ,kde oznacil rasismus za formu Nacizmu a doslova rekl,ze zionismus je nacismus (-1968-A/PV.24000,PP156-158)Cely text ze zasedani UN muzete najit pod nazvem "Zionism: "A Form of Racism And Radial Discrimination" Four Statements made at the U.N. General Assembly. Takze ,dnes cely svet zmenil nahled pod propagandou medii provadenou desitky roku pri okupaci Palestiny,ktera se stala zakladnim moralnim problemem tohoto osviceneho stoleti.

14484

29.5.2003 18:49

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vra

Petr S 147.?.?.?

Reakce na 14484

ty dokumenty jsou nekde pristupne na webu??

14501

29.5.2003 22:07

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 14484

Z Britskeho mandatu bylo priblizne 1.5% prideleno zidum k utvoreni
statu Israel, zbytek byl pridelen Arabum. To ze ti byli nestastni
ze zide dostali cokoliv neni tajemstvi. To neznamena ze jim neco "patrilo" nebo ze je zide okradli. Ano, Ceskoslovensko, poslusna sovetska loutka navrhlo "sionism je rasism" rezoluci.
Ta byla take pozdeji zase hlasovanim UN odstranena. Nevim co se stalo v Dubai, ale antisemiticka ostuda se dela v Durbanu v J. Africe. No aspon to D. souhlasi.
ze U.N. je organizace vysazena proti Israeli neni novinka, na druhe strane na tom prilis nezalezi. Co se tyce zakladnich moralnich problemu tohoto stoleti, o tom by se dalo diskutovat,predpokl. ze mluvite o minulem t.j. 20.stoleti a tak doporucuji Nemecko, Rusko,
Cinu , Kambodzu pripadne Rwandu, a nyni Kongo.
Tezko rict, ale zda se ze mozna vam ti zidi trochu lezou na mozek ,
anebo to co delate je jen takove "trolling" .

14504

29.5.2003 4:40

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

ina 199.?.?.?

Pane Stwora,
mohl byste uvest referenci k tomuto clanku?
Dekuji.

14485

29.5.2003 4:48

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 14485

Zde: http://www.informationclearinghouse.info/article3526.htm. Ale je to převzato ze CBC.

14487

31.5.2003 1:44

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Sob,jestli lezou a nebo nelezou ,je velka otazka,ale zkutecnost je takova,ze mnohym lidem nelezou na mozek ciny zidu v Palestine,kdyz prejedou protestujiciho buldozerem,tudiz ,neleze to na mozek ,protoze nejste tim protestujicim,jakozto nejste obcanem te zeme ,jez je napadena statem pres ocean.
Je zajimave se koukak v jatkach,kdyz jdou kravy na porazku ,jak jeste po ceste okusuji travu,kdyz za par metru navic je ceka reznicky nuz !!! Velmi poucna podivana,jak klidne ,jdou na svou smrt ,za kus stavnate travy,verte mi,ma to neco do sebe,zejmena v dnesnichdnech globalisace!!! Tomu dobytku ,neleze na mozek vubec nic , jsou stastne ,kdyz muzou uskubnout kus travy!!!!

14536

3.6.2003 18:30

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 14536

Chcete li oplakavat to devce ktere prejel buldozer, ktery jak se ukazalo nicil pasovaci tunely mezi Gazou a Egyptem, nikdo vam to nezazliva. Vetsina lidi uz videla snimek nenavisti rozjivene divky
jak rve americkou vlajku a jejich sympatie jaksi ochladly.
Skoda je ze ztratila zivot, jeste vetsi je skoda z jakych duvodu, pricin a cemu verila.

14652

4.6.2003 10:20

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Zdenek Matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14536

>Pane Sob,jestli lezou a nebo nelezou ,je velka otazka,ale
>zkutecnost je takova,ze mnohym lidem nelezou na mozek ciny zidu v
>Palestine,kdyz prejedou protestujiciho buldozerem,tudiz ,neleze
>to na mozek ,protoze nejste tim protestujicim,jakozto nejste
>obcanem te zeme ,jez je napadena statem pres ocean.

No dobra Roberte, tebe tim buldozerem neprejeli a presto to vypada jako bys to byl ty, komu to leze na mozek. Mozna by sis mel najit jeste nejakeho dalsiho konicka, nez tady dstit ohen a siru na ty co ti nedaji za pravdu. A nekdy je mene vice. Mam na mysli ty tvoje sahodlouhe prispevky, ktere vzdycky od nekud vyhrabes. Ja uz to jenom skipnu, jak pod tim vidim Nohejl. Je to pro mne ubijejici to cist, proto to nedelam ! Prilisna vyhranenost muze byt na obtiz. Snaz se byt trosku objektivni!

14677

31.5.2003 6:15

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit.

No tak je blbce nechte at se vrazdi, ja osobne jsem pevne presvedceny, ze nikdy vrazdit nebudu, a kdybych musel tak se prevlikat nebudu, teroristickou pakaz mohu strilet i v moterkach. Mila.

14543

31.5.2003 13:50

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Pet detain99 (zavináč) aol (tečka) com 64.?.?.?

Prosil bych odkaz na puvodni orig.texty,diky.

14548

1.6.2003 1:59

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vrazdy zidu-chazaru v ramci holocaustu jsou prominuty,ovsem!!!Nedej Boze ,aby buldozer prejel zida,to by bylo nekolik dnu ve vsech svetovych zpravach.
Where is the outrage over activist's death?
Antonia Azerbis
ON April 9, nearly a month after American peace activist Rachel Corrie, 23, met a gruesome end beneath an armoured Israeli bulldozer, the Jerusalem Post noted that the international media were "surprisingly" mute about her fate which,
Jewish websites gloat about a cruel murder:
On idiotarian.com : I nominate the Bulldozer for the Nobel Peace Prize! It improved society; and now with blood on its hands, I mean blade, it'll fit in with past recipients such as: Terrorfat, Mandela, Carter." On littlegreenfootballs.com , where she's known as "the flat bitch:" How 'bout we all get together at Rachel's grave and stage a vomit-in on it?" On usefulwork.com : I hope that Rachel's parents read this site. I just want to say hi; and that at least you have the knowledge that she died painfully."
depending on your view of the Israeli-Palestinian conflict, was either murder, a "regrettable accident," or "suicide by bulldozer."
While the death meant "bad press for Israel," Erik Schechter wrote, it had "not yet generated the political firestorm that ensued, in October, 2000, after the death of Muhammad al-Dura, the 12-year-old killed in a Gaza clash between Israeli soldiers and Palestinian gunmen.
"This might be due to the world's preoccupation with the war in Iraq, which began four days after Corrie's death," he continued. "Two or three more American deaths might just peek out from behind the Baghdad headlines."
Well, no.
Since Corrie's death, two of her fellow members of the International Solidarity Movement also met grisly fates. American Brian Avery, 24, had his face shot off by Israel Defence Forces and Briton Thomas Hurndall, 21, is clinically dead after he took a bullet to the head. This week, a British cameraman was shot dead as well, adding to the string of journalists who have been killed in Israel in recent years.
So where is the outrage?
After a flurry of headlines in the days after her death, virtual silence, at least in the mainstream news organs. Her memorial service, broken up by Israeli forces, got scant notice in the U.S. There's been no word on Israel's investigation into her death. Meanwhile, a resolution, introduced by her congressman, calling on Washington to conduct a "full, fair and expeditious investigation" goes ignored.

14569

2.6.2003 4:29

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

'Everything that happens
in the world is for the benefit
of the Jewish People'

This War is for Us
Arutz Sheva / Israel National News
Wednesday, March 26 2003 / 22 Adar 5763

By ARIEL NATAN PASKO
JERUSALEM—Of course this war against Iraq and Saddam
Hussein is for us. Even the anti-Semites, like Patrick J. Buchanan
and Congressman Jim Moran know it.
Pat Buchanan has been accusing the neo-conservatives,
what he calls the War Party—i.e., the Jews and their followers
in America—of pushing the United States into this war. He´s also
blamed Prime Minister Sharon and Israel for wanting the war.
That´s what he said in a recent article, "Whose War?"
Rep. Moran recently came out of the closet saying, "If it were not
for the strong support of the Jewish community for this war with Iraq,
we would not be doing this." Other anti-Semites have also been
saying it.
They´re both right, and dead wrong. True, most Jews in America
and Israel want the US to capture Saddam Hussein and his gang,
disarm Iraq of Weapons of Mass Destruction, institute some form
of regime change, and introduce freedom and democracy.
But so do most Americans, many Iraqis, and many other freedom-
loving people in the region and around the world. Although it might
be in Israel´s interest to see the ´neighborhood bully´—Iraq—have
its non-conventional weapons confiscated, it is also in America´s
interest, it is also in Europe´s interest. It is even in Russia´s and
China´s interest—they have both been plagued by Islamic terror
in recent years. And, though they might not like to admit it publicly,
it is even in the interest of Arab states in the region.
Nobody who thinks about it for a couple of seconds should want
a dictator like Saddam Hussein—who has already used chemical
weapons on his own citizens, the Kurds, and his neighbors, the
Iranians—to have Weapons of Mass Destruction. Whether he uses
them himself or passes them off to terror groups like al-Qaida,
Abu Sayyaf in the Philippines, the Chechens, or Hamas and Islamic
Jihad, who wants some nut cases releasing Small Pox, Anthrax,
or VX Nerve Gas onto innocent civilian populations?
However, we already knew that this war is for us—i.e., the Jews
and Israel. Chazal—our sages—throughout the ages have
explained the Torah [the Pentateuch, the first five books of the
Old Testament: ed.], telling us that everything that happens in the
world is for the benefit of the Jewish People.
Simply put another way, if all the world is a stage, then the Jews—
and especially those in the Land of Israel—are the lead actors
on the stage of history, and the goyim—the nations, i.e. the
gentiles—have supporting roles, while the evildoers are props
and background scenery.
As our tradition states, G-D - the great playwright—created the
world for the sake of the Jewish People, and it is our responsibility
to implement the Torah—absolute morality and the blueprint of
creationKráceno (Editor)

14592

2.6.2003 23:36

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Sob, Izraelska genocida proti Palestincum je systematicka. Priped ktery se odehral asi tak pred deseti lety pani Jana Wendtova komentatorka na Australske statni televizi diskutovala pripad kde prislusnici Izraelske armady zprerazeli ruce a nohy trictiletemu Palestinskemu chlapci a potom ho za ziva zahrabali buldozerem. Co si o tom myslite.Mimochodem pani Wendtova ja Zidovka Ceskeho puvodu.

14617

3.6.2003 16:05

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14617

Pavle, proc ty nekdy tem Zidum veris a jindy zase ne ?
Jake jsou ty tvoje kriteria ? Vysvetli nam to tady. Ze
by to bylo tim, jak se ti to prave hodi ?? Ty takovy
objektivni analytik svetove politiky.

14650

3.6.2003 19:11

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 14650

Já nevím,proč se s Tebou ,ale takovým "trotlem" vůbec zde bavíme?
Za poslední dva roky zahynulo cca 700 Izraelců a cca 2000 Palestinců.
Co k těmto číslům chceš dodat?
Ale raději neříkej nic. Je to tak lepší.

14654

3.6.2003 19:44

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Trotl Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 14654

Za poslední dva roky zahynulo cca 700 Izraelců a cca 2000 Palestinců.
------------------------------------------------------------------
:EVIL: Peleška! :EVIL:
Ja som k tomuto číslu už dávnejšie povedal, že je to vina nie Izraelcov, ktorý bojujú za svojeňu zem tím, že strieľajú (válcujú, prípadne inak znefunkčňujú) svojich nepriateľov.
Je to rozhodne vina neschopného a nezodpovedného vedenia Palestíny, ktorá namiesto rozumnej (účinnej) stratégie volí hru na city midzinárodnej verejnosti v snahe vytĺkať politický kapitál a hospodársku pomoc z krvy svojich detí. (Za túto pomoc si potom kápovia stavajú luxusné domy, kupujú drahé autá a podobne).

:EVIL:

Už ste to konečne pochopil?!

Mali by ste ísť demonštrovať do Palestíny proti Arafatovi, že nechá vraždiť vlastných občanov a nie hulákať na Izrael, že sa snaží chrániť svojich!

S pozdravom trotl Murt

14655

3.6.2003 22:01

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14654

Pelisku, ty nas vedce ( to od slova vedec )
muzes zjistit, kdy Israelska vojska zautocila na nejakou pokojnou
Palestinskou usedlost jen tak, jen s niceho nic ? Ja si myslim
(ale mohu se docela milit) ze Israelska armada dostane rozkaz
od svych predstavenych jedine tehdy kdyz trestaji nejakeho pa-lestinskeho atentatnika, ktery se zchoval mezi ne.
Uz te taky nekdy napadlo, ze Israelci se zacli vlastne poprve
branit vojensky od sve disposory ? Ze vlastne po dvou tisicich
let zkoncili se svou fysickou pasivitou ? Ty a cely ten antisemiticky svet je proste touto zidovskou "drzosti" maximalne
rozezlen. Prosim, nez me odpovis, nastuduj si trosku zidovske
historie. Zkus to.

14657

4.6.2003 18:46

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 14617

Nevim co pani Wendtova diskutovala nebo ne, zvlast kdyz se neco stalo pred 10 lety, na druhe strane blaboly o genocide jsou presne to - blaboly.Budeme si ted povidat take o zverstvech spachanych Palestinci ? To ze z puvodnich 500 - 700 tisic "uprchliku" se behem 55 let stalo nejakych 3.5 millionu "Palestincu" ukazuje, ze s tou genocidou jsou zide naramne
neschopni.Vzdyt i z 250 000 Israelskych Arabu je ted 1.4 millionu. Cili se mylite.
Pro ctenare kteri se chteji dozvedet o tragicke smrti Rachel Corrie doporucuji www.imra.org.il, v search okenku vytukejte
Rachel Corrie a najdete 5 odkazu.

14681

3.6.2003 1:57

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Uz pre druhou svetovou valkou,kterou vyprovokoval Ultemaier z zusa a svetovi zidovsky kongres 24 berzna 1933 bylo jasne tajnym sluzbam Britanie ,o co opravdu jde,dostat pomoci terroru Evropu do valky za ustaveni statu Israel v Palestine po odmintnuti navrhu na Ugandu a Madagascar.
Attlee warned over Jewish terror
The Scotsman - Thu 22 May 2003
PAUL GALLAGHER
THE Labour prime minister Clement Attlee was warned by MI5 that Jewish extremists planned an IRA-style terror campaign in Britain, according to secret files made public today.
MI5 warned that "special reference" had been made to the then foreign secretary Ernest Bevin as a possible assassination target by militant Zionists pressing for a Jewish state in Palestine.
The files, released to the National Archives, reveal that police also broke up what they believed was an attempt by Jewish terrorists to drop high explosives on London using war surplus aircraft.
The immediate aftermath of the Second World War saw a sharp rise in Jewish terrorism in Palestine, which was still controlled by Britain, in an effort to put pressure on the Labour government to make good what were seen as British promises to create a Jewish state.
One terrorist group, the Stern Gang, blew up the King David Hotel, the main British administrative centre in Jerusalem, killing about 80 people.
The other main terrorist group, Irgun, hanged two British sergeants in retaliation for the executions of Jews convicted of terrorist attacks.
Against this background, in August 1946 the director-general of MI5, Percy Sillitoe, personally warned Attlee that Irgun and the Stern Gang could come together if 18 more Jewish men sentenced to death were executed.
"Our Jerusalem representative has received information that Irgun and Stern Group have decided to send 5 ‘cells’ to London to work on IRA lines," Sillitoe wrote in his note for the meeting.
"To use their own words, the terrorists intend to ‘beat the dog in his own kennel’."
An internal report on "Zionist activity" spelled out MI5’s concerns.
"The Stern Group has been steadily recruiting in recent months, and may now number as many as 600 followers, most of whom are desperate men and women who count their own lives cheap," it said.
Uz od roku 1919 Scotland Yard vedel ,jaky terror je praktisovan zidy-zionisty na rusky narod, pozdeji umele vyvolany hlad na Ukrajine ,jen jejich vysledky potvrdil.
''Existuji definitivni dukazy, ze Bolsevizmus je mezinarodni hnuti rizene Zidy; mezi jejich vudci v Americe, Francii, Rusku a Anglii probihaji komunikace se zamerenim na koordinovanou akci''.
"There is now definite evidence that Bolshevism is an international
movement controlled by Jews; communications are passing between the leaders
in America, France, Russia and England, with a view to concerted action."

Directorate of Intelligence, Home Office, Scotland Yard, London,
in a Monthly Report to Foreign Embassies, 16th July, 1919.

14626

3.6.2003 2:19

Izraelci prˇevlecˇeni za Kanadˇany budou opeˇt vra

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Nove kanadske pasy jsou dokonaleji chraneny proti zfalsovani. (Vsak jsou take drazsi a dele se na ne ceka [pláč] )
Pokud agenti Mossadu budou po svete i nadale hledat a likvidovat lidi podobne tem, kteri povrazdili v Mnichove izraelske atlety, tak proti tomu jako kanadsky danovy poplatnik nic nemam......

14629

5.6.2003 10:44

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Problem mezi domorodymi Palestinci a pristehovalymi Israelci neni mistni ,ale celosvetovy,nebot zidovska svata kniha Talmud ,co by vira a nabozensky zakon vede valku-terror proti vsemu nezidovskemu.Je jasne ,ze zide-zionisti-terroristi nejradeji vidi dostat nezidovske vlady dostat do jimi naorganisovanych valek ,jeden proti druhemu ,tak ,jak mnozi senatori v Americe poznali ,pocinaje Pat Buchanem a nebo Jim Moranem a nakonec ani israelsky narodni zpravy se nicim netaji,doslova napsali?Everything that happenns in this world is for the benefit of the Jewish people!!!!Israel National News March 26 2003.By Arial Natan Pasko
Velmi antisemiticke ,tak ,jak je zidy predstirano hlupakum a uzitecnym idiotum,vzdyt antisemiticky bylo i to ,ze obeti lodi Liberty pokud zadali americkou vladu o vysetreni "terroristickeho utoku",kde se strilelo i do zachrannych clunu ,nalozenych ranenymi ,tedy proti vsem mezinarodnim zvyklostem,bylo zidovskym tiskem oznaceno rovnez za antisemiticke chovani.
Verbatim Quote from the Talmud, Judaism’s Most Holy and Murderous Book:
"Every Jew, who spills the blood of the Goyim (any and all non-Jews), is doing the same as making a sacrifice to God." Bammidber raba c 21 & Jalkut 772
Mezinarodni dohody neplati pro tak zvane zidy,neplatily ani v dobe nezakonneho pristehovani v dobe Britskeho mandatu,ktery byl dan Britanii Ligou Narodu ,ktera byla utvorena a podporovana zidy a zejmena Rothchildem,tehdy zide meli jen 6 procentni zastoupeni v Palestine,tudiz ,neexistovala zadna "zidovska zeme",kterou predtim chteli udelat v Ugande,na ostrove Malta,v Texasu a jinde,tou dobou 11 milionu zidu mluvilo jidish a ne hebrejsky,jak puvodni potomci zidu v Palestine.
Nakonec vsechno to tahani se o tuto ukradenou zem nebude mit zadny vysledek ,nebot zidovstvo neuznava zadne dohody s Goimskymi politiky,neuznavaji ani legalnost smisene manzelstvi.lez a pretvarka se stala politicko-nabozenskou doktrinou ,techto tak zvanych zidu-chazaru, nakonec posudte sami a dostanete obrazek ,ze veskere mirove umysly Israelu v Palestine je jen a jen ztrata casu a povede k dalsimu krveproliti.
Did you know the Jewish prayer of the “Kol Nidrie” absolves any Jew from all contracts made. This not only applies to businessmen, but includes any lawful Oath taken by Jewish Judges, Politicans atc…
Freemasons swear similar types of Oath(s) . (To hele conceal and never reveal-under a penalty of death)
Nakonec z mnoha pramenu na Internetu muzem najit dokumenty,ze kdyz se svet nepodvoli a nedosadi zidy do vedeni sveta,tak radeji privodi celosvetovou katastrofu,nez by se vzdali svych talmudistickych planu."Bud uvedte v cinnost jednu svetovou vladu a nebo nic!!!"
"We are on the verge of a global transformation. All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order."
David Rockefeller

Navodem nam bud myslenka a znalost veci ,se nenechat zidama kontrolovanym tiskem vyprovokovat k nejakemu nepratelstvi s muslimskou populaci pro blaho zidu,nenechat dojit situaci ,tak daleko,ze ,kdyz se dva perou ,tak treti maKráceno (Editor)

14707

7.6.2003 2:46

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

kdo je svetovym terroristou? Odpoved na sebe nedala dlouho cekat!!!
The First Public Mossad Assassination in Europe?

5 June 2003
German politician, Jürgen Mölleman, is dead ...
was he killed by a Mossad hit team in Europe?
Although he had years of experience as a parachutist, he supposedly jumped to his death today.
Radio reports say it was suicide.
Friends of Jürgen Mölleman say he was in good spirits and was making appointments
with them for next week. Suicide is 'Not an option'.
For those who don't know what the fuss is about, Jürgen Mölleman was a German politician
who a year or so ago publicly opposed Israel's politics and policies, mostly against Sharon.
Mölleman was immediately accused of being an antisemite; he lost his position;
he was expelled from his political party, the FDP; he became the subject of media hate
reports; the Tax Department began investigating him.


Remember and never forget!
"Israeli death squads have been authorised to enter "friendly" countries and assassinate opponents in a move
that raises the prospect of political killings in Australia. Agents of the Israeli secret service Mossad have been
given free rein to kill those deemed to be a threat to the Jewish state wherever they are hiding ...
A spokesman for Foreign Minister Alexander Downer yesterday refused to comment on the possibility of Mossad
agents operating in Australia." [Sunday Times, 19 January 2003]

14738

7.6.2003 8:19

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Trotl Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 14738

Although he had years of experience as a parachutist, he supposedly jumped to his death today.
------------------------------------------------------------------
Preto sa na padák dáva doživotná záruka.

14748

7.6.2003 2:47

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

The greatest Mass Murderers in History of Man were Jews
"It is no wonder, if the Russians nowadays compare their situation with the past, come to the conclusion that the present power is again Jewish and therefor so horrible."
It all begun in 1917:
"Every ordinary Russian faced a Jew as his judge and as his executioner. Where ever the Russian went, he met a Jew in a superior position to him."
56 Million Dead The cemetery of the Bolsheviks ... the greatest mass murder in the history of man.
Israel News, 10.9.1992
Daily Mail, London, Saturday, November 29, 1997:
"The most appalling genocide was not committed by the Nazis but by the Communists. And the killing goes on. Yet leading British academics are still preaching the virtues of Marxism ... The bottom line, then is close to 100 million dead."

14739

9.6.2003 2:47

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

(Germany's largest Sunday paper - excerpts)
Dead Kennedy-Son:
Murder Theories Flourish
Israeli Author:
Explosive device went off on board of Piper aircraft
By PETER MICHALSKI
... Was it really a Pilot's error? Wild murder theories flourish after the lethal accident of JFK jr. as it happened after the fatal accident of Princess Diana. The French magazine "France Dimanche" took the lead and announced on front page: "John F Kennedy jr. was murdered!". The magazine refers to a pilot of New Jersey who heard a weird noise, caused by Kennedy's Piper during take off. This witness also wondered that an alleged co-pilot did eventually refuse to go on this flight, claiming he felt sick ...
However, out of the many murder theories there is one standing out: The Israeli Journalist and book author Barry Chamish (44) is convinced that the Kennedy aircraft was blown up shortly before landing. The writer states that he received an e-mail message with excerpts of a "FBI preliminary investigation report" that contained sensational claims: Traces of an explosive device were found in the cargo section of the aircraft and laboratory tests concluded that these traces are "the typical type of explosives used by certain foreign intelligence services".
Satellite exposures of the National Reconnaissance Office (a Pentagon System of Sky-Spies) are showing a flash coming out of the aircraft, which would indicate an explosion.
Especially tragic, item 15: "Examinations of the bodies have established that Carolyn Besette-Kennedy carried a 3 months fetus, a boy."
Sure, every murder version needs a motive. Who could have had an interest to murder John F. Kennedy jr.? Barry Chamish formulates it cautiously: "The most probable origin of the explosive device is a Middle Eastern state." He does not name the country by its name. But between the lines it is clear: He means Israel.
His theory: Kennedy jr. was far to interested in the political assassination of the Israeli Prime Minister Rabin (1995), because his fathers murder which was similar to that of Rabin.
Last Wednesday Kennedy jr. had arranged to meet the deputy Director of the Israeli intelligence service Mossad, Amiram Levine, for lunch at the "Oak-Room"-Restaurant of the New York "Plaza". The subject was: The Rabin case.
Chamish: "Kennedy did not make a secret of his opinion that there were many questions open in the Rabin case." In his magazine "George" he asked in March 1997: "Who was behind the Rabin murder?" He was fascinated by the possibility that not the extremist Ygal Amir, but a body guard of Rabin could have fired the lethal shots. The suspected body guard has since committed suicide.

14762

Příspěvků: 44

28.05. 15:16 Atom  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
28.05. 15:30 Emma Bovary  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
28.05. 17:58 Jan Jansky  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vra
28.05. 21:43 Peleška Milan  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
28.05. 18:28 Rudolf Sob  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
28.05. 20:39 Grovik  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
31.05. 12:09 q  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
01.06. 21:10 Grovik  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
02.06. 12:54 Graham Murt  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
02.06. 15:36 Aja-vterka  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
02.06. 20:07 Graham Murt  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 00:10 Aja-vterka  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 08:09 Graham Murt  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 23:12 Aja-vterka  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
04.06. 09:53 Zdenek Matousek  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
06.06. 00:36 Aja-vterka  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 16:00 mateji  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 22:50 Grovik  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
29.05. 02:32 Fleur de lys  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
29.05. 04:21 Robert Nohejl  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
29.05. 18:49 Petr S  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vra
29.05. 22:07 Rudolf Sob  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
29.05. 04:40 ina  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
29.05. 04:48 Vladimír Stwora  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
31.05. 01:44 Robert Nohejl  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 18:30 Rudolf Sob  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
04.06. 10:20 Zdenek Matousek  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
31.05. 06:15 Mila  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
31.05. 13:50 Pet  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
01.06. 01:59 Robert Nohejl  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
02.06. 04:29 Robert Nohejl  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
02.06. 23:36 Pavel  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 16:05 mateji  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 19:11 Peleška Milan  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 19:44 Trotl Murt  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 22:01 mateji  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
04.06. 18:46 Rudolf Sob  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 01:57 Robert Nohejl  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
03.06. 02:19 Mikin  Izraelci prˇevlecˇeni za Kanadˇany budou opeˇt vra
05.06. 10:44 Robert Nohejl  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
07.06. 02:46 Robert Nohejl  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
07.06. 08:19 Trotl Murt  RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
07.06. 02:47 Robert Nohejl  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit
09.06. 02:47 Robert Nohejl  Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 95 čtenářů částkou 16 224 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 2

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
27,02 Kč
Libra
29,38 Kč
Kanadský dolar
17,35 Kč
Australský dolar
16,56 Kč
Švýcarský frank
25,10 Kč
100 japonských jenů
21,98 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 880,58 Kč
1 unce stříbra
561,54 Kč
Bitcoin
241 582,70 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 659