Diskuze k článku

USA vyhrožují Rusku kvůli dohodám ničícím petrodolar

Příspěvků 61

11.4.2014 2:41

Pět nespokojených s MMF

ignorek 95.?.?.?

Takhle vypadá konec dolaru.

Konec.

Založí si vlastní banku, protože jsou nespokojeny s podmínkami MMF.

308283

13.4.2014 11:30

RE: Pět nespokojených s MMF

MartinO 46.?.?.?

Reakce na 308283

Čekání na pád USA a dolaru je dobrá zábava. Na celý život [chechtot]
Po kolikáté už tento evergreen předvídáte? Malá ukázka:
http://www.zvedavec.org/komentare/2006/01/1483-iranska-ropna-burza-hrozi.htm

308374

11.4.2014 4:23

Chyba v překladu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Chyba v překladu: "což USA umožňuje akumulovat obrovské dluhy bez toho, aby je nesplácely."
Bez té negace v "NEsplácely" by to spíše dávalo smysl. [mrknutí jedním okem]

308286

11.4.2014 18:00

RE: Chyba v překladu

dub 89.?.?.?

Reakce na 308286

nikoliv. mohou je akumulovat, aniž by hrozil default, tedy jejich nesplácení.
takže překlad je v naprostém pořádku, i když to možná na první pohled vypadá divně[smích]

308315

11.4.2014 21:33

RE: Chyba v překladu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 308315

>mohou je akumulovat, aniž by hrozil default, tedy jejich nesplácení.
Tak jak jste to vysvětlil, by to šlo napsat.
Bohužel to neodpovídá původnímu spojení "bez toho, aby je nesplácely."
Významová negace -"bez toho" naznačuje, že cosi v reálu schází. Schází tam ale splácení dluhů, nikoli nesplácení.

Použitím spojení "s tím" místo užitého "bez toho", nám umožní ponechat negaci na konci, t.j. "s tím, aby je nesplácely."
Správné verze:

a)což USA umožňuje akumulovat obrovské dluhy bez toho, aby je splácely.

b)což USA umožňuje akumulovat obrovské dluhy s tím, aby je nesplácely.

a původní divně přeložená, která už na první pohled vypadá divně:

což USA umožňuje akumulovat obrovské dluhy bez toho, aby je nesplácely.

308319

11.4.2014 5:09

Vyhrozovani,straseni,jako davne nasledky mocneho imperia.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Cina sveho casu mela plany na zeleznicni spojeni Berlin_Peking,coz by prineslo do techto oblasti takto spojenych,praci a rozvoj,take o tom mluvil presidesky kandidat La Roshel,ale,to se nelibilo Britanii,jez by takto ztratila castecne prepravu zbozi po mori,vzdyt se vzdy povazovala za namorni velmoc a tak se k cinskemu vedeni dostala hrozba,z kdysi Velke Britanie,ktera dnes se diva s obvami na pozdejsi referendum Skotu,zda zustanou ve spolku s Anglii,obava roste,ze i Irsky lid se bude dozadovat na otrzeni od Anglie,proto dnes stoupa cena Irskeho presidenta v ocich Anglicanu.Takze,dnes USA strasi z nasledku pohrbeni dolaru,co by zkrachovaleho platitla na celem svetovem trhu,zde se vznasi duch Saddam Husejna,se zlatym dinarem,jez to zaplatil zivotem,nebot mnoho jinych by chtelo zmenit svetovy platebni system,kdyz dolar je skorumplovany a jeho cena se da merit s povalecnou markou,co toho banky natiskly,aniz by byl dolar necim kryty,proste ,prisel ven tak ze vzduchu,jak rikaji odbornici,ma cenu jen toho tisku a papiru,takze na dotaz ke Kissingerovi,co CIna a Japonsko bude delat s ohromnou castkou dolaru,Kissinger odpovedel lakonicky,ze to je jejich problem.Nam,dobre znamy,ted uz lord< Greenspan pomalu v kazde verejne debate stale varoval pred hospodarskymi ztratami dolaru,dnes se mluvi o 17 trilionech dolaru,ale,jsou takovy,ze to cislo zvysili na stovky triliony dolaru,coz bude mit na hrbete nekolik generaci Americanu,ti,nove narozeny,se vlastne narodi do financniho otroctvi,i kdyz by USA rado udelali si otroky na jinych narodech,problem je,ze Cinanu je ponekud vic, a Rusu,kteri jsoudobre vyzbrojeni,aby nalezite mohli odpovedet,na nejake hubovani a vyhrozovani,zadna duvera k USA,IMF a zmena rublu v minulosti udelalo svoje,Rusko se poucilo,co to je ta vytrubovana zapadni demokracie,takze,podruhe uz nenaleti,Putin dokazal,ze zmacknul i ty ,jez chteli Rusko rozkract,aniz by platili nejakou taxu.Ozvaly se halsy o antisemitismu,ale,cisty ucet neplacenych dani je umlcel,jakoz i v USA jsou neplatici dani,ted se honi,po uctech mnoha malych ostrovu,kam ty triliony zmizely k neradosti elity sveta.Dnes mame zeme,ktere nijak nekrici do etheru,ale,neberou uz americke dolary.V samotnych USA ,uzje oposice,aby USA podporovali Israel,kde zide takto maji vetsi prijem ,nez americti obcane v jejich rodinach a volaji ukoncit dobrovolnou cinnost pro Israel,na vzdory zkorumplovaneho Washingtonskeho senatu.Media nam uz nic nerikaji o podepisovani petice,pripojit Aljasku k Rusku,mimo jine latinsko americke zeme take delaji bolehlav Americe,zejmena pratelstvi Ruska k Venezuele,jde tu o zalozeni namorni zakladny,dodavky modernich letounu a jine, mozna ,ze pri priblizovani NATA stale na vychod zpusobi,ze na Kube zase budou rakety,cinsky tlak je i v Africe,takze,starosti nad hlavu.

308287

11.4.2014 18:09

RE: Vyhrozovani,straseni,jako davne nasledky mocneho imperia.

dub 89.?.?.?

Reakce na 308287

nebojte se, navýšení kapacity bajkalsko-amurské magistrály je státní prioritou ruska, včetně vybudování koncového terminálu (přístavního) u petrohradu.
čína se k ní připojí svojí větví, takže časem, budou-li se snažit, bude železniční koridor z petrohradu až do hong kongu/šanghaje. a při troše dobré vůle pak vybudování větve do bombaye.

čína vysokorychlostní vlaky umí, s rychlostmi až 350 km/h. pokud by upgradovali na maglev, bylo by možné se bavit o 500 až 800 km/h. a byly-li by to zvláštní koleje pro každý směr, na které by bylo možno posílat na platmormách automaticky kontejnery, šlo by praktcky o "potrubní poštu" vysoké rychlosti a kapacity, která by totálně eliminovala potřebu námořních tras nejen z asie do evropy (vč. japonska), ale i do amerik, neboť by bylo rychlejší a ekonomičtější přepravit zboži do petrohradského terminálu a odtud přes balt a atlantik do amerik.

takže i zde může být ještě velká sranda a námořní frakce má i zde silné zahnědlo.

308316

11.4.2014 8:46

Jen houšť a větší kapky

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Ač ateista, budu se pilně modlit za Vladimíra Vladimiroviče a držet všechny palce.

308292

11.4.2014 9:51

Nová měna - ALTYN - zavládně EuroAsii do 3 (tří!!!) let!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Včera bylo oznámeno, že se leadři Vladimir Vladimirovich, Lukashenko a Nararbayev dohodli na zavedení jedné jediné měny platné v EuroAsii - A_K_T_Y_N_u - během tří let (max. pěti let).
Urychlení (oproti původnímu horizontu/do roku 2025) je způsobeno zavedením sankcí proti Rusku ze strany Západu.
Západ opět urychlil tahy, kterými si sám pod sebou podřezává existenční větev...

http://www.youtube.com/watch?v=J_VYFZWz4mM

Altyn (rusky altyn, také Altynnik) byla historická ruská měna http://en.wikipedia.org/wiki/Altyn

Vložený obrázek

308294

11.4.2014 15:46

RE: Nová měna - ALTYN - zavládně EuroAsii do 3 (tří!!!) let!

fohat 194.?.?.?

Reakce na 308294

jenže,kdyby se Vladimírovič kámošil s prognostičem,vychnanovičem da ZEMANEM,tak by to ZAVEDL již předloni [velký smích]

308307

11.4.2014 12:08

Americke urady jsou uz nervozni i jinak - ideologicky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Vratil jsem se pred nekolika dny z USA. Uz zdalky pred vyzvednutim zavazadel z pasu jsem zjistil, ze prosla specialni kontrolou. Nechavalo me to vsak klidneho, protoze jsem byl jisty, ze jsem tam nemel nic problematickeho. To jsem se ale mylil, mel jsem tam, vychazeje z rentgenove kontroly, zrejme "hodne zavazne" veci. (Mapy muzei a propagacni materialy ruznych historickych objektu atd.) To jsem si vsak uvedomil az doma pri otevreni. Obleceni bylo vice mene netknute, jen lehce provrtane, zato priklapeci cast, kde je uvnitr pod uzaverem a sitovou stenou uzounky prostor tak akorat pro papiry, byl vyprázdnen a papiry viditelne rozhazeny po obleceni. A navic fleska - usb - (moje ma neco jako uzaver), kde jsem pro pribuzneho nafotil svuj domov (ze to by prave mohl byt pri nahledu na stavebni techniku toho kontinentu nevhodny propagacni material...?!), byla otevrena a..., tezko rict, jestli byla proverena na jejich compu ci nikoliv. Nechybelo tam ale nic, ani pouzite trencle, ulozene v plastikovych saccich). [chechtot]
Nicmene jsem ztuhl. Vybavil jsem si, jak za byvaleho rezimu v CSSR obdobne byly proverovany pri ruznych kontrolach hlavne papiry - mapky, adresy atd. No, to uz jsou Americane opravdove nesvi, kdyz se pidi po takovych aspektech, povidam si a dodavam: Jestli tomu tak opravdu je, je mi lito obcanu te velmoci, protoze nemaji s tim zkusenost a tudiz ani netusi, do jake formy se ta jejich spolecnost eventualne priblizuje... [oči v sloup]
A zaverem: Od navratu jsem byl uz nekolikrat provozovatelem dotazan, jestli jsem psal ten ci onen text, ze se zrejme do me adresy nekdo vkrada...
[bliji]

308298

12.4.2014 5:45

RE: Americke urady jsou uz nervozni i jinak - ideologicky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 308298

>A zaverem: Od navratu jsem byl uz nekolikrat provozovatelem
>dotazan, jestli jsem psal ten ci onen text, ze se zrejme do me
>adresy nekdo vkrada...
Musim upresnit: Onoho provozovatele minim ten buzinec, ktery zprostredkovava chod meho internetu.

308329

15.4.2014 9:02

RE: Americke urady jsou uz nervozni i jinak - ideologicky

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 308329

Tobě provider (česky "připojovatel" k internetu) kontroluje texty? To se teda rychle zamysli co píšeš! [velký smích] [chechtot] [velký smích] [chechtot]

308505

11.4.2014 12:26

tak, tak,...

Ferokvietok 91.?.?.?

Ta im treba, kurvám Americkým. Konečne im dá niekto po rypáku.

308300

11.4.2014 12:35

USA je vinník všetkého

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

USA je vinník všetkého
USA podporovaly mudzahiny, a ted pred nimi prcha z afghanistanu, podporovaly saddama a pak proti nemu 2x tahli do valky, podporovaly posvtani v arabskych zemich a pak tam vojensky zasahovaly, coz rozpoutalo nekolik obcanskych valek a milionu mrtvych a hladovejicich. USA/EU podporovaly majdan a najednou se jim nezda jaky to nabralo smer. bez rozdmychani toho pruseru na ukraine a uznani neschopne nelegalni vlady by se nic z toho soucasneho nestalo. povedlo se jim jedine, privest zemi na pokraj obcanske valky. a opet, zhorseni zivotni urovne a bezecnosti obcanu zeme. a jeste pan nevimcodelataledelamtodurazne zacne vyhrozovat dalsimi sankcemi. hlvane ze si mysli, jakou je USA moralni autoritou.

308301

11.4.2014 17:26

RE: USA je vinník všetkého

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 308301

Ale veď práve to je cieľ - totálny rozvrat celého sveta a boj každého proti každému, aby sa nikto s nikým nemohol spojiť a klásť účinný odpor agentom NWO. Je také ťažké pochopiť to?

308313

11.4.2014 14:31

mala otazka

Likwud 62.?.?.?

ja sa priznam, ze vobec nerozumiem tomu, v com vlastne spociva ta obrovska sila toho petrodolaru. Vsetci hovoria o katastrofe, revolucii, konci a pod, ale mne ako cloveku beznemu to nic nehovori. Lebo si myslim, ze ci obchod uzavriem v slovenskych korunach, eure alebo v dolaroch, je to predsa uplne jedno. Takze preco vlastne ta hysteria.
Ak by mi to niekto vedel vysvetlit tu polopate, budem rad, ale ak je to na dlhsie, budem vdacny za link....

Diky

308305

11.4.2014 16:16

RE: mala otazka

m.k. 194.?.?.?

Reakce na 308305

tady je to nějak zhruba načrtnuto:

Jak USA vykrádají jiné státy
http://www.omed.cz/Jak-USA-vykradaji-jine-staty-1....

308308

11.4.2014 16:20

RE: mala otazka

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 308305

Co chceš vysvětlovat? FED natiskne bankovky v hodnotě 85 mld USD měsíčně a půjčí to svým koním. Za to se dá koupit zlatý důl, ropné ložisko nebo třeba spousta půdy. Kolik dolů na prodej ještě zbývá?

Ale FED tiskne každý měsíc těch 85 mld USD, za to se skupuje úroda po celém světě, a fungovalo to jako americký sen a evropský hospodářský zázrak. Živili jsme je všichni. Bankovky USD jsou jenom potištěným papírem, kterým USA garantují ... co vlastně garantují?

Že dostaneš po tlamě, kdybys nechtěl prodávat za tento papír skutečné hodnoty. Proto má USA větší vojenský rozpočet než zbytek světa. EU se vydala stejnou cestou, tiskne € jak vyšinutá a kupuje za to co potřebuje. Ale čím ručí za €? Podělanými plény od evropských důchodců. Není tu nic jiného v dostatečném množství.

Koho to má donekonečna bavit? Já tobě prodám majland za euriky, které si zítra dotiskneš? Mimochodem, řecká krize je ukázkou sviňárny. Byly tam angažovány německé banky víc než zdravo. Nakonec donutily koupit ten řecký dluh kyperské banky, pak skásli majitele kont v kyperských bankách. Každé euro z "evropské pomoci" řecku je okamžitě vraceno německým bankám, akorát řekové přicházejí o ostrovy atd.

Ve světovém obchodě s ropou apod je vázáno obrovské množství USD. Kdyby se začalo obchodovat v jiné měně, majitelé dolarů začnou chtít je vyměnit za cokoliv, ale už nikdo jim neprodá ani pytel brambor za ten papír. Finále se blíží.

308309

13.4.2014 9:26

RE: mala otazka

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 308309

Garance byly, kdyby se někdo chtěl zbavit dolarů, měl nárok na to, aby mu jako protihodnota bylo vydáno zlato přičemž směnný kurs byl pevný, neměnný. Jenže tyto garance byly jednostranně vypovězeny ze strany USA v roce 1970. Se divím, že jim to prošlo. Vlastně muselo, tehdy museli držet při sobě jako jeden muž, protože nebezpečí komunismu. Jen nechápu, že se zase musí ČR vézt v té špatné kocábce. V té hodně děravé. Dokonce proti vůli svých obyvatel (Pražáky nepočítám).

308365

14.4.2014 1:29

RE: mala otazka

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 308365

Nefungovalo to nikdy, ani to nebylo tak zamýšleno už v době když vznikal FED. Bylo to zamýšleno jako stroj na odírání zbytku světa ve prospěch vyvolených.

Když Charles de Gaulle prohlédl tu hru, začal požadovat výměnu francouzských rezerv v USD za zlato. Bylo to nepěkný a drsný. Taky víte kolik přežil atentátů. Nakonec zlato dostal, ale to ještě nějaké zlato ve Ford Knoxu bylo.

Už je problém dostat i svoje zlato, které státy uložili do depozitáře. Němci požadují svoje zlato zpět, dostávají ho ve množství menším než malé. Na ty ostatní evidentně nedojde, o Libyi škoda mluvit.

308419

15.4.2014 14:08

RE: mala otazka

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 308419

Máte pravdu, že je rozdíl mezi tím, co se píše do mezinárodních smluv a co je pak realitou. Každopádně díky za pregnantní doplnění včetně zmínky de Gaulla.

308522

14.4.2014 0:15

RE: mala otazka

Francis 37.?.?.?

Reakce na 308309

máš pravdu, už aby to bylo>

Co chceš vysvětlovat? FED natiskne bankovky v hodnotě 85 mld
>USD měsíčně a půjčí to svým koním. Za to se dá koupit
>zlatý důl, ropné ložisko nebo třeba spousta půdy. Kolik
>dolů na prodej ještě zbývá?

>
>Ale FED tiskne každý měsíc těch 85 mld USD, za to se skupuje
>úroda po celém světě, a fungovalo to jako americký sen a
>evropský hospodářský zázrak. Živili jsme je všichni.
>Bankovky USD jsou jenom potištěným papírem, kterým USA
>garantují ... co vlastně garantují?

>
>Že dostaneš po tlamě, kdybys nechtěl prodávat za tento
>papír skutečné hodnoty. Proto má USA větší vojenský
>rozpočet než zbytek světa. EU se vydala stejnou cestou, tiskne
>€ jak vyšinutá a kupuje za to co potřebuje. Ale čím ručí
>za €? Podělanými plény od evropských důchodců. Není tu
>nic jiného v dostatečném množství.

>
>Koho to má donekonečna bavit? Já tobě prodám majland za
>euriky, které si zítra dotiskneš? Mimochodem, řecká krize je
>ukázkou sviňárny. Byly tam angažovány německé banky víc
>než zdravo. Nakonec donutily koupit ten řecký dluh kyperské
>banky, pak skásli majitele kont v kyperských bankách. Každé
>euro z "evropské pomoci" řecku je okamžitě vraceno německým
>bankám, akorát řekové přicházejí o ostrovy atd.

>
>Ve světovém obchodě s ropou apod je vázáno obrovské
>množství USD. Kdyby se začalo obchodovat v jiné měně,
>majitelé dolarů začnou chtít je vyměnit za cokoliv, ale už
>nikdo jim neprodá ani pytel brambor za ten papír. Finále se
>blíží.

308416

11.4.2014 17:23

RE: mala otazka

Gege 80.?.?.?

Reakce na 308305

Třeba jsem koupil kontejner rukavic v Malajsii. Nyní pluje do Hamburku a pak ke mě do skladu. Jen tak ze srandy, jsem se zeptal dodavatele, zda by akceptovali zaplatit v Rublech. Smějí se tam ještě nyní. Zaplatil jsem v "petrodolarech". A zboží jede.
A co na to říká tolik zdejšími diskutujícími milovaný Miloš Ožrala? Potáhne v čele Nejta na Ukrajinu [smích]

308312

11.4.2014 22:06

RE: mala otazka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 308312

Na nezlomné blbosti takových jak ty stojí ten dolar. I to skončí.

308322

11.4.2014 22:48

Hloupý příklad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 308312

Prodal by rukavice nebo jiné zboží i za ruble,pokud bys jasně řekl: Jinou měnou neplatím!
A to je právě ten vtip,proč chce Putin zavést rubl krytý zlatem!
Potom každý rád přijme rubl jako mezinárodní platidlo a s předluženým a nedůvěryhodným dolarem si každý vytře prdel!
Toho se neokoni bojí jak čert kříže.Neznamená to konec dolaru jako měny,pouze už konečně zavřou držky a možná to také už někoho v USA trkne a začnou se chovat na mezinárodní scéně jinak!

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [oči v sloup]

308323

11.4.2014 23:21

RE: Hloupý příklad

dub 89.?.?.?

Reakce na 308323

i dolaru, protože by se jim vrátily domů, svět by požadoval své kolaterály, a nastala by v usa taková hyperinflace (hodně peněz, žádné zboží - jsou silně importně závislou zemí), že by bylo jednodušší vydat zcela novou měnu.
a protože by nebyly schopni pokrýt spotřebu, neboť nemají dostatek věcí na výměnu (zbavili se produkční základny), zavládl by tam spolu se zavedením nové měny i tvrdý přídělový systém...
a brzy už nebudeme mluvit v kondicionálu.

308326

12.4.2014 2:46

RE: Fakta ....

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 308326

Na YouTube jsou zabery jakou podobu bude mit nova USA mena Amero a jak vypadaj FEMA Camps ......

308328

12.4.2014 7:37

RE: Hloupý příklad

Gege 80.?.?.?

Reakce na 308323

Snad koupil.
Ty asi zijes jen na zvedavci, zacni pracovat a vrat se do reality.
Uz kolik let se tady vyhrozuje jak rubl bude svetova mena a dolar pujde ke dnu a porad nic.
Az tak nastane, ja budu mit spoustu rublu kryte zlatem a ty budes mit furt hovno [chechtot]

308330

12.4.2014 21:54

RE: Hloupý příklad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 308330

Lehožumpa opět řádí!Dolar je zločinná měna,zrovna jako stát ,který prezentuje. [oči v sloup] [bliji]

308354

13.4.2014 19:10

RE: Hloupý příklad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308354

Dolar je zločinná měna a tento zločinný svět jinou ne a ne akceptovat. Je potřeba vyměnit všechny ty hlupáky co to stále nechtějí pochopi. Až se pak sesype mezinárodní (a v mnoha zemích i národní) ekonomika a obchod, půjdou se všichni pást vděčni těm géniúm co ji otevřeli oči. Už nebudou sloužit zločinnému systému, ale lovit a nosit dřevo na oheň.
Otevřete prosím kalendář a okno a podívejte se kde žijete. V tomhle světě vám na debilní představy o tom co je a není správné každý se*e z vysoka.

308399

15.4.2014 19:18

RE: Hloupý příklad

hc 90.?.?.?

Reakce na 308399

>Otevřete prosím kalendář a okno a podívejte se kde žijete.
>V tomhle světě vám na debilní představy o tom co je a není
>správné každý se*e z vysoka.

Proto vždycky všechno špatně skončí. Co myslíte, kdy existovala větší naděje na šťastné zítřky: před pětadvaceti lety nebo dnes?

308537

15.4.2014 20:13

RE: Hloupý příklad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308537

Jednoznačně dnes, je tady totiž možnost svobodné volby, a jde jen o to kdy to dojde dostatečnému počtu lidí. Myslím, že pro přicházející generaci je to skutečně otázka bytí a nebytí.

308542

15.4.2014 22:29

RE: Hloupý příklad

hc 90.?.?.?

Reakce na 308542

>jde jen o to kdy to dojde dostatečnému počtu lidí.
To si myslel i Ježíš Kristus - a jak dopadnul.

308546

15.4.2014 22:47

Dobrý příklad!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308546

Dodnes se jím inspirují asi dvě miliardy lidí na celém světě a kromě Evropy všude přibývají. To zas není tak zlá perpektiva. To jste mě potěšil.
Ještě že nejsem ten nositel zvěsti, to bych to měl za pár.

308548

11.4.2014 18:30

RE: mala otazka

dub 89.?.?.?

Reakce na 308305

představte si, že máte doma dětskou tiskárničku a razítkujete kusy papíru štemplem třeba se mickeymousem a vydáváte to za měnu.
protože jste donutil násilím (vojenskou hrozbou) používat tuto "měnu" všechny a pro všechno, můžete tisknout jak o závod, nemusíte se bát, že byste nesplatil (a) obrovská poptávka, b) můžete si natisknout neomezené množství), a vyměňovat tyto mickyemouse žetony za veškeré reálné statky.

všichni musí tento hajzlpapír akceptovat a tudíž chtějí-li si něco od někoho koupit, musí nejdřív vyměnit reálné statky/bohatství za mickeymouse žetony (prakticky vás jako majitele tiskárny obdarovat svým zbožím výměnou za tento bezcenný papír) a za ten pak koupit od někoho jiného potřebné.
a ten dotyčný utržené mickeymouse žetony "uloží" u majitele tiskárny jako své devizové rezervy, do dluhopisů, čímž vás vlastně nuceně úvěruje a vy jste vlastně všechny okradl totálně, neboť máte jak reálné statky, tak se vám vrátil i hajzlpapír.

takže ve svém důsledku vy jen tisknete, žerete a spotřebováváte reálné bohatství, a ještě máte volné zdroje z uložených "devizových rezerv", abyste je mohl vrážet do budování ještě většího výpalnického aparátu ve formě armády a uskupení jako NATO...

tož velmi zhruba asi tak.

308317

11.4.2014 22:04

RE: mala otazka

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 308317

Presne ako pises dube. Monetarny system fungujuci na terajsom systeme nebol vytvoreny z nejakeho filantropickeho dovodu, ale len na to, aby hrstka grazlov lstou oklamala zostatok ludi na planete a privlastnila si komplet vsetky hmotne statky a komodity - teda REALNE BOHATSTVO.

A hlupi ludia nechapu, ze tie potlacene papiere za ktorymi sa tak zenu a ktore ziskavaju predajom realneho bohatstva su bezcenne a budu pouzivane len do toho momentu, ako sa kompletne vsetko realne bohatstvo nepresunie do vlastnictva tej hrstky grazlov.

Hlupej mase zostanu v rukach potlacene bezcenne papiere a hrstka grazlov bude mat vsetko co chcela. A od tej chvile vznikne dokonale otroctvo. Vsetko si budu ludia musiet iba prenajimat a budu v milosti ci nemilosti svojich otrokarov.

Navyse tie potlacene papiere ani nie su majetkom ludi, ale vdaka uroku ich maju vsetci len pozicane a dokonca este vsetci dlzime viac, ako je tych papierov(cifier v IS) v obehu.

Skoda, BTC by toto dokazal zvratit, ale denne vidim masy hlupakov, ktori sami a iniciativne robia zo seba uzitocnych blbcov a podkopavaju nohy BTC a zosmiesnuju ho. Proste hlupakom vyhovuje stat sa otrokmi a zostat nimi.

-----

Ale naco toto tu dokola piseme. Vsetko toto sme tu omielali uz sto a jeden krat a tupe ovce aj tak nemaju zaujem premyslat a vystupit z matrixu.

308321

13.4.2014 11:26

RE: mala otazka

MartinO 46.?.?.?

Reakce na 308317

A teď mi ještě vysvětlete, chytráku, proč se Čína tak usilovně brání uvolnit kurz své měny vůči dolaru a drží ho uměle nízko? Není to doufám proto že chce vyvážet co nejvíce svého zboží do USA? Není to doufám proto, že je jí jasné, že po uvolnění kurzu by kurz yuanu vystřelil do nebe a čínský export se propadl do pekla? USA nebojuje neustále za to aby si Číňani kurz uvolnili a napravili se tak obchodní nerovnováhy, že?

308372

13.4.2014 17:39

RE: mala otazka

dub 89.?.?.?

Reakce na 308372

co kdybyste se na to zeptal číňanů? já jejich devizovou ani monetární politiku nedělam.
ale ono když máte přes miliardu populace a potřebujete pro ni práci (a to primárně aby nezlobila, ne kvůli tržbám), tak chvíli trvá, než si vybudujete silný domácí trh a zorganizujete odbytiště jinde.
ale protože číňan není blb, tak na tom usilovně pracuje, právě proto, aby mohl odeslat hajzlpapír kam patří.

obchodní nerovnováha je způsobena americkou parazitickou nenažraností, kdy kvůli neexistenci výrobní základny, jejíž značnou část přesunuli právě do číny, musí vše dovážet. a těmito kecy se snaží jen svádět vinu za vlastní a sebou vytvořené systémové problémy na jiné a věří tomu jen ignoranští blbové.

a hlavním důvodem, proč usa nutí číňany k posílení kurzu je, že chtějí destimulovat jejich investice v zahraničí, včetně samotné ameriky. neboť silnější dolar a slabší domácí měna stimuluje vývoz kapitálu a zahraniční investice (+ aby ten nahromaděný hajzlpapír udali tam, kde ho ještě berou, a vyměnili ho za tolik potřebné zdroje).
takže opět jen sobecké důvody ve snaze zbavit se (dosti nepříjemné) konkurence - africké a jihoamerické zdroje chtějí emeričani jen pro sebe (vlastně všechny zdroje) a čína jim tam dost nepříjemně bere kšeft - a přejímání již tak zdevastované americké výrobní základny a infrastruktury do cizích rukou. ale to je asi mimo vaše meze chápání...

308394

11.4.2014 23:06

RE: mala otazka

slak 77.?.?.?

Reakce na 308305

Nevím zdali je to dokonce pravda, ale někde jsem pochytil že usa tvoří 7% a spotřebu mají 56% světově. A petrodolar coby rezervní měna zatím neumožňující jiné obchodování se strategickými surovinami bez které se hospodářství nehnou jim škatule hejbejte se asi umožňuje.

308324

12.4.2014 17:00

RE: mala otazka

dub 89.?.?.?

Reakce na 308324

zhruba ano, čísla se mírně liší dle zdroje, ale usa skutečně spotřebovávají cca 60% světových zdrojů, přičemž jejich podíl na tvorbě neustále klesá s tím, jak "outsourcují" výrobní základnu.

a ano, bez petrodolaru a dolaru jako rezervní měny by to nebylo možné. velmi hrubě zjednodušeně řečeno, ať to nekomplikujeme, pokud by produkovaly 7%, mohly by, v dlouhodobém horizontu, spotřebovávat v průměru též jen 7%.
takže usa jsou čistým parazitem.

308343

13.4.2014 18:52

RE: mala otazka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308343

Mě to teda vychází, že zajišťují živobití pro 49% populace, pro koho by jinak produkovali, čím by se asi jinak živili?
Ten "outsorsing" znamená co, že číňanům roste životní úroveň a kupujou si auta, benzín, telefony ...
A tak klesá podíl USA na celosvětové spotřebě. Člověče chodil jste vůbec do školy nebo jenom na PŠM?

308398

13.4.2014 19:49

RE: mala otazka

dub 89.?.?.?

Reakce na 308398

ale nešikej ty klaune? a čímpak že zajišťujou to živobytí pro 49% populace planety? tím, že se sami obsluhují v hamburgrárnách a mallech prodávajících čínské zboží? nebo tím, že rozbombardovávají ekonomiku v polovině světa?

to, že číňanům roste životní úroveň, je důsledkem jejich práce a produkční základny - nebýt ji, tak vy debilové v emerice chodíte s holou prdelí, doslova, protože těch vašich zbožných 49% se v reálu nekoná (všechno musíte dovážet výměnou za hajzlpapír, jehož akceptování si vynucujete vojenskou silou), jsou to jen zbožné imaginace imbecilů lehožumpy:-;

až, ne jestli, ale až se svět na ten váš hajzlpapír vykašle, a směřuje se tam mílovými kroky, tak tam budete chodit v kůžích a rákosem kolem prdele, protože už si nemáte kde vyrobit ani základní potřeby a ani to tam už nikdo neumí - a dovednosti usměj se, abys dostal větší dýško, vám budou totálně na dvě věci.

a ještě mi prozraďte co je to pšm - nějaký váš vzdělávací institut?

b/w dále houstne:
http://sherriequestioningall.blogspot.cz/2014/04/c...

308402

13.4.2014 20:08

RE: mala otazka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308402

1. Politické Školení Mužstva - nalejvárna politruků v ČSLA (československá lidová armáda)

2. Když vyprodukují 7% a spotřebují 56% (což není tak úplně pravda, ale budiž), zákonitě by museli těch 49% importovat.

3. Pokud by číňani nevyváželi do celýho světa za $$ můžou si akorát zázet rejži.

4. Ty mílový kroky mě fakt děsej. "Dávám dolaru tak rok, nejvejš rok a půl...", [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

5. Žiju a dál i budu v ČR a doufám, že dál budeme vyvážet za $$ a €€. Pojď se vsadit.

308403

13.4.2014 20:19

RE: mala otazka

dub 89.?.?.?

Reakce na 308403

jo, dokud budeme nesvéprávnou kolonií s vládou zaprodaných vlastizrádců, tak zcela nepochybně budeme, protože v každém koloniálním systému centrum vysává periferie.

to ale vůbec neznamená, že tak bude činit i zbytek světa[smích]

a ani to neznamená, že si centrum svoji moc udrží věčně.

308405

13.4.2014 21:07

Malá odpověď

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308405

Tohle nazírání na svět bylo přežité už v roce 1900. Náš svět funguje hodně špatně a každý pokus nastolit "nový pořádek" skončil katasrofou. Hledání a odstraňování vyníků vede k produci nových noncenzů. Všechno se mění tak rychle, že tomu přestáváme rozumět. Brzda neexistuje a ohlížet se stále dozadu je ten největší průser co můžeme udělat. Ztrácíme se v dnešku a zítřek už nás převálcuje určitě. Svalovat pořád dokola vinu mimo dosah našeho vlivu je sice osvobozující, ale nápravy se nedočkáme.
Naše svéprávnost je především otázkou vnitřního stavu a nazírání na svět. Vnímáme-li realitu můžeme ji dokonce i začít ovlivňovat.
Jo a s tou první řádkou naprosto souhlasím, kolonizátoři jsou ale milenci peněz a konzumu co se snaží pást svět jako ovce. Tahle sorta je naprosto internacionání a jejich jazykem je řeč cifer. To je pravá nelidskost, té je nutné se postavit.

308407

13.4.2014 22:56

RE: mala otazka

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 308403

Ty jsi ten uvědomělý politruk, pardon, včil politicky korektní. Klidně můžeš prodávat i za skleněný korálky, nebo třeba knoflíky. Nebo za papírek se slibem "Jack ti zaplatí", "Pán Bůh ti zaplatí". Hlavní otázka zní: kdo co ti prodá potom za ně?

Takhle tak na "fakturu" po 89 Češi rozprodali komplet republiku. Teď čekáme, kdo to zaplatí.

Největší sranda, že s obrovskými přebytky USD, třeba Araby nebo Číňané nemůžou volně nakládat - to by rozhoupali dolarový systém už dnes. Musí je nechat z větší části na účtech FEDu nebo si pořídit americké dluhopisy, tj nahradí jeden papír druhým, který taky leží na účtech FEDu. Ovšem američtí investoři dostanou půjčku od FEDu třeba i na záporný úrok, pokud chtějí si pořídit třeba ložisko surovin. Ložisko totiž zůstane americkému investorovi, i když ten dolar půjde ...

Ví to FED i americký investor, jenom politicky korektnímu politrukovi je ta informace proti srsti.

308414

14.4.2014 21:53

RE: mala otazka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308414

Ne ne. Na FED se můžeme vykašlat. Prodávat se vždy bude za to, za co lze i kupovat. Na to jsou také vystavené kontrakty.
To že jsme si jako idioti nechali rozebrat po 1990 vše je úplně jiná kapitola - i když velmi smutná.
Peníze jsou totiž především oběživo. Ukládat peníze do nějakých virtuálních kouzel finančních žonglérů by mě ani ve snu nenapadlo a těch pár šprdlíků co mám v bance mě neporazí.
A fuj, už mi prosím nenádevejte do čehokoliv "politicky korektního", málo co je mi tak odporné. Na vlastní názor snad mám právo - byť se Vám zdá, že se mýlím.

308478

14.4.2014 20:49

RE: mala otazka

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 308305

"...Ak by mi to niekto vedel vysvetlit tu polopate, budem rad, ale ak je to na dlhsie, budem vdacny za link.... " [chechtot]

dám vám nápovědu : je TO oveľa dlhšie ako internet !

[vyplazený jazyk]

308472

2.6.2014 14:50

RE: mala otazka

Jiřina 85.?.?.?

Reakce na 308305

tam na té adrese si to přečtěte

310987

22.9.2014 10:07

RE: mala otazka

Marond 194.?.?.?

Reakce na 308305

No, tak si to představte asi takto. Na začátku byl dolar volně směnitelný za zlato. Za vietnamské války to Johnson zrušil a vklady bank z USA se tam převedly ze států vyvážejících ropu.
Teď hrozí opačná cesta, pokud budou státy vybírat své účty ve zlatě, skončí tak, že budou muset banky dodržet smlouvy, zlato se přelije do Ruska.

317821

12.4.2014 2:21

Tak v USA se maj na co tesit

Satanist 75.?.?.?

uz i motoristi. Sem si vsim, ze USA erar nedal svejm citizens na vyber nez si nicit auta protoze do nizko a vysoko oktanovyho benzinu kterej uz je beztak predrazenej jim novej zakon primichal 10% ethanolu. Nakonec ten kdo neni technickej antitalent vi vo cem mluvim ....... Tady v USA a v CDN jezdi vic nez 80 % automobilu ktery na takovej benzin nemaj motor a ani palivovej system stavenej. Velice zajimava bude i zivotnost benzinovejch motoru na boat , motorovy pile , sekacky na travu nebo generatoru protoze ethanol kterej bude absorbovat vodu ho driv voddela. Benzin kterej vobsahuje takovy mnozstvi ethanolu bude driv vodovatet a nepomuze mu ani primichanej Stabil tak ze nepocitejte ze ho pujde skladovat v kanistru dyl nez 90 dni ......... A to neni vsechno , diesel fuel uz taky neni jako driv kdyz litr motorovy nafty vazil 840 - 860 gramu .....- Zacinaj propagovat biodiesel fuel ti hajzlove kterej ma min cetane a to znamena min BTU , KW a hlavne min ujetejch kilometru na litr a ze voddelate motor driv nemusite vubec pochybovat ... [naštvaný]

308327

12.4.2014 16:39

Velka veda o nicem

n.z. 99.?.?.?

A tak mi to take pripada. V kazde z tech "mocnosti" jsou dostatecne chytri lide, kteri jsou schopni trivialniho odhadu; kdyz druha strana udela krok A my udelame krok B; pak oni zrejme (je to jak nalajnovano) udelaji C a my udelame D. Tahni vezi, tahni cernou vezi se zpivalo v jedne Mladkove pisnicne. Slava, mame vyhrano!

Tedy reknu vam pratele, kez by tp tak bylo. A je-li to opravdu tak, pak to neni NIC JINEHO, nez cast nalajnovaneho planu. Ano, anglosaska mafie ma (jiz dohorivajici, ale stale jeste) primat. Ale, jsou tu dalsi kone k osedlani. V konecne fazi - vzhuru k NWO! Aaaa - chacha chaaaa!
------------------

Pod carou: prave se kona ostry stand-off mezi Bundy's ranch a Federalnimi institucemi v Nevade. Pan Bundy pry nema pravo past svuj dobytek na federalnim uzemi jelikoz to ohrozuje preziti "poustni zelvy". Hmmm, dobre. Ale jsou stouralove, kteri prisli na to, ze guverner a jeho kamosi uz maji smlouvu s cinskymi podnikateli o pronajmu zeme k jinym ucelum (mozna mineraly, mozna olej, mozna voda, mozna dolar-farm). Mozna vse dohromady. Dochazi vam to?

308341

13.4.2014 18:00

RE: Velka veda o nicem

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 308341

Tahni bilou (nebo cernou to je jedno) vezi, plny text.
Myslim, ze to presne sedi na danou situaci.
-------------------------------------------

Táhni věží, táhni bílou věží
Odpoví ti dámou, kope sám si jámu
Dáma běží, černá dáma běží
Zdánlivě ti ohrozí tvou bílou dámu

Má se hanbit, má se správně hanbit
Za to, že nám zapomněl krejt křídlo pravý
Dámskej gambit, zahraj dámskej gambit
Do útoku pošli svý pijóny dravý

Rošádu, šoupni mu tam rošádu
Neváhej, uvidíš tu parádu
Rošáda jeho velkej systém rozvrátí
Rozvrátí od základů

Svírej dále, svírej ho i dále
Sebereš mu dámu, pijóna i krále
V pátým tahu měl jsi ale namále

308397

13.4.2014 11:29

Úvaha

Kivis 77.?.?.?

Kam směřujeme s USA a jeho "politikou"?

1. Jak moc se tato politika liší od agrese vůči cizím územím a způsobu získávání zdrojů, které uplatňovalo fašistické Německo poloviny minulého století?

2. Kde se nachází úvrať na trajektorii této spirály? ...

P.S.
Jsou to i devótní Češi a jejich politika, co tlačí bod k úvrati.

308373

13.4.2014 20:13

A je to tady

Kadlik 109.?.?.?

No nerad bych vypadal jako nakej vejtaha ale todle presne tvrdim uz nejakej ten patek a vypada to ze se konecne schyluje k tomu ze rusko ukaze vsem dlouhej nos a rekne! Tak a od ted prodavame ropu a plyn jen za ruble kryty zaltem a kdo nema muze si v nasi statni bance vymanit za nami stanovenej kurz [chechtot]

308404

13.4.2014 20:37

RE: A je to tady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 308404

Ale nie, tak to nebude.
Teda predávať za ruble sa bude, ale tie sa nebudú vymieňať za nejaké potlačené papieriky. Kto ich bude chcieť mať, musí za ruble niečo Rusku predať.

308406

13.4.2014 21:58

RE: A je to tady

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 308406

Hej, to je velmi rozumne. Nazval by som to ako "semi-barter".

Tento system je dobry.
Je logicke, ze podmienky pri predaji si bude klast predajca a nie kupec.
A kedze energeticke suroviny su absolutnym zakladom vychodiskom v existencii nasej civilizacie, tak ten kto ich ma, vlastni tzv. "kluce od miesacky", ako sa vravi ludovo u nas na Slovensku.
Predstavujem si to konkretne zhruba asi tak, ze kazdy zaujemca o energeticke suroviny by ponukol predajcovi komodity, ktore vyraba a doslo by k dohode ze podla toho co predajca potrebuje resp. co by mohlo mat pre neho nejaku momentalnu ci buducu vyuzitelnost, by vznikla nejaka nejaka obojstranna dohoda. Len neviem, ci by v tomto pripade nebol lepsi uplny barter, ak by obojstranny obchod bol dlhodoby a kontinualny.

Ak by sa iba menili ruble za dolare a opacne, nic by to neriesilo a dolar by nadalej kumuloval svetovy dlh a umoznoval by paraziticky sposob zivota spojenym statom fasistickym a kolonialne chutky neonocons.

308409

13.4.2014 22:41

RE: A je to tady

dub 89.?.?.?

Reakce na 308409

při dnešní úrovni a výkonnosti technologií není dokonce ani důvod, proč v mezistátním vypořádání neúčtovat při zachování směnných poměrů přímo ve fyzických jednotkách. matice jako matice.

řeší se tím i problém rezervní měny a neoprávněných výhod jejího emitenta.

308413

13.4.2014 22:22

Drahá Ukrajina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

To, co světovládci rozjeli na Ukrajině, se během pár let otočí proti nim. A bude hůř až se platby za suroviny měnou krytou zlatem, které prosazuje Rusko,stanou běžnou skutečností a plyn a ropa z Ruska navíc potečou do rozjeté Asie. Po krachu dolaru jako rezervní měny a následném ekonomickém bankrotu Ameriky a EU budou mít světovládci hlavní starost,jak přežít odpor a vztek vlastních ožebračených obyvatel.To se daří, když pár desítek vyvolených si biliony vytváří pouhou klávesnicí z ničeho, zatímco zbytek světa si je musí tvrdě vydělat.Oni mají starosti, který stát si zítra koupí, zatímco slušní lidé neví, zda jim zbude na prosté živobytí.

308410

13.4.2014 23:14

Lavrov rozhovor

naiva 91.?.?.?

Aktuálne Lavrov

https://www.youtube.com/watch?v=Itd9WaolJtY

308415

Příspěvků: 61

11.04. 02:41 ignorek  Pět nespokojených s MMF
13.04. 11:30 MartinO  RE: Pět nespokojených s MMF
11.04. 04:23  Chyba v překladu
11.04. 18:00 dub  RE: Chyba v překladu
11.04. 21:33  RE: Chyba v překladu
11.04. 05:09 Robert Nohejl  Vyhrozovani,straseni,jako davne nasledky mocneho imperia.
11.04. 18:09 dub  RE: Vyhrozovani,straseni,jako davne nasledky mocneho imperia.
11.04. 08:46 WAZARI  Jen houšť a větší kapky
11.04. 09:51 MoUdrostrak  Nová měna - ALTYN - zavládně EuroAsii do 3 (tří!!!) let!
11.04. 15:46 fohat  RE: Nová měna - ALTYN - zavládně EuroAsii do 3 (tří!!!) let!
11.04. 12:08  Americke urady jsou uz nervozni i jinak - ideologicky
12.04. 05:45  RE: Americke urady jsou uz nervozni i jinak - ideologicky
15.04. 09:02 Na-Iva  RE: Americke urady jsou uz nervozni i jinak - ideologicky
11.04. 12:26 Ferokvietok  tak, tak,...
11.04. 12:35  USA je vinník všetkého
11.04. 17:26 Malý a zvedavý  RE: USA je vinník všetkého
11.04. 14:31 Likwud  mala otazka
11.04. 16:16 m.k.  RE: mala otazka
11.04. 16:20 ignorek  RE: mala otazka
13.04. 09:26 baba_Blažková  RE: mala otazka
14.04. 01:29 ignorek  RE: mala otazka
15.04. 14:08 baba_Blažková  RE: mala otazka
14.04. 00:15 Francis  RE: mala otazka
11.04. 17:23 Gege  RE: mala otazka
11.04. 22:06  RE: mala otazka
11.04. 22:48  Hloupý příklad
11.04. 23:21 dub  RE: Hloupý příklad
12.04. 02:46 Satanist  RE: Fakta ....
12.04. 07:37 Gege  RE: Hloupý příklad
12.04. 21:54  RE: Hloupý příklad
13.04. 19:10  RE: Hloupý příklad
15.04. 19:18 hc  RE: Hloupý příklad
15.04. 20:13  RE: Hloupý příklad
15.04. 22:29 hc  RE: Hloupý příklad
15.04. 22:47  Dobrý příklad!!!!
11.04. 18:30 dub  RE: mala otazka
11.04. 22:04 Trust no One  RE: mala otazka
13.04. 11:26 MartinO  RE: mala otazka
13.04. 17:39 dub  RE: mala otazka
11.04. 23:06 slak  RE: mala otazka
12.04. 17:00 dub  RE: mala otazka
13.04. 18:52  RE: mala otazka
13.04. 19:49 dub  RE: mala otazka
13.04. 20:08  RE: mala otazka
13.04. 20:19 dub  RE: mala otazka
13.04. 21:07  Malá odpověď
13.04. 22:56 ignorek  RE: mala otazka
14.04. 21:53  RE: mala otazka
14.04. 20:49 hugo23  RE: mala otazka
02.06. 14:50 Jiřina  RE: mala otazka
22.09. 10:07 Marond  RE: mala otazka
12.04. 02:21 Satanist  Tak v USA se maj na co tesit
12.04. 16:39 n.z.  Velka veda o nicem
13.04. 18:00 n.z.  RE: Velka veda o nicem
13.04. 11:29 Kivis  Úvaha
13.04. 20:13 Kadlik  A je to tady
13.04. 20:37  RE: A je to tady
13.04. 21:58 Trust no One  RE: A je to tady
13.04. 22:41 dub  RE: A je to tady
13.04. 22:22  Drahá Ukrajina
13.04. 23:14 naiva  Lavrov rozhovor

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 0

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 424