Diskuze k článku

Západ, Rusko, Ukrajina – historie a dnešek

Příspěvků 98

5.4.2014 2:50

Děkuji,

oijkio 91.?.?.?

výborný příspěvek k pochopení situace.

307921

5.4.2014 17:25

RE: Děkuji,

fohat 194.?.?.?

Reakce na 307921

http://www.youtube.com/watch?v=sQC375vGj9Q

307955

5.4.2014 23:11

No možná budou mít i my jinou polízanici

slak 77.?.?.?

Reakce na 307955

http://www.cez-okno.net/clanok/rozzureny-putin-spustil-projekt-dvojity-orol-cast-prva

Za pozornost tam stojí zmíněných 14 dní [cool]

307979

8.4.2014 0:11

Situace je trochu jiná!

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 307921

Omlouvám se za nepřeklad, ale vsadím se, že to zvládnete docela dobře sami.

ВОТ ЭТО НОВОСТЬ!!! ​
По ТемзеТВ - английский канал показывают: в парламенте обсуждают, как обычно, с утра украинский вопрос (дежурный). Оказывается, вчера Пан Ги Мун в ООН сделал интересное заявление, и почему-то в украинском СМИ упорно молчат о нем!..

Дело в том, что Совет безопасности ООН в очередной раз рассмотрел вопрос Украины, и эксперты вынесли следующее заключение в рамках международного права: оказывается, что со времен развала СССР Украина не провела и не зарегистрировала должным образом в ООН демаркацию своих границ как государства... Они остаются по границам административным округом СССР согласно обычному договору в рамках СНГ, который в ООН не имеет законную силу.

Поскольку, у страны нет ее официальной границы в рамках международного права, то говорить о ее нарушении кем-либо нет оснований. Также нет оснований говорить о сепаратизме,т.е. насильственном изменении конфигурации границы. Нельзя изменить то, чего не существует!

308118

8.4.2014 0:53

... tak jo...

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 308118

Na anglickém kanálu Thames TV: v parlamentě se ráno, jako obvykle, diskutovala ukrajinská otázka (službu konající reportér). Ukazuje se, že včera Pan Ki Mun v OSN učinil zajímavé prohlášení, a v ukrajinských masmédiích se o něm, kdoví proč, úporně mlčí!..

Záležitost spočívá v tom, že RB OSN opakovaně projednávala ukrajinskou otázku a experti došli v rámci mezinárodního práva k následujícímu závěru: ukazuje se, že v době rozpadu SSSR Ukrajina neprovedla a nezaregistrovala náležitým způsobem u OSN demarkaci svých hranic jako hranic státu... Ty takto zůstávají hranicemi správního okruhu SSSR podle obyčejné smlouvy v rámci SNS, což nemá v OSN právní sílu.

Jelikož země nemá své oficiální hranice v rámci mezinárodního práva, pak hovořit o jejich narušení kýmkoli není opodstatněné. Není také opodstatněné hovořit o separatismu, t.j. násilné změně konfigurace hranic. Nelze změnit něco, co neexistuje!

308119

5.4.2014 3:55

Nekolik dodatku k upresneni a porozumeni teto casti sveta.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nemecko,co by porazene,ackoliv zadalo jen o primeri,ackoliv vsude staloe svymi vojsky mimo uzemi Nemecka tak se stalo spojencem Ruska ,ktere mu nabidlo vojenske prostory k nacvikum,polni letiste pro letectvo a jine veci,jez nesmeli delat v Evrope,tam,nemecti dustojnici se poucili o koncentracnich taborech,tam rovnez se poucili o vyhlazovacich methodach,rovnez videli,co by bolsevickou vladu slozenou z 90% ze zidu se kteryma v ramci spoluprace meli osobni styky,
Druhou veci je ,ze nenavist vznikla s mnoha vrazdeni,je nespravne hodnocena,ale,lide bez moznosti rozhledu si vezmou nejblizsi moznost,jako duvod,takze dnes "treti moznost,muze vyvolat pomoci hloupe-neinformovane nenavisti treti svetovou valku ,prakticky mezi slovanskymi kmeny-zememi,vse na zaklade povrchnich a falesnych informaci.
Dalsi veci je ,kdo z rad krestanu by sel do Haifi a nebo Tel Aviv,aby verejne po ulicich strilel jak policisty atak vojaky,tak civilisty v zidovske zemi?
Tomuto jevu se rikalo,michani se do domacich problemu statu,vmesovani se do bezpecnosti statu,coz "israelsti obcane" delaji jak v Rusku,tak na Ukrajine,tak i ve vlade USA.
Svet uz mel dvakrate hromady mrtvol,ne hrdinu,ti se pouzivaji nadale pro propagaci valky, v teto nov evalce budou jen a jen porazeni,nebude vitezu.
Ta cvrta svetova valka bude zase jen s kamennymi kladivy a ostepy.

307922

5.4.2014 5:03

RE: Nekolik dodatku k upresneni a porozumeni teto casti sveta.

oijkio 91.?.?.?

Reakce na 307922

Myslím, pane Nohejl, že pokračujete správným směrem. Myslím, že se už dlouho neponechává nic náhodě. Zejména strategické záležitosti. Tedy, prakticky, otázka Ukrajiny a Krymu podle mně vůbec není záležitostí Ukrajiny a Krymu a Evropy a Ruska. Jak často slyšíme. Spíš je to jen dialog. Toho kdo financoval Obamovo zvolení, na straně ofenzivní, a Putina. Ale nejspíš jen čistý monolog.
Pokusit se to doložit by zabralo čas který nemám. A taky zneužívám svou intuici (kterou si pěstuji osmou dekádu věku). Zdravím vespolek.

307925

6.4.2014 7:57

RE: Nekolik dodatku k upresneni a porozumeni teto casti sveta.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307922

Němci se nemuseli poučovat o koncentračních táborech v Rusku, stačilo je obšlehnout od svých germánských bratří, kteří je provozovali dlouhá léta v Africe. Ruské gulagy nebyly vyhlazovacími tábory a zveřejněný deník (nalezený dávno po smrti autora) jednoho ze strážných v takovém sibiřském táboře svědčí o tom, že tak, jak to má být, vězňové si stěžovali na nespravedlnosti od věznitelů a ti se toho obávali, protože stížnosti byly pečlivě prošetřovány, takže tedy moc se tamní režim a poměry s koncentráky, které zplodili Němci , nepodobal. Znovu opakuji, v gulazích se cíleně nevyhlazovalo a nejsou o ničem takovém nejen důkazy ale ani podezření, vždyť i Solženicyn, pokud něco podobného píše, nikdy nebyl svědkem ani on ani nikdo jiný, jen to slyšel, že někde tam, někde jinde někdo jiný něco provedl.
Nechápu tu myšlenkovou přesmyčku k Izraeli a poměrům tam i na okupovaných územích a opakuji, antisemitismus je stejné zlo, jako nacismus a jiné rasismy.

307998

5.4.2014 7:24

genocida v krvi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Co to je? Poláci se chovali k Ukrajincům asi vzorně, že? A pohlcení Ukrajiny do SSSR? Židovští bolševičtí komisaři, kteří vládli tak, že hladomor byl horší než cokoli jiného, co se neustále připomíná jako svátost, masivní porušťování... Vykládat, že banderovci jen vraždili, to je zjednodušující propagandistické tvrzení. Žádný národ není vyvolený ani zlý či jakýkoliv jen špatný.

307927

6.4.2014 7:59

RE: genocida v krvi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307927

však taky banderovci nejsou národ, ale výlupek toho nejhoršího, co na Ukrajině ( a zejména té dříve polské) bylo k dispozici. Političtí komisaři v Rudé armádě byli rozličných národností, rozhodně ne většinově Židé a se zemědělstvím toho moc společného neměli

307999

6.4.2014 9:39

RE: genocida v krvi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 307999

Mezi politruky v Rudé armádě bylo zažidováno velmi velice nedisproporčně - doporučuji knihu "Doznání" od jednoho prominentního maďarského židobolševika (nejde o Londona).

308013

5.4.2014 8:22

lenže -

timur 85.?.?.?

kedysi sum tu na tomto fóre písal o tom, ako zabíjali ukrajinci zajtcov keď ich nemci pri presune do koncentrákov chorých na staniciach vykladali, a dostalo sa mi tu no - výstraha, trestný čin, poburujúce, a hľa - tetno článok je len slabým odvarom, čo vlastne sa robilo na Ukrajine, kto vlastne v koncentrákoch robil dozorcov, ukrajinci a magyari, ale z oblastí ukrajiny, takže - trest že Stalin vyvolal hladomor na Ukrajině 1932-33, je blud, vyrobili si ho sami, nechceli odovzdávať dávky, pobili dobytok, zničili obylie, nechali si len pre svoju potrebu a tak prišiel trest, zobrali im koľko mali dať, nič viac a nič menej, a tak to vypuklo, klin sa klinom vyráža, je veľmi nebezpečné nechať ukrajincov - zmes etník sa tak nazývajúcich pokope, a apelovať na rozum sa nedá, vždy budú mať navrch sily ktorém rozpútali majdan

307928

5.4.2014 9:07

RE: lenže -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 307928

Pokud máte tak jasno, proč "je veľmi nebezpečné nechať ukrajincov - zmes etník sa tak nazývajúcich pokope" co s nimi?
Prostě je nechme ať si pokope vyřeší sami své záležitosti.
Věřím, že si poradí lépe než protektoři z východu či západu.

307932

6.4.2014 8:03

RE: lenže -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307928

rozhodně s tím nesouhlasím, hladomor na Ukrajině byl výsledkem souhry několika okolností, sucha a neúrody, a idiotských politických a policejních zásahů a rozhodně byly ty zásahy zločinné

308000

5.4.2014 8:34

pavt

pavt 78.?.?.?

Proboha! Pan Ponkrác sice tvrdí, že západní tisk je manipulační (v čemž má dílem pravdu), zcela ovšem zapomíná, že podobně manipulační a propagandistický je i tisk ruský. No a to co tady uveřejnil, to by byla síla i na ten ruský. Nedoložená tvrzení, nepravděpodobná atd. Například problém odstřelovačů - v Kyjevě nějací byli. To je fakt. Vše ostatní je spekulace. Izraelský původ je už divoká spekulace, protože nedává smysl - Izrael má dost starostí se Sýrií a Iránem, na Ukrajině nemá žádné zájmy, naopak, naštvat Rusko si opravdu nepotřebuje. Když jsme u spikleneckých teorií, dám do placu vlastní - co když to byli ruští odstřelovači? To by dávalo mnohem větší smysl - Putin potřeboval situaci vygradovat, vítězství nacionalistů se mu hodilo, protože měl konečně záminku k tomu, aby schramstl Krym. Nepřipadá vám to logické? A teď mi to vyvraťte (zdůrazňuji, že tomu nevěřím…)
Co mne naprosto nadzvedlo je “Je dobré si to uvědomit, že Ukrajinci mají genocidu v krvi…”. Proboha, jestli maji Ukrajinci genocidu v krvi, co takoví Rusové se svou genocidou a stěhováním celých národů za CCCP? A co Němci? Ti by asi zasloužili vystřílet do jednoho…
V článku je pochopitelně manipulací víc. Nelze například tvrdit, že všichni ukrajinští nacionalisté jsou Banderovci a fašisté. Mimochodem, nálepka “fašisty” je v Rusku velice oblíbená, tak se obvykle nazývají všichni separatisté, kteří nesdílejí nadšení pro velkoruský nacionalismus. Je to velmi podobné se situací u nás.
Stejně tak je manipulativní “Rusko nenechalo nic náhodě a postupně po referendu, ve kterém 94 % občanů projevilo zájem o připojení k Rusku, vojensky převzalo celou oblast Krymu.” Rusko na Krym pro jistotu vlétlo dávno před referendem, ostatně, celé referendum bylo evidentně nachystané měsíce dopředu, protože takto rychle uspořádat referendum, to nedokáží ani Švýcaři…[smích] Vhledem k tomu, jak to všechno bylo dopředu naplánované, tak moje výše uvedená spiklenecká spekulace není zas takovým nesmyslem.
Nebo třeba: “Později Kyjevu vydaly veškerý zabavený vojenský materiál.” - to není pravda, podle toho, co vím, vydá Rusko (možná) Ukrajině pouze ty lodě, kde posádky nepřešly na jeho stranu…
Dalo by se pokračovat, bohužel, tento server už se dávno přestal snažit o jakoukoliv objektivitu a zvláště teď se zde zveřejňuje pouze ruská propaganda a nikdo se nepokouší zamyslet nad tím, zda i velkoruský nacionalismus a imperialismus není nebezpečný… Ostatně, i to je důvodem, proč se mi dále nechce finančně přispívat...

307929

5.4.2014 9:34

RE: pavt

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 307929

No to jste si tedy hezky naběhl, tak říkajíc na vidle...Píšete, že se zde zveřejňuje jen "proruská propaganda", ale sám text vašeho zveřejněného článku, který je vším jiným než "proruskou propagandou" to vyvrací... [chechtot]

307933

5.4.2014 10:04

RE: pavt

steve 70.?.?.?

Reakce na 307929

.. tech odstrelovacu bylo 14. Z Jicina jich bylo 6, 4 byli z Pelhrimova, 7 z Frydku Mistku a 9 z Kunetic. Vsichni byli cleny Sovetskeho Svazu a jak trefne uvadite - Rusove jsou nebezpecni. Od 89. toho vybombardovali 35x vice nez NATO a USA - z cehoz logicky plyne, ze USA a NATO - nebombardovali nikdy - tudiz jsou nasi pratele a Ukrajina chradne pod ruskou fasistickou bombardovaci botou, coz nas odpuzuje od zasilani prispevku ....

307936

5.4.2014 16:27

Izrael má své zájmy všude, kam vkročí vyvolená noha - a na Ukrajině si docela polepšil...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 307929

Oligarchové, kteří financovali operaci Majdan, rozseli zkázu: nejštědřejší podporovatel multimiliardář Igor „Beňa“ Kolomojski obdržel jako léno velké rusky mluvící město Dněpropetrovsk. Nechtěli od něj, aby se vzdal izraelského pasu. Jeho bratři spolu-oligarchové dostali další rusky mluvící průmyslová města včetně Charkova a Doněcku, ukrajinského Chicaga či Liverpoolu. Kolomojski není jen ‚oligarchou‘ židovského původu: je aktivním členem židovské komunity a podporuje Izrael, je i mecenášem mnoha synagog, z nichž jedna je největší v Evropě. Tomu ale nedělalo žádné problém podpořit neonacisty, i ty, kteří mají zákaz vstupu do USA, kvůli jejich deklarovanému antisemitismu. To se jeví jako důvod, proč projevy židovské uvědomělosti vůči hnědému puči žalostně selhaly.
Krom toho i v médiích, okázale ignorující ty nesprávné odstřelovače, probleskly zprávy o více či méně bohulibých aktivitách maskovaných veteránů blízkovýchodní demokracie.
Ostatně nepolapitelnost sniperů, kteří jsou vždy pohotově, když je třeba zažehnout "občanskou" vzpouru (oškliví teroristé to definují jako změnu politické situace na vojenskou) je pozoruhodná. Nepovedlo se to ani na Krymu, kde sniper zastřelil ukrajinského praporčíka a ruského kozáka a další z obou stran zranil.
Obsazení Krymu po nástupu nacionalistů v Kyjevě byl jistě připravený scénář, armády celého světa by se měly chystat na nejroztodivnější situace a tato byla celkem předvídatelná, po měsících intenzivního západního vměšování a stupňující se radikalizaci majdanistů. Ale jen kvůli Krymu iniciovat pád relativně přátelské vlády by se Putinovi sotva vyplatilo, zejména když vezmeme v úvahu reakci USA a jejich satelitů.
I u nás se čírovci s blbondy více diví tomu, proč se Krym odtrhl (asi měli po vzoru "vyjímečného" Kosova místní podříznout pár Ukrajinců v uniformě), když se tam "nic nedělo", než nad bystrým uznáním hnědého puče ze strany jejich vlád. Bystřejší by to mělo varovat, co záhy nastane, až plutokraty hra na demokraturu omrzí ...

307953

5.4.2014 20:38

RE: pavt

Mlynář 178.?.?.?

Reakce na 307929

....proboha..... jsi normální....

[překvapení]

307963

5.4.2014 22:35

vyvrátit neumím, ale tyhle reálie Putin ovlivnit nemohl

honza1 37.?.?.?

Reakce na 307929

Situaci vygradovalo porušení dohody mezi opozicí a Jakunovičem, kterou garantovali ministři zahraničních věcí Francie, Německa a Polska.Jako poslední kapka byl zákaz ruského jazyka. Teď to trochu přeženu to je jako kdyby Slováci v Československu zakázali češtinu.(40% obyvatel Ukrajiny neumí ukrajinsky)

307976

6.4.2014 6:28

RE: vyvrátit neumím, ale tyhle reálie Putin ovlivnit nemohl

disident 88.?.?.?

Reakce na 307976

ještě lepší příklad:co by se asi stalo,kdyby slovenská vláda zakázala používání maďarštiny na jihu Slovenska?Reakce EU a USA by následovala okamžitě:výčet sankcí proti Bratislavě by nebral konce,nehledě na obrovskou mediální masáž Západu.Fico znovu upadl v nepřízeň "Velkého bratra",když odmítl financovat úpravy plynovodu sloužící k reverzním dodávkám plynu na Ukrajinu(cca 20 milionů euro).

307995

6.4.2014 15:03

RE: vyvrátit neumím, ale tyhle reálie Putin ovlivnit nemohl

DS 188.?.?.?

Reakce na 307995

kdyby slovenská vláda zakázala používání maďarštiny na jihu Slovenska...

To je science fiction, pretože obyvatelia Slovenska, ktorí sa hlásia k maďarskej národnosti sú na svoju národnú príslušnosť nesmierne hrdí a už i tak kričia, že dochádza k asimilácii Maďarov na Slovensku, hoci nejde o nijaký násilný proces, ako sa to dialo so Slovákmi oddávna obývajúcimi územie na juh od dnešných maďarských hraníc, ale o prirodzenú integráciu, ako sa to bežne deje s inými menšinami v iných štátoch. Majú ako národnostná menšna všetky vymoženosti a skôr sa snažia v regiónoch, kde majú prevahu, chrániť rôzne významnejšie pozície v štátnej a verejnej správe pred obsadením Slovákmi, snáď v obavách pred slovakizáciou a stratou nádeje v existenciu Veľkého Maďarska? Maďarský a slovenský nacionalizmus
(ktorý je skôr reakciou naň, pretože Slováci sú na území obývanom Maďarmi skôr v obrannej pozícii)práve tak ako ukrajinský nemožno podceňovať, to čo sa spustilo na UK môže mať nedozerné následky pre vybičovanie nacionalistických vášní v celej strednej Európe. [zmaten]

308026

6.4.2014 8:17

RE: pavt

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307929

já myslím, že to Putin nepotřeboval, je si vědom, že ruskojazyční Ukrajinci tak usedlí rodilí Rusové proti Rusku nepůjdou ve většině. Ale moc se to hodilo majdanským protagonistům a jejich poradcům, že je měli je prostě jasné, měli je nakonec i naši sametoví revolucionáři, a navíc scénář s ostřelovači, kteří zabíjejí na obě strany se osvědčil i v afrických zemích a tam tedy Rusové nic nedělali. Ukrajinci samozřejmě nemají genocidu v krvi, ani Rusové, o Němcích si tak jista nejsem, nedělali to poprvé. Jak vás napadlo, že to bylo nachystáno měsíce předem? to, že u nás je problém mít referendum v jedné obci neznamená, že jinde je to taky problém, to je jen vaše, ničím nepodložená, úvaha.
Ano, jistě by byl i velkoruský nacionalismus nebezpečný, ovšem, musel by se nějak projevovat, zatím vidíme jen rozšiřování NATO, porušení jeho slibu, že se nepřiblíží k ruským hranicím, útoky USA a i NATO na nezávislé státy, mnohé vojenské zásahy tam, kde neměli co dělat, které přinesly tisíce mrtvých. Takže jsou to jiné zájmy, nežli ruské, které ohrožují svět. Pročpak nekritizujete ty manévry v Pobaltí? snad i v Polsku? Rusko není ovce a nenechá se podříznout a je to tak v pořádku, chrání tím i nás.
Hranice se v Evropě posouvaly vždy, připomínám jen kus Německa, který připadl Polsku. Pouze my jsem byli na straně vítězů a přišli o Zakarpatskou Ukrajinu a nedostali ani území kolem Budyšína. Krym získalo Rusko dávno a odebrán mu byl neprávem, lidi se báli cvoků z Majdanu a jsou rádi, že se k nim nedostanou, ukrajinští ruskojazyční obyvatelé jistě nejsou nadšeni z toho, že kandidátka na prezidentku Tymošenková je chce vyhladit jadernými zbraněmi - nebo jí to snad nakukal Putin?

308001

11.4.2014 2:51

RE: nevyhrajou nikde neumeji valcit

favela 113.?.?.?

Reakce na 308001

...Zapad s USA miluje a zacina valky ,kde nemuze prohrat..S Japonskem napr.kde japove meli zasoby strategickych surovin na dva roky a valcili v Burme a dobyli cast Ciny kde nic potrebneho neziskali...V Grenade 6000 US zoldneru prepadlo maly ostrov s populaci 5000 vcetne deti matek starych a nemocnych a rozdano bylo 7000medajli za statecnost!!! S Hitlerem zacali valcit az kdyz Stalin rozdrtil nemce pod MOskvou,u Stalingradu a u Kurska pak se hnali do Italie a s velkou materialni prevahou +letectvo ale nebyli ani schopni dobyt kopec MOnte Casino tak to musela za ne udelat polska divise. Bitva v Ardenach nestesti. !!!Chteli se projit v KOreji a jak to dopadlo, maly Vietnam jim dal velkou lekci a proto proti ruskym jednotkam nemaji zadnou sanci v konvecni valce /Taktez Srbsko jen zbabele barabarsky bombardovali.!!!Studenou valku vyhrali tim ze se imperialisticke SSSR rozpadlo samo !!! A NATO valku vest nemuze protoze by se ihned rozpadlo i se EU.Zakon proti imperiim je neuprosny :vznikaji ,zvetsuji se chamtivosti nahle se vyvoj zastavi / byrokracie a degenerace zacne mit navrch/a pak se rychle rozpadnou..Jestli je to mozne Putin by mel otocit vlnu nasili proti jejim puvodcum a silne podporovat Iran a Syrii/Venezuelu atd./ ma na to..Ukrajina bude vyvazet jen ukrajince a potrubi nikdo nekoupi protoze tam neni klid na byznys...Dnes nemuzeme zmerit obrovskou silu osobnosti napr.Stalina kdy ten odsunul brzy Lenina z vlady,vykopl diplomovaneho Trockeho a dalsi inteligenty,prelstil Roosewelta i Churchilla a tak se Putin muze poucit a mluvenim pravdy dnes kdy je pravda trestana ziskava denne miliony lidi na svou stranu a kteri k nemu vzhlizeji /podobne jako na Kennedyho pred casem/...

308284

6.4.2014 18:57

RE: pavt

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 307929

"Putin potřeboval situaci vygradovat, vítězství nacionalistů se mu hodilo, protože měl konečně záminku k tomu, aby schramstl Krym. Nepřipadá vám to logické? "

Nepripada nam to logicke. Na eskalace konfliktu a odstrelovace vrazdici na obe strany opravdu putin specialsita neni. Na to uz jsou minimalne od Lybie a Syrie vyhraneni uplne jini. Ono staci nepredstirat ze historie zacla predevcirem, a podivat se jake jednotlive strany pouzivaji metody. Podle ovoce poznate je...

A kdyby za tim opravdu byl putin, tak nechapu proc by se spokojil jen s krymem a neeskaloval vrazdenim civilistu situaci dale. A proc by nasazoval ostrelovace v Kyjeve a ne rovnou v Sevastopolu?

A nezaclo to cele nahodou spise tim ze Janukovic odmitl podepsat asociacni dohodu s EU? Nebyl by putin debil kdyby takto poslusneho psika odstavoval od koryta a riskoval fasisticky prevrat a vstup ukrajiny do nato?

A o takovych "drobnostech" jako ze ostrelovaci v Kyjeve strileli z budovy kontrolovane opozici, se radeji ani nezminuji.

Jinak ta vase poznamka nakonec ohledne objektivity, ta je vazne vtipna... holt se mi to nehodi do kramu tak je to hned neobjektivni manipulace... to se hned pozna za jakou stranu hrajete... a vubec, oproti clanku pana ponkrace, ktery nazyvate manipulacni, je ten vas prispevek hotova konfabulace. Je az usmevne jak se snazite krecovite relativizovat celou situaci aby cloveku pripadali vsichni akteri na obou stranach jako nerozlisitelne svine. Ale ony jsou ted ty svine, definovane svymi ciny, spis jen na jedne strane, a strana ruska to opravdu neni... A kde vubec mate tu genocidu pri prebirani krymu, kdyz jsou ti rusove pry tak genocidni?

(pozn. pro pilne, sestavte srovnavaci tabulku kolik puvodnich narodu vyhladilo a presunulo pri svych imperialnich vybojich rusko a kolik spojene staty)


A nakonec, kdyz se vam sem nechce prispivat financne, co takhle neprispivat ani grafomanicky? Chybet tu, na serveru hledajicim zvedave pravdu, opravdu nebudete [velký smích]

308033

5.4.2014 8:40

Pár upřesnění

charon 62.?.?.?

1) Na návrh Vladimíra Putina zrušila státní duma RF smlouvu s Ukrajinou o pronájmu přístavu na Krymu pro ruskou černomořskou flotilu. Není to nijak udivující: jestliže Krym už není území Ukrajiny, není důvod aby RF přijímala závazky z pronájmu, která jí není reálně poskytován. Někde jsem četl i noticku o tom, že mezinárodní právo podobné úpravy smluv na základě změn v rozložení teritorií států, výslovně umožňuje.

2) Jestliže se prvním bodem RF zprostila, jakkoli jednostranně patrně legálně, závazků, které jí plynuly ze smlouvy o nájmu přístavů, je znovu pochopitelné, že Gazprom upravil ceny plynu pro Ukrajinu na standardní.

3) Jednostrannost většiny aktů je dobře pochopitelná - jestliže RF neuznala současnou vládu v Kyjevě, není o věcech vztahů s kým jednat. Pozice respektující status Viktora Janukoviče na druhou stranu neumožňuje s ním jako jediným projednávat všechny otázky - to by nebylo legální podle žádné z variant ukrajinských ústav.

4) Jakkoli je jihovýchod Ukrajiny názorově proruský, není pro připojení k RF, alespoň teď ještě ne. Oblastem vládnou ukrajinští oligarchové, kteří jsou interně v konfliktu se západoukrajinskými radikálnějšími oligarchy a "bezzemky" z řad permanentních revolucionářů podporovaných ze zahraničí. To uklidnění situace na východě a jihu Ukrajiny valně nepomáhá. Afinita k RF tu je dána spíše zájmem na dobrých obchodních vztazích, protože ty by mohly těsnější integrací s EU utrpět a EU by jinak prospěch ze vztahů s RF nekompenzovala.

Pak je potřeba ještě mít na zřeteli skutečně mnoho dalších faktorů, které jsou méně významné, ale v souhrnu mají na situaci na Ukrajině podstatný vliv.

307930

5.4.2014 8:54

Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Autor se ve své snaze historicky podložit vlastní představu poněkud odklonil od skutečností.

1. V roce 1919 až 1921 se bolševické Rusko pokusilo o obsazení polského území k hranicím Východního Pruska.
2. Od Varšavy byla Rudá armáda vytlačena ke Kijevu, po uzavření míru zůstaly Polsku Rovno, Luck, Lvov a další části západní Ukrajiny.
2. Po 1. září 1939 si sov. Rusko a nac. Německo rozdělili Polské území - smlouva Ribentrop/Molotov.
3. Po obsazení Lvova Rudou armádou 1939 byla zahájena perzekuce polského a ukrajinského vlasteneckého hnutí, následovat měli němečtí a čeští kolonisté.
4. V roce 1941 obsadilo celé území nacistické Německo a bylo částí obyvatelstva vítáno jako osvoboditelé od bolševiků.
5. Rozpoutalo se další kolo etnických konfliktů, tentokrát pod vedením jednotek SS. Na nich se podílely i jednotky SS složené z obyvatel obsazených území (Slováci, Dánové, Francouzi, Ázerbajdžánci, Vlámové, Norové, Finové, Holanďané, Chorvati, Litevci, Estonci a Ukrajinci)
6. V době největších proti-polských zásahů v roce 1943 byl Bandera v koncentračním táboře. Propuštěn byl v době kdy došla Rudá armáda ke Karpatům a na polské území.
7. Banderovci se pokoušeli vytlačit polské obyvatelstvo, ze sověty obsazeného území Ukrajiny, na západ.
(odsun ne nepodobný odsunu Němců z území Polska a ČR jen neposvěcený smlouvou vítězných mocností a prováděný otevřeným terorem)
Území dnešní Ukrajiny je v historii mnohokrát kolonizováno sousedními národy a Poláci, Ukrajinci i Rusové se střídají v rolích obětí a viníků (nehledě na další, méně početné národnosti a zásahy evropských mocností).
Každý má "svoji historickou pravdu", jde jen o to, které události z historie si vezme na pomoc.
Nelze ovšem zamlčovat či překrucovat historická fakta.

307931

5.4.2014 10:30

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 307931

Až na poslední větu s vámi souhlasím. Zamlčování a překrucování faktů je doslovně- programem NWO:

Strategické změny mají být provedeny na úkor Slovanů.Plánuje se jejich zničení navzájem. Pokud se podaří zničit Rusko, bude následovat fyzická selekce přeživších. Současně bude provedeno sjednocení výkladu evropských dějin. Fakta budou nekompromisně změněna, nebo zamlčena.

307937

5.4.2014 11:44

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 307937

Ještě k hladomorům v Rusku a na Ukrajině. Obviňovat pouze Stalina je velká nevědomost. K pravdivé analýze těchto hrůz slouží dobová literatura,novinářů-publicistů, kteří byli přímými svědky. Podrobný popis těchto hrůz je v sérii článků Rudolfa Vrby s názvem: Zkáza Slovanů :

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2633-zkaza-slovanu-2-mezinarodni-pomoc-rusku.aspx.

Existují i jiné zdroje, které články Rudolfa Vrby potvrzují.

307939

5.4.2014 20:54

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

maršal Žukov 178.?.?.?

Reakce na 307939

zadaný článek neexistuje. Odstránil ho sám Vrba?

Je tam len Zkáza Slovanu 3 - Disraeli

307966

5.4.2014 12:44

Jakých Slovanů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 307937

Koho myslíte těmi Slovany?
Váše připomínka se zpozdila tak asi o sto let, koho v dnešním světě ještě zajímá podobné rozdělování. Tady jde o střet evropské a asijské civilizace. Právě se posouvá hranice tohoto střetu.

307942

6.4.2014 8:27

RE: Jakých Slovanů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307942

co to je za hloupost? Slované samozřejmě jsou, jejich přínos světu není v "západním" světě přiznávám, vždyť si přečtěte nějakou nově vydanou encyklopedii, a střed evropské a asijské civilizace je nesmysl. V Asii samotné je několik zcela odlišných "civilizací" nebo podle vás třeba Čína je stejná jako Arabské emiráty nebo Saúdská Arábie? nebo Indie? I Evropa, i když menší, má řadu rozdílů, my jsme byli jsme i budeme Evropou střední, která je ovlivňována spíše východem a to jak Slovany, tak třeba Turky a ovlivňování je vzájemné. Jiné vlivy působí na Francii, Řecko, Itálii a zase jiné na Portugalsko, Španělsko a Británii

308003

7.4.2014 21:09

RE: Jakých Slovanů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308003

Proto, že jsme ovlivňováni z východu píšeme azbukou, máme pavoslavnou tradici a z ranného feudalismu jsme přezkocčili k diktatuře proletariátu. Ještě, že nás všechno to zpátečnictví vanoucí ze západu minulo. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

308107

5.4.2014 12:14

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

timur 85.?.?.?

Reakce na 307931

- po vytlačení červenej armády od Warsavy ich zostalo vzajatí cca 200 000, domov sa vrátilo po rokoch cca 20 000, tí sa pamätali na čo sa s nimi stalo, a po roku 1939 si svojich katov našli, vyčíňania poliakov na obsadenom území po r.1919 a po r. 1941 sa nedá popísať, a pridali sa k nim tí, čo mali maslo na hlave počas stalina, a verili že teraz sa môže a nikdy inak, a zasa - vrátili sa a zabíjali, po tejto epizode sa chvíľu ukľudnili pomery a teraz znova, západ by chcel pobiť rusov - Tymošenková - vybombardovať, a vývhod aj s oligarchami, preč od chudoby, kto bude kupovať ich produkty a verte, vedia o to ako skončili naše podniky, raz dva skrachovali alebo šli pod kuratelu západu -

307940

5.4.2014 13:11

Zvěrstva ruských bolševiků.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 307940

„Tento sbor získal si pověst takové bestiality, že každý polský důstojník schovával pro sebe poslední kulku nebo lahvičku jedu, aby se usmrtil a unikl mučení vojáky Buděnného, kdyby jim měl padnouti do rukou. Všude, kudy prošly sbory tohoto generála, byla jejich cesta znamenána hromadným vražděním. Všude po nich zbyly zohavené mrtvoly s vyrvanými jazyky a očima, mrtvoly nemocných, povražděných v nemocnicích. Tito vojáci povraždili v prvních dnech června v Bezdyčevě a Žitomiru 620 raněných a celý zdravotnický personál v nemocnicích. O několik dní později, opustivše Proskunov, zastavili vlak Červeného kříže a pobili 36 osob sanitní misse, mezi nimiž byl též hrabě Grocholski. Mrtvoly těchto neštastníků byly nalezeny v takovém stavu, že jenom tři mohly býti zjištěny.“

Lidové noviny, 17. září 1920, roč. 28, str. 3-4, čl. Zvěrstva ruských bolševiků.

307946

6.4.2014 8:32

RE: Zvěrstva ruských bolševiků.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307946

já jsem četla jakýsi kalendář z té doby a tam se psalo o znárodnění žen v bolševickém Rusku, to víte, mediální válka a kecy byly i tehdy, Ovšem to, že jakákoliv občanská válka nese utrpení o tom není sporu, Nicméně Poláci taky nejsou beránci, jejich zábor našeho pohraničí po Mnichovu je znám a dodnes nejsou tam oblíbeni a kromě toho, jak se chovali k Židům, kteří se zdecimováni v koncentrácích vraceli v minimálním počtu domů a tam je Poláci zblblí katolíci, vraždili je neodpustitelné, v té době se totiž už vědělo, čím si ti lidé prošli

308004

6.4.2014 9:48

RE: Zvěrstva ruských bolševiků.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 308004

o "zdecimovaných židech" v r. 45 jsou i jiné informace:
http://afinabul.blog.cz/1001/john-sack-oko-za-oko
[url]http://www.uloz.to/browse?q=Sack%2C+John+-+O...

308014

6.4.2014 16:09

RE: Zvěrstva ruských bolševiků.

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 308004

>já jsem četla jakýsi kalendář z té doby a tam se psalo o
>znárodnění žen v bolševickém Rusku, to víte, mediální
>válka a kecy byly i tehdy,
Tak to jse cetla spravne to nebyla zadna medialni valka ted jsem to nedavno vydel v jednom dokumentu v sovetskem svazu se socialni inzeniri o neco takoveho tesne po bolsevicke revoluci pokusili,v podstate slo o odstraneni tradicni rodiny a statni vyrobu noveho moderniho socialistieckeho cloveka, jenze se jim to desne zvrhlo takze hesky rychle spatky prevratily na model tradicni rodiny.

308027

5.4.2014 13:08

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 307931

A ta tvoje pravda je v poslední "inštanci"? Po židovské "barevné" revoluci v r 1917 žid Lenin začal rozdávat z cizího - vzniklo Finsko i Polsko. Poláci okamžitě s podporou západu napadli sovětský svaz. 120 tis. zajatých rudoarmějců dodnes nezvěstných. Mimochodem, omluvili se poláci někdy za to, když soustavně bečí za Katyň atd? V té době přišli k moci fašisté, nebo minimálně silní nacionalisté ve všech zemích Evropy, Polsko, Rumunsko, atd, Česko nevyjímaje. Jak nebylo možné za komančů se dozvědět, kdo byli ti "ruští revolucionáři", tak není možné dnes, pač to nepasuje do oficiální historie. Bláboly o pokusech "bolševického ruska" obsadit polsko - máš řádně v hlavě nasráno.

307945

5.4.2014 13:35

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Wilonix 109.?.?.?

Reakce na 307945

Poláci Rusko nenapadli.
Poláci napadli nově vzniklou Ukrajinu a Čechy (Těšínsko - zde byly ovšem vojensky poraženy).
Rusko sice vedlo válku o obnovení územní které patřilo carskému Rusku (nikoliv Polsku), ale útok byl veden přes území Běloruska a pobaltí. (tolik k tomu nad tebou)
Pokud jde o ty ruské vojáky, tak ty našli místo posledního odpočinku na místě zvaném Kozí vrch (ironicky ležící jen pár kilometrů od Poláky neustále oplakávané Katyně).
Většina těch polskejch popravenejch polskejch důstojníků se účastnila i poprav (ruských zajatců) a sloužila v "zajateckých" táborech.

307948

6.4.2014 8:33

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307948

ano, Katyně a její okolí má dvojí minulost, v jedné Poláci vraždili Rusy ve druhé to bylo naopak, pláče se ale jen pro jedny mrtvé - proč?

308005

6.4.2014 12:12

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 307948

Polsko napadlo Sovětský Svaz, a to tak že hned po svém vzniku - žid Lenin jim podaroval státnost. České Těšínsko obsadili poláci o 30 let později- to je zase jiná válka, ty 2 Světové si nepleťte. Jestli berete informace z českého mainstreamu, nic než sráčky v hlavě mít nemůžete.

308021

5.4.2014 13:35

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 307945

O tom co má kdo v hlavě by se dalo úspěšně polemizovat, ale to bych se musel snížit na Ignorantskou úroveň ...
Trockij se pokusil při tažení na západ v roce 1919 zmobilizovat polské, pruské a německé dělnictvo. Doufal, že se postaví vlastní buržoazii a po boku bolševiků nastolí diktaturu proletariátu až po Berlín. To je historie, ne nějaká moje pravda, já ta fakta navykládám, pouze konstatuji. Mimochodem v té době jsme se (ČR) s Polskem přetahovali o Těšínsko a blokovali jsme transporty munice z Francie na pomoc Polské armádě. Naše silně rusofilská vláda i Masaryk rozhodně nebyli na straně Poláků a už vůbec je nelze nazvat fašisty (kam vy na ty nápady chodíte?). V oficiálních dějinách SSSR byly líčeny shodné události, jen se jednalo o pokus osvobodit vykořisťované soudruhy a pak odplatu imperialistů.
Víte ono publikovat vlastní dojmy a urážky bude asi snadnější. Fakta jsou fakta a výklad můžeme mít každý podle vlastního názoru na svět. Mějte se dobře a ne-ignorkujte skutečnosti. [smích]

307949

7.4.2014 1:07

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 307949

Vykládáte historii bolševickým stylem, tzn. vybíráte si jen ta fakta, která se vám hodí. Polsko-sovětskou válku v letech 1919-1921 zahájil generál Pilsudski tažením na východ, když chtěl obnovit polskou říši ve středověkých hranicích, tj. od Baltu po Černé moře. Obsadil Minsk a šel dál, obsadil Kyjev a pokračoval v postupu. Jenže pak došlo k prvnímu velkému zvratu v této válce, Rudá armáda přešla do protiútoku a chtěla dojít do Varšavy stejně jako předtím Pilsudski do Moskvy. Ale na Visle došlo k druhému velkému zvratu a Pilsudského armáda začala zase postupovat na východ. Vzhledem k probíhající občanské válce byli bolševici donuceni dohodnout se s Poláky na smíru a vzdát se části svého území, jemuž pak Poláci říkali "ruské Polsko". V září 1939 Sovětský svaz získal své území zpět stejným způsobem, jako o ně v roce 1921 přišel - vojenskou silou. Do polského zajetí se během polsko-sovětské války dostalo cca 150000 rudoarmejců a 50000 belogvardejců. Z tohoto počtu se domů vrátilo cca 100000 vojáků. Sověti na to nezapomněli a o dvě desítky let později se za své vojáky revanšovali polským důstojníkům v Katyni.

308057

7.4.2014 11:40

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 308057

Pilsudski přebíral území obsazená německe, to předávalo kontrolu na severu P. a na jihu Denikinovi. Předání Bolševické lůze jim nešlo pod nos, tak hledali zástupce pro ně reálné moci. Podle ruských pramenů je nejistý osud cca 65.tis. zajatců. Je otázkou kolik jich zahynulo v zajateckých táborech (jeden polský velitel byl za vedení odsouzen) a kolik odešlo mimo území ovládané bolševiky.

308080

7.4.2014 15:28

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308057

"Vzhledem k probíhající občanské válce byli bolševici donuceni dohodnout se s Poláky na smíru" Při podpisu smlouvy se
- určila tzv. Czurzonova linie mezi Polskem a Ruskem
- sověti se zavázali respektovat samostatnost Litvy, Běloruska a Ukrajiny. [pláč]

308086

5.4.2014 15:38

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 307945

S tím utajováním původu revolucionářů z VŘSR (a toho kdo je financoval) to bylo vždycky velmi zvláštní a svědčí to o jediném. Ti, co to tehdy rozehráli, vládnou i dnes - skrz banky a korporace.
Jinak, SSSR měl mezi světovými válkami přidělenou úlohu šiřitele bolševických revolucí, pod kuratelou vyvolených, do Evropy i do celého světa. Tlačila jej k tomu III. bolševická internacionála v čele s Bronštejnem-Trockým. Jenže zaostalá země, kde zítra znamenalo včera (nebo naopak?) na to zkrátka neměla hospodářskou, politickou, ani vojenskou sílu. A mezi křesťansky založeným obyvatelstvem Evropy tehdy ještě panovalo obecné povědomí o propojení bolševického hnutí s cíly světového židovstva. A tak se pro špatnou přípravu nepodařilo tyto revoluce vyvolat, případně měly krátké trvání /Maďarsko-Slovensko, Bavorsko, tzv. republiky "rad"/
Mezitím se intrikami a úskokem zmocnil vlády v SSSR Stalin a jeho klika. Stalin byl principem svého myšlení "Euroasijec", a tak dával přednost přímé vojenské okupaci připojených satelitních zemí, před koloniálním zřízením s dosazenou loutkovou vládou (což je zase princip myšlení tzv. Atlantistů). Stalin si byl zároveň dobře vědom skutečných možností SSSR v otázce šíření "světové revoluce", a tudíž toto dilema vyústilo k rozkolu Stalina s vedením III. (žido)bolševické internacionály a tedy k její fyzické likvidaci. Stalin potom přesměroval hospodářskou politiku SSSR k autarktnímu zaměření, po vzoru tehdejších USA. Tímto mezinárodní finanční kruhy začaly ztrácet svou kontrolu nad SSSR. A tak bylo v Evropě následně dopomoženo k moci Adolfu Hitlerovi a jeho ideologii nacionálního socialismu - jako protiváhy k internacionálnímu bolševismu sovětského typu. Zároveň byly učiněny všechny kroky poštvat tyto dvě podobné levicové ideologie proti sobě ke vzájemnému sebezničení a tím i k oslabení a redukci křesťanského obyvatelstva Evropy. V jistých kruzích totiž panovala oprávněná obava, že nacionálněsocialistické Německo se spojí se Stalinovým Sovětským svazem do jednoho bloku, což by bylo smrtelné nebezpečné pro Euroatlantické země, již tehdy plně v područí nadnárodního bankovního kartelu. Rozbuškou se mělo stát právě Polsko, resp. tzv. polský koridor k Baltickému moři.
Takže ano - Polsko bylo nakonec obsazeno a vymazáno z mapy, ale bylo to Pyrhovo vítězství. Stačilo vypovědět válku pouze jedné straně (Německu), a následně přesvědčit Stalina, že další na řadě bude ze strany III.říše Sovětský svaz. Dál už je to poměrně známá historie...

307950

5.4.2014 15:43

Paralely

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 307950

Dnešní situace s Ukrajinou až příliš připomíná tehdejší stav při dělení Polska. Bude-li UA po ztrátě Krymu přivtělena do kurately IV. říše - EU, (ať již včetně východních oblastí či bez nich), dojde k odstranění dalšího "nárazníkového" státu mezi velmocemi - jako v případě Polska 1939. Po ztrátě pobaltských republik a Gruzie se Rusko dostává do stále těsnějšího sevření zeměmi NATO, bez jakýchkoliv neutrálních zón. V podstatě zbývá Lukašenkovo Bělorusko - o jeho zničení usiluje Západ nepřetržitě. EU je tlačena USA k hospodářské válce proti Rusku a s neuvěřitelně rusofobní vládou v Kijevě, jezdící si pro instrukce do Washingtonu a Brusele - to je horký sud prachu hrozící explozí.

307951

6.4.2014 8:35

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307950

vám se o těch "zločinných Židech" musí i zdát - léčíte se?

308007

7.4.2014 3:51

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 308007

Měl by ses léčit ty. Někteří prostě jsou vadní.

Policajtovi slouží "nepřímý důkaz", soudci to berou, na základě nepřímých důkazů sedí většina muklů. Ale u těchto "židů", i když to vlastně nejsou židy, těch židů zneuíivají jak křoví, vy snad chcete přímý důkaz? Že by se mělo chytnout za "ruku" při činu? Buď jste debil, nebo jinak chorý.

308061

7.4.2014 7:37

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 308007

Ano. [chechtot]
Léčím se tím, že v dnešní prolhané době vyhledávám zatajovaná fakta z historie. Ne ovšem té, kterou nám režimy nalévají do hlavy - od mala ve škole a potom až do smrti mainstreamem. Protože ve znalosti SKUTEČNÉ historie spočívá klíč v pochopení dneška. Proto ta fakta každý režim (a ten dnešní obzvláště) úspěšně překrucuje k obrazu svému. Pročpak asi?
Vám doporučuji totéž. Možná by jste se vyléčila z obluzení politické korektnosti, multi-kulti, etc., případně přestala útočit na ty, kteří se snaží vyplnit úmyslně vytvořené historické díry v povědomí jiných. Vaše poznámka bez špetky argumentu (i ty jiné, předchozí) o tom vypovídá.

308064

5.4.2014 18:42

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

QVAK 37.?.?.?

Reakce na 307931

Zapomínáte nevím jestli z neznalosti nebo úmyslně, že Velmocemi po WW I. byla jimi garantovaná Rusko - Polská hranice tam kde se RA zastavila v r. 1939. Proto nebyla na rozdíl od Říše Rusku vyhlášena válka Francií a V.B. Po 20 let Polsko okupovalo a anektovalo Ukrajinské a Běloruské území. Zábor tohoto okupovaného území proběhl ve shodě s tehdejším Mezinárodním právem. Dnes je vše vykládáno jinak.
Polsko po Vilémovském Německu 2 roky drancovalo Ukrajinu ve 20. létech a Rusko - Polská válka toho byla důsledkem. Již tehdy byl na Ukrajině hladomor způsobený předchozím drancováním potravin Německem (od 1918).

307959

5.4.2014 20:11

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 307931

I vy máte dějepisná fakta o Ukrajině po 1.sv.válce dost zjednodušená. Takže upřesním. Ačkoli císařské Německo na podzim v r. 1918 kapitulovalo na Západě, Ukrajinu, Bílou Rus a Pobaltí Němci i nadále okupovali a to z příkazu vítězů. Podle brest-litevského míru měli Němci Ukrajinu vyklidit, což se nestalo. Anglie a Francie vyslaly proti Leninově vládě již 16.listopadu 1918 mohutné intervenční jednotky, na Černém moři obsadily Oděsu, Sevastopol a na severu Tallin a celkem vylodily na 250 000 interventů. Bylo tam dohromady 24 divizí interventů, včetně Japnců na dálném Východě, kromě velkého německého vojska a vlastní kontrarevoluce Děnikina, Kolčaka, Wrangela, Judeniče a dalších. Do konce ledna 1919 však byly hlavní síly intervence poraženy a oficiálně vznikly Ukrajinská,Běloruská a Estonská SSR. V druhé intervenci byla hlavní úloha přidělena Polsku a Lotyšům na severu a Děnikinovi na jižní Ukrajině. Poláci po masivní pomoci z Francie (ta sama poskytla 6 tzv. Hallerových divizí a výzbroj pro celou polskou armádu) vytlačili v r.1920 Rudou armádu na 400 km východně od Curzonovy linie (to byla Versailleskou smlouvou určená východní hranice Polska). Rusové nuceně uzavřeli s Poláky v Rize 12.10.1920 Smlouvu o příměří a předběžných podmínkách míru. Pozor, šlo pouze o příměří, k žádným dalším jednáním o míru nedošlo a i po vzniku SSSR (1922) měl tento s Polskem stále jen příměří a žádnou novou polskou hranici na východě nikdy neuznal. Poláci příměří masivně porušovali vysláním Petljurových band (předchůdci banderovců) na Ukrajinu a jejich dlouhodobou podporou. Koneckonců část Ukrajiny, kterou Polsko v r.1920 obsadilo mu nikdy nenáležela a západ Ukrajiny, který kdysi dávno ovládalo, ztratilo již v r.1648, ve válce s B.Chmelnickým a kozáky podporovanými Ruskem. V r.1939 Sovětský Svaz pouze obnovil válku s Polskem, nemohl mu ji vyhlásit, neboť měli vzájemně jen příměří, čili stále válečný stav. Obsadil jen tu, jemu historicky patřící část Ukrajiny k Curzonově linii. To byla současně i etnická hranice Polska. Po 2.sv.válce Polsko Stalin bohatě odškodnil, věnoval mu větší část Východního Pruska a polskou západní hranici posunul o 300 km, až k Odře a Nise.

307961

6.4.2014 8:22

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307931

nechci se hádat, ale Ázerbajdžán nikdy nebyl Němci obsazen, a jednotky SS jako elitní brali do sebe jen Němce, možná narozené třeba v Dánsku, ale Němce. Bandera byl v koncentráku, to si tedy západní Ukrajinci tím vítáním Němců parádně naběhli, ale on byl jakýmsi ideologem, proto se hnutí jmenuje po něm.

308002

6.4.2014 12:52

SS braly kde koho, před červencovým atentátem měly totiž povoleno jen 10 % branců - dobrovolníků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 308002

a tak Himmler bral kde se dalo, nejen mezi etnickými Němci, ba dokonce se neomezoval ani na Germány, ba ani na europoidy - z té slavné donedávné "Ukrajiny" tam dokonce u Němců sloužilo cca 550 židů (nerabínských) a hafo mongoloidních Tatarů. Do haličské divize SS se namísto povolených 25 000 hlásilo hned 80 000 (kam se hrabou Češi).
Bandera (převrat mu asi udělali k jubileu) byl v koncentráku ( a dva jeho bratři tam zahynuli ) protože likvidoval konkurenční nacionalisty vedené Melnykem, už před válkou byl odsouzen v Polsku k trestu smrti, změněno na doživotní žalář.

308025

5.4.2014 11:24

"nebyli to JEN neonacisté"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

- bylo na euromejdanu kromě banderovců také komplexně zažidováno. Velmi zajímavý rozhovor z ČT - "moderátor" je u toho žid Kubal, takže je to koshér zdroj:
http://www.youtube.com/watch?v=doKQBUXZ51gT
Pejzatí s nácky v jednom holportu není žádné nóvum.

307938

5.4.2014 22:12

RE:

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 307938

líbí se mi jak paní herečka uprostřed prvního aktu zapomene text , chtělo by po vzoru divadla nápovědu [smích]

V Gaze asi také vždy postaví mezi palestince vylosovaného žida z Etiopie, aby se mohlo začalo "točit" naostro :p To jsou mi dneska novináří... skoro se člověku až zasteskne po těchto hráčích pokeru : Vložený obrázek [chechtot]

307972

5.4.2014 22:15

RE:

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 307972

Vložený obrázek

307974

6.4.2014 9:57

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 307972

pane hugo, prostě se podívala do poznámek, nemusí si pamatovat jméno každého rabína, naštěstí si zatím každý může na to video kliknout, aby viděl jak planě tlacháte, znám několik hugů, všichni jsou židi, vy taky? [mrknutí jedním okem]

308015

15.4.2014 19:22

RE:

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 308015

můj nick je jen vzpomínkou na mého psa, nic víc, nic míň...

žid nejsem a ani být nechci. Je to na mě příliš velké břemeno, nemám rád svůj život nalinkovaný předem. ALE : Mám rád lidi, a tudíž atheisty, křesťany, muslimy i židi..
Opravdu není třeba mě tu házet do nějaké škatulky. Prostě jsem si zde "vrznul", tak jako mnoho zvědavců přede mnou [smích]
Nejsem už schopný žádné paušalizace. Z toho mě netřeba podezírat. Jsem životem předělaný egoista - cynikem. Paušalizovat mě bolí víc, než ubližovat sám sobě ! A tak je třeba to brát všechno s humorem. Proto jsem vděčný za ten váš "mrkanec" na konci. Snad je to symbolem něčeho autentického. [smích]

308538

5.4.2014 12:23

Pozor na vytváření Domněnek

jansmith1984 37.?.?.?

Další zajímavý článek, p.Ponkráci, dotud v pořádku....


Je jen otázkou, zda-li a kdy se zde objeví kamarád hestroy a podobně jako ve vašem předchozím článku (o situaci na Ukrajině) opět zahájí emotivně debatu plnou vulgarismů, na téma Babiš - čert z rohama....[velký smích]

A pokud k tomu dojde, jak se zachváte vy? ..[smích]

Přidáte se jako minule k hestrojovi (který by udělal lépe, pokud by neopakoval stejná troubení Kalouskovy propagandy a raději začal studovat 4Dohody) ..... NEBO uznáte (podobně jako ve věci podjatých informací o Ukrajině a Putinovi), že nejsou Fakta jako Fakta a že vytvářet si Domněnky na základě Fakt, která jsou pokřivená, zmanipulovaná a která se nehodí do krámu tak zamlčována, je pošetilé a nefér?


A Peace se všemi,

jansmith[smích]

307941

5.4.2014 16:12

Je to jednoduché - co v článku chybí

MoUdrostrak 90.?.?.?

1. Rusko (ruská federace) se přistoupením Krymu po více, nežli jednom století P-O-P-R-V-E R-O-Z-Š-Í-Ř-I-L-O. Do té doby se jenom a jenom rozdávalo - tu za posledních 100 let Rusko darovalo ze svého (po staletí nabytého) území

Vložený obrázek

samostatnost velké části Polska, tu Rusko darovalo samostatnost Finsku, Pobaltstkým státům, tu Kazachstánu, Ukrajině... Jak se za takovou ruskou velkodušnost chovají Ukrajinci, Kazaši, Poláci či Pobaltijci k Rusům je tristní... Finsko dostalo Ř-Á-D-N-Ě za vyučenou před a během WWII, tak jako téměř jediné dokáže z Rusů od WWII těžit, namísto aby Finsko krvácelo a tratilo ve sporech s Ruskem za Khasarské a Emerické a Englické zájmy.

2. Krymské referendum je naprostou anomálií při změně hranic států - bez jediného výstřelu - a dokonce aktivní pozitivní účasti a vyslovení se jak krymských minorit Ukrajinců, tak i Tatarů.
Lživá česká mainstreemová média o tom mlčí - ale je to J_E_D_N_O_D_U_C_H_É - i ti (utiskovaní) Tataři a Krymští Ukrajinci totiž dostanou pod Zlými Rusy M_N_O_H_E_M V_Y_Š_Š_Í platy a penze

Vložený obrázek

nežli měli na Krymu za Ukrajiny.

A mj. se jim Z_L_E_V_N_Í i phm a plyn:

Vložený obrázek

Co se bude s plynem, penzemi a platy dít na Ukrajině, je nabíledni - zvlášť, když se Hrivna hroutí, zatímco Rubl po přistoupení Krymu nakonec spíše(!!!) proti ostatním měnám posiluje:

Vložený obrázek

To se týká i např. zdravotní úrovně péče v Rusku versus na Ukrajině:

Vložený obrázek

Můžete tady popsat hektokilometry textu, ale Krymčané (včetně "utlačovaných" Tatarů a Krymských Ukrajinců v tom měli jasno [smích] Bez historických exkcursů a bádání [velký smích]

Doufám, že se na mne pan Editor nebude zlobit - úmyslně jsem hledal co nejmenší obrázky, aby to tady co nejméně nicneříkajícně ne/zaplevelil. Ale z důvodu čitelnosti to z menších pořídit nešlo - a česká veřejnoprávní média to nesmí zveřejnit!!! Pod hrozbou exekuce na hypotéku, leasing, školné a pálky od doktora...

Začalo to Poněstřím, které na hony převyšuje úrovní života okolní Moldávii i Ukrajinu, pokračuje to na Krym.

Rusové nemají důvod nikoho nutit a/nebo dokonce střílet: stačí jim, když ukáží vlastní výpis z účtu a otevřou peněženku. Kdysi podobně hlasovali "nohami" Genossen a zvláště Genossinnen v ehem. DDR [smích]

Teď to přichází v ruském vydání - a Rusové NA.TO mají! Čím bude hůře, tím bude nafta i plyn a další suroviny dražší a dražší - navzdory sankcím a vřískající vy...Automaticky kráceno

307952

5.4.2014 17:22

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 307952

Krym sa znova stane Ruskou riviérou, ako za tatíčka Cára a k tomu sa tam našli aj ložiská plynu južne od polostrova a začne sa ťažiť a bude ich ťažiť zlííííí štátni gazprom a keďže sa Putin bude chcieť pred svetom ukázať tak im všetok zisk z Krymského plynu nechá, takže si to zhrňme: plyn, turizmus a naliatie peňazí do Krymskej infraštruktúry, takže tam najbližších 10-20 rokov očakávam prosperitu a spokojnosť občanov Krymu(Ruska) a my môžeme len tíško závidieť a tak maximálne sa ísť pokochať na Yaltu na týždeň/dva, alebo radšej nie, to by sme zase nakŕmili zlého Ruského Medveďa € [mrknutí jedním okem] [chechtot]

307954

5.4.2014 17:39

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 307952

Nevím proč se pořad srovnává Krym s Kosovem. V Kosovu žádný referenum nebylo, ale to nic.

Rozpad Jugošky spustil referendum v Chorvatsku. Okamžitě a bleskurychle byl uznán Německém a celým západem. Povykládal mi jeden docela úspěšný v čezku polochorvat-polosrb, proč utekl odtud. Že mu začali mizet srbské kamarády. Vsadím o poslední trenky, že v těch hromadných hrobech leží srby, nikoliv albanci atd, jak tyhle sviňomédia prezenují.

Dnes ta zestárlá komsomolská kurva Merkel chce něco žvanit o "anexi". Asi taky paměť neslouží, jak slibovala, že NATO se nebude rozšiřovat na východ.

Jo, to jsou lidi, dnes uvědomělý komsomolec, zítra politicky korektní svině. No jo, potřebujeme talenty všeho druhu, ať žije kola-vodka!

Otázka na propadnutí: věděli jste že ruský ministr obrany je Žid po mamce, čili 100% žid? Jak rozebral Klimov, může být i pozitivní degenerát. Každopádně ho vzpomínají v synagogách, doufám že Putin není slepý. Může to být takový ten knoflík, který nefunguje - viz jak za I války ruský pluk mohl obsadit Berlin, ale dostal střelivo jiné ráže, pak na oplátku němcům se stalo totéž. Myslel jsem že to je bordelem v armádní logistice. Ne. Jsou lidi na svých funkcích. Dosazení. žido zednáři.

307956

5.4.2014 20:32

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

maršal Žukov 85.?.?.?

Reakce na 307956

Putin toho židomurára neodstráni, je prefíkanejší ako bol Stalin a preto ho nedostanú. Nech mu zdravie dlho slúži.

307962

5.4.2014 18:33

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

pavt 37.?.?.?

Reakce na 307952

Opravdu bych “pokračování ruské propagandy jinými prostředky" decentně upřesnil - ano, Rusko bylo dříve mnohem větší, protože jako správná imperiální mocnost (stejně jako USA, Francie, Španělsko či UK) připojovalo stále další a další území. Nakonec je nedarovalo, ale prostě si je nebylo schopno udržet. To bychom jinak mohli tvrdit, že Británie “darovala” Indii či třeba Austrálii…

Že by krymské referendum bylo anomálií je nesmysl. Například anšlus Rakouska byl naprosto stejný - taktéž, bez jediného výstřelu, bez násilí bylo připojeno k Německu. A aby mne někdo nechytal za slovo - ani samostatnost Norska či třeba Austrálie nebyla krvavá, také to bylo zcela poklidné.

Samozřejmě, Ukrajina je mnohem chudší zemí, než Rusko. Jednak je hůře spravována, jednak nemá ty surovinové zdroje, z nichž Rusko platí své bohatství. Ono, být bohatý z nafty a plynu, to umí kdekterá arabská země… Ovšem copak fakt, že se sousedům žije lépe, má být důvodem radosti nad změnou hranic? Proč se nestaneme součástí Německa? Určitě bychom si polepšili[smích]

Tím nezpochybňuj krymské referendum jako celek. Já krymské Rusy chápu a myslím, že Rusko má “morální” právo na Krym. Otázkou je, zda zvolená metoda je ideální - a to vůbec nemluvím o trapném lhaní báťušky Putina, že ti vojáci vůbec ale vůbec nejsou ruští, že je to místní domobrana, co si zbraně koupila v nejbližším supermarketu. O tom se na Zvědavci také nemluví, navzdory faktu, že jde o výrok na úrovni “fuck the EU”…

No a samozřejmě, druhou otázkou je, kde se ruský imperialismus zastaví. S jídlem roste chuť a já jenom doufám, že Rusové nepůjdou dal. Že jim nezachutná takové Pobaltí atd, protože i tam je velká ruská menšina, která by se dala chránit…

307958

5.4.2014 19:55

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

dub 89.?.?.?

Reakce na 307958

a můžete nám prozradit, proč by měli toužit po pobaltí, které je totálně zkrachovalé a prosté jakékoliv produkční základny, vyjma pár sýráren? (o čemž svědčí nejen ekonomická data, ale i hlasování tamní populace nohama).

připojení krymu a jeho začlenění do federace bude stát rusko těžké miliardy a bylo významným geostrategickým tahem.
proč by však něco takového měli dělat (a vynakládat další obrovské zdroje) ve východním prusku, kde nejen, že není co získat ekonomicky či surovinově, a už vůbec ne vojensky, ale ani demograficky, neb místní populace je vůči rusku tradičně nepřátelská?

trochu mozku při tom citování propagandy sračkometů.

307960

5.4.2014 20:44

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 307960

Tak nějak bych to taky viděl ....

307965

6.4.2014 5:44

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 307960

ale bylo by fajn referenda udelat po cele jizni ukrajine aby z ukrajiny byl najednou takovy spise mensi, vnitrozemsky stat [smích] Aspon by byl v cernem mori klid a nelezlo by tam "na cviceni" nato.
a vubec, podnestri by se take jiste rado pripojilo k rusku...

307993

5.4.2014 20:42

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307958

Anšlus Rakouska stejný jako Krymské referendum? To znamená, že stejně jako Rakousku bylo vyhrožováno vůdcem Německa Hitlerem a dáno ultimátum k předání moci? Stejně tak jako v anšlusu Rakouska bylo před ním 70 tisíc lidí zavřeno do vězení včetně a 400 tisíci lidem odepřeno volební právo, aby neohrozili výsledek referenda pro anšlus? A mnohé další? Jako třeba padělaný telegram se žádostí o pomoc.

Co to tady povídáte?

307964

5.4.2014 20:56

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307958

Rozpad impéria Británie byl důsledkem anglické krutosti. Jejich móresy byly takové, že v řadě zemí vznikla touha po nezávislosti na Anglii.

Ostatně totéž činí Británie i se svými spojenci dodnes. Ne nadarmo se říká, že Británie nemá spojence, má jen své záměry.

Ve skutečnosti Británii posledních několik století neřídil nikdo jiný, než několik elitních rodů jako Rotschild, který ji postupně jednak rozložil, jednak naplnil nesmírnou krutostí. Dá se řící, že historicky Anglie vyhrála nad Napoleonem, ale prakticky bylo do Anglie bitvou u Waterloo zaseto destrukční semeno, které předalo Anglii do závislosti elitám.

Británie se dodnes snaží oslabit jak celou kontinentální Evropu, tak leckteré další oblasti, a to podle hesla čím hůře pro Evropu, tím lépe pro Velkou Británii. To je politika, kterou se řídí dodnes.

Mimo jiné mnohé dnešní neřešené konflikty, které vyvolávají války, hrůzy, genocifdy, někdo na počátku mají velmi často zásah Anglie v historické minulosti. Kam vstoupili, tak tisíc let tráva neroste.

Miloslav Ponkrác

307967

5.4.2014 22:08

Koncentráky jsou britským vynálezem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 307967

Koncentrák jako tábor byl poprvé použit v burských válkách na území dnešní JAR!

307969

6.4.2014 5:43

RE: Koncentráky jsou britským vynálezem.

timur 85.?.?.?

Reakce na 307969

a založil ich istý Winston Ch.

307992

7.4.2014 8:20

RE: Koncentráky jsou britským vynálezem.

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 307992

...přezdívaný po I.WW vlastními občany Impéria jako ŘEZNÍK Z GALLIPOLLI...

308066

6.4.2014 10:18

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

pavt 37.?.?.?

Reakce na 307967

A Ruské impérium se rozpadlo proč? Snad, že by Rusové se ke svým “koloniím” chovali strašně skvěle? Chápu, vy prostě anglosasy nesnášíte. Já k nim zaujímám pozitivní stanovisko, protože přeci jen v oblasti vědy a techniky světu dali hodně. Ostatně, díky nim teď ťukáte do klávesnice svá moudra.
Neznám impérium, které by kdy vzniklo bez boje. Vždy to bylo brutální, ať už rukama Španělů, Římanů, Rusů či Angličanů. Byla ovšem impéria, která pro porobené žádné plus nepřinesla - třeba Asyřané. Na druhé straně máte impéria, která přes negativní stránky měla i ta pozitivní - rozmach vědy, techniky či kultury. Třeba Římská říše či Britské impérium. Přeci jen, Britové ve svých koloniích investovali a často je ekonomicky pozvedli, zarazili místní mezikmenové násilí, postupně i otroctví atd. Tím nechci popírat jejich brutalitu, vůbec neidalizuji třeba Cecila Rhodese. Ale je fakt, že bývalé britské kolonie ve srovnání s okolními státy byly obvykle lépe spravované. Mnohé se osamostatnily bez jakéhokoliv násilí (Kanada, Austrálie). Jinde bylo třeba občanské neposlušnosti a nějaké násilí tam proběhlo (Indie, Jižní Afrika). Jinde téměř občanská válka (Irsko). Opět, nijak to neobhajuji, ale je fakt, že po nakonec se Britové svého impéria vzdali a s mnohými bývalými koloniemi vycházejí dobře. Například vzdělaní Indové vám řeknou, že Britové pro Indii hodně udělali, vybudovali železnici, sjednotili ji pod jednotnou správou atd.
A že Britské impérium hájilo jen své zájmy - ony to jiná impéria nedělají?
No a to hlavní - dnes Angličané obvykle uznávají ta negativa britského impéria, sypou si popel na hlavu. Ale máte pocit, že by se aspoň na této úrovni se svým imperialismem vyrovnali Rusové?

308017

7.4.2014 2:38

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 308017

Čekal jsem, kdy se objeví někdo, kdo to z důvodu nedostatku vlastních faktických argumentů převede na osobní rovinu nesnášenlivosti.

Co kdybychom ještě přidali barvu kravaty toho kterého prezidenta? Nebylo by to také u vás k mání?

A protože nemám zájem o emocionální diskusi, a nehodlám se nechat zavádět do diskusí na téma koho miluji/snáším/nesnáším, dovoluji si Vás ignorovat zcela po právu. Na takové debaty nejsem zvědavý.

Howgh.

Miloslav Ponkrác

308060

7.4.2014 9:09

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 308017

Plácáte hlouposti.Máte velice selektivní paměť.....
Stačí se podívat nazpátek,co se v průběhu zcela nedávné minulosti i ještě dnes odbývá v teritoriích bývalých britských kolonií.
Odkud byli největší podjebávači a zloději lidské historie vyhnáni,nikdy nešli pryč dobrovolně,byly války a je doposud neklid.Např. Palestina,Líbye a střední východ jako takový,Indie-Pákistán-Bangladéš,Cejlon (Srí Lanka).....
Všude odkud byli vypráskáni zanechali systém,který až na výjimky jim stále umožňuje do teritoria zasahovat....
Všude,odkud byli vyhnáni po nich zůstalo víc škody než užitku,se kterým se doposud místní těžko vyrovnávají.Nehledě k těm odhadem 500 milionům obětí na straně domorodců,které dějiny Britského impéria doprovází...
Dodneška ze svých bývalých kolonií žijí a vysávají je,aniž by je bylo nutno vojensky držet a utrácet zato astronomické částky....

Ano v jednom máte pravdu,dnes si Britové sypou na hlavu popel,za to že to nedělali nejlíp,ale na hlavy některých odkud byli vyhnáni bez jediného výstřelu,dnes sypou bomby (anebo tak činili ještě před pár měsíci).....a nebýt Ruska,sypali by daleko víc.

308068

5.4.2014 22:52

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 307958

To záleží na tom, kam budou donuceni zajít. Je jasné, že by se jim to (možná) líbilo, ale soudě podle jejich jednání v minulých desetiletích takto jednají, jen jsou li k tomu skutečně dotlačeni. Takže jestli má Putin ve snu představy o CCCP je to jedna věc, ale jesti je ve skutečnosti uskuteční to je něco zcela jiného. Podle mě ne, pokud k tomu nebude okolnostmi donucen.

Problematičtější je to, že druhá strana se zdá že bude tak dlouho tlačit, až vyostří situaci do té míry, že se to stane. Nezapomeňte, že potom lze přeci ukázat -my to říkali, že to to ošklivé Rusko udělá ... až po: je nutno preventivně použít jaderné zbraně proti Rusku.

A potom, potom už nic..

307977

6.4.2014 1:13

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307977

Pro Rusko je lepší, když kolem Ruska budou nezávislé malé státy, které nejsou pod vlivem jiných velmocí.

Ví to Rusko, ví to USA, ví to NATO, ví to EU. Proto se seč mohou snaží, aby státy kolem Ruska měly pod svými vlivy.

Bohužel to ne vždy ví ony státy, že často slouží pouze za užitečné idioty (tak jako Česko slouží za užitečného idiota Evropě i USA a možná i dalším pánům) a budou pouze koloniemi, pokud se nechají uvrtat (tak jako Česko).

Rozbitím Ukrajiny se nárazníkovými státy s vyšším statusem nárazníků stávají nově Polsko a Slovensko.

307984

6.4.2014 8:55

RE: Je to jednoduché - co v článku chybí

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 307958

Ale samozřejmě, že "...Rusové půjdou dál...".
A P_R_O_Č by nešli?!
Stačí se "jen" trochu zajímat o h_i_s_t_o_r-i_i. A musí Vám to dojít. Zlí Rusové v naprosté většině případů šířili svoji říši pomocí Kozáků, kteří pronikali na okolní území jako předvoj. A ve velké většině případů nakonec území s Kozáky samo spadlo ruské říši nakonec do klína.
V naprosto stejném stylu v duchu kozáckých tradic vystupovali i "zdvořilí lidé" nyní na Krymu, kde je místní velice bleskově přijali za své a poskytli jim maximální součinnost ve společném postupu proti Banderovcům a další svoloči vyslanou na Krym kyjevskou pučistickou juntou.
Vladimir Vladimirovich geniálně postavil proti Banderovcům "zdvořilé lidi". A dokázal to bez jediného výstřelu, spálené pneumatiky či rozbité výlohy.
Rusové (nejen v Rusku) a okolní národy si nyní sami mohou vybrat, zda chtějí vyšší platy, penze, zdravotní a sociální zabezpečení - a mít po boku "zdvořilé lidi". Anebo se třást ve dne v noci (stejně jako Volyňští Češi) před zdivočelou svoločí a "utahováním opasků" ze strany kyjevské pučistické junty a "koncertů" FE/MEN.

Vložený obrázek

Samozřejmě, vždy je na bíledni otázka K_D_O_T_O_Z_A_P_L_A_T_Í ?!
Ale jak je snad již každému zřejmé, ilegální tiskárna nekrytých zelených papírků v rukou několika židovských rodin už narazila dávno na svoje limity [velký smích] A ani 5.000.000.000 USD na dluh vytištěné měny Ukrajinu na Západ nepřebarvilo [pláč]

Takže platit budou nejspíš oVčané ÝJů, protože jen Zlý Rus rozhoduje již nejen o množství energetických a dalších surovin, ale momentálně i o ceně, za jakou tyto suroviny oVčané ÝJů budou smět od Zlého Rusa nakupovat [velký smích]

Naštěstí je dnes svět již tak nastaven, že si Rusové s Číňany, Indy a Íránci vystačí obchodovat a komunikovat sami. A Západ může "v klidu" se hroutit, vyhnívat a zmítat se v předsmrtných křečích.

Pokud Rus dovolí, bude se smět nějaký ten pronárod i k velké Ruské říši možná smět přichoulit a přidat. Proto by Češi měli být velice bedliví, aby si "Zlé Rusáky" zbytečně proti sobě nenaštvali. Ani USraelci si nedovolili v UN hlasovat proti návratu Krymu k Rusku. A raději USraelci plivli po Západu. A to je co říct [velký smích]

Odvěku věkův (minimálně od konce Husitství) byli Češi drezírováni k schopnosti: UHODNOUT-VYHOVĚT-PŘEŽÍT. Tak jen si to teď nepokazit [smích]

308009

5.4.2014 22:11

Vezměte do ruky ostrý brk!

Sendman 89.?.?.?

Vážení přispívatelé, vyslechněte, prosím, krátkou technickou poznámku.

Máme –li být úspěšní v propagaci evangelia anti-neoconu a nechceme –li skončit svůj život se sklony k terorizmu, či Ti odvážnější při potápěčském kurzu na Guantanámu, naostřeme svůj brk a rozum vezměme do hrsti. Neb základem úspěšné politické agitace jest vždy - univerzální srozumitelnost!

Vezměme si třeba, jářku, modelový případ, smýšlení genderově ukuté mentální blondýny: „ Ze srdce přeji všem, aby byli šťastní a krásní. Ve Spojených státech a i jinde, je mnoho zajímavých a silných můžu, kteří bojují ve světě za to, aby všichni byli šťastní a krásní. A také sladcí muži, co dnes mohou žít v párech, chtějí, aby všichni byli šťastní a krásní! Slyšela jsem dokonce, že anti-baby pilulky budou už brzo zadarmo. Přála bych i těm, kteří jsou zlí a oškliví, aby byli šťastní a krásní. Protože za svobodnou Ukrajinou, a dost možná ještě dál, tam co je ta tma, že by se dala krájet, žijí zlí a oškliví skřítkové, kteří kam přijdou, tam ubližují malým holčičkám a jejich maminkám. Přála bych si, aby byl na celém světě mír a všichni se měli rádi“.

Je třeba vzít rozum do hrsti a přeložit naše články do genderového newspeaku. A šířit, šířit, šířit. Ona.cz, miminka.cz, etc. Neboť pokud nespokojenost nevzejde z ložnic, je všechna snaha předem v prkýnku.

307970

5.4.2014 23:28

Paralela...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Naši politici a prestitutky sa idú pretrhnúť, pokiaľ ide o odsúdenie pripojenia Krymu k Rusku.
Na ich mieste by som bol veľmi, ale veľmi opatrný. Rovnako opatrní by mali byť aj tí, čo prirovnávajú zábor Krymu k šesťdesiatemu ôsmemu.
V našich dejinách totiž existuje jedna takmer presná paralela k tomu, čo urobilo Rusko...

Je to znovuobsadenie Sudet a v prospech Nemecka odstúpeného československého pohraničia po oslobodení v roku 1945!

Argument "neplatnosti" Mníchovskej dohody neobstojí - je to len ekvivalent zrušenia "chruščovovho" rozhodnutia Najvyššie sovietu o pričlenení Krymu k Ukrajine.

307980

5.4.2014 23:59

Nejde jen o Ukrajinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Jde především o to, že nesplatitelně zadlužený Západ rabováním dalších a dalších států jen odkládá nevyhnutelný bankrot až po nejzazší možnou mez. Amerika nyní už hraje vabank a především o zbývající čas, který jde tvrdě proti ní. Západní Evropa jí servilně přizvukuje, protože příliš mnoho vlastníků v Evropě existujících bank a firem má americké občanství.Navíc armády západoevropských zemí jsou ve srovnání s US Army něco jako větší skautské oddíly. Elity Západu chtějí za každou cenu být pány světa, ale do cesty se jim hodně nepříjemně připletl Putin (na rozdíl od Jelcina střízlivý a myslící) a ruský jaderný arsenál je rovněž hodně nebezpečný. Na Rusku je navíc téměř celá Evropa závislá dovozem jeho plynu a částečně i ropy.Pokud Putin otočí plynovody a ropovody do Asie (ostatně má to tam ze Sibiře blíž než do Evropy, asijské státy jsou stále více solventní a organizováním, financováním a pokryteckou podporou fašistického převratu na Ukrajině dal Západ Putinovi další pádný důvod nevěřit jejich představitelům už ani slovo), má západní Evropa hodně velký problém. Především ekonomický a následně i finanční.Dovoz zkapalněného břidlicového plynu z Ameriky by byl hodně drahý, nějakou dobu by to trvalo a jeho ekonomické frakování v miliardách tun je spíše zbožným přáním než realitou. A to už ani raději nemluvím o tom, že pokud Rusko a další významné země nebudou chtít v mezinárodním obchodě používat dolary, znamenalo by to pro Ameriku v podstatě dramatické urychlení cesty k bankrotu. Kardinální otázkou tedy je,zda se bankéřům a korporacím (konkrétně maximálně několika tisícům lidí) podaří dříve podrobit si Rusko nebo zda dříve dojde ke krachu dosud ještě nablýskaného Západu plného obrovských bublin. Čína je sice rovněž velký světový hráč, ale její obyvatelé jsou především výrobci, konzumenti a obchodníci. Pokud nastane druhá situace, lze očekávat, že západní elity poženou svět do velké války, protože na ní bohatí ukrytí v pozadí a v bezpečí, dosud vždy nemálo vydělávali a válka vždy vedla k poválečnému boomu. Masivní použití jaderných zbraní by však lidstvo vrhlo do doby kamenné či spíše život na Zemi na dlouho vrátilo do prekambria. Snad si to páni miliardáři z bank a nadnárodních korporací, stejně jako generálové a politici uvědomují. Ale jistý si opravdu nejsem, zda jim to v případě krachu jejich šílených světovládných plánů nebude jedno.

307981

6.4.2014 0:54

RE: Nejde jen o Ukrajinu

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307981

Myslím, že jste špatně definoval problém.

Problém Západu je, že jeho parazité odsávají příliš velké procento zisků pro nejvyšší a nejbohatší zlomek promile lidí. Tito parazité už přenastavili nejen státní, soudní, finanční, výrobní i jiné systémy, ale už i mysl lidí (ekonomické, humanitní, a jiné univerzity, stejně jako média) natolik, že zafixovali to, že 95 % veškeré produktivity jde nahoru a jen 5 % jde do rozvoje země, lidí, továren, atd.

Západ je vnitřně nesouladný a rozmlácený na kusy. Nejbohatší elita rabuje jak západ samotný, tak i jiné světadíly. Uvnitř západu je pak jádro kavárenských žvanilů (politici, neziskovky, gender univerzity, feministické, homosexuální, umělecké, bankovní, a tisíce jiných organizací), kde každá kavárenská organizace se snaží loupit a krást a ždímat peníze, moc, vliv i majetky všem ostatním organizacím. Každá z těchto organizací je schopna klidně přivést do neštěstí milióny lidí pro jidášovy stříbrnáky, a ani jí to u pití kávy nedojde.

Ve výsledku tak má Západ vysokou produktivitu, ale jen maličkou část použije pro prosperitu a blaho lidí a zemí. Zbytek je vytřískán bez efektu a odteče do WC. Bohužel to, co odteče do WC se procentuálně zvyšuje rok od roku.

Západ se zkrátka vyčerpává ideově, morálně, a duchovně, chcete-li i kulturně. Vrací se svým ideovým základem do džungle silnější vyhrává a namísto tvoření jde o kořist.

Rusko je jen další kořist, nic víc a nic méně. Není třeba tomu dávat víc, než tam je.

Miloslav Ponkrác

307982

6.4.2014 4:16

RE: Nejde jen o Ukrajinu

oijkio 91.?.?.?

Reakce na 307982

Dovolím trochu pokračovat, jak to vidím s těmi 95% co "jdou nahoru".
Jistě je tam spousta velkých, nepříliš mocných "do WC umrtvených" hromádek (v §, v papírech,..). Mezi nimi ale jedna nebo pár největších, mocných. Nejsou papírech, ani v nulách počítačů. (Ve skladech je wofram místo zlata, a jsou i jiná dobrá aktiva.) Proto jsou teď a i perspektivně mocné.
Právě tyto teď vedou "dialog s Putinem", jako jediný diskutující. Putin není oponent, má jen možnost podle vývoje situace se bránit. Další diskutéři nejsou. Vše ostatní jsou bezvýznamné řeči. Že by se s jiným názorem ozvala Evropa? Názor nemá, kdyby měla neumí mluvit, kdyby uměla, neodváží se.

A přetěžko odhadovat co je silnější, zda kulturní tradice nebo atomy.

307987

6.4.2014 10:22

RE: Nejde jen o Ukrajinu

pavt 37.?.?.?

Reakce na 307982

Ano, v mnohém souhlasím. Západ je stále ještě bohatý, ale bohužel, vzhledem k vysávání veřejných financí z různých stran, převádění majetků do daňových rájů atd. a samozřejmě i morální relativizaci páchá sebevraždu. Takže to špatně dopadne a to pro nás pro všechny...

Nemyslím si ovšem, že by Rusko bylo primárně kořist - stejně jako není kořist Čína či Indie.

308018

6.4.2014 18:25

RE: Nejde jen o Ukrajinu

fohat 194.?.?.?

Reakce na 308018

zkuste si trénovat třeba to,že čtyři dny nic nevezmete do huby,že si budete šplouchat rectum a prát hadry v Botiči,že si s kanistříkem vystojíte frontičku u Topolky...Pak vás nic MEPŘEKVAPÍ..Ostatně, to PRVNÍ si preventivně párkrát do roka trénuji USPĚŠNĚ na své figuře...a U MĚ DOBRÝ.. [chechtot] [cool]

308031

9.4.2014 7:38

RE: Nejde jen o Ukrajinu

favela 113.?.?.?

Reakce na 307982

Kdo by dnes ,nebo i v minulosti chtel byt ukrajincem?...Pujcka zapadu Ukrajine je bez pochyb pujckou za nenavist k Rusku !!!!..a to ukazuje jak hluboko klesl a klesa Zapad...Pujcka hlavne ve forme zbrani na "obranu " proti Rusku. Je zcela mozne, ze U.obdrzi take jako Asad v S. a Hussain v Iraku bojove otravne plyny ,ktere take vyrabela jista firma I.G.Farben ,plyn Zyklon B hojne konsumovany take obcany Ukrajiny pred nedavnem...Na Krymu /v dobe dobrovolneho/ hlasovani/asi jeste pamatuji casy,kdy se jedla trava a listi v lete a kura ze stromu v zime,coz jim od Putina velmi nehrozi. Ten zlepsil hospodarsky,politicky i kulturni vyvoj nedavno zkrachovane zeme obdivuhodne rychle... fakt,ktery nelze poprit.Nemuze byt navic obvinovan z podpory "Neomezenych k--d"/Pussy riot/ze kterych nam /vetsiny lidi/ bylo na bliti fyzicky a i psychicky .Dalsi lekce pro nas, jak zapad miri rovnou a primo do stoky historie.

308187

6.4.2014 1:04

RE: Nejde jen o Ukrajinu

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307981

jednu věc. Na Asii podceňuje její kulturu, její zvyky a duchovní zázemí. To je věc, na které si západ mnohdy vylámal zuby.

Když budete posuzovat Čínu či Rusko, nelze tyto aspekty nepočítat, jinak Vaše předpovědi budou hausnumera.

Rusko ani Putin, ani veškeré události na Ukrajině by se nestaly, kdyby v rusku nebylo silné pravoslaví. I proto se média pod vlivem šedých eminencí v pozadí snaží zničit a zesměšnit pravoslavnou církev (Pussy Riot počínaje, přes další mediální útoku pokračuje a konče). Protože síla Ruska je do jisté míry v tomto.

Stejně tak Čína má svou filozofii taiosmu a konfucionalismu.

Vliv kultury, společnosti a duchovna je navíc v Asii vyšší, protože lidé se tam chovají daleko kolektivněji, než v prosazovaném individualismu Západu.

Já bych naopak kulturně odhadoval, že Rusko a Čína, později nejspíše i Indie namísto soupeření začnou spolupracovat a podporovat se. Což je naprosto nepochopitelné pro západní mysl, ale přirozenější pro východní mysl.

Redukovat Čínu na výrobce, obchodníky a konzumenty může opravdu jen západní materialistické uvažování, kde se století vtlouká do hlavy: materiální zisk je bůh, materiální zisk je morálka, materiální zisk je tvořitel světa, materiální zisk je právo, materiální zisk je vše.

A právě to nemateriální, vyšší, bude určovat (a vlastně určovalo a určuje) dějiny Ruska i Asie mnohem více, než ekonomické úvahy.

Miloslav Ponkrác

307983

6.4.2014 5:47

aha

timur 85.?.?.?

takže tak ako vprípade Juhoslávie sa tu vynára Vatikán - že?

307994

6.4.2014 9:14

RE: aha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 307994

Samozrejme. Vatikán sa vynorí vždy, keď ide o škodenie pravosláviu a iným verziám kresťanstva. Takže veľmi ochotne posvätí zbrane každému, kto potiahne "na východ".
Krížové výpravy sú u väčšiny bežných ľudí spojené so svätou zemou - a rado sa zabúda na silné a početné krížové výpravy proti pobaltským slovanom, rusom a ďalším národom (aj poroti českým husitom).

308011

6.4.2014 10:12

bezdomovec...

fohat 194.?.?.?

je velice smutné,že nejen v zaprdlém kráteru spousta lidí VÍ a ZNÁ opravdové informace,ALE jsou sešněrování hypotékou,karierním postupem,chrapounskou manželkou...Takže je pro ně někdy naprosto osvobozující pocit...bezdomovectví..kdy se na jaře jako had vysvleče ze zimních hadru a položí je decentně v parku,nebo pohodí na chodník...A dodávám,že nevědomost je více omluvitelná,než VĚDOMÁ LEŽ...na tuto odpornost dojedou všichni wollnerové,klausové a tisíce takových.. [bliji] [bliji]

308016

6.4.2014 12:18

Pilot

Josef Novák 109.?.?.?

...prý doktorka marxismu-leninismu Rajsa Gorbačovna létala každý měsíc soukromým letadlem na nákupy do Paříže a utrácela tam do 50 000 t€uro za modní oblečení, její choť prý dostal Golden Card s neomezeným finančním objemem na nákupy všehomožného v N.Y. Co je NATOm pravdy, když o jejich nenažraných výletech psal pobaveně a posměšně západní tisk?

308023

6.4.2014 16:52

Opravdu zajímá tvrzení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 308023

Publikoval kdo? Kdy? Kde?
Určitě si za těmi kecy stojíte, že?

308028

6.4.2014 20:30

RE: Pilot

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 308023

Člověče,Nováku,když byla Rajda Gorbačovna na světě,než ji skolila v Německu léčená rakovina,tak ještě neexistovalo Euro....

308039

6.4.2014 19:52

Mohlo by autora zajímat ...

ID 93.?.?.?

Co se týká hladomoru, vždy mi neseděla jedna věc: řekněme ,že jsem "v kůži " vladaře. Mám v říši velký, potenciálně neloajální národ. Pokud bych měl možnost ho vyhladit, provedu to a mám po problému. Pokud bych měl možnost vyřadit významné množství (alespoň 30%) těch nejsilnějších, budu o tom uvažovat. Tu možnost Stalin měl, například odvézt do armády a poslat budovat průmysl na východ Sibiře. Ale zabít nějakých 10 - 15% těch nejslabších, starých lidí a ženských s malýma dětma to by vladař prostě cíleně neudělal. Výsledek by byl v podstatě stále stejně velký počet těch nejsilnějších ale teď už silně motivovaných nepřátel. Přijde mi pravděpodobnější, že Stalin musel volit mezi a) pozastavit industrializaci s tím že po pár letech následuje nevyhnutelná vojenská porážka, nebo b) prodat jediné co lze - potraviny a pokračovat v industrializaci. Bude to tvrdé, ale pokud bůh dá a v létě bude dobrá úroda... Slalin volil za b). A bůh nedal a byl hlad. A válka přišla stejně, ale aspoň už bylo čím střílet.
http://www.dolezite.sk/Taktika-Od-hladomoru-na-Ukr...

308035

8.4.2014 10:02

Mossad

FleshD fleshd (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Dobrý den,
můžete mě prosím někdo nasměrovat na odkazy (důkazy) prokazující přítomnost izraelských tajných služeb? Příliš této problematice nerozumím a stavím se proti "násilné demokratizaci" po světě, ale laickým pohledem mi přijde zvláštní, že by se supertajná organizace nechala vyfotit někde na "mejdanu"... dík za reakci.

308129

8.4.2014 10:27

RE: Mossad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 308129

Informační oddělení, "Комитет государственной безопасности" Lubjanka, Moskva.
Tam většinu těchto akcí plánovali. Bohužel, telefon jsem nesehnal.

308131

Příspěvků: 98

05.04. 02:50 oijkio  Děkuji,
05.04. 17:25 fohat  RE: Děkuji,
05.04. 23:11 slak  No možná budou mít i my jinou polízanici
08.04. 00:11 Pasant  Situace je trochu jiná!
08.04. 00:53 Pasant  ... tak jo...
05.04. 03:55 Robert Nohejl  Nekolik dodatku k upresneni a porozumeni teto casti sveta.
05.04. 05:03 oijkio  RE: Nekolik dodatku k upresneni a porozumeni teto casti sveta.
06.04. 07:57  RE: Nekolik dodatku k upresneni a porozumeni teto casti sveta.
05.04. 07:24  genocida v krvi
06.04. 07:59  RE: genocida v krvi
06.04. 09:39  RE: genocida v krvi
05.04. 08:22 timur  lenže -
05.04. 09:07  RE: lenže -
06.04. 08:03  RE: lenže -
05.04. 08:34 pavt  pavt
05.04. 09:34 Heriot  RE: pavt
05.04. 10:04 steve  RE: pavt
05.04. 16:27  Izrael má své zájmy všude, kam vkročí vyvolená noha - a na Ukrajině si docela polepšil...
05.04. 20:38 Mlynář  RE: pavt
05.04. 22:35 honza1  vyvrátit neumím, ale tyhle reálie Putin ovlivnit nemohl
06.04. 06:28 disident  RE: vyvrátit neumím, ale tyhle reálie Putin ovlivnit nemohl
06.04. 15:03 DS  RE: vyvrátit neumím, ale tyhle reálie Putin ovlivnit nemohl
06.04. 08:17  RE: pavt
11.04. 02:51 favela  RE: nevyhrajou nikde neumeji valcit
06.04. 18:57  RE: pavt
05.04. 08:40 charon  Pár upřesnění
05.04. 08:54  Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 10:30  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 11:44  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 20:54 maršal Žukov  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 12:44  Jakých Slovanů?
06.04. 08:27  RE: Jakých Slovanů?
07.04. 21:09  RE: Jakých Slovanů?
05.04. 12:14 timur  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 13:11  Zvěrstva ruských bolševiků.
06.04. 08:32  RE: Zvěrstva ruských bolševiků.
06.04. 09:48  RE: Zvěrstva ruských bolševiků.
06.04. 16:09 Kadlik  RE: Zvěrstva ruských bolševiků.
05.04. 13:08 ignorek  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 13:35 Wilonix  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
06.04. 08:33  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
06.04. 12:12 ignorek  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 13:35  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
07.04. 01:07  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
07.04. 11:40 Na-Iva  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
07.04. 15:28  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 15:38 ROMAN1  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 15:43 ROMAN1  Paralely
06.04. 08:35  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
07.04. 03:51 ignorek  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
07.04. 07:37 ROMAN1  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 18:42 QVAK  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
05.04. 20:11 Anellus  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
06.04. 08:22  RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945
06.04. 12:52  SS braly kde koho, před červencovým atentátem měly totiž povoleno jen 10 % branců - dobrovolníků
05.04. 11:24  "nebyli to JEN neonacisté"
05.04. 22:12 hugo23  RE:
05.04. 22:15 hugo23  RE:
06.04. 09:57  RE:
15.04. 19:22 hugo23  RE:
05.04. 12:23 jansmith1984  Pozor na vytváření Domněnek
05.04. 16:12 MoUdrostrak  Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 17:22  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 17:39 ignorek  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 20:32 maršal Žukov  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 18:33 pavt  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 19:55 dub  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 20:44 Emil Robot  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
06.04. 05:44  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 20:42 M.P.  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 20:56 M.P.  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 22:08  Koncentráky jsou britským vynálezem.
06.04. 05:43 timur  RE: Koncentráky jsou britským vynálezem.
07.04. 08:20 ROMAN1  RE: Koncentráky jsou britským vynálezem.
06.04. 10:18 pavt  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
07.04. 02:38 M.P.  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
07.04. 09:09 Emil Robot  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 22:52 Kosk  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
06.04. 01:13 M.P.  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
06.04. 08:55 MoUdrostrak  RE: Je to jednoduché - co v článku chybí
05.04. 22:11 Sendman  Vezměte do ruky ostrý brk!
05.04. 23:28  Paralela...
05.04. 23:59  Nejde jen o Ukrajinu
06.04. 00:54 M.P.  RE: Nejde jen o Ukrajinu
06.04. 04:16 oijkio  RE: Nejde jen o Ukrajinu
06.04. 10:22 pavt  RE: Nejde jen o Ukrajinu
06.04. 18:25 fohat  RE: Nejde jen o Ukrajinu
09.04. 07:38 favela  RE: Nejde jen o Ukrajinu
06.04. 01:04 M.P.  RE: Nejde jen o Ukrajinu
06.04. 05:47 timur  aha
06.04. 09:14  RE: aha
06.04. 10:12 fohat  bezdomovec...
06.04. 12:18 Josef Novák  Pilot
06.04. 16:52  Opravdu zajímá tvrzení
06.04. 20:30 Emil Robot  RE: Pilot
06.04. 19:52 ID  Mohlo by autora zajímat ...
08.04. 10:02 FleshD  Mossad
08.04. 10:27  RE: Mossad

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ďalšie 4 obete imigrantov, ktoré médiam nestoja ani za zmienku19.10.19 19:30 Rakousko 0

Africký okupant v Itálii: My jsme tady doma19.10.19 16:43 Itálie 4

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 1

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 1

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 4

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 11

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Měnové kurzy

USD
22,95 Kč
Euro
25,63 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
35,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 204,69 Kč
1 unce stříbra
402,72 Kč
Bitcoin
182 283,85 Kč

Poslední aktualizace: 20.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 091