Diskuze k článku

Nová Sobotková vláda ještě horší než ta předchozí

Příspěvků 47

26.3.2014 1:21

Trochu předčasné hodnocení

Dale Coper 94.?.?.?

Tvrdí se že Klaus ve skutečnosti nevyjednal vyjímku kvůli Dekretům, ale kvůli Evropské Chartě sociálních práv. Já nejsem právník, ale už několikrát jsem se setkal s názorem že Lisabon s BD vůbec nesouvisí. A nakonec ty dekrety by se stejně měli zrušit. Je to ostuda. Zeman je jako prezident celkem dobrý o nic horší než Klaus nebo Havel jediný úlet je ten kosmonaut v Moskvě. Ale i někteří polistopadoví vyslanci v USA a Izraeli hájili spíš zájmy země kde působili než zájmy České republiky. Takže zase tak nic nového, mne vadí obojí. Euro tomu nerozumím, každopádně by mělo být referendum, jenomže na rozdíl od vstupu do EU to není podmínka přijetí eura ze strany EU, bohužel, takže ten Zaorálek to asi prosadí, na druhou stranu Babiš na to moc netlačí, velký zastánce eura byl spíš Rusnok. Babiš je takový český Berlusconi a je skutečně možné, že s Bakalou uzavřeli deal o vzájemném neutočení, ale nesleduji česká mainstreamová média tak podrobně, chtělo by to podrobnější analýzu. Babiš se jen s financemi nespokojí, jeho ego si žádá víc a vidí se na Pražském Hradě. Tato vláda není ideálním, ale zmíněné alternativy snad až na ty Svobodné jsou k smíchu. DSSS wasršpekulanta Vandase, hysterická Bobošíková a no a Adam B. Bartoš boys. Tenhle šílenec za ně taky kandiduje? Ještě mi tam chybí Petr "siderické kyvadlo" Cibulka.[smích]) a Strana přátel piva. Než tohle tak by snad bylo dokonce lepší kdyby došlo k comebacku clowna dr Sládka.

307372

26.3.2014 8:24

Mohu Vás uklidnit

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 307372

Republikáni v těchto eurovolbách opět kandidují. Ovšem BEZ Sládka, který v minulosti svým chováním stranu těžce poškodil. Program však mají v podstatě stále stejný - NE Evropské unii v současné podobě, ČR jako most mezi Západem a Východem (snad se časem připojí i Slovensko), odchod z NATO, pryč ze sféry petrodolaru a impéria dluhů. Že to více než 20 let většina voličů odmítá je sice smutné, ale není to důvodem pro změnu názoru. Pravda nebývá demokratická.

307384

27.3.2014 14:06

RE: Trochu předčasné hodnocení

hell 188.?.?.?

Reakce na 307372

Úlet kosmonaut v Moskvě? Snad tam neměl poslat Šláfenberga?
Jo asi máte pravdu. Remek je obyčejný chlapík, který netouží jezdit ve Ferrari. Nějací mamonáři by tam byli lepší.
Vědí v Čechách lidé, co vlastně chtějí?
Tak se o nás mluví v Rusku. Jo Češi ? To jsou ti lidé, co neví, co chtějí.

307451

27.3.2014 21:10

RE: Trochu předčasné hodnocení

Dale Coper 89.?.?.?

Reakce na 307451

Lepší vyslanec v Moskvě než Remek nebo kníže (ten možná ani neumí rusky takže vaše poznámka je trochu nesmyslná) by byl Leoš Suchařípa. On už ale umřel.

307472

26.3.2014 2:31

Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

který platí po amnestii (vcelku oprávněně) za arcizločince, Vandas se zdiskreditoval družbou s banderovci a i předtím působil dojmem, že o nějaký výraznější úspěch snad ani nestojí.
Babišova popularita je vysvětlitelná tolerancí mediální žumpy, jelikož se zjevně jedná o nastrčence, který má udržet nízkou míru zdanění firem (nejen svých, ale hlavně zahraničních, vyvážejících zisky ze země). Sám na tiskovce prohlásil, že jeho hlavním cílem bylo zabránit levicové koalici.
Navíc se ČSSD nevarována "výhrou" Pyrrha v posledních volbách zhnusila elektorátu nejen laxním postojem k církevnímu tunelu, ale hlavně eurohujeřinou, která vyvrcholila servilitou vůči Bruseli a NATO v ukrajinské kauze.
Předchozí vlády, ač mimořádně (i fyzicky) odpudivé a rovněž pracující pro cizinu (mj. Vatikán), měly alespoň tolik rozumu, že nevystupovaly veřejně jako sbor bruselských místodržících ...

307373

26.3.2014 18:19

RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 307373

Nejde pouze o to. Je to obsirnejsi.

Ale zjednodusene napisu za sebe, proc bych ani jednu ze zminenych stran nevolil.

- jsou pravicove. A ja jednoduse pravici nevolim. A nikdy volit nebudu. Ani CSSD jiz posledne nedostala muj hlas.

- idiotsky pohled na ekonomiku. Oni se netaji umysly neplatit zadne dane, preferuji maly stat (nevim jak jeste muze byt mensi, kdyz je statni sprava v rozkladu), coz prinese obrovske zadluzovani - nutne. NUTNE bude stat libat prdele bankerum. Protoze jiz nyni nema z ceho financovat ani bezne sektory (socialni jsou tabu jiz od r. 2007). Nejake male Svycarsko uprostred Evropy, jako tedy sen o neutralite Klause je nerealny, protoze nemame ve svete pratele a kolem sebe pouze ty, kteri realne ovlivnuji spatnym smerem jak nasi ekonomiku, tak nam dosazuji politiky, kteri primo NICI zivot lidem.

- zastupuji take urcite zajmove skupniny o kterych autor mozna nevi. Ale kdyz o nich vim ja, tak o nech vi take nekdo jiny, kdo to muze v budoucnu vyuzit ve svuj prospech.

- jsou velice lehce diskreditovatlni, jak z absence osobnosti a znalosti, tak z ideologickeho hlediska (DSSS) a take vyse uvedenych, coz je automaticky po pruniku do vyssich pater politiky, prakticky ihned postavi pred rozhodnuti: bud budete provozovat geopolitiku podle Nemeckeho scenare, nebo vas odstrelime naporad. Tyka se to samozrejme i ostatnich stran, krome TOP09, ktera je nemecka cela a ideove v jednom smeru s postupujicim fasismem. Stalo se to i Paroubkovi, ktery se snazil hajit jen minimalne zajmy lidu a vime jaky byl dalsi prubeh...
Pochopil a vytvoril narodni socialisty, priposrany nikdy nebyl, narozdil od Sobotky, Zaoralka a jinych figurek.

- DSSS je kapitola sama o sobe. Nektere veci ma v programu perfektni a ihned to zazdi fasistickou tendenci. Je treba chapat co a kdo nam skodi a v klidu je odstranit. Jinak vas slozi, zakazou, zavrou, atd. Svoji tecku za ni dal Vandas pozvanim Ukr. ultrapravice do CR, pred tim zase misto utoku na bankere utocil na ty, co maji holou prdel. To vse je blbost a kratkodoba politika. On nevidi, ze se na Ukr. pouze vymenmilo stado oligarchu? A ze nyni budou ti nejhlucnejsi jeden po druhem odstranovani, aby nemohli ani pipnout o tom kdo komu, zaco a kdy...

Ta absence osobnosti je proste videt i v jinych "svobodnych" stranach. Oni nenapisou, ze chteji svobodu pouze pro sebe, presne jako maji nyni bankeri (coz by jim stejne nikdy nepovolili). Klausovi vycitam jedine - ze se neomluvil. Ja jsem chapal jeho snahu provest privatizaci bleskem. Protoze jiz tehdy rakousko a nemecko kupovalo co se da, kazdy schopny podnik. Oni skutecne nepotrebovali EU na to, aby nase podniky koupili a nebo zlikvidovali. Tak prisla kuponovka a s ni samozrejme pocatecni krach. My nemame moznost stat stranou, byt neutralni. Je to sen kazdeho, nejen autora, ale v koncinach, kde se nachazime jsme bud s EU, nebo proti a tim se musime priklonit ke vznikajicimu protipolu. Ostatne o rychly prubeh se stara svoji tuposti sama EU, nezavisle od olitiku, ani od nas.

V Evrope neprobiha nic krome katolicka cirkev vs pravoslavi.

307409

26.3.2014 20:47

RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou

michalll 82.?.?.?

Reakce na 307409

Já snad špatně vidím?

Dnes, že máme minimální stát? Žijete v přítomnosti?
To, že státní byrokracie nefunguje přeci neznamená, že je nedostatečná. Přesně naopak.
Už dnes jste zdaněn cca 70% a vy tady voláte po radikálnější úloze státu a jeho možnostech jak od občanů vybrat ještě větší množství peněz. To myslíte opravdu vážně?
Nás stát vybere takové prostředky, za které by tahle země dokázala vypadat skutečně jako Švýcarsko. Bohužel spousta těchto prostředků zmizí neznámo kde, a položte si otázku proč? Protože místo toho, aby jste nechal více peněz občanům, zeštíhlil státní správu na to opravdu potřebné a minimalizoval tak množství přerozdělovaných peněz, logicky vám tím rapidně klesne i možnost koropuce, tak vy tady voláte po silnější úloze státu, ještě větším přerozdělování a ještě větší kontrole. Proboha.

Asi si pletete současný stav, kdy korporátní sféra ovládla státní byrokracii a skrze silný stát si tak tyto soukromé zájmy prosazují své nadnárodní cíle. Dám příklad. Firma Foxconn v Pardubicích dostala daňové prázdniny na 10let. Obyčejný český podnikatel s pár zaměstnanci tento luxus nikdy nedostane. Proč asi? Protože je to on, kdo musí taktéž jako jeden z mnoha živit zaprvé přebyrokratizovaný stát a za druhé korporátní sféru, která díky kooperaci se státem upevňuje svoji pozici na trhu. A propo, struktura korporátní sféry je podobná jako současná státní byrokracie. Proto tyhle dva systémy velmi dobře koexistují.

Takže ano, volejte po ještě větším státu, ještě větších daních, větší kontrole. Co rovnou zdanit každýho 100%, oblíct ho do šedivýho mundůru a poslat ho makat do státní fabriky kterou bude ve skutečnosti ovládat jedna z nadnárodních korporací.

Děsím se lidí s podobným uvažováním jako máte vy.
Bez urážky.

307421

27.3.2014 13:18

RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 307421

Ono to není zase tak přímočaře černobílé. Vezmete to ad-absurdum, pokud by na jedné straně stát všechno řídil musel by to také vlastnit. Ovšem pokud to stát nevlastní a ani neřídí pochybuji že by soukromé podniky byly schopny vytvořit společnost přežitelnou bez regulací, policie, zákonů, úřadů, městské dopravy, škol, učilišť, armády, silnic...nemá smysl pokračovat. Ono je to na pohled docela hezké vidět stát jako molocha co nás vyžírá a prd dělá (což je samozřejmě pravda) ale bez něj bychom byli ještě ve větším průseru. Kdo asi tak dělá pro ten stát že je to tak neschopný? Nejsou to náhodou ty samý lidé co když pro něj nedělají tak na něj nadávají? Nebo si snad někdo myslí že v byrokracii jim ze shora nařizují nic nedělat, všechno kazit, hodně krást? Že by ministr raději nesklidil pochvalu že mu to funguje? Nebo si sakra někdo myslí že ten nahoře to ukradl zcela sám za protestů všech ostatních? Hovno. Problém je stále ten samý, ten co sedě ve státním úřadě u kafe zabývající se pouze vlastním prospěchem je ten samej člověk co jsa podnikatelem nadává na regulace a snaží se daně neplatit a stát, zaměstnance i zákazníky podvádět k vlastnímu prospěchu. Klidně by si mohli vyměnit fleky a nic by se nezměnilo. Dokud se lidi neuvidí jako společenství a nepotáhnou za jeden provaz budou tam kde jsou, v hajzlu a tahaní na vařené nudli rovnou do kanalizace.

307445

27.3.2014 21:34

Hrušky a jablka

Kivis 85.?.?.?

Reakce na 307421

1)
Už nebožtík Janota musel přiznat, že ročně "zmizí", je odkloněno, z optimalizováno, prostě ukradeno, ne 100 či 200 miliard, ale rovnou stovky miliard!

2)
Na to, k čemu je státní správa jste tu jasnou a zřetelnou odpověď dostal.

3)
Je v podstatě jedno, jak vysoké daně to jsou! Základem je efektivita vynakládání těchto prostředků.
Viz severské státy.
(Řeč není o extrémech - 0% nebo 100%.)

4)
Hruštičky:
Máme-li věřit masmédiím, úředníků je cca 80 tis. Ne všichni jsou "úředníci" v pravém slova smyslu (policisté, požárníci, učitelé atd.)
Jablíčka:
Úředníkem ale už není takový Hřebíček, Rittig, Bém, Gross, Babiš ...
... a další stovky "optimalizátorů" a "odklaněčů" (grázlů, šmejdů a mafiánů).

5)
Základní kupecké počty:
80000 (úředníků) x 20000 (měsíční plat) x 12 (1 rok) = 19.200.000.000
... a vzpomínáte? Bod 1) = stovky miliard = desítky nemocnic, fabrik, škol, školek ...
... a to KAŽDÝ ROK !!!

BTW.
Cikánů / rómů je dle statistického úřadu 11,5 tis. Tj.:
11500 (cikánů) x 20000 (měsíční plat) x 12 (1 rok)= 2.760.000.000

To máme celkem pouhých 21.960.000.000 Kč.

Nechybí Vám tu nějaká kačka?
Ještě si myslíte, že je problémem úředník, cikán nebo bezdomovec?

307475

27.3.2014 22:47

RE: Hrušky a jablka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 307475

Na to se dá reagovat leda tak, že mňoukal chtěl jako min. financí zeštíhlit o milión lidí státní správu. [chechtot] Ale s obsazovaním správy straníky bez vyjímek s toho sešlo. [cool]

307480

31.3.2014 17:03

RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou

Fernet 85.?.?.?

Reakce na 307421

No to já zase vidím dobře....pan "Pisatel co si přeje zůstat v anonymitě" nepokrytě píš že do nedávna volil socany. (viz.:"...Ani CSSD jiz posledne nedostala muj hlas..." )
Neboli je to kurva komunistická ve své podstatě, [bliji] jejíž životní krédo je nařizovat druhým jak mají žít a bezostyšně si na své představy krást z cizích kapes.
Proto jakákoliv diskuze o státu a jeho roli s ním nemá cenu.

307639

27.3.2014 10:51

RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 307409

" Klausovi vycitam jedine - ze se neomluvil. Ja jsem chapal jeho snahu provest privatizaci bleskem. Protoze jiz tehdy rakousko a nemecko kupovalo co se da, kazdy schopny podnik. Oni skutecne nepotrebovali EU na to, aby nase podniky koupili a nebo zlikvidovali. Tak prisla kuponovka a s ni samozrejme pocatecni krach."

Prozraďte prosím, které podniky tehdy Rakousko a Německo v Česku koupilo a které zlikvidovalo.

Ta likvidace, o níž píšete, totiž proběhla až po té bleskové privatizaci, kdy pod taktovkou vládních činitelů byly ziskové podniky prostřednictvím Ministerstva pro správu národního majetku a jeho privatizaci (MSNMP) schváleny do vlastnictví západních "kapitalistů" za přímé účasti instalovaných amerických poradců ve 4. patře budovy MSNMP v Lazarské ulici - Praha 1. A poté Fondem národního majetku (FNM) fyzicky převedeny do jejich vlastnictví.

Podotýkám, že pasiva zůstala v majetku Česka.

Neziskové organizace (zdravotnictví, školství...) měly být převedeny bezúplatně na obce ovládané ODS a na nadace - nepovedlo se - snahou byl kšeft s obcemi, kdy by lukrativní budovy zmizely a státu by zbyla nemocniční torza samostatně nepoužitelná.

Je to tak - vím o tom hodně...

307437

26.3.2014 3:24

EU je živý organismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Mohu souhlasit s výhradami vůči EU,ale nakonec dojdeme spolu s ostatními obyvateli EU,že takhle to dál nejde!
A to se stane i bez nás,ať již budeme v eurozóně, či nikoliv.
Zatím to spíš vypadá, že se dříve eurozóna rozpadne, nebo jinak zásadně ekonomicky změní,než do ní vstoupíme!
Euro i dolar mají na kahánku a už dlouho na kapačkách soustavného nepodloženého "nalévání" hotovosti do systému nevydrží!!!
Také jsem někde četl,že se Rusko chystá bránit proti podvodnému a stále "ředěnému" dolaru a euru zavedením rublu se zlatým standardem!
To bude horší, než kdyby Rusko zaútočilo na USA a EU jaderným arzenálem!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Kdo chce kam,pomozte mu tam!
Rusko a Čína už se dlouho podvodnými měnami vydírat nenechají."Trubci",USA a EU se budou muset začít živit sami a nikoliv na úkor někoho jiného! Ani Ukrajina jim už nepomůže a dluhy se budou muset platit! Je možné,že zavedou drastické daně,třeba v USA jsou daně nízké,nebo zdaní plošně v EU vklady,jako už se jednou pokusili na Kypru. Ale nevím jak to vydýchají elity politicky,protože to už jim vážně mohou lidé dát do držky a budou je lynčovat!Nakonec v Řecku už to proběhlo,kde rozuřený dav chytil u postranního vchodu do parlamentu bývalého ministra financí a tak ho dobili,že z něj jenom krev stříkala!Nebýt zásahu policistů, tak ho dav roztrhal na kusy.Tak nevím jaké mají někteří politici v EU spaní, o USA ani nemluvím,tam se může střílet a věšet!Nevím, zda by to odnesli ti praví,ale někteří už to potřebují, jako prase drbání! [velký smích][velký smích][velký smích]

307375

26.3.2014 10:38

RE: EU je živý organismus

sofoklés 178.?.?.?

Reakce na 307375

Zlatý standart (zlatý dinár) chtěl přeci pro celou Afriku zavést Muammar Kaddáfí, a jak dopadl...

307390

26.3.2014 11:06

RE: EU je živý organismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 307390

To je pravda, akorát že mezi Libyí a Ruskem je kapánek rozdíl. I se když Velký Snědý Otec nechává z poza oceánu slyšet, že Putinova anexe Krymu je důkazem slabosti Ruska. Zatímco, kdyby Krym vyklidil a Černomořskou flotilu poslal do šrotu, dozajista by to byl akt síly [velký smích] [velký smích] [velký smích] .

307393

26.3.2014 11:20

RE: EU je cílený projekt

slak 77.?.?.?

Reakce na 307375

Euálka je kolonie kondomínií a projekt úžer bildberg poddolaroni. Co to jsou ussa, prý 7% tvořící a 46% světově spotřebovávající. Z jižní ameriky + - je vykopali s volstrýtem, neocony a 1% neoliberáli, tak vzali za vděk spojenci s brakováním bývalého východního bloku a ruska za Jelcina. Teď to Putin, samozřejmě je tam platforma a jenom s ním to nepadá, ale je dobrý a dává to do cajku a od roku 2001 se tam zvedlo HDP o 100% a platy 13. krát. Že odvezli desítky tun zlata konqiskadoři z ukrajiny a budou tam chtít dotace euálníků které půjdou za zlatem je jasné. Sami amíci hispánce dělat nenaučí a je perspektiva že si je ovládnou jako tady eululany muslimové. Sami jsou na práskání bičem. Že na ty maidany a svůj americký spůsob života někde vzít musí a tedy je tu perspektiva že tu kondomiíjníci budou platit za vstupenku na cvičební prostor a zírat jak spartakiádníci na cvičky a tu vstupenku nikdy nedoplatí a neurvale dodám, kde už to bylo? Práce vás osvobodí.

307394

26.3.2014 12:09

RE: EU je cílený projekt

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 307394

Přesně tak!

Hledejme kořeny zla!

CENTRÁLNÍ BANCE ROTHSCHILDŮ MAJÍ ÚDAJNĚ ZBÝVAT UŽ JEN 3 ZEMĚ, KTERÉ NEVLASTNÍ

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3720-centralni-...

ROCKEFELLEROVÉ: SVĚT PATŘÍ NÁM

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3711-rockefelle...

307398

27.3.2014 22:15

RE: EU je cílený projekt

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 307398

Jsem to právě povídala nedávno sousedce. Jak stále větší kus zeměkoule vlastní stále míň lidí. A jak jsem koukala na ty grafy, tak si říkám, že se ještě dožiju toho, až bude celá zeměkoule patřit jednomu člověku. A pak jsem móc zvědavá, z čeho mu budou ostatní platit to, co mu dluží, páč grafy taky ukazujou, že dluhy obecně pořád rostou. A dluží se čím dál větší obnosy. A čím dál víc lidí je zadluženejch. Takže to podle těch grafů vypadá, že tady bude jeden týpek, kterému patří celá zeměkoule a kupa lidí, co mu dlužej ještě další čtyři. Minimálně. To fakt nevím, jak je z nich dostane.
No, myslím si, že pak toho hajzla stejně někdo sejme i s jeho rodinou a bude na chvíli klid.

[chechtot]

307476

26.3.2014 12:02

RE: EU je živý organismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 110.?.?.?

Reakce na 307375

Putin podobne jako cinsti kolegove veci nekomplikuje, prebira to nejlepsi z ruske historie bez ohledu na ideologii a nema problem kopirovat napr zakony US pokud se mu to hodi do planu.
Neni duvod opet nezavest zlaty rubl cervonec, se kterym se platilo jak v Rusku tak i za bolseviku. Ve tricatych letech to byla nejpevnejsi nebo jedna z nejpevnejsich men na svete.
Aby to mohl udelat, musi mit armadu na odstraseni - jak ukazal sveta tu ma a rozhodne ne spatnou. Takze se da cekat, ze se Rusko odpoji od dolaru a eura, zavede si vlastni zahranicni menu (Vychod jeste pamatuje prevoditelny rubl) a omezi prevoditelnost, aby penize vydelane v Rusku se podobne jako v Cine musely v Rusku i investovat. Je docela smesne poslouchat jak bez USA a EU nebudou mit s Cinou komu prodavat - a co takhle misto udrzovani zivotni urovne flakacu na zapade zacit podporovat zivotni uroven 1.5 miliardy vlastnich obyvatel?
Mozna ta kritizovana mrtva mesta a zbytecne dalnice v Cine brzy oziji a v Rusku se zacnou budovat - organizatori chaosu dnesniho dne tezko pochopi, ze se da i planovat na desetileti dopredu.

307397

26.3.2014 20:27

RE: EU je živý organismus

Nikdo 74.?.?.?

Reakce na 307375

EU je asi tak živá jako když se zdechlinou hýbou červy. [oči v sloup]

307418

26.3.2014 6:33

To není Sobotkova vláda

Moiry 77.?.?.?

Předseda vlády typický svým úsměvem Mikimause jen poklonkuje Babišovi podobně, jako poklonkoval Paroubkovi. Je to rozený poskok a musí být vedený.
Počet voličů Babiše kopíruje počtet konzumentů zvyklých zkonzumovat vše naservírované a jít pohodlnou cestou nejmenšího odporu.
Podnikatelé ženoucí se za ziskem se nedokázali ani na chvilku zastavit a objevit pod nánosem babišovské propagandy informace o stranách, které jsou odhodlány podporovat podnikatele a nikoliv korporace. Nedokázali se zastavit a plnou parou se vrhli do babišovského bahna, nachystaného na utopení sebemenší konkurence. Věřili, že volí pravici, alternativu za ODS a že bude líp. Přece to říkali v televizi. Volili proti ČSSD a ANO vytvořením koalice s ČSSD hodilo své voliče přes palubu. Účel byl splněn, tak na co řešit zájmy voličů. Stejně se nikdy nepoučí.

307377

26.3.2014 6:51

Parlamentní demokracie

slak 77.?.?.?

Je o jiném světě a ti lidé jsou odtržení od procesů a starostí obyvatel a ordinují si kapky na potíže že je přenášejí plošně na nejexponovanější. Tu nerovnováhu vztahů dotahují ad absurdum a logicky mají pokřivené chápání a defacto se stávají sebestřednými sociopatickými debily. Určitě to pro mnoho lidí přijde jako nepatřičný příměr, ale ovšem zájmové skupiny se chovají jako mafie jakbysmet. Finanční sektor s bankami je šperk konání kdy nabubřelí posílající kde co do kopru nenesou reálnou zodpovědnost svého konání a ty vztahy interakce těchto skupin vůči společnosti jsou parazitní kdy si snad ani neuvědomují že podstatu z které tyjí dodrbávají diletantismem parazita který v živočišné říši nemá obdoby neboť by zahynuli s nedobrovolným hostitelem. Tady platí pro státní aparát a hlavně špičky socialismus dovnitř k nim kdy reálnou zodpovědnost nemají a daně jako pohádkoví drábové na svoje vegetování prostě vezmou bez skrupulí a ohledů těch z kterých žijí, spětná vazba je zcela iluzorní a finanční sektor se chová jako rodina, italsky mafie která si naformátovala podle potřeb, takže komunismus na úkor okolí. Suma sumárum de facto neplatí pro všechny zákony stejně a doba plíživého tmářství a absolutismu špiček, možná patokracie sklouzává k feudalizaci prostředí, kdy demokracie v pojetí rovných možností je výsměchem logice i rozumu. Prostě debilní struktura a podle toho to vypadá a se i sune. Řešení nesourodých a pro nejexploatovanější skupiny již dost hanebných podmínek neřeší a v příměru auta má sjeté gumy rohože a už to jiskří a ovšem řidiči chtějí jet větším kvapem s nemazaným motorem. Užasné je na tom to že jako gumy na koloběžku děti kteří vchází do tohoto formátu náklaďáku hovadin jsou navléknuté na cikánské kolo rozvrzaných loukotí. Rozvrzané politicky dané hospodářství neodborníků takto naložené hovady i koleduje o havárii, ale oni se pojistili airbagy zlatých padáků. A tak nastupují zase na další a zuboženější konstrukce jejich panských jízd kdy už slavit nemá tahle šlechta potroublých co a nemá už na rozhazování drobných nevolníkům ke svému obdivu. Zato zdechlin při přepřahání za jízdy kolem jejich cest přibývá. Do toho si na adorovali církve, které kdysi vládli ve formátu klerofeudalismus staletí ve středověku a období temna kultury a civilizace se patrně nazývalo absolutismus. Teď už jenom chybí aby s ekonomickou mocí a bezprizornými vydanými napospas mocenským choutkám se začalo s náboženstvím jako hlavním předmětem, kdy se ostatní v takovém pojetí stanou podružnými a vlastně pro elitku nežádoucími. No a co? Začne se s výchovou lásky a úcty ke šlechtě a panovníkovi. Ti co budou pod prostituovávat co nejpokorněji, nejúslužněji budou se moci stát lokajíčky či služtičkami. No neberte to. Ostatní budou rouhači a kacíři ať už se jim to bude líb...Automaticky kráceno

307379

26.3.2014 6:53

Dokončení

slak 77.?.?.?

Ostatní budou rouhači a kacíři ať už se jim to bude líbit nebo ne. A jak se nimi točilo jde nalézt z dobových literatur, protože dějepis psali vítězové podle svých záměrů a tam se stěžejní informace dají snad jenom dovodit s křišťálovou koulí v ruce zrovna tak jako vývoj hospodářské situace sloužící špičkovým abych radši terminologicky nedefinoval. Protože asi platí že pro pravdu se osočení nejvíc zlobí. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

307380

26.3.2014 7:15

Brzo hodnotit ale nelze čekat nic dobrého

michalll 82.?.?.?

Sobotkova, nebo spíše Babišova vláda pravděpodobně onen slibovaný obrat v naší politice neudělá. Nebo ne pravděpodobně, ale zcela určitě nic podobného neudělá. Spíš naopak.
V minulé vládě jsme měli agenta anglo-saského imperia a velkého zástance politiky neoconů z Washingtonu K.Schwarzenberga. V této vládě sedí jeho nástupce a příznačně ministr pro lidská práva Dienstbier. Proto nelze čekat, že se politika minulé lokajské vlády bude výrazně menit i v této lokajské vládě.
Ostatně výkony vládních představitelů v podobě rektálního alpinismu vůči EU jsou obdivuhodné.
Od tohoto vražedného mixu agenta politiky neocons(trockisté) z Washingtonu, ustrašených a poslušných poskoků nových marxistů a nebezpečných sociálních inženýrů z Bruselu a jednoho oligarchy s stbáckou minulostí a chováním řeznického psa jehož ego narostlo do takových rozměrů, že by se ani Berlusconi nemusel stydět, budeme rádi, když tyto 4roky tuhle zemi nepošlou uplně ke dnu ke kterému se ale pomalu a jistě blížíme.

Upřímně jsem zvědavej, až se ANO zdiskredituje, a ono se zdiskredituje, jaká nová a "revoluční" platforma se tu ukáže za 3roky co bude tahle parta ještě vládnout. A ani nemusím být vědma abych si tipnul, že prostupující a všudypřítomná konzumní společnost davu, kterou v Česku máme si znovu zvolí nějakého nového mesiáše s naditou peněženkou a mediálnimi presstitutkami v zádech.
Takže nebrečme, poněvadž to co tady posledních 25let vládne jsme so zvolili sami. A vymlouvat se na manipulaci, propagandu atd. je příliš pohodlné. Každý z nás má tu sílu a možnosti umět přemýšlet, hledat informace a rozhodovat se sám za sebe.

307381

26.3.2014 7:16

ustavni soud.

fohat 194.?.?.?

Kdyz volici voli zmenu,tak ustavni soud zasahne a srazi volice na kolena.Pripad Okamura.Takze volici,k urnam jedine na hrbitove.....

307382

26.3.2014 13:49

RE: ustavni soud.

kolokol 88.?.?.?

Reakce na 307382

Přesně tak, ta 5-ti procentní hranice je přece krásně nastavena, aby se náhodou něco hodnotného neurodilo. Takže za takovou demokracii mě už nikdo k volbám nedostane. A že tedy takovým přístupem volím komunisty nebo ODS nebo ... Ano, takovým přístupem volím - děj se vůle boží [smích]

307403

26.3.2014 8:37

Senilita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Autor mě vždy nadzvedne, když začne básnit o Klausovi jako o obránci ČR proti zájmům EU. Pamět asi neslouží a to co tady nechal rozkrást a sám i rozkradl se už asi promlčelo.
Stejně jako jsou některé ovce bez paměti schopné tvrdit, že volili Babiše neboť už je to stejně 25 let co byl stbák, navíc mu jde business takže to asi umí a dá to tady všechno do latě.
A troubové vytahující Bobošíkovou jako snad alternativu jsou rovněž k smíchu. Zajeďte si do Heřmanovy Hutě a zeptejte se místních jak ta hodná paní s manželem krásně vytunelovala tamnější sklárnu. Krom toho navíc skoupili z těch vydřených peněz pozemky všude okolo.
To je opravdu alternativa typu chceš po hubě levou nebo pravou rukou. Tak asi tak...

307385

26.3.2014 10:43

RE: Senilita

kalik 193.?.?.?

Reakce na 307385

Souhlas. Ta adorace Klause mě zaskočila i u A. Bartoše, kterého jsem si velmi vážil za jeho odvahu a vhled. Svým "uctíváním" Klause se dosti zdiskreditoval. Klaus je jedním z hlavních aktérů, kteří stojí za devastací téhle země. On tomu, co říká, snad i věří. Oceňuji jeho boj proti EU, i když si nejsem jistej, jestli nejde jen o strach ze "socialismu", strach z toho, že by kamarádi už nemohli tak beztrestně tunelovat tenhle stát. Připadá mi tak trošku jako užitečný idiot, který za pochvalu "nadřízených" udělá klidně dvojité salto.

307391

26.3.2014 11:05

RE: Senilita

fohat 194.?.?.?

Reakce na 307391

vzpomínám na melodram Mirdy Černého /thak ahoy/jak memoruje příběh o obrazu,kde ten samý statista zosobnoval Krista a posléze Jidáše.Proč by ten Klaus neměl šanci na změnu myšlení k lepšímu? I když je to od narození patologický deprivant..ale zázraky se konají..i na smrtelné posteli se leckdo otočí na obrtlíku,když jde o kejhák...Když muže komouš Plavec Štetina být antikomouš,muže být neocon Nulandová přiznivec Putina,od toho jsme tady,abychom se vyvíjeli nejen ve změnách názoru,ale zejmnéna vnitřně,sami k sobě. [cool]

307392

26.3.2014 11:30

RE: Senilita

naiva 178.?.?.?

Reakce na 307392

závidím vám váš idealizmus.Moja životná skúsenosť je opačná.Charaktery sa nemenia.Intelektuálne, sociálne schopnosti sa nemenia.Môže sa samozrejme zmeniť názor pod vplyvom novým informácií ,ale prašivec zostane prašivcom, naiva-naivom, vychcanec -vychcancom...a ich náboženstvo, či svetový názor sa môžu meniť .

307396

26.3.2014 12:59

RE: Senilita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 307396

Charaktery sa nemenia...
Souhlas!

307402

26.3.2014 12:24

Klaus je naprosto jistě velmi záporná postava a má na svědomí mnoho zásadních nepravostí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Výčet jeho / Klausových / "zločinů" je hodně dlouhý, nemusím uvádět a dost se divím editorovi, že v článku Klause zmiňuje!
Je to chyba, která jinak dobrý článek znevěrohodňuje! [překvapení] [překvapení] [překvapení]

307400

26.3.2014 14:28

RE: Klaus je naprosto jistě velmi záporná postava a má na svědomí mnoho zásadních nepravostí!

Jahna 193.?.?.?

Reakce na 307400

No pokud jsem si všiml, tak Klause zmiňuje, protože vyjímku si vymohl Klaus. Těžko psát o vyjímce a nejmenovat. Že je to tuneldědek, nikdo nezpochybňuje.
A že vyjímka nebyla potřeba ?..tak proč si obdobnou vyjímku vymohli a prosadili poláci a britové?

307404

26.3.2014 18:25

RE: Klaus je naprosto jistě velmi záporná postava a má na svědomí mnoho zásadních nepravostí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 307404

Jak polaci, tek britove maji vyjimku z absolutne odlisnych duvodu. Slovensko vyjimku nema. Je to pouze o odstraneni vseho socialniho a lidska prava v cele EU nikdy neexistovala, pouze v tlamach politiku.

307410

26.3.2014 15:53

všechny polistopadové vlády jsou stejné

Nikdo 81.?.?.?

Všechny jsou loutkové a potichoučku polehoučku směřují k absolutní samozvané světovládě Rothschildů a melody boys. Zrovna tak Bakala a Babiš jsou jen bílými koňmi loutkovodičů, kteří je vybavili penězi a postupně ukrajují více a více ze společného pod přímou kontrolu.
Těch pár zbývajících remcalů nic nezmění. Navíc plebs je snadno manipulovatelný a zoufale neakceschopný. [bliji]

307407

26.3.2014 17:51

protektorát

kik 194.?.?.?

Jen ať si Němci vezmou zpátky sudety aspoň tady bude zase k žití. To co s pohraničím provedl bolševik, na to bude 2 generace
Němců sotva stačit. A to nehovořím o morální, devastaci, sociopatismu, alkoholismu a především všeobjímající stupiditě obyvatel pohraničí.
Jednotkou stupidity zde je 1 STUP a je to množství hlupu obsaženého ve výroku , který zde slyším skoro dnně, ale jinde se mají ještě hůř !!!

Protektorát, rychle, účinně nejlépe ještě dnes !!!ii

307408

26.3.2014 19:14

RE: protektorát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 307408

O to neměj obavy, časem se vylepší s minimální hodinovou mzdou 58 euro mají českou měsíční za 5,5 hodiny. A zboží lacinější. [překvapení]

307415

31.3.2014 18:30

RE: protektorát

Michal Medved 88.?.?.?

Reakce na 307415

vite pr, co se v nemecku vydelava a plati za cinzi!!!!

307640

26.3.2014 23:43

RE: protektorát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 307408

Tak povídej, přeháněj, co ten zlý bolševik s pohraničím provedl. Ale nepovídej, že odtamtud vyhnal sudeťáky a vem v potaz, že to vakuum které po nich zůstalo, se muselo ne právě snadno vyplňovat.

307425

27.3.2014 6:14

RE: protektorát

steve 70.?.?.?

Reakce na 307425

.. a nepatri to pohranici cirkvi ? Ja jenom - aby se pan Fuhrer Duka treba nezlobil .., treba to nas pan slizoucky Bozi Fuhrer dostal od soudruha Paambuu uz v tom prvnim tydnu kdy to s kamaradama nadclovekama placal dohromady, aby to mohli nadcloveci vsechno "osvobozovat" ...., co ?

307429

27.3.2014 16:04

RE: protektorát

kik 194.?.?.?

Reakce na 307425

Chlapečku, pokud jsi z pohraničí a nebyl jsi dále než na obecní návsi, tak je zbytečné ti vola-čo?, vysvětlovat. Amen.

307460

27.3.2014 14:44

RE: protektorát

xury 194.?.?.?

Reakce na 307408

Rozpad Rakousko -Uherska byl pro Česko největší geograficko historickou katastrofou v jeho dějinách.
Z toho už se nikdy nevyhrabe.

307455

26.3.2014 20:43

Horsi neni ... je slabsi

ludy 78.?.?.?

Nejslabsi vlada co kdy byla

a tak to je

307419

27.3.2014 6:36

Pár připomínek

Kivis 209.?.?.?

1)
Základní problém: DEMOKRATISMUS - systém který ničí lidi i země
Systém který vstoupí do krajiny
a) přímo - násilně, válkou.
b) za pomoci finančního kapitálu rozvrátí společenství zevnitř.
(Soros vs. Charta77, nacionalisté viz Ukrajina, apod.)
Následuje drancování prostředků a rozvracení ekonomiky v okupované zemi. Z této lokality odsaje bez ohledu na místní obyvatele, kulturu a průmysl vše, co má hodnotu.
Tento zisk pak dále reinvestuje do válek a rozdmychávání dalších politických konfliktů.

2)
Možnosti navrhované volby? Iluzorní.
a) Strana svobodných občanů Petra Macha?
Demagogie v krystalické podobě.
b) Dělnická strana sociální spravedlnosti
Příkladem může být banderovský nacionalizmus, který položil Ukrajinu.
c) Suverenita - Bobošíková
Na první pohled? Možná. Ale obávám se, že je to jen "divadýlko" pro dav.

3)
Babiš
Ano, to je MALÉR! Peníze Čechů zneužité proti Čechům!
Babišovic Ano si například zaplatila agenturu Penn Schoen Berland (PSB), která velice dobře ví, jak zneužít při volbách slabin mozku a davu, za pomoci výsledků moderní vědy (neuromarketing)!!

4)
Zaorálek
Ten už teď asi tuší, že vlezl grázlům do oprátky.
Dienstbier
Velké dítě.
Sobotka
Figurka v šachové partii.

5)
ČR, Sudety a Benešovy dekrety?
Co se nepovedlo mezi lety 1938-45 silou ... ?!!

307430

27.3.2014 14:03

Za Nečase nedošlo k demontáži sociálního systému

hell 188.?.?.?

Ano sebral 800 milionů postiženým ale obratem ruky přidal kolem tří miliard na příspěvky na bydlení, které častěji berou nepřizpůsobivý občané.

307450

27.3.2014 14:12

Takže vlastně přispěl k multi kulti i k etnobyznysu svých souvěrců, majitelů ubytoven

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 307450

A to mu plutokrati vyčítat nebudou, diversita (za poplatky majority) je jejich cíl ...

307453

28.3.2014 23:39

RE: Za Nečase nedošlo k demontáži sociálního systému

hank 91.?.?.?

Reakce na 307450

Prdlajs. Nepřizpůsobiví ty příspěvky vůbec nevidí. Ty tečou na účty přímo majitelům těch špeluněk, co se jim říká ubytovny...

307536

Příspěvků: 47

26.03. 01:21 Dale Coper  Trochu předčasné hodnocení
26.03. 08:24 ROMAN1  Mohu Vás uklidnit
27.03. 14:06 hell  RE: Trochu předčasné hodnocení
27.03. 21:10 Dale Coper  RE: Trochu předčasné hodnocení
26.03. 02:31  Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou
26.03. 18:19  RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou
26.03. 20:47 michalll  RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou
27.03. 13:18 Antiseptik  RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou
27.03. 21:34 Kivis  Hrušky a jablka
27.03. 22:47  RE: Hrušky a jablka
31.03. 17:03 Fernet  RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou
27.03. 10:51  RE: Strany posledně jmenované editorem kompromituje jejich spojení s tuneldědou
26.03. 03:24  EU je živý organismus
26.03. 10:38 sofoklés  RE: EU je živý organismus
26.03. 11:06  RE: EU je živý organismus
26.03. 11:20 slak  RE: EU je cílený projekt
26.03. 12:09 kyticka  RE: EU je cílený projekt
27.03. 22:15 baba_Blažková  RE: EU je cílený projekt
26.03. 12:02  RE: EU je živý organismus
26.03. 20:27 Nikdo  RE: EU je živý organismus
26.03. 06:33 Moiry  To není Sobotkova vláda
26.03. 06:51 slak  Parlamentní demokracie
26.03. 06:53 slak  Dokončení
26.03. 07:15 michalll  Brzo hodnotit ale nelze čekat nic dobrého
26.03. 07:16 fohat  ustavni soud.
26.03. 13:49 kolokol  RE: ustavni soud.
26.03. 08:37  Senilita
26.03. 10:43 kalik  RE: Senilita
26.03. 11:05 fohat  RE: Senilita
26.03. 11:30 naiva  RE: Senilita
26.03. 12:59  RE: Senilita
26.03. 12:24  Klaus je naprosto jistě velmi záporná postava a má na svědomí mnoho zásadních nepravostí!
26.03. 14:28 Jahna  RE: Klaus je naprosto jistě velmi záporná postava a má na svědomí mnoho zásadních nepravostí!
26.03. 18:25  RE: Klaus je naprosto jistě velmi záporná postava a má na svědomí mnoho zásadních nepravostí!
26.03. 15:53 Nikdo  všechny polistopadové vlády jsou stejné
26.03. 17:51 kik  protektorát
26.03. 19:14  RE: protektorát
31.03. 18:30 Michal Medved  RE: protektorát
26.03. 23:43  RE: protektorát
27.03. 06:14 steve  RE: protektorát
27.03. 16:04 kik  RE: protektorát
27.03. 14:44 xury  RE: protektorát
26.03. 20:43 ludy  Horsi neni ... je slabsi
27.03. 06:36 Kivis  Pár připomínek
27.03. 14:03 hell  Za Nečase nedošlo k demontáži sociálního systému
27.03. 14:12  Takže vlastně přispěl k multi kulti i k etnobyznysu svých souvěrců, majitelů ubytoven
28.03. 23:39 hank  RE: Za Nečase nedošlo k demontáži sociálního systému

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 441