Diskuze k článku

Juvenilní justice v Norsku

Příspěvků 69

23.3.2014 0:43

Pokud to nakonec zavedou u nas...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

... tak to je v prvni rade na odebrani cele Ceske populace Cikanu.

307213

26.3.2014 18:43

RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...

Aleš Krejčí 89.?.?.?

Reakce na 307213

Ve věci juvenilní justice vyšla na Slovensku naprosto otřesná kniha, která je na úrovni protokolů sionských mudrců:
Globálna sexuálna revolúcia

http://ulozto.cz/xUJypLXu/gabriela-kuby-globalna-s...
http://www.martinus.cz/?uItem=157134
http://afinabul.blog.cz/1212/zhrnutie-prednasky-gl...
http://www.youtube.com/watch?v=87N0Q1t_eog
http://cs.gloria.tv/?media=492952

Jde o knihu německé socioložky Gabriele Kuby „Globálna sexuálna revolúcia“ (Lúč, Bratislava, 2013), která mrazivě popisuje dlouhodobý útok nadnárodních organizací (EU, OSN) na institut rodiny a jejich propagaci homosexualismu a ideologie gender. Na Slovensku už konzervativci knihou moudře obdarovali všechny zákonodárce.

[i]Zhrnutie prednášky: Globálna sexuálna revolúcia
15. prosince 2012 v 7:02 | afinabul | Ponerológia

Kamarátka sa zúčastnila seminára - Globálna sexuálna revolúcia - v mene slobody strácame slobodu, ktorý viedla nemka Gabriela Kuby, rozvedená 68 ročná žena.

Šla tam s tým, že vlastne vie a vidí ako to dnes ide dole vodou a čo sa deje, takže si myslela že ju nič neprekvapí. Nuž nebolo to tak. Vlastne ani netušila ako to na západe už beží a čo všetko sa tam postupne (salámovou metódou) začalo akceptovať. A preto sa nám o tom rozhodla "v stručnosti" napísať. Čítala som to s otvorenými ústami, tak sa chcem s tým podeliť ďalej.

V roku 2001 sa v Nemecku uzákonili registrované partnerstvá. Od vtedy sa postupne deti začali učiť, že si môžu vybrať akú majú orientáciu a ak si tým nie sú isté (čo sa v tak sexualizovanej spoločnosti pod vplyvom takejto výchovy stáva čoraz častejšie), tak sa nemajú hanbiť prihlásiť sa k lesbičkám a gayom. Je tam silne propagovaný gender mainstreaming a postupne sa stáva pre ľudí akceptovateľným - to zmanená, že deti sa už nerodia ani ako chlapci ani ako dievčatá. Chlapcov a dievčatá (mužov a ženy) z nich vyrobí spoločnosť - a tomu treba zabrániť - a preto by deti mali mať právo vybrať si nie len ich sexuálnu orientáciu, ale aj ich vlastné pohlavie. Rovnako spoločenské pojmy mužský a ženský by sa mali zrušiť. Sexuálna orientácia a partnerské pojmy by sa mali oslobodiť od akýchkoľvek noriem, napríklad vzťahy kde sú viac než dvaja zúčastnení.

Povinne sa zaviedla sexuálna výchova a stretávajú sa s ňou už deti v škôlkach. Teda 3 - 5ročné deti. Bežné sú hry na doktora, kde sa deti navzájom vyšetrujú aj na intímnych miestach - aby sa spoznali, aby bola uspokojená ich zvedavosť a dostali odpovede. Učia sa ako sa navzájom hladkať. V detských knižkách sú po novom príbehy o tom ako princ išiel hľadať princeznú, ale stretol pri tom iného princa, ktorý tiež hľadal princeznú, zaľúbili sa do seba, bola svadba a žili spolu šťastne až kým nepomreli. Doniesla nám ukázať útlu knižočku pre deti: Detský lexikón tela, kde sa...Automaticky kráceno

307411

27.3.2014 20:09

RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307411

jak můžete plést dohromady zrovnoprávnění homosexuálů a genderový pohled na člověka (pohlavní odlišnosti v psychologii jsou spíše produktem výchovy...) a šílený kšeft s pěstounstvím či dokonce adopcemi? Pokud pěstouni budou brát za svou práci peníze, potud to bude kšeft,, to se nedá nic dělat a udržet ho v mezích mohou jen nějaké SOS vesničky ale určitě ne strčit děti cizím lidem a nechat je na ně kdoví jak působit a ještě jim dávat peníze. To, že sociální pracovníci to nemají zcela v hlavě v pořádku a zajímají je nikoliv spokojenost dítěte, ale blbosti, zda má matka doma mouku (povinnost péci je patrně v nějaké jejich instruktážní příručce zavedena)a podobně, to je i u nás. Pokud budou jako supové kolem dětí kroužit podnikatelé s jejich životy - pěstouni, pak jsou v ohrožení, ale ne kvůli homosexuálům, feministkám a gender studiím, ale kvůli prachům, které někomu mohou vynést jejich nařízené pobyty u pěstounů

307467

26.3.2014 18:44

RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...

Aleš Krejčí 89.?.?.?

Reakce na 307213

Detský lexikón tela, kde sa vysvetľujú etorogénne zóny, že dievčatám je veľmi príjemné, keď ich bozkávajú na krk a vnútornú stranu stehien, keď im/si hladkajú genitálie a podobne (áno stále rozprávame o 3-5 ročných deťoch). Tieto deti sú dokonca podporované v tom, aby masturbovali. Rodičia by im mali ukázať ako sa to robí a v niektorých škôlkach sa tiež majú možnosť dozvedieť tieto informácie s odôvodnením, že od narodenia sú to sexuálne bytosti, ktoré majú právo aj na sexuálny život. Čo úplne odporuje výskumom, ktoré skúmali hladinu hormónov a zistili, že typicky mužský hormón testosterón u malých chlapcov po narodení na krátko stúpne (pár týždňov) a potom sa až do puberty udržiava na veľmi nízkej úrovni, kedy začne postupne stúpať až dosiahne hladinu hormónov dospelého muža. Rovnako to funguje u dievčat so ženským hormónom estrogénom a progesterónom.

Tieto veci pokračujú na základných školách (v Nemecku prvé 4 triedy). Deti robia projekty o sexe, pohlavných orgánoch, ktoré prezentujú pred celou triedou (aby pre ne v budúcnosti nebolo nepríjemné o tom rozprávať), navliekajú kondómy na umelohmotné makety a podobne. V švajčiarskych školách sa presadzuje a zavádza pornografia do vyučovania. Rodina sa už nemá zakladať na príbuzenských vzťahoch, ale na sociálnej sieti bez daných noriem, napríklad jedno dieťa by mohlo mať aj 4 rodičov. Účasť na tomto vyučovaní je povinná a ak s tým rodičia nesúhlasia hrozí im až väzenie (napríklad tam na 40 dní skončili rodičia - baptisti, ktorí odmietli, aby sa ich dieťa tohto vyučovania zúčastňovalo)

Problematika homosexuálne orientovaných ľudí je tu tiež veľmi rozsiahla - máme právo vybrať si či budeme homo, ale zakazujú sa terapie (ktoré boli úplne bežné pred tým ako sa homosexualita vyškrtla zo zoznamu chorôb), ktoré by ľudom s homosexuálnou orientáciou pomohli byť hetero.

Momentálne sa v Nemecku presadzuje adopcia detí homosexuálnym párom. Aj napriek tomu, že podľa štúdií majú tieto deti oveľa vyššie riziko, že tiež budú homosexuálne orientované (ale to homo-lobby nepovažuje za problém), vyšie riziko, že sa pokúsia o samovraždu, že budú trpieť psychickým ochorením aťď (Gabriela Kuby má v jej knihe - ktorá by budúci rok mala vyjsť aj po slovensky - všetky odkazy na štúdie a žiadne údaje tam nemala nepodložené). Pritom na 10 prirodzených rodín, ktoré chcú dieťa pripadá jedno voľné dieťa. V Anglicku boli zatvorené všetky kresťanské agentúry (a charity) ktoré sprostredkúvali adopciu detí - pretože jednou z podmienok, ktoré mali bolo, že to musia byť heterosexuálne páry.

A tiež začínajú tlaky, ktoré sa snažia o presadenie pedofílie - s odôvodnením, že deti majú právo na sexuálny život.

[b]Celá táto homo-lobby je veľmi inteligentná a presadzuje veci už spomínanou salámovou metódou: Vždy sa pretlačí len toľko, koľko vie spoločnos

307412

26.3.2014 18:48

RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...

Aleš Krejčí 89.?.?.?

Reakce na 307213

Celá táto homo-lobby je veľmi inteligentná a presadzuje veci už spomínanou salámovou metódou: Vždy sa pretlačí len toľko, koľko vie spoločnosť práve zniesť . Napr. my nechceme adopciu ani žiadne špeciálne práva, len uzákonenie partnerstva osôb rovnakého pohlavia (koliesko salámy). Keď je toto už schválené, odrazia sa odtiaľ a majú ďalšie požiadvaky (ďalšie kolieska salámy), až nakoniec zatvoria v Anglicku kresťanské agentúry (to už chýba zo salámy poriadny kus). Presadiť menšie požiadavky je oveľa ľahšie (jedno odrezané koliesko si nik nevšimne) a tiež sa proti tomu oveľa ťažšie bráni. V Nemecku sa to podarilo dotiahnuť takto ďaleko práve preto, že kresťania a ľudia ktorým na tom záleží celú situáciu ignorovali a považovali ich malé požiadavky za akceptovateľné. Aj preto je potrebné bojovať už od začiatku a proti každej aj zdanlivo malej požiadavke.

Týchto vecí tam bolo oveľa viac. Spomenula som tie, ktoré boli pre mňa najviac šokujúce. Znie to hrozne. Ale Ježiš nás varoval, že prídu hrozné časy. A tak nechcem, aby sme teraz vešali hlavy a zúfali si... naopak... chcem vás povzbudiť, aby sme vytrvali, aby sme zdravo rozmýšľali a nenechali sa zlákať a oklamať týmto svetom. Aby sme videli pravdu a tešili sa z nej. Ostaňme verní a tešme sa z toho krásneho čo nám Boh dal, že nás stvoril ako muža a ženu. Modlime sa za tých ľudí a žehnajme im. Radujme sa z toho, že všetko čo sa deje nám slúži na dobré a buďme pevne zakorenení v našom Pánovi.

A ako aj Kuby povedala: bdejme a nedovoľme, aby to dosiahlo také rozmery aj na Slovensku.

Dodávám, že ochranu tradičních rodinných hodnot má ve volebním programu do eurovoleb pouze strana NE Bruselu - Národní demokracie, viz http://nebruselu.cz/akcniprogram.htm Aleš Krejčí/Brno

307413

26.3.2014 19:44

RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...

ikke 213.?.?.?

Reakce na 307213

Ano, cikani jsou v tom "nevelkem procentu" odebranych deti, o kterych pise autor clanku. Norska Barnevern (BV) je povolana i k pripadum, kdy policie likviduje v norskych lesich nelegalni taboriste rumunskych romu ci ty stejne vyhani z ulic Oslo (= pravidelna letni turistika rumunskych romu do Norska [chechtot] ):
V takovem pripade je dle norskych zakonu informovana BV, aby se postarala o deti, kdyz tomu rodice nejsou schopni. BV tedy umisti deti do prislusnych detskych domovu, protoze proste neni mozne nechat mimina na ulici ci pod sirakem. Nez rodice (i s ditetem Norsko opusti), to vse pro "rumunske letni turisty" na naklady norskeho danoveho poplatnika. [oči v sloup]

Dale se v Norsku nachazeji ghetta muslimskych pristehovalcu. Jak zde BV postupuje nevim a proto zde neuvadim. Ale tyto ghetta jsou kapitola sama pro sebe a gangy pochazejicich z techto ghett slozena z deti pristehovalcu najdete na wiki (Young guns, A-gjeng, B-gjeng, ...). Zde asi BV nebyla dost konsekvetni.

V pripade rozvodu muze BV hrat vyznamnou roli, stejne jako jsou z toho duvodu kritizovany nemecky Jugendamt ci cesky OSPOD. Jde o diskriminaci muzu [bliji]
Ale Norove maji rozvod vyznamne lepe osetreny nez Cesi. To je jina kapitola - zde neuvadim.

V pripade nejznamejsiho norskeho teroristy Anders Behring Breivika norske organy castecne selhali, kdyz chlapci byli 4 roky: Rodice (otec Breivik, matka Behring - proto bezne norske dvoji prijmeni) se rozvedli, kdyz mu byl 1 rok. Psychologicke vysetreni tehdy 4leteho chlapce naznacovalo tezke psychicke problemky a bylo doporuceno, Breivika oddelit na cas od matky, se kterou vyrustal a umistit Breivika alespon na cas do detskeho domova. Soud nevyhovel posudku odbornika a nechal syna u matky.

Mozna nasledkem toho zahynulo 77 lidi pri teroristickem utoku Breivika 2011 v Oslo a na ostrove Utoya. Norsky danovy poplatnik zaplatil miliardy za znicene budovy v Oslo a za odskodneni obetem (kdyz pachatel nema penize, plati norsky stat). Jen trestni proces s Breivikem prisel v prepoctu na pres pul miliardy Kc, protoze kazda obet trestniho cinu ma v Norsku pravo na advokata placenem statem a pravniku bylo okolo 170).

Takze BV tak trochu chapu a je jasne, ze posoudit u ditete co z neho vznikne v budoucnosti je tezke, asi uplne nemozne. Ja osobne bych se BV neobaval - ale je pravdou, ze znalost norskeho jazyka je velkou vyhodou, jak uvadi autor clanku. Znalost mistniho jazyka je vyhodou ve vsech zemi na svete nejmene v kontaktu s urady [smích] - o mistnich ani nemluve [smích]
Pripadne problemky s BV je potreba prozkoumat na dva dulezite aspekty:
- na komunikaci (jazykove problemky a prostredi v zemi = jine zvyky)
- na zlatokopky (vzit si Nora a ocekavat s nim vyjebat jako bezne v CR ci jinde na vychode). O tom jsem obsirne cetl na jinem webu. Kdyz tady BV nevyhovi matce, tak potom vidime hruzne story na inetu ci youtube ze strany cizinek.

Co dodat, BV neni zadna tragedie. Ja jsem se behem pobytu v Norsku ani jednou nesetkal s touto organizaci. Byl jsem ve veku pro BV [velký smích]

307416

28.3.2014 22:50

RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...

ikke 78.?.?.?

Reakce na 307416

Jeste ohledne Barnevern (BV) a norske spolecnosti. Autor clanku se velmi omylu, protoze si plete BV se standardy norske spolecnosti. Zde odpoved na jeho hlavni argumenty:

–NIKDY netrestejte děti fyzicky: Ano, to fakt nesmite. Ne kvuli BV, ale protoze to norska spolecnost odmita. Autor clanku s tim ma problem (???)

–NIKDY nedeptejte psychicky dítě: Psychicke nasili se rovna fyzickemu nasili. To si delejte treba v Cesku, potom
ale nelezte do Norska, to zde neakceptuje norska spolecnost. Ze autor to slovo NIKDY pise opet ve velkych pismenech, asi
si zvyknul jednat jinak (???).

–Nenuťte dítě násilím jíst: To tez nedelam ani v Cesku, dite samo posoudi, kolik stravy potrebuje.

–Nedávejte najevo, že krmíte dítě často sladkým: Nektere okresy v Norsku zakazaly sladke pro zamestnance statni
spravy a deti na skolach - kvuli obezite. Zakazane jsou napriklad sladke limonady. Coca-Cola byla zakazana na
skolach jiz zacatkem 1970 - kvuli kazum zubu.

–Pití alkoholu za přítomnosti dětí: Alkohol plati v Norsku jako droga. Vse v sile alkoholu nez bezne pivo se da
koupit jen ve statnich obchodech zvanych Vinmonopol. V urcitych diskriktech Norska existuje ci nonedavna existovala
prohibice, kde mistnim nenalili ani pivo. Lapove na severu vyuzivali male vrtulniky na shaneni sobu, aby si
"zaleteli" na pivo. Neni dolozeno, zda cestu tam absolvovali primo a nazpatek klikate...

–Chození s dětmi do hospody: V Norsku nemuzete chodit s detmi do hospody, protoze tam klasicke hospody neexistuji.
Tam najdete jen pomerne drahe restaurace ci "kro" (mensi restaurace). Pokud podnikate cestu na fjordu, urcite narazite
na kro. Zde ji navstivite vcetne deti a date si male obcerstveni a nealkoholicke napoje.

–Probírání „dospělých záležitostí“ s dětmi: To normalni clovek nedela ani v Cesku, protoze deti tomu nerozumi (at norske ci ceske)

–Spory mezi rodiči za přítomnosti dětí: To se v civilizovanych zemi nedela.

–Naučte se norsky: Urcite vam budou rozumet lepe, nez kdyz budete mluvit madarsky, arabsky ci cesky.

–Docházejte s dítětem v doporučených intervalech na helsestasjon: To musite i v Cesku - prohlidka detskym lekarem je povinost.

–Dejte dětem všechny doporučované vakcíny: To je bezne vsude na svete - nebo alespon v EU (ci byvalem Ceskoslovensku).

–Setkávejte se s rodiči dětí: To je urcite rozumne, deti potrebuji kontakt s jinymi detmi a pokud mate kontakt na jine
rodice, alespon vite s kym se vase dite setkava.

Angažujte se nějak v komunitě: Urcite - norske komunity jsou casto male, kazdy zna kazdeho. Pokud budete exot a do komunity
nevstoupite, tak vas nemuzou odhadnout a budete stranou vcetne vasich deti. Zbytecne se budete diskriminovat a diskriminovat
i vase deti.

Autor clanku je exot ci psychicky nemocny? Alespon tak me to pripada. At zustane v Cesku. Pro jeho dobro a dobro jeho deti.
Barnas beste (= to nejlepsi pro dite) - dle autora.

307534

29.3.2014 11:31

RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...

An. 193.?.?.?

Reakce na 307534

Diskutující „ikke 78.?.?.?“ je moc zaujatý; článek se jeví prospěšný mnoha českým čtenářům.

307564

5.4.2014 22:11

RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...

ikke 86.?.?.?

Reakce na 307564

Jak zaujaty? Ze to vidim jinak?

Jak ze je clanek prospesny pro ceske ctenare? To ze obsahuje bludy a vymysly? To se jevi jako "prospěšný" ? [chechtot]

Clanek dela z Noru idioty a to Norove urcite nejsou. [smích]

Vyrostl jsem tam ve veku, kdy se z ditete stava mladistvym (norsky ungdomer). To je presne ten vek, kdy clovek je v prechodu stat se dospelim z ditete a proto vnima intenzivne vse okolo spolecnosti a vse zaznamenava v pameti, aby si z toho vytvoril vlastni pohled. Tim je clovek casto "poznamenany" na cely zivot a to je normalni. [vyplazený jazyk] Je tim padem "zaujaty" vnimanim okoli a spolecnosti.

Co tedy znamena "zaujaty"? Zaujaty jste Vy a autor clanku, protoze jste vyrostli v Ceskoslovensku v uvedenem veku. Proto vse vidite pohledem pres "ceskoslovenske bryle" a nechapete norskou spolecnost. [velký smích] Ja zase mam problem pochopit ceskou spolecnost, protoze jsem vyrostl na severu [velký smích]

Me ten clanek i Vas prispevek pripada jako prispevek arabace, ktery si stezuje, ze v Norsku ci (dnes) Cesko-Slovensku neni dost mesit. [velký smích] Navic me popis pripada jako drasticky: Bez mesity je arabac v pr... a cech bez piva ci hospody je ztracen - pokud by navstevoval norske restaurace vcetne deti ze bude cilem Barnevern (norske OSPOD - statni ochrany deti).

No to jsou kraviny - pivo Vas prijde v Oslo v restauraci (hospody neexistuji) na priblizne 10 Euro za 0,5l, takze si vyrazne rozmyslite, zda na pivo vubec pujdete i sam bez deti [chechtot] Pri tech cenach kazdy i kreten vi, ze tam nebudete zvat deti [vyplazený jazyk]

No to jsou "prospesne" informace pro "ceske ctenare": Nebit a netyrat deti. To, co je normal pro amiky, kanadany, evropany ci skandinavce, autor clanku zduraznuje pro Cechy. To je jako napsat Arabacum, ze zena je taky clovek. [vyplazený jazyk]

Autor clanku napada otevrene Nory. Dela z nich blbce. A dokonce z Cechu dela blbce, kteri potrebuji zakladni doporuceni jak se chovat k detem, aby se Cesi vubec mohli objevit v zapadnim svete.

Sorry, ale tady mam vyjimecne pocit, ze autor clanku bude vetsi blbec nez Norove a Cesi dohromady v nejhorsim slozenik kdyby oba narody vybrali sve nejvesi blbce a slozily z nich team [velký smích]

At se mu dari! Ale at uz proboha nepise [velký smích]

307971

4.7.2014 16:23

RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 307971

Nie si zaujatý, si obyčajný bolševik.

312664

23.3.2014 0:44

co dodat

mirka 178.?.?.?

Teda,pane,nechcete radeji s rodinou zit v nasi "stare" vlasti?
Tam je navzdory vsemu alespon legrace a clovek se mnohdy srdecne zasmeje..

307214

23.3.2014 3:25

Proč mi to

LaFox 79.?.?.?

něco připomíná ? To už tu bylo.

307223

23.3.2014 10:24

RE: Proč mi to

hell 188.?.?.?

Reakce na 307223

Kdy? Myslíte za Reichu?

307242

23.3.2014 6:35

Vyroba idiotu nejen Norsku

Esmate 92.?.?.?

V Norsku se uspesne dari pomoci rodicu udelat z deti uplne idioty.

My jsme doma mluvili o vsem a jako deti jsme vedeli, ze se to nesmi rikat na verejnosti. Dnes jsou deti od malicka bez jakekoliv alternativy, vystaveny nejhorsi oblbovaci propagande. Funguje to s prekvapivym uspechem. Jsou z nich idioti.

307227

23.3.2014 7:50

Výborný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Se zájmen toto téma sleduji, děkuji za výborný článek. I z Vašeho článku se podává, že v takto nastaveném "systému" existuje obrovský prostor pro zneužití tzv. "ochrany dětí".

307229

23.3.2014 8:00

Je to otrasné

Peter Krumpál 195.?.?.?

Ako vidno, príkladom Nórska sa išpiruje aj u nás ten minister s rýchlokurzom geniality a chce podobné metódy postupne zavádzať aj u nás.
Ja by som asi v Nórsku o svoje deti rýchlo prišiel, pretože by som takého kontrolóra nakopal do riti.

307230

25.3.2014 16:15

RE: Je to otrasné

Alexis 78.?.?.?

Reakce na 307230

Ano, otřeseně jsem se cítil, když jsem nedávno viděl v polské televizi (TVP1) dokument s názvem "Útěk z ráje" - dokument o vysvobození polského děvčete v Norsku (detektivem) Rutkovským.
http://www.youtube.com/watch?v=A3RDaTB0YpI
(jenom v polštině, ale hodně lidí rozumí)

307356

23.3.2014 8:07

Tak

agata 37.?.?.?

tenhle článek je něco strašnýho, autor sám veřejně přiznává, že žije jako štvanec, ale vůbec mu to nevadí. Každej nadává jak se žilo za komunistů ale ani v té době za nich, se člověk nemusel bát, že o své děti přijde. Tohle tak strašně zavání osobní zbabělostí, až se mi z pisatele obrátil žaludek naruby a to hned ráno!

307231

23.3.2014 20:09

RE: Tak

Annna 90.?.?.?

Reakce na 307231

Vůbec jsem nepochopila, jak v takovém bezcitném formálním hnusu může ten člověk žít. Jak se tam může radovat s rodinou, jak své děti vychová zdravé, samostatné a duchovně pohyblivé, když je anonymní omezení kreténi buzerují málem, kdy mají jít na záchod. Fuj. Podívejte se, jací tupci se generují z těchto dětí! Anonymní nesamostatné stádo s vypláchnutým a pro jistotu vyfrézovaným mozkem, něco jako ten umakartový nábytek z falešného dřeva, ale hlavně že byl sektorový, normovaný. A měli ho všichni. STEJNÝ!!! Ježí se mi všechny vlasy nad tímhle hnusem.

307260

23.3.2014 8:15

Zaručene neslobodná spoločnosť.

Definitíva 95.?.?.?

Otrokárske Nórsko, ľudia sa stali otrokmi vlastného režimu. Slobodná vôľa a sloboda konania neexistuje. Patent na rozum má štát. Genetiku neprevychováte, genetiku môžete len selektovať.

307232

23.3.2014 8:57

Neuvěřitelné

Heriot 85.?.?.?

Neuvěřitelné. Ten člověk to asi myslí dobře, ale asi si neuvědomuje co popsal za hrůzu, jemu to zřejmě přijde normální. Tohle je ta pravá totalita, asi ta správně kapitalistická...[smích]

307235

23.3.2014 11:23

RE: Neuvěřitelné

Pedro123 37.?.?.?

Reakce na 307235

Velice trefný a výstižný příspěvek.

307244

23.3.2014 12:16

RE: Neuvěřitelné

steve 68.?.?.?

Reakce na 307235

.. ne ASI, ale ...... !
------
.. visel visatec na sibenici. Kolem jde chlap a povida - "uz tady visi 2 tydny, uz si zvyknul .." . A v tom to asi je ...., co ? [mrknutí jedním okem]

307246

23.3.2014 13:24

RE: Neuvěřitelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 307235

Proč totalita? Mně se to zdá správné.

Vy si sám se sebou můžete dělat, co chcete. Ale pro výchovu dětí musí platit nastavená pravidla. V demokracii zásadně nesmí být jeden člověk majetkem druhého, ani když mu ten druhý daroval život.

307247

23.3.2014 15:26

RE: Neuvěřitelné

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307247

Dnes jse velice moderní pod líbivými hesly dávat lidem povinnosti, ale bez práv umožňující povinnostem dostát.

Děje se to v zaměstnání, děje se to při výchově dětí.

Nastavená pravidla pro výchovu dětí jsou všude. I tam, kde není juvenilní justice jako v Norsku, Finsku, Velké Británii.

Jamile chce někdo dobře vychovávat děti, pomatení jedinci mu to znemožní, protože „díte není majetkem rodičů“.

Já bych jenom nechtěl být na místě těch, kdo odebírají neoprávněně (myšleno z hlediska vyššího principu, nikoli pokřivené pravodoláskové demokracie) děti, protože jejich karma jim to dá dost sežrat. Oni bidou v dalším životě rodiči, kterým ukradnou děti a dětmi, které půjdou od milujících rodičů do děcáku. A spolu s nimi se to stane všem, kteří to umožňují.

307250

23.3.2014 16:35

RE: Neuvěřitelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 307250

"Jamile chce někdo dobře vychovávat děti, pomatení jedinci mu to znemožní, protože „díte není majetkem rodičů“."

Mám opačný problém - své havěti trpělivě vyvětluji, že i mozkoví dezoláti mají svá práva vyhřívat se na slunci.

307254

23.3.2014 15:37

RE: Neuvěřitelné

atto1 atto1 (zavináč) inmail (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 307247

ty zrejme nemáš deti... Práve vďaka takýto ako si ty je to tak ako je...

307251

23.3.2014 18:09

RE: Neuvěřitelné

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 307247

Pravidla jistě ano, ale ta, která se ustanovovala po celé dlouhé generace a ne ta, která si vymýšlí psychopatičtí pravdoláskaři, kteří se všude množí jako houby po dešti a jen rozsévají zlo. Děkuji bohu, že jsem měl to štěstí vyrůst za té hrozné "totality". Protože v Norsku bych byl určitě odebraným sirotkem a nepoznal to krásné dětství na které přes obdržené pohlavky a výprasky za klukovské rošťárny tak rád vzpomínám...

307257

24.3.2014 16:31

RE: Neuvěřitelné

dere 178.?.?.?

Reakce na 307247

No ale takto to vyzera, akoby deti boli majetkom statu..

307293

24.3.2014 17:27

RE: Neuvěřitelné

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 307247

Co je to za blábol?

>V demokracii zásadně nesmí být jeden člověk majetkem druhého

Co to má co společného s demokracií? Jak to spolu souvisí, proboha?

>pro výchovu dětí musí platit nastavená pravidla.

A kdo ty pravidla může nastavovat? Státní úředníci? Nebo vy?

307296

24.3.2014 18:50

RE: Neuvěřitelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 307296

1. S demokracií to má společného to, že v ní všichni včetně dětí žijeme.

2. Námi zvolení zákonodárci. Kdyby si každý nastavoval pravidla sám a podle svého, to bychom se asi nikam nedostali.

307298

24.3.2014 19:19

RE: Neuvěřitelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 307298

"1. S demokracií to má společného to, že v ní všichni včetně dětí žijeme.

2. Námi zvolení zákonodárci. Kdyby si každý nastavoval pravidla sám a podle svého, to bychom se asi nikam nedostali."

To nemá chybu - pan Steve by Vám mohl závidět [chechtot] [velký smích]

307299

25.3.2014 1:14

RE: Neuvěřitelné

steve 68.?.?.?

Reakce na 307299

.. nema to chybu ! A zavidim. Jsme svedky GRANDIOZNI chvile. Onen pisatel dospel "logickou dedukci" k DOKONALE myslence, poprve v historii lidske civilizace se tento touzebne ocekavany a vsemi hledany cil - stal faktem. Blahopreji objeviteli ! [smích]

307321

24.3.2014 19:35

RE: Neuvěřitelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 307298

Až na to že s vládou peněz nastupuje patokracie, ne de jure ale de facto a nejenom že se volených politiků nebojí, ale zpravidla je mají zaháčkované a realita se diametrálně liší od teorie. Takže z iluzí jsou jednotlivci průběžně vyváděni za odkyvování prozatím nestřetnuvších se s masomlýkem moci hrající pimrdlové divadélko s naivy, že je papírové království ochrání před zájmy intrikujících kteří si stejně na papír namažou přesvědčivé podvody a ví že si to kývající většina pasti neuvědomí či v horším případě je to stylem nebudu si pořizovat kozu a stačí jim že pokud druhým nechcípne tak ji dobráci zprivatizují, ale zavedený úspěšný styl zasyslených se nikdy nespokojí jen jednoúčelově a sveze se po všech dříve kývajících na nových formacích využívání souhlasu nebo netečnosti okolí. [překvapení] [mrknutí jedním okem]

307300

25.3.2014 0:18

RE: Neuvěřitelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 307298

ko.ote, nech si vystrelit mozek z hlavy, de.ente, zadna skoda nenastane

307317

27.3.2014 20:16

RE: Neuvěřitelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307298

no promiňte, ale jak své dítě vychovám je zcela a jen moje věc, to už bychom tady byli jak za Rakouska, kdy bláznivá služka v židovské rodině nechala pokřtít neduživé novorozeně a to pak rodičům odebrali, že nemlže v židovské rodině zůstat. Rodiče jsou zodpovědni za své děti i jejich výchovu, Souhlasím s povinným očkováním, souhlasím i se sexuální výchovou podanou přiměřeně veku, ale rozhodně ne s tím, že mi stát bude nasazovat mantinely, jak dítě vychovat.
a k té demokracii, snad přesnější by bylo chceme v ní žít, ovšem rozhodně v ní nežijeme -. kde je jaká vláda lidu?

307468

27.3.2014 22:53

RE: Neuvěřitelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 307468

Právo skákat výš a lépe, znovu a lépe. [chechtot] Ostatní jsou soukromé věci a ty se kulturou úžeru musí optimalizovat. [překvapení] [mrknutí jedním okem]

307481

23.3.2014 9:07

AHA!

Maximac 62.?.?.?

Takže někdo z Východu , kdo se vetřel do Norské společnosti a komu připadá normální bít své děti, ponižovat je, atd...se najednou bojí že za tohle své chování bude Norskou společností potrestán.
A proto píše "návody" jak se tomu rafinovaně vyhnout!
Není divu źe rodiny z Východu by měly být v Norsku pod drobnohledem,mohly by to tam totiž svým jednáním zaplevelit společenské klima tak aby tam pak připadalo bití dětí "normální" a beztrestné, tak jako je tom v ČR, polsku , Ukrajině, Bulharsku atp.
Jediní Slováci se snad konečně vypravili mezi národy kde to normální NENÍ. [smích]

307236

23.3.2014 16:15

RE: AHA!

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 307236

Jenomže ono to normální je. I ta blbá kočka dá kotěti ťafku za ucho, když se kotě cpe kam nemá. Výchovný pohlavek je postup osvědčený napříč druhy po miliony let. To jenom my s naší zhovadilou obsesí pro "rovnost" a "lidská práva" jsme si začali plést společenskou hierarchii a podřízenost s útlakem a ponižováním.

Podívejte se, co se za posledních čtyřicet let zbytečně vyplýtvalo energie na vytváření bezcenné iluze rovnosti mezi lidmi a rasami. Kdyby se to v padesátých a šedesátých letech tak blbě nezvrtlo, dneska jsme mohli kolonizovat Mars a chystat se na cestu k nejbližším hvězdám... namísto toho máme svatby gayů, ze řetězu utržené feministky s "pohnutím vemen", privilegované černochy - a bojíme se nařezat vlastnímu nevychovanému dítěti (natož cizímu!). Teda jako sorry, ale jako bílý heterosexuální muž bych stokrát radši viděl ten kolonizovaný Mars. [mrknutí jedním okem]

307253

23.3.2014 17:35

RE: AHA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 307236

Vy jste jeden z těch nebezpečných pokrokářů. Omezených lidí, kteří jsou zaslepeni chtíčem a pocitem nadřazenosti. Pletete si výchovné plácnutí dítěte na zadek s bitím. Mimoto urážíte občany slovanských zemí. I nižší životní úroveň východních zemí je důsledek proradné konceptuální - globální politiky anglosaských zemí. A to i v současnosti. Svoboda a demokracie kterou aplikovali globalisté na Ukrajině, je nevyvratitelným důkazem. Než zase začnete něco kázat, tak si přečtěte toto:

http://leva-net.webnode.cz/products/unicef-a-ruské-deti/

Také ve Francii proběhly milionové demonstrace proti pokrokářům. Francouzi volali: Putin je náš prezident. Rusko zachraň nás.

307256

27.3.2014 20:19

RE: AHA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307236

hezké, až na to, že děti z "výchovu" zatím ze sebe takového psychopata jako děti skvělé v Norsku nevydali. Plácnout přes zadek je normální i v živočišné řiši, jak tady kdosi už psal, a mlácení dítěte je trestáno všude. Pro mnohé děti je asi příjemnější držet facku, než poslouchat v Norsku tedy asi oblíbený křik rodičů, který vyústí s jejich vzájemnou hádku ono je rozdíl bít děti a bít děti - kolipak dětí jste vychoval vy sám, osobně, ne manželka, ale vy

307469

23.3.2014 9:30

neskutocne

nezalezi 92.?.?.?

Cistokrvna totalita v zamatovych rukavickach

Nori uz nacisto prisli o rozum....

307237

23.3.2014 9:43

Juvenilní justice

Peťula 194.?.?.?

Ano pán si to asi neuvědomuje, ale to je totalita jak hrom. Vše bude v pořádku a to jen možná...pokud budete fungovat jako robot. [zmaten] Hrůza..

307239

23.3.2014 9:55

Je to důkaz,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

kam se anglosaská společnost dostala se svými "údajně pokrokovými metodami" výchovy dětí. K propasti zbývá ujít již jen kousek. A pokud se u Anglosasů zhorší sociální situace většinové společnosti, nastane chaoz a rozpad společnosti.NeboŤ, návazně v praxi, je zavedena celá řada nesmyslných zákonů podporující demoralizaci a proti rodině. Jejich aristokracie to dobře ví, proto takový zájem o Ukrajinu a štvaní proti Rusku, které je překážkou. Na Ukrajině je asi 450 000 nakažených cizineckou turistikou, přitom populace Ukrajiny od rozpadu SSSR se snížila o šest milionů. A o osudech mnohých ukrajinských dětí je to neuvěřitelné a burcující čtení.

Přesto autorovi děkuji za snahu vysvětlit Slovanům nebezpečí pro jejich rodiny a milované děti. Vysvětlil,o co se opírá zneužitá legislativa v Norsku. Tisíciletími ověřené metody výchovy dětí jsou nahrazovány těmito pokrokovými ubožáky, kteří táhnou světovou společnost do propasti. Neboť to, o čem píše autor článku, je pouze špička ledovce.

na http:// freeglobe.parlamentnilisty.cz, byl publikován 22.1.2014 článek s názvem: Významný člen Europarlamentu podporuje pedofílii jako součást sexuální revoluce. Chlubí se, jak osahával malé děti. Zelení v německu vážně uvažovali o legalizaci pedofilních praktik. Do procesu legitimity pedofílie je zapojena také věda. Na http://freeglobe.parlamentnilisty.cz (4.6.2013) článek s názvem: Věda ve službě pedofílie: Prý žádná úchylka, ale nevinná mezigenerační intimita. Přitom co je největším nebezpečím je dávno známé, analýzované a popsané. Stručně asi takto:

Veliké zlo,může ti způsobit nepřítel,
nebo i nenávist.
Mnohem však větší zlo způsobí mysl,
jež špatně je vedena.

307241

23.3.2014 12:00

Co k tomu říct?

michalll 82.?.?.?

Jakmile se do něčeho začne míchat stát nebo byrokracie, nikdy to nic dobrého nepřinese.

Tím neříkám, že ochrana dětí není nutná. Ale. Na začátku článku je popsáno jak by to mělo teoreticky fungovat a přiznejme si, že teoreticky to nezní špatně. Ale prakticky i sám autor přiznává, že se tento systém stává zpervertovaným v momentně, kdy si skrze něj začnou různí lidé prosazovat své zájmy. Takže ve výsledku věc která na papíře možná vypadá dobře, je zneužita z pozice moci která ji je poskytnuta.

Skutečnému týrání a mučení dětí se samozřejmě nikdy 100% zabránit nepodaří a žádná instituce ani byrokrat to nezachrání. Ty případy prostě budou. Je to smutné ale je to tak.

Mám z této direktivní a nalajnované, ne-li přehnané snahy o řízenou výchovu dítěte byrokratickými postupy pocit, že to slouží pouze k další domestikaci těch slušných občanů daného státu. Pokud vám začne stát říkat jak se starat o své dítě, jaké potraviny mu kupovat, co před ním říkat a další a další doporučení, která jsou posléze prosazována silou, vyhrožováním či nátlakem, vězte, že jste se ocitli v totalitě.

307245

23.3.2014 20:49

RE: Co k tomu říct?

Hášim Alí 94.?.?.?

Reakce na 307245

Jak pravdivé je přísloví, že cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly! I když tady o dobrých úmyslech lze pochybovat.

307261

27.3.2014 13:34

RE: Co k tomu říct?

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 307245

Z hlediska otrokáře je nejlepší otrok takový, který své otroctví miluje a ještě je vychvaluje. [naštvaný]
[bliji]Autor zřejmě ani netuší, jak kvalitním je již otrokem.

307447

23.3.2014 20:57

smarja pano velebnosti,

petr orsag 188.?.?.?

ze sem se vubec narodil. tech "facek" co jsem schytal od babinky, dedouse a jak bych byl rad, kdybych je od nich mohl dostat i dnes. a tech skvostnych prirovnani od meho milovaneho otce dnes velmi vazeneho a vzdelaneho pana. jeho veta: "...uz jsem mel doma jednoho debila..." po shlednuti vysvedceni me sestry je hluboce vtesana do nasi rodinne kroniky.
dnes mam tri dcery ktere muj otec laskyplne nazval "bestie". kdo nas a je nepozna, nepochopi. a tata by za ne dychal. v norsku by sme sli za katr. tak mam pocit, jestli nam to ti soudruzi z eu nejak neprehaneji? ze by norsko slouzilo jako pokusny kralik az kam muzou zajit?
pamatuje te si tu skvostnou facku, kterou ubalila helena ruzickova svemu filmove synovi za traveni kraliku? ta sedla.... a ten forhand byl proste skvostny [smích]

307262

23.3.2014 22:48

RE: smarja pano velebnosti,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 307262

Mlatili nas vsude, doma ve skole a ja nemam pocit, ze jsem o neco prisel. S rodici jsme kazdy den v kontaktu, s nekterymi uciteli si i pres vekovy rozdil tykame.

Problem tkvi v pristupu zrizeni. Oni si tak nejak mysli, ze je lepsi, kdyz ma dite i pote dospely prebujele ego. Jenomze takovy clovek, kdyz dospeje a nedostava se mu vseho, nebo zaziva neuspechy, ktere jsou bezne v zivote zustava bud zmateny, nebo se z neho stane psychous, co se sveho cile domaha jakymkoli zpusobem.

Ti vzdelanejsi (nebo spise v dnesnim skolstvi, bohatsi s koupenym vzdelanim) se pres konexe rodicu dostavaji na predni mista, tzv. ridici pozice. A kdyz je vse Ok, jsou v pohode a libuji si v "uspechu".
Ovsem problem je v tom, ze nekdy temer nic neumi. A dle toho vypada stat, uspet v podnikani a remeslu nehrozi, konci bud v base (mimo CR), nebo krachuji a vinu svaluji jak na stat, tak na vse kolem. Pouze ne sami na sebe. Vse souvisi se vsim.
Vyvazene ego se da shrnout do tradicniho "nebat se a nekrast", nebo lepe umet prijmout neuspech, poucit se z neho a take si umet priznat vlastni chyby (ostatne nikdo se moudry nerodi). Ta vyvazenost pote doplnuje "otrepat se" a opet se pokouset dosahnout cile, pouceny z neuspechu. Proste mu neprikladat "velkou vahu". Vzdy se umet prizpusobit menici situaci.

Vychova metody cukru a bice (obrazne) je myslim nejlepsi. Samozrejme pokud dite nedostava lasku (dulezite), pouze trest, tak to je jiz jina vec. Uz vubec ne tresty, kde muze dite byt ohrozeno fyzicky, nebo psychicky. A plati, ze vychovni metody se dedi, tzn. jak byl nekdo vychovavan sam, vychovava tim zpusobem sve deti. Pokud nekdo nekdy cvicil psa, nebo i mel, tak vi o cem je presne rec. Pes musi citit, ze ho mate rad, jinak se stane neovladatelny pod jakoukoli pevnou rukou.

307265

24.3.2014 7:37

RE: smarja pano velebnosti,

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 307265

Výchovávat děti pomocí cukru a biče jako psy je podle Vás universální návod?
Už vím, kde se berou ty davy vyděšených lidí bez sebedůvěry a vlastního názoru, které oddanýma psíma očima vyhlížejí páníčka, který jim naplní misku, pohladí nebo uhodí.

307282

23.3.2014 22:13

To je ale sofistikovana buzeracia!

Dunco 188.?.?.?

Nech mi potom nejaky Nor nehovori, ze zije v slobodnej krajine.
Clovek aby sa vobec bal len krivo pozriet na svoje decko. Potom sa nedivim, ze rodicom neskor veselo skacu po hlavach!!! Ja by som sa docela bal zit v takej krajine, kde vam zabuchaju na dvere a zoberu vam deti, lebo niekto im nieco na vas povedal.
Aj tak si myslim, ze dnes uz v tom nejde ani tak o ochranu deti, ako o prachy. A tocia sa v tom velke peniaze. Je to smutne, ale faktom je, ze obchod s detmi je dnes velmi lukrativny biznis. Juvilejna justicia je tiez vyborny system akym chytit hlavne nepohodlnych ludi pevne za gule!
Ja len dufam, ze si ten system u nas ludia nikdy nenechaju vnutit. Musime byt velmi ostraziti.

307264

23.3.2014 23:13

RE: To je ale sofistikovana buzeracia!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 307264

> Aj tak si myslim, ze dnes uz v tom nejde ani tak o ochranu deti,
>ako o prachy.

O prachy určitě jde. A hodně. Ale hlavním motorem bude zřejmě něco jiného. Jde o poslední nejnebezpečnější satanský útok na rodinu. Atomizovaná společnost, lidé bez kořenů, bez pocitu patriotismu, nervozně pobíhající, věčně vystrašení a stresovaní jsou cílem.

307268

23.3.2014 23:36

RE: To je ale sofistikovana buzeracia!

Reyhan 86.?.?.?

Reakce na 307268

Norskem státem organizovaná pedofilie a incest.
Skutečné případy:

- dítě se ve škole prořeklo že ho doma nutí čistit si zuby, ten den už domů nedošlo, vyzvedl ho Barnevarn a rodiče ho viděli poprvé až za několik měsíců
- Syn I. Bergset z vlastní zkušenosti popisuje pěstounskou "rodinu" - zavřeli ho do nějaké sklepní místnosti, řekli mu "buď tady, dělat nemusíš nic, dělej si co chceš a jestli se ti to nelíbí, seženem si jiné".
- dítě po odebrání matce u pěstounů neustálo chtělo zpět k ní, což se tam považuje za diagnózu, začali ho dopovat prášky, případ se nějak dostal do médií, takže ho matka nakonec vybojovala zpět, ale jako invalidu na kolečkovém křesle, kvůli předávkování léky

Důležité je pochopit, že se nejedná o jednotlivé excesy, ale tento zločin nese cílený a systémový charakter - každý pěstoun dostává státní podporu 10.000 norských korun denně (to není překlep, jsou to v přepočtu miliony za rok), pokud je dítě nějak postižené, jsou další peníze navíc, takže probíhá v určité míře záměrné mrzačení adoptovaných dětí pěstouny. Více zde:
http://www.ostrava-online.cz/blogy/norska-statem-o...

307270

23.3.2014 22:54

Rossija! Poslední normální země v okolí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Россия! Россия! Россия! Россия! Россия! Россия! ....

V zájmu zachování zdravého rozumu, normální rodiny pro normální heterosexuální lidi, co chtějí mít a normálně vychovávat děti, udělejme referendum...

307266

24.3.2014 10:55

RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!

steve 68.?.?.?

Reakce na 307266

UPOZORNENI ! - Pretiskovani obrazku s ruskou vlajkou je ze zakona zakazano a nediskutuje se o tom.
Obrazek teto vlajky symbolizuje fasismus a tu nenavist co "popira" ten humanitarni -ismus jakozto i buzerantismus a jine demogradydzge lesbismy ve vztahu ke svobodnemu fekalismu a pratelstvi s emerickem a izraelskem - jakozto piliri ... toho, .. no vsak vite. - jak je to v televizi !? ... ano - Stestii !
Vyzyvam timto pretiskovace tohoto praporu, aby ustal ve sve antisemitske cinnosti a pretiskl vlajku nam milou a ze zakona povolenou - ba primo narizenou !

307289

24.3.2014 19:51

RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 307289

Mohl byste ten zákon citovat?

Ruská vlajka symbolizuje fašismus? Mohl byste to podrobněji vysvětlit?

307301

24.3.2014 20:15

RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 307301

Pane Steve má na mysli Rudou hvězdu, srp a kladivo..
Tyto znaky jsou již nežádoucí..
Příklad - na Ostravsku, v obci Hrabyně, je velký památník Ostravské operace z 2.světové války a po revoluci tam byl (v rámci jeho rekonstrukce..) tento sovětský znak (provedený z betonu velice fortelně..) odstraněn.. A stejně i socialistický československý lev. Takže takto se mění historie k obrazu dnešnímu..
[cool]

307302

24.3.2014 20:38

RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 307301

Pane nerozkoukán nejste zasvědcen do formátů dokradcy, se Stevem máme mnozí nekompatibilní smýšlení od formovaných zpravidla maistreamemem a čert aby se v tom vyznal a víceméně cíleně důležití rozumy rozdávající hlupci nezesměšňovali. [cool] [mrknutí jedním okem] A je dobře že nechápou a kovaní nepochopí že to jde mimo jejich rozsah, tak se mohou k našemu veselí vzteknout. Paráda Steve.

307305

24.3.2014 21:09

RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 307305

No jo, ale ta vlajka byla současná, červeno-modro-bílá vlajka partnerů zaoceánských partnerů (ŽOPA, vlastně promiňte, ZOPA, bez toho háčku) Ruské federace.

Nebo snad ten, kdo ji (svévolně) odstranil, chce naznačit, že RF už není partnerem zaoceánských partnerů RF? A nebudou se ti ŽOPA (promiňte, ZOPA) zlobit, že prozrazuje něco, co nám, obyčejným smrtelníkům, ještě nemá být zjeveno?

307306

25.3.2014 19:13

RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 307305

Pane, za těch 5 let, co jsem zde, moc dobře vím, že to od pana Steva byla ironie..
Takže Vaše kopnutí do kotníků přecházím s klidem.. I toho hlupce..
[cool]

307362

27.3.2014 20:21

RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 307305

vy píšete pod vlivem? že to není vůbec srozumitelné

307470

23.3.2014 23:37

Odborník žasne a laik se diví....

Emil Robot 46.?.?.?

To Norsko je vzor toho,kam se Evropa nemá dostat a pokud se dostane,bude to za nějaký čas její konec....
Na jedné straně nesmyslná systematická buzerace a likvidace přirozených mezilidských vztahů v rodinách pod záminkou ochrany lidských práv a práv dítěte a na druhé straně neskutečně laxní přístup k hromadným vrahům,konkrétně vraha Breivika,o jehož lidská práva je tak dobře postaráno,že za každou ze svých obětí,za každého z těch 77,až na pár výjimek ještě dětí,dostal 3 měsíce fešáckého kriminálu v třípokojovém apartmá s možností skvěle pečovat o své fyzické a duševní zdraví na čerstvém mořském vzduchu,s možností krácení si dlouhé chvíle mj.i zábavou v nahrávacím studiu...
Tato pseudohumanita je pro dnešní cynickou a surrealistickou EU řízenou schizofrenními šílenci typická a naprosto paradoxní,zvlášť,když si člověk uvědomí konkrétní případy i z naší nedávné minulosti,kdy životní ztroskotanci a bezdomovci hnijí zaživa v mj.odpadních kanálech a kolektorech dálkového topení (aniž by se vůbec něčeho dopustili) a za dojemného potlesku a kňourání tzv.celebrit se města musejí povinně zabývat zřizováním útulků pro zatoulané psy a kočky.
Je to asi 3 roky,co jeden napůl dementní alkoholik v opilosti zabil a po upečení snědl toulavého psa,za což dostal 2 a půl roku "natvrdo".To ulhané pokrytectví a cynismus je bezbřehé...to není jen naprostý asociální diletantismus,to je cílená likvidace společnosti a jejího hodnotového systému mezilidských vztahů.

307271

24.3.2014 16:40

dere

dere 178.?.?.?

autor sa snazi urobit dojem, ze to nie je az take zle, a ze sa to da zvladnut. No v skutocnosti mi to pride ako nejaky koncentrak. Same prikazy, ktore sice plnit nemusite, no ale predsa len...musite! Lebo inak ste zaradeny na Blacklist.
Je to hnus, takato spolocnost uz musi mat vymetene mozgy. Ludia uz musia byt ako nesvojpravny. Bal by som sa uz cokolvek urobit a povedat len aby som sa nestal podozrivym. Ale o to asi celej agende ide. A nielen v Norsku. Vychovat ludi bez schopnosti normalne a zdravo uvazovat a teda sa aj branit. Cesta do pekla je vydlazdena..

307294

25.3.2014 0:40

OMG ty vakciny!!!

ondraash 77.?.?.?

se mi chce blejt, velebnosti

deti prosimvas netlucte, nase demokraticka vlada nam dala policajty, ty je ztlucou za vas

az bude babicka na smrtelny posteli, tak hlavne dite nevystavujte presu, ze umre, ono si pak nevsimne az se to stane (ma na to vakcinu) a kdyby neco tak to zaplacnem nejakym detskym krouzkem

no a az nam vlada udela opatreni, ze deticky musej povine papat nejaky svinstvo, tak jim ho ve vlastnim zajmu nacpete, aby vam ty deticky nezabavili

Toho idiota co napsal ten clanek bych ani nechtel potkat. Von by vam v koncentraku vysvetlil, jak se tam da docela fajn zit.

307318

25.3.2014 7:36

Je ešte Nórsko slobodná krajina??

jan26 195.?.?.?

Neschvaľujem mlátenie ani psychické ponižovanie detí, prežieranie cukríkmi ani chlastanie pred deťmi, ale čo je veľa, to je veľa. Jedna výchovná na zadok ešte nie je fyzické týranie detí. Keď dieťa nepozná žiadnu autoritu, je na najlepšej ceste vyrásť z neho rozmaznaný lenivý egocentrický magor (napokon viď súčasné deti na Západe).
Keď si sčítame všetky "riziká", ktoré pán autor spomenul, vyplýva z toho, že i slušný rodič sa musí takmer neustále obávať, že mu hrozí zásah od sociálky.
Je evidentné, že nórska spoločnosť (štátny aparát) absolútne nedôverujú autorite rodiča a rodiny. Ten je neustále pod dohľadom špiclov a úradníkov. Mnohé krivé obvonenia je veľmi ťažko vyvrátiť, najmä ak za nimi stojí skupina ľudí.
Článok je len ďalším dôkazom, že tzv. juvenilná justícia je nástrojom na demontáž pôvodnej rodiny, ktorá stojí v ceste inštalovaniu nového svetového poriadku.

307331

25.3.2014 13:36

A přitom stačí tak jednduchá věc!

baba_Blažková 89.?.?.?

Trestní postihy za PROKAZATELNĚ zkreslené, či přímo lživé posudky od sociálních pracovníků. Žádná dobrá víra. Lhal, přičemž disponoval funkcí ovlivňující (nenávratně!!!) životy těch nejbezbrannějších. Za katr. Howgh.

307352

26.3.2014 21:20

toto ma byt co ??

TomasNO 46.?.?.?

Dobry den...zijem v Norsku pomerne dlho a chcel by som povedat ze s tym bitim deti je to pravda udriet ich nemozete, ale videl som ze niektori prepleskli deti na verejnosti a Nori sa akurat tak zacudovane prizerali, ale nikto nesiel volat policiu ani Barnevern - toto je blud...tak isto ostatne veci su tiez bludy co su tu popisane...Nori aku ludia su velmi dobri a pomahaju si navzajom dokonca velakrat aj mne a to som cudzinec...pride mi to trosku blbe ze na CZ a SK strankach sa pisu taketo nezmysly a zavadzaju sa ludia a vytvara sa nenavist...tot nasa povaha navzajom si zavidiet a robit zle [pláč]

307422

26.3.2014 22:01

RE: toto ma byt co ??

naiva 178.?.?.?

Reakce na 307422

Máš dieťa? Hovoríš s kamarátmi o výchove detí ?... [překvapení]

307424

19.5.2014 13:14

EU není cool!

EU není cool! 78.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=5uwZLmitF4g
Sledujte náš seriál o životě zemědělce, do jehož života vstoupila Evropská unie. Chceme touto nadsázkou upozornit na nové podmínky, za jakých vám mohou odebrat dítě. Více na www.eunenicool.cz

310285

Příspěvků: 69

23.03. 00:43  Pokud to nakonec zavedou u nas...
26.03. 18:43 Aleš Krejčí  RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...
27.03. 20:09  RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...
26.03. 18:44 Aleš Krejčí  RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...
26.03. 18:48 Aleš Krejčí  RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...
26.03. 19:44 ikke  RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...
28.03. 22:50 ikke  RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...
29.03. 11:31 An.  RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...
05.04. 22:11 ikke  RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...
04.07. 16:23  RE: Pokud to nakonec zavedou u nas...
23.03. 00:44 mirka  co dodat
23.03. 03:25 LaFox  Proč mi to
23.03. 10:24 hell  RE: Proč mi to
23.03. 06:35 Esmate  Vyroba idiotu nejen Norsku
23.03. 07:50  Výborný článek
23.03. 08:00 Peter Krumpál  Je to otrasné
25.03. 16:15 Alexis  RE: Je to otrasné
23.03. 08:07 agata  Tak
23.03. 20:09 Annna  RE: Tak
23.03. 08:15 Definitíva  Zaručene neslobodná spoločnosť.
23.03. 08:57 Heriot  Neuvěřitelné
23.03. 11:23 Pedro123  RE: Neuvěřitelné
23.03. 12:16 steve  RE: Neuvěřitelné
23.03. 13:24  RE: Neuvěřitelné
23.03. 15:26 M.P.  RE: Neuvěřitelné
23.03. 16:35  RE: Neuvěřitelné
23.03. 15:37 atto1  RE: Neuvěřitelné
23.03. 18:09 Heriot  RE: Neuvěřitelné
24.03. 16:31 dere  RE: Neuvěřitelné
24.03. 17:27 hestroy  RE: Neuvěřitelné
24.03. 18:50  RE: Neuvěřitelné
24.03. 19:19  RE: Neuvěřitelné
25.03. 01:14 steve  RE: Neuvěřitelné
24.03. 19:35  RE: Neuvěřitelné
25.03. 00:18  RE: Neuvěřitelné
27.03. 20:16  RE: Neuvěřitelné
27.03. 22:53  RE: Neuvěřitelné
23.03. 09:07 Maximac  AHA!
23.03. 16:15 Mareš  RE: AHA!
23.03. 17:35  RE: AHA!
27.03. 20:19  RE: AHA!
23.03. 09:30 nezalezi  neskutocne
23.03. 09:43 Peťula  Juvenilní justice
23.03. 09:55  Je to důkaz,
23.03. 12:00 michalll  Co k tomu říct?
23.03. 20:49 Hášim Alí  RE: Co k tomu říct?
27.03. 13:34 Václav Semerád  RE: Co k tomu říct?
23.03. 20:57 petr orsag  smarja pano velebnosti,
23.03. 22:48  RE: smarja pano velebnosti,
24.03. 07:37 Moiry  RE: smarja pano velebnosti,
23.03. 22:13 Dunco  To je ale sofistikovana buzeracia!
23.03. 23:13 Vladimír Stwora  RE: To je ale sofistikovana buzeracia!
23.03. 23:36 Reyhan  RE: To je ale sofistikovana buzeracia!
23.03. 22:54  Rossija! Poslední normální země v okolí!
24.03. 10:55 steve  RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!
24.03. 19:51  RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!
24.03. 20:15  RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!
24.03. 20:38  RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!
24.03. 21:09  RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!
25.03. 19:13  RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!
27.03. 20:21  RE: Rossija! Poslední normální země v okolí!
23.03. 23:37 Emil Robot  Odborník žasne a laik se diví....
24.03. 16:40 dere  dere
25.03. 00:40 ondraash  OMG ty vakciny!!!
25.03. 07:36 jan26  Je ešte Nórsko slobodná krajina??
25.03. 13:36 baba_Blažková  A přitom stačí tak jednduchá věc!
26.03. 21:20 TomasNO  toto ma byt co ??
26.03. 22:01 naiva  RE: toto ma byt co ??
19.05. 13:14 EU není cool!  EU není cool!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 75 čtenářů částkou 16 472 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Neobvykle kvalitní článek na Lidovkách: konečně si začínají všímat teroru politické korektnosti10.08.19 11:14 Česká republika 1

Dnes vrcholí teplý týden pochodem hlouposti10.08.19 10:30 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,75 Kč
Libra
28,20 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,73 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,93 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 133,65 Kč
1 unce stříbra
397,10 Kč
Bitcoin
234 998,70 Kč

Poslední aktualizace: 18.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 044