Diskuze k článku

Den celonárodního odporu proti protektorátu EU

Příspěvků 54

13.3.2014 7:05

Mocenské plány Německa ?

rezignovaný občan 90.?.?.?

Lepší vždy vítězí ! a Němci lepší jsou ! Nijak jim nechci podlézat, ale to, co dokázali oni, malý český hospodský kecálek nedokáže nikdy !!!

306502

13.3.2014 10:32

RE: Mocenské plány Německa ?

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 306502

Bohužiaľ máš pravdu "Nemecký vlastenci" svojou dôslednosťou zapríčinili vojnové šialenstvo ktoré zaplatilo za 4 roky svojím životom 72 miliónov ľudí na celom svete.
Tvoj dedo sa sklonil pred "Nemeckými vlastencami" aby si sa Ty mohol narodiť.
Dnes sa pred "Liberálno demokratickými Vlastencami skláňš Ty". Len dúfam, že sa za dve generácie opäť niekto nebude poklonkovať "Lepším Vlastencom" bez ohľadu na ich krvavú minulosť.
Novodobé formy "Pravicového vlastenectva" sa naplno prejavili v Maďarsku (Horty)neskôr v Nemecku (Hitler), majú však mnoho nasledovníkov, ktorí bohužiaľ neboli nikdy odsúdení a tak sa títo vlci v ovčích kožuchoch naďalej prezentujú ako mierotvorcovia a Ty im to žerieš.
Dobrú Chuť.

306515

13.3.2014 19:38

RE: Mocenské plány Německa ?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 306515

Chce to upresnit. To Nemecku se tenkrat vyhlasila ta silena valka uz 24 Brezna 1933 ktera stala prez 72 milionu zivotu. A duvod? Nemeckej erar si dovolil chranit svy obcany proti nezamestnanosti , chudobe , hladu a schvalne vyvolany inflaci ktera by tak velka, ze na jeden bochnik chleba Nemci ve svy vlastni zemi stali pred hokynarstvim v dlouhejch frontach s plnou nusi nemeckejch bankovek. Jo tenkrat a na to nezapominejte to tak vopravdu bylo a jen dodam, ze kdyz se clovek vopozdil vo hodinu v tech dobach se postavit do fronty tak na ten samej bochnik chleba uz potreboval ty nuse nemeckejch bankovek dve! No Tady na Daily Express hhtp://gurdian.150m.com/jews/jews-declare-war.htm a co se pak delo si muzete precist detaily.

306561

14.3.2014 10:52

RE: Mocenské plány Německa ?

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306561

Ano...Právě ta ochrana občanů je stála pověst a později i život. Každý, kdo by měl chuť se skutečně vzepřít mocným a nejmocnějším, musí být nemilosrdně zlikvidován, byť se jedná o osmdesátimilionový národ.

306608

14.3.2014 16:52

RE: Mocenské plány Německa ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 306561

to je sice hezke, ale jak to souvisi s genocidou cca 20-30 milionu Slovanu? (zvlast kdyz se to tyka i znacne casti samotnych "nemcu"[mrknutí jedním okem]

306642

15.3.2014 4:46

RE: Mocenské plány Německa ?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 306642

Souvisi i kdyz ste tu uved vopravdu zajimavy cisla..... Bylo by dobry vedet z jakejch zdroju ste je vystoural...... Ale co? At si to kazdej vysvetluje tak jak chce...... Jen bych pripomenul, ze v tech dobach umirali nevinny lidi a vysmati hajzlici kteri "genosidu" pod rouskou democracie zpunktovali na tom vzdycky kdyz se podivame na fakta udelali docela slusnej profit. Jo jo, tak to bylo a pak dokonce i k uzemi z kteryho genosidama vyhnali puvodni vobyvatelstvo tenkrat podvodem v Londyne prisli!

306699

13.3.2014 21:07

RE: Mocenské plány Německa ?

hc 90.?.?.?

Reakce na 306502

Třeba prohrát dvě světové války. Takových, kterým se to podařilo s nimi, opravdu mnoho nebylo.

306565

13.3.2014 12:14

Historie

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Bylo by fajn se odprostit od těch ideologických a šovinistických náhledů na minulost. Obsazení Sudet mělo své příčiny a byla to pouze reakce na 20 let vývoje v ČSR. Jak bychom se chovali my, kdybychom se zítra ráno probudili v nově vzniklém státu a stali se občany druhé kategorie? Stále dáváme vinu Němcům, ale fakt, že důvody k jejich následnému chování jsme dali my, odmítáme. Vznik samostatné ČSR byla chyba, která nám nepřinesla nic. Rozbitím evropských monarchií jsme těm, které zde kritizujeme, pouze posloužili k zavedení tzv. demokracie. Rozmělněné státečky se totiž ovládají daleko snáze, než celek.

306519

13.3.2014 12:32

RE: Historie

slak 77.?.?.?

Reakce na 306519

Československo mělo relativně soběstačné hospodářství pro které byli krize iluzorní a jenom se směji s jejich plánovanými 70 tisíci průměrné mzdy na rok 2000 a s dostavěním Temelína důchodu ve 40. Počítali všelijak ale, ale mám dojem že ten tah na bránu překazili pravdoláskaři s mňoukalem tržíčku volstrýťáckých řezníků na poslední chvíli. Relativně jsme byli i poměrně slušná nezdolná vojenská velmoc, stav nyní je srovnáním náklaďáku s autíčkem z hračkárny a s počtem bitevníků jsme byli naprostí tyranosauři pro kohoutky. [cool] Pěkný sešup [oči v sloup]

306522

13.3.2014 14:30

RE: Historie

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 306519

Casto jsem se nad tim tematem (vznik Ceskoslovenska) zamyslel a zamyslim se i nadale. Jednim z takovych momentu, kdy jsem si uvedomil promarnenou prilezitost a slepe nasledovani emoci ktere vyhovovalo vyssim (nadnarodnim) zajmum, byl okamzik kdy jsem stanul pred pamatnikem Rakouske republiky ve vidni: jen pouhych par tydnu po nas!

Hodne se pretrasaji udajne zamery a role obou hlavnich cinitelu te doby - Masaryka a Benese. Ja nepatrim k tem, kteri je bemezne a krute kritizuji, ale snazim se pochopit - mozna ze cast jejich umyslu (doufam ta vetsi) byla pro-narodni a tedy zasluzna. Je treba chapat naladu te doby; tak jak je nutno chapat rok 1989. Prilis mnoho emoci v kriticke dobe skodi. Bude-li dalsi prilezitost, o cemz pochybuji, uz bychom konecne meli vedet jak dal.

306532

13.3.2014 23:48

RE: Historie

hc 90.?.?.?

Reakce na 306532

Už jsem to tu jednou nebo dvakrát někomu vysvětloval, ale protože jsem na tohle téma alergický, tak znovu: Masarykova strategie zničení Rakouska a vytvoření samostatného státu byla jedinou racionální strategií a to bez ohledu na vnější vlivy. Protože: zuřila světová válka a Rakousko jí mohlo buď vyhrát nebo prohrát. Chtěl byste žít raději v provincii říše poražené nebo vítězné ve světové válce? Obojí by znamenalo katastrofu. A Habsburk? Když prohrajete světovou válku, tak se prostě musíte pakovat. To nemůže ustát žádný režim.

306577

14.3.2014 0:58

RE: Historie

nz 99.?.?.?

Reakce na 306577

Mam pro vas odpoved' formou otazky:

Co 'prohralo' Rakousko zrusenim monarchie a nastolenim republiky?
Dale:
Jestli-ze obe zeme Cesko-Morava a Rakousko byli na ceste k republikanskemu a demokratickemu zrizeni, proc nemohli pokracovat jednotne k vytvoreni silneho a nezavisleho Stredo-Evropskeho bloku?
Moje namitka je, ze kdyby se to bylo stalo, nemuselo dojit k mnoha dalsim tragickym udalostem.

O klise a ustrnula tvrzeni nemam zajem.

306581

14.3.2014 12:26

RE: Historie

hc 90.?.?.?

Reakce na 306581

1) vítězství Rakouska (a tedy i Německa) by znamenalo vznik germánské říše sahající daleko na východ. A i když by to byla říše veliká, pro negermány by v ní moc místa nebylo. On Hitler o dvacet let později nechtěl nic nového.
2) porážka Rakouska - který šílenec by chtěl stát po světové válce raději mezi poraženými než mezi vítězi? Svrab a neštovice, status mezinárodního padoucha. Nějaké Česko by nikoho nezajímalo, Rakušák jako Rakušák. Navíc dnes už je jasné co by bylo dál: přišel by Hitler a rakouští Němci by za ním šli stejně, jako za ním šli i ve skutečnosti. Rozpad Rakouska by se jen odložil o čtvrt století a proběhnul by v ještě drsnější podobě.
Ještě k vaší otázce: Rakousko k žádně liberalizaci nesměřovalo, právě naopak. Po vítězné válce Vídeň hodlala utáhnout šrouby a zatočit s nepohodlnými živly, ať už etnickými nebo sociálními. To už tak bývá, že vítězství režim posilují a porážky ho oslabují, jak jinak?

306618

14.3.2014 20:17

RE: Historie

hank 91.?.?.?

Reakce na 306581

Už v roce 1906 sedmihradský Rumun a tudíž rakousko-uherský občan JUDr. Aurel Popovici navrhl toto:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Spojen%C3%A9_st%C3%A1ty_Velk%C3%A9ho_Rakouska
Ironií historických okolností jediným z Habsburků, který pro to měl uši, byl arcivévoda František Ferdinand. Takže sarajevský čin Gavrilo Prinčipa byl vrcholem politického idiotismu. Odpráskl jediného Habsburka, který měl mentálně i intelektuálně na to monarchii reformovat v duchu evropského liberalismu.

Jo, kdyby byl Franz Josef umřel aspoň o tři roky dřív a následník trůnu Franz Ferdinand se stal císařem v roce 1913... Ale historie bohužel nezná kdyby.

306674

14.3.2014 10:24

RE: Historie

Venny 93.?.?.?

Reakce na 306519

Vy si opravdu myslíte, že by stařičké mocnářství přežilo i nadále? Součástí monarchie byla spoustu království, vévodství, knížectví... Stačí se podívat na mapu R-U počátku 20. století. Situace byla neudržitelná: I. sv. válka znamenala konec monarchií Ruské, Rakousko-Uherské, Německé, Jugoslávské, Italské, Osmanské atd. A samozřejmě i citelné oslabení Velké Británie, ač byla vítěznou stranou.
Co by v tomto chaosu bylo lepší? [oči v sloup] Založit se Slováky samostatný stát nebo zůstat v národnostně či politicky skomírající říši, které by minimálně hrozil rozpad na Předlitavsko a Zalitavsko, poválečné represe a hospodářské sankce, které by jako v sousedním Německu mohly nahoru vyzdvihnout další extrémistické proudy. To si musí odpovědět každý na základě znalostí, rodinných tradic... [cool]

306607

14.3.2014 11:47

RE: Historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 306519

Ten kolotoč viny se točí neustále, vinni jsou Němci, my, Němci, my... Pohání ho ale kdo?

Každý dnes ví, že Hitlera k moci kdosi obratně domanipuloval a že měl být nástrojem expanze na východ. Ale co když i naše elity, Masaryka a Beneše, někdo dotlačil k tomu, že pro německou menšinu vytvořili těžko snesitelné podmínky? Není to stejná technika, jako byla použita na Ukrajině? Stejný rukopis? Kam jezdili Masaryk a Beneš pro rozumy? Jako třeba dnes Jaceňuk. A spousta takových drobností se stala všude po Evropě, aby velká válka mohla být spuštěna. V čím zájmu to bylo a kdo na ní zbohatl nejvíc?

A když se to teď děje znovu, je už jasné, jak a čím to má skončit a čí pruhovaná prdel se tím, jak doufají, zachrání?

Je komické, jak se tvůrci toho plánu sami proflákli, když začali Putina srovnávat s Hitlerem.

306613

15.3.2014 22:48

RE: Historie

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306613

Nedávno jsem byl v jedné diskuzi málem utlučen čepicemi, protože jsem prohlásil, že srovnávat Putina s Hitlerem je zcela na místě, když vezmu v úvahu, že proti Putinovi dnes stojí titíž, kteří tehdy stáli proti Hitlerovi. Absolutně nepochybuji o tom, že pokud by Putin prohrál válku, kterou jak vidíme sám neprovokuje, byli bychom zahrnuti tunami dokumentů o Putinových "zvěrstvech". Kolik milionů by to bylo tentokrát? Skutečnost, že by s Putinovým pádem zmizelo 99% populace tohoto světa, záměrně opomíjím.

306743

14.3.2014 17:17

RE: Historie

tomesrv 94.?.?.?

Reakce na 306519

Ti "občané druhé kategorie" znásilňovali, bili, mučili, vraždili a vyhnali z pohraničí několik set tisíc Čechů. A "občané první kategorie" byli ti znásilňovaní, bití, mučení, vraždění a vyhnaní. Napsal jste neuvěřitelně sprostou lež.

306647

14.3.2014 23:20

RE: Historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 306647

Máte nesporně pravdu, myslím si, že v našem vzájemném soužití s Němci jsme vždycky byli spíše ta strana, která se brání a na rozdíl od autora příspěvku, na který reagujete si nemyslím, že jsme více či méně zodpovědní za zlo, kterého se v druhé světové válce dopustili Němci. Germáni i Anglo-sasové měli vždycky velkopanské manýry a Slovany (a myslím, že i Kelty) spíše pohrdali.

Ale samotný fakt zaujatosti nám může bránit vidět i některé věci v pozadí. Rozbití Rakouska-Uherska bylo asi v náš prospěch. Přesto nějak nemohu v sobě najít sympatie ani k Masarykovi, ani k Benešovi. Slováci je už nevidí tak pozitivně, jak bývá v českých a moravských zemích zvykem.

To, jak si jezdili pro rozumy do USA, mi připomíná dnešní Ukrajinu, také bývalou Jugoslávii a vůbec americkou strategii "rozděl a panuj". Popichování Němců mohlo být záměrné, zneužití českého pocitu křivdy také, a celé to mohlo být součástí příprav na budoucí válku. Nevidíme to jenom proto, že jsme na té operaci skutečně nebo jen domněle vydělali, což lahodí našemu egu. Možná jsme ale byli jen užiteční idioti a skutečný zisk shrábl někdo jiný.

306689

15.3.2014 18:18

RE: Historie

dub 89.?.?.?

Reakce na 306689

prezident wilson, plk. house, rozbití konkurenčncíh říší, zednáři (mesárik, beneš i štefánik také)...

pohledejte, uvidíte, že vás nos neklame.

306729

15.3.2014 14:38

RE: Historie

hc 90.?.?.?

Reakce na 306519

Nebuďte naivní. Konrád Henlein byl agent vybraný a úkolovaný z Německa. A to vás ani nebudu zatěžovat "konspiracemi", kdo úkoloval ty, kteří úkolovali Henleina.

306716

13.3.2014 12:27

EU

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Apropo srovnávat EU s Třetí říší je zcestnost všech zcestností. Stejně tak tvrdit, že Ukrajinský Pravý sektor, jsou nacisté. Ano, mnozí národovci na Ukrajině této iluzi podlehli, ale bohužel naletěli. Copak mezinárodní kapitál, který vytvořil EU a financuje změny na Ukrajině, jsou národní socialisté? Podporovali Hitlera, nebo jej naopak zlikvidovali? Chtějí, abychom četli co říkal, nebo naopak dělají vše proto, abychom tu možnost neměli viz kauza Guidemedia? Oni jsou mistry lži a pomíchají účelově věci tak, že ten, kdo se nevrátí ke kořenům a nepochopí o co tehdy šlo, nemá šanci udělat si ve věci jasno.

306521

13.3.2014 13:05

RE: EU

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 306521

Apropo,dejte si věci do souvislostí....,pohrobci těch Vašich národních socialistů a těch,co finančně podporovali Hitlera,založili po válce mj.spol.Bilderberg a to jsou ti,co dnes ovládají a řídí nejen EU... [oči v sloup]

306528

13.3.2014 14:31

RE: EU

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306528

Na to jste přišel jak? Pokud je mi známo, byli ti opravdoví ns v naprosté většině zlikvidováni. Ti, kdo s nimi spolupracovali a později přešli na druhou stranu, byli pouze prospěcháři a ti jsou všude.

306533

14.3.2014 17:26

RE: EU

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 306533

Vážený milovníku nacionálního sociálismusu,ujišťuji Vás,že Vám známo moc faktů o Bilderbergu není,ale vzhledem k tomu že jsem na cestách a nemám poruce svůj archiv,nepamatuji si přesná jména,ale připomeňte mi to a já Vám během pár dnů dodám ta jména zakladatelů toho obskurního spolku i s rodokmeny.
Jsou to samí "ýbrmeši s bohem vyvolenými",usoudili totiž,že bude lépe,když budou spolupracovat,neboť zjistili,že ani jeden ani druhý,ač jim jde o to samé,není schopen uzurpovat si celou moc...

306649

15.3.2014 7:15

RE: EU

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306649

Nejsem milovník nacionálního socialismu. Jsem milovník pravdy a ta má konkrétně v případě II. světové války velký deficit.

Máte na tom seznamu Bilderbergu jména jako Hitler, Hess, Göring, Himmler atd., atd.? Tak o čem tady proboha mluvíte? Konkrétně Hess tou dobou žil ve Spandau a nebylo nic snažšího než jej pustit a udělat čestným předsedou. Nemuseli by jej sebevraždit. Celé je to pitomost, ale o to jde. I v historii lze vytvořit Babylon, kdy jeden nerozumí druhému. Nejnebezpečnější pro jeho tvůrce je totiž jednota (a nemyslím tím obchodní řetězec).

306703

13.3.2014 17:08

RE: EU

dub 89.?.?.?

Reakce na 306521

než příteli zase začnete plácat kokotiny, tak si nejdřív zjistětě fakta.
a v případě "evropské" integrace co to byl římský klub a jaké bylo jeho personální obsazení.
až si pak po překvapení vyměníte spodní prádlo, tak zjistíte, že duševními otci byli čunitelé třetí říše a že EU je čtvrtá říše jak vyšitá...
a financování dalšího drang nach osten pak přestane být překvapením.

306545

13.3.2014 17:50

RE: EU

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306545

Než příteli začnete někoho urážet a obviňovat z plácání "kokotin", vyjmenujte někoho z těch zakladatelů The Club of Rome, údajných pohrobků činitelů Třetí říše. Opravdu nechápu, jak můžete tak hrubě míchat jablka s hruškami. I když...o to vlastně asi někomu jde.

306552

13.3.2014 18:47

RE: EU

bell 90.?.?.?

Reakce na 306545

za první republiky 105 t zlata nemecko nam ukradlo 50 tun a kdy ho vratí jinak pište jak se mame lepe

306554

13.3.2014 19:24

RE: EU

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306554

Pokud nám Německo dluží 50t zlata, tak jej máme zřejmě tam, kde je i Německé zlato. Pokud vím, tak o jeho vrácení žádají viz článek níže.

306557

14.3.2014 15:43

RE: EU

Venny 46.?.?.?

Reakce na 306521

Povídejte si co chcete na adresu Pravého bloku, EU, národních socialistů, atd. Jenže platí, že "ne podle řečí, ale podle skutků poznáte je..." [cool]

306636

14.3.2014 18:28

RE: EU

slak 77.?.?.?

Reakce na 306636

A proto asi teď co volili tlučhubující lokajníky (b ODěS) teď mrkají, že dostali lízátko, které jim vzápěti po zvolení sebrali. [mrknutí jedním okem] A habrující a vyšilující dolaron s oironěm podporují ve vybrakování a úžeru ukrajiny hrstku zmanipulovatelných šmejdů stejného zaměření kořisťení mocensky teroristy.

306656

15.3.2014 13:57

RE: EU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 306521

Ano. Jsou to NAD-narodni socialiste VY-voleneho puvodu. Nejdriv podporovali a pak znicili Hitlera, vytvorili a znicili SSSR atd... Nejsem zadny prorok, ale asi EU dopadne stejne. Tedy jeji obyvatelstvo. Nevidis ty sleponi kam to smeruje? Z Evropy se ma znovu stat bojiste, vsichni proti vsem. Nadnarodni socialiste si budou mastit kapsy vyzbrojovanim vsech valcicich stran. A navic dojde k pocetni redukci luzy. A pak je na rade Amerika - sever(USA+Kanada) proti jihu(Mexiko+Lat.Am.). A na Asiaty taky jeste dojde. Japonci x Korea x Cina x Vietnam x Filipiny x Indonesie a dalsi. Indie x Pakistan. Izrael x Arabi. Jatka jsou uz pripravena. Zalezi na tom, kdy to bude spusteno. Ze by jeste nemeli hotove sve atomove bunkry? [velký smích] [bliji]

306715

15.3.2014 22:27

RE: EU

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306715

Pletete do toho národní socialisty, protože nemáte tušení, co to vlastně ten národní socialismus je a o co jeho tvůrcům šlo.
Jinak souhlasím. Zřejmě už opravdu záleží jen na tom, kdy to bude spuštěno viz "tajemný" železobetonový objekt budovaný na Křivoklátsku http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/213452801240020/video/ ... někteří holt vědí víc než my a budou připraveni.

306742

13.3.2014 12:48

EU-pokracovani III: rise

John 217.?.?.?

Nemci byli vtazeni 1914 nedobrovolne do I.sv.valky a byli pak pripraveni Versaileskou smlouvou (diktatem) o sva uzemi. Byli hospodarsky drancovani viteznymi mocnostmi az k nastoleni NS rezimu a pokracovanim II. sv. valky. Podivejme se, kdo toto vse financoval a kdo na druhe strane tohoto utrpeni na techto dvou valkach vydelal. Nemecko to rozhodne nebylo. Nemecko bylo a je po skonceni II. sv. valky nadale obsazena zeme, zbavena sve suverenity a je vazalem USA. Tzv. BRD neni zadny stat, je to jenom firma, ktera musi na svoje okupanty jenom vydelavat penize. To vse se ve stejne podobe prevadi na vsechny staty Evropy, ktere dobrovolne vstoupili do tohoto EU spolku. Nejprve se jim daji pujcky a na oplatku musi vse privatizovat, udelat reformy, zbavit se sve suverenity atd.
Podobnost se situaci v Cesku ci Ukrajine neni nahodna. Kdyby pred par mesici Janukovic smlouvu s EU podepsal, byl by dnes hrdinou s vidinou dobreho kresla v EU.

306523

13.3.2014 14:39

RE: EU-pokracovani III: rise

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306523

Přesně tak. Německo je stále okupované a nemá suverenní vládu, takže říct, že EU je pokračováním Třetí říše, je holý nesmysl. Naopak. EU je rozšiřováním vlivu těch, kteří stojí za pádem Třetí říše. To samé Ukrajina. Jaceňuk je loutkou mezinárodního kapitálu a ten jak známo národní socialisty vůbec nepotřebuje. Co potřebuje, jsou odnárodnění idioti. Přesně vy smyslu EU.

306534

13.3.2014 15:17

RE: EU-pokracovani III: rise

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 306534

Aby sa niekto nemýlil. „_A_IZMUS či už FAŠ alebo NAC“ nie je o názvoch, ani o orientácii nejakých extrémistických odnoží, ktoré sa takto označujú. V prvom rade sa zásadne líši od ostatných ideológií prejavmi a metódami presadzovania zámerov vládnucej vrstvy:
1) Bola to, je a vždy bude krajne pravicová ideológia,
2) Obhajuje záujmy tých najbohatších,
3) Vyzdvihuje výnimočnosť rasy/národa ako nositeľa veľkých a jedine správnych myšlienok,
4) Snaží sa vybudovať „Neporaziteľnú armádu“,
5) Štátny aparát nechá silovými štruktúrami zastrašovať a terorizovať najslabších,
6) Vyznačuje sa prepracovanými štruktúrami výzvedných a bezpečnostných služieb,
7) Justičný a väzenský systém je ďalším nástrojom zastrašovania,
8) Používa propagandu podriadených médií na manipuláciu širokých vrstiev obyvateľstva,
9) Snaží sa riešiť vlastné nahromadené problémy expanziou a neokolonializmom...
10) Podporuje podobne zmýšľajúcich extrémistov v iných krajinách... Importuje ideológiu „_A_IZMU,
11) Je ochotný pre svoje zvrátené ciele obetovať akékoľvek množstvo životov kohokoľvek a kdekoľvek.
Výpočet spoločných znakov by mohol byť určite väčší, ale problémom zostáva, to: že nemusí byť nevyhnutne fašista ten, kto sa ovešiava „Svastikami“, ale môže ním byť ktokoľvek zo skupiny, ktorá slepo poslúchajúc doktrínu „výnimočnosti národa“ zaslepene diktuje iným „nevýnimočným“ národom, čo je správne a čo nie.

306538

13.3.2014 15:48

RE: EU-pokracovani III: rise

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306538

1) národní socialismus je levicová ideologie
2) obhajuje zájmy celku před zájmem jednotlivce
3) vyjímečnost rasy nevyzdvihuje...tvrdí, že rasy jsou a každá specifická se svým místem na zemi. Je proti míšení ras.
4) signatáři Versailské smlouvy se zavázali k omezení armád, což jediné Německo dodrželo. Hitler osobně podával několik odzbrojovacích návrhů např. zákaz používání leteckých bomb atd.,atd.
5) státní aparát pracoval na takový výkon, aby nepodlehl cizím státním aparátům té doby
6) dtto Zápaní spojenci...neshledávám rozdíl
7) dtto Zápaní spojenci...neshledávám rozdíl
8) dtto Zápaní spojenci...neshledávám rozdíl
9) lež. Hitler i Goebbels dle vlastních vyjádření neměli v úmyslu vyvážet národní socialismus...proto je národní, nikoliv mezinárodní-narozdíl od bolševiků
10) viz 9)
11) lež. válka nebyla smyslem ns hnutí, ale pouze důsledkem neochoty se podřídit tlaku mezinárodního kapitálu

306539

13.3.2014 16:19

RE: EU-pokracovani III: rise

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 306539

Radím neopisovať prehlásenia a poučky z literatúry.
Treba sa naučiť samostatne rozmýšľať.
Tvrdenia typu "Sme pre národ" a pliesť tu o tom čo tvrdili "Veľký vodcovia" zaváňajú propagandov.
Vždy musíme vziať do úvahy, kto z toho nakoniec profitoval? Pád _A_IZMU v Európe nasledovala vlna pokusov o presadzovanie ľavicovo orientovaných vlád. Prečo asi? Lavírovanie zprava do ľava je prirodzené. Po vojne Chcela ísť Európa zľava do ľava, trocha proti prírode. Jasné že na západ od demarkačnej línie sa snahy o ľavicové vlády potlačili dolármi, ale to už je iná história.

306541

13.3.2014 17:35

RE: EU-pokracovani III: rise

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306541

Pobavil jste, ale vlastně ne, nepobavil. Rady typu "Radím neopisovat prohlášení a poučky z literatury" a "Třeba se naučit samostatně myslet", jsou na hranici drzosti, pane. Chcete tedy říct, že mé názory jsou komformní, kdežto ty Vaše nonkomformní? Hmmm, tomu říkám šok. Měl jsem za to, že je to zrovna v našem případě naprosto opačně. Slyšel jste někdy jméno Alfred Rosenberg, když už chcete hovořit o rasách? Četl a viděl jste někdy dobová prohlášení třeba konkrétně A. Hitlera? Máte představu o jednotlivých bodech programu NSDAP, když už tady chcete šířit mýtus o pravicovosti ns? Dovede si vysvětlit, proč se na stranu NSDAP přidala i valná vetšina komunistických dělníků, když se dle Vás jednalo o pravicovou politiku? Ne? Nevadí, informace si můžete celkem snadno doplnit. "Nevadí", ale pouze do doby, než začnete druhým udílet rady o "samostatném myšlení", aniž byste sám měl představu o tom, co to je.

306549

14.3.2014 17:15

RE: EU-pokracovani III: rise

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 306549

jojo, ti komunisti pak v koncentrakach urcite na NSDAP vzpominali se slzou v oku...

soude dle zurivych krecovititych reakci si patrne knedlotrololo trolove mysli, ze mit posledni slovo znamena mit pravdu, kterou samozrejme maji jen oni, a vubec, my germani(fyly) preci neustoupime ani o pid!..
Tak rychle rychle, dalsi prosudetacky prispevek, at vime jaci jsou ti nacisti vlastne hodni, a za co vsechno jsme jim tolik vdecni ze na jejich nastupce musime otrocit jeste dnes...

306646

15.3.2014 7:02

RE: EU-pokracovani III: rise

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 306646

Hovořím zde o dělnictvu sympatizujícím původně s komunismem a poté s nacionálním socialismem, nikoliv o Ernstu Thälmannovi, bolševiku, který trval na tom, že bolševismus je ta správná medicína pro Evropu. Ten opravdu skončil v KZ-Buchenwald.

Nemyslím si, že mít poslední slovo znamená mít pravdu. Také si nemyslím, že je třeba být germanofobem.

Přemýšlel jste někdy nad tím, jak je možné, že jsme se Sudetskými Němci mohli stovky let koexistovat a situace se prudce zhoršila až po roce 1918? Kde se v nich to zlo vzalo? Pátrejte po příčinách, nehleďte na následky.
A jste si jist, že dnes otročíte na nástupce ns? Vždyť ns válku prohráli a Německo je stále okupované, tak na koho to vlastně otročíte?

306702

14.3.2014 17:05

RE: EU-pokracovani III: rise

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 306538

Ale fuj, takove osklive protizidlovske narazky, copak chcete aby z toho pan editor mel zase opletacky [velký smích] ?

Jeste ze vam je to knedloblbo tak dobre vy(z)vratilo...

306643

14.3.2014 21:55

RE: EU-pokracovani III: rise

Turambar 93.?.?.?

Reakce na 306523

Je to tak, tu je kratky clanok na margo "suverenity" Nemecka. Nemecko je od II.sv. vojny okupovane USA.
Viac tu (v nemcine):

http://madagaskar-blog.malala-madagascar.net/2009/04/deutschland-ist-weder-souveraen-noch-unabhaengig-noch-frei/

306683

13.3.2014 12:52

když je v nějakém hnutí..

fohat 194.?.?.?

nejen mysli první místopředseda,druhý místopředseda,je to ztráta času se vubec prokousávat čtením nějakých proklamací.. [oči v sloup]

306524

13.3.2014 16:23

Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)

Dale Coper 94.?.?.?

Není divu že jsou někomu pro smích.
Adam Blábola Bartoš, Zemánek (ještě nedávno aktivista stalinistického KSM ale nakonec proč ne každý má právo na názorový vývoj otázkou ale zůstavá jestli je ta změna k lepšímu?) Kolik v těch eurovolbách čekají? Prostáček Bartoš už se nejspíš vidí jak s Marine Le Pen a britským UKIP bourají Evropskou Utopii ale ja jim předpovídám tak 0,36.

306542

13.3.2014 17:39

RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 306542

Z tebe a z tvejch pindu kdyz by jsi vo tom jeste nevedel si delaj sprtouchlata uz i ti s tim zatemnenym mozkem v Lehove zumpe. Ne ze bych jim chtel tady delat reklamu ale tak to je. Von fakt je rozdil mezi DoubleFace a Prostackem .....ze jo? [chechtot]

306551

13.3.2014 22:01

RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)

Dale Coper 94.?.?.?

Reakce na 306551

Pane Knape člověka vždy potěší pochvala od inteligentního a moudrého člověka. Takže když se to otočí že [smích]. I při vašem nevalném intelektu který na lehově žumpě s periodicitou inserujete třeba pochopíte co chci říct. Btw: Plato nebo Aristoteles? Descartes nebo David Hume? [smích] Banánová nebo vanilková?

306568

14.3.2014 2:51

RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 306568

Vopravdu tam jednou za cas tuknu ...., ale na rozdil vod tebe aby jsi mel ty inteligente taky nakou radost ze zivota nepopiratelnou pravdu ktera v lehove zumpe vsechny ty intelektualy vzdycky spolehlive nesere k nepricetnosti. Plato? Aristoteles? Descardes? Vanilkova? Chybi tu uz jen Socrates a Pythagoras kteri vedeli tak jak ja, ze nejlepsi je cokoladova z Davida Banane. [chechtot]

306583

13.3.2014 22:29

RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 306542

> ja jim předpovídám tak 0,36.
Já 0,18. Ale myslíte, že to bude jejich chyba, pokud v eurovolbách získají tak mizivé procento hlasů?

Ale vlastně jo, bude to jejich chyba, protože Bartošovci určitě nepřijdou za multimilionářskými 'mecenáši', aby měli miliony na kampaň, a nebudou se ani permanentně vtírat do médií a podplácet novináře, aby o nich psali v pozitivním světle.

306570

18.3.2014 19:42

RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 306542

Okounisty, s jejich jedinými vyvinutějšími schopnostmi – sice onanie a používání kláves Ctrl+C a Ctrl+V –, je zhola zbytečné se zabývat. Snad ještě ta OLOL divize za něco stojí...

306939

13.3.2014 20:12

A tak si kladu otázečku...

fohat 194.?.?.?

jak bych obstál při politické karieře,jako elév,co je čerstvě zvolen...Jakým korupčním tlakum,jakému lobbistovi,kolik milionu,či miliard bych odmítl,abych zustal ČISTÝM? Je to velmi složité a lidsky zduvodnitelné těm prachum NEodolat,když k nim přijdu JEDNÍM PODPISEM.Tohle je poškození celkové struktury DNA a mozku SOUČASNÉHO člověka a NELZE ČEKAT pozitivní posun k lepšímu dalším stoletým evolučním posunem,natož nějakým HNUTÍM...Tady muže,jak říkají pojištováci,rozhodnout pouze VYŠŠÍ MOC. [oči v sloup]

306563

14.3.2014 4:15

Co ,myslite,jake budou ucebnice dejin ve skole za deset roku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Porovname dejiny z minulosti s dejinami pritomnosti,budoucnostmi,urcite tam bude napsano,ze Cesi strcili hlavu do EU chomoutu dobrovolne.V "americkych ucebnicich bude to,ze USA zahajilo valku proti Iraku za neexistujici zbrane hromadneho niceni,kterych maji uSA natolik,ze to muze snicit cely svet.A,nebo,muzem opravit dejepisne skolni knihy,pokudvubec budou vytisteny,ze v breznu 1933 celosvetovy kongres vyhlasil valku Nemecku a tim padem jsou zotpovedni za 70 milionu utracenych zivotu v boji,krestane proti krestanum a ze do budoucna ta sama spolecnost pripravuje valku opet muslimov eproti krestanum,coz ,uz probiha,staci jen cist denni zpravy,jestli je tim nekdo pobouren v ramci slabeho sebevzdelani,tak,at cte toto, to je zduverohodnych linek:"The terror attacks on Sept. 11 and extreme turmoil in the Middle East point to one thing - World War III. We've been fighting a war for the past 18 months, which is the harbinger of World War III. The world is going to fight, whether they like it or not. I'm sure.''

- Ra'anan Gissin / Senior Advisor To Israeli Prime Minister Ariel Sharon / April 27, 2002 / Arizona Star

Kazdopadne bych nechtel byt kritikem dnesni Ukrajiny,nebot ,jako Cesi mame sve maslo na hlave,neradit druhym,kdyz na tom nejsme o nic lepe.Jak,muzem kritisovat a nebo radit,kdyz samy delame jeden omyl za druhym,nesvadejme vsechno na politiky.
1952 Bubapest speech of Rabbi Emanuel Rabinovitch
www.sweetliberty.org/issues/hoax/rabrab.htm... The following speech was given by Rabbi Emanuel Rabinovich before a special meeting of the Emergency Council of European Rabbis in Budapest ...
----------------
Our Race Will Rule Undisputed Over The World - Wikipedia ...
en.wikipedia.org/wiki/Rabbi_Emanuel_RabinovichOur Race Will Rule Undisputed Over The World is a speech often cited in antisemitic propaganda, supposedly given by a Rabbi Emanuel Rabinovich. However, like the ...
To neni rassimus,to je pravda,co nam rikaji do nasich netecnych tvari.

306585

15.3.2014 10:31

a co Bobo

Honza22222 85.?.?.?

Takže Bobo je už mimo? [chechtot] [chechtot]

306709

Příspěvků: 54

13.03. 07:05 rezignovaný občan  Mocenské plány Německa ?
13.03. 10:32 lubosmat  RE: Mocenské plány Německa ?
13.03. 19:38 Satanist  RE: Mocenské plány Německa ?
14.03. 10:52 Kneibolo  RE: Mocenské plány Německa ?
14.03. 16:52  RE: Mocenské plány Německa ?
15.03. 04:46 Satanist  RE: Mocenské plány Německa ?
13.03. 21:07 hc  RE: Mocenské plány Německa ?
13.03. 12:14 Kneibolo  Historie
13.03. 12:32 slak  RE: Historie
13.03. 14:30 n.z.  RE: Historie
13.03. 23:48 hc  RE: Historie
14.03. 00:58 nz  RE: Historie
14.03. 12:26 hc  RE: Historie
14.03. 20:17 hank  RE: Historie
14.03. 10:24 Venny  RE: Historie
14.03. 11:47  RE: Historie
15.03. 22:48 Kneibolo  RE: Historie
14.03. 17:17 tomesrv  RE: Historie
14.03. 23:20  RE: Historie
15.03. 18:18 dub  RE: Historie
15.03. 14:38 hc  RE: Historie
13.03. 12:27 Kneibolo  EU
13.03. 13:05 Emil Robot  RE: EU
13.03. 14:31 Kneibolo  RE: EU
14.03. 17:26 Emil Robot  RE: EU
15.03. 07:15 Kneibolo  RE: EU
13.03. 17:08 dub  RE: EU
13.03. 17:50 Kneibolo  RE: EU
13.03. 18:47 bell  RE: EU
13.03. 19:24 Kneibolo  RE: EU
14.03. 15:43 Venny  RE: EU
14.03. 18:28 slak  RE: EU
15.03. 13:57  RE: EU
15.03. 22:27 Kneibolo  RE: EU
13.03. 12:48 John  EU-pokracovani III: rise
13.03. 14:39 Kneibolo  RE: EU-pokracovani III: rise
13.03. 15:17 lubosmat  RE: EU-pokracovani III: rise
13.03. 15:48 Kneibolo  RE: EU-pokracovani III: rise
13.03. 16:19 lubosmat  RE: EU-pokracovani III: rise
13.03. 17:35 Kneibolo  RE: EU-pokracovani III: rise
14.03. 17:15  RE: EU-pokracovani III: rise
15.03. 07:02 Kneibolo  RE: EU-pokracovani III: rise
14.03. 17:05  RE: EU-pokracovani III: rise
14.03. 21:55 Turambar  RE: EU-pokracovani III: rise
13.03. 12:52 fohat  když je v nějakém hnutí..
13.03. 16:23 Dale Coper  Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)
13.03. 17:39 Satanist  RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)
13.03. 22:01 Dale Coper  RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)
14.03. 02:51 Satanist  RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)
13.03. 22:29 Andrew Siddur  RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)
18.03. 19:42 Andrew Siddur  RE: Tohle je fakt spolek hodně legračních komiků :-)
13.03. 20:12 fohat  A tak si kladu otázečku...
14.03. 04:15 Robert Nohejl  Co ,myslite,jake budou ucebnice dejin ve skole za deset roku.
15.03. 10:31 Honza22222  a co Bobo

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

35

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 77 čtenářů částkou 10 598 korun, což je 35 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Měnové kurzy

USD
23,40 Kč
Euro
25,89 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,66 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,64 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 219,05 Kč
1 unce stříbra
421,48 Kč
Bitcoin
239 018,88 Kč

Poslední aktualizace: 17.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 390