Diskuze k článku

Uprostřed ukrajinské krize zahajují USA vojenskou eskalaci ve východní Evropě

Příspěvků 41

10.3.2014 0:50

skoda prekladu

Kyborg 5.?.?.?

Pekne dezinfornacie a bludy v clanku. Len priklad, pri prepade rubla a akcii strategickych firiem ako napr gazprom, ruska vlada skupovala podieli ktore boli vo vlastnictve zapadnych korporacii .. za den takto usetrili vyse 20 miliard dolarov a rubel sa o par dni vratil na povodnu hodnotu. Bolo to pekne vitazstvo na ekonomickej fronte.

306299

10.3.2014 2:52

RE: skoda prekladu

Kluk 212.?.?.?

Reakce na 306299

...taky mi v článku pár věcí nesedí. Článek ale vyšel 6. března, takže se dá říci, že informace je "stará". Rychle měnící se situace na východě Ukrajiny články s dvou či třídenním zpožděním odsouvá do rubriky "Historie" [překvapení]

306304

10.3.2014 11:13

Tak

Em 213.?.?.?

Tak nejak. A tie F15 sú dobré akurát tak na podojenie pšonského rozpočtu...

306321

10.3.2014 16:06

Fašisté - kdo?

Plch 195.?.?.?

Nemůžu si pomoct, jediné, co mi připomíná fašišty je Putinův anšlus Krymu.

306335

10.3.2014 17:39

RE: Fašisté - kdo?

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 306335

Škoda jen, že ten příměr kulhá, protože Krym patřil Rusku skoro 300 let.

306341

10.3.2014 23:13

RE: Fašisté - kdo?

Plch 212.?.?.?

Reakce na 306341

Čechy patřily pod C&K také cca 300 let, ale přesto si nemyslím, že by Rakušané měli nějaký morální nárok obsadit českobudějovicko, i kdyby s tím nakrásně jihočeský hejtman souhlasil.
PS: ale nemyslete, že tím souhlasím s americkou vojenskou politikou

306364

11.3.2014 10:03

RE: Fašisté - kdo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306364

>PS: ale nemyslete, že tím souhlasím s americkou vojenskou politikou

Má-li být svět jakž takž vzdálen zničení, musí být jaderné zbraně obou protivníků vyvážené. To se přece osvědčuje již po čtyři generace, přestože jak známo si ti Yankees s jejich použitím hlavy nelámou, jsou-li sami "za vodou". Otevřením jižního prostoru RF US NAVY by bylo ještě horší, než ty rachejtle za Kennedyho v Turecku, které byly příčinou kubánské krize. Ona ani ta Ukrajina nezůstane bez odezvy, protože RF nemůže připustit mít takový velký operační prostor NATO na dohled od Moskvy a zbavit se tak možnosti patřičné reakce na překvapivý útok, jinak s jistou ztrátou svého území.

Kdo tyto naprosto základní požadavky, třebaže křehké koexistence v míru, nechápe, ocitá se vlastní zabedněností na straně těch válek chtivých. Neustále totiž platí, že kapitál jde za ziskem i přes mrtvoly, byť by jich měly být miliardy. [naštvaný]

306384

11.3.2014 11:05

RE: Fašisté - kdo?

Plch 195.?.?.?

Reakce na 306384

Mno, nevím, kam až bychom měli ustupovat, aby se Rus necítil ohrožen. Bude mu stačit Ukrajina a Bělorusko? Pobaltí? A nebo obnovíme východní blok? Já to tedy nechci.
Na druhou stranu si nemůžu nevšimnout, jak USA postupně připravují Rusko o kamarády - tady revoluce, tady invaze... o tom se příliš nikde nemluví...
Tak uvidíme, kam se to posune, na Krymu se mi spíš zdá, že kromě jiného je důvod ekonomický - a o tom se také moc nemluví - Ukrajina chtěla začít těžit plyn z ložisek blízko Krymu. Rusko jde tvrdě po zdrojích, jak v Arktidě, tak teď na Krymu. Ale ani ostatní hráči nejsou žádní beránci.

306389

12.3.2014 8:46

RE: Fašisté - kdo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306389

>Mno, nevím, kam až bychom měli ustupovat, aby se Rus necítil ohrožen.

Ta věta je klasická demagogie, zaměňující příčinu za následek. Je to neznalost věkem, nebo záměr propagandisty?
Nejlíp by přece bylo ne ustupovat, ale navrátit stav existující při zrušení Varšavského paktu, kdy se mělo podle slibu Gorbymu zrušit i NATO. Místo toho NATO nabobtnalo i na území toho paktu a tak se ne MY(tedy vlastně TY!), ale Rus(!) nutně cítí ohrožen.

>Na druhou stranu si nemůžu nevšimnout, jak USA postupně připravují Rusko o kamarády...

To je další demagogie. Když si něčeho všímám, tak si toho současně nemůžu nevšímat. Tato situace je přece tak závažná, že je hodna více aktivity, než vzetí na vědomí jako zpráva o včerejším počasí v rádiu.

>na Krymu se mi spíš zdá

A nakonec to "finis coronat opus" té tvé demagogie. Co se zdá, je jen sen a probuzení nebývá vždy příjemné. Tak se prober. Pokus zakrýt strategickou obrannou pozici Krymu jakýmsi tamním ložiskem plynu, když RF je už nyní jeho největším světovým vlastníkem na svém území, to snad ani nelze slušně komentovat.[bliji]

306436

12.3.2014 11:18

RE: Fašisté - kdo?

Plch 195.?.?.?

Reakce na 306436

Jestli bylo účelem tohoto příspěvku mě pobavit, tak se ti to (tykáme si že?) povedlo. Ani já nemám radost z toho, co vymýšlejí velmoci na obou stranách konfliktu. Ale tady o rozumnou diskusi nezavadím, takže to zkusím jinde. Mějte se krásně a neužírejte se příliš svými konspiračně spikleneckými teoriemi, ať vás z toho neklepne [smích]

306450

11.3.2014 18:23

RE: Fašisté - kdo?

hc 90.?.?.?

Reakce na 306364

Zkratka c.k. (císařský a královský) vznikla až se vznikem Rakousko-Uherska v roce 1867. A za dobu, kdy Čechy a Morava "patřily pod Rakousko" se dá označit asi jen doba Františka Josefa I., který se nenechal korunovat českým králem. Ergo se jeho panování dá hodnotit jako okupace.

306405

12.3.2014 3:16

RE: Fašisté - kdo?

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 306341

Krym patri Rusku od roku 1475, je to Svata Ruska puda, bylo by rozumne aby si Americane a clenove NATA precetli historii Gengis Khana Napoleona Bonaparta a Adolfa Hitlera. Velmi presvedcive.

306427

12.3.2014 8:17

RE: Fašisté - kdo?

Plch 195.?.?.?

Reakce na 306427

Budete se divit, ale Krym Rusku nepatří minimálně 20 let, pokud vynechám fungování pod SSSR, kdy to bylo jedno, protože bylo všechno všech.
Je to jako kdyby měl soused psa, který pořád štěká a štve vás. Tak mu darujete svoje 10 let staré auto výměnou za to, že se psa zbaví. No a když on dohodu splní, psa se zbaví, tak ho za týden přepadnete, to auto je přece vaše, patří vám už 10 let, apriori když už nemá psa, který by vás pokousal.
Příměry si jistě dosadíte sami. [mrknutí jedním okem]

306433

10.3.2014 17:58

RE: Fašisté - kdo?

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 306335

V tom případě ti asi nikdo nepomůže. Máš oči a nevidíš, uši a neslyšíš, mozek a na nic ti taky není.

306342

11.3.2014 9:24

RE: Fašisté - kdo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 306335

To , co jste napsal, je přímo debilizmus. Pravděpodobně je to z vaší strany provokace. Jenom po druhé světové válce provedly USA 56 útoků na různé země formou bombardování, sabotážemi nebo pokusem o svrhnutí zákonné vlády. Zdroj:

http://www.outsidermedia.cz/Iran-vs-USA-1.aspx (5.10.2012)

306380

11.3.2014 10:46

RE: Fašisté - kdo?

Plch 195.?.?.?

Reakce na 306380

Kdo má jiný názor je provokatér? Možná jsem přímo v žoldu cizáků ze CIA [velký smích]
Já nemám statistiku toho, kolik zemí USA v poslední době vojensky napadlo a poté připojilo k unii, tak jako to teď dělá Rusko, máte něco takového?
Vaše stránka je prázdná...

306387

12.3.2014 9:15

RE: Fašisté - kdo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306387

>Kdo má jiný názor je provokatér?

Protože mít o faktech názor je rovno jejich popření, je ta druhá věta jediným vysvětlením tvé účasti v diskuzi.

>Já nemám statistiku toho, kolik zemí USA v poslední době vojensky napadlo a poté připojilo k unii, tak jako to teď dělá Rusko...

Když nemáš statistiku a nevíš, tak se nech poučit předloženými fakty. Ve světě kšeftu přece není nutné oficiální připojení nějakého území ke svému, když ho ovládnu ekonomicky. USA přece zatím nepotřebují mít další území pro osídlení, ale potřebují ho pro právě jen pro ten kšeft.

A Rusko si něco připojilo? Není to naopak tak, že se stará o to, aby mu něco co mělo a má, se mu někdo jiný nesnažil ukrást? Jako se o to snažili a pořád snaží mnozí? Co dělá ten Velký bratr mimo své hranice, se stovkami vojenských základen od pólu k pólu a kolem celého rovníku? Kdo ho pověřil cítit se být globálním četníkem, chránícím svoje zájmy a šířícím vojenským klackem tu jeho vizi světa pod jeho područím všude, kde to uzná za vhodné? [bliji]

306437

12.3.2014 10:00

RE: Fašisté - kdo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 306387

Vaše názory jsou blud a desinformace. Nemají se skutečnými fakty nic společného. Mimoto nemáte také schopnost analýzovat skutečnost. VE zdroji který jsem uvedl, se jasně hovoří o formách útoku na suverénní státy a to: bombardováním, sabotážemi nebo pokusem svrhnout zákonnou vládu. V tomto zdroji je přímo vyjmenováno 56 útoků na různé země. Já mám tento článek vytištěný a mohu vyjmenovat na které země USA tyto útoky provedly. Jestliže se vám nic nezobrazuje, tak nevím co je příčinou.

Pokud se jedná o osvojení cizích území připojením ke Spojeným státům americkým, tak na to jsou k dispozici encyklopedie. Na př. území Mexika.

A tady máte přehled o terorismu a válkách, které vedly USA: 200 let terorismu USA: Přehledný seznam všech amerických válečných zločinů, teroru a válek Publikováno:5.6.2013

http://euserver.parlamentnilisty.cz/PrintArticle/1099-200-let-teror-USA-prehledny-seznam
Tento podrobný seznam má 23 stran.

306444

12.3.2014 11:59

RE: Fašisté - kdo?

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 306387

Plchu,ty nečistý hlodavče,ty zvíře patřící ke skunkům,ty jsi zrovna "spadl z měsíce",že,.... jinak by ses tak blbě neptal!!
Pro tvé poučení a doplnění :jen v loňském roce USA otevřeně,nebo skrytě vojensky zasahovaly ve 134 státech světa,čili téměř ve 3/4 světa.To jsou oficiální údaje potvrzené Pentagonem....
To,že o tom TY nic nevíš,neznamaná,že to neexistuje!!

306454

10.3.2014 18:23

Poznámka ke článku

Croix 178.?.?.?

Docela souhlasím s hodnocením článku Kyborgem a Klukem. K něčemu nám článek je ale velmi užitečný - ukazuje americké uvažování v dané věci. Oni to hodnotí tak, že Putin couvl a reprezentuje oligarchy, ale oligarchové jsou právě to, co se jeho lidé snaží v Rusku potlačit a mají v tom podporu drtivé většiny Rusů. Putin měl couvnout povoláním jednotek zpět na základny - ale jednalo se o cvičení, které zřejmě i zajistilo přeskupení vojsk, pro případ, že by došlo ke konfliktu na vojenské úrovni během krymské operace. A u tohoto cvičení byl přesně ohlášen předem i termín skončení a ten byl dodržen. Toť celé. Když bylo vše splněno a zajištěno, vojska se vrátila. Američané si to podle všeho vysvětlují pomýleně proto, že oni by v takové situaci rovnou začali masivní masakr, takže to "nemůže být jinak", než že Putin projevil slabost. To vysvětluje jejich nebezpečný další eskalující postup. Oni si myslí, že Rusové couvli, ale ti podle všeho jen důsledně drží svojí strategii - co je nutné, prostě udělají a nikdo je v tom nakonec nezastaví, ale nic navíc, než je právě nutné dělat nebudou. Protože v zásadě nechtějí vojenský masakr na Ukrajině, pokud ji chtějí jednou z větší části připojit a to dlouhodobě, tedy zdaleka nejen Krym. Nechtějí se nechat lacino vtáhnout do krveprolití, jak popsal v rozhovoru Dugin (zveřejněno na Zvedavci). A Američani si to vysvětlují v rámci "podle sebe soudím tebe" jako slabost, protože by se tak zachovali jen kdyby byli opravdu slabí. Věří čemu chtějí věřit a tím mohou situaci opravdu vyhrotit na úroveň války mezi jadernými mocnostmi. Nejnebezpečnější je vždy ten, kdo neumí prohrávat.

306343

10.3.2014 21:07

RE: Poznámka ke článku

nz 99.?.?.?

Reakce na 306343

Dobre pozorovani a vecna poznamka! Zapad, pokud representovan Anglosasy ma jeden problem - nekriticke videni sebe a neschopnost se vzit do kuze (nebo bot, chcete-li) oponenta. Co to v praxi znamena je jeho tragicke podceneni.

Putin a jeho parta jednaji velmi chytre a nakonec ty kurvy dostanou. Je i mozne, ze to znamena 'navrat' vlny pocinaje ukrajinskym procitnutim a druhym 'mejadanem'. Budeme si ale muset jeste troche pockat. Ruske vedeni si jiste vzalo z Lao-tzu vice nez jejich zaoceansti 'partneri' (ac patri k povinne cetbe na West Point, malo kdo ho asi cte).

Dale pak, byl bych rad kdybychom pouzivali nejake vhodnejsi konvence v nazvoslovi. kuprikladu "americka vlada/ vedeni" namisto jen "americane". Bylo by to vice fer k americkemu publiku, jak uz se zde diskutovalo. Prave tak, NE "Putin", ale "ruske vedeni" by znelo lepe a pravdiveji. Mozna jen formalita, ale ne bezvyznamna. Je to muj navrh; policajtovat diskusi rozhodne nemam narok.

306357

10.3.2014 22:45

RE: Poznámka ke článku

jansmith1984 77.?.?.?

Reakce na 306357

>Dale pak, byl bych rad kdybychom pouzivali nejake vhodnejsi konvence v nazvoslovi. kuprikladu "americka vlada/ vedeni" namisto jen "americane".


Přesně tak, ZEVŠEOBECŇOVÁNÍ je základním nástrojem k mediálnímu oblbování běžné populace.

Běžný človíček (volič a pokud je potřeba případný kanonenfutr) pak přes les nevidí stromy a přesně to kosher V/vyvolení (mezi nimi ti, které nesmíme nahlas jmenovat) potřebují.

K tomu se přidá metoda rozděl a panuj, rozeštvávej a podprahově manipuluj a je vystaráno...


jansmith[smích]

306361

12.3.2014 11:02

RE: Poznámka ke článku

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 306357

Nono kolega, na West Point-e to čítajú, preto ešte nie je (atómová) vojna ale tí ktorí formujú Americkú politiku a šaškovia v Kongresu, v senáte a v Bielom Dome ju zrejme nečítali.

306448

10.3.2014 20:06

a je to tady zase!!!

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Vraťme do hry radar v Česku, navrhuje kvůli Ukrajině americký senátor McCain
Spojené státy by měly odpovědět na ruské vměšování se na Krymu oživením projektu raketové obrany, jehož prvky měly být umístěny v České republice a Polsku. V pondělí to prohlásil vlivný republikánský senátor John McCain. Plány na umístění radaru a antiraket v Česku a Polsku před pěti lety zrušil prezident Barack Obama.

a je to tu zas a tentokrát to bude natvrdo. už se toho nezbavíme. sobotka, zaanálek a trautenberg budou řvát blahem!!!
[bliji] [bliji] [bliji]

306354

10.3.2014 20:56

RE: a je to tady zase!!!

Fred Brabenec 46.?.?.?

Reakce na 306354

Tak tedy cizi vojaci na Ceskem uzemi. Tomu nerozumim, nebylo snad receno velkym humanitnim bombarderem, ze uz zadni cizi vojaci na Ceskem uzemi nebudou? A nyni tedy se bude jednat o novou okupaci Cech z USA? Skoda, ze Cechy nejsou neutralni jako Svycarsko? Vzdy jsem v to doufal, kdyz byl velky Humanitni Bombarder Havel z velkou slavou ve Svycarsku. Proc neprevzal Svycarsky system vlady pro tehdejsi Ceskoslovensko a nevyhlasil neutralitu. To by urcite bylo nejlepsi reseni??

306356

10.3.2014 22:04

RE: a je to tady zase!!!

nemam 90.?.?.?

Reakce na 306354

Na začátku ukrajinské krize jsem si říkal "ještě že tu nemáme ten radar", protože pokud by došlo k nějaké potyčce mezi Rusy a Amíky, byl by to nejspíš jeden z prvních cílů.

A i když nejsem vojenský expert, dovedu si představit, že by ho zničili nějakou taktickou jadernou střelou.

A po pravdě, těžko by jsme si pak mohli na ty zlí Rusi stěžovat. Snad mi to vojenští experti potvrdí, ale byl by zcela logický a nutný krok, z jejich strany - nic osobního.

Myslím, že třeba proti myšlence radaru bojovat všemi prostředky.

306359

10.3.2014 22:51

RE: a je to tady zase!!!

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 306359

Som presvedčený, že človek nemusí byť vojenským expertom na to, aby
si dokázal predstaviť dôsledky existencie radaru (navyše cudzej armády) na vlastnom území. A tie dôsledky sú výsostne negatívne pre toho, kto ich na svojom území má. To je presne to isté, ako nalepiť si na čelo strelecký terč.V Armáde som bol, slúžil som ako profesionál a nikto so zdravým sedliackym rozumom by s umiestnením radaru slúžiaci cudzej armáde NESÚHLASIL! Na to nie je potrebný žiaden vysoký intelekt. Stačí v podstate fungujúci pud sebzáchovy.

A poznám aj fanatikov odtrhnutých od reality, ktorí sú natoľko šialení, že by si neváhavali radar nechať postaviť vo svojej záhrade a ešte by naivne verili, že ich to ochráni pred "zlými rusmi".

...Ako by povedal náš Branko Radivojevič - TAK URČITÉÉÉ [velký smích]

306362

10.3.2014 23:05

RE: a je to tady zase!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 306359

No a o to jim tady přece běží! Mít základny ve všech možných částech světa, odtud napadnout cizí zemi a své US území mít nedotčené případnou odvetou...

306363

11.3.2014 1:15

RE: a je to tady zase!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306363

To je ale právě nejslabší místo celé té vojenské doktríny USA. Zasažitelné jsou pouze těmi nejničivějšími prostředky a tak z pozice RF je nutné jim dát přednost před čímkoliv jiným, dokud ta možnost existuje.

Yankees to samozřejmě vědí a proto lidstvo na ten Armagedon připravují všemi mediálními kanály. Katastrofické filmy, byť vždy zatím s jakýmsi happyendem, dovršuje TV seriál "Svět po zániku lidstva". Takže když už to víme, aspoň neumřeme blbí a to Stvorstvo si může odfajfknout experiment s oživenou hmotou, coby pokus o opačný průběh vesmírné entropie, že - tudy cesta nevede. [pláč]

306370

11.3.2014 0:09

RE: a je to tady zase!!!

fohat 194.?.?.?

Reakce na 306354

Není to taková finta,likvidace trampského Packard campu,alias Zlaté dno od Leonardha Mansfelda? On ten campík je kousek od KLONDYKE,čili ruin raketové základny na Stožci.A milý senátorek má trvalé následky z věznění ve Vietnamu...nečekejme nějaké uzdravení.. [oči v sloup] [bliji]

306368

11.3.2014 14:28

prvé drony nad Krymom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Nad Krymom zostrelili dva nezpilotné lietadlá - jedno včera, druhé v noci na dnes
http://politikus.ru/v-rossii/14444-v-krymu-sbili-amerikanskie-bespilotniki.html

306394

12.3.2014 9:24

RE: prvé drony nad Krymom

steve 70.?.?.?

Reakce na 306394

.. "Pisateli, ktery si prejete zustat v anonymite" - [mrknutí jedním okem]
----
.. jsem velmi, velmi ! zarmoucen nad touto zpravou, hluboky zal a smutek svira moje humanitarni srdecni chlopne, V podstate - pravicove truchlim ze zakona ..
Prosim Vas !, pridejte jeste alespon jedno sundane eero !! Ja uz se sam se sebou nejak vyrovnam ..., muzete i dve !! [smích]

306439

12.3.2014 9:29

RE: prvé drony nad Krymom

steve 70.?.?.?

Reakce na 306394

.. a hlavne - sledujte to a informujte ! Ja zboznuji sebetryzen. Nemam vsak prilis mnoho volneho casu. Zabehla se mi koza do EU, asi do Rakouska, nebo je uz asi v Recku !?

306440

12.3.2014 9:38

RE: prvé drony nad Krymom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306440

Ten smích je poněkud křečovitý. I vtipálek musí podvědomě cítit, že už to přestává být sranda a jde nám všem o kožich. Že už to není zda, ale kdy.

306442

13.3.2014 8:45

RE: prvé drony nad Krymom

steve 70.?.?.?

Reakce na 306442

.. mirne upresneni - ono podvedome citeni uz davno preslo v Jistotu. Otazka KDY - je pouze otazkou nacasovani, ale presto mohu alespon v casovem horizontu naznacit ..., - BRZY !!

306505

13.3.2014 21:41

RE: prvé drony nad Krymom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306505

Asi VELMI BRZY. Dnešní "Události" na čt24 ve zprávě z Bílého domu od 18:10:10, kdy zaznělo - "...v pondělí přistoupíme k velmi závažným krokům v Evropě i tady... A k tomu pak Merkelová 18:10:30 - "Tohle Rusku způsobí obrovské škody, ekonomické i politické."

V neděli je Měsíc v úplňku a pondělí začíná v 00:00. Putinovi tak zbývá jediné. Ve v neděli ve 24:00 stisknout to červené tlačítko. [pláč]

306566

13.3.2014 21:49

RE: prvé drony nad Krymom

dub 89.?.?.?

Reakce na 306566

stačí mu v pátek na společné rusko-čínské tiskové konferenci oznámit, že od 18:00 přestává rusko a čína akceptovat dolary a eura a že s okamžiou platností zahajuje prodej svých aktiv v těchto měnách.

no a pak se v americe zavřou mally, kde je jen čínské zboží, atp. a náhle začnou mít klauni na západě úplně jiné starosti[smích]

306567

13.3.2014 23:07

RE: prvé drony nad Krymom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306567

Jest se obávati, v takovém případě stiskne ihned poté to červené tlačítko Obama. Oni přece na toto čekají. Musí se jednak zbavit toho astronomického dluhu a pak, musí se zbavit i té přebytečné populace, která svými skleníkovými plyny ničí ozonovou vrstvu. Současně se vyřeší i letitý problém, co s nukleárním arsenálem a spojí tak příjemné s užitečným.

Zde nezbývá než připomenout, že se vzájemně zdraví gestem Bafometa. Jejich vládce nad životem i smrtí.

306573

13.3.2014 23:17

RE: prvé drony nad Krymom

dub 89.?.?.?

Reakce na 306573

pokud tu válku chtějí, tak je jim úplně jedno, jakou záminku k jejímu zahájení použijou. budou tlačit tak dlouho, dokud to nepraskne (viz např. napadení iráku)...

a pak už to je jen a pouze o taktických výhodách.

a pokud přeci jen mají z jaderné války zahnědlo, tak je to velmi účinny způsob, jak jim zarazit nejen prdy.

306574

16.3.2014 22:00

RE: prvé drony nad Krymom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306574

>pokud přeci jen mají z jaderné války zahnědlo

A v tom to je. Nemají. Mají pro sebe celá podzemní města a po světě sklady se vším potřebným, aby po opadnutí radiace na povrchu jim ti s nimi ušetření, trpkého osudu těch na povrchu neušetřených, zbudovali novou civilizaci jimi ovládanou. Naplní se tak to Mojžíšovo dosažení "země zaslíbené". Vždyť na tom pracují již od potopy a detailně pak dobrých 3 500 let.

306805

13.3.2014 22:35

RE: prvé drony nad Krymom

fohat 194.?.?.?

Reakce na 306566

milý STEVE tady stručně poznamenal,že Obamovi Lincoln POKLEPAL na rameno...takže mu ta ručka nad rudým knoflíkem ZTUHNE v křeči.. [cool]

306572

Příspěvků: 41

10.03. 00:50 Kyborg  skoda prekladu
10.03. 02:52 Kluk  RE: skoda prekladu
10.03. 11:13 Em  Tak
10.03. 16:06 Plch  Fašisté - kdo?
10.03. 17:39 Nikdo  RE: Fašisté - kdo?
10.03. 23:13 Plch  RE: Fašisté - kdo?
11.03. 10:03  RE: Fašisté - kdo?
11.03. 11:05 Plch  RE: Fašisté - kdo?
12.03. 08:46  RE: Fašisté - kdo?
12.03. 11:18 Plch  RE: Fašisté - kdo?
11.03. 18:23 hc  RE: Fašisté - kdo?
12.03. 03:16 lindsay  RE: Fašisté - kdo?
12.03. 08:17 Plch  RE: Fašisté - kdo?
10.03. 17:58 Antiseptik  RE: Fašisté - kdo?
11.03. 09:24  RE: Fašisté - kdo?
11.03. 10:46 Plch  RE: Fašisté - kdo?
12.03. 09:15  RE: Fašisté - kdo?
12.03. 10:00  RE: Fašisté - kdo?
12.03. 11:59 Emil Robot  RE: Fašisté - kdo?
10.03. 18:23 Croix  Poznámka ke článku
10.03. 21:07 nz  RE: Poznámka ke článku
10.03. 22:45 jansmith1984  RE: Poznámka ke článku
12.03. 11:02 Oracle  RE: Poznámka ke článku
10.03. 20:06 Riša  a je to tady zase!!!
10.03. 20:56 Fred Brabenec  RE: a je to tady zase!!!
10.03. 22:04 nemam  RE: a je to tady zase!!!
10.03. 22:51 Trust no One  RE: a je to tady zase!!!
10.03. 23:05  RE: a je to tady zase!!!
11.03. 01:15  RE: a je to tady zase!!!
11.03. 00:09 fohat  RE: a je to tady zase!!!
11.03. 14:28  prvé drony nad Krymom
12.03. 09:24 steve  RE: prvé drony nad Krymom
12.03. 09:29 steve  RE: prvé drony nad Krymom
12.03. 09:38  RE: prvé drony nad Krymom
13.03. 08:45 steve  RE: prvé drony nad Krymom
13.03. 21:41  RE: prvé drony nad Krymom
13.03. 21:49 dub  RE: prvé drony nad Krymom
13.03. 23:07  RE: prvé drony nad Krymom
13.03. 23:17 dub  RE: prvé drony nad Krymom
16.03. 22:00  RE: prvé drony nad Krymom
13.03. 22:35 fohat  RE: prvé drony nad Krymom

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkujeme za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 2

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,30 Kč
Libra
30,17 Kč
Kanadský dolar
17,55 Kč
Australský dolar
16,49 Kč
Švýcarský frank
25,46 Kč
100 japonských jenů
22,10 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,94 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 070,78 Kč
1 unce stříbra
564,38 Kč
Bitcoin
314 722,02 Kč

Poslední aktualizace: 27.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 609